درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 28 مرداد 1396 - 06:17   

اعتیاد به تلفن هوشمند، معضل اجتماعی دیگر

  اعتیاد به تلفن هوشمند، معضل اجتماعی دیگر


ادامه ادامه مطلب یک

کشف روشی آسان برای هک آیفون

  کشف روشی آسان برای هک آیفون


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

انتقاد مدیر اجرایی اپل از واکنش ترامپ به رویدادهای شارلوتزویل

  انتقاد مدیر اجرایی اپل از واکنش ترامپ به رویدادهای شارلوتزویل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ
  کشف روشی آسان برای هک آیفون
  اعتیاد به تلفن هوشمند، معضل اجتماعی دیگر
  بازسازی جایگاه برند از طریق برنامه روابط عمومی
  ترکیه خبرنگار ترک‌تبار آلمانی را گروگان گرفته است
  وفاداری مشتری
  چه زمانی باید یک کمپین روابط عمومی راه اندازی کنیم؟
  ایده‌هایی جذاب برای تولید محتوای ویدیویی
  انتقاد مدیر اجرایی اپل از واکنش ترامپ به رویدادهای شارلوتزویل
  «باراک اوباما» رئیس جمهوری پیشین آمریکا رکورد «توئیتر» را شکست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اعضاء شارا  

نوآوری ها و ایده ها با هدف ایجاد بسترهای نوین مدیریتی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر
نوآوری ها و ایده ها با هدف ایجاد بسترهای نوین مدیریتی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر
شنبه، 18 آبان 1392 - 00:24

ویژه اعضا/ سند هویت بصری سازمان
سند هویت بصری سازمان
دوشنبه، 22 مهر 1392 - 23:48

ویژه اعضاء/ برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون ویژه اعضاء/ برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون
برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون
جمعه، 19 مهر 1392 - 19:47

هوش تجاری،مفاهیم،کلیات واهمیت آن از دید مدیران سازمان
هوش تجاری،مفاهیم،کلیات واهمیت آن از دید مدیران سازمان   نویسندگان:
سه شنبه، 19 شهریور 1392 - 20:36

روابط عمومى هزاره سوم روابط عمومى هزاره سوم
دکتر علی اکبر جلالی، فوق دکترای برق و متخصص فناوری اطلاعات از دانشگاه ویرجینیای غربی آمریکا می باشند. در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران ؛ استادیار پاره وقت دانشگاه وست ویرجینیای غربی وعضو مستقل یونسکو در آموزش و فناوری منطقه آسیا و اقیانوسیه است.
جمعه، 31 شهریور 1391 - 22:49

تکنیک های روابط رسانه ای در روابط عمومی
شما در این جزوه آموزشی با تکنیک های روابط رسانه ای در روابط عمومی آشنا می شوید.
چهارشنبه، 18 مرداد 1391 - 07:05

نظریه روابط عمومی دکتر نطقی نظریه روابط عمومی دکتر نطقی
مهدی باقریان- فعالیت­های جدید دکتر نطقی در زمینه روابط عمومی، یعنی زمانی که از او برای مدیریت گروه روابط عمومی و تدریس دروس تخصصی این رشته دعوت به عمل آمد، آغاز شد.
سه شنبه، 27 تیر 1391 - 08:42

ظهور مردان تصویر ظهور مردان تصویر
تلاش برای گفتن حقیقت محض در واقع تفسیری است که من از حقیقت دارم." به بیان دیگر، فریب دادن مردم با سخنانی به ظاهر درست بلامانع است. راست‌نمایی مهمتر از راستی است.
شنبه، 3 تیر 1391 - 14:58

نقش روابط عمومی در آشکارسازی مسائل نقش روابط عمومی در آشکارسازی مسائل
نقش روابط عمومی­ به عنوان بازوی مدیریت مجموعه، در دریافت بازخورد و کشف و آشکارسازی مسائل به دلیل رسالت و وظایفش، مهم­تر از سایر بخش­ها است.
سه شنبه، 9 خرداد 1391 - 05:58

اطلاع رسانی اثربخش در زمینه برنامه های اقتصادی دولت اطلاع رسانی اثربخش در زمینه برنامه های اقتصادی دولت
اطلاع­رسانی اثربخش از دقت بیشتری برخوردار است، چون در نتیجه عمل بازخورد، فرستنده امکان بررسی مجدد پیام را می­یابد و قدرت نفوذ بیشتری دارد.
جمعه، 29 اردیبهشت 1391 - 14:57

تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی
ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند.
جمعه، 22 اردیبهشت 1391 - 20:35

دانش روابط عمومی در نظام­های باز و بسته دانش روابط عمومی در نظام­های باز و بسته
روابط عمومی در سیستم­های باز نیز ظرفیت و توانایی آغاز عملیات اصلاحی در سازمان و هدایت تلاش­ها برای تأثیر بر دانش، استعداد و رفتار عامه را دارد.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 20:18

تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی
 ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین  کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1391 - 12:02

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ برنامه ای رادیویی که تاکنون نظیر آن به وجود نیامده است


  راه اندازی پویش "کالای استاندارد ایرانی میخرم" به ابتکار روابط عمومی سازمان استاندارد


  چه زمانی باید یک کمپین روابط عمومی راه اندازی کنیم؟


  کمپین روابط عمومی و یک چک‌لیست حیاتی برای فعالیت‌های آن


  ایده‌هایی جذاب برای تولید محتوای ویدیویی


  وفاداری مشتری


  ابزارها و شرایط ایجاد ارتباط و تبلیغات موثر


  حفظ و نگهداشت مشتری


  ترکیه خبرنگار ترک‌تبار آلمانی را گروگان گرفته است


  از تشکر «جهانگیری» تا تقدیرنامه «فتاح» در اخبار هفته گذشته بانک ملی ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی کارگاه تحلیل گفتمان روابط عمومی اعلام شد