درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 8 اسفند 1395 - 12:12   

رسانه‌های چین پس از انتشار "راهنمای پخش خبر و گزارش"

  رسانه‌های چین پس از انتشار "راهنمای پخش خبر و گزارش"


ادامه ادامه مطلب یک

آماده شوید: نسل پنجم شبکه‌های موبایل در راه است

  آماده شوید: نسل پنجم شبکه‌های موبایل در راه است


ادامه ادامه مطلب دو

محدودیت حضور خبرنگاران در کاخ سفید: رسانه‌ها محکوم کردند

  محدودیت حضور خبرنگاران در کاخ سفید: رسانه‌ها محکوم کردند


ادامه ادامه مطلب سه

 سمینار استانی مشتری مداری در هزاره سوم در بیرجند برگزار شد

   سمینار استانی مشتری مداری در هزاره سوم در بیرجند برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات وزارت خارجه با رئیس حوزه هنری دیدار کرد
  چند قانون خواندنی در مدیریت
  بسته بندی
  بازاریابی دیجیتال در صنعت جهانگردی / یک راهنمای کامل برای مبتدیان (قسمت-1)
  تاثیر گذاری آگهی های تلویزیونی / تکنیک مناسب را انتخاب کن
  نفوذ محققان به یکی از استانداردهای امنیتی کلیدی اینترنت
  نام جدید برای پیغام‏رسان گوگل
  Sign out شدن ناگهانی کاربران از گوگل
  چه عواملی باعث می‌شوند در کارمان بهره‌ور نباشیم؟
  مهم‌ترین امور اولین هفته مدیریتی شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی اخلاقی  

 اخلاق روابط عمومی اخلاق روابط عمومی
شواهد تجربی نشان می دهد که دست اندرکاران حرفه روابط عمومی که تصمیم گیری ها و توصیه های آنان به مدیران بر شالوده اصول اخلاقی و مسولیت اجتماعی استوار است از امکان بیشتری برای ایفای نقش گسترده تر در تصمیم گیری ها و فعالیت مدیریت برخوردارند.
سه شنبه، 18 آبان 1395 - 08:17

روابط عمومی اخلاق گرا، مسئولیت پذیراست روابط عمومی اخلاق گرا، مسئولیت پذیراست
«اخلاق» مفهومی است که در دوران جدید، بیش از هر زمانی راهنما و پیشران امور، فعالیت ها و حرفه هاست. زیرا در هم در حوزه ارتباطات اجتماعی و هم در حوزه تجارب، رعایت اصول اخلاقی به ایجاد و تقویت اعتماد و همدلی، مخاطب(شهروندان و مشتریان) با یک فرد، برند یا شرکت می انجامد. اخلاق در برخی رشته ها و حرفه ها از جمله روابط عمومی چنان عجین شده که بدون آن فعالیت و برنامه ارتباطی و اطلاع سانی اش چه در درون سازمان و چه در بیرون سازمان موفق نخواهد شد.
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 - 10:39

اصول اخلاقی روابط عمومی اصول اخلاقی روابط عمومی
یک روابط عمومی کارآمد برای حفاظت سلامت روانی حرفه‌ای خود ناگزیر از رعایت اصول اخلاقی حرفه‌ای روابط عمومی و تدوین آیین‌نامه‌های رفتاری در روابط عمومی است.
پنجشنبه، 20 اسفند 1394 - 17:43

منشور اخلاقی انجمن روابط عمومی کرواسی منشور اخلاقی انجمن روابط عمومی کرواسی
ارزش های حرفه ای بنیادین انجمن روابط عمومی کرواسی توسط اعضای این انجمن و متخصصان روابط عمومی به عنوان استانداردها و منشور اخلاقی این انجمن و راهبرد عملی روابط عمومی به رسمیت شناخته شده است. این ارزش ها مجموعه ای از کدهای حرفه ای هستند که به عنوان دستورالعمل کار و فرآیند تصمیم گیری مورد توجه قرار می گیرند.
چهارشنبه، 1 مهر 1394 - 08:19

منشور اخلاقی انجمن روابط عمومی کانادا منشور اخلاقی انجمن روابط عمومی کانادا
انجمن روابط عمومی کانادا یکی از نهادهای معتبر روابط عمومی در کانادا است که همانند بیشتر انجمن های روابط عمومی در سراسر جهان برای رعایت اخلاق حرفه ای اقدام به نگارش کدهای اخلاقی یا همان منشور اخلاقی کرده است. در این منشور که از 9 کد تشکیل شده، بنیان های اخلاقی این انجمن معرفی شده اند.
سه شنبه، 24 شهریور 1394 - 09:05

الگوی تفاهم در روابط عمومی الگوی تفاهم در روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تغییرات سریع و پی در پی یکی از مشخصه های بارز عصر کنونی است. مفاهیم،‌ دیدگاه ها،‌اهداف و ماموریت ها و ... همگی در دنیایی متولد می شوند که پس از مدتی و با سرعت جایگاه خود را به افکار نوین می دهند.
یکشنبه، 31 خرداد 1394 - 09:32

روابط عمومی، هنر همدلی و همراهی روابط عمومی، هنر همدلی و همراهی
27 اردیبهشت را روز روابط عمومی و ارتباطات نامیده اند و این امر خود گویای اهمیت این علم است. در اهمیت روابط عمومی همین بس که آن را هنر هشتم نامیده اند. تعریف درست روابط عمومی از نظر من آمیزه ای است از علم و هنر. فعالان عرصه روابط عمومی باید هنرمندانی باشند صبور، مردمدار، مجهز به سلاح قلم و بینا به تمامی حیطه های ارتباطات جمعی.
سه شنبه، 12 خرداد 1394 - 10:09

ریشه های روابط عمومی در اخلاق و فرهنگ سازمان ریشه های روابط عمومی در اخلاق و فرهنگ سازمان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهم ترین شاخصه روابط عمومی ها در جلب اعتماد و کسب اعتبار مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی می باشد و در نبود این شاخصه هر راهکاری به بن بست می رسد، در فضای بی اعتمادی هیچ فعالیتی به سرانجام نخواهد رسید. حال با داشتن پیش فرض وجود روابط عمومی با اعتبار و مورد اعتماد باید قدم های بعدی را به درستی برداشت.
دوشنبه، 11 خرداد 1394 - 09:28

ارتباطات و مسئولیت اجتماعی ارتباطات و مسئولیت اجتماعی
امروزه ارتباطات ارزشی است که مورد تاکید مدیران ارشد سازمانهای موفق و در حال رشد قرار دارد و آنها می‌آموزد چگونه فرهنگ رابطه با جامعه را در سازمان خود نهادینه نمایند.
یکشنبه، 3 خرداد 1394 - 11:00

منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی؛ دیر اما بجا منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی؛ دیر اما بجا
منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی پس از 15 سال از فعالیت این نهاد تخصصی تصویب شد. این در حالی است که یکی از اهداف این انجمن در اساسنامه آن «تبیین و تدوین مبانی و اصول اخلاقی روابط عمومی» عنوان شده است.
یکشنبه، 23 آذر 1393 - 16:31

فرآیند‌های تصمیم‌گیری اخلاقی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تصمیم‌گیری قلب فرآیند مدیریت است. اگر بتوان تنها یک واژه را یافت که بتواند مترادف واژه مدیریت باشد، آن واژه «تصمیم‌گیری» خواهد بود. تصمیم‌گیری معمولا شامل فرآیند بیان مساله، تحلیل مساله، تعیین اقدامات احتمالی (گزینه‌ها) برای حل مساله، ارزیابی گزینه‌ها، تعیین بهترین گزینه و در نهایت، پیاده‌سازی آن گزینه است.
یکشنبه، 16 آذر 1393 - 10:51

رونمایی منشور اخلاقی روابط عمومی تامین اجتماعی قم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مراسمی با حضور مدیرکل استان از منشور اخلاقی روابط عمومی تامین اجتماعی قم رونمایی شد.
یکشنبه، 4 خرداد 1393 - 18:34

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  زادروز «رادار»


  روابط عمومی دومین شغل خلاق سال 2017 معرفی شد


  از نقشه دموکرات ها برای برکناری ترامپ باخبر شد


  فراخوان پیشنهاد سخنران دومین همایش ملی زن و روابط عمومی


  هکرها در آینده نزدیک اطلاعات خصوصی را از مغزتان می‌دزدند


   سمینار استانی مشتری مداری در هزاره سوم در بیرجند برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی