درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 14:50   

احمدرضا دالوند، طراح گرافیک و تصویرگر ایرانی درگذشت

  احمدرضا دالوند، طراح گرافیک و تصویرگر ایرانی درگذشت


ادامه ادامه مطلب یک

تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی

  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸

  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


ادامه ادامه مطلب سه

پایان سلطه اپل؛ مایکروسافت باارزش ترین شرکت جهان

  پایان سلطه اپل؛ مایکروسافت باارزش ترین شرکت جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  زیرساخت‌های دیجیتالی کلید بقای شرکت‌ها
  آینده ای مبهم بشریت در سایه هوش مصنوعی
  دیجیتال
  نشست «بررسی حقوق حرفه ای فتوژورنالیسم در ایران» برگزار شد
  گزارش عملکرد تسهیلاتی بانک توسعه تعاون
  سه خاصیت انسانی که زندگی را دشوار می سازد
  ایجاد اشتغال برای 1500 نفر دراستان اردبیل با تسهیلات بانک صنعت و معدن
  بازدید از موزه بانک ملّی ایران برای کاربران کانون جوانه ها رایگان شد
  نقدینگی پیش از موعد چک و اوراق تجاری با تسهیلات خرید دین بانک ملی ایران
  بانک ملّی ایران در رتبه دوم دارندگان بیشترین سهم از کل دارایی های بانک های اسلامی جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

بهره جویی تبلیغاتی از دوربین‌های مخفی مراکز خرید بهره جویی تبلیغاتی از دوربین‌های مخفی مراکز خرید
در هیچ‌ جای این پاساژ، اعلانی وجود ندارد که وجود این دوربین های مخفی مجهز به ابزار شناسایی چهره را، اعلام کند. خریدارانی که هر روز به این پاساژ وارد می‌شوند، نمی‌دانند که این تکنولوژی پیشرفته، مرتبا در حال جمع‌آوری اطلاعاتی درباره‌ سن، جنسیت و حالت روحی آنهاست.
یکشنبه، 18 آذر 1397 - 02:50

چگونه با افزایش بودجه تبلیغاتی امکان جلوگیری از مرگ برندمان را داریم؟ چگونه با افزایش بودجه تبلیغاتی امکان جلوگیری از مرگ برندمان را داریم؟
همانطور که دشواری های مدیریت و توسعه یک کسب وکار بیشتر از هر زمانی شده، هزینه های امور تبلیغاتی نیز افزایش چشمگیری یافته است. متاسفانه براساس تحلیل وضع موجود روند افزایش هزینه های تبلیغات در سال های آینده ادامه خواهد یافت. افزایش هزینه تبلیغات شاید گامی به سوی بررسی استراتژی های طبیعی (ارگانیک) در حوزه تبلیغات به منظور استفاده بیشتر از بودجه مان باشد.
شنبه، 17 آذر 1397 - 18:14

چگونه در اینستاگرام کمپین موفقی داشته باشیم؟ چگونه در اینستاگرام کمپین موفقی داشته باشیم؟
داشتن یک برنامه مختصر پیرامون نحوه عملکرد برندمان در اینستاگرام بخش زیربنایی کار را شکل می دهد. با این حال به منظور دستیابی به اهداف مان باید اندکی تلاش بیشتری از خود نشان دهیم. اینجاست که مفهوم «کمپین بازاریابی اینستاگرامی» مطرح می شود.
سه شنبه، 13 آذر 1397 - 18:31

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی موفق در اینستاگرام 9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی موفق در اینستاگرام
اکنون شما ایده های بسیار زیادی را در اختیار دارید. با این حال ایده مناسب فقط استراتژی مطلوب پشت کمپین است، بنابراین هنوز هم راه زیادی تا موفقیت در عرصه بازاریابی باقی مانده است. در اینجا ما به بررسی و ارائه برخی از ایده های مناسب برای راه اندازی کمپینی موفقیت آمیز در اینستاگرام خواهیم پرداخت.
سه شنبه، 13 آذر 1397 - 18:23

وقتی ویدئو حرف اول را می زند وقتی ویدئو حرف اول را می زند
آیا شما قادر به ارائه عددی دقیق پیرامون میزان تاثیرگذاری فرمت ویدئو بر روی کمپین بازاریابی تان هستید؟ بسیاری از پاسخ ها در این زمینه منفی است. اگر شما تا به حال از اهمیت فرمت ویدئو در فرآیند بازاریابی و تبلیغاتی بی خبر بوده اید، در حال از دست دادن فرصت طلایی هستید.
سه شنبه، 13 آذر 1397 - 14:31

پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
پس از آنکه به شیوه های عملکرد تحت تاثیر الگوی سنتی پرداختیم، باید به سراغ راهکار جایگزینی برای رفع کاستی های آن برویم. در هر صورت پس از انتقاد از الگوی سنتی بدون راهکار مناسب امکان ادامه فعالیت نخواهد بود.
سه شنبه، 13 آذر 1397 - 14:12

بزرگترین اشتباهات در بازاریابی محتوایی کدامند؟ بزرگترین اشتباهات در بازاریابی محتوایی کدامند؟
بی علاقگی مردم به کتاب یکی از واقعیت های انکارناپذیر عصر حاضر است. متاسفانه افرادی که هنوز هم به مطالعه عادت دارند، با موانع ناخواسته متعددی مواجه هستند. به عنوان مثال یکی از تجربیات مشترک همه ما توقف مطالعه یک کتاب به دلیل متن دشوار و ویرایش غیرحرفه ای آن است.
یکشنبه، 11 آذر 1397 - 13:29

3 تغییر اساسی در دنیای بازاریابی محتوایی 3 تغییر اساسی در دنیای بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی روز به روز در حال توسعه و رشد است. به همین خاطر همه دست اندرکاران این حوزه باید آمادگی لازم برای هماهنگی با دستاوردهای نوین بازاریابی را داشته باشند. همچنین توسعه فناوری های نوین نیز باید مد نظر قرار گیرد. دستگاه های تازه ای مانند دوربین های VR نقش انکارناپذیری در توسعه فرآیند بازاریابی ایفا می کنند. بدون توجه به آنها امکان پیگیری روند موفق برندمان در بازاریابی محتوایی وجود نخواهد داشت.
یکشنبه، 11 آذر 1397 - 13:26

تمام اشتباه هایی که در مذاکرات انجام می دهید تمام اشتباه هایی که در مذاکرات انجام می دهید
در این مقاله با شش نمونه از رایج ترین اشتباه های مذاکره ای از پذیرش سریع نخستین پیشنهاد تا مسلم دانستن اطلاع از باارزش ترین مسائل برای طرف مقابل آشنا می شوید.
پنجشنبه، 8 آذر 1397 - 14:27

نگاهی به نکات مهم بازاریابی در سال 2018 نگاهی به نکات مهم بازاریابی در سال 2018
امروزه یکی از اطلاعات عمومی مفید در زمینه بازاریابی تاثیر بسیار بالای شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار کاربردی است. بر این اساس تقریبا همه کاربران اینترنت حداقل در یک پلتفرم اجتماعی عضویت دارند.
پنجشنبه، 8 آذر 1397 - 14:14

شکایت پدر کانادایی از مک دونالد به دلیل تبلیغ فست فود به کودکان شکایت پدر کانادایی از مک دونالد به دلیل تبلیغ فست فود به کودکان
یک پدر کبکی با شکایت و ادعای خسارت از رستوران زنجیره ای McDonald’s، ادعا می کند که Happy Meals، ناقض قوانین کبک مبنی بر ممنوعیت تبلیغ به کودکان می باشد.
یکشنبه، 4 آذر 1397 - 13:10

21 برند محبوب در اروپا 21 برند محبوب در اروپا
امروزه آمارهای متعددی در رابطه با وضعیت برندها منتشر شده است که در این بین میزان محبوبیت آنها همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وجود نام شرکت در بین برندهای موجود، خود به عنوان یک فضای تبلیغاتی به شما می رود.
چهارشنبه، 30 آبان 1397 - 13:36

پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی
یک محتوای تبلیغاتی مناسب در شبکه های اجتماعی فقط تصویری با کیفیت یا ویدئویی 45ثانیه ای نیست. خود تبلیغ، فارغ از المان های جانبی و فرعی، توانایی تاثیرگذاری بالایی دارد. در اینجا منظور اصلی من همان ایده تبلیغ است. به این ترتیب بقیه بخش ها باید تحت تاثیر توسعه ایده اصلی به گونه ای هماهنگ باشد.
سه شنبه، 29 آبان 1397 - 14:16

روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف
تاثیر رنگ ها در مخاطب به قدری زیاد است که تمامی برندها در تلاش برای رعایت اصول روانشناختی آن در طراحی آرم تجاری خود هستند.
سه شنبه، 29 آبان 1397 - 14:07

۴ ترند بازاریابی و پیش‌بینی‌ها برای سال ۲۰۱۹ ۴ ترند بازاریابی و پیش‌بینی‌ها برای سال ۲۰۱۹
در این مقاله با دنبال کردن ترند بازاریابی 2019، به دنبال پیشنهاد بهتری برای کسب و کارها هستیم تا بتوانند طرح بازارابی خود با این رویکرد بهتر ببینند.
سه شنبه، 29 آبان 1397 - 14:02

کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» منتشر شد کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» منتشر شد
کتاب ارتباطات بازاریابی مد در ۲۴۴صفحه و ۱۲ فصل تدوین، با شمارگان یک هزار و ۱۰۰نسخه به بهای ۳۶هزار و پانصد تومان از سوی انتشارات تمدن علمی راهی بازار نشرشده است.
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 14:34

تبلیغ 36 قلم کالای مضر برای سلامت جامعه در صدا و سیمای ایران ممنوع شد.
تبلیغ 36 قلم کالای مضر برای سلامت جامعه در صدا و سیمای ایران ممنوع شد.
جمعه، 25 آبان 1397 - 20:38

چگونه مراسم معرفی محصول جدید را مدیریت کنیم؟ چگونه مراسم معرفی محصول جدید را مدیریت کنیم؟
نکته مهم درخصوص معرفی محصولات جدید شناخت هدف اصلی و ابزارهای مورد نیاز است. آیا شما نیز در پی گردآوری مقدمات معرفی محصول تازه تان هستید؟ اگر این طور است، مقاله کنونی به شما در راستای دستیابی به هدف تان کمک شایانی خواهد کرد.
سه شنبه، 22 آبان 1397 - 15:27

چند شبکه‌ تلویزیونی پخش تبلیغ ستاد انتخاباتی ترامپ را متوقف کردند چند شبکه‌ تلویزیونی پخش تبلیغ ستاد انتخاباتی ترامپ را متوقف کردند
چند ساعت مانده به آغاز انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا پخش یک ویدیوی تبلیغی تیم انتخاباتی دونالد ترامپ به دلیل محتوای "نژادپرستانه" متوقف شد. در انتخابات نمایندگان کنگره و چندین فرمانداری مشخص خواهند شد.
سه شنبه، 15 آبان 1397 - 18:27

اصول بازاریابی محتوایی در توییتر
برای بازاریاب های محتوایی توییتر یک چالش منحصر به فرد است. به عنوان بازاریاب همه ما عاشق تولید محتوا هستیم. با این حال پلتفرم توییتر فقط امکان بارگذاری شمار محدودی از محتوا در بازه های زمانی مشخص را می دهد.
یکشنبه، 13 آبان 1397 - 13:41

تقویم روز تبلیغات/ ابتکار «حمایت از مصرف کننده» ـ تبلیغ تلویزیونی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رالف نیدر (نادر)، آمریکایی لبنانی تبار 27 اکتبر 1969 برای مبارزه با اجحاف فروشندگان و نامرغوب بودن کالا، سازمان حمایت از مصرف کنندگان (آمریکایی) را تاسیس کرد
سه شنبه، 6 آبان 1393 - 11:40

چطور کمپین تبلیغاتی موفق طراحی کنیم؟ چطور کمپین تبلیغاتی موفق طراحی کنیم؟
همه ما با آگهی ها و تبلیغات رنگارنگی که برای تشویق مشتری به خرید، تولید و منتشر می شوند، آشنایی داریم. ولی اصطلاح کمپین تبلیغاتی برای بسیاری از ما ناآشناست.
جمعه، 4 آبان 1397 - 08:32

تبلیغ مسابقات سوارکاری روی تالار اپرای سیدنی جنجالی شد تبلیغ مسابقات سوارکاری روی تالار اپرای سیدنی جنجالی شد
طرح استفاده از دیوارهای تالار اپرای سیدنی (اپراهاوس) برای تبلیغات یک مسابقه سوارکاری واکنش‌های گسترده‌ای در استرالیا به همراه داشته است.
دوشنبه، 16 مهر 1397 - 22:28

برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه “ما” برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه “ما”
دوره های آموزش بازاریابی و فروش طی چند روز گذشته برای کارشناسان شعب بیمه “ما” با هدف آشنایی بیشتر کارشناسان با روش های نوین فروش و بازاریابی برگزار شد.
دوشنبه، 2 مهر 1397 - 20:34

آشنایی با دو نمونه موفق بازاریابی محتوا در صنعت نوشیدنی آشنایی با دو نمونه موفق بازاریابی محتوا در صنعت نوشیدنی
۷۲ درصد از بازاریابان احساس می کنند که بازاریابی محتوا، بهتر از تبلیغات مجله ای می‌تواند باعث بازگشت سرمایه شان شود و ۶۹ درصد نیز بر این باورند که بازاریابی محتوا بهتر از ایمیل و روابط عمومی‌است.
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 - 16:22

وجود ابهام بین روابط عمومی و بازاریابی وجود ابهام بین روابط عمومی و بازاریابی
به منظور کسب اهداف سازمانی، سازمانها می‌باید هم به روابط عمومی و هم به بازاریابی توجه داشته باشند. هرکدام از این کارکردها، مستقل، اما مکمل یکدیگر، جهت ایجاد و حفظ بسیاری از روابط ضروری، در راستای بقاء و رشد سازمان می‌باشد. به عبارت دیگر نادیده گرفتن یکی، خطر افزایش شکست در دیگری را به همراه خواهد داشت.
یکشنبه، 18 آذر 1397 - 23:14

آسیب شناسی وضعیت تبلیغات در تئاتر آسیب شناسی وضعیت تبلیغات در تئاتر
یک مدیر تبلیغات تئاتر با اشاره به اینکه هر نمایشی نیازمند نوع خاصی از تبلیغات است، عنوان کرد تبلیغات مجازی به تنهایی نمی تواند در جذب مخاطب به تئاتر موفق عمل کند.
سه شنبه، 20 شهریور 1397 - 15:19

 چرا تبلیغات دیجیتال به فناوری بلاک‌چین احتیاج دارند چرا تبلیغات دیجیتال به فناوری بلاک‌چین احتیاج دارند
ما در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و همه چیز با سرعت زیادی در حال پیشرفت است. از طرفی روش‌های کلاهبرداری و تقلب هم پیشرفت زیادی نسبت به گذشته داشته‌اند. اما تکنولوژی بلاک‌چین فرصتی را برای شکل‌گیری روابط دیجیتالی قدرتمند فراهم کرده است. روابطی که ایمن هستند و راه حلی را برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های آنلاین ارائه داده‌اند.
جمعه، 9 شهریور 1397 - 15:09

تاثیرات روانی آفیش‌های تبلیغاتی احزاب بر مردم در سوئد تاثیرات روانی آفیش‌های تبلیغاتی احزاب بر مردم در سوئد
مشخصات روانی آفیش‌های تبلیغاتی احزاب را شبیه به تبلیغات برای فروش کالاهای مختلف می‌داند. احزاب برای تبلیغات خود از برخی مشخصه‌های روانشناسانه نیز که شبیه به تبلیغات کالاهاست استفاده می‌کنند.
پنجشنبه، 1 شهریور 1397 - 18:41

تبلیغات چیست؟ تبلیغات چیست؟
چالش موجود خلق تبلیغی است که به سرعت جلب توجه نماید، مردم را علاقه‌مند نگه دارد و تاثیر به‌یادماندنی بگذارد تا به موقع خود هنگام انتخاب از میان محصولات یک فروشگاه، ناخودآگاه ما آن محصولی که تبلیغات موفق‌تری نسبت به دیگران داشته است را ببینیم و بخریم.
پنجشنبه، 1 شهریور 1397 - 09:44

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور


  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  مدیرکل روابط عمومی دادستانی کل کشور منصوب شد


  پیام رسان


  تغییر مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی


  آنچه باید بدانیم؟/ روابط عمومی‌ داخلی‌


  آنچه باید بدانیم؟/ داشتن‌ برنامه‌ عمل‌


  نگرانی سفارت‌های کشورهای غربی از بسته شدن سامانه‌های خبری در تاجیکستان


  بهترین‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۸


  اولین همایش علمی پژوهشی "اخلاق و رسانه" فردا برگزار می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری