درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 5 بهمن 1398 - 22:36   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند

  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  IBM به لطف Red Hat در 3 ماهه چهارم سال عملکردی فراتر از انتظار داشت
  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی
  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود
  نشست «بانکداری؛ ارتباطات و توسعه» با محوریت روابط‌عمومی و بانکداری جدید برگزار می‌شود
  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار شد
  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است
  تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیارد ریالی بانک سپه به 2هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان
  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...
  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، سالنامه تخصصی سال 1399 روابط عمومی ایران با شعار "سالنامه تخصصی - کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار" با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر می شود.
دوشنبه، 30 دی 1398 - 18:20

بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز
بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز
جمعه، 4 بهمن 1398 - 13:19

کتاب روانشناسی ارتباطات و اقناع منتشر شد کتاب روانشناسی ارتباطات و اقناع منتشر شد
کتاب روانشناسی ارتباطات و اقناع اولین اثر منتشره با این عنوان در کشور و نیز اولین اثر ترجمه ای مشترکم از زبان فرانسه است.
سه شنبه، 1 بهمن 1398 - 11:23

کتاب نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل) منتشر شد کتاب نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل) منتشر شد
کتاب "نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل)" تالیف سازمان جهانی هواشناسی و شرکت جهانی آب در 136 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی و با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی منتشر شد.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 21:49

کتاب برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی منتشر شد کتاب برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی منتشر شد
شاید آن‌ها به خاطر نداشتن وقت یا بی‌ثباتی محیط اطرافشان، سراغ برنامه‌ریزی رسمی نمی‌‎روند و صرفاً به ارائه‌ واکنش کفایت می‌کنند. امکان دارد برخی از مسئولان روابط عمومی بگویند که روسا و مشتریانشان به دنبال کارهای عملی هستند و مجالی برای برنامه ‎ریزی نمی‎دهند (هرچند این روسا و مشتریان کوته‌‎نظر، معمولاً دوام زیادی در کسب‌وکار ندارند).
جمعه، 16 اسفند 1398 - 16:35

انتشار 53 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی انتشار 53 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی
53 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و انتشارات کارگزار روابط عمومی در 104 صفحه رنگی منتشر شد.
دوشنبه، 16 دی 1398 - 14:19

 توزیع کتاب «برنامه ریزی استراتژیک برای روابط‌عمومی» در کنفرانس روابط عمومی توزیع کتاب «برنامه ریزی استراتژیک برای روابط‌عمومی» در کنفرانس روابط عمومی
کتاب «برنامه ریزی استراتژیک برای روابط‌عمومی» اثری از کریگ میاموتو- ران اسمیت- راتلج/ تیلور و فرانسیس همزمان با برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران در 184 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی و با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی منتشر و در میان شرکت‌کنندگان توزیع شد.
دوشنبه، 16 دی 1398 - 11:56

از دو کتاب روابط عمومی و ارتباطات در کنفرانس روابط عمومی رونمایی می شود از دو کتاب روابط عمومی و ارتباطات در کنفرانس روابط عمومی رونمایی می شود
همزمان با برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در دی ماه سال جاری، مراسم رونمایی از دو کتاب "برنامه ریزی استراتژیک برای روابط‌عمومی" و " نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل)"، که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر خواهد شد برگزار می گردد.
دوشنبه، 2 دی 1398 - 08:18

معرفی کتاب/ درایو: حقیقت غافلگیرکننده درباره آنچه باعث ایجاد انگیزه در ما می شود معرفی کتاب/ درایو: حقیقت غافلگیرکننده درباره آنچه باعث ایجاد انگیزه در ما می شود
پینک در این کتاب جدید تحریک آمیز و اقناع آمیز، ادعا می کند که راز کارایی بالا و رضایت در کار، مدرسه و خانه، نیاز عمیق بشر به کارگردانی زندگی ما، یادگیری و ایجاد چیزهای جدید و انجام دادن آن است. بهتر توسط خودمان و جهانمان.
شنبه، 7 دی 1398 - 10:05

7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود 7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود
موسسه BookAuthority بهترین کتاب های جهان را بر اساس سلایق عمومی، توصیه ها و احساسات، شناسایی و رتبه بندی می کند:
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 15:15

کتاب "اینترنت و سواد مجازی" منتشر شد کتاب "اینترنت و سواد مجازی" منتشر شد
کتاب "اینترنت و سواد مجازی" نوشته سیدرضا عاملی و ابراهیم محسنی منتشر شد. به گزارش شارا، این کتاب در ۳۷۱ صفحه با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۴۱ هزار تومان توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است.
شنبه، 16 آذر 1398 - 22:41

کتاب "برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی" منتشر می شود کتاب "برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی" منتشر می شود
کتاب "برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی" تالیف کریگ میاموتو، ران اسمیت، راتلج، تیلور و فرانسیس بزودی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
یکشنبه، 3 آذر 1398 - 21:33

ساختار کلی کتاب روابط عمومی، راهبردها و تاکتیک ها ساختار کلی کتاب روابط عمومی، راهبردها و تاکتیک ها
این کتاب شامل پنج قسمت است: بخش اول با عنو ان «نقش روابط عمومی ها» نام گرفته است. فصل آغازین کتاب به تشریح روابط عمومی می پردازد و در انتها موضوع رسوایی اخلاقی کلینتون را مطرح می کند و به ارائه نتیجه ای در مورد نقش روابط عمومیها در سرپوش گذاشتن بر موضوعاتی از این قبیل می رسد.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 14:31

بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
همه ما می‌دانیم طراحی یک استراتژی تبلیغاتی مناسب برای حضور مؤثر در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی تا چه اندازه می‌تواند برای ناشران ارزشمند باشد و برای رسیدن به خوانندگان، علاوه بر ایجاد سکوهای تبلیغاتی و بازاریابی جدید، باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود نیز استفاده کرد.
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 11:55

 معرفی کتاب/ گزارش ارتباطات سالانه مرکز روابط عمومی USC منتشر شد معرفی کتاب/ گزارش ارتباطات سالانه مرکز روابط عمومی USC منتشر شد
گزارش ارتباطات سالانه مرکز روابط عمومی USC، موضوعات جدید و پیش بینی موضوعات و روندهای تأثیرگذار بر جامعه، تجارت و ارتباطات در سال آینده را مشخص می کند.
شنبه، 24 اسفند 1398 - 14:41

استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت
اریک دیزنهال این چشم انداز را در کتاب جدیدش ارائه داده است: «تنگ شیشه ای: یک بیانیه برای دفاع از شهرت شکننده در عصر رسوایی های لحظه ای» که توسط تولو منتشر شده است. وی دارای 30 سال تجربه در مدیریت بحران و روابط عمومی است. دیزنهال به این نتیجه می رسد: «این بسیار آسان تر است که آتش یک جنگل را خاموش کنید، تا اینکه بخواهید یک نفر را از رسوایی نجات دهید.»
سه شنبه، 25 آذر 1393 - 15:35

کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر می شود کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر می شود
کتاب اندیشه زایی روابط عمومی، مجموعه دو روایت از پروفسور جیمز ای. گرونیگ (روابط عمومی استراتژیک، تحقیقات و ابزارهای دیجیتال) بزودی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر ‌می شود.
شنبه، 21 دی 1398 - 18:24

معرفی نامه/ مجله مدیریت استراتژیک جهانی معرفی نامه/ مجله مدیریت استراتژیک جهانی
مجله ما به توسعه درک اصلی نظریه مدیریت استراتژیک جهانی و نظریه مدیریت اختصاص دارد. ما سعی می کنیم از طیف متنوعی از مقالات مرتبط با همه جنبه های مدیریت استراتژیک که به استنباط آماری، مطالعات کیفی، کمی، مدل های مفهومی و محاسباتی متکی است، استقبال کنیم.
جمعه، 10 آبان 1398 - 22:34

طرز رفتار و سلو/  اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش
لم بدون تربیت و بدون اخلاق برای استقلال و ترقی یک ملتی کافی نیست، بلکه خطرناک است. خلاصه، موضوع تربیت در حفظ قومیت، استقلال و اخلاق افراد مدخلیت زیاد دارد. پیشرفت و عظمت روح و جسم منوط به تربیت است و تاثیر زیادی از خانه های کوچک به خانه بزرگ کشور عاید می شود.
پنجشنبه، 18 مهر 1398 - 20:51

«مجموعه گفتارهای فقه رسانه و ارتباطات» منتشر شد «مجموعه گفتارهای فقه رسانه و ارتباطات» منتشر شد
کتاب «مجموعه گفتارهای فقه رسانه و ارتباطات» تالیف ‌حجت‌الاسلام والمسلمین علی نهاوندی استاد فقه رسانه و مدیر کل پژوهش های اسلامی سازمان صدا و سیما در دو جلد تحقیق گردید.
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:49

اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد
اولین نشریه دیپلماسی رسانه به صاحب امتیازی و سر دبیری امیر رستگار منتشر شد.
شنبه، 27 مهر 1398 - 22:49

صدوسیزدهم "مدیریت ارتباطات" منتشر شد
شماره صدوسیزدهم ماهنامه مدیریت ارتباطات به مدیر مسوولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری علی ورامینی با پرونده‌ای ویژه درباره حافظ منتشر شد.
جمعه، 26 مهر 1398 - 11:24

نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت گشایش یافت
از ۱۶ تا ۲۰ اکتبر ده‌ها هزار نفر به بازدید نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت می‌روند. میهمان ویژه امسال بزرگترین نمایشگاه جهانی کتاب‌های ادبی نروژ است. بخشی از نمایشگاه به تولیدات شنیداری اختصاص یافته است.
چهارشنبه، 24 مهر 1398 - 23:39

کتاب "ارتباطات جهانی یک چشم انداز چند فرهنگی" منتشر شد کتاب "ارتباطات جهانی یک چشم انداز چند فرهنگی" منتشر شد
این کتاب یک چشم انداز چند فرهنگی، موضوعات متنوع و دیدگاههای بیست و دو متخصص برجسته و دانشمندان ارتباطات موفق که نماینده هشت کشور در جهان هستند را گرد هم آورده است.
سه شنبه، 23 مهر 1398 - 19:27

اصول اجرایی برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی اصول اجرایی برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی
روابط عمومی ساختاری مهم در هر سازمان به شمار می آید که می تواند نقش اساسی در آینده نگری و آینده سازی سازمان داشته باشد. ساخت آینده یک علم و یک هنر اساسی به شمار می آید که متکی به درک و شناخت صحیح از تجربه تاریخی و تحولات جاری است.
دوشنبه، 22 مهر 1398 - 13:26

کتاب رودررو: هنر ارتباط انسانی کتاب رودررو: هنر ارتباط انسانی
گریزر در توصیف مزایای ارتباط رودرو، به حد ملالت‌باری، تأکید می‌کند اما به درستی می‌گوید که توجه و تمرکز کامل برای هر دو طرف گفتگو موهبت است. ایما و اشاره‌های غیرکلامی گویای واقعیت ماجرا است و شما با توجه ‌کردن می‌توانید توجه دیگران را به خود معطوف کنید.
سه شنبه، 23 مهر 1398 - 00:23

 روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی می تواند بسترهای لازم را برای پاسخ سریع تر به بحران ها فراهم کند. ربات های هوش مصنوعی برای کمک به رهبران ارتباطات بحرانی برنامه ریزی می شوند.
شنبه، 20 مهر 1398 - 13:06

 تکنیک‌های تازه و مبتکرانه برای بهبود مدیریت روابط عمومی تکنیک‌های تازه و مبتکرانه برای بهبود مدیریت روابط عمومی
درک و ادارۀ پیچیدگی روابط موجود بین سازمان‌هایی که روز به روز بیشتر پذیرای نظرات و پیشنهادها می‌شوند، وظیفۀ اصلی روابط عمومی است. اگرچه کمتر کسی است که این واقعیت را انکار کند، امّا همه نسبت به توانایی شاغلان روابط عمومی برای ایفای این نقش بنیادی اعتقاد ندارند.
جمعه، 19 مهر 1398 - 20:58

کتاب‌ها موضوعات را برای ما قاب‌بندی می‌کنند کتاب‌ها موضوعات را برای ما قاب‌بندی می‌کنند
نقش کتاب‌ها در یادآوری اینکه چگونه فکر می‌کنیم، و بیرون کشیدن استدلال‌های ذهنی مان در مقابل آن کتاب‌ها، درک ما را از این که یک برنامه آموزشی ایده‌آل چطور باید باشد تغییر می‌دهد.
پنجشنبه، 18 مهر 1398 - 14:50

 کتاب مجموعه مقالات "سناریونویسی در مدیریت روابط عمومی" منتشر شد کتاب مجموعه مقالات "سناریونویسی در مدیریت روابط عمومی" منتشر شد
این کتاب محصول مهمترین مقالات منتخبی است که در پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال 1397 ارایه شده اند، می باشد. در این کتاب که به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر خواهد شد، 11مقاله ارائه شده است.
دوشنبه، 15 مهر 1398 - 20:39

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس


  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز


  زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد


  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


  تعاریف رسانه های اکتسابی، رسانه پولی و رسانه شخصی


  محتوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی