درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 4 خرداد 1396 - 11:18   

تقاضای پناهندگی خانواده هایی که به اسنودن پناه داده بودند، از کانادا

  تقاضای پناهندگی خانواده هایی که به اسنودن پناه داده بودند، از کانادا


ادامه ادامه مطلب یک

خبرگزاری رسمی قطر هک شد/ شرح ماجرا را دنبال کنید

  خبرگزاری رسمی قطر هک شد/ شرح ماجرا را دنبال کنید


ادامه ادامه مطلب دو

اولین شبکه تلویزیونی ویژه زنان در افغانستان آغاز به کار کرد

  اولین شبکه تلویزیونی ویژه زنان در افغانستان آغاز به کار کرد


ادامه ادامه مطلب سه

تحقیق روزنامه گاردین منتشر شد: فیسبوک کدام پست‌ها را حذف می‌کند؟

  تحقیق روزنامه گاردین منتشر شد: فیسبوک کدام پست‌ها را حذف می‌کند؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شبکه های ارتباطات رسمی
  تقویم روز ارتباطات/ توقیف برخی از نشریات تهران و ادعای رئیس الوزراء
  این دولت بلندگو می‌خواهد
  تقویم روز ارتباطات/ ریاست حجت الاسلام سیّد محمود دعایی بر موسسه مطبوعاتی اطلاعات 35 ساله شد
  سخنگوی دولت اظهار کرد: روابط عمومی در دولت دوازدهم منزلت رفیع‌تری پیدا خواهد کرد.
  ستاره ارتباط دولت به محمدباقر نوبخت اهدا شد
  درخشش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای چهارمین سال پیاپی
  خبرگزاری رسمی قطر هک شد/ شرح ماجرا را دنبال کنید
  اعضای جدید هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند
  روابط عمومی های برتر استان اصفهان معرفی شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

شبکه های ارتباطات رسمی شبکه های ارتباطات رسمی
در سیستم ­های رسمی سازمان، فرایندهایی به کار گرفته می­ شوند که نحوه ارتباطات بین افراد را معین می­ کنند. برای اثربخش شدن این گونه شبکه­ های ارتباطی رعایت چهار مورد زیر توصیه می­ شود:
پنجشنبه، 4 خرداد 1396 - 09:06

نقش ها و کارکردهای کلیدی ارتباطات نقش ها و کارکردهای کلیدی ارتباطات
ارتباطات نه تنها در بهبود کنترل و هماهنگی سازمان موثر است، بلکه موجب افزایش نوآوری نیز می ­گردد. بهره گیری از ارتباطات برای بالا بردن نوآوری مستلزم ارتباطات قوی و آزاد در داخل و خارج سازمان است.
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 08:22

ویژگی های اثربخشی ارتباطات ویژگی های اثربخشی ارتباطات
نکته­ ای که حائز اهمیت است این است که طرفین ارتباط در نظر داشته باشند که هر دو انسان هستند و موجوداتی گرانبها و هر یک دارای خصیصه­ هایی هستند که به نوبه خود می ­تواند برای دیگران بسیار ارزشمند باشد.
سه شنبه، 2 خرداد 1396 - 08:15

ضرورت تولید و مدیریت محتوا در عصر روابط عمومی ضرورت تولید و مدیریت محتوا در عصر روابط عمومی
در چند سال اخیر، بویژه با توجه به گسترش فناوری ‏های جدید ارتباط مدار، محتوا از اهمیت خاصی پیدا کرده و به قول رییس انجمن بین المللی روابط عمومی، محتوا پادشاه است. البته تحقیقات صورت گرفته در سال 2016 این موضوع را تایید می‏ کند.
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 07:51

پنج مولفه‌ موثر در موفقیت استراتژی روابط عمومی پنج مولفه‌ موثر در موفقیت استراتژی روابط عمومی
بنابراین هر برندی برای موفقیت باید تا جای ممکن برقراری ارتباطات سازنده با افراد تاثیر را جزو بخش اصلی استراتژی روابط عمومی خود قرار دهد. برای موفقیت استراتژی روابط عمومی مولفه‌های مختلفی باید مد نظر قرار گیرند که در ادامه به بررسی این مولفه‌ها می‌پردازیم.
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 19:38

پیرایش چهره سازمان شما مهم است پیرایش چهره سازمان شما مهم است
اگر سازمانی به دنبال موفقیت در بازار رقابتی پر چالش امروزی است می بایست با تکیه بر تیم روابط عمومی خبره و آگاه به مسائل روز خود تصویر ذهنی مناسبی از سازمان در بازار ایجاد کند و بیشترین بهره برداری را از پتانسیل تمامی کانالهای ارتباطی خود بویژه کانالهای ارتباطی نوین دنیای امروزی (نظیر شبکه های اجتماعی) حاصل نماید.
شنبه، 30 اردیبهشت 1396 - 07:57

دوازده ویژگی افراد بسیار موفق دوازده ویژگی افراد بسیار موفق
پژوهش های به عمل آمده از جمله در دانشگاه استریر نشان می دهند که گرچه برخی از ویژگی های افراد بسیار موفق با یکدیگر تفاوت دارند، اما همگی آنها در 12 خصوصیتی مشترکند، که در ادامه به آنها اشاره می شود.
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 - 20:55

روابط عمومی ها نیازمند نیروهای مثبت اندیش و خلاق روابط عمومی ها نیازمند نیروهای مثبت اندیش و خلاق
روابط عمومی به خاطر فعالیت‌های گسترده‌ای که دارد نیازمند دیدگاه مثبت به مخاطبان و فعالیت‌هایی که در این رابطه انجام می‌شود، می‌باشد. بویژه در حوزه‌ کاری سازمانی روابط عمومی ها نیز پشتکار و تلاش برای بدست آوردن موفقیت‌های مورد نظر از ارزش بالایی برخوردار است که نیازمند این دیدگاه مثبت و ذهن خلاق است.
چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 - 06:33

5 نکته مهم در ارتباط با فعالیت‌های بخش روابط عمومی 5 نکته مهم در ارتباط با فعالیت‌های بخش روابط عمومی
متاسفانه بسیاری از صاحبان کسب و کار به اهمیت وجود بخش روابط عمومی و فعالیت‌های آن در کسب و کار خود توجهی نمی‌کنند. اما این نکته را نباید فراموش کرد که فعالیت‌های بخش روابط عمومی تاثیر شگفت‌انگیزی بر رشد و توسعه‌ی کسب و کارها و تسهیل فرآیند بازاریابی آن‌ها دارد.
سه شنبه، 19 اردیبهشت 1396 - 09:33

انجام تغییرات در جهت مشتری مداری انجام تغییرات در جهت مشتری مداری
همانطور که به سمت سال 2020 حرکت می کنیم، یعنی حدود 3 سال آینده، رویکرد آینده پیش رو باید در تجارت اتخاذ شود تا کسب و کار مناسب، رقابتی و پایدار باقی بماند.
سه شنبه، 19 اردیبهشت 1396 - 07:34

هوش مصنوعی چگونه بر روابط عمومی تاثیر خواهد گذاشت هوش مصنوعی چگونه بر روابط عمومی تاثیر خواهد گذاشت
متخصصان دانا و باهوشِ روابط عمومی، درک نموده اند که کلان داده ها و هوش مصنوعی می تواند برای خوانندگان آن ها تحقیقات غنی از داده با موضوعات شگفت انگیز بی شمار، فراهم نماید.
یکشنبه، 17 اردیبهشت 1396 - 08:12

ظهور روابط عمومی مستقل ظهور روابط عمومی مستقل
کسب و کارهای تثبیت شده برای پیدا کردن استعدادهای واجد شرایط و تخصصی در طیف وسیعی از رشته ها برای نقش های مهم استراتژیک خود در حوزه روابط عمومی، به طور فزاینده ای به بخش بازار آزاد روی آورده اند. این نیروها به عنوان جایگزینی برای آژانس های سنتی مطرحند که ممکن است همچنان در گذشته کار کنند.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 - 07:31

نقش روابط عمومی در آماده سازی نسلی تغییرات اجتماعی نقش روابط عمومی در آماده سازی نسلی تغییرات اجتماعی
با توجه به شتاب تغییرات فنی به نسبت ارتباطات انسانی آماده سازی اجتماعی تغییرات جزو وظایف اساسی روابط عمومی در این دوران است.
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 - 15:31

پنج نکته مهم که در ارتباط با صنعت روابط عمومی باید بدانید پنج نکته مهم که در ارتباط با صنعت روابط عمومی باید بدانید
صنعت روابط عمومی فرآیند برقراری ارتباطات استراتژیک و ایجاد روابط سودمند متقابل بین سازمان و عموم مردم است.
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 - 11:02

مقاله/ نقش روابط عمومی در رشد تولید ملی و ایجاد اشتغال مقاله/ نقش روابط عمومی در رشد تولید ملی و ایجاد اشتغال
دست اندرکاران و ارتباط گران به ویژه روابط عمومی ‏ها بویژه در مراکز متولی مرتبط با حوزه های دانش بنیان، تولید، اقتصاد، کشاورزی، صنعت، دام و طیور، گردشگری و آموزشی و سایر رشته ها می بایست فضای پویا و با نشاط اجتماعی را فراهم کنند و از ظرفیت همه اقشار مردم بویژه نخبگان و مخاطبین استفاده کنند تا منجر به خلاقیت و نوآوری، توسعه کارآفرینی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی شوند.
دوشنبه، 28 فروردین 1396 - 08:07

یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: اطلاعیه های مطبوعاتی یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: اطلاعیه های مطبوعاتی
اطلاعیه های مطبوعاتی چگونه منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شوند؟ سه دلیل عمده وجود دارد که اطلاعیه های مطبوعاتی را برای فرایند جذب مخاطب هدفمند ایده آل نموده است. دلیل اول، قدرت و اعتبار آن هاست.
یکشنبه، 20 فروردین 1396 - 08:31

یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: سخنرانی های رسمی در مورد صنعت تان یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: سخنرانی های رسمی در مورد صنعت تان
سخنرانی های رسمی انواع مختلفی از شکل و اندازه دارند، از تجمعات کوچک محلی کسب و کار گرفته تا کنفرانس های بزرگ تلویزیونی از نوع سخنرانی های TED. به منظور فرایند جذب مخاطب هدفمند، هدف تبدیل شدن به یک سخنران در یک رویداد خاص در صنعت شماست.
شنبه، 19 فروردین 1396 - 08:36

 ضرورت آینده پژوهی و نگاه به آینده به عنوان نقش برجسته روابط عمومی نوین ضرورت آینده پژوهی و نگاه به آینده به عنوان نقش برجسته روابط عمومی نوین
روابط عمومی ها به عنوان وجدان بیدار جامعه و کسانی که در تصمیم گیری های سازمان موثر هستند باید با بصیرت و بینش, بی اخلاقی ها و عملکرد های نادرست را به گونه ای شایسته مطرح کنند و برای رفع آن اهتمام ورزند از جمله ارزش های اخلاقی قابل تامل در روابط عمومی می توان به مسئولیت پذیری, انصاف, بی طرفی، شرافت مندی, عزت نفس و سعه صدر و غیره اشاره داشت.
چهارشنبه، 16 فروردین 1396 - 09:54

۵ نکته مهم در ارتباط با فعالیت‌های بخش روابط عمومی ۵ نکته مهم در ارتباط با فعالیت‌های بخش روابط عمومی
متاسفانه بسیاری از صاحبان کسب و کار به اهمیت وجود بخش روابط عمومی و فعالیت‌های آن در کسب و کار خود توجهی نمی‌کنند. اما این نکته را نباید فراموش کرد که فعالیت‌های بخش روابط عمومی تاثیر شگفت‌انگیزی بر رشد و توسعه‌ کسب و کارها و تسهیل فرآیند بازاریابی آن‌ها دارد.
چهارشنبه، 16 فروردین 1396 - 00:25

 کاربرد اوراق سفید در روابط عمومی کاربرد اوراق سفید در روابط عمومی
"یک گزارش متقاعدکننده، معتبر و عمیق در مورد یک موضوع خاص که یک مشکل را معرفی می کند و یک راه حل برای آن ارائه می نماید" بنابراین به طور کلی، اوراق سفید به معنای آموزش به مخاطبان در مورد مسائلی است که با آن مواجه هستند و ارائه راه های حل و فصل آن ها.
سه شنبه، 15 فروردین 1396 - 07:43

وظایف مدیر روابط عمومی ماهر در عصر بازاریابی دیجیتال وظایف مدیر روابط عمومی ماهر در عصر بازاریابی دیجیتال
یک مدیر روابط عمومی ماهر به کمک روش‌های خلاقانه و جدید می‌تواند با هر فعالیت خود افراد بیشتری را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه این مطلب ۸ مورد از مهمترین روش‌های جدیدی که یک مدیر روابط عمومی حرفه‌ای باید با آن‌ها آشنا باشند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
جمعه، 11 فروردین 1396 - 02:41

هفت دلیل اهمیت بیش از پیش روابط عمومی هفت دلیل اهمیت بیش از پیش روابط عمومی
در زمان بروز بحران، ما به یاد کتاب Lanny Davis در مورد روزهای حضور او در کاخ سفید به نام "حقیقت برای گفتن: حقیقت را زود بگوئید، همه حقیقت را بگوئید، خودتان حقیقت را بگوئید" می افتیم، که کلمات رمز مهمی برای بقای ماست
سه شنبه، 17 اسفند 1395 - 08:32

ده مهارت سخنرانی موثر و تاثیرگذار ده مهارت سخنرانی موثر و تاثیرگذار
در هنگام سخنرانی، حتما سعی کنید با مخاطبان خود ارتباطی تعاملی برقرار کنید. این موضوع باعث می‌شود احساس دوری کمتری از شنوندگان داشته باشید و همه با پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، درگیری ذهنی داشته باشند. بر اساس شرایط، به صورت فردی یا گروهی سوالی مطرح کنید و افراد را به ارائه پاسخ تشویق کنید.
دوشنبه، 16 اسفند 1395 - 07:50

شکل های موفق روابط عمومی شکل های موفق روابط عمومی
روابط عمومی، حرفه ای با درگیری مداوم است. این حرفه به کارگزارانی نیازمند است که با تمرکز مداوم خود را با پیشرفت ها و نظرات جدید بروز نگه دارند. موسسات معتبر فعال در زمینه آموزش آکادمیک، شروعی مناسب برای کارشناسان روابط عمومی فراهم می کنند با این حال هر چه فرد در این شغل رشد کند، باید با آخرین رویدادها در ارتباطات در تماس بوده و از آنها مطلع شود.
یکشنبه، 15 اسفند 1395 - 07:28

هفت روش اثربخشی فعالیت های خبررسانی هفت روش اثربخشی فعالیت های خبررسانی
مهم ترین وظیفه و نقش اساسی و مسائل ارتباطی، انتشار جریان و رویدادهای اجتماعی است. وسایل ارتباط جمعی به عنوان یکی از وظایف اصلی خود، پخش خبر و اطلاع را برعهده دارند. رسالت این وسائل در انتقال سریع، بی طرفانه و آگاهی بخش اخبار و وقایع دنیای ماست.
شنبه، 14 اسفند 1395 - 07:51

بایسته های اخلاقی در روابط عمومی بایسته های اخلاقی در روابط عمومی
بیایید خودمان را در بالاترین استانداردهای صداقت در نظر بگیریم، بدون توجه به اینکه دیگران چه می کنند. این بدان معناست که در تصمیم گیری هایمان شفاف باشیم و صداقت در اولویت کار ما قرار داشته باشد، و آنچنان که آرتور دابلیو پیج اشاره می کند: «حقیقت را بگوئید» و «آن را با عمل ثابت کنید.»
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 - 07:51

30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها 30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها
به یاد داشته باشید در حال حاضر شبکه های اجتماعی اولین جایی است که بسیاری از مردم بخصوص خبرنگاران، با شما و کسب و کارتان آشنا می شوند. همیشه شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید و در مورد آنها به روز باشید. به یاد داشته باشید هر چیزی که در شبکه های اجتماعی وارد می شود به طیف وسیعی از مخاطبان خواهد رسید.
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 - 19:39

مشکلات و موانع موجود در روابط عمومی ها مشکلات و موانع موجود در روابط عمومی ها
اگر مدیران سازمانی می خواهند هنر مردم داری را تحقق بخشند، لازمه آن به کارگیری مدیران روابط عمومی کاردان، متخصص، بااخلاق و هنرمند در برقراری ارتباط با مخاطبان است.
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 - 08:20

پژوهش/ بررسی تاثیر میزان پاسخگویی عمومی بر اعتماد شهروندان به سازمان پژوهش/ بررسی تاثیر میزان پاسخگویی عمومی بر اعتماد شهروندان به سازمان
مفهوم پاسخگویی به یکی از موضوعات مهم در ادبیات حکمرانی بدل گشته است. مسئله پاسخگو نگه داشتن سیاست مداران و مدیران دولتی در محیط جدید حکمرانی، جایی که ابزارهای سنتی کنترل دولت به طور کامل به کار گرفته نشده‌اند به شناخت وسیعی نیاز پیدا کرده است.
سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 13:47

فرایند خلاقیت فرایند خلاقیت
نکته مهم در خلاقیت، توجه به فرایند شکل گیری راه حل های خلاق مسائل و گام هایی که در این فرایند برداشته می شود، است. والاس برای خلاقیت چهار مرحله قایل شده است که عبارتند از:
سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 10:07

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ریاست حجت الاسلام سیّد محمود دعایی بر موسسه مطبوعاتی اطلاعات 35 ساله شد


  تقویم روز ارتباطات/ نخستین تلگرام


  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری


  تقویم روز ارتباطات/ توقیف برخی از نشریات تهران و ادعای رئیس الوزراء


  «استعفای عاطفی»، دشمن روابط عمومی پویا


  سخنگوی دولت اظهار کرد: روابط عمومی در دولت دوازدهم منزلت رفیع‌تری پیدا خواهد کرد.


  معرفی کتاب روابط عمومی، هنر مردم مداری


  گزارش برگزاری جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر استان قزوین


  فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  روابط عمومی های برتر استان اصفهان معرفی شدند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: شماره جدید نشریه کارگزار روابط عمومی منتشر شد