درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 19:36   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

افکار عمومی چیست؟ افکار عمومی چیست؟
امروزه مشخص شده است که افکار عمومی، بسیاری از رفتارها و مناسبت ها را شکل می دهد و بررسی محتوای افکار عمومی که ریشه در دین، مذهب، سنت، عادت ها، رسوم، حقوق و اخلاقیات دارد، کاری بسیار ضروری است.
دوشنبه، 30 بهمن 1396 - 09:02

روابط عمومی چگونه به وجود آمد روابط عمومی چگونه به وجود آمد
مردم را به حساب آوردن و اخبار و اطلاعات و افکار تازه را صحیح و دقیق در اختیار آن­ها گذاشتن لازمه­ یک جامعه آزاد و دموکراتیک است. جلب عقیده و اطمینان مردم نیز سروکار با روان­شنادسی فردی و اجتماعی دارد، یعنی پایه­ ی این کار بر وقوف و اطلاع کامل بر طرز تفکر و روحیه فردی و روحیه­ ی اجتماعی افراد هر جامعه استوار می­ باشد.
یکشنبه، 29 بهمن 1396 - 09:30

الگوهای اصلی تحقیق در روابط عمومی الگوهای اصلی تحقیق در روابط عمومی
در روابط عمومی¬ها، پژوهشگران نیاز دارند شیوه خود را برای استفاده زیاد از تحقیق پیمایشی تغییر دهند و به سوی یک اعتماد بیشتر به روش¬های دیگر، به خصوص روش مشاهده¬ای حرکت کنند.
شنبه، 28 بهمن 1396 - 09:00

خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول
برای نخستین بار، نهم نوامبر 2008 استیو کرافت گزارشگر اینوستیگیتیو شبکه تلویزیونی «سی بی اس» آمریکا، در مجله مصوّر این شبکه گوشه ای ازخروج روابط عمومی از دایره اصول و تعاریف مربوط را آشگار ساخت و راز انتخاب شگفت انگیز «بارک اوباما» و کارها و شگرد تیم روابط عمومی اورا برملا ساخت.
سه شنبه، 26 بهمن 1395 - 11:10

جایگاه روابط عمومی در دانشگاه جایگاه روابط عمومی در دانشگاه
به وجود آمدن ارتباطات مستمر و متقابل بین دانشگاه و فعالیت­های آن با افکار عمومی و ایجاد تبادل نظر و همگونی در این زمینه، نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و صنعتی ایفا می­ کند و از اینرو، روابط عمومی و فعالیت­ های آن جایگاه ویژه ­ای به خود اختصاص می­ دهد.
یکشنبه، 22 بهمن 1396 - 19:38

نگاهی به توسعه و نقش روابط عمومی و ارتباطات نگاهی به توسعه و نقش روابط عمومی و ارتباطات
روابط عمومی نیز از طریق اقناع مردم و ارایه اطلاعات بیشتر و کامل تر به افکار عمومی مردم را به مشارکت بیشتر ترغیب می کند، چرا که هر چه اطلاعات بیشتر باشد علاقه مردم به مشارکت نیز بیشتر می شود.
سه شنبه، 24 بهمن 1396 - 08:02

مسئولیت اجتماعی بنگاه ها مسئولیت اجتماعی بنگاه ها
بحث مسولیت اجتماعی بنگاه ها یکی از چالش های مهم منابع انسانی چه ازدیدگاه غرب و چه از دیدگاه ایدئلوژیک است و امروزه کشورها به دنبال راهی هستند تا از طریق آن مسئولیت­پذیری نهادها را در مقابل هم افزایش دهند تا به اهداف خود برسند.
شنبه، 21 بهمن 1396 - 10:57

روابط عمومی مخاطب‌محور روابط عمومی مخاطب‌محور
مدیر روابط عمومی باید با این روش‌ها آشنا و به آن‌ها مسلط باشد و بعد تکنیک‌ها و تاکتیک‌های متفاوت را به کار بگیرد چون هر سازمان مخاطبان خاص خود را دارد. لذا تنظیم پیام‌ها باید به شکلی باشد که با مخاطب ارتباط موثر برقرار کند و مخاطب آن را ببیند و بشناسد و بفهمد و بپذیرد و حمایت کند.
شنبه، 21 بهمن 1396 - 08:13

رهبری، توانمندسازی و هدایت منابع انسانی با رویکرد روابط عمومی رهبری، توانمندسازی و هدایت منابع انسانی با رویکرد روابط عمومی
اگر کارگزاران روابط عمومی که کار عمده آنان ارتباط گری است خود را در پارادایم و قالب رهبری قرار دهند بنظر می رسد که این خود یک میان بر باشد برای رسیدن به موفقیت های بزرگ در این حرفۀ خطیر که منحصراً مبادله احساس و اندیشه با انسان هاست.
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 10:54

نقش رسانه در تحقق اقتصاد مقاومتی با محوریت ارتقا سواد رسانه ای نقش رسانه در تحقق اقتصاد مقاومتی با محوریت ارتقا سواد رسانه ای
شفافیت به این معناست که حکومت قابل ارزیابی باشد و بدون داشتن اطلاعات، حکومت غیر قابل ارزیابی است.
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 10:40

چالش های متخصصان روابط عمومی چالش های متخصصان روابط عمومی
پویایی شناسی اعتماد- که احتمالا ضروری ترین جز در حرفه روابط عمومی می باشد- امروزه به طور اساسی تغییر کرده است. نسل جدید کامپیوتری انصاف بیشتری در خرد جمعی از جمعیت آنلاین، مانند آن چه در بلاگ های گروهی، و مباحثات آنلاین، پیدا می شود نسبت به اصوات ایزوله در رسانه سنتی، دارند.
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 08:07

نقش روابط عمومی در فرآیند جهانی شدن نقش روابط عمومی در فرآیند جهانی شدن
روابط عمومی ها بزرگترین ابزار تصمیم گیری و تصمیم سازی هستند پس بنابراین اگر می خواهید از یک چنین ابزاری خوب استفاده بکنید بهترین ها را باید به این کار بگمارید.
دوشنبه، 16 بهمن 1396 - 08:16

متن های شنیداری در روابط عمومی متن های شنیداری در روابط عمومی
متن های شنیداری انواعی دارد که از آن جمله می توان به متن های سخنرانی، معرفی نامه ها، بیانیه های خبری ویدیویی، اعلامیه های خدمات عمومی و فیلمنامه ها اشاره کرد. از آنجا که مردم کمتر می خوانند و بیشتر می شنوند و می بینند، نوشتن متن های شنیداری برای کارشناس روابط عمومی از اهمیت خاصی برخوردار است.
یکشنبه، 15 بهمن 1396 - 08:01

روابط عمومی بحران و بانکداری روابط عمومی بحران و بانکداری
روابط عمومی نقشی را در اجرای تمامی اصول ایفا می کند، به گونه ای که آن تنها از طریق ارتباطاتی که بانک می تواند پیام خود را به مشتریان و مشتریان اساسی بفهماند که یک سازمان قابل اعتماد برای سپردن پول یا وام گرفتن است، ایفای نقش می کند.
شنبه، 14 بهمن 1396 - 08:21

هنر بیان نبوی هنر بیان نبوی
بزرگ ترین ویژگى هنر بیان نبوى آن است که در عین روانى و سادگى، مایه بهبود و کمال و صلاح انسانیت گشته است؛ و بهترین عامل براى راهنماى افراد به جمال و کمال مطلوب و رها ساختن بى خبران از بند هواهاى نفسانى در همه دوران هاست
جمعه، 13 بهمن 1396 - 08:15

اعتماد مخاطبان را به اخبار علمی به دست بیاوریم اعتماد مخاطبان را به اخبار علمی به دست بیاوریم
رسانه های کشور وظیفه دارند نتایج موفقیت ها و دستاوردهای علمی پژوهشگران، دانشمندان، محققان و اساتید کشور را به نحو مطلوب و شایسته ای به اطلاع عموم مردم برسانند؛ البته در این راه توجه به چند نکته بسیار حائز اهمیت است.
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 - 12:43

روایت شورای اطلاع رسانی دولت از پاسخگویی ضعیف وزارتخانه‌های اقتصادی به انتقادات رسانه‌ای روایت شورای اطلاع رسانی دولت از پاسخگویی ضعیف وزارتخانه‌های اقتصادی به انتقادات رسانه‌ای
طبق این نامه دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، فعال ترین دستگاهها در پاسخگویی به شبهات، شامل سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهادکشاورزی و وزارت ورزش و جوانان است و در عین حال، ضعیف ترین دستگاهها در پاسخگویی به شائبه ها و انتقادات در مدت مذکور، وزارتخانه های اقتصادی یعنی صنعت، معدن و تجارت، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد و دارایی هستند.
سه شنبه، 10 بهمن 1396 - 13:20

قطعه خبری داغ قطعه خبری داغ
برای خبر داغی مانند تصادف در یک بزرگراه، احتمالا به موقع به صحنه نمی‌رسید تا آنچه رخ می‌دهد را ضبط کنید. اما به هر حال،‌ واکنش شاهدان و مأموران تحقیق و همین طور فیلم صحنه ارزش ضبط را دارد.
سه شنبه، 10 بهمن 1396 - 23:25

سرعت تغییرات روابط عمومی در سال 2018 سرعت تغییرات روابط عمومی در سال 2018
در صورتی که روابط عمومی در سال 2018 بسوزد و به خاکستر تبدیل شود، نوع جدید و قدرتمندتری از روابط عمومی از این خاکستر برخواهد خواست.
یکشنبه، 8 بهمن 1396 - 08:16

درهای باز و بسته در ارتباطات/2 درهای باز و بسته در ارتباطات/2
بزرگترین مانع بین دو فرد جهت ایجاد ارتباط، در استعداد آنها در گوش دادن به یکدیگر به صورت هوشیارانه و ماهرانه می باشد و باید گفت این نقص در دنیای جدید کاملاً گسترده و ترسناک است و ما نیاز به کوشش بیشتری جهت تعلیم افراد در ارتباطات مؤثر داریم که افراد را به صورت معنی¬دار و اساسی برای چگونه گوش دادن آموزش دهند.
سه شنبه، 3 بهمن 1396 - 08:18

 چرا روابط عمومی برای موفقیت کسب‌وکارهای کوچک الزامی است چرا روابط عمومی برای موفقیت کسب‌وکارهای کوچک الزامی است
هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکت‌ها و مخصوصا شرکت‌های کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکننده‌ی محتوای حرفه‌ای، شانس دیده شدن خود را در رسانه‌ها افزایش دهید.
دوشنبه، 2 بهمن 1396 - 11:15

چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟ چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟
در حقیقت مهمترین چیز برای موفقیت در امور رسانه ای و تبلیغات تشخیص و تعریف هدف است. با ایجاد یک هدف شفاف در ذهن شما کار اصلی و بنیادی را برای تکمیل سایر مراحل این مقاله انجام داده اید.
سه شنبه، 24 بهمن 1396 - 14:58

چرخه عمر محتوا چرخه عمر محتوا
تولید محتوای اقناع کننده و پایدار به این معنی است که شما باید چرخه عمر محتوا را درک کرده آن را دنبال کنید. ارین سایم پنج مرحله در چرخه عمر را شناسایی می کند.
یکشنبه، 24 دی 1396 - 08:56

چرا به روابط عمومی نیاز داریم؟ چرا به روابط عمومی نیاز داریم؟
نیاز به داشتن روابط عمومی قدرتمند سلیقه‌ای نیست، علم است، آگاهی است، دانش است، توانایی است، سواد است. آقایان دولتی و خصوصی، هرچه سریع‌تر روابط عمومی‌های خود را بازسازی کنید.
شنبه، 23 دی 1396 - 17:22

هشت اشتباه رایج ارتباطی هشت اشتباه رایج ارتباطی
سبک های و روش های مختلفی برای برقراری ارتباط وجود دارد. در حالی که هیچ سبک ارتباطی برتر از دیگری نیست، انتخاب سبک غلط برای مخاطبان نه تنها مانع از گوش دادن فعال می شود، بلکه می تواند به طور کامل تلاش های ارتباطی شما را از بین ببرد.
سه شنبه، 19 دی 1396 - 08:40

 نظر یک فیلسوف در باره درخواست کمک نظر یک فیلسوف در باره درخواست کمک
ما انسانها فکر می کنیم که دنیای معاصر همه شرایط لازم برای تنها زیستن را فراهم کرده است. نظم و پلیس داریم. دکترو درمان داریم و بازنشستگی و بیمه… ولی این وسایل اطمینان برای دوران طبیعی گذر عمر است. به خاطر خودمان هم شده بر دقت و توجه مان نسبت به آشنایان و عزیزان اطراف مان بیفزائیم.
دوشنبه، 18 دی 1396 - 18:45

چند نکته تاثیرگذار در باره تولید محتوا چند نکته تاثیرگذار در باره تولید محتوا
در فرایند تولید و انتشار محتوا توجه به موارد زیر می تواند تاثیرگذار باشد: - ایجاد تقویم محتوا بسیار مهم است؛ یک تقویم محتوا که نشان می دهد که پیام شما چه زمانی و چگونه تولید و انتشار داده می شود.
جمعه، 15 دی 1396 - 17:45

هنر روابط عمومی رمز نفوذ و هدایت صحیح افکار عمومی هنر روابط عمومی رمز نفوذ و هدایت صحیح افکار عمومی
هنر روابط عمومی رمز نفوذ و هدایت صحیح افکار عمومی است که به اقتضای عملکرد پیچیده مجموعه های اقتصادی فرهنگی اجتماعی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است
یکشنبه، 3 دی 1396 - 20:38

18 اولویت روابط عمومی در سال 2018 18 اولویت روابط عمومی در سال 2018
اکنون که وارد سال 2018 می شویم، باید درس های سال گذشته را در نظر بگیریم. متخصصان روابط عمومی در سراسر جهان شاهد نوسان و چرخش غیرمنتظره ای خواهند بود که منجر به چالش های جدیدی خواهد شد، اما فرصت های جدیدی نیز ایجاد خواهد شد که برخی از آنها در اینجا اشاره می شود.
یکشنبه، 3 دی 1396 - 12:05

روابط عمومی بین المللی روابط عمومی بین المللی
خواه موضوع یک محصول باشد یا یک فعالیت تجاری یا سیاسی یا سیاست عمومی، هدف روابط عمومی بین المللی انتقال یک پیام است از ورای پل هایی که شکاف تفاوتهای زبانی، فرهنگی، مذهبی و جغرافیایی آن را ایجاد می کنند.
یکشنبه، 3 دی 1396 - 09:58

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد