درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 دی 1395 - 19:28   

یک پیش بینی عجیب و غریب/ اینترنت در جهان به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد

  یک پیش بینی عجیب و غریب/ اینترنت در جهان به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد


ادامه ادامه مطلب یک

با تصویب مجلس، بودجه صدا و سیما دو برابر شد

  با تصویب مجلس، بودجه صدا و سیما دو برابر شد


ادامه ادامه مطلب دو

استاد حوزه و دانشگاه: روابط عمومی موفق باید به روز و مخاطب محور باشد

  استاد حوزه و دانشگاه: روابط عمومی موفق باید به روز و مخاطب محور باشد


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغ متفاوت فروشگاه اینترنتی در ایران با به چالش کشیدن ضمیر ناخودآگاه

  تبلیغ متفاوت فروشگاه اینترنتی در ایران با به چالش کشیدن ضمیر ناخودآگاه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی ها در اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم اهتمام داشته باشند
  مشارکت فعال روابط عمومی ها در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر
  کتاب نبرد من هیتلر، پرفروش ترین کتاب در آلمان
  معاون استاندار سیستان و بلوچستان: رسانه مهمترین ظرفیت برای روابط عمومی دستگاههای اجرایی است
  نشست شورای هماهنگی و سیاست گذاری روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی
  نشست شورای هماهنگی و سیاست گذاری روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی
  جایگاه خلاقیت در خبر
  انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن دارندگان نشان استاندارد
  برگزاری سیزدهمین اجلاس فناوری رسانه
  آشنایی با نیویورک تایمز
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اعضاء شارا  

نوآوری ها و ایده ها با هدف ایجاد بسترهای نوین مدیریتی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر
نوآوری ها و ایده ها با هدف ایجاد بسترهای نوین مدیریتی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر
شنبه، 18 آبان 1392 - 00:24

ویژه اعضا/ سند هویت بصری سازمان
سند هویت بصری سازمان
دوشنبه، 22 مهر 1392 - 23:48

ویژه اعضاء/ برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون ویژه اعضاء/ برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون
برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون
جمعه، 19 مهر 1392 - 19:47

هوش تجاری،مفاهیم،کلیات واهمیت آن از دید مدیران سازمان
هوش تجاری،مفاهیم،کلیات واهمیت آن از دید مدیران سازمان   نویسندگان:
سه شنبه، 19 شهریور 1392 - 20:36

روابط عمومى هزاره سوم روابط عمومى هزاره سوم
دکتر علی اکبر جلالی، فوق دکترای برق و متخصص فناوری اطلاعات از دانشگاه ویرجینیای غربی آمریکا می باشند. در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران ؛ استادیار پاره وقت دانشگاه وست ویرجینیای غربی وعضو مستقل یونسکو در آموزش و فناوری منطقه آسیا و اقیانوسیه است.
جمعه، 31 شهریور 1391 - 22:49

تکنیک های روابط رسانه ای در روابط عمومی
شما در این جزوه آموزشی با تکنیک های روابط رسانه ای در روابط عمومی آشنا می شوید.
چهارشنبه، 18 مرداد 1391 - 07:05

نظریه روابط عمومی دکتر نطقی نظریه روابط عمومی دکتر نطقی
مهدی باقریان- فعالیت­های جدید دکتر نطقی در زمینه روابط عمومی، یعنی زمانی که از او برای مدیریت گروه روابط عمومی و تدریس دروس تخصصی این رشته دعوت به عمل آمد، آغاز شد.
سه شنبه، 27 تیر 1391 - 08:42

ظهور مردان تصویر ظهور مردان تصویر
تلاش برای گفتن حقیقت محض در واقع تفسیری است که من از حقیقت دارم." به بیان دیگر، فریب دادن مردم با سخنانی به ظاهر درست بلامانع است. راست‌نمایی مهمتر از راستی است.
شنبه، 3 تیر 1391 - 14:58

نقش روابط عمومی در آشکارسازی مسائل نقش روابط عمومی در آشکارسازی مسائل
نقش روابط عمومی­ به عنوان بازوی مدیریت مجموعه، در دریافت بازخورد و کشف و آشکارسازی مسائل به دلیل رسالت و وظایفش، مهم­تر از سایر بخش­ها است.
سه شنبه، 9 خرداد 1391 - 05:58

اطلاع رسانی اثربخش در زمینه برنامه های اقتصادی دولت اطلاع رسانی اثربخش در زمینه برنامه های اقتصادی دولت
اطلاع­رسانی اثربخش از دقت بیشتری برخوردار است، چون در نتیجه عمل بازخورد، فرستنده امکان بررسی مجدد پیام را می­یابد و قدرت نفوذ بیشتری دارد.
جمعه، 29 اردیبهشت 1391 - 14:57

تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی
ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند.
جمعه، 22 اردیبهشت 1391 - 20:35

دانش روابط عمومی در نظام­های باز و بسته دانش روابط عمومی در نظام­های باز و بسته
روابط عمومی در سیستم­های باز نیز ظرفیت و توانایی آغاز عملیات اصلاحی در سازمان و هدایت تلاش­ها برای تأثیر بر دانش، استعداد و رفتار عامه را دارد.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 20:18

تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی
 ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین  کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1391 - 12:02

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»


  یک پیش بینی عجیب و غریب/ اینترنت در جهان به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد


  مسئولان روابط عمومی‌ها: آمادگی وزارتخانه‌ها برای شفافیت اطلاعات؛ تقریبا هیچ


  روابط عمـومی آینـده پـژوه و تفکـر محـور


  با تصویب مجلس، بودجه صدا و سیما دو برابر شد


  مدیریت دانش در روابط عمومی ضرورتی اجتناب ناپذیر


  انتقاد کوبنده مریل استریپ از ترامپ به خاطر مسخره کردن یک خبرنگار معلول


  کشف «در پشتی» واتس‌اپ: راه نفوذ به پیام‌های شما باز است


  3 روش برای بهبود مدیریت عملکرد در سال 2017


      روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سه اشتباه روابط عمومی در سال 2016