درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 01:29   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اقدامات بانک رفاه کارگران در کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور/ اینفوگرافیک
  تمدید ‌مهلت ثبت‌نام یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال
  تیراژ کل روزنامه‌های ایران زیر یک میلیون است
  بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز از دفتر خبرگزاری فارس
  امضای تفاهم نامه همکاری بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی‌ و سازمان بورس و اوراق بهادار
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی / رونمایی از طرح سفیران آب
  سومین نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات گلستان برگزار شد
  سومین نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات گلستان برگزار شد
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی ها زمینه پویایی دستگاه های اجرایی را فراهم کنند
  شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور برگزار کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

 ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
نویسندگان حرفه ی روابط عمومی در نوشته های خود بیشتر به نکاتی می پردازند که برای افزایش کارایی و بهره وری باید انجام گیرد. برخلاف رویه معمول نگارش قصد دارم نکاتی را یادآور شوم که اگر توسط روابط عمومی یک مجموعه به انجام برسد آسیب و لطمات جبران ناپذیری به کل مجموعه وارد خواهد کرد.
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 13:47

برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی
روابط عمومی‌ها برای آنکه بتوانند نقش‌آفرینی مؤثر و پر رنگی در سازمان‌ها داشته باشند اول نیازمند آموختن دقیق روش‌های نوین برنامه‌ریزی و توجه به مسئله آینده‌پژوهی به‌خصوص برنامه‌ریزی سناریو با کمک فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی می‌باشند چرا که برنامه‌ریزی یکی از اصلی ترین ارکان پیشرفت در هر حوزه ای می‌باشد.
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 08:01

نقش های هوش مصنوعی در روابط عمومی نقش های هوش مصنوعی در روابط عمومی
روابط عمومی‌ها برای آنکه بتوانند نقش‌آفرینی مؤثر و پر رنگی در سازمان‌ها داشته باشند اول نیازمند آموختن دقیق روش‌های نوین برنامه‌ریزی و توجه به مسئله آینده‌پژوهی به‌خصوص برنامه‌ریزی سناریو با کمک فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی می‌باشند چرا که برنامه‌ریزی یکی از اصلی ترین ارکان پیشرفت در هر حوزه ای می‌باشد.
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 08:00

دلایل اصلی ایجاد استرس دلایل اصلی ایجاد استرس
تنش و ناراحتی ناشی از روبرو شدن با زندگی برای همه بشر، معمول و طبیعی است. تا حدودی هم وجود استرس، ضروری هم هست.
جمعه، 30 فروردین 1398 - 00:24

ابراهام لینکلن استاد مجاب گری ابراهام لینکلن استاد مجاب گری
آبراهام لینکلن در مجاب گری استاد به شمار می‌رفت. بررسی نظرات لینکلن در خصوص افکار عمومی و مطالعه تکنیک‌های مورد استفادة او برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی آموزنده می‌باشد.
شنبه، 31 فروردین 1398 - 08:00

آئین تأثیر گذاری در یک نوشته آئین تأثیر گذاری در یک نوشته
از نظر بسیاری از محققان، تأثیر گذاری یک نوشته عملی ناشایست است که موجب پنهان کردن حقیقت و فریب خوردن مردم می‌شود. عموم مردم به «جاذبان» حرفه‌ای اعتماد ندارند و رسانه‌‌ها اغلب به افراد روابط عمومی و مشاوران سیاسی به عنوان «متخصصان زباندار» اشاره می‌کنند. اگر چه از «متقاعد ساختن افراد» به عنوان عملی صحیح در جامعه یاد می‌شود.
شنبه، 24 فروردین 1398 - 08:02

سه گانه حیاتی فعالیت روابط عمومی ها چیست؟ سه گانه حیاتی فعالیت روابط عمومی ها چیست؟
با نگاه اجمالی به این سه مقوله اطلاع رسانی، افکار سنجی و تبلیغات(برند سازی) می توانیم به این نتیجه برسیم که سه گانه مذکور، مسیر موفقیت هر روابط عمومی را هموار خواهد نمود و اگر روابط عمومی بخواهد حرفه ای عمل نماید و از قافله پیشرفت و توسعه عقب نماند باید در ابتدای امر مقوله اطلاع رسانی را جدی بگیرد
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 - 02:33

انسان شیشه‌ای، استعاره شهروند امروزی انسان شیشه‌ای، استعاره شهروند امروزی
شهروند شیشه‌ای بخشی از زندگی خود را در فضای مجازی می‌گذراند. به موازات مبادله اخبار و گفت‌وگو، خود را به نمایش می‌گذارد و نمایش هم‌صحبت‌هایش را نظاره می‌کند.
یکشنبه، 18 فروردین 1398 - 23:34

اتاق فکر و جایگاه آن در روابط عمومی اتاق فکر و جایگاه آن در روابط عمومی
اتاق فکر، اتاق مفهوم سازی و مفهوم ستانی در حوزه انسانی است. این اتاق، راهبرد «عقلانی - منطقی برای نهادهای فکرسازی، فکرورزی و بازسازی فکرهاست. اتاق فکر، اتاقی برای فکرکردن و فکرورزی روشمند در خانه تاریکی هاست.
یکشنبه، 18 فروردین 1398 - 09:45

راهنمای روابط عمومی 1398 راهنمای روابط عمومی 1398
پیش از اینکه توپ تحویل، سال 1398 را بنوازد، به پیشنهادها و تصمیم های زیر بیاندیشید:
شنبه، 25 اسفند 1397 - 20:31

مقاله علمی/ نقش رسانه ها در مدیریت بحران های اجتماعی مقاله علمی/ نقش رسانه ها در مدیریت بحران های اجتماعی
کارکرد رسانه ها متناسب با هر یک از نیازهای در مرحله پیش از بحران شامل آموزش مصون سازی، آگاه‌سازی و دیده‌بانی، مرحله حین بحران شامل خبررسانی، دروازه‌بانی و همراه سازی و مرحله پس از بحران شامل پاسخ طلبی، تحلیل گری و آرامش بخشی است.
شنبه، 10 فروردین 1398 - 23:22

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‏ عمومی کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‏ عمومی
با استفاده از یک دیدگاه سیستمی، نقش روابط عمومی را می‌توان به عنوان یاری‌دهنده به توسعه و حفظ روابط متقابل میان یک سازمان و محیط آن (به طور مشخص‌تر؛ میان یک سازمان و گروه‌های محیط اجتماعی آن سازمان) دانست.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:27

روابط عمومی و بیانیه اصول روابط عمومی و بیانیه اصول
هدف ما این است که اخبار موثق و معتبری در اختیار مردم بگذاریم. کار ما تبلیغات تجاری نیست و اگر شما تشخیص دادید که بعضی از کارهای ما جنبة تبلیغ تجاری دارد از به کار بردن آن در روزنامه خودداری کنید. هر مطلبی که برای شما می‌فرستیم از روی کمال دقت و صحت تنظیم شده است و هرگاه طالب جزئیات و تفصیلات بیشتر باشید، خواستة شما را به سرعت برآورده خواهیم کرد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:24

آوازه موسسه آوازه موسسه
آوازه شرکت موضوعی نیست که بتوان به صورت مستقیم آن را مدیریت کرد. از اینرو مدیران می بایست از طریق برنامه های هویت سازی، مدیریت موثر کارکنان و ایجاد کانال های ارتباطی تلاش نمایند آوازه را مدیریت نمایند.
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 08:00

نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
ارتباط جمعی یا عمومی تعبیر جدیدی است که جامعه شناسان آمریکایی برای مفهوم MassMedia به کار برده‌اند.
دوشنبه، 27 اسفند 1397 - 19:40

 طراحی یک برنامه روابط عمومی طراحی یک برنامه روابط عمومی
یک برنامة سازمان یافتة روابط عمومی باید به دقت طراحی و بودجه‌بندی شود و کار تخصصی صورت گیرد. عملیات و استراتژی‌های طراحی رسانه‌ها برای سازمان تان باید یک کار دفتری شایسته‌ای داشته باشد.
دوشنبه، 27 اسفند 1397 - 08:08

چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟ چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟
با بهره گیری از مشاوران کارآزموده,‌ درباره ایده اصلی که استراتژی بر آن قرار استوار خواهد بود تصمیم گیری نمایید. ایده باید قوی و ساده باشد به گونه ای که ویژگی های منحصر به فرد یک ملت را در برگیرد و پایه و اساسی برای کل برنامه قرار گیرد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 08:00

مقاله/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست مقاله/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
رابطه فزاینده میان هوش مصنوعی و روابط عمومی. این مقاله چندین نقش کلیدی را که در آینده ممکن است توسط هوش مصنوعی ایفا شود، با توجه به گرایش موجود در صنایع گوناگون مطرح می‌کند و پیامد آن برای کارفرمایان، کارورزان و ارباب رجوعان را مورد توجه قرار می‌دهد.
دوشنبه، 13 اسفند 1397 - 08:03

اهمیت روابط عمومی اهمیت روابط عمومی
به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دست یابی‌ به‌ اهداف‌ خود موفق‌تر می‌باشد. اکنون‌ به‌ عنوان‌ یک‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ که‌ افراد و مؤسسات‌ برای‌رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درک‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بایکدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند.
دوشنبه، 13 اسفند 1397 - 08:00

عصر روابط عمومی عصر روابط عمومی
امروز دوره انقلاب صنعت روابط عمومی است. به عصر روابط عمومی خوش آمدید. چالش روبروی متخصصان روابط عمومی و شرکت ها این است که چطور بهترین گزینه ها از دنیای قدیمی و جدید روابط عمومی را در چشم انداز امروز رسانه اجتماعی ترکیب کنند تا به مجموعه ای از عوامل کارا در جهت پاسخگویی به درخواست های موجود برسند.
یکشنبه، 12 اسفند 1397 - 08:39

سازماندهی‌ و مدیریت‌ علمی‌ سازماندهی‌ و مدیریت‌ علمی‌
از جمله‌ ویژگی‌های‌ روابط عمومی‌ ناکارآمد، طراحی‌ تشکیلات‌ نامناسب‌ و مدیریت‌ غیر علمی‌ ‌است‌. اولین‌ ضعف‌ در این‌ گونه‌ روابط عمومی‌ها، قرار نگرفتن‌ در جایگاه‌ مناسب‌ است‌ و معمولا جایگاهی‌ که‌ در آن‌ قرار می‌گیرند، زیر نظر مستقیم‌ بالاترین‌ مقام‌ سازمان‌ نیست‌.
پنجشنبه، 9 اسفند 1397 - 08:43

ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌
کارشناس‌ روابط عمومی‌، کارشناسی‌ است‌ که‌ مهارت های‌ لازم‌ را در زمینه‌ روابط عمومی‌ آموخته‌ باشد. این‌ مهارت‌ها در اصل‌ همان‌ مهارت‌ها و آموزش‌هایی‌ است‌ که‌ فرد برای‌ فعالیت‌ در روابط عمومی‌ در دانشگاه‌ آموخته‌ است‌.
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 - 08:45

برنامه‌ریزی‌ برای‌ رهبران‌ فکری‌ برنامه‌ریزی‌ برای‌ رهبران‌ فکری‌
از مشخصه‌های‌ روابط عمومی‌ کارآمد، داشتن‌ برنامه‌های‌ خاص‌ برای‌ هر یک‌ از اقشار جامعه‌ یا مخاطبان‌ خود است‌. یکی‌ از این‌ قشرها، رهبران‌ فکری‌ هستند.
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 - 07:47

نمی توانم یک روابط عمومی خوب ایجاد کنیم؟ نمی توانم یک روابط عمومی خوب ایجاد کنیم؟
در چند ماه گذشته، من مسوول یک برنامه ریزی غیر معمول شدم که صاحبان شرکت ها و مشتریانم به من پیشنهاد کرده بودند. من متوجه شدم که به دلیل فقدان اطلاعات و دانش آنها در مورد موضوع، بسیاری از شرکت ها نمی خوا هند برای روابط عمومی خود هزینه کنند.
سه شنبه، 7 اسفند 1397 - 08:30

سه بخش روابط عمومی‌ سه بخش روابط عمومی‌
از یک‌ نظر می‌توان‌ فعالیت های‌ روابط عمومی‌ را به‌ سه‌ بخش‌ داخلی‌ (درون‌ سازمانی‌)، خارجی‌ (برون‌سازمانی‌) و بین‌المللی‌ تقسیم‌ کرد. با این‌ تقسیم‌بندی‌، یک‌ روابط عمومی‌ کارآمد، باید بتواند در هر سه‌بخش‌، کارآمدی‌ و بازدهی‌ لازم‌ را داشته‌ باشد.
سه شنبه، 7 اسفند 1397 - 07:35

نگاه به آینده روابط عمومی تا سال 2020/ 10 توصیه کاربردی نگاه به آینده روابط عمومی تا سال 2020/ 10 توصیه کاربردی
سناریوی نگاه به آینده تا سال 2020، به عنوان اولین پروژه از واحد تازه تشکیل شده تحقیق و توسعه موسسه رسمی روابط عمومی است که با برگزاری جلسات سناریوپردازی با گروه های منطقه ای و گروه های ذینفع بر آینده احتمالی عملکرد روابط عمومی بریتانیا تا سال 2020 متمرکز بود.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 22:18

خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول
برای نخستین بار، نهم نوامبر 2008 استیو کرافت گزارشگر اینوستیگیتیو شبکه تلویزیونی «سی بی اس» آمریکا، در مجله مصوّر این شبکه گوشه ای ازخروج روابط عمومی از دایره اصول و تعاریف مربوط را آشگار ساخت و راز انتخاب شگفت انگیز «بارک اوباما» و کارها و شگرد تیم روابط عمومی اورا برملا ساخت.
سه شنبه، 26 بهمن 1395 - 11:10

تغییر چهره روابط عمومی تغییر چهره روابط عمومی
قسمت جالب روابط عمومی، تغییر و انتقال آن است و ارتباطات در سرتاسر کره زمین امتداد یافته است. من عقیده دارم که روابط عمومی ارزش و اعتبار بیشتری کسب می کند تا اینکه اعتبار خود را از دست بدهد.
سه شنبه، 23 بهمن 1397 - 11:07

4 ابزار دیجیتالی که روابط عمومی را متحول می‌کنند 4 ابزار دیجیتالی که روابط عمومی را متحول می‌کنند
تکنولوژی‌های جدید در حال تغییر در چگونگی ارتباط ما با یکدیگر و کسب‌وکارها با یکدیگر هستند. برای متخصصان روابط عمومی، پذیرفتن ابزارهای جدید، فرصت‌های جدیدی را برای برآورده کردن نیازهای مشتریان فراهم می آورد. در اینجا چهار فرصت از طریق رسانه‌های اجتماعی به متخصصان روابط عمومی و کسب‌وکار‌های کوچک در سال 2018 پیشنهاد شده است:
سه شنبه، 16 بهمن 1397 - 08:01

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی


  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید


  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی