روابطعمومی دیجیتال: اهمیت آن برای برند شما در 2021
یک استراتژی خوب برای روابطعمومی دیجیتال میتواند هدایتگر برداشت و نگرش مخاطبانتان نسبت به برند شما باشد. وقتی مخاطب جایگاه مناسبی برای برندتان قائل شود، با کمال میل محتوای تولیدی توسط شما را مصرف خواهد کرد. همچنین یک برنامه کارآمد برای روابطعمومی دیجیتال میتواند مقاصد خوب برندتان در آن بازار را ترویج کند که منجر به ارجاعهای ارگانیک و طبیعی از سوی مخاطبان علاقهمندتان خواهد شد.
|
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 - 08:01
|
رشد و پیشرفت روابطعمومی با اجرای هوش مصنوعی
با گذشت زمان، متخصصان روابطعمومی بهتر هوش مصنوعی را درک میکنند. در هوش مصنوعی، عمیقا بر حمایت از مشتری تاکید میشود. اما آنچه باید بهخاطر داشته باشیم این است که روابطعمومی همیشه بین مشتری و برند قرار میگیرد که توسط مردم اجرا میشود، سرانجام متخصصان روابطعمومی به دلیل مزایای هوش مصنوعی باید آن را بهکار گیرند.
|
دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 11:04
|
5 راه برای کمک به متخصصان روابطعمومی
ما به عنوان متخصصان روابطعمومی، گزافهپردازی را خوب میدانیم. در واقع بخشی از شغل ما این است. گاهی اوقات همین حس باعث میشود به ابزارها و تکنولوژی شک میکنیم که یحتمل موضوع مهمتر و بزرگتری وجود دارد.
|
دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 11:09
|
مدیریت بحران/ نظارت بر رسانههای اجتماعی
تحقیقاتی را درباره ابزارهای نظارت بر رسانه اجتماعی انجام دهید که بیش از سایر ابزارها رایج هستند. شما از کدام ابزارها برای نظارت بر سکوهای رسانههای اجتماعی متفاوت استفاده می کنید؟
|
جمعه، 18 مهر 1399 - 08:14
|
راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژیهای روابطعمومی در لینکدین
با استفاده از ترکیبی از استراتژیهای سنتی بازاریابی در لینکدین و جدیدترین ابزارهای تجاری، می توانید استراتژی روابطعمومی دیجیتال خود را به سطح بالایی برسانید. این فناوری به تنهایی موفقیت شما را در لینکدین تضمین نمی کند زیرا هنر ارتباطات و مهارت استفاده از شبکه های اجتماعی نیز نقش مهمی در عملکرد استراتژی روابطعمومی دارند.
|
جمعه، 4 مهر 1399 - 19:39
|
روابط عمومی ویدئویی
امروزه بسیاری از روابط عمومی ها، اقبال بسیار زیادی نسبت به استفاده از این شبکه ها و انتشار ویدئوهای آنلاین برای بیان داستان های خودشان و اشتراک گذاری پیام های شان با مخاطبان مسئولیت پذیر دارند.
|
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 - 12:31
|
5 نکته در استفاده از ویدئوی زنده برای روابط عمومی
برای بسیاری از برندها، ویدئوی زنده که در گذشته بودنش صرفا خوب تلقی می شد امروزه به یک باید تبدیل شده است. پخش مداوم ویدئوی زنده امروز بخشی ثابت از کنفرانس ها یا جلسات سهامداران شده است و بسیاری از افراد از همین راه برنامه ها و گردهمایی های خود را پخش می کنند.
|
یکشنبه، 18 خرداد 1393 - 10:35
|
مدیریت شهرت آنلاین
در حوزه وب 2 و فراتر از آن، مدیریت شهرت آنلاین تبدیل به موضوعی مهم برای افراد و شرکت ها نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ آن شده است. بررسی ادبی در این مقاله چشم اندازی از توسعه همه جانبه تحقیق مدیریت شهرت آنلاین ارائه کرده است. در نتیجه، ارتباط تعداد کمی از نشریات مدیریت شهرت آنلاین نشان دهنده خلائی در بحث مدیریت شهرت آنلاین در تحقیقات سیستم های اطلاعاتی است.
|
چهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 20:06
|
لایو بازی؛ ارتباط با کارکنان یا ...؟
مروری بر برخی از این نوع لایوها حکایت از آن دارد که ظاهرا برخی مدیران ارشد و #روابطعمومیها نه تنها الفبای برقراری ارتباط دوسویه با کارکنان را رعایت نمی کنند، بلکه از لایو به عنوان یک شوی تبلیغاتی با اهداف چند منظوره سوء استفاده می کنند!
|
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 - 17:41
|
چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟
من روی تدوین استراتژی رسانه اجتماعی برای یکی از مشتریانمان کار می کنم، بنابراین فکر کردم یکی از راه هایی که من آن را راه نوین نام نهاده ام با شما به اشتراک بگذارم.
تعداد واسط های اجتماعی می تواند خارج از شمار باشد، و این مساله برای تولید محتوا و تعامل با مشتریان و روکردهایی که در فضاهای آنلاین اتخاذ می کنیم از اهمیت بسزایی برخوردار است،
|
شنبه، 24 اسفند 1392 - 07:33
|
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: مرگ سازمانها با عدم بهرهگیری از تکنولوژیهای نوین ارتباطات
عدم توجه و استفاده از این فناوریهای ارتباطی و بسنده کردن به الگوهای قدیمی به ایجاد رکود یا حتی مرگ سازمان منجر میشود. در عصری که اطلاعات در حال انفجار است و حجم اطلاعات به نحو بیسابقهای رشد داشته، دیگر نمیتوان بدون فناوریهای وابسته به هوش مصنوعی مانند «تحلیل بیگدیتا» از تغییرات و افکار عمومی مطلع بود و با آن تعامل داشت.
|
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 11:18
|
اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال
نقش روابطعمومی در برندسازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش را نمیتوان نادیده گرفت. طبیعتا وقتی در عصر دیجیتال زندگی میکنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شده است روابط عمومی دیجیتال بهتر می تواند پاسخگو باشد.
|
شنبه، 3 خرداد 1399 - 18:14
|
راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی
روابط عمومی معمولاً بیشتر روی افراد با نفوذ مانند سرمایه گذاران، سهامداران، شرکای تجاری و غیره متمرکز شده است، اما با پیشرفت رسانه های اجتماعی، این افراد در این سیستم عامل ها حضور دارند که از این پس می توانند برای اهداف روابط عمومی استفاده شوند. از آنجا که هم روابط عمومی و هم رسانه های اجتماعی برای ایجاد و حفظ اعتماد به نفس در شرکت و محصولاتشان استفاده می شوند، طبیعی است که این دو باید همگام باشند.
|
سه شنبه، 5 اسفند 1399 - 21:06
|
5 روش بومی سازی رسانه های اجتماعی
بومی سازی مشاغل منجر به درآمد بیشتر کسب و کارها می شود. برای بهره مندی کامل از بومی سازی مشاغل، باید محلی سازی رسانه های اجتماعی را به کار بگیرید.
|
یکشنبه، 18 آبان 1399 - 13:09
|
2 راه برای دفاع از اعتبار آنلاین
شهرت همیشه یکی از مهمترین دارایی های هر شرکتی خواهد بود. بنابراین شما نمی توانید بیکار بنشینید تا دیگران ناعادلانه سعی کنند شما را از بین ببرند.
درعوض، باید آنچه را که درباره سازمان شما گفته می شود را به صورت آنلاین کنترل کنید و زمان و چگونگی مشارکت را درک کنید.
|
سه شنبه، 5 فروردین 1399 - 03:16
|
4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابطعمومی برنامه تلفن همراه
اجرای صحیح استراتژی روابطعمومی برنامه تلفن همراه نیاز به برنامه ریزی کامل و ارتباط هوشمندانه با رسانه ها و کاربران بالقوه دارد.
|
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 02:55
|
4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال
انجام یک استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.
|
شنبه، 10 اسفند 1398 - 08:13
|
14 بازیکن برتر تولید محتوا در یوتیوب و اینستاگرام معرفی شدند
با ظهور تثیرگذاران یوتیوب و اینستاگرام، شرکت های برتر روابطعمومی، دپارتمان های دیجیتالی تشکیل داده اند و با تولیدکنندگان برتر مانند دیوید دوبریک و اما شمبرلین کار می کنند.
|
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 - 17:58
|
۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند
مدیریت شهرت آنلاین شما بهترین راه برای اطمینان از این است که شما به عنوان یک برند واقعی دیده و همانطور که می خواهید، شناخته می شوید. در این یادداشت چهار روش وجود دارد که ORM می تواند تصویر روابط عمومی شرکت شما را تقویت کند.
|
شنبه، 23 آذر 1398 - 08:02
|
چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
برخی ممکن است تصور کنند افرادی که در روابط عمومی فناوری کار می کنند دارای حواشی مشابهی هستند، اما تکالیف و وظایف می توانند بسیار متفاوت باشند.
مهمترین متغیرهایی که می توانند فناوری روابط عمومی را شکل دهند قدرت برند و مرحله رشد شرکت است.
|
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 10:12
|
3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
همانطور که می توانید از این مطالب اسنباط کنید، داده ها یکی از مهمترین مواردی است که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند و به آن اعتماد دارند. وابستگی ما به داده ها برای تصمیم گیری درست احتمالاً در آینده رشد خواهد کرد.
|
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 08:01
|
5 تاکتیک بهینه سازی موتور جستجو برای تقویت روابط عمومی دیجیتالی
تاکتیک های سئو فقط برای بازاریابی محتوا نیستند بلکه آنها ثابت کرده اند که ابزاری اساسی برای استراتژی های روابط عمومی و یک روند روابط عمومی مناسب هستند. اکنون وقت آن رسیده است که اگر می خواهید استراتژی روابط عمومی خود را تقویت کنید، بیشتر این تاکتیک ها را به عنوان بخشی از انبار مهمات روابط عمومی خود استفاده کنند.
|
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 13:28
|
استفاده از رپورتاژ آگهی و روابط عمومی برای لینک بیلدینگ و سئو سایت
با استفاده از قدرت روابط عمومی (PR)، میتوان یک استراتژی منحصربهفرد لینک بیلدینگ را پیاده کرد.
اگر میخواهید با تکنیک جدید لینک بیلدینگ آشنا شوید و در مدت زمانی کوتاه، بک لینک هایی قدرتمند از وبسایتهای ترازِ اول (با اتوریتی بالا) بگیرید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
|
سه شنبه، 5 آذر 1398 - 22:23
|
اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
بوجود آمدن اینترنت همه چیزها که به دنبال اتصال همه 1) آدم ها، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها به اینترنت است، عصر جدیدی از ارتباطات رقم می خورد که موجب هوشمند شدن روابط عمومی ها و ایجاد "توانش ارتباطی" جدیدی می شود.
|
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 11:08
|
دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک در استان مرکزی برگزار شد
دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک با عنوان کاربرد فناوری اطلاعات، روز دوشنبه با حضور دست اندرکاران این حوزه در سالن غدیر استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.
|
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 15:48
|
۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰
با توجه به سال جدید که کمتر از سه ماه دیگر از راه می رسد، رسانههای اجتماعی شاهد تغییرات سریع و به روز رسانی هایی در سراسر سیستم عامل های کلیدی هستند.
|
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 17:31
|
تحول در روابط عمومی با ابزارهای بازاریابی محتوایی
نقش روابط عمومی ایجاد پیوند میان بخشهای مختلف یک شرکت است. اگر شرکت ما توانایی فعالیت مناسب در بخش های مختلف را نداشته باشد، به زودی با شکست مواجه خواهد شد. خوشبختانه امروزه راهکارهای زیادی برای ارتقای سطح روابط عمومی برندها وجود دارد. در این مقاله قصد بررسی نحوه ایجاد تحول در روابط عمومی با استفاده از ابزارهای بازاریابی محتوایی را داریم.
|
سه شنبه، 19 شهریور 1398 - 21:31
|
تعامل موثر استارت آپ ها و روابط عمومی استراتژیک
یکی از مولفه های اصلی شناخت و وفاداری مشتری از محصول یا خدمات، استفاده از تیم روابط عمومی و تبلیغات است. روابط عمومی و تبلیغات در کسب و کارهای دارای پیشینه و سابقه طولانی، تعریفی مشخص دارد. شرح وظایفی که طی سالها تلاش و ممارست، به قدر کافی صیقل خورده و تمام ابعاد آن مشخص و شفاف است.
|
چهارشنبه، 13 شهریور 1398 - 13:49
|
اصول روابط عمومی برای استارت آپ های نوپا
به طور معمول تلاش برای ارزیابی مداوم برنامه روابط عمومی برندمان موجب بهروز رسانی اش خواهد شد. به این ترتیب دیگر برای ارتقای برنامه مان نیازمند مشاهده خطای عینی نخواهیم بود. این امر نارضایتی مشتریان را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.
|
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 17:05
|
نکات روابط عمومی برای شرکت های امنیت سایبری
هنگامی که یک برنامه روابط عمومی به درستی طراحی و اجرا شود نه تنها می تواند آگاهی، بلکه یک جریان هدایت شده را ایجاد کند. هر یک از افراد شرکت KPMG در شرکت های نوپا باید در تبلیغات دیجیتال و روابط عمومی هوشمند سرمایه گذاری کنند.
|
شنبه، 5 مرداد 1398 - 15:39
|