درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 11:51   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است

  افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چارچوبی برای مدیریت بازاریابی پایدار
  پیش به سوی بازاریابی پایداری
  پلیس ترکیه در مورد مرگ مشکوک خبرنگار روسی-آمریکایی تحقیق می‌کند
  فروش سهام عدالت تا سقف 60 درصد در بانک رفاه کارگران امکان پذیر است
  مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد
  عملکرد روابط عمومی و تلاش کارکنان فنی انتقال خون هرمزگان ستودنی است
  معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات: روابط عمومی پنجره ورودی به سازمان است
  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: بال «ارتباطات» از بال «عملکرد» بزرگ‌تر است
  وزیر امور اقتصادی و دارایی: نقش صنعت بیمه در اقتصاد کشور همچنان گمنام مانده است
  وزیر امور اقتصادی و دارایی از فعالان بازار سرمایه خواست که تحت تاثیر هیجانات آنی، دارایی خود در این بازار را با قیمت های پایین به فروش نگذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

چارچوبی برای مدیریت بازاریابی پایدار چارچوبی برای مدیریت بازاریابی پایدار
تدوین یک چارچوب، راهی ساده برای تعریف و سازماندهی عناصر گوناگونی که تشکیل ­دهنده و ﺗﺄثیرگذار بر یک فرایند هستند، ارائه می نماید. هر دو رویکردهای سنتی و پایداری در بازاریابی، برخوردی مشابه نسبت به مقوله تصمیم­ گیری دارند و آن را فرایند برنامه­ ریزی، اجرا، کنترل (برنامه ­ریزی ß اجرا ß کنترل) می­ دانند، که تحت­ﺗﺄثیر عوامل مختلف است.
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 10:21

پیش به سوی بازاریابی پایداری پیش به سوی بازاریابی پایداری
بازاریابی پایداری نماینده­ تکامل بازاریابی به نحوی است که دیدگاه ­های رایج اقتصادی و فنی را با مفاهیم در حال پیدایش بازاریابی رابطه­ ای و دیدگاه­ های اجتماعی، اخلاقی، زیست­ محیطی و بین ­نسلی توسعه پایدار ترکیب می­ کند.
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 - 12:09

ارتباطات بازاریابی پایدار ارتباطات بازاریابی پایدار
ارتباطات بازاریابی به علت نقش خود در ترویج آشکار مصرف و ایجاد یک جامعه مصرفی ناپایدار مورد انتقاد بسیاری از منتقدان اجتماعی بوده است. همین موضوع مدیریت ارتباطات بازاریابی را به عنوان وسیله­ جهت ترفیع و ترویج محصولات پایدار دشوار می ­کند.
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 - 12:27

فراتر از بازاریابی مدرن فراتر از بازاریابی مدرن
پس از این که ایده ­های بازاریابی مدرن مطرح شد، تکامل تفکر بازاریابی متوقف نشد. محیط اجتماعی، فنی و فرهنگی که به تفکر و اقدامات بازاریابی شکل می­ دهد، به تکامل خود ادامه داده است. تغییرات چشمگیر در زمینه جهانی ­شدن بازارها، ظهور تجارت الکترونیکو نگرانی­های جدید در مورد محیط­ زیست، باعث ایجاد فشارهای جدیدی بر بازاریابی شده­ است تا پاسخگوی این مسائل بوده و تکامل یابد.
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 - 08:53

 چند راهکار بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها چند راهکار بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها
در عصر مدرن فناوری، روش‌های بسیاری برای اجرای تبلیغات برای کسب‌وکار آنلاین وجود دارد. یکی از روش‌های متداول، رسانه‌های اجتماعی است. بازاریابی رسانه اجتماعی این امکان را فراهم می‌کند تا با پرداخت هزینه، تبلیغات را در سایت‌های گوناگون یا رسانه‌های اجتماعی به‌طور روزانه، هفتگی یا ماهانه ارائه کنید.
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 - 14:03

نقش بازاریابی در پایداری و مسئولیت­ پذیری سازمان نقش بازاریابی در پایداری و مسئولیت­ پذیری سازمان
در دهه ۹۰، حمایت گسترده سیاسی و تجاری از این اصل گزارش بروتلند که “مقیاس و ماهیت اقتصاد بشری نباید از حد و مرزهای پایداری و تحمل فیزیکی زمین خارج شود”، صورت گرفت. علاوه بر این، گزارش مذکور این ﺳﺆال را مطرح کرد که حد و مرزهای سیاره زمین کدامند و چطور و چه زمانی فعالیت بشری ممکن است از حد تحمل سیاره زمین خارج شود. این ﺳﺆال حداقل تا اندازه­ای از طریق علم “ﺗﺄثیر زیست ­محیطی” پاسخ داده می­ شود.
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 - 12:10

رشد شگفت انگیز تبلیغات در پادکست رشد شگفت انگیز تبلیغات در پادکست
صنعت تبلیغات در حوزه پادکست٬ امسال با 10 درصد رشد مواجه شد و پیش بینی می‌شود که به ۷۸۹ میلیون دلار برسد و این در حالیست که تبلیغات سایر پلتفرم‌های صوتی نظیر رادیو حدود 17 درصد کاهش داشته است.
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 - 08:00

اهمیت یکپارچگی و هماهنگی روابط عمومی و مارکتینگ اهمیت یکپارچگی و هماهنگی روابط عمومی و مارکتینگ
یکپارچگی روابط عمومی، مارکتینگ و تبلیغات منجر به افزایش قدرت برند می‌شود٬ بستر تعامل و گفتگو را برای مخاطبان فراهم نموده و به محبوبیت برند می‌افزاید.
جمعه، 21 شهریور 1399 - 11:33

آن روی بازاریاب‎های روابط عمومی بالای ترجیحا خانم چه شکلی است؟ آن روی بازاریاب‎های روابط عمومی بالای ترجیحا خانم چه شکلی است؟
اگر به آگهی های دعوت به همکاری بازاریابی توجه کنید غالبا به نیروی خانم نیاز دارند و در آگهی های خود، تجرد، آراستگی بیش از حد و روابط‌عمومی بالا را از ملزومات استخدام می دانند.
دوشنبه، 17 شهریور 1399 - 01:44

 فستیوال پروپاگاندا فستیوال پروپاگاندا
«یک دروغ هیچ‌گاه پایدار نخواهد ماند». شاید سیاست‎مدارها بتوانند با تصویرسازی و پیام‌‎رسانی هوشمندانه، رهبری ضعیف یا برنامه‎‌های شکست‌‎خورده‌‏ی خود را بپوشانند و سرپوش موقتی را بر روی آن‎‏‌ها بگذارند. اما معمولاً به مرور زمان است که عموم جامعه، تاثیر اقدامات آن‌ها را متوجه خواهند شد و ناکارآمدی سیاست‌‎های‌شان را تشخیص می‎‌دهند.
یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 08:06

 ستاد تبلیغاتی بایدن ۲۸۰ میلیون دلار صرف آگهی‌های انتخاباتی می‌کند ستاد تبلیغاتی بایدن ۲۸۰ میلیون دلار صرف آگهی‌های انتخاباتی می‌کند
از این مبلغ ۲۲۰ میلیون دلار خرج آگهی‌های تلویزیونی و ۶۰ میلیون دلار خرج شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های کامپیوتری خواهد شد
جمعه، 17 مرداد 1399 - 12:08

بازاریابی محتوا و روابط عمومی: یک رابطه همزیستی بازاریابی محتوا و روابط عمومی: یک رابطه همزیستی
ایجاد محتوای با کیفیت مزایای عمده ای در بحث تلاش های بهینه سازی موتورهای جستجوگر برای یک برند، تعامل رسانه های اجتماعی، و اعتبار آن، دارد. به علاوه، ارائه خدمات بازاریابی محتوا، نقش روابط عمومی را برای برندها حتی حیاتی تر خواهد نمود. برای وقوع این مسئله چندین راه مختلف وجود دارد.
دوشنبه، 30 فروردین 1395 - 08:12

چطور خبرنگاران و متخصصان روابط عمومی می توانند در بازاریابی محتوا کمک کنند چطور خبرنگاران و متخصصان روابط عمومی می توانند در بازاریابی محتوا کمک کنند
متخصصان روابط عمومی چیزهای زیادی را روی جدول می آورند. آنها متخصصان ایجاد آگاهی از برند هستند و اگرچه بسیاری از روش های سنتی در حال تغییر هستند، آنها می دانند چطور به سرعت مخاطبان و نیازهای آنها را بشناسند.
شنبه، 16 فروردین 1393 - 12:07

استراتژی های تبلیغاتی ویدیویی نوظهور استراتژی های تبلیغاتی ویدیویی نوظهور
استفاده از استراتژی های تبلیغاتی ویدیویی نو ظهور، هزینه های تبلیغات ویدئویی شما را کاهش داده، و به شما این اطمینان را خواهد داد که شما گروه های جمعیتی درستی را مورد هدف قرار داده اید.
چهارشنبه، 12 شهریور 1393 - 11:14

بازاریابی انگیزشی؛ معجزه فروش هر کسب و کار بازاریابی انگیزشی؛ معجزه فروش هر کسب و کار
در کسب و کار شما محرک اصلی چیست، چه چیزی موجب می وشود که مشتریانتان مکررا به شما مراجعه کنند و چه چیزی آن ها را برای اولین بار به سمت کسب و کار شما می کشاند؟
یکشنبه، 5 مرداد 1399 - 15:50

محتواسازی برای تسخیر ذهن مشتریان محتواسازی برای تسخیر ذهن مشتریان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) ، عصر امروز و عصر بعدی کسب و کار های ما، عصر کسب و کار ها و برند های آنلاین است. برند های آنلاین
سه شنبه، 11 آبان 1395 - 11:45

ویروس کرونا چه تأثیری بر صنعت تبلیغات در جهان داشته است؟ ویروس کرونا چه تأثیری بر صنعت تبلیغات در جهان داشته است؟
طبق نظر کمیته تبلیغات تعاملی، حدود یک چهارم (۲۴%) خریداران رسانه‌ها، برنامه نویسان و برندها، هزینه‌های خود را تا پایان چارک دوم تعلیق کرده‌اند؛ در همین حین ۴۶% نشان می‌دهد که آنها برای هزینه تبلیغات نیز در این دوران به همین شکل برنامه‌ریزی کردند. اتنظار می‌رود همه‌گیری کرونا در چارک‌های دوم، سوم و چهارم سال ضربه بزرگ‌تری از بحران اقتصادی ۲۰۰۸ تجربه شود.
جمعه، 3 مرداد 1399 - 10:02

چگونه بازاریابی محتوا و روابط عمومی می توانند همراه هم برای شما کار کنند چگونه بازاریابی محتوا و روابط عمومی می توانند همراه هم برای شما کار کنند
با توجه به مطالعه ای که اخیرا توسط Nielsen and inPowered صورت گرفته است، روابط عمومی در تاثیرگذاری بر یک خرید در مرحله نهایی و بررسی خرید، 80 درصد موثرتر از بازاریابی محتوا می باشد.
یکشنبه، 25 بهمن 1394 - 09:17

رهبری افکار، چشم‌اندازی نو در عرصه بازاریابی محتوا رهبری افکار، چشم‌اندازی نو در عرصه بازاریابی محتوا
این روزها در بسیاری از رزومه‌ها عبارت «رهبری افکار» به چشم می‌خورد، درحالی‌که اغلب جویندگان کار از این مفهوم چیزی نمی‌دانند.
دوشنبه، 19 تیر 1396 - 09:45

بازاریابی محتوایی با تصاویر با ۸ روش خلاقانه بازاریابی محتوایی با تصاویر با ۸ روش خلاقانه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی محتوایی امروزه به یک ضرورت در کسب و کار اینترنتی تبدیل شده است. در دنیای وب هیچ چیز خسته‌کننده‌تر از یک صفحه‌ی بزرگ از نوشته‌ها نیست. ما به سمت محتوایی جذب می‌شویم که چشم‌نواز باشد، و تصاویر موجود در متن‌ها بیش‌تر توجه ذهن‌مان را جلب می‌کند،
دوشنبه، 13 دی 1395 - 15:52

ایده‌های جذاب تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی برای جذب مشتری ایده‌های جذاب تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی برای جذب مشتری
داشتن یک برنامه‌ی دقیق برای محتوای شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تاثیر به سزایی در رشد و توسعه کسب و کارها داشته باشد. سعی کنید در برنامه‌ی تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی کسب و کار خود موضوعات متنوعی را تحت پوشش قرار دهید.
چهارشنبه، 16 فروردین 1396 - 00:22

اولین راز در بازاریابی محتوا اولین راز در بازاریابی محتوا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر از آن دسته افرادی هستید که دقیقا نمی‌دانید بازاریابی محتوا چیست و فرصتی هم پیش نیامده تا اطلاعاتی در مورد آن کسب کنید، مقاله زیر پاسخگوی این نیاز شما خواهد بود.
پنجشنبه، 16 بهمن 1393 - 01:27

 ترامپ مدیر کمپین تبلیغاتی خود را برکنار کرد ترامپ مدیر کمپین تبلیغاتی خود را برکنار کرد
گفته می‌شود که ترامپ از برگزاری گردهمایی انتخاباتی در شهر تالسا ناراضی بوده است به دنبال نتایج نظرسنجی‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درهفته‌های اخیر که حاکی از جایگاه پایین دونالد ترامپ است و هم‌چنین یک گردهمایی فاجعه بار در «تالسا» ، که چشم‌انداز انتخاب دوباره دونالد ترامپ را تیره و تار کرد، رییس‌جمهور آمریکا، برد پارسکیل، مدیر کمپین خود را به درجه پایینتری تقلیل داد.
جمعه، 27 تیر 1399 - 22:16

هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا
پس از چندین ماه برنامه ریزی، پژوهش، نوشتن و طراحی؛ گزارش پژوهشی جدید تجارت به تجارت شما آماده ارائه است. شخصیت ها تعریف شده اند، پایگاه داده ها تقسیم بندی شده است. ترافیک وب سایت، تولید نقش ها و اهداف تغییر فروش تماما صورت پذیرفته است و سیستم مدیریت پروژه شما با تمامی اصول استاندارد فعالیت های بازاریابی موفقیت آمیز محتوا انباشته شده است:
دوشنبه، 8 تیر 1394 - 16:16

بازاریابی محتوا و رازهای آن بازاریابی محتوا و رازهای آن
بازاریابی محتوا، روشی از بازاریابی است که در آن سازمان، به‌منظور جذب و دستیابی به مخاطبان، محتوایی ارزشمند، متناسب با شرایط (شامل فرهنگ، علایق مخاطب و...) به صورتی مستمر ایجاد و منتشر می‌کند، با این هدف که اعمال مشتریان تبدیل به رفتاری سودبخش برای سازمان شود.
یکشنبه، 22 فروردین 1395 - 08:40

عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا
سرریز یا انفجار اطلاعات، عصر حاضر را نه‌فقط به دوران فراوانی داده که به عصر اطلاعات گمراه‌کننده یا حتی ضداطلاعات تبدیل کرده است؛ چنانکه بر خلاف تصورات قبلی، فراوانی آن لزوما به آگاهی بیشتر منجر نمی‌شود؛ بلکه ناآگاهی نسبت به چگونگی شکل‌گیری اطلاعات همچنین اخبار جعلی و ربات‌های خبرساز می‌توانند مخاطب را گمراه کنند.
سه شنبه، 17 تیر 1399 - 12:26

بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟ بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟
نظرسنجی گروه بی‌پی‌جی نشان داد که ۷۲ درصد شرکت‌کنندگان برای خرید یا غذاخوردن به‌نظر اینفلوئنسرها اعتماد کرده‌اند و ۷۱ درصد آنها برای خدمات و نیز ۵۷ درصد برای سفر از پیشنهاد اینفلوئنسرها استفاده کرده‌اند.
جمعه، 13 تیر 1399 - 08:34

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد
دولت فرانسه از پخش تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی شرکت هلندی وانمووف به دلیل «ارائه تصویر ویران کننده از صنعت خودروسازی» جلوگیری کرد.
پنجشنبه، 12 تیر 1399 - 23:39

چگونگی تاثیر مثبت استراتژی روابط عمومی روی افزایش فروش تجارت به تجارت چگونگی تاثیر مثبت استراتژی روابط عمومی روی افزایش فروش تجارت به تجارت
دستیابی به برتری در روابط عمومی می‌تواند از طریق اقدامات متعددی حاصل شود، اقداماتی نظیر ایجاد ترافیک بازدید از سایت یا ترافیک به بخشی خاص، دنبال کنندگان جدید، جلب توجه به پست‌های شما و ...، تمامی این موارد برای مدیریت اعتبار ضروری هستند.
شنبه، 4 مهر 1394 - 09:00

بازاریابی رویداد در سراسر جهان بازاریابی رویداد در سراسر جهان
استراتژی بازاریابی رویدادی برنامه ای متناسب با هدف تبلیغ یک برند یا محصول با رویدادها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی است. این شامل تجزیه و تحلیل عمیق برنامه ها برای حضور برند در رویدادهاست.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 14:23

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  9 درس برتر روابط عمومی


  انتصاب مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان


  گزارش دومین جلسه از سری وبینارهای روابط‌عمومی حرفه‌ای


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات


  آقای غلامعباس افشار عزادار شد


  پایگاه داده مایکروسافت، پس از دو سال از زیر آب بیرون کشیده شد


  ورود روزنامه همشهری به بورس با فوریت!


  انتصاب سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی


  نشریات دانشگاه گیلان برتر شدند


  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی