درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 - 15:10   

آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!

  آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست

  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


ادامه ادامه مطلب دو

استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است

  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


ادامه ادامه مطلب سه

فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف

  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تلگرام چگونه ضعف دولت روسیه را آشکار کرد؟
  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان: روابط عمومی ادارات رویداد « همدان ۲۰۱۸» را فرصت بدانند
  جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان صبح روز یکشنبه 26 فروردین ماه، به میزبانی بانک ملی برگزار شد
  برگزاری مراسم بزرگداشت روز جانباز در بانک ملی ایران
  برگزاری مراسم معارفه سرپرست اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران
  عیادت مدیرعامل بانک ملی ایران از همکاران جانباز
  رشد بازار جهانی روابط عمومی تا سال 2020
  هفت عامل مهم موفقیت در کار روابط عمومی
  اصول روابط عمومی: اطلاعات تماس
  روز جهانی کتاب و کپی رایت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

مدیریت اعتبار آنلاین مدیریت اعتبار آنلاین
نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از کسب و کارها (54٪) اعتقاد دارند که مدیریت اعتبار آنلاین بسیار ضروری است و برنامه ای برای اختصاص منابع بیشتر به آن در پاسخ به افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی و بررسی آنلاین در دست دارند.
شنبه، 10 آذر 1397 - 14:28

اگر فیس بوک فردا بمیرد چه؟ چشم انداز روابط عمومی اگر فیس بوک فردا بمیرد چه؟ چشم انداز روابط عمومی
در یک دهه گذشته که شبکه‌های اجتماعی در آمریکا و دیگر نقاط دنیا رونق گرفتند، کنش‌گران حامی حریم خصوصی به کاربران هشدار می‌دادند جایی که خدمات برای کاربران رایگان است، در واقع خود این کاربران، محصول فروخته‌شده اند.
یکشنبه، 26 فروردین 1397 - 07:43

مدل تبلیغاتی کمبریج آنالیتیکا؛ بازی قدرت در سایه‌ داده‌ها مدل تبلیغاتی کمبریج آنالیتیکا؛ بازی قدرت در سایه‌ داده‌ها
کمبریج آنالیتیکا؛ شرکت مشاور داده‌کاوی و تحلیل داده‌ای که تا همین چند روز پیش فخر می‌فروخت که پیروزی غیرمنتظره دونالد ترامپ را مهندسی کرده، اما موجی از افشاگری‌ها درباره شیوه‌های کار آن، مهندسی انتخاباتی ادعایی را به جنجالی تبدیل کرده که شاید به رسوایی جبران‌ناپذیری برایش بینجامد.
یکشنبه، 5 فروردین 1397 - 15:25

روابط عمومی مقاله ای روابط عمومی مقاله ای
روابط عمومی مقاله ای شامل نگارش و انتشار محتوا برای انتشار در وبسایت، وبلاگ، رسانه های جدید یا مجلات مختلف می شد.
سه شنبه، 14 اسفند 1397 - 15:36

وبینار های موفق وبینار های موفق
وبینار های موفق (سیمنارهای اینترنت محور) فقط با یک اشاره دست شکل نمی گیرند. باید یک موضوع فوق العاده، یک سخنران مهمان عالی (یا حداقل معرفی خودتان به عنوان یک کارشناس) و توانایی حفظ توجه مستمر مخاطبین برای 60 تا 90 دقیقه دست به دست هم بدهند تا این موفقیت شکل بگیرد.
چهارشنبه، 16 اسفند 1396 - 00:32

روابط عمومی دیجیتال در خدمت بانکداری دیجیتال روابط عمومی دیجیتال در خدمت بانکداری دیجیتال
هم اکنون در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه افراد و حتی اشیاء با یکدیگر اتصال دارند. در سال ۱۹۹۰ فقط ۱۰۰ میلیون کامپیوتر شخصی و کمتر از ۳ میلیون کاربر اینترنت وجود داشت. براساس مطالعه‌ای که توسط موسسه گارتنر انجام شده است، تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۷ میلیارد کاربر و کسب و کار با ۳۰ میلیارد ابزار به اینترنت متصل خواهند بود.
سه شنبه، 8 اسفند 1396 - 20:48

روابط عمومی ویدئویی روابط عمومی ویدئویی
اگر هنوز روابط عمومی ها به طور کامل و همه جانبه از قابلیت های این شبکه استفاده نمی کنند، وقت را بیشتر تلف نکنند و دست به کار شوند!!!
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 - 12:31

رسانه اجتماعی؛ جزء لاینفک روابط‌عمومی رسانه اجتماعی؛ جزء لاینفک روابط‌عمومی
امروزه رسانه اجتماعی به همراه گفتگو و اجتماع به اصطلاحات رایجی در روابط‌عمومی تبدیل شده است، مفاهیم قدرتمندی که سزاوار توجه سطح مدیریت است. مخاطبان و رسانه‌ها هر دو برای پیگیری اطلاعات مورد علاقه خود هر روز بیش از دیروز از رسانه اجتماعی بهره می‌گیرند.
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 - 23:38

چالش نوآوری در تولید محتوای روابط عمومی اینترنتی چالش نوآوری در تولید محتوای روابط عمومی اینترنتی
محتواهای خلاقانه، تبلیغات خلاقانه و نوآوری در بخش های مختلف تبدیل به ارزش شده اند و حتی در دستگاه های دولتی که تا پیش از این همچون فسیلی ایستاده در مسیر تغییر بودند، امروز تا مرزی که برایشان امکان داشته باشد دست به تغییر زده اند و جاییکه نتوانسته اند از برون سپاری استفاده می کنند.
شنبه، 25 آذر 1396 - 01:29

نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن
متخصصان روابط عمومی دائما" در پی برقراری ارتباط و شنیدن نظرات و موارد مشتریان سازمان شان هستند که همواره در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند . بنابراین بر مدیران و کارشناسان روابط عمومی است تا از مزایای رسانه های اجتماعی استفاده کرده و آنها را بخشی از جدائی ناپذیر از امور کاری خود و ارائه خدمات در مدیریت رسانه ای اجتماعی بدانند.
چهارشنبه، 8 آذر 1396 - 15:40

نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن
رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی نه تنها بر افراد، بلکه بر برندهای مختلف در صنایع داشته اند، زیرا راهکارهایی برای جذب مخاطبان خود و بدست آوردن وفاداری آنها ایجاد می کنند. روابط عمومی نیز متفاوت نیست، زیرا متخصصان دائما در پی برقراری ارتباط و شنیدن از مشتریانی هستند که همیشه در رسانه های اجتماعی حاضر و فعالند.
دوشنبه، 17 مهر 1396 - 07:44

گسترش روابط عمومی الکترونیک در هر سازمان نگاه بالا به پایین را می طلبد !!!!! گسترش روابط عمومی الکترونیک در هر سازمان نگاه بالا به پایین را می طلبد !!!!!
در عرصه ارائه خدمات و کالا و تبادل اطلاعات با مخاطبان یا همان مشتریان، روابط عمومی الکترونیک نقشی اساسی را برعهده دارد، فرآیند جذب و حفظ مشتریان جدا از فرآیندهای بازاریابی امری است که بدون وجود روابط عمومی الکترونیک به اهداف خود نمی رسد.
یکشنبه، 16 مهر 1396 - 08:37

اینفوگرافی در ارتباطات نوین اینفوگرافی در ارتباطات نوین
اینفوگرافی باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه، حجم قابل توجهی از اطلاعات را، که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را شامل شود، به دست آورده و به سادگی و تنها از طریق بصری آن را به خاطر بسپارد.
شنبه، 15 مهر 1396 - 08:09

بهترین راهکار برای روابط عمومی سازمان ها و برندها بهترین راهکار برای روابط عمومی سازمان ها و برندها
مدیران و مسئولان روابط عمومی سازمان ها و برندهای بزرگ بین المللی امروز از روش جدید و مدرنی برای اطلاع رسانی استفاده می کنند که علاوه تاثیرگذاری بالا در رساندن پیام به مردم، ویژگی های جالب توجهی دارد.
شنبه، 1 مهر 1396 - 23:09

پنج راز ایجاد یک وبسایت پر مخاطب پنج راز ایجاد یک وبسایت پر مخاطب
در نوشته قبلی، بر اهمیت تولید محتوای با کیفیت تاکید کردیم، زیرا که یک وبسایت همراه با مطالب شگفت انگیز و رتبه بندی موتور جستجو مطلوب، کسب و کار شما را بهبود نخواهد بخشید، اگر بازدید کنندگان شما به اندازه کافی زمان برای خواندن آن ها اختصاص ندهند.
چهارشنبه، 15 شهریور 1396 - 08:27

چگونه اینترنت موجب انقلابی در نقل دهان‌به‌دهان شده است؟ چگونه اینترنت موجب انقلابی در نقل دهان‌به‌دهان شده است؟
در ابتدای سال 1967، پروفسور جان آرنت، از مدرسه کسب‌وکار کلمبیا، نقل شفاهی یا دهان‌به‌دهان را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین منابع اطلاعاتی مصرف‌کننده معرفی کرد. با گذشت زمان رفته ‌رفته ارزش و اهمیت نقل دهان‌به‌دهان یا همان word of mouth افزایش ‌یافته است.
پنجشنبه، 9 شهریور 1396 - 08:02

بخش PR از وبلاگ Inc بخش PR از وبلاگ Inc
وب‌سایت inc با این‌که روی موضوعات مختلفی هم‌چون تکنولوژی، رشد، نوآوری و غیره تمرکز کرده است، با این‌ حال، یکی از بهترین تولیدکنندگان محتوا در حوزه‌ی روابط عمومی است.
یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 13:32

کلید ارتقای روابط عمومی دیجیتال کلید ارتقای روابط عمومی دیجیتال
Fractl، که یک موسسه بازاریابی دیجیتال است، یک بررسی از 400 نفر را اجرا نمود، و از آن ها خواست پاسخ های احساسی خود را به 100 تصویر تاپ از جامعه Reddit’s r/pics ثبت کنند. احساس مثبت، همراه با شادی، تعجب، و تحسین پیشرو در 10 عامل مهم در نمودارها بودند.
پنجشنبه، 9 شهریور 1396 - 08:24

چند روش برای افزایش لیست ایمیل چند روش برای افزایش لیست ایمیل
امروزه همه چیز دیجیتالی شده و آمار نشان می دهد که بیشتر افراد تمایل دارند تا از طریق ایمیل با شرکت ها در ارتباط باشند، به همین خاطر این سوال پیش می آید که چگونه باید لیست ایمیل های بیشتری برای ارتباط با افراد جمع آوری کنیم؟
یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 08:47

هفت نکته برای این‌که مخاطب بدون خواندن، ایمیل شما آن را پاک نکند هفت نکته برای این‌که مخاطب بدون خواندن، ایمیل شما آن را پاک نکند
موضوع داغ در مورد بازاریابی ایمیل چگونگی حفظ ایمیل از حذف شدن بدون خوانده شدن و یا به عبارت دیگر کاهش نرخ شکست ایمیل است. این مورد یکی از پیچیده‌ترین قطعات بازاریابی ایمیل است، اما ما چند مرحله بیان می‌کنیم که با آن‌ها نرخ شکست ایمیل‌های شما کاهش خواهد یافت.
شنبه، 4 شهریور 1396 - 08:44

سیزده گام برای ارسال ایمیل های موثر سیزده گام برای ارسال ایمیل های موثر
- سه چیز وجود دارد که یک کارآفرین را مضطرب می‌کند؛ یک: مدیریت جریان نقدی، دو: پیدا کردن شرکای مناسب/ استخدام اعضای تیم صحیح، سه: فشار دادن دکمه ارسال در یک کمپین ایمیل.
جمعه، 3 شهریور 1396 - 08:41

پنج اشتباه در ارسال ایمیل تبلیغاتی پنج اشتباه در ارسال ایمیل تبلیغاتی
گاهی اوقات حتی باتجربه‌ترین بازاریابان ایمیل هم اشتباهاتی انجام می‌دهند که تمام زحمات‌شان هدر می‌رود. در این مقاله پنج اشتباه که در ایمیل صورت می‌گیرد و راهکارهایی برای جلوگیری از آن‌ها ارائه می‌شود.
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 08:14

بایدها و نبایدها در نوشتن ایمیل بایدها و نبایدها در نوشتن ایمیل
هر کلمه‌ای که در یک ایمیل می‌نویسید بر روی خواننده اثر می‌گذارد و مخاطب شما با خواندن کلمات متوجه لحن و حالات شما می‌شود. شکلک‌ها و علامت‌های تعجب به خصوص در ایمیل‌های کسب‌وکاری شما را از مشتری دور خواهند کرد و در واقع زبان رسمی برای کسب‌کارها بدون استفاده از بستر‌های منفی اغلب به خوبی عمل می‌کنند.
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 08:10

پنج گام برای ایجاد پادکست‌ های موفق پنج گام برای ایجاد پادکست‌ های موفق
با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از پادکست‌ ها هم در حال افزایش است. یک مطالعه که در می 2014 انجام گرفت نشان داد که 1.7 درصد از مجموع زمان آمریکایی‌ها صرف گوش دادن به پادکست‌ها می‌شود. در کشور ما هم بسیاری از افراد علاقه‌ی وافری به پادکست‌ها دارند، ما پنج مرحله برای شما معرفی می‌کنیم تا پادکست‌های بهتری راه‌اندازی کنید.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 09:03

در دنیای روابط عمومی آنلاین از ابزارهای تسهیل‌کننده نباید غافل بود در دنیای روابط عمومی آنلاین از ابزارهای تسهیل‌کننده نباید غافل بود
تمسا یکی از ابزارهایی است که به تازگی به بازار معرفی شده و در مدتی کوتاهی توانسته است بخش اعظمی از نیازهای فعالان روابط عمومی را برطرف سازد. از امکانات این پلتفرم می‌توان به جستجوی جامع در تمامی بسترهای دیجیتال، تحلیل کامنت‌ و پست‌، انتشار زمان‌دار محتوا در رسانه‌های دیجیتال و رصد اکانت‌های دیجیتال سازمانی اشاره کرد.
شنبه، 28 مرداد 1396 - 09:54

برای اولین بار در ایران جستجو میان اخبار و کامنت‌های رسانه‌های دیجیتال برای اولین بار در ایران جستجو میان اخبار و کامنت‌های رسانه‌های دیجیتال
برای اولین بار در ایران جستجو میان اخبار و کامنت‌های رسانه‌های دیجیتال (خبرگزاری‌های آنلاین، کانال‌های تلگرام، اینستاگرام و توییتر)
یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 16:04

انتشـارات در فضای سـایبری با روابط عمـومی الکتـرونیک انتشـارات در فضای سـایبری با روابط عمـومی الکتـرونیک
روابط عمومی الکترونیک یک چرخه خبری 24 ساعته به وجود آورده است، یعنی مخاطبان سازمان شما در هر زمان و مکان که اراده کنند می توانند به مطالب مورد دلخواه خود دست پیدا کنند.
یکشنبه، 8 مرداد 1396 - 09:08

تولید محتوای دیجیتالی نیاز امروز روابط عمومی ها تولید محتوای دیجیتالی نیاز امروز روابط عمومی ها
روابط عمومیها باید کم کم فضای انتشارات غیر دیجیتالی را به فضای دیجیتالی تبدیل کرده و از طریق شبکه های اجتماعی و شبکه های درون وبیرون امکان دسترسی بخش بزرگی از مخاطبان را فراهم آورند.
جمعه، 6 مرداد 1396 - 08:58

سایه روشن های روابط عمومی آنلاین در جشنواره انتشارات سایه روشن های روابط عمومی آنلاین در جشنواره انتشارات
حوزه روابط عمومی الکترونیکی در سازمان ها و شرکت های ایرانی دچار تغییرات زیادی شده اند. تغییراتی که از یک طرف نشان از دغدغه مدیران برای بهبود کیفیت اطلاع رسانی و روابط عمومی دارد و از سوی دیگر خلاء منابع راهنما و مراجع آموزشی مناسب دارد.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 02:38

تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات
نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات ـ روزنامه ها دارند تماما آنلاین می شوند
جمعه، 13 تیر 1393 - 10:07

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ خط بین اخبار و تبلیغات تار است


  همایش روز روابط عمومی


  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


  بحث نقض حریم خصوصی و ردیابی افراد غیر عضو در شبکه فیسبوک


  اصول روابط عمومی: اطلاعات تماس


  علی ربیعی: مطبوعات سخنگوی فقرا باشند


  هفت عامل مهم موفقیت در کار روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی