درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 01:06   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
  برنامه ریزی و هدایت برنامه های روابط عمومی
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
توجه به زیبایی پیام، سرعت انتشار پیام، استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی نوین و... همه مهم هستند اما همواره به یاد داشته باشیم. قدم اول در طراحی پیام توجه به گستردگی و تنوع مخاطبان است.
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 00:27

بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
بیمارستان‌ها نیاز به فعالیت‌های روابط عمومی دارند تا آن‌ها را از رقبا متمایز ساخته و ارتباطی دوطرفه بین جامعه و بیمارستان ایجاد کنند نقش تصویر ذهنی از بیمارستان، ظاهر فیزیکی آن،برخورد کارکنان و قابلیت‌های فناورانه در اطلاع‌رسانی از مواردی است که بعنوان یک آیتم در انتخاب بیمارستان در نزد بیماران و خانواده آنان مورد عمل قرار می‌گیرد.
شنبه، 25 آذر 1396 - 21:07

روابط عمومی؛ فرآیند مدیریت هدفمند روابط عمومی؛ فرآیند مدیریت هدفمند
یکی از عناصر تاثیر گذار در ارتقای فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور هنر روابط عمومی است که می تواند با خلاقیت و کارآمدی و بهره مندی از ابزارهای ارتباطی در حوزه های بازاریابی و مشتری مداری جایگاه شایسته صنعت بیمه در کشور را ارتقا داده و تثبیت کند.
سه شنبه، 21 آذر 1396 - 15:16

روابط عمومی و استفاده از نوآوری در ارتقاء حس رضایتمندی ذینفعان روابط عمومی و استفاده از نوآوری در ارتقاء حس رضایتمندی ذینفعان
روابط عمومی می تواند با تکیه بر تجارب گذشته پر افتخار علمی، قابلیتها و توانمندیهای بالقوه و بالفعل شایان توجه و در راستای همگونی و همخوانی با تحولات جدید سیستم های اقتصادی و اجتماعی، روشهای علمی نوین و اجرایی را به چرخه نظام اطلاع رسانی وارد نماید.
سه شنبه، 21 آذر 1396 - 16:09

انقلاب خلاقیت در ارتباطات تصویری انقلاب خلاقیت در ارتباطات تصویری
در تمام این سالها فعالان عرصه روابط عمومی تلاش کرده اند از روشهای خلاقانه و ابتکاری بسیاری برای بهبود فرایند انتقال مفهوم و اثرگذاری بیشتر بر مخاطبان بهره بگیرند که مهمترین آن بهره مندی از ارتباطات تصویری است.
جمعه، 17 آذر 1396 - 07:49

ایده خلاق و ارایه یک الگوی کاربردی: بایسته ها و ساز و کارهای جریان سازی خبری در روابط عمومی ایده خلاق و ارایه یک الگوی کاربردی: بایسته ها و ساز و کارهای جریان سازی خبری در روابط عمومی
نتایج تحقیق نشان می دهد که با تغییر و تحولات تکنولوژیکی که ایجاد شده، تبدیل شدن روابط عمومی به سازمانهای رسانه ای و نیز استفاده از قالبهای ژورنالیستی، روابط عمومی ها می توانند نقش فعالتری در جریان سازی خبری جامعه ایفا نمایند.
چهارشنبه، 1 آذر 1396 - 07:46

حرفه ای به نام توجیه گری حرفه ای به نام توجیه گری
متخصصان توجیه‌گری (Spin Doctor) بخشی از متخصصان حرفه روابط عمومی را تشکیل می‌دهند که در کادر عملیاتی دولت‌ها، حزب‌ها و سازمان‌های اقتصای چون بانک ها، بیمه ها، موسسات، جایگاه ویژه و بسیار مهمی را دارا هستند.
شنبه، 11 آذر 1396 - 12:37

کاربردهای تفکر پازلی در روابط عمومی با تاکید بر نهضت تفکر و خلاقیت کاربردهای تفکر پازلی در روابط عمومی با تاکید بر نهضت تفکر و خلاقیت
تفکر پازلی یا همان تفکر طراحی بر سه پایه اساسی استوار است. موفقیت این روش در سالهای اخیر به عنوان یک روش نوین حل مسئله خلاق، مرهون ترکیب منحصر بفرد این سه پایه مهم است: خلاقیت، انسان مداری، عملگرایی.
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 07:48

عوامل پیدایش روابط عمومی عوامل پیدایش روابط عمومی
همان گونه که الکس کری، اندیشمند پیشگام عرصه روابط عمومی مطرح می سازد، نقش روابط عمومی به هم زدن عرصه عمومی است تا «خطر را از دموکراسی» به نفع افراد ثروتمند و شرکتها بگیرد.
سه شنبه، 7 آذر 1396 - 07:39

چگونه ایده خود را در سازمان اجرایی کنیم؟ چگونه ایده خود را در سازمان اجرایی کنیم؟
شما یک ایده دارید برای اینکه عملکرد شرکت شما را بهبود ببخشد یا آن را به مکانی بهتر برای کار تبدیل کند. شروع خوبی است. حالا برای بخش سخت کار: چگونه افراد را درگیر می کنید؟ چگونه بودجه تهیه می کنید؟ و چه کار باید بکنید اگر ایده شما به نتیجه نرسید؟
شنبه، 4 آذر 1396 - 02:52

بحران روابط عمومی و طرح و نقشه فائق آمدن بر آن بحران روابط عمومی و طرح و نقشه فائق آمدن بر آن
شاید بحران روابط عمومی پیش آمده برای برند فولکس واگن در چند سال گذشته را به یاد بیاورید. در آن زمان پیش بینی می‌شد که به زودی این بحران فراموش می‌شود، چرا که بحران‌های متعدد دیگری برای برندهای دیگر رخ می‌دهد.
جمعه، 3 آذر 1396 - 14:34

ایده خلاق و ارایه یک الگوی کاربردی: بایسته ها و ساز و کارهای جریان سازی خبری در روابط عمومی ایده خلاق و ارایه یک الگوی کاربردی: بایسته ها و ساز و کارهای جریان سازی خبری در روابط عمومی
ریسک پذیری و خلاقیت مدیران و کارشناسان در فرایند جریان سازی خبری هم مقوله بسیار مهمی است و جریان سازی را از یک فرایند ساده و کلیشه ای به جریانی پویا، جذاب و پر هیجان تبدیل می کند. نتیجه این فرایند می تواند جذب بیش از پیش مخاطبان سازمان و اعتبار دادن به استراتژی خبری سازمان رسانه ای روابط عمومی باشد.
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 10:19

فضای مجازی و ضرورت مدیریت اخبار جعلی فضای مجازی و ضرورت مدیریت اخبار جعلی
شبکه های اجتماعی امروز سیلی از اطلاعات را به خورد مخاطبان خود می دهند که گاهی می تواند بر پایه جعل، موجی ایجاد کند که در جامعه باعث تشویش، نگرانی و هرج و مرج شود لذا هر جامعه ای نیازمند یک برنامه درست برای مقابله با اخبار جعلی و صیانت از سلامت روانی و فرهنگی جامعه خود در فضای مجازی است.
سه شنبه، 30 آبان 1396 - 07:44

روابط عمومی؛ پیدا کردن وجه تمایز کار روابط عمومی؛ پیدا کردن وجه تمایز کار
نکته مهمی که در مورد مطلوبیت نقطه تمایز وجود دارد، این است که یا نقطه تمایز از نظر مشتری مطلوب است یا ما آن را با تبلیغات، روابط عمومی و تکنیکهای دیگر به ذهن مشتری منتقل می‌کنیم.
دوشنبه، 29 آبان 1396 - 09:52

نقش و جایگاه رسانه در توسعه اعتماد و روابط اجتماعی نقش و جایگاه رسانه در توسعه اعتماد و روابط اجتماعی
با توجه به این امر که رسانه زمینه‌ساز ایجاد و بسترساز انتقال پیام با فراهم‌آوری ارتباط بین گروههای انسانی است، در این پژوهش تلاش شده است نقش و جایگاه رسانه ‎ها را بر گسترش اعتماد اجتماعی و توسعه وفاق و روابط اجتماعی بر اساس نظریه‎ های جامعه‌شناسی بررسی شود.
دوشنبه، 29 آبان 1396 - 07:40

روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران
روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباطی سازمانها در مدیریت کردن بحرانها در سازمانها بسیار حائز اهمیت هستند. هرچه وسعت این حلقه ارتباطی وسیع تر باشد، به همان اندازه روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف و فعالیتهای سازمانهای مربوطه در زمانهای بحران موفق تر خواهند بود.
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 07:36

استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان
شاید اسم برند ویرل‌پول whirlpool را شنیده باشید، برندی آمریکایی که با یک استراتژی خلاقانه روابط عمومی نرخ حضور دانش آموزان در مدارس را افزایش داد.
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 00:52

اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن
رعایت اخلاق در همه زمینه ها از جمله روابط عمومی جزو مباحث مهمی است که در حیطه کار روابط عمومی باید به آن توجه کامل مبذول شود. اخلاق همانگونه که از احساسات و باورهای فرد متاثر می شود تابعی از ارزشها، هنجارها و قوانین حاکم برجامعه است.
شنبه، 27 آبان 1396 - 08:32

جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه
امکان بروز و تاثیرگذاری مثبت خلاقیت در هر سازمان، شرکت یا گروهی وجود دارد و با مدیریت و نظارت درست می‌توان کل گروه را صرف‌نظر از اینکه اعضای آن از چه میزان پتانسیل خلاقیت برخوردارند، به یک گروه خلاق تبدیل کرد.
شنبه، 27 آبان 1396 - 07:25

عوامل و راههای مؤثر خلاقیت در روابط عمومی عوامل و راههای مؤثر خلاقیت در روابط عمومی
یکی از عناصر اساسی در روابط عمومی، به کارگیری منابع و امکانات با روشهای خلاقانه است. در واقع خلاقیت در روابط عمومی سبب می شود هزینه ها بشدت کاسته شده و اثربخشی افزایش پیدا کند.
چهارشنبه، 24 آبان 1396 - 12:34

راهکارهای توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی راهکارهای توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی
روابط عمومی ها در هر سازمانی، اولین جایگاهی است که باید از خلاقیت کافی برخوردار باشند تا بتوانند با طراحی های مختلف و نوآوریهای لازم اهداف سازمان را محقق سازند و ضامن موفقیت آن گردند.
چهارشنبه، 24 آبان 1396 - 10:55

ده حرکت بدنی موثر در محل کار ده حرکت بدنی موثر در محل کار
گاهی ما به جای استفاده از کلمات و یا همزمان با استفاده از آنها، برای بهتر رساندن منظور خود از حرکات بدنی هم بهره می بریم. این علامت های کوچک می توانند، در چگونگی برداشت دیگران در موردمان و نحوه برقرار کردن ارتباطشان با ما تأثیرات بزرگی داشته باشند.
سه شنبه، 23 آبان 1396 - 22:17

روابط عمومی و ارایه خدمات اجتماعی در بحران زلزله روابط عمومی و ارایه خدمات اجتماعی در بحران زلزله
در این مقاله سعی شده چارچوبی منسجم جهت کاهش آسیب های وارده بر مردم در زمان زلزله کشور طراحی شده و وظایف روابط عمومی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله در سه مرحله: پیش، حین و بعد از بحران با استفاده از ابزارهای نوین مورد بررسی قرار گیرد.
سه شنبه، 10 آذر 1394 - 09:11

نقش فناوری های نوین ارتباطی در خلاقیت روابط عمومی ها نقش فناوری های نوین ارتباطی در خلاقیت روابط عمومی ها
نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی با استفاده از راهکارها و ابزارهای مختلف نوین تبلیغاتی و علم فناوری اطلاعات و ارتباطات بویژه بستر رسانه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، پیشرفت، رشد و توسعه مجموعه مدیریتی را فراهم می آورد.
دوشنبه، 22 آبان 1396 - 14:23

مثلث ارتباطی آینده (مردم، بندر، کشتی) مثلث ارتباطی آینده (مردم، بندر، کشتی)
در حالیکه شعار سال 2016 روز جهانی دریانوردی "کشتیرانی؛ ضرورت انکارناپذیر دنیا" بود، دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی، شعار روز جهانی دریانوردی را در سال جاری «مثلت ارتباطیِ مردم، بنادر و کشتی» اعلام نموده و سازمان ملل متحد با انتشار اطلاعیه‌ای مدام هشدار می دهد که دمای کره زمین ۳ درجه افزایش خواهد یافت.
شنبه، 20 آبان 1396 - 08:24

نقش روابط در مدیریت منابع انسانی نقش روابط در مدیریت منابع انسانی
روابط انسانی در مدیریت شریان حیات مدیریت و قلب تپنده سازمان است و دانش روابط انسانی با ایجاد محیط سالم، نشاط انگیز و آرامش بخش، موجب بیشترین بازدهی با کمترین هزینه برای سازمان است.
یکشنبه، 21 آبان 1396 - 07:17

خلاقیت، یادگیری و توسعه خلاقیت، یادگیری و توسعه
هرگونه تلاش برنامه ریزی یا تمرینهایی که برای دستیابی به خلاقیت در اینجا و آنجا توصیه می شود، در حقیقت به معنای نفهمیدن ماهیت واقعی آن چیزی است که فرد علاقه مند به خلاقیت آرزو می کند.
شنبه، 20 آبان 1396 - 10:23

مختصات پرسنل خلاق روابط عمومی مختصات پرسنل خلاق روابط عمومی
قدرت خلاقیت افراد را می‌توان از طریق مشاوره، هدایت و آموزش تقویت و بطورکلی «تعامل گروهی» فکرها را به فعالیت وامی‌دارد زیرا افراد گروه یکدیگر را برمی‌انگیزند.
شنبه، 20 آبان 1396 - 07:53

استفاده از ترکیب پرقدرت عناصر خلاقیت در مدیریت روابط عمومی استفاده از ترکیب پرقدرت عناصر خلاقیت در مدیریت روابط عمومی
مدیران برای رشد خلاقیت در سازمان خویش باید محل تقاطع عناصر خلاقیت را بیابند. اگر دانش تخصصی افراد سازمان، با انگیزه بالا برای کار و توانایی خلاق اندیشیدن نقطه اشتراکی بیاید در شکل و روشهای سازمان نوآوری و سرانجام موفقیتهای چشمگیری بوجود خواهد آمد.
پنجشنبه، 18 آبان 1396 - 07:51

فرهنگ، مظلوم ترین قربانی در تعدد متولی فرهنگ، مظلوم ترین قربانی در تعدد متولی
عده ای معتقدند ایران در سالهای دور و در آغاز شکل گیری تمدن خود در سرزمین پارس از فرهنگ والایی برخوردار بوده که هم اکنون به آن باید بالید که همین جا می توان سوالی را طرح کرد که با این شکل، آیندگانِ ما به چه نوع رفتار فعلی ما خواهند بالید؟
دوشنبه، 15 آبان 1396 - 23:51

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد