درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 27 آبان 1396 - 22:02   

آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن

  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب  مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو

  انتصاب مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو


ادامه ادامه مطلب دو

زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد

  زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد


ادامه ادامه مطلب سه

دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با همکاران و مردم زلزله زده سرپل ذهاب

  دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با همکاران و مردم زلزله زده سرپل ذهاب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله
  تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران برای خوداشتغالی و مشاغل خانگی
  هشدار بانک ملی ایران نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران
  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن
  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه
  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن
  لینه‌کر و رزنامه‌نگار زن روسیه مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدند
  روابط عمومی پرسپولیس و خبرنگاران پرسپولیسی دست به کار می‌شوند
  راهنمای عملی در روشهای پژوهش کیفی : معرفی و نقد کتاب راهنملی تحلیل گفتگو، گفتمان و سند
  زادروز «ولترین» مقاله نگار آمریکایی و یک انسان دوست تما عیار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اعضاء شارا  

نوآوری ها و ایده ها با هدف ایجاد بسترهای نوین مدیریتی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر
نوآوری ها و ایده ها با هدف ایجاد بسترهای نوین مدیریتی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر
شنبه، 18 آبان 1392 - 00:24

ویژه اعضا/ سند هویت بصری سازمان
سند هویت بصری سازمان
دوشنبه، 22 مهر 1392 - 23:48

ویژه اعضاء/ برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون ویژه اعضاء/ برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون
برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون
جمعه، 19 مهر 1392 - 19:47

هوش تجاری،مفاهیم،کلیات واهمیت آن از دید مدیران سازمان
هوش تجاری،مفاهیم،کلیات واهمیت آن از دید مدیران سازمان   نویسندگان:
سه شنبه، 19 شهریور 1392 - 20:36

روابط عمومى هزاره سوم روابط عمومى هزاره سوم
دکتر علی اکبر جلالی، فوق دکترای برق و متخصص فناوری اطلاعات از دانشگاه ویرجینیای غربی آمریکا می باشند. در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران ؛ استادیار پاره وقت دانشگاه وست ویرجینیای غربی وعضو مستقل یونسکو در آموزش و فناوری منطقه آسیا و اقیانوسیه است.
جمعه، 31 شهریور 1391 - 22:49

تکنیک های روابط رسانه ای در روابط عمومی
شما در این جزوه آموزشی با تکنیک های روابط رسانه ای در روابط عمومی آشنا می شوید.
چهارشنبه، 18 مرداد 1391 - 07:05

نظریه روابط عمومی دکتر نطقی نظریه روابط عمومی دکتر نطقی
مهدی باقریان- فعالیت­های جدید دکتر نطقی در زمینه روابط عمومی، یعنی زمانی که از او برای مدیریت گروه روابط عمومی و تدریس دروس تخصصی این رشته دعوت به عمل آمد، آغاز شد.
سه شنبه، 27 تیر 1391 - 08:42

ظهور مردان تصویر ظهور مردان تصویر
تلاش برای گفتن حقیقت محض در واقع تفسیری است که من از حقیقت دارم." به بیان دیگر، فریب دادن مردم با سخنانی به ظاهر درست بلامانع است. راست‌نمایی مهمتر از راستی است.
شنبه، 3 تیر 1391 - 14:58

نقش روابط عمومی در آشکارسازی مسائل نقش روابط عمومی در آشکارسازی مسائل
نقش روابط عمومی­ به عنوان بازوی مدیریت مجموعه، در دریافت بازخورد و کشف و آشکارسازی مسائل به دلیل رسالت و وظایفش، مهم­تر از سایر بخش­ها است.
سه شنبه، 9 خرداد 1391 - 05:58

اطلاع رسانی اثربخش در زمینه برنامه های اقتصادی دولت اطلاع رسانی اثربخش در زمینه برنامه های اقتصادی دولت
اطلاع­رسانی اثربخش از دقت بیشتری برخوردار است، چون در نتیجه عمل بازخورد، فرستنده امکان بررسی مجدد پیام را می­یابد و قدرت نفوذ بیشتری دارد.
جمعه، 29 اردیبهشت 1391 - 14:57

تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی
ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند.
جمعه، 22 اردیبهشت 1391 - 20:35

دانش روابط عمومی در نظام­های باز و بسته دانش روابط عمومی در نظام­های باز و بسته
روابط عمومی در سیستم­های باز نیز ظرفیت و توانایی آغاز عملیات اصلاحی در سازمان و هدایت تلاش­ها برای تأثیر بر دانش، استعداد و رفتار عامه را دارد.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 20:18

تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی
 ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین  کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1391 - 12:02

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد


  زادروز «ولترین» مقاله نگار آمریکایی و یک انسان دوست تما عیار


  مردمداری در عمل/ عذرخواهی برای ۲۰ ثانیه اشتباه در حرکت یک قطار در ژاپن


  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن


  لینه‌کر و رزنامه‌نگار زن روسیه مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدند


  روابط عمومی پرسپولیس و خبرنگاران پرسپولیسی دست به کار می‌شوند


  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه


  راهنمای عملی در روشهای پژوهش کیفی : معرفی و نقد کتاب راهنملی تحلیل گفتگو، گفتمان و سند


  انتقاد رئیس مجلس از اخبار مایوس کننده رسانه ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران