درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 01:06   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
  برنامه ریزی و هدایت برنامه های روابط عمومی
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روز روابط عمومی  

 انتظارات جدی جامعه روابط عمومی از دولت آینده انتظارات جدی جامعه روابط عمومی از دولت آینده
یک مدرس دانشگاه به انگیزه روز روابط‌ عمومی و ارتباطات و همچنین برگزاری انتخابات، یادداشتی را به منظور نقد به قصد اصلاح روند سی و چند ساله نظام ارتباطی و روابط عمومی دولت، نگارش کرده است.
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 11:27

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی روز روابط عمومی را تبریک گفت استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی روز روابط عمومی را تبریک گفت
استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و یا اجرایی، بلکه به عنوان سامانه ای مشورتی و مدیریتی جایگاه ویژه ای دارد.
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 10:27

پیام شهردار کرج به مناسبت روز روابط عمومی پیام شهردار کرج به مناسبت روز روابط عمومی
شهردار کرج با تاکید بر تدوین الگوی ایده آل برای فعالیت روابط عمومی ها عنوان کرد: بی شک از جمله مواردی که اهداف سازمانی با تکیه بر آن محقق می شود، بهره برداری و استفاده از ارتباطات نوین است.
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 10:24

پیام تبریک مسئول روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز به مناسبت روز روابط عمومی پیام تبریک مسئول روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز به مناسبت روز روابط عمومی
بی تردید در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آنها به شمار می رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 10:08

پیام مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه سایپا به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات پیام مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه سایپا به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات
شایسته است رویکرد هوشمندانه در عملکرد و فعالیت های روابط عمومی ها، همچنان از سوی مدیران و کارکنان حوزه های روابط عمومی با جدیت پیگیری و دنبال شود تا سازمان، ذی نفعان و جامعه به این باور برسند که روابط عمومی ها نوک پیکان پیشرفت و توسعه هستند.
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 19:53

روابط عمومی: عالیجناب عصر ارتباطات روابط عمومی: عالیجناب عصر ارتباطات
آنچه که سبب می شود ویترین یک اداره زیباتر و قویتر جلوه کند انگیزه است که آن هم به دست مدیران محترم ادارات فراهم می شود. که انگیزه همیشه مساله مالی نیست بلکه روابط عمومی را در جایگاه اصلی خودش پذیرفتن انگیزه است.
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 17:23

 نشان روابط عمومی اعطا شد نشان روابط عمومی اعطا شد
در سومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که امروز چهارشنبه همزمان با 27 اردیبهشت ماه در تالار وحدت - تهران برگزار شد، "نشان روابط عمومی" به برگزیدگان اعطاء گردید.
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 11:00

روزگــار روابط عمـومی روزگــار روابط عمـومی
روابط عمومی در ایران علیرغم همه مشکلات پیش رو که طبیعت یک جامعه بالنده و در مسیر توسعه و پیشرفت است، خوشبختانه به سوی ایفای نقش حرفه ای خود و اثرگذاری بیشتر در مناسبات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی گام بر می دارد.
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 07:39

گرامیداشت روز روابط عمومی در دیگر کشورها گرامیداشت روز روابط عمومی در دیگر کشورها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد
جمعه، 26 اردیبهشت 1393 - 13:14

پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد وباید حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی که با آن سر و کار دارند،باشد.
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 21:14

پیام رئیس جهاد دانشگاهی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس جهاد دانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد.
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 16:16

بیانیه موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی بیانیه موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی
موسسه کارگزار روابط عمومی، در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کسانی که قلب شان برای اعتلای این کشور می تپد و دست و بازوی شان در مسیر توسعه و پیشرفت آن در کار و تلاش مداوم و سازنده است،‌ تبریک گفت.
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 10:57

تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور
در تاریخ ۸۵/۱۰/۲ مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد: نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز روابط عمومی نشان از اهتمام جدی مسؤلان نسبت به اهمیت و کارکرد نهاد روابط عمومی دارد.
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 07:48

 استاندار هرمزگان: روابط عمومی ها فاصله بین مردم و سازمان را کاهش دهند استاندار هرمزگان: روابط عمومی ها فاصله بین مردم و سازمان را کاهش دهند
70 درصد موفقیت یک سازمان به روابط عمومی بستگی دارد و اگر روابط عمومی را از یک سازمان بگیریم، آن سازمان دیگر هیچ روحی ندارد.
جمعه، 22 اردیبهشت 1396 - 10:43

بیانیه مشترک انجمن روابط عمومی و شورای اطلاع رسانی استان کرمان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی بیانیه مشترک انجمن روابط عمومی و شورای اطلاع رسانی استان کرمان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
تقلیل کارکرد روابط عمومی به تبلیغاتچی، امور تشریفات و اطلاع رسانی رویداد مدار و بی توجه به فرایندهای ارتباطی و تحولات جهان ‌پیرامون؛ اسیر کردن روابط عمومی در درون سازمان و فعال نکردن نقش مشورتی و راهبردی روابط عمومی از جمله گلایه های برخی از روابط عمومی هاست.
چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 - 08:30

پیام استاندار کرمان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام استاندار کرمان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
یک روابط عمومی توانمند زمینه ساز مدیریت قدرتمند است و می تواند با نفوذ در عمق افکار عمومی و مطالعه و بررسی دقیق و کارشناسی به جمع آوری اخبار و اطلاعات بیرونی مورد نیاز دستگاه بپردازد و با پردازش این اطلاعات جهت ایجاد تغییرات مطلوب مخاطب در سازمان اقدام مقتضی و کارشناسانه بعمل آورد.
چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 - 08:25

تشریح برخی فعالیت ها و خدمات مهم انجمن متخصصان روابط عمومی تشریح برخی فعالیت ها و خدمات مهم انجمن متخصصان روابط عمومی
مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در دومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که 28 اردیبهشت ماه 1395 در تالار وحدت برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی، اظهار کرد:
شنبه، 1 خرداد 1395 - 09:43

به بهانه گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
لزوم بهره گیری از تمامی ابزارهای روز در ارتقای سطح اطلاع رسانی در حوزه سلامت.
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 - 10:59

تجلیل از 39 سال فعالیت «سیدفرید قاسمی» در عرصه‌های روزنامه‌نگاری و پژوهش
در روز 26 اردیبهشت‌ماه 95 همزمان با برگزاری یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک از 39 سال خدمات ارزنده استاد سیدفرید قاسمی در حوزه‌های روزنامه‌نگاری و پژوهش تجلیل خواهد شد.
سه شنبه، 31 فروردین 1395 - 15:06

چهارمین هفته روابط عمومی
برگزاری هفته روابط‌عمومی موجب ارتقای سطح روابط‌عمومی در کشور خواهد شد
چهارشنبه، 14 بهمن 1394 - 13:24

آغاز بکار ستاد بزرگداشت هفته روابط‌عمومی در سال 1395
ستاد بزرگداشت هفته روابط‌عمومی در سال 1395 آغاز بکار کرد.
شنبه، 11 مهر 1394 - 15:13

روابط عمومی قلب تپندة همدلی و همزبانی روابط عمومی قلب تپندة همدلی و همزبانی
روابط عمومی، یک ارگان زنده ای است که قلب سازمان را تشکیل می دهد. همانگونه که قلب در ارگان انسانی، مرکز هماهنگ کنندة تپش ها، احساسات، ارتباطات، و جریان ها است که به شکل خون در همه سلولهای بدن جاری می شود، روابط عمومی نیز قلب سازمان است که تپیش های مداوم آن در شکل نگاه و دیدگاه و عمل در همه صحنه های سازمان حضور دارد و در تمام زوایای آن نفس می کشد و جریان فکر و طرح و ارتباط را به فعالیت وا می دارد.
سه شنبه، 2 تیر 1394 - 09:46

همدلی و هم افزایی برای شکوفایی و سرآمدی روابط عمومی همدلی و هم افزایی برای شکوفایی و سرآمدی روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تقویت و تعمیق مناسبات منافع سازمان ها و گروه های مختلف اجتماعی یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی است تا بر اساس فرآیند اطلاع رسانی و اطلاع یابی یا مطابق با شرح وظایف تعیین شده در سازمان برای توسعه کمی وکیفی ارتباط با مخاطبان درون وبرون سازمانی خود فعالیت کند .
شنبه، 30 خرداد 1394 - 09:31

«روابط‌عمومی» را باید از نو بنویسیم «روابط‌عمومی» را باید از نو بنویسیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یک بار دیگر 27 اردیبهشت فرا رسید و یک هفته بحث «روابط‌عمومی» بالا می‌گیرد. انواع پیامهای تبریک ردوبدل می‌شود، اقسام همایش‌ها و جشنواره‌ها برگزار می‌شوند و خلاصه اینکه روابط‌عمومی به صدر جدول صعود می‌کند.
دوشنبه، 25 خرداد 1394 - 08:51

روابط عمومی اثرگذار روابط عمومی اثرگذار
عصر ارتباطات و اطلاعات عبارتی است که همواره در تمامی نوشته‌ها و یادداشت‌های مدعیان- دوستداران و طرفدران- روابط عمومی به چشم می‌خورد. اما آیا تا به حال سؤال کرده‌ایم که روابط عمومی به اصطلاح مدرن شده در عصر ارتباطات و اطلاعات چه تأثیری در جامعه(جامعه هدف سازمان) به ویژه در افکار عمومی و خاصه‌تر مخاطبان داشته است؟
چهارشنبه، 20 خرداد 1394 - 09:33

توجه به نیازهای مخاطب؛ رسالت‌ اصلی روابط عمومی‌ توجه به نیازهای مخاطب؛ رسالت‌ اصلی روابط عمومی‌
با تبریک 27 اردیبهشت سالروز ارتباطات و روابط عمومی باید گفت ایجاد ارتباط دوسویه بین سازمان و مخاطب و فهم متقابل از یکدیگر و همچنین حفظ آن به منظور سودمندی و استفاده بهینه از امکانات و فرصت های فرارو مهمترین اصلی است که در دنیای امروز، روابط عمومی‌ها و مراکز اطلاع رسانی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
سه شنبه، 19 خرداد 1394 - 09:24

روابط عمومی؛ فراتر از تبلیغات روابط عمومی؛ فراتر از تبلیغات
وقتی سخن از روابط عمومی به میان می‌آید بلافاصله اعتماد و اعتبار سازمان در ذهن هر مخاطبی تبلور می‌یابد. این سخن یعنی اینکه روابط عمومی‌ها همواره به مخاطبان توجه جدی داشته …
دوشنبه، 18 خرداد 1394 - 09:28

روابط عمومی و ارتباطات یک تلاقی مبارک روابط عمومی و ارتباطات یک تلاقی مبارک
در این یادداشت مختصر به نظرم رسید شاید بیش از هر چیز شایسته باشد که به نقطه تلاقی میان آخرین تعریف ارایه شده از روابط عمومی، با نام گذاری روز ارتباطات و روابط عمومی و همچنین اهمیت همراهی دو واژه ارتباطات و روابط عمومی ، در روزی که در تقویم ملی کشورمان به همین نام آراسته است، اشاره ای داشته باشیم.
یکشنبه، 17 خرداد 1394 - 09:36

نگاهی به ویژگی‌های مورد نیاز یک کارمند روابط عمومی
امروزه در عصر ارتباطات شغل‌هایی مانند مدیر روابط عمومی، خبرنگاری و حتی هماهنگ کننده‌ها به دلیل وجود ضرب‌الاجل‌ها، نیاز به موشکافی دقیق و در مقابل دیدگان مردم قرار گرفتن جزء پراسترس ترین مشاغل قرار می‌گیرند. البته برخی از این ویژگی‌ها خود یکی از دلایل جذب دانشجویان جهت ورود به این رشته‌هاست.
شنبه، 9 خرداد 1394 - 09:14

دیدار مسئولان روابط عمومی هرمزگان با فرماندار بندرعباس
جمعی از مسئولان روابط عمومی های استان هرمزگان در هفته روابط عمومی با فرماندار شهرستان بندرعباس دیدار کردند.
شنبه، 2 خرداد 1394 - 12:48

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد