درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 - 13:55   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی

  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟

  آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همایش مدیران روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) در مشهد برگزار می شود
  مدیرکل ورزش و جوانان فارس: روابط عمومی صدای رسای خدمت رسانی به مردم باشد
  روابط عمومی ها مرکز و پردازش اطلاعات دستگاه های اجرایی باشند
  سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت تقویت روابط عمومی‌ها اقدام کنند
  مطالبات رسانه های فارس به وزارتخانه ارجاع داده می شود
  برگزاری آزمون خبرنویسی ویژه مسئولین روابط عمومی ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان پاکدشت
  آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟
  مدیر کل ورزش و جوانان فارس عنوان کرد: روابط عمومی صدای رسای خدمت رسانی به مردم باشد
  یک اتفاق خوب در راه است!
  عملکرد بانک ملی ایران از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال گذشته
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟ آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟
در دنیای دیجیتال، روابط عمومی ها باید به اصول جامعه شناسی فضای زیستی پیرامون خود مسلط باشند و سبک زندگی مشتریان و مخاطبان خود را به درستی بشناسند. آنچه که در فضای حرفه ای بسیار کمرنگ است بررسی "نیازها و انتظارات مخاطبان و مشتریان از روابط عمومی" یک سازمان است.
سه شنبه، 1 مرداد 1398 - 15:48

خبرنامه الکترونیک روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد خبرنامه الکترونیک روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد
خبرنامه الکترونیکی توسط روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با آدرس http://news.azarab.net راه‌اندازی و در دسترس همکاران شرکت قرار گرفت.
دوشنبه، 31 تیر 1398 - 16:23

هوش مصنوعی، رسانه ها و روابط عمومی ها هوش مصنوعی، رسانه ها و روابط عمومی ها
قطعاً تحولات حوزه تصویر و دستاوردهای بصری ناشی از تعامل انسان و ماشین، ارتباطات تصویری را در رسانه ها و روابط عمومی ها ارتقا و بهبود می بخشد. به عنوان مثال امکان تشخیص چهره، محصول، اشیاء، محیط و...، تعاملات بصری روابط عمومی ها با مخاطبان و مشتریانشان را افزایش می دهد.
پنجشنبه، 20 تیر 1398 - 08:14

تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات تقویم روز فناوری اطلاعات/ نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات
نقش روزافزون وبلاگ ها و آنلاین ها در خواندن، دیدن و شنیدن مطالب و مبادله عقاید و نظرات ـ روزنامه ها دارند تماما آنلاین می شوند
جمعه، 13 تیر 1393 - 10:07

هوش مصنوعی و PR: آنچه شما باید بدانید! هوش مصنوعی و PR: آنچه شما باید بدانید!
هوش مصنوعی و روابط عمومی از همان ابتدای ابداع آن تا به حال دارای یک رابطه عجیب و غریب باهم بوده اند. اما این موضوع اخیرا یکی از داغ ترین موضوعاتی است که به صنعت PR مربوط می شود. بیایید به هوش مصنوعی و تاثیر آن بر روابط عمومی نگاه کنیم، از جمله اینکه چگونه ممکن است بر روی نام تجاری شرکت شما تأثیر بگذارد!
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 08:06

روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی (AI) یکی از دستاوردهای مهیج و شگفت انگیز بشر امروز می باشد که تاثیرات آن را در همه عرصه ها می توان مشاهده کرد. بویژه در عرصه روابط عمومی، کاربردهای آن توسعه پیدا کرده و همه حوزه ها از جمله سیستم های نظارت رسانه ای که برای تحلیل احساسات اخبار و مکالمات در سیستم عامل های اجتماعی استفاده می شود را درنوردیده و تا تولید اخبار، نحوه پوشش رسانه ای، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها و... امتداد پیدا کرده است.
یکشنبه، 24 آذر 1398 - 01:23

مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
این مقاله برخی از نقش ها و پیامد های مثبت و منفی آن را با توجه دانش و تحقیقات کنونی، در روابط عمومی ترسیم کرده است و همچنین براساس پیشرفت ها در دیگر صنایع، چندین حیطه ی بزرگ دیگر را که روابط عمومی باید از هوش مصنوعی در آنجا استفاده کند را مشخص کرده است.
دوشنبه، 13 خرداد 1398 - 08:06

دولت الکترونیک، اقتصاد هوشمند ، روابط عمومی الکترونیک دولت الکترونیک، اقتصاد هوشمند ، روابط عمومی الکترونیک
از آنجا که شاید در دهه گذشته به کارگیری ابزارهای الکترونیک انتخاب افراد بود، اما امروزه تبدیل به یکی از وجوه زندگی همگان شده و وجهی غیر قابل حذف و نادیده گرفتن یافته، دیدگاه مقامات یادشده، در این خصوص به جاست. همچنین با توجه به اینکه فرصت دسترسی به تکنولوژی و استفاده از اینترنت برای کاربردهای گوناگون ساده و فراگیر شده، زمینه های استقرار دولت الکترونیک و سازمانهای متناسب با آن و صد البته روابط عمومیهای متخصص، فراهم و بایسته است.
شنبه، 4 خرداد 1398 - 21:25

 لزوم توسعه روابط عمومی الکترونیک در صنعت بیمه لزوم توسعه روابط عمومی الکترونیک در صنعت بیمه
اگر بخواهیم ضرورت روابط عمومی الکترونیک را در صنعت بیمه بررسی کنیم باید بگوییم که با توجه به ماهیت خاص خدمات بیمه ای و طیف گسترده مخاطبان این صنعت در رشته های مختلف، ضرورت حرکت روابط عمومی به سمت ابزارهای نوین ارتباطی بیش از سایر بخش ها باید در صنعت بیمه مد نظر قرار بگیرد.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 15:15

زادروز «رادار» زادروز «رادار»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رابرت الکساندر واتسون ــ وات Watson - Watt فیزیکدان اسکاتلندی بیست و پنجم فوریه 1935 دستگاه تعیین محل پرواز هواپیما در آسمان و فاصله آن تا این دستگاه را که ساخته بود به معرض نمایش گذارد که اختصارا «رادار » نام گرفت.
جمعه، 9 اسفند 1392 - 09:10

تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین تاریخچه و زاد روز روزنامه نگاری آنلاین
در ادبیات و نشریات بین المللی مربوط، یونس شکرخواه مبتکر و پایه گذار نشریات آنلاین در ایران معرفی شده است. شکرخواه متولد تیرماه 1336 (شهر مشهد) دکتر در علوم ارتباطات، فوق لیسانس روزنامه نگاری و لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی)، دبیر پیشین اخبار و مقالات بین الملل کیهان، سردبیر سابق روزنامه جام جم، سردبیر همشهری آنلاین، رئیس یک بخش پژوهش و مطالعات در دانشگاه تهران و استاد روزنامه نگاری است. دکتر شکرخواه همچنین مؤلف چندین کتاب در رشته روزنامه نگاری است.
سه شنبه، 28 بهمن 1393 - 12:30

برگزاری کارگاه مدیریت راهبردی فضای مجازی و نقش روابط عمومی در شیراز برگزاری کارگاه مدیریت راهبردی فضای مجازی و نقش روابط عمومی در شیراز
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس در خصوص برگزاری کارگاه آینده پژوهی و مدیریت راهبردی فضای مجازی و نقش روابط عمومی گفت: این کارگاه با هدف ارتقاء دانش کارشناسان و مدیران روابط عمومی برگزار شده است.
چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 13:27

آنچه باید بدانیم!/ پیام‌های‌ کنترل‌ شده‌ در رسانه‌های‌ الکترونیک‌ آنچه باید بدانیم!/ پیام‌های‌ کنترل‌ شده‌ در رسانه‌های‌ الکترونیک‌
با وجود این‌، در چند دهه‌ گذشته‌ نوع‌ جدیدی‌ از کارگزاران‌ روابط‌ عمومی‌ که‌ به‌ فرصت‌های‌ ذاتی‌ تبلیغاتی‌ در رادیو و تلویزیون‌ خو کرده‌ و با آخرین‌ گرایش‌های‌ تکنولوژی‌ نیز آشنا بودند، دامنه‌ فعالیت‌های‌ روابط‌ عمومی‌ را تا رسانه‌های‌ گروهی‌ بسط‌ دادند. امروزه‌ کارگزاران‌ روابط‌ عمومی‌ ارتباط‌ با رادیو و تلویزیون‌ را به‌ همان‌ شدت‌ رسانه‌های‌ چاپی‌ دنبال‌ می‌کنند.
چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 09:41

چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019 چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی سال 2019
هر ساله ما مقالات فراوانی در خصوص روندهای رو به رشد و آینده  رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی می‌خوانیم. ما هرسال این موضوع را یادآوری می‌کنیم که اگر در حال حاضر شروع به انطباق شرایط خودمان با این روندها نکنیم، یک سال عقب می‌مانیم.
چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 08:34

سال ۲۰۱۹ آغاز عصر اخبار جعلی است سال ۲۰۱۹ آغاز عصر اخبار جعلی است
امروزه فنّاوری به‌سرعت بسیار بالایی درحال‌توسعه و پیشرفت است و این موضوع به معنای این است که تشخیص یک ویدئوی جعلی از ویدئوی واقعی بسیار سخت است. البته نباید در این زمینه کاملاً ناامید بود زیرا به باور متخصصان، ازنظر فنی امکان دارد ابزاری ایجاد شود که بتوان با کمک آن به راحت‌ترین نحو، جعلی بودن یک ویدئو را تشخیص داد.
دوشنبه، 19 آذر 1397 - 12:38

۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارت‌آپ‌ها ۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارت‌آپ‌ها
روابط ‏عمومی باید هنر و علم خوب نشان دادن فعالیت‏‌های مجموعه‏ خود را داشته باشد؛ وجه تمایز روابط‏ عمومی از بازاریابی همین موضوع است، چرا که در بازاریابی فعالیت‏‌ها صرفاً با ابزار تبلیغات و ارتباطات هدفمند در جهت عرضه محصول یا خدمت صورت می‌گیرد، در حالی که در روابط ‏عمومی با استفاده از همان شیوه‏‌ها و با استفاده از ابزارهای رسانه‏‌ای غیر‏تجاری سهمی به دست آورده و ذهنیتی که مدنظر ما است را ایجاد می‌کند.
سه شنبه، 13 آذر 1397 - 17:56

شش گام برای تولید پادکست شخصی خود شش گام برای تولید پادکست شخصی خود
اجرای یک پادکست یک راه بزرگ برای ارتقای برند شما است، اما برای این کار لازم است که برنامه ریزی قبلی داشته باشید.
سه شنبه، 6 آذر 1397 - 11:57

تأثیر بهینه سازی موتور جست وجو در مدیریت اعتبار تأثیر بهینه سازی موتور جست وجو در مدیریت اعتبار
بررسی ها بخش ارزشمندی از گسترش آنلاین کسب و کار شما محسوب می شوند، زیرا نه تنها اعتبار، بلکه استراتژی محلی و رتبه بندی شما را در گوگل نیز تحت تأثیر قرار می دهند.
جمعه، 2 آذر 1397 - 12:26

متخصصان روابط عمومی باید بدانند متخصصان روابط عمومی باید بدانند
هر متخصص روابط عمومی اهمیت فناوری هوشمندانه را در مورد به اشتراک گذاشتن اطلاعات، ارتباط با مخاطبین خود و مدیریت برند و اعتبار آنلاین شما می داند. آشنا کردن با شاغلان روابط عمومی با اصطلاحات استفاده شده در صنعت فناوری، راهی عالی برای درک بهتر تکنولوژی است.
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 00:36

راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی
به خاطر داشته باشید که مشارکت در رسانه های جمعی زمانی معنی پیدا می کند که درک عمیق تری نسبت به انسانشناسی و جامعه شناسی داشته باشید و بدانید که صرف شناختن ابزارهای اجتماعی که روابط را تسهیل می کند کافی نیست. این به معنی ایجاد و پرورش ارتباط با افراد است، اینترنتی یا در دنیای واقعی و این روابط توسط ارزش ها و منافع متقابل تعریف می شود.
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 - 07:19

تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
در این نامه اعلام شده که از ۴۱۷ دستگاه متصل به این سامانه، وزارت جهاد کشاورزی با ۱۰۰ درصد پاسخگویی به درخواست ها و شکایات به نسبت تعداد، پاسخگوترین دستگاه سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بوده است.
یکشنبه، 28 مرداد 1397 - 13:00

روابط عمومی الکترونیک گذار از سنت به مدرنیته روابط عمومی الکترونیک گذار از سنت به مدرنیته
مدیریت اطلاعات در تولید، انعکاس و همچنین گردآوری اطلاعات و بهره‌گیری از آن در اقیانوس اطلاعاتی وظیفه روابط عمومی است. یکی از مهمترین ویژگی‌های جوامع پیشرفته و به اصطلاح شمال، در راستای توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی توجه روزافزون به مدیریت اطلاعات است.
شنبه، 4 اسفند 1397 - 01:10

شوخی روابط عمومی با دیپلماسی عمومی شوخی روابط عمومی با دیپلماسی عمومی
عنوان روابط عمومی چند سالی است که به طور ویژه زینت بخش وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شهرداری‌های کشور شده است. اما با یک بررسی ساده خروجی محتوای سایت‌های دولتی، تشریفاتی بودن آن کاملا نمایان است.
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 - 12:11

گزارشگری از حوادث مربوط به فناوری های نو و تشویق فناوری هراسی گزارشگری از حوادث مربوط به فناوری های نو و تشویق فناوری هراسی
داستان‌گویی در علم و فناوری مانند هر شاخه دیگری از روزنامه‌نگاری در کنار نیازی که به جذابیت دارد اما باید مبتنی بر واقعیت‌ها، داده‌ها، تحلیل‌های درست و تعریف و توضیح چهارچوب‌ها و معرفی مناظره‌های واقعی در اطراف آن موضوع باشد.
دوشنبه، 8 مرداد 1397 - 15:15

انتشارات الکترونیک در روابط عمومی انتشارات الکترونیک در روابط عمومی
انتشار از دیرباز وسیله ای برای تخلیه آنچه در ذهن آدمی می گذرد بوده و بـــه فرد توانایی می دهد تا ایده ها، عقاید، داستانها و هرآنچه به آن می اندیشد را در معرض دید عموم قرار دهد. اما انتشارات الکترونیکی صدها بار این کار را آسانتر کرده است. انتشارات الکترونیکی، فرآیند تولید و اشاعه اطلاعات از طریق ابزار الکترونیکی شامل پست الکترونیکی و وب است.
دوشنبه، 13 مرداد 1393 - 11:41

تولید محتوای دیجیتالی نیاز امروز روابط عمومی ها تولید محتوای دیجیتالی نیاز امروز روابط عمومی ها
روابط عمومیها باید کم کم فضای انتشارات غیر دیجیتالی را به فضای دیجیتالی تبدیل کرده و از طریق شبکه های اجتماعی و شبکه های درون وبیرون امکان دسترسی بخش بزرگی از مخاطبان را فراهم آورند.
جمعه، 6 مرداد 1396 - 08:58

 بحران اخبار جعلی در کمین کشور بحران اخبار جعلی در کمین کشور
خبرهای جعلی با قوت گرفتن شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر به سرعت جای خود را در بین مردم دنیا باز کرده‌اند و تبدیل به واقعیتی انکارناشدنی و خطرناک شده‌اند که همچون یک بمب ساعتی عمل می‌کند.
جمعه، 28 اردیبهشت 1397 - 11:17

 لزوم استفاده ازفضای مجازی و فناوری‌های نوین برای انتشار اخبار لزوم استفاده ازفضای مجازی و فناوری‌های نوین برای انتشار اخبار
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تعدد شبکه‌های مجازی خبری، استفاده از فناوری‌های نوین در انتشار اخبار را لازمه حفظ منبع خبری روابط عمومی به عنوان مرجع موثق خبرگزاری‌های مختلف و خانواده آموزش عالی دانست.
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 10:15

میزگرد مشکلات روابط عمومی الکترونیک در اراک برگزار شد میزگرد مشکلات روابط عمومی الکترونیک در اراک برگزار شد
میزگرد بایدها، نبایدها و مشکلات روابط عمومی الکترونیک روز دوشنبه در ایرنا مرکز استان مرکزی برگزار شد.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 - 12:48

مدیریت اعتبار آنلاین مدیریت اعتبار آنلاین
نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از کسب و کارها (54٪) اعتقاد دارند که مدیریت اعتبار آنلاین بسیار ضروری است و برنامه ای برای اختصاص منابع بیشتر به آن در پاسخ به افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی و بررسی آنلاین در دست دارند.
شنبه، 10 آذر 1397 - 14:28

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط عمومی و فضای سوم


  روابط عمومی ها و فضای مجازی!


  بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها


  روابط عمومی ها برای کشف آینده نیازمند سناریونویسی


  اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: روابط عمومی ها باید در چارچوب مسئولیت اجتماعی فعالیت کنند


  تأثیر هوش مصنوعی در اتاق خبر و آنچه برای حرفه ای های روابط عمومی لازم است


  نشست بررسی نقش «رسانه در گردشگری» برگزار شد


  ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست


  خبرنامه الکترونیک روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران