درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 01:06   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
  برنامه ریزی و هدایت برنامه های روابط عمومی
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  ایده و اندیشه روابط عمومی  

عملکرد سالانه روابط عمومی شیر پگاه آذربایجان شرقی عملکرد سالانه روابط عمومی شیر پگاه آذربایجان شرقی
عملکرد سالانه روابط عمومی شیر پگاه آذربایجان شرقی
جمعه، 25 بهمن 1392 - 21:32

محتوای تبلیغات بازرگانی محتوای تبلیغات بازرگانی
تبلیغات، یکی از اَشکال ارتباط کنترل شده است که می‌‌کوشد بینندگان بخصوصی را از طریق استفاده از مجموعه‌ای از جذابیت‌ها و تدابیر، به خرید یا استفاده از کالا یا خدمات بخصوص، سوق دهد. اما از آنجایی که سازندگان تبلیغات از سایر مجاری ارتباطی نیز استفاده می‌کنند، این تعریف، مشخص نکرده است که تبلیغات باید الزاماً از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی منتقل شود، هر چند حجم بسیار زیادی از تبلیغات، از طریق این رسانه‌ها منتقل می‌شوند.
پنجشنبه، 21 آذر 1392 - 08:14

سیاهه برگزاری مراسم عمومی در روابط عمومی سیاهه برگزاری مراسم عمومی در روابط عمومی
    سیاهه برگزاری مراسم عمومی   (همایش/کنفرانس/کارگاه آموزشی/مراسم
جمعه، 8 آذر 1392 - 08:38

کارگزار روابط عمومی: پیاده سازی یک ایده در راستای برندسازی کارگزار روابط عمومی: پیاده سازی یک ایده در راستای برندسازی
نام تجاری به عنوان یکی از مهمترین دارایی های نامشهود بنگاه ها، ترکیبی است از نام، سمبل، نشان، طرح، شعار، رنگ، علامت یا ترکیبی از آن ها که موجب شناسایی کالاها و خدمات، تمایز آن از سایر کالاها و خدمات و انتقال یک مفهوم یا احساس به مخاطب است. نام تجاری جزیی از سرمایه سازمانی است؛ به نحوی که هر اندازه که این بخش از سرمایه سازمانی از اعتبار و شهرت بیشتری برخوردار باشد
سه شنبه، 5 آذر 1392 - 13:39

روابط عمومی: نظرسنجی برگزاری جشن تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان
نظرسنجی حاضر مربوط به برگزاری جشن تجلیل از 188 نفر فرزندان ممتاز کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان می‌باشد.
شنبه، 25 آبان 1392 - 11:16

گزارش فعالیت های نظام پیشنهادهای روابط عمومی
نظام پیشنهادها به عنوان یکی از ابزارهای اصلی مدیریت مشارکتی، سیستمی است که از طریق آن می‌توان به صورت داوطلبانه از فکر و اندیشه کارکنان برای مسئله‌یابی، چاره‌جویی و حل مسائل و مشکلات سازمانی بهره جست.
سه شنبه، 21 آبان 1392 - 12:02

تهیه و راه‌اندازی سیستم جامع خبرنامه الکترونیکی
یکی از وظایف روابط عمومی ها مانیتور کردن اخبار روزنامه ها و خبرگزاری ها به طور روزانه و تهیه بریده جراید برای اراده به مدیران و کارمندان سازمان می باشد.
دوشنبه، 20 آبان 1392 - 14:07

اختصاصی/ متن کامل ساختار و وظایف مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اختصاصی/ متن کامل ساختار و وظایف مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت
شارا - در پی ابلاغ چارت سازمانی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت،
سه شنبه، 22 مرداد 1392 - 10:33

مصوبات و دستورالمعل های اجرایی روابط عمومی وزارت بهداشت
مصوبات و دستورالمعل های اجرایی روابط عمومی وزارت بهداشت
جمعه، 28 تیر 1392 - 07:54

طرح ویژه سفیران سلامت پگاه تهران طرح ویژه سفیران سلامت پگاه تهران
 مقدمه شارا -  تحقیقات نشان می دهد کاهش میزان استفاده از غذای سالم و بویژه
جمعه، 24 خرداد 1392 - 20:53

پی دی اف/ برنامه جشن تاسیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان
جشن به مراسمی اطلاق می ‏شود که در آن عده‏ای از انسان‏ها توسط یک یا چند میزبان به عنوان مهمان جهت شادی و شعف دعوت می‏گردند.جشن ‏ها ممکن است به منظورهای فردی یا اجتماعی برگزار گردند.
یکشنبه، 19 خرداد 1392 - 14:20

پی دی اف/ طرح بازدید مجازی از طرح های سدسازی کشور
سامانه های مجازی در زمینه اطلاع رسانی و معرفی ویژگی های مختلف محیطی، باشیوه ای نوین و جذاب، در راستای ورود به دنیای مجازی و معرفی فعالیت های روابط عمومی ها، فرهنگ ها و خدمات درسطوح کلان و بدون محدودیت های جغرافیایی فعالیت می نماید.
یکشنبه، 19 خرداد 1392 - 14:05

پی دی اف/ آرشیو الکترونیکی سازمان راهداری
جهت اجرا و استفاده از بایگانی الکترونیکی ابتدا باید نسبت به نیاز سازمان، پرونده‌ها آماده‌سازی گردیده و سپس تمامی آنها توسط نرم‌افزار مخصوص اسکن شوند؛ پس از اسکن پرونده‌ها و مرتب سازی فیزیکی آنها می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهای بایگانی الکترونیکی ، دسترسی سریع، آسان و همزمان کاربران را فراهم نمود.
یکشنبه، 19 خرداد 1392 - 13:46

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد