درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 17 خرداد 1399 - 15:28   

متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت

  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت


ادامه ادامه مطلب یک

فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎

  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است

  نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است


ادامه ادامه مطلب سه

اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد

  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده
  حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد
  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد
  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎
  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت
  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد
  نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است
  بازی کامپیوتری
  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده
  پیام تسلیت روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان در پی درگذشت آقای حاج رضا طاهری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

 9 نکته برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های آموزش و پرورش 9 نکته برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های آموزش و پرورش
تنها با برگزاری یک جلسه یا همایش و انجام چند کار کلیشه‌ای و روزمره، نشانه روابط عمومی موفق نیست؛ بلکه درست و با تدبیرحرکت کردن در مواقع بحرانی و پرهیز از حاشیه‌سازی است که روابط عمومی را محک می‌زند.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 05:14

 به مناسبت روز روابط عمومی بررسی شد/ روابط عمومی بانک ها مصداق روابط عمومی هوشمند به مناسبت روز روابط عمومی بررسی شد/ روابط عمومی بانک ها مصداق روابط عمومی هوشمند
روز ارتباطات و روابط عمومی نقطه عطفی در توجه و توسعه نقش روابط عمومی ها در سازمان های کشور باشد. بنابراین در نخستین گام باید پذیرفت که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت سازمان بوده نه مدیر و برای دستیابی به منافع برای سازمان تلاش می کند و نمی توان ادعا کرد که مدیریت در محور آن قرار دارد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:34

پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی: روابط عمومی مدرن و منسجم عامل موفقیت سازمانهاست پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی: روابط عمومی مدرن و منسجم عامل موفقیت سازمانهاست
مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز روابط‌عمومی را تبریک گفت و از فعالان این عرصه به ویژه همکاران روابط عمومی این بانک قدردانی کرد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:32

 اهمیت روابط عمومی در میان شرکتهای بازار سرمایه و بورس اهمیت روابط عمومی در میان شرکتهای بازار سرمایه و بورس
هدف روابط عمومی در این شرکت‌ها کسب تفاهم و پشتیبانی از طریق ایجاد احساس مشترک میان سهامداران با سازمان و بالعکس تعریف شده است و نتیجه آن ایجاد ارتباطی تعاملی و دوسویه، مشارکتی و هماهنگ است که به طور بالقوه به ایجاد این تعامل کمک می‌کند.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:28

مدیر روابط عمومی مبین‌وان کیش: صداقت در انعکاس اخبار سوگندنامه نانوشته روابط عمومی ها مدیر روابط عمومی مبین‌وان کیش: صداقت در انعکاس اخبار سوگندنامه نانوشته روابط عمومی ها
وحید قربانی، مدیر ارتباطات و حوزه ریاست شرکت مبین وان کیش، ضمن تبریک فرارسیدن روز و هفته روابط عمومی‌ گفت: «روابط عمومی» پیشانی یک مجموعه برای ارتباط با بازار کسب‌و‌کار، سهامداران و مردم است و نقش بسزایی را در این زمینه ایفا می‌کند.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:25

محمدیان در روز روز جهانی "ارتباطات و روابط عمومی": روابط عمومی یک ویژگی اخلاقی است محمدیان در روز روز جهانی "ارتباطات و روابط عمومی": روابط عمومی یک ویژگی اخلاقی است
محسن محمدیان، مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی " ارتباطات و روابط‌عمومی" را به تمامی تلاشگران این عرصه به ویژه به همکاران گرامی ام تبریک عرض می نمایم.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:24

 روابط عمومی چیست؟ روابط عمومی چیست؟
در تعاملات روزمره خود به اصطلاحات و عباراتی برخورد میکنیم که بعضا باعث حیرت و سر در گمی ما در بکارگیری واستفاده درست و درک مناسب از آنها می شود . عباراتی نظیر : آگهی ، تبلیغات ، معرفی و عرضه، بازار یابی، روابط‌عمومی، فروش و... بسیار دیده شده که این عبارات اغلب بجای یکدیگر بکار می روند ، بدون آنکه توجه کنیم جایگاه و تعریف حقیقی هر کدام چه می باشد . این کلمات شبیه هم بوده ولی ماهیتا با یکدیگر متفاوت می باشند. بنابر این داشتن درک مناسب از جایگاه هر کدام ما را در استفاده بجا از آنها کمک می نماید .
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:20

روزی بنام روابط عمومی ها/ "خانه مردم و تریبون سازمان" روزی بنام روابط عمومی ها/ "خانه مردم و تریبون سازمان"
اگر مدیران سازمانها می خواهند هنر مردم داری را تحقق بخشند، لازمه آن به کارگیری مدیران روابط عمومی کاردان، متخصص، بااخلاق و هنرمند در برقراری ارتباط با مخاطب است و اگر مدیران روابط عمومی می خواهند در این برهه زمانی موفق عمل کنند چاره ای جز تقویت ابزارهای نوین اطلاع رسانی و تقویت حوزه ارتباط با رسانه و اقناع افکار عمومی و تقویت ارتباط با مردم را ندارند.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 22:50

روابط عمومی اخلاق مدار، کارکردی دوگانه، پیش برنده و بازدارنده روابط عمومی اخلاق مدار، کارکردی دوگانه، پیش برنده و بازدارنده
کارکرد روابط عمومی یک عملکرد اخلاقی است و بین روابط عمومی و اخلاق یک رابطه نزدیک و تنگاتنگ وجود دارد و رعایت و پایبندی به اصول اخلاقی یکی از ویژگی های بارز روابط عمومی ها در جهان کنونی است.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 18:31

 روزی بسان روزگارانمان روزی بسان روزگارانمان
جاده ای ناهموار و پر از سنگلاخ را، خودرویی چغر و زمخت باید تا بگذری از فراز و فرود ها. گاه همان اسب و ارابه مفید تر به حال واقع می شود تا اینکه بروی سراغ مدرن ترین وسایط حمل و نقلی که نه برای این بستر ناهموار، که ویژه جاده های صاف و عاری از دست انداز ساخته شده اند.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 17:26

ارتباطات، سرزمین بکر ارتباطات، سرزمین بکر
آنچه مسلم است روابط عمومی با ارتباطات گسترده و حوزه فعالیت وسیع خود می تواند به عنوان یک بازوی قوی در کنار دیگر ارکان سازمان قرار گیرد و مجموعه را به سمت رشد و ‌شکوفایی و همچنین دست یابی به اهداف کلان یاری کند.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 17:12

 روابط عمومی و تجلی فضیلت انسانی روابط عمومی و تجلی فضیلت انسانی
دشوار است به روزگار ناگوار محرومیت‌ها و مظلومیت‌های مردمی که پیوسته به زهر دشمنی‌ها و شرنگ جهالت‌ها در رنج بوده‌اند، چشم و گوش و گلوی صادقی باشی که هم انتفاع مردم را در خاطر داشته باشد و هم سربلندی سیستمی که بدان تعلق دارد. این دشواری اما به دستِ دوستی و عصای دانش اصحاب روابط عمومی، علاج‌آفرین بوده است و به بهای خستگی‌های جسم و جان و صبوری‌های شرافتمندانه‌، منشاء خیر تلقی شده است.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 16:59

روابط عمومی؛ یک تشکیلات مکانیزه علمی و راهبرد انکار ناپذیر ... روابط عمومی؛ یک تشکیلات مکانیزه علمی و راهبرد انکار ناپذیر ...
27 اردیبهشت ماه به نام رویدادی نامگذاری شده که در ظاهر امر بسیار مغلوب به گذر از آن به جهت عدم آگاهی و بینش دانش بنیان بدانست اما در جوهره وجودی آن چالش ها و باورهای نهفته است که ادراک از باب عرفان آن اساسا نیازمند کشف آنچه در مدار واقع گرایی آن ترسیم شده را طلب می کند و نیاز به روزه ها که بلکه سال ها گفتمان تخصص مبنا دارد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 16:36

 اندر بلای سخت پدید آید، فضل و بزرگمردی و سالاری ... اندر بلای سخت پدید آید، فضل و بزرگمردی و سالاری ...
عملکرد خوب و تلاش های روابط عمومی ها در افزایش روحیه عمومی، نه تنها جایگاه ارتباطات را در جامعه بالا برده بلکه بلا را به "نعمت" و تهدید را به "فرصت" تبدیل نموده که به امید خدا خیر، برکت و خشنودی همگانی را نیز به دنبال خواهد داشت.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 15:35

 نقش روابط عمومی؛ تبدیل قدرت به اقتدار در سازمان نقش روابط عمومی؛ تبدیل قدرت به اقتدار در سازمان
برای اینکه سازمانها با سرعت بیشتر و هزینه کمتر تفاهم و پشتیبانی کسانی که با آنها سروکار دارند را کسب کنند، چه روشهایی را باید به کار گیرند؟ و روابط عمومی چگونه می‌تواند به سازمان خود یاری رساند تا از یک سو برنامه‌های اصلاحی و بهبود‌‌‌بخش در سازمان پیش رود و از سوی دیگر مقاومت درون و بیرون سازمانی در برابر این برنامه‌های نجات بخش را تبدیل به همراهی و پشتیبانی کند.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 15:22

مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است
اشراف و تسلط فعال روابط عمومی بر وظایف و کارکردهای محیط حرفه‌ای خود، بستر لازم برای مدیریت بحران در شرایط دشوار را فراهم می‌سازد و امکان تبدیل تهدید به فرصت را برای سازمان ایجاد می‌نماید.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 14:01

 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان است رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان است
استفاده از مکانیزم های جدید ارتباطی و اطلاع‌رسانی در ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان و اعتلای سطح خدمات بانک بسیار تأثیرگذار است و ازاین‌رو روابط عمومی بانک می‌تواند به‌عنوان مزیت رقابتی و همچنین تقویت‌کننده نقش توسعه‌ای بانک مطرح باشد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:57

روابط عمومی و توسعه اقتصادی روابط عمومی و توسعه اقتصادی
روابط عمومی ها به سه شیوه ی اطلاع یابی، اطلاع شناسی، اطلاع رسانی می توانند به جریان فرهنگ سازی کمک نمایند. همچنین با ایفای نقش های متفاوتی چون خبرسازی در مقام پاسخگویی، مطالعه و شناخت افکار عمومی و تحلیل و سنجش رفتارهای مخاطبان در نقش متقاعد سازی افکار عمومی، بهره گیری از روش ها و راهبردهای علمی در نقش زمینه سازی و فضا سازی، نشر و توسعه آگاهی در نقش هدایتگری و جلب مشارکت مردمی، در زمینه فرایند توسعه و ترویج فرهنگ آن نقش آفرینی می کنند.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:54

ارتقاء جایگاه حرفه روابط عمومی در گرو نگاه علمی و عملی ارتقاء جایگاه حرفه روابط عمومی در گرو نگاه علمی و عملی
در حدود ۴ دهه‌ای که از ورود رشته روابط عمومی به ایران می گذرد، این رشته نیز مانند دیگر رشته های دانشگاهی پستی و بلندی های بسیاری را پشت سر گذاشته است، به طوری که امروز رشته روابط عمومی به عنوان یک رشته شناخته شده در دانشگاه ها تدریس می شود و دانشجویان بیشتری را نسبت به گذشته به خود جذب می کند و از لحاظ کمی نسبتا رشد خوبی داشته است.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:50

روابط عمومی پویا؛ اثرگذار در تقویت همبستگی ملی روابط عمومی پویا؛ اثرگذار در تقویت همبستگی ملی
توجه داشته باشیم که امروزه نوع ارتباط با افکار عمومی، مدرن و متحول شده و بر این اساس توجه به آموزش های مستمر در این حوزه، اهمیتی صدچندان یافته و بایستی روابط عمومی ها خود را متناسب با شرایط جدید وفق دهند و بکوشند با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و ارتباط و تعامل نزدیک با مردم، سخن مخاطب خویش را بشنوند و فعالانه، در تقویت روحیه همبستگی ملی نقش آفرینی کنند.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:18

روابط عمومی‌ و رسالت فراموش شده در دستگاه اجرایی روابط عمومی‌ و رسالت فراموش شده در دستگاه اجرایی
روابط عمومی باید این هنر را داشته باشد که بین رسانه و مدیر ارتباط مناسبی ایجاد کند که خروجی آن اطلاع‌رسانی مناسب به مردم و بهبود وضعیت دستگاه در خدمات‌رسانی به جامعه باشد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:16

لطفا روابط عمومی ها را جدی نگیرید لطفا روابط عمومی ها را جدی نگیرید
مدیران سازمان های دولتی و خصولتی، اگر برنامه های روابط عمومی سازمان متبوع خود را در نامه نگاری های بین سازمانی خلاصه می کنند و انتصاب مدیران روابط عمومی در این حیاط خلوت سازمان تلقی می کنند، کار روابط عمومی را به فرزندان عمو، خاله، عمه و دایی و به خصوص بستگان همسر پیش ببرید.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:05

 نگاهی به عملکرد روابط‌عمومی‌ها در رابطه با کروناویروس نگاهی به عملکرد روابط‌عمومی‌ها در رابطه با کروناویروس
یکی از مسائلی که در گاهی در حوزه روابط عمومی‌ها با آن مواجهیم، عدم انطباق اطلاعات ارائه‌شده به مردم با واقعیت‌هاست که البته این امر دلایل زیادی دارد. یکی از این دلایل، فقدان آگاهی در ساختار خود روابط عمومی‌هاست. این نقیصه می‌تواند به‌صورت تحقیقی برطرف شود بنابراین، یافتن منابع موثق یکی از عملکردهای اولیه روابط عمومی‌هاست. در حالت کلی به‌نظر می‌رسد علی‌رغم عملکرد مثبت روابط عمومی‌ها ـ‌خصوصا در نهاد شهرداری‌ـ در رابطه با کروناویروس بازهم جای کار زیادی وجود دارد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 12:57

 "روز ارتباطات" و "نیاز روز" متخصصان روابط عمومی "روز ارتباطات" و "نیاز روز" متخصصان روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی باید خود را در فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی جای دهند و فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی را یکپارچه کرده و روند کار را با یک استراتژی هدفمند در دستور کار خود قرار دهند. چرا که امروز انتشار هر محتوایی به سرعت می تواند جهانی شود و روابط عمومی ها باید از این ظرفیت در راستای پیشبرد اهداف و تبدیل تهدید به فرصت ها بهره مند شوند.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 12:47

ارتقای جایگاه روابط عمومی در کار نیست ارتقای جایگاه روابط عمومی در کار نیست
هر چه در این سالها از پیام دوستان در روز روابط عمومی خواندم گلایه از نداشتن جایگاه و منزلت و دیده نشدن بود. اینکه ما فقط غلط گیر برخی از مدیران شده ایم، پله ارتقای آن ها هستیم و وقتی همه چیز خوب است ما فراموش شدگانیم.... خب شاید این از ذات روابط عمومی در کشور ما باشد، شاید بهتر باشد باید باور کنیم که قرار نیست جایگاه ما ارتقا یابد، قرار نیست حقوق و مزایای ما نسبت به بقیه تغییری کند.... قرار نیست ارتقا رتبه پیدا کنیم
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 12:17

 روابط عمومی داده محور، پیشران کسب‌وکار روابط عمومی داده محور، پیشران کسب‌وکار
نکته بارز و مهم دیگر تغییرات مدام و توسعه‌ای ذائقه و خواست مشتریان در شرایط رقابتی سازمان‌هاست و به همین دلیل اگر سرعت تغییرات محصولات هرچه باشد سرعت تغییراتی اعم از بسته‌بندی و ارائه و تبلیغ صدها برابر بیشتر است و این موضوع ضرورت سرعت و پویایی روابط عمومی‌ها را صدچندان می‌کند. سرعت و پویایی که در بستر رسانه‌های اجتماعی جلوه بیشتری پیداکرده است و مردم به‌سرعت و راحتی بیشتری و در برابر میلیون‌ها مخاطب دیدگاه و نظر مثبت و منفی خود را در مورد سازمان به اطلاع می‌رسانند.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 11:21

لزوم توجه به فناوری‌های نوین ارتباطی برای پویایی سازمانی لزوم توجه به فناوری‌های نوین ارتباطی برای پویایی سازمانی
در میان تغییرات گسترده‌ای که در حوزه ارتباطات و روابط عمومی روی داده است یکی از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین آنها «هوش مصنوعی» و تاثیر آن روی فناوری‌های حوزه روابط عمومی بوده است. تاثیر این تکنولوژی امروز در حوزه‌های مختلفی مانند آنالیز و ارتباط و شبکه‌های اجتماعی و داده‌کاوی مشخص است. پیشرفت این حوزه به قدری بوده است که امروز «بات‌ها» یا «روبات‌ها» به‌عنوان دستیار در روابط عمومی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر روز به تنوع و شمار آنها افزوده می‌شود.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 10:48

 نقش روابط عمومی در مدیریت بحران نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
روابط عمومی حسب وظیفه و رسالت چشم و گوش سازمان است که پیوند بین سازمان با محیط سازمانی و برون سازمانی را ایجاد می‌کند و محملی برای اعتماد آفرینی تلقی می‌گردد که با اطلاع رسانی و دادن اطلاعات صحیح، درست، دقیق، کامل و به موقع به مردم، کوشش را در همبستگی ساختن گوش‌ها و تلاشش را معطوف بحران ستیزی و پیشگیری از بحران و حل و فصل بحران و یا عبور از بحران نماید و با اعتماد سازی، ایجاد امنیت روحی و روانی و کمک به برگشت شرایط به وضعیت عادی و اعتبار سازی برای سازمان را به جد دنبال نماید.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 10:46

قالب‌های جدید ارتباطات و اطلاع‌رسانی در عصر کرونا قالب‌های جدید ارتباطات و اطلاع‌رسانی در عصر کرونا
این انکارناپذیر است که ارتباطات پس از کرونا، چالش‌های نوظهوری را خلق خواهد کرد؛ به همین منظور اهالی رسانه، روابط‌عمومی و فعالان عرصه ارتباطات باید برای همگام شدن و هدایت این فرهنگ جدید در پساکرونا، برنامه‌های ویژه و متفاوتی را طرح‌ریزی کنند.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 10:42

به بهانه روزی به نام روابط عمومی؛ سخنگوی یک طرفه نباشیم به بهانه روزی به نام روابط عمومی؛ سخنگوی یک طرفه نباشیم
روزگار گذشت و نوآوری یاد داد که می توان جسور بود. می توان عکس را تمام قد در صفحه اول روزنامه ای منتشر کرد ، تیتری یک کلمه ای برای آن برگزید و مخاطب را بر روی کلمات نگه داشت . قطع روزنامه برای خوانش بهتر دچار تغییر شد و گزارشهای توصیفی جای خود را به اخبار خشک و بی روح دادند.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 10:32

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده


  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد


  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده


  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت


  بازی کامپیوتری


  حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2