درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 - 19:38   

آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون

  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون


ادامه ادامه مطلب یک

چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟

  چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خود را برای برکزیت آماده کنید/ تاثیر آن بر روابط عمومی و ارتباطات
  روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز رتبه ششم را در بین استانهای سراسر کشوردر زمینه سایت کسب نمود.
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: دستگاه‌های اجرایی در ارائه عملکردها قوی‌تر عمل کنند
  انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع نیرو محرکه و قطعه سازان خودرویی استان تهران
  جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها
  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون
  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج
  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: کیفیت و زمان پاسخگویی روابط عمومی به رسانه اهمیت دارد
  رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان: مدیران روابط عمومی رسانه مدار باشند
  اجرای دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارت ارتباطات با نصب تابلوهای راهنما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

هنر و علم روابط عمومی در عصر دیجیتال هنر و علم روابط عمومی در عصر دیجیتال
امروزه هنر و علم روابط عمومی تغییر نکرده است. ما همچنان روابط استراتژیک را در جهت نتیجه مورد نظر تقویت می کنیم اما قوانین تغییر کرده اند. راز موفقیت کمپین های مدرن، همکاری و ترکیب فنون سنتی روابط عمومی با تبلیغات بازاریابی اجتماعی و دیجیتال با استفاده از هنر برای رساندن علم و تلاش در جهت نتایج قابل اثبات است.
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 12:45

روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟ روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
احتمالا بیشتر موسیقی دانان یا وقت زیادی را صرف فکر کردن به اینکه چطور روابط عمومی می تواند به گروه شان کمک کند نمی کنند یا بدون قصد و فکر قبلی فنون متداول روابط‌عمومی را به کار می گیرند. اما اگر به فکر افزایش تعداد مخاطبان خود هستید چرا با نیت قبلی راه هایی برای بالابردن سطح آگاهی عموم از گروه تان و ساخت شهرت را امتحان نمی کنید؟
شنبه، 2 فروردین 1399 - 23:21

روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟ روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟
استراتژی روابط عمومی نیازمند رویکردی پایدار و مستمر است. توقع نداشته باشید کمپین روابط عمومی برپا کنید و فروش تان یک شبه به سقف برسد. به یاد داشته باشید که روابط عمومی به سازمان ها کمک می کند که با عموم ارتباط برقرار کنند. معنی این امر این است که آگاهی از نام تجاری شما باید در طول زمان افزایش پیدا کند.
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 08:11

نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی
هدف این پست به صدا در آوردن زنگ هشدا برای خودم و متخصصان روابط عمومی است. همچنین فرصتی برای روابط عمومی است که به خط مقدم ارتباطات برود و جایگاه به حق خود را در ارتباطات به دست بیاورد.
شنبه، 5 بهمن 1398 - 08:17

ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها
بیایید با شروع سال نو، شفافیت، موجز و مختصر بودن را در اولویت قرار دهیم و از علائم نگارشی با دقت استفاده کنیم. بیایید در طلوع این سال و دهه جدید، عادات هوشمند نویسندگی را فرا بگیریم یا آن ها را تقویت کنیم.
شنبه، 2 فروردین 1399 - 23:13

قابلیت مدیریت بالغ پرتفوی قابلیت مدیریت بالغ پرتفوی
هنگامی یک سازمان در یک توانایی مدیریتی پرتفوی واقعاً بالغ است که بتواند روی یک مجموعه مفید از فرایندها حساب کند. در حقیقت، داشتن فرایندهای مناسب نیز به پیوند پروژه ها در نمونه کارها با ابتکارات استراتژیک و ارزیابی تأثیرات (مالی و غیر مالی) کمک خواهد کرد.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 19:44

حتی در پروژه های به خوبی برنامه ریزی شده می توان تغییر ایجاد کرد حتی در پروژه های به خوبی برنامه ریزی شده می توان تغییر ایجاد کرد
کنترل تغییر در مدیریت پروژه بسیار مهم است. در حقیقت، فرایند کنترل تغییر اطمینان حاصل می کند که هر تغییری که در طول انجام یک پروژه ارائه شده است، بطور کافی تعریف، بررسی و تصویب شده است.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 19:41

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

برای جلوگیری از بروز مشکلات از برنامه های پروژه استفاده کنید برای جلوگیری از بروز مشکلات از برنامه های پروژه استفاده کنید
مدیران پروژه از برنامه های پروژه برای جلوگیری از بروز مشکلات استفاده می کنند. در حقیقت، آنها به مدیران پروژه کمک می کنند تا با تیم ها و ذینفعان خود ارتباط برقرار کنند. مدیران پروژه باید از آن استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که پروژه همچنان در مسیر درست است. بیایید کمی عمیق تر به این موضوع بپردازیم.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 19:53

فعالیت در محیط های نامشخص/ عدم اطمینان به عنوان یک احساس فعالیت در محیط های نامشخص/ عدم اطمینان به عنوان یک احساس
مدیران پروژه باید آماده فعالیت در محیط های نامشخص باشند. مدیران برای ایجاد سبد مطلوب پروژه ها باید سطح ریسکی را که برای شرکت قابل قبول است شناسایی کنند.
یکشنبه، 29 دی 1398 - 10:35

 آدم های موفق، این کارها را نمی کنند آدم های موفق، این کارها را نمی کنند
روانشناس و نویسنده کتاب « هیچوقت به گذشته برنگرد» دکتر Henry Cloud معتقد است آدم های موفق، به ۱۰ نوع کشف و شهود شخصی می رسند که به آنها اجازه می دهد بیشترین بازدهی را داشته باشد.
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 09:43

 چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟ چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟
تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از کل ارتباطات انسانی غیر کلامی است. در حقیقت، ما دائماً پیامهای غیر کلامی می فرستیم. وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، مخاطبان شما بر اساس آنچه می بینند، درباره شما و پیام شما قضاوت می کنند. البته برخی افراد نیز آنچه را که می شنوند ارزیابی می کنند. بیایید ببینیم که چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟
دوشنبه، 9 دی 1398 - 08:04

5 نکته برای الهام بخشیدن به خلاقیت برای کمپین بعدی شما 5 نکته برای الهام بخشیدن به خلاقیت برای کمپین بعدی شما
راه اندازی یک مبارزه انتخاباتی موفقیت آمیز، به فکر و برنامه ریزی بسیار دقیق نیاز دارد. اما اغلب یافتن و به کار بردن موارد الهام بخشی که شما برای ایجاد یک استراتژی نیاز دارید تا به واقع بتواند تغییراتی در شرکت شما ایجاد کند، دشوار است.
دوشنبه، 2 دی 1398 - 10:29

مراحل مستندسازی در روابط عمومی مراحل مستندسازی در روابط عمومی
نگاهی دقیق به مدیریت اسناد و مستندسازی نشان می دهد که تحقق چنین امری نیاز به مقدماتی اساسی دارد، چهار اقدام اساسی در این زمینه عبارتند از:
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 10:39

در دوره بازاریابی مفرط، روابط عمومی هوشمند پیروز است در دوره بازاریابی مفرط، روابط عمومی هوشمند پیروز است
روابط عمومی در واقع به شرکت ها اجازه می دهد تا از بسیاری از معایب ذاتی در تبلیغات امروزی جلوگیری کنند. روابط عمومی با تجربه مشتری مداری، مزاحمت کمتری دارد و افراد را مجبور نمی کند که توجه خود را به تبلیغ کنندگان نشان دهند زیرا زمان باقی مانده یک آگهی را حساب می کنند یا در انتظار فرصتی برای ضربه زدن به کلمات "جستجوی تبلیغ" بر روی صفحه نمایش تلفن های هوشمند خود هستند.
چهارشنبه، 27 آذر 1398 - 10:01

تجربه و مستندسازی تجربیات تجربه و مستندسازی تجربیات
مستندسازی تهیه مجموعه ای از اسناد و مدارک است که فرایند آغاز و پایان یک فعالیت را همراه با تحلیل و ارزشیابی نشان خواهد داد. مستندسازی ابزاری است که امکان استفاده و به کار گیری تجربیات فردی و گروهی را جهت توسعه سازمانی ایجاد می کند و با ذخیره نمودن تجربه موجود در سازمان، هزینه تجربی آتی سازمان را تا حد زیادی کاهش می دهد.
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 10:29

ارتباطات درون سازمانی چیست؟ ارتباطات درون سازمانی چیست؟
ارتباط درون سازمانی می تواند در جهات مختلفی حرکت کند و در طبیعت خود رسمی یا غیر رسمی باشد. راه آن می تواند رو به بالا، رو به پایین، افقی یا مورب باشد. شبکه های اجتماعی کمک می کنند الگوی ارتباطی در سازمان ها ایجاد شوند.
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 23:27

مزایا و ضرورت مستندسازی بحران مزایا و ضرورت مستندسازی بحران
مستندسازی اصولی و حرفه ای، فعالیتهای سازمان و روابط عمومی ماندگار می شود و می تواند مانند گنجینه ای باشد که بر عوامل سازمان می توانند در مواقع بحران بر اساس آن ارزیابی درست و مستندی از برنامه، عملکرد و اقدامات سازمان به عمل آورند.
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 10:40

10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی 10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی
فهرستی از مهارتهای مفید یادگیری مادام العمر می تواند گسترده و متنوع باشد. چنین مهارتهایی آینده ما را بهتر می سازد. به طور خلاصه، تسلط بر مهارتهای یادگیری مفید مادام العمر به ما کمک می کند تا کار کنیم، یاد بگیریم و بهتر زندگی کنیم.
جمعه، 22 آذر 1398 - 08:44

 ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
امروزه عنصر اعتماد در هر کسب و کار اهمیت مرکزی دارد. تعامل با مخاطب هدف بدون توانایی در زمینه ایجاد اعتماد در وی غیرممکن به نظر می رسد. همین نکته حوزه روابط عمومی را به شدت چالش برانگیز می سازد. شاید تا همین دو دهه پیش حوزه روابط عمومی یک برنامه و دستور کار مشخص داشت، اما اکنون با دامنه وسیعی از وظایف و مسئولیت ها دست و پنجه نرم می کند.
پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 15:02

 چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟ چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
امروزه برندهای بزرگ در زمینه روابط عمومی اهداف جذابی را دنبال می کنند. یکی از این اهداف توسعه نوع خاصی از سبک زندگی است. برند نایک بهترین نمونه در این زمینه است. هدف اصلی این برند توسعه الگوی زندگی همراه با ورزش برای تمام مردم دنیاست. این امر به معنای تبدیل همه ما به ورزشکارهای حرفه ای نیست، بلکه انگیزه فعالیت ورزشی و تحرک در هر مقیاسی مدنظر مدیران نایک قرار دارد.
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 14:34

نگهبانی از سرمایه اجتماعی نگهبانی از سرمایه اجتماعی
با ظهور و گسترش این فناوری‌ها و رسانه‌های گروهی، آموزش کارشناسان روابط عمومیها برای حضور فعال و تولید محتوای مناسب و تاثیرگزار در این فضا به شدت احساس می‌شود. سرعت تکثیر و توزیع پیام در این محیط‌ها با هیچ‌یک از سایر رسانه‌های مرسوم قابل مقایسه نیست. همچنین نوع ادبیات و ساختار پیام‌های متنی و چند رسانه‌ای باید متناسب با سلیقه و حوصله مخاطبان این نوع رسانه‌ها باشد.
دوشنبه، 4 آذر 1398 - 15:47

اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
بوجود آمدن اینترنت همه چیزها که به دنبال اتصال همه 1) آدم ها، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها به اینترنت است، عصر جدیدی از ارتباطات رقم می خورد که موجب هوشمند شدن روابط عمومی ها و ایجاد "توانش ارتباطی" جدیدی می شود.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 11:08

 روابط عمومی مثبت روابط عمومی مثبت
ایجاد یک استراتژی روابط عمومی قوی مستلزم این است که شما به مردم نزدیک شوید و آنها را از کارایی خوب موسسه خود آگاه کنید. راه های متعددی برای ایجاد روابط عمومی مثبت وجود دارد؛ از مشارکت در موسسات خیریه تا اطمینان از اینکه کارمندان شما پاداش خوبی دریافت کرده‌اند.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 08:08

الگوی تازه روابط عمومی الگوی تازه روابط عمومی
فناوری مدرن شیوه های دسترسی برندها به اطلاعات و نحوه فعالیت شان در راستای جلب نظر مشتریان را دگرگون کرده است. الگوهای سنتی مدیریت کسب و کار و روابط عمومی مبتنی بر پژوهش های کاربردی بود. این نوع پژوهش ها به صورت مستقیم با دخالت عامل انسانی انجام می شد. در نتیجه مدت زمان انجام آنها بسیار زیاد بود.
شنبه، 25 آبان 1398 - 10:44

2 توصیه عالی به متخصصان روابط عمومی 2 توصیه عالی به متخصصان روابط عمومی
بیشتر مصرف کنندگان معتقدند که بازاریابی تأثیرگذار شخصی تر از تبلیغات سنتی است. به طور خاص ، ۶۹ درصد از مصرف کنندگان معتقدند که تفاوت اصلی بین تبلیغات و بازاریابی تأثیرگذار شخصی سازی است. متخصصان روابط عمومی باید هنگام استراتژی برای فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی این بینش ها را در نظر بگیرند.
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 16:53

نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
سفر مشتری و کار بازاریاب با خرید پایان نمی یابد. روابط عمومی و رسانه های اجتماعی نیز در اینجا نقش دارند. بهترین برنامه ها برای ایجاد طرفداران برند از طریق پیشنهادها و مشوق های ویژه، همچنین با ایجاد باشگاه ها و جوامع مشتریان کار می کنند. یک جامعه اجتماعی که در آن یک برند با طرفداران و مشتریان در تعامل است، یک شروع عالی است.
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 14:35

اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی
پژوهش انجام شده توسط نویسندگان مقاله حاضر نشان داد که آن دسته از کارگزارانی که برخوردار از یک برنامه ارتباطی برای بحران بوده و عضوی از هیأت حاکمه سازمان به شمار می آیند، به خود، مدیریت ارشد اجرایی و خودِ سازمان، برای مدیریت بحران اعتماد بیشتری دارند. نتایج به دست آمده همچنین، آن چه را که «مارا» آن را اعتماد بیش از حد به برنامه ارتباطی برای مدیریت بحران می خواند، تأیید کرد.
جمعه، 15 خرداد 1394 - 17:24

5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر 5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر
ایجاد محتوا را با هنر، فیلم، عکاسی، اینفوگرافیک و رسانه های تعاملی تجربه کنید. تجزیه و تحلیل کنید که کدام روش ها بیشترین میزان را با مخاطب مورد نظر طنین انداز می کند و متناسب با آن پیام های آینده را تطبیق می دهد.
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 08:02

چرا یک بازاریاب شبکه‌های اجتماعی باید مهارت‌های روابط عمومی داشته باشد؟ چرا یک بازاریاب شبکه‌های اجتماعی باید مهارت‌های روابط عمومی داشته باشد؟
کنترل نکردن بحران‌ها و برقراری ارتباط مناسب با مخاطبان کاریه که یه متخصص روابط عمومی به نحو عالی می‌تونه انجامش بده اما این توانایی‌ها باید توسط متخصصان شبکه‌های اجتماعی هم کسب بشه. چرا؟
یکشنبه، 19 آبان 1398 - 13:09

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین نوبت مجمع عمومی فوق العاده کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر


  چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟


  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج


  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت


  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی


  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی


  جشنواره روابط عمومی‌ها ویژه دهه فجر برگزار می‌شود


  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


  نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رییس حوزه هنری استان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی