شماره 67 فصلنامه کارگزار روابطعمومی منتشر شد
فصلنامه کارگزار روابطعمومی، جدیدترین شماره خود را با موضوع "رهبری روابطعمومی در عصر تحولات" منتشر کرد.
این شماره از فصلنامه به بررسی نقش روابطعمومی در عصر دیجیتال، هوش مصنوعی، و سایر تحولات مهمی میپردازد که در حال شکلدهی به دنیای امروز هستند.
|
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 14:29
|
کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابطعمومی" رونمایی شد
کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابطعمومی" که مجموعه مقالات بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران با عنوان "هوش مصنوعی مولد و روابطعمومی: آینده ارتباطات" است، در دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی رونمایی شد.
|
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 10:00
|
شماره 67 فصلنامه کارگزار روابطعمومی منتشر میشود
فصلنامه کارگزار روابطعمومی، جدیدترین شماره خود را با موضوع "رهبری روابطعمومی در عصر تحولات" منتشر میکند.
|
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 18:22
|
تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابطعمومی در عمل
جلد کتاب "هوش مصنوعی روابطعمومیدر عمل" نشان میدهد که هوش مصنوعی ابزاری قدرتمند است که میتواند برای بهبود ارتباطات در روابطعمومی استفاده شود. هوش مصنوعی میتواند به متخصصان روابطعمومی کمک کند تا وظایف خود را به طور موثرتری انجام دهند، به مخاطبان خود بهتر برسند و خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.
|
دوشنبه، 14 بهمن 1415 - 13:57
|
کتاب "برنامهریزی ارتباطات بحران" منتشر شد
کتاب جدیدی با عنوان "طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمانهای غیرانتفاعی" توسط بریتنی "بری" هوپت و لورن آزودو ترجمه دکتر سیروان عبدی و مقدمه دکتر هادی خانیکی توسط انتشارات کارگزار روابطعمومی منتشر شد.
|
جمعه، 1 بهمن 1412 - 07:42
|
معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابطعمومی
اصطلاحات این کتاب شامل مواردی است که غالباً توسّط افراد شاغل در روابطعمومی در ارتباط با کارهایشان در حوزه ارتباطات به کار میرود. به این ترتیب، کار عملی روابطعمومی اکثر اصطلاحات کاری خود را از زمینههای ارتباطی اخذ میکند در حالی که فنون اطّلاعاتی و بازاریابی به نحوی فزاینده از اهمّیت حیاتی برخوردار میشوند. بدین لحاظ، تعجّبی ندارد که مطالعات روابطعمومی به نحوی چشمگیر، به جای سایر رشتهها مانند بازرگانی یا امور عمومی یا سیاست، در دانشکدۀ ارتباطات قرار گرفته است.
|
پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1402 - 07:32
|
مدیریت روابط سرمایهگذار
روابط سرمایهگذار با ارزش بازار یک شرکت ارتباط مستقیمی دارد. هر چه حرفه روابط سرمایهگذار در یک شرکت/ سازمان جدیتر گرفته شود به همان اندازه ارزش بازار آن شرکت افزایش پیدا کرده و نسبت به سایر شرکتها که در گروه همتا قرار دارد در یک جایگاه و موقعیت بهتری قرار میگیرد.
|
جمعه، 22 اردیبهشت 1402 - 07:46
|
27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابطعمومی؛ روز هدیه کتاب به روابطعمومیها
کتاب، بهترین هدیه برای کارشناسان روابطعمومی است. زیرا به آنها کمک میکند تا دانش و مهارت خود را در زمینههای مختلف روابطعمومی ارتقا دهند.
|
شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 05:35
|
کتاب «مدیریت روابطعمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی
کتاب «مدیریت روابطعمومی دولتی» به صورت جامع و کاربردی نوشته شده است و میتواند به متخصصان روابطعمومی دولتی کمک کند تا دانش و مهارتهای خود را در این زمینه بهبود بخشند. همچنین، این کتاب میتواند به مدیران دولتی کمک کند تا نقش روابطعمومی دولتی را در سازمان خود بهتر درک کنند و از روابطعمومی دولتی برای پیشبرد اهداف سازمان خود استفاده کنند.
|
دوشنبه، 6 شهریور 1402 - 16:38
|
معرفی کتاب «خلاقیت در روابطعمومی»
کتاب «خلاقیت در روابطعمومی» نوشته اندی گرین، با ترجمه حسن نصیری قیداری – فاطمه ریحانی (نویسندگان همکار و مترجمان) از سوی انتشارات کارگزار روابطعمومی منتشر شد.
|
دوشنبه، 10 مهر 1402 - 17:31
|
چهارمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابطعمومی منتشر شد
ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارایه محتوای کاربردی و علمی در زمینه روابطعمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاری فعالان عرصه ارتباطات و روابطعمومی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر میشود.
|
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 - 14:49
|
تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهرهمندی روابطعمومی
تحول دیجیتال یکی از مهمترین تحولات در عصر حاضر است که تأثیرات عمیقی بر کسبوکارها و سازمانها داشته است. این تحول، صنعت روابطعمومی را نیز بینصیب نگذاشته است و تغییرات زیادی را در این صنعت ایجاد کرده است. من با توجه به اهمیت این موضوع، تصمیم گرفتم کتابی در مورد تحول دیجیتال در صنعت روابطعمومی بنویسم تا به متخصصان روابطعمومی کمک کنم تا با این تغییرات آشنا شوند و از آنها بهرهمند شوند.
|
چهارشنبه، 8 آذر 1402 - 08:34
|
احیای چاپ به عنوان ابزار بازاریابی: بازگشت مجلات
نایلون (Nylon)، مجله مد مشهور، پس از 5 سال وقفه، اولین نسخه چاپی خود را منتشر میکند.
به گزارش شارا به نقل از آکسیوس، این حرکت بخشی از احیای بزرگتر چاپ به عنوان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات در میان خستگی از تبلیغات دیجیتال است.
|
شنبه، 25 فروردین 1403 - 07:35
|
بحران و ارتباطات بحران با تحول مفهومی و چرخش پارادایمی
امید دارم انتشار کتاب پیشرو که از تازگی و مسئلهشناسی بهنگامی برخودار است، گامی موثر در جهت تامین نیازهای علمی و تقویت ادبیات ارتباطی بهویژه در زمینههای جدید ارتباطی از جمله ارتباطات مخاطره و ارتباطات بحران باشد.
|
جمعه، 24 فروردین 1403 - 07:46
|
بررسی کتاب "نسل مضطرب"
کتاب "نسل مضطرب" به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه شیوههای جدید تربیت فرزند و وابستگی به تلفنهای هوشمند، سلامت روان نسل جدید را تحت تاثیر قرار داده است.
|
دوشنبه، 20 فروردین 1403 - 13:16
|
معرفی کتاب "تحول دیجیتال در صنعت روابطعمومی"
کتاب "تحول دیجیتال در صنعت روابطعمومی" در سه گفتار تدوین شده است. گفتار اول به بررسی مفاهیم و چالشهای تحول دیجیتال میپردازد. گفتار دوم به استراتژیهای تحول دیجیتال میپردازد. گفتار سوم به تحول دیجیتال در روابطعمومی میپردازد.
|
شنبه، 4 آذر 1402 - 09:21
|
کتاب «هوش مصنوعی روابطعمومی در عمل» منتشر شد
کتاب "هوش مصنوعی روابطعمومی در عمل" یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابطعمومی است که میخواهند از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند. این کتاب بهصورت کاربردی و عملی به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر روابطعمومی میپردازد و به خوانندگان خود کمک میکند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود بهرهوری، کارایی و اثربخشی روابطعمومی خود را بیاموزند.
|
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 - 13:25
|
معرفی کتاب "اسناد مرجع روابطعمومی"
کتاب "اسناد مرجع روابطعمومی" نوشته دکتر عادل میرشاهی، با هدف کمک به سازمانها و روابطعمومیها در تدوین اسناد مرجع روابطعمومی توسط انتشارات کارگزار روابطعمومی منتشر شد.
|
یکشنبه، 5 آذر 1402 - 08:32
|
کتاب «برنامهریزی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمانهای غیرانتفاعی» منتشر شد
کتاب برنامهریزی ارتباطات بحران به بررسی موقعیت منحصر به فردی میپردازد که سازمانهای غیرانتفاعی در ارائه خدمات عمومی و مدیریت موقیعتهای اضطراری و بحرانی دارا هستند.
|
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 - 18:03
|
ارتباطات جهانی: دیدگاهی چندفرهنگی، ویرایش چهارم
چاپ چهارم کتاب «ارتباطات جهانی» جامعترین، میانرشتهایترین، چندفرهنگیترین، معتبرترین و بهروزترین کتاب منتشر شده در حوزههای رسانه، فرهنگ، روزنامهنگاری و ارتباطات است. بیست و چهار پژوهشگر برجسته و نامآشنا در حوزه رسانه، که از ده کشور مختلف هستند، در این کتاب به بررسی ارتباطات بینالمللی، روابط عمومی و تبلیغات، پیامدهای جهانی شدن، قوانین و مقررات بینالمللی، فرهنگ جهانی، پروپاگاندا، رسانههای فرامرزی، تحولات سیاسی رسانه، روندهای ارتباطات و فناوری اطلاعات و بسیاری موارد دیگر میپردازند.
|
شنبه، 26 اسفند 1402 - 21:58
|