درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 2 بهمن 1395 - 06:41   

دسترسی به صفحه شبکه "آر تی" در فیس بوک به طور کامل ازسر گرفته شد

  دسترسی به صفحه شبکه "آر تی" در فیس بوک به طور کامل ازسر گرفته شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار مقاله توسط ربات روزنامه نگار در چین

  انتشار مقاله توسط ربات روزنامه نگار در چین


ادامه ادامه مطلب دو

سناریوی طراحی شده سی ان ان برای جایگزینی ترامپ

  سناریوی طراحی شده سی ان ان برای جایگزینی ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

امتناع هنرمندان سرشناس جهان در مراسم تحلیف دانلد ترامپ

  امتناع هنرمندان سرشناس جهان در مراسم تحلیف دانلد ترامپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون هلال احمر: سرنخی از جاماندگان در آوار ساختمان پلاسکو در دست نیست
  پلاسکو چرا فرو ریخت
  گزیده سخنرانی ترامپ
  فیسبوک بلاک کردن صفحه شبکه تلویزیونی راشا تودی را به دلایل سیاسی رد کرد
  مردى که قول کشتن ترامپ را داده بود در میامى دستگیر شد
  دلایل اصلی موفقیت ترامپ از حیث روابط عمومی
  حادثه پلاسکو؛ انتظار زنده‌ماندن کسی زیر آوار وجود ندارد
  تلاش برای رسیدن به زیرآوار ماندگان ساختمان پلاسکو ادامه دارد
  ترامپ در سخنرانی پیش از تحلیف چه گفت؟
  اگر پلاسکو روابط عمومی داشت؟!؟!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

روابط عمومی اینترنتی موبایلی تر شد! روابط عمومی اینترنتی موبایلی تر شد!
روابط عمومی اینترنتی که طی دو سال گذشته گمانه زنی هایی در خصوص موبایلی شدن صرف آن مطرح می شد، هنوز به این نقطه آرمانی نرسیده است اما موبایلی تر شده و به سمت یکپارچگی بیشتر پیش می رود.
شنبه، 13 آذر 1395 - 11:10

مدیریت تولید محتوا برای سایت های هدف در سئو پی آر مدیریت تولید محتوا برای سایت های هدف در سئو پی آر
علاوه بر تولید محتوا برای سایت سازمان و شرکت، روابط عمومی باید برای سایت های خبری، سایت های دریافت مقاله، فروم ها و ... محتوای مناسبی تولید کند. در تولید محتوا دو هدف باید توسط روابط عمومی دنبال شود:
سه شنبه، 13 مهر 1395 - 15:33

روابط عمومی در فضای سایبر نیازمند مدیریت زمان و محتوا روابط عمومی در فضای سایبر نیازمند مدیریت زمان و محتوا
عرصه شبکه های اجتماعی به معنای واقعی کلمه عرصه روابط عمومی است. عرصه ای که نه تنها به روابط عمومی توان ارسال پیام را می دهد بلکه او را قادر می سازد تا به داده هایی دسترسی پیدا کنند که به صورت کاملا مشخص بازخوردها، نظرات و میزان رضایتمندی مخاطبان را بدست آورند.
سه شنبه، 23 شهریور 1395 - 08:54

آیا واقعا همیشه وجود رسانه اجتماعی برای روابط عمومی ضروری است؟ آیا واقعا همیشه وجود رسانه اجتماعی برای روابط عمومی ضروری است؟
دیگر کسی در یک دفترچه راهنمای قدیمی به دنبال نشانی دفتر یک دکتر نمی گردد و یا بی هدف مسیر یک خیابان را طی نمی کند تا در راه به صورت تصادفی به رستورانی بر بخورد، بنابراین رسانه اجتماعی به تجارت ها کمک می کند که کشف شوند.
شنبه، 20 شهریور 1395 - 07:45

ارزیابی جایگاه، نقش و عملکرد روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی، چشم انداز آینده ارزیابی جایگاه، نقش و عملکرد روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی، چشم انداز آینده
از نکات قابل توجه همخوانی و همسویی شبکه های اجتماعی با تلفن های همراه می باشد که باعث راحتی، دسترسی آسان و ... شده است و در سال جاری میلادی در حدود 3 میلیارد تلفن همراه به فروش رفته، با توجه با اعداد فوق و راحتی و دسترسی آسان تلفن همراه اهمیت استفاده از شبکه های اجتماعی در روابط عمومی چندین برابر می گردد.
شنبه، 13 شهریور 1395 - 08:34

نوشتن برای وب  سایت های دولتی نوشتن برای وب  سایت های دولتی
برای نویسندگان وب سایت های دولتی این بدان معنی است که هنگام سازماندهی محتوا و نوشتن کلمات، بایستی خود را در جایگاه کاربران خود قرار دهند. کاربران انتظار دارند که محتوای وب سایت های دولتی ویژگی های زیر را داشته باشد:
یکشنبه، 24 مرداد 1395 - 07:40

از طراحی ریسپانسیو تا مرگ روابط عمومی موبایل از طراحی ریسپانسیو تا مرگ روابط عمومی موبایل
روابط عمومی موبایل از یک سو با پیامک و سیستم های ارسال پیام همراه بود و از طرف دیگر با بهره گیری از تکنولوژی های مکان یابی (GPS) به روابط عمومی این اجازه را می داد تا پیام ها و اطلاعات سفارشی تری را به مخاطبان خود ارائه دهند.
دوشنبه، 18 مرداد 1395 - 08:53

چاپ دیجیتال: محدوده های فراتر از تصور چاپ دیجیتال: محدوده های فراتر از تصور
چاپ دیجیتال مسئله ای جدید نیست، اما هر روز گامی در جهت نوآوری و کاربردهای ماجراجویانه تر آن برداشته می شود.
دوشنبه، 18 مرداد 1395 - 08:37

لزوم بهره‌گیری مسئولین روابط عمومی، در بحبوحۀ بحران‌ها از رسانه‌های اجتماعی لزوم بهره‌گیری مسئولین روابط عمومی، در بحبوحۀ بحران‌ها از رسانه‌های اجتماعی
پژوهشگران توصیه می‌کنند که متخصّصان روابط عمومی در بحبوحۀ بحران، تویتر را تحت نظارت دقیق قرار دهند تا ببینند گروه‌های مختلف مردم چگونه به بحران واکنش نشان می‌دهند و زمینه‌های پنهان نفوذ و شکل‌گیری این نگرش‌ها چیست.
شنبه، 16 مرداد 1395 - 07:33

اثرگذاری بر تاثیرگذاران - بخش کلیدی هر نوع استراتژی رسانه ای دیجیتال اثرگذاری بر تاثیرگذاران - بخش کلیدی هر نوع استراتژی رسانه ای دیجیتال
امروز، افراد فعال در رسانه های اجتماعی نیز توانایی تأثیرگذاری بر طرز تفکر سایر مصرف کنندگان را داشته و قادرند احساسات آن ها را نسبت به سازمان ها و محصولات و خدمات آن ها تغییر دهند.
سه شنبه، 5 مرداد 1395 - 12:12

تلفیق بهینه‌سازی موتور جستجو و روابط عمومی: فرصت‌هایی برای نمانام‌ها تلفیق بهینه‌سازی موتور جستجو و روابط عمومی: فرصت‌هایی برای نمانام‌ها
در حالی که روابط عمومی برای علائم تجاری پوشش ضروری رسانه‌ای و آگاهی عمومی را فراهم می‎‌آورد، بهینه‌سازی موتور جستجو با افزایش امکان دیده شدن در صفحه نتایج موتور جستجو، فرصت‌های مزبور را تقویت می‌کند.
یکشنبه، 3 مرداد 1395 - 13:52

روابط عمومی در جهان 2.0 روابط عمومی در جهان 2.0
در طول رونق فن آوری، افراد فعال در روابط عمومی سکوت کرده اند، به اجرای نقش های پشت صحنه که به وضوح تعریف شده و عمدتا محدود به روابط رسانه ای می شد، پرداخته اند. این طرز تفکر "سنتی" جای اندکی برای نوآوری و خلاقیت (ویژگی که ما به آن افتخار می کنیم) باقی می گذارد.
شنبه، 2 مرداد 1395 - 08:39

روابط عمومی دیجیتال یک الزام، نه یک انتخاب روابط عمومی دیجیتال یک الزام، نه یک انتخاب
با توجه به اینکه جریان ارتباطی در روابط عمومی دیجیتال برخلاف گذشته یک سویه و عمودی یعنی از بالا به پایین و امری نیست، این مجال فراهم می شود تا صدای مشتری را بهتر شنید و صدای سازمان را بهتر به گوش مخاطبان رساند.
شنبه، 2 مرداد 1395 - 07:29

دنیای اپلیکیشن ها؛ آینده روابط عمومی اینترنتی دنیای اپلیکیشن ها؛ آینده روابط عمومی اینترنتی
جهان با اندروید وارد عصر اپلیکیشن ها یا نرم افزارهای کاربردی شد. اپلیکیشن ها با چند پدیده دیگر همراه شدند که یکی موبایل و دیگری اینترنت پر سرعت بود. در واقع این دو پدیده به همراه اندروید می توانستند از تلفن همراه ابزاری ارتباطی بسازند که روابط عمومی به صورت عینی در آن تجلی کند.
سه شنبه، 22 تیر 1395 - 13:19

تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات
نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات ـ روزنامه ها دارند تماما آنلاین می شوند
جمعه، 13 تیر 1393 - 10:07

مدهای زودگذر و رسانه های اجتماعی در روابط عمومی مدهای زودگذر و رسانه های اجتماعی در روابط عمومی
مدهای زودگذر روابط عمومی بر روی مفاهیمی مانند تصاویر، برداشت ها، پیام رسانی، شهرت، برندها، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، بازگشت سرمایه (ROI)، ارتباطات استراتژیک، و پروژه های وظایف اجتماعی شرکتی، متمرکز شده است.
چهارشنبه، 19 خرداد 1395 - 09:55

ویدیو/ تاثیر سوء شبکه‌های اجتماعی بر زندگی ویدیو/ تاثیر سوء شبکه‌های اجتماعی بر زندگی
تاثیر سوء شبکه‌های اجتماعی بر زندگی
یکشنبه، 16 خرداد 1395 - 21:25

از نرم افزار تخصصی مدیریت روابط عمومی الکترونیک وب و موبایل رونمایی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نرم افزار تخصصی مدیریت روابط عمومی الکترونیک وب و موبایل در یازدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان رونمایی شد.
یکشنبه، 9 خرداد 1395 - 01:00

موبایل و رایانش ابری: محور نوآوری امروزی؟ موبایل و رایانش ابری: محور نوآوری امروزی؟
دستگاه های تلفن همراه و رایانش ابری، یک رابطه همزیستی باهم دارند: رایانش ابری استفاده از دستگاه های تلفن همراه را افزایش می دهد، و دستگاه های تلفن همراه استفاده بیشتر از رایانش ابری را سبب می شوند.
یکشنبه، 2 خرداد 1395 - 11:05

نتایج بررسی وضعیت روابط عمومی وابسته به رسانه های اجتماعی منتشر شد نتایج بررسی وضعیت روابط عمومی وابسته به رسانه های اجتماعی منتشر شد
یک مطالعه به بررسی وضعیت روابط عمومی وابسته به رسانه های اجتماعی نشان می دهد که علائق دانشمندان طیف گسترده ای از موضوعات تحقیقاتی در حوزه های مختلف فراتر از روابط عمومی را پوشش می دهد.
دوشنبه، 3 خرداد 1395 - 10:19

سه نکته تاثیر گذار در بازاریابی دیجیتال/ بدانید روابط عمومی به ادراک و چارچوب نیاز دارد سه نکته تاثیر گذار در بازاریابی دیجیتال/ بدانید روابط عمومی به ادراک و چارچوب نیاز دارد
خیلی از این کسب و کارهای نوپا توسط کسانی اداره می‌شوند که مدیران و فروشندگان خوبی هستند ولی تجربه‌ی بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی ندارند.
جمعه، 31 اردیبهشت 1395 - 22:53

 چالش ها و فرصت های فعالیت روابط عمومی ها در فضای مجازی چالش ها و فرصت های فعالیت روابط عمومی ها در فضای مجازی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فعالیت ارکان روابط عمومی ها در چند سال اخیر به شدت دگرگون شده و اکنون فضای مجازی با سرعت بالای انتشار خبر و حتی شایعات، فعالیت مدیران روابط عمومی ها در مواجه با اتفاقات این فضا، به چالش کشیده و دیگر مدیریت سنتی در حوزه روابط عمومی ها پاسخگوی اقتضاعات زمان کنونی نیست.
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 23:17

چالش روابط عمومی با شبکه های احتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشتریان سازمانها در مورد سازمان بحث می­کنند چه سازمان باشد چه نباشد. فضای مجازی شبکه ای شده امکان بحث و دیالوگ را برای سازمان و مشتریان فراهم آورده است.
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 22:57

یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک برگزار می‌شود یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک برگزار می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه با سخنرانی دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورایعالی فضای مجازی در جمع استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی از سراسر کشور آغاز می‌شود.
شنبه، 25 اردیبهشت 1395 - 15:23

روابط‌عمومی‌ و نیازهای مخاطبان روابط‌عمومی‌ و نیازهای مخاطبان
روابط عمومی در هرحال باید وام‌دار افکار عمومی و مخاطبان باشد چون اینها ولی‌نعمتان یک سازمان هستند و بقای آن نیز به آنان وابسته است.
شنبه، 25 اردیبهشت 1395 - 10:01

روابط‌عمومی الکترونیک؛ الزامی برای توسعه روابط‌عمومی الکترونیک؛ الزامی برای توسعه
هنر مسئولان روابط عمومی این است که از تمامی ابزارها و تکنولوژی‌های ارتباطی الکترونیکی و حتی سنتی اعم از رسانه‌های درون سازمانی و محدود و عمومی پرمخاطب(همانند تراکت و رادیو و تلویزیون و اینترنت) برای تأثیرگذاری مناسب به مخاطبان و بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و نظرات آنان استفاده نمایند.
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1395 - 10:50

 نقش گرافیک اطلاع‌رسان و خبری در روابط‌عمومی الکترونیک نقش گرافیک اطلاع‌رسان و خبری در روابط‌عمومی الکترونیک
در حال حاضر گرافیک‌های اطلاع‌رسان و خبری به جزئی جدایی‌ناپذیر از راهبرد روابط‌عمومی‌ها تبدیل شده و عمده آنها در وب‌سایت‌های خبری خود، بخشی را به این نوع گرافیک اختصاص داده‌اند، بخشی که در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، آموزش، تبلیغ، انتشار نتایج نظرسنجی و...، روابط‌عمومی‌ها و سازمان‌ها را یاری می‌رساند.
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1395 - 14:26

شرایط جدید روابط عمومی در فضای مجازی شرایط جدید روابط عمومی در فضای مجازی
اینترنت تاثیر به سزایی بر جهان روابط عمومی دارد. تکنولوژی جدید سطح، راهکارها و شیوه های روابط عمومی را ارتقا داده است. اینترنت این اجازه را به مردم داده تا سریع تر از هر رسانه دیگری، به اطلاعات به صورت گسترده دسترسی داشته باشند هر چند این دنیای همیشه در دسترس به برخی اطلاعات اشتباه، امکان منتقل شدن را داده است.
جمعه، 6 فروردین 1395 - 08:59

استفاده از روابط عمومی رسانه اجتماعی برای توسعه ارتباط و اطلاع رسانی در سال جدید استفاده از روابط عمومی رسانه اجتماعی برای توسعه ارتباط و اطلاع رسانی در سال جدید
حضور روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی اگرچه امروز در ایران با محدودیت هایی همراه است اما در دراز مدت یکی از موارد گریز ناپذیر می باشد. در واقع این حضور باعث شده است که بسیاری از متخصصان روابط عمومی از ظهور حوزه جدیدی در روابط عمومی را به نام روابط عمومی رسانه اجتماعی خبر دهند.
پنجشنبه، 5 فروردین 1395 - 23:39

ترول های توییتر و روابط عمومی ترول های توییتر و روابط عمومی
توئیتر می تواند یک ابزار روابط عمومی باور نکردنی و بسیار کارآمد باشد، و پیام مربوط به محصولات، حوادث، شرکت ها، افراد مشهور، و هر چیز دیگری که تصور نمائید می تواند یک چیز خاص در توییتر باشد، را برساند.
شنبه، 15 اسفند 1394 - 08:32

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  روزنامه نگار در نقش آموزگار و پاسدار دمکراسی


  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  اختراع گرامافون


  قهرمانان پلاسکو


  چگونه از هدر رفتن حجم اینترنت موبایل در شبکه‌های اجتماعی جلوگیری کنیم


  گردهم‌آیی نخبگان در داووس؛ برخی نگران نزول اعتماد عمومی


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط عمومی در پی شهادت آتش نشانان


  چرا هیتلر سخنران بسیار موفقی بود؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط عمومی هشتمین شغل پر استرس در آمریکا