درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 - 13:28   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای

  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


ادامه ادامه مطلب دو

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است

  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اطلاعیه روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان
  شوخی روابط عمومی با دیپلماسی عمومی
  گام جدید ایساکو در راستای افزایش رضایت مشتریان خودرو
  همراهی با دولت دوازدهم در یک سالگی /7/ نقش آفرینی بانک ملّی ایران در بازار مسکن با طرح ویژه مسکن
  کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ مهارت کسب‌وکار برای ارتباطات استراتژیک
  سه راه برای پخش مقاله های خبری در تلویزیون
  ضعف روابط عمومی ادارات رانت اطلاعاتی ایجاد می کند
  گزارش برگزاری نشست شورای هماهنگی روسای مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی
  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد
  چه بخواهید چه نخواهید گوگل همه جا دنبال شماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

سه راه برای پخش مقاله های خبری در تلویزیون سه راه برای پخش مقاله های خبری در تلویزیون
هر ایستگاهی بر اساس امکاناتی که دارد به جمع آوری خبرهای محلی می‌پردازد. برای پخش مقاله های خبری تان در تلویزیون محلی، سه راه وجود دارد: می‌توانید به بخش خبری تلفن کرده و با مدیر تحریریه گفتگو کنید و خلاصه ای از نکات مهم مقاله خود را به او بگویید؛ می‌توانید مقاله‌ خبری را پست کنید. یا یک نوار ویدیویی از آن تهیه کنید.
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 - 20:44

مقاله/ دریافت کامل پیام: رویکرد اصلاح شده برای ارزیابی روابط عمومی مقاله/ دریافت کامل پیام: رویکرد اصلاح شده برای ارزیابی روابط عمومی
ارزیابی روابط عمومی باید استاندارد شود تا تاثیر فعالیت های ارتباطی بر سطح مطلوب تاثیر و همچنین بر اندازه گیری های نسبی نشان داده شود. در این مقاله سوال "علت اصلی عدم پذیرش ارزیابی استاندارد شده توسط روابط عمومی چیست؟" بررسی می شود.
سه شنبه، 23 مرداد 1397 - 07:53

مقاله/ آیا ایده مک لوهان برای هزاره ما جوابگوست؟ تست این که آیا "رسانه پیام است" در روابط عمومی سازمان سیاسی هم صدق می کند؟ مقاله/ آیا ایده مک لوهان برای هزاره ما جوابگوست؟ تست این که آیا "رسانه پیام است" در روابط عمومی سازمان سیاسی هم صدق می کند؟
کمپین های سیاسی به طور مداوم به دنبال یافتن راه های موثر برای ارسال تعداد زیاد رای دهنده گان است. برای انجام این کار، روابط عمومی سیاسی دیجیتالی مدنظراست. در تلاش برای رسیدن به رای دهندگان جدید، کمپین روابط عمومی سیاسی دیجیتال در حال حاضر از رسانه های دیجیتال برای ارسال پیام در زمان های حیاتی استفاده می کند.
دوشنبه، 22 مرداد 1397 - 07:37

پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله) پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)
این مقاله گزارش مربوط به نتایج یک مطالعه تحلیلی 12 ساله را که بررروی بیش از 5500 شاغل در روابط عمومی انجام شده است را گزارش می دهد. یافته ها نشان دادند که هر سال استفاده از رسانه های اجتماعی و دیگر رسانه های دیجیتال در روابط عمومی افزایش می یابد.
یکشنبه، 21 مرداد 1397 - 17:24

آینده شغلی و بازار کار در رشته علوم ارتباطات اجتماعی آینده شغلی و بازار کار در رشته علوم ارتباطات اجتماعی
فرصت‌های‌ شغلی‌ فارغ‌التحصیلان‌ روابط‌ عمومی‌ نیز در حال‌ حاضر بهتر شده‌ است‌ چون‌ زمانی‌ کار روابط عمومی سازمانهای‌ دولتی‌ مساوی‌ با شیرینی‌ دادن‌ در جشن‌ها و پلاکارد زدن‌ و عرض‌ تسلیت‌ دادن‌ در زمان‌ سوگواری‌ها بود اما امروزه‌ مردم‌ انتظارات‌ بسیاری‌ از روابط‌ عمومی‌ سازمان‌ها دارند و مایلند آن‌ها را در جریان‌ آخرین‌ اطلاعات‌ و اخبار درون‌ سازمانی‌ قرار دهند.
سه شنبه، 16 مرداد 1397 - 12:46

12 ویژگی یک شاغل موفق روابط عمومی 12 ویژگی یک شاغل موفق روابط عمومی
12 ویژگی یک شاغل موفق روابط عمومی
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 - 14:56

راهکارهای حضور موثر زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی راهکارهای حضور موثر زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی
چکیده شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - در ﻃﻲ 20 ﺳﺎل ﮔﺬﺷﺘﻪ
پنجشنبه، 4 مرداد 1397 - 07:44

نقش تبلیغات جهانی نقش تبلیغات جهانی
تبلیغات بازرگانی در یک محیط سرمایه گذاری آزاد رشد و توسعه می یابد. اقتصاد های بازار محور برای موفقیت در مبادله کالا و خدمات در سطح داخلی و بین المللی به تبلیغات نیاز دارند.
یکشنبه، 28 بهمن 1397 - 02:06

ده گام موفقیت روابط عمومی ده گام موفقیت روابط عمومی
برای خروج از این بن بست و تحقق موفقیت روابط عمومی ها می توان حداقل ده گام مهم را در اینجا مطرح نمود. بدیهی است که موفقیت در این زمینه تنها به این ده گام محدود نبوده و با پیشرفت این حوزه ارتباطی، می توان به موارد دیگر نیز اشاره نمود.
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 15:40

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی
کارشناسان روابط عمومی بازیگران سیاسی هستند که باید در انتخاب این بازیگران دقت کرد. زیرا یکی از نقش های استراتژیک روابط عمومی، تاثیرگذاری بر تصمیمات سازمان پیش از اتخاذ آن است.
پنجشنبه، 28 تیر 1397 - 08:02

چگونه می‌توانم اینفوگرافیک‌ها را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنم؟ چگونه می‌توانم اینفوگرافیک‌ها را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنم؟
به‌طور کلی و به‌ویژه در چارچوب انواع رقابت‌ها، مسابقات و... به یاری معیارهایی صورت می‌گیرد که این معیارها علی‌رغم تنوع‌شان، به دست‌کم دو بحث شکلی و محتوایی این آثار و چگونگی و نحوه عرضۀ آن‌ها توجه دارند.
یکشنبه، 24 تیر 1397 - 09:33

وبسایت و ویژگیهای آن در روابط عمومی وبسایت و ویژگیهای آن در روابط عمومی
وبگاه، تارگاه، تارنما، سایت (به اشتباه) یا وب‌سایت مجموعه‌ای از صفحات وب حاوی محتوای مالتی‌مدیا است که دارای یک دامنه اینترنتی یا زیردامنه اینترنتی مشترک‌اند و توسط حداقل یک سرور وب انتشار داده می‌شود وبگاهها روی شبکه پروتکل اینترنت مثل شبکه اینترنت یا شبکه محلی قرار می‌گیرد.
یکشنبه، 24 تیر 1397 - 07:57

چگونه و چه وقت از داستان استفاده کنیم؟ چگونه و چه وقت از داستان استفاده کنیم؟
داستان سرایی و داستان گویی یکی از بهترین روش ها برای انتقال اطلاعات است، چرا که این روش در واقع از هر روش دیگری بیاد ماندنی تر است. اگر بتوانید اطلاعاتی را که قصد انتقال آنها را دارید در قالب یک داستان پیاده سازی کنید، شنونده احتمالا توجه بیشتری به آن خواهد داشت و پس از جلسه بهتر اطلاعات را به یاد می آورد.
شنبه، 23 تیر 1397 - 18:59

کاربردهای خبری کاریکاتور کاربردهای خبری کاریکاتور
هر خبر مهم درباره دولتمردان و اخبار سایر کشورها می‌تواند طعمه مناسبی برای کارتونیست‌های سیاسی باشد. یک کارتونیست سیاسی به لحاظ تماس دائم با مسایل داخلی کشور خود و دیگر کشورهای جهان زودتر از همه به تحلیل رویدادهای مختلف پرداخته و واقعیت را آن‌گونه که می‌‌اندیشد بازگو می‌کند.
چهارشنبه، 20 تیر 1397 - 08:20

 اهمیت عکس در روابط عمومی اهمیت عکس در روابط عمومی
یک تعریف عکس ثبت لحظه‏ هاست. امروزه علیرغم پیشرفت قدرت فیلم و جذابیتهای خاص آن، عکس همواره اهمیت و کاربرد ویژه خویش را حفظ نموده، تا جایی که به جرات می توان گفت عکس جز لاینفک تولید فیلمهای سینمایی است و بدون آن به طور یقین فیلمبرداری دچار نقائص فاحشی خواهد شد.
سه شنبه، 19 تیر 1397 - 08:31

ویژگیهای یک پوستر خوب ویژگیهای یک پوستر خوب
پوستر یک اثر چاپ و تکثیر شده از یک موضوع، درباره یک رویداد یا واقعه خاص است که جهت اطلاع رسانی به قشر گسترده ای از مخاطبین جامعه، ارایه می شود.
دوشنبه، 18 تیر 1397 - 08:26

نقش اینفوگرافی در جذب مخاطب نقش اینفوگرافی در جذب مخاطب
اینفوگرافیک، بیان دیداری چکیده یک موضوع یا مطلب به شکل عکس، نمودار و اتصالات است و عده‌ای اینفوگرافیک را نوعی نقشه مفهومی می‌دانند که از این طریق ارتباط بین مفاهیم به زبان ساده‌تر و به شکل بصری نمایش داده می‌شود. اینفوگرافیک نگاره متن به شکل تصویر است.
یکشنبه، 17 تیر 1397 - 08:20

چگونه یک انیمیشن خوب برای روابط عمومی تهیه کنیم؟ چگونه یک انیمیشن خوب برای روابط عمومی تهیه کنیم؟
پویانمایی می‌تواند در قالب هر دو رسانه آنالوگ مانند فیلم متحرک، نوار ویدئو یا در رسانه‌های دیجیتال؛ پویانمایی فِلش، ویدئوی دیجیتال ضبط شده یا "GIF" پویا باشد.
شنبه، 16 تیر 1397 - 08:11

موارد استفاده فیلمها و تیزرهای تبلیغاتی در روابط عمومی موارد استفاده فیلمها و تیزرهای تبلیغاتی در روابط عمومی
در میان انواع تبلیغات (رسانه ای، محیطی، چاپی و…) کماکان تیزرهای تلویزیونی که زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای می باشند بیشترین و بهترین تاثیرگذاری را روی مخاطبین البته بسته به نوع محصول ( مصرفی و صنعتی) می گذارند.
چهارشنبه، 13 تیر 1397 - 08:08

اصول تهیه یک فیلم مستند برای تاثیرگزاری بیشتر فعالیت های ارتباطی اصول تهیه یک فیلم مستند برای تاثیرگزاری بیشتر فعالیت های ارتباطی
اولین «تصاویر متحرک» را مستند نامیده‌اند. در اینگونه فیلمها یک منظره خاص مانند ورود قطار به ایستگاه، یک کشتی در حال حرکت یا گروهی از مردم که از کار بازمی‌گشتند نمایش داده می‌شد.
سه شنبه، 12 تیر 1397 - 07:51

موشن گرافیک یک هنر ساده اما پر کاربرد برای روابط عمومی ها موشن گرافیک یک هنر ساده اما پر کاربرد برای روابط عمومی ها
موشن گرافیک گونه ای از فیلمسازی است که برای تولید آن از گرافیک متحرک استفاده می شود. در این آثار دو هنر فیلمسازی و گرافیک با یکدیگر تلفیق شده و از قابلیتهای هر دو جهت انتقال محتوا و پیام استفاده می شود. اگرچه گونه هایی از موشن گرافیک مثلا سایه بازی در هنرهای قدیم وجود داشته است اما این تکنیک عمدتا مدیون پدید آمدن نرم افزارهای رایانه ای و گسترش عرصه مالتی مدیاست.
دوشنبه، 11 تیر 1397 - 07:44

 افکار عمومی و پاسخگویی افکار عمومی و پاسخگویی
بسیاری از روابط اجتماعی بزرگ عنصری از پاسخگویی را ارایه می‏ کنند. واژه‏ "علنی" در این خصوص به تعدادی از جنبه‏ های مختلف مرتبط است. در وهله اول واژه "علنی" که در این متن مورد استفاده قرار گرفته، باید به معنی "صراحت" درک شود.
پنجشنبه، 29 آذر 1397 - 12:00

 9 نکته کلیدی از دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی 9 نکته کلیدی از دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی
موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI) اردیبهشت ماه 1397، میزبان دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران بود. در اینجا به 9 نکته کلیدی حاصل از این رخداد اشاره می شود:
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 02:05

پژوهش/ بررسی نقش روابط عمومی در خصوصی سازی و جذب سرمایه گذار پژوهش/ بررسی نقش روابط عمومی در خصوصی سازی و جذب سرمایه گذار
مشخصه اصلی این الگو، دادن نقش برابر به روابط عمومی نسبت به مخاطب و پرهیز از اتخاذ راهبرد ارتباطات سلطه آمیز در جریان ارتباط با اوست. در این الگو، دستیابی به تفاهم و هم فهمی با مخاطب روابط عمومی سازمان مخاطب جای خود را به رابطه گروه - گروه می‌دهد و در واقع سازمان و مخاطب، به عنوان دو گروه در جریان ارتباطی روابط عمومی مطرح می‌شوند.
یکشنبه، 20 خرداد 1397 - 07:19

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی
روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در راستای اجرای این مأموریت همراه با سایر واحدها به انجام فعالیتهای متعددی می پردازد. مهمترین وظیفه روابط عمومی با دیدگاه علمی،‌ برقراری ارتباط در داخل و خارج از سازمان با مخاطبان انبوه و متفاوت در راستای تسهیل تحقق ماموریت سازمان است.
پنجشنبه، 15 آذر 1397 - 11:04

 تکریم ارباب رجوع در کلام حضرت علی (ع) تکریم ارباب رجوع در کلام حضرت علی (ع)
پاره ای از وقت خود را به نیازمندان اختصاص بده که با تو به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند و برای آنان ملاقات ترتیب ده و برای خدایی که تو را آفریده با این نشست فروتنی و تواضع کن
چهارشنبه، 31 شهریور 1395 - 09:53

منشور روابط عمومی برگرفته از سیره امیر مومنان علی (ع ) منشور روابط عمومی برگرفته از سیره امیر مومنان علی (ع )
سخنان گهربار امیرمومنان (ع) علاوه بر سایر ویژگی ها و اصالت ها، ترسیم گر رسم و شکل هندسی عالی ترین نوع «روابط عمومی» است و نه تنها می توان، بلکه باید برای شناخت صحیح بایستگی ها در تشکیلات روابط عمومی ها به کلام این اختر آسمان ولایت روی آورد.
چهارشنبه، 31 شهریور 1395 - 07:44

نقش ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در دوران حکومت حضرت علی (ع) نقش ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در دوران حکومت حضرت علی (ع)
حکومت آن حضرت، همانند دیگر حکومت‌ها، به مدیران و امیرانی نیاز داشت که با داشتن مهارت‌های ارتباطی مؤثر، درپی جلب رضایت و خرسندی کارکنان و مراجعان باشند و نیز با ایجاد این ارتباط مؤثر و دوسویه، حکومت را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.
دوشنبه، 7 تیر 1395 - 12:52

تکنولوژی جدید و آینده روابط عمومی تکنولوژی جدید و آینده روابط عمومی
سال 1397 آبستن اتفاقات بزرگ و مهمی در دنیای تکنولوژی خواهد بود؛ پیشرفت‌هایی در حوزه واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و داستان سرایی دیجیتال. در همین راستا شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به بررسی و معرفی مواردی پرداخته است که می‌توانند دنیای روابط عمومی متحول کنند.
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 - 02:00

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله/ دریافت کامل پیام: رویکرد اصلاح شده برای ارزیابی روابط عمومی


  تبلیغات سیاسی در آمریکا


  معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: روابط‌عمومی باید زبان گویای کاربران حرفه‌ای باشد


  گزارش برگزاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد


  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


  سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان منصوب شد


  افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر


  سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان: ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه ها هرمزگان برای اطلاع رسانی ایجاد شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران