درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 بهمن 1396 - 07:21   

کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند

  کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید

  تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید


ادامه ادامه مطلب دو

هفت مزیت "نامرغوب" و باورنکردنی در واتس‌آپ!

  هفت مزیت "نامرغوب" و باورنکردنی در واتس‌آپ!


ادامه ادامه مطلب سه

تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک

  تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید
  کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان: مسؤولان روابط عمومی‌ بدون همکاری با رسانه‌ها محکوم به شکست هستند
  سهم 22 درصدی بانک ملی ایران در سپرده های ارزی و ریالی بانک ها
  فاصله هایی از جنس فقر
  انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف
  روابط‌عمومی قرار نیست دروغ بگوید
  ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری
  پاکستان دستور به تعطیلی دفتر رادیو آزادی در اسلام‌آباد داد
  تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید
به اعتقاد محققین مجری این پژوهش، در طول طراحی محصول و فرآیند توسعه آن، مشتریان و تولیدکنندگان بهتر است به‌طور مستقیم با یکدیگر در ارتباط باشند و شرکت‌ها لازم است برای کاهش بروز اشتباهات در طول این مسیر، به‌صورت مستمر از مشتریان بازخورد دریافت کنند.
یکشنبه، 1 بهمن 1396 - 01:24

10 قانون طلایی یکپارچه شدن 10 قانون طلایی یکپارچه شدن
ر خلاف مزیت های بسیاری که ارتباطات یکپارچه بازاریابی با خود همراه می آورد، موانعی هم در شرکت ها و سازمان ها در پی اجرای آنها ایجاد می شود. در این مطلب قصد دارم به این موضوع بپردازم که چطور باید یکپارچه شوید و یکپارچه بمانید – 10 قانون طلایی یکپارچه شدن.
پنجشنبه، 28 دی 1396 - 21:27

مبارزه تبلیغاتی آلمان بر ضد استعمار انگلستان و فرانسه مبارزه تبلیغاتی آلمان بر ضد استعمار انگلستان و فرانسه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سه سال پس از به قدرت رسیدن هیتلر در آلمان، مبارزه این دولت با سیاست استعماری انگلستان و فرانسه و سلطه طولانی این دو دولت بر کشورهای دور دست به ویژه خاورمیانه و آفریقا آغاز شد،
جمعه، 26 دی 1393 - 12:47

واداشتن مردم به خرید بیشتر با تبلیغات تأثیرگذار بر فکر آنها واداشتن مردم به خرید بیشتر با تبلیغات تأثیرگذار بر فکر آنها
امروزه شمار هر چه بیشتری از دست اندرکاران تبلیغات در روندی مداوم با تلاش جهت نفوذ به ذهن ناخودآگاه مردم از طریق نیروی نامرئی خواندن فکر آنها، سبب می شوند مردم تصمیم بگیرند هرچه بیشتر خرید کنند.
چهارشنبه، 27 دی 1396 - 16:15

مسدود کردن آگهی مسدود کردن آگهی
تعداد کاربران این مسدود کننده های تبلیغات از 230 میلیون کاربر نیز پیشی گرفته است (منابع: PageFair، Digiday)، و مسدود کننده های تبلیغات در حال حرکت به سمت تلفن های همراه هستند، یک مشتری چه کند؟ خب، استراتژی شما در انتظار ایجاد می شود، اما شما باید در مورد موضوع اول چیزهای زیادی بدانید.
سه شنبه، 24 بهمن 1396 - 14:57

چگونه بازاریابی محتوا را با روابط عمومی ادغام کنیم؟ چگونه بازاریابی محتوا را با روابط عمومی ادغام کنیم؟
ادغام و یکپارچه سازی تیم بازاریابی محتوا با روابط عمومی یکی از بهترین راه ها برای ایستادگی و مقاومت در فضای کسب وکار دیجیتال است. همکاری بین این دو تیم می تواند به شما پتانسیلی بی نهایت در عرصه بازاریابی اینترنتی ارائه دهد.
شنبه، 23 دی 1396 - 17:21

ممنوعیت تبلیغ خوراکی های ناسالم برای کودکان و نوجوانان با تصویب قانون جدید ممنوعیت تبلیغ خوراکی های ناسالم برای کودکان و نوجوانان با تصویب قانون جدید
لایحه ای که با هدف ممنوعیت تبلیغ خوراکی ها و نوشیدنی های ناسالم به کودکان تنظیم شده است، به احتمال بسیار زیاد طی سال جاری تصویب شده و به قانون تبدیل می شود.
جمعه، 15 دی 1396 - 23:52

کتابچه برند کتابچه برند
کتابچه برند سندی است شامل عناصر برند که استانداردها و خطوط راهنمای کلی مربوط به برند را بیان می کند. کتابچه برند، مجموعه ای گردآوری شده از یک سری اصول و قوانین است که به این سؤال پاسخ می دهد: «برند شما چطور و چه کار می کند؟»
دوشنبه، 11 دی 1396 - 17:21

نحوه انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید نحوه انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید
برای اینکه در تبلیغ شرکت یا برندتان موثرتر باشید، هدیه تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید باید برای گیرنده مفید باشد. منظور از مفید بودن این است که چیزی باشد که گیرنده‌ها آنها را نگه دارند و به طور منظم از آن استفاده کنند.
دوشنبه، 11 دی 1396 - 08:42

ارتباطات یکپارچه بازاریابی ارتباطات یکپارچه بازاریابی
ارتباطات یکپارچه بازاریابی به معنی یکپارچه ساختن تمام ابزارهای ترویجی و ترفیعی است به گونه ای که همگی آنها در هماهنگی با یکدیگر کار کنند.
یکشنبه، 10 دی 1396 - 15:28

چهار نکته استفاده موثر از هدایای تبلیغاتی تجاری چهار نکته استفاده موثر از هدایای تبلیغاتی تجاری
یک دفترچه، لیوان یا خودکاری که نزدیک‌تان هست را بردارید و به آن نگاه کنید. چقدر این امکان وجود دارد که روی یکی از این وسایل، اطلاعات شرکت‌هایی که قبلا با آنها در ارتباط بوده‌اید، چاپ شده باشد.
یکشنبه، 10 دی 1396 - 08:40

پنج مزیت هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک پنج مزیت هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک
۵۲ درصد از افراد شرکت داده شده در یک تحقیق، اظهار کرده اند که ذهنیت آنها نسبت به یک شرکت خاص بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی مثبت‌تر شده است و ۵۰ درصد از این افراد به صورت روزانه از ای کالاها استفاده می‌کنند.
شنبه، 9 دی 1396 - 08:34

هدایای تبلیغاتی تا چه اندازه موثر است؟ هدایای تبلیغاتی تا چه اندازه موثر است؟
در یک نظر سنجی، 52% افراد گفته اند که احساس آنها نسبت به شرکت هایی که از آنها هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند، مثبت است و نزدیک به 50% از افراد نیز به استفاده روزانه خود از این هدایا اشاره کرده اند. در مقایسه با این تعداد و ارقام، روش های قبلی شما برای بازاریابی چگونه عمل می کرده اند؟
جمعه، 8 دی 1396 - 08:15

دولت روسیه شبکه‌های اجتماعی را کنترل خواهد کرد/ نظارت مستقیم پوتین بر کمپین‌های انتخاباتی دولت روسیه شبکه‌های اجتماعی را کنترل خواهد کرد/ نظارت مستقیم پوتین بر کمپین‌های انتخاباتی
دولت روسیه دوست ندارد تا رخدادهای به وجود آمده در انتخابات سایر کشورها برای انتخابات این کشور نیز رخ بدهد و به همین دلیل پوتین قصد دارد تا به‌صورت مستقیم بر روی کمپین‌های تبلیغاتی انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی نظارت کند.
پنجشنبه، 7 دی 1396 - 14:59

مزایای هدایای تبلیغاتی مزایای هدایای تبلیغاتی
مزیت های هدایای تبلیغاتی عبارت است از : افزایش به رسمیت شناختن نام تجاری شرکت شما در بین مردم، توسعه کسب و کار شما با هزینه کم، تاثیر پایدار گذاشتن بر روی کاربران، جایگزینی به جای کارت های تبلیغاتی، استفاده از یک هدیه برای تبلیغ فیزیکی و تاثیر گذارتر، مهیا کردن زمینه بازاریابی قدرتمند تر و ....
چهارشنبه، 6 دی 1396 - 14:10

هدایای تبلیغاتی چیست؟ هدایای تبلیغاتی چیست؟
همه از دریافت هدیه و جایزه و از آن مهم‌تر برنده شدن در قرعه‌کشی و… لذت می‌برند. پس با اهدای جوایز و برگزاری قرعه‌کشی‌ها می‌توانید نقش مهمی در ایجاد جاذبه و هیجان میان مخاطبان‌تان داشته باشید.
چهارشنبه، 6 دی 1396 - 14:03

هدیه‌های نامناسب و بد هدیه‌های نامناسب و بد
کوهن می‌خواهد بداند چرا بعضی آ‌دم‌ها چیزهایی هدیه می‌دهند که از همان ابتدا می‌دانند به مذاق گیرنده خوش نخواهد آمد. او نتیجه این پژوهش و دسته‌بندی‌ای از هدیه‌هایی را که او نامناسب یا بد می‌داند در پورتال "conversation" منتشر کرده است:
سه شنبه، 5 دی 1396 - 23:00

اهداف بازاریابی سنتی اهداف بازاریابی سنتی
ایجاد آگاهی نسبت به برند از طریق سرمایه گذاری در تبلیغات، حمایت از رویدادهای دیگر و فعالیت های روابط عمومی میسر می شد.
چهارشنبه، 29 آذر 1396 - 13:33

نقش روابط عمومی و تبلیغات نقش روابط عمومی و تبلیغات
کسی که به کار روابط عمومی می پردازد، هدفش تنها شهره ساختن این و آن نیست بلکه هدف او کشف امور مورد علاقه جامعه و ایجاد هماهنگی و اعتماد بین موسسه و جامعه بر مبنای تامین منافع و علاقه های طرفین می باشد.
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 12:17

آینده تبلیغات در رسانه های اجتماعی آینده تبلیغات در رسانه های اجتماعی
یکی از راه های سنجش اثربخشی محتوی، بررسی مخاطب می باشد که بتوانیم بگوییم در مخاطب چه تاثیری گذاشته ایم که رفتار تجاری خاصی را در جهت هدف تبلیغاتی ما انجام بدهد.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 12:16

بازاریابی محتوا و روابط عمومی – دو روی یک سکه بازاریابی محتوا و روابط عمومی – دو روی یک سکه
بازاریابی محتوا و روابط عمومی، طبیعتی کاملا شبیه به یکدیگر دارند. در واقع می توان گفت که آن ها دو روی یک سکه هستند.
شنبه، 11 آذر 1396 - 12:17

اجبار صنایع دخانیات در آمریکا به تبلیغ علیه دخانیات اجبار صنایع دخانیات در آمریکا به تبلیغ علیه دخانیات
حکمی که سال‌ها قبل صادر شده، به مرحله‌ی اجرا گذاشته شده است. بر اساس این حکم دادگاه فدرال، تبلیغات با موضوع محصولات دخانی بار دیگر به نشریات و تلویزیون آمریکا بازگشته‌اند. البته این بار موضوع اندکی متفاوت است.
سه شنبه، 7 آذر 1396 - 23:05

بازاریابی کمیابی بازاریابی کمیابی
بازاریابی کمیابی Scarcity marketing یعنی انگیزش مخاطب برای خرید با اشاره به تعداد کم و زمان محدود برای خرید محصول. در این روش از بازاریابی هدف ایجاد حس ضرورت از طریق یک فراخوان به عمل تهاجمی است.
دوشنبه، 6 آذر 1396 - 13:09

مغز و تبلیغات مغز و تبلیغات
زنان به لطف ارتباط خوب و قوی بین دو نیمکره مغز خودشان، بیشتر به تصویر بزرگتر و جامع‌تر توجه می‌کنند. به علاوه جزئیات را بیشتر می‌بینند، اما کل مجموعه باید برای آنها منطقی جلوه کند. آنها بلند مدت فکر می‌کنند و خریدهای یکباره و هیجانی کمتری دارند.
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 23:53

مدیریت در بازار رکود مدیریت در بازار رکود
فراموش نکنیم در دوره رکود و بحران صاحبان رسانه های تبلیغاتی نیز در شرایطی مشابه قرار می گیرند. با افزایش قدرت چانه زنی، صاحبان صنایع امکان تهیه فضای رسانه ای با قیمت های مناسب را که در این دوره بالاست، خواهند داشت.
شنبه، 20 آبان 1396 - 12:37

تفاوت اثربخشی و کارایی در تبلیغات تفاوت اثربخشی و کارایی در تبلیغات
کارایی به معنای کار را درست انجام دادن، انجام عمل با حداقل منابع و حداکثر بازده. هرچه بتوانیم عملی را به شکل مناسب تر با هزینه کمتر و بازدهی بیشتر انجام دهیم، آن عمل را کاراتر انجام دادیم.
دوشنبه، 15 آبان 1396 - 23:55

پنج روش برای شروع تبلیغات موبایلی شما پنج روش برای شروع تبلیغات موبایلی شما
شروع تبلیغات موبایلی برای صاحبان کسب و کار یک فرصت خوب است تا این امکان جدید تکنولوژیک را امتحان کنند. به خصوص که امروزه این مدل بسیار مقرون به صرفه است.
چهارشنبه، 10 آبان 1396 - 20:34

کتاب رفتار مصرف کننده آنلاین منتشر شد کتاب رفتار مصرف کننده آنلاین منتشر شد
کتاب رفتار مصرف کننده آنلاین ترجمه سمیه اولی و محسن شاهین پور که مملو از بینش‌های گیرا و اقناع‌کننده درباره کاربرد رسانه‌های اجتماعی، دنیای مجازی، بازی‌های آنلاین، خرید آنلاین و مواردی از این دست در مصرف‌کننده است توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.
شنبه، 6 آبان 1396 - 20:46

وظایف شما وقتی برایتان اسپانسر پیدا می‌ شود وظایف شما وقتی برایتان اسپانسر پیدا می‌ شود
بحث اسپانسرینگ برای کسب‌و‌کارهایی که در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند، موضوعی حیاتی است. مسئله‌ای که بسیاری به آن بی‌توجه هستند این است که زمانی که کسی حاضر می‌شود از شما حمایت مالی کند، کار هنوز برای شما تمام نشده است.
شنبه، 6 آبان 1396 - 13:50

پنج روش متقاعدکننده تبلیغات موبایلی پنج روش متقاعدکننده تبلیغات موبایلی
در این مقاله به پنج تکنیک برای تبلیغات موبایلی متقاعد کننده  خواهیم پرداخت. بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده مردم نه تنها از تبلیغات موبایلی خسته نیستند، بلکه پذیرای آن نیز هستند. واضح است که تبلیغات موبایلی می باید در مرکز توجه کمپین تبلیغاتی ما قرار گیرد.
جمعه، 5 آبان 1396 - 15:24

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  موسسه کارگزار روابط عمومی درگذشت پدر گرانقدر استاد ناصر بزرگمهر را تسلیت گفت


  هفت مزیت "نامرغوب" و باورنکردنی در واتس‌آپ!


  پاکستان دستور به تعطیلی دفتر رادیو آزادی در اسلام‌آباد داد


  روابط‌عمومی قرار نیست دروغ بگوید


  تحقیق پیرامون تاثیر روسیه بر برگزیت از طریق فیس‌بوک


  ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری


  انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف


  مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان: مسؤولان روابط عمومی‌ بدون همکاری با رسانه‌ها محکوم به شکست هستند


  کاربران فیسبوک به‌زودی درباره صحت منابع خبری داوری می‌کنند


  تاکید نتایج یک پژوهش بر ضرورت توجه بیشتر به مشارکت مشتری در تولید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد