درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 تیر 1396 - 06:16   

آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد

  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

امکان تبلیغات بیش‌تر در فیس‌بوک برای سازمان‌های خبری

  امکان تبلیغات بیش‌تر در فیس‌بوک برای سازمان‌های خبری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg
  مرکز روابط عمومی USC Annenberg
  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد
  قوی‌ترین رایانه اپل از راه می‌رسد
  آمارهای باورنکردنی از 60 ثانیه اینترنت
  برگ برنده مدیریت روابط عمومی
  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران
  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان
  اصول و فنون مصاحبه
  انجمن روابط عمومی امریکا: پیشرفت در تخصص، پیشرفت در متخصصان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

شبکه‌های اجتماعی و فرصتی به نام رمضان شبکه‌های اجتماعی و فرصتی به نام رمضان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاربران شبکه‌های اجتماعی و به طور خاص، شبکه اجتماعی توئیتر از ابتدای ماه مبارک رمضان با نشانه گرافیکی هلال ماه به رنگ آبی به استقبال این ماه مبارک رفتند
جمعه، 27 تیر 1393 - 09:03

هوش مصنوعی چگونه بر روابط عمومی تاثیر خواهد گذاشت هوش مصنوعی چگونه بر روابط عمومی تاثیر خواهد گذاشت
متخصصان دانا و باهوشِ روابط عمومی، درک نموده اند که کلان داده ها و هوش مصنوعی می تواند برای خوانندگان آن ها تحقیقات غنی از داده با موضوعات شگفت انگیز بی شمار، فراهم نماید.
یکشنبه، 17 اردیبهشت 1396 - 08:12

پادکست ابزاری برای جذب مخاطب پادکست ابزاری برای جذب مخاطب
ساختار پادکست به صورتی است که مطالب بسیاری را در خود جای می‌دهد این‌گونه محتواهای اینترنتی می‌توانند دربرگیرنده مطالبی از قبیل معرفی سازمان‌ها، مصاحبه‌ها، معرفی بخش‌های مختلف یک سازمان یا رویدادهای مختلف و ... باشند.
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 - 12:10

ارتباط‌هایمان را توییتری کنیم ارتباط‌هایمان را توییتری کنیم
فریادهای توییتری نیز از این دسته قوانین هستند. در توییتر یا ابزارهای دیگر، فریادها با روش بولد نویسی نمایان می‌شوند. مخاطبان در جملاتشان بعضی از کلمات را با حروف بزرگ می‌نویسند، یعنی همان فریاد نویسی توییتری که توجه مخاطبان را به آن کلمه یا حرف خاص جلب می‌نماید.
دوشنبه، 14 فروردین 1396 - 12:43

فرماندار تبریز از روابط عمومی های توجیه گر انتقاد کرد/ اولین همایش تخصصی روابط عمومی الکترونیکی برگزار شد فرماندار تبریز از روابط عمومی های توجیه گر انتقاد کرد/ اولین همایش تخصصی روابط عمومی الکترونیکی برگزار شد
اولین همایش روابط عمومی الکترونیکی به همت انجمن متخصصین علوم ارتباطات اجتماعی استان و با حمایت فرمانداری تبریز برگزار شد.
سه شنبه، 17 اسفند 1395 - 17:15

سه روش خبررسانی در فضای آنلاین سه روش خبررسانی در فضای آنلاین
ورود اینترنت باعث از بین رفتن نگارش به شیوه قدیمی شده است و خوانندگان نه تنها برای سرگرمی بلکه برای کسب دانش، سپس اخبار جدید و حال برای همه چیز به اینترنت روی آورده اند. بر اساس بررسی و مطالعات صورت گرفته، 69 درصد از آمریکایی ها اخبار روز را از طریق منابع آنلاین به دست می آورند.
دوشنبه، 9 اسفند 1395 - 13:17

زادروز «رادار» زادروز «رادار»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رابرت الکساندر واتسون ــ وات Watson - Watt فیزیکدان اسکاتلندی بیست و پنجم فوریه 1935 دستگاه تعیین محل پرواز هواپیما در آسمان و فاصله آن تا این دستگاه را که ساخته بود به معرض نمایش گذارد که اختصارا «رادار » نام گرفت.
جمعه، 9 اسفند 1392 - 09:10

تاریخچه و زاد روزنامه نگاری آنلاین تاریخچه و زاد روزنامه نگاری آنلاین
در ادبیات و نشریات بین المللی مربوط، یونس شکرخواه مبتکر و پایه گذار نشریات آنلاین در ایران معرفی شده است. شکرخواه متولد تیرماه 1336 (شهر مشهد) دکتر در علوم ارتباطات، فوق لیسانس روزنامه نگاری و لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی)، دبیر پیشین اخبار و مقالات بین الملل کیهان، سردبیر سابق روزنامه جام جم، سردبیر همشهری آنلاین، رئیس یک بخش پژوهش و مطالعات در دانشگاه تهران و استاد روزنامه نگاری است. دکتر شکرخواه همچنین مؤلف چندین کتاب در رشته روزنامه نگاری است.
سه شنبه، 28 بهمن 1393 - 12:30

دوازده وبلاگ محبوب روابط عمومی دوازده وبلاگ محبوب روابط عمومی
دوازده وبلاگ محبوب روابط عمومی
دوشنبه، 18 بهمن 1395 - 10:07

هفت رویکرد روابط عمومی دیجیتال هفت رویکرد روابط عمومی دیجیتال
برتر ماندن در بازی – در مقابل رقیبان- به معنی این است که شما باید هماهنگ و همراه با عملکردهایی که صنعت شما را شکل می دهد، باشید. در اینجا، هفت رویکرد روابط عمومی دیجیتال ارائه می شود:
شنبه، 16 بهمن 1395 - 07:35

روابط عمومی اینترنتی موبایلی تر شد! روابط عمومی اینترنتی موبایلی تر شد!
روابط عمومی اینترنتی که طی دو سال گذشته گمانه زنی هایی در خصوص موبایلی شدن صرف آن مطرح می شد، هنوز به این نقطه آرمانی نرسیده است اما موبایلی تر شده و به سمت یکپارچگی بیشتر پیش می رود.
شنبه، 13 آذر 1395 - 11:10

مدیریت تولید محتوا برای سایت های هدف در سئو پی آر مدیریت تولید محتوا برای سایت های هدف در سئو پی آر
علاوه بر تولید محتوا برای سایت سازمان و شرکت، روابط عمومی باید برای سایت های خبری، سایت های دریافت مقاله، فروم ها و ... محتوای مناسبی تولید کند. در تولید محتوا دو هدف باید توسط روابط عمومی دنبال شود:
سه شنبه، 13 مهر 1395 - 15:33

روابط عمومی در فضای سایبر نیازمند مدیریت زمان و محتوا روابط عمومی در فضای سایبر نیازمند مدیریت زمان و محتوا
عرصه شبکه های اجتماعی به معنای واقعی کلمه عرصه روابط عمومی است. عرصه ای که نه تنها به روابط عمومی توان ارسال پیام را می دهد بلکه او را قادر می سازد تا به داده هایی دسترسی پیدا کنند که به صورت کاملا مشخص بازخوردها، نظرات و میزان رضایتمندی مخاطبان را بدست آورند.
سه شنبه، 23 شهریور 1395 - 08:54

آیا واقعا همیشه وجود رسانه اجتماعی برای روابط عمومی ضروری است؟ آیا واقعا همیشه وجود رسانه اجتماعی برای روابط عمومی ضروری است؟
دیگر کسی در یک دفترچه راهنمای قدیمی به دنبال نشانی دفتر یک دکتر نمی گردد و یا بی هدف مسیر یک خیابان را طی نمی کند تا در راه به صورت تصادفی به رستورانی بر بخورد، بنابراین رسانه اجتماعی به تجارت ها کمک می کند که کشف شوند.
شنبه، 20 شهریور 1395 - 07:45

ارزیابی جایگاه، نقش و عملکرد روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی، چشم انداز آینده ارزیابی جایگاه، نقش و عملکرد روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی، چشم انداز آینده
از نکات قابل توجه همخوانی و همسویی شبکه های اجتماعی با تلفن های همراه می باشد که باعث راحتی، دسترسی آسان و ... شده است و در سال جاری میلادی در حدود 3 میلیارد تلفن همراه به فروش رفته، با توجه با اعداد فوق و راحتی و دسترسی آسان تلفن همراه اهمیت استفاده از شبکه های اجتماعی در روابط عمومی چندین برابر می گردد.
شنبه، 13 شهریور 1395 - 08:34

نوشتن برای وب  سایت های دولتی نوشتن برای وب  سایت های دولتی
برای نویسندگان وب سایت های دولتی این بدان معنی است که هنگام سازماندهی محتوا و نوشتن کلمات، بایستی خود را در جایگاه کاربران خود قرار دهند. کاربران انتظار دارند که محتوای وب سایت های دولتی ویژگی های زیر را داشته باشد:
یکشنبه، 24 مرداد 1395 - 07:40

از طراحی ریسپانسیو تا مرگ روابط عمومی موبایل از طراحی ریسپانسیو تا مرگ روابط عمومی موبایل
روابط عمومی موبایل از یک سو با پیامک و سیستم های ارسال پیام همراه بود و از طرف دیگر با بهره گیری از تکنولوژی های مکان یابی (GPS) به روابط عمومی این اجازه را می داد تا پیام ها و اطلاعات سفارشی تری را به مخاطبان خود ارائه دهند.
دوشنبه، 18 مرداد 1395 - 08:53

چاپ دیجیتال: محدوده های فراتر از تصور چاپ دیجیتال: محدوده های فراتر از تصور
چاپ دیجیتال مسئله ای جدید نیست، اما هر روز گامی در جهت نوآوری و کاربردهای ماجراجویانه تر آن برداشته می شود.
دوشنبه، 18 مرداد 1395 - 08:37

لزوم بهره‌گیری مسئولین روابط عمومی، در بحبوحۀ بحران‌ها از رسانه‌های اجتماعی لزوم بهره‌گیری مسئولین روابط عمومی، در بحبوحۀ بحران‌ها از رسانه‌های اجتماعی
پژوهشگران توصیه می‌کنند که متخصّصان روابط عمومی در بحبوحۀ بحران، تویتر را تحت نظارت دقیق قرار دهند تا ببینند گروه‌های مختلف مردم چگونه به بحران واکنش نشان می‌دهند و زمینه‌های پنهان نفوذ و شکل‌گیری این نگرش‌ها چیست.
شنبه، 16 مرداد 1395 - 07:33

اثرگذاری بر تاثیرگذاران - بخش کلیدی هر نوع استراتژی رسانه ای دیجیتال اثرگذاری بر تاثیرگذاران - بخش کلیدی هر نوع استراتژی رسانه ای دیجیتال
امروز، افراد فعال در رسانه های اجتماعی نیز توانایی تأثیرگذاری بر طرز تفکر سایر مصرف کنندگان را داشته و قادرند احساسات آن ها را نسبت به سازمان ها و محصولات و خدمات آن ها تغییر دهند.
سه شنبه، 5 مرداد 1395 - 12:12

تلفیق بهینه‌سازی موتور جستجو و روابط عمومی: فرصت‌هایی برای نمانام‌ها تلفیق بهینه‌سازی موتور جستجو و روابط عمومی: فرصت‌هایی برای نمانام‌ها
در حالی که روابط عمومی برای علائم تجاری پوشش ضروری رسانه‌ای و آگاهی عمومی را فراهم می‎‌آورد، بهینه‌سازی موتور جستجو با افزایش امکان دیده شدن در صفحه نتایج موتور جستجو، فرصت‌های مزبور را تقویت می‌کند.
یکشنبه، 3 مرداد 1395 - 13:52

روابط عمومی در جهان 2.0 روابط عمومی در جهان 2.0
در طول رونق فن آوری، افراد فعال در روابط عمومی سکوت کرده اند، به اجرای نقش های پشت صحنه که به وضوح تعریف شده و عمدتا محدود به روابط رسانه ای می شد، پرداخته اند. این طرز تفکر "سنتی" جای اندکی برای نوآوری و خلاقیت (ویژگی که ما به آن افتخار می کنیم) باقی می گذارد.
شنبه، 2 مرداد 1395 - 08:39

روابط عمومی دیجیتال یک الزام، نه یک انتخاب روابط عمومی دیجیتال یک الزام، نه یک انتخاب
با توجه به اینکه جریان ارتباطی در روابط عمومی دیجیتال برخلاف گذشته یک سویه و عمودی یعنی از بالا به پایین و امری نیست، این مجال فراهم می شود تا صدای مشتری را بهتر شنید و صدای سازمان را بهتر به گوش مخاطبان رساند.
شنبه، 2 مرداد 1395 - 07:29

دنیای اپلیکیشن ها؛ آینده روابط عمومی اینترنتی دنیای اپلیکیشن ها؛ آینده روابط عمومی اینترنتی
جهان با اندروید وارد عصر اپلیکیشن ها یا نرم افزارهای کاربردی شد. اپلیکیشن ها با چند پدیده دیگر همراه شدند که یکی موبایل و دیگری اینترنت پر سرعت بود. در واقع این دو پدیده به همراه اندروید می توانستند از تلفن همراه ابزاری ارتباطی بسازند که روابط عمومی به صورت عینی در آن تجلی کند.
سه شنبه، 22 تیر 1395 - 13:19

تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات
نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات ـ روزنامه ها دارند تماما آنلاین می شوند
جمعه، 13 تیر 1393 - 10:07

مدهای زودگذر و رسانه های اجتماعی در روابط عمومی مدهای زودگذر و رسانه های اجتماعی در روابط عمومی
مدهای زودگذر روابط عمومی بر روی مفاهیمی مانند تصاویر، برداشت ها، پیام رسانی، شهرت، برندها، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، بازگشت سرمایه (ROI)، ارتباطات استراتژیک، و پروژه های وظایف اجتماعی شرکتی، متمرکز شده است.
چهارشنبه، 19 خرداد 1395 - 09:55

ویدیو/ تاثیر سوء شبکه‌های اجتماعی بر زندگی ویدیو/ تاثیر سوء شبکه‌های اجتماعی بر زندگی
تاثیر سوء شبکه‌های اجتماعی بر زندگی
یکشنبه، 16 خرداد 1395 - 21:25

از نرم افزار تخصصی مدیریت روابط عمومی الکترونیک وب و موبایل رونمایی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نرم افزار تخصصی مدیریت روابط عمومی الکترونیک وب و موبایل در یازدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان رونمایی شد.
یکشنبه، 9 خرداد 1395 - 01:00

موبایل و رایانش ابری: محور نوآوری امروزی؟ موبایل و رایانش ابری: محور نوآوری امروزی؟
دستگاه های تلفن همراه و رایانش ابری، یک رابطه همزیستی باهم دارند: رایانش ابری استفاده از دستگاه های تلفن همراه را افزایش می دهد، و دستگاه های تلفن همراه استفاده بیشتر از رایانش ابری را سبب می شوند.
یکشنبه، 2 خرداد 1395 - 11:05

نتایج بررسی وضعیت روابط عمومی وابسته به رسانه های اجتماعی منتشر شد نتایج بررسی وضعیت روابط عمومی وابسته به رسانه های اجتماعی منتشر شد
یک مطالعه به بررسی وضعیت روابط عمومی وابسته به رسانه های اجتماعی نشان می دهد که علائق دانشمندان طیف گسترده ای از موضوعات تحقیقاتی در حوزه های مختلف فراتر از روابط عمومی را پوشش می دهد.
دوشنبه، 3 خرداد 1395 - 10:19

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقراض پول برای راه اندازی روزنامه اطلاعات


  نظر مردم آمریکا با قتل روزنامه نگار در نیکاراگوئه تغییر کرد


  پیش بینی سال 2004 «دکستر فیلکینز» روزنامه نگار و صاحبنظر آمریکایی درباره روزافزون بودن مسائل عراق و درگیری های قومی و مذهبی


  تقویم روز ارتباطات/ ایجاد خبرگزاری پارس


  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران


  آخرین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی


  نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات


  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان


  روابط ‏عمومی به عنوان "مرزگستر"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی