درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 04:26   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد

  مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398
  کاهش وزن و تقویت حافظه، جزو 5 فایده چای سبز برای بدن
  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی
  اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی «چهارمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز» بانک آینده
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های کرمانشاه برگزار شد
  «بیان واقعیت ها»، استراتژی رسانه ای وزارت صمت است
  30درصد از بودجه بیمه دانا در پاییز امسال محقق شد
  خدمات بانک پارسیان به نابینایان
  نغمه دانش آشتیانی مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی هنروتجربه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  سخنرانی و سخنوری در روابط عمومی  

ویدیو/ عضو خبرگان رهبری: روابط عمومی ها مشکلات واقعی مردم را به مسوولان منتقل کنند ویدیو/ عضو خبرگان رهبری: روابط عمومی ها مشکلات واقعی مردم را به مسوولان منتقل کنند
آموزه های دینی ما توصیه دارند تا در ارتباط با مردم برای آنها ارزش قائل شده و آنها را به شکل ابزار نگاه نکنیم لذا در روابط عمومی باید با توجه به تعابیر قرآنی انسان ها را کریم بدانیم.
دوشنبه، 23 بهمن 1396 - 09:05

دکتر محسن اسماعیلی: دسترسی به اطلاعات عمومی‌، حق مردم است دکتر محسن اسماعیلی: دسترسی به اطلاعات عمومی‌، حق مردم است
به روابط‌عمومی‌نباید به عنوان گزارشگر وقایع اتفاقیه نگاه کرد. این هست ولی علاوه بر این باید منعکس‌کننده آمال، آرزوها و خواست ملت باشد. روابط عمومی‌ها باید با استخراج، دسته‌بندی و انتقال اخبار و مطالبات عمومی ‌به مدیران راه را برای برنامه‌ریزی راهبردی بازکنند.
سه شنبه، 17 بهمن 1396 - 09:50

نقش روابط عمومی در فرآیند جهانی شدن نقش روابط عمومی در فرآیند جهانی شدن
روابط عمومی ها بزرگترین ابزار تصمیم گیری و تصمیم سازی هستند پس بنابراین اگر می خواهید از یک چنین ابزاری خوب استفاده بکنید بهترین ها را باید به این کار بگمارید.
دوشنبه، 16 بهمن 1396 - 08:16

متن های شنیداری در روابط عمومی متن های شنیداری در روابط عمومی
متن های شنیداری انواعی دارد که از آن جمله می توان به متن های سخنرانی، معرفی نامه ها، بیانیه های خبری ویدیویی، اعلامیه های خدمات عمومی و فیلمنامه ها اشاره کرد. از آنجا که مردم کمتر می خوانند و بیشتر می شنوند و می بینند، نوشتن متن های شنیداری برای کارشناس روابط عمومی از اهمیت خاصی برخوردار است.
یکشنبه، 15 بهمن 1396 - 08:01

 متن کامل سخنرانی مهدی باقریان در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی متن کامل سخنرانی مهدی باقریان در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی
متن کامل سخنرانی مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و رییس موسسه کارگزار روابط عمومی در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 09:16

 تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل
تأثیر و نفوذ کلام در دنیای امروز فقط به محتوای نگارشی و چینش کلمات محدود نمی‌شود. بدون توجه به لحن، آهنگ صدا و زبان بدن نمی‌توان از میزان تأثیرگذاری یک سخنرانی اطلاعات دقیقی به دست آورد.
یکشنبه، 2 مهر 1396 - 22:29

ده مهارت سخنرانی موثر و تاثیرگذار ده مهارت سخنرانی موثر و تاثیرگذار
در هنگام سخنرانی، حتما سعی کنید با مخاطبان خود ارتباطی تعاملی برقرار کنید. این موضوع باعث می‌شود احساس دوری کمتری از شنوندگان داشته باشید و همه با پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، درگیری ذهنی داشته باشند. بر اساس شرایط، به صورت فردی یا گروهی سوالی مطرح کنید و افراد را به ارائه پاسخ تشویق کنید.
دوشنبه، 16 اسفند 1395 - 07:50

چرا هیتلر سخنران بسیار موفقی بود؟ چرا هیتلر سخنران بسیار موفقی بود؟
می‌دانم که بشر خیلی نتوانسته از نوشتن به نسبت صحبت کردن برای متقاعد کردن دیگران استفاده کند، به همین خاطر است که هر جنبش و حرکت بزرگی که در این کره خاکی می‌بینیم توسط سخنرانان بزرگ آغاز و به ثمر نشسته و نه نویسندگان بزرگ
پنجشنبه، 30 دی 1395 - 11:22

چطور در جمع مثل آب خوردن حرف بزنیم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- افرادی که اعتماد به نفس شان پایین آمده و در جمع دوستان نمی توانند به راحتی صحبت کنند، می توانند با بکارگیری چند راهکار ساده مورد توصیه کارشناسان، بر این مشکل خود غلبه کنند.
شنبه، 5 تیر 1395 - 10:25

آیا می‌خواهید خوش‌صحبت باشید؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای خوش صحبت بودن لازم است مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص ارتباطی را در چنته‌تان داشته باشید. بعضی آدم‌ها استعداد حرف زدن دارند، و می‌توانند با هر کسی در مورد هر چیزی حرف بزنند و بعضی آدم‌ها هم هستند که برای دو کلام حرف زدن کلی رنج و زحمت می‌کشند.
شنبه، 29 خرداد 1395 - 00:36

کودکان و نوجوانان هم می توانند فن بیان و خوب صحبت کردن را بیاموزند کودکان و نوجوانان هم می توانند فن بیان و خوب صحبت کردن را بیاموزند
تا حالا شده یک بار به دقت به طرز صحبت کردن بچه هاتون گوش کنید؟ نمی گم دقت کنید اونا چی دارن می گن، میگم دقت کنید اونا چه طوری دارن حرف می زنن؟ آیا بچه های شما من من می کنن؟
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 - 16:38

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «اندی رونی» مفسر تلویزیونی معاصر که 91 سال و چند ماه عمر کرد و 69 سال ژورنالیست بود


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  روابط عمومی باید دارای ارزش خبری باشد


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  روزنامه‌نگاری «آلترناتیو»


  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران در همایش روابط عمومی و پایداری ملی: شفاف سازی از سوی روابط عمومی ها می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  پلیس سودان حداقل ۱۸ خبرنگار را بازداشت کرد.


  کارگاه آموزشی خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز