درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1397 - 14:19   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ناخشنودی از پاسخ‌های زاکربرگ، مدیر فیسبوک در پارلمان اروپا

  ناخشنودی از پاسخ‌های زاکربرگ، مدیر فیسبوک در پارلمان اروپا


ادامه ادامه مطلب دو

اربابان صنایع دیجیتال در کاخ الیزه؛ امانوئل ماکرون با زاکربرگ گفتگویی جداگانه دارد

  اربابان صنایع دیجیتال در کاخ الیزه؛ امانوئل ماکرون با زاکربرگ گفتگویی جداگانه دارد


ادامه ادامه مطلب سه

مزایای فناوری اطلاعات برای کارآفرینان

  مزایای فناوری اطلاعات برای کارآفرینان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی دانشگاه مازندران رتبه برتر کشور
  واکاوی منزلت روابط عمومی در عصر حاضر
  تمدید طرح خدمت میان بانک ملی ایران و توسعه صادرات
  نگاهی تجربی به چالش های روابط عمومی
  افزایش منابع بانک شهر در ۳سال گذشته
  اقدامات ضروری برای اجرای مراسم جمعی
  چهار گام تا طراحی حرفه ای کتاب
  دو کارگاه آموزشی روابط عمومی برگزار می‌شود
  درگذشت پدر سینمای ایران
  تجلیل از مسئولان روابط عمومی های گرمسار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

 بحران اخبار جعلی در کمین کشور بحران اخبار جعلی در کمین کشور
خبرهای جعلی با قوت گرفتن شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر به سرعت جای خود را در بین مردم دنیا باز کرده‌اند و تبدیل به واقعیتی انکارناشدنی و خطرناک شده‌اند که همچون یک بمب ساعتی عمل می‌کند.
جمعه، 28 اردیبهشت 1397 - 11:17

 لزوم استفاده ازفضای مجازی و فناوری‌های نوین برای انتشار اخبار لزوم استفاده ازفضای مجازی و فناوری‌های نوین برای انتشار اخبار
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تعدد شبکه‌های مجازی خبری، استفاده از فناوری‌های نوین در انتشار اخبار را لازمه حفظ منبع خبری روابط عمومی به عنوان مرجع موثق خبرگزاری‌های مختلف و خانواده آموزش عالی دانست.
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 10:15

میزگرد مشکلات روابط عمومی الکترونیک در اراک برگزار شد میزگرد مشکلات روابط عمومی الکترونیک در اراک برگزار شد
میزگرد بایدها، نبایدها و مشکلات روابط عمومی الکترونیک روز دوشنبه در ایرنا مرکز استان مرکزی برگزار شد.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 - 12:48

مدیریت اعتبار آنلاین مدیریت اعتبار آنلاین
نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از کسب و کارها (54٪) اعتقاد دارند که مدیریت اعتبار آنلاین بسیار ضروری است و برنامه ای برای اختصاص منابع بیشتر به آن در پاسخ به افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی و بررسی آنلاین در دست دارند.
شنبه، 10 آذر 1397 - 14:28

اگر فیس بوک فردا بمیرد چه؟ چشم انداز روابط عمومی اگر فیس بوک فردا بمیرد چه؟ چشم انداز روابط عمومی
در یک دهه گذشته که شبکه‌های اجتماعی در آمریکا و دیگر نقاط دنیا رونق گرفتند، کنش‌گران حامی حریم خصوصی به کاربران هشدار می‌دادند جایی که خدمات برای کاربران رایگان است، در واقع خود این کاربران، محصول فروخته‌شده اند.
یکشنبه، 26 فروردین 1397 - 07:43

مدل تبلیغاتی کمبریج آنالیتیکا؛ بازی قدرت در سایه‌ داده‌ها مدل تبلیغاتی کمبریج آنالیتیکا؛ بازی قدرت در سایه‌ داده‌ها
کمبریج آنالیتیکا؛ شرکت مشاور داده‌کاوی و تحلیل داده‌ای که تا همین چند روز پیش فخر می‌فروخت که پیروزی غیرمنتظره دونالد ترامپ را مهندسی کرده، اما موجی از افشاگری‌ها درباره شیوه‌های کار آن، مهندسی انتخاباتی ادعایی را به جنجالی تبدیل کرده که شاید به رسوایی جبران‌ناپذیری برایش بینجامد.
یکشنبه، 5 فروردین 1397 - 15:25

روابط عمومی مقاله ای روابط عمومی مقاله ای
روابط عمومی مقاله ای شامل نگارش و انتشار محتوا برای انتشار در وبسایت، وبلاگ، رسانه های جدید یا مجلات مختلف می شد.
سه شنبه، 14 اسفند 1397 - 15:36

وبینار های موفق وبینار های موفق
وبینار های موفق (سیمنارهای اینترنت محور) فقط با یک اشاره دست شکل نمی گیرند. باید یک موضوع فوق العاده، یک سخنران مهمان عالی (یا حداقل معرفی خودتان به عنوان یک کارشناس) و توانایی حفظ توجه مستمر مخاطبین برای 60 تا 90 دقیقه دست به دست هم بدهند تا این موفقیت شکل بگیرد.
چهارشنبه، 16 اسفند 1396 - 00:32

روابط عمومی دیجیتال در خدمت بانکداری دیجیتال روابط عمومی دیجیتال در خدمت بانکداری دیجیتال
هم اکنون در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه افراد و حتی اشیاء با یکدیگر اتصال دارند. در سال ۱۹۹۰ فقط ۱۰۰ میلیون کامپیوتر شخصی و کمتر از ۳ میلیون کاربر اینترنت وجود داشت. براساس مطالعه‌ای که توسط موسسه گارتنر انجام شده است، تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۷ میلیارد کاربر و کسب و کار با ۳۰ میلیارد ابزار به اینترنت متصل خواهند بود.
سه شنبه، 8 اسفند 1396 - 20:48

روابط عمومی ویدئویی روابط عمومی ویدئویی
اگر هنوز روابط عمومی ها به طور کامل و همه جانبه از قابلیت های این شبکه استفاده نمی کنند، وقت را بیشتر تلف نکنند و دست به کار شوند!!!
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 - 12:31

رسانه اجتماعی؛ جزء لاینفک روابط‌عمومی رسانه اجتماعی؛ جزء لاینفک روابط‌عمومی
امروزه رسانه اجتماعی به همراه گفتگو و اجتماع به اصطلاحات رایجی در روابط‌عمومی تبدیل شده است، مفاهیم قدرتمندی که سزاوار توجه سطح مدیریت است. مخاطبان و رسانه‌ها هر دو برای پیگیری اطلاعات مورد علاقه خود هر روز بیش از دیروز از رسانه اجتماعی بهره می‌گیرند.
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 - 23:38

چالش نوآوری در تولید محتوای روابط عمومی اینترنتی چالش نوآوری در تولید محتوای روابط عمومی اینترنتی
محتواهای خلاقانه، تبلیغات خلاقانه و نوآوری در بخش های مختلف تبدیل به ارزش شده اند و حتی در دستگاه های دولتی که تا پیش از این همچون فسیلی ایستاده در مسیر تغییر بودند، امروز تا مرزی که برایشان امکان داشته باشد دست به تغییر زده اند و جاییکه نتوانسته اند از برون سپاری استفاده می کنند.
شنبه، 25 آذر 1396 - 01:29

نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن
متخصصان روابط عمومی دائما" در پی برقراری ارتباط و شنیدن نظرات و موارد مشتریان سازمان شان هستند که همواره در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند . بنابراین بر مدیران و کارشناسان روابط عمومی است تا از مزایای رسانه های اجتماعی استفاده کرده و آنها را بخشی از جدائی ناپذیر از امور کاری خود و ارائه خدمات در مدیریت رسانه ای اجتماعی بدانند.
چهارشنبه، 8 آذر 1396 - 15:40

نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن
رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی نه تنها بر افراد، بلکه بر برندهای مختلف در صنایع داشته اند، زیرا راهکارهایی برای جذب مخاطبان خود و بدست آوردن وفاداری آنها ایجاد می کنند. روابط عمومی نیز متفاوت نیست، زیرا متخصصان دائما در پی برقراری ارتباط و شنیدن از مشتریانی هستند که همیشه در رسانه های اجتماعی حاضر و فعالند.
دوشنبه، 17 مهر 1396 - 07:44

گسترش روابط عمومی الکترونیک در هر سازمان نگاه بالا به پایین را می طلبد !!!!! گسترش روابط عمومی الکترونیک در هر سازمان نگاه بالا به پایین را می طلبد !!!!!
در عرصه ارائه خدمات و کالا و تبادل اطلاعات با مخاطبان یا همان مشتریان، روابط عمومی الکترونیک نقشی اساسی را برعهده دارد، فرآیند جذب و حفظ مشتریان جدا از فرآیندهای بازاریابی امری است که بدون وجود روابط عمومی الکترونیک به اهداف خود نمی رسد.
یکشنبه، 16 مهر 1396 - 08:37

اینفوگرافی در ارتباطات نوین اینفوگرافی در ارتباطات نوین
اینفوگرافی باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه، حجم قابل توجهی از اطلاعات را، که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را شامل شود، به دست آورده و به سادگی و تنها از طریق بصری آن را به خاطر بسپارد.
شنبه، 15 مهر 1396 - 08:09

بهترین راهکار برای روابط عمومی سازمان ها و برندها بهترین راهکار برای روابط عمومی سازمان ها و برندها
مدیران و مسئولان روابط عمومی سازمان ها و برندهای بزرگ بین المللی امروز از روش جدید و مدرنی برای اطلاع رسانی استفاده می کنند که علاوه تاثیرگذاری بالا در رساندن پیام به مردم، ویژگی های جالب توجهی دارد.
شنبه، 1 مهر 1396 - 23:09

پنج راز ایجاد یک وبسایت پر مخاطب پنج راز ایجاد یک وبسایت پر مخاطب
در نوشته قبلی، بر اهمیت تولید محتوای با کیفیت تاکید کردیم، زیرا که یک وبسایت همراه با مطالب شگفت انگیز و رتبه بندی موتور جستجو مطلوب، کسب و کار شما را بهبود نخواهد بخشید، اگر بازدید کنندگان شما به اندازه کافی زمان برای خواندن آن ها اختصاص ندهند.
چهارشنبه، 15 شهریور 1396 - 08:27

چگونه اینترنت موجب انقلابی در نقل دهان‌به‌دهان شده است؟ چگونه اینترنت موجب انقلابی در نقل دهان‌به‌دهان شده است؟
در ابتدای سال 1967، پروفسور جان آرنت، از مدرسه کسب‌وکار کلمبیا، نقل شفاهی یا دهان‌به‌دهان را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین منابع اطلاعاتی مصرف‌کننده معرفی کرد. با گذشت زمان رفته ‌رفته ارزش و اهمیت نقل دهان‌به‌دهان یا همان word of mouth افزایش ‌یافته است.
پنجشنبه، 9 شهریور 1396 - 08:02

بخش PR از وبلاگ Inc بخش PR از وبلاگ Inc
وب‌سایت inc با این‌که روی موضوعات مختلفی هم‌چون تکنولوژی، رشد، نوآوری و غیره تمرکز کرده است، با این‌ حال، یکی از بهترین تولیدکنندگان محتوا در حوزه‌ی روابط عمومی است.
یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 13:32

کلید ارتقای روابط عمومی دیجیتال کلید ارتقای روابط عمومی دیجیتال
Fractl، که یک موسسه بازاریابی دیجیتال است، یک بررسی از 400 نفر را اجرا نمود، و از آن ها خواست پاسخ های احساسی خود را به 100 تصویر تاپ از جامعه Reddit’s r/pics ثبت کنند. احساس مثبت، همراه با شادی، تعجب، و تحسین پیشرو در 10 عامل مهم در نمودارها بودند.
پنجشنبه، 9 شهریور 1396 - 08:24

چند روش برای افزایش لیست ایمیل چند روش برای افزایش لیست ایمیل
امروزه همه چیز دیجیتالی شده و آمار نشان می دهد که بیشتر افراد تمایل دارند تا از طریق ایمیل با شرکت ها در ارتباط باشند، به همین خاطر این سوال پیش می آید که چگونه باید لیست ایمیل های بیشتری برای ارتباط با افراد جمع آوری کنیم؟
یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 08:47

هفت نکته برای این‌که مخاطب بدون خواندن، ایمیل شما آن را پاک نکند هفت نکته برای این‌که مخاطب بدون خواندن، ایمیل شما آن را پاک نکند
موضوع داغ در مورد بازاریابی ایمیل چگونگی حفظ ایمیل از حذف شدن بدون خوانده شدن و یا به عبارت دیگر کاهش نرخ شکست ایمیل است. این مورد یکی از پیچیده‌ترین قطعات بازاریابی ایمیل است، اما ما چند مرحله بیان می‌کنیم که با آن‌ها نرخ شکست ایمیل‌های شما کاهش خواهد یافت.
شنبه، 4 شهریور 1396 - 08:44

سیزده گام برای ارسال ایمیل های موثر سیزده گام برای ارسال ایمیل های موثر
- سه چیز وجود دارد که یک کارآفرین را مضطرب می‌کند؛ یک: مدیریت جریان نقدی، دو: پیدا کردن شرکای مناسب/ استخدام اعضای تیم صحیح، سه: فشار دادن دکمه ارسال در یک کمپین ایمیل.
جمعه، 3 شهریور 1396 - 08:41

پنج اشتباه در ارسال ایمیل تبلیغاتی پنج اشتباه در ارسال ایمیل تبلیغاتی
گاهی اوقات حتی باتجربه‌ترین بازاریابان ایمیل هم اشتباهاتی انجام می‌دهند که تمام زحمات‌شان هدر می‌رود. در این مقاله پنج اشتباه که در ایمیل صورت می‌گیرد و راهکارهایی برای جلوگیری از آن‌ها ارائه می‌شود.
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 08:14

بایدها و نبایدها در نوشتن ایمیل بایدها و نبایدها در نوشتن ایمیل
هر کلمه‌ای که در یک ایمیل می‌نویسید بر روی خواننده اثر می‌گذارد و مخاطب شما با خواندن کلمات متوجه لحن و حالات شما می‌شود. شکلک‌ها و علامت‌های تعجب به خصوص در ایمیل‌های کسب‌وکاری شما را از مشتری دور خواهند کرد و در واقع زبان رسمی برای کسب‌کارها بدون استفاده از بستر‌های منفی اغلب به خوبی عمل می‌کنند.
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 08:10

پنج گام برای ایجاد پادکست‌ های موفق پنج گام برای ایجاد پادکست‌ های موفق
با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از پادکست‌ ها هم در حال افزایش است. یک مطالعه که در می 2014 انجام گرفت نشان داد که 1.7 درصد از مجموع زمان آمریکایی‌ها صرف گوش دادن به پادکست‌ها می‌شود. در کشور ما هم بسیاری از افراد علاقه‌ی وافری به پادکست‌ها دارند، ما پنج مرحله برای شما معرفی می‌کنیم تا پادکست‌های بهتری راه‌اندازی کنید.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 09:03

در دنیای روابط عمومی آنلاین از ابزارهای تسهیل‌کننده نباید غافل بود در دنیای روابط عمومی آنلاین از ابزارهای تسهیل‌کننده نباید غافل بود
تمسا یکی از ابزارهایی است که به تازگی به بازار معرفی شده و در مدتی کوتاهی توانسته است بخش اعظمی از نیازهای فعالان روابط عمومی را برطرف سازد. از امکانات این پلتفرم می‌توان به جستجوی جامع در تمامی بسترهای دیجیتال، تحلیل کامنت‌ و پست‌، انتشار زمان‌دار محتوا در رسانه‌های دیجیتال و رصد اکانت‌های دیجیتال سازمانی اشاره کرد.
شنبه، 28 مرداد 1396 - 09:54

برای اولین بار در ایران جستجو میان اخبار و کامنت‌های رسانه‌های دیجیتال برای اولین بار در ایران جستجو میان اخبار و کامنت‌های رسانه‌های دیجیتال
برای اولین بار در ایران جستجو میان اخبار و کامنت‌های رسانه‌های دیجیتال (خبرگزاری‌های آنلاین، کانال‌های تلگرام، اینستاگرام و توییتر)
یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 16:04

انتشـارات در فضای سـایبری با روابط عمـومی الکتـرونیک انتشـارات در فضای سـایبری با روابط عمـومی الکتـرونیک
روابط عمومی الکترونیک یک چرخه خبری 24 ساعته به وجود آورده است، یعنی مخاطبان سازمان شما در هر زمان و مکان که اراده کنند می توانند به مطالب مورد دلخواه خود دست پیدا کنند.
یکشنبه، 8 مرداد 1396 - 09:08

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دو کارگاه آموزشی روابط عمومی برگزار می‌شود


   مراسم معارفه سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل


  نگاهی تجربی به چالش های روابط عمومی


  درگذشت پدر سینمای ایران


  چهار گام تا طراحی حرفه ای کتاب


  تجلیل از مسئولان روابط عمومی های گرمسار


  مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی: رسالت رسانه‌ها و مدیران روابط‌عمومی جدا از یکدیگر نیست


  روابط عمومی دانشگاه مازندران رتبه برتر کشور


  اقدامات ضروری برای اجرای مراسم جمعی


  به همت خانه مطبوعات؛ مدیران برتر روابط عمومی آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی