درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 12:35   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط عمومی و تبلیغات
  آدم های سمی، روابط سمی
  آشنایی با راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور
  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  پژوهشنامه روابط عمومی  

چند توصیه برای بازخوردگیری بهتر چند توصیه برای بازخوردگیری بهتر
بازخورد گیری‌های مستقیم معمولا از طریق نظرسنجی‌های شفاهی یا کتبی صورت می‌گیرند. در این نوشته چند نکته کوچک را که باید در هنگام بازخورد گیری مستقیم در نظر داشته باشیم یادآوری می‌کنم.
شنبه، 11 شهریور 1396 - 08:08

نکاتی برای صاحبان کسب‌وکارها در جهت بهبود بازخوردها نکاتی برای صاحبان کسب‌وکارها در جهت بهبود بازخوردها
اگر شما بازخوردهای مشتریان‌تان را جمع‌آوری می‌کنید، این‌ کار بسیار خوبی است و شما هم‌اکنون از بسیاری کسب‌وکاری کوچک دیگر جلوتر هستید. اما هنوز وظیفه شما کامل نشده است. در واقع بزرگ‌ترین اشتباه شرکت‌ها این است که نتایج بازخوردها را با کارکنان‌شان به اشتراک نمی‌گذارند.
پنجشنبه، 12 مرداد 1396 - 08:13

جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی و اندازه گیری تأثیر روابط عمومی جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی و اندازه گیری تأثیر روابط عمومی
جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، شامل سنجش و ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه رسانه های اجتماعی، تعهد شغلی و ارائه نتایج به رهبران ارشد می باشد.
سه شنبه، 24 اسفند 1395 - 08:15

پژوهش/ بررسی تاثیر میزان پاسخگویی عمومی بر اعتماد شهروندان به سازمان پژوهش/ بررسی تاثیر میزان پاسخگویی عمومی بر اعتماد شهروندان به سازمان
مفهوم پاسخگویی به یکی از موضوعات مهم در ادبیات حکمرانی بدل گشته است. مسئله پاسخگو نگه داشتن سیاست مداران و مدیران دولتی در محیط جدید حکمرانی، جایی که ابزارهای سنتی کنترل دولت به طور کامل به کار گرفته نشده‌اند به شناخت وسیعی نیاز پیدا کرده است.
سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 13:47

نتایج یک پژوهش: چگونه می توان ارتباط پیامی برقرار کرد؟ نتایج یک پژوهش: چگونه می توان ارتباط پیامی برقرار کرد؟
با افزایش دانش در زمینه ارتباط اقناعی، متخصصان روابط عمومی می توانند ارتباط پیامی با افراد مورد نظر خود را برای دستیابی به خروجی رفتاری مدنظرشان، به شکلی بهتر و موثرتر یاد بگیرند.
شنبه، 30 بهمن 1395 - 08:02

بررسی اشتغال به روابط عمومی در ایالات متّحده بررسی اشتغال به روابط عمومی در ایالات متّحده
در واکنش به راه‌های بسیاری که فناوری اطّلاعات در آن نحوۀ ارتباط و اشتغال به کار را تغییر داده، اشتغال به روابط عمومی در آمریکا در بیست سال گذشته دستخوش تغییرات شگرفی شده است.
یکشنبه، 25 مهر 1395 - 09:28

پژوهش/ آسیب شناسی عملکرد روابط عمومی های ادارات شهرستان همدان پژوهش/ آسیب شناسی عملکرد روابط عمومی های ادارات شهرستان همدان
نقش روابط عمومی وحیطه فعالیت آن برهیچ کس پوشیده نیست. تمامی فعالان جامعه در بخش های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و . . . جویای روابط عمومی هایی هستند که آنان را در طراحی روش های معقول و تعیین خط مشی های مرتبط با آینده یاری دهند.
چهارشنبه، 17 شهریور 1395 - 08:52

چرا صنعت روابط عمومی، در حوزه تنوّع و شمول اینقدر عقب مانده است؟ چرا صنعت روابط عمومی، در حوزه تنوّع و شمول اینقدر عقب مانده است؟
چرا صنعت روابط عمومی، در حالی که باید با تنوّع و شمول باشد اینقدر عقب مانده است؟ دکتر نیلانجانا باردان، مدرّس روابط عمومی و عضو هیأت مدیرۀ مرکز پلانک، دست به بررسی و نظرخواهی زدند که آینۀ تمام نمای گرایش‌های تنوّع و شمول در سراسر دو دهۀ 1990 و 2000 است.
پنجشنبه، 11 شهریور 1395 - 08:24

"پژوهش" برگزیده یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی "پژوهش" برگزیده یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
پژوهش حاضر با هدف مطالعه نحوه بازنمایی فعالیت منطقه 8 عملیات انتقال گاز در رسانه های مختلف در سال 1394 در صدد دست یابی به این مهم است. با این مطالعه نفاط قوت و ضعف روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز مشخص خواهد شد و اینکه رسانه های مختلف با چه رویکردی به فعالیت های این منطقه پرداخته اند.
شنبه، 6 شهریور 1395 - 08:36

نسل هزاره چگونه با تنگناهای اخلاقی مقابله می‌کند؛ مطالعه‌ای توسّط انجمن روابط عمومی آمریکا و مرکز آرتور دابلیو پیج نسل هزاره چگونه با تنگناهای اخلاقی مقابله می‌کند؛ مطالعه‌ای توسّط انجمن روابط عمومی آمریکا و مرکز آرتور دابلیو پیج
بسیاری نسل هزاره را، که به نسل Y شهرت دارد، افرادی متولّد 1981 یا 1982 تا سال 2000 می‌دانند و انتظار می‌رود که تا سال 2025، 75درصد نیروی کار را تشکیل دهند (Deloitte, 2014).
دوشنبه، 25 مرداد 1395 - 09:27

مشارکت‌ها در امر آموزش: بررسی کار کمیسیون آموزش روابط عمومی مشارکت‌ها در امر آموزش: بررسی کار کمیسیون آموزش روابط عمومی
زمینۀ روابط عمومی در ده سال گذشته تحوّل و تکامل زیادی یافته، بنابراین توصیه‌های روزآمد کاملاً مورد نیاز است. مثلاً، در گزارش 2006 آمده است که تعداد دوره‌های آموزشی آنلاین برای روابط عمومی چندان زیاد نیست و دورۀ کامل آموزشی آنلاین در سطح کارشناسی وجود ندارد، امّا امروز می‌دانیم که اکثر دانشگاه‌ها دارای چندین دورۀ آنلاین روابط عمومی هستند و بسیاری رشتۀ کامل آنلاین دارند.
یکشنبه، 10 مرداد 1395 - 10:36

بررسی عوامل مؤثّر بر موفّقیت گروه‌های کمتر مطرح شده در حرفۀ روابط عمومی بررسی عوامل مؤثّر بر موفّقیت گروه‌های کمتر مطرح شده در حرفۀ روابط عمومی
در واکنش به راه‌های بسیاری که فناوری اطّلاعات در آن نحوۀ ارتباط و اشتغال به کار را تغییر داده، اشتغال به روابط عمومی در ایالات متّحده در بیست سال گذشته دستخوش تغییرات شگرفی شده است. در همان حال که صنعت روابط عمومی خود را با این تغییرات تکاملی وفق می‌دهد، تحوّلات مداوم چشمگیری نیز در مخاطبان ما و در بازارگاه حرفه‌ای شاغلان جدید روابط عمومی حاصل می‌شود.
سه شنبه، 11 اسفند 1394 - 09:13

معرفی ده بینش تحقیقاتی برتر در زمینه روابط عمومی در سال 2015 معرفی ده بینش تحقیقاتی برتر در زمینه روابط عمومی در سال 2015
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آنچه در پی می آید ده تحقیقات برتر در زمینه روابط عمومی در سال 2015 است که توسط موسسه روابط عمومی آمریکا معرفی شد.
یکشنبه، 9 اسفند 1394 - 10:24

نظرسنجی چیست نظرسنجی چیست
نظرسنجی ها هرچه قدر هم برای اندازه گیری افکار عمومی منحرف کننده یا کم حاصل باشند از هر وسیله اندازه گیری دیگری که در اختیار داریم بهتر هستند. چرا که تنها در این صورت است که به نظرات مردم که به دلایلی ابراز نشده اند می توان دست یافت. نظرسنجی ها امروزه به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده درپیشرفت و توسعه کشورها و سازمان ها به شمار آمده و رکنی اصلی از دموکراسی محسوب می شود.
سه شنبه، 31 شهریور 1394 - 08:31

طرح بهبود کمیت و کیفیت پژوهش های روابط عمومی و ارتباطات طرح بهبود کمیت و کیفیت پژوهش های روابط عمومی و ارتباطات
با توجه به اینکه رشته روابط عمومی در دوران طفولیت خود به سر می برد ما را به این واقعیت نه چندان خوشایند رهنمون می سازد که ما در حوزه روابط عمومی برنامه ای معقول و نظام مند برای پژوهش های دانشجویی و غیر دانشجویی طراحی و ارائه نکرده ایم و یا اصولا" بدنه و ساختاری نظام مند برای پژوهش های روابط عمومی تهیه و ارائه نشده است.
یکشنبه، 28 دی 1393 - 17:19

تهران، ناسالم برای گروههای حساس
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گفته رستگاری، باتوجه به پیش بینی‌های صورت پذیرفته انتظار می رود اندکی از میزان آلاینده‌ها کاسته شده ولی کماکان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس باقی بماند.
پنجشنبه، 20 آذر 1393 - 21:05

خداحافظی آندارنیک تیموریان از فوتبال!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هافبک ملی پوش استقلال تصمیم دارد بعد از جام ملت ها از تیم ملی خداحافظی کند.
پنجشنبه، 17 مهر 1393 - 16:05

ستاره های بارسا در تبلیغات لباس جین
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-به گزارش ایفنام، نیمار، اینیستا، پیکه و سوارز، ستاره های بارسلونا در جدید ترین کلیپ تبلیغاتی جین حضور پیدا کردند.
پنجشنبه، 17 مهر 1393 - 15:54

درخشان یک بازیکن پرسپولیس را اخراج کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میثم حسینی در گفتگویی که با رسانه ها داشته نسبت به تصمیمات کادر فنی و اتفاقاتی که پس از اعتراض بازیکنان رخ می هد انتقاد وارد کرده بود. این بازیکن در بخشی از صحبت هایش گفته است هر بازیکنی که قهر کند یا به نیمکت نشینی اش اعتراضی داشته باشد در ترکیب پرسپولیس قرار می گیرد و بازی می کند!
دوشنبه، 14 مهر 1393 - 15:40

برترین تیم های باشگاهی فوتبال ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عادل میرشاهی (تحلیلگر سئو پی آر)- برترین تیم های باشگاهی فوتبال ایران بر اساس اصول سئو پی آر که توسط لی آدن طراحی شده است در سه دوره کوتاه، میان و بلند مدت عبارتند از:
یکشنبه، 6 مهر 1393 - 21:17

نخستین گواهینامه رانندگی در جهان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 14 آگوست 1893 نخستین گواهینامه رانندگی جهان در فرانسه که از همان روز در آن کشور شماره گذاری اتومبیل و آزمایش رانندگی جهت صدور گواهینامه اجباری شده بود صادر شد. پس از فرانسه، این کار در سایر کشورها اجباری شده است.
چهارشنبه، 22 مرداد 1393 - 23:50

روابط عمومی بحران، تحلیل مقایسه ای روابط عمومی بحران، تحلیل مقایسه ای
این تحقیق پیام های ارتباطی مربوط به بحران در دو سازمان بریتیش پترولیوم (بی.پی) و شرکت برق توکیو (تپکو) را بررسی می کند. پژوهش تولید خبر دو سازمان، بروزرسانی‌های فیسبوک و توئیت های دو سازمان را بررسی می کند. این تحقیق در بررسی پیام های ارتباطی دو سازمان چهار تم اصلی را دنبال می کند: اعتماد،
چهارشنبه، 4 تیر 1393 - 05:06

هفدهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات روابط عمومی هفدهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات روابط عمومی
قالب امسال نشست «روابط عمومی در عصر فراشفافیت» بود. کنفرانس بین المللی تحقیقات روابط عمومی یکی از برترین مکان های ارائه تحقیقات جدیدی روابط عمومی است و امکان تعامل میان اساتید و متخصصان روابط عمومی را فراهم می آورد. ویژگی خاص این کنفرانس در اختصاص تمام تحقیقات به روابط عمومی است.
جمعه، 5 اردیبهشت 1393 - 08:02

رویکرد واگرا در تحقیق و آموزش روابط عمومی رویکرد واگرا در تحقیق و آموزش روابط عمومی
در واقع بحران های سازمان باید توسط روابط عمومی پاسخ داده شود و این خلاقیت روابط عمومی را می طلبد که با توجه به داده ها و داشته ها تصمیمی عقلانی بگیرد. تصمیمی که می تواند تغییرات عمده در نگرش مردم ایجاد کند. شاید اگر روابط عمومی در بحران ها واگرا عمل کند، بتواند همه چیز را به نفع سازمان متبوع خود تمام کند.
جمعه، 29 فروردین 1393 - 11:54

شارا/ مرکز تحقیقات "پیو": نسل جوان از پیگیری اخبار لذت نمی برد شارا/ مرکز تحقیقات "پیو": نسل جوان از پیگیری اخبار لذت نمی برد
بیش از یک دهه است که سازمان های خبری به دنبال راهی برای جلوگیری ازکاهش مخاطبان خود هستند اما این روند به مرور زمان در حال بدتر شدن است, بنظر می رسد امروزه مخاطبان جوان و میانسال اشتیاق چندانی به اخبار مورد علاقه نسل هایی که جایگزین شان شده اند ندارند و اینترنت را مشتاقانه بعنوان منبع اصلی اخبارشان برگزیده اند.
پنجشنبه، 21 فروردین 1393 - 12:39

نتایج پژوهش وبررسی میزان رضایت مسافرین شرکت راه آهن - روابط عمومی نتایج پژوهش وبررسی میزان رضایت مسافرین شرکت راه آهن - روابط عمومی
با نگاهی سازمانی به حجم انبوه مخاطبان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران که تنها در بخش مسافری سالیانه بالغ بر حدود 27 میلیون نفر است، بدون شک تلاش در جهت شناسایی، ارزیابی، افزایش و ارتقاء سطح کیفیت و کمیت خدمات مسافران از سوی روابط مومی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
پنجشنبه، 14 فروردین 1393 - 21:52

بررسی میزان اثربخشی ابزارهای ارتباطی روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور بررسی میزان اثربخشی ابزارهای ارتباطی روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور
متاسفانه آنچه که همواره در فرایند فعالیت های رسانه‌ای مورد غفلت و بی‌توجهی واقع می‌شود، ارزیابی مستمر از میزان اثربخشی و روند موفقیت یا عدم موفقیت فعالیت ها و ماموریت های رسانه ای وارتباطی است و آنچه بیشتر در این مقوله بدان توجه می‌شود تنها کمیت و تعدد کارهای صورت گرفته است، اینکه در عملکردها اعلام می‌شود که این تعداد خبر، مصاحبه، گزارش، نشریه و ... تولید و انتشار یافته است،
یکشنبه، 3 فروردین 1393 - 19:20

وقتی ایران برای افغانستان کرسی دکترای روابط عمومی تاسیس می کند! وقتی ایران برای افغانستان کرسی دکترای روابط عمومی تاسیس می کند!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چندی پیش رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی از راه اندازی مقطع دکترای روابط عمومی در دانشگاه افغانستان را نوید داد.
یکشنبه، 25 اسفند 1392 - 12:06

سئوالات آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - سال1393 - علوم ارتباطات اجتماعی سئوالات آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - سال1393 - علوم ارتباطات اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سئوالات آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - سال1393 - علوم ارتباطات اجتماعی
چهارشنبه، 7 اسفند 1392 - 13:30

مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- افراد و خانواده ها که کالاها و خدمات را برای مصرف شخصی می خرند بازار مصرف را تشکیل می دهند. الگوی محرک – واکنش ساده ترین الگوی مصرف خریدار است.
پنجشنبه، 1 اسفند 1392 - 00:21

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد