درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 تیر 1398 - 05:06   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی راهکارهای رسانه ای توسعه گردشگری
  انتقاد تند خبرگزاری مهر از روابط عمومی ها/ فاشیست‌هایی که در نقد را می‌بندند
  تجلیل شورای اسلامی شهر قیامدشت از تلاش های واحد روابط عمومی شهرداری در اعتلای نام قیامدشت
  مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری البرز: روابط عمومی ها در صف مقدم اطلاع رسانی
  نقش روابط عمومی‌های آموزش و پرورش در تنویر افکار عمومی بسیار مهم است
  برگزاری برنامه "دوشنبه های خبری" توسط روابط عمومی استانداری کرمانشاه
  نیروگاه سیکل ترکیبی اسلام آباد با مشارکت ٢٢٠ میلیون یورویی بانک صادرات ایران در آستانه بهره‌برداری قرار گرفت
  ٤٦ هزار صندوق امانات بانک صادرات ایران، محلی مطمئن برای حفظ دارایی‌های ارزشمند
  تقدیر استاندار گیلان از بانک ملی ایران در بیست‌و یکمین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز
  بانکداری سازمانی بانک ملی ایران با بام سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

بیشتر آد‌م‌ها دوست دارند صادق باشند بیشتر آد‌م‌ها دوست دارند صادق باشند
پژوهشگران این تحقیق که رفتارشناس و اقتصاد‌دان هستند، معتقدند بسیاری از مردم در مواجه با پول بیشتر، احساس می‌کند که نگه داشتن آن دزدی است و نمی‌توانند با این تصور از خود که ممکن است دزدی کنند، کنار بیایند. تفاوتی هم نمی‌کند که آنها ساکن کشوری فقیر باشند یا ثروتمند، زن باشند یا مرد، جوان باشند یا پیر. برای آنها هزینه روانی برداشتن پول، بیشتر از سود آن است.
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 - 23:16

قدرت اقناع  قدرت اقناع
اساسا جهل و نا آگاهی نسبت به یک خدمت، محصول و یا هر امر دیگر مانع از برخورداری از قدرت اقناع می شود و در واقع نا آگاهی و بی خبری برای ورود در مقوله اقناع و استفاده از این ظرفیت منطقی ثمره ای جز جدل و نزاع و در نهایت شکست را به دنبال نخواهد داشت.
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 - 13:23

نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد
حرفه، فن، دانش و هنر روابط عمومی یک ویژگی برجسته ای است که هر کس آن را دارا باشد دارای یک ارزش افزوده بوده و این مزیت برای فرد در حقیقت، خلق ارزش می کند. نماینده مجلس شورای اسلامی چه در سطح برخورد و تعامل با همکاران و سایر نمایندگان مجلس و چه در برخورد و مواجهه با مردم و شهروندان و مخاطبان خود چنانچه از روابط عمومی و ارتباطات موثر بهره مند باشد خواهد توانست در مجامع و جلسات و همایشهای مختلف بهتر حرف خود را به کرسی نشانده و بهتر از برنامه ها و طرح های خود دفاع نماید که قطعا برآیند آن باعث رشد و توسعه شهر و کشور و دیار نمایندگان خواهد بود.
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 13:46

هوش مصنوعی و PR: آنچه شما باید بدانید! هوش مصنوعی و PR: آنچه شما باید بدانید!
هوش مصنوعی و روابط عمومی از همان ابتدای ابداع آن تا به حال دارای یک رابطه عجیب و غریب باهم بوده اند. اما این موضوع اخیرا یکی از داغ ترین موضوعاتی است که به صنعت PR مربوط می شود. بیایید به هوش مصنوعی و تاثیر آن بر روابط عمومی نگاه کنیم، از جمله اینکه چگونه ممکن است بر روی نام تجاری شرکت شما تأثیر بگذارد!
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 08:06

مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
یکی از عواملی که بر پایداری سازمان اثر می گذارد مسئولیت های اجتماعی سازمان می باشد. سازمان ها در قبال جامعه ای که در آن فعالیت می کنند مسئول هستند؛ چرا که از منابع انسانی و طبیعی و اقتصادی آن استفاده می کنند. پاسخگویی وپاسخگوبودن سازمان درقبال ذینفعان سازمانی وکسب رضایتمندی حداکثری آنها ازجمله مولفه های اصلی دررهنمون شدن سازمان به سمت تعالی،توسعه وپایداری است.
جمعه، 12 مهر 1398 - 23:24

15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده 15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده
مدیران باید جایگاه و اهمیت کار روابط عمومی‌ها را درک کنند و به این واحدها صرفا به دیده‌ پوستر و پلاکارد نگاه نکنند. بنابراین من امیدوارم روابط عمومی‌ها بتوانند بتدریج جایگاه شایسته‌ خود را در درون سازمان‌ها و موسسات اعم از دولتی و غیر دولتی به دست آورند.
شنبه، 18 خرداد 1398 - 08:02

مقاله/ هوش مصنوعی زمینه‌ساز بازتعریف اصول روابط عمومی مقاله/ هوش مصنوعی زمینه‌ساز بازتعریف اصول روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی به طور مداوم در حال شکار راه هایی برای تصمیم گیری های سریع تر و آگاهانه تر که سبب دستیابی به نتایج و اهداف شوند، هستند. تغییراتی که هوش مصنوعی ارمغان می آورد با دادن عمیق ترین و جامع ترین نگاه به چگونگی حل مشکلات، به شاغلین در حوزه روابط عمومی قدرت تصمیم گیری می دهد.
چهارشنبه، 15 خرداد 1398 - 14:05

مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
این مقاله برخی از نقش ها و پیامد های مثبت و منفی آن را با توجه دانش و تحقیقات کنونی، در روابط عمومی ترسیم کرده است و همچنین براساس پیشرفت ها در دیگر صنایع، چندین حیطه ی بزرگ دیگر را که روابط عمومی باید از هوش مصنوعی در آنجا استفاده کند را مشخص کرده است.
دوشنبه، 13 خرداد 1398 - 08:06

راز اول: چطور می توانید با معذب کردن مخاطب، قدرت ترغیب خود را افزایش دهید؟ راز اول: چطور می توانید با معذب کردن مخاطب، قدرت ترغیب خود را افزایش دهید؟
این تحقیق نشان می دهد چگونه آگاه بودن از تاثیر تائید اجتماعی می تواند بر تلاش شما برای ترغیب دیگران سودمند باشد. البته، اهمیت نحوه انتقال این اطلاعات نباید دست کم گرفته شود.
جمعه، 1 آذر 1398 - 23:48

آیا تکنولوژی صنعت روابط عمومی را تغییر می دهد؟ آیا تکنولوژی صنعت روابط عمومی را تغییر می دهد؟
برندها در حال حاضر از بلندگوهای هوشمند برای بهینه سازی جستجوی صوتی استفاده می کنند. تغییری که بر ما اثر می گذارد ممکن است به خاطر بلندگوها و جستجوی صوتی هوشمند باشد. وویس تنها کانالی ارتباطی نیست. وویس چگونگی آنچه تولید می کنیم و نحوه پخش آن را تغییر می دهد.
جمعه، 1 آذر 1398 - 23:55

آموزش و پژوهش در روابط عمومی آموزش و پژوهش در روابط عمومی
پژوهش و تحقیق می تواند نتایج علمی ویژه ای بوجود آورده و کلیه فعالیت های روابط عمومی را به ویژه در بازاریابی و تبلیغات هدفمند کرده و نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 08:46

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

مکاشفه در مانیفست های یک کارگزار روابط عمومی مکاشفه در مانیفست های یک کارگزار روابط عمومی
بی شک این مدیران آینده نگر, تعالی گرا و مثبت اندیش هستند که فعالیت های روابط عمومی را سرمایه گذاری هایی ارزشمند برای آینده سازمان می دانند و به همین دلیل با حمایت های خود باعث رشد کمی و کیفی برنامه های روابط عمومی می شوند.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 11:20

۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها
بگذارید راحت حرف بزنیم. در ایران بخش عظیمی از مدیران و کارشناسان فعال در عرصه روابط عمومی وظایف متفاوت تری نسبت به آنچه تظاهر می‌کنند دارند. آنها نه دنبال تبادل منطقی اطلاعات و تعامل با رسانه هستند و نه توسعه ارتباطات را دنبال می‌کنند. درباره این عزیزان؛ «روابط عمومی» هیچ ربطی به اسمش ندارد! در این یادداشت برخی از مهمترین وظایف حقیقی این دسته از روابط عمومی‌ها را که امکان انتشار دارد، متذکر می‌شوم.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 22:35

شغلی حساس، پرچالش و البته شیرین شغلی حساس، پرچالش و البته شیرین
در بیان کلی شیوه‌های کاری بر تجربیات ثواب یا ناثواب پیشین مبتنی است و رویکرد علمی و روش‌های نوین کمتر در رویه‌ی روابط عمومی‌ها دیده می‌شود؛ این در حالی است که می‌توان گفت رسیدن به روابط عمومی علمی و حرفه‌ای بدون پشتوانه مطالعاتی و پژوهشی ممکن نیست و امروزه نمی‌توان بدون در اختیار داشتن سناریویی دقیق به دنبال پیش‌برد اهداف ترسیمی بود.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 08:04

6 تاثیر رسانه مدرن بر روابط عمومی 6 تاثیر رسانه مدرن بر روابط عمومی
نمایندگی های کوچک و متوسط آنلاین بدون تقریبا هیچ هزینه ای برای انتشار و توزیع بسیار موفقند و علت آن تماس مستقیم با مخاطبان مورد نظر است. این نمایندگی ها دیگر نمی توانند با اتکا بر فقط یک روش یا کانال با مخاطبان ارتباط برقرار نمایند زیرا در اینصورت مخاطبان با استفاده از سایر منابع کار خود را به انجام خواهند رساند.
شنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 08:09

روابط عمومی عصر جدید روابط عمومی عصر جدید
در عصر فناوری های رسانه ای و ارتباطی که جهانی شدن را یک پدیده فراگیر و اجتناب ناپذیر ساخته اند، روابط عمومی چه در کارکرد و چه در معنا در حال تحول است.
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 - 11:01

راهکار مواجهه با چالش های روابط عمومی راهکار مواجهه با چالش های روابط عمومی
یکی از ویژگی های رسانه های اینترنتی، سرعت دسترسی به اطلاعات است، به همین سبب باید اطلاعات موجود در سایت را به سرعت روزآمد کرد. بدون شک این امر نیازمند همکاری کارآمد میان تـیم روابـط عمـومی بـرای تهیـه اطلاعات جدید و از سوی دیگر تیم فنی برای قراردادن این اطلاعات بر روی وب سایت است.
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 - 11:09

بررسی علل ناکارآمدی روابط عمومی در ایران/1 بررسی علل ناکارآمدی روابط عمومی در ایران/1
روابط عمومی (public relations) در ایران، عمری حدود 70 ساله و در جهان عمری حدودا 120 ساله دارد. اینکه چرا در همان دوران نخستین شکل گیری روابط عمومی در غرب، روابط عمومی در ایران رشد و نمو پیدا نکرد، خود نیاز به آسیب شناسی دیگری خارج از حوصله این نوشتار دارد که خوب است مورد توجه دانش پژوهان این عرصه قرار گیرد.
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 - 15:39

روابط عمومی ها باید از حاشیه به متن بیایند؛ بی اعتقادی به سخنگو؛ بی میلی به گفت و گو روابط عمومی ها باید از حاشیه به متن بیایند؛ بی اعتقادی به سخنگو؛ بی میلی به گفت و گو
برای تغییر داوری عمومی و ایجاد ذهنیت جدید در عموم مخاطبان و جامعه هدف رسانه ای و دستگاه عریض و طویل تبلیغات کشور، ابتدا باید مسئولان ما در هر رده ای که هستند، ذهنیت خود درباره رسانه و روابط عمومی را تصحیح کنند؛ باید بپذیرند که رسانه، رسانه است و روابط عمومی، روابط عمومی.
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 - 15:26

 ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
نویسندگان حرفه ی روابط عمومی در نوشته های خود بیشتر به نکاتی می پردازند که برای افزایش کارایی و بهره وری باید انجام گیرد. برخلاف رویه معمول نگارش قصد دارم نکاتی را یادآور شوم که اگر توسط روابط عمومی یک مجموعه به انجام برسد آسیب و لطمات جبران ناپذیری به کل مجموعه وارد خواهد کرد.
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 13:47

برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی
روابط عمومی‌ها برای آنکه بتوانند نقش‌آفرینی مؤثر و پر رنگی در سازمان‌ها داشته باشند اول نیازمند آموختن دقیق روش‌های نوین برنامه‌ریزی و توجه به مسئله آینده‌پژوهی به‌خصوص برنامه‌ریزی سناریو با کمک فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی می‌باشند چرا که برنامه‌ریزی یکی از اصلی ترین ارکان پیشرفت در هر حوزه ای می‌باشد.
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 08:01

نقش های هوش مصنوعی در روابط عمومی نقش های هوش مصنوعی در روابط عمومی
روابط عمومی‌ها برای آنکه بتوانند نقش‌آفرینی مؤثر و پر رنگی در سازمان‌ها داشته باشند اول نیازمند آموختن دقیق روش‌های نوین برنامه‌ریزی و توجه به مسئله آینده‌پژوهی به‌خصوص برنامه‌ریزی سناریو با کمک فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی می‌باشند چرا که برنامه‌ریزی یکی از اصلی ترین ارکان پیشرفت در هر حوزه ای می‌باشد.
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 08:00

دلایل اصلی ایجاد استرس دلایل اصلی ایجاد استرس
تنش و ناراحتی ناشی از روبرو شدن با زندگی برای همه بشر، معمول و طبیعی است. تا حدودی هم وجود استرس، ضروری هم هست.
جمعه، 30 فروردین 1398 - 00:24

ابراهام لینکلن استاد مجاب گری ابراهام لینکلن استاد مجاب گری
آبراهام لینکلن در مجاب گری استاد به شمار می‌رفت. بررسی نظرات لینکلن در خصوص افکار عمومی و مطالعه تکنیک‌های مورد استفادة او برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی آموزنده می‌باشد.
شنبه، 31 فروردین 1398 - 08:00

آئین تأثیر گذاری در یک نوشته آئین تأثیر گذاری در یک نوشته
از نظر بسیاری از محققان، تأثیر گذاری یک نوشته عملی ناشایست است که موجب پنهان کردن حقیقت و فریب خوردن مردم می‌شود. عموم مردم به «جاذبان» حرفه‌ای اعتماد ندارند و رسانه‌‌ها اغلب به افراد روابط عمومی و مشاوران سیاسی به عنوان «متخصصان زباندار» اشاره می‌کنند. اگر چه از «متقاعد ساختن افراد» به عنوان عملی صحیح در جامعه یاد می‌شود.
شنبه، 24 فروردین 1398 - 08:02

سه گانه حیاتی فعالیت روابط عمومی ها چیست؟ سه گانه حیاتی فعالیت روابط عمومی ها چیست؟
با نگاه اجمالی به این سه مقوله اطلاع رسانی، افکار سنجی و تبلیغات(برند سازی) می توانیم به این نتیجه برسیم که سه گانه مذکور، مسیر موفقیت هر روابط عمومی را هموار خواهد نمود و اگر روابط عمومی بخواهد حرفه ای عمل نماید و از قافله پیشرفت و توسعه عقب نماند باید در ابتدای امر مقوله اطلاع رسانی را جدی بگیرد
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 - 02:33

انسان شیشه‌ای، استعاره شهروند امروزی انسان شیشه‌ای، استعاره شهروند امروزی
شهروند شیشه‌ای بخشی از زندگی خود را در فضای مجازی می‌گذراند. به موازات مبادله اخبار و گفت‌وگو، خود را به نمایش می‌گذارد و نمایش هم‌صحبت‌هایش را نظاره می‌کند.
یکشنبه، 18 فروردین 1398 - 23:34

اتاق فکر و جایگاه آن در روابط عمومی اتاق فکر و جایگاه آن در روابط عمومی
اتاق فکر، اتاق مفهوم سازی و مفهوم ستانی در حوزه انسانی است. این اتاق، راهبرد «عقلانی - منطقی برای نهادهای فکرسازی، فکرورزی و بازسازی فکرهاست. اتاق فکر، اتاقی برای فکرکردن و فکرورزی روشمند در خانه تاریکی هاست.
یکشنبه، 18 فروردین 1398 - 09:45

راهنمای روابط عمومی 1398 راهنمای روابط عمومی 1398
پیش از اینکه توپ تحویل، سال 1398 را بنوازد، به پیشنهادها و تصمیم های زیر بیاندیشید:
شنبه، 25 اسفند 1397 - 20:31

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  خسرویی که به دریا زد


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد


  ضرورت تشکیل پلیس نشر


  خود مدیریتی با هوش هیجانی


  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق


  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید