درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 04:59   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد

  مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398
  کاهش وزن و تقویت حافظه، جزو 5 فایده چای سبز برای بدن
  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی
  اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی «چهارمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز» بانک آینده
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های کرمانشاه برگزار شد
  «بیان واقعیت ها»، استراتژی رسانه ای وزارت صمت است
  30درصد از بودجه بیمه دانا در پاییز امسال محقق شد
  خدمات بانک پارسیان به نابینایان
  نغمه دانش آشتیانی مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی هنروتجربه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

برگزاری کارگاه مدیریت راهبردی فضای مجازی و نقش روابط عمومی در شیراز برگزاری کارگاه مدیریت راهبردی فضای مجازی و نقش روابط عمومی در شیراز
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس در خصوص برگزاری کارگاه آینده پژوهی و مدیریت راهبردی فضای مجازی و نقش روابط عمومی گفت: این کارگاه با هدف ارتقاء دانش کارشناسان و مدیران روابط عمومی برگزار شده است.
چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 13:27

آنچه باید بدانیم!/ پیام‌های‌ کنترل‌ شده‌ در رسانه‌های‌ الکترونیک‌ آنچه باید بدانیم!/ پیام‌های‌ کنترل‌ شده‌ در رسانه‌های‌ الکترونیک‌
با وجود این‌، در چند دهه‌ گذشته‌ نوع‌ جدیدی‌ از کارگزاران‌ روابط‌ عمومی‌ که‌ به‌ فرصت‌های‌ ذاتی‌ تبلیغاتی‌ در رادیو و تلویزیون‌ خو کرده‌ و با آخرین‌ گرایش‌های‌ تکنولوژی‌ نیز آشنا بودند، دامنه‌ فعالیت‌های‌ روابط‌ عمومی‌ را تا رسانه‌های‌ گروهی‌ بسط‌ دادند. امروزه‌ کارگزاران‌ روابط‌ عمومی‌ ارتباط‌ با رادیو و تلویزیون‌ را به‌ همان‌ شدت‌ رسانه‌های‌ چاپی‌ دنبال‌ می‌کنند.
چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 09:41

چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019 چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019
هر ساله ما مقالات فراوانی در خصوص روندهای رو به رشد و آینده  رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی می‌خوانیم. ما هرسال این موضوع را یادآوری می‌کنیم که اگر در حال حاضر شروع به انطباق شرایط خودمان با این روندها نکنیم، یک سال عقب می‌مانیم.
چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 08:34

سال ۲۰۱۹ آغاز عصر اخبار جعلی است سال ۲۰۱۹ آغاز عصر اخبار جعلی است
امروزه فنّاوری به‌سرعت بسیار بالایی درحال‌توسعه و پیشرفت است و این موضوع به معنای این است که تشخیص یک ویدئوی جعلی از ویدئوی واقعی بسیار سخت است. البته نباید در این زمینه کاملاً ناامید بود زیرا به باور متخصصان، ازنظر فنی امکان دارد ابزاری ایجاد شود که بتوان با کمک آن به راحت‌ترین نحو، جعلی بودن یک ویدئو را تشخیص داد.
دوشنبه، 19 آذر 1397 - 12:38

۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارت‌آپ‌ها ۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارت‌آپ‌ها
روابط ‏عمومی باید هنر و علم خوب نشان دادن فعالیت‏‌های مجموعه‏ خود را داشته باشد؛ وجه تمایز روابط‏ عمومی از بازاریابی همین موضوع است، چرا که در بازاریابی فعالیت‏‌ها صرفاً با ابزار تبلیغات و ارتباطات هدفمند در جهت عرضه محصول یا خدمت صورت می‌گیرد، در حالی که در روابط ‏عمومی با استفاده از همان شیوه‏‌ها و با استفاده از ابزارهای رسانه‏‌ای غیر‏تجاری سهمی به دست آورده و ذهنیتی که مدنظر ما است را ایجاد می‌کند.
سه شنبه، 13 آذر 1397 - 17:56

شش گام برای تولید پادکست شخصی خود شش گام برای تولید پادکست شخصی خود
اجرای یک پادکست یک راه بزرگ برای ارتقای برند شما است، اما برای این کار لازم است که برنامه ریزی قبلی داشته باشید.
سه شنبه، 6 آذر 1397 - 11:57

تأثیر بهینه سازی موتور جست وجو در مدیریت اعتبار تأثیر بهینه سازی موتور جست وجو در مدیریت اعتبار
بررسی ها بخش ارزشمندی از گسترش آنلاین کسب و کار شما محسوب می شوند، زیرا نه تنها اعتبار، بلکه استراتژی محلی و رتبه بندی شما را در گوگل نیز تحت تأثیر قرار می دهند.
جمعه، 2 آذر 1397 - 12:26

متخصصان روابط عمومی باید بدانند متخصصان روابط عمومی باید بدانند
هر متخصص روابط عمومی اهمیت فناوری هوشمندانه را در مورد به اشتراک گذاشتن اطلاعات، ارتباط با مخاطبین خود و مدیریت برند و اعتبار آنلاین شما می داند. آشنا کردن با شاغلان روابط عمومی با اصطلاحات استفاده شده در صنعت فناوری، راهی عالی برای درک بهتر تکنولوژی است.
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 00:36

راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی
به خاطر داشته باشید که مشارکت در رسانه های جمعی زمانی معنی پیدا می کند که درک عمیق تری نسبت به انسانشناسی و جامعه شناسی داشته باشید و بدانید که صرف شناختن ابزارهای اجتماعی که روابط را تسهیل می کند کافی نیست. این به معنی ایجاد و پرورش ارتباط با افراد است، اینترنتی یا در دنیای واقعی و این روابط توسط ارزش ها و منافع متقابل تعریف می شود.
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 - 07:19

تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
در این نامه اعلام شده که از ۴۱۷ دستگاه متصل به این سامانه، وزارت جهاد کشاورزی با ۱۰۰ درصد پاسخگویی به درخواست ها و شکایات به نسبت تعداد، پاسخگوترین دستگاه سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بوده است.
یکشنبه، 28 مرداد 1397 - 13:00

روابط عمومی الکترونیک گذار از سنت به مدرنیته روابط عمومی الکترونیک گذار از سنت به مدرنیته
مدیریت اطلاعات در تولید، انعکاس و همچنین گردآوری اطلاعات و بهره‌گیری از آن در اقیانوس اطلاعاتی وظیفه روابط عمومی است. یکی از مهمترین ویژگی‌های جوامع پیشرفته و به اصطلاح شمال، در راستای توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی توجه روزافزون به مدیریت اطلاعات است.
شنبه، 4 اسفند 1397 - 01:10

شوخی روابط عمومی با دیپلماسی عمومی شوخی روابط عمومی با دیپلماسی عمومی
عنوان روابط عمومی چند سالی است که به طور ویژه زینت بخش وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شهرداری‌های کشور شده است. اما با یک بررسی ساده خروجی محتوای سایت‌های دولتی، تشریفاتی بودن آن کاملا نمایان است.
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 - 12:11

گزارشگری از حوادث مربوط به فناوری های نو و تشویق فناوری هراسی گزارشگری از حوادث مربوط به فناوری های نو و تشویق فناوری هراسی
داستان‌گویی در علم و فناوری مانند هر شاخه دیگری از روزنامه‌نگاری در کنار نیازی که به جذابیت دارد اما باید مبتنی بر واقعیت‌ها، داده‌ها، تحلیل‌های درست و تعریف و توضیح چهارچوب‌ها و معرفی مناظره‌های واقعی در اطراف آن موضوع باشد.
دوشنبه، 8 مرداد 1397 - 15:15

تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات
نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات ـ روزنامه ها دارند تماما آنلاین می شوند
جمعه، 13 تیر 1393 - 10:07

انتشارات الکترونیک در روابط عمومی انتشارات الکترونیک در روابط عمومی
انتشار از دیرباز وسیله ای برای تخلیه آنچه در ذهن آدمی می گذرد بوده و بـــه فرد توانایی می دهد تا ایده ها، عقاید، داستانها و هرآنچه به آن می اندیشد را در معرض دید عموم قرار دهد. اما انتشارات الکترونیکی صدها بار این کار را آسانتر کرده است. انتشارات الکترونیکی، فرآیند تولید و اشاعه اطلاعات از طریق ابزار الکترونیکی شامل پست الکترونیکی و وب است.
دوشنبه، 13 مرداد 1393 - 11:41

تولید محتوای دیجیتالی نیاز امروز روابط عمومی ها تولید محتوای دیجیتالی نیاز امروز روابط عمومی ها
روابط عمومیها باید کم کم فضای انتشارات غیر دیجیتالی را به فضای دیجیتالی تبدیل کرده و از طریق شبکه های اجتماعی و شبکه های درون وبیرون امکان دسترسی بخش بزرگی از مخاطبان را فراهم آورند.
جمعه، 6 مرداد 1396 - 08:58

 بحران اخبار جعلی در کمین کشور بحران اخبار جعلی در کمین کشور
خبرهای جعلی با قوت گرفتن شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر به سرعت جای خود را در بین مردم دنیا باز کرده‌اند و تبدیل به واقعیتی انکارناشدنی و خطرناک شده‌اند که همچون یک بمب ساعتی عمل می‌کند.
جمعه، 28 اردیبهشت 1397 - 11:17

 لزوم استفاده ازفضای مجازی و فناوری‌های نوین برای انتشار اخبار لزوم استفاده ازفضای مجازی و فناوری‌های نوین برای انتشار اخبار
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تعدد شبکه‌های مجازی خبری، استفاده از فناوری‌های نوین در انتشار اخبار را لازمه حفظ منبع خبری روابط عمومی به عنوان مرجع موثق خبرگزاری‌های مختلف و خانواده آموزش عالی دانست.
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 10:15

میزگرد مشکلات روابط عمومی الکترونیک در اراک برگزار شد میزگرد مشکلات روابط عمومی الکترونیک در اراک برگزار شد
میزگرد بایدها، نبایدها و مشکلات روابط عمومی الکترونیک روز دوشنبه در ایرنا مرکز استان مرکزی برگزار شد.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 - 12:48

مدیریت اعتبار آنلاین مدیریت اعتبار آنلاین
نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از کسب و کارها (54٪) اعتقاد دارند که مدیریت اعتبار آنلاین بسیار ضروری است و برنامه ای برای اختصاص منابع بیشتر به آن در پاسخ به افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی و بررسی آنلاین در دست دارند.
شنبه، 10 آذر 1397 - 14:28

اگر فیس بوک فردا بمیرد چه؟ چشم انداز روابط عمومی اگر فیس بوک فردا بمیرد چه؟ چشم انداز روابط عمومی
در یک دهه گذشته که شبکه‌های اجتماعی در آمریکا و دیگر نقاط دنیا رونق گرفتند، کنش‌گران حامی حریم خصوصی به کاربران هشدار می‌دادند جایی که خدمات برای کاربران رایگان است، در واقع خود این کاربران، محصول فروخته‌شده اند.
یکشنبه، 26 فروردین 1397 - 07:43

مدل تبلیغاتی کمبریج آنالیتیکا؛ بازی قدرت در سایه‌ داده‌ها مدل تبلیغاتی کمبریج آنالیتیکا؛ بازی قدرت در سایه‌ داده‌ها
کمبریج آنالیتیکا؛ شرکت مشاور داده‌کاوی و تحلیل داده‌ای که تا همین چند روز پیش فخر می‌فروخت که پیروزی غیرمنتظره دونالد ترامپ را مهندسی کرده، اما موجی از افشاگری‌ها درباره شیوه‌های کار آن، مهندسی انتخاباتی ادعایی را به جنجالی تبدیل کرده که شاید به رسوایی جبران‌ناپذیری برایش بینجامد.
یکشنبه، 5 فروردین 1397 - 15:25

روابط عمومی مقاله ای روابط عمومی مقاله ای
روابط عمومی مقاله ای شامل نگارش و انتشار محتوا برای انتشار در وبسایت، وبلاگ، رسانه های جدید یا مجلات مختلف می شد.
سه شنبه، 14 اسفند 1397 - 15:36

وبینار های موفق وبینار های موفق
وبینار های موفق (سیمنارهای اینترنت محور) فقط با یک اشاره دست شکل نمی گیرند. باید یک موضوع فوق العاده، یک سخنران مهمان عالی (یا حداقل معرفی خودتان به عنوان یک کارشناس) و توانایی حفظ توجه مستمر مخاطبین برای 60 تا 90 دقیقه دست به دست هم بدهند تا این موفقیت شکل بگیرد.
چهارشنبه، 16 اسفند 1396 - 00:32

روابط عمومی دیجیتال در خدمت بانکداری دیجیتال روابط عمومی دیجیتال در خدمت بانکداری دیجیتال
هم اکنون در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه افراد و حتی اشیاء با یکدیگر اتصال دارند. در سال ۱۹۹۰ فقط ۱۰۰ میلیون کامپیوتر شخصی و کمتر از ۳ میلیون کاربر اینترنت وجود داشت. براساس مطالعه‌ای که توسط موسسه گارتنر انجام شده است، تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۷ میلیارد کاربر و کسب و کار با ۳۰ میلیارد ابزار به اینترنت متصل خواهند بود.
سه شنبه، 8 اسفند 1396 - 20:48

روابط عمومی ویدئویی روابط عمومی ویدئویی
اگر هنوز روابط عمومی ها به طور کامل و همه جانبه از قابلیت های این شبکه استفاده نمی کنند، وقت را بیشتر تلف نکنند و دست به کار شوند!!!
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 - 12:31

رسانه اجتماعی؛ جزء لاینفک روابط‌عمومی رسانه اجتماعی؛ جزء لاینفک روابط‌عمومی
امروزه رسانه اجتماعی به همراه گفتگو و اجتماع به اصطلاحات رایجی در روابط‌عمومی تبدیل شده است، مفاهیم قدرتمندی که سزاوار توجه سطح مدیریت است. مخاطبان و رسانه‌ها هر دو برای پیگیری اطلاعات مورد علاقه خود هر روز بیش از دیروز از رسانه اجتماعی بهره می‌گیرند.
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 - 23:38

چالش نوآوری در تولید محتوای روابط عمومی اینترنتی چالش نوآوری در تولید محتوای روابط عمومی اینترنتی
محتواهای خلاقانه، تبلیغات خلاقانه و نوآوری در بخش های مختلف تبدیل به ارزش شده اند و حتی در دستگاه های دولتی که تا پیش از این همچون فسیلی ایستاده در مسیر تغییر بودند، امروز تا مرزی که برایشان امکان داشته باشد دست به تغییر زده اند و جاییکه نتوانسته اند از برون سپاری استفاده می کنند.
شنبه، 25 آذر 1396 - 01:29

نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن
متخصصان روابط عمومی دائما" در پی برقراری ارتباط و شنیدن نظرات و موارد مشتریان سازمان شان هستند که همواره در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند . بنابراین بر مدیران و کارشناسان روابط عمومی است تا از مزایای رسانه های اجتماعی استفاده کرده و آنها را بخشی از جدائی ناپذیر از امور کاری خود و ارائه خدمات در مدیریت رسانه ای اجتماعی بدانند.
چهارشنبه، 8 آذر 1396 - 15:40

نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن
رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی نه تنها بر افراد، بلکه بر برندهای مختلف در صنایع داشته اند، زیرا راهکارهایی برای جذب مخاطبان خود و بدست آوردن وفاداری آنها ایجاد می کنند. روابط عمومی نیز متفاوت نیست، زیرا متخصصان دائما در پی برقراری ارتباط و شنیدن از مشتریانی هستند که همیشه در رسانه های اجتماعی حاضر و فعالند.
دوشنبه، 17 مهر 1396 - 07:44

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «اندی رونی» مفسر تلویزیونی معاصر که 91 سال و چند ماه عمر کرد و 69 سال ژورنالیست بود


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  روابط عمومی باید دارای ارزش خبری باشد


  روزنامه‌نگاری «آلترناتیو»


  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران در همایش روابط عمومی و پایداری ملی: شفاف سازی از سوی روابط عمومی ها می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  پلیس سودان حداقل ۱۸ خبرنگار را بازداشت کرد.


  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  کارگاه آموزشی خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز