درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 16 آذر 1398 - 09:00   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی
  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی
  چند و چون تبلیغات آنلاین
  تبلیغات سیاسی
  مدیر اطلاع‌رسانی سیزدهمین جشن بزرگ منتقدان حکم گرفت
  آمازون از DeepComposer نخستین کیبورد مبتنی بر یادگیری ماشین رونمایی کرد
  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲
  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود
  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید
  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

نگهبانی از سرمایه اجتماعی نگهبانی از سرمایه اجتماعی
با ظهور و گسترش این فناوری‌ها و رسانه‌های گروهی، آموزش کارشناسان روابط عمومیها برای حضور فعال و تولید محتوای مناسب و تاثیرگزار در این فضا به شدت احساس می‌شود. سرعت تکثیر و توزیع پیام در این محیط‌ها با هیچ‌یک از سایر رسانه‌های مرسوم قابل مقایسه نیست. همچنین نوع ادبیات و ساختار پیام‌های متنی و چند رسانه‌ای باید متناسب با سلیقه و حوصله مخاطبان این نوع رسانه‌ها باشد.
دوشنبه، 4 آذر 1398 - 15:47

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
بوجود آمدن اینترنت همه چیزها که به دنبال اتصال همه 1) آدم ها، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها به اینترنت است، عصر جدیدی از ارتباطات رقم می خورد که موجب هوشمند شدن روابط عمومی ها و ایجاد "توانش ارتباطی" جدیدی می شود.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 11:08

 روابط عمومی مثبت روابط عمومی مثبت
ایجاد یک استراتژی روابط عمومی قوی مستلزم این است که شما به مردم نزدیک شوید و آنها را از کارایی خوب موسسه خود آگاه کنید. راه های متعددی برای ایجاد روابط عمومی مثبت وجود دارد؛ از مشارکت در موسسات خیریه تا اطمینان از اینکه کارمندان شما پاداش خوبی دریافت کرده‌اند.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 08:08

الگوی تازه روابط عمومی الگوی تازه روابط عمومی
فناوری مدرن شیوه های دسترسی برندها به اطلاعات و نحوه فعالیت شان در راستای جلب نظر مشتریان را دگرگون کرده است. الگوهای سنتی مدیریت کسب و کار و روابط عمومی مبتنی بر پژوهش های کاربردی بود. این نوع پژوهش ها به صورت مستقیم با دخالت عامل انسانی انجام می شد. در نتیجه مدت زمان انجام آنها بسیار زیاد بود.
شنبه، 25 آبان 1398 - 10:44

2 توصیه عالی به متخصصان روابط عمومی 2 توصیه عالی به متخصصان روابط عمومی
بیشتر مصرف کنندگان معتقدند که بازاریابی تأثیرگذار شخصی تر از تبلیغات سنتی است. به طور خاص ، ۶۹ درصد از مصرف کنندگان معتقدند که تفاوت اصلی بین تبلیغات و بازاریابی تأثیرگذار شخصی سازی است. متخصصان روابط عمومی باید هنگام استراتژی برای فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی این بینش ها را در نظر بگیرند.
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 16:53

نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
سفر مشتری و کار بازاریاب با خرید پایان نمی یابد. روابط عمومی و رسانه های اجتماعی نیز در اینجا نقش دارند. بهترین برنامه ها برای ایجاد طرفداران برند از طریق پیشنهادها و مشوق های ویژه، همچنین با ایجاد باشگاه ها و جوامع مشتریان کار می کنند. یک جامعه اجتماعی که در آن یک برند با طرفداران و مشتریان در تعامل است، یک شروع عالی است.
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 14:35

اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی
پژوهش انجام شده توسط نویسندگان مقاله حاضر نشان داد که آن دسته از کارگزارانی که برخوردار از یک برنامه ارتباطی برای بحران بوده و عضوی از هیأت حاکمه سازمان به شمار می آیند، به خود، مدیریت ارشد اجرایی و خودِ سازمان، برای مدیریت بحران اعتماد بیشتری دارند. نتایج به دست آمده همچنین، آن چه را که «مارا» آن را اعتماد بیش از حد به برنامه ارتباطی برای مدیریت بحران می خواند، تأیید کرد.
جمعه، 15 خرداد 1394 - 17:24

5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر 5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر
ایجاد محتوا را با هنر، فیلم، عکاسی، اینفوگرافیک و رسانه های تعاملی تجربه کنید. تجزیه و تحلیل کنید که کدام روش ها بیشترین میزان را با مخاطب مورد نظر طنین انداز می کند و متناسب با آن پیام های آینده را تطبیق می دهد.
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 08:02

چرا یک بازاریاب شبکه‌های اجتماعی باید مهارت‌های روابط عمومی داشته باشد؟ چرا یک بازاریاب شبکه‌های اجتماعی باید مهارت‌های روابط عمومی داشته باشد؟
کنترل نکردن بحران‌ها و برقراری ارتباط مناسب با مخاطبان کاریه که یه متخصص روابط عمومی به نحو عالی می‌تونه انجامش بده اما این توانایی‌ها باید توسط متخصصان شبکه‌های اجتماعی هم کسب بشه. چرا؟
یکشنبه، 19 آبان 1398 - 13:09

روابط عمومی از بازاریابی محتوا چه سودی می برد؟ روابط عمومی از بازاریابی محتوا چه سودی می برد؟
هیچ کس به اندازه متخصصان روابط عمومی نمی داند که چگونه با مخاطبان صحبت کند. ما اهداف شرکت و چشم انداز رسانه ها را درک می کنیم و آنها به ما در تبلیغ شرکت خود بدون فروش زیاد کمک می کنند. ما همچنین مرز عالی بین ارایه و فروش را درک می کنیم و منابع مورد نیاز مخاطبان و موقعیت یابی نام تجاری را به خوبی با اهداف بازاریابی همسو می کنیم تا کارایی بهتر و مفیدتری ایجاد کنیم.
یکشنبه، 19 آبان 1398 - 08:02

وظایف مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی وظایف مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی فعالیت‌هایی همچون تحقیق در بازار، استراتژی‌های بازاریابی،‌ فروش،‌ تبلیغات، روابط عمومی،‌ ترویج، توسعه و قیمت‌گذاری را هماهنگ و برنامه‌ریزی می‌کنند و این در حالی است که مدیران رده میانی و ناظران شرکت، فقط کار نظارت و سرپرستی بر واحدهای فنی و افراد متخصص را برعهده دارند.
یکشنبه، 2 اسفند 1394 - 08:41

قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی
هر کسب‌وکاری در یک نقطه از فعالیت‌های خود با بحران مواجه می‌شود، در چنین شرایطی نقش روابط عمومی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. این تیم روابط عمومی است که از ترفندهای مختلف باید برای مدیریت بحران استفاده کند. اما باید در نظر داشت، هر حرکت اشتباهی ممکن است به نابودی کسب‌وکار شما منجر شود.
سه شنبه، 31 مرداد 1396 - 23:51

چرا مدیریت یک باشگاه مشتری باعث افزایش وفاداری و رضایت مشتریان می شود؟ چرا مدیریت یک باشگاه مشتری باعث افزایش وفاداری و رضایت مشتریان می شود؟
باشگاه مشتریان با رضایت و وفاداری مشتری و تجربیات مثبت رابطه مستقیمی دارد. "سامانتا لوید" می گوید حتی وقتی مشتریان از تجربه خود راضی هستند، ممکن است 60تا80 درصدشان هرگز باز نگردند. با این حال یک باشگاه وفاداری یک راه عالی برای مقابله با این آمار و حفظ وفاداری مشتریان برای بازگشت آنهاست.
شنبه، 11 آبان 1398 - 21:57

چهار روش برای جلوگیری از فاجعه روابط عمومی چهار روش برای جلوگیری از فاجعه روابط عمومی
اگر تنها یک مهارت بسیار مهم برای متخصصین روابط عمومی لازم باشد، آن هنر تسلط بر فاجعه روابط عمومی است. مواجه با آنها برای افرادی که در این صنعت فعالیت می کنند، اجتناب ناپذیر است.
دوشنبه، 13 آبان 1398 - 08:18

آیا استرس روابط عمومی به سلامت روان شما آسیب می رساند؟ ۳ مطالعه موردی آیا استرس روابط عمومی به سلامت روان شما آسیب می رساند؟ ۳ مطالعه موردی
حرفه ای بودن در روابط عمومی بار دیگر به عنوان یکی از پر استرس ترین شغل ها رتبه بندی شده است. به همین دلیل، ضروری است که این صنعت بویژه آژانس ها، تغییراتی را ایجاد کنند تا اطمینان حاصل شود که آنها در بهبود سطح استرس کارکنان و متعاقب آن درمورد سلامت روان کمک می کنند.
شنبه، 11 آبان 1398 - 08:01

چگونه گزارش روابط عمومی موفقی طراحی کنیم؟ چگونه گزارش روابط عمومی موفقی طراحی کنیم؟
برندهای حرفه ای از حوزه روابط عمومی به منظور تعامل هرچه نزدیک تر با مخاطب شان استفاده می کنند. بسیاری از برندها در این راستا اقدام به انتشار گزارش های روابط عمومی به صورت منظم می‎کنند. به این ترتیب مخاطب در جریان آخرین تحولات و تغییرات برند قرار خواهد گرفت.
پنجشنبه، 9 آبان 1398 - 12:06

روز جهانی انیمیشن روز جهانی انیمیشن
پویانمایی می‌تواند در قالب هر دو رسانه آنالوگ مانند فیلم متحرک، نوار ویدئو یا در رسانه‌های دیجیتال؛ پویانمایی فِلش، ویدئوی دیجیتال ضبط شده یا "GIF" پویا باشد.
شنبه، 16 تیر 1397 - 08:11

کارنامه بانک رفاه در حوزه مسئولیت اجتماعی؛ پربارتر از همیشه کارنامه بانک رفاه در حوزه مسئولیت اجتماعی؛ پربارتر از همیشه
بانک رفاه به عنوان یک سازمان اثرگذار، با سابقه و مهمتر از همه متعلق به بزرگترین سازمان عمومی غیردولتی که به بیش از 40 میلیون نفر در سطح جامعه خدمات اجتماعی ارائه می دهد، در تلاش است با تعهد به مسئولیت اجتماعی خود، جامعه ای بهتر برای زندگی افراد بنیان نهد.
چهارشنبه، 8 آبان 1398 - 12:48

پنج افسانه درباره روابط عمومی پنج افسانه درباره روابط عمومی
یک برنامه استراتژیک روابط عمومی خوب طراحی شده با الهام بخشیدن به آنها از طریق داستان گویی، خریداران فعال را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین می تواند مطالب مرتبطی را تولید کند که چشم اندازهای آگاهانه را بیشتر آموزش دهد زیرا آنها با خرید داستان هایی با ارزش بالا و با داستان هایی که پیام های خاصی راجع به ویژگی ها و مزایا اریه می دهند، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار قرار می دهند.
دوشنبه، 6 آبان 1398 - 08:19

10 درس مهم در بحران عصر دیجیتال 10 درس مهم در بحران عصر دیجیتال
همانطور که زمینه و سرعت بحران ها در عصر دیجیتال در حال تغییر است، باید وظیفه آمادگی بحران نیز بر عهده گرفته شود. ما در RockDove Solutions در موقعیت ممتازی برای درک این تغییرات هستیم. هر هفته ما با برخی از ۷۵۰ سازمانی صحبت می کنیم که در حل مشکل برنامه موبایلی خود از برنامه بحران ما استفاده می کنند.
شنبه، 4 آبان 1398 - 08:09

نقش تاب آوری سازمانی در مدیریت بحران نقش تاب آوری سازمانی در مدیریت بحران
تاب آوری سازمانی به عنوان توانایی سازمان در پیش بینی، اجتناب و تعدیل مثبت در برابر اختلالات و تغییرات محیطی تعریف می شود. این توانایی ترکیبی از ظرفیت سازمانی برای بازگرداندن کارایی پس از اختلال و ایجاد قابلیتهای لازم قبل از پاسخ به بحران است.
پنجشنبه، 2 آبان 1398 - 16:58

جبرگرایی شرکتی: تفسیر دوباره رسانه های دیجیتال جبرگرایی شرکتی: تفسیر دوباره رسانه های دیجیتال
این مقاله مفهوم نظری جدید جبرگرایی شرکتی را برای توصیف روایاتی ارایه می دهد که شرکت های رسانه ای دیجیتال به عنوان اصلی ترین یا تنها آژانس اطلاع رسانی درباره تغییرات اجتماعی و فنی هستند. هدف آن برای پرده برداری از نحوه استفاده شرکت های رسانه ای دیجیتال از چنین روایاتی برای تفسیر دوباره رسانه های دیجیتال، نقش برجسته آنها در جوامع فعلی و نشان دادن توانایی آنها در پیش بینی و شکل دادن به آینده است.
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 - 00:57

چگونه نتایج روابط عمومی را به مدیران و رهبران خود نشان دهید؟ چگونه نتایج روابط عمومی را به مدیران و رهبران خود نشان دهید؟
بر اساس گزارش های ۲۰۱۹، ۶۸ درصد از متخصصان روابط عمومی احساس می کنند با ارایه نتایج قابل اندازه گیری بیشتری به تیم اجرایی خود می توانند ارزش روابط عمومی را نشان دهند.
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 08:03

از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
اهداف یک کمپین روابط عمومی ممکن است بسته به نیاز یک برند متفاوت باشد اما همواره بر ارتباط و اتصال مخاطبان با برند تمرکز دارد. این هدف می‌تواند با کمپین‌های اطلاع رسانی، آموزش، ارائه‌ دیدگاه جدید، تغییر دیدگاه و یا حتی سرگرم کردن مخاطب میسر شود.
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 01:44

 سلبریتی‌ها چه اهمیتی دارند؟ سلبریتی‌ها چه اهمیتی دارند؟
شهرت (celebrity) چیست؟ چرا ما وایلد را سلبریتی می‌دانیم اما، مثلاً، اسحاق نیوتن را نه؟ سلبریتی دقیقاً چیست، و از چه زمانی سلبریتی آن گونه که آن را می‌شناسیم به وجود آمد؟ سلبریتی با دیگر مقولات معروفیت از قبیل خوش‌نامی (fame) یا آوازه (renown) چه تفاوتی دارد؟
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 23:37

بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟ بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟
یک گزارش اخیر نشان داد که ۴۰ درصد مدیران معتقد نیستند که روابط عمومی ارزش خوبی را برای نام تجاری آنها به ارمغان می آورد. بدون شک وقتی این مطلب را می خوانیم، اولین ترس ما این است که مردم اعتماد خود را به روابط عمومی به عنوان یک صنعت از دست داده و این بی اعتمادی در حال گسترش است.
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 08:09

 نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد
شخصیت بزرگسال درون ما، می داند که گذشت زمان از هیجانها و اضطراب ها می کاهد. می داند که همیشه یک راه جدید یا رفتار جدید هست که باعث می شود از بن بست ها عبور کنیم.
دوشنبه، 29 مهر 1398 - 15:51

چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟ چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟
فارغ از درآمد و تعداد جایزه هایی که فیلمهایی اینچنینی جمع می کنند، مطالعات ما به صورت متقن دلیل دیگری را در اهمیت آنها ارایه می دهد. کودکان به دنیای متنوعی از تصاویر رسانه ای نیازمندند و در بیشتر موارد آنها یکی را نداشته اند.
دوشنبه، 29 مهر 1398 - 13:14

آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟ آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟
ارزش افزایشی اعتبار، معرف خوبی برای روابط عمومی و متخصصان ارتباطات یک شرکت است. با این حال، اگرچه مدیریت شهرت با ارزش است، اما همیشه به خوبی درک نشده است و اغلب با مدیریت بحران اشتباه گرفته می شود، این در حالی است که این دو با هم همپوشانی دارند اما مجزا هستند.
یکشنبه، 28 مهر 1398 - 08:02

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود


  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی


  چند و چون تبلیغات آنلاین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود