درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 27 شهریور 1400 - 00:32   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موفقیت محققان در انتقال اینترنت پرسرعت با استفاده از پرتوهای نور
  کتاب: مقررات روابط عمومی
  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی
  انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!
  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  رونق جهانی صنعت بازی‌های الکترونیکی
  آسیب‌های روحی اینستاگرام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

کتاب: مقررات روابط عمومی کتاب: مقررات روابط عمومی
کتاب "مقررات روابط عمومی" که به همت مهدی باقریان در 192 صفحه قطع وزیری تالیف و تدوین شده است توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
یکشنبه، 4 تیر 1396 - 12:02

انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور
کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور تالیف مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.
جمعه، 7 مهر 1391 - 22:30

پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی! پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!
نکته جالب این که نویسنده در پیشگفتار کتاب اشاره کرده است،آن چه در کتاب ذکر شده است هیج کدام نقطه پایان یک فن خاص نیست و می تواند با توجه به مقتضایات و شرایط روز جایگاه خاص خود را داشته باشد، اما به عنوان محورهایی که از تجارب و دانش این حوزه برخواسته است، قابل استفاده است و در عین حال نویسنده این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز به حرف خواننده و مخاطب خود گوش بسپارد و آن را اصلاح و یا تکمیل کند.
پنجشنبه، 21 خرداد 1394 - 17:02

فصلنامه پژوهش های نوین در علوم ارتباطات مجوز چاپ گرفت فصلنامه پژوهش های نوین در علوم ارتباطات مجوز چاپ گرفت
این فصلنامه علمی تخصصی به آدرس www.ir-cs.ir در حوزه‌های مختلف ارتباطات اجتماعی، ارتباطات اقتصادی، ارتباطات و سلامت، ارتباطات سیاسی و بین‌الملل، ارتباطات با صنعت و تجارت، ارتباطات و شبکه دانش بنیان، شبکه‌های مجازی، هوشمند سازی، روابط‌عمومی و تمامی حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی کشور آمادگی پذیرش مقاله در کلیه سطوح مدیران کارشناسان و دانشجویان محترم را دارد.
شنبه، 20 شهریور 1400 - 14:01

انتشار نخستین کتاب «روابط عمومی اسلامی» در ایران انتشار نخستین کتاب «روابط عمومی اسلامی» در ایران
کتاب «روابط عمومی اسلامی»، بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان توسط انتشارات «کارگزار روابط عمومی» منتشر ‌شد. در این اثر ، 21 مقاله تخصصی ارایه شده در نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در قالب کتاب عرضه شده است.
پنجشنبه، 10 مهر 1393 - 22:49

معرفی کتاب: باور کن که، روابط عمومی مرده است معرفی کتاب: باور کن که، روابط عمومی مرده است
کتاب "باور کن که، روابط عمومی مرده است" تالیف رابرت فیلیپس از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
یکشنبه، 13 اسفند 1396 - 01:44

کتاب روابط عمومی دولتی؛ منشوری چند وجهی برای تفکر و عمل کتاب روابط عمومی دولتی؛ منشوری چند وجهی برای تفکر و عمل
قدمت دولت به میزان روابط عمومی است یا آن که روابط عمومی به اندازه دولت ها قدیمی است. برای آن که دولتی باشد، باید جامعه وجود داشته باشد. برای موجودیت جامعه، مردم باید به حداقلی از توافق دست یابند، و این معمولا از طریق ارتباط بین اشخاص و گروه ها حاصل می شود. رسیدن به توافق مستلزم چیزی بیش از عمل ساده مبادله اطلاعات است. این امر نیاز به عنصر قوی ترغیب و مشارکت از سوی همه طرف های دخیل دارد. ترغیب به صورت قوه محرکه روابط عمومی مشاهده می شود.
دوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 11:30

کتاب مدیریت روابط عمومی دولتی کتاب مدیریت روابط عمومی دولتی
کتاب مدیریت روابط ‏عمومی دولتی تالیف مهدی باقریان، هادی کمرئی و محد حمدان بن حاجی عدنان در دو جلد در 930 صفحه از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.
دوشنبه، 17 تیر 1398 - 23:12

مدیریت گردهمایی به چاپ سوم رسید مدیریت گردهمایی به چاپ سوم رسید
مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی‎) تالیف مهدی باقریان با ویرایش جدید در 634 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
سه شنبه، 5 بهمن 1400 - 11:56

ارتباطات و آینده جهان ارتباطات و آینده جهان
پس اگر می‌خواهید وارد دنیای جدید شوید؛ ایده‌ی شما باید با موبایل ارتباط داشته باشد؛ در غیر اینصورت، باید آنرا فراموش کنید، زیرا ایده‌هایی که برای قرن ۲۰؛ طراحی شدند؛ در قرن ۲۱ محکوم به شکست خواهند بود.
یکشنبه، 10 مرداد 1400 - 19:55

کتاب مدیریت و ارتباطات بحران منتشر شد کتاب مدیریت و ارتباطات بحران منتشر شد
مدیریت بحران، یکی از بخش‌‏‎های حیاتی سازمان است. نقصان‌های این بخش می‌تواند موجب بروز آسیب‌‎‏های جدی برای ذی‌نفعان، ضرر سازمان یا حتی از بین رفتن آن شود. متخصصان روابط‌عمومی، از اجزای اساسی تیم‌‎های مدیریت بحران هستند. بنابراین گردآوری مجموعه‌ای از بهترین رویکردها و دروس برگرفته از علم مدیریت بحران، می‎‌تواند یک منبع بسیار مفید برای متخصصان روابط‌عمومی باشد.
دوشنبه، 21 تیر 1400 - 12:09

رونمایی از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاربردی» رونمایی از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاربردی»
با حضور پیشکسوتان و اعضاء هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران، از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاریردی» رونمایی شد.
سه شنبه، 15 تیر 1400 - 19:28

 کتاب "نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی" منتشر شد کتاب "نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی" منتشر شد
نخستین کتاب الکترونیکی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با عنوان "نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)" در 48 صفحه قطع رقعی منتشر شد.
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 - 12:55

دانلود 57امین شماره مجله کارگزار روابط‌عمومی دانلود 57امین شماره مجله کارگزار روابط‌عمومی
"داستان‌سرایی، فرایندها و کاربردها"، "قدرت داستان‌گویی و نقش آن در روابط‌عمومی"، "قصه‌گویی: تقاطع روابط‌عمومی، تبلیغات و بازاریابی"، "ابزارهایی کاربردی برای داستان‌گویی دیجیتالی" و "افزایش پوشش رسانه‌ای از طریق قصه‌گویی"، عنوان‌های مقالاتی است که در این شماره از فصلنامه به چاپ رسیده است.
شنبه، 22 خرداد 1400 - 09:51

کتاب برگزیده روابط‌‏عمومی 2019 منتشر شد کتاب برگزیده روابط‌‏عمومی 2019 منتشر شد
کتاب "روابط‌‏عمومی 8 ثانیه‌‍‌ای" (برای موفقیت بی نهایت در رسانه ها به داستان تان انرژی بدهید!) اثر برگزیدۀ فستیوال کتاب ۲۰۱۹ آمریکا در زمینۀ ارتباطات، روابط‌عمومی و تبلیغات تالیف لیز اچ. کلی است و ترجمه این کتاب ارزشمند را محسن داوری انجام داده است.
یکشنبه، 13 تیر 1400 - 13:07

نهمین شماره ماهنامه «روابط‌عمومی و صنعت» منتشر شد نهمین شماره ماهنامه «روابط‌عمومی و صنعت» منتشر شد
جدیدترین شماره ماهنامه روابط‌عمومی و صنعت با گزارش برنامه‌های هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۰، یادداشت و مقالاتی در باب چالش‌ها و آسیب‌شناسی روابط‌عمومی و بررسی جایگاه روابط‌عمومی در صنعت کشور منتشر شد.
شنبه، 5 تیر 1400 - 11:43

رونمایی دو کتاب "روابط‌عمومی 8ثانیه‌ای" و "مدیریت گردهمایی" رونمایی دو کتاب "روابط‌عمومی 8ثانیه‌ای" و "مدیریت گردهمایی"
دو کتاب "روابط‌عمومی 8ثانیه‌ای" و "مدیریت گردهمایی" از انتشارات کارگزار روابط عمومی در آیین افتتاحیه پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی ایران رونمایی شد.
یکشنبه، 23 خرداد 1400 - 10:00

معرفی کتاب: مقررات روابط عمومی معرفی کتاب: مقررات روابط عمومی
هدف کتاب "مقررات روابط عمومی" شناساندن بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و به طور کلی مقررات و قوانین روابط عمومی به کارگزاران روابط عمومی است. همچنین در این کتاب جوانب حقوقی روابط عمومی در برخی اصول قانون اساسی، جایگاه وسایل ارتباط جمعی، حقوق رسانه ها در برنامه های توسعه و جایگاه اطلاع رسانی در اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی مورد بررسی قرار می گیرد.
پنجشنبه، 16 شهریور 1396 - 17:28

معرفی کتاب: روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا معرفی کتاب: روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا
در آیین افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا رونمایی شد. به گزارش ستاد خبری کنفرانس، این کتاب 170 صفحه ای دارای 10 مقاله علمی و پژوهشی است.
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 10:41

معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی
کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" ترجمه و تدوین حنانه باقریان در 104 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. این کتاب در چهار گفتار، مثبت اندیشی: مفاهیم و تعاریف، هنر مثبت ‎اندیشی، ارتباطات مثبت در سازمانها و شرکتها و چگونه مثبت بیاندیشیم منتشر شده است.
سه شنبه، 13 خرداد 1399 - 11:55

چگونه گفت‌وگوهای دشوار را انجام داد/ بررسی کتاب چگونه گفت‌وگوهای دشوار را انجام داد/ بررسی کتاب
در یک گفت‌وگو کسی به سخنرانی و حرف‌های از بالا به پایین شما علاقه‌ای ندارد. زیرا، حرف‌های یک‌جانبه و خطابه­ای، هر چقدر بلیغ و مبتنی بر شواهد و قوی هم باشد، موثر نیست؛ چرا که مخالف گفت‌وگوی همدلانه است. گفت‌وگو به عنوان امری دوجانبه، باید استوار بر این دیدگاه باشد که «جانب مقابل شریک شماست، نه دشمن‌تان.» برای همین، برای تاثیرگذاری و تغییر ذهنیت‌ها، نیاز به «ایجاد روابط و حفظ دوستی از طریق مهربانی و همدلی، و برخوردی توام با کرامت و احترام با افراد است.»
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 06:02

مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب زندگی متمرکز در دنیای آشفته/ بررسی کتاب مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب زندگی متمرکز در دنیای آشفته/ بررسی کتاب
به گفته جرون لنیر، فیلسوف بریتانیایی، «خشم و عصبانیت بخش اجتناب‌ناپذیری از شبکه‌های اجتماعی است: در این بازار عمومی که همه به دنبال جلب توجهند، احساسات منفی بیشتر از سخنان سازنده و مثبت توجهات را به خود جلب می‌کند.» به‌خصوص، به گفته جنیفر گرایگل، استاد علوم ارتباطات در دانشگاه سیراکیوز، شبکه‌های اجتماعی به خاطر رواج اخبار و معلومات جعلی، و شیوع ادبیات زننده و توهین‌آمیز در میان کاربران، منبع کسب خبر و بحث‌های سیاسی و اجتماعی نیست.
یکشنبه، 25 اسفند 1398 - 04:01

 معرفی کتاب/ مرا قانع کنید!  (رازهای ترغیب) معرفی کتاب/ مرا قانع کنید! (رازهای ترغیب)
چه مدیر باشید، چه وکیل، چه کارگر مراقبت‌های بهداشتی، سیاست‌گذار، پیشخدمت، فروشنده، معلم یا چیزی کاملا متفاوت، این کتاب، طراحی‌شده است تا به شما کمک کند ترغیب را به خوبی بیاموزید.
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 13:19

معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
کتاب "اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" تالیف ژان والین و اَن گرگوری ترجمه موسسه کارگزار روابط‌عمومی و به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 72 صفحه منتشر شد.
سه شنبه، 28 بهمن 1399 - 11:12

چه بایدکردهای "روابط‌عمومی دولتی" در ایران چه بایدکردهای "روابط‌عمومی دولتی" در ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «روابط‌عمومی دولتی» اثری از مهدی باقریان، هادی کمرئی و محد حمدان بن‌حاجی عدنان از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی بر ویترین کتابفروشی‌ها نشست.
سه شنبه، 12 فروردین 1393 - 19:41

معرفی کتاب: "روابط عمومی دو" تالیف کهنه‌سرباز صنعت روابط‌عمومی معرفی کتاب: "روابط عمومی دو" تالیف کهنه‌سرباز صنعت روابط‌عمومی
کتاب "روابط ‏ عمومی دو" تالیف دیریدکی.برکنریج و ترجمه مریم صالحی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی رونمایی و به بازار کتاب عرضه شد.
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 10:03

معرفی کتاب: ارتباطات موثر جهانی معرفی کتاب: ارتباطات موثر جهانی
کتاب "ارتباطات موثر جهانی" توسط اسماعیل کریمیان کاکلکی گردآوری و ترجمه شده در 56 صفحه قطع پالتویی می باشد که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت.
یکشنبه، 11 تیر 1396 - 10:23

«میرزاده عشقی» ناشر روزنامه شد «میرزاده عشقی» ناشر روزنامه شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 12 اردیبهشت 1300 خورشیدی (دوم ماه می 1921) در تهران اعلام شده بود که میرزاده عشقی از 4 روز بعد روزنامه منتشر خواهد کرد که شامل خبر، مقاله، طنز و نیز شعر خواهد بود.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 - 09:52

معرفی کتاب: آداب معاشرت معرفی کتاب: آداب معاشرت
کتاب« آداب معاشرت»نوشته نورالهدی منگنه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
جمعه، 24 آبان 1398 - 00:51

معرفی کتاب برگزیده جامعه روابط‌عمومی آمریکا: روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای معرفی کتاب برگزیده جامعه روابط‌عمومی آمریکا: روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای
انتشارات کارگزار روابط عمومی، چاپ اول کتاب «روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای»، نوشته دنیس ال ویلکاکس و لارنس نولت را با مشارکت و حمایت روابط عمومی بانک صادرات ایران در 287 صفحه منتشر و روانه بازار کرد.
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 - 08:02

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور


  پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!


  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی