درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:05   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

بابای روابط عمومی ایران: مردی با مشعل مردمداری بابای روابط عمومی ایران: مردی با مشعل مردمداری
بیش از 25 سال از آشنایی ام با میرزا بابا مطهری نژاد می گذرد. روزهایی که انجمن روابط عمومی پررونق بود و همه تلاش می کردند تا حرفه روابط عمومی را در کشور به جامعه بشناسند و الحق یکی از تاثیرگذارترین این افراد مطهری نژاد بود. مردی که تلاش می کرد روابط عمومی همان مردمداری بماند و کارکردش مردمداری باشد.
شنبه، 13 مرداد 1397 - 22:55

میرزا بابای روابط عمومی ایران جاودانه شد میرزا بابای روابط عمومی ایران جاودانه شد
با کمال تاسف و تاثر اطلاع یافتیم که استاد برجسته و فرزانه جناب آقای میرزا بابا مطهری نژاد که سال های متمادی عمر شریف خود را در عرصه های اجتماعی و روابط عمومی سپری نمود، و آثار گرانسنگی از خود در عرصه های اجرایی و آموزشی و پژوهشی و ... برجای گذاشت، دعوت حق را لبیک گفته و به جاودانگی پیوسته است.
شنبه، 13 مرداد 1397 - 22:12

بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی در پی درگذشت استاد مطهری نژاد بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی در پی درگذشت استاد مطهری نژاد
انجمن متخصصان روابط عمومی با انتشار بیانیه ای ضایعه درگذشت استاد میرزابابا مطهری نژاد پیشکسوت روابط عمومی ورییس انجمن روابط عمومی ایران را تسلیت گفت.
شنبه، 13 مرداد 1397 - 17:31

زندگینامه: میرزابابا مطهری نژاد (1328-1397) زندگینامه: میرزابابا مطهری نژاد (1328-1397)
میرزا بابا مطهری نژاد، رییس انجمن روابط عمومی ایران است و 14 سال مدیرکلی روابط عمومی وزارت پست و تلگراف و تلفن را در کارنامه دارد. مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر کمیته فقر و مناطق محروم در برنامه ایران 1400 و موسس مرکز پژوهش ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی از دیگر مسوولیت های پیشین اوست.
شنبه، 13 مرداد 1397 - 13:15

رییس انجمن روابط عمومی ایران درگذشت رییس انجمن روابط عمومی ایران درگذشت
استاد مطهری نژاد که سمت ریاست انجمن روابط عمومی ایران را برعهده داشت، مدت ها به بیماری سرطان مبتلا بود که نهایتا صبح امروز بر اثر این عارضه دار فانی را وداع گفت.
شنبه، 13 مرداد 1397 - 12:30

تله سخنگویی برای جهانگیری تله سخنگویی برای جهانگیری
پیش‌ از این بارها از سوی نگارنده و برخی استادان رسانه و ارتباطات تأکید شده پست سخنگویی دولت یک سمت به‌شدت تخصصی و نیازمند تسلط کامل بر حوزه رسانه‌های رسمی و اجتماعی و البته روابط‌عمومی است. ریزه‌کاری‌های این حوزه، واقعا درخور ‌توجه است و اگر هر دولتی چنین نگاهی به این بخش نداشته باشد، از آن لطمه خواهد خورد.
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 - 14:29

روابط عمومی تحولگرا روابط عمومی تحولگرا
همه موفقیت یک روابط عمومی در تحقق وظایف مهم و خلاق خود، مشروط به همکاری همه جانبه مدیر یا مدیران سازمان با روابط عمومی است در واقع شناخت مدیر از نقش و کارکرد و اهمیت روابط عمومی در چگونگی عملکرد آن بسیار موثر است.
شنبه، 4 اسفند 1397 - 01:09

روابط عمومی در تحریم روابط عمومی در تحریم
روابط عمومی های صنعت هواپیمایی کشور، زمانی می توانند اطلاع رسانی شفاف و به دور از هرگونه توجیه پذیری داشته، مشکلات پروازی را به عهده گرفته و دائم جهت رفع آن بکوشند، که بازوی اجرایی سالم و صحیح (ناوگان حمل و نقل توسعه یافته و جدید) در حال عملیات پروازی بوده باشد و این در شرایطی است که، کماکان، متقاضیان مسافرت هوایی، شاهد نابسامانی در شبکه تأمین بلیت، تأخیر پروازهای طولانی، ارائه خدمات نه چندان مطلوب در سفرهای هوایی و نگرانی از سوانح هوایی و تأمین ایمنی پرواز، هستند.
شنبه، 30 تیر 1397 - 11:17

مدیریت و دکتر نطقی مدیریت و دکتر نطقی
روابط عمومی بر شالوده فلسفه مدیریت نو است؛ این امر نشان می دهد که مسئولیت مدیران وسعت زیادی یافته است. روابط عمومی مدیران را در پذیرش این مسئولیت یاری می کند.
سه شنبه، 8 مرداد 1392 - 17:30

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی
جایگاه تاثیرگذار دکتر نطقی در بنای اولیه ساختمان روابط عمومی در کشور ما کاملا روشن است
سه شنبه، 27 تیر 1391 - 11:30

آموزش اساس مدیریت بحران آموزش اساس مدیریت بحران
روابط عمومی ها به عنوان بازوی ارتباطی سازمانها نقش بسیار مهمی در مدیریت بحران دارند که جلوه های خود را هم قبل و هنگام و پس از بحران بخوبی نشان می دهد، در واقع در سه مرحله می توان این موضوع را مور د بررسی قرار داد.
چهارشنبه، 20 تیر 1397 - 13:39

 وظیفه روابط عمومی، توجیه گری و بوقچی ناشنوا بودن برای سازمان نیست! وظیفه روابط عمومی، توجیه گری و بوقچی ناشنوا بودن برای سازمان نیست!
روابط عمومی صدا و سیما در هنگام بروز چنین وضعیتی چه وظیفه ای دارد؟ آیا یک «مسئول»ِ «روابط عمومی»ِ «مردم مدار»، وظیفه دارد تا رفتار نادرست سازمان متبوع خود را در تحریک افکار عمومی و پخش اعترافگیری با انواع سفسطه توجیه کند و یا برای صدا و سیما شریک جرم بتراشد؟
چهارشنبه، 20 تیر 1397 - 11:25

روابط عمومی ها بدانند شفاف سازی ، گزارش عملکرد نویسی نیست روابط عمومی ها بدانند شفاف سازی ، گزارش عملکرد نویسی نیست
روابط عمومی ها برای شفاف سازی، دست از گزارش عملکرد نویسی های فرمایشی بردارند. انتشار گزارش عملکرد برای بافت " موقعیت عادی " مناسب است. روابط عمومی حرفه ای برای مدیریت راهبردی ارتباطات سازمانی به منظور "باز امید آفرینی" و برگشت آرامش منجر به اعتماد در افکار عمومی؛ باید برنامه ارتباطات و استراتژی "بافت موقعیت ارتباطی هشدار "را طراحی و اجرا کنند.
یکشنبه، 17 تیر 1397 - 09:58

مدیر کل روابط عمومی تامین اجتماعی: رسانه ملی در جهت صداقت گام بردارد مدیر کل روابط عمومی تامین اجتماعی: رسانه ملی در جهت صداقت گام بردارد
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با انتقاد از برخی حاشیه سازیها توضیحاتی را در رابطه با پخش مطلبی در یک بخش خبری،توضیحاتی ارائه داد.
پنجشنبه، 14 تیر 1397 - 17:01

 انتشارات مطلوب در روابط عمومی انتشارات مطلوب در روابط عمومی
کارگزار روابط عمومی علاوه بر متن باید بتواند به خوبی محتوای گرافیکی، صوتی و تصویری تولید کند. هر کدام از این موارد حداقل هایی را می طلبند و با رعایت حداقل ها می توان از اثربخشی فعالیت های روابط عمومی کسب اطمینان کرد.
دوشنبه، 19 خرداد 1393 - 20:24

 روابط عمومی استانداری یزد به اداره کل ارتقا یافت روابط عمومی استانداری یزد به اداره کل ارتقا یافت
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد از ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی این نهاد به اداره کل خبر داد.
پنجشنبه، 24 خرداد 1397 - 23:05

برای ناصر روابط عمومی ایران برای ناصر روابط عمومی ایران
آنها که روابط عمومی را لبخند معنا می کنند، بدون هیچ تردیدی حق دارند ناصر رزاق منش را جلوه ای از یک کارگزار همیشه متبسم عرصه روابط عمومی قلمداد کنند.
سه شنبه، 22 خرداد 1397 - 16:11

علی (ع)، مدیریت و روابط عمومی علی (ع)، مدیریت و روابط عمومی
امام‌ علی‌ (ع) می‌فرماید: ای‌ مردم‌، همانا سزاوارترین‌ فرد به‌‌ امر خلافت‌ و مدیریت‌، کسی‌است‌ که‌ در اجرای‌ امور تواناترین‌ و در فهم‌ مسائل‌ داناترین‌ به‌ فرمان ‌خداوند باشد. چون یکی‌ از آفات‌ جدی‌ مدیریت‌ برکناری‌ و واپس‌ نهادن‌ انسان‌های‌ آگاه‌ و با فضیلت‌ است.
یکشنبه، 19 شهریور 1396 - 07:34

سند راهبردی روابط عمومی آذربایجان غربی رونمایی شد سند راهبردی روابط عمومی آذربایجان غربی رونمایی شد
تدوین این سند با صرف 30 جلسه کارشناسی از ابتدای سال 96 توسط تیم کمیته تدوین شروع شد و امسال همزمان با روز روابط عمومی شاهد رونمایی از این سند برای اولین بار در سطح کشور هستیم که بصورت کتاب منتشر گردید البته قبلا سند راهبردی روابط عمومی های استان یزد تدوین شده ولی بصورت کتاب منتشر نشده بود.
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 14:03

نقش قابل توجه روابط عمومی ها درتصمیم گیری های مدیریتی سازمان نقش قابل توجه روابط عمومی ها درتصمیم گیری های مدیریتی سازمان
نگاه فعلی به روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در کشور با اجرایی شدن برخی توجهات می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد.
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 07:52

شبکه هوشیاری ارتباطی روابط‌ عمومی‌ها شبکه هوشیاری ارتباطی روابط‌ عمومی‌ها
حضور هوشمندانه مدیران روابط عمومی در دنیای متکثر امروز و عصر حاضر بیش از پیش احساس می‌شود تا بتوان در لایه‌های مختلف و طبقات گوناگون اجتماع سطح و گستره نفوذ روابط عمومی را گسترش داد.
سه شنبه، 1 خرداد 1397 - 08:38

اهم فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن اهم فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن
امور روابط عمومی و بین الملل سازمان نظام مهندسی معدن ضمن انجام امور جاری خود با گسترده شدن فعالیت های ‌سازمان ، ‌از سال 1390 فعالیت خود را در قالب ساختار سازمانی مصوب انجام می دهد. این امور در سازمان مرکزی و 31 مرکز استانی مستقیما زیر نظر رئیس سازمان فعالیت می کند.
سه شنبه، 1 خرداد 1397 - 08:31

تحول در دنیای روابط عمومی با گسترش ابزارهای ارتباطی پرسرعت تحول در دنیای روابط عمومی با گسترش ابزارهای ارتباطی پرسرعت
هر گونه تحول و نوآوری در عرصه اطلاعات و ارتباطات می‌تواند روابط عمومی‌ها را با افق‌ها جدیدی از فعالیت‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی درون و برون سازمان روبرو کند. شرط لازم، در این راستا آن است که روابط عمومی‌ها به خوبی با تکنولوژی‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی آشنا شده و توان و ظرفیت خود را برای استفاده از این فن آوری‌ها افزایش دهند.
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 07:57

ما روابط عمومی ها!! ما روابط عمومی ها!!
به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان هر کاری می کنیم هرجایی که رئییس یا وزیر بگوید می رویم، انواع و اقسام پروتکل های تشریفاتی و آداب و رسوم پرچم و لوگوتایپ و جایگاه وتشکیلات و ساختار و سازمان و... را می شناسیم، اما اگر هواپیمای حامل یک مدیر یا کارمند مامور، اوج نگیرد یا خوب فرود نیاید، این ماییم که مقصریم، ما روابط عمومی ها!
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 00:53

شعار بانک ملت در سال 97: روابط عمومی پویا و بینا شعار بانک ملت در سال 97: روابط عمومی پویا و بینا
همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور حسن روستا، رییس هیات مدیره بانک ملت، از شعار اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک در سال ۹۷ رونمایی شد.
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 - 20:20

چرا به روابط عمومی تکیه کنیم؟ چرا به روابط عمومی تکیه کنیم؟
صنعت روابط عمومی در ایران در دهه اخیر جایگاه خاصی پیدا کرده و به یکی از موضوعات مهم کشور تبدیل شده است. همچنین کارگزاران روابط عمومی، آن را طریقه مناسب و مطمئنی برای جلب رضایت مخاطب و مشتری یافته اند.
شنبه، 26 خرداد 1397 - 14:42

روابط عمومی؛ نقطه تلاقی علم ، فرهنگ و هنر روابط عمومی؛ نقطه تلاقی علم ، فرهنگ و هنر
روابط عمومی ها را شاید بتوانیم نقطه تلاقی علم ، فرهنگ و هنر بدانیم. جایی که هم دانش لازم دارد هم اخلاق و هنرمندی می خواهد تا موفقیت یک سازمان را شکل دهد.
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 - 07:44

گذری بر روابط عمومی بله قربان گو و نظری به روابط عمومی منتقد گذری بر روابط عمومی بله قربان گو و نظری به روابط عمومی منتقد
یک روابط عمومی خوب باید هواشناس خوبی باشد. هدف جلب رضایت رئیس است و بس. رئیس هر نظری دارد همان است. سازمان محترم است و رئیس محترم‏ تر. همکاران روابط عمومی بنده را ببخشند. این طنز تلخ را بسیاری از ما با تمام وجود درک کرده ‏ایم. روی کاغذ در هر سازمان و اداره و نهادی شرح وظایفی عالی و مترقی برای روابط عمومی در نظر گرفته شده است ولی در عمل حرف حرف رئیس است. باید رئیس مرکز تصاویر باشد باید نام و نشان رئیس در بحث اطلاع ‏رسانی پر رنگ باشد.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 19:05

پیام تبریک مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی
روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سختکوشانه تلاش کنند.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 16:24

روابط عمومی نتیجه تحولات جوامع و نظام‌های ارتباطی سازمان‌ها روابط عمومی نتیجه تحولات جوامع و نظام‌های ارتباطی سازمان‌ها
17می، روز ملی جهانی ارتباطات است. این روز که مصادف با 27 اردیبهشت ماه است، در ایران نیز به عنوان«روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» ثبت شده است. این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را در این دنیای جدید فناورانه و الکترونیک مورد توجه قراردهیم.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 00:19

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز