درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 04:38   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد

  مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398
  کاهش وزن و تقویت حافظه، جزو 5 فایده چای سبز برای بدن
  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی
  اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی «چهارمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز» بانک آینده
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های کرمانشاه برگزار شد
  «بیان واقعیت ها»، استراتژی رسانه ای وزارت صمت است
  30درصد از بودجه بیمه دانا در پاییز امسال محقق شد
  خدمات بانک پارسیان به نابینایان
  نغمه دانش آشتیانی مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی هنروتجربه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آشنایی با سازمان ها و شرکت ها  

انتشار نخستین کتاب تخصصی در حوزه روابط عمومی بین المللی انتشار نخستین کتاب تخصصی در حوزه روابط عمومی بین المللی
کتاب‌های «روابط عمومی بین المللی»، «روابط عمومی تخصصی» و «آینده روابط عمومی» منتشر شدند.
سه شنبه، 22 آبان 1397 - 22:05

جایزه پدر روابط عمومی ایران به حسن بشیر اهدا شد جایزه پدر روابط عمومی ایران به حسن بشیر اهدا شد
جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی به دکتر حسن بشیر استاد دانشگاه امام صادق (ع) اعطا شد.
دوشنبه، 30 مهر 1397 - 09:50

انتصاب در مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش انتصاب در مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش
معصومه بیات به عنوان معاون برنامه ریزی و مخاطب پژوهی مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 - 16:06

سرفصل های کارگاه روابط عمومی خلاق و انتقال از روابط عمومی قدیم به جدید: ضرورت اصلاحات بنیادین سرفصل های کارگاه روابط عمومی خلاق و انتقال از روابط عمومی قدیم به جدید: ضرورت اصلاحات بنیادین
این کارگاه با هدف تبیین گام های اساسی در آشنایی با روابط عمومی خلاق، کارآمد و موثر و ورود عملی به عرصه بازسازی روابط عمومی و انتقال از روابط عمومی قدیم به روابط عمومی جدید طراحی شده است.
شنبه، 29 مهر 1396 - 13:22

شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد
تحقیقی جدید از «اوراکل» راه‌های دادن انگیزه به کارکنان را تشریح می‌کند. براساس این تحقیق که «نگاهی عملی به راه‌های ارتقاء مشارکت کارکنان» نام دارد، 6 راه برای افزایش اشتیاق کارکنان برای مشارکت را بیان می‌کند.
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 23:11

شرکت روابط عمومی وبر شاندویک
شرکت روابط عمومی وبر شاندویک (Weber Shandwick) یکی از شرکت‌های جهانی پیشرو در روابط عمومی است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد. این شرکت در سال 2001 تاسیس شده و دارای 300 کارمند است و علاوه بر آمریکا، در اروپا و آسیا نیز فعالیت می کند.
شنبه، 12 فروردین 1396 - 18:50

آژانس تبلیغاتی گروه اینتر پابلیک (IPG‌) آژانس تبلیغاتی گروه اینتر پابلیک (IPG‌)
آژانس تبلیغاتی گروه اینتر پابلیک (IPG‌) یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی حال حاضر جهان است، به طوری که در بیش از ۱۰۰کشور جهان مشغول به فعالیت بوده و چیزی بیش از ۴۹هزار کارمند دارد.
شنبه، 12 فروردین 1396 - 17:50

المانیتور المانیتور
المانیتور (به انگلیسی: Al-Monitor) تارنمایی رسانه‌ای است که از فوریه ۲۰۱۲ توسط یکی از عرب‌های آمریکا در واشینگتن، دی.سی. آغاز به کار کرد.
شنبه، 12 فروردین 1396 - 17:48

قمار بزرگ توییتر
توییتر زمانی فرشته صنعت تکنولوژی به شمار می‌رفت و سه سال قبل با حضورش در بورس چشم‌ها را خیره کرد حالا وضعیت متفاوت شده و این شرکت در آستانه فروش قرار گرفته است.
سه شنبه، 6 مهر 1395 - 11:33

ارتباطات اجتماعی از مهمترین نیازهای بشری است
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه اطلاع رسانی همواره به عنوان اساس مشارکت های اجتماعی مورد توجه است، گفت: امروزه ارتباطات اجتماعی و پرداختن به این موضوع از مهمترین نیازهای بشری است.
شنبه، 25 اردیبهشت 1395 - 16:07

تغییر تولی گری روابط عمومی تجربه بسیار بد و ناموفقی بود تغییر تولی گری روابط عمومی تجربه بسیار بد و ناموفقی بود
این که بخشی از وظایف اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی دولت بخصوص در رابطه با روابط عمومی ها در سال 1384 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ریاست جمهوری منتقل شد تجربه بسیار بد و ناموفقی بود.
دوشنبه، 28 دی 1394 - 11:55

 گزارش نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی و رسانه های استان مرکزی گزارش نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی و رسانه های استان مرکزی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی و رسانه های استان مرکزی روز چهارشنبه در اراک برگزار شد.
چهارشنبه، 29 مهر 1394 - 17:48

ماهیت روابط عمومی ماهیت روابط عمومی
یکی از موارد دیگری که بر ماهیت و ارزش روابط عمومی های سازمانی تاثیر می گذارد، فرهنگ غالب سازمانی است. تجربه و پژوهش ها نشان داده است که فرهنگ غالب سازمان، ممکن است متاسفانه به ناروا بر انتخاب فردی که ریاست واحد روابط عمومی را بر عهده دارد، تاثیرگذار باشد.
پنجشنبه، 2 مهر 1394 - 22:38

رسانه آیکیو از رشد درآمد 234 درصدی در سال 2014 خبر داد. رسانه آیکیو از رشد درآمد 234 درصدی در سال 2014 خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت برتر در فناوری هوش رسانه‌ای شاهد افزایش و رشد در درآمد خود بود، و بیش از 100 مشتری را در سطح مجموعه مختلفی از بخش‌های تجاری اضافه کرد.
پنجشنبه، 23 بهمن 1393 - 19:47

برگزاری کارگاه تخصصی «ارتباط موثر در محیط» در دانشگاه جیرفت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارگاه تخصصی «ارتباط موثر در محیط» در دانشگاه جیرفت برگزار شد.
شنبه، 11 بهمن 1393 - 14:50

معرفی/ مرکز ارتباطات مردمی بر بستر سامد معرفی/ مرکز ارتباطات مردمی بر بستر سامد
مرکز ارتباطات مردمی براساس الزامات قانونی حاکم بر نظام ارتباطات و حکومت در راستای تحقق اصول 90، 162، 173و 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی و مادة 142 قانون برنامة چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، نظامنامة مدیریت پاسخگویی به شکایات و... به مثابة رسانه‏ای کارآمد دربرقراری ارتباط بین مردم و دولت، نقش محوری و مؤثری ایفا می‌کند.
یکشنبه، 28 دی 1393 - 07:30

معرفی شرکت های روابط عمومی/ تاپ پی آر ایجنسیز معرفی شرکت های روابط عمومی/ تاپ پی آر ایجنسیز
تاپ پی آر ایجنسیز یک آژانس مستقل است که به منظور ارزیابی شرکت های روابط عمومی بین المللی طراحی شده است و گزارش های ماهیانه آن مورد استفاده اصحاب کسب و کار که از روابط عمومی داخلی استفاده نمی کنند یا می خواهند کارهایشان را برون سپاری کنند مورد استفاده قرار می گیرد.
یکشنبه، 14 دی 1393 - 11:03

فصل آشنایی/ سازمان اوقاف و امور خیریه فصل آشنایی/ سازمان اوقاف و امور خیریه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دیوان اوقاف یا دیوان موقوفات اولین‌بار در تشکیلات اداری دوره سامانیان تاریخ نام برده شده، که به کار مساجد و اراضی موقوفه رسیدگی می‌کرده است در دوران صفویان متصدی امور موقوفات با نام صدرالصدور وزیر اوقاف و مستوفی موقوفات خوانده می‌شد. در دوران زندیه وزارت موقوفات مسئول رسیدگی به امور موقوفات و بقاع بوده است.
شنبه، 21 تیر 1393 - 18:28

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «اندی رونی» مفسر تلویزیونی معاصر که 91 سال و چند ماه عمر کرد و 69 سال ژورنالیست بود


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  روابط عمومی باید دارای ارزش خبری باشد


  روزنامه‌نگاری «آلترناتیو»


  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران در همایش روابط عمومی و پایداری ملی: شفاف سازی از سوی روابط عمومی ها می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  پلیس سودان حداقل ۱۸ خبرنگار را بازداشت کرد.


  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  کارگاه آموزشی خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز