درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 فروردین 1398 - 19:13   

مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"

  مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود

  بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه (آشنایی اجمالی با اقدامات راهبردی و اجرایی در حوادث)
  فروش
  بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود
  سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان منصوب شد
  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  قریب به 800 بسته اطلاع رسانی در ایستگاه های ورودی جنوب تهران توزیع شد
  اقدامات حمایتی بانک رفاه به آسیب دیدگان مناطق شمالی کشور/ تخصیص 500 میلیون ریال کمک بلاعوض و 1000 فقره تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون ریالی
  حضور فعالانه کارکنان بانک رفاه استان های گلستان و مازندران در یاری رساندن به هموطنان سیل زده مناطق شمالی کشور
  نوآوری‌گرایی
  جف بزوس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‏ عمومی کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‏ عمومی
با استفاده از یک دیدگاه سیستمی، نقش روابط عمومی را می‌توان به عنوان یاری‌دهنده به توسعه و حفظ روابط متقابل میان یک سازمان و محیط آن (به طور مشخص‌تر؛ میان یک سازمان و گروه‌های محیط اجتماعی آن سازمان) دانست.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:27

روابط عمومی و بیانیه اصول روابط عمومی و بیانیه اصول
هدف ما این است که اخبار موثق و معتبری در اختیار مردم بگذاریم. کار ما تبلیغات تجاری نیست و اگر شما تشخیص دادید که بعضی از کارهای ما جنبة تبلیغ تجاری دارد از به کار بردن آن در روزنامه خودداری کنید. هر مطلبی که برای شما می‌فرستیم از روی کمال دقت و صحت تنظیم شده است و هرگاه طالب جزئیات و تفصیلات بیشتر باشید، خواستة شما را به سرعت برآورده خواهیم کرد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:24

آوازه موسسه آوازه موسسه
آوازه شرکت موضوعی نیست که بتوان به صورت مستقیم آن را مدیریت کرد. از اینرو مدیران می بایست از طریق برنامه های هویت سازی، مدیریت موثر کارکنان و ایجاد کانال های ارتباطی تلاش نمایند آوازه را مدیریت نمایند.
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 08:00

نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
ارتباط جمعی یا عمومی تعبیر جدیدی است که جامعه شناسان آمریکایی برای مفهوم MassMedia به کار برده‌اند.
دوشنبه، 27 اسفند 1397 - 19:40

 طراحی یک برنامه روابط عمومی طراحی یک برنامه روابط عمومی
یک برنامة سازمان یافتة روابط عمومی باید به دقت طراحی و بودجه‌بندی شود و کار تخصصی صورت گیرد. عملیات و استراتژی‌های طراحی رسانه‌ها برای سازمان تان باید یک کار دفتری شایسته‌ای داشته باشد.
دوشنبه، 27 اسفند 1397 - 08:08

چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟ چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟
با بهره گیری از مشاوران کارآزموده,‌ درباره ایده اصلی که استراتژی بر آن قرار استوار خواهد بود تصمیم گیری نمایید. ایده باید قوی و ساده باشد به گونه ای که ویژگی های منحصر به فرد یک ملت را در برگیرد و پایه و اساسی برای کل برنامه قرار گیرد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 08:00

راهنمای روابط عمومی 1398 راهنمای روابط عمومی 1398
پیش از اینکه توپ تحویل، سال 1398 را بنوازد، به پیشنهادها و تصمیم های زیر بیاندیشید:
شنبه، 25 اسفند 1397 - 20:31

مقاله/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست مقاله/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
رابطه فزاینده میان هوش مصنوعی و روابط عمومی. این مقاله چندین نقش کلیدی را که در آینده ممکن است توسط هوش مصنوعی ایفا شود، با توجه به گرایش موجود در صنایع گوناگون مطرح می‌کند و پیامد آن برای کارفرمایان، کارورزان و ارباب رجوعان را مورد توجه قرار می‌دهد.
دوشنبه، 13 اسفند 1397 - 08:03

اهمیت روابط عمومی اهمیت روابط عمومی
به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دست یابی‌ به‌ اهداف‌ خود موفق‌تر می‌باشد. اکنون‌ به‌ عنوان‌ یک‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ که‌ افراد و مؤسسات‌ برای‌رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درک‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بایکدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند.
دوشنبه، 13 اسفند 1397 - 08:00

عصر روابط عمومی عصر روابط عمومی
امروز دوره انقلاب صنعت روابط عمومی است. به عصر روابط عمومی خوش آمدید. چالش روبروی متخصصان روابط عمومی و شرکت ها این است که چطور بهترین گزینه ها از دنیای قدیمی و جدید روابط عمومی را در چشم انداز امروز رسانه اجتماعی ترکیب کنند تا به مجموعه ای از عوامل کارا در جهت پاسخگویی به درخواست های موجود برسند.
یکشنبه، 12 اسفند 1397 - 08:39

سازماندهی‌ و مدیریت‌ علمی‌ سازماندهی‌ و مدیریت‌ علمی‌
از جمله‌ ویژگی‌های‌ روابط عمومی‌ ناکارآمد، طراحی‌ تشکیلات‌ نامناسب‌ و مدیریت‌ غیر علمی‌ ‌است‌. اولین‌ ضعف‌ در این‌ گونه‌ روابط عمومی‌ها، قرار نگرفتن‌ در جایگاه‌ مناسب‌ است‌ و معمولا جایگاهی‌ که‌ در آن‌ قرار می‌گیرند، زیر نظر مستقیم‌ بالاترین‌ مقام‌ سازمان‌ نیست‌.
پنجشنبه، 9 اسفند 1397 - 08:43

ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌
کارشناس‌ روابط عمومی‌، کارشناسی‌ است‌ که‌ مهارت های‌ لازم‌ را در زمینه‌ روابط عمومی‌ آموخته‌ باشد. این‌ مهارت‌ها در اصل‌ همان‌ مهارت‌ها و آموزش‌هایی‌ است‌ که‌ فرد برای‌ فعالیت‌ در روابط عمومی‌ در دانشگاه‌ آموخته‌ است‌.
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 - 08:45

برنامه‌ریزی‌ برای‌ رهبران‌ فکری‌ برنامه‌ریزی‌ برای‌ رهبران‌ فکری‌
از مشخصه‌های‌ روابط عمومی‌ کارآمد، داشتن‌ برنامه‌های‌ خاص‌ برای‌ هر یک‌ از اقشار جامعه‌ یا مخاطبان‌ خود است‌. یکی‌ از این‌ قشرها، رهبران‌ فکری‌ هستند.
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 - 07:47

نمی توانم یک روابط عمومی خوب ایجاد کنیم؟ نمی توانم یک روابط عمومی خوب ایجاد کنیم؟
در چند ماه گذشته، من مسوول یک برنامه ریزی غیر معمول شدم که صاحبان شرکت ها و مشتریانم به من پیشنهاد کرده بودند. من متوجه شدم که به دلیل فقدان اطلاعات و دانش آنها در مورد موضوع، بسیاری از شرکت ها نمی خوا هند برای روابط عمومی خود هزینه کنند.
سه شنبه، 7 اسفند 1397 - 08:30

سه بخش روابط عمومی‌ سه بخش روابط عمومی‌
از یک‌ نظر می‌توان‌ فعالیت های‌ روابط عمومی‌ را به‌ سه‌ بخش‌ داخلی‌ (درون‌ سازمانی‌)، خارجی‌ (برون‌سازمانی‌) و بین‌المللی‌ تقسیم‌ کرد. با این‌ تقسیم‌بندی‌، یک‌ روابط عمومی‌ کارآمد، باید بتواند در هر سه‌بخش‌، کارآمدی‌ و بازدهی‌ لازم‌ را داشته‌ باشد.
سه شنبه، 7 اسفند 1397 - 07:35

نگاه به آینده روابط عمومی تا سال 2020/ 10 توصیه کاربردی نگاه به آینده روابط عمومی تا سال 2020/ 10 توصیه کاربردی
سناریوی نگاه به آینده تا سال 2020، به عنوان اولین پروژه از واحد تازه تشکیل شده تحقیق و توسعه موسسه رسمی روابط عمومی است که با برگزاری جلسات سناریوپردازی با گروه های منطقه ای و گروه های ذینفع بر آینده احتمالی عملکرد روابط عمومی بریتانیا تا سال 2020 متمرکز بود.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 22:18

خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول
برای نخستین بار، نهم نوامبر 2008 استیو کرافت گزارشگر اینوستیگیتیو شبکه تلویزیونی «سی بی اس» آمریکا، در مجله مصوّر این شبکه گوشه ای ازخروج روابط عمومی از دایره اصول و تعاریف مربوط را آشگار ساخت و راز انتخاب شگفت انگیز «بارک اوباما» و کارها و شگرد تیم روابط عمومی اورا برملا ساخت.
سه شنبه، 26 بهمن 1395 - 11:10

تغییر چهره روابط عمومی تغییر چهره روابط عمومی
قسمت جالب روابط عمومی، تغییر و انتقال آن است و ارتباطات در سرتاسر کره زمین امتداد یافته است. من عقیده دارم که روابط عمومی ارزش و اعتبار بیشتری کسب می کند تا اینکه اعتبار خود را از دست بدهد.
سه شنبه، 23 بهمن 1397 - 11:07

4 ابزار دیجیتالی که روابط عمومی را متحول می‌کنند 4 ابزار دیجیتالی که روابط عمومی را متحول می‌کنند
تکنولوژی‌های جدید در حال تغییر در چگونگی ارتباط ما با یکدیگر و کسب‌وکارها با یکدیگر هستند. برای متخصصان روابط عمومی، پذیرفتن ابزارهای جدید، فرصت‌های جدیدی را برای برآورده کردن نیازهای مشتریان فراهم می آورد. در اینجا چهار فرصت از طریق رسانه‌های اجتماعی به متخصصان روابط عمومی و کسب‌وکار‌های کوچک در سال 2018 پیشنهاد شده است:
سه شنبه، 16 بهمن 1397 - 08:01

روابط عمومی موثر روابط عمومی موثر
مسؤلان برای رسیدن به نوآوری موفقیت آمیز و اجرای توسعه گسترده سازمانی، نیاز دارند تا اطلاعاتی در مورد فعالیت های سازمان بدانند. تلاش های روابط عمومی می تواند با فراهم کردن اطلاعات مناسب در مورد محدودیت های محیطی و مسایل درون سازمانی، مسئولان را در جهت تطبیق سازمانی یاری دهد.
شنبه، 13 بهمن 1397 - 08:29

چگونه متخصصان ارتباطات می توانند مجموعه مهارت های خود را در سال 2019 افزایش دهند چگونه متخصصان ارتباطات می توانند مجموعه مهارت های خود را در سال 2019 افزایش دهند
با نگاهی به سال پیش رو، متخصصان روابط عمومی مجموعه مهارت های خود را متناسب با نیازهای فزاینده این صنعت تنظیم کنند. این به این معنی است که یادگیری چیزهای جدید ممکن است برای آنها نا آشنا باشد و ماهر شدن در برخی مهارت ها ممکن است به طول بیانجامد. متخصصان روابط عمومی باید همیشه به مجموعه مهارت های خود بیافزایند و تاثیر بسزایی در این صنعت داشته باشند.
پنجشنبه، 11 بهمن 1397 - 13:48

نگـاه چامسکی به صنعت روابط عمومی نگـاه چامسکی به صنعت روابط عمومی
ایالات متحده پیشگام صنعت روابط عمومی بوده است. مسئولیت این صنعت همان گونه که رهبران آن تعیین می کردند عبارت بود از کنترل اذهان عمومی، این عده مطالب زیادی از موفقیت های کمیسیون کریل و نتایج مطلوبی که از ابداع هیولای سرخ و پیامدهای آن به دست آورند، فرا گرفتند.
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 - 08:01

ارزش شهرت و اعتبار در روابط عمومی ارزش شهرت و اعتبار در روابط عمومی
حقیقت این است که خوشنامی، بزرگترین سرمایه دوران حرفه ای ماست. این شهرت باعث ایجاد اعتماد و الهام بخشی می شود. همچنین در کنار آماده سازی و تلاش بسیار، شهرت می تواند سبب موفقیت ما در زندگی حرفه ای و شخصی شود.
شنبه، 6 بهمن 1397 - 08:00

مسئولیت اجتماعی را جدی بگیریم مسئولیت اجتماعی را جدی بگیریم
مسئولیت اجتماعی شرکت بدون شک یکی از بهترین روشها برای کسب موقعیت مطلوب به‌عنوان یک برند است درحالی‌که تأثیر اجتماعی مثبتی نیز می‌گذارد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 14:39

مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی
در عصری که شبکه های مختلف ارتباطی تلویزیونی و ماهواره یی با سرعت بالا و به صورت رقابتی و قارچ گونه در سراسر دنیا، برای تاثیرگذاری بر مخاطبان و یافتن مخاطبان جهانی در حال گسترش هستند، نمی توان رادیو و تلویزیون یک کشور را در چند شبکه دولتی خلاصه کرد و این روال انحصاری را بدون هیچ گونه بازنگری در آن ادامه داد؛ حتی اگر این بازنگری نیازمند زمان، تلاش های کارشناسی و تعریف قوانین و آیین نامه هایی باشد که طبق ضوابط و مقررات، فعالیت بخش خصوصی در عرصه تولید و پخش برنامه های تلویزیونی را به رسمیت بشناسند.
دوشنبه، 1 بهمن 1397 - 14:48

6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت 6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت
همه‌ ما فکر می‌کنیم که داستان مان مهمترین و بهترین داستان است. داستان‌هایی که طنین‌انداز در جامعه می‌شوند در خصوص مردم هستند. قبل از تائید نهایی به یک روزنامه‌نگار اجازه دهید تا بداند که یک داستان چگونه بر روی زندگی مردم تأثیر می‌گذارد.
دوشنبه، 1 بهمن 1397 - 08:17

اطلاعیه‌ رادیو و تلویزیونی‌ را چگونه باید تهیه کرد؟ اطلاعیه‌ رادیو و تلویزیونی‌ را چگونه باید تهیه کرد؟
ایجاز، رمز دست‌ یافتن‌ به‌ یک‌ گزارش‌ مؤثر رادیو ـ تلویزیونی‌ است‌. از همان‌ منطق‌ و نظم‌ کلی‌ که‌ برای‌ گزارش‌ چاپی‌ خود استفاده‌ کرده‌اید پیروی‌ کنید، با این‌ تفاوت‌ که‌ حجم‌ نوشته‌ را به‌ یک‌ صفحه‌ و یا کمتر کاهش‌ دهید.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 08:00

چگونه گزارش‌ سالانه‌ حرفه ای بنویسیم؟ چگونه گزارش‌ سالانه‌ حرفه ای بنویسیم؟
متأسفانه‌ بسیاری‌ از کارگزاران‌ روابط عمومی در آخرین‌ ماه‌های‌ سال‌ شتابزده‌ به‌ تهیه‌ گزارش‌ سالانه‌ می‌پردازند یا آن‌گونه‌ که‌ باید و شاید در گردآوری‌ و ارزیابی‌ منابع شان‌ همت‌ به‌ خرج‌ نمی‌دهند.
شنبه، 22 دی 1397 - 08:00

عکاسی در عصر سرمایه‌داری ارتباطی عکاسی در عصر سرمایه‌داری ارتباطی
دنیای هنر بخش زیادی از توجه خود را به رفتار کاربران اینترنت معطوف کرده است. اما شکنندگی این خودِ نئولیبرال، این اضطرار به دیده شدن، این هنجارهایی که به‌واسطه‌ به اشتراک‎گذاری عکس بازتولید شده و هم‌زمان ویران می‌شوند، فقط یک روی سکه هستند. این نگرشِ محدود، ناتوان از دیدن روال‌هایی است که از طریق آن‌ها پول در درون و برون دنیای هنر ساخته می‌شوند. برای مارک زاکربرگ و لری گاگوسیان، خودنمایی تجارتی عظیم است. این بدان معناست که عکاسی، کار است؛ دنیای هنر همانند اینترنت یک کارخانه است و نه یک محل بازی ساده.
یکشنبه، 16 دی 1397 - 22:07

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  پنج دلیل استرس زا بودن حرفه روابط عمومی


  پراسترس ترین مشاغل 2019- "روابط عمومی" در بین 10 شغل اول


  هماهنگ‌کننده رویداد


  مسئول روابط عمومی


  روابط عمومی پزشکی


  هافینگتون پست


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:‌ اطلاع رسانی آن نیز باید خلاقانه و بدیع باشد


  منفی‌نگری


  مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی