درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 19:57   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!

  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


ادامه ادامه مطلب دو

از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی

  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

واتساپ ارسال مجدد پیام‌ها را محدود می‌کند

  واتساپ ارسال مجدد پیام‌ها را محدود می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ده گام موفقیت روابط عمومی
  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی: روابط عمومی را نهاد ایجاد و نهادینه‌سازی گفتمان توسعه می‌دانم
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران
  واتساپ ارسال مجدد پیام‌ها را محدود می‌کند
  اکوادور می‌خواهد آسانژ را از سفارت بیرون کند
  با تسهیلات خرید دین بانک ملّی ایران، دین خود را بپردازید!
  سیاست وزارت ارشاد واگذاری امور به صنوف مطبوعاتی است
  جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها
  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی
  قانون 15دقیقه چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

ده گام موفقیت روابط عمومی ده گام موفقیت روابط عمومی
برای خروج از این بن بست و تحقق موفقیت روابط عمومی ها می توان حداقل ده گام مهم را در اینجا مطرح نمود. بدیهی است که موفقیت در این زمینه تنها به این ده گام محدود نبوده و با پیشرفت این حوزه ارتباطی، می توان به موارد دیگر نیز اشاره نمود.
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 15:40

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی
کارشناسان روابط عمومی بازیگران سیاسی هستند که باید در انتخاب این بازیگران دقت کرد. زیرا یکی از نقش های استراتژیک روابط عمومی، تاثیرگذاری بر تصمیمات سازمان پیش از اتخاذ آن است.
پنجشنبه، 28 تیر 1397 - 08:02

چگونه می‌توانم اینفوگرافیک‌ها را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنم؟ چگونه می‌توانم اینفوگرافیک‌ها را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنم؟
به‌طور کلی و به‌ویژه در چارچوب انواع رقابت‌ها، مسابقات و... به یاری معیارهایی صورت می‌گیرد که این معیارها علی‌رغم تنوع‌شان، به دست‌کم دو بحث شکلی و محتوایی این آثار و چگونگی و نحوه عرضۀ آن‌ها توجه دارند.
یکشنبه، 24 تیر 1397 - 09:33

وبسایت و ویژگیهای آن در روابط عمومی وبسایت و ویژگیهای آن در روابط عمومی
وبگاه، تارگاه، تارنما، سایت (به اشتباه) یا وب‌سایت مجموعه‌ای از صفحات وب حاوی محتوای مالتی‌مدیا است که دارای یک دامنه اینترنتی یا زیردامنه اینترنتی مشترک‌اند و توسط حداقل یک سرور وب انتشار داده می‌شود وبگاهها روی شبکه پروتکل اینترنت مثل شبکه اینترنت یا شبکه محلی قرار می‌گیرد.
یکشنبه، 24 تیر 1397 - 07:57

چگونه و چه وقت از داستان استفاده کنیم؟ چگونه و چه وقت از داستان استفاده کنیم؟
داستان سرایی و داستان گویی یکی از بهترین روش ها برای انتقال اطلاعات است، چرا که این روش در واقع از هر روش دیگری بیاد ماندنی تر است. اگر بتوانید اطلاعاتی را که قصد انتقال آنها را دارید در قالب یک داستان پیاده سازی کنید، شنونده احتمالا توجه بیشتری به آن خواهد داشت و پس از جلسه بهتر اطلاعات را به یاد می آورد.
شنبه، 23 تیر 1397 - 18:59

کاربردهای خبری کاریکاتور کاربردهای خبری کاریکاتور
هر خبر مهم درباره دولتمردان و اخبار سایر کشورها می‌تواند طعمه مناسبی برای کارتونیست‌های سیاسی باشد. یک کارتونیست سیاسی به لحاظ تماس دائم با مسایل داخلی کشور خود و دیگر کشورهای جهان زودتر از همه به تحلیل رویدادهای مختلف پرداخته و واقعیت را آن‌گونه که می‌‌اندیشد بازگو می‌کند.
چهارشنبه، 20 تیر 1397 - 08:20

 اهمیت عکس در روابط عمومی اهمیت عکس در روابط عمومی
یک تعریف عکس ثبت لحظه‏ هاست. امروزه علیرغم پیشرفت قدرت فیلم و جذابیتهای خاص آن، عکس همواره اهمیت و کاربرد ویژه خویش را حفظ نموده، تا جایی که به جرات می توان گفت عکس جز لاینفک تولید فیلمهای سینمایی است و بدون آن به طور یقین فیلمبرداری دچار نقائص فاحشی خواهد شد.
سه شنبه، 19 تیر 1397 - 08:31

ویژگیهای یک پوستر خوب ویژگیهای یک پوستر خوب
پوستر یک اثر چاپ و تکثیر شده از یک موضوع، درباره یک رویداد یا واقعه خاص است که جهت اطلاع رسانی به قشر گسترده ای از مخاطبین جامعه، ارایه می شود.
دوشنبه، 18 تیر 1397 - 08:26

نقش اینفوگرافی در جذب مخاطب نقش اینفوگرافی در جذب مخاطب
اینفوگرافیک، بیان دیداری چکیده یک موضوع یا مطلب به شکل عکس، نمودار و اتصالات است و عده‌ای اینفوگرافیک را نوعی نقشه مفهومی می‌دانند که از این طریق ارتباط بین مفاهیم به زبان ساده‌تر و به شکل بصری نمایش داده می‌شود. اینفوگرافیک نگاره متن به شکل تصویر است.
یکشنبه، 17 تیر 1397 - 08:20

چگونه یک انیمیشن خوب برای روابط عمومی تهیه کنیم؟ چگونه یک انیمیشن خوب برای روابط عمومی تهیه کنیم؟
پویانمایی می‌تواند در قالب هر دو رسانه آنالوگ مانند فیلم متحرک، نوار ویدئو یا در رسانه‌های دیجیتال؛ پویانمایی فِلش، ویدئوی دیجیتال ضبط شده یا "GIF" پویا باشد.
شنبه، 16 تیر 1397 - 08:11

موارد استفاده فیلمها و تیزرهای تبلیغاتی در روابط عمومی موارد استفاده فیلمها و تیزرهای تبلیغاتی در روابط عمومی
در میان انواع تبلیغات (رسانه ای، محیطی، چاپی و…) کماکان تیزرهای تلویزیونی که زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای می باشند بیشترین و بهترین تاثیرگذاری را روی مخاطبین البته بسته به نوع محصول ( مصرفی و صنعتی) می گذارند.
چهارشنبه، 13 تیر 1397 - 08:08

اصول تهیه یک فیلم مستند برای تاثیرگزاری بیشتر فعالیت های ارتباطی اصول تهیه یک فیلم مستند برای تاثیرگزاری بیشتر فعالیت های ارتباطی
اولین «تصاویر متحرک» را مستند نامیده‌اند. در اینگونه فیلمها یک منظره خاص مانند ورود قطار به ایستگاه، یک کشتی در حال حرکت یا گروهی از مردم که از کار بازمی‌گشتند نمایش داده می‌شد.
سه شنبه، 12 تیر 1397 - 07:51

موشن گرافیک یک هنر ساده اما پر کاربرد برای روابط عمومی ها موشن گرافیک یک هنر ساده اما پر کاربرد برای روابط عمومی ها
موشن گرافیک گونه ای از فیلمسازی است که برای تولید آن از گرافیک متحرک استفاده می شود. در این آثار دو هنر فیلمسازی و گرافیک با یکدیگر تلفیق شده و از قابلیتهای هر دو جهت انتقال محتوا و پیام استفاده می شود. اگرچه گونه هایی از موشن گرافیک مثلا سایه بازی در هنرهای قدیم وجود داشته است اما این تکنیک عمدتا مدیون پدید آمدن نرم افزارهای رایانه ای و گسترش عرصه مالتی مدیاست.
دوشنبه، 11 تیر 1397 - 07:44

 افکار عمومی و پاسخگویی افکار عمومی و پاسخگویی
بسیاری از روابط اجتماعی بزرگ عنصری از پاسخگویی را ارایه می‏ کنند. واژه‏ "علنی" در این خصوص به تعدادی از جنبه‏ های مختلف مرتبط است. در وهله اول واژه "علنی" که در این متن مورد استفاده قرار گرفته، باید به معنی "صراحت" درک شود.
پنجشنبه، 29 آذر 1397 - 12:00

 9 نکته کلیدی از دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی 9 نکته کلیدی از دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی
موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI) اردیبهشت ماه 1397، میزبان دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران بود. در اینجا به 9 نکته کلیدی حاصل از این رخداد اشاره می شود:
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 02:05

پژوهش/ بررسی نقش روابط عمومی در خصوصی سازی و جذب سرمایه گذار پژوهش/ بررسی نقش روابط عمومی در خصوصی سازی و جذب سرمایه گذار
مشخصه اصلی این الگو، دادن نقش برابر به روابط عمومی نسبت به مخاطب و پرهیز از اتخاذ راهبرد ارتباطات سلطه آمیز در جریان ارتباط با اوست. در این الگو، دستیابی به تفاهم و هم فهمی با مخاطب روابط عمومی سازمان مخاطب جای خود را به رابطه گروه - گروه می‌دهد و در واقع سازمان و مخاطب، به عنوان دو گروه در جریان ارتباطی روابط عمومی مطرح می‌شوند.
یکشنبه، 20 خرداد 1397 - 07:19

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی
روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در راستای اجرای این مأموریت همراه با سایر واحدها به انجام فعالیتهای متعددی می پردازد. مهمترین وظیفه روابط عمومی با دیدگاه علمی،‌ برقراری ارتباط در داخل و خارج از سازمان با مخاطبان انبوه و متفاوت در راستای تسهیل تحقق ماموریت سازمان است.
پنجشنبه، 15 آذر 1397 - 11:04

 تکریم ارباب رجوع در کلام حضرت علی (ع) تکریم ارباب رجوع در کلام حضرت علی (ع)
پاره ای از وقت خود را به نیازمندان اختصاص بده که با تو به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند و برای آنان ملاقات ترتیب ده و برای خدایی که تو را آفریده با این نشست فروتنی و تواضع کن
چهارشنبه، 31 شهریور 1395 - 09:53

منشور روابط عمومی برگرفته از سیره امیر مومنان علی (ع ) منشور روابط عمومی برگرفته از سیره امیر مومنان علی (ع )
سخنان گهربار امیرمومنان (ع) علاوه بر سایر ویژگی ها و اصالت ها، ترسیم گر رسم و شکل هندسی عالی ترین نوع «روابط عمومی» است و نه تنها می توان، بلکه باید برای شناخت صحیح بایستگی ها در تشکیلات روابط عمومی ها به کلام این اختر آسمان ولایت روی آورد.
چهارشنبه، 31 شهریور 1395 - 07:44

نقش ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در دوران حکومت حضرت علی (ع) نقش ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در دوران حکومت حضرت علی (ع)
حکومت آن حضرت، همانند دیگر حکومت‌ها، به مدیران و امیرانی نیاز داشت که با داشتن مهارت‌های ارتباطی مؤثر، درپی جلب رضایت و خرسندی کارکنان و مراجعان باشند و نیز با ایجاد این ارتباط مؤثر و دوسویه، حکومت را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.
دوشنبه، 7 تیر 1395 - 12:52

تکنولوژی جدید و آینده روابط عمومی تکنولوژی جدید و آینده روابط عمومی
سال 1397 آبستن اتفاقات بزرگ و مهمی در دنیای تکنولوژی خواهد بود؛ پیشرفت‌هایی در حوزه واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و داستان سرایی دیجیتال. در همین راستا شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به بررسی و معرفی مواردی پرداخته است که می‌توانند دنیای روابط عمومی متحول کنند.
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 - 02:00

مقاله پژوهشی/ دیدگاه های شرکتی در مورد نقش روابط عمومی جهانی در دیپلماسی عمومی مقاله پژوهشی/ دیدگاه های شرکتی در مورد نقش روابط عمومی جهانی در دیپلماسی عمومی
مطالعات انجام شده که برداشت مصرف کننده از کشورها و برندها و ارتباط بین این دو را مقایسه می کنند، می تواند به ما در راستای اطلاع رسانی شیوه های ارتباطی جهانی از طرف هر دوی کسب و کار و دولت کمک کند.
شنبه، 12 خرداد 1397 - 08:06

اثرات مسئولیت اجتماعی روی مدیران روابط عمومی اثرات مسئولیت اجتماعی روی مدیران روابط عمومی
مدیران روابط عمومی به عنوان رهبران استراتژیک و مشاوران شرکت هایشان نقش مهمی در کمک به شرکت هایش خود در درک و سازگاری با انتظارات و خواسته های جدید در محیط جهانی بازی خواهند کرد.
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 07:55

آسیب شناسی علل ناکارآمدی روابط عمومی در نظام اداری ایران آسیب شناسی علل ناکارآمدی روابط عمومی در نظام اداری ایران
در این مقاله ابتدا تاریخچه شکل گیری روابط عمومی در جهان و ایران مطرح شد و سپس به تعاریف روابط عمومی از دیدگاه دانشمندان مختلف پرداختیم. در ادامه گفتیم که چون روابط عمومی در زیر چتری به نام نظام اداری ایران کار میکند بنابراین در ابتدا علل ناکارآمدی نظام اداری ایران را برشمرده و سپس علل و عوامل ناکارآمدی روابط عمومی را در ایران ذکر کردیم.
دوشنبه، 7 خرداد 1397 - 23:59

رویکردهای روابط عمومی کارآمد رویکردهای روابط عمومی کارآمد
کار کردن برای کارکنان در یک سازمان، بدون همراهی و همگامی کارکنان به بار نخواهد نشست، همراه کردن کارکنان، جلب مشارکت و اعتماد آنان برای پیشرفت های مادی و معنوی سازمان از جمله وظایف و کارکردهای اساسی روابط عمومی است.
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1397 - 02:09

پنج راه برای احیای روابط عمومی پنج راه برای احیای روابط عمومی
چیزی که در صنعت روابط عمومی الهام بخش است این است که اشتباهات و درس ها تنها چالش هایی برای غلبه بر یادگیری از آنهاست. احیای واقعی از نگاه کاملا نو و متفاوت به روشی است که کارها را انجام می دهیم.
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 - 15:04

سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران
اخیرا شنیده ام که برخی دولتمردان مرتبط با حوزه مناطق آزاد گفته اند که باید برای توسعه و رونق مناطق آزاد کاری کرد و تحولاتی در زمینه قوانین و مقررات آنها داشت ؟!؟!. خوب شما نگاه کنید به برخی کشورها که در زمینه صنعت توریسم در دو دهه گذشته گامهایی بلند برداشته اند .
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 - 01:31

با ناراحت کردن مخاطبان خود چطور می‌توانید بر قدرت قانع کنندگی خود بیفزایید؟ با ناراحت کردن مخاطبان خود چطور می‌توانید بر قدرت قانع کنندگی خود بیفزایید؟
نفوذ اجتماعی می‌تواند تأثیری عظیم بر زندگی کاری شما داشته باشد. اضافه بر جلب مشتری برای محصولات پرفروش شما با آماری چشمگیر که محبوبیت آنها را نشان می‌دهد به خاطر داشته باشید که همیشه از مشتریان و ارباب رجوع راضی خود تقاضای اظهار نظر نمایید که می‌تواند اثرات مطلوبی داشته باشد.
سه شنبه، 4 دی 1397 - 19:23

تعهد روابط عمومی تعهد روابط عمومی
تعهد روابط عمومی در واقع بسط و تعمیمی از همان جایگاه یابی یک سازمان است. اگر به جایگاه‌یابی به عنوان زمین حاصلخیزی می نگرید که به یک برند اجازه می دهد تا جوانه بزند، رشد کند و به موفقیت دست پیدا کند؛ تعهد در واقع "فلسفه" و "میوه" روابط عمومی است – در واقع مزیت محسوسی است که باعث می شود تا یک خدمت مطلوب و مورد پسند باشد.
شنبه، 25 اسفند 1397 - 23:30

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط


  مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد منصوب شد


  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است


  جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها


  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی


  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست


  ده گام موفقیت روابط عمومی


  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


  برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های سراسر کشور بیمه ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود