درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 شهریور 1399 - 20:58   

تیک‌تاک و وی‌چت تا ۴۸ ساعت دیگر در آمریکا ممنوع می‌شوند

  تیک‌تاک و وی‌چت تا ۴۸ ساعت دیگر در آمریکا ممنوع می‌شوند


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه؛ ماهیتی افشاگرانه یا اصلاح گرایانه ...
  تیک‌تاک و وی‌چت تا ۴۸ ساعت دیگر در آمریکا ممنوع می‌شوند
  کسب رتبه برتر کشور توسط روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان یزد
  هدیه روز خبرنگار به زودی به حساب خبرنگاران گیلان واریز می شود
  رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: تأمین رایگان اکسیژن بیمارستانها توسط فولاد مبارکه اقدامی راهگشا و ارزشمند
  معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه تأکید کرد: تأمین مواد اولیه بزرگترین چالش فولادسازان برای جهش تولید
  معاون بهره برداری فولاد مبارکه: دستیابی به سیستمهای پایدار و قابل اطمینان با اجرای برنامه های ایمنی
  به مناسبت سالروز افتتاح رسمی اولین کورۀ قوس الکتریکی؛ پیشرفت های ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم از سال 70 تاکنون
  قطع موقت خدمات بانک سینا به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور
  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

روابط عمومی ویدئویی روابط عمومی ویدئویی
امروزه بسیاری از روابط عمومی ها، اقبال بسیار زیادی نسبت به استفاده از این شبکه ها و انتشار ویدئوهای آنلاین برای بیان داستان های خودشان و اشتراک گذاری پیام های شان با مخاطبان مسئولیت پذیر دارند.
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 - 12:31

5 نکته در استفاده از ویدئوی زنده برای روابط عمومی 5 نکته در استفاده از ویدئوی زنده برای روابط عمومی
برای بسیاری از برندها، ویدئوی زنده که در گذشته بودنش صرفا خوب تلقی می شد امروزه به یک باید تبدیل شده است. پخش مداوم ویدئوی زنده امروز بخشی ثابت از کنفرانس ها یا جلسات سهامداران شده است و بسیاری از افراد از همین راه برنامه ها و گردهمایی های خود را پخش می کنند.
یکشنبه، 18 خرداد 1393 - 10:35

مدیریت شهرت آنلاین مدیریت شهرت آنلاین
در حوزه وب 2 و فراتر از آن، مدیریت شهرت آنلاین تبدیل به موضوعی مهم برای افراد و شرکت ها نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ آن شده است. بررسی ادبی در این مقاله چشم اندازی از توسعه همه جانبه تحقیق مدیریت شهرت آنلاین ارائه کرده است. در نتیجه، ارتباط تعداد کمی از نشریات مدیریت شهرت آنلاین نشان دهنده خلائی در بحث مدیریت شهرت آنلاین در تحقیقات سیستم های اطلاعاتی است.
چهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 20:06

 لایو بازی؛ ارتباط با کارکنان یا ...؟ لایو بازی؛ ارتباط با کارکنان یا ...؟
مروری بر برخی از این نوع لایوها حکایت از آن دارد که ظاهرا برخی مدیران ارشد و #روابط‌عمومیها نه تنها الفبای برقراری ارتباط دوسویه با کارکنان را رعایت نمی کنند، بلکه از لایو به عنوان یک شوی تبلیغاتی با اهداف چند منظوره سوء استفاده می کنند!
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 - 17:41

چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟ چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟
من روی تدوین استراتژی رسانه اجتماعی برای یکی از مشتریانمان کار می کنم، بنابراین فکر کردم یکی از راه هایی که من آن را راه نوین نام نهاده ام با شما به اشتراک بگذارم. تعداد واسط های اجتماعی می تواند خارج از شمار باشد، و این مساله برای تولید محتوا و تعامل با مشتریان و روکردهایی که در فضاهای آنلاین اتخاذ می کنیم از اهمیت بسزایی برخوردار است،
شنبه، 24 اسفند 1392 - 07:33

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: مرگ سازمان‌ها با عدم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ارتباطات مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: مرگ سازمان‌ها با عدم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ارتباطات
عدم توجه و استفاده از این فناوری‌های ارتباطی و بسنده کردن به الگوهای قدیمی به ایجاد رکود یا حتی مرگ سازمان منجر می‌شود. در عصری که اطلاعات در حال انفجار است و حجم اطلاعات به نحو بی‌سابقه‌ای رشد داشته، دیگر نمی‌توان بدون فناوری‌های وابسته به هوش مصنوعی مانند «تحلیل بیگ‌دیتا» از تغییرات و افکار عمومی مطلع بود و با آن تعامل داشت.
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 11:18

 اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال
نقش روابط‌عمومی در برندسازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش را نمی‌توان نادیده گرفت. طبیعتا وقتی در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شده است روابط عمومی دیجیتال بهتر می تواند پاسخگو باشد.
شنبه، 3 خرداد 1399 - 18:14

 راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی
روابط عمومی معمولاً بیشتر روی افراد با نفوذ مانند سرمایه گذاران، سهامداران، شرکای تجاری و غیره متمرکز شده است، اما با پیشرفت رسانه های اجتماعی، این افراد در این سیستم عامل ها حضور دارند که از این پس می توانند برای اهداف روابط عمومی استفاده شوند. از آنجا که هم روابط عمومی و هم رسانه های اجتماعی برای ایجاد و حفظ اعتماد به نفس در شرکت و محصولاتشان استفاده می شوند، طبیعی است که این دو باید همگام باشند.
سه شنبه، 5 اسفند 1399 - 21:06

5 روش بومی سازی رسانه های اجتماعی 5 روش بومی سازی رسانه های اجتماعی
بومی سازی مشاغل منجر به درآمد بیشتر کسب و کارها می شود. برای بهره مندی کامل از بومی سازی مشاغل، باید محلی سازی رسانه های اجتماعی را به کار بگیرید.
یکشنبه، 18 آبان 1399 - 13:09

2 راه برای دفاع از اعتبار آنلاین 2 راه برای دفاع از اعتبار آنلاین
شهرت همیشه یکی از مهمترین دارایی های هر شرکتی خواهد بود. بنابراین شما نمی توانید بیکار بنشینید تا دیگران ناعادلانه سعی کنند شما را از بین ببرند. درعوض، باید آنچه را که درباره سازمان شما گفته می شود را به صورت آنلاین کنترل کنید و زمان و چگونگی مشارکت را درک کنید.
سه شنبه، 5 فروردین 1399 - 03:16

 4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه 4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه
اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه نیاز به برنامه ریزی کامل و ارتباط هوشمندانه با رسانه ها و کاربران بالقوه دارد.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 02:55

4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال 4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال
انجام یک استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.
شنبه، 10 اسفند 1398 - 08:13

14 بازیکن برتر تولید محتوا در یوتیوب و اینستاگرام معرفی شدند 14 بازیکن برتر تولید محتوا در یوتیوب و اینستاگرام معرفی شدند
با ظهور تثیرگذاران یوتیوب و اینستاگرام، شرکت های برتر روابط‌عمومی، دپارتمان های دیجیتالی تشکیل داده اند و با تولیدکنندگان برتر مانند دیوید دوبریک و اما شمبرلین کار می کنند.
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 - 17:58

۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند
مدیریت شهرت آنلاین شما بهترین راه برای اطمینان از این است که شما به عنوان یک برند واقعی دیده و همانطور که می خواهید، شناخته می شوید. در این یادداشت چهار روش وجود دارد که ORM می تواند تصویر روابط عمومی شرکت شما را تقویت کند.
شنبه، 23 آذر 1398 - 08:02

چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
برخی ممکن است تصور کنند افرادی که در روابط عمومی فناوری کار می کنند دارای حواشی مشابهی هستند، اما تکالیف و وظایف می توانند بسیار متفاوت باشند. مهمترین متغیرهایی که می توانند فناوری روابط عمومی را شکل دهند قدرت برند و مرحله رشد شرکت است.
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 10:12

3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است 3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
همانطور که می توانید از این مطالب اسنباط کنید، داده ها یکی از مهمترین مواردی است که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند و به آن اعتماد دارند. وابستگی ما به داده ها برای تصمیم گیری درست احتمالاً در آینده رشد خواهد کرد.
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 08:01

5 تاکتیک بهینه سازی موتور جستجو  برای تقویت روابط عمومی دیجیتالی 5 تاکتیک بهینه سازی موتور جستجو برای تقویت روابط عمومی دیجیتالی
تاکتیک های سئو فقط برای بازاریابی محتوا نیستند بلکه آنها ثابت کرده اند که ابزاری اساسی برای استراتژی های روابط عمومی و یک روند روابط عمومی مناسب هستند. اکنون وقت آن رسیده است که اگر می خواهید استراتژی روابط عمومی خود را تقویت کنید، بیشتر این تاکتیک ها را به عنوان بخشی از انبار مهمات روابط عمومی خود استفاده کنند.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 13:28

استفاده از رپورتاژ آگهی و روابط عمومی برای لینک بیلدینگ و سئو سایت استفاده از رپورتاژ آگهی و روابط عمومی برای لینک بیلدینگ و سئو سایت
با استفاده از قدرت روابط عمومی (PR)، می‌توان یک استراتژی منحصربه‌فرد لینک بیلدینگ را پیاده کرد. اگر می‌خواهید با تکنیک جدید لینک بیلدینگ آشنا شوید و در مدت زمانی کوتاه، بک لینک هایی قدرتمند از وب‌سایت‌های ترازِ اول (با اتوریتی بالا) بگیرید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
سه شنبه، 5 آذر 1398 - 22:23

اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
بوجود آمدن اینترنت همه چیزها که به دنبال اتصال همه 1) آدم ها، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها به اینترنت است، عصر جدیدی از ارتباطات رقم می خورد که موجب هوشمند شدن روابط عمومی ها و ایجاد "توانش ارتباطی" جدیدی می شود.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 11:08

دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک در استان مرکزی برگزار شد دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک در استان مرکزی برگزار شد
دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک با عنوان کاربرد فناوری اطلاعات، روز دوشنبه با حضور دست اندرکاران این حوزه در سالن غدیر استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 15:48

۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ ۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰
با توجه به سال جدید که کمتر از سه ماه دیگر از راه می رسد، رسانه‌های اجتماعی شاهد تغییرات سریع و به روز رسانی هایی در سراسر سیستم عامل های کلیدی هستند.
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 17:31

تحول در روابط عمومی با ابزارهای بازاریابی محتوایی تحول در روابط عمومی با ابزارهای بازاریابی محتوایی
نقش روابط عمومی ایجاد پیوند میان بخش‎های مختلف یک شرکت است. اگر شرکت ما توانایی فعالیت مناسب در بخش های مختلف را نداشته باشد، به زودی با شکست مواجه خواهد شد. خوشبختانه امروزه راهکارهای زیادی برای ارتقای سطح روابط عمومی برندها وجود دارد. در این مقاله قصد بررسی نحوه ایجاد تحول در روابط عمومی با استفاده از ابزارهای بازاریابی محتوایی را داریم.
سه شنبه، 19 شهریور 1398 - 21:31

تعامل موثر استارت آپ ها و روابط عمومی استراتژیک تعامل موثر استارت آپ ها و روابط عمومی استراتژیک
یکی از مولفه های اصلی شناخت و وفاداری مشتری از محصول یا خدمات، استفاده از تیم روابط عمومی و تبلیغات است. روابط عمومی و تبلیغات در کسب و کارهای دارای پیشینه و سابقه طولانی، تعریفی مشخص دارد. شرح وظایفی که طی سالها تلاش و ممارست، به قدر کافی صیقل خورده و تمام ابعاد آن مشخص و شفاف است.
چهارشنبه، 13 شهریور 1398 - 13:49

اصول روابط عمومی برای استارت آپ های نوپا اصول روابط عمومی برای استارت آپ های نوپا
به طور معمول تلاش برای ارزیابی مداوم برنامه روابط عمومی برندمان موجب به‎روز رسانی اش خواهد شد. به این ترتیب دیگر برای ارتقای برنامه مان نیازمند مشاهده خطای عینی نخواهیم بود. این امر نارضایتی مشتریان را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 17:05

نکات روابط عمومی برای شرکت های امنیت سایبری نکات روابط عمومی برای شرکت های امنیت سایبری
هنگامی که یک برنامه روابط عمومی به درستی طراحی و اجرا شود نه تنها می تواند آگاهی، بلکه یک جریان هدایت شده را ایجاد کند. هر یک از افراد شرکت KPMG در شرکت های نوپا باید در تبلیغات دیجیتال و روابط عمومی هوشمند سرمایه گذاری کنند.
شنبه، 5 مرداد 1398 - 15:39

آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟ آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟
در دنیای دیجیتال، روابط عمومی ها باید به اصول جامعه شناسی فضای زیستی پیرامون خود مسلط باشند و سبک زندگی مشتریان و مخاطبان خود را به درستی بشناسند. آنچه که در فضای حرفه ای بسیار کمرنگ است بررسی "نیازها و انتظارات مخاطبان و مشتریان از روابط عمومی" یک سازمان است.
سه شنبه، 1 مرداد 1398 - 15:48

خبرنامه الکترونیک روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد خبرنامه الکترونیک روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد
خبرنامه الکترونیکی توسط روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با آدرس http://news.azarab.net راه‌اندازی و در دسترس همکاران شرکت قرار گرفت.
دوشنبه، 31 تیر 1398 - 16:23

هوش مصنوعی، رسانه ها و روابط عمومی ها هوش مصنوعی، رسانه ها و روابط عمومی ها
قطعاً تحولات حوزه تصویر و دستاوردهای بصری ناشی از تعامل انسان و ماشین، ارتباطات تصویری را در رسانه ها و روابط عمومی ها ارتقا و بهبود می بخشد. به عنوان مثال امکان تشخیص چهره، محصول، اشیاء، محیط و...، تعاملات بصری روابط عمومی ها با مخاطبان و مشتریانشان را افزایش می دهد.
پنجشنبه، 20 تیر 1398 - 08:14

تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات
نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات ـ روزنامه ها دارند تماما آنلاین می شوند
جمعه، 13 تیر 1393 - 10:07

هوش مصنوعی و PR: آنچه شما باید بدانید! هوش مصنوعی و PR: آنچه شما باید بدانید!
هوش مصنوعی و روابط عمومی از همان ابتدای ابداع آن تا به حال دارای یک رابطه عجیب و غریب باهم بوده اند. اما این موضوع اخیرا یکی از داغ ترین موضوعاتی است که به صنعت PR مربوط می شود. بیایید به هوش مصنوعی و تاثیر آن بر روابط عمومی نگاه کنیم، از جمله اینکه چگونه ممکن است بر روی نام تجاری شرکت شما تأثیر بگذارد!
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 08:06

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شیوه نامه مقاله نویسی


  ده نکته برای برنده شدن در جشنواره‌های روابط عمومی


  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان


  «خبرنویسی به زبان ساده» برای مدیران و رابطان کانون‌های مساجد شهرستان گرمه


  جلسه‌ دورنگاه ارتباطات شهر تهران برگزار شد


  معرفی کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟”


  امواج موبایل؛ قاتل حشرات؟


  روابط عمومی شهرداری قیامدشت سرآمد شد


  نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند


  ضرورت تولید محتوای دیجیتال در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی