درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 تیر 1396 - 23:23   

آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد

  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه

  تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آگاهان اجتماعی افغانستان: اینجا فیس‌بوک است نه میدان جنگ
  هک تلفن‌های هوشمند مظنونان در آلمان، قانونی شد
  تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه
  تقویم روز ارتباطات/ امیر محبیان؛ طرح نو او، شکل و فرمت قرن 21 برای انتشار روزنامه
  تقویم روز ارتباطات/ گوشه ای دردناک از تاریخ مطبوعات: قصه پُرغصه و دنباله دار روزنامه «سپیده دم»! به مناسبت سالروز صدور پروانه آن
  گزارش و ویژگی های آن
  انواع یادداشت نویسی
  فنون مصاحبه
  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg
  مرکز روابط عمومی USC Annenberg
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  ایده و اندیشه روابط عمومی  

عملکرد سالانه روابط عمومی شیر پگاه آذربایجان شرقی عملکرد سالانه روابط عمومی شیر پگاه آذربایجان شرقی
عملکرد سالانه روابط عمومی شیر پگاه آذربایجان شرقی
جمعه، 25 بهمن 1392 - 21:32

محتوای تبلیغات بازرگانی محتوای تبلیغات بازرگانی
تبلیغات، یکی از اَشکال ارتباط کنترل شده است که می‌‌کوشد بینندگان بخصوصی را از طریق استفاده از مجموعه‌ای از جذابیت‌ها و تدابیر، به خرید یا استفاده از کالا یا خدمات بخصوص، سوق دهد. اما از آنجایی که سازندگان تبلیغات از سایر مجاری ارتباطی نیز استفاده می‌کنند، این تعریف، مشخص نکرده است که تبلیغات باید الزاماً از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی منتقل شود، هر چند حجم بسیار زیادی از تبلیغات، از طریق این رسانه‌ها منتقل می‌شوند.
پنجشنبه، 21 آذر 1392 - 08:14

سیاهه برگزاری مراسم عمومی در روابط عمومی سیاهه برگزاری مراسم عمومی در روابط عمومی
    سیاهه برگزاری مراسم عمومی   (همایش/کنفرانس/کارگاه آموزشی/مراسم
جمعه، 8 آذر 1392 - 08:38

کارگزار روابط عمومی: پیاده سازی یک ایده در راستای برندسازی کارگزار روابط عمومی: پیاده سازی یک ایده در راستای برندسازی
نام تجاری به عنوان یکی از مهمترین دارایی های نامشهود بنگاه ها، ترکیبی است از نام، سمبل، نشان، طرح، شعار، رنگ، علامت یا ترکیبی از آن ها که موجب شناسایی کالاها و خدمات، تمایز آن از سایر کالاها و خدمات و انتقال یک مفهوم یا احساس به مخاطب است. نام تجاری جزیی از سرمایه سازمانی است؛ به نحوی که هر اندازه که این بخش از سرمایه سازمانی از اعتبار و شهرت بیشتری برخوردار باشد
سه شنبه، 5 آذر 1392 - 13:39

روابط عمومی: نظرسنجی برگزاری جشن تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان
نظرسنجی حاضر مربوط به برگزاری جشن تجلیل از 188 نفر فرزندان ممتاز کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان می‌باشد.
شنبه، 25 آبان 1392 - 11:16

گزارش فعالیت های نظام پیشنهادهای روابط عمومی
نظام پیشنهادها به عنوان یکی از ابزارهای اصلی مدیریت مشارکتی، سیستمی است که از طریق آن می‌توان به صورت داوطلبانه از فکر و اندیشه کارکنان برای مسئله‌یابی، چاره‌جویی و حل مسائل و مشکلات سازمانی بهره جست.
سه شنبه، 21 آبان 1392 - 12:02

تهیه و راه‌اندازی سیستم جامع خبرنامه الکترونیکی
یکی از وظایف روابط عمومی ها مانیتور کردن اخبار روزنامه ها و خبرگزاری ها به طور روزانه و تهیه بریده جراید برای اراده به مدیران و کارمندان سازمان می باشد.
دوشنبه، 20 آبان 1392 - 14:07

اختصاصی/ متن کامل ساختار و وظایف مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اختصاصی/ متن کامل ساختار و وظایف مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت
شارا - در پی ابلاغ چارت سازمانی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت،
سه شنبه، 22 مرداد 1392 - 10:33

مصوبات و دستورالمعل های اجرایی روابط عمومی وزارت بهداشت
مصوبات و دستورالمعل های اجرایی روابط عمومی وزارت بهداشت
جمعه، 28 تیر 1392 - 07:54

طرح ویژه سفیران سلامت پگاه تهران طرح ویژه سفیران سلامت پگاه تهران
 مقدمه شارا -  تحقیقات نشان می دهد کاهش میزان استفاده از غذای سالم و بویژه
جمعه، 24 خرداد 1392 - 20:53

پی دی اف/ برنامه جشن تاسیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان
جشن به مراسمی اطلاق می ‏شود که در آن عده‏ای از انسان‏ها توسط یک یا چند میزبان به عنوان مهمان جهت شادی و شعف دعوت می‏گردند.جشن ‏ها ممکن است به منظورهای فردی یا اجتماعی برگزار گردند.
یکشنبه، 19 خرداد 1392 - 14:20

پی دی اف/ طرح بازدید مجازی از طرح های سدسازی کشور
سامانه های مجازی در زمینه اطلاع رسانی و معرفی ویژگی های مختلف محیطی، باشیوه ای نوین و جذاب، در راستای ورود به دنیای مجازی و معرفی فعالیت های روابط عمومی ها، فرهنگ ها و خدمات درسطوح کلان و بدون محدودیت های جغرافیایی فعالیت می نماید.
یکشنبه، 19 خرداد 1392 - 14:05

پی دی اف/ آرشیو الکترونیکی سازمان راهداری
جهت اجرا و استفاده از بایگانی الکترونیکی ابتدا باید نسبت به نیاز سازمان، پرونده‌ها آماده‌سازی گردیده و سپس تمامی آنها توسط نرم‌افزار مخصوص اسکن شوند؛ پس از اسکن پرونده‌ها و مرتب سازی فیزیکی آنها می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهای بایگانی الکترونیکی ، دسترسی سریع، آسان و همزمان کاربران را فراهم نمود.
یکشنبه، 19 خرداد 1392 - 13:46

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ امیر محبیان؛ طرح نو او، شکل و فرمت قرن 21 برای انتشار روزنامه


  تقویم روز ارتباطات/ ایجاد خبرگزاری پارس


  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران


  تقویم روز ارتباطات/ گوشه ای دردناک از تاریخ مطبوعات: قصه پُرغصه و دنباله دار روزنامه «سپیده دم»! به مناسبت سالروز صدور پروانه آن


  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان


  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


  آمارهای باورنکردنی از 60 ثانیه اینترنت


  رتبه‌بندی مؤسسه اطلاعات علمی در سال 2017 نشان می‌دهد؛ ضریب تأثیر پایین مجلات علمی ایرانی


  اصول خبر نویسی در خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی