درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 فروردین 1399 - 02:58   

پاکستان حکم اعدام قاتل خبرنگار وال استریت ژورنال را لغو کرد

  پاکستان حکم اعدام قاتل خبرنگار وال استریت ژورنال را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس

  ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس


ادامه ادامه مطلب دو

توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست

  توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه
  استراتژی روابط عمومی برای آژانس های املاک و مستغلات/ 6 نکته
  4 روش ساده برای بهبود تصویر عمومی
  4 نکته برای ایجاد شهرت تجاری خوب
  کمک 500 هزار دلاری صندوق اوپک برای توسعه جهانی (OFID) به ایران برای خرید و توزیع تجهیزات بسیار ضروری بیمارستانی
  توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست
  ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس
  پاکستان حکم اعدام قاتل خبرنگار وال استریت ژورنال را لغو کرد
  مثبت‌اندیشی
  زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی بحران  

سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی
من پیشنهاد نمی کنم که هر مدیر عامل، اندرو کومو باشد، یا می تواند باشد. به همین دلیل ارتباطات در اینجا بسیار مهم هستند: ارائه اطلاعات و حقایق روشن، در زمان واقعی؛ تجزیه و تحلیل روند و پیشرفت هایی که می تواند برای مخاطب بومی سازی شود و به رهبران ما کمک می کند تا با قاطعیت و دلسوزی رهبری کنند.
دوشنبه، 11 فروردین 1399 - 09:16

در هنگامه کروناویروس، انتظارات را مدیریت کنید/ 5 ستون مدیریت بحران در هنگامه کروناویروس، انتظارات را مدیریت کنید/ 5 ستون مدیریت بحران
زمانی که مدیران کسب و کار با چالش ها، تعهدات و مخاطبان متنوع روبروند، مبانی ارتباطات بحران شرکت ها باید با بهترین شیوه های علمی و مدیریتی سازگار باشد: شفاف، معتبر، سازگار، ارتباط، اجتماعی.
یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 09:12

 نگاهی به کتاب «آشوب» اثر جرد دایموند نگاهی به کتاب «آشوب» اثر جرد دایموند
شاید مهمترین ویژگی و نقطه افتراق کتاب دایموند با کتاب‌هایی از این دست همانا طرح پیوند بین بحران فردی با بحران ملی و بیان این دیدگاه که فهم بحران فردی می‌تواند به فهم بهتر و حل بحران‌های ملی مدد برساند." چشم‌انداز بحران‌های فردی باعث می‌شود که خوانندگان غیر متخصص،آسان‌تر بتوانند بحران‌های ملی را درک کرده و از پیچیدگی‌های آن سر دربیاورند"
جمعه، 8 فروردین 1399 - 15:28

برقراری ارتباط در عصر کروناویروس و تأثیر آن بر کار/ تحقیقات جدید چه می گویند؟ برقراری ارتباط در عصر کروناویروس و تأثیر آن بر کار/ تحقیقات جدید چه می گویند؟
تحقیقات جدید نشان می دهد که آمادگی و پاسخگویی شرکت ها در عصر کروناویروس به ذینفعان داخلی و خارجی برای اطمینان از سلامت و امنیت پرسنل، مشتریان و سایر ذینفعان بسیار مهم است. ارتباطات اندیشمند همچنین می تواند تداوم فعالیت در روزها و هفته های آینده را تضمین کرده و تأثیر مالی و اعتباری نزدیک و طولانی مدت ویروس بر روی تجارت شما را به حداقل برساند.
چهارشنبه، 5 آذر 1399 - 17:00

نقش روابط عمومی در مدیریت بحران نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
در ارتباطات امروزی مبتنی بر رسانه های اجتماعی، برندها به طور مداوم با چالش هایی همراه با تبلیغات منفی روبرو می شوند. با رشد سریع داستانها، برندهای تجاری به دلیل عدم تحقق وعده های خود، بدرفتاری با کارمندان یا تحویل یک محصول معیوب به بازار، خود را با واکنش گسترده ای مواجه کرده اند.
یکشنبه، 24 اسفند 1399 - 22:15

 اخلاق شهروندی برای لحظات بحرانی اخلاق شهروندی برای لحظات بحرانی
به یک آرامش روحی برسید وقتی که توقع بهترین ها را نداشته باشید. با در نظر گرفتن بدترین احتمال ها کمی به خودتان مجال بیشتر در شرایط سخت کنونی بدهید. لحظات بحرانی و همه خطرات ناشناخته اش را به حداقل برسانید. آنقدر بترسید که حوصله تان از ترس، سر برود.
یکشنبه، 3 فروردین 1399 - 01:40

روابط عمومی در بحران روابط عمومی در بحران
روابط عمومی وظیفه دارد در شرایط بحرانی با برنامهریزی‌های قبلی و تشکیل کمیته رسانه بحران به عنوان مدیریت کننده تولید پیام و هماهنگ کننده ارتباطات درون و برون سازمانی و همچنین کمک به انجام وظایف و مسئولیت‌های خبرنگاران و رسانه‌ها در گردآوری، پردازش و توزیع اطلاعات خبری به حل بحران در جامعه کمک کند.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 14:21

نبض روابط عمومی: آیا پیام رسانی درباره ویروس کرونا به ترس غیر منطقی می انجامد؟ نبض روابط عمومی: آیا پیام رسانی درباره ویروس کرونا به ترس غیر منطقی می انجامد؟
رسانه ها معمولا به این بیماری به عنوان "جریانی که هرگز قبلا دیده نشده" و "کرونای عجیب و جدید" اشاره می کنند. البته اینها درست است اما این موضوع را نمی گویند که سرماخوردگی هم ویروس کروناست. رسانه های با سابقه ای چون نیویورک تایمز، عنوان های هشدار دهنده ای مانند "اگر همه مان مریض شدیم چه؟" منتشر می کنند.
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 - 08:58

روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران
از آنجا که در مدیریت بحران ها بهره مندی از دو عنصر ارتباط و اطلاع رسانی به عنوان وظایف روابط عمومی بسیار مهم است، روابط عمومی ها باید اطلاعات مناسب، شفاف و بر اساس واقعیت ها به افکار عمومی ارائه دهند و این کار جز با بهره گیری مناسب از رسانه ها و هدایت آنها انجام نمی شود. اگر روابط عمومی نتواند رسانه ها را در جهت مناسب هدایت نماید بحران بیشتر شده و بستر شایعه، بی اعتمادی، خبرهای نادرست فراهم می شود.
دوشنبه، 21 بهمن 1398 - 17:24

فاجعه بوپال فاجعه بوپال
فاجعه یونیون کارباید یا فاجعه بوپال در اثر نشت گاز سمی دفع آفاتِ متیل ایزوسیانات در کارخانه آمریکایی یونیون کارباید در شهر بوپال هند رخ داد. در این واقعه که یکی از بزرگترین حوادث صنعتی در تاریخ جهان به شمار می‌رود، حدود سه هزار و پانصد نفر از کارکنان کارخانه جان خود را از دست دادند.
جمعه، 27 دی 1398 - 11:19

مدیریت بحران در جانسون و جانسون مدیریت بحران در جانسون و جانسون
بزرگترین مصداق برای بحران مدیریت، فاجعـــه مرگ بار و آلودگیهـای ناشی از کپسول های بسیار سودآور تیلنول (TYLENOL) شرکت جانسون - جانسون (J&J) در سال ۱۹۸۲ است. این شــــرکت قبلاً مصداق بارز مسئولیت شناسی نسبت به مشتری بدون توجه به هزینه های آن بود.
جمعه، 27 دی 1398 - 11:13

رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز: راهبرد مسئولان در اطلاع‌رسانی بحران انفعالی است رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز: راهبرد مسئولان در اطلاع‌رسانی بحران انفعالی است
در صورتی که همه بحران‌ها حتی زلزله هم قابل پیش‌بینی هستند و فقط اینکه دقیقا چه زمانی و با چه ریشتری اتفاق می‌افتد قابل پیش‌بینی نیست. بنابراین می‌توانند بخش اعظم عملیات در زمان وقوع بحران را پیش‌بینی و سیاست‌ها و امکانات لازم برای مواجهه با شرایط بحران را آماده کنند.
یکشنبه، 1 دی 1398 - 15:24

مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند
مدیریت بحران با شناسایی آن حوادثی که ممکن است رخ دهد که احتمالاً باعث می شود یک شرکت درهای خود را ببندد و یا تأثیر طولانی مدت و منفی بر قیمت سهام، درآمد و غیره داشته باشد، سروکار دارد.
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 08:05

10 درس مهم در بحران عصر دیجیتال 10 درس مهم در بحران عصر دیجیتال
همانطور که زمینه و سرعت بحران ها در عصر دیجیتال در حال تغییر است، باید وظیفه آمادگی بحران نیز بر عهده گرفته شود. ما در RockDove Solutions در موقعیت ممتازی برای درک این تغییرات هستیم. هر هفته ما با برخی از ۷۵۰ سازمانی صحبت می کنیم که در حل مشکل برنامه موبایلی خود از برنامه بحران ما استفاده می کنند.
شنبه، 4 آبان 1398 - 08:09

۳ اشتباه بزرگ در اکثر برنامه های بحرانی ۳ اشتباه بزرگ در اکثر برنامه های بحرانی
ارتباطات بحرانی بخشی از داستان یک نام تجاری است که مدتها قبل از بحران آغاز می شود و پس از مدت ها ادامه خواهد یافت. درک عمیق از ذینفعان اصلی به شما کمک می کند تا روایت را شکل داده و پیام های خاصی را برای هر سناریوی بحرانی که برای مقابله با آن برنامه ریزی می کنید، ایجاد کنید. این بهترین راه برای دفاع از شهرت سازمان شماست و در صورت لزوم آن را پس از بحران بازیابی کنید.
چهارشنبه، 24 مهر 1398 - 08:01

 بررسی 3 گام موثر در زمینه مدیریت بحران روابط عمومی بررسی 3 گام موثر در زمینه مدیریت بحران روابط عمومی
در دنیایی که یک کامنت مثبت با منفی تفاوت میان برندهای موفق و شکست خورده را مشخص می کند، روابط عمومی مناسب اهمیت بالایی خواهد داشت. بدون شک هیچ برندی در برابر وقوع بحران ایمنی کامل ندارد. اگر قصد ادامه فعالیت در حوزه کسب و کار و فروش بیشتر را دارید، تقویت حوزه روابط عمومی اجتناب‎ناپذیر خواهد بود. مهمترین بخش مواجهه با یک بحران در حوزه روابط عمومی نحوه واکنش ما نسبت به آن است.
پنجشنبه، 21 شهریور 1398 - 11:57

کشورها چطور با بحران و تغییر کنار می‌آیند؟ کشورها چطور با بحران و تغییر کنار می‌آیند؟
دایموند ضرورت‌هایی همچون مسئولیت‌پذیری (و نه سپرِ بلا کردن کسی)، خودارزیابیِ ملیِ صادقانه، میل به یادگیری از دیگر کشورها و تواناییِ مصالحه کردن و گاهی به روی خود نیاوردنِ اتفاقات ناخوشایندِ گذشته را بررسی می‌کند.
جمعه، 14 تیر 1398 - 13:51

روابط عمومی و مدیریت بحران روابط عمومی و مدیریت بحران
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان به بهانه روز روابط عمومی از نقش روابط عمومی در مدیریت بحران سخن گفت.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 16:43

نشست «همگرایی رسانه‌ای برای رفع بحران» برگزار شد نشست «همگرایی رسانه‌ای برای رفع بحران» برگزار شد
نشست همگرایی رسانه‌ای برای رفع بحران با تکیه بر نهادینه‌سازی سواد رسانه‌ای عصر امروز چهارشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه برگزار شد.
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 09:02

لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور
حوادث طبیعی (مترقبه و غیرمترقبه)، فارغ از بحران خیزی و یا تحمیل خسارت‌های سنگین بر کشور را می‌توان فرصتی در ارزیابی سیاست‌ها و عملکردهای مدیریت بحران کشور دانست.
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 09:01

روزنامه نگاری در بحران، ضرورت ها و الزامات روزنامه نگاری در بحران، ضرورت ها و الزامات
روزنامه نگاری و اطلاع رسانی در بحران، ضرورتی است که مدیران بحران بایستی به آن توجه نمایند، در غیر این صورت ممکن است خسارات و آسیب های ناشی از بحران، به مراتب بیشتر از آن چه شود که به نظر می رسد.
سه شنبه، 27 فروردین 1398 - 15:03

مقاله علمی/ نقش رسانه ها در مدیریت بحران های اجتماعی مقاله علمی/ نقش رسانه ها در مدیریت بحران های اجتماعی
کارکرد رسانه ها متناسب با هر یک از نیازهای در مرحله پیش از بحران شامل آموزش مصون سازی، آگاه‌سازی و دیده‌بانی، مرحله حین بحران شامل خبررسانی، دروازه‌بانی و همراه سازی و مرحله پس از بحران شامل پاسخ طلبی، تحلیل گری و آرامش بخشی است.
شنبه، 10 فروردین 1398 - 23:22

مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه (آشنایی اجمالی با اقدامات راهبردی و اجرایی در حوادث) مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه (آشنایی اجمالی با اقدامات راهبردی و اجرایی در حوادث)
در بخش حوادث طبیعی از آنجا که تقریباً ۷۰% خاک ایران در مناطق زلزله خیز قرار دارد، بیشترین تلفات و خسارتها نیز مربوطه به زلزله است. حدود ۲۰% خسارات و تلفات وقوع یافته در کشور نیز مربوط به سیل است.
دوشنبه، 5 فروردین 1398 - 15:24

5 بهترین روش برای مدیریت بحران 5 بهترین روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

سه مرحله مدیریت بحران سه مرحله مدیریت بحران
بحران ها همه گیر و خسته کننده هستند. شما باید در هر مرحله دارای یک برنامه بسیار روشن و هدفمند باشید. مدیریت بحران دارای سه مرحله است:
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:55

برخورد ‌با رسانه ها هنگام‌ بحران برخورد ‌با رسانه ها هنگام‌ بحران
نخستین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌ به‌ هنگام‌ بروز بحران‌ این‌ است‌ که‌ حقیقت‌ را درباره‌ آنچه‌ که‌ روی‌ داده‌ بیان‌ کند. دروغ‌ گفتن‌ نه‌ تنها غیراخلاقی‌، که‌ احمقانه‌ است‌.
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 08:04

نقش فناوری در مدیریت بحران نقش فناوری در مدیریت بحران
فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی بشر، انجام امور بدون درنظرگرفتن فواصل جغرافیایی و محدودیت‌های زمانی را امکانپذیر کرده است. اما ضرورت استفاده از این نوع فناوری در مدیریت بحران سرنوشت‌ساز و حیاتی است.
دوشنبه، 12 شهریور 1397 - 00:18

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی
در این مطلب با تجربه پپسی برای مدیریت بحران خود در دهه ۹۰ میلادی آشنا می شوید. این تجربه از ماندگارترین تجربه‌های استفاده موثر از روش روابط عمومی در صنعت نوشیدنی است.
دوشنبه، 5 شهریور 1397 - 11:49

جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها
انجمن های صنفی و تخصصی در صورت گسترش و تقویت می تواند نقش مهی در این راستا برعهده بگیرند و از طریق ارتباط با نهادهای قانونی نظیر مجلس و وزراتخانه ها و سازمانهای ذیربط در تقویت جایگاه قانونی بخش روابط عمومی و شاغلان آن تاثیر گذار باشند.
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 09:29

دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست
اگر روابط عمومی نتواند رابطه سازمان با مردم و مشتریان را هماهنگ کند و نتواند ارتباط دوسویه برقرار کند در درازمدت بحرانهایی به سراغ سازمان می آید که حل کردن آنها کار دشواری است. همچنین اگر روابط عمومی دروغ پراکنی کند باز هم بحرانهایی ویرانگر به سراغ سازمان می آید حتی اگر روابط عمومی پنهانکاری کند و نه دروغ گویی؛ باز هم مشکلاتی گریبان سازمان را می کیرد که ممکن است تبدیل به بحران شود.
یکشنبه، 31 تیر 1397 - 09:27

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...


  شوخی آوریل در ایران، تنها یک بار و آن هم به شکل طرح ترور ناشر همان روزنامه!


  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!


  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا


  با مشتریان در ارتباط باشید


  مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: رادیو گفت و گو تنها همراه رسانه ملی در پیگیری امور حفاظت محیط زیست


  ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا


  فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند


  تهیه بسته های حمایتی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای رسانه های برخط و مکتوب


  پروتکل ها و رویه های عملیاتی در هنگامه کروناویروس


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"