درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 - 00:47   

آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون

  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون


ادامه ادامه مطلب یک

چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟

  چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خود را برای برکزیت آماده کنید/ تاثیر آن بر روابط عمومی و ارتباطات
  روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز رتبه ششم را در بین استانهای سراسر کشوردر زمینه سایت کسب نمود.
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: دستگاه‌های اجرایی در ارائه عملکردها قوی‌تر عمل کنند
  انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع نیرو محرکه و قطعه سازان خودرویی استان تهران
  جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها
  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون
  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج
  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: کیفیت و زمان پاسخگویی روابط عمومی به رسانه اهمیت دارد
  رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان: مدیران روابط عمومی رسانه مدار باشند
  اجرای دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارت ارتباطات با نصب تابلوهای راهنما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
ترس درون همه انسان ها وجود دارد. ترس در کسب و کارها نیز بخشی از آن است. ترس از دست دادن، ترس از کمبودها و ترس از رقبا موجب عدم موفقیت ما می شود. به همین دلیل است که استفاده از ترس یکی از موثرترین تاکتیک های فروش است که می توان به کار گرفت.
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 18:18

آغاز کمپین چند میلیون دلاری برای تشویق مردم به خرید مواد غذایی کانادایی آغاز کمپین چند میلیون دلاری برای تشویق مردم به خرید مواد غذایی کانادایی
آیا می دانید مواد غذایی که مصرف می کنید از کجا می آید؟ دولت فدرال خود را برای کمپین 5 ساله جهت اطلاع رسانی و آموزش کانادایی ها در مورد بخش کشاورزی و دامداری کانادا و استانداردهای کیفی، آماده می کند. دولت امیدوار است که با راه اندازی کمپین از تابستان سال جاری مردم را بیش از پیش به خرید تولیدات کانادایی ترغیب نماید.
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 21:52

نصب بیلبوردهای ضد ترودو در آلبرتا نصب بیلبوردهای ضد ترودو در آلبرتا
طی هفته گذشته چندین بیلبورد حاوی پیام های ضد ترودو در سراسر آلبرتا برپا شد. در این بیلبوردها ترودو به حمایت از تروریست های داعشی، توطئه اقتصادی، دخالت خارجی و اتهامات دیگر متهم شده و شایسته زندانی شدن دانسته شده بود. همانطور که انتظار می رفت، نصب تابلوهای تبلیغاتی واکنش مثبت و منفی کانادایی ها را سبب شد.
یکشنبه، 29 دی 1398 - 11:27

 واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود
گزارش‌ ها حاکی از آن است که کمپانی فیسبوک از برنامه‌های خود برای نمایش تبلیغات در پلتفرم پیام‌ رسان واتساپ منصرف شده است.
جمعه، 27 دی 1398 - 20:42

تبلیغات هدفمند برای فرار از شهرت منفی تبلیغات هدفمند برای فرار از شهرت منفی
برند کوکاکولا در طول سال های گذشته استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی جذابی را دنبال کرده است. آنها در اغلب رویدادهای ورزشی مهم حضوری فعال داشته اند. یکی از بزرگترین همکاری های این برند با سازمان جهانی المپیک در زمان برگزاری مسابقات المپیک 2016 بود. این کمپین با هدف گذاری اختصاصی بر روی نسل جوان (Z) و مادرهای آنها انجام شده بود.
جمعه، 27 دی 1398 - 11:45

ماجرای یک موفقیت/ پپسی بهترین برند بازاریاب ۲۰۱۹ شد ماجرای یک موفقیت/ پپسی بهترین برند بازاریاب ۲۰۱۹ شد
برند پپسی امسال بودجه تبلیغاتی اش را ۱۲درصد افزایش داد. این امر تاثیر انکارناپذیری بر روی فعالیت های تبلیغاتی این برند در سال جاری داشت. هدف اصلی پپسی جلب نظر دوباره نسل جوان و افزایش فروش محصولاتش در بازارهای جهانی بود. این غول دنیای نوشیدنی های گازدار در طول یک دهه گذشته توجه بخش قابل توجهی از نسل جوان را از دست داده بود.
جمعه، 27 دی 1398 - 11:36

2020؛ سال سرنوشت ساز برای هفت برند محبوب 2020؛ سال سرنوشت ساز برای هفت برند محبوب
برخی از شرکت ها و برندهای محبوب در سال 2020 به دلایل مختلف، از تغییر قوانین و استانداردها گرفته تا تغییر ذائقه مصرف کنندگان، با چالش های جدی روبرو خواهند شد. نحوه پاسخگویی و واکنش مدیران این شرکت ها به مشکلات پیش رو، سرنوشت آنها را رقم خواهد زد.
پنجشنبه، 19 دی 1398 - 13:35

نحوه بازیابی بازاریابی کلیدی و محتوای روابط عمومی برای دستیابی برتر نحوه بازیابی بازاریابی کلیدی و محتوای روابط عمومی برای دستیابی برتر
چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که ارزش پول خود را از بازاریابی و موارد روابط عمومی دریافت می کنید؟ بخش اعظم آن به توانایی شما برای بازیابی محتوای شما بر می گردد.
سه شنبه، 3 دی 1398 - 13:45

 شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی افتتاح شد شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی افتتاح شد
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی با حضور بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و علی اعتدالی مجری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران آغاز به کار کرد.
چهارشنبه، 27 آذر 1398 - 14:18

تبلیغات سیاسی تبلیغات سیاسی
امروزه تبلیغات، جزیی از ارتباطات عمومی محسوب می‌شود و هدف آن، دستیابی به مقاصد از پیش تعیین شده است. لاسول (1972) تبلیغات را چنین تعریف می‌کند: «تبلیغات، عبارت است از مدیریت نگرش‌های جمعی از طریق دستکاری نمادهای مهم»
جمعه، 15 آذر 1398 - 21:42

گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲ گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲
اروپای غربی بزرگترین منطقه در بازار تبلیغات جهانی، روابط عمومی و خدمات مرتبط با آن بود و در سال ۲۰۱۸، ۳۲ درصد از بازار را به خود اختصاص دادند. آمریکای شمالی دومین منطقه بزرگ بود که ۳۱ درصد از تبلیغات جهانی، روابط عمومی و امور مربوط به آن را شامل می شد. بازار خدمات آفریقا کوچکترین منطقه در تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط بود.
جمعه، 15 آذر 1398 - 12:29

تجربه مشتری در سال ۲۰۳۰ چه خواهد بود؟ تجربه مشتری در سال ۲۰۳۰ چه خواهد بود؟
ایجاد وفاداری یک مؤلفه مهم برای رشد برند است و در طی۱۰ سال آینده ما شاهد افزایش تفاوت های ظریف و پیچیدگی فراتر از قیمت سنتی، کیفیت و خدمات ماتریسی خواهیم بود که مدتهاست در محور گزاره های وفاداری ایستاده است. در آینده، نحوه استقرار شرکتها از فناوری، سرعت حرکت به بازار (و مصرف کننده) و ارایه و اندازه گیری تأثیرات اجتماعی، همگی در وفاداری نقش بیشتری خواهند داشت. این مسئله از امروز شروع شده است و اهمیت آن تا سال۲۰۳۰ چند برابر خواهد شد.
جمعه، 9 اسفند 1398 - 12:36

 هفت نقش کارگزار تبلیغ هفت نقش کارگزار تبلیغ
کارگزار تبلیغ می‌تواند به گونه‌ای مؤثر، با فرستادن پیام‌های تشویقی، رفتار جدید را تثبیت و پایدار کند. این روش با دادن پاداش برای بالا بردن نیروی تمایل به دادن پاسخ انجام می‌گیرد. در این روش برای بالا بردن امکان دریافت پاسخ دلخواه پاداش داده می‌شود.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 14:25

 محکومیت به دلیل عدم رعایت حد اعتدال در آگهی محکومیت به دلیل عدم رعایت حد اعتدال در آگهی
دادگاه، امروز اعلام کرد برای شرکت نینیا کازینو، استفاده‌ از برخی عبارت‌ها و فرمول‌بندی‌ها و همچنین آگهی‌های اینترنتی که تمام صفحه‌ی تلفن، تبلت یا کامپیوتر را بپوشاند، ممنوع شده است.
شنبه، 2 آذر 1398 - 14:46

طرحی نو و خلاقانه در تبلیغات تیزری با رعایت ظرافت‌های برندینگ طرحی نو و خلاقانه در تبلیغات تیزری با رعایت ظرافت‌های برندینگ
در این ویدیو، ثانیه به ثانیه، حس انسان‌دوستی، کمک به همنوعان، ارزش‌های انسانی و اهمیت انجام وظیفه مسئولیت اجتماعی، مخاطب را تا آخرین لحظه نظاره‌گر این ویدئو کرده و پیامش را با رعایت ظرافت‌های برندینگ بیان می‌کند.
شنبه، 2 آذر 1398 - 12:32

پروپاگاند چیست؟ پروپاگاند چیست؟
پروپاگاند خود هدف نیست بلکه وسیله‌ای است برای نیل به هدف و همیشه هم تا آن حد که علاقمندان پرشور آن می‌پندارند مؤثر واقع نمی‌گردد. سرعت حوادث و تغییرات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی غالباً منجر به تحقق هدف هایی می گردد که انجام آنها با پروپاگاند و یا بی‌پروپاگاند صورت می گرفت.
سه شنبه، 28 آبان 1398 - 23:40

 5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی 5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی
رهبران بزرگ تقریباً همیشه روح اعتماد به نفس را در فضای شرکت می‌پراکنند. آنها هیچ وقت کوته‌نظر نیستند. هیچ‌کس را بیجا مقصر نمی‌شناسند و بعد از هر شکستی باز برپا می‌خیزند.
سه شنبه، 28 آبان 1398 - 11:25

نظرسنجی جدید در باره توییت ها و نگرش های ترامپ نسبت به تجارت نظرسنجی جدید در باره توییت ها و نگرش های ترامپ نسبت به تجارت
به نظر می رسد که توییت های رئیس جمهور ترامپ به اندازه آنچه روزنامه نگاران و کاخ سفید تصور می کنند، خوانده نمی شوند. تنها ۱۵ درصد از مردم توییت های او را خیلی وقت ها به طور مستقیم یا بر طبق گزارش رسانه ها می خوانند. شصت و سه درصد گزارش می دهند که به ندرت یا هرگز به توییت های او توجه نمی کنند.
شنبه، 24 اسفند 1398 - 14:33

ادغام روابط عمومی، بازاریابی تاثیرگذار و قانون ادغام روابط عمومی، بازاریابی تاثیرگذار و قانون
این تحقیق دارای یک قاب نسبتاً کوچک است و فقط اطلاعات اولیه در مورد تأثیر FTC بر مصرف کنندگان و متخصصان روابط عمومی را ارایه می دهد. برای اطمینان از پیشرفت مداوم صنعت روابط عمومی، به تحقیقات بیشتری نیاز داریم.
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 08:04

معاون امور مطبوعاتی: اقناع افکار عمومی، کلید مقابله فرهنگی با قاچاق معاون امور مطبوعاتی: اقناع افکار عمومی، کلید مقابله فرهنگی با قاچاق
دومین نشست کمیته تخصصی فرهنگ و رسانه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد و نمایندگان دستگاه ها و سازمان های عضو کمیته روز 2شنبه بیستم آبان ماه جاری برگزار شد.
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 13:25

مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
مدیران روابط عمومی نیز کار نظارت و سرپرستی بر نیروهای متخصص این حوزه را برعهده داشته و برنامه‌های آماده‌سازی را در یک جامعه‌ی هدفمند از مشتریان خود هدایت و رهبری می‌کنند. آن‌ها اغلب در یکی از حوزه‌های تخصصی از قبیل مدیریت بحران، امور ارتباط با رسانه‌ها و یا حتی در یکی از حوزه‌های ضعف و یا بهداشت خبره و صاحب‌نظر هستند.
دوشنبه، 8 دی 1393 - 00:47

روابط عمومی از بازاریابی محتوا چه سودی می برد؟ روابط عمومی از بازاریابی محتوا چه سودی می برد؟
هیچ کس به اندازه متخصصان روابط عمومی نمی داند که چگونه با مخاطبان صحبت کند. ما اهداف شرکت و چشم انداز رسانه ها را درک می کنیم و آنها به ما در تبلیغ شرکت خود بدون فروش زیاد کمک می کنند. ما همچنین مرز عالی بین ارایه و فروش را درک می کنیم و منابع مورد نیاز مخاطبان و موقعیت یابی نام تجاری را به خوبی با اهداف بازاریابی همسو می کنیم تا کارایی بهتر و مفیدتری ایجاد کنیم.
یکشنبه، 19 آبان 1398 - 08:02

وظایف مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی وظایف مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی فعالیت‌هایی همچون تحقیق در بازار، استراتژی‌های بازاریابی،‌ فروش،‌ تبلیغات، روابط عمومی،‌ ترویج، توسعه و قیمت‌گذاری را هماهنگ و برنامه‌ریزی می‌کنند و این در حالی است که مدیران رده میانی و ناظران شرکت، فقط کار نظارت و سرپرستی بر واحدهای فنی و افراد متخصص را برعهده دارند.
یکشنبه، 2 اسفند 1394 - 08:41

اولین راز در بازاریابی محتوا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر از آن دسته افرادی هستید که دقیقا نمی‌دانید بازاریابی محتوا چیست و فرصتی هم پیش نیامده تا اطلاعاتی در مورد آن کسب کنید، مقاله زیر پاسخگوی این نیاز شما خواهد بود.
پنجشنبه، 16 بهمن 1393 - 01:27

رابطه نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-ما اکنون در عصری قرار داریم که مهمترین ویژگی آن عدم اطمینان، پیچیدگی، جهانی سازی و تغییرات فزاینده تکنولوژیکی است. موفقیت سازمانی تحت این شرایط، تغییر در فعالیت های سازمانی و به ویژه رهبری و اداره سازمان های هزاره سوم را ضروری می سازد.
چهارشنبه، 11 تیر 1393 - 17:13

استفاده تبلیغاتی از فضای مدارس ممنوع شد استفاده تبلیغاتی از فضای مدارس ممنوع شد
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در پی دریافت گزارش هایی درباره استفاده تبلیغاتی از فضای مدرسه، دانش آموزان و نام و نشان(برند) آموزش و پرورش، اطلاعیه ای صادر کرد.
سه شنبه، 14 آبان 1398 - 19:27

رمز و راز نهفته در پس اسامی مارک های مختلف رمز و راز نهفته در پس اسامی مارک های مختلف
میلیاردها مصرف کننده در سراسر جهان با نام برندهای مختلف آشنا هستند، از Nike گرفته تا McDonald’s، Pepsi و غیره، اما بسیاری از آنها از رمز و راز نهفته در پس نام این برندهای محبوب بی اطلاع می باشند.
پنجشنبه، 9 آبان 1398 - 22:06

اطلاع رسانی پولی اطلاع رسانی پولی
فروکردن نامزدهای انتخابانی با ابزارهای تبلیغاتی و اخبار و مصاحبه های پولی (پروپاگاندا) در ذهن انتخاب کنندگان؛ انحراف از اصول «دمکراسی» است . اگر چنین تبلیغاتی که سال به سال هم تکامل می یابد برای هر فرد معمولی قبلا «گمنام» هم صورت گیرد؛ رای خواهد آورد و انتخاب خواهد شد ولی نتیجه، آن نخواهد بود که پدران دمکراسی انتظار آن را داشتند.
پنجشنبه، 9 آبان 1398 - 12:53

توییتر تبلیغات سیاسی را ممنوع کرد توییتر تبلیغات سیاسی را ممنوع کرد
جک دورسی، بنیانگذار و مدیر عامل توئیتر در حساب شخصی توییتر خودش نوشت که این شرکت تصمیم گرفته است که از این پس تمامی تبلیغات سیاسی را در سراسر جهان در این شبکه اجتماعی متوقف کند.
پنجشنبه، 9 آبان 1398 - 12:16

تقویم روز تبلیغات/ ابتکار «حمایت از مصرف کننده» ـ تبلیغ تلویزیونی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رالف نیدر (نادر)، آمریکایی لبنانی تبار 27 اکتبر 1969 برای مبارزه با اجحاف فروشندگان و نامرغوب بودن کالا، سازمان حمایت از مصرف کنندگان (آمریکایی) را تاسیس کرد
سه شنبه، 6 آبان 1393 - 11:40

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین نوبت مجمع عمومی فوق العاده کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر


  چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟


  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج


  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت


  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


  انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع نیرو محرکه و قطعه سازان خودرویی استان تهران


  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


  نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رییس حوزه هنری استان


  برگزاری کارگاه آموزش خبر نویسی در فرمانداری ری


  رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان: تنویر افکار عمومی برای همراهی و همگرایی با تغییرات در آموزش و پرورش ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی