درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 - 13:29   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای

  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


ادامه ادامه مطلب دو

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است

  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اطلاعیه روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان
  شوخی روابط عمومی با دیپلماسی عمومی
  گام جدید ایساکو در راستای افزایش رضایت مشتریان خودرو
  همراهی با دولت دوازدهم در یک سالگی /7/ نقش آفرینی بانک ملّی ایران در بازار مسکن با طرح ویژه مسکن
  کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ مهارت کسب‌وکار برای ارتباطات استراتژیک
  سه راه برای پخش مقاله های خبری در تلویزیون
  ضعف روابط عمومی ادارات رانت اطلاعاتی ایجاد می کند
  گزارش برگزاری نشست شورای هماهنگی روسای مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی
  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد
  چه بخواهید چه نخواهید گوگل همه جا دنبال شماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

 تبلیغات سیاسی در آمریکا تبلیغات سیاسی در آمریکا
هرکس که در روزهای باقی مانده به شروع انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بوده باشد یا اخبار این روزهای این سرزمین را از دور دنبال کرده باشد، بخوبی از چند و چون تبلیغات سیاسی اطلاع دارند.
دوشنبه، 22 مرداد 1397 - 21:26

10 گام تا رسیدن به یک طراحی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی 10 گام تا رسیدن به یک طراحی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی
مصرف کنندگان دیگر به سبک و شیوه 20 یا 30 سال گذشته به بیلبوردهای تبلغاتی نگاه نمی‌کنند. در حالیکه این فضاهای تبلیغاتی همچنان فضاهای ویژه ای به حساب می آیند که شاید هر کار و کسبی توان استفاده از آنها را نداشته باشد، اما مصرف کنندگان هم این روزها مشغول گوشی های هوشمند، تبلت ها و سیستم های بازی خودشان هستند. به عبارتی بخش عمده ای از زمان ما چنان می گذرد که چشم های ما به در عوض بالا، به سمت پایین پایین خیره شده است.
جمعه، 19 مرداد 1397 - 00:18

افزایش فروش ساده تر از چیزی است که تصور می کنید افزایش فروش ساده تر از چیزی است که تصور می کنید
حتما شما هم می خواهید افزایش فروش چشمگیری تجربه کنید! پس توصیه می کنم تمرکز خود را از جذب مشتریان جدید به جلب و تحریک مشتریان قدیمی به خرید مجدد از خودتان تغییر دهید.
سه شنبه، 16 مرداد 1397 - 23:08

مدیرکل بازاریابی بانک ملت خبرداد: بانک ملت تنها شرکت ایرانی مجهز به لابراتوار عصبی مدیرکل بازاریابی بانک ملت خبرداد: بانک ملت تنها شرکت ایرانی مجهز به لابراتوار عصبی
مدیرکل بازاریابی بانک ملت در حاشیه نمایشگاه الکامپ و در گفت و گوی اختصاصی با واحد ارتباطات رسانه ای و خبر روابط عمومی، فعالیت های بازاریابی بانک ملت را تشریح کرد.
جمعه، 12 مرداد 1397 - 17:38

نقش تبلیغات جهانی نقش تبلیغات جهانی
تبلیغات بازرگانی در یک محیط سرمایه گذاری آزاد رشد و توسعه می یابد. اقتصاد های بازار محور برای موفقیت در مبادله کالا و خدمات در سطح داخلی و بین المللی به تبلیغات نیاز دارند.
یکشنبه، 28 بهمن 1397 - 02:06

پسر بچه‌ای که آگهی فوتش را خودش نوشت پسر بچه‌ای که آگهی فوتش را خودش نوشت
پسرپنج‌ساله‌ای که چندی پیش بر اثر بیماری سرطان فوت کرد، به مادرش در نوشتن آگهی فوت خودش کمک کرده بود. مادرش می‌گوید از این که متنی که پسرش نوشت روی مردم تأثیر گذاشته بسیار احساس سر‌بلندی می‌کند.
پنجشنبه، 28 تیر 1397 - 22:08

باورپذیری اصل اساسی در تولید محتوا و استفاده از شعار تبلیغاتی است باورپذیری اصل اساسی در تولید محتوا و استفاده از شعار تبلیغاتی است
امروزه، در عرصه تبلیغات، تکرار مکررات آفت بزرگی است که می‌تواند به ضد تبلیغات تبدیل شود. برای برون‌رفت از این مشکل باید محتوایی تولید کرد که باورپذیر، خلاق و جذاب باشد.
چهارشنبه، 27 تیر 1397 - 18:39

چگونه می‌توانم اینفوگرافیک‌ها را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنم؟ چگونه می‌توانم اینفوگرافیک‌ها را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنم؟
به‌طور کلی و به‌ویژه در چارچوب انواع رقابت‌ها، مسابقات و... به یاری معیارهایی صورت می‌گیرد که این معیارها علی‌رغم تنوع‌شان، به دست‌کم دو بحث شکلی و محتوایی این آثار و چگونگی و نحوه عرضۀ آن‌ها توجه دارند.
یکشنبه، 24 تیر 1397 - 09:33

ابلاغ قانون قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان ابلاغ قانون قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان
در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس‌جمهوری «قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان به سلامت در رسانه‌های ارتباط جمعی داخلی و بین‌المللی و فضاهای مجازی» را برای اجرا به وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.
یکشنبه، 17 تیر 1397 - 09:51

کمیسیون امنیتی و معاوضة کالا کمیسیون امنیتی و معاوضة کالا
کمیسیون امنیتی و معاوضه کالا (SEC) معتقد است هر نوع اطلاعاتی که امنیت ملی را به خطر بیندازد باید به این سازمان شناسانده شود. این کار از طریق بایگانی گزارشهای سالیانه و فصلی انجام می‌شود.
شنبه، 16 تیر 1397 - 09:19

خدمت- خدمات- سرویس‌ خدمت- خدمات- سرویس‌
خدمات یا سرویس‌ها به هرگونه فعالیت یا مزیت گویند که از یک طرف به طرف دیگر ارائه می‌شود و لزوماً نامحسوس است و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد.
جمعه، 15 تیر 1397 - 20:00

محصول محصول
محصول یا فرآورده (به انگلیسی: product)، به معنای «چیزی است که توسط نیروی انسانی یا تلاشی تولید می‌شود» یا «نتیجهٔ یک عمل یا یک فرایند» را گویند. محصول به معنای حاصل شده و فرآورده به معنای فرآوری‌شده (تولید شده) است. محصول بیش‌تر در گذشته برای حاصل زراعت و مانند آن به کار می‌رفته است.
جمعه، 15 تیر 1397 - 19:57

کمیسیون تجاری فدرال کمیسیون تجاری فدرال
این کمیسیون ، روش‌های غیرمنصفانة رقابت تجاری و عملکردهای نامناسب و غیرقانونی را مورد بررسی قرار می‌دهد. تبلیغات و آگهی‌ها موضوعات مورد نظر این کمیسیون است. همچنین اشخاصی که در آگهی‌ها و یا تبلیغات مورد اهانت و یا تهمت قرار می‌‌گیرند می‌توانند ادعای خسارت کنند.
جمعه، 15 تیر 1397 - 09:17

رویکردهایی برای فروش احساسی رویکردهایی برای فروش احساسی
اکثر قریب به اتفاق مشتری های بالقوه عموما بر حسب احساس و هیجان دست به خرید می‌زنند و در خریدهای آنها منطق جایی ندارد. آنها تصمیم به خرید می گیرند، چرا که احساس خوبی نسبت به خرید کردن در آن لحظه یا آن محصول دارند، سپس از منطق برای توجیح آن خرید در ذهن خود استفاده می کنند
یکشنبه، 20 خرداد 1397 - 12:46

چهار عصر برندینگ چهار عصر برندینگ
تاریخچه برندینگ شاید خیلی بلند نباشد، اما مطمئنا تاریخچه ای غنی و البته در حال تکامل است.
پنجشنبه، 17 خرداد 1397 - 00:43

چطور بر اعتراضات زمان محور مشتری در فروش فائق بیاییم چطور بر اعتراضات زمان محور مشتری در فروش فائق بیاییم
خیلی غیر طبیعی و دور از انتظار نیست که از یک مشتری بالقوه بشنویم که: “باید در موردش فکر کنم.” یا ” اجازه بدید در موردش فکر کنم و دوباره با شما تماس بگیرم.”؛ آن هم دقیقا در زمانی که شما آماده بستن و نهایی کردن قرارداد فروش خودتان هستید.
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 00:29

خانم متخصص فروش خانم متخصص فروش
اغلب مردم وقتی می خواهند در مورد یک فروشنده فکر کنند، آن را بصورت یک مرد خوش پوش در ذهن خود تصور می کنند. البته در حالیکه امروزه بسیاری از فروشندگان از آقایان هستند، اما خانم ها هم از جایگاه خوب و شایسته و شناخته شده ای در صنعت فروش برخوردار می باشند.
جمعه، 4 خرداد 1397 - 18:41

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ
در ادامه این مطلب 5 کتاب مختلف را در حوزه برندینگ به شما معرفی می کنم که در درک و فهم معنای خلق یک برند و اینکه چرا یک شرکت بدون داشتن یک هویت برند محکوم به نابودی است، بسیار کاربردی می باشد. برخی از این کتب بر اساس اطلاعات مترجم متن به زبان فارسی ترجمه شده که در متن به آن اشاره می کنم.
سه شنبه، 1 خرداد 1397 - 16:28

نشست کارگروه «حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی» برگزار شد نشست کارگروه «حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی» برگزار شد
نخستین نشست کارگروه حمایت از «تبلیغات کالا و خدمات داخلی» با حضور نمایندگان نهادها و سازمان‌های فرهنگی، اقتصادی و صنعتی و فعالان صنف تبلیغات به میزبانی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 - 11:00

شش ویژگی حیاتی برای تهیه یک بروشور شش ویژگی حیاتی برای تهیه یک بروشور
حتی در این دنیای دیجیتالی که ما امروزه در آن زندگی می کنیم، بروشور می تواند یکی از بهترین دوستان شرکت و کسب و کار شما باشد.
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1397 - 22:45

روند بازاریابی دیجیتال در سال 2018/ نظرسنجی در مورد تکنولوژی مصرف کننده روند بازاریابی دیجیتال در سال 2018/ نظرسنجی در مورد تکنولوژی مصرف کننده
نظرسنجی در مورد تکنولوژی مصرف کننده در سال 2018، روند بازاریابی دیجیتال اصلی را در بازاریابی روابط عمومی، اجتماعی و دیجیتال، دوباره تایید می کند، و چندین تصور غلط در مورد اینکه چرا خریداران جدیدترین تکنولوژی شخصی را خریداری می کنند، برطرف می سازد.
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1397 - 08:09

پنج اصل کاربردی روزنامه نگاری برای استفاده در بازاریابی محتوایی پنج اصل کاربردی روزنامه نگاری برای استفاده در بازاریابی محتوایی
احترام به مخاطب تنها هدفی کوتاه مدت به منظور جذب افراد در ابتدای راه نیست. در حقیقت این موضوع یک هدف کاملا مستقل و مهم به حساب می آید. علاوه بر این، باید تلاش کنیم تا مخاطب رفتار ما را باور کند.
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 - 21:51

متخصصان بازاریابی و تبلیغات در روسیه درآمد بالایی دارند متخصصان بازاریابی و تبلیغات در روسیه درآمد بالایی دارند
برنامه نویسان،مدیران تجاری، مدیران سیستمی، حسابداران، کارمندان آژانس‌های مسکن، مهندسین ساختمان، متخصصان بازاریابی و تبلیغات و وکلاء، از جمله پردرآمدترین مشاغل در روسیه هستند.
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 - 17:34

 کورپوریت ویدیو گروه صنعتی پاکشو تاریخ ساز شد کورپوریت ویدیو گروه صنعتی پاکشو تاریخ ساز شد
این فیلم در دو بخش روابط عمومی و فیلمنامه در جشنواره نیویورک شرکت کرده بود و در هر دو بخش در بین ۷۰ فیلم تبلیغاتی از بزرگان صنعت از ۵۰ کشور دنیا برای نخستین بار مفتخر به دریافت جوایز جشنواره شد.
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 21:57

دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست
دیوان عالی آلمان موافقت خود را با فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی اعلام کرد. در حکم دیوان آمده است، نرم‌افزاری که تبلیغات را به طور خودکار از اخبار حذف کند، به رقابت آزاد رسانه‌ای آسیب نمی‌رساند.
جمعه، 31 فروردین 1397 - 15:50

از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه
فرایند تبدیل شدن یک مشتری بالقوه به یک مشتری گاهی می تواند چنان طولانی به نظر برسد که گویی یک فرایند ابدی، جاویدان و تمام نشدنی است.
جمعه، 31 فروردین 1397 - 00:21

تفاوت بین تبلیغات و روابط عمومی تفاوت بین تبلیغات و روابط عمومی
گرچه تبلیغات به روابط عمومی نزدیک است اما هدف آن دو با هم فرق بنیادی دارند. هدف تبلیغات، فروش است، در حالی که هدف روابط عمومی عمومی سازی، حفظ شهرت سازمان و ارایه یک تصویر مطلوب اما واقعی است.
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 19:25

گام های تدوین بیانیه برندینگ شخصی گام های تدوین بیانیه برندینگ شخصی
یک بیانیه برندینگ شخصی زمانی در بهترین شکل و حالت خود قرار دارد که در قالب یک جمله بیان شود؛ اما اگر در شرایطی این وضعیت ممکن نبود، می توانید آن را در قالب دو جمله هم بیاورید.
جمعه، 24 فروردین 1397 - 02:33

گروه مرجع گروه مرجع
گروه های مرجع به مردم کمک می کنند تا روند حرکت خود در طی زندگی – تصمیمات مالی، روابط، پرورش کودک و تفریح را به عنوان چند نمونه کوچک و ساده – هدایت کنند. فشار همکاران و همسالان در مواردی می تواند بد و مضر و در مواردی خوب و سودمند باشند.
جمعه، 24 فروردین 1397 - 00:04

درآمدهای غول های آنلاین جهان از تبلیغات دیجیتال درآمدهای غول های آنلاین جهان از تبلیغات دیجیتال
به گفته CNBC، دو غول آنلاین فیس بوک و توئیتر 83 درصد از کل درآمد آگهی های دیجیتال و 73 درصد از تبلیغات دیجیتال ایالات متحده را تشکیل می دهند. به گزارش شارا، در همین حال، درآمد تبلیغات روزنامه از 22 میلیارد دلار در سال 2014 به 18 میلیارد دلار در سال 2016 کاهش یافته است، هرچند ترافیک به وب سایت های 50 روزنامه برتر ایالات متحده 42 درصد افزایش یافته است.
یکشنبه، 14 بهمن 1397 - 02:00

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله/ دریافت کامل پیام: رویکرد اصلاح شده برای ارزیابی روابط عمومی


  تبلیغات سیاسی در آمریکا


  معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: روابط‌عمومی باید زبان گویای کاربران حرفه‌ای باشد


  گزارش برگزاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد


  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


  سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان منصوب شد


  افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر


  سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان: ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه ها هرمزگان برای اطلاع رسانی ایجاد شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران