درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 آذر 1396 - 08:16   

آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن

  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


ادامه ادامه مطلب یک

مبارز راه درست نگاری در رسانه ها

  مبارز راه درست نگاری در رسانه ها


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام


ادامه ادامه مطلب سه

ارزش شرکت مالک

  ارزش شرکت مالک 'وی‌چت' به بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار رسید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارزش شرکت مالک 'وی‌چت' به بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار رسید
  در ارتباط با دیگران فعال تر عمل کنیم
  مرثیه ای بر آثاری که داعش از خود برجای گذاشت
  تجلیل رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش از رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان
  شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس تشکیل می‌شود
  نشست مشترک مدیران خبرگزاری ها، نشریات و هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان شمالی
  مبارز راه درست نگاری در رسانه ها
  هشدار پانزده هزار دانشمند از صد و هشتاد و چهار کشور جهان به بشریت
  اختراع فنوگراف (گراموفون ـ جعبه ساز)
  پرداخت بیش از 52 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بخش صنعت و معدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

فضای مجازی و ضرورت مدیریت اخبار جعلی فضای مجازی و ضرورت مدیریت اخبار جعلی
شبکه های اجتماعی امروز سیلی از اطلاعات را به خورد مخاطبان خود می دهند که گاهی می تواند بر پایه جعل، موجی ایجاد کند که در جامعه باعث تشویش، نگرانی و هرج و مرج شود لذا هر جامعه ای نیازمند یک برنامه درست برای مقابله با اخبار جعلی و صیانت از سلامت روانی و فرهنگی جامعه خود در فضای مجازی است.
سه شنبه، 30 آبان 1396 - 07:44

روابط عمومی؛ پیدا کردن وجه تمایز کار روابط عمومی؛ پیدا کردن وجه تمایز کار
نکته مهمی که در مورد مطلوبیت نقطه تمایز وجود دارد، این است که یا نقطه تمایز از نظر مشتری مطلوب است یا ما آن را با تبلیغات، روابط عمومی و تکنیکهای دیگر به ذهن مشتری منتقل می‌کنیم.
دوشنبه، 29 آبان 1396 - 09:52

نقش و جایگاه رسانه در توسعه اعتماد و روابط اجتماعی نقش و جایگاه رسانه در توسعه اعتماد و روابط اجتماعی
با توجه به این امر که رسانه زمینه‌ساز ایجاد و بسترساز انتقال پیام با فراهم‌آوری ارتباط بین گروههای انسانی است، در این پژوهش تلاش شده است نقش و جایگاه رسانه ‎ها را بر گسترش اعتماد اجتماعی و توسعه وفاق و روابط اجتماعی بر اساس نظریه‎ های جامعه‌شناسی بررسی شود.
دوشنبه، 29 آبان 1396 - 07:40

روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران
روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباطی سازمانها در مدیریت کردن بحرانها در سازمانها بسیار حائز اهمیت هستند. هرچه وسعت این حلقه ارتباطی وسیع تر باشد، به همان اندازه روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف و فعالیتهای سازمانهای مربوطه در زمانهای بحران موفق تر خواهند بود.
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 07:36

استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان
شاید اسم برند ویرل‌پول whirlpool را شنیده باشید، برندی آمریکایی که با یک استراتژی خلاقانه روابط عمومی نرخ حضور دانش آموزان در مدارس را افزایش داد.
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 00:52

اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن
رعایت اخلاق در همه زمینه ها از جمله روابط عمومی جزو مباحث مهمی است که در حیطه کار روابط عمومی باید به آن توجه کامل مبذول شود. اخلاق همانگونه که از احساسات و باورهای فرد متاثر می شود تابعی از ارزشها، هنجارها و قوانین حاکم برجامعه است.
شنبه، 27 آبان 1396 - 08:32

جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه
امکان بروز و تاثیرگذاری مثبت خلاقیت در هر سازمان، شرکت یا گروهی وجود دارد و با مدیریت و نظارت درست می‌توان کل گروه را صرف‌نظر از اینکه اعضای آن از چه میزان پتانسیل خلاقیت برخوردارند، به یک گروه خلاق تبدیل کرد.
شنبه، 27 آبان 1396 - 07:25

عوامل و راههای مؤثر خلاقیت در روابط عمومی عوامل و راههای مؤثر خلاقیت در روابط عمومی
یکی از عناصر اساسی در روابط عمومی، به کارگیری منابع و امکانات با روشهای خلاقانه است. در واقع خلاقیت در روابط عمومی سبب می شود هزینه ها بشدت کاسته شده و اثربخشی افزایش پیدا کند.
چهارشنبه، 24 آبان 1396 - 12:34

راهکارهای توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی راهکارهای توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی
روابط عمومی ها در هر سازمانی، اولین جایگاهی است که باید از خلاقیت کافی برخوردار باشند تا بتوانند با طراحی های مختلف و نوآوریهای لازم اهداف سازمان را محقق سازند و ضامن موفقیت آن گردند.
چهارشنبه، 24 آبان 1396 - 10:55

ده حرکت بدنی موثر در محل کار ده حرکت بدنی موثر در محل کار
گاهی ما به جای استفاده از کلمات و یا همزمان با استفاده از آنها، برای بهتر رساندن منظور خود از حرکات بدنی هم بهره می بریم. این علامت های کوچک می توانند، در چگونگی برداشت دیگران در موردمان و نحوه برقرار کردن ارتباطشان با ما تأثیرات بزرگی داشته باشند.
سه شنبه، 23 آبان 1396 - 22:17

روابط عمومی و ارایه خدمات اجتماعی در بحران زلزله روابط عمومی و ارایه خدمات اجتماعی در بحران زلزله
در این مقاله سعی شده چارچوبی منسجم جهت کاهش آسیب های وارده بر مردم در زمان زلزله کشور طراحی شده و وظایف روابط عمومی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله در سه مرحله: پیش، حین و بعد از بحران با استفاده از ابزارهای نوین مورد بررسی قرار گیرد.
سه شنبه، 10 آذر 1394 - 09:11

نقش فناوری های نوین ارتباطی در خلاقیت روابط عمومی ها نقش فناوری های نوین ارتباطی در خلاقیت روابط عمومی ها
نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی با استفاده از راهکارها و ابزارهای مختلف نوین تبلیغاتی و علم فناوری اطلاعات و ارتباطات بویژه بستر رسانه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، پیشرفت، رشد و توسعه مجموعه مدیریتی را فراهم می آورد.
دوشنبه، 22 آبان 1396 - 14:23

مثلث ارتباطی آینده (مردم، بندر، کشتی) مثلث ارتباطی آینده (مردم، بندر، کشتی)
در حالیکه شعار سال 2016 روز جهانی دریانوردی "کشتیرانی؛ ضرورت انکارناپذیر دنیا" بود، دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی، شعار روز جهانی دریانوردی را در سال جاری «مثلت ارتباطیِ مردم، بنادر و کشتی» اعلام نموده و سازمان ملل متحد با انتشار اطلاعیه‌ای مدام هشدار می دهد که دمای کره زمین ۳ درجه افزایش خواهد یافت.
شنبه، 20 آبان 1396 - 08:24

نقش روابط در مدیریت منابع انسانی نقش روابط در مدیریت منابع انسانی
روابط انسانی در مدیریت شریان حیات مدیریت و قلب تپنده سازمان است و دانش روابط انسانی با ایجاد محیط سالم، نشاط انگیز و آرامش بخش، موجب بیشترین بازدهی با کمترین هزینه برای سازمان است.
یکشنبه، 21 آبان 1396 - 07:17

خلاقیت، یادگیری و توسعه خلاقیت، یادگیری و توسعه
هرگونه تلاش برنامه ریزی یا تمرینهایی که برای دستیابی به خلاقیت در اینجا و آنجا توصیه می شود، در حقیقت به معنای نفهمیدن ماهیت واقعی آن چیزی است که فرد علاقه مند به خلاقیت آرزو می کند.
شنبه، 20 آبان 1396 - 10:23

مختصات پرسنل خلاق روابط عمومی مختصات پرسنل خلاق روابط عمومی
قدرت خلاقیت افراد را می‌توان از طریق مشاوره، هدایت و آموزش تقویت و بطورکلی «تعامل گروهی» فکرها را به فعالیت وامی‌دارد زیرا افراد گروه یکدیگر را برمی‌انگیزند.
شنبه، 20 آبان 1396 - 07:53

استفاده از ترکیب پرقدرت عناصر خلاقیت در مدیریت روابط عمومی استفاده از ترکیب پرقدرت عناصر خلاقیت در مدیریت روابط عمومی
مدیران برای رشد خلاقیت در سازمان خویش باید محل تقاطع عناصر خلاقیت را بیابند. اگر دانش تخصصی افراد سازمان، با انگیزه بالا برای کار و توانایی خلاق اندیشیدن نقطه اشتراکی بیاید در شکل و روشهای سازمان نوآوری و سرانجام موفقیتهای چشمگیری بوجود خواهد آمد.
پنجشنبه، 18 آبان 1396 - 07:51

فرهنگ، مظلوم ترین قربانی در تعدد متولی فرهنگ، مظلوم ترین قربانی در تعدد متولی
عده ای معتقدند ایران در سالهای دور و در آغاز شکل گیری تمدن خود در سرزمین پارس از فرهنگ والایی برخوردار بوده که هم اکنون به آن باید بالید که همین جا می توان سوالی را طرح کرد که با این شکل، آیندگانِ ما به چه نوع رفتار فعلی ما خواهند بالید؟
دوشنبه، 15 آبان 1396 - 23:51

نقش رسانه در ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری نقش رسانه در ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری
امروزه توسعه رسانه ها و توسعه جوامع، رابطه مستقیم و تنگاتنگی با یکدیگر یافته اند و جامعه ای توسعه یافته تلقی می شود که بتواند در کنار شاخصهای اقتصادی مانند درآمد سرانه، توزیع ناخالص ملی و نرخ مرگ و میر، بر معیار آموزش و اطلاعات، نوآوری، خلاقیت تأکید کند.
دوشنبه، 15 آبان 1396 - 14:25

عوامل خلاقیت و نوآوری عوامل خلاقیت و نوآوری
مدیران می توانند بر هر سه جزء خلاقیت یعنی تحصص؛ تفکر خلاق و انگیزش، اثر بگذارند اما واقعیت این است که اثر گذاری بر دو جزء نخست دشوارتر است و نیازمند زمان بیشتری است.
یکشنبه، 14 آبان 1396 - 08:10

چه زمانی و چگونه از روابط عمومی استفاده کنیم؟ چه زمانی و چگونه از روابط عمومی استفاده کنیم؟
و در تعریفی دیگر، همانطور که در مقاله «روابط عمومی چیست؟ » گفتیم: روابط عمومی یعنی مدیریت کردن جریان اطلاعات بین افکار عمومی و سازمان شما، به صورت دو سویه.
سه شنبه، 9 آبان 1396 - 17:05

روابط عمومی نیروی حیاتی هر سازمان است روابط عمومی نیروی حیاتی هر سازمان است
مدیر روابط عمومی بعنوان اصلی ترین طرفدار سازمان ( شرکت تعاونی ) باید تمام انرژی خود را برای همراهی با شهروندان متمرکز نماید. او سخنگوی مدیریت شرکت تعاونی است. مدیر روابط عمومی را در محافل سیاسی وزیر مطبوعات نیز می نامند.
دوشنبه، 8 آبان 1396 - 15:30

15 ایده سریع روابط عمومی‌ 15 ایده سریع روابط عمومی‌
اگر هدف شما از فعالیت در زمینه روابط عمومی بهبود تصویر برند خود یا افزایش مشتری است، 15 ایده موجود در این مقاله می‌تواند کمک شایانی به شما در جهت رسیدن به اهداف‌تان بکند.
دوشنبه، 1 آبان 1396 - 09:41

ایده های روابط عمومی ایده های روابط عمومی
آیا این برنامه ها نشان دهنده پیام مورد نظر ماست؟ خلق روش های ابتکاری برای جلب توجه عموم مردم یا تبلیغات فروش کالایی که به جای بیان کردن پیام های بازرگانی آن ها را نشان می دهد، همان چیزی است که آن ها را دارای ارزش خبرسازی می کند.
یکشنبه، 30 مهر 1396 - 07:39

      فرهنگ ارتباطی       فرهنگ ارتباطی
یک فرهنگ ارتباطی قوی و پیشگیرانه می تواند عدم وجود یک برنامه ارتباطی برای بحران را جبران کند، اما در عین حال، عکس این قضیه نیز صادق است یعنی وجود یک فرهنگ ارتباطی قدرتمند اما بسته و دفاعی، می تواند منجر به خنثی شدن مزایای برنامه مدیریت ارتباطات بحران شود.
یکشنبه، 23 مهر 1396 - 09:55

چهار گام ساده برای شناسایی مخاطبان هدف چهار گام ساده برای شناسایی مخاطبان هدف
ریشه هر تلاش ارتباطی مخاطب است و اینجاست که هر تلاشی شروع می شود. با اختصاص قدری زمان و تعقیب چهار گام ساده برای شناسایی مخاطبان هدف، طراحی هنرمندانه پیام و تشخیص رسانه نهایتا ارایه آن در قالب یک فرآیند می توانید به هدف تان برسید.
یکشنبه، 23 مهر 1396 - 08:22

یادگیری مهارت های ارتباطی یادگیری مهارت های ارتباطی
ارسال پیام روند یا فرآیندی است که می تواند مملو از اشتباه باشد یعنی پیام های ما غالبا دربردارنده سوء تعبیرهایی توسط گیرنده پیام هستند. وقتی بروز این سوء تفاهم قابل تشخیص نیست می تواند دلیلی باشد بر بروز اشتباهات و ایجاد سردرگمی عظیم یعنی انجام تلاشی بیهوده در فرآیند ارتباطی که به نوبه خود موجب از دست دادن فرصت های موجود می شود.
یکشنبه، 16 مهر 1396 - 08:46

مکان‌ یابی غرفه نمایشگاهی موفق مکان‌ یابی غرفه نمایشگاهی موفق
برای مکان‌ یابی غرفه نمایشگاهی جاهایی را که نزدیک سرویس‌های عمومی یا اماکن مخصوص انواع نوشیدنی هستند اصلاً در نظر نگیرید. در این‌گونه جاها افراد تمایلی به صحبت کردن با شما از خود نشان نمی‌دهند یا غرفه‌های شما مملو از آت‌وآشغال و افراد نادرست خواهد بود.
پنجشنبه، 13 مهر 1396 - 08:45

استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار
استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار و اینکه چرا شرکت‌ها در تحقق اهداف و برنامه‌ریزی خود ناکام می‌مانند ناشی از این واقعیت است که نمایشگاه محیطی است کاملاً متفاوت، بنابراین نیاز به اتخاذ نوعی رویکرد ریشه‌ای است.
چهارشنبه، 12 مهر 1396 - 08:43

نکات برنامه‌ریزی همایش شرکت‌ها نکات برنامه‌ریزی همایش شرکت‌ها
تعداد شرکت‌کنندگان، مکان، زمان دقیق و روز برنامه را در همان ابتدای فرآیند برنامه‌ریزی معین کنید. بسیاری از نیازهای شما بستگی به فصل، وضعیت آب‌وهوا، ساعت و روزی دارد که برنامه‌ی خود را برگزار می‌کنید.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 08:42

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اختراع فنوگراف (گراموفون ـ جعبه ساز)


  مبارز راه درست نگاری در رسانه ها


  خلاقیت، نوآوری و تمایز در نهاد هر مدیر روابط عمومی نهفته است


  تعالی سازمانی،همبستگی درونی و میراثی برای فردا


  فضای مجازی و ضرورت مدیریت اخبار جعلی


  روابط عمومی؛ پیدا کردن وجه تمایز کار


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر منصوب شد


  مرثیه ای بر آثاری که داعش از خود برجای گذاشت


  مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران