درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 15:22   

آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد

  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد


ادامه ادامه مطلب یک

تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی

  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

پایان سلطه اپل؛ مایکروسافت باارزش ترین شرکت جهان

  پایان سلطه اپل؛ مایکروسافت باارزش ترین شرکت جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند شد
  زیرساخت‌های دیجیتالی کلید بقای شرکت‌ها
  آینده ای مبهم بشریت در سایه هوش مصنوعی
  دیجیتال
  نشست «بررسی حقوق حرفه ای فتوژورنالیسم در ایران» برگزار شد
  گزارش عملکرد تسهیلاتی بانک توسعه تعاون
  سه خاصیت انسانی که زندگی را دشوار می سازد
  ایجاد اشتغال برای 1500 نفر دراستان اردبیل با تسهیلات بانک صنعت و معدن
  بازدید از موزه بانک ملّی ایران برای کاربران کانون جوانه ها رایگان شد
  نقدینگی پیش از موعد چک و اوراق تجاری با تسهیلات خرید دین بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی بحران  

نقش فناوری در مدیریت بحران نقش فناوری در مدیریت بحران
فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی بشر، انجام امور بدون درنظرگرفتن فواصل جغرافیایی و محدودیت‌های زمانی را امکانپذیر کرده است. اما ضرورت استفاده از این نوع فناوری در مدیریت بحران سرنوشت‌ساز و حیاتی است.
دوشنبه، 12 شهریور 1397 - 00:18

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی
در این مطلب با تجربه پپسی برای مدیریت بحران خود در دهه ۹۰ میلادی آشنا می شوید. این تجربه از ماندگارترین تجربه‌های استفاده موثر از روش روابط عمومی در صنعت نوشیدنی است.
دوشنبه، 5 شهریور 1397 - 11:49

جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها
انجمن های صنفی و تخصصی در صورت گسترش و تقویت می تواند نقش مهی در این راستا برعهده بگیرند و از طریق ارتباط با نهادهای قانونی نظیر مجلس و وزراتخانه ها و سازمانهای ذیربط در تقویت جایگاه قانونی بخش روابط عمومی و شاغلان آن تاثیر گذار باشند.
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 09:29

دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست
اگر روابط عمومی نتواند رابطه سازمان با مردم و مشتریان را هماهنگ کند و نتواند ارتباط دوسویه برقرار کند در درازمدت بحرانهایی به سراغ سازمان می آید که حل کردن آنها کار دشواری است. همچنین اگر روابط عمومی دروغ پراکنی کند باز هم بحرانهایی ویرانگر به سراغ سازمان می آید حتی اگر روابط عمومی پنهانکاری کند و نه دروغ گویی؛ باز هم مشکلاتی گریبان سازمان را می کیرد که ممکن است تبدیل به بحران شود.
یکشنبه، 31 تیر 1397 - 09:27

دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست
اگر روابط عمومی ها کارشان را خوب انجام ندهند در واقع آغاز یک چالش و بحران و مساله جدیدی است که همان رواج شایعات و اخبار نا معتبر است که به تشدید بی نظمی ها و نگرانی ها دامن می زند و نگرانی افکار عمومی را تشدید می کند و سوء استفاده ها افزایش می یابند.
شنبه، 30 تیر 1397 - 09:24

آموزش اساس مدیریت بحران آموزش اساس مدیریت بحران
روابط عمومی ها به عنوان بازوی ارتباطی سازمانها نقش بسیار مهمی در مدیریت بحران دارند که جلوه های خود را هم قبل و هنگام و پس از بحران بخوبی نشان می دهد، در واقع در سه مرحله می توان این موضوع را مور د بررسی قرار داد.
چهارشنبه، 20 تیر 1397 - 13:39

جلوگیری از بحران با رصد مستمر افکار عمومی جلوگیری از بحران با رصد مستمر افکار عمومی
همه سازمانها و ارگانها در سطوح بالاتر یعنی دولت، باید روابط عمومی ها را موظف کنند تا مستمر به رصد افکار عمومی بپردازند و رگ و ریشه های نارضایتی را پیدا کرده و حتی پیشنهادات بهبود بخش بدهند و به دیدگاه های مردم اهیمت داده و آرامش موجود را مستمر و دائم تلقی نکنند چرا که هر لحظه ممکن است مشکلی پیش آید و اوضاع از کنترل خارج شود.
چهارشنبه، 6 تیر 1397 - 08:52

 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی
در دنیای واقعی بویژه رسانه های اجتماعی، مدیریت شهرت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و می تواند در یک لحظه از دست برود. اصول کلی ارتباطات بحران باید پیشگیرانه، شفاف و پاسخگو باشد. هنگامی که زمان عمل برسد: تصدیق حادثه، مسئولیت پذیری، و عذرخواهی می تواند در کاهش دامنه بحران کمک کننده باشد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 16:43

 برندها نیازمند هوش بحرانی برندها نیازمند هوش بحرانی
اگرچه ما در جهان زندگی می کنیم که میلیاردها مکالمه در هر روز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه در هر زمان از هر کانال ممکن است بحرانی بوجود آید، یک ابزار مدیریت بحران می تواند به موقع پاسخ دهد.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 15:59

  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی 10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
شما نمی توانید یک بحران روابط عمومی را از بین ببرید، اما راههایی برای جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع وجود دارد. شما ابتدا باید هر بحران احتمالی را که احتمالا به شهرت شرکت آسیب می رساند پیش بینی کنید.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 15:49

هشت راه برای مقابله با یک بحران هشت راه برای مقابله با یک بحران
چگونه می توان یک معذرت خواهی واقعی را اجرا کرد و همچنان سطح آسیب را کنترل کرد؟ این جایی است که برنامه ارتباطات موثر می تواند موثر واثع شود:
سه شنبه، 25 دی 1397 - 00:55

برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟ برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟
امروز اداره آمادگی و محافظت از جامعه در کنفرانس خبری از نشر برگه‌های اطلاعاتی از سوی دولت سوئد خبر داد. هدف از نشر و توزیع این برگه‌ها این است که به افراد جامعه در مورد چگونگی مدیریت شرایط اضطراری چون جنگ و بحران اطلاع رسانی شود.
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 00:54

تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری
مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به سفارش سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، پنج طرح و پژوهش مطالعاتی را در حوزه مدیریت بحران تهیه و تدوین خواهد کرد.
شنبه، 5 اسفند 1396 - 13:12

بررسی نقش رسانه ها در مدیریت بحران بررسی نقش رسانه ها در مدیریت بحران
نشست تخصصی رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی روز چهار‌شنبه 25 بهمن ماه در دفتر مطالعات و برنامه‌ ریزی رسانه‌ ها برگزار شد.
جمعه، 27 بهمن 1396 - 23:39

 ملاحظاتی درباره سیستم مدیریت بحران ملاحظاتی درباره سیستم مدیریت بحران
متاسفانه مشکل کشور ما تنها زمین لرزه نیست، بلکه نبود یک برنامه جامع و پیشرفته و مدیریت متخصص و دلسوز بر ابعاد فاجعه افزوده است. اگر نبود اراده و همت این مردم بزرگ شاید ابعاد تاثیرگذاری این زلزله بیش از آن چیزی می بود که بتوانیم فکرش را بکنیم.
پنجشنبه، 21 دی 1396 - 17:08

نقش بی بدیل روابط عمومی ها در بحران نقش بی بدیل روابط عمومی ها در بحران
کرمان از جمله استان های حادثه خیز است. حدود یک ماه می شود زلزله در راس اخبار کرمان قرار دارد. زمین که می لرزد همه به دنبال خبرهای درست و صحیح هستند. نقش روابط عمومی های مرتبط با حوادث ( در اینجا زلزله به عنوان یکی از حوادث طبیعی) در اطلاع رسانی بهنگام و معتبر، بر کسی پوشیده نیست.
شنبه، 16 دی 1396 - 01:41

انتقاد از عملکرد رسانه ای ستاد بحران تهران انتقاد از عملکرد رسانه ای ستاد بحران تهران
روزنامه اعتماد در گزارشی با تیتر «غایب بزرگ» از «عملکرد رسانه ای ستاد بحران تهران» در جریان وقوع زلزله در پایتخت انتقاد کرده و نوشته‌است: «سازمانی که قرار است بحران‌ها را مدیریت کند، کانال ارتباطی رسانه‌ای منسجم و خوبی برای ارتباط با مردم ندارد.
پنجشنبه، 7 دی 1396 - 14:22

در شرایط بحران وظیفه رسانه چیست؟/ فعالان علم و رسانه به شایعات دامن نزنند در شرایط بحران وظیفه رسانه چیست؟/ فعالان علم و رسانه به شایعات دامن نزنند
دشواری ارتباط، عدم علاقه یا عدم توانایی در صحبت کردن با رسانه ها از سوی گروه بزرگی از پژوهشگران از یک سو از سوی دیگر عدم درک اهمیت فعالیت رسانه ای و یا شاید کم اهمیت پنداشتن این کار از سوی جامعه علمی باعث شده است تا نقاط تماس رسانه ها در چنین رویدادهایی به افراد انگشت شماری محدود شود.
دوشنبه، 4 دی 1396 - 12:08

 کارکرد سرمایه اجتماعی در بحران/ به بهانه رفتاراجتماعی شهروندان تهرانی در زلزله بیست و نهم آذرماه 96 کارکرد سرمایه اجتماعی در بحران/ به بهانه رفتاراجتماعی شهروندان تهرانی در زلزله بیست و نهم آذرماه 96
در جریان آسیب هایی که از زلزله و سونامی ژاپن دامنگیر مردمش شد ژاپنی ها با شیوه های رفتاری مثبت درس هایی را به همگان آموختند که بازگو نمودن آنها نقطه عطفی خواهد بود بر ترویج گزینه های مثبت این فرهنگ ارزشمند و قابل تحسین.
جمعه، 1 دی 1396 - 16:30

زلزله تهران و بحران مدیریت بحران در کشور/ روابط عمومی ها کجا هستند؟!؟!؟ زلزله تهران و بحران مدیریت بحران در کشور/ روابط عمومی ها کجا هستند؟!؟!؟
سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور کجاست و کیست؟ روابط عمومی ها کجا هستند؟ استاندار تهران اول باید از همه چیز مطلع شود یا رییس هلال احمر؟ فرماندار و شهردار ملارد و شهریار و تهران باید اول حرف بزنند که در کانون زلزله هستند یا رییس هلال احمر و....؟
جمعه، 1 دی 1396 - 01:28

بحران روابط عمومی و طرح و نقشه فائق آمدن بر آن بحران روابط عمومی و طرح و نقشه فائق آمدن بر آن
شاید بحران روابط عمومی پیش آمده برای برند فولکس واگن در چند سال گذشته را به یاد بیاورید. در آن زمان پیش بینی می‌شد که به زودی این بحران فراموش می‌شود، چرا که بحران‌های متعدد دیگری برای برندهای دیگر رخ می‌دهد.
جمعه، 3 آذر 1396 - 14:34

مدیریت بحران کشور باید مردم محور باشد مدیریت بحران کشور باید مردم محور باشد
رئیس انجمن آمایش سرزمین ایران با تأکید بر اینکه کشور به ایجاد یک وزارتخانه شرایط اضطراری نیاز دارد، افزود: این وزارتخانه باید بتواند تمام سازمان ها و مجموعه های مرتبط با مباحث امداد و نجات، مدیریت بحران و ایمنی و حفاظت را گرد هم آورد.
جمعه، 26 آبان 1396 - 11:07

روایت روپرت یانگر، پژوهشگر دانشگاه آکسفورد از مدیریت بحران روابط عمومی روایت روپرت یانگر، پژوهشگر دانشگاه آکسفورد از مدیریت بحران روابط عمومی
حوزه روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش هایی است که در برندسازی مورد توجه قرار می گیرد. تمام تلاش های یک تیم مدیریتی در نهایت به وسیله توانایی بخش روابط عمومی اش سنجیده می شود.
یکشنبه، 12 شهریور 1396 - 14:26

درس های ابتدایی روابط عمومی از طوفان گرمسیری هاروی درس های ابتدایی روابط عمومی از طوفان گرمسیری هاروی
ارتباطات هماهنگ نیز در طول یک بحران ضروریست. یکی از نیازهای فعلی در مناطق سیل زده، هماهنگی بین سازمان های دولتی و غیر انتفاعی می باشد که در عملیات بازیابی فعالیت می کنند. به همین ترتیب، نیاز به ارتباطات هماهنگ بین نهادهای مختلف وجود دارد. نشانه های اولیه این است که بازیابی و ارتباطات با توجه به شرایط به خوبی در حال انجام است.
شنبه، 11 شهریور 1396 - 07:53

قابل توجه متخصصان روابط عمومی: بهترین روش برای مدیریت بحران در رسانه های اجتماعی قابل توجه متخصصان روابط عمومی: بهترین روش برای مدیریت بحران در رسانه های اجتماعی
انتخاب کانال های مناسب برای ارتباط با ذینفعان در مواقع بحرانی در رسانه های اجتماعی کارآمد و مناسب است. سازمان ها می توانند برای استفاده از رسانه های جدید مانند یوتیوب و فیس بوک برای پاسخ به بحران از رسانه های جدید استفاده کنند.
پنجشنبه، 8 تیر 1396 - 19:25

نقش روابط عمومی در مدیریت بحران نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
بحرانها از لحاظ ماهیت، بزرگی و شدت، متفاوت هستند، اما تمامی آنها مسایلی را به بار می آورند که می تواند به طور جدی توانایی کارکردی سازمان را مختل کند. یک بحران معمولاً زیربنای شرکت را تحت تأثیر قرار داده، با ارزش ترین دارایی هایش یعنی اعتبار و شهرتش را از بین می برد.
یکشنبه، 21 خرداد 1396 - 08:10

مقایسه فعالیت رسانه ای پس از حادثه تروریستی لندن با ایران مقایسه فعالیت رسانه ای پس از حادثه تروریستی لندن با ایران
شعار محوری مردم در برابر این حوادث We Stand Together (ما کنار هم ایستاده‌ایم) انتخاب شد. صبح و شب مراسم‌های مختلف و اثرگذاری با حضور مردم در محل این حوادث انجام میشد و هر نقطه‌ای که حادثه در آن رخ داده بود، یادمان‌هایی ایجاد شد تا آیندگان بدانند که در چنین مکانی چه اتفاقاتی برای مردم شهرشان افتاده است.
پنجشنبه، 18 خرداد 1396 - 12:15

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران در محکومیت حادثه تروریستی 17 خرداد 96 تهران بیانیه انجمن روابط عمومی ایران در محکومیت حادثه تروریستی 17 خرداد 96 تهران
انجمن روابط عمومی ایران با توجه به رسالت حرفه ای خود فعالیت رسانه ها و سایت ها و خبرگزاری ها، بویژه رسانه ملی را در 10 ساعت اول وقوع این حادثه بررسی و ضعف حرفه ای پوشش درست خبری را مورد توجه قرار داد ه و توصیه می نماید:
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 23:30

روابط عمومی در بحران روابط عمومی در بحران
روابط عمومی یعنی گسترش شتابان «سرمایه ارتباطی» در سایه: اعتمادسازی، یکپارچگی و همکاری، تقویت درک متقابل، ارتقای بهره وری ارتباطی، بکارگیری نظارت مردمی، افزایش خلاقیت اجتماعی، شتاب دادن به داد و ستدهای ارتباطی برای مبادله آرامش ...
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 23:01

نقش روابط عمومی در مدیریت بحران نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
روابط عمومی،نقش مهمی در بحران های ایفا می کند ولی قبل ار ارائه هر توضیحی در این خصوص بهتر است بدانیم بحران زمانی به وجود می آید که ما برای موضوعی که در حالت عادی به آن صورت یک سوال نگاه می کنیم و پاسخ روشن و واضحی می دهیم ،پاسخ مشخصی نداشته باشیم.
دوشنبه، 4 بهمن 1395 - 16:34

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور


  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  مدیرکل روابط عمومی دادستانی کل کشور منصوب شد


  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


  آنچه باید بدانیم؟/ روابط عمومی‌ داخلی‌


  آنچه باید بدانیم؟/ داشتن‌ برنامه‌ عمل‌


  نگرانی سفارت‌های کشورهای غربی از بسته شدن سامانه‌های خبری در تاجیکستان


  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


  اولین همایش علمی پژوهشی "اخلاق و رسانه" فردا برگزار می شود


  مشارکت روابط عمومی دانشگاه لرستان در جشنواره رسانه ای ابوذر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری