درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 - 13:41   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی

  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟

  آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همایش مدیران روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) در مشهد برگزار می شود
  مدیرکل ورزش و جوانان فارس: روابط عمومی صدای رسای خدمت رسانی به مردم باشد
  روابط عمومی ها مرکز و پردازش اطلاعات دستگاه های اجرایی باشند
  سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت تقویت روابط عمومی‌ها اقدام کنند
  مطالبات رسانه های فارس به وزارتخانه ارجاع داده می شود
  برگزاری آزمون خبرنویسی ویژه مسئولین روابط عمومی ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان پاکدشت
  آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟
  مدیر کل ورزش و جوانان فارس عنوان کرد: روابط عمومی صدای رسای خدمت رسانی به مردم باشد
  یک اتفاق خوب در راه است!
  عملکرد بانک ملی ایران از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال گذشته
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی بحران  

کشورها چطور با بحران و تغییر کنار می‌آیند؟ کشورها چطور با بحران و تغییر کنار می‌آیند؟
دایموند ضرورت‌هایی همچون مسئولیت‌پذیری (و نه سپرِ بلا کردن کسی)، خودارزیابیِ ملیِ صادقانه، میل به یادگیری از دیگر کشورها و تواناییِ مصالحه کردن و گاهی به روی خود نیاوردنِ اتفاقات ناخوشایندِ گذشته را بررسی می‌کند.
جمعه، 14 تیر 1398 - 13:51

روابط عمومی و مدیریت بحران روابط عمومی و مدیریت بحران
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان به بهانه روز روابط عمومی از نقش روابط عمومی در مدیریت بحران سخن گفت.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 16:43

نشست «همگرایی رسانه‌ای برای رفع بحران» برگزار شد نشست «همگرایی رسانه‌ای برای رفع بحران» برگزار شد
نشست همگرایی رسانه‌ای برای رفع بحران با تکیه بر نهادینه‌سازی سواد رسانه‌ای عصر امروز چهارشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه برگزار شد.
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 09:02

لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور
حوادث طبیعی (مترقبه و غیرمترقبه)، فارغ از بحران خیزی و یا تحمیل خسارت‌های سنگین بر کشور را می‌توان فرصتی در ارزیابی سیاست‌ها و عملکردهای مدیریت بحران کشور دانست.
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 09:01

روزنامه نگاری در بحران، ضرورت ها و الزامات روزنامه نگاری در بحران، ضرورت ها و الزامات
روزنامه نگاری و اطلاع رسانی در بحران، ضرورتی است که مدیران بحران بایستی به آن توجه نمایند، در غیر این صورت ممکن است خسارات و آسیب های ناشی از بحران، به مراتب بیشتر از آن چه شود که به نظر می رسد.
سه شنبه، 27 فروردین 1398 - 15:03

مقاله علمی/ نقش رسانه ها در مدیریت بحران های اجتماعی مقاله علمی/ نقش رسانه ها در مدیریت بحران های اجتماعی
کارکرد رسانه ها متناسب با هر یک از نیازهای در مرحله پیش از بحران شامل آموزش مصون سازی، آگاه‌سازی و دیده‌بانی، مرحله حین بحران شامل خبررسانی، دروازه‌بانی و همراه سازی و مرحله پس از بحران شامل پاسخ طلبی، تحلیل گری و آرامش بخشی است.
شنبه، 10 فروردین 1398 - 23:22

مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه (آشنایی اجمالی با اقدامات راهبردی و اجرایی در حوادث) مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه (آشنایی اجمالی با اقدامات راهبردی و اجرایی در حوادث)
در بخش حوادث طبیعی از آنجا که تقریباً ۷۰% خاک ایران در مناطق زلزله خیز قرار دارد، بیشترین تلفات و خسارتها نیز مربوطه به زلزله است. حدود ۲۰% خسارات و تلفات وقوع یافته در کشور نیز مربوط به سیل است.
دوشنبه، 5 فروردین 1398 - 15:24

5 بهترین روش برای مدیریت بحران 5 بهترین روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

سه مرحله مدیریت بحران سه مرحله مدیریت بحران
بحران ها همه گیر و خسته کننده هستند. شما باید در هر مرحله دارای یک برنامه بسیار روشن و هدفمند باشید. مدیریت بحران دارای سه مرحله است:
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:55

برخورد ‌با رسانه ها هنگام‌ بحران برخورد ‌با رسانه ها هنگام‌ بحران
نخستین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌ به‌ هنگام‌ بروز بحران‌ این‌ است‌ که‌ حقیقت‌ را درباره‌ آنچه‌ که‌ روی‌ داده‌ بیان‌ کند. دروغ‌ گفتن‌ نه‌ تنها غیراخلاقی‌، که‌ احمقانه‌ است‌.
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 08:04

نقش فناوری در مدیریت بحران نقش فناوری در مدیریت بحران
فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی بشر، انجام امور بدون درنظرگرفتن فواصل جغرافیایی و محدودیت‌های زمانی را امکانپذیر کرده است. اما ضرورت استفاده از این نوع فناوری در مدیریت بحران سرنوشت‌ساز و حیاتی است.
دوشنبه، 12 شهریور 1397 - 00:18

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی
در این مطلب با تجربه پپسی برای مدیریت بحران خود در دهه ۹۰ میلادی آشنا می شوید. این تجربه از ماندگارترین تجربه‌های استفاده موثر از روش روابط عمومی در صنعت نوشیدنی است.
دوشنبه، 5 شهریور 1397 - 11:49

جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها
انجمن های صنفی و تخصصی در صورت گسترش و تقویت می تواند نقش مهی در این راستا برعهده بگیرند و از طریق ارتباط با نهادهای قانونی نظیر مجلس و وزراتخانه ها و سازمانهای ذیربط در تقویت جایگاه قانونی بخش روابط عمومی و شاغلان آن تاثیر گذار باشند.
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 09:29

دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست
اگر روابط عمومی نتواند رابطه سازمان با مردم و مشتریان را هماهنگ کند و نتواند ارتباط دوسویه برقرار کند در درازمدت بحرانهایی به سراغ سازمان می آید که حل کردن آنها کار دشواری است. همچنین اگر روابط عمومی دروغ پراکنی کند باز هم بحرانهایی ویرانگر به سراغ سازمان می آید حتی اگر روابط عمومی پنهانکاری کند و نه دروغ گویی؛ باز هم مشکلاتی گریبان سازمان را می کیرد که ممکن است تبدیل به بحران شود.
یکشنبه، 31 تیر 1397 - 09:27

دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست
اگر روابط عمومی ها کارشان را خوب انجام ندهند در واقع آغاز یک چالش و بحران و مساله جدیدی است که همان رواج شایعات و اخبار نا معتبر است که به تشدید بی نظمی ها و نگرانی ها دامن می زند و نگرانی افکار عمومی را تشدید می کند و سوء استفاده ها افزایش می یابند.
شنبه، 30 تیر 1397 - 09:24

آموزش اساس مدیریت بحران آموزش اساس مدیریت بحران
روابط عمومی ها به عنوان بازوی ارتباطی سازمانها نقش بسیار مهمی در مدیریت بحران دارند که جلوه های خود را هم قبل و هنگام و پس از بحران بخوبی نشان می دهد، در واقع در سه مرحله می توان این موضوع را مور د بررسی قرار داد.
چهارشنبه، 20 تیر 1397 - 13:39

جلوگیری از بحران با رصد مستمر افکار عمومی جلوگیری از بحران با رصد مستمر افکار عمومی
همه سازمانها و ارگانها در سطوح بالاتر یعنی دولت، باید روابط عمومی ها را موظف کنند تا مستمر به رصد افکار عمومی بپردازند و رگ و ریشه های نارضایتی را پیدا کرده و حتی پیشنهادات بهبود بخش بدهند و به دیدگاه های مردم اهیمت داده و آرامش موجود را مستمر و دائم تلقی نکنند چرا که هر لحظه ممکن است مشکلی پیش آید و اوضاع از کنترل خارج شود.
چهارشنبه، 6 تیر 1397 - 08:52

 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی
در دنیای واقعی بویژه رسانه های اجتماعی، مدیریت شهرت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و می تواند در یک لحظه از دست برود. اصول کلی ارتباطات بحران باید پیشگیرانه، شفاف و پاسخگو باشد. هنگامی که زمان عمل برسد: تصدیق حادثه، مسئولیت پذیری، و عذرخواهی می تواند در کاهش دامنه بحران کمک کننده باشد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 16:43

 برندها نیازمند هوش بحرانی برندها نیازمند هوش بحرانی
اگرچه ما در جهان زندگی می کنیم که میلیاردها مکالمه در هر روز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه در هر زمان از هر کانال ممکن است بحرانی بوجود آید، یک ابزار مدیریت بحران می تواند به موقع پاسخ دهد.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 15:59

  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی 10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
شما نمی توانید یک بحران روابط عمومی را از بین ببرید، اما راههایی برای جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع وجود دارد. شما ابتدا باید هر بحران احتمالی را که احتمالا به شهرت شرکت آسیب می رساند پیش بینی کنید.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 15:49

هشت راه برای مقابله با یک بحران هشت راه برای مقابله با یک بحران
چگونه می توان یک معذرت خواهی واقعی را اجرا کرد و همچنان سطح آسیب را کنترل کرد؟ این جایی است که برنامه ارتباطات موثر می تواند موثر واثع شود:
سه شنبه، 25 دی 1397 - 00:55

برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟ برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟
امروز اداره آمادگی و محافظت از جامعه در کنفرانس خبری از نشر برگه‌های اطلاعاتی از سوی دولت سوئد خبر داد. هدف از نشر و توزیع این برگه‌ها این است که به افراد جامعه در مورد چگونگی مدیریت شرایط اضطراری چون جنگ و بحران اطلاع رسانی شود.
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 00:54

تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری
مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به سفارش سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، پنج طرح و پژوهش مطالعاتی را در حوزه مدیریت بحران تهیه و تدوین خواهد کرد.
شنبه، 5 اسفند 1396 - 13:12

بررسی نقش رسانه ها در مدیریت بحران بررسی نقش رسانه ها در مدیریت بحران
نشست تخصصی رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی روز چهار‌شنبه 25 بهمن ماه در دفتر مطالعات و برنامه‌ ریزی رسانه‌ ها برگزار شد.
جمعه، 27 بهمن 1396 - 23:39

 ملاحظاتی درباره سیستم مدیریت بحران ملاحظاتی درباره سیستم مدیریت بحران
متاسفانه مشکل کشور ما تنها زمین لرزه نیست، بلکه نبود یک برنامه جامع و پیشرفته و مدیریت متخصص و دلسوز بر ابعاد فاجعه افزوده است. اگر نبود اراده و همت این مردم بزرگ شاید ابعاد تاثیرگذاری این زلزله بیش از آن چیزی می بود که بتوانیم فکرش را بکنیم.
پنجشنبه، 21 دی 1396 - 17:08

نقش بی بدیل روابط عمومی ها در بحران نقش بی بدیل روابط عمومی ها در بحران
کرمان از جمله استان های حادثه خیز است. حدود یک ماه می شود زلزله در راس اخبار کرمان قرار دارد. زمین که می لرزد همه به دنبال خبرهای درست و صحیح هستند. نقش روابط عمومی های مرتبط با حوادث ( در اینجا زلزله به عنوان یکی از حوادث طبیعی) در اطلاع رسانی بهنگام و معتبر، بر کسی پوشیده نیست.
شنبه، 16 دی 1396 - 01:41

انتقاد از عملکرد رسانه ای ستاد بحران تهران انتقاد از عملکرد رسانه ای ستاد بحران تهران
روزنامه اعتماد در گزارشی با تیتر «غایب بزرگ» از «عملکرد رسانه ای ستاد بحران تهران» در جریان وقوع زلزله در پایتخت انتقاد کرده و نوشته‌است: «سازمانی که قرار است بحران‌ها را مدیریت کند، کانال ارتباطی رسانه‌ای منسجم و خوبی برای ارتباط با مردم ندارد.
پنجشنبه، 7 دی 1396 - 14:22

در شرایط بحران وظیفه رسانه چیست؟/ فعالان علم و رسانه به شایعات دامن نزنند در شرایط بحران وظیفه رسانه چیست؟/ فعالان علم و رسانه به شایعات دامن نزنند
دشواری ارتباط، عدم علاقه یا عدم توانایی در صحبت کردن با رسانه ها از سوی گروه بزرگی از پژوهشگران از یک سو از سوی دیگر عدم درک اهمیت فعالیت رسانه ای و یا شاید کم اهمیت پنداشتن این کار از سوی جامعه علمی باعث شده است تا نقاط تماس رسانه ها در چنین رویدادهایی به افراد انگشت شماری محدود شود.
دوشنبه، 4 دی 1396 - 12:08

 کارکرد سرمایه اجتماعی در بحران/ به بهانه رفتاراجتماعی شهروندان تهرانی در زلزله بیست و نهم آذرماه 96 کارکرد سرمایه اجتماعی در بحران/ به بهانه رفتاراجتماعی شهروندان تهرانی در زلزله بیست و نهم آذرماه 96
در جریان آسیب هایی که از زلزله و سونامی ژاپن دامنگیر مردمش شد ژاپنی ها با شیوه های رفتاری مثبت درس هایی را به همگان آموختند که بازگو نمودن آنها نقطه عطفی خواهد بود بر ترویج گزینه های مثبت این فرهنگ ارزشمند و قابل تحسین.
جمعه، 1 دی 1396 - 16:30

زلزله تهران و بحران مدیریت بحران در کشور/ روابط عمومی ها کجا هستند؟!؟!؟ زلزله تهران و بحران مدیریت بحران در کشور/ روابط عمومی ها کجا هستند؟!؟!؟
سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور کجاست و کیست؟ روابط عمومی ها کجا هستند؟ استاندار تهران اول باید از همه چیز مطلع شود یا رییس هلال احمر؟ فرماندار و شهردار ملارد و شهریار و تهران باید اول حرف بزنند که در کانون زلزله هستند یا رییس هلال احمر و....؟
جمعه، 1 دی 1396 - 01:28

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط عمومی و فضای سوم


  روابط عمومی ها و فضای مجازی!


  بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها


  روابط عمومی ها برای کشف آینده نیازمند سناریونویسی


  اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: روابط عمومی ها باید در چارچوب مسئولیت اجتماعی فعالیت کنند


  تأثیر هوش مصنوعی در اتاق خبر و آنچه برای حرفه ای های روابط عمومی لازم است


  نشست بررسی نقش «رسانه در گردشگری» برگزار شد


  ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست


  خبرنامه الکترونیک روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران