درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 تیر 1399 - 21:50   

احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک

  احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

تکنولوژی‌های مقابله با کرونا در غیاب واکسن و داروی بیماری

  تکنولوژی‌های مقابله با کرونا در غیاب واکسن و داروی بیماری


ادامه ادامه مطلب سه

گزارش/ ماجرای هک بی‌سابقه حساب‌های افراد مشهور در توییتر

  گزارش/ ماجرای هک بی‌سابقه حساب‌های افراد مشهور در توییتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد
  رسانه ها، بازوان توانمند روابط عمومی در کنترل بحران همه گیری کرونا
  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  گزارش/ ماجرای هک بی‌سابقه حساب‌های افراد مشهور در توییتر
  تکنولوژی‌های مقابله با کرونا در غیاب واکسن و داروی بیماری
  مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام/ جایگاه روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی ایلام تقویت می‌شود
  آشنایی با روابط عمومی
  رفتارهایی که به رهبران در مواجه با بحران کمک می‌کنند
  هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا
  فرماندار ویژه لارستان: تنها با رسانه های مجوز دار همکاری نمایید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی بحران  

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران
کمک به رسانه ها برای ملاقات باطرف های درگیر درموضوع، مانند خانواده های قربانیان وشاهدان که این همکاری و گشودگی می تواند درجریان خبری  تاثیر مثبت بگذارد.
پنجشنبه، 16 شهریور 1391 - 15:00

نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت
مدیران بحران، در هنگام برنامه‌ریزی و حصول آمادگی، باید دربارۀ هر دو بحران عملیاتی و اعتبار و شهرت بیاندیشند. بحران‌های عملیاتی بحران‌های سنّتی هستند و تعاریف اوّلیۀ بحران‌های سازمانی را منعکس می‌کنند.
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 08:13

روابط عمومی و مدیریت بحران روابط عمومی و مدیریت بحران
با افزایش بحران‌هایی که سازمان های بزرگ را تحت تأثیر قرار می دهد، این مقاله این نکته را بررسی می کند که چرا برنامه ریزی برای مدیرت وضعیت بحرانی قسمت مهمی از فرآیند برنامه ریزی راهبردی است.
یکشنبه، 22 بهمن 1391 - 23:41

مدیریت بحران و ایجاد تحول مدیریت بحران و ایجاد تحول
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- داگلاس یاکولا، معاون ارشد بخش خدمات «بازیابی و دگرگونی» موسسه مک‌کینزی که به مدت 20 سال برنامه‌های بازیابی و توسعه را در این موسسه اداره کرده، می‌گوید «حتی مدیران خوب هم ممکن است، نشانه‌های اولیه یک دردسر را تشخیص ندهند. اولین قدم این است که اعتراف کنید مشکلی وجود دارد.» او در این مقاله روش‌های مدیریت بحران را توضیح داده است.
یکشنبه، 15 تیر 1393 - 18:57

5 روش برای مقابله با بحران روابط عمومی 5 روش برای مقابله با بحران روابط عمومی
گاهی اوقات صبر کردن همانند بهترین ایده در زمان فرارسیدن طوفان سهمناک است. شرکت هایی که تنها در زمان بحران از رسانه های اجتماعی شان استفاده می کنند در لحظات بحران تمام امیدهایشان به نا امیدی تبدیل می شود؛ تلاش هایشان عقیم می ماند و نهایتا به پایان راه خود خواهند رسید.
یکشنبه، 11 خرداد 1393 - 10:49

کرونا: بررسی پدیده بحران از مناظر مختلف کرونا: بررسی پدیده بحران از مناظر مختلف
هر روز خبری می‌رسد که تا همین چندی پیش محال به نظر می‌آمد؛ چیزهایی که ممکن بود ظرف چند سال اتفاق بیافتد، نه چند روز. شتاب تحولات، کشورها را با مشکلات بسیاری روبه‌رو کرده است و دولت‌ها مایل‌اند هرچه زودتر اوضاع را به «شرایط عادی» برگردانند. اما شاید موضوع فقط این نیست که باید این هفته به شرایط عادی بگردیم یا چند هفتۀ دیگر، مساله این است که «هرگز نباید به شرایط عادی برگردیم» چون پیش از این هم اوضاع جهان چندان عادی نبوده.
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 - 10:57

 چگونه از بحران کرونا قوی تر از قبل بیرون بیایم؟ چگونه از بحران کرونا قوی تر از قبل بیرون بیایم؟
بشر معمولا از راه آزمون و خطا با خطرات مواجه می شود. معمولا با توجه به خسارت هایی که دیده ایم مقررات وضع می کنیم، و با توجه به خاکستر باقیمانده، برای آتش سوزی های بعد آماده می شویم. امروز می دانیم که چطور می توانستیم از پاندمیک شدن ویروس، یا حتی از به وجود آمدن آن جلوگیری کنیم. اگر حکومت ها سریع تر عمل می کردند، اگر سیستم بهداشتی آماده تر بود، و یا اگر با حیوانات مهربان تر بودیم و آنها را در طبیعت به حال خود رها می کردیم.
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 - 12:35

ماراتون بحران ماراتون بحران
امروزه به تاریخ بحران های آمریکایی بازگشته ایم. بزرگترین بحران کشور ما، جنگ داخلی بود. اگرچه آن مسئله کاملا متفاوت بود (جنگ داخلی در مقایسه با جنگ با ویروسی بی چهره) میزان اضطراب، بلاتکلیفی و ضرر جانی اش با آنچه امروز در اثر کووید-19 می بینیم قابل مقایسه است.
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 - 00:49

 چگونه روابط‌عمومی می تواند به سازمان‌ها در طی یک بحران کمک کند چگونه روابط‌عمومی می تواند به سازمان‌ها در طی یک بحران کمک کند
هر چند متخصصان روابط‌عمومی نمی توانند مشکلات مربوط به یک استراتژی تعریف نشده یا رفتار نادرست مدیر عامل را درست و حل کنند، اما می توانند به مدیریت جریان اطلاعات مثبت کمک کنند. این جایی است که متخصصان روابط عمومی می توانند پیشگام باشند و با سازمان ها و شرکت های خود کار کنند تا داستان های امیدبخش منتشر نمایند.
دوشنبه، 25 فروردین 1399 - 10:57

 مصیبت حرفه ای در برابر بحران حرفه ای مصیبت حرفه ای در برابر بحران حرفه ای
برای مدیریت بحران ابتدا باید بدانیم با یک بحران روبه رو هستیم یا یک مصیبت و با توجه به مشکل بهترین راه حل را انتخاب کنیم تا مشکل به وجود آمده مهار و کنترل شود. دیگر اینکه برای روبه رو شدن با شرایط دشوار از قبل باید پیش بینی های لازم انجام شده باشد و پرسنل و امکانات برای چنین روزی برنامه ریزی شده باشد.
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 - 11:44

 مدیریت بحران/ توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی مدیریت بحران/ توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی
نحوه عملکرد تیم مدیریت روابط عمومی هر شرکتی نه‌ تنها برای خود آن شرکت بلکه برای مشتریان، کارکنان و حتی سهامداران نیز امری مهم محسوب می‌شود. امروزه در عصر ارتباطات به کمک انواع تکنولوژی‌ها امکان ارسال و دریافت پیام‌ها که امری حیاتی برای هر مجموعه‌ای محسوب می‌شود، میسر شده است و این مسأله برکار تیم روابط عمومی در زمان مدیریت بحران تأثیر خواهد گذاشت.
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 - 05:41

 ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
مهمترین چالش پیش روی برندها و تیم های روابط عمومی جلب اعتماد مشتریان است. کسب اعتماد مخاطب هدف کار دشواری است. بحث کاهش اعتماد در حوزه اجتماعی نیز مطرح است، بنابراین یکی از دغدغه های اصلی جامعه شناس ها بررسی الگوهای مختلف بی اعتمادی اجتماعی است.
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 05:44

روابط عمومی در جهان COVID-19 - شما پاسخ دهید؟ روابط عمومی در جهان COVID-19 - شما پاسخ دهید؟
متخصصان روابط عمومی در این زمان بحران و عدم اطمینان، چه کاری می توانند انجام دهند؟ چگونه متخصصان روابط عمومی برای پشتیبانی از سازمان های شان در این شرایط باید قدم بردارند؟
جمعه، 15 فروردین 1399 - 04:18

سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی
من پیشنهاد نمی کنم که هر مدیر عامل، اندرو کومو باشد، یا می تواند باشد. به همین دلیل ارتباطات در اینجا بسیار مهم هستند: ارائه اطلاعات و حقایق روشن، در زمان واقعی؛ تجزیه و تحلیل روند و پیشرفت هایی که می تواند برای مخاطب بومی سازی شود و به رهبران ما کمک می کند تا با قاطعیت و دلسوزی رهبری کنند.
دوشنبه، 11 فروردین 1399 - 09:16

در هنگامه کروناویروس، انتظارات را مدیریت کنید/ 5 ستون مدیریت بحران در هنگامه کروناویروس، انتظارات را مدیریت کنید/ 5 ستون مدیریت بحران
زمانی که مدیران کسب و کار با چالش ها، تعهدات و مخاطبان متنوع روبروند، مبانی ارتباطات بحران شرکت ها باید با بهترین شیوه های علمی و مدیریتی سازگار باشد: شفاف، معتبر، سازگار، ارتباط، اجتماعی.
یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 09:12

 نگاهی به کتاب «آشوب» اثر جرد دایموند نگاهی به کتاب «آشوب» اثر جرد دایموند
شاید مهمترین ویژگی و نقطه افتراق کتاب دایموند با کتاب‌هایی از این دست همانا طرح پیوند بین بحران فردی با بحران ملی و بیان این دیدگاه که فهم بحران فردی می‌تواند به فهم بهتر و حل بحران‌های ملی مدد برساند." چشم‌انداز بحران‌های فردی باعث می‌شود که خوانندگان غیر متخصص،آسان‌تر بتوانند بحران‌های ملی را درک کرده و از پیچیدگی‌های آن سر دربیاورند"
جمعه، 8 فروردین 1399 - 15:28

برقراری ارتباط در عصر کروناویروس و تأثیر آن بر کار/ تحقیقات جدید چه می گویند؟ برقراری ارتباط در عصر کروناویروس و تأثیر آن بر کار/ تحقیقات جدید چه می گویند؟
تحقیقات جدید نشان می دهد که آمادگی و پاسخگویی شرکت ها در عصر کروناویروس به ذینفعان داخلی و خارجی برای اطمینان از سلامت و امنیت پرسنل، مشتریان و سایر ذینفعان بسیار مهم است. ارتباطات اندیشمند همچنین می تواند تداوم فعالیت در روزها و هفته های آینده را تضمین کرده و تأثیر مالی و اعتباری نزدیک و طولانی مدت ویروس بر روی تجارت شما را به حداقل برساند.
چهارشنبه، 5 آذر 1399 - 17:00

نقش روابط عمومی در مدیریت بحران نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
در ارتباطات امروزی مبتنی بر رسانه های اجتماعی، برندها به طور مداوم با چالش هایی همراه با تبلیغات منفی روبرو می شوند. با رشد سریع داستانها، برندهای تجاری به دلیل عدم تحقق وعده های خود، بدرفتاری با کارمندان یا تحویل یک محصول معیوب به بازار، خود را با واکنش گسترده ای مواجه کرده اند.
یکشنبه، 24 اسفند 1399 - 22:15

 اخلاق شهروندی برای لحظات بحرانی اخلاق شهروندی برای لحظات بحرانی
به یک آرامش روحی برسید وقتی که توقع بهترین ها را نداشته باشید. با در نظر گرفتن بدترین احتمال ها کمی به خودتان مجال بیشتر در شرایط سخت کنونی بدهید. لحظات بحرانی و همه خطرات ناشناخته اش را به حداقل برسانید. آنقدر بترسید که حوصله تان از ترس، سر برود.
یکشنبه، 3 فروردین 1399 - 01:40

روابط عمومی در بحران روابط عمومی در بحران
روابط عمومی وظیفه دارد در شرایط بحرانی با برنامهریزی‌های قبلی و تشکیل کمیته رسانه بحران به عنوان مدیریت کننده تولید پیام و هماهنگ کننده ارتباطات درون و برون سازمانی و همچنین کمک به انجام وظایف و مسئولیت‌های خبرنگاران و رسانه‌ها در گردآوری، پردازش و توزیع اطلاعات خبری به حل بحران در جامعه کمک کند.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 14:21

نبض روابط عمومی: آیا پیام رسانی درباره ویروس کرونا به ترس غیر منطقی می انجامد؟ نبض روابط عمومی: آیا پیام رسانی درباره ویروس کرونا به ترس غیر منطقی می انجامد؟
رسانه ها معمولا به این بیماری به عنوان "جریانی که هرگز قبلا دیده نشده" و "کرونای عجیب و جدید" اشاره می کنند. البته اینها درست است اما این موضوع را نمی گویند که سرماخوردگی هم ویروس کروناست. رسانه های با سابقه ای چون نیویورک تایمز، عنوان های هشدار دهنده ای مانند "اگر همه مان مریض شدیم چه؟" منتشر می کنند.
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 - 08:58

روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران
از آنجا که در مدیریت بحران ها بهره مندی از دو عنصر ارتباط و اطلاع رسانی به عنوان وظایف روابط عمومی بسیار مهم است، روابط عمومی ها باید اطلاعات مناسب، شفاف و بر اساس واقعیت ها به افکار عمومی ارائه دهند و این کار جز با بهره گیری مناسب از رسانه ها و هدایت آنها انجام نمی شود. اگر روابط عمومی نتواند رسانه ها را در جهت مناسب هدایت نماید بحران بیشتر شده و بستر شایعه، بی اعتمادی، خبرهای نادرست فراهم می شود.
دوشنبه، 21 بهمن 1398 - 17:24

فاجعه بوپال فاجعه بوپال
فاجعه یونیون کارباید یا فاجعه بوپال در اثر نشت گاز سمی دفع آفاتِ متیل ایزوسیانات در کارخانه آمریکایی یونیون کارباید در شهر بوپال هند رخ داد. در این واقعه که یکی از بزرگترین حوادث صنعتی در تاریخ جهان به شمار می‌رود، حدود سه هزار و پانصد نفر از کارکنان کارخانه جان خود را از دست دادند.
جمعه، 27 دی 1398 - 11:19

مدیریت بحران در جانسون و جانسون مدیریت بحران در جانسون و جانسون
بزرگترین مصداق برای بحران مدیریت، فاجعـــه مرگ بار و آلودگیهـای ناشی از کپسول های بسیار سودآور تیلنول (TYLENOL) شرکت جانسون - جانسون (J&J) در سال ۱۹۸۲ است. این شــــرکت قبلاً مصداق بارز مسئولیت شناسی نسبت به مشتری بدون توجه به هزینه های آن بود.
جمعه، 27 دی 1398 - 11:13

رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز: راهبرد مسئولان در اطلاع‌رسانی بحران انفعالی است رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز: راهبرد مسئولان در اطلاع‌رسانی بحران انفعالی است
در صورتی که همه بحران‌ها حتی زلزله هم قابل پیش‌بینی هستند و فقط اینکه دقیقا چه زمانی و با چه ریشتری اتفاق می‌افتد قابل پیش‌بینی نیست. بنابراین می‌توانند بخش اعظم عملیات در زمان وقوع بحران را پیش‌بینی و سیاست‌ها و امکانات لازم برای مواجهه با شرایط بحران را آماده کنند.
یکشنبه، 1 دی 1398 - 15:24

مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند
مدیریت بحران با شناسایی آن حوادثی که ممکن است رخ دهد که احتمالاً باعث می شود یک شرکت درهای خود را ببندد و یا تأثیر طولانی مدت و منفی بر قیمت سهام، درآمد و غیره داشته باشد، سروکار دارد.
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 08:05

10 درس مهم در بحران عصر دیجیتال 10 درس مهم در بحران عصر دیجیتال
همانطور که زمینه و سرعت بحران ها در عصر دیجیتال در حال تغییر است، باید وظیفه آمادگی بحران نیز بر عهده گرفته شود. ما در RockDove Solutions در موقعیت ممتازی برای درک این تغییرات هستیم. هر هفته ما با برخی از ۷۵۰ سازمانی صحبت می کنیم که در حل مشکل برنامه موبایلی خود از برنامه بحران ما استفاده می کنند.
شنبه، 4 آبان 1398 - 08:09

۳ اشتباه بزرگ در اکثر برنامه های بحرانی ۳ اشتباه بزرگ در اکثر برنامه های بحرانی
ارتباطات بحرانی بخشی از داستان یک نام تجاری است که مدتها قبل از بحران آغاز می شود و پس از مدت ها ادامه خواهد یافت. درک عمیق از ذینفعان اصلی به شما کمک می کند تا روایت را شکل داده و پیام های خاصی را برای هر سناریوی بحرانی که برای مقابله با آن برنامه ریزی می کنید، ایجاد کنید. این بهترین راه برای دفاع از شهرت سازمان شماست و در صورت لزوم آن را پس از بحران بازیابی کنید.
چهارشنبه، 24 مهر 1398 - 08:01

 بررسی 3 گام موثر در زمینه مدیریت بحران روابط عمومی بررسی 3 گام موثر در زمینه مدیریت بحران روابط عمومی
در دنیایی که یک کامنت مثبت با منفی تفاوت میان برندهای موفق و شکست خورده را مشخص می کند، روابط عمومی مناسب اهمیت بالایی خواهد داشت. بدون شک هیچ برندی در برابر وقوع بحران ایمنی کامل ندارد. اگر قصد ادامه فعالیت در حوزه کسب و کار و فروش بیشتر را دارید، تقویت حوزه روابط عمومی اجتناب‎ناپذیر خواهد بود. مهمترین بخش مواجهه با یک بحران در حوزه روابط عمومی نحوه واکنش ما نسبت به آن است.
پنجشنبه، 21 شهریور 1398 - 11:57

کشورها چطور با بحران و تغییر کنار می‌آیند؟ کشورها چطور با بحران و تغییر کنار می‌آیند؟
دایموند ضرورت‌هایی همچون مسئولیت‌پذیری (و نه سپرِ بلا کردن کسی)، خودارزیابیِ ملیِ صادقانه، میل به یادگیری از دیگر کشورها و تواناییِ مصالحه کردن و گاهی به روی خود نیاوردنِ اتفاقات ناخوشایندِ گذشته را بررسی می‌کند.
جمعه، 14 تیر 1398 - 13:51

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا


  بازاریابی محتوا و رازهای آن


  چگونه با مشتری خود در دنیای کووید ۱۹ ارتباط مجدد برقرار نمایید


  دیدار معاونین فرهنگی هنری و روابط عمومی سپاه استان با مدیر کل صدا و سیما مرکز سمنان


  نشست «ژورنالیسم ورزشی در ایران» برگزار می‌شود


  مدیرعامل برق منطقه ای یزد: روابط عمومی ها نقش پررنگی در بیان فعالیت­‌های صنعت برق استان دارند


  احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک


  هوش مصنوعی، جایگزین انسان خطاکار


  ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی شروع شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد