درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 19:11   

کدام خوشبخت‌ترمان می‌کند: کار یا فراغت؟

  کدام خوشبخت‌ترمان می‌کند: کار یا فراغت؟


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

خلاقیت‌های جدید مایکروسافت

  خلاقیت‌های جدید مایکروسافت


ادامه ادامه مطلب سه

توییتر بیت کوین را فعال کرد

  توییتر بیت کوین را فعال کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فروشگاه روابط‌عمومی
  کتاب برگزیده روابط‌‏عمومی 2019
  چالش‌های خبرنگاری حوزه زنان
  شفافیت تا دسترسی آزاد به اطلاعات
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  کدام خوشبخت‌ترمان می‌کند: کار یا فراغت؟
  خلاقیت‌های جدید مایکروسافت
  توییتر بیت کوین را فعال کرد
  چگونه گزارش‌ سالانه‌ حرفه ای بنویسیم؟
  آنچه باید بدانیم!/ ویژگی های لازم برای موفقیت در شغل روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

چگونه گزارش‌ سالانه‌ حرفه ای بنویسیم؟ چگونه گزارش‌ سالانه‌ حرفه ای بنویسیم؟
متأسفانه‌ بسیاری‌ از کارگزاران‌ روابط عمومی در آخرین‌ ماه‌های‌ سال‌ شتابزده‌ به‌ تهیه‌ گزارش‌ سالانه‌ می‌پردازند یا آن‌گونه‌ که‌ باید و شاید در گردآوری‌ و ارزیابی‌ منابع شان‌ همت‌ به‌ خرج‌ نمی‌دهند.
شنبه، 22 دی 1397 - 08:00

نفرت‌پراکنی و شبکه‌های اجتماعی نفرت‌پراکنی و شبکه‌های اجتماعی
شاید بدترین تأثیر این پیام‌های منفی این باشد که مردم چیزهایی را که در شبکه‌های اجتماعی درباره‌ی آنها گفته می‌شود باور می‌کنند و فرودستی خود را می‌پذیرند.
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 10:24

6 درس مثبت روابط عمومی 6 درس مثبت روابط عمومی
همه‌ ما فکر می‌کنیم که داستان مان مهمترین و بهترین داستان است. داستان‌هایی که طنین‌انداز در جامعه می‌شوند در خصوص مردم هستند. قبل از تائید نهایی به یک روزنامه‌نگار اجازه دهید تا بداند که یک داستان چگونه بر روی زندگی مردم تأثیر می‌گذارد.
دوشنبه، 1 بهمن 1397 - 08:17

آنچه باید بدانیم!/  نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌ آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
فراموش‌ نکنید که‌ سخنرانی‌ باید به‌ راحتی‌ قابل‌ خواندن‌ باشد. متن‌ آن‌ را باید یک‌ خط‌ در میان‌، یا دو خط‌ در میان‌ بنویسید و جای‌ خالی‌ کافی‌ در حاشیه‌ آن‌ باقی‌ بگذارید. برای‌ واژگانی‌ که‌ ممکن‌ است‌ غلط‌ تلفظ‌ شوند از املای‌ آوانگار استفاده‌ کنید.
دوشنبه، 3 دی 1397 - 08:51

15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب 15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب
رمز موفقیت بسیاری از وب سایت های موفق نگارش مطلب با توجه به نیاز مخاطب شان است. در حقیقت اغلب سایت های مشهور از همین شیوه برای جلب نظر مخاطب سود می برند. برخی از آنها هنگامی که در میز کنفرانس شرکت نشسته اند، چنین افکاری به سراغ شان می آید: «ما باید سایت مان را به گونه ای جذاب و کاربردی برای مخاطب در بیاوریم.»
پنجشنبه، 3 آبان 1397 - 14:31

راز بقا در همه گیری کرونا راز بقا در همه گیری کرونا
یک پیمایش که براساس نظرسنجی از بیش از 2000 آمریکایی بزرگسال انجام شده نشان می دهد 51 درصد از پاسخگویان از مارس 2020 تمایل بیشتری به خرید از کسب وکارهای کوچک نشان داده اند.
یکشنبه، 4 مهر 1400 - 00:01

سه نکته درخصوص تولید محتوا توسط افراد متخصص سه نکته درخصوص تولید محتوا توسط افراد متخصص
محتوا زمانی که انسانی می‌شود و یک فرد و چهره مرجع آن را بیان می کند، بسیار قدرتمند می‌شود. تولیدکنندگان محتوای شما می‌توانند تحقیق کنند و یک مقاله مفید، آموزنده یا یک گزارش کامل بنویسند و اسم خودشان را ضمیمه آن کنند. بااین‌حال آنچه خوانندگان به دنبال آن هستند، داستان‌هایی از افراد واقعی هستند که می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.
سه شنبه، 4 دی 1397 - 10:38

5 نمونه از جذاب ترین محتوا در شبکه های اجتماعی 5 نمونه از جذاب ترین محتوا در شبکه های اجتماعی
اگر به دنبال جلب نظر کاربران در مقیاس وسیع هستیم، محتوای ما باید علاقه به گفت وگو را در مخاطب تقویت کند. امیدوارم پنج توصیه من در اینجا به شما در زمینه دستیابی به این هدف کمک کند. البته همیشه روش های بسیار بیشتری نسبت به پنج مورد من وجود دارد. نکات حاضر فقط نقطه شروعی برای شما قلمداد می شود.
شنبه، 10 آذر 1397 - 16:03

پنج راه ایجاد یک روابط عمومی خوب پنج راه ایجاد یک روابط عمومی خوب
شفافیت می‌تواند شامل هر شخصی شود از یک شهروند عادی گرفته تا رئیس‌جمهور. شفافیت به معنی واضح بودن است. به این معنی که حرفی را بزنیم که واقعاً اتفاق افتاده است حتی اگر آن حرف را دوست نداشتیم. این موضوع اعتماد را برای مؤسسات ما به وجود می‌آورد و از فرسایش مؤسسات مان جلوگیری می‌کند. به‌عبارتی‌، همان «روابط عمومی خوب.»
سه شنبه، 27 آذر 1397 - 09:00

چگونه گزارش روابط عمومی موفقی طراحی کنیم؟ چگونه گزارش روابط عمومی موفقی طراحی کنیم؟
برندهای حرفه ای از حوزه روابط عمومی به منظور تعامل هرچه نزدیک تر با مخاطب شان استفاده می کنند. بسیاری از برندها در این راستا اقدام به انتشار گزارش های روابط عمومی به صورت منظم می‎کنند. به این ترتیب مخاطب در جریان آخرین تحولات و تغییرات برند قرار خواهد گرفت.
پنجشنبه، 9 آبان 1398 - 12:06

شبکه های اجتماعی در روابط عمومی شبکه های اجتماعی در روابط عمومی
شبکه‌های اجتماعی می‌تواند هدف‌های روابط عمومی را دنبال کنند. شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص ابزارهای جانبی آن مثل ابزارهای مانیتورینگ و Social listening به متخصصان روابط عمومی کمک می‌کنند تا مدیریت بهتری نسبت به فرایند حسن شهرت و برندینگ کسب‌وکار خود داشته باشند.
یکشنبه، 14 مهر 1398 - 13:43

عوامل پیدایش روابط‌عمومی عوامل پیدایش روابط‌عمومی
هر دو این عوامل باعث پیدایش و تولد صنعت روابط‌عمومی شدند که هدف آن کسب امتیاز از این دو جنبه از روزنامه نگاری حرفه ای بود. با تهیه اخبار مطبوعاتی خوش ظاهر از متخصصان مزدبگیر، افراد خنثی اما گروه های شهروندان متظاهر و وقایع خبری بسته بندی شده، عوامل حیله گر روابط‌عمومی توانسته اند خبرها را به گونه ای شکل دهند که متناسب با علایق و منافع مشتریان شرکت باشد.
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 08:09

برند و مدیریت برند و زیر ساخت مهمی به نام روابط عمومی برند و مدیریت برند و زیر ساخت مهمی به نام روابط عمومی
اینکه کل مفهوم برندینگ را در قالب روابط عمومی تعمیم دهیم ناشی از دیدگاه افراطی انتخاب اهالی خبر و خبرنگاری به عنوان مدیر روابط عمومی و یا انتخاب مدیرانی صرفا اداری بدون ارتباط با مراکز خبر و خبرنگاران است، در نتیجه تمرکز فقط بر یکی از ارکان برندسازیست، اینکه محل جلوه و تکامل هر برند در روابط‌عمومی هر سازمان اتفاق می افتد جای شکی نیست...
شنبه، 27 شهریور 1400 - 14:26

 ارتباطات زمان بحران، از تئوری تا عمل ارتباطات زمان بحران، از تئوری تا عمل
بیش از دو دهه است که در کنار مفهوم «مدیریت بحران»، مفهوم دیگری به نام «ارتباطات زمان بحران» یاCrisis Communications مطرح می‌شود که از آن نه فقط در زمان بحران‌های داخلی و خارجی که حتی برای پیش‌بینی آن نیز استفاده می‌شود. ارتباطات زمان بحران، به مجموعه فرآیندهایی گفته می‌شود که به‌طور معمول زیر نظر واحد ارتباطات یا روابط‌عمومی یک سازمان تعریف می‌شود.
سه شنبه، 23 شهریور 1400 - 14:56

گفتگوهای مدیریتی گفتگوهای مدیریتی
در گفتگوهای فرد به فرد بین کارکنان، فرصتی ایجاد می شود تا مدیران به تک‌تک افراد خود به عنوان انسان توجه کنند و آنها را بهتر بشناسند. لازم به ذکر است که گفتگوهای فرد به فرد باید در قالب گفتگوهای دو تا سه دقیقه‌ای صورت پذیرند.
یکشنبه، 21 شهریور 1400 - 08:10

 ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
مهمترین چالش پیش روی برندها و تیم های روابط عمومی جلب اعتماد مشتریان است. کسب اعتماد مخاطب هدف کار دشواری است. بحث کاهش اعتماد در حوزه اجتماعی نیز مطرح است، بنابراین یکی از دغدغه های اصلی جامعه شناس ها بررسی الگوهای مختلف بی اعتمادی اجتماعی است.
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 05:44

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

مراحل مستندسازی در روابط عمومی مراحل مستندسازی در روابط عمومی
نگاهی دقیق به مدیریت اسناد و مستندسازی نشان می دهد که تحقق چنین امری نیاز به مقدماتی اساسی دارد، چهار اقدام اساسی در این زمینه عبارتند از:
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 10:39

چطور باید یک گفت‌وگوی خسته‌کننده را تمام کرد؟ چطور باید یک گفت‌وگوی خسته‌کننده را تمام کرد؟
بروکس آدم‌ها را تشویق می‌کند تا تکنیک‌های مختلف را بیازمایند و چیزی که او «نقطۀ ایمنِ خروج قاطعانه»‌ می‌نامد را پیدا کنند. من هم در حالی که دارم برای تعاملات اجتماعی بیشتر در ادامۀ سال آماده می‌شوم، می‌گردم تا نقطۀ ایمن خودم را پیدا کنم.
دوشنبه، 15 شهریور 1400 - 19:07

5 نکته برای الهام بخشیدن به خلاقیت برای کمپین بعدی شما 5 نکته برای الهام بخشیدن به خلاقیت برای کمپین بعدی شما
راه اندازی یک مبارزه انتخاباتی موفقیت آمیز، به فکر و برنامه ریزی بسیار دقیق نیاز دارد. اما اغلب یافتن و به کار بردن موارد الهام بخشی که شما برای ایجاد یک استراتژی نیاز دارید تا به واقع بتواند تغییراتی در شرکت شما ایجاد کند، دشوار است.
دوشنبه، 2 دی 1398 - 10:29

چگونه یک روابط عمومی بد باشیم؟ چگونه یک روابط عمومی بد باشیم؟
برای کله پا کردن یک سازمان الزاما به تلاش های سازماندهی شده دشمنان و رقبا نیازی نیست. گاهی دوستان سازمان می توانند به خوبی از پس این کار بربیایند. باور نمی کنید؟ روابط عمومی بدی باشید و ببینید چه بلایی بر سر سازمان متبوع تان می آید. رسالت های حرفه ای روابط عمومی ها تسهیل ارتباط میان سازمان ها با محیط درونی و بیرونی، مخاطبان، گروه های تاثیرگذار و تاثیرپذیر از سازمان، افکار عمومی، رسانه ها و سازمان های دیگر است.
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 - 12:39

 چگونه تجربه مشتریان و وفاداری آنها را براساس رفتار کارمندان افزایش دهیم؟ چگونه تجربه مشتریان و وفاداری آنها را براساس رفتار کارمندان افزایش دهیم؟
پژوهش‌ها نشان می‌دهد در کسب‌وکارها اغلب کسانی که از تجربه بالایی برخوردارند کمترین ارتباط را با مشتریان دارند، این درحالی است که رضایت مشتریان از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب‌وکارها است. چکار کنیم که افراد در یک سازمان بیشترین مشارکت را برای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان داشته باشند؟
سه شنبه، 7 دی 1400 - 23:23

چگونه در «دورکاری» تعادل بین کار و زندگی را حفظ کنیم؟ چگونه در «دورکاری» تعادل بین کار و زندگی را حفظ کنیم؟
ایجاد تعادل بین کار و خانه آسان نیست، به خصوص در دوره پاندمی کرونا که اغلب افراد به‌دلیل قوانین و رعایت‌ پروتکل‌های موجود در کشورهای مختلف به صورت ریموت یا «دورکاری» فعالیت می‌کنند. اما اگر توانایی مدیریت آن را داشته باشید تاثیر قابل توجهی در روابط بین شما و خانواده ایجاد می‌کند.
جمعه، 7 آبان 1400 - 23:28

۵ مرحله برای سنجش اثربخشی کمپین PR آنلاین ۵ مرحله برای سنجش اثربخشی کمپین PR آنلاین
برای سنجش میزان موفقیت و اثربخشی یک کمپین روابط‌عمومی آنلاین ۵ مرحله و رویکرد وجود دارد که هرکدام را به تفکیک مورد بررسی قرار می‌دهیم.
یکشنبه، 7 شهریور 1400 - 23:17

 روابط عمومی مثبت روابط عمومی مثبت
ایجاد یک استراتژی روابط عمومی قوی مستلزم این است که شما به مردم نزدیک شوید و آنها را از کارایی خوب موسسه خود آگاه کنید. راه های متعددی برای ایجاد روابط عمومی مثبت وجود دارد؛ از مشارکت در موسسات خیریه تا اطمینان از اینکه کارمندان شما پاداش خوبی دریافت کرده‌اند.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 08:08

لزوم قدردانی از کارکنان و مشتریان لزوم قدردانی از کارکنان و مشتریان
از نگاه بری، قدردانی کلید موفقیت و شادی، چه در مسیر شغلی و چه در زندگی شخصی است. او توضیح می‌دهد که اگر بتوانیم دلایلی برای قدردان بودن بیابیم، شانس بیشتری برای کاهش اضطراب، افسردگی و استرس خواهیم داشت.
سه شنبه، 9 شهریور 1400 - 11:33

10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی 10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی
فهرستی از مهارتهای مفید یادگیری مادام العمر می تواند گسترده و متنوع باشد. چنین مهارتهایی آینده ما را بهتر می سازد. به طور خلاصه، تسلط بر مهارتهای یادگیری مفید مادام العمر به ما کمک می کند تا کار کنیم، یاد بگیریم و بهتر زندگی کنیم.
جمعه، 22 آذر 1398 - 08:44

بحران اعتماد عمومی بعد از همه‌گیری کرونا بحران اعتماد عمومی بعد از همه‌گیری کرونا
اولیور زیمر، استاد تاریخ اروپا در دانشگاه آکسفورد در مصاحبه با روزنامه سوئیسی NZZ می‌گوید: همه‌گیری کووید ۱۹ به معنای یک برش اساسی در زندگی بشر بود. با این‌حال جهانِ بعد از همه‌گیری به جهانِ پیش از آن شباهت خواهد داشت. با دو تفاوت: در گام نخست مطالعات فشرده‌ای درباره آنچه که اتفاق افتاد انجام می‌شود و در گام بعدی، مردم بر آنچه که برایشان واقعاً مهم است تمرکز می‌کنند. به گفته زیمر این تردید وجود دارد که بیشتر دولت‌ها در سراسر جهان به وظیفه خود به درستی عمل نکرده‌اند.
دوشنبه، 8 شهریور 1400 - 14:00

چگونه با اضطراب و نگرانی ناشی از اخبار بد مبارزه کنیم چگونه با اضطراب و نگرانی ناشی از اخبار بد مبارزه کنیم
هنگامی که ۱۸ ماه پیش برای نخستین بار به هیجان‌های عاطفی-عصبی کرونا دچار شدم، موج ترس و اضطراب در میان بسیاری از مردم تجربه‌ای معمول بود.
دوشنبه، 8 شهریور 1400 - 13:14

 چگونه یک عکس «سلفی» خوب بگیریم چگونه یک عکس «سلفی» خوب بگیریم
گرفتن یک سلفی بی‌نقص آسان نیست، اگر همین حالا سراغ گوشی تلفن همراه خود بروید می‌بینید ده‌ها بار برای گرفتن یک عکس سلفی خوب تلاش کردید.
دوشنبه، 8 شهریور 1400 - 12:04

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  چگونه گزارش‌ سالانه‌ حرفه ای بنویسیم؟


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  آنچه باید بدانیم!/ ویژگی های لازم برای موفقیت در شغل روابط عمومی


  کتاب برگزیده روابط‌‏عمومی 2019


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها


  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد


  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی