درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 آذر 1399 - 01:17   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی
  چگونه دموکراسی را از فناوری نجات دهیم
  تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از مسئول روابط عمومی و تشریفات فرمانداری
  استوری لینکدین؛ یک فرصت برای روابط عمومی‌ها
  انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا
  نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
پردازش زبان طبیعی را می توان زیرمجموعه ای از هوش مصنوعی توصیف کرد که به کامپیوترها توانایی پردازش، درک و تفسیر زبان انسان را می دهد. به همین ترتیب، NLP به متخصصان روابط عمومی توانایی تجزیه و تحلیل میلیون ها توییت و سایر پست های نوشتاری رسانه های اجتماعی می دهد تا موضوعات اصلی بحث و یا ارزیابی احساسات مخاطبان (مثبت، منفی یا خنثی) شناسایی شود – همچنین به آنها در ارزیابی افکار عمومی درباره مارک ها یا مشتریان خود کمک می کند.
چهارشنبه، 5 آذر 1399 - 12:05

رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی
رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی، به دلیل حذف ارتباطات چهره به چهره و زبان بدن در فرایند ارتباطات، تفاوت های فرهنگی، جغرافیایی و زبانی، ممکن است با تعارضاتی مواجه شود.
سه شنبه، 4 آذر 1399 - 14:43

بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران
نقش روابط‌عمومی‌ها هنگامی می‌تواند به عنوان شیوه مطلوب برای جهت‌دهی روشنگرانه به افکارعمومی، مقابله با شایعات و حتی چگونگی اتخاذ تصمیم برای مقابله با بحران، تلقی شود که بر اصول مدیریت ارتباطات و اخبار در حیطه‌های درون و برون سازمان، پایه‌ریزی شود.
سه شنبه، 4 آذر 1399 - 08:26

کرونا متشکریم! روابط‌عمومی، هوشمند می‌شود کرونا متشکریم! روابط‌عمومی، هوشمند می‌شود
شرایط جدید سبب ایجاد تغییراتی در ارتباطات و روابط‌عمومی نیز می‌شود. با دیجیتالی شدن جامعه، روابط‌عمومی فراتر از استفاده‌های ساده از ابزارهای هوشمند خواهد شد. از الگوریتم‌ها استفاده خواهد شد که عناصر حیاتی هوش مصنوعی را در خود جای داده است.
دوشنبه، 3 آذر 1399 - 11:48

سواد رسانه‌ای و تحصیلات عالی در دوران همه‌گیری کووید:19 سواد رسانه‌ای و تحصیلات عالی در دوران همه‌گیری کووید:19
یکی از مهم‌ترین کارکردهای رسانه‌ها به آموزش افراد و تقویت دیسیپلین و انضباط اجتماعی مربوط می‌شود و از این منظر می‌توان ادعا کرد که رسانه‌ها به مانند پلی بین قانونگذاران و شهروندانی که انتظارات، انتقادها و پیشنهادات خود را از طریق رسانه‌ها بیان می‌کنند، تبدیل می‌شود.
یکشنبه، 2 آذر 1399 - 08:04

امارات: کرونا، امنیت و نفش روابط‌عمومی‌ها امارات: کرونا، امنیت و نفش روابط‌عمومی‌ها
در مورد خاص مقابله با ویروس کرونا، روابط‌عمومی شرکت‌ها و نهادهای امنیتی فعال در این کشور نقش فعالی را در آموزش راه‌های مقابله و محدودسازی شیوع ویروس کرونا بازی کردند و باعث شدند تا اثربخشی این آموزش‌ها با کمک نیروهای امنیتی آموزش دیده به کل جامعه منتقل شود.
جمعه، 30 آبان 1399 - 12:02

آینده دورکاری در دوران پساکرونا آینده دورکاری در دوران پساکرونا
تسهیل و تسریع گفتمان‌های اجتماعی و فرابخشی بین سیاست‌گذاران و همه ذی‌نفعان تاثیرگذار و تاثیرپذیر در حوزه دورکاری و خانه‌کاری از جمله اولویت‌های اصلی در دوران پساکرونا محسوب می‌شود که در نهایت می‌تواند تهدیدهای برآمده از همه‌گیری کووید-19را به فرصت‌های بی نظیری برای دگرگون ساختن ساختارهای سنتی کار تبدیل نمود.
سه شنبه، 26 اسفند 1399 - 01:46

دورکاری؛ تمرکز بر روی ارتباطات دورکاری؛ تمرکز بر روی ارتباطات
مطمئن شوید که همه کارکنان می‌دانند که چگونه و چه موقع می‌توانند از راه دور با مافوق مستقیم‌شان ارتباط بگیرند و بهترین و مناسب‌ترین زمان برای برقراری ارتباط و گزارش دادن به او چه زمانی است. در این میان بهتر است که اولویت‌هایی را برای برقراری ارتباط بر اساس میزان اهمیت موضوع مطروحه در نظر گرفت و به کارکنان راجع به آن اطلاع‌رسانی نمود.
سه شنبه، 26 اسفند 1399 - 01:51

رویکرد بحران – فرصت در برخورد با همه‌گیری کووید 19 رویکرد بحران – فرصت در برخورد با همه‌گیری کووید 19
دیالکتیک بحران و فرصت چیزی است که هم در فلسفه غرب مصداق دارد و هم در فلسفه شرق و در هر دوی آنها اعتقاد کلی بر آن است که در دل هر بحرانی، فرصتی برای اصلاحات و بهتر شدن نهفته است. در حقیقت، بسیاری از ابداعات و نوآوری‌ها در سیستم‌های اجتماعی و تکنولوژی‌ها به واسطه واکنش نشان دادن بشر نسبت به بحران‌ها شکل گرفته‌اند.
دوشنبه، 26 آبان 1399 - 08:06

نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران همه گیری ویروس کرونا نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران همه گیری ویروس کرونا
برای غلبه بر این ابهامات و سردرگمی‌ها، متخصصان و پژوهشگران عرصه روابط‌عمومی دست به تحقیقات گسترده‌ای زدند که خروجی آنها یک سری اصول کلیدی برای روابط‌عمومی است که بر اساس آنها روابط‌عمومی چیزی است که با واقعیت‌ها و حقایق سر وکار دارد و نه با شایعات و دروغ‌ها و ادعاهای پوچ و این‌که روابط‌عمومی خدمتی است که با منافع عمومی مردم پیوند خورده است و نه منافع شخصی و گروهی.
یکشنبه، 25 آبان 1399 - 09:52

عصر «بدون میز» عصر «بدون میز»
«هات دسکینگ» (hot-desking) به معنای این است که هیچ کس در اداره میز یا صندلی مخصوص به خود ندارد و میزهای مشترک و فضاهای اشتراکی اولویت دارد.
شنبه، 24 آبان 1399 - 17:04

شخصیت و خصوصیات لازم برای کارشناس روابط‌عمومی شخصیت و خصوصیات لازم برای کارشناس روابط‌عمومی
کسی که به کار روابط‌عمومی می‌پردازد باید کسی باشد شیرین سخن و باهوش و نکته سنج و لطیفه گو و دارای تجارب وسیع. شخصی باشد خوش پوش اما نه به حد جلاهت – و شایسته احترام و اعتماد. آدمی باشد نه تنها صاحب فکر و نظر بلکه قادر باشد که به افکار بکر و بدیع خود جامة عمل بپوشاند و برای مؤسسه ای که کار می کند کسب آبرو و اعتبار نماید.
جمعه، 23 آبان 1399 - 18:54

تاریخ اجمالی روابط عمومی تاریخ اجمالی روابط عمومی
روابط عمومی جدید وقتی آغاز شد که مؤسسات بزرگ اقتصادی متوجه شدند که رفتار و طرز فکر مردم طبقات مختلف در سرنوشت آنان مؤثر می باشد. پس آنها موضوع روابط عمومی را کار جدی تلقی کردند و بازار فعالیت‌های روابط عمومی را رونق بخشیدند دولت ها نیز در مواقع دیگر به فعالیت‌های روابط عمومی توجه کرده‌اند پس روابط عمومی ریشه قدیمی دارد آنچه جدید است ابزار وادوات روابط عمومی و توجه فوق‌العاده‌ای است که امروز به این قبیل فعالیت‌ها مبذول می گردد.
پنجشنبه، 22 آبان 1399 - 17:49

 روابط عمومی جزئی از مدیریت برند است نه همه آن روابط عمومی جزئی از مدیریت برند است نه همه آن
مدیر برند واقعی در سطح مدیرعامل باید آشنایی و اثرگذاری بر تمامی ارکان سازمان داشته باشد و این یعنی هم از استراتژی‌های کلان سازمان یا کسب‌و‌کار بداند و در تعیین یا بهبود آنها اثر داشته باشد و هم از مارکتینگ، فروش و جایگاه‌سازی در بازار اطلاعات داشته و روی استراتژی‌های بازاریابی تاثیر بگذارد و نهایتا در زمینه خلق، مدیریت و ارتقای هویت برند (یا تصویر مطلوب برند) تخصص داشته و با استفاده از ابزار و روش‌های ارتباطات و تبلیغات و از جمله روابط عمومی به بهترین شکل آنچه درون سازمان وجود دارد را با خلاقیت و تاثیرگذاری بالا به مخاطبان و مشتریان منتقل کند.
چهارشنبه، 21 آبان 1399 - 01:25

اهمیت روابط‌عمومی برای استارتاپ‌ها اهمیت روابط‌عمومی برای استارتاپ‌ها
برنامه ریزی زمانی فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی باید از ابتدای راه اندازی شرکت آغاز شود. تأثیر اقدامات روابط عمومی پس از دوام کسب و کار و در دنیای واقعی مشخص می شود و بسیار باارزش است.
سه شنبه، 20 آبان 1399 - 10:36

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

استراتژی شرکتی چیست؟ استراتژی شرکتی چیست؟
بهترین تعریفی که از استراتژی می‌توان ارائه داد، عبارت است از اینکه «چگونه یک سازمان در بازار تولیدی ویژه، ارزش آفرینی می‌کند و این ارزش را تسخیر می‌کند.». طبق تجربه خودم، این تعریف هم از نظر محتوایی به‌اندازه کافی دقیق است و هم به حدی جامع است که آنچه اکثر مردم بخشی از یک مفهوم بسیار مهم می‌دانند را در خود می‌گنجاند.
جمعه، 10 آذر 1391 - 16:17

نتایج یک پژوهش/  نقشه برداری از تحقیقات مسئولیت اجتماعی شرکت در ارتباطات نتایج یک پژوهش/ نقشه برداری از تحقیقات مسئولیت اجتماعی شرکت در ارتباطات
ارتباطات مسئولیت اجتماعی شرکتی یک منطقه تحقیقاتی در حال گسترش و بلوغ است، اما برای رسیدن به بلوغ به زمان نیاز دارد.
دوشنبه، 19 آبان 1399 - 08:40

نتایج یک پژوهش/ رفتارهای ارتباطی کارمندان در شرایط بحران: نقش رابطه و ارتباط متقارن نتایج یک پژوهش/ رفتارهای ارتباطی کارمندان در شرایط بحران: نقش رابطه و ارتباط متقارن
رابطه مثبت با سازمان کارکنان را تشویق می کند تا شناخت بیشتری نسبت به بحران داشته باشند (به عنوان مثال، شناختن بحران سازمانی به عنوان یک مسئله جدی، اعتقاد بر این که این بحران شخصاً برای آنها مهم است و اطمینان بیشتر در ایجاد تغییر در حل مشکلات بحران)
یکشنبه، 18 آبان 1399 - 08:30

یک دستورالعمل بسیار مهم برای مدیریت بحران برندها یک دستورالعمل بسیار مهم برای مدیریت بحران برندها
در این مواقـع فکـر کردن به این که چه واکنشی باید نشـان دهیـد، کـار سختی است و هر چقـدر هم که هوشمنـد باشید، باز هم نیاز به یک راهنمــا دارید تا بهترین اقدام‌ها را به شما یادآوری کند. اینفوگرافی و چک‌لیست زیر، همان نقشـه راهنمـایی است که اقدامات مناسب در هنگام بـروز بحـران برنـد را به شما پیشنهاد می‌دهد:
شنبه، 17 آبان 1399 - 22:19

نهادینه‌سازی تفکر رشد در بحران نهادینه‌سازی تفکر رشد در بحران
در حالی که بحران کووید- ۱۹ چالش‌های جدیدی را پیش روی ما قرار می‌دهد، فرصت‌های جدیدی نیز برای مدیران فراهم می‌آورد تا طرز فکر رشد گسترده‌تری را در خود و تیمشان پرورش دهند. هرچند این کار آسان نیست، اما طرز فکر درست می‌تواند به تیم‌ها کمک کند تا همکاری و نوآوری بهتری داشته باشند و آینده‌شان را از آن خود کنند و سرنوشت خود را طوری رقم بزنند که نه تنها بحران را پشت سر بگذارند، بلکه قوی‌تر از گذشته از آن بیرون بیایند.
پنجشنبه، 15 آبان 1399 - 13:36

18 استراتژی ارتباطات داخلی برای سال 2020 18 استراتژی ارتباطات داخلی برای سال 2020
نحوه برقراری ارتباط به اندازه محتوای پیام اهمیت دارد. این امر در ارتباطات داخلی بیشتر صدق می کند. در دورانی که شاهد تغییر و تحولات بسیاری هستیم فرهنگ شرکت مزیت استراتژیک محسوب می شود. تمام مولفه های فرهنگ مانند اهداف، ارزش ها و اعمال باید به بهترین نحو به کارکنان منتقل شود. بنابراین تنها تمرکز بر برقراری ارتباط کافی نیس، و باید به نحوه برقراری ارتباط نیز توجه داشت.
پنجشنبه، 15 آبان 1399 - 11:21

سه قانون طلایی مذاکره سه قانون طلایی مذاکره
هرکسی که کنترل آغاز مذاکره را در دست داشته باشد تا انتها مذاکره را اداره خواهد کرد. اگر اجازه دهید طرف دیگر آغازکننده مذاکره باشد، بدون آنکه خودتان متوجه شوید کنترل مذاکره را از دست می‌دهید.
یکشنبه، 13 اسفند 1391 - 07:48

روابط‌عمومی در جنگ اول جهانی روابط‌عمومی در جنگ اول جهانی
فعالیت‌های کریل اثرات عمیقی درفرهنگ امریکا گذاشت. «برنیز» می نوسید: « این جنگ جهانی بود که چشمان روشنفکران معدود امریکا را در کلیة شئون زندگی به امکانات و نتایج تجهیز افکار عمومی باز کرد.»
سه شنبه، 13 آبان 1399 - 00:55

نسخه هاروارد برای «دورکاری» نسخه هاروارد برای «دورکاری»
تغییرات اجباری در محیط کار طی ماه‌های اخیر، «دودستگی پنهان» بین کارکنان در یک شرکت یا سازمان به وجود آورده است. گروهی با ترس شدید از کرونا، دورکاری حداکثری می‌خواهند و گروهی دیگر هیجان حضور در شرکت را دارند. استاد مدرسه کسب‌وکار «هاروارد» نسخه‌ای برای مدیران شرکت‌ها ارائه کرده است که نحوه تطبیق با کرونا را آموزش می‌دهد.
دوشنبه، 12 آبان 1399 - 08:05

 فرآیند ۴ مرحله‌ای کاستن از خطرات ناشی از تفکر مقوله ای فرآیند ۴ مرحله‌ای کاستن از خطرات ناشی از تفکر مقوله ای
شرکت‌هایی که به بهترین وجه از این مشکلات جلوگیری می‌کنند، شرکت‌هایی هستند که به کارکنان خود کمک می‌کنند تا نسبت به عدم اطمینان، تفاوت‌های ظریف و پیچیدگی‌ها راحت‌تر باشند. سؤالاتی مانند آیا دسته‌بندی‌ها دارای اعتبار هستند؟ آیا مفید هستند؟ سوالاتی هستند که باید در هنگام عمل تصمیم‌گیری دائماً پرسیده شوند.
سه شنبه، 5 اسفند 1399 - 13:12

15 قانون دربارة افکار عمومی 15 قانون دربارة افکار عمومی
محققان علوم اجتماعی پس از تحقیقات وسیع و عمیق اعتقاد حاصل کرده‌اند که دربارة افکار عمومی نیز قوانینی وجود دارد و تجارب متعدد ثابت کرده که اصول کلی زیر تقریباً حکم ( قانون ) را دارند:
یکشنبه، 11 آبان 1399 - 16:03

شش عادت مشترک مردمان موفق شش عادت مشترک مردمان موفق
بسیاری از مردم نمی دانند وقت و زمان خود را چگونه برنامه ریزی کنند تا به همه کارهایشان برسند. در زندگی علاوه بر کار و بودن در کنار اعضای خانواده، موارد دیگری نیز همچون تفریح، وقت گذراندن با دوستان، ارتباط برقرار کردن با افراد جدید، مطالعه، خواب و ... هم هستند که باید برای آنها وقت گذاشت. اما چگونه می توان زمان را مدیریت کرد؟ با انتخاب درست و اولویت بندی کارها، می توان تا حدی موفق بود. در اینجا ۶ موردی را نام برده ایم که افراد موفق انجام می دهند.
پنجشنبه، 14 دی 1391 - 20:44

10 فرمان شرکت‌های مشتری‌مدار 10 فرمان شرکت‌های مشتری‌مدار
همه چیز به یک نام مرسوم و معمولی منتهی می‌شود؛ مشتری. کسب و کارها نمی‌توانند بدون مشتریان شان زنده بمانند؛ به این دلیل که مشتری عامل بقا و رونق حرفه‌ها است،
جمعه، 11 اسفند 1391 - 10:36

ترغیب کارمندان به نوآوری؛ چگونه؟ ترغیب کارمندان به نوآوری؛ چگونه؟
مقاومت در برابر تغییر، بخشی از ماهیت هر انسانی است؛ چراکه در غیر این صورت سکون نمی‌توانست یکی از اصول بنیادین فیزیک باشد. وقتی این واقعیت را دریابیم، آنگاه چگونه می‌توانیم از کارمندان خود بخواهیم که صمیمانه حامی تغییر باشند؟ اینجا شش قدم را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید کارمندان خود را به نوآوری و تغییر ترغیب کنید.
جمعه، 24 آذر 1391 - 22:54

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد


  استوری لینکدین؛ یک فرصت برای روابط عمومی‌ها


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود