درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 25 آذر 1396 - 15:32   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
  15 کشور با بیشترین تاثیر مثبت در جهان
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف
  بریتانیا هم بریتانیای قدیم
  بریتانیا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  راهنمای روابط عمومی  

آموزش عکاسی: عکاسی معماری -44 آموزش عکاسی: عکاسی معماری -44
مهمترین عامل در عکسبرداری، مسئله نور است. بهترین عکاس ممکن است روزها سوژه مورد نظر را در ساعات متفاوت و شرایط جوی بررسی کند تا در مطلوبترین حالات بتواند تصویر را ثبت کند.
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 - 09:23

منشور اخلاقی انجمن روابط عمومی کرواسی منشور اخلاقی انجمن روابط عمومی کرواسی
ارزش های حرفه ای بنیادین انجمن روابط عمومی کرواسی توسط اعضای این انجمن و متخصصان روابط عمومی به عنوان استانداردها و منشور اخلاقی این انجمن و راهبرد عملی روابط عمومی به رسمیت شناخته شده است. این ارزش ها مجموعه ای از کدهای حرفه ای هستند که به عنوان دستورالعمل کار و فرآیند تصمیم گیری مورد توجه قرار می گیرند.
چهارشنبه، 1 مهر 1394 - 08:19

معرفی/ مرکز ارتباطات مردمی بر بستر سامد معرفی/ مرکز ارتباطات مردمی بر بستر سامد
مرکز ارتباطات مردمی براساس الزامات قانونی حاکم بر نظام ارتباطات و حکومت در راستای تحقق اصول 90، 162، 173و 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی و مادة 142 قانون برنامة چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، نظامنامة مدیریت پاسخگویی به شکایات و... به مثابة رسانه‏ای کارآمد دربرقراری ارتباط بین مردم و دولت، نقش محوری و مؤثری ایفا می‌کند.
یکشنبه، 28 دی 1393 - 07:30

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  مدیر جدید روابط عمومی اتاق بازگانی لرستان معرفی شد


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  قانون جدید برای برخورد با افراد تلفن به دست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد