درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 22:11   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی
  چگونه دموکراسی را از فناوری نجات دهیم
  تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از مسئول روابط عمومی و تشریفات فرمانداری
  استوری لینکدین؛ یک فرصت برای روابط عمومی‌ها
  انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا
  نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

بازنگری اصل 4P بازاریابی در دوران همه گیری کووید-19 بازنگری اصل 4P بازاریابی در دوران همه گیری کووید-19
اصل 4P استراتژی و فرمول شرکت های موفق و پرسود است. در دوران همه گیری کووید-19، بسیاری از شرکت ها مجبور شده اند اصل 4P را در شرکت خود دوباره مرور کنند تا مطمئن شوند محصول یا راه حل آنها به جایی که لازم است می رسد یا می تواند برای کادر درمان، کاری را که می خواهد انجام دهد.
سه شنبه، 27 آبان 1399 - 05:18

۵۰ میلیارد تبلیغات تلویزیونی کجاست؟ ۵۰ میلیارد تبلیغات تلویزیونی کجاست؟
درحال‌حاضر با وجود گذشت هشت ماه از سال جاری، سرنوشت درآمد ۵۰ میلیارد تومانی تبلیغات ناشی از مسابقات ورزشی که براساس لایحه بودجه سال ۹۹ باید به نسبت مساوی بین وزارت ورزش و صداوسیما تقسیم شود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
یکشنبه، 25 آبان 1399 - 01:37

  4 رکن اصلی آمیخته بازاریابی 4 رکن اصلی آمیخته بازاریابی
جوهره برند پس از تدوین باید در 4 رکن اصلی آمیخته بازاریابی (4P) در شرکت‌های تولیدی و در حداقل (7P) در سازمان‌های خدماتی به شرح زیر تزریق شود و نشانی از جوهره برند در آنها دیده شود:
یکشنبه، 14 دی 1399 - 04:06

 شاخص تبلیغاتی به نفع ترامپ شاخص تبلیغاتی به نفع ترامپ
با اینکه نظرسنجی‌ها این روزها احتمال پیروزی بایدن در انتخابات را بیشتر ارزیابی می‌کند، اما در نقطه‌ای با هزاران کیلومتر فاصله با آمریکا در یک مرکز فروش کارخانه‌ای در چین، تامین‌کنندگان کالاهای تبلیغاتی انتخاباتی آمریکا درباره پیروز انتخابات سوم نوامبر نظر دیگری دارند.
دوشنبه، 12 آبان 1399 - 08:18

پروژه طراحی و مدیریت یکپارچه برند بانک مسکن در دستور کار قرار گرفته است پروژه طراحی و مدیریت یکپارچه برند بانک مسکن در دستور کار قرار گرفته است
در این روزها در بانک مسکن نیز فراخوانی با موضوع پروژه طراحی و مدیریت یکپارچه برند بانک مسکن با هدف بهره گیری از متخصصان این حوزه و به همت اداره کل روابط عمومی در دستور کار قرار گرفته است.
شنبه، 10 آبان 1399 - 16:45

شیوه اقناع شیوه اقناع
مسئولان روابط عمومی همواره کوشش می کنند که رهبر و راهنمای افکار عمومی باشند. در صورت لزوم افکار عمومی جدیدی بوجود آورند و یا افکار عمومی موجود را عوض کنند و یا جریان افکار عمومی را کند و تند کنند.
جمعه، 9 آبان 1399 - 12:17

ناشران برتر برای کسب درآمد از موبایل، از تبلیغات ویدئویی بهره می‌گیرند ناشران برتر برای کسب درآمد از موبایل، از تبلیغات ویدئویی بهره می‌گیرند
علی‌رغم اینکه سایر منابع درآمد نظیر IAP و حتی سرویس‌های اشتراکی نظیر اپل آرکید هم به ناشران کمک می‎ کنند تا منابع درآمد جدیدی را داشته باشند، اما این تبلیغات ویدئویی هستند که هزینه‎ های شان را تأمین می ‎کنند و ویدئوهای جایزه ‎دار هستند که بیش‌ازپیش با اقبال ناشران (و مصرف‌کننده ‎ها!) مواجه می‌شوند.
جمعه، 9 آبان 1399 - 01:52

ترکیب روابط عمومی سنتی با بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به موفقیت ترکیب روابط عمومی سنتی با بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به موفقیت
روابط عمومی سنتی با کانال هایی مانند رسانه های مطبوعاتی، انتشارات، تلویزیون و رادیو سر و کار دارد. از سوی دیگر، روابط عمومی دیجیتال با مطبوعات از طریق کانال های دیجیتال مانند وبسایت ها، بلاگ ها، رسانه های اجتماعی، مشارکت اینفلوئنسرها و غیره در اتباط است.
پنجشنبه، 8 آبان 1399 - 00:07

 آمازون در صدر برترین تبلیغ‌کنندگان سال آمازون در صدر برترین تبلیغ‌کنندگان سال
با در نظر گرفتن موقعیت بازار و برند قدرتمند آمازون، ممکن است فکر کنید این خرده‌فروش آنلاین مستقر در سیاتل می‌تواند هزینه تبلیغات خود را کمی کاهش دهد اما حقیقت چیز دیگری است.
دوشنبه، 5 آبان 1399 - 10:05

 مخاطرات صنعت تبلیغات در پیچ و خم کرونا مخاطرات صنعت تبلیغات در پیچ و خم کرونا
در سطح جهانی، درآمد تبلیغاتی صاحبان رسانه‌ها در سال ‌جاری با کاهش ۴۲میلیارد‌دلاری، 2/7درصد کاهش یافت و به عدد ۵۴۰میلیارددلار رسید. دلیل اصلی این کاهش هم افت هزینه‌های تبلیغاتی به دلیل آسیب‌های جدی کروناست که موجب رکود اقتصادی شده است اما بر اساس گفته مارک رید، مدیرعامل «دبلیوپی‌پی» بزرگ‌ترین شرکت تبلیغاتی در جهان، شرایط دشوار پشت سر گذاشته شده است.
یکشنبه، 4 آبان 1399 - 21:54

تعادل در ارتباطات، نوع نگاه و تعادل در محبت تعادل در ارتباطات، نوع نگاه و تعادل در محبت
«شناخت خود و توصیف مناسب از خود» و «اصلاح این توصیف، شناخت مخاطب و توصیف مناسب از مخاطب و اصلاح آن» و «شناخت محیط و توصیف مناسب از محیط و ایجاد ارتباطات» منجر به جهش در ابعاد مختلف دانشگاه شده و مدل مناسب ارایه راه حل های «تجویزی» توسعه می یابد. درواقع این جهش ها است که می‌تواند موج‌های بزرگی را به وجود بیاورد و تغییرات عظیمی را خلق کند.
شنبه، 3 آبان 1399 - 12:13

دیوار ها مکانی برای معرفی روابط عمومی دیوار ها مکانی برای معرفی روابط عمومی
شاید نتوان رسما نام این فعالیت ها را روابط عمومی گذاشت، ولی همین دیوار نوشته ها و اعلامیه های دیواری که توسط خرده نهادهای اقتصادی صورت می گیرد بخشی از فعالیت های روابط عمومی از جمله: معرفی، خبر و گزارش (از نوع فعالیت خود)، چاپ و پخش اقلام تبلیغی را انجام می دهد.
دوشنبه، 22 آبان 1391 - 16:49

هنر بازاریابی اجتماعی هنر بازاریابی اجتماعی
بازاریابی اجتماعی، روشی برای توسعه یک فعالیت اجتماعی یا تغییر رفتار مخاطب است که در نهایت به نفع جامعه یا اعضای آن است. در واقع تکنیک‌های این روش از ترکیب علوم اجتماعی و تبلیغات بوجود می‌آیند که روشی اثربخش برای ایجاد یک رفتار پایدار در جامعه و افراد است.
چهارشنبه، 30 مهر 1399 - 01:58

علی قهرشی، معاون نظارت بر تبلیغات و آگهی‌ها شد علی قهرشی، معاون نظارت بر تبلیغات و آگهی‌ها شد
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی طی حکمی ضمن قدردانی از بهنام حجازی معاون پیشین دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، علی قهرشی را به عنوان معاون امور نظارت بر تبلیغات و آگهی‌های این دفتر منصوب کرد.
سه شنبه، 22 مهر 1399 - 23:13

بیلبورد جنجالی، مشاور املاک تورنتویی را وادار به عذرخواهی کرد بیلبورد جنجالی، مشاور املاک تورنتویی را وادار به عذرخواهی کرد
در این تبلیغ دو مرد غیرآسیایی با ژست‌های کاراته به تصویر کشیده شده‌اند. در بین این دو نفر کلمه کووید خط خورده و در زیر آن نوشته شده است: «نینجاهای املاک و مستغلات در خدمت شما هستند».نوع نگارش در این تبلیغات نیز با «فونت آسیایی» و تمام طراحی آن حاکی از دیدگاه نژادپرستانه و بی فکری بود.
سه شنبه، 22 مهر 1399 - 22:54

پروپاگاندای نازی‌ها چگونه این‌قدر موثر بود؟ پروپاگاندای نازی‌ها چگونه این‌قدر موثر بود؟
یوزف گوبلز تحت‌تاثیر کارهای ادوارد برنِیز آمریکایی -خواهرزاده فروید و بنیان‎گذار روابط عمومی (PR)- و شیوه‌های تبلیغات تجاری در آمریکا بود. او اعلام کرد که "شیوه‌های [پروپاگاندای] آمریکایی را در ابعاد آمریکایی بکار خواهیم گرفت."
دوشنبه، 21 مهر 1399 - 19:00

انتقاد فاوچی از کاربرد سخنانش در آگهی تبلیغاتی ترامپ انتقاد فاوچی از کاربرد سخنانش در آگهی تبلیغاتی ترامپ
آنتونی فاوچی مشاور ارشد علمی کاخ سفید در مقابله با همه گیری ویروس کرونا می گوید کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ بدون اجازه او سخنانش را تقطیع کرده و در یک آگهی تبلیغاتی استفاده کرده است.
دوشنبه، 21 مهر 1399 - 18:42

بازاریابی تحلیلی چیست؟ بازاریابی تحلیلی چیست؟
بازاریابی تحلیلی اطلاعاتی فراهم می کند که کسب و کارها در صنایع مختلف می توانند به نفع خود از آن بهره ببرند. اکثر شرکت هایی که لیست های ایمیل، خبرنامه ها، و یا برنامه های وفاداری ارائه می کنند به دنبال جمع آوری اطلاعات مصرف کنندگان برای ساخت پایگاه داده بزرگ می باشند. شرکت ها از این پایگاه داده ها برای تصمیم گیری رشد خود بهره می گیرند.
یکشنبه، 13 مهر 1399 - 12:16

چترها را باید بست! چترها را باید بست!
در این طرح گرافیکی، در یک حرکت ساختارشکنانه در کنار چترهای رنگی باز با رنگ های متفاوت (شاید اشاره به سایر شرکت های بیمه ای) از نشانه های تصویری چتر بسته و باران استفاده شده و سبزی که با بسته شدن چتر خود را نمایان می کند. همچنین در کنار این تصاویر بیمه "ترنم باران" محصول انحصاری این شرکت نیز با شعار"طرحی نو در بیمه های زندگی" به بازار معرفی شده است.
سه شنبه، 8 مهر 1399 - 01:04

استراتژی های بازاریابی پایدار با رویکرد طراحی برای محیط زیست استراتژی های بازاریابی پایدار با رویکرد طراحی برای محیط زیست
اجتناب از آلودگی عبارتست از استفاده از مواد، فرایندها یا روش هایی که آلودگی یا ضایعات را در همان منبع کاهش می دهند یا آنها را از بین می برند. اجتناب از آلودگی شامل روش­ هایی می شود که استفاده از مواد خطرناک، انرژی و آب را کاهش می دهد، و همچنین از طریق نگهداری یا کاربرد کاراتر منابع موجب حفاظت از منابع طبیعی می شوند.
جمعه، 4 مهر 1399 - 09:32

درک رفتار مصرف­ کننده پایدار درک رفتار مصرف­ کننده پایدار
رفتار مصرف­ کننده در قلب بازاریابی جای دارد. رفتار خرید مصرف­ کننده تعیین­ کننده­ موفقیت یا شکست محصولات و خدمات جدیدی خواهد بود که براساس عملکرد پایداری خود بازاریابی می ­شوند. به علت نقش مصرف­ کنندگان در تعیین ﺗﺄثیرات پایداری طی مراحل استفاده و دفع محصول، رفتار کلی آنها به شدت بر عملکرد پایداری تمام محصولات و خدمات ﺗﺄثیر خواهد داشت.
جمعه، 4 مهر 1399 - 08:00

چارچوبی برای مدیریت بازاریابی پایدار چارچوبی برای مدیریت بازاریابی پایدار
تدوین یک چارچوب، راهی ساده برای تعریف و سازماندهی عناصر گوناگونی که تشکیل ­دهنده و ﺗﺄثیرگذار بر یک فرایند هستند، ارائه می نماید. هر دو رویکردهای سنتی و پایداری در بازاریابی، برخوردی مشابه نسبت به مقوله تصمیم­ گیری دارند و آن را فرایند برنامه­ ریزی، اجرا، کنترل (برنامه ­ریزی ß اجرا ß کنترل) می­ دانند، که تحت­ﺗﺄثیر عوامل مختلف است.
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 10:21

پیش به سوی بازاریابی پایداری پیش به سوی بازاریابی پایداری
بازاریابی پایداری نماینده­ تکامل بازاریابی به نحوی است که دیدگاه ­های رایج اقتصادی و فنی را با مفاهیم در حال پیدایش بازاریابی رابطه­ ای و دیدگاه­ های اجتماعی، اخلاقی، زیست­ محیطی و بین ­نسلی توسعه پایدار ترکیب می­ کند.
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 - 12:09

ارتباطات بازاریابی پایدار ارتباطات بازاریابی پایدار
ارتباطات بازاریابی به علت نقش خود در ترویج آشکار مصرف و ایجاد یک جامعه مصرفی ناپایدار مورد انتقاد بسیاری از منتقدان اجتماعی بوده است. همین موضوع مدیریت ارتباطات بازاریابی را به عنوان وسیله­ جهت ترفیع و ترویج محصولات پایدار دشوار می ­کند.
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 - 12:27

فراتر از بازاریابی مدرن فراتر از بازاریابی مدرن
پس از این که ایده ­های بازاریابی مدرن مطرح شد، تکامل تفکر بازاریابی متوقف نشد. محیط اجتماعی، فنی و فرهنگی که به تفکر و اقدامات بازاریابی شکل می­ دهد، به تکامل خود ادامه داده است. تغییرات چشمگیر در زمینه جهانی ­شدن بازارها، ظهور تجارت الکترونیکو نگرانی­های جدید در مورد محیط­ زیست، باعث ایجاد فشارهای جدیدی بر بازاریابی شده­ است تا پاسخگوی این مسائل بوده و تکامل یابد.
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 - 08:53

 چند راهکار بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها چند راهکار بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها
در عصر مدرن فناوری، روش‌های بسیاری برای اجرای تبلیغات برای کسب‌وکار آنلاین وجود دارد. یکی از روش‌های متداول، رسانه‌های اجتماعی است. بازاریابی رسانه اجتماعی این امکان را فراهم می‌کند تا با پرداخت هزینه، تبلیغات را در سایت‌های گوناگون یا رسانه‌های اجتماعی به‌طور روزانه، هفتگی یا ماهانه ارائه کنید.
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 - 14:03

نقش بازاریابی در پایداری و مسئولیت­ پذیری سازمان نقش بازاریابی در پایداری و مسئولیت­ پذیری سازمان
در دهه ۹۰، حمایت گسترده سیاسی و تجاری از این اصل گزارش بروتلند که “مقیاس و ماهیت اقتصاد بشری نباید از حد و مرزهای پایداری و تحمل فیزیکی زمین خارج شود”، صورت گرفت. علاوه بر این، گزارش مذکور این ﺳﺆال را مطرح کرد که حد و مرزهای سیاره زمین کدامند و چطور و چه زمانی فعالیت بشری ممکن است از حد تحمل سیاره زمین خارج شود. این ﺳﺆال حداقل تا اندازه­ای از طریق علم “ﺗﺄثیر زیست ­محیطی” پاسخ داده می­ شود.
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 - 12:10

رشد شگفت انگیز تبلیغات در پادکست رشد شگفت انگیز تبلیغات در پادکست
صنعت تبلیغات در حوزه پادکست٬ امسال با 10 درصد رشد مواجه شد و پیش بینی می‌شود که به ۷۸۹ میلیون دلار برسد و این در حالیست که تبلیغات سایر پلتفرم‌های صوتی نظیر رادیو حدود 17 درصد کاهش داشته است.
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 - 08:00

اهمیت یکپارچگی و هماهنگی روابط عمومی و مارکتینگ اهمیت یکپارچگی و هماهنگی روابط عمومی و مارکتینگ
یکپارچگی روابط عمومی، مارکتینگ و تبلیغات منجر به افزایش قدرت برند می‌شود٬ بستر تعامل و گفتگو را برای مخاطبان فراهم نموده و به محبوبیت برند می‌افزاید.
جمعه، 21 شهریور 1399 - 11:33

آن روی بازاریاب‎های روابط عمومی بالای ترجیحا خانم چه شکلی است؟ آن روی بازاریاب‎های روابط عمومی بالای ترجیحا خانم چه شکلی است؟
اگر به آگهی های دعوت به همکاری بازاریابی توجه کنید غالبا به نیروی خانم نیاز دارند و در آگهی های خود، تجرد، آراستگی بیش از حد و روابط‌عمومی بالا را از ملزومات استخدام می دانند.
دوشنبه، 17 شهریور 1399 - 01:44

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود


  استوری لینکدین؛ یک فرصت برای روابط عمومی‌ها


  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود