درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 تیر 1397 - 06:02   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
  انتخاب اعضای هیأت مدیره عکاسان مطبوعاتی ایران
  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اعضاء شارا  

نوآوری ها و ایده ها با هدف ایجاد بسترهای نوین مدیریتی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر
نوآوری ها و ایده ها با هدف ایجاد بسترهای نوین مدیریتی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر
شنبه، 18 آبان 1392 - 00:24

ویژه اعضا/ سند هویت بصری سازمان
سند هویت بصری سازمان
دوشنبه، 22 مهر 1392 - 23:48

ویژه اعضاء/ برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون ویژه اعضاء/ برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون
برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون
جمعه، 19 مهر 1392 - 19:47

هوش تجاری،مفاهیم،کلیات واهمیت آن از دید مدیران سازمان
هوش تجاری،مفاهیم،کلیات واهمیت آن از دید مدیران سازمان   نویسندگان:
سه شنبه، 19 شهریور 1392 - 20:36

روابط عمومى هزاره سوم روابط عمومى هزاره سوم
دکتر علی اکبر جلالی، فوق دکترای برق و متخصص فناوری اطلاعات از دانشگاه ویرجینیای غربی آمریکا می باشند. در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران ؛ استادیار پاره وقت دانشگاه وست ویرجینیای غربی وعضو مستقل یونسکو در آموزش و فناوری منطقه آسیا و اقیانوسیه است.
جمعه، 31 شهریور 1391 - 22:49

تکنیک های روابط رسانه ای در روابط عمومی
شما در این جزوه آموزشی با تکنیک های روابط رسانه ای در روابط عمومی آشنا می شوید.
چهارشنبه، 18 مرداد 1391 - 07:05

نظریه روابط عمومی دکتر نطقی نظریه روابط عمومی دکتر نطقی
مهدی باقریان- فعالیت­های جدید دکتر نطقی در زمینه روابط عمومی، یعنی زمانی که از او برای مدیریت گروه روابط عمومی و تدریس دروس تخصصی این رشته دعوت به عمل آمد، آغاز شد.
سه شنبه، 27 تیر 1391 - 08:42

ظهور مردان تصویر ظهور مردان تصویر
تلاش برای گفتن حقیقت محض در واقع تفسیری است که من از حقیقت دارم." به بیان دیگر، فریب دادن مردم با سخنانی به ظاهر درست بلامانع است. راست‌نمایی مهمتر از راستی است.
شنبه، 3 تیر 1391 - 14:58

نقش روابط عمومی در آشکارسازی مسائل نقش روابط عمومی در آشکارسازی مسائل
نقش روابط عمومی­ به عنوان بازوی مدیریت مجموعه، در دریافت بازخورد و کشف و آشکارسازی مسائل به دلیل رسالت و وظایفش، مهم­تر از سایر بخش­ها است.
سه شنبه، 9 خرداد 1391 - 05:58

اطلاع رسانی اثربخش در زمینه برنامه های اقتصادی دولت اطلاع رسانی اثربخش در زمینه برنامه های اقتصادی دولت
اطلاع­رسانی اثربخش از دقت بیشتری برخوردار است، چون در نتیجه عمل بازخورد، فرستنده امکان بررسی مجدد پیام را می­یابد و قدرت نفوذ بیشتری دارد.
جمعه، 29 اردیبهشت 1391 - 14:57

تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی
ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند.
جمعه، 22 اردیبهشت 1391 - 20:35

دانش روابط عمومی در نظام­های باز و بسته دانش روابط عمومی در نظام­های باز و بسته
روابط عمومی در سیستم­های باز نیز ظرفیت و توانایی آغاز عملیات اصلاحی در سازمان و هدایت تلاش­ها برای تأثیر بر دانش، استعداد و رفتار عامه را دارد.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 20:18

تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی
 ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین  کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1391 - 12:02

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس خبرگزاری پارس در ایران


  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی