درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 - 15:09   

آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!

  آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست

  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


ادامه ادامه مطلب دو

استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است

  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


ادامه ادامه مطلب سه

فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف

  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تلگرام چگونه ضعف دولت روسیه را آشکار کرد؟
  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان: روابط عمومی ادارات رویداد « همدان ۲۰۱۸» را فرصت بدانند
  جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان صبح روز یکشنبه 26 فروردین ماه، به میزبانی بانک ملی برگزار شد
  برگزاری مراسم بزرگداشت روز جانباز در بانک ملی ایران
  برگزاری مراسم معارفه سرپرست اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران
  عیادت مدیرعامل بانک ملی ایران از همکاران جانباز
  رشد بازار جهانی روابط عمومی تا سال 2020
  هفت عامل مهم موفقیت در کار روابط عمومی
  اصول روابط عمومی: اطلاعات تماس
  روز جهانی کتاب و کپی رایت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی بحران  

تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری
مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به سفارش سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، پنج طرح و پژوهش مطالعاتی را در حوزه مدیریت بحران تهیه و تدوین خواهد کرد.
شنبه، 5 اسفند 1396 - 13:12

بررسی نقش رسانه ها در مدیریت بحران بررسی نقش رسانه ها در مدیریت بحران
نشست تخصصی رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی روز چهار‌شنبه 25 بهمن ماه در دفتر مطالعات و برنامه‌ ریزی رسانه‌ ها برگزار شد.
جمعه، 27 بهمن 1396 - 23:39

 ملاحظاتی درباره سیستم مدیریت بحران ملاحظاتی درباره سیستم مدیریت بحران
متاسفانه مشکل کشور ما تنها زمین لرزه نیست، بلکه نبود یک برنامه جامع و پیشرفته و مدیریت متخصص و دلسوز بر ابعاد فاجعه افزوده است. اگر نبود اراده و همت این مردم بزرگ شاید ابعاد تاثیرگذاری این زلزله بیش از آن چیزی می بود که بتوانیم فکرش را بکنیم.
پنجشنبه، 21 دی 1396 - 17:08

نقش بی بدیل روابط عمومی ها در بحران نقش بی بدیل روابط عمومی ها در بحران
کرمان از جمله استان های حادثه خیز است. حدود یک ماه می شود زلزله در راس اخبار کرمان قرار دارد. زمین که می لرزد همه به دنبال خبرهای درست و صحیح هستند. نقش روابط عمومی های مرتبط با حوادث ( در اینجا زلزله به عنوان یکی از حوادث طبیعی) در اطلاع رسانی بهنگام و معتبر، بر کسی پوشیده نیست.
شنبه، 16 دی 1396 - 01:41

انتقاد از عملکرد رسانه ای ستاد بحران تهران انتقاد از عملکرد رسانه ای ستاد بحران تهران
روزنامه اعتماد در گزارشی با تیتر «غایب بزرگ» از «عملکرد رسانه ای ستاد بحران تهران» در جریان وقوع زلزله در پایتخت انتقاد کرده و نوشته‌است: «سازمانی که قرار است بحران‌ها را مدیریت کند، کانال ارتباطی رسانه‌ای منسجم و خوبی برای ارتباط با مردم ندارد.
پنجشنبه، 7 دی 1396 - 14:22

در شرایط بحران وظیفه رسانه چیست؟/ فعالان علم و رسانه به شایعات دامن نزنند در شرایط بحران وظیفه رسانه چیست؟/ فعالان علم و رسانه به شایعات دامن نزنند
دشواری ارتباط، عدم علاقه یا عدم توانایی در صحبت کردن با رسانه ها از سوی گروه بزرگی از پژوهشگران از یک سو از سوی دیگر عدم درک اهمیت فعالیت رسانه ای و یا شاید کم اهمیت پنداشتن این کار از سوی جامعه علمی باعث شده است تا نقاط تماس رسانه ها در چنین رویدادهایی به افراد انگشت شماری محدود شود.
دوشنبه، 4 دی 1396 - 12:08

 کارکرد سرمایه اجتماعی در بحران/ به بهانه رفتاراجتماعی شهروندان تهرانی در زلزله بیست و نهم آذرماه 96 کارکرد سرمایه اجتماعی در بحران/ به بهانه رفتاراجتماعی شهروندان تهرانی در زلزله بیست و نهم آذرماه 96
در جریان آسیب هایی که از زلزله و سونامی ژاپن دامنگیر مردمش شد ژاپنی ها با شیوه های رفتاری مثبت درس هایی را به همگان آموختند که بازگو نمودن آنها نقطه عطفی خواهد بود بر ترویج گزینه های مثبت این فرهنگ ارزشمند و قابل تحسین.
جمعه، 1 دی 1396 - 16:30

زلزله تهران و بحران مدیریت بحران در کشور/ روابط عمومی ها کجا هستند؟!؟!؟ زلزله تهران و بحران مدیریت بحران در کشور/ روابط عمومی ها کجا هستند؟!؟!؟
سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور کجاست و کیست؟ روابط عمومی ها کجا هستند؟ استاندار تهران اول باید از همه چیز مطلع شود یا رییس هلال احمر؟ فرماندار و شهردار ملارد و شهریار و تهران باید اول حرف بزنند که در کانون زلزله هستند یا رییس هلال احمر و....؟
جمعه، 1 دی 1396 - 01:28

بحران روابط عمومی و طرح و نقشه فائق آمدن بر آن بحران روابط عمومی و طرح و نقشه فائق آمدن بر آن
شاید بحران روابط عمومی پیش آمده برای برند فولکس واگن در چند سال گذشته را به یاد بیاورید. در آن زمان پیش بینی می‌شد که به زودی این بحران فراموش می‌شود، چرا که بحران‌های متعدد دیگری برای برندهای دیگر رخ می‌دهد.
جمعه، 3 آذر 1396 - 14:34

مدیریت بحران کشور باید مردم محور باشد مدیریت بحران کشور باید مردم محور باشد
رئیس انجمن آمایش سرزمین ایران با تأکید بر اینکه کشور به ایجاد یک وزارتخانه شرایط اضطراری نیاز دارد، افزود: این وزارتخانه باید بتواند تمام سازمان ها و مجموعه های مرتبط با مباحث امداد و نجات، مدیریت بحران و ایمنی و حفاظت را گرد هم آورد.
جمعه، 26 آبان 1396 - 11:07

روایت روپرت یانگر، پژوهشگر دانشگاه آکسفورد از مدیریت بحران روابط عمومی روایت روپرت یانگر، پژوهشگر دانشگاه آکسفورد از مدیریت بحران روابط عمومی
حوزه روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش هایی است که در برندسازی مورد توجه قرار می گیرد. تمام تلاش های یک تیم مدیریتی در نهایت به وسیله توانایی بخش روابط عمومی اش سنجیده می شود.
یکشنبه، 12 شهریور 1396 - 14:26

درس های ابتدایی روابط عمومی از طوفان گرمسیری هاروی درس های ابتدایی روابط عمومی از طوفان گرمسیری هاروی
ارتباطات هماهنگ نیز در طول یک بحران ضروریست. یکی از نیازهای فعلی در مناطق سیل زده، هماهنگی بین سازمان های دولتی و غیر انتفاعی می باشد که در عملیات بازیابی فعالیت می کنند. به همین ترتیب، نیاز به ارتباطات هماهنگ بین نهادهای مختلف وجود دارد. نشانه های اولیه این است که بازیابی و ارتباطات با توجه به شرایط به خوبی در حال انجام است.
شنبه، 11 شهریور 1396 - 07:53

قابل توجه متخصصان روابط عمومی: بهترین روش برای مدیریت بحران در رسانه های اجتماعی قابل توجه متخصصان روابط عمومی: بهترین روش برای مدیریت بحران در رسانه های اجتماعی
انتخاب کانال های مناسب برای ارتباط با ذینفعان در مواقع بحرانی در رسانه های اجتماعی کارآمد و مناسب است. سازمان ها می توانند برای استفاده از رسانه های جدید مانند یوتیوب و فیس بوک برای پاسخ به بحران از رسانه های جدید استفاده کنند.
پنجشنبه، 8 تیر 1396 - 19:25

نقش روابط عمومی در مدیریت بحران نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
بحرانها از لحاظ ماهیت، بزرگی و شدت، متفاوت هستند، اما تمامی آنها مسایلی را به بار می آورند که می تواند به طور جدی توانایی کارکردی سازمان را مختل کند. یک بحران معمولاً زیربنای شرکت را تحت تأثیر قرار داده، با ارزش ترین دارایی هایش یعنی اعتبار و شهرتش را از بین می برد.
یکشنبه، 21 خرداد 1396 - 08:10

مقایسه فعالیت رسانه ای پس از حادثه تروریستی لندن با ایران مقایسه فعالیت رسانه ای پس از حادثه تروریستی لندن با ایران
شعار محوری مردم در برابر این حوادث We Stand Together (ما کنار هم ایستاده‌ایم) انتخاب شد. صبح و شب مراسم‌های مختلف و اثرگذاری با حضور مردم در محل این حوادث انجام میشد و هر نقطه‌ای که حادثه در آن رخ داده بود، یادمان‌هایی ایجاد شد تا آیندگان بدانند که در چنین مکانی چه اتفاقاتی برای مردم شهرشان افتاده است.
پنجشنبه، 18 خرداد 1396 - 12:15

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران در محکومیت حادثه تروریستی 17 خرداد 96 تهران بیانیه انجمن روابط عمومی ایران در محکومیت حادثه تروریستی 17 خرداد 96 تهران
انجمن روابط عمومی ایران با توجه به رسالت حرفه ای خود فعالیت رسانه ها و سایت ها و خبرگزاری ها، بویژه رسانه ملی را در 10 ساعت اول وقوع این حادثه بررسی و ضعف حرفه ای پوشش درست خبری را مورد توجه قرار داد ه و توصیه می نماید:
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 23:30

روابط عمومی در بحران روابط عمومی در بحران
روابط عمومی یعنی گسترش شتابان «سرمایه ارتباطی» در سایه: اعتمادسازی، یکپارچگی و همکاری، تقویت درک متقابل، ارتقای بهره وری ارتباطی، بکارگیری نظارت مردمی، افزایش خلاقیت اجتماعی، شتاب دادن به داد و ستدهای ارتباطی برای مبادله آرامش ...
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 23:01

نقش روابط عمومی در مدیریت بحران نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
روابط عمومی،نقش مهمی در بحران های ایفا می کند ولی قبل ار ارائه هر توضیحی در این خصوص بهتر است بدانیم بحران زمانی به وجود می آید که ما برای موضوعی که در حالت عادی به آن صورت یک سوال نگاه می کنیم و پاسخ روشن و واضحی می دهیم ،پاسخ مشخصی نداشته باشیم.
دوشنبه، 4 بهمن 1395 - 16:34

توییترِ ترامپ معنای جدیدی از "ارتباطات بحران" ایجاد نمود توییترِ ترامپ معنای جدیدی از "ارتباطات بحران" ایجاد نمود
بحران ها در طول سال ها تکامل یافته اند. در سال های گذشته، یک طوفان یا رسوایی یک مدیر عامل به عنوان یک بحران در نظر گرفته می شد، اما امروزه یک بحران می تواند در قالب یک توییت اتفاق افتد.
یکشنبه، 3 بهمن 1395 - 15:26

لزوم اطلاع رسانی به موقع در هنگام بروز بحران ها/ضرورت اصلاح ساختار نظام اداری روابط عمومی های
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا، نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که 51.5 درصد شرکت‌کنندگان در این تحقیق، عمده‌ترین وظیفه روابط عمومی در وضعیت بحران را اطلاع‌رسانی به موقع از طریق کانال‌های ارتباطی می‌دانند.
دوشنبه، 29 آذر 1395 - 12:35

مدیریت بحران مدیریت بحران
توانایی شما در شناسایی و اداره کردن منابع احتمالی خطر در محیط پیچیده کشاورزی نوین برای موفقیت‌های مالی یک ضرورت است.
یکشنبه، 7 آذر 1395 - 08:32

 نقش مدیریت بحران در سازمانها نقش مدیریت بحران در سازمانها
با توجه به روند رو به رشد وقوع بحران ها در سازمانها که امری نیز اجتناب ناپذیر می باشد و بمنظور مقابله با آنها برای موقعیت های بحران برنامه ربزی در هر سازمان لازمست لذا در بحران ها علل شکست و موفقیت ها می بایستی بررسی شود در این رابطه باید به نکات مشروحه زیر توجه نمود.
یکشنبه، 7 شهریور 1395 - 13:45

نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت
مدیران بحران، در هنگام برنامه‌ریزی و حصول آمادگی، باید دربارۀ هر دو بحران عملیاتی و اعتبار و شهرت بیاندیشند. بحران‌های عملیاتی بحران‌های سنّتی هستند و تعاریف اوّلیۀ بحران‌های سازمانی را منعکس می‌کنند.
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 08:13

نیاز به خبرنگار آموزش دیده برای اطلاع رسانی بحران نیاز به خبرنگار آموزش دیده برای اطلاع رسانی بحران
واژه بحران در حرفه روزنامه‌نگاری معنای متفاوت و ویژه ای دارد. به این معنا که آنچه در این حرفه کار روزمره است، در بسیاری از حرفه‌های دیگر کار بحرانی تلقی می‌شود.
یکشنبه، 3 مرداد 1395 - 13:19

ترسیم الگوی روابط عمومی بحران در جمعیت هلال احمر ترسیم الگوی روابط عمومی بحران در جمعیت هلال احمر
پژوهش حاضر با عنوان «ترسیم الگوی روابط عمومی بحران در جمعیت هلال احمر» دقیقا در راستای توجه به نقشی که هلال احمر در مدیریت بحران دارد، انجام گرفت. به عبارتی تحقیق به دنبال ترسیم الگویی بود که بتوان براساس آن در شرایط حساس و بحرانی، عملکرد روابط عمومی جمعیت هلال احمر را تعیین کرد.
یکشنبه، 16 خرداد 1395 - 08:27

٣٠ درصد کارکنان واحد روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز را زن تشکیل می دهد ٣٠ درصد کارکنان واحد روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز را زن تشکیل می دهد
با در نظر گرفتن ویرگی های خاص بانوان در برخورداری از صبر و حوصله، عطوفت، حساسیت، دقت نظر، همه جانبه نگری، تکریم، مردمداری، پیگیر بودن، و از همه مهمتر سرعت عمل در برقراری ارتباط، بیانگر این است که زنان از روابط عمومی بالایی برخوردار بوده و می توانند در این عرصه روابط عمومی موفق عمل نمایند.
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 13:25

مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران
بی تردید عصر حاضر، بنا به دلایل متعدد، متنوع و پیچیده در کانون وقوع انواع بحران ها واقع شده است. امروزه،  جوامع معاصر با بحران های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، طبیعی، تکنولوژیکی و... در ابعاد ملی و بین المللی مواجه اند.
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 08:15

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان: پیوست رسانه ای در مدیرت بحران استان ایحاد شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان به نقش و جایگاه ویژه رسانه ها در ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: باید پیوست رسانه ای در مدیرت بحران استان نیز تعریف و ایجاد شود.
سه شنبه، 22 دی 1394 - 11:19

مدیریت حوادث بحران زا مدیریت حوادث بحران زا
درست به همان ترتیب که بحران ها می توانند پیش بینی شوند و برای مقابله با آن می توان برنامه ریزی کرد. ارتباطات سازمان در پاسخ به بحران نیز می تواند پیش بینی شده و برنامه ریزی شوند. چرا باید برای مقابله با بحران، ارتباطات مناسب برنامه ریزی شود؟
جمعه، 27 آذر 1394 - 17:26

مدیریت بحران‌ها توسط مدیران بزرگ مدیریت بحران‌ها توسط مدیران بزرگ
مدیریت یک فعالیت گروهی است. ممکن است هنگام بروز یک بحران دچار خودمحوری شوید. این کاملا قابل درک است.
دوشنبه، 9 آذر 1394 - 09:00

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ خط بین اخبار و تبلیغات تار است


  همایش روز روابط عمومی


  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


  بحث نقض حریم خصوصی و ردیابی افراد غیر عضو در شبکه فیسبوک


  اصول روابط عمومی: اطلاعات تماس


  علی ربیعی: مطبوعات سخنگوی فقرا باشند


  هفت عامل مهم موفقیت در کار روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی