درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 26 شهریور 1400 - 12:08   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رونق جهانی صنعت بازی‌های الکترونیکی
  آسیب‌های روحی اینستاگرام
  سازمان ملل، هوش مصنوعی و حقوق بشر
  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»
  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند
  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند
  فرایند حل مسئله
  محیط‌کار قرن ۲۱
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

نحوه بازیابی بازاریابی کلیدی و محتوای روابط عمومی برای دستیابی برتر نحوه بازیابی بازاریابی کلیدی و محتوای روابط عمومی برای دستیابی برتر
با استفاده از چند تاکتیک کلیدی برای هدف گذاری یا استفاده مجدد از مطالبی که قبلاً منتشر کرده اید، شما را قادر خواهد ساخت بودجه بازاریابی و روابط عمومی خود را نیز مدیریت کنید.
سه شنبه، 3 دی 1398 - 13:45

آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
اصطلاح روابط عمومى، ترجمه واژه انگلیسى public Relations براى نخستین بار در آمریکا در اتحادیه راه آهن به کار برده شد و در ایران نخستین بار در شرکت نفت به کار رفته و دفترى در آن شرکت ایجاد شد.
یکشنبه، 28 مهر 1392 - 08:11

11 نکته برای عکاسی بهتر در روابط عمومی 11 نکته برای عکاسی بهتر در روابط عمومی
مردم ترجیح می دهند که اطلاعات شان را در قالب تصویر دریافت کنند. ما باور داریم که دریافت های بصری اطلاعات بیشتری را نسبت به دریافت های سمعی منتقل می کند.
دوشنبه، 8 مهر 1398 - 16:45

 پنج قانون بازاریابی مستقیم پنج قانون بازاریابی مستقیم
قوانین بازاریابی مستقیم که باید از آن‌ها پیروی کنید، تنها معدودی از قوانین ساده و آشکارند و با پیروی از آن‌ها مزایای بلندمدتی را که خواهانش هستید، به‌ دست خواهید آورد و یک کسب‌وکار ماندگار را پایه‌گذاری می‌کنید.
سه شنبه، 7 دی 1400 - 23:22

 راهنمای ارتباطات و بازاریابی «جک ما» برای کارآفرینان راهنمای ارتباطات و بازاریابی «جک ما» برای کارآفرینان
استراتژی بازاریابی و ارتباطی «جک‌ما» یاد می‌دهد که چگونه می‌توان از پایین‌ترین نقطه به قله موفقیت رسید. تجربه او می‌گوید که چگونه با جست‌و‌جوی فرصتی جدید می‌توان مشکلات را به فرصتی برای موفقیت تبدیل کرد. او چند بار در زندگی خود شکست خورده است، اما امروز با Alibaba ،کارآفرین محبوب چین و یکی از موفق‌ترین افراد دنیا در حوزه تجارت الکترونیک است.
سه شنبه، 9 شهریور 1400 - 10:20

 تبلیغات با ستاره‌های خاموش تبلیغات با ستاره‌های خاموش
در دهه 80 میلادی، یک برند فعال در صنعت نوشیدنی، کمپینی تبلیغاتی از نوع تلویزیونی را راه‌اندازی کرد که در آن «گریف رایس» کمدین اهل ولز در قالب تصاویری سیاه و سفید از فیلم‌های کلاسیک، به هنرنمایی می‌پرداخت.
دوشنبه، 8 شهریور 1400 - 08:04

سناریو نویسی در تهیه تیزر تبلیغاتی سناریو نویسی در تهیه تیزر تبلیغاتی
در دنیای امروز که تبلیغات حرف اول را می زند می توانید با داشتن تیزر تبلیغاتی نام تجاری، برند، محصولات و شرکت خود را به عموم مردم و افرادی که تنها در زمینه محصولات شما فعالیت دارند و به عنوان مشتریان واقعی شناخته می شوند معرفی کنید.
جمعه، 5 بهمن 1397 - 23:11

روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف
تاثیر رنگ ها در مخاطب به قدری زیاد است که تمامی برندها در تلاش برای رعایت اصول روانشناختی آن در طراحی آرم تجاری خود هستند.
سه شنبه، 29 آبان 1397 - 14:07

راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما
در هر حوزه ای که به عنوان یککسب و کار جدید فعالیت بکنید، با دشواری هایی برای کسب اعتبار و بدست آوردن سهم از بازار خودتان دسته و پنجه نرم می کنید. ممکن است دارای مهارت، دانش، تعهد و حتی مهارت های ارتباطی لازم در دنیای امروز را هم داشته باشید؛ اما حقیقت این است که مشتریان اغلب به یک تازه وارد با درجه ای از شک و سوء ظن برخورد می‌کنند.
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 01:12

معیارهای معمول اثربخشی تبلیغات معیارهای معمول اثربخشی تبلیغات
برخی معیارهای معمول که برای اثربخشی تبلیغات مورد استفاده قرار می گرفتند، شامل مواردی همچون به یادآوری تبلیغات، تعامل مصرف کننده با تبلیغات و تاثیرگذاری تبلیغات بر رفتار خرید عینی مصرف کننده می شدند. این تحقیقات تاثیر متقاعد کنندگی تبلیغات تلویزیونی بر مصرف کنندگان را نیز با استفاده از یک معیار اختصاصی به نام سهم از انتخاب نیز مورد مطالعه قرار داده است.
شنبه، 26 اسفند 1396 - 12:34

نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی آنلاین نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی آنلاین
شبکه های اجتماعی از سال 2014 رشد وسیعی پیدا کرده اند و با توجه به نفوذ بالا در افراد، می توانند راهکار بسیار خوبی برای بازاریابی آنلاین باشند.
دوشنبه، 28 اسفند 1396 - 13:38

تفاوت بین تبلیغات و روابط عمومی تفاوت بین تبلیغات و روابط عمومی
گرچه تبلیغات به روابط عمومی نزدیک است اما هدف آن دو با هم فرق بنیادی دارند. هدف تبلیغات، فروش است، در حالی که هدف روابط عمومی عمومی سازی، حفظ شهرت سازمان و ارایه یک تصویر مطلوب اما واقعی است.
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 19:25

گام های تدوین بیانیه برندینگ شخصی گام های تدوین بیانیه برندینگ شخصی
یک بیانیه برندینگ شخصی زمانی در بهترین شکل و حالت خود قرار دارد که در قالب یک جمله بیان شود؛ اما اگر در شرایطی این وضعیت ممکن نبود، می توانید آن را در قالب دو جمله هم بیاورید.
جمعه، 24 فروردین 1397 - 02:33

پنج اصل کاربردی روزنامه نگاری برای استفاده در بازاریابی محتوایی پنج اصل کاربردی روزنامه نگاری برای استفاده در بازاریابی محتوایی
احترام به مخاطب تنها هدفی کوتاه مدت به منظور جذب افراد در ابتدای راه نیست. در حقیقت این موضوع یک هدف کاملا مستقل و مهم به حساب می آید. علاوه بر این، باید تلاش کنیم تا مخاطب رفتار ما را باور کند.
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 - 21:51

تغییر اقدامات بازاریابی تغییر اقدامات بازاریابی
بسیاری از شرکت ها از قبل آگاهی دارند که چگونه فناوری می تواند بر تصمیماتی که خریداران می گیرند تأثیر بگذارد. بازاریابی دیجیتال همچنین می تواند شرکت ها را به طرق مختلف با خریدارانشان مرتبط کند و همزمان به توسعه و رشد تجارت نیز کمک کند.
شنبه، 19 تیر 1400 - 11:32

 ترندهای طراحی بسته‌بندی در صنعت خرده‌فروشی سال ۲۰۲۱ ترندهای طراحی بسته‌بندی در صنعت خرده‌فروشی سال ۲۰۲۱
طراحی بسته‌بندی در صنعت خرده‌فروشی از اهمیتی ویژه‌ای برخوردار است. تاثیر این موضوع در سال‌های اخیر و با قرارگرفتن در مسیر تجارت الکترونیک دوچندان شده است.
پنجشنبه، 17 تیر 1400 - 10:27

مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
مطابق آخرین نظرسنجی شرکت PowerInbox، هشتاد و دو درصد (82%) از مصرف کنندگان می گویند به جای پرداخت هزینه برای اشتراک، ترجیح می دهند تبلیغات را در ازای محتوا ببینند.
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 13:55

4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار 4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار
چندین گام برای تدوین استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد. در این مقاله به این موارد خواهیم پرداخت:
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 13:48

مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت در بازاریابی omnichannel در صنعت خرده‌فروشی مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت در بازاریابی omnichannel در صنعت خرده‌فروشی
از جمله فاکتورهای موفقیت در بازاریابی omnichannel در صنعت خرده‌فروشی می‌توان به اهمیت رفتار خرید مشتری، ابتکار عمل و ساده‌سازی تجربه خرید مشتری اشاره کرد. شخصی‌سازی اطلاعات و بازاریابی و تبلیغات برای مشتریان و دیجیتالی‌کردن پروسه پرداخت را در موفقیت این نوع بازاریابی نباید نادیده گرفت. در این گزارش، به برخی از نکات در موفقیت بازاریابی omnichannel در صنعت خرده‌فروشی اشاره شده است.
جمعه، 11 تیر 1400 - 08:10

 اهمیت بازاریابی omnichannel و روش‌های مختلف تعامل برند اهمیت بازاریابی omnichannel و روش‌های مختلف تعامل برند
بازاریابی omnichannel به‌عنوان یک رویکرد فروش چندکاناله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این نوع بازاریابی جهت ایجاد یک تجربه خرید یکپارچه برای مشتری تنظیم شده است؛ استراتژی تبلیغات براساس رفتار و تعامل مشتری است نه تجربه جهانی برند.
پنجشنبه، 10 تیر 1400 - 17:05

4 دلیل برندسازی با استراتژی روابط عمومی 4 دلیل برندسازی با استراتژی روابط عمومی
بسیاری از افراد، بویژه در وضعیت نامشخص اقتصادی امروز، می توانند نسبت به اهداف برند شما شک داشته باشند، بنابراین برای به دست آوردن اعتماد، داشتن تصویری مسئولانه ضروری است.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 15:33

جهان تبلیغات، آرزوهای انسان و بدن او جهان تبلیغات، آرزوهای انسان و بدن او
نقش تبلیغات هر روز گسترده‌تر می‌شود. شرکت‌های تبلیغاتی با به کار گرفتن گروه‌های متخصص در اقتصاد، روانشناسی و جامعه‌شناسی به آن‌چنان قدرتی دست یافته‌اند که در اندک زمانی قادرند بر اراده‌ بخشِ بزرگی از توده مردم حاکم شوند.
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 - 23:29

5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری 5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
برای اینکه مشتری خود را راضی نگه دارید، باید به تعهدات خود عمل کنید. به آنها بگویید که قصد دارید چه کاری انجام دهید، چگونه می خواهید این کار را انجام دهید و چه نتایجی را می توان انتظار داشت.
دوشنبه، 5 اسفند 1398 - 08:20

4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن 4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن
هر شغلی که در اقلیم مدرن فعالیت کند، برای یافتن مشتری جدید، حضور در ذهن مصرف کنندگان و حفظ مشتریان موجود، نیاز به بازاریابی، روابط‌عمومی و روابط عالی مشتری دارد و این سه نکته است که در اصل به شما کمک می کند سهم بیشتری از بازاری را که در آن کار می کنید، بدست آورید.
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 11:51

4 مرحله مهم برای ایجاد یک استراتژی روابط‌عمومی موثر تأثیرگذار 4 مرحله مهم برای ایجاد یک استراتژی روابط‌عمومی موثر تأثیرگذار
اینفلوئنسر می تواند نتایج مختلفی را برای یک کسب و کار به وجود آورد و داشتن یک هدف کاملاً مشخص تنها راه برای نشان دادن عملکرد خوب این کمپین است.
دوشنبه، 12 اسفند 1398 - 10:20

 4 راز موفقیت کمپین روابط عمومی 4 راز موفقیت کمپین روابط عمومی
شاید این سوال را از خودتان پرسیده باشید، چه عواملی باعث می شوند که در کمپین روابط عمومی موفق شوید؟ موفقیت هر کمپین روابط عمومی وابسته به برنامه ریزی دقیق و اجرای آن می باشد.
شنبه، 6 مهر 1398 - 13:34

درآمدی بر بازاریابی و فروش شرکتی و اهمیت آن برای شبکه فروش در صنعت بیمه درآمدی بر بازاریابی و فروش شرکتی و اهمیت آن برای شبکه فروش در صنعت بیمه
ضمن در نظر داشتن سایر ویژگی‌های تاثیرگذار در فروش شخصی (از جمله فن‌بیان، تسلط بر زبان بدن، قدرت اعتمادسازی، تسلط بر تکنیک‌های فروش، فنون مذاکره و... می‌توان بیان کرد پایه‌ای‌ترین و سهل‌ترین ویژگی قابل اکتساب، افزایش اطلاعات فنی در مورد محصولات و پوشش‌های آن است. موردی دیگر در بحث فروش شرکتی، قابلیت شبکه‌سازی است. هرچه شخص قابلیت ایجاد ارتباط و توسعه آن با افراد مختلف را در خود توسعه دهد، احتمال موفقیت در بازاریابی بیمه و همچنین زمینه شرکتی بیمه افزایش می‌یابد.
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 - 12:22

 روندهای بازاریابی محتوا در صنعت خرده‌فروشی سال ۲۰۲۱ روندهای بازاریابی محتوا در صنعت خرده‌فروشی سال ۲۰۲۱
محتوای تولیدشده در کانال‌های مختلف بازاریابی توزیع شده و نقش مهمی در جذب مخاطب ایفا می‌کند. این محتوا در چرخش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است. در این مقاله به نقل از مجله کوروش، به بررسی ترندهای بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۱ پرداخته‌ایم.
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 - 10:17

بازاریاب‌های زیرک در عصر کرونا بازاریاب‌های زیرک در عصر کرونا
سازمان‌هایی که تلاش‌های بازاریابی دقیق را اولویت قرار می‌دهند، می‌توانند بحران کووید-19 را به یک دوران تحول تبدیل کنند. بازاریاب‌ها با به‌دست آوردن داده‌های جدید، جست‌وجو برای روابط رفتاری جدید و فراهم کردن امکان آزمایش‌های سریع، می‌توانند فرصت‌ رشد به‌دست آورند و با انعطاف و بازگشت سرمایه بیشتر، وارد دوران رونق شوند.
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 - 08:54

استراتژی بخت‌آزمایی استراتژی بخت‌آزمایی
روش قرعه‌کشی به دلیل طراحی ساده و انطباق با ابزارهای تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی و محبوبیت آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ابزاری کاربردی تبدیل شده که اشتراک‌گذاری را نیز تسهیل می‌کند.
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 21:15

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  هفت روش برجسته برای عبور از بحران


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان


  طراحی مجلات یا گرافیک مطبوعاتی


  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند


  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد


  محیط‌کار قرن ۲۱


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی