درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 مهر 1399 - 22:28   

فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد

  فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

«آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»

  «آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»


ادامه ادامه مطلب سه

جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور

  جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد
  ربودن دل‌ها به آگاهی و صدق
  میزگرد/ رسانه و روابط‌عمومی؛ در برابر هم یا برابر هم
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: در برخی دستگاه های اجرایی نگاه تخصصی به روابط عمومی وجود ندارد
  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران
  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند
  تبلت های اهدایی بانک رفاه کارگران به دانش آموزان سیستانی رسید
  حمایت از ورزش در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران است
  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد
  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت
دو مجلد حاضر که در آن تاریخ تحلیلی و روزشمار صنعت نفت ایران، ‌از ابتدا تا پایان سال ۱۳۵۷ روایت شده و طی ۳ سال و با کوشش جمعی از پژوهشگران جمع‌آوری و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است را می‌توان به عنوان گام نخست در این عرصه ثبت کرد که چون هر گام نخست دیگری، ‌به یقین خالی از ایراد و اشکال نخواهد بود.
دوشنبه، 7 مهر 1399 - 10:36

۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار ۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار
واقعیت این است که روش‌هایی وجود دارد که به بهبود مشاغل کمک می‌کند. عده‌ای از این روش‌ها باخبر هستند و آن‌ها را به کار می‌گیرند و عده‌ای هم زیاد جدی‌شان نمی‌گیرند. دسته اول معمولا موفق‌تر از دسته دوم عمل می‌کنند.
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 11:56

معرفی کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟” معرفی کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟”
به اطراف خود در محل کار نگاهی بیاندازید. تلویزیون را روشن کنید. رهبری نالایق همه‌جا وجود دارد و نمی‌توان انکار کرد که اکثر این رهبران مرد هستند.
جمعه، 28 شهریور 1399 - 12:48

کتاب الکترونیکی: بحران‌ها و جنبش‌های‎ روابط‌عمومی کتاب الکترونیکی: بحران‌ها و جنبش‌های‎ روابط‌عمومی
پنجمین کتاب الکترونیکی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با عنوان "بحران‌ها و جنبش‌های‎ روابط‌عمومی" در 81 صفحه منتشر شد.
شنبه، 22 شهریور 1399 - 21:59

ژرف نگری؛ اساس هنر صفحه آرایی ژرف نگری؛ اساس هنر صفحه آرایی
عکس های خبری، داستانی، مستند اجتماعی، اجتماعی و پرتره (صورت و چهره) از جمله زمینه های مطرح هنر عکاسی در نشریات هستند. هر چند که امروزه عکاسی سینمایی، ورزشی، تبلیغات و مد از جایگاه ویژه ای در مطبوعات جهان برخوردارند و در هر یک از آن ها دید عکاس، نقطه طلایی و شکار لحظه ها دارای اهمیت است.
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1391 - 23:49

پیام مدیرکل چاپ و نشر برای روز ملی صنعت چاپ پیام مدیرکل چاپ و نشر برای روز ملی صنعت چاپ
«یازدهم شهریور، روز ملی صنعت چاپ، یادمانی خجسته برای این دستاورد مهم بشری است. کالاهای چاپی، در لحظه‌لحظه و گوشه‌گوشه زندگی اقشار مختلف مردم در هر جای جهان، حضور و تأثیری مستمر دارند و به همین دلیل، حامل وجوه مختلف اجتماعی هستند و سویه‌های متنوع صنعتی، فرهنگی، هنری، علمی، رسانه‌ای، بازرگانی، امنیتی، و اقتصادی قابل توجهی به خود اختصاص داده‌اند. کمتر پدیده بشری است که همچون چاپ و محصولاتش، در عرصه های جزئی و کلان بروز داشته باشد.
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 - 11:17

 11 شهریور؛ روز ملی صنعت چاپ 11 شهریور؛ روز ملی صنعت چاپ
با گذشت زمان اهمیت صنعت چاپ بر همه روشن شد، نامگذاری روز 11 شهریورماه به‌عنوان روز ملی صنعت چاپ در تقویم ایرانیان در سال 1382 و با تلاش‌ اسدالله جامی (مدیر کل وقت دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) انجام شد. در آن زمان اهالی صنعت چاپ به شورای فرهنگ عمومی درخواست‌ دادند و توضیحات بسیاری برای لزوم ورود این روز در تقویم مطرح کردند تا در نهایت این شورا به این جمع‌بندی رسید که روز ملی صنعت چاپ به رسمیت شناخته شود و این‌گونه 11 شهریورماه به‌عنوان روز ملی صنعت چاپ در تقویم نامگذاری شد.
سه شنبه، 11 شهریور 1399 - 08:30

فهرست انتشارات کارگزار روابط‌عمومی فهرست انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
فهرست انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
سه شنبه، 4 شهریور 1399 - 21:44

 بایگانی دیجیتالی نشریات ایران از قاجار تا امروز در دسترس همگان قرار گرفت بایگانی دیجیتالی نشریات ایران از قاجار تا امروز در دسترس همگان قرار گرفت
سامانه نشریات ایران که بایگانی دیجیتالی و جامع نشریات ایران از دوره قاجار تا به امروز است، با امکان دسترسی رایگان برای عموم مردم، روز دوشنبه سوم شهریور، رونمایی و افتتاح شد.
سه شنبه، 4 شهریور 1399 - 20:29

کتاب الکترونیکی:  راهنمای موفقیت در مشاغل روابط‌عمومی کتاب الکترونیکی: راهنمای موفقیت در مشاغل روابط‌عمومی
متخصصان موفق تبلیغات، بازاریابی و روابط‌عمومی از قدرت پردازش حرفه‏‌شان لذت می‏‌برند، درجه بالایی از استقلال و توانایی بالایی برای ارتقا به رده‌‏های بالاتر دارند. بدون شک، مشاغل ارتباطاتی، محبوب‏ترین مشاغل مورد نظر جویندگان کار هستند. البته آسان نیستند! و اگر این را از هر متخصص ارتباطی جویا شوید، خواهد گفت که به فداکاری و پشتکار زیادی برای مطرح شدن در این حوزه نیاز دارید.
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 00:00

شیوه نامه تهیه مصاحبه شیوه نامه تهیه مصاحبه
گفت و گو یا مصاحبه در مطبوعات به طور هدفمند اطلاعات یا معلوماتی را که در خور توجه گروهی از مردم است بازتاب می دهد.
چهارشنبه، 30 فروردین 1391 - 14:01

 شماره ۵۰ فصلنامه مطالعات فرهنگ-ارتباطات منتشر شد شماره ۵۰ فصلنامه مطالعات فرهنگ-ارتباطات منتشر شد
شماره ۵۰ فصلنامه علمی «مطالعات فرهنگ-ارتباطات » ویژه تابستان ۱۳۹۹ ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.
شنبه، 1 شهریور 1399 - 23:57

معرفی کتاب جدید رئیس پیشین شرکت نفتی «بریتش پترولیوم»/  کتاب «بساز، بیندیش، تخیل کن» معرفی کتاب جدید رئیس پیشین شرکت نفتی «بریتش پترولیوم»/ کتاب «بساز، بیندیش، تخیل کن»
اینترنت به گسترش تجارت، مبادلات و خدمات کمک کرد و ارتباطات انسان‌ها و تبادل ایده‌هاشان را وسیع ساخت، اما «این دنیای جدید سویه‌های تاریک خود را نیز دارد. بسیاری از مردم ساعت‌ها وقت خود را با شمار معدودی از کاربران سپری می‌کنند که در اثر آن، جامعه چندپاره شده است.»
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 - 00:15

دومین نشست «اقتصاد نشر و مساله کرونا» برگزار می‌شود دومین نشست «اقتصاد نشر و مساله کرونا» برگزار می‌شود
دومین نشست «اقتصاد نشر و مساله کرونا» از سلسله پیش‌نشست‌های همایش ملی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا با حضور مجتبی تبریزنیا، فرشته سنگری، هادی میرزا نژاد موحد و با دبیری هامون شریفی دوشنبه۶ مرداد ۹۹ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.
یکشنبه، 5 مرداد 1399 - 10:50

مجله «کیو» پس از ۳۴ سال تعطیل می‌شود مجله «کیو» پس از ۳۴ سال تعطیل می‌شود
خبر بدی در مورد مجله کیو دارم. شماره‌ای که روز ۲۸ ژوئیه منتشر می‌شود، آخرین شماره این نشریه خواهد بود. اپیدمی کرونا دلیل این تعطیلی است و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد.
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 - 10:18

 کتاب "استانداردهای تشریفات" منتشر می شود کتاب "استانداردهای تشریفات" منتشر می شود
کتاب "استانداردهای تشریفات" تالیف دکتر احمد یحیایی ایله ای به‌زودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
دوشنبه، 30 تیر 1399 - 14:13

کتاب الکترونیکی: 25 گام تا وب‌سایت حرفه‌ای کتاب الکترونیکی: 25 گام تا وب‌سایت حرفه‌ای
داشتن یک وب‌سایت به تنهایی کلید بزرگ بودن نیست؛ در عوض توانایی‌هایی وجود دارد که وب‌سایت شما را به یک ماشین بازاریابی درون‌گرا تبدیل می‌کند. وب‌سایت شما اهداف بزرگی دارد و نیاز دارد تا کارهای بسیاری را انجام دهد. وجود یک سایت به تنهایی لازم نیست، باید کاربردی نیز باشد. یک سایت باید بازدیدکننده‌ها را جذب کند، آموزش دهد و آنها را برای خرید کردن متقاعد کند. می‌دانم که با خود فکر می‌کنید گفتن آن راحت است.
دوشنبه، 30 تیر 1399 - 10:44

  کتاب دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs به چاپ دوم رسید کتاب دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs به چاپ دوم رسید
این کتاب اصول مقدماتی در مورد چگونگی کمک OKRها به سازمان‌ها برای بهبود عملکرد، به دست آوردن سطح بالاتری از بهره‌وری و وضوح سازمانی، و در نهایت کسب موفقیت با نتایج بهتر را توضیح می دهد. هدف ما در این کتاب این است که شما را به درک درستی از OKRها قبل از شروع کار با آنها برسانیم..
یکشنبه، 29 تیر 1399 - 15:17

معرفی کتاب «نوآغازی بزرگ»/ بحران کرونا و «ضرورت نوسازی نظام سرمایه‌داری» معرفی کتاب «نوآغازی بزرگ»/ بحران کرونا و «ضرورت نوسازی نظام سرمایه‌داری»
کتاب تازه مدیران همایش جهانی اقتصاد در داووس مباحثی بی‌سابقه را پیش کشیده است. کلاوس شواب و تیری مالرت تأکید دارند که کرونا نقص و نواقص نظام سرمایه‌داری موجود و پیامدهای منفی جهانی‌شدن را عیان‌تر کرده است. به عقیده آنها جوامع جهان نیازمند قراردادی اجتماعی نوینی هستند که گذار از سرمایه‌داری مبتنی بر بورس را رقم بزند، خیر و رفاه انسان محور آن را بسازد و متناسب با ملزومات انقلاب صنعتی چهارم باشد.
جمعه، 27 تیر 1399 - 22:45

فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی
فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی- تیرماه 1399.pdf
یکشنبه، 22 تیر 1399 - 16:26

 کتاب "روابط‏‌عمومی در عصـر کـرونا" رونمایی شد کتاب "روابط‏‌عمومی در عصـر کـرونا" رونمایی شد
جلد اول کتاب "روابط‏‌عمومی در عصـر کـرونا" در آیین افتتاحیه چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با حضور پروفسور سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مهندس علیرضا زاهدیان مدیر عامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز و مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی رونمایی شد.
یکشنبه، 15 تیر 1399 - 11:00

 54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" منتشر شد 54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" منتشر شد
54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و انتشارات کارگزار روابط عمومی در 64 صفحه رنگی منتشر شد.
شنبه، 14 تیر 1399 - 15:24

معرفی کتاب/ دموکراسیِ چندپاره در دوران شبکه‌های اجتماعی معرفی کتاب/ دموکراسیِ چندپاره در دوران شبکه‌های اجتماعی
رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی منافع زیادی برای ما دارند. با این حال، مخاطرات زیادی هم به همراه می‌آورند. از جمله‌ی این مخاطرات «دوقطبی‌سازی» فضای سیاسی و تضعیف «دموکراسی مشورتی» است. پژوهشگری که از مشاوران اوباما در امور نظارتی و اطلاع‌رسانی بوده، در کتاب تازه‌ی خود به این مخاطرات می‌پردازد.
یکشنبه، 8 تیر 1399 - 22:55

چگونه بتوانیم نشریات موثر کسب و کارمان را پیدا کنیم؟ چگونه بتوانیم نشریات موثر کسب و کارمان را پیدا کنیم؟
نشریات تخصصی یکی از ابزارها و کانال های ارتباطی موثر هر کسب و کار که عموما واحد روابط عمومی و ارتباط با رسانه ضمن داشتن مسئولیت انتخاب نشریه موثر، متولی تولید محتوا برای درج در این نشریات در قالب تبلیغات، رپرتاژ خبری و یا گزارشات عملکرد مدیران خواهند بود، در همین راستا گزینش نشریات برای همکاری بعنوان یکی از نکات کلیدی موفقیت مدیران روابط‌عمومی در نظر گرفته می شود.
چهارشنبه، 4 تیر 1399 - 12:56

چهار  کتاب از حوزه روابط عمومی منتشر شد چهار کتاب از حوزه روابط عمومی منتشر شد
چهار کتاب جدید به نام های "اندیشه زایی روابط عمومی" (روابط عمومی استراتژیک، تحقیقات و ابزارهای دیجیتال)، "خلاقیت در روابط عمومی"، "روابط عمومی و فنون جدید تبلیغات" و "مثبت اندیشی در روابط عمومی" بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی روانه بازار کتاب شد.
شنبه، 19 بهمن 1398 - 14:45

کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد
کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" (روابط عمومی استراتژیک، تحقیقات و ابزارهای دیجیتال) تالیف پروفسور جیمز ای. گرونیگ به همت انتشار کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
جمعه، 16 خرداد 1399 - 13:07

کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی
کتاب "خلاقیت در روابط‌عمومی" تالیف اندی گرین در میان کتاب‌های پرفروش انتشارات کارگزار روابط عمومی در عرض کمتر از یک سال به چاپ دوم رسید. این کتاب که مورد تایید مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) است در 96 صفحه و چهار بخش تالیف شده و به همه شاغلان روابط عمومی کمک می کند تا پتانسیل خلاقیت را در خود کشف کنند.
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 - 09:40

کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد
کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" ترجمه و تدوین حنانه باقریان در 104 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. این کتاب در چهار گفتار، مثبت اندیشی: مفاهیم و تعاریف، هنر مثبت ‎اندیشی، ارتباطات مثبت در سازمانها و شرکتها و چگونه مثبت بیاندیشیم منتشر شده است.
سه شنبه، 13 خرداد 1399 - 11:55

 کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1 کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1
نخستین کتاب الکترونیکی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با عنوان "نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)" در 48 صفحه قطع رقعی منتشر شد.
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 - 12:55

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، سالنامه تخصصی سال 1399 روابط عمومی ایران با شعار "سالنامه تخصصی - کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار" با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر شد.
دوشنبه، 30 دی 1398 - 18:20

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی


  درس‌هایی از مسوولیت اجتماعی شرکتی


  پیام های ارتباطی غیر کلامی


  ویژگی های یک متخصص حرفه ای روابط عمومی


  مذاکره موفق برای فروش


  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودند


  اپل یک اپلیکیشن پادکست محبوب را خرید


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی