درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 2 تیر 1397 - 18:22   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
  انتخاب اعضای هیأت مدیره عکاسان مطبوعاتی ایران
  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

 افکار عمومی و پاسخگویی افکار عمومی و پاسخگویی
بسیاری از روابط اجتماعی بزرگ عنصری از پاسخگویی را ارایه می‏ کنند. واژه‏ "علنی" در این خصوص به تعدادی از جنبه‏ های مختلف مرتبط است. در وهله اول واژه "علنی" که در این متن مورد استفاده قرار گرفته، باید به معنی "صراحت" درک شود.
پنجشنبه، 29 آذر 1397 - 12:00

 9 نکته کلیدی از دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی 9 نکته کلیدی از دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی
موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI) اردیبهشت ماه 1397، میزبان دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران بود. در اینجا به 9 نکته کلیدی حاصل از این رخداد اشاره می شود:
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 02:05

پژوهش/ بررسی نقش روابط عمومی در خصوصی سازی و جذب سرمایه گذار پژوهش/ بررسی نقش روابط عمومی در خصوصی سازی و جذب سرمایه گذار
مشخصه اصلی این الگو، دادن نقش برابر به روابط عمومی نسبت به مخاطب و پرهیز از اتخاذ راهبرد ارتباطات سلطه آمیز در جریان ارتباط با اوست. در این الگو، دستیابی به تفاهم و هم فهمی با مخاطب روابط عمومی سازمان مخاطب جای خود را به رابطه گروه - گروه می‌دهد و در واقع سازمان و مخاطب، به عنوان دو گروه در جریان ارتباطی روابط عمومی مطرح می‌شوند.
یکشنبه، 20 خرداد 1397 - 07:19

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی
روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در راستای اجرای این مأموریت همراه با سایر واحدها به انجام فعالیتهای متعددی می پردازد. مهمترین وظیفه روابط عمومی با دیدگاه علمی،‌ برقراری ارتباط در داخل و خارج از سازمان با مخاطبان انبوه و متفاوت در راستای تسهیل تحقق ماموریت سازمان است.
پنجشنبه، 15 آذر 1397 - 11:04

 تکریم ارباب رجوع در کلام حضرت علی (ع) تکریم ارباب رجوع در کلام حضرت علی (ع)
پاره ای از وقت خود را به نیازمندان اختصاص بده که با تو به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند و برای آنان ملاقات ترتیب ده و برای خدایی که تو را آفریده با این نشست فروتنی و تواضع کن
چهارشنبه، 31 شهریور 1395 - 09:53

منشور روابط عمومی برگرفته از سیره امیر مومنان علی (ع ) منشور روابط عمومی برگرفته از سیره امیر مومنان علی (ع )
سخنان گهربار امیرمومنان (ع) علاوه بر سایر ویژگی ها و اصالت ها، ترسیم گر رسم و شکل هندسی عالی ترین نوع «روابط عمومی» است و نه تنها می توان، بلکه باید برای شناخت صحیح بایستگی ها در تشکیلات روابط عمومی ها به کلام این اختر آسمان ولایت روی آورد.
چهارشنبه، 31 شهریور 1395 - 07:44

نقش ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در دوران حکومت حضرت علی (ع) نقش ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در دوران حکومت حضرت علی (ع)
حکومت آن حضرت، همانند دیگر حکومت‌ها، به مدیران و امیرانی نیاز داشت که با داشتن مهارت‌های ارتباطی مؤثر، درپی جلب رضایت و خرسندی کارکنان و مراجعان باشند و نیز با ایجاد این ارتباط مؤثر و دوسویه، حکومت را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.
دوشنبه، 7 تیر 1395 - 12:52

تکنولوژی جدید و آینده روابط عمومی تکنولوژی جدید و آینده روابط عمومی
سال 1397 آبستن اتفاقات بزرگ و مهمی در دنیای تکنولوژی خواهد بود؛ پیشرفت‌هایی در حوزه واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و داستان سرایی دیجیتال. در همین راستا شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به بررسی و معرفی مواردی پرداخته است که می‌توانند دنیای روابط عمومی متحول کنند.
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 - 02:00

مقاله پژوهشی/ دیدگاه های شرکتی در مورد نقش روابط عمومی جهانی در دیپلماسی عمومی مقاله پژوهشی/ دیدگاه های شرکتی در مورد نقش روابط عمومی جهانی در دیپلماسی عمومی
مطالعات انجام شده که برداشت مصرف کننده از کشورها و برندها و ارتباط بین این دو را مقایسه می کنند، می تواند به ما در راستای اطلاع رسانی شیوه های ارتباطی جهانی از طرف هر دوی کسب و کار و دولت کمک کند.
شنبه، 12 خرداد 1397 - 08:06

اثرات مسئولیت اجتماعی روی مدیران روابط عمومی اثرات مسئولیت اجتماعی روی مدیران روابط عمومی
مدیران روابط عمومی به عنوان رهبران استراتژیک و مشاوران شرکت هایشان نقش مهمی در کمک به شرکت هایش خود در درک و سازگاری با انتظارات و خواسته های جدید در محیط جهانی بازی خواهند کرد.
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 07:55

آسیب شناسی علل ناکارآمدی روابط عمومی در نظام اداری ایران آسیب شناسی علل ناکارآمدی روابط عمومی در نظام اداری ایران
در این مقاله ابتدا تاریخچه شکل گیری روابط عمومی در جهان و ایران مطرح شد و سپس به تعاریف روابط عمومی از دیدگاه دانشمندان مختلف پرداختیم. در ادامه گفتیم که چون روابط عمومی در زیر چتری به نام نظام اداری ایران کار میکند بنابراین در ابتدا علل ناکارآمدی نظام اداری ایران را برشمرده و سپس علل و عوامل ناکارآمدی روابط عمومی را در ایران ذکر کردیم.
دوشنبه، 7 خرداد 1397 - 23:59

رویکردهای روابط عمومی کارآمد رویکردهای روابط عمومی کارآمد
کار کردن برای کارکنان در یک سازمان، بدون همراهی و همگامی کارکنان به بار نخواهد نشست، همراه کردن کارکنان، جلب مشارکت و اعتماد آنان برای پیشرفت های مادی و معنوی سازمان از جمله وظایف و کارکردهای اساسی روابط عمومی است.
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1397 - 02:09

پنج راه برای احیای روابط عمومی پنج راه برای احیای روابط عمومی
چیزی که در صنعت روابط عمومی الهام بخش است این است که اشتباهات و درس ها تنها چالش هایی برای غلبه بر یادگیری از آنهاست. احیای واقعی از نگاه کاملا نو و متفاوت به روشی است که کارها را انجام می دهیم.
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 - 15:04

سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران
اخیرا شنیده ام که برخی دولتمردان مرتبط با حوزه مناطق آزاد گفته اند که باید برای توسعه و رونق مناطق آزاد کاری کرد و تحولاتی در زمینه قوانین و مقررات آنها داشت ؟!؟!. خوب شما نگاه کنید به برخی کشورها که در زمینه صنعت توریسم در دو دهه گذشته گامهایی بلند برداشته اند .
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 - 01:31

با ناراحت کردن مخاطبان خود چطور می‌توانید بر قدرت قانع کنندگی خود بیفزایید؟ با ناراحت کردن مخاطبان خود چطور می‌توانید بر قدرت قانع کنندگی خود بیفزایید؟
نفوذ اجتماعی می‌تواند تأثیری عظیم بر زندگی کاری شما داشته باشد. اضافه بر جلب مشتری برای محصولات پرفروش شما با آماری چشمگیر که محبوبیت آنها را نشان می‌دهد به خاطر داشته باشید که همیشه از مشتریان و ارباب رجوع راضی خود تقاضای اظهار نظر نمایید که می‌تواند اثرات مطلوبی داشته باشد.
سه شنبه، 4 دی 1397 - 19:23

تعهد روابط عمومی تعهد روابط عمومی
تعهد روابط عمومی در واقع بسط و تعمیمی از همان جایگاه یابی یک سازمان است. اگر به جایگاه‌یابی به عنوان زمین حاصلخیزی می نگرید که به یک برند اجازه می دهد تا جوانه بزند، رشد کند و به موفقیت دست پیدا کند؛ تعهد در واقع "فلسفه" و "میوه" روابط عمومی است – در واقع مزیت محسوسی است که باعث می شود تا یک خدمت مطلوب و مورد پسند باشد.
شنبه، 25 اسفند 1397 - 23:30

پنج دی جایگاه یابی در روابط عمومی پنج دی جایگاه یابی در روابط عمومی
جایگاه یابی از طریق توسعه یک خدمت و یک آمیخته روابط عمومی به صورتی محقق می‌شود که این مجموعه و به اصطلاح صورت فلکی را در جای مشخص و خاصی در ذهن مخاطبان مختلف قرار دهد. رویکردهای جایگاه یابی اصولا یک یا چند شکل مختلف به خود می گیرند:
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 12:29

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

هم اندیشی/ افکار عمومی؛‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی هم اندیشی/ افکار عمومی؛‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی
در نوع اول سیاست مدار نیازمند نگاه مثبت افکار عمومی است و در غیر این صورت ان را محو و کمرنگ می سازد لذا سرکوب اغاز می شود. در نوع دوم ارتباطگر سیاسی هرچند نیازمند توجه مثبت افکار عمومی است ولی سعی می کند در صورت مخالفت ان؛ با استفاده از ابزارها و تمهیدات ارتباط ان را بسازد و یا نوک پیکان مخالفتش را به جهت دیگر منحرف سازد.
سه شنبه، 4 دی 1397 - 19:47

پاسخگویی، رسالت نخست روابط عمومی‌هاست پاسخگویی، رسالت نخست روابط عمومی‌هاست
آگاهی حق است، دانستن لازمه زندگی اجتماعی است و زندگی اجتماعی بدون آگاهی و تفکر همه جانبه مردم در زمینه‌های مختلف و به شکل بهینه و مطلوب ممکن نخواهد بود.
جمعه، 3 فروردین 1397 - 00:48

در مهمانی پایان سال شرکت‌ها چگونه باید رفتار کرد؟ در مهمانی پایان سال شرکت‌ها چگونه باید رفتار کرد؟
اکنون در زمانی هستیم که اغلب شرکت‌ها برای ورود به سال نو خورشیدی جشن‌هایی را تدارک دیده‌اند و از کارمندان خود دعوت می‌کنند تا ساعاتی را در کنار هم و فارغ از مسایل کاری به گپ سپری کنند. از این‌رو شاید خالی از لطف نباشد تا برخی از آداب حرفه‌ای شرکت در چنین مناسبت‌هایی را بیاموزید و همیشه در کنج ذهنتان آنها را داشته باشید.
جمعه، 25 اسفند 1396 - 23:21

97: سال نوآوری و رشد و شکوفایی 97: سال نوآوری و رشد و شکوفایی
ایده‌های بزرگ غالبا در پی تجربیات جدید به سراغ افراد می‌آیند. پس ترتیبی دهید تا در فواصل زمانی کوتاه، کلاس‌هایی با حضور اساتید و صاحب‌نظران حوزه خلاقیت و نوآوری آن هم در محیط خارج از شرکت یا سازمان، مثلا در طبیعت و فضای باز برگزار شود.
چهارشنبه، 11 فروردین 1395 - 12:03

روابط عمومی مقاله ای روابط عمومی مقاله ای
روابط عمومی مقاله ای شامل نگارش و انتشار محتوا برای انتشار در وبسایت، وبلاگ، رسانه های جدید یا مجلات مختلف می شد.
سه شنبه، 14 اسفند 1397 - 15:36

اتاق شیشه ‏ای غریبِ قریب در باغ مدیریت کشور... اتاق شیشه ‏ای غریبِ قریب در باغ مدیریت کشور...
ایجاد اتاق شیشه ‏ای مدیران جز با آیینه‏ ای شفاف و هنرمندی روابط عمومی و جریان پویای ارتباطات فراگیر ممکن نیست. شفافیت در عملکرد حرفه ‏ای و جلب اعتماد عمومی یکی از اصول اساسی در زندگی حرفه ‏ای امروز است؛ اتاق شیشه ‏ای در مقابل اتاق فولادی مطرح شده است.
یکشنبه، 13 اسفند 1396 - 08:17

آنچه در سال 2018 برای روابط عمومی ها الزامیست آنچه در سال 2018 برای روابط عمومی ها الزامیست
روابط عمومی ها می بایست ابزارهایی که بیشتر در بین مردم عمومیت دارد اعم از فیس بوک، گوگل و (تلگرام) را به عنوان عمومی ترین ابزارهای در دسترس مردم شناسایی و براساس آنها برای توسعه و اجرای اهداف خود برنامه ریزی کنند.
شنبه، 12 اسفند 1396 - 15:10

روابط عمومی ویدئویی روابط عمومی ویدئویی
اگر هنوز روابط عمومی ها به طور کامل و همه جانبه از قابلیت های این شبکه استفاده نمی کنند، وقت را بیشتر تلف نکنند و دست به کار شوند!!!
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 - 12:31

اقناع و تبلیع اقناع و تبلیع
مخاطبان می­ توانند در برابر ارتباط اقناعی و تبلیغی که در پیش است به وسیله پیش ­بینی­ ها و پیشگیری­ هایی مقاوم شوند و این پیش­ بینی و پیشگیری می­ تواند از طریق تثبیت و تحکیم عقاید کنونی و تقویت ارزش­های فردی و گروهی مورد نظر فرد باشد.
سه شنبه، 1 اسفند 1396 - 09:25

ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی
رواج و فراگیر شدن ارتباطات الکترونیکی در سطح جهانی علاوه بر تحولات مثبتی که در پی داشته است، باعث برخی سوتعبیرها نیز در روابط عمومی گشته است. در اعماق تصاویر و پیام های فراگیری که بسیاری از افراد از طریق آن ارتباط برقرار می کنند، الگوهای رفتاری ای وجود دارند که به این زودی ها تغییر نخواهند کرد.
شنبه، 5 اسفند 1396 - 09:40

افکار عمومی چیست؟ افکار عمومی چیست؟
امروزه مشخص شده است که افکار عمومی، بسیاری از رفتارها و مناسبت ها را شکل می دهد و بررسی محتوای افکار عمومی که ریشه در دین، مذهب، سنت، عادت ها، رسوم، حقوق و اخلاقیات دارد، کاری بسیار ضروری است.
دوشنبه، 30 بهمن 1396 - 09:02

روابط عمومی چگونه به وجود آمد روابط عمومی چگونه به وجود آمد
مردم را به حساب آوردن و اخبار و اطلاعات و افکار تازه را صحیح و دقیق در اختیار آن­ها گذاشتن لازمه­ یک جامعه آزاد و دموکراتیک است. جلب عقیده و اطمینان مردم نیز سروکار با روان­شنادسی فردی و اجتماعی دارد، یعنی پایه­ ی این کار بر وقوف و اطلاع کامل بر طرز تفکر و روحیه فردی و روحیه­ ی اجتماعی افراد هر جامعه استوار می­ باشد.
یکشنبه، 29 بهمن 1396 - 09:30

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس خبرگزاری پارس در ایران


  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


    اطلاع‌رسانی مؤثر و دو سویه با ایثارگران در دستور کار روابط عمومی‌های بنیاد است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی