درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 12:12   

عکاسی مستند

  عکاسی مستند


ادامه ادامه مطلب یک

صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری

  صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

  مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپیدمی اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی
  حقیقت را مدیریت نکنید،‌ حقیقت را بگویید
  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400
  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی
  مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد
  چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟
  از روابط عمومی ‌چه می‌دانید؟
  واکسن روابط‌عمومی
  معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  عکاسی مستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

  چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟ چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟
بسیاری از کسب و کارها در صورت بهره مندی از مدیریت روابط عمومی بهتر هرگز شکست های سنگین را تجربه نخواهند کرد. یکی از نکات مهم در زمینه روابط عمومی مدیریت بحران هاست.
شنبه، 2 فروردین 1399 - 23:49

 واکسن روابط‌عمومی واکسن روابط‌عمومی
اعتماد و اطلاعات و یک استراتژی ارتباطی روشن و شفاف می‌تواند موثر باشد. با فرض اینکه بپذیریم اعتماد مردم به سازمان غذا و دارو در بالاترین سطح است باز هم رفتار سازمان غذا و دارو و به‌خصوص رئیس روابط‌عمومی این سازمان در توییتر حرفه‌ای نیست.
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 - 10:53

 5 کلید مهم روابط عمومی 5 کلید مهم روابط عمومی
برای طراحی و سپس اجرای یک برنامه ارتباطی مؤثر، درک این مسئله که مدیران در سازمان شما به چه چیزی اهمیت می دهند بسیار مهم است. پرسیدن سؤالات صحیح و کشف آنچه مدیران واقعاً از روابط عمومی می خواهند، خطر را نیز از بین می برد. برقراری ارتباط با رهبری در نهایت به متخصصان روابط‌عمومی اجازه می دهد تا کار خود را بهتر انجام دهند.
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 08:05

6 راه روابط عمومی تجاری در عصر یکپارچه 6 راه روابط عمومی تجاری در عصر یکپارچه
یک کارمند خوب روابط عمومی می تواند به ترمیم شکاف بین کسب و کار و عموم مردم کمک کند. همچنین یک کارمند خوب روابط عمومی می تواند به محدود کردن انتشار خبرهای بد کمک کند تا اعتماد عمومی به کسب و کارها از بین نرود.
شنبه، 24 اسفند 1398 - 08:01

 چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟ چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
امروزه برندهای بزرگ در زمینه روابط عمومی اهداف جذابی را دنبال می کنند. یکی از این اهداف توسعه نوع خاصی از سبک زندگی است. برند نایک بهترین نمونه در این زمینه است. هدف اصلی این برند توسعه الگوی زندگی همراه با ورزش برای تمام مردم دنیاست. این امر به معنای تبدیل همه ما به ورزشکارهای حرفه ای نیست، بلکه انگیزه فعالیت ورزشی و تحرک در هر مقیاسی مدنظر مدیران نایک قرار دارد.
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 14:34

نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
سفر مشتری و کار بازاریاب با خرید پایان نمی یابد. روابط عمومی و رسانه های اجتماعی نیز در اینجا نقش دارند. بهترین برنامه ها برای ایجاد طرفداران برند از طریق پیشنهادها و مشوق های ویژه، همچنین با ایجاد باشگاه ها و جوامع مشتریان کار می کنند. یک جامعه اجتماعی که در آن یک برند با طرفداران و مشتریان در تعامل است، یک شروع عالی است.
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 14:35

درآمدی بر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی درآمدی بر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی
اگر شما می توانید نشان دهید که اهداف ویژه و قابل ارزیابی دارید، قادر خواهید بود که ارزش های خودتان را اثبات کنید. تنظیم اهداف قابل ارزیابی به برنامه ریزی در آینده کمک می کند و منافع مختلفی را برای شما به ارمغان می آورد که شما را قادر می سازد تا منابع بیشتری را برای فعالیت های بعدی خود جذب کنید.
چهارشنبه، 3 مهر 1398 - 13:14

5 دلیل برای اینکه روابط عمومی تاثیرگذار، مهمتر از همیشه شده است 5 دلیل برای اینکه روابط عمومی تاثیرگذار، مهمتر از همیشه شده است
هر کسی که یک برنامه روابط عمومی را مدیریت کرده است، اهمیت محتوای با کیفیت و “همیشه سبز" را درک می کند، می تواند سال ها باقی بماند و رتبه بقای خود را بالا ببرد.
یکشنبه، 21 مهر 1398 - 08:01

روابط عمومی و چالشی به نام مدیریت زمان! روابط عمومی و چالشی به نام مدیریت زمان!
انجام این کارهای ساده، رهاوردی ارزشمند برای متخصصان روابط عمومی دارد و این رهاورد چیزی نیست جز نظم ذهنی! مفهومی که می‌تواند نیروی محرکه‌ یک فرد برای پیشبرد اهداف سازمان باشد.
جمعه، 27 فروردین 1400 - 10:50

اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی! اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!
در روابط‌عمومی هم مانند هر شغل دیگری امکان اشتباه وجود دارد. نکته‌ی مهم یادگیری از این اشتباهات و تکرار نکردن آنهاست. بعضی از اشتباهات کوچک را می‌توان از طریق آگاهی از بهترین شیوه‌های روابط‌عمومی به سادگی از بین برد. لیست زیر در حقیقت نبایدهای روابط عمومی است. اگر می‌خواهید در این حوزه قدرتمند باشید، ببینید که آیا استراتژی شما رویکردهای مناسبی را در بر می‌گیرد؟
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 14:30

پژوهش/ جایگاه زنان کجاست؟ تحقیق پژوهشی درباره زنان و رهبری در روابط‌عمومی پژوهش/ جایگاه زنان کجاست؟ تحقیق پژوهشی درباره زنان و رهبری در روابط‌عمومی
اکثر تحقیقات در مورد رهبری و جنسیت فاقد حضور زنان، عوامل موثر در عدم حضور زنان، سبک‌ها و شرایط و نقش‌های رهبری و مدیریتی زنان را برجسته می‌کند.
چهارشنبه، 22 دی 1400 - 12:40

نقش روابط عمومی در ایجاد انگیزه و همدلی در کارکنان و ارتقای فرهنگ سازمان نقش روابط عمومی در ایجاد انگیزه و همدلی در کارکنان و ارتقای فرهنگ سازمان
یکی از راهکارهایی که روابط عمومی می تواند همدلی سازمانی ایجاد کند، فرهنگ احترام به پیشکسوتان و ارزش گذاشتن به تجربه های آنهاست، زیرا این عمل در کارکنان جوان آثار مثبتی را در پی خواهد داشت و حسی را ایجاد خواهد کرد که در سال‌های بعد خدمات آنها نیز مورد قدردانی و ارزش قرار خواهد گرفت.
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 - 16:38

شش واقعیت درباره روابط عمومی شش واقعیت درباره روابط عمومی
اگر شرکت شما پاسخی از یک خبرنگار دریافت نکرد، شاید بدین دلیل باشد که خبر شما برای خبرنگار مورد نظر جذاب نبوده یا او خبر را مرتبط به خود نیافته است.
چهارشنبه، 26 تیر 1398 - 08:00

6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی 6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی نه تنها به شما کمک می کنند تا نام تجاری شما شناخته تر شود و فروش سالانه خود را افزایش دهید، بلکه می تواند به شما کمک کند تا سازمان بزرگ یا کوچک خود را به گونه ای سازماندهی کنید که شهرت آنلاین خود را به طور موثر مدیریت کنید.
چهارشنبه، 26 تیر 1398 - 08:04

5 توانایی که همه کارگزاران روابط عمومی باید داشته باشند 5 توانایی که همه کارگزاران روابط عمومی باید داشته باشند
در این مطلب، پنج توانایی برای موفقیت روز افزون متخصصان روابط عمومی آورده شده است. در هر نوع از حرفه روابط عمومی، فرد باید این پنج توانایی را داشته باشد:
دوشنبه، 24 تیر 1398 - 08:13

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر
گاهی اوقات تشخیص موانعی که سبب سوءتفاهم در محیط کار می‌شوند، آن‌قدرها که فکر می‌کنیم دشوار نیست. سوءتفاهم هنگامی روی می‌دهد که شفافیت در محیط کار وجود نداشته باشد؛ البته گاهی هم ممکن است ناخواسته اتفاق بیفتد. درهرصورت اگر سوءتفاهم حل‌نشده باقی بماند، ممکن است به درگیری در محیط کار یا کاهش بهره وری منجر شود.
جمعه، 28 تیر 1398 - 12:19

روابط عمومی چیست و چه وظایفی دارد؟ روابط عمومی چیست و چه وظایفی دارد؟
در تاریخ کسب و کارهای کوچک و بزرگ، چنین بحران‌هایی زیاد اتفاق افتاده‌اند. بعضی‌ها توانسته‌اند از سد این بحرانها بگذرند و بعضی دیگر در مقابل آن زانو زده‌اند. البته بخش اعظم موفقیت کسب و کارهایی که با این بحران‌ها مبارزه کرده بودند به روابط عمومی قدرتمندشان برمی‌گردد.
سه شنبه، 17 فروردین 1400 - 10:13

اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی
داستان سرایی یکی از روش های جدید در ارتباط با مخاطبان در روابط عمومی است. تحقیقات نشان داده است که ذهن بشری مایل است که داده ها را به شکل روایی، کدگذاری ذخیره و بازیابی کند.
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 14:06

مدیریت بحران‌ها توسط مدیران بزرگ مدیریت بحران‌ها توسط مدیران بزرگ
می‌گویند «هر بحران یک فرصت است.» کسی دوست ندارد با بحران مواجه شود؛ اما اگر مدیر یک سازمان هستید، وقوع بحران‌ها در زندگی حرفه‌ای شما اجتناب‌ناپذیر است. این بحران‌ها هستند که باعث می‌شوند توانایی‌های خود را محک بزنید و رهبران قابل، بحران را به منزله فرصتی می‌بینند که خود و اعضای تیم می‌توانند از آن بهره ببرند.
دوشنبه، 9 آذر 1394 - 09:00

مدیریت بحران روابط عمومی مدیریت بحران روابط عمومی
حوزه روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش هایی است که در برندسازی مورد توجه قرار می گیرد. تمام تلاش های یک تیم مدیریتی در نهایت به وسیله توانایی بخش روابط عمومی اش سنجیده می شود.
یکشنبه، 12 شهریور 1396 - 14:26

روابط عمومی و نقش فرهنگ در مدیریت بحران روابط عمومی و نقش فرهنگ در مدیریت بحران
اشراف به ویژگی های قومی، فرهنگی و جغرافیای زیستی حوزه بحران و تاکید بر رویکرد فرهنگی و فرهنگ محلی ما را در همیاری منابع مختلف ارتباطی و انسانی در راستای حل بحران کمک خواهد کرد. «دلجویی از آسیب دیدگان، فراهم کردن امکانات اولیه در قالب مسئولیت های اجتماعی و ...» نمونه هایی از رویکرد انسانی و اجتماعی به بحران است.
سه شنبه، 10 فروردین 1400 - 08:17

طرح‌ها و استراتژی‌های روابط عمومی طرح‌ها و استراتژی‌های روابط عمومی
مدیریت امور از دید ارتباطات بیانگر این نکته است که سازمان‌ها اطلاعات لازم را در اختیار گروه‌های کلیدی بیرونی مانند سهامداران، رسانه‌های گروهی، مقامات دولتی، گروه‌های سیاسی و عموم مردم یا مصرف کننده قرار می‌دهند.
یکشنبه، 16 اسفند 1394 - 08:10

مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران
بی تردید عصر حاضر، بنا به دلایل متعدد، متنوع و پیچیده در کانون وقوع انواع بحران ها واقع شده است. امروزه،  جوامع معاصر با بحران های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، طبیعی، تکنولوژیکی و... در ابعاد ملی و بین المللی مواجه اند.
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 08:15

عکاسی در روابط عمومی عکاسی در روابط عمومی
روابط عمومی ها غالبا در مدیریت بحران، نیاز مبرمی به تصاویر و مواد بصری دارند، که گاهی آن را نادیده می گیرند. من نویسنده، با توجه به ماهیت کارم، مایلم که مواردی را که می نویسم ،ببینم، در عین حال این روند به گونه ای فزاینده ایجاب می کند که افراد بخواهند از مواد بصری بهره مند شوند و تصاویر در این میان برای ارتباطات بحران بسیار ضروری اند.
دوشنبه، 20 آبان 1392 - 08:48

بررسی 5 اشتباه روابط عمومی بررسی 5 اشتباه روابط عمومی
هدف اصلی در مقاله کنونی بررسی برخی از اشتباهات روابط عمومی در دوران کرونایی است. این امر به شناخت هرچه بهتر از ماهیت عرصه روابط عمومی و افزایش شانس برندها برای فعالیت بهتر کمک خواهد کرد.
شنبه، 7 فروردین 1400 - 11:16

 9 درس‌ از رهبری سازمانی 9 درس‌ از رهبری سازمانی
در این مقاله، ما برای پاسخ به این سوال که «مدیران چه درس‌هایی می‌توانند از سال ۲۰۲۰ بگیرند و در سال آینده اجرایی کنند؟» سراغ مشاوران ارشد در MIT Sloan Management Review رفتیم. دیدگاه‌های متعددی برای اینکه چگونه رهبران در تمام سطوح یک سازمان می‌توانند متعهد به مراقبت، پرورش فرهنگ‌های حمایتی کار (supportive work cultures) و ایجاد مسیرهای جدید در سال ۲۰۲۱ شوند، ارائه شد.
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 - 11:19

فرصت استثنایی «کلاب‌هاوس» برای روابط‌عمومی فرصت استثنایی «کلاب‌هاوس» برای روابط‌عمومی
برای آنهایی که با روابط عمومی سروکار دارند، بهترین روشی که می‌توان کلاب‌هاوس را معرفی کرد، این است که محیط آن شبیه یک کنفرانس است و سخنرانان، تنظیم‌کننده‌ها و شرکت‌کننده‌ها را شامل می‌شود.
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 - 03:21

 روابط‌عمومی و هنر تحلیل اطلاعات روابط‌عمومی و هنر تحلیل اطلاعات
برخورداری از یک استراتژی روابط‌عمومی برای ارتباط با انواع مخاطب امروز نیاز شرکت‌های بزرگ و استارت‌آپ‌ها است که بیش از هر زمان دیگری به معرفی مجموعه و خدمات خود نیاز دارند. بیش از یک‌سال از شیوع ویروس کووید-۱۹ در دنیا گذشته و برای مخاطب شما قطعا جذاب است که با عدد و رقم ببیند که شما این سال عجیب را چگونه سپری کرده‌اید.
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 - 08:09

مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی، مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی،
مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی، نگاه به درون و توجه به بیرون سازمان را برای کسب ایده‌ها و روش‌های جدید همزمان به کار می‌گیرد. بدون این توجه به جهت‌گیری "درون-بیرون"، امکان شناخت، تفکیک و اجرای مناسب ایده‌ها وجود ندارد.
یکشنبه، 26 بهمن 1399 - 10:02

اینترنت و ارتباطات زیست محیطی: مطالعه برساخت مساله آب ایران در رسانه‌های اجتماعی اینترنت و ارتباطات زیست محیطی: مطالعه برساخت مساله آب ایران در رسانه‌های اجتماعی
دکتر فرزاد غلامی، فارغ‌التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی، از دانشکده علوم اجتماعی، و از اعضای هیأت علمی جدیدالاستخدام گروه ارتباطات اجتماعی است. عنوان رساله وی «اینترنت و ارتباطات زیست محیطی: مطالعه برساخت مساله آب ایران در رسانه‌های اجتماعی» می‌باشد. وی رساله خود را با راهنمایی دکتر سید سعیدرضا عاملی به سرانجام رسانده است.
سه شنبه، 21 بهمن 1399 - 11:20

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چه بایدکردهای "روابط‌عمومی دولتی" در ایران


  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟


  5 کلید مهم روابط عمومی


  معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی


  حقیقت را مدیریت نکنید،‌ حقیقت را بگویید


  اپیدمی اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی


  عکاسی مستند


  واکسن روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400