درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 01:30   

روز جهانی اموجی

  روز جهانی اموجی


ادامه ادامه مطلب یک

دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد

  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد


ادامه ادامه مطلب دو

جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته

  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان منصوب شد
  عصرانه به وقت گردشگری با موضوع رسانه و گردشگری
  انگیزه، خلوص نیت، دقت و هنرمندی لازمه کار در روابط عمومی است
  چگونه روزنامه‌نگاری تحقیقی می‌تواند جلوی فساد، جرایم سازمان‌یافته و پنهان‌کاری سیستماتیک را بگیرد؟
  چند چیز که هرگز نباید در رستوران سفارش بدهید
  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد
  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته
  پایش خبرنگاران استان قزوین و دعوت در نشست‌های خبری با رویکرد جدید
  فیس بوک صفحه رادیو اینترنتی ژاپنی صداوسیما را مسدود کرد
  روز جهانی اموجی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی
خلاقیت و نوآوری در رشد و ظهور مهارتهای مختلف مرتبط با وظایف روابط عمومی موثر است. این ویژگی از طریق ایجاد زمینههای انعطاف پذیری ذهنی و رفتاری در توسعه روابط اجتماعی نقش مهمی دارد و عامل موفقیتهای فردی و شخصی و اجتماعی است.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 16:17

آینده روابط عمومی ها با اثبات نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی رقم می خورد آینده روابط عمومی ها با اثبات نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی رقم می خورد
از دید استراتژیک، روابط عمومی به شکل فزاینده ای به عنوان بخشی از یک استراتژی برند سازی، معرفی عملکرد سازمان به ذینفعان و مشتریان از طریق رسانه ها عمل می کند. در واقع ارتباط تناتنگی بین روابط عمومی، رسانه و ذینفعان وجود دارد.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 15:00

مدیر عامل بانک صادرات ایران: نقش روابط‌ عمومی در رشد سازمان مدیر عامل بانک صادرات ایران: نقش روابط‌ عمومی در رشد سازمان
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روابط عمومی می‌تواند با ایجاد توازن و اطلاع‌رسانی به‌موقع در جریان اطلاعات از داخل سازمان به بیرون و بالعکس، در میان چهار بخش ذینفعان بانک از جمله مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر نهادهای مدنی جامعه، رشد و بالندگی سازمان را رقم بزند.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 14:54

اصلی در متن برای گریز از حاشیه اصلی در متن برای گریز از حاشیه
یکی از آسیب‌های جدی که روابط عمومی‌ها را تهدید می‌کند، تبدیل شدن این واحدها به بلندگوهای تبلیغاتی سازمان‌هاست، به عبارتی آنچه حیات یک روابط عمومی را به نقطه پایانی می‌رساند، نگاه صرف اداری و تبلیغاتی از سوی مدیران بالادستی به این واحدهای مهم سازمانی است.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 01:30

روز جهانی ارتباطات و محدودیت پیام‌سازان ملی روز جهانی ارتباطات و محدودیت پیام‌سازان ملی
بیست و هفتم اردیبهشت؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمام کنش‌گران این عرصه تبریک می‌گویم.این روز، فرصت مغتنمی است که به دو موضوع قابل توجه ایران امروز بپردازیم:
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 00:46

بی تعارف برخی مدیران "تو باغ" نیستند!! بی تعارف برخی مدیران "تو باغ" نیستند!!
پیشنهاد می شود ، مدیران روابط عمومی ها سراسر کشور به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تجربیات شان را به اشتراک گذاشته و از مسیر رسانه ها با هم ارتباط های گسترده ای پیدا کنند.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 17:11

پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 12:22

بیانیه تحلیلی موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی بیانیه تحلیلی موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی
موسسه کارگزار روابط عمومی با سابقه ای دیرینه در خدمت به جامعه روابط عمومی کشور که افتخار همکاری و مشارکت سازنده با نهادها، سازمان ها و مراکز مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تولیدی را داشته است، این روز بزرگ را به همه کسانی که قلب شان برای اعتلای این کشور می تپد و دست و بازوی شان در مسیر توسعه و پیشرفت آن در کار و تلاش مداوم و سازنده است،‌ صمیمانه تبریک می گوید.
جمعه، 25 اردیبهشت 1394 - 14:44

انجمن متخصصان روابط عمومی بر ضرورت افزایش اعتماد سازی در جامعه تاکید کرد انجمن متخصصان روابط عمومی بر ضرورت افزایش اعتماد سازی در جامعه تاکید کرد
انجمن متخصصان روابط عمومی با انتشار بیانیه ای به مناسب 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این روز به تمامی دست اندرکاران روابط عمومی در کشور بر لزوم افزایش اعتمادسازی در جامعه بین دولت و مردم در شرایط فعلی تاکید کرد.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 08:00

به بهانه روز ارتباطات و روابط عمومی/ دغدغه های یک کارشناس روابط عمومی به بهانه روز ارتباطات و روابط عمومی/ دغدغه های یک کارشناس روابط عمومی
مدیران بسیاری از سازمان‌ های دولتی با کارکردها، قدرت و اثربخشی روابط عمومی آشنا نیستند و این موضوع باعث شده "مأموریت‌های روابط عمومی" از اولویت‌های آنها نباشد، در حالی که در یک سازمان پویا و مردمی، روابط عمومی نقش محوری ایفا می‌کند و متاسفانه زمانی که چنین نقشی را از روابط عمومی نخواهیم، روز بروز دچار ضعف بیشتر و ناتوانی در اجرای وظایف خطیر می‌شود و اینگونه چرخه ضعف روابط عمومی شکل می‌گیرد.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 22:53

آقایان روابط عمومی تعطیل شد آقایان روابط عمومی تعطیل شد
در حال حاضر بعد از سیاست کوچک سازی دولت، روابط عمومیها با چالش جدید مواجه شدند خصوصا در مجموعه وزارت کشور و استانداری ها ، آن هم تنزل جایگاه اداری در ساختار سازمانی ست. این اتفاق باعث شد در خیلی استانداری ها از جمله استانداری گیلان مدیران کل روابط عمومی عطای این پست را به لقایش ببخشند.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 13:26

نقش روابط عمومی حرفه ای در ارتباط موفق بین سازمان و جامعه نقش روابط عمومی حرفه ای در ارتباط موفق بین سازمان و جامعه
روابط عمومی ها با عملکرد حرفه ای و استفاده از فن آوری های نوین می توانند کارآمدی خود را در تحقق اهداف و وظایف سازمانی به خوبی نشان دهند و در تحقق اهداف حرفه‌ای و ارتباط دوسویه و توام با موفقیت بین سازمان و جامعه گام بردارند.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:54

یک بام و دو هوای ما در برخورد با شبکه های اجتماعی یک بام و دو هوای ما در برخورد با شبکه های اجتماعی
سید محمد حسین استاد برخورد این روزهای مسئولین با فضای مجازی را یک بام و دو هوایی دانست که نشان از نگاه غیر تخصصی به حوزه رسانه و فضای مجازی دارد که گسترش آن نه تنها کمکی به حل مشکلات نخواهد کرد، بلکه موجب خدشه به اعتماد مردم خواهد شد.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:53

روابط عمومی؛ هزارتوی فرصت‌ها در جنگ روانی روابط عمومی؛ هزارتوی فرصت‌ها در جنگ روانی
جایگاه روابط عمومی مدت‌ها است که در سازمان‌ها و ادارات گم شده است و باید در این زمان که بیشتر از پیش نیازمند حضور موثر آن هستیم، در جهت تقویت و اثرگذاری بهتر این نهاد بزرگ و موثر گام برداریم؛ گام‌هایی که روح و ذهن مخاطبان را در مقابل پروپاگاندای دشمنان سیراب می‌گردانند تا نفوذ یاس در جامعه رقم نخورد.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:51

ارتباطات مغز سازمان ارتباطات مغز سازمان
آنچه مسلم است روابط عمومی ها می توانند با ترکیبی از تجربه، دانش و ارتباطات خود فضای آرامی را برای مجموعه خود به ارمغان آورده و همچنین در راستای برندسازی، افزایش بازاریابی و فروش، گستردگی ارتباطات و رفع موانع بیرونی برای پیشبرد اهداف عالی سازمان گام برداشته و نقش کلیدی و مهمی را ایفا کند.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:30

روابط عمومی صنعت بیمه؛ مطالبه گر و هوشیار روابط عمومی صنعت بیمه؛ مطالبه گر و هوشیار
وقت آن رسیده است که هر عضو روابط عمومی در صنعت بیمه چراغی شود در ذهن جامعه در جهت فرهنگ سازی و آگاه سازی نسبت به بیمه، تعاریف آن، حقوق بیمه گذار و فرآیند خسارت دهی و نیز لزوم وجود بیمه در سبد خانوار را برای چندمین بار و این بار در شکل هایی تاثیر گذارتر متذکر شود.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:05

روابط‌عمومی؛ متهم ردیف اول روابط‌عمومی؛ متهم ردیف اول
افکار عمومی کشور در‌حال‌حاضر به‌شدت نگران و ملتهب است. به نظر می‌رسد در چنین فضایی رویکرد روابط‌عمومی‌ها باید به سمت اعتمادسازی باشد و به‌جای هزینه کردن بودجه خود در تبلیغات محض، روی راهکارهای نوین ارتباطی مؤثر که بتواند اهداف و آسیب‌های ذکر شده را جبران کند تمرکز کنند.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 16:37

ایجاد آگاهی بیمه ای، بایسته ای برای این صنعت ایجاد آگاهی بیمه ای، بایسته ای برای این صنعت
واقعیت این است که اطلاع رسانی دقیق، مناسب و درست از هر طریقی و به هر صورتی، باعث انباشت دانش و متعاقب آن ایجاد آگاهی در جامعه می شود و مسلم است که اطلاع رسانی منطقی، و متاثراز حقیقت نه تنها موجد و موجب ایجاد دانش و زایش معرفت می شود بلکه با تکرار و تداوم این فرایندمی توان به ایجاد و تشکیل هنجارهای درست در جامعه امیدوار بود.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 13:49

تعاونی‌ها و روابط عمومی - ضرورت رفتار حرفه‌ای در عصر ارتباطات تعاونی‌ها و روابط عمومی - ضرورت رفتار حرفه‌ای در عصر ارتباطات
ترسیم چهره‌ای مطلوب از سازمان‌بخشی از وظایف ذاتی روابط عمومی به شمار می‌رود. هر تشکیلات تجاری در این عصر رقابت آزاد، به رشد، کامیابی و تسلط بر بازار میل دارد و شک نیست که امروز روابط عمومی بر فایده رفتار حرفه‌ای در مواجه با فرصت‌ها، محدودیت‌ها و تقاضاهای مطرح واقف است، منش و رفتاری که خود مستلزم تعمق در راهبردهای اتخاذی نسبت به ارتباطات درون و برون‌سازمانی است.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 13:28

چالش روابط عمومی و رسانه ها چالش روابط عمومی و رسانه ها
بسیاری از مدیران روابط عمومی همواره تلاش دارند که سازمان مطبوع و مقام ارشد آن و یا محصولات و خدمات خود را در هر فرصتی رسانه ای کنند. از انتشار آگهی بطور گسترده گرفته تا انجام مصاحبه ها و کنفرانس های خبری. این بدترین شیوه کارکرد روابط عمومی است. انتخاب رسانه، زمان و محتوا از ارکان اصلی شناخت علم ارتباطات است.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 12:34

روابط عمومی محرک جذب سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی! روابط عمومی محرک جذب سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی!
روابط عمومی بخش، معدن و صنایع معدنی در شرایط کنونی کشور می توانند جذب سرمایه نماید و برای کمک به اقتصاد و تولید ملی موثر باشند، این کار توسط روابط عمومی ها رنگ و بوی حقیقی خواهد یافت و با برنامه ریزی و اجرای سیاست های نظامند می توان یک کمک رسان و محرک برای جذب سرمایه و تولید ملی باشد.
سه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 - 14:01

روابط عمومی، تصویرگران واقعی سازمان ها روابط عمومی، تصویرگران واقعی سازمان ها
باور دارم روابط عمومی نه تنها چشم و گوش و زبان دستگا ه ها و مدیران بلکه تصویری تمام نما از شخصیت آنهاست. روابط عمومی تنها یک علم نیست، هنر است. هنر ارتباطی. روابط عمومی مجموعه ای است از خلاقیت ها.
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 - 10:01

 14یافته‌ مهم ایسپا در سال 1397 14یافته‌ مهم ایسپا در سال 1397
آن‌چه پیش‎رو می‌آید مهم‌ترین یافته‌های این مرکز در سالی که گذشت را مرور می‌نماید. امید است در پایان هرسال با انتشار مهم‌ترین یافته‌ها گام جدیدی در مسیر سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و آینده پژوهی برای مسئولان، صاحب‌نظران و خبرنگاران و عموم مردم برداشته شود.
شنبه، 17 فروردین 1398 - 12:07

درسی از بهار/ بیاییم سنگ تمام بگذاریم درسی از بهار/ بیاییم سنگ تمام بگذاریم
بیاییم به مثابه بهار برای دیگران سنگ تمام بگذاریم، سنگ را از مسیر و پیش روی افراد برداریم و در کار دیگران سنگ اندازی نکنیم و یار و یاور دیگران باشیم.
یکشنبه، 11 فروردین 1398 - 23:08

خداحافظی رئیس از روابط عمومی استانداری آذربایجان ‎شرقی خداحافظی رئیس از روابط عمومی استانداری آذربایجان ‎شرقی
شاید خبرنگاران استان نتوانند خود را به نبود رئیس در استانداری عادت دهند و دوست نداشته باشند با اجرایی شدن ابلاغیه ساختار جدید نهادها و سازمان‌ها شاهد تضعیف جایگاه روابط عمومی باشند؛ اما مجبورند با رئیس خداحافظی کنند. خداحافظ رئیس!!
شنبه، 10 فروردین 1398 - 14:38

تجربه استفاده از ظرفیت تکنولوژی‌های ارتباطی در مواقع بحرانی تجربه استفاده از ظرفیت تکنولوژی‌های ارتباطی در مواقع بحرانی
پل کانلی یکی از امدادگرانی که در زلزله فاجعه امیز هاییتی در سال 2010 حضور داشت در یک سخنرانی پس از آن فاجعه که ( با 300 هزار کشته یکی از مرگ اورترین فجایع در تاریخ مدرن بشر بوده است ) با استفاده از عبارت "بشردوستی دیجیتال" از پدید آمدن یک نقطه عطف در نگرش گروه‌های امدادی برای کمک به آسیب‌دیدگان نام می‌برد.
جمعه، 9 فروردین 1398 - 15:29

ساختار جایگاه گروه روابط عمومی در پروژه های هنری ساختار جایگاه گروه روابط عمومی در پروژه های هنری
جایگاه گروه روابط عمومی در پروژه های هنری اونی نیست که فکر میکنید، یه تهیه کننده بعد از دریافت موافقت اصولی یا پروانه ساخت اثر خود، اولین اقدامی رو که باید انجام بده، تشکیل گروه روابط عمومی برای پروژه ست.
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 - 01:34

نگاه علمی و منطقی به سیل‌های ویرانگر شمال نگاه علمی و منطقی به سیل‌های ویرانگر شمال
سازمان جنگل‌ها نشان می‌دهد که سالانه ٦٠٠ هکتار از جنگل‌های شمال ایران نابود می‌شود و ٢٠٠ هزار هکتار از جنگل‌های شمالی بر اثر آتش سوزی در ٤٠ سال گذشته از بین رفته‌اند.
سه شنبه، 6 فروردین 1398 - 16:57

تصمیم‌های عملی برای سال نو تصمیم‌های عملی برای سال نو
بسیاری از تصمیم‌های ما ناکام می‌مانند فقط به این دلیل که درست، عملی و گاهی منطقی نیستند. یک تصمیم اشتباه یا شکست‌پذیر تصمیمی است که شما آن را بر مبنای خواست و نظر دیگران گرفته‌اید، یا بسیار مبهم و نامشخص است یا برای رسیدن به آن یک برنامه مبتنی بر واقعیت ندارید. تصمیم‌های تازه باید هوشمندانه و درست گرفته شوند.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 14:09

سال نو مبارک  سال نو مبارک
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد تنها دل ساده ایست دارایی ما آن هم شب عید تقدیم تو باد
شنبه، 22 اسفند 1394 - 11:22

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  شش واقعیت درباره روابط عمومی که هر بازاریاب باید بداند


  انجمن متخصصان روابط عمومی سه کارگاه آموزشی کاربردی برگزار می کند


  مدیر جدید روابط عمومی همراه اول منصوب شد


  فرماندار فیروزکوه: شورای هماهنگی روابط عمومی در نشر اخبار امید بخش نقش ایفا کند


  مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود


  کتاب روابط عمومی در عصر هوشمند منتشر شد


  6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی شما در سال ۲۰۱۹


  هیئت رئیسه کمیته حقوقی، اطلاع رسانی و بانوان خانه احزاب تعیین شد


  تشریح آخرین فعالیت های کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران