درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 05:50   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
  چگونه بر ترس از پرواز غلبه کنید؟
  گزارش برگزاری نشست موزه و رسانه‌
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
  تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور
  مدیر روابط عمومی حفاری شمال برکنار می‌شود؟
  شکایت وزارت نفت از مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در دستور کار است
  نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

آموزش و پژوهش در روابط عمومی آموزش و پژوهش در روابط عمومی
پژوهش و تحقیق می تواند نتایج علمی ویژه ای بوجود آورده و کلیه فعالیت های روابط عمومی را به ویژه در بازاریابی و تبلیغات هدفمند کرده و نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 08:46

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

مکاشفه در مانیفست های یک کارگزار روابط عمومی مکاشفه در مانیفست های یک کارگزار روابط عمومی
بی شک این مدیران آینده نگر, تعالی گرا و مثبت اندیش هستند که فعالیت های روابط عمومی را سرمایه گذاری هایی ارزشمند برای آینده سازمان می دانند و به همین دلیل با حمایت های خود باعث رشد کمی و کیفی برنامه های روابط عمومی می شوند.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 11:20

۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها
بگذارید راحت حرف بزنیم. در ایران بخش عظیمی از مدیران و کارشناسان فعال در عرصه روابط عمومی وظایف متفاوت تری نسبت به آنچه تظاهر می‌کنند دارند. آنها نه دنبال تبادل منطقی اطلاعات و تعامل با رسانه هستند و نه توسعه ارتباطات را دنبال می‌کنند. درباره این عزیزان؛ «روابط عمومی» هیچ ربطی به اسمش ندارد! در این یادداشت برخی از مهمترین وظایف حقیقی این دسته از روابط عمومی‌ها را که امکان انتشار دارد، متذکر می‌شوم.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 22:35

شغلی حساس، پرچالش و البته شیرین شغلی حساس، پرچالش و البته شیرین
در بیان کلی شیوه‌های کاری بر تجربیات ثواب یا ناثواب پیشین مبتنی است و رویکرد علمی و روش‌های نوین کمتر در رویه‌ی روابط عمومی‌ها دیده می‌شود؛ این در حالی است که می‌توان گفت رسیدن به روابط عمومی علمی و حرفه‌ای بدون پشتوانه مطالعاتی و پژوهشی ممکن نیست و امروزه نمی‌توان بدون در اختیار داشتن سناریویی دقیق به دنبال پیش‌برد اهداف ترسیمی بود.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 08:04

6 تاثیر رسانه مدرن بر روابط عمومی 6 تاثیر رسانه مدرن بر روابط عمومی
نمایندگی های کوچک و متوسط آنلاین بدون تقریبا هیچ هزینه ای برای انتشار و توزیع بسیار موفقند و علت آن تماس مستقیم با مخاطبان مورد نظر است. این نمایندگی ها دیگر نمی توانند با اتکا بر فقط یک روش یا کانال با مخاطبان ارتباط برقرار نمایند زیرا در اینصورت مخاطبان با استفاده از سایر منابع کار خود را به انجام خواهند رساند.
شنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 08:09

روابط عمومی عصر جدید روابط عمومی عصر جدید
در عصر فناوری های رسانه ای و ارتباطی که جهانی شدن را یک پدیده فراگیر و اجتناب ناپذیر ساخته اند، روابط عمومی چه در کارکرد و چه در معنا در حال تحول است.
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 - 11:01

راهکار مواجهه با چالش های روابط عمومی راهکار مواجهه با چالش های روابط عمومی
یکی از ویژگی های رسانه های اینترنتی، سرعت دسترسی به اطلاعات است، به همین سبب باید اطلاعات موجود در سایت را به سرعت روزآمد کرد. بدون شک این امر نیازمند همکاری کارآمد میان تـیم روابـط عمـومی بـرای تهیـه اطلاعات جدید و از سوی دیگر تیم فنی برای قراردادن این اطلاعات بر روی وب سایت است.
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 - 11:09

بررسی علل ناکارآمدی روابط عمومی در ایران/1 بررسی علل ناکارآمدی روابط عمومی در ایران/1
روابط عمومی (public relations) در ایران، عمری حدود 70 ساله و در جهان عمری حدودا 120 ساله دارد. اینکه چرا در همان دوران نخستین شکل گیری روابط عمومی در غرب، روابط عمومی در ایران رشد و نمو پیدا نکرد، خود نیاز به آسیب شناسی دیگری خارج از حوصله این نوشتار دارد که خوب است مورد توجه دانش پژوهان این عرصه قرار گیرد.
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 - 15:39

روابط عمومی ها باید از حاشیه به متن بیایند؛ بی اعتقادی به سخنگو؛ بی میلی به گفت و گو روابط عمومی ها باید از حاشیه به متن بیایند؛ بی اعتقادی به سخنگو؛ بی میلی به گفت و گو
برای تغییر داوری عمومی و ایجاد ذهنیت جدید در عموم مخاطبان و جامعه هدف رسانه ای و دستگاه عریض و طویل تبلیغات کشور، ابتدا باید مسئولان ما در هر رده ای که هستند، ذهنیت خود درباره رسانه و روابط عمومی را تصحیح کنند؛ باید بپذیرند که رسانه، رسانه است و روابط عمومی، روابط عمومی.
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 - 15:26

 ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
نویسندگان حرفه ی روابط عمومی در نوشته های خود بیشتر به نکاتی می پردازند که برای افزایش کارایی و بهره وری باید انجام گیرد. برخلاف رویه معمول نگارش قصد دارم نکاتی را یادآور شوم که اگر توسط روابط عمومی یک مجموعه به انجام برسد آسیب و لطمات جبران ناپذیری به کل مجموعه وارد خواهد کرد.
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 13:47

برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی
روابط عمومی‌ها برای آنکه بتوانند نقش‌آفرینی مؤثر و پر رنگی در سازمان‌ها داشته باشند اول نیازمند آموختن دقیق روش‌های نوین برنامه‌ریزی و توجه به مسئله آینده‌پژوهی به‌خصوص برنامه‌ریزی سناریو با کمک فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی می‌باشند چرا که برنامه‌ریزی یکی از اصلی ترین ارکان پیشرفت در هر حوزه ای می‌باشد.
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 08:01

نقش های هوش مصنوعی در روابط عمومی نقش های هوش مصنوعی در روابط عمومی
روابط عمومی‌ها برای آنکه بتوانند نقش‌آفرینی مؤثر و پر رنگی در سازمان‌ها داشته باشند اول نیازمند آموختن دقیق روش‌های نوین برنامه‌ریزی و توجه به مسئله آینده‌پژوهی به‌خصوص برنامه‌ریزی سناریو با کمک فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی می‌باشند چرا که برنامه‌ریزی یکی از اصلی ترین ارکان پیشرفت در هر حوزه ای می‌باشد.
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 08:00

دلایل اصلی ایجاد استرس دلایل اصلی ایجاد استرس
تنش و ناراحتی ناشی از روبرو شدن با زندگی برای همه بشر، معمول و طبیعی است. تا حدودی هم وجود استرس، ضروری هم هست.
جمعه، 30 فروردین 1398 - 00:24

ابراهام لینکلن استاد مجاب گری ابراهام لینکلن استاد مجاب گری
آبراهام لینکلن در مجاب گری استاد به شمار می‌رفت. بررسی نظرات لینکلن در خصوص افکار عمومی و مطالعه تکنیک‌های مورد استفادة او برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی آموزنده می‌باشد.
شنبه، 31 فروردین 1398 - 08:00

آئین تأثیر گذاری در یک نوشته آئین تأثیر گذاری در یک نوشته
از نظر بسیاری از محققان، تأثیر گذاری یک نوشته عملی ناشایست است که موجب پنهان کردن حقیقت و فریب خوردن مردم می‌شود. عموم مردم به «جاذبان» حرفه‌ای اعتماد ندارند و رسانه‌‌ها اغلب به افراد روابط عمومی و مشاوران سیاسی به عنوان «متخصصان زباندار» اشاره می‌کنند. اگر چه از «متقاعد ساختن افراد» به عنوان عملی صحیح در جامعه یاد می‌شود.
شنبه، 24 فروردین 1398 - 08:02

سه گانه حیاتی فعالیت روابط عمومی ها چیست؟ سه گانه حیاتی فعالیت روابط عمومی ها چیست؟
با نگاه اجمالی به این سه مقوله اطلاع رسانی، افکار سنجی و تبلیغات(برند سازی) می توانیم به این نتیجه برسیم که سه گانه مذکور، مسیر موفقیت هر روابط عمومی را هموار خواهد نمود و اگر روابط عمومی بخواهد حرفه ای عمل نماید و از قافله پیشرفت و توسعه عقب نماند باید در ابتدای امر مقوله اطلاع رسانی را جدی بگیرد
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 - 02:33

انسان شیشه‌ای، استعاره شهروند امروزی انسان شیشه‌ای، استعاره شهروند امروزی
شهروند شیشه‌ای بخشی از زندگی خود را در فضای مجازی می‌گذراند. به موازات مبادله اخبار و گفت‌وگو، خود را به نمایش می‌گذارد و نمایش هم‌صحبت‌هایش را نظاره می‌کند.
یکشنبه، 18 فروردین 1398 - 23:34

اتاق فکر و جایگاه آن در روابط عمومی اتاق فکر و جایگاه آن در روابط عمومی
اتاق فکر، اتاق مفهوم سازی و مفهوم ستانی در حوزه انسانی است. این اتاق، راهبرد «عقلانی - منطقی برای نهادهای فکرسازی، فکرورزی و بازسازی فکرهاست. اتاق فکر، اتاقی برای فکرکردن و فکرورزی روشمند در خانه تاریکی هاست.
یکشنبه، 18 فروردین 1398 - 09:45

راهنمای روابط عمومی 1398 راهنمای روابط عمومی 1398
پیش از اینکه توپ تحویل، سال 1398 را بنوازد، به پیشنهادها و تصمیم های زیر بیاندیشید:
شنبه، 25 اسفند 1397 - 20:31

مقاله علمی/ نقش رسانه ها در مدیریت بحران های اجتماعی مقاله علمی/ نقش رسانه ها در مدیریت بحران های اجتماعی
کارکرد رسانه ها متناسب با هر یک از نیازهای در مرحله پیش از بحران شامل آموزش مصون سازی، آگاه‌سازی و دیده‌بانی، مرحله حین بحران شامل خبررسانی، دروازه‌بانی و همراه سازی و مرحله پس از بحران شامل پاسخ طلبی، تحلیل گری و آرامش بخشی است.
شنبه، 10 فروردین 1398 - 23:22

کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‏ عمومی کارکرد بیرونی نظام ارتباطی روابط‏ عمومی
با استفاده از یک دیدگاه سیستمی، نقش روابط عمومی را می‌توان به عنوان یاری‌دهنده به توسعه و حفظ روابط متقابل میان یک سازمان و محیط آن (به طور مشخص‌تر؛ میان یک سازمان و گروه‌های محیط اجتماعی آن سازمان) دانست.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:27

روابط عمومی و بیانیه اصول روابط عمومی و بیانیه اصول
هدف ما این است که اخبار موثق و معتبری در اختیار مردم بگذاریم. کار ما تبلیغات تجاری نیست و اگر شما تشخیص دادید که بعضی از کارهای ما جنبة تبلیغ تجاری دارد از به کار بردن آن در روزنامه خودداری کنید. هر مطلبی که برای شما می‌فرستیم از روی کمال دقت و صحت تنظیم شده است و هرگاه طالب جزئیات و تفصیلات بیشتر باشید، خواستة شما را به سرعت برآورده خواهیم کرد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:24

آوازه موسسه آوازه موسسه
آوازه شرکت موضوعی نیست که بتوان به صورت مستقیم آن را مدیریت کرد. از اینرو مدیران می بایست از طریق برنامه های هویت سازی، مدیریت موثر کارکنان و ایجاد کانال های ارتباطی تلاش نمایند آوازه را مدیریت نمایند.
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 08:00

نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
ارتباط جمعی یا عمومی تعبیر جدیدی است که جامعه شناسان آمریکایی برای مفهوم MassMedia به کار برده‌اند.
دوشنبه، 27 اسفند 1397 - 19:40

 طراحی یک برنامه روابط عمومی طراحی یک برنامه روابط عمومی
یک برنامة سازمان یافتة روابط عمومی باید به دقت طراحی و بودجه‌بندی شود و کار تخصصی صورت گیرد. عملیات و استراتژی‌های طراحی رسانه‌ها برای سازمان تان باید یک کار دفتری شایسته‌ای داشته باشد.
دوشنبه، 27 اسفند 1397 - 08:08

چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟ چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟
با بهره گیری از مشاوران کارآزموده,‌ درباره ایده اصلی که استراتژی بر آن قرار استوار خواهد بود تصمیم گیری نمایید. ایده باید قوی و ساده باشد به گونه ای که ویژگی های منحصر به فرد یک ملت را در برگیرد و پایه و اساسی برای کل برنامه قرار گیرد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 08:00

مقاله/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست مقاله/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
رابطه فزاینده میان هوش مصنوعی و روابط عمومی. این مقاله چندین نقش کلیدی را که در آینده ممکن است توسط هوش مصنوعی ایفا شود، با توجه به گرایش موجود در صنایع گوناگون مطرح می‌کند و پیامد آن برای کارفرمایان، کارورزان و ارباب رجوعان را مورد توجه قرار می‌دهد.
دوشنبه، 13 اسفند 1397 - 08:03

اهمیت روابط عمومی اهمیت روابط عمومی
به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دست یابی‌ به‌ اهداف‌ خود موفق‌تر می‌باشد. اکنون‌ به‌ عنوان‌ یک‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ که‌ افراد و مؤسسات‌ برای‌رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درک‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بایکدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند.
دوشنبه، 13 اسفند 1397 - 08:00

عصر روابط عمومی عصر روابط عمومی
امروز دوره انقلاب صنعت روابط عمومی است. به عصر روابط عمومی خوش آمدید. چالش روبروی متخصصان روابط عمومی و شرکت ها این است که چطور بهترین گزینه ها از دنیای قدیمی و جدید روابط عمومی را در چشم انداز امروز رسانه اجتماعی ترکیب کنند تا به مجموعه ای از عوامل کارا در جهت پاسخگویی به درخواست های موجود برسند.
یکشنبه، 12 اسفند 1397 - 08:39

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند


  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  استاندار ایلام: روابط عمومی ها القاگر آرامش حقیقی به جامعه باشند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی