درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 23:04   

علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی

  علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی


ادامه ادامه مطلب یک

سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت

  سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت


ادامه ادامه مطلب دو

سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده

  سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده


ادامه ادامه مطلب سه

درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم

  درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شاهکار روابط عمومی‌ پپسی در سال ۲۰۰۰
  جلسه آموزشی «ارتباط مؤثر با رسانه‌ها» در بنیاد شهید برگزار شد
  سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده
  درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم
  سال 2040 در بریتانیا کشاورزی توسط رباتها انجام خواهد شد
  سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت
  آیا "بیت‌کوین" و یا پول‌های دیجیتالی، دلار را از اریکه رهبری نظام پولی جهان پائین خواهند کشید؟
  با پول‌هایمان چه کنیم؟
  بشیر: «ژورنالیسم علمی» در ایران ناشناخته باقی مانده است
  مشاور روابط عمومی انجمن صنایع خوراک دام ایران منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول
برای نخستین بار، نهم نوامبر 2008 استیو کرافت گزارشگر اینوستیگیتیو شبکه تلویزیونی «سی بی اس» آمریکا، در مجله مصوّر این شبکه گوشه ای ازخروج روابط عمومی از دایره اصول و تعاریف مربوط را آشگار ساخت و راز انتخاب شگفت انگیز «بارک اوباما» و کارها و شگرد تیم روابط عمومی اورا برملا ساخت.
سه شنبه، 26 بهمن 1395 - 11:10

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

تغییر چهره روابط عمومی تغییر چهره روابط عمومی
قسمت جالب روابط عمومی، تغییر و انتقال آن است و ارتباطات در سرتاسر کره زمین امتداد یافته است. من عقیده دارم که روابط عمومی ارزش و اعتبار بیشتری کسب می کند تا اینکه اعتبار خود را از دست بدهد.
سه شنبه، 23 بهمن 1397 - 11:07

4 ابزار دیجیتالی که روابط عمومی را متحول می‌کنند 4 ابزار دیجیتالی که روابط عمومی را متحول می‌کنند
تکنولوژی‌های جدید در حال تغییر در چگونگی ارتباط ما با یکدیگر و کسب‌وکارها با یکدیگر هستند. برای متخصصان روابط عمومی، پذیرفتن ابزارهای جدید، فرصت‌های جدیدی را برای برآورده کردن نیازهای مشتریان فراهم می آورد. در اینجا چهار فرصت از طریق رسانه‌های اجتماعی به متخصصان روابط عمومی و کسب‌وکار‌های کوچک در سال 2018 پیشنهاد شده است:
سه شنبه، 16 بهمن 1397 - 08:01

روابط عمومی موثر روابط عمومی موثر
مسؤلان برای رسیدن به نوآوری موفقیت آمیز و اجرای توسعه گسترده سازمانی، نیاز دارند تا اطلاعاتی در مورد فعالیت های سازمان بدانند. تلاش های روابط عمومی می تواند با فراهم کردن اطلاعات مناسب در مورد محدودیت های محیطی و مسایل درون سازمانی، مسئولان را در جهت تطبیق سازمانی یاری دهد.
شنبه، 13 بهمن 1397 - 08:29

چگونه متخصصان ارتباطات می توانند مجموعه مهارت های خود را در سال 2019 افزایش دهند چگونه متخصصان ارتباطات می توانند مجموعه مهارت های خود را در سال 2019 افزایش دهند
با نگاهی به سال پیش رو، متخصصان روابط عمومی مجموعه مهارت های خود را متناسب با نیازهای فزاینده این صنعت تنظیم کنند. این به این معنی است که یادگیری چیزهای جدید ممکن است برای آنها نا آشنا باشد و ماهر شدن در برخی مهارت ها ممکن است به طول بیانجامد. متخصصان روابط عمومی باید همیشه به مجموعه مهارت های خود بیافزایند و تاثیر بسزایی در این صنعت داشته باشند.
پنجشنبه، 11 بهمن 1397 - 13:48

نگـاه چامسکی به صنعت روابط عمومی نگـاه چامسکی به صنعت روابط عمومی
ایالات متحده پیشگام صنعت روابط عمومی بوده است. مسئولیت این صنعت همان گونه که رهبران آن تعیین می کردند عبارت بود از کنترل اذهان عمومی، این عده مطالب زیادی از موفقیت های کمیسیون کریل و نتایج مطلوبی که از ابداع هیولای سرخ و پیامدهای آن به دست آورند، فرا گرفتند.
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 - 08:01

ارزش شهرت و اعتبار در روابط عمومی ارزش شهرت و اعتبار در روابط عمومی
حقیقت این است که خوشنامی، بزرگترین سرمایه دوران حرفه ای ماست. این شهرت باعث ایجاد اعتماد و الهام بخشی می شود. همچنین در کنار آماده سازی و تلاش بسیار، شهرت می تواند سبب موفقیت ما در زندگی حرفه ای و شخصی شود.
شنبه، 6 بهمن 1397 - 08:00

مسئولیت اجتماعی را جدی بگیریم مسئولیت اجتماعی را جدی بگیریم
مسئولیت اجتماعی شرکت بدون شک یکی از بهترین روشها برای کسب موقعیت مطلوب به‌عنوان یک برند است درحالی‌که تأثیر اجتماعی مثبتی نیز می‌گذارد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 14:39

مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی
در عصری که شبکه های مختلف ارتباطی تلویزیونی و ماهواره یی با سرعت بالا و به صورت رقابتی و قارچ گونه در سراسر دنیا، برای تاثیرگذاری بر مخاطبان و یافتن مخاطبان جهانی در حال گسترش هستند، نمی توان رادیو و تلویزیون یک کشور را در چند شبکه دولتی خلاصه کرد و این روال انحصاری را بدون هیچ گونه بازنگری در آن ادامه داد؛ حتی اگر این بازنگری نیازمند زمان، تلاش های کارشناسی و تعریف قوانین و آیین نامه هایی باشد که طبق ضوابط و مقررات، فعالیت بخش خصوصی در عرصه تولید و پخش برنامه های تلویزیونی را به رسمیت بشناسند.
دوشنبه، 1 بهمن 1397 - 14:48

6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت 6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت
همه‌ ما فکر می‌کنیم که داستان مان مهمترین و بهترین داستان است. داستان‌هایی که طنین‌انداز در جامعه می‌شوند در خصوص مردم هستند. قبل از تائید نهایی به یک روزنامه‌نگار اجازه دهید تا بداند که یک داستان چگونه بر روی زندگی مردم تأثیر می‌گذارد.
دوشنبه، 1 بهمن 1397 - 08:17

اطلاعیه‌ رادیو و تلویزیونی‌ را چگونه باید تهیه کرد؟ اطلاعیه‌ رادیو و تلویزیونی‌ را چگونه باید تهیه کرد؟
ایجاز، رمز دست‌ یافتن‌ به‌ یک‌ گزارش‌ مؤثر رادیو ـ تلویزیونی‌ است‌. از همان‌ منطق‌ و نظم‌ کلی‌ که‌ برای‌ گزارش‌ چاپی‌ خود استفاده‌ کرده‌اید پیروی‌ کنید، با این‌ تفاوت‌ که‌ حجم‌ نوشته‌ را به‌ یک‌ صفحه‌ و یا کمتر کاهش‌ دهید.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 08:00

چگونه گزارش‌ سالانه‌ حرفه ای بنویسیم؟ چگونه گزارش‌ سالانه‌ حرفه ای بنویسیم؟
متأسفانه‌ بسیاری‌ از کارگزاران‌ روابط عمومی در آخرین‌ ماه‌های‌ سال‌ شتابزده‌ به‌ تهیه‌ گزارش‌ سالانه‌ می‌پردازند یا آن‌گونه‌ که‌ باید و شاید در گردآوری‌ و ارزیابی‌ منابع شان‌ همت‌ به‌ خرج‌ نمی‌دهند.
شنبه، 22 دی 1397 - 08:00

عکاسی در عصر سرمایه‌داری ارتباطی عکاسی در عصر سرمایه‌داری ارتباطی
دنیای هنر بخش زیادی از توجه خود را به رفتار کاربران اینترنت معطوف کرده است. اما شکنندگی این خودِ نئولیبرال، این اضطرار به دیده شدن، این هنجارهایی که به‌واسطه‌ به اشتراک‎گذاری عکس بازتولید شده و هم‌زمان ویران می‌شوند، فقط یک روی سکه هستند. این نگرشِ محدود، ناتوان از دیدن روال‌هایی است که از طریق آن‌ها پول در درون و برون دنیای هنر ساخته می‌شوند. برای مارک زاکربرگ و لری گاگوسیان، خودنمایی تجارتی عظیم است. این بدان معناست که عکاسی، کار است؛ دنیای هنر همانند اینترنت یک کارخانه است و نه یک محل بازی ساده.
یکشنبه، 16 دی 1397 - 22:07

شش گام برای توسعه روابط عمومی شش گام برای توسعه روابط عمومی
متخصصان بازاریابی به شما خواهندگفت که یک مجموعه روابط عمومی که به درستی برنامه ریزی شده است، اغلب از تبلیغات موثرتر می باشد. این آموخته شما را در تشکیل و توسعه هسته مجموعه فعالیت های روابط عمومی‌تان در شش مرحله آسان کمک خواهدکرد:
یکشنبه، 16 دی 1397 - 09:42

شنونده صبور حرف های دیگران باشید شنونده صبور حرف های دیگران باشید
خوب شنیدن، یک مهارت و یک استعداد خاص است که باید آن را بیاموزید وتمرین کنید. یک شبه درست نمی شود،خودبخود هم اتفاق نمی افتد،نیاز به تمرین دارد. امروزه شنونده دلسوز و صبور کیمیاست. با صبر و حوصله به حرف های دیگران گوش دهید و در تجربیاتشان سهیم شوید.
یکشنبه، 16 دی 1397 - 08:00

شروع سال نو را با پنج مرحله در روابط عمومی آغاز کنید شروع سال نو را با پنج مرحله در روابط عمومی آغاز کنید
حتی بعد از داشتن دهه‌ها تجربه کاری، ما می‌توانیم از گام‌های ساده روزانه، موارد زیادی یاد بگیریم. در انتظار یک تصمیم بزرگ در سال جدید نمانید با تصمیمات کوچک شروع کنید.
شنبه، 15 دی 1397 - 08:22

سه مهارتی که نسل بعدی روابط عمومی حرفه‌ای باید آن را فرابگیرند سه مهارتی که نسل بعدی روابط عمومی حرفه‌ای باید آن را فرابگیرند
همان‌طور که روابط عمومی و بازاریابی باهم تراز می‌شوند (و بسیاری از رسانه‌ها نیازمند پرداخت برای مکان‌های تبلیغ هستند)، به متخصصان روابط عمومی نیاز دارد تا چشم‌انداز رسانه‌ها که فراتر از بخش کسب درآمد سنتی است را درک کنند. این امر ‌بویژه همانند خطوط بین پرداختی، درآمد به‌دست‌آمده و تحت مالکیت آن‌ها، صادق است.
چهارشنبه، 12 دی 1397 - 08:16

چه کسی باید با بلاگرها صحبت کند؟ چه کسی باید با بلاگرها صحبت کند؟
شاید این نقطه نظر برای شرکت هایی که می خواهند در اردوهای روابط عمومی 2 موفقیت کسب کنند مفید باشد. اما بسیاری هنوز در تلاشند از روش های سنتی برای برخورد با رسانه ها استفاده کنند و دیگر ببینید آنها چقدر در اشتباهند.
دوشنبه، 22 بهمن 1397 - 23:53

پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز
معمول‌ترین ویژگی لازم برای هر متخصص روابط عمومی عشق، انگیزه و چارچوب‌های قوی کاری است. اگر انگیزه و چارچوب‌های قوی کاری نباشد هیچ میزان از آموزش یا حقوق بالا نمی تواند موجب موفقیت فرد در حوزه روابط عمومی شود.
یکشنبه، 9 دی 1397 - 08:01

پنج راه بدست آوردن اعتبار پنج راه بدست آوردن اعتبار
مهارت‌های ارتباطی نقش بسیار مهمی در به دست آوردن اعتبار ایفا می‌کنند. به عنوان مثال، افرادی که با دقت به دیگران گوش می‌دهند و نظرات‌شان علمی و خرمندانه است، نسبت به کسانی که خوب به صحبت‌های دیگران گوش نمی‌دهند و بدون فکر کردن صحبت می‌کنند، از اعتبار بیشتری برخوردار هستند.
شنبه، 8 دی 1397 - 21:26

چگونگی استفاده از مسئولیت اجتماعی شرکت برای موفقیت در روابط عمومی چگونگی استفاده از مسئولیت اجتماعی شرکت برای موفقیت در روابط عمومی
با مشارکت بیشتر در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)، فرصت‌هایی در خصوص جایگاه اجتماعی مطلوب به وجود می‌آید. این در حالی است که گروه‌های روابط عمومی می‌خواهند این جایگاه را بیان کنند، اما مراقب باشید این جایگاه بایستی به شکلی درست بیان شود.
چهارشنبه، 5 دی 1397 - 01:00

سه نکته درخصوص تولید محتوا توسط افراد متخصص سه نکته درخصوص تولید محتوا توسط افراد متخصص
محتوا زمانی که انسانی می‌شود و یک فرد و چهره مرجع آن را بیان می کند، بسیار قدرتمند می‌شود. تولیدکنندگان محتوای شما می‌توانند تحقیق کنند و یک مقاله مفید، آموزنده یا یک گزارش کامل بنویسند و اسم خودشان را ضمیمه آن کنند. بااین‌حال آنچه خوانندگان به دنبال آن هستند، داستان‌هایی از افراد واقعی هستند که می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.
سه شنبه، 4 دی 1397 - 10:38

علمی به نام «کار تیمی» علمی به نام «کار تیمی»
«کار تیمی» را می توان به عنوان علمی نوین به شمار آورد که در بسیاری از صنایع و نوآوریها فاکتوری تعیین کننده است. هر تیم یا گروه ترکیبی از شخصیتهای مختلف است و در این گزارش به راهکارهایی درباره به دست آوردن بهترین نتیجه از چنین ترکیبی پرداخته شده است.
دوشنبه، 3 دی 1397 - 21:53

آنچه باید بدانیم!/  نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌ آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
فراموش‌ نکنید که‌ سخنرانی‌ باید به‌ راحتی‌ قابل‌ خواندن‌ باشد. متن‌ آن‌ را باید یک‌ خط‌ در میان‌، یا دو خط‌ در میان‌ بنویسید و جای‌ خالی‌ کافی‌ در حاشیه‌ آن‌ باقی‌ بگذارید. برای‌ واژگانی‌ که‌ ممکن‌ است‌ غلط‌ تلفظ‌ شوند از املای‌ آوانگار استفاده‌ کنید.
دوشنبه، 3 دی 1397 - 08:51

آیا حرفه ای های روابط عمومی فقط واسطه اند؟ آیا حرفه ای های روابط عمومی فقط واسطه اند؟
من به جرات می گویم که متخصصان روابط عمومی، آگاه تر از همکاران رسانه ای هستند. بچه های روابط عمومی به این در و آن در می زنند تا مطلبی بیابند، گزارشی تهیه کنند و آن را بررسی کرده اطلاعات دقیق و عمیقی درباره مشتریان خود به دست آورند ... و سپس مورد بی اعتنایی واقع شده و ببینند که نقشی بیش از یک ویراستار نداشته اند.
شنبه، 22 دی 1397 - 23:50

پنج راه ایجاد یک روابط عمومی خوب پنج راه ایجاد یک روابط عمومی خوب
شفافیت می‌تواند شامل هر شخصی شود از یک شهروند عادی گرفته تا رئیس‌جمهور. شفافیت به معنی واضح بودن است. به این معنی که حرفی را بزنیم که واقعاً اتفاق افتاده است حتی اگر آن حرف را دوست نداشتیم. این موضوع اعتماد را برای مؤسسات ما به وجود می‌آورد و از فرسایش مؤسسات مان جلوگیری می‌کند. به‌عبارتی‌، همان «روابط عمومی خوب.»
سه شنبه، 27 آذر 1397 - 09:00

نقدی بر انتخاب برترین های روابط عمومی بیمه/ انتخاب عادلانه برترین ها ...؟! نقدی بر انتخاب برترین های روابط عمومی بیمه/ انتخاب عادلانه برترین ها ...؟!
ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور در حالی برگزیدگان خود را در هفت محور تخصصی معرفی کرد که این اقدام ذاتاً مثبت، در نحوه اجرا با سئوالاتی مواجه است.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 22:43

زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام زمستان سرد، راه های فرسوده و راهداران گمنام
چند سالی است که روابط عمومی این سازمان -سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- ضمن اطلاع رسانی صحیح با هماهنگی مرکز پلیس راه های کشور، نسبت به تسهیل در امور ارتقاء سطح ایمنی، خدمات و کاهش ضایعات زیست محیطی در حمل و نقل جاده‌ای کشور، با برنامه‌ریزی و آموزش عمومی و تخصصی جهت کارکنان سازمان نسبت به فراهم ساختن زمینه‌های لازم به منظور ایجاد گسترش تخصص های مورد نیاز ناوگان ترابری جاده‌ای کشور، با انجام مطالعات کاربردی و اجرای پروژه‌های پژوهشی، گام های مهمی را برداشته است.
پنجشنبه، 22 آذر 1397 - 00:58

آنچه باید بدانیم؟/ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌ آنچه باید بدانیم؟/ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌
کارشناس‌ روابط عمومی‌، کارشناسی‌ است‌ که‌ مهارت های‌ لازم‌ را در زمینه‌ روابط عمومی‌ آموخته‌ باشد. این‌ مهارت‌ها در اصل‌ همان‌ مهارت‌ها و آموزش‌هایی‌ است‌ که‌ فرد برای‌ فعالیت‌ در روابط عمومی‌ دردانشگاه‌ آموخته‌ است‌.
چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 09:25

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه قم


  آمازون در 2 سال گذشته هیچ مالیاتی در آمریکا پرداخت نکرده است


  دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی: روابط عمومی ها منعکس کننده خواسته های مردم به مسئولان باشند


  بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه: اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود


  مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: برای برقراری ارتباط موثرتر با جامعه هدف نیازمند یاری هنرمندان هستیم


  اعتقاد اکثر کانادایی‌ها بر تاثیرات منفی فیس بوک در انتخابات فدرال


  چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟


  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی