درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 13:14   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است

  افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فصلنامه «مطالعات فرهنگ-ارتباطات» موفق به دریافت رتبه الف شد
  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل برگزار شد
  آن نغمه که مردم می‌سپارند به یاد
  فیس بوک خود را برای هرج و مرج های بعد از انتخابات 2020 آماده می کند
  ۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار
  با کمک هوش مصنوعی/ فضای یوتیوب برای کودکان امن تر می شود
  چارچوبی برای مدیریت بازاریابی پایدار
  پیش به سوی بازاریابی پایداری
  پلیس ترکیه در مورد مرگ مشکوک خبرنگار روسی-آمریکایی تحقیق می‌کند
  فروش سهام عدالت تا سقف 60 درصد در بانک رفاه کارگران امکان پذیر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

نقش متقابل روابط‌عمومی و افکارعمومی نقش متقابل روابط‌عمومی و افکارعمومی
علوم ارتباطات و روابط عمومی با تمامی وسایل و ابزار خود سعی بر این دارند که بر افکار عمومی نفوذ کرده و خواسته ها و مطلوبات خود را در اذهان و افکار عمومی جای دهند.
شنبه، 17 تیر 1391 - 20:38

اگر حرفی برای گفتن ندارید سکوت کنید اگر حرفی برای گفتن ندارید سکوت کنید
استراتژی‌های روابط‌عمومی که تا قبل از شیوع کرونا در دنیا، اثرگذار بود، امروز در حال تغییر است. در یک‌دهه اخیر از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹ تولید و انتشار محتواهای خبری در رسانه‌ها و تعریف کمپین‌های تبلیغاتی گسترده آفلاین با استراتژی روایت داستان برند و رهبری بازار، توسط روابط‌عمومی‌ها اجرا می‌شد و اثرگذار هم بود اما چه کسی می‌توانست شرایط امروز و ناشی از شیوع ویروس کرونا را پیش‌بینی کند؟
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 - 09:30

مزایای استراتژی ساده‌سازی مزایای استراتژی ساده‌سازی
استراتژی‌های ساده‌سازی نیز می‌توانند با ارائه محصولات بهتر و کاربردی‌تر یا خدمات و محصولات ارزان‌قیمت‌تر زندگی بیشتر مردم را غنی کنند. بدون چنین اقداماتی، ممکن است چنان اسیر پژوهش‌ها و بهبود فناوری شویم که فراموش کنیم هدف اصلی، کسب سود و منافع مالی برای عده‌ای انگشت‌شمار نیست؛ بلکه افزایش رفاه برای اکثریت جامعه است.
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 - 03:06

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

خلاقیت، نوآوری و روابط عمومی خلاقیت، نوآوری و روابط عمومی
اگر روابط عمومی ها بخواهند دارای نقش محوری در فرایند تصمیم گیری باشند باید همگام با پیشرفت های جدید زمینه و بستری مناسب را جهت ارتقاء توانمندی ها و فعالیت های خود فراهم کنند.
جمعه، 26 خرداد 1391 - 16:15

 چرا تقویت هوش هیجانی از همدلی با مشتری مهم‌تر است؟ چرا تقویت هوش هیجانی از همدلی با مشتری مهم‌تر است؟
اگر نمی‌توانیم احساسات همکاران و مشتریانی که با آنها سروکار داریم را درک کنیم، آیا بهتر نیست به جای اینکه خودمان را جای او بگذاریم، اول احساسات خودمان را بشناسیم و بعد از طرف مقابل سوالات مهمی بپرسیم و براساس توصیف‌هایی که او از احساساتش دارد، با او ارتباط برقرار کنیم؟
دوشنبه، 24 شهریور 1399 - 12:33

سازگاری با تغییر رفتار مشتری در فضای دیجیتال سازگاری با تغییر رفتار مشتری در فضای دیجیتال
بینش خریداران عصر حاضر بسیار پیچیده است و به همین جهت درک رفتار مصرف کننده موجب خلق استراتژی مناسب جهت فعالیت‌های دیجیتال خواهد شد٬ به عنوان مثال در گوگل ۸۱۰۰۰ سرچ در ثانیه ثبت می‌شود که نشان از جریان نیرومند اطلاعات است. در چنین وضعی تفاوت مشتریان امروزی با سایر مشتریان در انجام تحقیقات پیش از نهایی شدن تصمیم خرید است. به کمک قدرت اینترنت که ابزار لازم جهت بررسی دقیق محصولات و دیتاها را فراهم می کند، سازمان ها قادر خواهند بود تا محتوای بیشتری را با رویکرد اجتماعی خلق کنند.
دوشنبه، 24 شهریور 1399 - 08:32

واقعیت درباره روابط عمومی واقعیت درباره روابط عمومی
اسب مرده را هی نکنید. اگر شرکت شما  پاسخی از یک خبرنگار دریافت نکرد، شاید بدین دلیل باشد که خبر شما برای خبرنگار مورد نظر جذاب نبوده یا او خبر را مرتبط به خود نیافته است.
سه شنبه، 9 خرداد 1391 - 06:57

سرمایه‌ اجتماعی چه نقشی در توسعه پایدار دارد؟! سرمایه‌ اجتماعی چه نقشی در توسعه پایدار دارد؟!
مطالعات نشان داده، جایی که افراد، مورد اعتماد یکدیگر بوده و در جوامعِ خود، فعّالانه با یکدیگر به تعامل و مشارکت می‌پردازند، هزینه‌های کسب‌وکار، تجارت و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی کم‌تر است و انتقالِ دانش و آگاهی از فردی به فرد دیگر آسان‌تر صورت می‌گیرد.
شنبه، 22 شهریور 1399 - 10:39

در مسیر یکپارچگی فعالیت‌های ارتباطی در مسیر یکپارچگی فعالیت‌های ارتباطی
قانون هفت٬ بیانگر این است که مشتری بالقوه می‌بایست هفت بار پیام مارکتینگی شما را ببیند و بشنود تا به خرید منجر شود٬ اما اگر مشتری احتمالی٬ هفت پیام غیر مرتبط را از هفت کانال مختلف بشنود و ببیند آیا ترغیب به خرید خواهد شد؟ خیر. چه بسا که مشتری به علت عدم ارتباط با پیام‌٬ آن‌ را نادیده بگیرد و یا به سادگی از آن عبور کند.
یکشنبه، 23 شهریور 1399 - 08:00

مدیریت مسوولیت اجتماعی مدیریت مسوولیت اجتماعی
احتمالا این نوع امدادرسانی به جامعه ایفای قسمتی از مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها محسوب می‌شود، زیرا با اجازه استفاده عام از این تسهیلات، شرکت‌ها کمبود چنین امکاناتی را در جامعه جبران نموده و افراد منطقه را تشویق به فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بیشتری خواهند کرد و به حفظ بهداشت روانی و اجتماعی جامعه یاری خواهند رساند.
سه شنبه، 2 خرداد 1391 - 21:17

 بازاریابی و روابط عمومی در دوران کرونا بازاریابی و روابط عمومی در دوران کرونا
بدون تردید هر بحرانی تاثیر قابل توجهی بر روی وضعیت کسب و کارها دارد. اکنون ویروس کرونا بدل به نگرانی جهانی شده است. تاثیر این امر بر روی فعالیت برندهای مختلف شدید ارزیابی می شود. نکته مهم در این میان تلاش برندها برای استفاده از شرایط موجود به منظور بهبود شرایط فعالیت شان است. در غیر این صورت ما شانسی برای ادامه حیات در عرصه کسب و کار نخواهیم داشت.
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 - 08:54

 مدیریت روابط عمومی در دوران کرونا مدیریت روابط عمومی در دوران کرونا
امروزه بخش روابط عمومی باید با استفاده از ابزارهای ارتباطی مانند شبکه ‎های اجتماعی اقدام به ادامه فرآیند ارتباط با مشتریان نماید. در غیر این صورت وضعیت کسب و کارها به شدت دشوار و کنترل ‎ناپذیر خواهد شد.
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 - 19:30

 چهار گام برای شکار یک ارباب رجوع چهار گام برای شکار یک ارباب رجوع
حتی بهترین خدمات دهندگان به اربابان رجوع– که شرکت خود را نیز باید جزو این دسته بدانیم – گاهی اوقات مجبور به برخورد کردن با مردم عصبانی هستند. اما گاهی اوقات نیز به افرادی بر می‌خورند که «پیشاپیش ناراضی» هستند.واضح است که شما نمی‌توانید به آنها کمک کنید، زیرا از اولین برخورد معلوم است که آنها امکان هر گونه کمکی را منتفی می‌دانند.
سه شنبه، 2 خرداد 1391 - 21:19

ارتباط انسانی، مهم‌ترین عنصر در ارائه‌ خدمات به مشتری ارتباط انسانی، مهم‌ترین عنصر در ارائه‌ خدمات به مشتری
به باور من، ارتباط انسانی، مهم‌ترین عنصر در ارائه‌ خدمات به مشتری در کسب‌وکار است. بنابراین، امیدوارم کسب‌وکارهای بیشتری پس از این انسانیت را در هسته‌ اصلی کارهای خود لحاظ کنند.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 21:15

11 ویژگی یک ارتباط‌گر عالی 11 ویژگی یک ارتباط‌گر عالی
مدیران موفق، مهارت خاصی در برقراری ارتباط دارند؛ اما لزوما نباید سخنوران عالی باشند. رموز چگونگی برقراری ارتباط ماهرانه، به ندرت در دانشگاه‌ها و مراکز علمی‌تدریس می‌شود. تاکید سیستم‌های آموزشی از ابتدا بیشتر بر تمرکز بر خود، لغات، نطق، ارائه، دستور زبان، علم نحو و از این قبیل موارد بوده است.
پنجشنبه، 18 خرداد 1391 - 05:29

ماهیت روابط عمومی ماهیت روابط عمومی
اولین وظیفه­ روابط‌عمومی این است که در نقش یک عنصر هوشمند عمل کند و بداند گروه‌­های خاص یا عام چه نوع نگرشی نسبت به یک سازمان دارند و چه عواملی باعث شده است آن­ها چنین بیندیشند.
جمعه، 15 اردیبهشت 1391 - 21:15

جایگاه مدیریت در روابط عمومی جایگاه مدیریت در روابط عمومی
واحد روابط عمومی در سازمان یکی از همین ابزارهای مدیریت است که در عین حال کانال ارتباطی آن سازمان بوده و در تقاطع گردش عمومی، افقی و اریبی اطلاعات قرار دارد.
جمعه، 15 اردیبهشت 1391 - 21:44

روابط‌عمومی در نظام‌­های باز و بسته روابط‌عمومی در نظام‌­های باز و بسته
روابط‌عمومی در سیستم­‎‌های باز نیز ظرفیت و توانایی آغاز عملیات اصلاحی در سازمان و هدایت تلاش‌­ها برای تأثیر بر دانش، استعداد و رفتار عامه را دارد.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 20:18

 کسب و کار اجتماعی چیست؟ کسب و کار اجتماعی چیست؟
کسب‌و‌کار اجتماعی، کسب و کاری است که هدف اصلی تأسیس آن، موضوعی اجتماعی بوده‌ است؛ به عبارت دیگر یک کسب و کار اجتماعی ایجاد می‌شود تا یک یا چند مشکل اجتماعی نظیر: فقر، اعتیاد، بیکاری، طلاق، کار کودکان، مشکلات فرهنگی، مشکلات محیط زیستی و… را حل نماید.
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 - 09:42

روشی جدید برای جلب توجه مشتریان روشی جدید برای جلب توجه مشتریان
روش تجزیه و تحلیل پیوسته که روشی کاملا سنتی و کارآمد معرفی می‌شود به عنوان ابزاری قدرتمند برای تحول اساسی در شرکت‌ها و صنایع مختلف برای شناسایی فرصت‌های بهتر و پیگیری این فرصت‌ها شناخته شده است که جنبه‌های مثبت آن هم برای مشتریان هم برای صاحبان صنایع نمایان شده است.
چهارشنبه، 17 اسفند 1390 - 22:44

بهبود مهارت‌های ارتباطی و اهمیت ارتباط بهبود مهارت‌های ارتباطی و اهمیت ارتباط
غالب مدیران اهمیت ارتباط موثر را دست کم می‌گیرند. اکثر مواقع مدیران به اندازه کافی به برقراری ارتباط موثر در سازمان و بهبود مهارت‌های ارتباطی خود توجه نمی‌کنند، بهبود روابط درحصول نتایج بهتر و همچنین سلامت روانی افراد بسیار موثر است.
چهارشنبه، 24 اسفند 1390 - 16:46

 ویژگی اصلی نوع بشر«آینده‌نگری» است ویژگی اصلی نوع بشر«آینده‌نگری» است
مغز ما ولی همواره اطلاعاتی که از اجدادش به صورت اطلاعات ژنتیکی، نصیبش شده را ویرایش می کند. بازسازی می کند یا حتی خاطرات جدید می آفریند تا بتواند «آینده نگری» کند.
یکشنبه، 9 شهریور 1399 - 16:14

آیا دوره سلبریتی‌ها به پایان رسیده؟ آیا دوره سلبریتی‌ها به پایان رسیده؟
همان‌طور که پروفسور راجک می‌گوید، سلبریتی‌های بسیاری هستند که مهارت و استعداد و در واقع چیزی برای ارائه ندارند. از آن‌ها با عنوان سلتوئید نام برده می‌شود، ترکیبی از سلبریتی و تبلوید (نشریات زرد).
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 - 15:48

درآمدی بر افکار عمومی درآمدی بر افکار عمومی
در جوامع بیسواد افکار عمومی پنهان است. زیرا افراد از قدرت تعامل یکدیگر بی خبر هستند. افکار عمومی در جوامع در حال توسعه در همه افراد یکسان نیست. زیرا این جوامع یکدست نیستند. افکار عمومی در جوامع توسعه یافته آشکار است. در افکار عمومی بحث و گفتگو می شود. نیاز به گروه های مخالف و مختلف با یکدیگر دارد. پس باید تعارض وجود داشته باسد. برای همین افکار عمومی با مفاهیمی مانند وفاق عمومی متفاوت است.
جمعه، 18 فروردین 1391 - 12:33

چالش‌های موجود در روابط‌عمومی چالش‌های موجود در روابط‌عمومی
دلیل اینکه روابط عمومی در کشورمان جایگاه واقعی خود را ندارد آن است که مدیران نگرش مثبتی به نقش مدیریتی روابط عمومی ندارند و آن را واحد زائد و مزاحم تلقی می کنند.
چهارشنبه، 30 فروردین 1391 - 12:45

روابط عمومی و فرآیند انتقال پیام روابط عمومی و فرآیند انتقال پیام
سطح بالای حمایت همراه با پذیرش اجتماعی در محیط اطراف مخاطب، تاثیر را افزایش خواهد داد. چون ارتباطات قسمتی از محیط اجتماعی است و ما پیام هایی را که با آن محیط هم ساز هستند ترجیح می دهیم.
دوشنبه، 21 فروردین 1391 - 20:03

اصول روابط عمومی مناسب در دوران کرونا اصول روابط عمومی مناسب در دوران کرونا
ایراد اصلی برندها در حوزه روابط عمومی عجله ‎شان است. شما با عجله بسیار زیادی امکان تاثیرگذاری بر روی مشتریان را نخواهید داشت بنابراین باید اندکی شکیبایی بیشتر به خرج دهید. هرچه دامنه مطالعه شما بیشتر باشد، امکان اجرای کمپین روابط عمومی بهتری را خواهید داشت.
جمعه، 24 مرداد 1399 - 17:00

چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
اصول اخلاقی در کسب و کار مبتنی بر اصول گسترده صحیح و بیطرفی می باشد که تمایل دارد بر مسائل سهامداران و صاحبان سرمایه که شامل کیفیت محصول، رضایت مشتری، دستمزد کارمندان و منافع و نیز جامعه محلی و مسائل مسئولیت های محیطی می شود، تمرکز نماید و یک شرکت می تواند عملا در آن تأثیر بگذارد.
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 11:15

نوآوری چیست؟ هنوز کسی نمی‌داند نوآوری چیست؟ هنوز کسی نمی‌داند
متأسفانه هیچ‌کس نظارتی بر فضای نوآوری ندارد تا بگوید نوآوری چیست و چه نیست. عمدتاً همه‌چیز به اصالت شخصی و ذهنِ باز برمی‌گردد. من خودم هر از گاهی دربارۀ این موضوع می‌نویسم و معمولاً تعریفی ساده اما منعطف از آن ارائه می‌کنم: نوآوری یعنی محصول یا فرایندی جدید که هم اثرگذاری بالا و هم مقیاسی بزرگ دارد. گذشته از این، نوآوری چیزی است که کمک می‌کند کاری را به انجام برسانیم که قبلاً هم انجام داده‌ایم، اما با روشی بهتر یا ارزان‌تر.
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 09:02

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  9 درس برتر روابط عمومی


  انتصاب مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان


  گزارش دومین جلسه از سری وبینارهای روابط‌عمومی حرفه‌ای


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات


  آقای غلامعباس افشار عزادار شد


  پایگاه داده مایکروسافت، پس از دو سال از زیر آب بیرون کشیده شد


  ورود روزنامه همشهری به بورس با فوریت!


  انتصاب سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی


  نشریات دانشگاه گیلان برتر شدند


  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی