درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 5 بهمن 1398 - 22:50   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند

  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  IBM به لطف Red Hat در 3 ماهه چهارم سال عملکردی فراتر از انتظار داشت
  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی
  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود
  نشست «بانکداری؛ ارتباطات و توسعه» با محوریت روابط‌عمومی و بانکداری جدید برگزار می‌شود
  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار شد
  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است
  تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیارد ریالی بانک سپه به 2هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان
  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...
  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند
مدیریت شهرت آنلاین شما بهترین راه برای اطمینان از این است که شما به عنوان یک برند واقعی دیده و همانطور که می خواهید، شناخته می شوید. در این یادداشت چهار روش وجود دارد که ORM می تواند تصویر روابط عمومی شرکت شما را تقویت کند.
شنبه، 23 آذر 1398 - 08:02

چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
برخی ممکن است تصور کنند افرادی که در روابط عمومی فناوری کار می کنند دارای حواشی مشابهی هستند، اما تکالیف و وظایف می توانند بسیار متفاوت باشند. مهمترین متغیرهایی که می توانند فناوری روابط عمومی را شکل دهند قدرت برند و مرحله رشد شرکت است.
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 10:12

3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است 3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
همانطور که می توانید از این مطالب اسنباط کنید، داده ها یکی از مهمترین مواردی است که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند و به آن اعتماد دارند. وابستگی ما به داده ها برای تصمیم گیری درست احتمالاً در آینده رشد خواهد کرد.
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 08:01

5 تاکتیک بهینه سازی موتور جستجو  برای تقویت روابط عمومی دیجیتالی 5 تاکتیک بهینه سازی موتور جستجو برای تقویت روابط عمومی دیجیتالی
تاکتیک های سئو فقط برای بازاریابی محتوا نیستند بلکه آنها ثابت کرده اند که ابزاری اساسی برای استراتژی های روابط عمومی و یک روند روابط عمومی مناسب هستند. اکنون وقت آن رسیده است که اگر می خواهید استراتژی روابط عمومی خود را تقویت کنید، بیشتر این تاکتیک ها را به عنوان بخشی از انبار مهمات روابط عمومی خود استفاده کنند.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 13:28

استفاده از رپورتاژ آگهی و روابط عمومی برای لینک بیلدینگ و سئو سایت استفاده از رپورتاژ آگهی و روابط عمومی برای لینک بیلدینگ و سئو سایت
با استفاده از قدرت روابط عمومی (PR)، می‌توان یک استراتژی منحصربه‌فرد لینک بیلدینگ را پیاده کرد. اگر می‌خواهید با تکنیک جدید لینک بیلدینگ آشنا شوید و در مدت زمانی کوتاه، بک لینک هایی قدرتمند از وب‌سایت‌های ترازِ اول (با اتوریتی بالا) بگیرید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
سه شنبه، 5 آذر 1398 - 22:23

اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
بوجود آمدن اینترنت همه چیزها که به دنبال اتصال همه 1) آدم ها، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها به اینترنت است، عصر جدیدی از ارتباطات رقم می خورد که موجب هوشمند شدن روابط عمومی ها و ایجاد "توانش ارتباطی" جدیدی می شود.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 11:08

دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک در استان مرکزی برگزار شد دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک در استان مرکزی برگزار شد
دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک با عنوان کاربرد فناوری اطلاعات، روز دوشنبه با حضور دست اندرکاران این حوزه در سالن غدیر استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 15:48

۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ ۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰
با توجه به سال جدید که کمتر از سه ماه دیگر از راه می رسد، رسانه‌های اجتماعی شاهد تغییرات سریع و به روز رسانی هایی در سراسر سیستم عامل های کلیدی هستند.
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 17:31

تحول در روابط عمومی با ابزارهای بازاریابی محتوایی تحول در روابط عمومی با ابزارهای بازاریابی محتوایی
نقش روابط عمومی ایجاد پیوند میان بخش‎های مختلف یک شرکت است. اگر شرکت ما توانایی فعالیت مناسب در بخش های مختلف را نداشته باشد، به زودی با شکست مواجه خواهد شد. خوشبختانه امروزه راهکارهای زیادی برای ارتقای سطح روابط عمومی برندها وجود دارد. در این مقاله قصد بررسی نحوه ایجاد تحول در روابط عمومی با استفاده از ابزارهای بازاریابی محتوایی را داریم.
سه شنبه، 19 شهریور 1398 - 21:31

تعامل موثر استارت آپ ها و روابط عمومی استراتژیک تعامل موثر استارت آپ ها و روابط عمومی استراتژیک
یکی از مولفه های اصلی شناخت و وفاداری مشتری از محصول یا خدمات، استفاده از تیم روابط عمومی و تبلیغات است. روابط عمومی و تبلیغات در کسب و کارهای دارای پیشینه و سابقه طولانی، تعریفی مشخص دارد. شرح وظایفی که طی سالها تلاش و ممارست، به قدر کافی صیقل خورده و تمام ابعاد آن مشخص و شفاف است.
چهارشنبه، 13 شهریور 1398 - 13:49

اصول روابط عمومی برای استارت آپ های نوپا اصول روابط عمومی برای استارت آپ های نوپا
به طور معمول تلاش برای ارزیابی مداوم برنامه روابط عمومی برندمان موجب به‎روز رسانی اش خواهد شد. به این ترتیب دیگر برای ارتقای برنامه مان نیازمند مشاهده خطای عینی نخواهیم بود. این امر نارضایتی مشتریان را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 17:05

نکات روابط عمومی برای شرکت های امنیت سایبری نکات روابط عمومی برای شرکت های امنیت سایبری
هنگامی که یک برنامه روابط عمومی به درستی طراحی و اجرا شود نه تنها می تواند آگاهی، بلکه یک جریان هدایت شده را ایجاد کند. هر یک از افراد شرکت KPMG در شرکت های نوپا باید در تبلیغات دیجیتال و روابط عمومی هوشمند سرمایه گذاری کنند.
شنبه، 5 مرداد 1398 - 15:39

آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟ آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟
در دنیای دیجیتال، روابط عمومی ها باید به اصول جامعه شناسی فضای زیستی پیرامون خود مسلط باشند و سبک زندگی مشتریان و مخاطبان خود را به درستی بشناسند. آنچه که در فضای حرفه ای بسیار کمرنگ است بررسی "نیازها و انتظارات مخاطبان و مشتریان از روابط عمومی" یک سازمان است.
سه شنبه، 1 مرداد 1398 - 15:48

خبرنامه الکترونیک روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد خبرنامه الکترونیک روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد
خبرنامه الکترونیکی توسط روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با آدرس http://news.azarab.net راه‌اندازی و در دسترس همکاران شرکت قرار گرفت.
دوشنبه، 31 تیر 1398 - 16:23

هوش مصنوعی، رسانه ها و روابط عمومی ها هوش مصنوعی، رسانه ها و روابط عمومی ها
قطعاً تحولات حوزه تصویر و دستاوردهای بصری ناشی از تعامل انسان و ماشین، ارتباطات تصویری را در رسانه ها و روابط عمومی ها ارتقا و بهبود می بخشد. به عنوان مثال امکان تشخیص چهره، محصول، اشیاء، محیط و...، تعاملات بصری روابط عمومی ها با مخاطبان و مشتریانشان را افزایش می دهد.
پنجشنبه، 20 تیر 1398 - 08:14

تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات
نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات ـ روزنامه ها دارند تماما آنلاین می شوند
جمعه، 13 تیر 1393 - 10:07

هوش مصنوعی و PR: آنچه شما باید بدانید! هوش مصنوعی و PR: آنچه شما باید بدانید!
هوش مصنوعی و روابط عمومی از همان ابتدای ابداع آن تا به حال دارای یک رابطه عجیب و غریب باهم بوده اند. اما این موضوع اخیرا یکی از داغ ترین موضوعاتی است که به صنعت PR مربوط می شود. بیایید به هوش مصنوعی و تاثیر آن بر روابط عمومی نگاه کنیم، از جمله اینکه چگونه ممکن است بر روی نام تجاری شرکت شما تأثیر بگذارد!
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 08:06

روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی (AI) یکی از دستاوردهای مهیج و شگفت انگیز بشر امروز می باشد که تاثیرات آن را در همه عرصه ها می توان مشاهده کرد. بویژه در عرصه روابط عمومی، کاربردهای آن توسعه پیدا کرده و همه حوزه ها از جمله سیستم های نظارت رسانه ای که برای تحلیل احساسات اخبار و مکالمات در سیستم عامل های اجتماعی استفاده می شود را درنوردیده و تا تولید اخبار، نحوه پوشش رسانه ای، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها و... امتداد پیدا کرده است.
یکشنبه، 24 آذر 1398 - 01:23

مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
این مقاله برخی از نقش ها و پیامد های مثبت و منفی آن را با توجه دانش و تحقیقات کنونی، در روابط عمومی ترسیم کرده است و همچنین براساس پیشرفت ها در دیگر صنایع، چندین حیطه ی بزرگ دیگر را که روابط عمومی باید از هوش مصنوعی در آنجا استفاده کند را مشخص کرده است.
دوشنبه، 13 خرداد 1398 - 08:06

دولت الکترونیک، اقتصاد هوشمند ، روابط عمومی الکترونیک دولت الکترونیک، اقتصاد هوشمند ، روابط عمومی الکترونیک
از آنجا که شاید در دهه گذشته به کارگیری ابزارهای الکترونیک انتخاب افراد بود، اما امروزه تبدیل به یکی از وجوه زندگی همگان شده و وجهی غیر قابل حذف و نادیده گرفتن یافته، دیدگاه مقامات یادشده، در این خصوص به جاست. همچنین با توجه به اینکه فرصت دسترسی به تکنولوژی و استفاده از اینترنت برای کاربردهای گوناگون ساده و فراگیر شده، زمینه های استقرار دولت الکترونیک و سازمانهای متناسب با آن و صد البته روابط عمومیهای متخصص، فراهم و بایسته است.
شنبه، 4 خرداد 1398 - 21:25

 لزوم توسعه روابط عمومی الکترونیک در صنعت بیمه لزوم توسعه روابط عمومی الکترونیک در صنعت بیمه
اگر بخواهیم ضرورت روابط عمومی الکترونیک را در صنعت بیمه بررسی کنیم باید بگوییم که با توجه به ماهیت خاص خدمات بیمه ای و طیف گسترده مخاطبان این صنعت در رشته های مختلف، ضرورت حرکت روابط عمومی به سمت ابزارهای نوین ارتباطی بیش از سایر بخش ها باید در صنعت بیمه مد نظر قرار بگیرد.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 15:15

زادروز «رادار» زادروز «رادار»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رابرت الکساندر واتسون ــ وات Watson - Watt فیزیکدان اسکاتلندی بیست و پنجم فوریه 1935 دستگاه تعیین محل پرواز هواپیما در آسمان و فاصله آن تا این دستگاه را که ساخته بود به معرض نمایش گذارد که اختصارا «رادار » نام گرفت.
جمعه، 9 اسفند 1392 - 09:10

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین
در ادبیات و نشریات بین المللی مربوط، یونس شکرخواه مبتکر و پایه گذار نشریات آنلاین در ایران معرفی شده است. شکرخواه متولد تیرماه 1336 (شهر مشهد) دکتر در علوم ارتباطات، فوق لیسانس روزنامه نگاری و لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی)، دبیر پیشین اخبار و مقالات بین الملل کیهان، سردبیر سابق روزنامه جام جم، سردبیر همشهری آنلاین، رئیس یک بخش پژوهش و مطالعات در دانشگاه تهران و استاد روزنامه نگاری است. دکتر شکرخواه همچنین مؤلف چندین کتاب در رشته روزنامه نگاری است.
سه شنبه، 28 بهمن 1393 - 12:30

برگزاری کارگاه مدیریت راهبردی فضای مجازی و نقش روابط عمومی در شیراز برگزاری کارگاه مدیریت راهبردی فضای مجازی و نقش روابط عمومی در شیراز
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس در خصوص برگزاری کارگاه آینده پژوهی و مدیریت راهبردی فضای مجازی و نقش روابط عمومی گفت: این کارگاه با هدف ارتقاء دانش کارشناسان و مدیران روابط عمومی برگزار شده است.
چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 13:27

آنچه باید بدانیم!/ پیام‌های‌ کنترل‌ شده‌ در رسانه‌های‌ الکترونیک‌ آنچه باید بدانیم!/ پیام‌های‌ کنترل‌ شده‌ در رسانه‌های‌ الکترونیک‌
با وجود این‌، در چند دهه‌ گذشته‌ نوع‌ جدیدی‌ از کارگزاران‌ روابط‌ عمومی‌ که‌ به‌ فرصت‌های‌ ذاتی‌ تبلیغاتی‌ در رادیو و تلویزیون‌ خو کرده‌ و با آخرین‌ گرایش‌های‌ تکنولوژی‌ نیز آشنا بودند، دامنه‌ فعالیت‌های‌ روابط‌ عمومی‌ را تا رسانه‌های‌ گروهی‌ بسط‌ دادند. امروزه‌ کارگزاران‌ روابط‌ عمومی‌ ارتباط‌ با رادیو و تلویزیون‌ را به‌ همان‌ شدت‌ رسانه‌های‌ چاپی‌ دنبال‌ می‌کنند.
چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 09:41

چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019 چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019
هر ساله ما مقالات فراوانی در خصوص روندهای رو به رشد و آینده  رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی می‌خوانیم. ما هرسال این موضوع را یادآوری می‌کنیم که اگر در حال حاضر شروع به انطباق شرایط خودمان با این روندها نکنیم، یک سال عقب می‌مانیم.
چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 08:34

سال ۲۰۱۹ آغاز عصر اخبار جعلی است سال ۲۰۱۹ آغاز عصر اخبار جعلی است
امروزه فنّاوری به‌سرعت بسیار بالایی درحال‌توسعه و پیشرفت است و این موضوع به معنای این است که تشخیص یک ویدئوی جعلی از ویدئوی واقعی بسیار سخت است. البته نباید در این زمینه کاملاً ناامید بود زیرا به باور متخصصان، ازنظر فنی امکان دارد ابزاری ایجاد شود که بتوان با کمک آن به راحت‌ترین نحو، جعلی بودن یک ویدئو را تشخیص داد.
دوشنبه، 19 آذر 1397 - 12:38

۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارت‌آپ‌ها ۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارت‌آپ‌ها
روابط ‏عمومی باید هنر و علم خوب نشان دادن فعالیت‏‌های مجموعه‏ خود را داشته باشد؛ وجه تمایز روابط‏ عمومی از بازاریابی همین موضوع است، چرا که در بازاریابی فعالیت‏‌ها صرفاً با ابزار تبلیغات و ارتباطات هدفمند در جهت عرضه محصول یا خدمت صورت می‌گیرد، در حالی که در روابط ‏عمومی با استفاده از همان شیوه‏‌ها و با استفاده از ابزارهای رسانه‏‌ای غیر‏تجاری سهمی به دست آورده و ذهنیتی که مدنظر ما است را ایجاد می‌کند.
سه شنبه، 13 آذر 1397 - 17:56

شش گام برای تولید پادکست شخصی خود شش گام برای تولید پادکست شخصی خود
اجرای یک پادکست یک راه بزرگ برای ارتقای برند شما است، اما برای این کار لازم است که برنامه ریزی قبلی داشته باشید.
سه شنبه، 6 آذر 1397 - 11:57

تأثیر بهینه سازی موتور جست وجو در مدیریت اعتبار تأثیر بهینه سازی موتور جست وجو در مدیریت اعتبار
بررسی ها بخش ارزشمندی از گسترش آنلاین کسب و کار شما محسوب می شوند، زیرا نه تنها اعتبار، بلکه استراتژی محلی و رتبه بندی شما را در گوگل نیز تحت تأثیر قرار می دهند.
جمعه، 2 آذر 1397 - 12:26

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس


  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز


  زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد


  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


  تعاریف رسانه های اکتسابی، رسانه پولی و رسانه شخصی


  محتوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی