درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 05:42   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی و زنان  

زن تایمز: تلاشی‌ برای حرکت به سوی افغانستانی برابر و عاری از خشونت زن تایمز: تلاشی‌ برای حرکت به سوی افغانستانی برابر و عاری از خشونت
کارگزاران و مؤسسان این رسانه که خود از اعضای زن جامعه‌ی خبرنگاری افغانستان معاصر هستند، چالش‌ها و فرصت‌های کار در این حوزه را بدون واسطه می‌شناسند و از این‌رو می‌کوشند تا زن‌تایمز، نشانی و الگویی موثر در حوزه‌ی کار خبرنگاری‌ حرفه‌ای در افغانستان باشد.
سه شنبه، 22 آذر 1401 - 22:48

نظریه سقف شیشه ای نظریه سقف شیشه ای
سقف شیشه ای، بسیاری از زنان را از بالا رفتن به سوی پست های مدیریتی باز می دارد؛ "سقف شیشه ای " نگرش ها و تعصبات منفی است که مانع از آن می شود که زنان و گروه های اقلیت ورای یک سطح خاص در سلسله مراتب سازمانی بروند.
جمعه، 5 مرداد 1397 - 10:57

نظریه جامعه پذیری نقش های جنسیتی نظریه جامعه پذیری نقش های جنسیتی
در حقیقت، نگرش ها و ارزش های اجتماعی که خود با اوضاع و شرایط اقتصادی و سطح پیشرفت تکنولوژیک پیوند دارند، مهم ترین متغیر تأثیر گذار در این ارتباط هستند. تقسیم کار جنسیتی چیزی بیش از یک متغیر فرعی نیست؛ متغیری که بر حسب فرهنگ غالب در یک جامعه معین می تواند در استحکام خانواده و یا بر عکس، در تزلزل خانواده نقش داشته باشد.
شنبه، 6 مرداد 1397 - 13:00

راهکارهای حضور موثر زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی راهکارهای حضور موثر زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی
چکیده شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - در ﻃﻲ 20 ﺳﺎل ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺣﻀﻮر زنان در ﺑﺎزار ﻛﺎر ﻛﺸﻮرﻫﺎی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻳﺎﻓﺘﻪ و در
پنجشنبه، 4 مرداد 1397 - 07:44

استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است
افزایش فشار کار و کنترل اندک کارکنان بر کار خود بر استرس در محل‌های کار سوئد افزوده است.
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 - 22:59

میزان تفاوتِ حقوق زنان با مردان میزان تفاوتِ حقوق زنان با مردان
با اینکه برای همسطح کردن میزان حقوق دریافتی زنان و مردان ظرف دهه های گذشته تلاش هایی صورت گرفته است، اما به نظر می رسد این تفاوت هنوز در جای خود پابرجاست و شاید این اختلاف موجود میان حقوق مردان و زنان، مثلا از کمبود نیروی کار زن در برخی مشاغل و صنایع ناشی شود.
سه شنبه، 7 آذر 1396 - 14:01

موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند
زنان عموماً در اکثر شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بوک بیش از مردان فعالیت دارند. با توجه به این واقعیت که از لحاظ تاریخی زنان محرک ارتباطات اجتماعی بین همسایگان، دوستان، اقوام و دیگر گروه‌ها در جمع‌های غیر آنلاین بوده‌اند، تعجبی نیست که این رفتار به فضای آنلاین هم انتقال پیدا کرده باشد.
پنجشنبه، 2 آذر 1396 - 22:19

زنانِ کار یا کاری برای زنان زنانِ کار یا کاری برای زنان
کارآمدترین روش برای مبارزه با فقر جهانی، کاهش درگیری های اجتماعی، همچون همیشه، سرمایه گذاری بر آموزش دختران و آوردن زنان به درون نیروی رسمی کار است.
پنجشنبه، 20 مهر 1396 - 14:30

روز جهانی زن روز جهانی زن
تلاش های طولانی بانو «کلارا زتکین» اندیشمند سوسیالیست آلمانی و نماینده وقت پارلمان فدرال این کشور در هشتم مارس 1911 به ثمر رسید و «هشتم مارس» هر سال روز جهانی زن اعلام شد و دولت دانمارک به عنوان نخستین کشور آن را برسمیت شناخت.
دوشنبه، 18 اسفند 1393 - 10:11

ماندگارترین مجله زنان در آلمان چهل‌ساله شد ماندگارترین مجله زنان در آلمان چهل‌ساله شد
از زمانی که آلیس شوارتسر به همراه سه همکار دیگرش مجله "اِما" را بنیان نهاد چهل سال می‌گذرد. "اما" که برگرفته از نخستین حروف واژه‌ای به معنای رهایی است به حقوق و مسائل مربوط به زنان می‌پردازد.
جمعه، 8 بهمن 1395 - 11:40

مدیران زن در روابط عمومی مدیران زن در روابط عمومی
تعداد کارشناسان و اندیشمندان زن در حوزه روابط عمومی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و عملکرد موفقیت‌آمیز آنان باعث شده است حضور خاموش زنان در عرضه‌های علمی و حرفه‌ای نمود بیشتری یابد.
یکشنبه، 3 بهمن 1395 - 16:12

بررسی نقش زنان در روابط عمومی بررسی نقش زنان در روابط عمومی
تحقیقات انجام گرفته در قرن بیست و یکم نشان دهنده موفقیت زنان در حرفه روابط عمومی است. زنان بیشتری در پست های مدیریت قرار گرفته اند، زنان بیشتری به تعلیم و تحصیل روابط عمومی مشغول هستند و متخصصان بیشتری از تبعیض بالقوه جنسی و نژادی و قومی آگاه هستند.
سه شنبه، 28 دی 1395 - 08:49

آیا روابط عمومی (PR) برای زنان مناسب است؟ آیا روابط عمومی (PR) برای زنان مناسب است؟
این، سؤال متداولی است که فارغ التحصیلان تازه کار و زنانی که می خواهند شغل شان را تغییر دهند می پرسند. روابط عمومی در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین حرفه ها برای زنان شناخته می شود.
چهارشنبه، 22 دی 1395 - 14:18

بانوان و کار در روابط عمومی فن آوری بانوان و کار در روابط عمومی فن آوری
بسیاری از تحقیقات نشان می دهد که حدود 65 درصد از کل متخصصین روابط عمومی را بانوان تشکیل می دهند، و به نظر می رسد این تعداد حتی زمانی که شما به طور خاص به تفکیک روابط عمومی در فن آوری می پردازید نیز بالا باشد.
سه شنبه، 21 دی 1395 - 16:59

چرا زنان، مردانی را که عاشق شان هستند ترک می‌کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در عشق داوری، برنامه، تبعیض و تعصب وجود ندارد. عشق عشق است بدون تعریف خاص. عشق از مرزها، دیوارها و موانع عبور می‌کند. بدون زحمت است.
شنبه، 29 خرداد 1395 - 00:39

گزارش/ روابط عمومی بالا توجیهی برای استفاده ابزاری از فروشندگان خانم گزارش/ روابط عمومی بالا توجیهی برای استفاده ابزاری از فروشندگان خانم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجم زیادی از زنان که تصمیم گرفته اند شاغل شوند و چون جایی برای کار پیدا نکردند و شدند" فروشنده" فرو شندگانی با اصطلاح با روابط عمومی بالا ومزایای اندک، شغلی که نیاز مند نظارت و توجه جدی در حیطه امور بانوان است.
پنجشنبه، 26 شهریور 1394 - 11:06

گزارش نشست تخصصی نقش‌ رسانه‌ها در عدالت جنسیتی گزارش نشست تخصصی نقش‌ رسانه‌ها در عدالت جنسیتی
در رسانه‌های نوین زنان آسیب دیده یا گرفتار شده کمتر می‌بینید و در عوض بیشتر موفقیت زنان است که مطرح می‌شود. از تفاوت‌های زنان و از شاخص‌های زنان در عرصه‌های مختلف و در حوزه‌های تخصصی می‌بینید. آنچه در رسانه‌های سنتی کمتر دیده می‌شود. در اینجا زنان کارگزارند و توانایی‌هایشان را به نمایش می‌گذارند.
پنجشنبه، 5 شهریور 1394 - 19:53

نابرابری دستمزدها؛ کابوس زنان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان جهانی کار گزارشی از تفاوت‌های دستمزدی بین زنان و مردان تهیه کرده است که این تفاوت در 20 سال اخیر به سختی تغییر کرده است. اگر با رشد ملایم کنونی که در دستمزد بین زنان و مردان وجود دارد پیش برویم تا 70 سال آینده هم هنوز شکاف وجود خواهد داشت؛ این هشدار سازمان ملل مرتبط با تمام نابرابری‌ها در محل کار است.
دوشنبه، 18 اسفند 1393 - 10:06

زنی که برای همایش ها آدم جور می کند!
زنی که شغلش جمع‌آوری سیاهی‌لشکر برای مراسم مختلف از جمله میتینگ‌های سیاسی است، می‌گوید این توانایی را دارد تا سالن یک همایش را با جمعیتی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر از طبقه‌بندی‌های مختلف سنی، تحصیلی و حتی جنسیتی پر کند.
جمعه، 4 مهر 1393 - 11:45

گزارش ویژه/ بررسی مشکلات و چالش های زنان شاغل/ ضرب الاجل ها تبدیل به اجل شده اند گزارش ویژه/ بررسی مشکلات و چالش های زنان شاغل/ ضرب الاجل ها تبدیل به اجل شده اند
به گزارش گروه ترجمه شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر سانگیتها مادهو، روانشناس و مشاور معروف، در گزارش ویژه ای با شِوِتا سریدهار از نشریه اینترنتی ایسنس درباره مسایل گوناگونی که بر زندگی زنان شاغل تاثیرگذار هستند سخن می گوید.
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 - 08:32

راهکارهای حضور موثر زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی راهکارهای حضور موثر زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی
در سال های اخیر افزایش قابل توجهی در میزان اشتغال زنان در جامعه مشاهده شده است. اما با وجود پیشرفت آن ها در مشاغل مدیریتی محسوس نبوده است. نابرابری های جنسیتی به ویژه در حوزه مدیریت روابط عمومی سبب شده است تا آن گونه که شایسته است از نیروی بالقوه زنان استفاده نشود. اما باورهای غلطی که مدیریت را به مردانگی نسبت می دهند.
جمعه، 21 شهریور 1393 - 12:33

چرا خانم ها عاشق کار در روابط عمومی هستند؟ چرا خانم ها عاشق کار در روابط عمومی هستند؟
وقتی روابط عمومی خوب است، هر شخصی نمی تواند آن را انجام دهد و برای چیزهای بعدی برنامه ریزی کند؛ اما وقتی روابط عمومی بد می شود که همه به خود اجازه می دهند که درباره آن سخن بگویند.
چهارشنبه، 22 مرداد 1393 - 12:01

فرصتی برای ارتقا جایگاه زنان در روابط عمومی فرصتی برای ارتقا جایگاه زنان در روابط عمومی
با عنایت به برنامه توسعه هزاره سازمان ملل و نیز سند چشم انداز 20 ساله و 5 ساله کشور مبنی بر حضور بانوان در مسئولیت های اجتماعی و فراهم آمدن بستر حضور زنان در فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در دولت تدبیر و امید انتظار می رود تغییر نگرشی در دیدگاه مدیران استان نسبت به حضور زنان فعال در عرصه روابط عمومی ها اتفاق افتد.
سه شنبه، 24 تیر 1393 - 11:41

 زنان قدرتمند در روابط عمومی: ملیسا واگرنر زوریخ زنان قدرتمند در روابط عمومی: ملیسا واگرنر زوریخ
در نشست گروه ارشد مدیریت ما، شمارش زنان به مردان دقیقا 50/50 تقسیم شده است. امروز صنعت چشم انداز ارتباطات تغییر کرده است و هر دلاری که صرف ارتباطات می شود در نظر گرفتن کلیدی برای موفقیت است.
جمعه، 20 تیر 1393 - 15:28

زنان قدرتمند در روابط عمومی: مرگری کراوس زنان قدرتمند در روابط عمومی: مرگری کراوس
روابط عمومی در کسب و کار تیمی است و شما باید مردان و زنان را به مهارت ها و دیدگاه های مختلف به رسمیت بشناسید. بنابراین، ما باید همچنان برای ایجاد تنوع بازتابی از مشتریان و بازارهای در خدمت را رصد کنیم. موفقیت برای شرکت در مورد پیدا کردن یک تعادل و هوشمندی با استفاده از مهارت های همه به بهترین اثر برای مشتریان است.
یکشنبه، 15 تیر 1393 - 18:00

زنان قدرتمند در روابط عمومی: کریستین بارنی زنان قدرتمند در روابط عمومی: کریستین بارنی
همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)- تغییرات گسترده دهه گذشته در روابط عمومی نشان دهنده تغییر در تعادل جنسیتی در شرکت ها است. با این حال، در حالی که زنان به طور فزاینده ای به صفوف ما می پیوندند، به خصوص در جوانان, سوال باقی می ماند: نسبت زن به مرد در تغییر است؟
چهارشنبه، 11 تیر 1393 - 17:49

نقش های تکنیکی و مدیریتی زنان در روابط عمومی نقش های تکنیکی و مدیریتی زنان در روابط عمومی
از لحاظ تاریخی، مردان در زمینه روابط عمومی فعال¬تر بودند اما از دهه 1980 به بعد, زنان وارد این عرصه شدند و در حال حاضر 70 درصد از نیروی فعال در این عرصه را تشکیل می¬دهند. بیش از 90 درصد دانشجویان رشته روابط عمومی در مقطع کارشناسی زن هستند. این پدیده مونث گرایی (feminization) روابط عمومی نام گرفته است.
شنبه، 7 تیر 1393 - 08:17

زنان موفقی که نردبان ترقی را با خود می برند زنان موفقی که نردبان ترقی را با خود می برند
همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)- مطالعه 2008 که بخشی از کتاب جدید روانشناسی بی میلی نوشته دانشمند آمریکایی، شنون ال گودسان است، 11500 زن شاغل را با 16700 مرد شاغل از 34 کشور مورد مقایسه قرار داده است.
شنبه، 24 خرداد 1393 - 20:49

مشارکت زنان در اقتصاد کشور 18 درصد است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس کمیسیون بانوان اتاق اصفهان گفت: مشارکت زنان در اقتصاد ایران 18 درصد است و بر اساس برنامه پنج ساله ششم این میزان باید به 30 درصد برسد.
دوشنبه، 19 خرداد 1393 - 11:49

 شهر الکترونیک ابزاری جهت ارتقاء روابط عمومی زنان شهرهای اسلامی  شهر الکترونیک ابزاری جهت ارتقاء روابط عمومی زنان شهرهای اسلامی
همبستگی بالای متغیر ها نشانگر این است که با افزایش کیفیت و کمیت سطوح ارتباطی در محیط های سایبری و قابلیت های بصری و شنیداری، سطح آگاهی و آموزش بانوان بویژه در امور دینی بسیار بالا می رود.
چهارشنبه، 14 خرداد 1393 - 08:08

استراتژی اعتماد برای زنان در روابط عمومی استراتژی اعتماد برای زنان در روابط عمومی
همچنان که کن مکوفسکی در یادداشت مذکور فوربس اشاره کرده، مدیریت ارشد هنوز هم در سیطره نفوذ مردان است (80 درصد). این بهتر از رکوردی است که نشریه فورچون 500 گفته است تنها 4.2 درصد از مناصب مدیریتی (کاتالیست) در اختیار زنان است.
شنبه، 10 خرداد 1393 - 10:41

راهی برای حضور زنان در گوشه ای از دفتر روابط عمومی راهی برای حضور زنان در گوشه ای از دفتر روابط عمومی
تنها 4.8 درصد از زنان فرصت حضور را در میان 500 جایگاه مدیریتی پیدا می کنند. این میزان برای روابط عمومی های داخلی، در آژانس ها و در داخل سازمان نیز از میان 1000 جایگاه موجود نیز 4.8 درصد است و مردان تمایل زیادتری دارند که گوشه دفتر را اشغال کنند.
جمعه، 2 خرداد 1393 - 11:11

زنان روابط عمومی اماراتی جزو صدر نشینان صنعت طلا و جواهر زنان روابط عمومی اماراتی جزو صدر نشینان صنعت طلا و جواهر
هند صدیقی دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه امریکایی شارجه در رشته علوم ارتباطات با گرایش روابط عمومی می باشد. پیش از پیوستن به کسب و کار خانوادگی، هند برای یک شرکت بین المللی روابط عمومی کار می کرده است.
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 10:05

شارا/ 14 منبع که باید درباره زنان بدانید
ایموگن کریسب- آیوید تخمین زده است که زنان حدود 12 درصد از مهندسان نرم افزار را در ایالات متحده امریکا تشکیل می دهند
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1393 - 17:27

بررسی انواع  نقش رسانه های اجتماعی بر روابط  بین الملل روابط عمومی اسلامی
تحولات ناشی از پیشرفت فنآوری اطلاعات و ارتباطات، مفهوم بسیاری از پدیده‌ها از جمله "روابط عمومی" را دستخوش دگرگونی ساخته و تاثیرپذیری از فنآوری‌های نوین ارتباطی عصر جدیدی را در تاریخ روابط عمومی ایجاد کرده
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1393 - 17:24

انتشار کتاب مهارت های ارتباطی موثر انتشار کتاب مهارت های ارتباطی موثر
موسسه کارگزار روابط عمومی روابط عمومی، کتاب مهارت های ارتباطی موثر را در 100 صفحه و در قطع وزیری منتشر کرد.
جمعه، 22 فروردین 1393 - 15:48

نویسنده ای که نگران نابرابری و جدایی انسانها بود نویسنده ای که نگران نابرابری و جدایی انسانها بود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفتم اپریل زادروز «فلورا تریستان» نویسنده سوسیالیست فرانسوی است که در سال 1803 به دنیا آمده بود.
دوشنبه، 18 فروردین 1393 - 05:10

روابط عمومی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت است روابط عمومی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت است
اگر هدف ما این است که جامعه را به سمت نیازهای مردم سوق دهیم، ملزم هستیم که به روابط عمومی اهمیت دهیم. اما متأسفانه این نگاه وجود ندارد و روابط عمومی از جایی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت و صاحبان سازمان ها قرار گرفته است به همین دلیل، روابط عمومی نمی تواند نقش اساسی خود را بازی کند.
دوشنبه، 26 اسفند 1392 - 23:58

روابط عمومی ها توجیه گر عملکرد سازمان های خود هستند روابط عمومی ها توجیه گر عملکرد سازمان های خود هستند
صدیقه ببران مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اهمیت روابط عمومی ها، آنها را سرمایه ملی دانست و اظهار داشت: "روابط عمومی ها در همه کشورهای جهان به جهت اینکه از ارکان اساسی سازمان ها به شمار می روند، بسیار پر اهمیت هستند. بنابراین می توانیم آنها را به عنوان سرمایه ملی قلمداد کنیم."
یکشنبه، 25 اسفند 1392 - 11:53

روابط عمومی در کشور به عنوان یک عنصر تشریفاتی محسوب می شود روابط عمومی در کشور به عنوان یک عنصر تشریفاتی محسوب می شود
بیشترین مسأله در زمینه روابط عمومی در کشور، بحث جایگاه روابط عمومی است. به این منظور که اگر قرار باشد در مورد وضعیت روابط عمومی در ایران صحبت کنیم، همانطور که بارها به این مسأله اشاره شده است، آنگونه که شایسته روابط عمومی ها است، هنوز جایگاه روابط عمومی در کشور شناخته نشده است.
جمعه، 23 اسفند 1392 - 23:06

حرفه روابط عمومی در دنیا یک حرفه زنانه است حرفه روابط عمومی در دنیا یک حرفه زنانه است
اگر نگاهی به شرح فعالیت های روابط عمومی در سطح جهان داشته باشیم. روابط عمومی به عنوان یک حرفه زنانه شناخته شده است. علی رغم شرایط و ظرفیت هایی که این مجموعه به وجود آورده است و بنا بر شرایط خاص اجتماعی در کشور ما، این حرفه در حیطه ی مسؤلیت مردان قرار گرفته است
جمعه، 23 اسفند 1392 - 11:37

عکسی از کودکی مجری زن تلویزیون در کنار مادرش
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مژده لواسانی، مجری برنامه کافه سوال که هر روز از شبکه ۲ پخش می شود این عکس و متن را در صفحه اختصاصی اش به اشتراک گذاشت
شنبه، 17 اسفند 1392 - 10:48

عید نوروز و نقش زنان در اقتصاد مقاومتی عید نوروز و نقش زنان در اقتصاد مقاومتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این که عاشق ایران باشید، عاشق عید باشید، اینکه اهل دید وبازدید باشید ووظیفه خود که صله رحم است را انجام داده باشید. عشق به وطن داشته باشید کافی نیست. عاشق واقعی ازخیلی مسائل به خاطر وابستگی وتعصب خاص به وطن رد می شود، گذشت می کند، نمی بیند،کمک می کند، خلاق می شود ، می سازد!
شنبه، 10 اسفند 1392 - 08:14

اچ پی مهارت‌های زنان در زمینه امنیت آی تی را ارتقا می‌‏دهد اچ پی مهارت‌های زنان در زمینه امنیت آی تی را ارتقا می‌‏دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت اچ‏ پی قصد دارد با اعطای یک بورس آموزشی به زنان کمک کند مهارت‌های خود در زمینه امنیت سایبر را ارتقا دهند.
جمعه، 9 اسفند 1392 - 09:04

دانلود کتاب آزمون خودشناسی زنان دانلود کتاب آزمون خودشناسی زنان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب آزمون  شخصیت شناسی زنان، جین شینودا بولن کتابیست که به زنان یاری می رساند که با الگوی رفتارهای غریزی خود یا دیگر زنان به صورت سمبلیک آشنا شوند. دلایل غریزی و ریشه ای بسیاری از احساسات درونی و تعاملات فردی و اجتماعی خود را بیابند و بدین طریق بتوانند در جهت دهی احساسات شدت یافته و تقویت صفات برتر درونی، استعدادها و توانمندی های غریزی خود را به نحو بهتری بروز و پرورش دهند.
جمعه، 9 اسفند 1392 - 06:25

روزنامه نگار» که ضعف اخلاق و فرهنگ را عامل مسائل می داند روزنامه نگار» که ضعف اخلاق و فرهنگ را عامل مسائل می داند
زادروز یک «حقوقدان ـ روزنامه نگار» که ضعف اخلاق و فرهنگ را عامل مسائل می داند ـ نظرات او درباره قوانین خانواده
یکشنبه، 4 اسفند 1392 - 13:38

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد