درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 مهر 1396 - 12:28   

قارّه سبز و استاندارد زندگی

  قارّه سبز و استاندارد زندگی


ادامه ادامه مطلب یک

جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان

  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب دو

سوگیری شدید رسانه را می کشد

  سوگیری شدید رسانه را می کشد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان

  انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "من خودم بلدم حرف بزنم"! ..."روابط عمومی وزیر یا رییس تان نباشید"!
  اطلاعیه موسسه ملل درخصوص تعاونی وحدت
  تاریخچه موسسه اعتباری ملل
  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد
  بازاریابی پیامکی
  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند
  فناوری دارد مهم ترین داشته انسان را نابود می کند
  چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت رسانه
  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان: تعامل میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

      فرهنگ ارتباطی       فرهنگ ارتباطی
یک فرهنگ ارتباطی قوی و پیشگیرانه می تواند عدم وجود یک برنامه ارتباطی برای بحران را جبران کند، اما در عین حال، عکس این قضیه نیز صادق است یعنی وجود یک فرهنگ ارتباطی قدرتمند اما بسته و دفاعی، می تواند منجر به خنثی شدن مزایای برنامه مدیریت ارتباطات بحران شود.
یکشنبه، 23 مهر 1396 - 09:55

چهار گام ساده برای شناسایی مخاطبان هدف چهار گام ساده برای شناسایی مخاطبان هدف
ریشه هر تلاش ارتباطی مخاطب است و اینجاست که هر تلاشی شروع می شود. با اختصاص قدری زمان و تعقیب چهار گام ساده برای شناسایی مخاطبان هدف، طراحی هنرمندانه پیام و تشخیص رسانه نهایتا ارایه آن در قالب یک فرآیند می توانید به هدف تان برسید.
یکشنبه، 23 مهر 1396 - 08:22

یادگیری مهارت های ارتباطی یادگیری مهارت های ارتباطی
ارسال پیام روند یا فرآیندی است که می تواند مملو از اشتباه باشد یعنی پیام های ما غالبا دربردارنده سوء تعبیرهایی توسط گیرنده پیام هستند. وقتی بروز این سوء تفاهم قابل تشخیص نیست می تواند دلیلی باشد بر بروز اشتباهات و ایجاد سردرگمی عظیم یعنی انجام تلاشی بیهوده در فرآیند ارتباطی که به نوبه خود موجب از دست دادن فرصت های موجود می شود.
یکشنبه، 16 مهر 1396 - 08:46

مکان‌ یابی غرفه نمایشگاهی موفق مکان‌ یابی غرفه نمایشگاهی موفق
برای مکان‌ یابی غرفه نمایشگاهی جاهایی را که نزدیک سرویس‌های عمومی یا اماکن مخصوص انواع نوشیدنی هستند اصلاً در نظر نگیرید. در این‌گونه جاها افراد تمایلی به صحبت کردن با شما از خود نشان نمی‌دهند یا غرفه‌های شما مملو از آت‌وآشغال و افراد نادرست خواهد بود.
پنجشنبه، 13 مهر 1396 - 08:45

استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار
استفاده از نمایشگاه ها در کسب و کار و اینکه چرا شرکت‌ها در تحقق اهداف و برنامه‌ریزی خود ناکام می‌مانند ناشی از این واقعیت است که نمایشگاه محیطی است کاملاً متفاوت، بنابراین نیاز به اتخاذ نوعی رویکرد ریشه‌ای است.
چهارشنبه، 12 مهر 1396 - 08:43

نکات برنامه‌ریزی همایش شرکت‌ها نکات برنامه‌ریزی همایش شرکت‌ها
تعداد شرکت‌کنندگان، مکان، زمان دقیق و روز برنامه را در همان ابتدای فرآیند برنامه‌ریزی معین کنید. بسیاری از نیازهای شما بستگی به فصل، وضعیت آب‌وهوا، ساعت و روزی دارد که برنامه‌ی خود را برگزار می‌کنید.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 08:42

روابط عمومی در دوره استعمار روابط عمومی در دوره استعمار
می توان تصور کرد که نسل های آینده با اغراقات مشابهی در مورد زیرزمین ها ی مستعمره ویا اولین سکونت در ماه برخورد خواهند کرد.خوشبختانه متخصصان روابط عمومی در آینده کنترل کمکی بیشتری نسبت به برخی از پیشگامان پیشین خود خواهند داشت.
دوشنبه، 10 مهر 1396 - 09:36

ایده اصلی آژانس روابط عمومی ایده اصلی آژانس روابط عمومی
یک آژانس روابط عمومی مناسب به مشتریان کمک می کند تا در این رسانه های پیچیده بیشتر دیده شوند. در بلندمدت روابط عمومی نوعی سرمایه گذاری در برند و دیده شدن یک شرکت یا فرد می باشد. این می تواند باعث افزایش شناخت و شهرت شود.
یکشنبه، 9 مهر 1396 - 12:18

وظیفه روابط عمومی در کسب و کار چیست؟ وظیفه روابط عمومی در کسب و کار چیست؟
روابط عمومی چیزی فراتر از تنظیم کردن و ارسال مطالب و مقالات به روزنامه‌ها و رسانه‌های عمومی و یا پست گذاشتن اعلان‌های مطبوعاتی می‌باشد. حوزه گسترده روابط عمومی چندین فعالیت مرتبط را در بر می‌گیرد که هدف اصلی همه آن‌ها انتقال پیام‌هایی خاص با هدف مشخص است.
یکشنبه، 9 مهر 1396 - 08:33

ادغام برنامه روابط عمومی و بازاریابی هتل ها ادغام برنامه روابط عمومی و بازاریابی هتل ها
خیلی از هتلدارها می‌دانند که چه طور باید خدمات خود را عرضه کنند؛ اما در این میان نقش روابط عمومی در هتلداری و ترکیب آن با برنامه‌های بازاریابی برای یک هتل چگونه است؟
شنبه، 8 مهر 1396 - 08:32

نگارش مطالب روابط عمومی نگارش مطالب روابط عمومی
برای نویسنده‌ای که در نگارش متن‌های مؤثر و متقاعدکننده آموزش‌دیده است، نوشتن متن لطیف برای کار روابط عمومی، کاری است که باید به آن عادت کند. تبلیغات به‌طور مستقیم با خواننده در تماس است و با صراحت و بدون هیچ تظاهری درصدد جدا کردن خواننده از پول خود برمی‌آید.
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 09:53

نقش روابط عمومی در ساخت برند شخصی نقش روابط عمومی در ساخت برند شخصی
نیروی محرکه اصلی روابط عمومی چیز ساده ای است: می خواهید سردبیران و مدیران برنامه را متقاعد کنید که چیزی بی نظیر برای گفتن دارید؛ چیزی که خوانندگان، شنوندگان و بینندگان آن ها را علاقه مند خواهند کرد. همه ماجرا همین است!
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 09:52

پنج گام ابتدایی روابط عمومی موفق پنج گام ابتدایی روابط عمومی موفق
در روابط عمومی موفق پنج گام ابتدایی وجود دارد و جدای از این‌که آیا سردبیر روزنامه محلی یا یک نشریه سراسری را هدف‌گیری کرده باشید یا نه، باید این‌ها را بیاموزید و پیگیری کنید:
چهارشنبه، 5 مهر 1396 - 08:28

اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی
داستان سرایی یکی از روش های جدید در ارتباط با مخاطبان در روابط عمومی است. تحقیقات نشان داده است که ذهن بشری مایل است که داده ها را به شکل روایی، کدگذاری ذخیره و بازیابی کند.
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 14:06

روابط عمومی (Public Relations) چیست؟ روابط عمومی (Public Relations) چیست؟
نامش را بیاورید تا لرزه بر اندام تبلیغات بیفتد (!)، روابط عمومی (Public Relations) یا همان PR، مفهومی که خیلی‌ها عقیده دارند با آمدنش، باید با تبلیغات خداحافظی کرد. حتی کتابی معروف در این زمینه نوشته شده‌است به نام «سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی».
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 - 10:49

چهار نکته ضروری برای روابط عمومی چهار نکته ضروری برای روابط عمومی
درست است که در سال 2015، نه ماشین پرنده‌ای اختراع شد و نه ربات‌های پرستار سگ و نه ماشین زمان! اما آن که چه از پیشرفت دنیا در این سال دیدیم کم نبود و تاثیر آن هم بر دنیای کسب و کارها بسیار بسیار زیاد بود.
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 - 08:46

مبانی روابط عمومی: چه زمانی و چگونه از روابط عمومی (PR) استفاده کنیم؟ مبانی روابط عمومی: چه زمانی و چگونه از روابط عمومی (PR) استفاده کنیم؟
روابط عمومی که گاهی اوقات با نام اختصاری PR نیز خوانده می‌شود از تکنیک‌هایی‌ست که به طور غیرمستقیم در مصرف‌کنندگان احتمالی، آگاهی، میل، ترجیح یا تقاضای خرید ایجاد می‌نماید.
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 - 07:33

تاثیر پذیری روابط عمومی در افکار عمومی تاثیر پذیری روابط عمومی در افکار عمومی
بدون مشارکت مردم هیچ دولتی نمی تواند با مردم ارتباط برقرار کند و این یعنی نقش روابط عمومی در شناخت افکار عمومی که این خود موجب ایجاد همدلی، هماهنگی و وفاق اجتماعی -مهمترین تاثیر روابط عمومی در افکار عمومی- خواهد شد.
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 - 14:57

چگونه در استارت آپ، از روابط عمومی استفاده کنیم؟ چگونه در استارت آپ، از روابط عمومی استفاده کنیم؟
روابط عمومی می‌تواند مانند یک طناب بلند و محکم برای یک استارت آپ باشد؛ طنابی که کل استارت آپ را از چاه تلاش کردن‌های بی انتها برای جذب مشتری بالا می‌کشد و نجات می‌دهد.
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 - 14:31

چرا اعلامیه‌های مطبوعاتی مهم هستند؟ چرا اعلامیه‌های مطبوعاتی مهم هستند؟
یکی از بخش‌های بسیار مهم در وب‌سایت هر شرکت، بخش «اعلامیه‌های مطبوعاتی» است. این بخش یکی از حیاتی‌ترین وظایف واحد «ارتباط با سرمایه‌گذاران» را شامل می‌شود؛ هرچند که محتوای آن معمولا توسط بخش «روابط عمومی» شرکت تهیه می‌شود.
سه شنبه، 28 شهریور 1396 - 13:42

اثربخشی ارتباطات در روابط عمومی اثربخشی ارتباطات در روابط عمومی
برای دستیابی به ارتباطات اثربخش، لازم است برنامه ریزی لازم براساس تحلیل ارتباطات، قبل از اقدامات انجام شود. همچنین اثربخشی روابط عمومی و فعالیت های ارتباطی، به تحلیل کامل عناصر ارتباطی بستگی دارد.
یکشنبه، 26 شهریور 1396 - 20:45

4 تفاوت اساسی بین روابط عمومی (PR) و تبلیغات 4 تفاوت اساسی بین روابط عمومی (PR) و تبلیغات
قدرت و نفوذ روابط عمومی بسیار بیشتر از تبلیغات است. امروزه باتوجه به رویکرد مشتری محور بازاریابی، تبلیغات همانند یک CD یک بار مصرف کهنه می ماند و روابط عمومی همچون وسیله ای مدرن، مانند یک هارد دیسک.
یکشنبه، 26 شهریور 1396 - 16:40

انتظارات و توقعات مدیریت از روابط عمومی انتظارات و توقعات مدیریت از روابط عمومی
مدیریت عالی سازمان ها اکنون از روابط عمومی خیلی بیشتر از تهیه و تدوین اصلاحیه های مطبوعاتی و پخش و نشر بروشورها و جزوات خبری و تبلیغی انتظار دارند. این انتظارات را شاید بتوان به صورت زیر طبقه بندی کرد:
یکشنبه، 26 شهریور 1396 - 07:49

نقش رنگ در روابط عمومی نقش رنگ در روابط عمومی
روابط عمومی ها تلاش می کنند با برقراری مناسب ترین ارتباط، ضمن انتقال پیام به مخاطبان، آن ها را تا آستانه پذیرش مقاصد سازمان شان ترغیب کنند.
شنبه، 25 شهریور 1396 - 10:26

روابط عمومی به عنوان جایگزین یا مکمل تبلیغات روابط عمومی به عنوان جایگزین یا مکمل تبلیغات
روابط عمومی که گاهی اوقات بانام اختصاری آن (PR) نیز خوانده می شود از تکنیک هایی است که به طور غیرمستقیم در مصرف کنندگان احتمالی آگاهی، میل، ترجیح یا تقاضای خرید ایجاد می کند.
جمعه، 24 شهریور 1396 - 20:52

مراحل ایجاد روابط عمومی در یک شرکت تجاری مراحل ایجاد روابط عمومی در یک شرکت تجاری
روابط عمومی یک شرکت تجاری در عصر حاضر شامل تحلیل و درک کاملی است از همه عواملی که بر عکس العمل مردم نسبت به آن شرکت تاثیرگذارند که دارای مراحل زیر است:
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 - 08:19

ارزیابی ایده های روابط عمومی ارزیابی ایده های روابط عمومی
از آنجایی که تمام مفاهیم روابط عمومی، مجموعه ای از یک سری عوامل هستند، می توان میزان موفقیت یک تصور عمومی را با آزمایش کردن آن ایده، البته نه به طور کلی بلکه همراه با اجزای آن پیش بینی کرد.
سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 15:05

روابط عمومی و جامعه مدنی روابط عمومی و جامعه مدنی
چگونگی عملکرد روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات می تواند مشارکت پذیری یا مشارکت گریزی مردم را در پی داشته باشد. مردمی که احساس عدم صداقت، پنهانکاری و دروغگویی از سوی سازمانهای دولتی و بالطبع روابط عمومی ها را داشته باشند، خود عملاً به یکی از موانع توسعه تبدیل می شوند.
سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 08:04

 روابط عمومی و سواد رسانه‌ای روابط عمومی و سواد رسانه‌ای
با بهره‌مندی از سواد رسانه‌ای تهدیدها و چالش‌های رسانه‌ها به فرصت‌ها و مزایای آنها بدل شده و در عصر حکمرانی وب2 و کوچ عمومی مخاطبان به شبکه‌های اجتماعی که حضور و ظهور روابط عمومی را ناگزیر می‌کند، نگرانی خطرات و مخاطرات را به امیدواری دستیابی به مصالح و منافع حداکثری تغییر می‌دهد.
دوشنبه، 20 شهریور 1396 - 08:04

نقش روابط عمومی‌ها در فرآیند تغییر و نقش رهبران سازمانی نقش روابط عمومی‌ها در فرآیند تغییر و نقش رهبران سازمانی
روابط عمومی‌ها به‌عنوان بازوی قدرتمند و مشاور امین سازمان در روند تغییرات‌، نقش نایب‌رئیس سازمان را دارند تا به مدیریت عالی سازمان به‌عنوان رهبر تغییر کمک کنند تا ‌‌فرآیند و گذار از مرحله‌ای به مرحله دیگر، با موفقیت انجام و سپری شود.
یکشنبه، 19 شهریور 1396 - 10:26

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد


  گزارش برگزاری چهارمین همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


  مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی


  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد


  سوگیری شدید رسانه را می کشد


  ویدیو/ انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها


  انتصاب مسئول جدید اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد


  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند


  بازاریابی پیامکی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی "چگونگی توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی" اعلام شد