درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 18:58   

لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل

  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰
  سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب شد
  نشست شورای مدیران‌ روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی بیمه دی برگزار شد
  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت
  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها
  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟
  دیجیتال
  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه
  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد
  تغییرات گوگل در گوشی‌های پیکسل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟ بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟
یک گزارش اخیر نشان داد که ۴۰ درصد مدیران معتقد نیستند که روابط عمومی ارزش خوبی را برای نام تجاری آنها به ارمغان می آورد. بدون شک وقتی این مطلب را می خوانیم، اولین ترس ما این است که مردم اعتماد خود را به روابط عمومی به عنوان یک صنعت از دست داده و این بی اعتمادی در حال گسترش است.
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 08:09

 نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد
شخصیت بزرگسال درون ما، می داند که گذشت زمان از هیجانها و اضطراب ها می کاهد. می داند که همیشه یک راه جدید یا رفتار جدید هست که باعث می شود از بن بست ها عبور کنیم.
دوشنبه، 29 مهر 1398 - 15:51

چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟ چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟
فارغ از درآمد و تعداد جایزه هایی که فیلمهایی اینچنینی جمع می کنند، مطالعات ما به صورت متقن دلیل دیگری را در اهمیت آنها ارایه می دهد. کودکان به دنیای متنوعی از تصاویر رسانه ای نیازمندند و در بیشتر موارد آنها یکی را نداشته اند.
دوشنبه، 29 مهر 1398 - 13:14

آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟ آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟
ارزش افزایشی اعتبار، معرف خوبی برای روابط عمومی و متخصصان ارتباطات یک شرکت است. با این حال، اگرچه مدیریت شهرت با ارزش است، اما همیشه به خوبی درک نشده است و اغلب با مدیریت بحران اشتباه گرفته می شود، این در حالی است که این دو با هم همپوشانی دارند اما مجزا هستند.
یکشنبه، 28 مهر 1398 - 08:02

مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک
اینفوگرافیک از پیوند دو حوزه گرافیک و اطلاعات حاصل می شود. در کنار عناصر و ابزارهای مورد استفاده بصری در اینفوگرافیک اعم از انواع تصاویر، دیاگرام، نقشه، نمودار، نمادها و نشانه ها، آیکونها، علائم، مقیاسها و...، از فونت نیز در این آثار بهره گرفته می شود.
سه شنبه، 23 مهر 1398 - 14:30

استراتژی محتوا چیست؟ استراتژی محتوا چیست؟
استراتژی محتوا فقط روش دیگری برای توصیف فرآیند برنامه ریزی، توسعه و مدیریت مفید و قابل استفاده نوشتاری یا دیگر انواع محتوای تعاملی است.
دوشنبه، 22 مهر 1398 - 08:03

6 دلیل برای اینکه روابط عمومی تاثیرگذار، مهمتر از همیشه شده است 6 دلیل برای اینکه روابط عمومی تاثیرگذار، مهمتر از همیشه شده است
تجارت روابط عمومی رونق دارد. یکی از دلایل آن این است که روابط عمومی نسبت به همیشه مهم تر وبا ارزش تر شده است.
یکشنبه، 21 مهر 1398 - 08:01

پنج روش برای القاء کردن احساسات در داستان گویی شما پنج روش برای القاء کردن احساسات در داستان گویی شما
هنگام انتخاب موضوع، از خود این سوال را بپرسید که داستان در مورد چه کسی است. "نباید در مورد شما باشد " اینجاست که بسیاری از ارتباطات مورد سوء استفاده قرار می گیرند. او می گوید :"یک داستان خوب جایی است که می توانیم خود را در آن ببینیم، نه برند تجاری. این یک تجربه است که می توانیم با او همدلی کنیم که همدلی با درک‌ افکار، احساسات و شرایط شخص دیگر از دیدگاه او و نه از دیدگاه ما آغاز می شود."
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 - 00:14

شبکه های اجتماعی در روابط عمومی شبکه های اجتماعی در روابط عمومی
شبکه‌های اجتماعی می‌تواند هدف‌های روابط عمومی را دنبال کنند. شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص ابزارهای جانبی آن مثل ابزارهای مانیتورینگ و Social listening به متخصصان روابط عمومی کمک می‌کنند تا مدیریت بهتری نسبت به فرایند حسن شهرت و برندینگ کسب‌وکار خود داشته باشند.
یکشنبه، 14 مهر 1398 - 13:43

سلبریتی‌ها چه فرقی با آدم‌های مشهور دارند؟ سلبریتی‌ها چه فرقی با آدم‌های مشهور دارند؟
شهرت که بر مَدار اعمال قهرمانانه و کردار شایستۀ قهرمانان کاریزماتیک و به‌اصطلاح بزرگ‌مردان می‌چرخید، جایگاهی ویژۀ عده‌ای خاص بود: اسکندر کبیر، شارلمان، مارکو پولو، افلاطون، ارسطو، لئوناردو داوینچی، ژاندارک، و امثالشان.
یکشنبه، 14 مهر 1398 - 11:35

مشخصات روابط عمومی چیست؟ مشخصات روابط عمومی چیست؟
متخصصان روابط عمومی تحت نام های مختلفی از جمله متخصصان ارتباطات و یا متخصصان رسانه شناخته می شوند. این عنوان هر چه که باشد، این افراد با مسئولیت های مختلفی روبرو هستند و به کارفرمایان گزارش می دهند.
شنبه، 13 مهر 1398 - 08:00

تفاوت بین ارتباطات شرکتی و روابط عمومی تفاوت بین ارتباطات شرکتی و روابط عمومی
از آنجا که ارتباطات سازمانی نبض مداوم درباره اتفاقات در درون یک سازمان است، می تواند یک منبع ارزشمند برای افراد جوان روابط عمومی باشد که به دنبال جمع آوری سریع اطلاعات برای داستانی هستند که برای رسانه ها یا افراد خارجی تهیه می کنند.
سه شنبه، 9 مهر 1398 - 08:09

چگونه ارتباطات می تواند هوش هیجانی را در محل کار تقویت کند چگونه ارتباطات می تواند هوش هیجانی را در محل کار تقویت کند
از ارتباطات خود برای ایجاد روابط اصیل، معنی دار و اساسی در سازمان خود استفاده کنید و از جایگاهتان برای موعظه کردن خبر خوب وحدت و انسجام استفاده کنید. این ممکن است عمیق ترین ویژگی بارز هوش هیجانی در محل کار باشد.
دوشنبه، 8 مهر 1398 - 08:08

درآمدی بر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی درآمدی بر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی
اگر شما می توانید نشان دهید که اهداف ویژه و قابل ارزیابی دارید، قادر خواهید بود که ارزش های خودتان را اثبات کنید. تنظیم اهداف قابل ارزیابی به برنامه ریزی در آینده کمک می کند و منافع مختلفی را برای شما به ارمغان می آورد که شما را قادر می سازد تا منابع بیشتری را برای فعالیت های بعدی خود جذب کنید.
چهارشنبه، 3 مهر 1398 - 13:14

بینش های کلیدی برای اجرای برنامه های روابط عمومی بینش های کلیدی برای اجرای برنامه های روابط عمومی
هر فعالیت ارتباطی بایستی بر مبنای یک مقصد بنا شود- چه یک فرآیند باشد یا یک مقصد مشخص- به طوری که تکمیل تمام فعالیت های برنامه ریزی شده به این معنی است که همه مقاصد نیز برآورده شده اند. یک برنامه روابط عمومی بایستی دستاورد موفقیت آمیز و مورد انتظار را مشخص کند.
یکشنبه، 19 آبان 1392 - 12:22

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند
صنعت روابط عمومی به شدت تغییر کرده است و برای موفقیت امروز باید از مهارت های قدیمی و جدید استفاده کنید. به نقل از مایکل اسمارت، "اگر ۸۰ درصد از وقت خود را در ۲۰ درصد از لیست خود که بیشترین تأثیر را بر مخاطبان شما دارد، صرف کنید، موفق خواهید بود."
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 20:24

چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد? چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?
روابط عمومی عبارت است از علم یا هنر تدوین و متعاقباً اجرای یک استراتژی که موجب تقویت و ایجاد یک پیوند و یک رابطه قابل اعتماد بین سازمان و مخاطبان (بازدید کنندگان) آن می شود. خلاصه اینکه، شما دو مسئولیت اصلی دارید. اولین مورد برای شرکت شما و دوم برای افراد کلیدی شرکت است.
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 08:53

 10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن 10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن
هر نویسنده حرفه ای به شما خواهد گفت که نوشتن یا حداقل خوب نوشتن زمان می برد. هر نویسنده حرفه ای درباره سرعت نوشتن مشورت خواهد کرد: نوشتن یک مطلب چقدر زمان می برد؟ هرچه بیشتر زمان ببرد، مورد پذیرش است. بنابراین اگر احساس می کنید کند هستید، شانس دارید این کار را به درستی انجام دهید.
سه شنبه، 26 شهریور 1398 - 22:14

بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
از سال ۲۰۱۹ چهار ماه باقی مانده است اما به نظر می رسد که شاهد یک سال رسوائی و بحران هستیم. سال گذشته، سال سوءاستفاده از داده های فیس بوک و سوء استفاده از اشتباهات متنوع استارباکس بود. امسال، سال بوئینگ و بحران مکس ۷۳۷ و خرده فروشانی که به خشونت اسلحه در جوامع خود پاسخ می دهند.
سه شنبه، 26 شهریور 1398 - 00:15

تحلیل محتوای نشریه پیام صادق: مطالعه موردی تحلیل محتوای نشریه پیام صادق: مطالعه موردی
در این پژوهش، 4 شماره از نشریه "پیام صادق" برای سال 1397 که توسط روابط عمومی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) منتشر شده اند، مورد تحلیل محتوا قرار گرفته اند. آشنایی با روش تحلیل محتوا، شناخت اجمالی مطالعه موردی، نگاهی به دانشگاه امام صادق (ع)، و ارائه اطلاعاتی درباره وضعیت این نشریه از مواردی است که در این پژوهش ارائه شده اند.
یکشنبه، 24 شهریور 1398 - 08:02

چگونه بازاریابی یکپارچه و روابط عمومی نیروی کار مدرن را دوباره تعریف خواهند کرد چگونه بازاریابی یکپارچه و روابط عمومی نیروی کار مدرن را دوباره تعریف خواهند کرد
نگران نباشید، تیم های بازاریابی و روابط عمومی خود را با یکدیگر ترکیب کرده و عنوان جدیدی را به همه اعضا بدهید. کارگران برای تشکیل تیم های یکپارچه و فرآیندهای کاری باید مهارت های جدیدی را توسعه دهند. بازاریابان باید از شیوه ها و مهارت های روابط عمومی آگاه شوند و برعکس. و سازمان ها برای آن آماده شده اند.
شنبه، 23 شهریور 1398 - 08:03

مقدمه ای بر تحلیل محتوای متون تولیدی روابط عمومی مقدمه ای بر تحلیل محتوای متون تولیدی روابط عمومی
تحلیل محتوای متون تولیدی روابط عمومیها یکی از مهمترین اقداماتی است که می تواند در تبیین جهت گیری سازمان و تعیین مفاهیم مطرح شده توسط آن، سودمند باشد.
سه شنبه، 12 آذر 1398 - 17:30

بایسته های روابط عمومی در تولید محتوا بایسته های روابط عمومی در تولید محتوا
نگارش در روابط عمومی ابعاد گسترده تری از صرف نوشتن دارد. روابط عمومی ها نگارش را در حوزه های مختلفی به کار می برند، که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:
یکشنبه، 5 آبان 1398 - 00:30

7 معضل پنهان روابط عمومی 7 معضل پنهان روابط عمومی
این روزها اگر شرکت شما اشتباهی انجام دهد، قبل از اینکه از این موضوع اطلاع پیدا کنید، در تمام صفحات فیس بوک و توییتر قرار خواهد گرفت و اکنون که شبکه های اجتماعی جریان اصلی اطلاعات هستند، شرکت ها از هر شکل و اندازه ای در معرض خطر هستند.
سه شنبه، 5 شهریور 1398 - 08:02

درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ" درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"
مستند نتفلیکس به بررسی عمق رسوایی کمبریج آنالیتیکا و پیامدهای طولانی مدت آن می پردازد. نویسنده راه حل های اساسی برای متخصصان صنعت ارایه می دهد. مستند "هک بزرگ" پرچم های قرمز اخلاقی زیادی را که متخصصان روابط عمومی باید به آن بپردازند، برافراشته است.
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 12:03

۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی
در ابتدا با مشخص کردن هدف خود از ارایه سخنرانی شروع کنید. سپس مطالب را برای مخاطبان خود تنظیم و آن را مختصر کنید. آیا می خواهید با یک سخنرانی واضح و به یاد ماندنی بر مخاطبان خود تأثیر ماندگار بگذارید؟
یکشنبه، 27 مرداد 1398 - 22:42

 مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی
در این مقاله هدف اصلی من بررسی برخی از مزیت های کسب و کارهای کوچک نسبت به برندهای بزرگ در زمینه روابط عمومی و شیوه های کسب موفقیت آنهاست. در ادامه تحت سه بخش جداگانه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.
شنبه، 26 مرداد 1398 - 11:38

۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید
به طور سنتی، وظایف تحت عنوان روابط عمومی شامل انتشار اخبار شرکت ها و انتشارات مطبوعاتی، اشکال مختلف تبلیغات، کنترل خسارت و رابطه با رسانه هاست. با این حال ، با ظهور شبکه های اجتماعی، محتوای دیجیتالی دموکراتیک شد. در نتیجه روابط عمومی مجبور شد با دنیایی سازگار شود که همه چیز در زمان واقعی اتفاق می افتد و بلاگ یا فید توییتر هر کسی می تواند داغترین خبر روز باشد.
شنبه، 26 مرداد 1398 - 08:05

چرا باید از گفتن اینکه "هیچ کس در روابط عمومی نمی میرد" خودداری کنیم؟ چرا باید از گفتن اینکه "هیچ کس در روابط عمومی نمی میرد" خودداری کنیم؟
اگرجوانب مثبت روابط عمومی می خواهند در میزهای مدیران ارشد شرکت ها قرار بگیرند، ما باید جلوی کمرنگ کردن تخصص خود را بگیریم و قدرت این کار را بشناسیم. روابط عمومی هنگامی که به خوبی و به درستی انجام شود، می تواند یک نیروی جهانی برای تغییر و تحول در زندگی باشد.
سه شنبه، 22 مرداد 1398 - 20:05

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  سواد آمارى


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود