درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 4 بهمن 1399 - 06:30   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان
  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد
  تهدید گوگل به توقف فعالیت موتور جستجوی خود در استرالیا
  فرماندار شهرستان لنجان: حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت باعث بوجود آمدن بدخواهان داخلی و خارجی است
  اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی
  با دیدگاه جهانی نام‌گذاری کنید
  معاون استاندار البرز: ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است
  فولاد مبارکه بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان
  عزم پولادین «فولاد مبارکه» در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی
  مدیر رسانه‌های جهانی آمریکا به درخواست بایدن برکنار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی بحران  

پنج استراتژی اثبات شده برای تصمیم‌گیری بهتر در لحظات پرتنش پنج استراتژی اثبات شده برای تصمیم‌گیری بهتر در لحظات پرتنش
بیماری همه‌گیری کرونا، عدم اطمینان در مشاغل و امور مالی و ناآرامی های اجتماعی رو به افزایش ارتباط ما را با دوستان و خانواده و احساس امنیت، ایمنی و سلامتی ما را مختل کرده است. این بحران ها چالشی برای افراد شاغل در حوزه ارتباطات و رهبران محسوب می شود: چگونه می توانیم تصمیماتی بگیریم که ممکن است به کسب و کارمان یا آسیب بزند و یا موجب ارتقای آن شود؟
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 10:01

مدیریت بحران مسائل و ضرورت‌های تازه مدیریت بحران مسائل و ضرورت‌های تازه
مهم‌ترین نیاز در این ایام پیش رو فراهم آوردن زمینه‌هایی برای افزایش توانمندی در گفتن، شنیدن و به کار بستن در دو سوی نظام سیاسی و جامعه است. الزامات «حکمروایی خوب» و «سرمایه اجتماعی» در چنین شرایط دشواری بیش از همیشه به چشم می‌خورد.
یکشنبه، 2 آذر 1399 - 10:24

غلبه بر بحران اعتبار مدیرعامل غلبه بر بحران اعتبار مدیرعامل
اگرچه یک مدیرعامل ممکن است در مورد فعالیت‌های مشکوک درون شرکتش ناآگاه باشد، ولی او مسوول این نزول است و می‌بایست که آگاه باشد. «زیرا در نهایت ماافراد در سطح مدیریت ارشد را مسوول می‌دانیم.»
چهارشنبه، 29 شهریور 1391 - 06:51

نحوه تخصیص منابع در شرایط بحران نحوه تخصیص منابع در شرایط بحران
تخصیص منابع با نادیده گرفتن فرهنگ و راهبرد هسته‌ای می‌تواند اثر مخرب بلندمدتی بر شرکت داشته باشد. این اقدامات نه تنها اصول و مبانی شرکت را تضعیف می‌کند، بلکه ممکن است نام تجاری شرکت را نیز خدشه‌دار کند.
سه شنبه، 18 مهر 1391 - 10:17

 مدیریت بحران/ نظارت بر رسانه‌های اجتماعی  مدیریت بحران/ نظارت بر رسانه‌های اجتماعی
تحقیقاتی را درباره ابزارهای نظارت بر رسانه اجتماعی انجام دهید که بیش از سایر ابزارها رایج هستند. شما از کدام ابزارها برای نظارت بر سکوهای رسانه‌های اجتماعی متفاوت استفاده می کنید؟
جمعه، 18 مهر 1399 - 08:14

      مدیریت بحران/ پاسخ به رسانه‌ها       مدیریت بحران/ پاسخ به رسانه‌ها
شرکت ها می توانند روی رسانه‌های اجتماعی به انتقادات پاسخ دهند و از طریق گفتگوی مستقیم با مشتریان خود، وضعیت و بحران پیش آمده را خنثی نمایند. آن ها می توانند با جامعه و ذینفعان گفتگو نموده تا اینکه فقط به شکلی ساده به ارسال پیام بپردازند.
پنجشنبه، 17 مهر 1399 - 08:12

مدیریت بحران/ استراتژی‌های روابط عمومی برای مدیریت بحران مدیریت بحران/ استراتژی‌های روابط عمومی برای مدیریت بحران
در صورت بروز بحران، باید به سرعت و با اعتماد به نفس به آن پاسخ دهید تا ضرر و ضربه احتمالی آن را محدود نماید. برنامه و طرح مدیریت بحران به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید، اما هر بحران متفاوت بوده و باید بهترین راه را برای پاسخ به آن ارزیابی نمایید.
چهارشنبه، 16 مهر 1399 - 08:09

مدیریت بحران/ اهمیت سخنگوی خوب مدیریت بحران/ اهمیت سخنگوی خوب
برنامه مدیریت بحران به تعیین و معرفی یک تیم مدیریت بحران و سخنگوی کلیدی می پردازد. انتخاب صحیح سخنگویی که از دانش و آموزش رسانه ای کافی برخوردار باشد بسیار مهم است. در زمان وقوع بحران، اگر شخصی که صاحب یک پست مهم است، سخن نادرست و نابجایی را به زبان بیاورد، گفته او بسیار بزرگ نمایی خواهد شد.
سه شنبه، 15 مهر 1399 - 11:54

روابط عمومی و مدیریت بحران روابط عمومی و مدیریت بحران
با افزایش بحران‌هایی که سازمان های بزرگ را تحت تأثیر قرار می دهد، این مقاله این نکته را بررسی می کند که چرا برنامه ریزی برای مدیرت وضعیت بحرانی قسمت مهمی از فرآیند برنامه ریزی راهبردی است.
یکشنبه، 22 بهمن 1391 - 23:41

اثرات شایعه‌ بر سازمان‌ها در زمان بحران اثرات شایعه‌ بر سازمان‌ها در زمان بحران
پاسخگویی به شایعات می تواند تا حد زیادی به مشخص بودن یا نبودن علت بحران بستگی داشته باشد. وقتی اطلاعات مهمی به اشتراک گذاشته نشود، استراتژی‌های پاسخگویی در برابر بحران (به عنوان مثال، راهنمایی اطلاعات، تنظیم اطلاعات) در کاهش سطح سرزنش سازمانی موثرتر از استراتژی‌های مدیریت شهرت هستند (به عنوان مثال، انکار، کاهش).
جمعه، 11 مهر 1399 - 23:18

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران
کمک به رسانه ها برای ملاقات باطرف های درگیر درموضوع، مانند خانواده های قربانیان وشاهدان که این همکاری و گشودگی می تواند درجریان خبری  تاثیر مثبت بگذارد.
پنجشنبه، 16 شهریور 1391 - 15:00

مدیریت بحران به سبک کافئین مدیریت بحران به سبک کافئین
استراتژی جدید شرکت کافئین با موفقیت چشمگیری در بخش سودآوری شرکت همراه شد، به‌طوری‌که حاشیه سود شرکت در نخستین فصل پس از اجرای استراتژی جدید به بیش از ۱۸ درصد رسید که به مراتب بالاتر از میانگین و معیار مرسوم در صنعت قهوه به‌شمار می‌آید. با این همه، نشانه‌هایی دال بر کاهش کیفیت محصولات و خدمات تولید شده توسط این شرکت گزارش می‌شد که نگرانی‌هایی را برای مدیران شرکت به وجود آورده بود.
سه شنبه، 25 شهریور 1399 - 09:14

«شبیه‌سازی بحران» برای مدیران «شبیه‌سازی بحران» برای مدیران
پیتر اسکابلیک، مدیر و بنیان‌گذار شرکت مشاوره استراتژیک ایونت هوریزون (Event Horizon)، می‌گوید رهبران و سازمان‌ها باید توانایی آینده‌نگری استراتژیک را در خود تقویت کنند و این یعنی برنامه‌ریزی جامع، دقیق، مستمر و مبتنی بر سناریو. او اخیرا میهمان الیسون بیرد، از دبیران ارشد مجله کسب‌وکار هاروارد بوده و در این رابطه گفت‌وگو کرده‌اند. چکیده‌ای از این مصاحبه را با هم می‌خوانیم:
دوشنبه، 24 شهریور 1399 - 11:24

نقاشی دیواری و تاثیر آن بر زیست اجتماعی نقاشی دیواری و تاثیر آن بر زیست اجتماعی
شلختگی سیمای شهر هم در بعد کلان خط آسمان و احجام آن و هم در سطح ملموس‌تر واقع در منظر عابر پیاده، سبب گسستگی و رفتار عصبی مردم می‌شود. این عوامل در حقیقت، عوامل پنهان تربیتی شهر هستند.
سه شنبه، 18 شهریور 1399 - 13:30

نقش حیاتی ارتباطات در حل بحران های جهانی نقش حیاتی ارتباطات در حل بحران های جهانی
دولت ها نمی‌توانند کار را به تنهایی انجام دهند. مؤسسات و نظام‌های سنتی نمی‌توانند به آسانی با این میزان پیچیدگی فعلی و سرعت تغییرات مقابله نمایند؛ بنابراین، این معضلات مستلزم مشارکت کل جامعۀ افراد ذی‌نفع است. به این علت او بر این باور است که نقش ارتباطات بسیار حیاتی و حساس است.
چهارشنبه، 23 فروردین 1391 - 15:16

نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت
مدیران بحران، در هنگام برنامه‌ریزی و حصول آمادگی، باید دربارۀ هر دو بحران عملیاتی و اعتبار و شهرت بیاندیشند. بحران‌های عملیاتی بحران‌های سنّتی هستند و تعاریف اوّلیۀ بحران‌های سازمانی را منعکس می‌کنند.
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 08:13

مدیریت بحران و ایجاد تحول مدیریت بحران و ایجاد تحول
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- داگلاس یاکولا، معاون ارشد بخش خدمات «بازیابی و دگرگونی» موسسه مک‌کینزی که به مدت 20 سال برنامه‌های بازیابی و توسعه را در این موسسه اداره کرده، می‌گوید «حتی مدیران خوب هم ممکن است، نشانه‌های اولیه یک دردسر را تشخیص ندهند. اولین قدم این است که اعتراف کنید مشکلی وجود دارد.» او در این مقاله روش‌های مدیریت بحران را توضیح داده است.
یکشنبه، 15 تیر 1393 - 18:57

5 روش برای مقابله با بحران روابط عمومی 5 روش برای مقابله با بحران روابط عمومی
گاهی اوقات صبر کردن همانند بهترین ایده در زمان فرارسیدن طوفان سهمناک است. شرکت هایی که تنها در زمان بحران از رسانه های اجتماعی شان استفاده می کنند در لحظات بحران تمام امیدهایشان به نا امیدی تبدیل می شود؛ تلاش هایشان عقیم می ماند و نهایتا به پایان راه خود خواهند رسید.
یکشنبه، 11 خرداد 1393 - 10:49

کرونا: بررسی پدیده بحران از مناظر مختلف کرونا: بررسی پدیده بحران از مناظر مختلف
هر روز خبری می‌رسد که تا همین چندی پیش محال به نظر می‌آمد؛ چیزهایی که ممکن بود ظرف چند سال اتفاق بیافتد، نه چند روز. شتاب تحولات، کشورها را با مشکلات بسیاری روبه‌رو کرده است و دولت‌ها مایل‌اند هرچه زودتر اوضاع را به «شرایط عادی» برگردانند. اما شاید موضوع فقط این نیست که باید این هفته به شرایط عادی بگردیم یا چند هفتۀ دیگر، مساله این است که «هرگز نباید به شرایط عادی برگردیم» چون پیش از این هم اوضاع جهان چندان عادی نبوده.
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 - 10:57

 چگونه از بحران کرونا قوی تر از قبل بیرون بیایم؟ چگونه از بحران کرونا قوی تر از قبل بیرون بیایم؟
بشر معمولا از راه آزمون و خطا با خطرات مواجه می شود. معمولا با توجه به خسارت هایی که دیده ایم مقررات وضع می کنیم، و با توجه به خاکستر باقیمانده، برای آتش سوزی های بعد آماده می شویم. امروز می دانیم که چطور می توانستیم از پاندمیک شدن ویروس، یا حتی از به وجود آمدن آن جلوگیری کنیم. اگر حکومت ها سریع تر عمل می کردند، اگر سیستم بهداشتی آماده تر بود، و یا اگر با حیوانات مهربان تر بودیم و آنها را در طبیعت به حال خود رها می کردیم.
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 - 12:35

ماراتون بحران ماراتون بحران
امروزه به تاریخ بحران های آمریکایی بازگشته ایم. بزرگترین بحران کشور ما، جنگ داخلی بود. اگرچه آن مسئله کاملا متفاوت بود (جنگ داخلی در مقایسه با جنگ با ویروسی بی چهره) میزان اضطراب، بلاتکلیفی و ضرر جانی اش با آنچه امروز در اثر کووید-19 می بینیم قابل مقایسه است.
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 - 00:49

 چگونه روابط‌عمومی می تواند به سازمان‌ها در طی یک بحران کمک کند چگونه روابط‌عمومی می تواند به سازمان‌ها در طی یک بحران کمک کند
هر چند متخصصان روابط‌عمومی نمی توانند مشکلات مربوط به یک استراتژی تعریف نشده یا رفتار نادرست مدیر عامل را درست و حل کنند، اما می توانند به مدیریت جریان اطلاعات مثبت کمک کنند. این جایی است که متخصصان روابط عمومی می توانند پیشگام باشند و با سازمان ها و شرکت های خود کار کنند تا داستان های امیدبخش منتشر نمایند.
دوشنبه، 25 فروردین 1399 - 10:57

 مصیبت حرفه ای در برابر بحران حرفه ای مصیبت حرفه ای در برابر بحران حرفه ای
برای مدیریت بحران ابتدا باید بدانیم با یک بحران روبه رو هستیم یا یک مصیبت و با توجه به مشکل بهترین راه حل را انتخاب کنیم تا مشکل به وجود آمده مهار و کنترل شود. دیگر اینکه برای روبه رو شدن با شرایط دشوار از قبل باید پیش بینی های لازم انجام شده باشد و پرسنل و امکانات برای چنین روزی برنامه ریزی شده باشد.
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 - 11:44

 مدیریت بحران/ توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی مدیریت بحران/ توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی
نحوه عملکرد تیم مدیریت روابط عمومی هر شرکتی نه‌ تنها برای خود آن شرکت بلکه برای مشتریان، کارکنان و حتی سهامداران نیز امری مهم محسوب می‌شود. امروزه در عصر ارتباطات به کمک انواع تکنولوژی‌ها امکان ارسال و دریافت پیام‌ها که امری حیاتی برای هر مجموعه‌ای محسوب می‌شود، میسر شده است و این مسأله برکار تیم روابط عمومی در زمان مدیریت بحران تأثیر خواهد گذاشت.
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 - 05:41

 ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
مهمترین چالش پیش روی برندها و تیم های روابط عمومی جلب اعتماد مشتریان است. کسب اعتماد مخاطب هدف کار دشواری است. بحث کاهش اعتماد در حوزه اجتماعی نیز مطرح است، بنابراین یکی از دغدغه های اصلی جامعه شناس ها بررسی الگوهای مختلف بی اعتمادی اجتماعی است.
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 05:44

روابط عمومی در جهان COVID-19 - شما پاسخ دهید؟ روابط عمومی در جهان COVID-19 - شما پاسخ دهید؟
متخصصان روابط عمومی در این زمان بحران و عدم اطمینان، چه کاری می توانند انجام دهند؟ چگونه متخصصان روابط عمومی برای پشتیبانی از سازمان های شان در این شرایط باید قدم بردارند؟
جمعه، 15 فروردین 1399 - 04:18

سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی
من پیشنهاد نمی کنم که هر مدیر عامل، اندرو کومو باشد، یا می تواند باشد. به همین دلیل ارتباطات در اینجا بسیار مهم هستند: ارائه اطلاعات و حقایق روشن، در زمان واقعی؛ تجزیه و تحلیل روند و پیشرفت هایی که می تواند برای مخاطب بومی سازی شود و به رهبران ما کمک می کند تا با قاطعیت و دلسوزی رهبری کنند.
دوشنبه، 11 فروردین 1399 - 09:16

در هنگامه کروناویروس، انتظارات را مدیریت کنید/ 5 ستون مدیریت بحران در هنگامه کروناویروس، انتظارات را مدیریت کنید/ 5 ستون مدیریت بحران
زمانی که مدیران کسب و کار با چالش ها، تعهدات و مخاطبان متنوع روبروند، مبانی ارتباطات بحران شرکت ها باید با بهترین شیوه های علمی و مدیریتی سازگار باشد: شفاف، معتبر، سازگار، ارتباط، اجتماعی.
یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 09:12

 نگاهی به کتاب «آشوب» اثر جرد دایموند نگاهی به کتاب «آشوب» اثر جرد دایموند
شاید مهمترین ویژگی و نقطه افتراق کتاب دایموند با کتاب‌هایی از این دست همانا طرح پیوند بین بحران فردی با بحران ملی و بیان این دیدگاه که فهم بحران فردی می‌تواند به فهم بهتر و حل بحران‌های ملی مدد برساند." چشم‌انداز بحران‌های فردی باعث می‌شود که خوانندگان غیر متخصص،آسان‌تر بتوانند بحران‌های ملی را درک کرده و از پیچیدگی‌های آن سر دربیاورند"
جمعه، 8 فروردین 1399 - 15:28

برقراری ارتباط در عصر کروناویروس و تأثیر آن بر کار/ تحقیقات جدید چه می گویند؟ برقراری ارتباط در عصر کروناویروس و تأثیر آن بر کار/ تحقیقات جدید چه می گویند؟
تحقیقات جدید نشان می دهد که آمادگی و پاسخگویی شرکت ها در عصر کروناویروس به ذینفعان داخلی و خارجی برای اطمینان از سلامت و امنیت پرسنل، مشتریان و سایر ذینفعان بسیار مهم است. ارتباطات اندیشمند همچنین می تواند تداوم فعالیت در روزها و هفته های آینده را تضمین کرده و تأثیر مالی و اعتباری نزدیک و طولانی مدت ویروس بر روی تجارت شما را به حداقل برساند.
چهارشنبه، 5 آذر 1399 - 17:00

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیر رسانه‌های جهانی آمریکا به درخواست بایدن برکنار شد


  مهمترین ویژگی‌های عکس خوب


  با دیدگاه جهانی نام‌گذاری کنید


  اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی


  امنیت روانی در محیط کار؛ چیستی و چرایی


  معاون استاندار البرز: ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است


  روابط عمومی بهزیستی ایلام رتبه سوم ارزیابی دستگاه های اجرایی در مهرماه را کسب کرد


  استفاده از شیوه‌های نوین برای جذب مخاطب وزارت ورزش


  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد


  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد