درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 مهر 1396 - 20:38   

انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد

  انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد


ادامه ادامه مطلب یک

معرفی 10 کشور برتر در سرعت اینترنت

  معرفی 10 کشور برتر در سرعت اینترنت


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران

  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معرفی 10 کشور برتر در سرعت اینترنت
  یادداشت/ مدرسه سازی، مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران*
  حضرت زینب کبری(س)، پیام آور رسانه عاشورا
  ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه
  چه کسانی مجازند "دارو" تبلیغ کنند؟
  انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد
  مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برتر شد
  مشارکت بانک ملی ایران در آزادسازی سه زندانی معسر
  اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی
  تقویت روابط در فرهنگ ترافیک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی
داستان سرایی یکی از روش های جدید در ارتباط با مخاطبان در روابط عمومی است. تحقیقات نشان داده است که ذهن بشری مایل است که داده ها را به شکل روایی، کدگذاری ذخیره و بازیابی کند.
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 14:06

روابط عمومی (Public Relations) چیست؟ روابط عمومی (Public Relations) چیست؟
نامش را بیاورید تا لرزه بر اندام تبلیغات بیفتد (!)، روابط عمومی (Public Relations) یا همان PR، مفهومی که خیلی‌ها عقیده دارند با آمدنش، باید با تبلیغات خداحافظی کرد. حتی کتابی معروف در این زمینه نوشته شده‌است به نام «سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی».
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 - 10:49

چهار نکته ضروری برای روابط عمومی چهار نکته ضروری برای روابط عمومی
درست است که در سال 2015، نه ماشین پرنده‌ای اختراع شد و نه ربات‌های پرستار سگ و نه ماشین زمان! اما آن که چه از پیشرفت دنیا در این سال دیدیم کم نبود و تاثیر آن هم بر دنیای کسب و کارها بسیار بسیار زیاد بود.
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 - 08:46

مبانی روابط عمومی: چه زمانی و چگونه از روابط عمومی (PR) استفاده کنیم؟ مبانی روابط عمومی: چه زمانی و چگونه از روابط عمومی (PR) استفاده کنیم؟
روابط عمومی که گاهی اوقات با نام اختصاری PR نیز خوانده می‌شود از تکنیک‌هایی‌ست که به طور غیرمستقیم در مصرف‌کنندگان احتمالی، آگاهی، میل، ترجیح یا تقاضای خرید ایجاد می‌نماید.
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 - 07:33

تاثیر پذیری روابط عمومی در افکار عمومی تاثیر پذیری روابط عمومی در افکار عمومی
بدون مشارکت مردم هیچ دولتی نمی تواند با مردم ارتباط برقرار کند و این یعنی نقش روابط عمومی در شناخت افکار عمومی که این خود موجب ایجاد همدلی، هماهنگی و وفاق اجتماعی -مهمترین تاثیر روابط عمومی در افکار عمومی- خواهد شد.
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 - 14:57

چگونه در استارت آپ، از روابط عمومی استفاده کنیم؟ چگونه در استارت آپ، از روابط عمومی استفاده کنیم؟
روابط عمومی می‌تواند مانند یک طناب بلند و محکم برای یک استارت آپ باشد؛ طنابی که کل استارت آپ را از چاه تلاش کردن‌های بی انتها برای جذب مشتری بالا می‌کشد و نجات می‌دهد.
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 - 14:31

چرا اعلامیه‌های مطبوعاتی مهم هستند؟ چرا اعلامیه‌های مطبوعاتی مهم هستند؟
یکی از بخش‌های بسیار مهم در وب‌سایت هر شرکت، بخش «اعلامیه‌های مطبوعاتی» است. این بخش یکی از حیاتی‌ترین وظایف واحد «ارتباط با سرمایه‌گذاران» را شامل می‌شود؛ هرچند که محتوای آن معمولا توسط بخش «روابط عمومی» شرکت تهیه می‌شود.
سه شنبه، 28 شهریور 1396 - 13:42

اثربخشی ارتباطات در روابط عمومی اثربخشی ارتباطات در روابط عمومی
برای دستیابی به ارتباطات اثربخش، لازم است برنامه ریزی لازم براساس تحلیل ارتباطات، قبل از اقدامات انجام شود. همچنین اثربخشی روابط عمومی و فعالیت های ارتباطی، به تحلیل کامل عناصر ارتباطی بستگی دارد.
یکشنبه، 26 شهریور 1396 - 20:45

4 تفاوت اساسی بین روابط عمومی (PR) و تبلیغات 4 تفاوت اساسی بین روابط عمومی (PR) و تبلیغات
قدرت و نفوذ روابط عمومی بسیار بیشتر از تبلیغات است. امروزه باتوجه به رویکرد مشتری محور بازاریابی، تبلیغات همانند یک CD یک بار مصرف کهنه می ماند و روابط عمومی همچون وسیله ای مدرن، مانند یک هارد دیسک.
یکشنبه، 26 شهریور 1396 - 16:40

انتظارات و توقعات مدیریت از روابط عمومی انتظارات و توقعات مدیریت از روابط عمومی
مدیریت عالی سازمان ها اکنون از روابط عمومی خیلی بیشتر از تهیه و تدوین اصلاحیه های مطبوعاتی و پخش و نشر بروشورها و جزوات خبری و تبلیغی انتظار دارند. این انتظارات را شاید بتوان به صورت زیر طبقه بندی کرد:
یکشنبه، 26 شهریور 1396 - 07:49

نقش رنگ در روابط عمومی نقش رنگ در روابط عمومی
روابط عمومی ها تلاش می کنند با برقراری مناسب ترین ارتباط، ضمن انتقال پیام به مخاطبان، آن ها را تا آستانه پذیرش مقاصد سازمان شان ترغیب کنند.
شنبه، 25 شهریور 1396 - 10:26

روابط عمومی به عنوان جایگزین یا مکمل تبلیغات روابط عمومی به عنوان جایگزین یا مکمل تبلیغات
روابط عمومی که گاهی اوقات بانام اختصاری آن (PR) نیز خوانده می شود از تکنیک هایی است که به طور غیرمستقیم در مصرف کنندگان احتمالی آگاهی، میل، ترجیح یا تقاضای خرید ایجاد می کند.
جمعه، 24 شهریور 1396 - 20:52

مراحل ایجاد روابط عمومی در یک شرکت تجاری مراحل ایجاد روابط عمومی در یک شرکت تجاری
روابط عمومی یک شرکت تجاری در عصر حاضر شامل تحلیل و درک کاملی است از همه عواملی که بر عکس العمل مردم نسبت به آن شرکت تاثیرگذارند که دارای مراحل زیر است:
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 - 08:19

ارزیابی ایده های روابط عمومی ارزیابی ایده های روابط عمومی
از آنجایی که تمام مفاهیم روابط عمومی، مجموعه ای از یک سری عوامل هستند، می توان میزان موفقیت یک تصور عمومی را با آزمایش کردن آن ایده، البته نه به طور کلی بلکه همراه با اجزای آن پیش بینی کرد.
سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 15:05

روابط عمومی و جامعه مدنی روابط عمومی و جامعه مدنی
چگونگی عملکرد روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات می تواند مشارکت پذیری یا مشارکت گریزی مردم را در پی داشته باشد. مردمی که احساس عدم صداقت، پنهانکاری و دروغگویی از سوی سازمانهای دولتی و بالطبع روابط عمومی ها را داشته باشند، خود عملاً به یکی از موانع توسعه تبدیل می شوند.
سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 08:04

 روابط عمومی و سواد رسانه‌ای روابط عمومی و سواد رسانه‌ای
با بهره‌مندی از سواد رسانه‌ای تهدیدها و چالش‌های رسانه‌ها به فرصت‌ها و مزایای آنها بدل شده و در عصر حکمرانی وب2 و کوچ عمومی مخاطبان به شبکه‌های اجتماعی که حضور و ظهور روابط عمومی را ناگزیر می‌کند، نگرانی خطرات و مخاطرات را به امیدواری دستیابی به مصالح و منافع حداکثری تغییر می‌دهد.
دوشنبه، 20 شهریور 1396 - 08:04

نقش روابط عمومی‌ها در فرآیند تغییر و نقش رهبران سازمانی نقش روابط عمومی‌ها در فرآیند تغییر و نقش رهبران سازمانی
روابط عمومی‌ها به‌عنوان بازوی قدرتمند و مشاور امین سازمان در روند تغییرات‌، نقش نایب‌رئیس سازمان را دارند تا به مدیریت عالی سازمان به‌عنوان رهبر تغییر کمک کنند تا ‌‌فرآیند و گذار از مرحله‌ای به مرحله دیگر، با موفقیت انجام و سپری شود.
یکشنبه، 19 شهریور 1396 - 10:26

توجه به روابط عمومی؛ یک روش کاهش هزینه تبلیغات توجه به روابط عمومی؛ یک روش کاهش هزینه تبلیغات
تبلیغات گران است، اما روابط عمومی هزینه ای ندارد و رایگان تمام می شود. با این وجود اسپانسر شدن یا پخش اخبار در مورد شرکت، محصولات یا خدمات آن از طریق رسانه های عمومی بسیار بیشتر از انجام تبلیغات مستقیم تأثیرگذار است.
شنبه، 18 شهریور 1396 - 22:52

 پنج استراتژی روابط عمومی که شما باید استفاده کنید پنج استراتژی روابط عمومی که شما باید استفاده کنید
صدای مشتری شما یک دارایی ارزشمند برای استراتژی روابط عمومی شماست، بنابراین به دنبال راه های خلاقانه برای به حداکثر رساندن این ارزش باشید.
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 - 08:41

ارتباط حضوری بهتر است یا ارتباط آنلاین؟ ارتباط حضوری بهتر است یا ارتباط آنلاین؟
برای ارتباط با دیگران کافی است پشت لپ تاب یا تبلت بنشینی و با یک دنیا ارتباط داشته باشی، پست های دوستانت را لایک کنی و یا با آنها چت کنی و حتی دوستان جدیدی پیدا کنی، توئیت کنی و یا عکس های دوستانت را در اینستاگرام لایک کنی، وایبر را باز کنی و در یک گروه که 50 عضو دارد شروع به چت کردن کنی.
جمعه، 13 مرداد 1396 - 06:18

 چهار عامل موفقیت در روابط عمومی ورزشی چهار عامل موفقیت در روابط عمومی ورزشی
اگر شما آرزو دارید که یک دوره شغلی موفق در روابط عمومی ورزشی و یا تقریبا هر گونه فعالیت ارتباطی داشته باشید، این چهار چیز را به یاد داشته باشید.
سه شنبه، 28 شهریور 1396 - 13:12

سخنرانی/ آینده روابط عمومی و رسانه های اجتماعی سخنرانی/ آینده روابط عمومی و رسانه های اجتماعی
روابط عمومی خوب، هرگز و تحت هیچ شرایطی فقط مربوط به روابط رسانه ای نیست. این وسواس برای پوشش روزنامه ای، رادیویی و تلویزیونی - رسانه های آزاد - یک سوراخ موش است که ما در دهه 1950 در آن ناپدید شدیم.
یکشنبه، 19 شهریور 1396 - 08:16

راهکارهایی برای افزایش پوشش رسانه ای در کسب وکارها راهکارهایی برای افزایش پوشش رسانه ای در کسب وکارها
در این مقاله راجع به چگونگی ارتباط با رسانه‌ها و انتشار داستان‌های کسب‌وکاری در آن‌ها صحبت خواهیم کرد. هر کسی می‌خواهد در مورد کسب‌وکار خودش، خصوصا اگر به تازگی شروع به کار کرده باشد، در وب‌سایت‌های رسانه‌ای مشهور سخن بگوید و خود را به مخاطبان آن رسانه معرفی نماید.
جمعه، 10 شهریور 1396 - 02:08

مدیریت عکس ها یا عکس های مدیریتی مدیریت عکس ها یا عکس های مدیریتی
نقش حیاتی روابط عمومی به عنوان تشکیل دهنده و سوق دهنده اخبار و افکار عمومی از اهمیت افتاده و عکس های یادگاری جایگزین آن شده اند، عکس هایی که حکایت از سفر زیارتی ، سیاحتی یا کاری مدیر یک دستگاه را دارد و کمتر در آن تصویر به انتفاع عمومی پرداخته شده است.
چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 18:10

پنح تفاوت موجود بین تبلیغات و روابط عمومی پنح تفاوت موجود بین تبلیغات و روابط عمومی
اگر به دنبال یافتن شغلی هستید یا قصد تبلیغ برند و کسب‌وکار خودتان رادارید، ممکن است سؤال‌هایی در رابطه با تبلیغات در مقایسه با روابط عمومی داشته باشید. این دو صنعت باوجود شباهت‌های بسیار، دو صنعت کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند.
چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 08:23

روابط عمومی و محرک های اصلی آینده ما روابط عمومی و محرک های اصلی آینده ما
اگر موبایل، داده ها و پوشیدنی ها، هدایت گرانی هستند که آینده ما را شکل می دهند، ما به عنوان متخصصین روابط عمومی چه مسائلی را باید در نظر بگیریم؟
چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 08:07

بی پیرایه سخن گفتن، بهتر از در لفافه حرف زدن بی پیرایه سخن گفتن، بهتر از در لفافه حرف زدن
نظرسنجی های پرشمار نشانگر آنند، که مردم ترجیح می دهند به جای اینکه سخنان پیچیده شده در لفاظی های شیرین مصنوعی را بشنوند، واقعا حرف دل طرف مقابل را گوش کنند.
سه شنبه، 7 شهریور 1396 - 23:18

چرا برخی از افراد روابط عمومی هنوز نگران هستند؟ چرا برخی از افراد روابط عمومی هنوز نگران هستند؟
چرا برخی از افراد روابط عمومی هنوز نگران هستند؟ نا مطمئن هستند؟ مشکوک هستند؟ حقیقت این است که، و این حقیقت کثیفی است، که برخی از افرادی که نام خود را افراد روابط عمومی می گذارند چیزی از این نوع نیستند. آن ها فقط تبلیغات چی هایی هستند که کارشان تبلیغ و پروپاگانداست.
سه شنبه، 7 شهریور 1396 - 08:36

راهکارهای بهبود مهارت های اقناع کننده گی در زنان راهکارهای بهبود مهارت های اقناع کننده گی در زنان
در حالیکه زنان در گذشته به موفقیت های بسیار زیادی در عرصه بازاریابی و روابط عمومی دست پیدا کرده اند، همچنان باز هم با رقابت بسیار زیادی از طرف همکاران خود، چه آقایان و چه دیگر همکاران خانم، روبرو هستند.
دوشنبه، 6 شهریور 1396 - 08:49

قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی
هر کسب‌وکاری در یک نقطه از فعالیت‌های خود با بحران مواجه می‌شود، در چنین شرایطی نقش روابط عمومی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. این تیم روابط عمومی است که از ترفندهای مختلف باید برای مدیریت بحران استفاده کند. اما باید در نظر داشت، هر حرکت اشتباهی ممکن است به نابودی کسب‌وکار شما منجر شود.
سه شنبه، 31 مرداد 1396 - 23:51

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضرت زینب کبری(س)، پیام آور رسانه عاشورا


  انتصاب سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد


  تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل


  ایجاد استراتژی روابط عمومی در هفت روز


  تقویت روابط در فرهنگ ترافیک


  اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی


  ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه


  مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برتر شد


  چه کسانی مجازند "دارو" تبلیغ کنند؟


  مشارکت بانک ملی ایران در آزادسازی سه زندانی معسر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد