درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 5 بهمن 1398 - 21:31   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020

  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند

  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود
  نشست «بانکداری؛ ارتباطات و توسعه» با محوریت روابط‌عمومی و بانکداری جدید برگزار می‌شود
  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار شد
  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است
  تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیارد ریالی بانک سپه به 2هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان
  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...
  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی
  تاریخ تاسیس جامعه ملل
  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی
هدف این پست به صدا در آوردن زنگ هشدا برای خودم و متخصصان روابط عمومی است. همچنین فرصتی برای روابط عمومی است که به خط مقدم ارتباطات برود و جایگاه به حق خود را در ارتباطات به دست بیاورد.
شنبه، 5 بهمن 1398 - 08:17

ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها
بیایید با شروع سال نو، شفافیت، موجز و مختصر بودن را در اولویت قرار دهیم و از علائم نگارشی با دقت استفاده کنیم. بیایید در طلوع این سال و دهه جدید، عادات هوشمند نویسندگی را فرا بگیریم یا آن ها را تقویت کنیم.
شنبه، 2 فروردین 1399 - 23:13

قابلیت مدیریت بالغ پرتفوی قابلیت مدیریت بالغ پرتفوی
هنگامی یک سازمان در یک توانایی مدیریتی پرتفوی واقعاً بالغ است که بتواند روی یک مجموعه مفید از فرایندها حساب کند. در حقیقت، داشتن فرایندهای مناسب نیز به پیوند پروژه ها در نمونه کارها با ابتکارات استراتژیک و ارزیابی تأثیرات (مالی و غیر مالی) کمک خواهد کرد.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 19:44

حتی در پروژه های به خوبی برنامه ریزی شده می توان تغییر ایجاد کرد حتی در پروژه های به خوبی برنامه ریزی شده می توان تغییر ایجاد کرد
کنترل تغییر در مدیریت پروژه بسیار مهم است. در حقیقت، فرایند کنترل تغییر اطمینان حاصل می کند که هر تغییری که در طول انجام یک پروژه ارائه شده است، بطور کافی تعریف، بررسی و تصویب شده است.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 19:41

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

برای جلوگیری از بروز مشکلات از برنامه های پروژه استفاده کنید برای جلوگیری از بروز مشکلات از برنامه های پروژه استفاده کنید
مدیران پروژه از برنامه های پروژه برای جلوگیری از بروز مشکلات استفاده می کنند. در حقیقت، آنها به مدیران پروژه کمک می کنند تا با تیم ها و ذینفعان خود ارتباط برقرار کنند. مدیران پروژه باید از آن استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که پروژه همچنان در مسیر درست است. بیایید کمی عمیق تر به این موضوع بپردازیم.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 19:53

فعالیت در محیط های نامشخص/ عدم اطمینان به عنوان یک احساس فعالیت در محیط های نامشخص/ عدم اطمینان به عنوان یک احساس
مدیران پروژه باید آماده فعالیت در محیط های نامشخص باشند. مدیران برای ایجاد سبد مطلوب پروژه ها باید سطح ریسکی را که برای شرکت قابل قبول است شناسایی کنند.
یکشنبه، 29 دی 1398 - 10:35

 آدم های موفق، این کارها را نمی کنند آدم های موفق، این کارها را نمی کنند
روانشناس و نویسنده کتاب « هیچوقت به گذشته برنگرد» دکتر Henry Cloud معتقد است آدم های موفق، به ۱۰ نوع کشف و شهود شخصی می رسند که به آنها اجازه می دهد بیشترین بازدهی را داشته باشد.
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 09:43

 چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟ چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟
تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از کل ارتباطات انسانی غیر کلامی است. در حقیقت، ما دائماً پیامهای غیر کلامی می فرستیم. وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، مخاطبان شما بر اساس آنچه می بینند، درباره شما و پیام شما قضاوت می کنند. البته برخی افراد نیز آنچه را که می شنوند ارزیابی می کنند. بیایید ببینیم که چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟
دوشنبه، 9 دی 1398 - 08:04

5 نکته برای الهام بخشیدن به خلاقیت برای کمپین بعدی شما 5 نکته برای الهام بخشیدن به خلاقیت برای کمپین بعدی شما
راه اندازی یک مبارزه انتخاباتی موفقیت آمیز، به فکر و برنامه ریزی بسیار دقیق نیاز دارد. اما اغلب یافتن و به کار بردن موارد الهام بخشی که شما برای ایجاد یک استراتژی نیاز دارید تا به واقع بتواند تغییراتی در شرکت شما ایجاد کند، دشوار است.
دوشنبه، 2 دی 1398 - 10:29

مراحل مستندسازی در روابط عمومی مراحل مستندسازی در روابط عمومی
نگاهی دقیق به مدیریت اسناد و مستندسازی نشان می دهد که تحقق چنین امری نیاز به مقدماتی اساسی دارد، چهار اقدام اساسی در این زمینه عبارتند از:
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 10:39

در دوره بازاریابی مفرط، روابط عمومی هوشمند پیروز است در دوره بازاریابی مفرط، روابط عمومی هوشمند پیروز است
روابط عمومی در واقع به شرکت ها اجازه می دهد تا از بسیاری از معایب ذاتی در تبلیغات امروزی جلوگیری کنند. روابط عمومی با تجربه مشتری مداری، مزاحمت کمتری دارد و افراد را مجبور نمی کند که توجه خود را به تبلیغ کنندگان نشان دهند زیرا زمان باقی مانده یک آگهی را حساب می کنند یا در انتظار فرصتی برای ضربه زدن به کلمات "جستجوی تبلیغ" بر روی صفحه نمایش تلفن های هوشمند خود هستند.
چهارشنبه، 27 آذر 1398 - 10:01

تجربه و مستندسازی تجربیات تجربه و مستندسازی تجربیات
مستندسازی تهیه مجموعه ای از اسناد و مدارک است که فرایند آغاز و پایان یک فعالیت را همراه با تحلیل و ارزشیابی نشان خواهد داد. مستندسازی ابزاری است که امکان استفاده و به کار گیری تجربیات فردی و گروهی را جهت توسعه سازمانی ایجاد می کند و با ذخیره نمودن تجربه موجود در سازمان، هزینه تجربی آتی سازمان را تا حد زیادی کاهش می دهد.
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 10:29

ارتباطات درون سازمانی چیست؟ ارتباطات درون سازمانی چیست؟
ارتباط درون سازمانی می تواند در جهات مختلفی حرکت کند و در طبیعت خود رسمی یا غیر رسمی باشد. راه آن می تواند رو به بالا، رو به پایین، افقی یا مورب باشد. شبکه های اجتماعی کمک می کنند الگوی ارتباطی در سازمان ها ایجاد شوند.
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 23:27

مزایا و ضرورت مستندسازی بحران مزایا و ضرورت مستندسازی بحران
مستندسازی اصولی و حرفه ای، فعالیتهای سازمان و روابط عمومی ماندگار می شود و می تواند مانند گنجینه ای باشد که بر عوامل سازمان می توانند در مواقع بحران بر اساس آن ارزیابی درست و مستندی از برنامه، عملکرد و اقدامات سازمان به عمل آورند.
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 10:40

10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی 10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی
فهرستی از مهارتهای مفید یادگیری مادام العمر می تواند گسترده و متنوع باشد. چنین مهارتهایی آینده ما را بهتر می سازد. به طور خلاصه، تسلط بر مهارتهای یادگیری مفید مادام العمر به ما کمک می کند تا کار کنیم، یاد بگیریم و بهتر زندگی کنیم.
جمعه، 22 آذر 1398 - 08:44

 ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
امروزه عنصر اعتماد در هر کسب و کار اهمیت مرکزی دارد. تعامل با مخاطب هدف بدون توانایی در زمینه ایجاد اعتماد در وی غیرممکن به نظر می رسد. همین نکته حوزه روابط عمومی را به شدت چالش برانگیز می سازد. شاید تا همین دو دهه پیش حوزه روابط عمومی یک برنامه و دستور کار مشخص داشت، اما اکنون با دامنه وسیعی از وظایف و مسئولیت ها دست و پنجه نرم می کند.
پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 15:02

 چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟ چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
امروزه برندهای بزرگ در زمینه روابط عمومی اهداف جذابی را دنبال می کنند. یکی از این اهداف توسعه نوع خاصی از سبک زندگی است. برند نایک بهترین نمونه در این زمینه است. هدف اصلی این برند توسعه الگوی زندگی همراه با ورزش برای تمام مردم دنیاست. این امر به معنای تبدیل همه ما به ورزشکارهای حرفه ای نیست، بلکه انگیزه فعالیت ورزشی و تحرک در هر مقیاسی مدنظر مدیران نایک قرار دارد.
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 14:34

نگهبانی از سرمایه اجتماعی نگهبانی از سرمایه اجتماعی
با ظهور و گسترش این فناوری‌ها و رسانه‌های گروهی، آموزش کارشناسان روابط عمومیها برای حضور فعال و تولید محتوای مناسب و تاثیرگزار در این فضا به شدت احساس می‌شود. سرعت تکثیر و توزیع پیام در این محیط‌ها با هیچ‌یک از سایر رسانه‌های مرسوم قابل مقایسه نیست. همچنین نوع ادبیات و ساختار پیام‌های متنی و چند رسانه‌ای باید متناسب با سلیقه و حوصله مخاطبان این نوع رسانه‌ها باشد.
دوشنبه، 4 آذر 1398 - 15:47

اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
بوجود آمدن اینترنت همه چیزها که به دنبال اتصال همه 1) آدم ها، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها به اینترنت است، عصر جدیدی از ارتباطات رقم می خورد که موجب هوشمند شدن روابط عمومی ها و ایجاد "توانش ارتباطی" جدیدی می شود.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 11:08

 روابط عمومی مثبت روابط عمومی مثبت
ایجاد یک استراتژی روابط عمومی قوی مستلزم این است که شما به مردم نزدیک شوید و آنها را از کارایی خوب موسسه خود آگاه کنید. راه های متعددی برای ایجاد روابط عمومی مثبت وجود دارد؛ از مشارکت در موسسات خیریه تا اطمینان از اینکه کارمندان شما پاداش خوبی دریافت کرده‌اند.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 08:08

الگوی تازه روابط عمومی الگوی تازه روابط عمومی
فناوری مدرن شیوه های دسترسی برندها به اطلاعات و نحوه فعالیت شان در راستای جلب نظر مشتریان را دگرگون کرده است. الگوهای سنتی مدیریت کسب و کار و روابط عمومی مبتنی بر پژوهش های کاربردی بود. این نوع پژوهش ها به صورت مستقیم با دخالت عامل انسانی انجام می شد. در نتیجه مدت زمان انجام آنها بسیار زیاد بود.
شنبه، 25 آبان 1398 - 10:44

2 توصیه عالی به متخصصان روابط عمومی 2 توصیه عالی به متخصصان روابط عمومی
بیشتر مصرف کنندگان معتقدند که بازاریابی تأثیرگذار شخصی تر از تبلیغات سنتی است. به طور خاص ، ۶۹ درصد از مصرف کنندگان معتقدند که تفاوت اصلی بین تبلیغات و بازاریابی تأثیرگذار شخصی سازی است. متخصصان روابط عمومی باید هنگام استراتژی برای فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی این بینش ها را در نظر بگیرند.
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 16:53

نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
سفر مشتری و کار بازاریاب با خرید پایان نمی یابد. روابط عمومی و رسانه های اجتماعی نیز در اینجا نقش دارند. بهترین برنامه ها برای ایجاد طرفداران برند از طریق پیشنهادها و مشوق های ویژه، همچنین با ایجاد باشگاه ها و جوامع مشتریان کار می کنند. یک جامعه اجتماعی که در آن یک برند با طرفداران و مشتریان در تعامل است، یک شروع عالی است.
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 14:35

اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی
پژوهش انجام شده توسط نویسندگان مقاله حاضر نشان داد که آن دسته از کارگزارانی که برخوردار از یک برنامه ارتباطی برای بحران بوده و عضوی از هیأت حاکمه سازمان به شمار می آیند، به خود، مدیریت ارشد اجرایی و خودِ سازمان، برای مدیریت بحران اعتماد بیشتری دارند. نتایج به دست آمده همچنین، آن چه را که «مارا» آن را اعتماد بیش از حد به برنامه ارتباطی برای مدیریت بحران می خواند، تأیید کرد.
جمعه، 15 خرداد 1394 - 17:24

5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر 5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر
ایجاد محتوا را با هنر، فیلم، عکاسی، اینفوگرافیک و رسانه های تعاملی تجربه کنید. تجزیه و تحلیل کنید که کدام روش ها بیشترین میزان را با مخاطب مورد نظر طنین انداز می کند و متناسب با آن پیام های آینده را تطبیق می دهد.
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 08:02

چرا یک بازاریاب شبکه‌های اجتماعی باید مهارت‌های روابط عمومی داشته باشد؟ چرا یک بازاریاب شبکه‌های اجتماعی باید مهارت‌های روابط عمومی داشته باشد؟
کنترل نکردن بحران‌ها و برقراری ارتباط مناسب با مخاطبان کاریه که یه متخصص روابط عمومی به نحو عالی می‌تونه انجامش بده اما این توانایی‌ها باید توسط متخصصان شبکه‌های اجتماعی هم کسب بشه. چرا؟
یکشنبه، 19 آبان 1398 - 13:09

روابط عمومی از بازاریابی محتوا چه سودی می برد؟ روابط عمومی از بازاریابی محتوا چه سودی می برد؟
هیچ کس به اندازه متخصصان روابط عمومی نمی داند که چگونه با مخاطبان صحبت کند. ما اهداف شرکت و چشم انداز رسانه ها را درک می کنیم و آنها به ما در تبلیغ شرکت خود بدون فروش زیاد کمک می کنند. ما همچنین مرز عالی بین ارایه و فروش را درک می کنیم و منابع مورد نیاز مخاطبان و موقعیت یابی نام تجاری را به خوبی با اهداف بازاریابی همسو می کنیم تا کارایی بهتر و مفیدتری ایجاد کنیم.
یکشنبه، 19 آبان 1398 - 08:02

وظایف مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی وظایف مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی فعالیت‌هایی همچون تحقیق در بازار، استراتژی‌های بازاریابی،‌ فروش،‌ تبلیغات، روابط عمومی،‌ ترویج، توسعه و قیمت‌گذاری را هماهنگ و برنامه‌ریزی می‌کنند و این در حالی است که مدیران رده میانی و ناظران شرکت، فقط کار نظارت و سرپرستی بر واحدهای فنی و افراد متخصص را برعهده دارند.
یکشنبه، 2 اسفند 1394 - 08:41

قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی
هر کسب‌وکاری در یک نقطه از فعالیت‌های خود با بحران مواجه می‌شود، در چنین شرایطی نقش روابط عمومی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. این تیم روابط عمومی است که از ترفندهای مختلف باید برای مدیریت بحران استفاده کند. اما باید در نظر داشت، هر حرکت اشتباهی ممکن است به نابودی کسب‌وکار شما منجر شود.
سه شنبه، 31 مرداد 1396 - 23:51

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس


  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز


  زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد


  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


  تعاریف رسانه های اکتسابی، رسانه پولی و رسانه شخصی


  داده‌کاوی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی