درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 4 تیر 1396 - 13:11   

پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر

  پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه

  تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتشار کتاب "مقررات روابط عمومی" بزودی
  پرسش و پاسخ درباره اطلاع رسانی در زمان بحران
  برنامه خاص فیس‌بوک برای مقابله با تبلیغات تروریستی
  چطور تصاویر اینستاگرام خود را آرشیو کنیم؟
  روس ها رسانه های آمریکایی را کنترل می کنند
  آمریکا در پی رشوه به تلگرام
  چهار اصل ساده برای مقابله با متوسط‌گرایی ناشی از مدیریت ناکارﺁمد
  چگونه بین کارکنان اعتماد به نفس ایجاد کنید
  جنگ سایبری بین هکرهای یونانی و ترکیه
  بُعد تاریک رفتار شهروند سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

روابط عمومی و مدیریت روابط عمومی و مدیریت
رابطۀ بین روابط عمومی و سایر فرایندهای مدیریت به میزان زیادی به سازمان مربوطه مرتبط است. روابط عمومی اساساً خدمتی را، نه فقط برای سازمان بلکه بر مبنای نیازها، برای مخاطبان و تک تک مردم عرضه می‌کند.
یکشنبه، 4 تیر 1396 - 08:39

وقتی کسی می‌گوید، "روابط‏ عمومی"، اوّلین مطلبى که به ذهن شما می‌رسد چیست؟ وقتی کسی می‌گوید، "روابط‏ عمومی"، اوّلین مطلبى که به ذهن شما می‌رسد چیست؟
اگرچه تبلیغات بخش بزرگی از روابط عمومی بوده و بیانیه‌های خبری تدبیری عملی است، امّا روابط عمومی به مراتب بیش از این است. به معنای دقیق‌تر، روابط عمومی بیش از تبلیغات است و بسیاری از تدابیر فراسوی بیانیۀ خبری برای وصول به اهداف وجود دارد.
شنبه، 3 تیر 1396 - 08:34

نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات
روابط عمومی و بازاریابی اهداف یکسانی را دنبال می‌کنند. ارتقا و بهبود نقش روابط عمومی در سمت و سویی که بتواند منجر به افزایش ارتباط شما با مشتریان و جلب اعتماد آن‌ها شود، می‌تواند منجر به موفقیت شما در کسب و کارتان باشد.
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 14:09

روابط ‏عمومی به عنوان "مرزگستر" روابط ‏عمومی به عنوان "مرزگستر"
فرد مرزگستر نمایندۀ مصالح ارباب رجوع و نیز علایق افراد مرتبط است. یک پای مرزگستران در داخل سازمان و پای دیگر خارج از آن است و آنها دارای این شهامت هستند که افراد بخش مدیریت را که گاهی اوقات اهمّیت روابط را فراموش می‌کنند به مبارزه بطلبند.
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 08:45

شرکت روابط عمومی را انتخاب کنید که نشان دهنده اندازه شرکت شما باشد شرکت روابط عمومی را انتخاب کنید که نشان دهنده اندازه شرکت شما باشد
قانون کلی این است که برای دریافت خدمات روابط عمومی به خدمات رسانی مراجعه کنید که نشان دهنده اندازه کسب و کار شما باشد.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 00:21

مزایای بهره گیری از متخصصین حرفه ای روابط عمومی مزایای بهره گیری از متخصصین حرفه ای روابط عمومی
تنظیم یا اجرای نادرست برنامه، یکی از بزرگ ترین دلایل شکست فعالیت های روابط عمومی است. اطلاعیه های رسانه ای با نگارش بد، یا بیش از حد تجاری کردن آن ها و ... اولین حضور رسانه ای شما برای همیشه ماندگار است – از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 00:30

آیا من استطاعت مالی اجرای یک فعالیت روابط عمومی را دارم؟ آیا من استطاعت مالی اجرای یک فعالیت روابط عمومی را دارم؟
"خیلی دوست دارم فردی را برای اجرای حرفه ای برنامه های تبلیغاتی خود استخدام کنم، اما ما توان مالی این کار را نداریم، بنابراین مجبور هستم خودم این کار را انجام دهم." این جمله ای است که به کرات از بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک می شنوم.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 00:14

روابط عمومی روابط عمومی
روابط عمومى دانشى است که به وسیله آن سازمان ها آگاهانه مى کوشند، بر مسئولیت اجتماعى خویش عمل کنند تا بتوانند، تفاهم و پشتیبانى کسانى را که براى توسعه اهمیت دارد، به دست آورند.
جمعه، 26 خرداد 1396 - 18:19

نقش ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در دوران حکومت حضرت علی (ع) نقش ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در دوران حکومت حضرت علی (ع)
حکومت آن حضرت، همانند دیگر حکومت‌ها، به مدیران و امیرانی نیاز داشت که با داشتن مهارت‌های ارتباطی مؤثر، درپی جلب رضایت و خرسندی کارکنان و مراجعان باشند و نیز با ایجاد این ارتباط مؤثر و دوسویه، حکومت را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.
دوشنبه، 7 تیر 1395 - 12:52

   روابط عمومی و علائم تجاری    روابط عمومی و علائم تجاری
همه روندهای مربوط به قانون علائم تجاری نشان می دهد که کارگزاران روابط عمومی برای حفاظت از این شکل مالکیت معنوی، ضروری هستند.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 08:14

 تفکـر مثبـت و روابط عمومـی: پنج پیشـنهاد  تفکـر مثبـت و روابط عمومـی: پنج پیشـنهاد
احساس مثبت شما بر روی یک محصول می تواند تاثیر به مراتب بیشتری گذاشته و واقعا در پیچ های رسانه ای شما، بیانیه های مطبوعاتی و به کارگیری های تان، منعکس خواهد شد.
سه شنبه، 23 خرداد 1396 - 07:56

روابط‌عمومی در شرکت‌های خدماتی روابط‌عمومی در شرکت‌های خدماتی
تحقیقات کنونی در حوزه روابط‌عمومی به عنوان افزایش‌دهنده اعتماد بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده از صنایع مختلف است. سازمان‌های خدماتی مطالعات متعددی را در بازارهای مختلف انجام داده‌اند. اما همچنان کمبود تحقیقات در بسیاری از صنایع مشاهده می‌شود.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 10:00

شش توصیه برای کارگزاران روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها شش توصیه برای کارگزاران روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها
روابط عمومی معنادار برای فضای ما نیازمند زمان و تلاشی بیش از هر یک از شاخه های بازاریابی است. از متخصصین روابط عمومی خود بپرسید که چگونه پیام شما را به گروه های ذی نفع خواهند رساند و اگر ندانستند گروه ذی نفع چیست، راه خروجی را به آن ها نشان دهید.
دوشنبه، 15 خرداد 1396 - 13:16

چگونگی رسیدگی به روابط رسانه ای در زمان ترور چگونگی رسیدگی به روابط رسانه ای در زمان ترور
مطالعات بسیاری وجود دارند که به این مسئله که تروریست ها از ارتباطات چگونه استفاده می کنند، و رسانه ها چگونه تروریسم را گزارش می کنند، می پردازند، اما تعداد کمی از آن ها هستند که به نقش ارتباطات، و به طور خاص روابط رسانه ای، از منظر آن هایی که تشریح کننده و مقابله کننده با تروریسم هستند، پرداخته اند.
شنبه، 20 خرداد 1396 - 07:35

پنج ایده‌ متفاوت برای مدیر روابط عمومی جهت ترویج کسب‌وکار پنج ایده‌ متفاوت برای مدیر روابط عمومی جهت ترویج کسب‌وکار
در روابط عمومی آن‌چه که بیش از همه چیز اهمیت دارد، توانایی بروز بودن و آشنایی با جدیدترین اخباری است که در حال انتشار است. این اخبار می‌توانند بهترین ایده‌های ترویجی برای شما باشند.
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 16:13

استانداردسازی فعالیت‌های روابط‌عمومی موجب پویایی آن خواهد شد استانداردسازی فعالیت‌های روابط‌عمومی موجب پویایی آن خواهد شد
جهان مدرن امروز متکی بر عقلانیت است. هیچ فعالیت اقتصادی‌ای صورت نمی‌گیرد مگر آنکه درباره آن هزینه و فایده شود. وظیفه روابط‌عمومی ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش، همدلی و هم‌زبانی و سرانجام برنامه‌ریزی، اقدام و عمل است.
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 13:35

شش واقعیت درباره روابط عمومی شش واقعیت درباره روابط عمومی
یک برنامه روابط عمومی که از طراحی خوب برخوردار باشد، در هر شاغولی دشوار است، و در دنیای تبلیغات آنلاین، این دشواری با فرصتی به اندازه یک فنجان چای ترکیب شده است.
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 07:57

بهره برداری از قدرت های ویدیوئی بهره برداری از قدرت های ویدیوئی
ویدئو، یک ابزار قدرتمند است که به منظور تعامل افراد با محتوای شما مورد استفاده قرار می گیرد، شما باید با آن ها ارتباط برقرار کرده و یک پاسخ احساسی بسازید. شما با گفتن یک داستان پاسخ بسازید. هر داستان نیاز به یک آغاز، میانه و پایان دارد. این داستان نیازی به یک معنی قدرتمند ندارد، اما باید مخاطبان شما را به یک سفر ببرد.
شنبه، 13 خرداد 1396 - 08:13

موانع ارتباطات میان افراد موانع ارتباطات میان افراد
در سازمان­ هایی که جلب توجه شیوه ­ای از ارتباطات سازمانی است، به نظر می­ رسد توافق عمومی در موضوعات در سطح بالایی باشد. در واقع در وضعیت جلب توجه، عدم اختلاف نشان­گر ارتباطات ضعیف است.
یکشنبه، 7 خرداد 1396 - 09:36

 ویژگی های ارتباط مؤثر ویژگی های ارتباط مؤثر
ارتباطات مؤثر آن است که فرستنده بتواند منظور خود را به گیرنده پیام برساند." اما این فقط یکی از معیارهای موثر بودن است. عموما ارتباطات زمانی مؤثر است که محرک مورد نظر فرستنده را با محرک گیرنده، در یک راستا قرار دهد و آن دو را به گونه­ ای نزدیک به هم مورد توجه قرار دهد.
شنبه، 6 خرداد 1396 - 09:30

ویژگی های ارتباط ویژگی های ارتباط
اولین ویژگی اساسی ارتباط این است که بین دو یا چند نفر حادث می شود. در این جا مساله باید روشن شود؛ اول اینکه تعریف ما از ارتباط تعریفی است که به ارتباط انسانی محدود می شود، دوم آنکه ارتباط در یک مجموعه اجتماعی رخ می دهد.
جمعه، 5 خرداد 1396 - 09:09

شبکه های ارتباطات رسمی شبکه های ارتباطات رسمی
در سیستم ­های رسمی سازمان، فرایندهایی به کار گرفته می­ شوند که نحوه ارتباطات بین افراد را معین می­ کنند. برای اثربخش شدن این گونه شبکه­ های ارتباطی رعایت چهار مورد زیر توصیه می­ شود:
پنجشنبه، 4 خرداد 1396 - 09:06

نقش ها و کارکردهای کلیدی ارتباطات نقش ها و کارکردهای کلیدی ارتباطات
ارتباطات نه تنها در بهبود کنترل و هماهنگی سازمان موثر است، بلکه موجب افزایش نوآوری نیز می ­گردد. بهره گیری از ارتباطات برای بالا بردن نوآوری مستلزم ارتباطات قوی و آزاد در داخل و خارج سازمان است.
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 08:22

ویژگی های اثربخشی ارتباطات ویژگی های اثربخشی ارتباطات
نکته­ ای که حائز اهمیت است این است که طرفین ارتباط در نظر داشته باشند که هر دو انسان هستند و موجوداتی گرانبها و هر یک دارای خصیصه­ هایی هستند که به نوبه خود می ­تواند برای دیگران بسیار ارزشمند باشد.
سه شنبه، 2 خرداد 1396 - 08:15

ضرورت تولید و مدیریت محتوا در عصر روابط عمومی ضرورت تولید و مدیریت محتوا در عصر روابط عمومی
در چند سال اخیر، بویژه با توجه به گسترش فناوری ‏های جدید ارتباط مدار، محتوا از اهمیت خاصی پیدا کرده و به قول رییس انجمن بین المللی روابط عمومی، محتوا پادشاه است. البته تحقیقات صورت گرفته در سال 2016 این موضوع را تایید می‏ کند.
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 07:51

پنج مولفه‌ موثر در موفقیت استراتژی روابط عمومی پنج مولفه‌ موثر در موفقیت استراتژی روابط عمومی
بنابراین هر برندی برای موفقیت باید تا جای ممکن برقراری ارتباطات سازنده با افراد تاثیر را جزو بخش اصلی استراتژی روابط عمومی خود قرار دهد. برای موفقیت استراتژی روابط عمومی مولفه‌های مختلفی باید مد نظر قرار گیرند که در ادامه به بررسی این مولفه‌ها می‌پردازیم.
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 19:38

پیرایش چهره سازمان شما مهم است پیرایش چهره سازمان شما مهم است
اگر سازمانی به دنبال موفقیت در بازار رقابتی پر چالش امروزی است می بایست با تکیه بر تیم روابط عمومی خبره و آگاه به مسائل روز خود تصویر ذهنی مناسبی از سازمان در بازار ایجاد کند و بیشترین بهره برداری را از پتانسیل تمامی کانالهای ارتباطی خود بویژه کانالهای ارتباطی نوین دنیای امروزی (نظیر شبکه های اجتماعی) حاصل نماید.
شنبه، 30 اردیبهشت 1396 - 07:57

دوازده ویژگی افراد بسیار موفق دوازده ویژگی افراد بسیار موفق
پژوهش های به عمل آمده از جمله در دانشگاه استریر نشان می دهند که گرچه برخی از ویژگی های افراد بسیار موفق با یکدیگر تفاوت دارند، اما همگی آنها در 12 خصوصیتی مشترکند، که در ادامه به آنها اشاره می شود.
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 - 20:55

روابط عمومی ها نیازمند نیروهای مثبت اندیش و خلاق روابط عمومی ها نیازمند نیروهای مثبت اندیش و خلاق
روابط عمومی به خاطر فعالیت‌های گسترده‌ای که دارد نیازمند دیدگاه مثبت به مخاطبان و فعالیت‌هایی که در این رابطه انجام می‌شود، می‌باشد. بویژه در حوزه‌ کاری سازمانی روابط عمومی ها نیز پشتکار و تلاش برای بدست آوردن موفقیت‌های مورد نظر از ارزش بالایی برخوردار است که نیازمند این دیدگاه مثبت و ذهن خلاق است.
چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 - 06:33

5 نکته مهم در ارتباط با فعالیت‌های بخش روابط عمومی 5 نکته مهم در ارتباط با فعالیت‌های بخش روابط عمومی
متاسفانه بسیاری از صاحبان کسب و کار به اهمیت وجود بخش روابط عمومی و فعالیت‌های آن در کسب و کار خود توجهی نمی‌کنند. اما این نکته را نباید فراموش کرد که فعالیت‌های بخش روابط عمومی تاثیر شگفت‌انگیزی بر رشد و توسعه‌ی کسب و کارها و تسهیل فرآیند بازاریابی آن‌ها دارد.
سه شنبه، 19 اردیبهشت 1396 - 09:33

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر


  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  وقتی کسی می‌گوید، "روابط‏ عمومی"، اوّلین مطلبى که به ذهن شما می‌رسد چیست؟


  نگاهی به نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ملی


  آگاهان اجتماعی افغانستان: اینجا فیس‌بوک است نه میدان جنگ


  واکنش شبکه "الجزیره" به درخواست کشورهای عربی


  شماره جدید ماهنامه مدیریت رسانه منتشر شد


  چالش های روابط عمومی و ضرورت تغییر دیدگاه مدیران


  راه‌اندازی اینترنت 5G پرسرعت تا سال 2019


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی