درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 آذر 1399 - 01:20   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی
  چگونه دموکراسی را از فناوری نجات دهیم
  تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از مسئول روابط عمومی و تشریفات فرمانداری
  استوری لینکدین؛ یک فرصت برای روابط عمومی‌ها
  انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا
  نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی  

هنر گوش کردن هنر گوش کردن
متخصصان ارتباطات در شناسایی تحولات واقعی صورت گرفته در عقاید مصرف کنندگان و راهنمایی شرکت ها در خصوص اتخاذ موانع مناسب با توجه به هر موضوع نقشی اساسی ایفا می کنند. لازم است متخصصان روابط عمومی در اسرع وقت قادر به شناسایی مسایل زیان بار حقیقی و بالقوه بوده و به مشتریان خود کمک کنند به محض بروز مسایلی از این قبیل، به جای حیرت کردن، نظام هایی را برای پرداختن به مشکلات ایجاد کنند.
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1391 - 06:20

 مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها
بنیاد مدیریت کیفیت اروپا یا EFQM که بنیادی وابسته به اتحادیه اروپاست، در مدل الگوی تعالی خود برای سازمان‌ها، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها را به عنوان یکی از ارزش‌های هشت‌گانه خود معرفی کرده است. همچنین، یکی از معیارهای نه‌گانه خود را برای ارزیابی شرکت‌ها، به این امر اختصاص داده و هشت درصد از امتیاز کل ارزیابی یک سازمان را برای این معیار قائل است.
چهارشنبه، 11 تیر 1399 - 21:30

نظام مسوولیت های اجتماعی در فولاد هرمزگان نظام مسوولیت های اجتماعی در فولاد هرمزگان
در شرکت فولاد هرمزگان ارتقای تصویر بیرونی و ارتباط تعامل گرا با جامعه همواره جزو اهداف استراتژیک بوده و هست و نظام مسوولیت های اجتماعی شرکت که تدوین شده و به زودی اجرایی خواهد شد بر تحقق این اصول استوار است.
شنبه، 10 خرداد 1399 - 09:25

چگونه روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی باعث افزایش شهرت برند می شود چگونه روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی باعث افزایش شهرت برند می شود
مصرف کنندگان و کارمندان به طور یکسان سازمانهایی را ترجیح می دهند که مأموریت های آنها، ارزش های خود را منعکس کند: "با انجام کارهای خوب" یک بررسی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت در سال 2019 نشان داد که تقریباً سه چهارم مردم احتمالاً با سازمانی درگیر هستند که از موضوعی که به آن اعتقاد دارند پشتیبانی می کند.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 15:21

ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی
روابط‌عمومی و نقش موثر و فعال آن، پیشران این تغییر و تحولات بنیادین است تا در کنار مدیران استراتژیست و کارکنان تلاشگر شرکت، برای درونی کردن پایه های اصلی مکتب یادگیری مدیریت در تفکر و رفتار منابع انسانی سازمان (شامل تفکر سیستمی، مدلهای ذهنی، آرمان مشترک، یادگیری تیمی و قابلیتهای شخصی)، به عنوان زمینه اصلی برای تجلی قابلیتهای بالقوه نامحدود ایشان، همت خود را مصروف نماید.
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 11:14

کارنامه بانک رفاه در حوزه مسئولیت اجتماعی؛ پربارتر از همیشه کارنامه بانک رفاه در حوزه مسئولیت اجتماعی؛ پربارتر از همیشه
بانک رفاه به عنوان یک سازمان اثرگذار، با سابقه و مهمتر از همه متعلق به بزرگترین سازمان عمومی غیردولتی که به بیش از 40 میلیون نفر در سطح جامعه خدمات اجتماعی ارائه می دهد، در تلاش است با تعهد به مسئولیت اجتماعی خود، جامعه ای بهتر برای زندگی افراد بنیان نهد.
چهارشنبه، 8 آبان 1398 - 12:48

مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی
نتیجه خوب از کار خوب ضرب المثل مسئولیت اجتماعی است.بیش از 30 است که مسئولیت اجتماعی با روابط عمومی در جهان گره خورده است.روابط عمومی با ترغیب آگاهانه تر بر اساس شناخت بهتر از انتظارات وتوقعات جامعه منجر به افزایش شهرت سازمان خواهد شد.
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 21:17

مسئولیت اجتماعی شرکت ها مسئولیت اجتماعی شرکت ها
مسئولیت اجتماعی نه به معنای اقدامات خیرخواهانه است و نه فعالیتهای روابط عمومی، در واقع به معنای سرمایه گذاری هوشمندی است که هم برای شرکت و هم برای جامعه سودمند است.
دوشنبه، 29 خرداد 1396 - 02:09

افزایش امکان مشارکت روابط عمومی ها در تصمیم گیری های مدیریتی افزایش امکان مشارکت روابط عمومی ها در تصمیم گیری های مدیریتی
یکی از منافع چشمگیر ارتقاء مسولیت پذیری اجتماعی و تصمیم گیری اخلاقی در بین دست اندرکاران روابط عمومی آن است که این امور به تقویت اعتبار و افزایش مشارکت آنان در تصمیم گیری های مدیریت منجر می شود.
سه شنبه، 18 آبان 1395 - 09:20

رژیم اطلاعات و ارتباطات هر کشوری متناسب با فرهنگ بومی آن کشور است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت علمی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری خواستار برگزاری آزمون سواد رسانه‌ای از کارمندان دولت شد و گفت: رژیم اطلاعات و ارتباطات هر کشوری متناسب با فرهنگ بومی آن کشور باید درنظر گرفته شود.
چهارشنبه، 17 شهریور 1395 - 12:41

مسئولیت اجتماعی، مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی مسئولیت اجتماعی، مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو کمیته علمی پنجمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت، مسئولیت اجتماعی را مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی دانست.
دوشنبه، 23 فروردین 1395 - 23:16

حرکت به سمت مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت بانکداری کشور حرکت به سمت مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت بانکداری کشور
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می¬تواند با الزام صدور گزارش عملکرد مسئولانۀ سالانه توسط بانک های کشور یا وضع مقررات مرتبط با سرمایه¬گذاری و نحوۀ اعطای تسهیلات مالی به بنگاهها توسط بانکها بر اساس تاثیرات اجتماعی فعالیت مورد نظر، بنگاهها را به سمت فعالیت مسئولانه سوق دهد.
سه شنبه، 20 مرداد 1394 - 23:54

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی بانک ها روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی بانک ها
توجه به مسئولیت اجتماعی، تأثیرات قابل توجهی در جلب نظر ذینفعان کلیدی هر سازمان دارد، به شرط آنکه آن سازمان در تعریف مسئولیت اجتماعی خود دقیق، مسئولانه و با خلاقیت عمل کرده باشد. مجموعه این نکات باعث شده است که سازمان‌های بزرگ به اهمیت مسئولیت اجتماعی پی ببرند و کم کم آن را در فعالیت‌های خود لحاظ کنند. این چنین است که سازمانی پایدار در جامعه‌ای پایدار خواهیم داشت.
پنجشنبه، 22 مرداد 1394 - 11:37

مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری
روابط عمومی ها درعین حال، نمایندگان افکارعمومی در سازمان و سفیران آن برای پاسخگویی به ذینفعان در فضای عمومی هستند تا بکوشند تدوین سیاست ها، راهبردها و برنامه های موسسات و سازمان ها، همراستا با منافع عمومی بوده و تصمیمات به گونه ای اتخاذ شود که منافع عمومی لحاظ شده و خواسته های مشتریان و عامه مردم مدنظر قرارگیرند.
پنجشنبه، 22 مرداد 1394 - 10:28

اهمیت پژوهش در مسوولیت اجتماعی اهمیت پژوهش در مسوولیت اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها یا CSR که در زمره مفاهیم اخلاق کسب‌وکار مطرح می‌شود، موضوع حساسیت‌برانگیز سال‌های اخیر بوده است.
پنجشنبه، 30 بهمن 1393 - 02:47

استاندارد جهانی برای مسئولیت اجتماعی
زمینه تدوین استاندارد بین المللی مسئولیت اجتماعی SR ازکنگره جهانی محیط زیست آغاز می شود که در سال 1992 در ریودوژانیرو برگزار شد. در این کنگره ارتباط بین مسئولیت اجتماعی و پایداری سازمان ها مطرح گردید، سپس این موضوع در کنگره جهانی توسعه پایدار که در سال 2002 در آفریقای جنوبی برگزار شد نیز مورد بحث قرارگرفت
جمعه، 17 بهمن 1393 - 20:45

آشنایی با مرکز ترویج مسئولیت و حاکمیت شرکتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز ترویج مسئولیت و حاکمیت شرکتی موسسه ای است غیر دولتی، غیر انتفاعی که با هدف ترویج مفهوم حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها تسهیل فضای کسب و کار مسئولانه در سال 1385 تشکیل شده است.
جمعه، 17 بهمن 1393 - 20:42

موردکاوی مسوولیت اجتماعی متفاوت دو شرکت در رفتار با کارگران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای پرهیاهوی خرده‌فروشی‌ها، تقریبا هیچ شرکتی نتوانسته به اندازه شرکت کاستکو (Costco) به شایستگی و محبوبیت برسد. این شرکت میانگین دستمزد بیش از 20 دلار در هر ساعت را به کارمندان خود می‌پردازد.
شنبه، 11 بهمن 1393 - 12:18

کسب اعتبار با گزارش‌های عملکرد اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنترل استراتژیک به‌عنوان یکی از کارکردهای مدیریت و پنجمین گام در فرآیند مدیریت استراتژیک درپی حصول اطمینان از این است که سازمان تحت کنترل باقی می‌ماند و به اهداف، مأموریت‌ها و استراتژی‌های خود دست می‌یابد. برنامه‌ریزی بدون کنترل کامل نیست؛ زیرا کارکرد کنترل تلاش می‌کند که فعالیت‌های مدیریت را در انطباق با برنامه نگاه دارد.
پنجشنبه، 25 دی 1393 - 18:26

مسئولیت اجتماعی در موسسه بانکی FINANS BANK مسئولیت اجتماعی در موسسه بانکی FINANS BANK
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- FINANS BANK پنجمین بانک بزرگ ترکیه از لحاظ دارایی می باشد این بانک تصمیم گرفت در فعالیت های مسئولانه بر مبنای توسعه پایدار مشارکت داشته باشد.
یکشنبه، 16 آذر 1393 - 15:59

اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی روابط عمومی ها در فضای مجازی اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی روابط عمومی ها در فضای مجازی
مسئولیت اجتماعی روابط عمومی ها برگرفته از نظریه هنجاری سیبرت و همکارانش در سال 1956م است. در نظریه هنجاری سیبرت که در حوزه رسانه ها قرار دارد شامل نظریه اقتدارگرا یا استبدادی، نظریه آزادی رسانه ای، نظریه مسئولیت اجتماعی رسانه ها و نظریه مسلکی (رسانه های شوروی سابق) است.
دوشنبه، 28 مهر 1393 - 22:45

موفقیت در مسئولیت اجتماعی را بخشی از ذات شرکت تان کنید موفقیت در مسئولیت اجتماعی را بخشی از ذات شرکت تان کنید
پژوهش های ما در این حوزه نشان می دهد که کلید این کار، ارتباط فعالیت مسئولیت اجتماعی شرکت با کسب و کار اصلی شرکت است- این مساله باید برای ذینفعان؛ کارکنان و مصرفت کنندگان؛ دولت و سازمان های غیر اقتصادی و غیر سیاسی؛ رقبا و جفت های صنعتی طنین انداز شود.
دوشنبه، 19 خرداد 1393 - 05:57

از «ارتباطات باند پهن برای توسعه پایدار» تا «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» از «ارتباطات باند پهن برای توسعه پایدار» تا «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ۲۷ اردیبهشت روز «ارتباطات و روابط عمومی» در ایران و «روز جهانی جامعه اطلاعاتی» در همه جهان است.
جمعه، 26 اردیبهشت 1393 - 12:42

​​توجه به مسئولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها در هفته روابط‌عمومی
در هفته روابط‌عمومی سال 1393 مسؤولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
سه شنبه، 26 فروردین 1393 - 10:32

سرمایه های اجتماعی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها سرمایه های اجتماعی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها
امروزه از شرکت‌های بین‌المللی انتظار می‌رود در عرصه‌های غیر تجاری مانند حقوق بشر, اصناف بازرگانی, سیاست‌های زیست محیطی, کمک‌های عام المنفعه, توسعه اجتماعی, حاکمیت شرکتی و مسایل محیط کار نقش فعالی ایفا کنند.
سه شنبه، 26 فروردین 1393 - 07:35

 نقش روابط عمومی در مسئولیت‌اجتماعی سازمانی نقش روابط عمومی در مسئولیت‌اجتماعی سازمانی
«توسعه»؛ واژه‌ای است که برای همه کشورها، دولت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها با اهمیت و جدی است. در درون این توسعه، بیش از هر عبارت دیگر، در رسانه‌ها و اطراف‌مان، واژه‌های توسعه اقتصادی، توسعه سیاسی و توسعه اجتماعی را می‌شنویم.
دوشنبه، 25 فروردین 1393 - 06:45

رسالت روابط عمومی ها در گذرگاه مسئولیت اجتماعی رسالت روابط عمومی ها در گذرگاه مسئولیت اجتماعی
اشاره: از منظر توسعه، همواره سرمایه اجتماعی و به نوعی منابع انسانی کارآمد به عنوان مهمترین عامل پیشرفت هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند. که در این میان نخبگان، اندیشمندان و روشنفکران و به عبارتی رهبران فکری، سرمایه‌های اجتماعی ارزشمندی بوده که می‌توانند پایه‌گذار حرکت رو به رشد و جلوی هر جامعه‌ای را از ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی رقم زنند.
شنبه، 23 فروردین 1393 - 07:20

باور مسئولیت‌پذیری اجتماعی، تعالی‌بخش سازمان‌ها باور مسئولیت‌پذیری اجتماعی، تعالی‌بخش سازمان‌ها
باید توجه داشت که برای تقویت مسئولیت اجتماعی لازم است یک تصویر روشن و شفاف از مفهوم مسئولیت اجتماعی بانک ها داشته باشیم و بتوانیم معیارهایی برای اندازه گیری رعایت این مسئولیت ارایه کنیم.
دوشنبه، 18 فروردین 1393 - 02:49

      روابط عمومی و مسئولیت های اجتماعی       روابط عمومی و مسئولیت های اجتماعی
گنجاندن موضوع مسئولیت های اجتماعی در حیطه وظایف روابط عمومی نشان دهنده مشارکت بالای سازمانی و روابط دو سویه بین سازمان و جامعه می باشد. یکی از وظایف مهم روابط عمومی در جامعه ای که می خواهد به سمت توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حرکت کند، توسعه مسئولیت های روابط عمومی در حیطه اجتماع می باشد.
پنجشنبه، 14 فروردین 1393 - 21:44

مسئولیت های اجتماعی بزرگترین خودروساز خاورمیانه مسئولیت های اجتماعی بزرگترین خودروساز خاورمیانه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اساساً یک سازمان برحسب نیازی عمومی و اجتماعی به‌وجود می‌آید و مبنای ایجاد سازمان نیاز به تولید کالا و یا ارائه خدمت به جامعه است. لذا نه سازمان می‌تواند خود را از جامعه جدا کند و نه جامعه می‌تواند بدون سازمان زندگی کند.
چهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 10:00

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد


  استوری لینکدین؛ یک فرصت برای روابط عمومی‌ها


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود