درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 18:27   

اعتیاد به تلفن هوشمند، معضل اجتماعی دیگر

  اعتیاد به تلفن هوشمند، معضل اجتماعی دیگر


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  صرفه جویی ماهانه یک میلیارد تومان با راه اندازی اتوماسیون اداری بانک ملی ایران
  توسعه حضور بانک ملی ایران در عراق
  پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به وزیر امور اقتصادی و دارایی
  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است
  شیائومی و گوگل موبایل می‌سازند
  پیش‌بینی حذف قریب‌الوقوع مراکز مخابراتی
  احراز هویت کسب وکارهای آنلاین
  ضربه‌گیری راهبردی و مدیریت تکانه استراتژیک در تغییر کابینه
  هوش مصنوعی و آینده رقابت در فروش
  حلقه مفقوده توسعه رهبری سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

معرفی ۵ کتاب برتر در حوزه‌ بازاریابی و کسب‌وکار معرفی ۵ کتاب برتر در حوزه‌ بازاریابی و کسب‌وکار
رالف والدو امرسون، فیلسوف و نویسنده‌ی آمریکایی معتقد است، اولین سوالی که باید از یک نابغه یا کسی که کار متفاوتی انجام داده است، پرسید اینست که چه کتاب‌هایی می‌خوانی؟ برای کسانی که در حوزه‌ی کسب وکار فعالیت دارند، باید پرسید چه کتاب های بازاریابی یا کسب وکار می‌خوانی؟
یکشنبه، 29 مرداد 1396 - 20:22

خدمات مشتری یا تجربه مشتری؟ خدمات مشتری یا تجربه مشتری؟
همه ما قبلاً به‌نوعی چنین تجربه‌ای را داشته‌ایم – وارد یک فروشگاه می‌شوید، مثلاً به اتاق پرو می‌روید یا بخش صندوق و … و با یک متصدی روبرو می‌شوید درواقع اصلاً در آنجا حضور ندارد و جای دیگری است.
یکشنبه، 29 مرداد 1396 - 09:01

اعتماد مشتری اعتماد مشتری
آیا مشتریان به‌راحتی چیزی را فراموش می‌کنند؟ عموماً زمانی که خلف وعده یا تجاوزی در حق‌وحقوق آن‌ها صورت می‌گیرد، به‌سختی جبران شده و از ذهن آن‌ها زدوده می‌شود.
شنبه، 28 مرداد 1396 - 09:59

بازسازی جایگاه برند از طریق برنامه روابط عمومی بازسازی جایگاه برند از طریق برنامه روابط عمومی
اگر قصد دارید از روابط عمومی برای بازسازی جایگاه برند خود استفاده کنید و این موضوع شما را ترغیب کرده است که از نزدیک به برنامه روابط عمومی خود نگاهی بیندازید، در این مطلب کوتاه به نقل از سایت هورموند به بیان چهار قانون ساده که می تواند به عنوان نقطه شروع به شما کمک کند می پردازیم.
جمعه، 27 مرداد 1396 - 18:16

ابزارها و شرایط ایجاد ارتباط و تبلیغات موثر ابزارها و شرایط ایجاد ارتباط و تبلیغات موثر
چنانچه چیزی در باره ی نحوه ی نوشتن متون تبلیغاتی ندانیم ، تفکر و تعمق در دنیای تبلیغات ،کاری بی فایده است.
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 - 10:54

حفظ و نگهداشت مشتری حفظ و نگهداشت مشتری
در حوزه بازاریابی و فروش دو پیشنهاد مادی وجود دارد که یک شرکت می‌تواند برای حفظ و نگهداشت مشتری خودش پیشنهاد دهد. اولین پیشنهاد برنامه فراوانی خرید و دیگری برنامه باشگاه مشتریان است.
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 - 09:53

کوتاه سازی محتوا در بازاریابی محتوایی کوتاه سازی محتوا در بازاریابی محتوایی
اگر کمی دقت کنید و جتی در رفتار خود تامل کنید با من هم عقیده خواهید بود که مردم اصولاً علاقه مند هستند که به دیگران محتوای جالبی را که دیده اند، مثلاً ویدئویی جالب توجه ای را که تماشا کرده اند نشان دهند.
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 10:50

پنج استراتژی حفظ مشتری برای رشد کسب‌وکار پنج استراتژی حفظ مشتری برای رشد کسب‌وکار
به دست آوردن مشتریان و حفظ آن‌ها. یک بخش اساسی از بیانیه شما باید حفظ مشتریان‌تان باشد. اگر استراتژی‌هایی برای حفظ مشتری نداشته باشید باید به ازای هر مشتری که از دست ‌می‌دهید مشتری جدیدی به دست آورید و در این‌صورت بسیاری از تلاش‌های شما هدر رفته و کسب‌وکار شما رشد نخواهد کرد.
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 09:51

"به همین نزدیکی" بانک ملی آگهی برتر شد "به همین نزدیکی" بانک ملی آگهی برتر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آگهی «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران توانست عنوان آگهی برتر «سوم» روزنامه های سراسری کشور را کسب کند.
سه شنبه، 24 مرداد 1396 - 14:10

روابط عمومی آینده بازاریابی اینترنتی روابط عمومی آینده بازاریابی اینترنتی
در بازاریابی اینترنتی، بازاریابان دانایی که از روش های روابط عمومی به شیوه ای پایدار و استراتژیک در تمام سطوح استفاده می کنند می توانند دنیایی از مزایای بالقوه را به دست آورند.
سه شنبه، 24 مرداد 1396 - 08:48

هشت ایده راحت برای ایجاد اشتیاق در مشتری هشت ایده راحت برای ایجاد اشتیاق در مشتری
هرچند تجربه مشتری برای افراد گوناگون، شکل متفاوتی دارد، ولی در حالت کلی به معنای مجموعه تعامل هایی است که یک مشتری با یک برند یا شرکت می تواند داشته باشد. مطمئنا این موضوع بحث جداگانه ای از خدمات مشتری است چراکه در آن فقط نوع خاصی از خدمات به مشتریان در نظر گرفته می شود.
دوشنبه، 23 مرداد 1396 - 09:40

جایگاه روابط عمومی در خلق یک برند جایگاه روابط عمومی در خلق یک برند
تنها با استفاده از روابط عمومی (اطلاع رسانی) است که می توانیم یک نام تجاری را تثبیت کنیم و از تبلیغات می بایست بیشتر برای یادآوری استفاده کرد. من جایگاه روابط عمومی را در خلق یک برند، یک جایگاه محوری می دانم.
دوشنبه، 23 مرداد 1396 - 08:45

پنج راه برای جذب مشتریان جدید به صورت مداوم پنج راه برای جذب مشتریان جدید به صورت مداوم
اگر می‌خواهید شرکت‌تان رشد کند نیازمند جذب مشتریان جدید هستید. کارهای ساده‌ای وجود دارند که به صورت مداوم می‌توانید در کسب‌وکارتان انجام دهید.
یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 09:37

چهار مزیت عمده‌ استفاده از تبلیغات آنلاین چهار مزیت عمده‌ استفاده از تبلیغات آنلاین
شما می‌توانید از طریق تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام یا بازاریابی ایمیلی، فروش‌تان را بالا ببرید. از طریق تبلیغات نمایشی برندتان را بسازید و از طریق ابزارهایی مثل همکاری در فروش، لینک رویدادتان را در فضای مجازی پخش کنید.
سه شنبه، 17 مرداد 1396 - 13:30

استفاده تبلیغاتی از طرح اسکناس ممنوع شد استفاده تبلیغاتی از طرح اسکناس ممنوع شد
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک با هدف پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب در چاپ و انتشار برگه های تبلیغاتی با طرح اسکناس که سرمایه ملی و سند مالی است، هرگونه استفاده ابزاری از آن را ممنوع و جرم تلقی کرد.
دوشنبه، 16 مرداد 1396 - 22:45

مزایای تبلیغات در نشریات چیست؟ مزایای تبلیغات در نشریات چیست؟
در مطبوعات به عنوان یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک شناخته شده است. زیرا هزاران نفر در روز با خواندن روزنامه ها تبلیغات شما را مشاهده می کنند، و این باعث گسترش کسب و کار شما می شود.
جمعه، 13 مرداد 1396 - 14:53

تبلیغات محتوا محور تبلیغات محتوا محور
امروزه دنیای تبلیغات تغییر کرده است و اگر چه تبلیغات آنلاین سهم زیادی دارد، شرکت‌ها و برندها نباید از تاثیرات تبلیغات محتوا محور غافل شوند.
سه شنبه، 10 مرداد 1396 - 15:31

استفاده بهینه از داده های بزرگ برای افزایش فروش استفاده بهینه از داده های بزرگ برای افزایش فروش
پیشرفت‌های جدید در علم داده‌ها فرصت‌های جدیدی را در اختیار تیم‌های فروش قرار می‌دهد تا از اطلاعات و داده‌ها برای بهبود فرآیندها و افزایش فروش خود بهره بگیرند.
یکشنبه، 8 مرداد 1396 - 00:16

تاثیر یادگیری ماشین در آینده‌ تبلیغات تاثیر یادگیری ماشین در آینده‌ تبلیغات
اگر یادگیری ماشین را اعمال داده‌ها و اطلاعات جدید به سناریو‌های مختلف بدانیم، شما حتما تاکنون کاربردهای زیادی از آن را اطراف خود دیده‌اید. یادگیری ماشین تقریبا تمام صنعت‌ها را متحول کرده و تبلیغات نیز یکی از این صنعت‌هاست.
یکشنبه، 1 مرداد 1396 - 23:34

تقویم روز ارتباطات/ نقش پول و در نتیجه تبلیغات در کمپین های انتخاباتی تقویم روز ارتباطات/ نقش پول و در نتیجه تبلیغات در کمپین های انتخاباتی
نقش پول و در نتیجه تبلیغات در کمپین های انتخاباتی ـ انتقاد اصحاب نظر از خروج دمکراسی از مسیر خود و ...
سه شنبه، 31 تیر 1393 - 07:38

اهمیت و نقش خلاقیت در بازاریابی و تبلیغات اهمیت و نقش خلاقیت در بازاریابی و تبلیغات
بازاریابی دیگر صرفا به معنای تلاش برای افزایش فروش یک محصول به کمک روش‌های سنتی نیست، بلکه بازاریابی علم و هنر جذب مشتری از طریق ارتقا محصول است که این خود کلیدی برای حل مشکل خلاقیت در بازاریابی است.
دوشنبه، 26 تیر 1396 - 15:52

درآمد تبلیغاتی آمریکا در ماه می افزایش یافت، دیجیتال تا 16 درصد درآمد تبلیغاتی آمریکا در ماه می افزایش یافت، دیجیتال تا 16 درصد
بر خلاف کاهش نسبی هزینه های تبلیغاتی ایالات متحده در ماه آوریل، ماه می با افزایش 7 درصدی نسبت به همین در سال 2016 روبه رو بود.
شنبه، 3 تیر 1396 - 01:12

مقام نخست کانادا در بین کشورهای جهان، از نظر اعتبار و خوشنامی مقام نخست کانادا در بین کشورهای جهان، از نظر اعتبار و خوشنامی
به نقل از Huffington Post و بر اساس نتیجه به دست آمده از آخرین نظرسنجی The Reputation Institute در مورد خوشنام ترین و بااعتبارترین کشورهای جهان، کانادا موفق شد به سلطه سوئد در صدر جدول پایان داده و با یک رتبه ارتقاء، مقام نخست را کسب کند.
جمعه، 16 تیر 1396 - 15:02

مهارت‌های ارتباطی ضروری برای موفقیت در فروشندگی مهارت‌های ارتباطی ضروری برای موفقیت در فروشندگی
برقراری ارتباطات خوب برای موفقیت در فروش بسیار مهم هستند. این موضوع کاملا واضح است، چرا که فروش علم قانع کردن است و اگر شما از مهارت‌های ارتباطی مناسب برخوردار نباشید، به هیچ وجه قادر به قانع کردن دیگران نخواهید بود.
چهارشنبه، 14 تیر 1396 - 23:17

به بهانۀ سالگرد درگذشت مخترع عکاسی؛ «نیِپس»، اولین عکاس تاریخ به بهانۀ سالگرد درگذشت مخترع عکاسی؛ «نیِپس»، اولین عکاس تاریخ
ژوزف نیسه‌فور نیِپس در هفتم مارس 1765 در خانواده‌ای ثروتمند در فرانسه به دنیا آمد. او «مخترع عکاسی» و «اولین عکاس تاریخ» به شمار می‌رود که توانست نخستین تصویر ثبت‌شدۀ دائمی را تولید کند.
چهارشنبه، 14 تیر 1396 - 23:12

رونالدو برای هر عکس تبلیغاتی 350 هزار یورو می‌گیرد رونالدو برای هر عکس تبلیغاتی 350 هزار یورو می‌گیرد
کریستیانو رونالدو مهاجم رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، برای هر عکس تبلیغاتی در اینستاگرام، 500 هزار یویو به دست می‌آورد.
چهارشنبه، 14 تیر 1396 - 22:42

کمپین های تبلیغاتی علیه سوریه، شایعه می سازند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روسیه در خصوص شایعه استفاده سوریه از سلاح های شیمیایی توسط "کمپین های تبلیغاتی بر علیه دمشق" هشدار داد.
یکشنبه، 11 تیر 1396 - 23:33

 آئین‌نامه پیشنهادی بیمه مرکزی درباره بازاریابی برخط آئین‌نامه پیشنهادی بیمه مرکزی درباره بازاریابی برخط
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آئین‌نامه بازاریابی محصولات بیمه برخط (آنلاین) و بدون مراجعه مستقیم در کارگروه تخصصی شبکه فروش و بازاریابی سندیکا بررسی شد.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 16:46

ردبول: قهرمان بازاریابی ویدئویی جهان ردبول: قهرمان بازاریابی ویدئویی جهان
هر چند بسیاری از برندهای معروف دنیا از محتوای ویدئویی برای پیشبرد استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کنند. اما در این میان برند ردبول با ایجاد تحولی بزرگ در روند بازاریابی ویدئویی موفق شده است توجه همه را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی روند تغییر استراتژی بازاریابی ویدئویی برند ردبول می‌پردازیم.
دوشنبه، 5 تیر 1396 - 17:54

نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات
روابط عمومی و بازاریابی اهداف یکسانی را دنبال می‌کنند. ارتقا و بهبود نقش روابط عمومی در سمت و سویی که بتواند منجر به افزایش ارتباط شما با مشتریان و جلب اعتماد آن‌ها شود، می‌تواند منجر به موفقیت شما در کسب و کارتان باشد.
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 14:09

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پنج راهکار روابط عمومی دیجیتال


  سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد


  خدمات مشتری یا تجربه مشتری؟


  آخرین برگ دفتر شورای چهارم، به «روابط عمومی» رسید


  تفاوت بین بازاریابی و روابط عمومی


  رهبران سازمانی چگونه خود را با عدم اطمینان وفق دهند


  اعطای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به شرکت فولاد مبارکه


  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


  معرفی ۵ کتاب برتر در حوزه‌ بازاریابی و کسب‌وکار


  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد