درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 12:35   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط عمومی و تبلیغات
  آدم های سمی، روابط سمی
  آشنایی با راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور
  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

چالش نوآوری در تولید محتوای روابط عمومی اینترنتی چالش نوآوری در تولید محتوای روابط عمومی اینترنتی
محتواهای خلاقانه، تبلیغات خلاقانه و نوآوری در بخش های مختلف تبدیل به ارزش شده اند و حتی در دستگاه های دولتی که تا پیش از این همچون فسیلی ایستاده در مسیر تغییر بودند، امروز تا مرزی که برایشان امکان داشته باشد دست به تغییر زده اند و جاییکه نتوانسته اند از برون سپاری استفاده می کنند.
شنبه، 25 آذر 1396 - 01:29

نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن
متخصصان روابط عمومی دائما" در پی برقراری ارتباط و شنیدن نظرات و موارد مشتریان سازمان شان هستند که همواره در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند . بنابراین بر مدیران و کارشناسان روابط عمومی است تا از مزایای رسانه های اجتماعی استفاده کرده و آنها را بخشی از جدائی ناپذیر از امور کاری خود و ارائه خدمات در مدیریت رسانه ای اجتماعی بدانند.
چهارشنبه، 8 آذر 1396 - 15:40

نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن نقش و تاثیر رسانه های اجتماعی در صنعت روابط عمومی مدرن
رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی نه تنها بر افراد، بلکه بر برندهای مختلف در صنایع داشته اند، زیرا راهکارهایی برای جذب مخاطبان خود و بدست آوردن وفاداری آنها ایجاد می کنند. روابط عمومی نیز متفاوت نیست، زیرا متخصصان دائما در پی برقراری ارتباط و شنیدن از مشتریانی هستند که همیشه در رسانه های اجتماعی حاضر و فعالند.
دوشنبه، 17 مهر 1396 - 07:44

گسترش روابط عمومی الکترونیک در هر سازمان نگاه بالا به پایین را می طلبد !!!!! گسترش روابط عمومی الکترونیک در هر سازمان نگاه بالا به پایین را می طلبد !!!!!
در عرصه ارائه خدمات و کالا و تبادل اطلاعات با مخاطبان یا همان مشتریان، روابط عمومی الکترونیک نقشی اساسی را برعهده دارد، فرآیند جذب و حفظ مشتریان جدا از فرآیندهای بازاریابی امری است که بدون وجود روابط عمومی الکترونیک به اهداف خود نمی رسد.
یکشنبه، 16 مهر 1396 - 08:37

اینفوگرافی در ارتباطات نوین اینفوگرافی در ارتباطات نوین
اینفوگرافی باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه، حجم قابل توجهی از اطلاعات را، که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را شامل شود، به دست آورده و به سادگی و تنها از طریق بصری آن را به خاطر بسپارد.
شنبه، 15 مهر 1396 - 08:09

بهترین راهکار برای روابط عمومی سازمان ها و برندها بهترین راهکار برای روابط عمومی سازمان ها و برندها
مدیران و مسئولان روابط عمومی سازمان ها و برندهای بزرگ بین المللی امروز از روش جدید و مدرنی برای اطلاع رسانی استفاده می کنند که علاوه تاثیرگذاری بالا در رساندن پیام به مردم، ویژگی های جالب توجهی دارد.
شنبه، 1 مهر 1396 - 23:09

پنج راز ایجاد یک وبسایت پر مخاطب پنج راز ایجاد یک وبسایت پر مخاطب
در نوشته قبلی، بر اهمیت تولید محتوای با کیفیت تاکید کردیم، زیرا که یک وبسایت همراه با مطالب شگفت انگیز و رتبه بندی موتور جستجو مطلوب، کسب و کار شما را بهبود نخواهد بخشید، اگر بازدید کنندگان شما به اندازه کافی زمان برای خواندن آن ها اختصاص ندهند.
چهارشنبه، 15 شهریور 1396 - 08:27

چگونه اینترنت موجب انقلابی در نقل دهان‌به‌دهان شده است؟ چگونه اینترنت موجب انقلابی در نقل دهان‌به‌دهان شده است؟
در ابتدای سال 1967، پروفسور جان آرنت، از مدرسه کسب‌وکار کلمبیا، نقل شفاهی یا دهان‌به‌دهان را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین منابع اطلاعاتی مصرف‌کننده معرفی کرد. با گذشت زمان رفته ‌رفته ارزش و اهمیت نقل دهان‌به‌دهان یا همان word of mouth افزایش ‌یافته است.
پنجشنبه، 9 شهریور 1396 - 08:02

بخش PR از وبلاگ Inc بخش PR از وبلاگ Inc
وب‌سایت inc با این‌که روی موضوعات مختلفی هم‌چون تکنولوژی، رشد، نوآوری و غیره تمرکز کرده است، با این‌ حال، یکی از بهترین تولیدکنندگان محتوا در حوزه‌ی روابط عمومی است.
یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 13:32

کلید ارتقای روابط عمومی دیجیتال کلید ارتقای روابط عمومی دیجیتال
Fractl، که یک موسسه بازاریابی دیجیتال است، یک بررسی از 400 نفر را اجرا نمود، و از آن ها خواست پاسخ های احساسی خود را به 100 تصویر تاپ از جامعه Reddit’s r/pics ثبت کنند. احساس مثبت، همراه با شادی، تعجب، و تحسین پیشرو در 10 عامل مهم در نمودارها بودند.
پنجشنبه، 9 شهریور 1396 - 08:24

چند روش برای افزایش لیست ایمیل چند روش برای افزایش لیست ایمیل
امروزه همه چیز دیجیتالی شده و آمار نشان می دهد که بیشتر افراد تمایل دارند تا از طریق ایمیل با شرکت ها در ارتباط باشند، به همین خاطر این سوال پیش می آید که چگونه باید لیست ایمیل های بیشتری برای ارتباط با افراد جمع آوری کنیم؟
یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 08:47

هفت نکته برای این‌که مخاطب بدون خواندن، ایمیل شما آن را پاک نکند هفت نکته برای این‌که مخاطب بدون خواندن، ایمیل شما آن را پاک نکند
موضوع داغ در مورد بازاریابی ایمیل چگونگی حفظ ایمیل از حذف شدن بدون خوانده شدن و یا به عبارت دیگر کاهش نرخ شکست ایمیل است. این مورد یکی از پیچیده‌ترین قطعات بازاریابی ایمیل است، اما ما چند مرحله بیان می‌کنیم که با آن‌ها نرخ شکست ایمیل‌های شما کاهش خواهد یافت.
شنبه، 4 شهریور 1396 - 08:44

سیزده گام برای ارسال ایمیل های موثر سیزده گام برای ارسال ایمیل های موثر
- سه چیز وجود دارد که یک کارآفرین را مضطرب می‌کند؛ یک: مدیریت جریان نقدی، دو: پیدا کردن شرکای مناسب/ استخدام اعضای تیم صحیح، سه: فشار دادن دکمه ارسال در یک کمپین ایمیل.
جمعه، 3 شهریور 1396 - 08:41

پنج اشتباه در ارسال ایمیل تبلیغاتی پنج اشتباه در ارسال ایمیل تبلیغاتی
گاهی اوقات حتی باتجربه‌ترین بازاریابان ایمیل هم اشتباهاتی انجام می‌دهند که تمام زحمات‌شان هدر می‌رود. در این مقاله پنج اشتباه که در ایمیل صورت می‌گیرد و راهکارهایی برای جلوگیری از آن‌ها ارائه می‌شود.
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 08:14

بایدها و نبایدها در نوشتن ایمیل بایدها و نبایدها در نوشتن ایمیل
هر کلمه‌ای که در یک ایمیل می‌نویسید بر روی خواننده اثر می‌گذارد و مخاطب شما با خواندن کلمات متوجه لحن و حالات شما می‌شود. شکلک‌ها و علامت‌های تعجب به خصوص در ایمیل‌های کسب‌وکاری شما را از مشتری دور خواهند کرد و در واقع زبان رسمی برای کسب‌کارها بدون استفاده از بستر‌های منفی اغلب به خوبی عمل می‌کنند.
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 08:10

پنج گام برای ایجاد پادکست‌ های موفق پنج گام برای ایجاد پادکست‌ های موفق
با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از پادکست‌ ها هم در حال افزایش است. یک مطالعه که در می 2014 انجام گرفت نشان داد که 1.7 درصد از مجموع زمان آمریکایی‌ها صرف گوش دادن به پادکست‌ها می‌شود. در کشور ما هم بسیاری از افراد علاقه‌ی وافری به پادکست‌ها دارند، ما پنج مرحله برای شما معرفی می‌کنیم تا پادکست‌های بهتری راه‌اندازی کنید.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 09:03

در دنیای روابط عمومی آنلاین از ابزارهای تسهیل‌کننده نباید غافل بود در دنیای روابط عمومی آنلاین از ابزارهای تسهیل‌کننده نباید غافل بود
تمسا یکی از ابزارهایی است که به تازگی به بازار معرفی شده و در مدتی کوتاهی توانسته است بخش اعظمی از نیازهای فعالان روابط عمومی را برطرف سازد. از امکانات این پلتفرم می‌توان به جستجوی جامع در تمامی بسترهای دیجیتال، تحلیل کامنت‌ و پست‌، انتشار زمان‌دار محتوا در رسانه‌های دیجیتال و رصد اکانت‌های دیجیتال سازمانی اشاره کرد.
شنبه، 28 مرداد 1396 - 09:54

برای اولین بار در ایران جستجو میان اخبار و کامنت‌های رسانه‌های دیجیتال برای اولین بار در ایران جستجو میان اخبار و کامنت‌های رسانه‌های دیجیتال
برای اولین بار در ایران جستجو میان اخبار و کامنت‌های رسانه‌های دیجیتال (خبرگزاری‌های آنلاین، کانال‌های تلگرام، اینستاگرام و توییتر)
یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 16:04

انتشـارات در فضای سـایبری با روابط عمـومی الکتـرونیک انتشـارات در فضای سـایبری با روابط عمـومی الکتـرونیک
روابط عمومی الکترونیک یک چرخه خبری 24 ساعته به وجود آورده است، یعنی مخاطبان سازمان شما در هر زمان و مکان که اراده کنند می توانند به مطالب مورد دلخواه خود دست پیدا کنند.
یکشنبه، 8 مرداد 1396 - 09:08

تولید محتوای دیجیتالی نیاز امروز روابط عمومی ها تولید محتوای دیجیتالی نیاز امروز روابط عمومی ها
روابط عمومیها باید کم کم فضای انتشارات غیر دیجیتالی را به فضای دیجیتالی تبدیل کرده و از طریق شبکه های اجتماعی و شبکه های درون وبیرون امکان دسترسی بخش بزرگی از مخاطبان را فراهم آورند.
جمعه، 6 مرداد 1396 - 08:58

سایه روشن های روابط عمومی آنلاین در جشنواره انتشارات سایه روشن های روابط عمومی آنلاین در جشنواره انتشارات
حوزه روابط عمومی الکترونیکی در سازمان ها و شرکت های ایرانی دچار تغییرات زیادی شده اند. تغییراتی که از یک طرف نشان از دغدغه مدیران برای بهبود کیفیت اطلاع رسانی و روابط عمومی دارد و از سوی دیگر خلاء منابع راهنما و مراجع آموزشی مناسب دارد.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 02:38

تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات
نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات ـ روزنامه ها دارند تماما آنلاین می شوند
جمعه، 13 تیر 1393 - 10:07

رسانه های دیجیتال در برابر  رسانه های سنتی رسانه های دیجیتال در برابر رسانه های سنتی
رسانه های دیجیتال از جمله وب سایت ها و رسانه های اجتماعی فرصت هایی را برای مشارکت کم هزینه با بسیاری از سهامداران و شهروندان فراهم می کنند و باید به رسمیت شناخته شوند.
جمعه، 9 تیر 1396 - 08:07

شبکه‌های اجتماعی و فرصتی به نام رمضان شبکه‌های اجتماعی و فرصتی به نام رمضان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاربران شبکه‌های اجتماعی و به طور خاص، شبکه اجتماعی توئیتر از ابتدای ماه مبارک رمضان با نشانه گرافیکی هلال ماه به رنگ آبی به استقبال این ماه مبارک رفتند
جمعه، 27 تیر 1393 - 09:03

هوش مصنوعی چگونه بر روابط عمومی تاثیر خواهد گذاشت هوش مصنوعی چگونه بر روابط عمومی تاثیر خواهد گذاشت
متخصصان دانا و باهوشِ روابط عمومی، درک نموده اند که کلان داده ها و هوش مصنوعی می تواند برای خوانندگان آن ها تحقیقات غنی از داده با موضوعات شگفت انگیز بی شمار، فراهم نماید.
یکشنبه، 17 اردیبهشت 1396 - 08:12

پادکست ابزاری برای جذب مخاطب پادکست ابزاری برای جذب مخاطب
ساختار پادکست به صورتی است که مطالب بسیاری را در خود جای می‌دهد این‌گونه محتواهای اینترنتی می‌توانند دربرگیرنده مطالبی از قبیل معرفی سازمان‌ها، مصاحبه‌ها، معرفی بخش‌های مختلف یک سازمان یا رویدادهای مختلف و ... باشند.
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 - 12:10

ارتباط‌هایمان را توییتری کنیم ارتباط‌هایمان را توییتری کنیم
فریادهای توییتری نیز از این دسته قوانین هستند. در توییتر یا ابزارهای دیگر، فریادها با روش بولد نویسی نمایان می‌شوند. مخاطبان در جملاتشان بعضی از کلمات را با حروف بزرگ می‌نویسند، یعنی همان فریاد نویسی توییتری که توجه مخاطبان را به آن کلمه یا حرف خاص جلب می‌نماید.
دوشنبه، 14 فروردین 1396 - 12:43

فرماندار تبریز از روابط عمومی های توجیه گر انتقاد کرد/ اولین همایش تخصصی روابط عمومی الکترونیکی برگزار شد فرماندار تبریز از روابط عمومی های توجیه گر انتقاد کرد/ اولین همایش تخصصی روابط عمومی الکترونیکی برگزار شد
اولین همایش روابط عمومی الکترونیکی به همت انجمن متخصصین علوم ارتباطات اجتماعی استان و با حمایت فرمانداری تبریز برگزار شد.
سه شنبه، 17 اسفند 1395 - 17:15

سه روش خبررسانی در فضای آنلاین سه روش خبررسانی در فضای آنلاین
ورود اینترنت باعث از بین رفتن نگارش به شیوه قدیمی شده است و خوانندگان نه تنها برای سرگرمی بلکه برای کسب دانش، سپس اخبار جدید و حال برای همه چیز به اینترنت روی آورده اند. بر اساس بررسی و مطالعات صورت گرفته، 69 درصد از آمریکایی ها اخبار روز را از طریق منابع آنلاین به دست می آورند.
دوشنبه، 9 اسفند 1395 - 13:17

زادروز «رادار» زادروز «رادار»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رابرت الکساندر واتسون ــ وات Watson - Watt فیزیکدان اسکاتلندی بیست و پنجم فوریه 1935 دستگاه تعیین محل پرواز هواپیما در آسمان و فاصله آن تا این دستگاه را که ساخته بود به معرض نمایش گذارد که اختصارا «رادار » نام گرفت.
جمعه، 9 اسفند 1392 - 09:10

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد