درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 27 شهریور 1400 - 00:25   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موفقیت محققان در انتقال اینترنت پرسرعت با استفاده از پرتوهای نور
  کتاب: مقررات روابط عمومی
  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی
  انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!
  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  رونق جهانی صنعت بازی‌های الکترونیکی
  آسیب‌های روحی اینستاگرام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی بحران  

هفت روش برجسته برای عبور از بحران هفت روش برجسته برای عبور از بحران
هرگز نگویید :«جای شرح و تفسیر ندارد» یا این که «وکلای‌مان ما را نصیحت می‌کنند». سعی کنید این گونه بگویید: «الان خیلی زود است تا یک جواب قطعی به شما بدهم» یا «ما در حال مشاوره با کارشناسانی که در جریان این قضیه‌اند هستیم و انتظار داریم هر چه زودتر پاسخ مناسبی ارایه دهند».
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 - 16:48

مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند
مدیریت بحران با شناسایی آن حوادثی که ممکن است رخ دهد که احتمالاً باعث می شود یک شرکت درهای خود را ببندد و یا تأثیر طولانی مدت و منفی بر قیمت سهام، درآمد و غیره داشته باشد، سروکار دارد.
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 08:05

 ارتباطات زمان بحران، از تئوری تا عمل ارتباطات زمان بحران، از تئوری تا عمل
بیش از دو دهه است که در کنار مفهوم «مدیریت بحران»، مفهوم دیگری به نام «ارتباطات زمان بحران» یاCrisis Communications مطرح می‌شود که از آن نه فقط در زمان بحران‌های داخلی و خارجی که حتی برای پیش‌بینی آن نیز استفاده می‌شود. ارتباطات زمان بحران، به مجموعه فرآیندهایی گفته می‌شود که به‌طور معمول زیر نظر واحد ارتباطات یا روابط‌عمومی یک سازمان تعریف می‌شود.
سه شنبه، 23 شهریور 1400 - 14:56

 ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
مهمترین چالش پیش روی برندها و تیم های روابط عمومی جلب اعتماد مشتریان است. کسب اعتماد مخاطب هدف کار دشواری است. بحث کاهش اعتماد در حوزه اجتماعی نیز مطرح است، بنابراین یکی از دغدغه های اصلی جامعه شناس ها بررسی الگوهای مختلف بی اعتمادی اجتماعی است.
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 05:44

برخورد ‌با رسانه ها هنگام‌ بحران برخورد ‌با رسانه ها هنگام‌ بحران
نخستین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌ به‌ هنگام‌ بروز بحران‌ این‌ است‌ که‌ حقیقت‌ را درباره‌ آنچه‌ که‌ روی‌ داده‌ بیان‌ کند. دروغ‌ گفتن‌ نه‌ تنها غیراخلاقی‌، که‌ احمقانه‌ است‌.
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 08:04

5 روش برای مدیریت بحران 5 روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

سه مرحله مدیریت بحران سه مرحله مدیریت بحران
بحران ها همه گیر و خسته کننده هستند. شما باید در هر مرحله دارای یک برنامه بسیار روشن و هدفمند باشید. مدیریت بحران دارای سه مرحله است:
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:55

 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی
در دنیای واقعی بویژه رسانه های اجتماعی، مدیریت شهرت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و می تواند در یک لحظه از دست برود. اصول کلی ارتباطات بحران باید پیشگیرانه، شفاف و پاسخگو باشد. هنگامی که زمان عمل برسد: تصدیق حادثه، مسئولیت پذیری، و عذرخواهی می تواند در کاهش دامنه بحران کمک کننده باشد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 16:43

دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی
برنامه‌ریزی بحران همیشه اهمیت داشته است، اما برکسی پوشیده نیست که بسترهای ارتباطاتی بلادرنگ فعلی اهمیت ویژه ای در صنعت روابط‌عمومی پیدا کرده است.
شنبه، 19 تیر 1400 - 13:54

روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران
از آنجا که در مدیریت بحران ها بهره مندی از دو عنصر ارتباط و اطلاع رسانی به عنوان وظایف روابط عمومی بسیار مهم است، روابط عمومی ها باید اطلاعات مناسب، شفاف و بر اساس واقعیت ها به افکار عمومی ارائه دهند و این کار جز با بهره گیری مناسب از رسانه ها و هدایت آنها انجام نمی شود. اگر روابط عمومی نتواند رسانه ها را در جهت مناسب هدایت نماید بحران بیشتر شده و بستر شایعه، بی اعتمادی، خبرهای نادرست فراهم می شود.
دوشنبه، 21 بهمن 1398 - 17:24

روابط عمومی؛ بحران زایی با بحران زدایی روابط عمومی؛ بحران زایی با بحران زدایی
نگرش مثبت به بحران در نزد مدیران روابط عمومی تقویت شود که این امر موجب شکل گیری راهبرد فوق فعال در هنگام مواجهه با اوضاع بحرانی است. از این رو باید برنامه هایی با هدف تغییر در دانش و افزایش اطلاعات و آگاهی های کارشناسان روابط عمومی نسبت به مقوله بحران و مدیریت آن در نظر گرفته شود، زیرا لازمه تغییر در نگرش نسبت به یک موضوع، تغییر در دانش نسبت به آن موضوع است.
شنبه، 28 فروردین 1400 - 17:15

مدیریت بحران‌ها توسط مدیران بزرگ مدیریت بحران‌ها توسط مدیران بزرگ
می‌گویند «هر بحران یک فرصت است.» کسی دوست ندارد با بحران مواجه شود؛ اما اگر مدیر یک سازمان هستید، وقوع بحران‌ها در زندگی حرفه‌ای شما اجتناب‌ناپذیر است. این بحران‌ها هستند که باعث می‌شوند توانایی‌های خود را محک بزنید و رهبران قابل، بحران را به منزله فرصتی می‌بینند که خود و اعضای تیم می‌توانند از آن بهره ببرند.
دوشنبه، 9 آذر 1394 - 09:00

مدیریت بحران روابط عمومی مدیریت بحران روابط عمومی
حوزه روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش هایی است که در برندسازی مورد توجه قرار می گیرد. تمام تلاش های یک تیم مدیریتی در نهایت به وسیله توانایی بخش روابط عمومی اش سنجیده می شود.
یکشنبه، 12 شهریور 1396 - 14:26

 برندها نیازمند هوش بحرانی برندها نیازمند هوش بحرانی
اگرچه ما در جهان زندگی می کنیم که میلیاردها مکالمه در هر روز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه در هر زمان از هر کانال ممکن است بحرانی بوجود آید، یک ابزار مدیریت بحران می تواند به موقع پاسخ دهد.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 15:59

روابط عمومی و نقش فرهنگ در مدیریت بحران روابط عمومی و نقش فرهنگ در مدیریت بحران
اشراف به ویژگی های قومی، فرهنگی و جغرافیای زیستی حوزه بحران و تاکید بر رویکرد فرهنگی و فرهنگ محلی ما را در همیاری منابع مختلف ارتباطی و انسانی در راستای حل بحران کمک خواهد کرد. «دلجویی از آسیب دیدگان، فراهم کردن امکانات اولیه در قالب مسئولیت های اجتماعی و ...» نمونه هایی از رویکرد انسانی و اجتماعی به بحران است.
سه شنبه، 10 فروردین 1400 - 08:17

مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران
بی تردید عصر حاضر، بنا به دلایل متعدد، متنوع و پیچیده در کانون وقوع انواع بحران ها واقع شده است. امروزه،  جوامع معاصر با بحران های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، طبیعی، تکنولوژیکی و... در ابعاد ملی و بین المللی مواجه اند.
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 08:15

 مدیریت بحران مدیریت بحران
برقراری ارتباط در هر بحرانی، حس اعتماد بین کسانی که پیامی تولید می‌کنند و کسانی که این پیام را دریافت می‌کنند بالا می‌برد.
سه شنبه، 14 آبان 1392 - 04:30

 نقش مدیریت بحران در سازمان‌ها نقش مدیریت بحران در سازمان‌ها
با توجه به روند رو به رشد وقوع بحران ها در سازمانها که امری نیز اجتناب ناپذیر می باشد و بمنظور مقابله با آنها برای موقعیت های بحران برنامه ربزی در هر سازمان لازمست لذا در بحران ها علل شکست و موفقیت ها می بایستی بررسی شود در این رابطه باید به نکات مشروحه زیر توجه نمود.
یکشنبه، 7 شهریور 1395 - 13:45

پنج استراتژی اثبات شده برای تصمیم‌گیری بهتر در لحظات پرتنش پنج استراتژی اثبات شده برای تصمیم‌گیری بهتر در لحظات پرتنش
بیماری همه‌گیری کرونا، عدم اطمینان در مشاغل و امور مالی و ناآرامی های اجتماعی رو به افزایش ارتباط ما را با دوستان و خانواده و احساس امنیت، ایمنی و سلامتی ما را مختل کرده است. این بحران ها چالشی برای افراد شاغل در حوزه ارتباطات و رهبران محسوب می شود: چگونه می توانیم تصمیماتی بگیریم که ممکن است به کسب و کارمان یا آسیب بزند و یا موجب ارتقای آن شود؟
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 10:01

مدیریت بحران مسائل و ضرورت‌های تازه مدیریت بحران مسائل و ضرورت‌های تازه
مهم‌ترین نیاز در این ایام پیش رو فراهم آوردن زمینه‌هایی برای افزایش توانمندی در گفتن، شنیدن و به کار بستن در دو سوی نظام سیاسی و جامعه است. الزامات «حکمروایی خوب» و «سرمایه اجتماعی» در چنین شرایط دشواری بیش از همیشه به چشم می‌خورد.
یکشنبه، 2 آذر 1399 - 10:24

غلبه بر بحران اعتبار مدیرعامل غلبه بر بحران اعتبار مدیرعامل
اگرچه یک مدیرعامل ممکن است در مورد فعالیت‌های مشکوک درون شرکتش ناآگاه باشد، ولی او مسوول این نزول است و می‌بایست که آگاه باشد. «زیرا در نهایت ماافراد در سطح مدیریت ارشد را مسوول می‌دانیم.»
چهارشنبه، 29 شهریور 1391 - 06:51

نحوه تخصیص منابع در شرایط بحران نحوه تخصیص منابع در شرایط بحران
تخصیص منابع با نادیده گرفتن فرهنگ و راهبرد هسته‌ای می‌تواند اثر مخرب بلندمدتی بر شرکت داشته باشد. این اقدامات نه تنها اصول و مبانی شرکت را تضعیف می‌کند، بلکه ممکن است نام تجاری شرکت را نیز خدشه‌دار کند.
سه شنبه، 18 مهر 1391 - 10:17

 مدیریت بحران/ نظارت بر رسانه‌های اجتماعی  مدیریت بحران/ نظارت بر رسانه‌های اجتماعی
تحقیقاتی را درباره ابزارهای نظارت بر رسانه اجتماعی انجام دهید که بیش از سایر ابزارها رایج هستند. شما از کدام ابزارها برای نظارت بر سکوهای رسانه‌های اجتماعی متفاوت استفاده می کنید؟
جمعه، 18 مهر 1399 - 08:14

      مدیریت بحران/ پاسخ به رسانه‌ها       مدیریت بحران/ پاسخ به رسانه‌ها
شرکت ها می توانند روی رسانه‌های اجتماعی به انتقادات پاسخ دهند و از طریق گفتگوی مستقیم با مشتریان خود، وضعیت و بحران پیش آمده را خنثی نمایند. آن ها می توانند با جامعه و ذینفعان گفتگو نموده تا اینکه فقط به شکلی ساده به ارسال پیام بپردازند.
پنجشنبه، 17 مهر 1399 - 08:12

مدیریت بحران/ استراتژی‌های روابط عمومی برای مدیریت بحران مدیریت بحران/ استراتژی‌های روابط عمومی برای مدیریت بحران
در صورت بروز بحران، باید به سرعت و با اعتماد به نفس به آن پاسخ دهید تا ضرر و ضربه احتمالی آن را محدود نماید. برنامه و طرح مدیریت بحران به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید، اما هر بحران متفاوت بوده و باید بهترین راه را برای پاسخ به آن ارزیابی نمایید.
چهارشنبه، 16 مهر 1399 - 08:09

مدیریت بحران/ اهمیت سخنگوی خوب مدیریت بحران/ اهمیت سخنگوی خوب
برنامه مدیریت بحران به تعیین و معرفی یک تیم مدیریت بحران و سخنگوی کلیدی می پردازد. انتخاب صحیح سخنگویی که از دانش و آموزش رسانه ای کافی برخوردار باشد بسیار مهم است. در زمان وقوع بحران، اگر شخصی که صاحب یک پست مهم است، سخن نادرست و نابجایی را به زبان بیاورد، گفته او بسیار بزرگ نمایی خواهد شد.
سه شنبه، 15 مهر 1399 - 11:54

روابط عمومی و مدیریت بحران روابط عمومی و مدیریت بحران
با افزایش بحران‌هایی که سازمان های بزرگ را تحت تأثیر قرار می دهد، این مقاله این نکته را بررسی می کند که چرا برنامه ریزی برای مدیرت وضعیت بحرانی قسمت مهمی از فرآیند برنامه ریزی راهبردی است.
یکشنبه، 22 بهمن 1391 - 23:41

اثرات شایعه‌ بر سازمان‌ها در زمان بحران اثرات شایعه‌ بر سازمان‌ها در زمان بحران
پاسخگویی به شایعات می تواند تا حد زیادی به مشخص بودن یا نبودن علت بحران بستگی داشته باشد. وقتی اطلاعات مهمی به اشتراک گذاشته نشود، استراتژی‌های پاسخگویی در برابر بحران (به عنوان مثال، راهنمایی اطلاعات، تنظیم اطلاعات) در کاهش سطح سرزنش سازمانی موثرتر از استراتژی‌های مدیریت شهرت هستند (به عنوان مثال، انکار، کاهش).
جمعه، 11 مهر 1399 - 23:18

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران
کمک به رسانه ها برای ملاقات باطرف های درگیر درموضوع، مانند خانواده های قربانیان وشاهدان که این همکاری و گشودگی می تواند درجریان خبری  تاثیر مثبت بگذارد.
پنجشنبه، 16 شهریور 1391 - 15:00

مدیریت بحران به سبک کافئین مدیریت بحران به سبک کافئین
استراتژی جدید شرکت کافئین با موفقیت چشمگیری در بخش سودآوری شرکت همراه شد، به‌طوری‌که حاشیه سود شرکت در نخستین فصل پس از اجرای استراتژی جدید به بیش از ۱۸ درصد رسید که به مراتب بالاتر از میانگین و معیار مرسوم در صنعت قهوه به‌شمار می‌آید. با این همه، نشانه‌هایی دال بر کاهش کیفیت محصولات و خدمات تولید شده توسط این شرکت گزارش می‌شد که نگرانی‌هایی را برای مدیران شرکت به وجود آورده بود.
سه شنبه، 25 شهریور 1399 - 09:14

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور


  پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!


  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی