درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 23 تیر 1399 - 02:27   

بی‌بی‌سی اشتراک رایگان سه میلیون خانوار را لغو می‌کند

  بی‌بی‌سی اشتراک رایگان سه میلیون خانوار را لغو می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

جاسوسی در دفتر سخنگوی رسانه‌ای دولت مرکل

  جاسوسی در دفتر سخنگوی رسانه‌ای دولت مرکل


ادامه ادامه مطلب دو

فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد

  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب سه

فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی

  فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی
  خریداری و تجهیز امکانات زیرساختی روابط عمومی دانشگاه مازندران
  مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد: رسانه‌ها بیش از بیان نقاط ضعف باید امیدآفرین باشند
  اولین دوره آموزشی سواد رسانه ای در شهرداری ساری آغاز شد
  وقتی که تانک‌ها و هواپیماها گلخانه می‌شوند؛ ایدۀ هنرمند فرانسوی برای جهان پساکرونا
  خود مختاری ارتباطی
  تاکید استاندار البرز بر ضرورت برقراری ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی و رسانه ها
  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد
  مراسم روز خبرنگار به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال به صورت حضوری برگزار نمی شود
  انتصاب مدیر دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

روابط عمومی ها و مهارت لابیگری روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
روابط عمومی ها برای نفوذ در افکار عمومی و تبیین جایگاه و معرفی خوب خود به مردم می‌بایست مهارت لابیگری موثر در شکل مثبت آنرا بیاموزند و بدانند. برای لابیگری؛ یک روابط عمومی باید به سلاح دانایی و بینش عمیق و جامعیت اطلاعاتی مسلح باشد. لابیگری مثبت برای روابط عمومی ها عبارت است از هنر همراه کردن دیگران با خود. اینکه دیگران ما را بخوبی بشناسند و ما را باور کنند و ما را همراهی نمایند.
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 13:32

 ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین
یک فرهنگ عمومی به طور کاملا مصنوعی داشته باشیم". "همواره سیاستمداران سعی به برقراری ارتباط با آنچه که به آن باور دارند، دارند. این اشتباه است که فکر کنیم که جانب‌داری (توجیه‌گری) یک عمل فریبنده است. بهترین توجیه دارای یک عنصر اساسی از حقیقت است.
چهارشنبه، 5 اسفند 1394 - 08:38

سامانه‌های «دنیای دیجیتالی» جایگزین شرکت‌های سنتی می‌شوند سامانه‌های «دنیای دیجیتالی» جایگزین شرکت‌های سنتی می‌شوند
به جای شرکت‌ها، ما می‌توانیم شبکه‌ای از سلول‌ها را ببینیم که سلسله‌مراتب‌ها را از میان برده‌اند و در راستای منفعت همگانی همکاری می‌کنند.
شنبه، 14 تیر 1399 - 10:08

بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها
 مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استرتژی کسب و کار است که فراتر از افزایش حجم مبادله می رود و هدف آن سودآوری، درآمد و رضایت مشتری است.
سه شنبه، 7 شهریور 1391 - 14:28

ارتباطات اقناعی ارتباطات اقناعی
وقتی از اقناع توسط وسایل ارتباطی سخن می‌گوییم به شیوه‌های معمولی اشاره می‌کنیم که از طریق آن‌ها گونه‌های مختلف تاثیر به جا گذارده می‌شود. بنابراین ارتباطات اقناعی: قصد و نیت را با رسانه می‌آمیزد.
یکشنبه، 6 اسفند 1391 - 18:08

 مزایای یک سازمان شنوا مزایای یک سازمان شنوا
صدای مشتریان نقشی بسیار حیاتی در بازاریابی و ارتباطات دارد. صدای مشتریان، یکی از منابع اصلی کسب اطلاعات و بازخورد نسبت به محصولات و خدمات شرکت است. این صدا از روش‌های مختلفی می‌تواند به گوش شرکت برسد.
یکشنبه، 8 تیر 1399 - 01:05

پنج مولفه‌ موثر در موفقیت استراتژی روابط عمومی پنج مولفه‌ موثر در موفقیت استراتژی روابط عمومی
بنابراین هر برندی برای موفقیت باید تا جای ممکن برقراری ارتباطات سازنده با افراد تاثیر را جزو بخش اصلی استراتژی روابط عمومی خود قرار دهد. برای موفقیت استراتژی روابط عمومی مولفه‌های مختلفی باید مد نظر قرار گیرند که در ادامه به بررسی این مولفه‌ها می‌پردازیم.
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 19:38

7 اقدام سریع برای کاهش خسارت های بحران روابط عمومی 7 اقدام سریع برای کاهش خسارت های بحران روابط عمومی
بحران کرونا تفاوت میان برندهای مخلف را به خوبی نشان داده است. برخی از شرکت ها در پی بروز این بحران به طور کامل ورشکسته شده اند، با این حال برخی دیگر به دنبال بازگشت به عرصه کسب و کار، حتی قوی تر از گذشته، هستند.
چهارشنبه، 4 تیر 1399 - 15:00

وقتی حقیقت به کالا تبدیل می‌شود وقتی حقیقت به کالا تبدیل می‌شود
دروغ‌گویی یکی از چیزهایی است که دنیای اطراف ما را انباشته است؛ نامحسوس‌تر و مهلک‌تر از آن که هر گونه دموکراسی بتواند نهایتاً در برابرش ایستادگی کند. اما دروغ‌گویی امری قدیمی در عرصه‌ سیاست‌ورزی دموکراتیک است. شخصیت‌های برجسته برای حفظ منافع ملی دروغ می‌گویند، دروغ می‌گویند تا بتوانند از پایگاه رأی خود حفاظت کنند.
چهارشنبه، 4 تیر 1399 - 08:09

بی‌توجهی و حواس‌پرتی در عصر دیجیتالی بی‌توجهی و حواس‌پرتی در عصر دیجیتالی
ابداع و توسعه‌ی اینترنت به همراه دسترسی گسترده به فنا‌وری دیجیتالی باعث احاطه شدن ما با منابع بی‌پایان بی‌توجهی و حواس‌پرتی شده است: اس‌ام‌اس‌ها، ای‌میل‌ها، و پست‌های اینستاگرامی از طرف دوستان، موسیقی‌ها و ویدئوهای آنلاین، قیمت‌های دائم در حال تغییر سهام، و اخبار و باز هم اخبار!
دوشنبه، 2 تیر 1399 - 08:01

 چرا کارت‌های تبریک و تسلیت کلیشه‌ای اما بامعنا هستند؟ چرا کارت‌های تبریک و تسلیت کلیشه‌ای اما بامعنا هستند؟
از پیام‌ها و عبارت‌های این کارت‌ها بارها استفاده می‌کنند و بارها آن‌ها را به فراموشی می‌سپارند: «تسلیت ما را بپذیر. ما را در غم خود شریک بدان. با عمیق‌ترین مراتب همدردی خود. دوستت دارم. فرخنده باد پیوندتان. با بهترین آرزوها. تولدت مبارک. امیدوارم هر چه زودتر سلامت‌ات را بازیابی.» و از این دست.
شنبه، 31 خرداد 1399 - 08:10

 رویکرد استراتژیک به روابط عمومی رویکرد استراتژیک به روابط عمومی
در اغلب مقالات و نوشته‌ها، اهمیت جایگاه روابط‌عمومی بیش از حد ساده‌ انگاشته و فهمیده شده و معمولا جایی برای عاملیت شاغلان و متخصصان روابط عمومی و تاثیر کنش‌های آنها بر ساختارها و معادلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و سازمانی دیده نمی‌شود.
جمعه، 30 خرداد 1399 - 16:21

مسئولیت اجتماعی شرکت: ارتباط رفتار با شهرت مسئولیت اجتماعی شرکت: ارتباط رفتار با شهرت
نقش تجارت تنها در فروش، سود، سهم بازار و غیره خلاصه نمی‏ شود. مسئولیت اجتماعی فراهم آورنده مکانیسمی است که به واسطه آن ضمن شناسایی ابعاد دیگر تجارت، آنها را می ‏توان مورد حمایت قرار داد.
دوشنبه، 25 آبان 1394 - 10:02

نقش روابط عمومی در مدیریت و ارتباطات ریسک شهرت نقش روابط عمومی در مدیریت و ارتباطات ریسک شهرت
درباره این که چرا کارگزاران روابط عمومی باید به ارتباطات ریسک بپردازند بحثی وجود ندارد. در غیر این صورت این وظیفه بر عهده مدیرانی که مسئول این حوزه هستند یا مشاوران آن ها خواهد بود؟
جمعه، 8 بهمن 1395 - 19:43

نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت
مدیران بحران، در هنگام برنامه‌ریزی و حصول آمادگی، باید دربارۀ هر دو بحران عملیاتی و اعتبار و شهرت بیاندیشند. بحران‌های عملیاتی بحران‌های سنّتی هستند و تعاریف اوّلیۀ بحران‌های سازمانی را منعکس می‌کنند.
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 08:13

مدیریت شهرت آنلاین مدیریت شهرت آنلاین
در حوزه وب 2 و فراتر از آن، مدیریت شهرت آنلاین تبدیل به موضوعی مهم برای افراد و شرکت ها نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ آن شده است. بررسی ادبی در این مقاله چشم اندازی از توسعه همه جانبه تحقیق مدیریت شهرت آنلاین ارائه کرده است. در نتیجه، ارتباط تعداد کمی از نشریات مدیریت شهرت آنلاین نشان دهنده خلائی در بحث مدیریت شهرت آنلاین در تحقیقات سیستم های اطلاعاتی است.
چهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 20:06

15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده 15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده
مدیران باید جایگاه و اهمیت کار روابط عمومی‌ها را درک کنند و به این واحدها صرفا به دیده‌ پوستر و پلاکارد نگاه نکنند. بنابراین من امیدوارم روابط عمومی‌ها بتوانند بتدریج جایگاه شایسته‌ خود را در درون سازمان‌ها و موسسات اعم از دولتی و غیر دولتی به دست آورند.
شنبه، 18 خرداد 1398 - 08:02

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

روابط عمومی و مدیریت بحران روابط عمومی و مدیریت بحران
با افزایش بحران‌هایی که سازمان های بزرگ را تحت تأثیر قرار می دهد، این مقاله این نکته را بررسی می کند که چرا برنامه ریزی برای مدیرت وضعیت بحرانی قسمت مهمی از فرآیند برنامه ریزی راهبردی است.
یکشنبه، 22 بهمن 1391 - 23:41

6 استراتژی موثر برای به دست آوردن مشتری هدف 6 استراتژی موثر برای به دست آوردن مشتری هدف
داشتن حضور پررنگ در اینترنت ضروری است، اما نباید از روش های سنتی مانند میزبانی یک رویداد، غافل شوید. این می تواند به عنوان یک روش خارق العاده به شما امکان دهد تخصص خود را نشان داده و ارتباطات محکمی با مشتری هدف خود برقرار کنید.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 08:13

 نحوه ادغام مسئولیت اجتماعی شرکت در استراتژی روابط عمومی نحوه ادغام مسئولیت اجتماعی شرکت در استراتژی روابط عمومی
مسئولیت اجتماعی شرکت دارای ارزش روابط عمومی است، اما این برنامه ها فقط برای اهداف روابط عمومی نباید طراحی یا اجرا شوند. از دستگاههای روابط عمومی خود برای ارتباط با سیاستها، ابتکارات و موفقیتهای CSR با روشی مناسب و به موقع استفاده کنید. اما تأکید کنید که CSR در استراتژی تجاری، رهبری و فرهنگ کاری شما چقدر مهم است.
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 - 08:06

7 نکته برای مدیریت شهرت و وضعیت حقوقی یک استارتاپ 7 نکته برای مدیریت شهرت و وضعیت حقوقی یک استارتاپ
یکی از سریعترین راهها برای ایجاد مخمصه غیر ضروری روابط عمومی، انجام کاری است که به طرز ناخوشایند گروه بزرگی از مردم را اذیت خواهد کرد. متأسفانه امروزه پرهیز از این مسئله برای یک دوره طولانی بسیار دشوار خواهد بود زیرا به نظر می رسد بسیاری از مردم بویژه مشتریان، دیدگاه های مختلف و حساسی در مورد انواع موضوعات دارند. بنابراین، بهتر است از آمیختن نظرات شخصی یا دیدگاههای سیاسی با گفتمان شرکت اکیدا خودداری کنید.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 12:43

آزمون مسوولیت اجتماعی آزمون مسوولیت اجتماعی
اینجا بزنگاهی است که مسوولیت اجتماعی سازمان می‌تواند خودنمایی کند. اکنون همان روز مبادایی است که قرار بوده یک سری اقدام‌های ویژه انجام بدهیم. آن اهداف والا و ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی که دائم از آن دم می‌زدیم اکنون باید به عمل در آید. رفتار امروز ما تا سال‌ها در حافظه مخاطبانمان باقی خواهد ماند.
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 - 15:39

امور عمومی چیست؟ امور عمومی چیست؟
امور عمومی اصطلاحی است که برای توصیف روابط یک سازمان با ذینفعان به کار می رود. اینها افراد یا گروههایی هستند که به امور مربوط به این سازمان علاقه دارند، مانند سیاستمداران (نمایندگان مجلس، ... کارمندان دولت، مشتریان و جوامع محلی، سهامداران، انجمن های صنفی، اتاق های فکر، گروه های تجاری، خیریه ها، اتحادیه ها و رسانه ها.
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 - 08:02

قدرت مسری ترس؛ چرا برخی معتقدند که وحشت‌زدگی یک ویروس است قدرت مسری ترس؛ چرا برخی معتقدند که وحشت‌زدگی یک ویروس است
وحشت‌زدگی، تاریخی دور و دراز و ارتباطی نزدیک با بیماری‌های همه‌گیر دارد. تشخیص ویژگی‌های مشترک و متمایز وحشت‌زدگی در زمان‌های گذشته در هنگامی که مردم سراسر جهان شروع به انبار کردن غذا می‌کنند و از اماکن عمومی ناپدید می‌شوند، می‌تواند گام اول خوبی باشد تا درباره‌ی ماهیت سرایت‌پذیری ترس، نیروهای حاصل از آن و اشکال چندگانه‌ی انتقال آن در جهان، به‌طور منظم‌تری فکر کنیم.
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 - 22:07

اتاق کارهای باز اتاق کارهای باز
تصویری که در فیلم‌ها یا آگهی‌های تبلیغاتی از محیط‌های کاری خلاق و پرطراوت می‌بینیم، معمولاً فضایی بزرگ را نشان می‌دهد که همۀ کارمندان آنجا پشت میزهایشان نشسته‌اند و در حین کار با یکدیگر همفکری و خوش‌وبش می‌کنند. فقط مدیران بداخلاق‌اند که خودشان را در اتاق‌هایشان حبس می‌کنند و در را روی خودشان می‌بندند. اما واقعیتِ اتاق‌کارهای باز و شلوغ چیز دیگری است: سروصدا و مزاحمت‌های بی‌پایان، عدم تمرکز، نداشتن فضایی خصوصی و ناتوانی در کنترل محیط. واقعاً اتاق کارهای باز فایده‌ای هم دارند؟
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 - 21:46

8 عنصر اساسی یک کمپین موفقیت آمیز در روابط عمومی 8 عنصر اساسی یک کمپین موفقیت آمیز در روابط عمومی
اولین چیزی که هنگام شروع کار در روابط‌عمومی به من گفته شد این بود: "این روابط عمومی است، نه تبلیغات فروش، نه تبلیغات، نه بازاریابی مستقیم ... همه آنها ممکن است در رده یک برنامه بازاریابی یکپارچه قرار بگیرند اما شغل شما روابط عمومی است. یادت باشد."
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 - 15:59

چارچوب مناسب برای ارزیابی پیشنهادات پروژه چارچوب مناسب برای ارزیابی پیشنهادات پروژه
برای مؤثر بودن در مدیریت پروژه نمونه کارها، انتخاب یک چارچوب مناسب برای ارزیابی پیشنهادات پروژه و انتخاب پروژه هایی که با اولویت های استراتژیک سازمان مطابقت داشته باشند، بسیار مهم است.
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 - 11:55

 عصر سرمایه‌داری نظارتی/ مقاومت در برابر گوگل شاید سخت‌تر از مقاومت در برابر ارتش نازی باشد عصر سرمایه‌داری نظارتی/ مقاومت در برابر گوگل شاید سخت‌تر از مقاومت در برابر ارتش نازی باشد
محافظت از آزادی انسان‌ها دیگر فقط موضوعی نیست که به حقوق شهروندی سنتی، مثلِ حق آزادی بیان یا تجمع یا رأی‌دادن محدود شود که از نظر ما سنگ بنای جامعه‌ای آزاد هستند. آنچه ما نیازی فوری به آن داریم، چیز دیگر است: محافظت دربرابر کنترلِ رفتاری روزافزون و تکنیک‌های پیشرفتۀ پروپاگاندا و قدم اول در این راه بازاندیشی کامل در شیوه‌های جمع‌آوری داده است.
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 - 21:18

نحوه انتخاب پروژه های مناسب نحوه انتخاب پروژه های مناسب
انتخاب پروژه برای استفاده موثر از مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) بسیار مهم است. به همین دلیل، برای انتخاب پروژه های مناسب برای نمونه کارها، می توانید از ابزارها و تکنیک های اساسی استفاده کنید. همچنین مفید است که بگوییم داشتن یک فرایند رسمی برای تعیین اولویت های پروژه نمی تواند برای موفقیت یک نمونه کار کافی باشد.
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 - 22:40

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اکوسیستم محتوای ارزشمند


  محتوای کوتاه چیست؟


  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد


  فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات منتشر می کند/ ویژه نامه ای درخصوص تعامل روابط‌عمومی ها و رسانه ها


  آگاهی رسانی عملکرد و خدمات دستگاهها به مردم باید در اولویت روابط عمومی ها باشد


  کسب عنوان سرآمدان روابط عمومی فرمانداری های استان تهران توسط روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری


  ابزار جدید ردگیری تماس در سنگاپور با یک باتری ۹ ماهه


  روابط عمومی های‌تان را کارآمد کنید


  کتاب "دین، رسانه و کرونا" منتشر شد


  تحولات ناشی از ارتباطات دوران کووید-19


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد