درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 15:31   

انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود

  انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟

  چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟


ادامه ادامه مطلب دو

فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها

  فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها


ادامه ادامه مطلب سه

«کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد

  «کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد
  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر
  دیدار مدیرعامل بانک رفاه کارگران با وزیر صنعت، معدن و تجارت
  تأکید معاون اول رییس جمهور در نشست شورای‌ عالی اجرای سیاست های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی: بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد کشور باشد
  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود
  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد
  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی
  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

 روابط‌عمومی و هنر تحلیل اطلاعات روابط‌عمومی و هنر تحلیل اطلاعات
برخورداری از یک استراتژی روابط‌عمومی برای ارتباط با انواع مخاطب امروز نیاز شرکت‌های بزرگ و استارت‌آپ‌ها است که بیش از هر زمان دیگری به معرفی مجموعه و خدمات خود نیاز دارند. بیش از یک‌سال از شیوع ویروس کووید-۱۹ در دنیا گذشته و برای مخاطب شما قطعا جذاب است که با عدد و رقم ببیند که شما این سال عجیب را چگونه سپری کرده‌اید.
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 - 08:09

 ۷ راه راضی نگه داشتن مشتریان ۷ راه راضی نگه داشتن مشتریان
تصورات و تفکرات مشتریان از کسب‌وکار شما می‌تواند مثبت یا منفی باشد. هرکدام از آنها که بود، باید آن را به چشم یک فرصت یادگیری ببینید. برای کسب‌وکارها و به‌ویژه کسب‌وکارهای فناوری‌محور، خدمات مشتریان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فعالیت است. اطمینان یابید که مشتریان شما همواره راضی هستند.
سه شنبه، 28 بهمن 1399 - 23:49

مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی، مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی،
مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی، نگاه به درون و توجه به بیرون سازمان را برای کسب ایده‌ها و روش‌های جدید همزمان به کار می‌گیرد. بدون این توجه به جهت‌گیری "درون-بیرون"، امکان شناخت، تفکیک و اجرای مناسب ایده‌ها وجود ندارد.
یکشنبه، 26 بهمن 1399 - 10:02

پایداری: عاملی کلیدی برای سرمایه گذاری های اجتماعی در 2021 پایداری: عاملی کلیدی برای سرمایه گذاری های اجتماعی در 2021
در شرایط کنونی بسیاری از سازمان های غیرانتفاعی در تلاش هستند تا با ادغام شدن در هم و به اشتراک گذاشتن زیرساخت های خود تا حد قابل توجهی بر قدرت و تاثیرگذاری و نفوذشان بیفزایند. در این میان،با بیشتر شدن تعاملات و همکاری ها بین کلیه طرفین ذینفع در حوزه سرمایه گذاری اجتماعی می توان انتظار داشت که درک و شناخت بیشتری از دامنه این سرمایه گذاری ها و پیامدهایی که از آنها می تواند متوجه جامعه شود حاصل آید.
سه شنبه، 21 بهمن 1399 - 15:52

اینترنت و ارتباطات زیست محیطی: مطالعه برساخت مساله آب ایران در رسانه‌های اجتماعی اینترنت و ارتباطات زیست محیطی: مطالعه برساخت مساله آب ایران در رسانه‌های اجتماعی
دکتر فرزاد غلامی، فارغ‌التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی، از دانشکده علوم اجتماعی، و از اعضای هیأت علمی جدیدالاستخدام گروه ارتباطات اجتماعی است. عنوان رساله وی «اینترنت و ارتباطات زیست محیطی: مطالعه برساخت مساله آب ایران در رسانه‌های اجتماعی» می‌باشد. وی رساله خود را با راهنمایی دکتر سید سعیدرضا عاملی به سرانجام رسانده است.
سه شنبه، 21 بهمن 1399 - 11:20

ترندهای برتر حوزه روابط‌عمومی ترندهای برتر حوزه روابط‌عمومی
عرصه روابط‌عمومی در طول دهه‌های متمادی تغییر کرده است. این حوزه در طول یک سال اخیر به دلیل شرایط ناشی از کرونا و تلاش کسب‌وکارها برای حفظ روابط با مشتریان به سرعت تغییر کرده است. با این حساب برندها نیاز به استفاده از ترندهای مناسب روابط‌عمومی برای ماندگاری در این حوزه از کسب‌وکار دارند. ترندهای مورد بحث در این مقاله گزینه‌ای مناسب برای شروع فعالیت کسب‌وکارها محسوب می‌شود.
شنبه، 18 بهمن 1399 - 17:50

تاثیر تحول رسانه‌ای بر ارتباطات روابط‌عمومی‌ تاثیر تحول رسانه‌ای بر ارتباطات روابط‌عمومی‌
هنگامی که مالکان رسانه ها در جستجوی یافتن گزینه های مختلفی برای پولی کردن خدمات آنلاین خود و تثبیت حضور آنلاین شان هستند، چالش جدی و جدیدی برای فعالان حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات که معمولا اقدام به پوشش خبری رایگان و نامحدود برای مخاطبین می کنند شکل گرفته است.
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 - 08:08

27 راهکار طلایی برای داشتن یک محیط کار با نشاط و شاداب 27 راهکار طلایی برای داشتن یک محیط کار با نشاط و شاداب
برخوردار بودن از شادابی و نشاط در محیط کار، از ارکان فرهنگ سازمانی در سازمان ها و موسسات بوده و تاثیر آن در بقای سازمان، بهره وری و رضایت شغلی کارکنان بر کسی پوشیده نیست. برای داشتن یک تصویر مناسب از سازمان می بایست به شادابی و نشاط در محیط کار به چشم یک ضرورت اجتناب ناپذیر نگریست.
جمعه، 10 بهمن 1399 - 23:34

روابط عمومی برای دوران پساکرونا روابط عمومی برای دوران پساکرونا
کسب و کارها برای تاثیرگذاری بلندمدت بر روی مشتریان همیشه به استفاده از تکنیک های روابط عمومی گرایش دارند. اگر روابط عمومی یک شرکت در تعامل با مشتریانش مناسب نباشد، امکان جلب نظر مشتریان و تبدیل شان به مشتریان وفادار برند فراهم نخواهد شد. بسیاری از برندها در شرایط سخت کنونی اقدام به استفاده از راهکارهای کاهش هزینه های کسب و کار می کنند.
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 - 15:47

مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها) مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)
روابط عمومی ها بایستی آگاهی داشته باشند که مسئولیت اجتماعی تنها یک مسئولیت شرکتی نیست بلکه یک نظام یکپارچه است که مسئولیت فردی (تک تک کارکنان)، مسئولیت بخشی (تک تک واحدهای اداری) و مسئولیت شرکت در قبال جامعه را شامل می شود و لذا موفقیت مسئولیت اجتماعی نیازمند همگرایی و همسویی مجموعه سازمان است.
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 - 08:18

افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی
حوزه روابط عمومی یک حوزه تاریخی است و به دلایل مختلف، تغییر و تحولات بسیاری را در جوامع مختلف تجربه کرده است. این حوزه برای فعالیت در شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی محیطی که در آن فعالیت می کند، تا حد زیادی تحت تاثیر فرهنگ بومی است.
سه شنبه، 26 اسفند 1399 - 01:51

قربانی کردن انسان‌ها و الگوی تجارت دیجیتال قربانی کردن انسان‌ها و الگوی تجارت دیجیتال
خاموش شدن گفتگوهای آزاد ممکن است در کوتاه‌مدت نوعی ضرر سیاسی به نظر آید اما آن‌چه خطری به مراتب بیشتر دارد، تسلط منطق قربانی‌سازیِ سودجویانه بر تمام حیطه‌های زندگی بشر است، منطقی که تحت تسلط خدایان خالق بسترهای تعامل دیجیتال و روحانیون آنهاست. اما آیین قربانی همیشه حالت چرخه دارد و هرگز پیش‌رونده نیست. آیین قربانی یک راه‌حل موقت برای بحرانی واقعی ارائه می‌دهد که در آن قربانیان به نحوی نمادین جایگزین مشکلاتی بزرگ و چندجانبه می‌شوند.
سه شنبه، 30 دی 1399 - 01:22

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

الگوی سازگاری با «دورکاری» الگوی سازگاری با «دورکاری»
بیماری کووید-۱۹ بخش اعظمی از نیروی کار جهان را به کار از خانه واداشته که این یعنی تقریبا حذف کامل رفت‌وآمدها به محل کار. سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آن دسته از کارمندانی که ماه‌هاست رفت‌وآمد نمی‌کنند (به محل کار و خانه)، این زمان را به چه چیزی تخصیص داده‌اند؟ سوال کلی‌تر این است که این گذار اجباری به دورکاری، چه تاثیری بر نحوه کار و تعامل کارکنان با یکدیگر داشته؟ و آیا تاثیرات بر مدیران و افرادی که مدیر نیستند، متفاوت است؟
دوشنبه، 15 دی 1399 - 03:32

کتاب راهنمای روابط‌عمومی بحران: درس‌هایی که از بحران‌های اخیر گرفتیم کتاب راهنمای روابط‌عمومی بحران: درس‌هایی که از بحران‌های اخیر گرفتیم
با نگاهی به بحران‌های اخیر روابط‌عمومی، چگونگی تأثیر آنها بر برندهای مربوطه و درسهایی که از این بحرانها گرفته شده، دریچه ای مقابل ما گشوده می شود. در اینجا به برخی از بحران‌هایی که برندهای بزرگ با آن روبرو شده اند اشاره کردیم و متخصصان روابط‌عمومی می توانند از آنها درس بگیرند:
جمعه، 12 دی 1399 - 08:05

بهبود مهارت‌های مدیریتی بهبود مهارت‌های مدیریتی
جان اف. کندی روزی گفته بود «مدیریت و آموزش از همدیگر جدایی‌ناپذیر هستند.» هر کارآفرین شایسته باید این نکته را به خوبی با خود تکرار کند: مدیریت و آموزش.
شنبه، 30 دی 1391 - 23:38

چگونه یک ایده را به واقعیت تبدیل کنیم چگونه یک ایده را به واقعیت تبدیل کنیم
اندیشیدن به یک ایده تنها یک آغاز است، اما آنچه در این زمینه اهمیت دارد اجرا یا عملی‌کردن همان ایده است. این نکته‌ای است که همه ما از ماجرای ایده‌پردازی تا اجرای فیس‌بوک توسط مارک زوکربرگ آموختیم.
چهارشنبه، 20 دی 1391 - 08:14

روابط‌عمومی در ارتباطات سلامت و ریسک روابط‌عمومی در ارتباطات سلامت و ریسک
در بسیاری از مطالعات و بررسی‌های علمی صورت گرفته در زمینه روابط‌عمومی بر این موضوع تاکید شده و می‌شود که روابط‌عمومی درست می‌تواند به‌خوبی بر مورد پذیرش قرار گرفتن علم و یافته‌های علمی به‌طوری عام و دانشمندان و سازمان‌های علمی به‌طوری خاص از سوی مردم تاثیر مثبت گذاشته و آن را تسهیل نماید.
یکشنبه، 7 دی 1399 - 08:19

 بر زمینت می‌زند نادان دوست روابط‌عمومی بر زمینت می‌زند نادان دوست روابط‌عمومی
متخصص روابط‌عمومی یک دودو (نوعی پرنده) نیست که برخی فکر می کنند. آنها نوابغی هستند که به عمق روابط پی می برند و به اندازه همکاران خود در بررسی جامعه و ارتباطات قد علم می کنند ...
سه شنبه، 25 آذر 1399 - 09:42

نقش روابط عمومی در آشکارسازی مسائل نقش روابط عمومی در آشکارسازی مسائل
نقش روابط عمومی­ به عنوان بازوی مدیریت مجموعه، در دریافت بازخورد و کشف و آشکارسازی مسائل به دلیل رسالت و وظایفش، مهم­تر از سایر بخش­ها است.
سه شنبه، 9 خرداد 1391 - 05:58

مسیر روابط عمومی و ارتباطات در سال 2021 مسیر روابط عمومی و ارتباطات در سال 2021
همه اخبار صرفا بد نیستند. امسال سالی بود که با کرونا و فجایع آب و هوایی همراه بود و اعتراضات ناشی از نتایج انتخابات ریاست جمهوری اوضاع را بدتر کرد. اما فرصت های جدیدی را برای متخصصان حوزه ارتباطات فراهم آورده است. در این قسمت برخی از مشاهدات مربوط به آنچه می توانیم در سال 2021 انتظار داشته باشیم ارائه شده است:
دوشنبه، 10 آذر 1399 - 08:25

بازتعریف ابعاد تعامل با مشتری بازتعریف ابعاد تعامل با مشتری
استقبال از مکالمه جدید با مصرف‌کننده، به شرکت‌ها این فرصت را می‌دهد تا با زیر پا گذاشتن توافق سنتی بین هزینه و ارتباطات، با ایجاد واکنش‌پذیری و انعطاف فراوان حتی در زمان ابهام، و با ایجاد حس عمیق تعلق و وابستگی در میان مصرف‌کنندگان، به یک مزیت رقابتی اساسی برسند.
شنبه، 8 آذر 1399 - 13:48

هشدار نائومی کلاین نسبت به سودجوییِ شرکت‌های فناوری از ویروس کرونا هشدار نائومی کلاین نسبت به سودجوییِ شرکت‌های فناوری از ویروس کرونا
مدت‌ها پیش از اینکه آمریکایی‌ها به خطر کووید-۱۹ پی‌ ببرند، اشمیت به شدت سرگرم کارزار چانه‌زنی و روابط عمومی بود و دقیقاً همان تصوری از جامعه را ترویج می‌کرد که پیشتر در مجموعه‌ی تلویزیونی «آینه‌ی سیاه» ترسیم شده بود.
جمعه، 7 آذر 1399 - 12:10

سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
پردازش زبان طبیعی را می توان زیرمجموعه ای از هوش مصنوعی توصیف کرد که به کامپیوترها توانایی پردازش، درک و تفسیر زبان انسان را می دهد. به همین ترتیب، NLP به متخصصان روابط عمومی توانایی تجزیه و تحلیل میلیون ها توییت و سایر پست های نوشتاری رسانه های اجتماعی می دهد تا موضوعات اصلی بحث و یا ارزیابی احساسات مخاطبان (مثبت، منفی یا خنثی) شناسایی شود – همچنین به آنها در ارزیابی افکار عمومی درباره مارک ها یا مشتریان خود کمک می کند.
چهارشنبه، 5 آذر 1399 - 12:05

رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی
رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی، به دلیل حذف ارتباطات چهره به چهره و زبان بدن در فرایند ارتباطات، تفاوت های فرهنگی، جغرافیایی و زبانی، ممکن است با تعارضاتی مواجه شود.
سه شنبه، 4 آذر 1399 - 14:43

بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران
نقش روابط‌عمومی‌ها هنگامی می‌تواند به عنوان شیوه مطلوب برای جهت‌دهی روشنگرانه به افکارعمومی، مقابله با شایعات و حتی چگونگی اتخاذ تصمیم برای مقابله با بحران، تلقی شود که بر اصول مدیریت ارتباطات و اخبار در حیطه‌های درون و برون سازمان، پایه‌ریزی شود.
سه شنبه، 4 آذر 1399 - 08:26

کرونا متشکریم! روابط‌عمومی، هوشمند می‌شود کرونا متشکریم! روابط‌عمومی، هوشمند می‌شود
شرایط جدید سبب ایجاد تغییراتی در ارتباطات و روابط‌عمومی نیز می‌شود. با دیجیتالی شدن جامعه، روابط‌عمومی فراتر از استفاده‌های ساده از ابزارهای هوشمند خواهد شد. از الگوریتم‌ها استفاده خواهد شد که عناصر حیاتی هوش مصنوعی را در خود جای داده است.
دوشنبه، 3 آذر 1399 - 11:48

سواد رسانه‌ای و تحصیلات عالی در دوران همه‌گیری کووید:19 سواد رسانه‌ای و تحصیلات عالی در دوران همه‌گیری کووید:19
یکی از مهم‌ترین کارکردهای رسانه‌ها به آموزش افراد و تقویت دیسیپلین و انضباط اجتماعی مربوط می‌شود و از این منظر می‌توان ادعا کرد که رسانه‌ها به مانند پلی بین قانونگذاران و شهروندانی که انتظارات، انتقادها و پیشنهادات خود را از طریق رسانه‌ها بیان می‌کنند، تبدیل می‌شود.
یکشنبه، 2 آذر 1399 - 08:04

امارات: کرونا، امنیت و نفش روابط‌عمومی‌ها امارات: کرونا، امنیت و نفش روابط‌عمومی‌ها
در مورد خاص مقابله با ویروس کرونا، روابط‌عمومی شرکت‌ها و نهادهای امنیتی فعال در این کشور نقش فعالی را در آموزش راه‌های مقابله و محدودسازی شیوع ویروس کرونا بازی کردند و باعث شدند تا اثربخشی این آموزش‌ها با کمک نیروهای امنیتی آموزش دیده به کل جامعه منتقل شود.
جمعه، 30 آبان 1399 - 12:02

آینده دورکاری در دوران پساکرونا آینده دورکاری در دوران پساکرونا
تسهیل و تسریع گفتمان‌های اجتماعی و فرابخشی بین سیاست‌گذاران و همه ذی‌نفعان تاثیرگذار و تاثیرپذیر در حوزه دورکاری و خانه‌کاری از جمله اولویت‌های اصلی در دوران پساکرونا محسوب می‌شود که در نهایت می‌تواند تهدیدهای برآمده از همه‌گیری کووید-19را به فرصت‌های بی نظیری برای دگرگون ساختن ساختارهای سنتی کار تبدیل نمود.
سه شنبه، 26 اسفند 1399 - 01:46

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جلسه کمیته روابط عمومی زنجیره فولاد برگزار شد


  اپلیکیشن خبری «تهران رسانه» در راه است


  تغییر مدیریت یا مدیریت تغییر در سازمان ها


  چرا رساندن اطلاعات دقیق به مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود؟


  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد


  بررسی نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا


  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد


  فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها


  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود


  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد