درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 01:48   

اروپا در پی دریافت مالیات بیش‌تر از غول‌های اینترنت‌بنیان

  اروپا در پی دریافت مالیات بیش‌تر از غول‌های اینترنت‌بنیان


ادامه ادامه مطلب یک

بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود

  بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد

  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران

  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل
  مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس: رهبری و ایمان دو عامل استقرار و ثبات جمهوری اسلامی ایران
  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران
  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد
  ویدیو/ روابط عمومی چیست؟
  بانک ملی ایران آماده تخصیص منابع مالی خارجی به سرمایه گذاران*
  «بهترین» دوربین‌های سال به انتخاب «تیپا»
  نتایج یک نظرسنجی در مورد میزان رضایت از خودروهای داخل ایران
  بازدید رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از موزه بانک ملی ایران
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی بحران  

روایت روپرت یانگر، پژوهشگر دانشگاه آکسفورد از مدیریت بحران روابط عمومی روایت روپرت یانگر، پژوهشگر دانشگاه آکسفورد از مدیریت بحران روابط عمومی
حوزه روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش هایی است که در برندسازی مورد توجه قرار می گیرد. تمام تلاش های یک تیم مدیریتی در نهایت به وسیله توانایی بخش روابط عمومی اش سنجیده می شود.
یکشنبه، 12 شهریور 1396 - 14:26

درس های ابتدایی روابط عمومی از طوفان گرمسیری هاروی درس های ابتدایی روابط عمومی از طوفان گرمسیری هاروی
ارتباطات هماهنگ نیز در طول یک بحران ضروریست. یکی از نیازهای فعلی در مناطق سیل زده، هماهنگی بین سازمان های دولتی و غیر انتفاعی می باشد که در عملیات بازیابی فعالیت می کنند. به همین ترتیب، نیاز به ارتباطات هماهنگ بین نهادهای مختلف وجود دارد. نشانه های اولیه این است که بازیابی و ارتباطات با توجه به شرایط به خوبی در حال انجام است.
شنبه، 11 شهریور 1396 - 07:53

قابل توجه متخصصان روابط عمومی: بهترین روش برای مدیریت بحران در رسانه های اجتماعی قابل توجه متخصصان روابط عمومی: بهترین روش برای مدیریت بحران در رسانه های اجتماعی
انتخاب کانال های مناسب برای ارتباط با ذینفعان در مواقع بحرانی در رسانه های اجتماعی کارآمد و مناسب است. سازمان ها می توانند برای استفاده از رسانه های جدید مانند یوتیوب و فیس بوک برای پاسخ به بحران از رسانه های جدید استفاده کنند.
پنجشنبه، 8 تیر 1396 - 19:25

نقش روابط عمومی در مدیریت بحران نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
بحرانها از لحاظ ماهیت، بزرگی و شدت، متفاوت هستند، اما تمامی آنها مسایلی را به بار می آورند که می تواند به طور جدی توانایی کارکردی سازمان را مختل کند. یک بحران معمولاً زیربنای شرکت را تحت تأثیر قرار داده، با ارزش ترین دارایی هایش یعنی اعتبار و شهرتش را از بین می برد.
یکشنبه، 21 خرداد 1396 - 08:10

مقایسه فعالیت رسانه ای پس از حادثه تروریستی لندن با ایران مقایسه فعالیت رسانه ای پس از حادثه تروریستی لندن با ایران
شعار محوری مردم در برابر این حوادث We Stand Together (ما کنار هم ایستاده‌ایم) انتخاب شد. صبح و شب مراسم‌های مختلف و اثرگذاری با حضور مردم در محل این حوادث انجام میشد و هر نقطه‌ای که حادثه در آن رخ داده بود، یادمان‌هایی ایجاد شد تا آیندگان بدانند که در چنین مکانی چه اتفاقاتی برای مردم شهرشان افتاده است.
پنجشنبه، 18 خرداد 1396 - 12:15

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران در محکومیت حادثه تروریستی 17 خرداد 96 تهران بیانیه انجمن روابط عمومی ایران در محکومیت حادثه تروریستی 17 خرداد 96 تهران
انجمن روابط عمومی ایران با توجه به رسالت حرفه ای خود فعالیت رسانه ها و سایت ها و خبرگزاری ها، بویژه رسانه ملی را در 10 ساعت اول وقوع این حادثه بررسی و ضعف حرفه ای پوشش درست خبری را مورد توجه قرار داد ه و توصیه می نماید:
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 23:30

روابط عمومی در بحران روابط عمومی در بحران
روابط عمومی یعنی گسترش شتابان «سرمایه ارتباطی» در سایه: اعتمادسازی، یکپارچگی و همکاری، تقویت درک متقابل، ارتقای بهره وری ارتباطی، بکارگیری نظارت مردمی، افزایش خلاقیت اجتماعی، شتاب دادن به داد و ستدهای ارتباطی برای مبادله آرامش ...
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 23:01

نقش روابط عمومی در مدیریت بحران نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
روابط عمومی،نقش مهمی در بحران های ایفا می کند ولی قبل ار ارائه هر توضیحی در این خصوص بهتر است بدانیم بحران زمانی به وجود می آید که ما برای موضوعی که در حالت عادی به آن صورت یک سوال نگاه می کنیم و پاسخ روشن و واضحی می دهیم ،پاسخ مشخصی نداشته باشیم.
دوشنبه، 4 بهمن 1395 - 16:34

توییترِ ترامپ معنای جدیدی از "ارتباطات بحران" ایجاد نمود توییترِ ترامپ معنای جدیدی از "ارتباطات بحران" ایجاد نمود
بحران ها در طول سال ها تکامل یافته اند. در سال های گذشته، یک طوفان یا رسوایی یک مدیر عامل به عنوان یک بحران در نظر گرفته می شد، اما امروزه یک بحران می تواند در قالب یک توییت اتفاق افتد.
یکشنبه، 3 بهمن 1395 - 15:26

لزوم اطلاع رسانی به موقع در هنگام بروز بحران ها/ضرورت اصلاح ساختار نظام اداری روابط عمومی های
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا، نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که 51.5 درصد شرکت‌کنندگان در این تحقیق، عمده‌ترین وظیفه روابط عمومی در وضعیت بحران را اطلاع‌رسانی به موقع از طریق کانال‌های ارتباطی می‌دانند.
دوشنبه، 29 آذر 1395 - 12:35

مدیریت بحران مدیریت بحران
توانایی شما در شناسایی و اداره کردن منابع احتمالی خطر در محیط پیچیده کشاورزی نوین برای موفقیت‌های مالی یک ضرورت است.
یکشنبه، 7 آذر 1395 - 08:32

 نقش مدیریت بحران در سازمانها نقش مدیریت بحران در سازمانها
با توجه به روند رو به رشد وقوع بحران ها در سازمانها که امری نیز اجتناب ناپذیر می باشد و بمنظور مقابله با آنها برای موقعیت های بحران برنامه ربزی در هر سازمان لازمست لذا در بحران ها علل شکست و موفقیت ها می بایستی بررسی شود در این رابطه باید به نکات مشروحه زیر توجه نمود.
یکشنبه، 7 شهریور 1395 - 13:45

نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت
مدیران بحران، در هنگام برنامه‌ریزی و حصول آمادگی، باید دربارۀ هر دو بحران عملیاتی و اعتبار و شهرت بیاندیشند. بحران‌های عملیاتی بحران‌های سنّتی هستند و تعاریف اوّلیۀ بحران‌های سازمانی را منعکس می‌کنند.
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 08:13

نیاز به خبرنگار آموزش دیده برای اطلاع رسانی بحران نیاز به خبرنگار آموزش دیده برای اطلاع رسانی بحران
واژه بحران در حرفه روزنامه‌نگاری معنای متفاوت و ویژه ای دارد. به این معنا که آنچه در این حرفه کار روزمره است، در بسیاری از حرفه‌های دیگر کار بحرانی تلقی می‌شود.
یکشنبه، 3 مرداد 1395 - 13:19

ترسیم الگوی روابط عمومی بحران در جمعیت هلال احمر ترسیم الگوی روابط عمومی بحران در جمعیت هلال احمر
پژوهش حاضر با عنوان «ترسیم الگوی روابط عمومی بحران در جمعیت هلال احمر» دقیقا در راستای توجه به نقشی که هلال احمر در مدیریت بحران دارد، انجام گرفت. به عبارتی تحقیق به دنبال ترسیم الگویی بود که بتوان براساس آن در شرایط حساس و بحرانی، عملکرد روابط عمومی جمعیت هلال احمر را تعیین کرد.
یکشنبه، 16 خرداد 1395 - 08:27

٣٠ درصد کارکنان واحد روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز را زن تشکیل می دهد ٣٠ درصد کارکنان واحد روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز را زن تشکیل می دهد
با در نظر گرفتن ویرگی های خاص بانوان در برخورداری از صبر و حوصله، عطوفت، حساسیت، دقت نظر، همه جانبه نگری، تکریم، مردمداری، پیگیر بودن، و از همه مهمتر سرعت عمل در برقراری ارتباط، بیانگر این است که زنان از روابط عمومی بالایی برخوردار بوده و می توانند در این عرصه روابط عمومی موفق عمل نمایند.
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 13:25

مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران
بی تردید عصر حاضر، بنا به دلایل متعدد، متنوع و پیچیده در کانون وقوع انواع بحران ها واقع شده است. امروزه،  جوامع معاصر با بحران های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، طبیعی، تکنولوژیکی و... در ابعاد ملی و بین المللی مواجه اند.
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 08:15

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان: پیوست رسانه ای در مدیرت بحران استان ایحاد شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان به نقش و جایگاه ویژه رسانه ها در ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: باید پیوست رسانه ای در مدیرت بحران استان نیز تعریف و ایجاد شود.
سه شنبه، 22 دی 1394 - 11:19

مدیریت حوادث بحران زا مدیریت حوادث بحران زا
درست به همان ترتیب که بحران ها می توانند پیش بینی شوند و برای مقابله با آن می توان برنامه ریزی کرد. ارتباطات سازمان در پاسخ به بحران نیز می تواند پیش بینی شده و برنامه ریزی شوند. چرا باید برای مقابله با بحران، ارتباطات مناسب برنامه ریزی شود؟
جمعه، 27 آذر 1394 - 17:26

مدیریت بحران‌ها توسط مدیران بزرگ مدیریت بحران‌ها توسط مدیران بزرگ
مدیریت یک فعالیت گروهی است. ممکن است هنگام بروز یک بحران دچار خودمحوری شوید. این کاملا قابل درک است.
دوشنبه، 9 آذر 1394 - 09:00

اقدام خبری روابط عمومی در مراحل سه‌گانه بحران اقدام خبری روابط عمومی در مراحل سه‌گانه بحران
در هنگام بحران، رسانه‌ها می‌توانند از راه زیرسوال بردن مشروعیت و کارآمدی نیروهای عمل‌کننده، اعتماد عمومی را نسبت به آنان کاهش داده، به تشویق و نگرانی دامن زده و توسل به اقدامات خودسرانه را سرعت بخشند. برعکس ارایه تصویری حاکی از اشراف نیروهای امدادرسان و مدیران مربوط در کاهش اضطراب عمومی و جلوگیری از اقدامات خودسرانه بسیار مؤثر است
دوشنبه، 2 آذر 1394 - 16:26

روابط عمومی در بحران بین‌المللی: حملات پاریس روابط عمومی در بحران بین‌المللی: حملات پاریس
در هنگام بحران بین‌المللی، دنیای روابط عمومی نیز به همان میزان تحت تأثیر مصائب جهانی، از قبیل حملات تروریستی در پاریس که جمعه شب گذشته صورت گرفت، قرار می‌گیرد. واکنش شرکت‌ها و بنگاه‌های روابط عمومی زمانی بسیار مؤثّر است که لحنی هم‎دلانه و اندوه‌بار داشته باشند. در عین حال، شرکت‌ها و بنگاه‌ها باید متناسب با اسم تجاری شرکت نیز عمل کنند.
شنبه، 30 آبان 1394 - 08:22

آب و نیکنامی یک موسسه چه نقطه اشتراکی با هم دارند؟ آب و نیکنامی یک موسسه چه نقطه اشتراکی با هم دارند؟
در حال حاضر نشانه هایی وجود دارد که حاکی از آنست که آب به منبع جدید نفت مبدل خواهد شد. امروزه کشور هایی هستند که به خاطر کمبود منابع آب در شرف جنگ و درگیری هستند.
یکشنبه، 26 مهر 1394 - 22:51

 رسوایی و بی اعتباری فولکس واگن رسوایی و بی اعتباری فولکس واگن
فولکس واگن با یک چالش روابط عمومی بی سابقه و نادر مواجه می‌باشد. رسوایی‌های معمولی در زمینه خودروسازی معمولاً نتیجه ناتوانی‌ای می‌باشد که به واسطه تقلب و پوشاندن نقاط ضعف بدتر می‌شود. ظاهراً مشکل فولکس واگن نتیجه تصمیمی با اهداف سوء قبلی می‌باشد، که سبب بی‌اثر شدن و ناکارآمدی عذرخواهی‌ها شده است.
چهارشنبه، 8 مهر 1394 - 16:39

شناخت کاربرد روابط عمومی درمدیریت مشکلات و بحران شناخت کاربرد روابط عمومی درمدیریت مشکلات و بحران
در میان تمامی زمینه‌های روابط عمومی، بحش مدیریت مشکلات و بحران روابط عمومی در سال‌های اخیر، تغییرات بسیار بنیادینی به خود دیده است. تغییرات مذکور با ظهور عصر دیجیتال رخ داده‌اند. دو بخشی که فعالان روابط عمومی را مجبور ساخته است تا به بررسی عملیات و اقدامات خود در سطح گروه بپردازند، سرعت بسیار بالای درز و نشر خبرها توسط شهروندان روزنامه‌نگار است.
دوشنبه، 11 خرداد 1394 - 13:05

 درس های بزرگ از رویداد مورگانتاون/ بازتابی از یک تلاش ضعیف روابط عمومی درس های بزرگ از رویداد مورگانتاون/ بازتابی از یک تلاش ضعیف روابط عمومی
روابط عمومی زمانی کار خودش را به درستی انجام می دهد که با همه عموم مخاطبان خود ارتباط بگیرد. این بدان معناست که باید به همسایگان خود توضیح دهد چرا این اتفاق رخ داده است و آنچه در حال حاضر برای جلوگیری از حوادث مشابه در آینده صورت می گیرد چیست؟ موضوع امنیت عمومی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
سه شنبه، 18 فروردین 1394 - 15:38

رسانه، روابط عمومی و تبلیغات در دولت روحانی رسانه، روابط عمومی و تبلیغات در دولت روحانی
قطعا اگر روابط عمومی دولت در خصوص بحران های موجود در کشور بخواهد کاری انجام دهد نیازمند مدیریت بحران کند باید استراتژی هایی داشته باشد که در شرایط فعلی بتواند کنترل اطلاع رسانی را در دست بگیرد. مهمتر از همه اینکه در این شرایط تبلیغات بیشتر از اینکه بتواند به تنویر افکار عمومی منجر شود مردم را عصبانی تر خواهد کرد و دولت باید به سمت استفاده از روابط عمومی رو کند؛ چیزی که در کلام صادق زیبا کلام دیده نمی شود.
سه شنبه، 11 فروردین 1394 - 15:17

رویه های سال 1393/ پنج بحران روابط عمومی در سال 93 رویه های سال 1393/ پنج بحران روابط عمومی در سال 93
همیشه پایان سال، زمان مغتنمی است که به دستاوردهای روابط عمومی نظری بیندازی و علاوه بر آن اشتباهات و بحران هایی را که سایر سازمان ها و شرکت‌ها در حوزه روابط عمومی و ارتباطات مرتکب شده‌اند ببینی: در این صورت من همان اشتباهات را مرتکب نخواهم شد. موسسه کارگزار روابط عمومی( KPRI) در نظر دارد فهرست بحران های عمدۀ روابط عمومی را هر ساله منتشر نماید. بنابراین، در اینجا فهرست امسال را که حاوی پنج بحران عمدۀ روابط عمومی سال 1393 است منتشر می شود:
یکشنبه، 2 فروردین 1394 - 19:27

استراتژی‌های کسب‌وکار در بحران اقتصادی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در زمانی که بازار تجارت جهانی در یک اوضاع نابسامان اقتصادی به سر می‌برد، کشورهای مختلف اروپایی و ایالات متحده آمریکا با سطوح مختلفی از بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و اعتماد مصرف‌کننده‌ها کماکان روزهای بدی را پشت سر می‌گذارد.
شنبه، 25 بهمن 1393 - 17:35

خلاء سئو پی آر در روابط عمومی پدیده شاندیز خلاء سئو پی آر در روابط عمومی پدیده شاندیز
اخبار تخلفات گسترده مجموعه پدیده شاندیز در هفته های اخیر، موجی از جستجو را برای این مجموعه در اینترنت باعث شده است. شاید اگر یک مربی روابط عمومی بخواهد رابطه میان شهرت و اعتبار را بیان کند، هیچ مثالی نتواند همانند پدیده شاندیز این امکان را برای درک تفاوت میان شهرت و اعتبار نشان دهد.
جمعه، 19 دی 1393 - 20:00

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حماسه عاشورا الگوی همیشه تاریخ


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور


  برندها و مذاهب / ابر برند عاشورا و صیانت از آن


  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد


  ایران پلاست و نقش روابط عمومی در صنایع پتروشیمی


  آیا متخصصان روابط عمومی، منابع قابل اطمینان محتوا هستند؟


  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


  روابط عمومی حرفه ای کمک رسان توسعه اقتصادی!!!!!!


  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد