درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 6 مرداد 1396 - 07:17   

شرکت اپل چه قولی به دونالد ترامپ داده است؟

  شرکت اپل چه قولی به دونالد ترامپ داده است؟


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل پیکسل ۲ به بازار می‌آید

  گوگل پیکسل ۲ به بازار می‌آید


ادامه ادامه مطلب دو

سیلی از سوگواره‌های زمخت در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خبر بازنشسته شدن برنامه «پینت»

  سیلی از سوگواره‌های زمخت در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خبر بازنشسته شدن برنامه «پینت»


ادامه ادامه مطلب سه

راه‌هایی برای جلب اعتماد مشتریان به وبسایت

  راه‌هایی برای جلب اعتماد مشتریان به وبسایت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل پیکسل ۲ به بازار می‌آید
  شرکت اپل چه قولی به دونالد ترامپ داده است؟
  زندگی جان اف کندی در قاب تصویر
  تولید یک فعالیت سازمان یافته در روابط عمومی
  فایل سخنرانی کوتاه استاد اسمعیل دمیرچی نویسنده و پیشکسوت عرصه چاپ در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  گزارش 5WPR حاکی از افزایش دو رقمی درآمد در نیمه اول سال 2017 دارد
  ضرورت اطلاع رسانی شفاف مدیران از عملکرد دولت
  عباسیان: روابط عمومی مسئول معرفی دستاوردها و اثربخشی مجموعه است
  کار روابط عمومی عکس گرفتن در جلسات نیست
  اپلیکیشن‌های کاربردی برای روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی
این مقاله می تواند شواهد تجربی در شیوه ها و سبک هایی را به متخصصان روابط عمومی ارائه نماید که بر اساس آن ها ارتباط‌گر قادر است به طور موثر برای دستیابی به نتیجه مطلوب و مورد نظر، ارتباط پیامی برقرار کند.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 01:04

      جذابیت ارتباط گر       جذابیت ارتباط گر
ویژگی خود مانیتورینگ (خود کنترلی) گیرنده، یا تمایل به تنظیم رفتار فرد توسط خودش برای مطابقت با محیط اجتماعی خود، نقش مهمی در خود اعتبارسنجی فرد ایفا می کند.
دوشنبه، 2 مرداد 1396 - 00:59

19 نکته در باب نگارش خبرنامه الکترونیکی 19 نکته در باب نگارش خبرنامه الکترونیکی
ارسال خبرنامه یکی از ابزارهای روابط عمومی برای اطلاع رسانی است. این ابزار با ورود تکنولوژی های جدید ارتباطی در روابط عمومی ها متحول شده است. بهره مندی از خبرنامه های الکترونیکی علاوه بر صرفه جویی در هزینه های چاپ و کاغذ، به سرعت اطلاع رسانی افزوده است.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:07

      انتظارات ارتباط گر       انتظارات ارتباط گر
شرکت کنندگان در مطالعه رابینوویچ، مورتون و بیرنی (2012)، دانشمندان را چنانچه طبق انتظار برای متقاعد کردن یا اطلاع رسانی  کردن ظاهر می شدند، قابل اعتمادتر می دانستند. به منظور تطبیق انتظارات، ارتباط گران باید از آن ها آگاه بوده و بر اساس آن خود را آماده کنند.
جمعه، 30 تیر 1396 - 00:55

شگردهای روابط عمومی پیشرو در بزنگاه های ملی صنعت نفـت شگردهای روابط عمومی پیشرو در بزنگاه های ملی صنعت نفـت
روابط عمومی ‎ها پس از تولید ایده و خلق اندیشه ‎های تازه در راستای منافع سازمان، برای نشر و اشاعه آنها از ابزارهای خاصی استفاده می کنند که سرعت انتقال پیام به مخاطبان هدف را بسیار زیادتر و پویاتر می کند.
چهارشنبه، 28 تیر 1396 - 11:11

هویت ارتباط گر هویت ارتباط گر
جلب توجه به سمت اعتبار ارتباط گر باید به طور جداگانه ای از ارائه محتوای پیام انجام شود، چه قبل و چه بعد از آن، چرا که ارزیابی ها از اعتبار تا حد زیادی مستقل از پردازش پیام، پردازش می شوند.
چهارشنبه، 28 تیر 1396 - 10:48

نقش کارمندان منتقد در روابط عمومی شرکت‌ها نقش کارمندان منتقد در روابط عمومی شرکت‌ها
حال که با راهکارهای برخورد با کارمندان منتقد آشنا شده‌اید، دیگر نیاز نیست از انتقاد هراس داشته باشید و حتی می‌توانید از کارمندان منتقد خود نیز برای بهبود روابط عمومی شرکت تان استفاده کنید.
شنبه، 24 تیر 1396 - 23:53

      اعتبار       اعتبار
اعتبار، باور به این مسئله است که ارتباط گر قادر به تصمیم گیری و پخش پیام هایی ست که به نفع گیرنده بود و می تواند به واسطه ارزیابی خود گیرنده از ارتباط گر، بر پایه کیفیت های مختلف مانند تخصص، جذابیت و هویت ارتباط گر، و یا از طریق تایید سایرین، قابل تشخیص باشد.
شنبه، 24 تیر 1396 - 09:16

آینده روابط عمومی ها در دوره اخبار جعلی آینده روابط عمومی ها در دوره اخبار جعلی
تناقض در مورد اخبار جعلی در انتخابات بدون شک تا مدتی ادامه می یابد اما بحث دیگری که لزوم آنرا احساس می کنم تأثیر دلسرد کننده بالقوه اخبار جعلی روی عملکرد روابط عمومی هاست.
شنبه، 24 تیر 1396 - 07:31

ارتباط گران اصیل ارتباط گران اصیل
ارتباط گران و پیام هایی که متناسب با حس گیرنده از خود و از جهان هستند، به عنوان اصیل در نظر گرفته می شوند. ارتباط گران اصیل همچنین الهام بخشِ تحسین و احترام بیشتری می باشند، چرا که آن ها بهتر قادر به ارائه ایده ها در زمینه شرایط واقعی زندگی هستند.
چهارشنبه، 21 تیر 1396 - 11:20

نقش روابط عمومی در تغییرات سازمانی نقش روابط عمومی در تغییرات سازمانی
مدیریت تغییر و نوآوری و گرایش و اهمیت آن در اکثر سازمان‌های تولیدی و صنعتی کشور ما هنوز شناخته نشده است. این موضوع یکی از امور بسیار اساسی است که باید مورد توجه مدیران ارشد قرار گیرد.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:58

چهار سبب اصلی شکست روابط انسانی از دیدگاه علمی چهار سبب اصلی شکست روابط انسانی از دیدگاه علمی
نتایج پژوهش دکتر جان گاتمن و همکارانش در دانشگاه واشنگتن در مورد علل شکست خوردن زندگی زناشویی زوج ها آشکارا نشان می دهد، که چنین شکست هایی چهار دلیل عمده دارند.
دوشنبه، 12 تیر 1396 - 23:57

پنج گام مهم پس از حضور در یک نمایشگاه یا رخداد شبکه ای پنج گام مهم پس از حضور در یک نمایشگاه یا رخداد شبکه ای
طبیعتا پیش از آن که انسان در چنین نمایشگاه یا رخدادی حضور پیدا کند، برایش دو مورد شایان توجه وجود داشته اند. نخست اینکه با چند فرد گوناگون کار شبکه ای انجام داده است. دوم اینکه مزیت چنین حضوری ارائه موقعیت های مناسب جهت ارتباطات رو در رو با مسوولان جذب نیرو، تصمیم سازان شرکت های مربوطه، و همچنین افرادی هستند، که می توانند برایش مهم باشند.
دوشنبه، 12 تیر 1396 - 15:54

اندازه گیری تاثیر روابط عمومی بر ادراک برند مصرف کننده اندازه گیری تاثیر روابط عمومی بر ادراک برند مصرف کننده
برای اطمینان از اینکه تصویر نام تجاری در ذهن مصرف کنندگان به شدت حمایت می شود، تیم های روابط عمومی اکنون نیاز به تنظیم استراتژی های خود در محیط رسانه های جدید دارند. از آنجا که اخبار به سرعت سفر می کند، تیم های روابط عمومی باید حتی سریعتر عمل کنند تا از نابودی بالقوه وفاداری برند و حمایت مصرف کننده جلوگیری شود.
پنجشنبه، 8 تیر 1396 - 17:37

روابط عمومی متنوع چیست؟ روابط عمومی متنوع چیست؟
روابط عمومی متنوع یکی از مفاهیمی است که در مدیریت استراتژیک روابط عمومی و نیز برنامه ریزی های ارتباطی به کار می رود و منظور از آن، متنوع سازی تمامی فعالیت های سازمان در رابطه با نیاز و میل مخاطبان و ذینفعان است تا اطمینان حاصل گردد که این فعالیت ها در راستای اهداف موردنظر قرار دارد.
یکشنبه، 11 تیر 1396 - 12:52

بهترین شیوه های روابط عمومی B2B چیست؟ بهترین شیوه های روابط عمومی B2B چیست؟
B2B PR سرمایه ای بزرگ از زمان و انرژی است. در این زمینه سرمایه گذاری لازم را با توجه به رویکرد خود در زمان مناسب انجام دهید. اکنون که می دانید بهترین شیوه های روابط عمومی B2B چیست، این تغییرات را در نظر بگیرید.
شنبه، 10 تیر 1396 - 07:56

پخش ماهواره ای به صرفه‌ترین راه برای توزیع مقالات خبری ویدیویی پخش ماهواره ای به صرفه‌ترین راه برای توزیع مقالات خبری ویدیویی
پخش ماهواره ای به صرفه‌ترین راه برای توزیع VNR ها است. به علاوه، بیشتر کارگردان های خبری این روش را بر راه های دیگر ترجیح می‌دهند. عملاً تمام ایستگاه‌های تلویزیونی امروزه حداقل دارای یک آنتن گیرنده‌ی ماهواره ای هستند.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:19

روزنامه نگاری علمی در مقابل روابط عمومی علمی روزنامه نگاری علمی در مقابل روابط عمومی علمی
تشخیص روزنامه نگاری علمی و روابط عمومی علمی از هم می تواند دشوار باشد. کار متخصص روابط عمومی آن است که حداکثر توجهات را به هر داستان جلب نماید. کار روزنامه نگار آن است که داستان را پیدا کند و شواهدی که پشت آن داستان قرار دارد را گزارش دهد، صرف نظر از این که داستان مربوط به چه کیست.
شنبه، 3 تیر 1396 - 00:59

روابط عمومی و مدیریت روابط عمومی و مدیریت
رابطۀ بین روابط عمومی و سایر فرایندهای مدیریت به میزان زیادی به سازمان مربوطه مرتبط است. روابط عمومی اساساً خدمتی را، نه فقط برای سازمان بلکه بر مبنای نیازها، برای مخاطبان و تک تک مردم عرضه می‌کند.
یکشنبه، 4 تیر 1396 - 08:39

وقتی کسی می‌گوید، "روابط‏ عمومی"، اوّلین مطلبى که به ذهن شما می‌رسد چیست؟ وقتی کسی می‌گوید، "روابط‏ عمومی"، اوّلین مطلبى که به ذهن شما می‌رسد چیست؟
اگرچه تبلیغات بخش بزرگی از روابط عمومی بوده و بیانیه‌های خبری تدبیری عملی است، امّا روابط عمومی به مراتب بیش از این است. به معنای دقیق‌تر، روابط عمومی بیش از تبلیغات است و بسیاری از تدابیر فراسوی بیانیۀ خبری برای وصول به اهداف وجود دارد.
شنبه، 3 تیر 1396 - 08:34

نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات
روابط عمومی و بازاریابی اهداف یکسانی را دنبال می‌کنند. ارتقا و بهبود نقش روابط عمومی در سمت و سویی که بتواند منجر به افزایش ارتباط شما با مشتریان و جلب اعتماد آن‌ها شود، می‌تواند منجر به موفقیت شما در کسب و کارتان باشد.
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 14:09

روابط ‏عمومی به عنوان "مرزگستر" روابط ‏عمومی به عنوان "مرزگستر"
فرد مرزگستر نمایندۀ مصالح ارباب رجوع و نیز علایق افراد مرتبط است. یک پای مرزگستران در داخل سازمان و پای دیگر خارج از آن است و آنها دارای این شهامت هستند که افراد بخش مدیریت را که گاهی اوقات اهمّیت روابط را فراموش می‌کنند به مبارزه بطلبند.
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 08:45

شرکت روابط عمومی را انتخاب کنید که نشان دهنده اندازه شرکت شما باشد شرکت روابط عمومی را انتخاب کنید که نشان دهنده اندازه شرکت شما باشد
قانون کلی این است که برای دریافت خدمات روابط عمومی به خدمات رسانی مراجعه کنید که نشان دهنده اندازه کسب و کار شما باشد.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 00:21

مزایای بهره گیری از متخصصین حرفه ای روابط عمومی مزایای بهره گیری از متخصصین حرفه ای روابط عمومی
تنظیم یا اجرای نادرست برنامه، یکی از بزرگ ترین دلایل شکست فعالیت های روابط عمومی است. اطلاعیه های رسانه ای با نگارش بد، یا بیش از حد تجاری کردن آن ها و ... اولین حضور رسانه ای شما برای همیشه ماندگار است – از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 00:30

آیا من استطاعت مالی اجرای یک فعالیت روابط عمومی را دارم؟ آیا من استطاعت مالی اجرای یک فعالیت روابط عمومی را دارم؟
"خیلی دوست دارم فردی را برای اجرای حرفه ای برنامه های تبلیغاتی خود استخدام کنم، اما ما توان مالی این کار را نداریم، بنابراین مجبور هستم خودم این کار را انجام دهم." این جمله ای است که به کرات از بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک می شنوم.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 00:14

روابط عمومی روابط عمومی
روابط عمومى دانشى است که به وسیله آن سازمان ها آگاهانه مى کوشند، بر مسئولیت اجتماعى خویش عمل کنند تا بتوانند، تفاهم و پشتیبانى کسانى را که براى توسعه اهمیت دارد، به دست آورند.
جمعه، 26 خرداد 1396 - 18:19

نقش ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در دوران حکومت حضرت علی (ع) نقش ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در دوران حکومت حضرت علی (ع)
حکومت آن حضرت، همانند دیگر حکومت‌ها، به مدیران و امیرانی نیاز داشت که با داشتن مهارت‌های ارتباطی مؤثر، درپی جلب رضایت و خرسندی کارکنان و مراجعان باشند و نیز با ایجاد این ارتباط مؤثر و دوسویه، حکومت را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.
دوشنبه، 7 تیر 1395 - 12:52

   روابط عمومی و علائم تجاری    روابط عمومی و علائم تجاری
همه روندهای مربوط به قانون علائم تجاری نشان می دهد که کارگزاران روابط عمومی برای حفاظت از این شکل مالکیت معنوی، ضروری هستند.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 08:14

 تفکـر مثبـت و روابط عمومـی: پنج پیشـنهاد  تفکـر مثبـت و روابط عمومـی: پنج پیشـنهاد
احساس مثبت شما بر روی یک محصول می تواند تاثیر به مراتب بیشتری گذاشته و واقعا در پیچ های رسانه ای شما، بیانیه های مطبوعاتی و به کارگیری های تان، منعکس خواهد شد.
سه شنبه، 23 خرداد 1396 - 07:56

روابط‌عمومی در شرکت‌های خدماتی روابط‌عمومی در شرکت‌های خدماتی
تحقیقات کنونی در حوزه روابط‌عمومی به عنوان افزایش‌دهنده اعتماد بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده از صنایع مختلف است. سازمان‌های خدماتی مطالعات متعددی را در بازارهای مختلف انجام داده‌اند. اما همچنان کمبود تحقیقات در بسیاری از صنایع مشاهده می‌شود.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 10:00

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ کانال تلویزیونی جنوب (تله سورTeleSUR) و گسترش جنگ امواج در قاره آمریکا


  شماره 43 فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد


  چگونه کارشکنی ها و بهانه ها می تواند سبب از دست رفتن قدرت کاخ سفید شود


  بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی


  تولید یک فعالیت سازمان یافته در روابط عمومی


  گزارش 5WPR حاکی از افزایش دو رقمی درآمد در نیمه اول سال 2017 دارد


  سیلی از سوگواره‌های زمخت در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خبر بازنشسته شدن برنامه «پینت»


  ارائه آنتی ویروس رایگان برای کاربران جهان توسط "شرکت کاسپرسکی"


  تقدیر از میرزا بابا مطهری نژاد پیشکسوت عرصه ارتباطات


  گوگل پیکسل ۲ به بازار می‌آید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: بیانیه هیئت داوران دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی