درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 23:32   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا
  مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل اعلام کرد: اهداء ده دستگاه ونتیلاتور توسط مؤسسه اعتباری ملل
  استعفای مقامی که مردم را تشویق به ماندن در خانه کرد ولی خودش به سفر رفت
  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد
  قدردانی دانشگاه علوم پزشکی قم از بانک رفاه
  هشدارهای امنیتی درباره نرم‌افزار ارتباطی زوم
  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا
  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  راهنمای روابط عمومی  

آموزش عکاسی: عکاسی معماری -44 آموزش عکاسی: عکاسی معماری -44
مهمترین عامل در عکسبرداری، مسئله نور است. بهترین عکاس ممکن است روزها سوژه مورد نظر را در ساعات متفاوت و شرایط جوی بررسی کند تا در مطلوبترین حالات بتواند تصویر را ثبت کند.
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 - 09:23

منشور اخلاقی انجمن روابط عمومی کرواسی منشور اخلاقی انجمن روابط عمومی کرواسی
ارزش های حرفه ای بنیادین انجمن روابط عمومی کرواسی توسط اعضای این انجمن و متخصصان روابط عمومی به عنوان استانداردها و منشور اخلاقی این انجمن و راهبرد عملی روابط عمومی به رسمیت شناخته شده است. این ارزش ها مجموعه ای از کدهای حرفه ای هستند که به عنوان دستورالعمل کار و فرآیند تصمیم گیری مورد توجه قرار می گیرند.
چهارشنبه، 1 مهر 1394 - 08:19

معرفی/ مرکز ارتباطات مردمی بر بستر سامد معرفی/ مرکز ارتباطات مردمی بر بستر سامد
مرکز ارتباطات مردمی براساس الزامات قانونی حاکم بر نظام ارتباطات و حکومت در راستای تحقق اصول 90، 162، 173و 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی و مادة 142 قانون برنامة چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، نظامنامة مدیریت پاسخگویی به شکایات و... به مثابة رسانه‏ای کارآمد دربرقراری ارتباط بین مردم و دولت، نقش محوری و مؤثری ایفا می‌کند.
یکشنبه، 28 دی 1393 - 07:30

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"