درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 23:24   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


ادامه ادامه مطلب دو

۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی

  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد

  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: روابط‌عمومی خلاق جایگاه یک دستگاه را ارتقا می‌دهد
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  اهمیت اخبار به راست و دروغ بودنش ربطی ندارد
  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی
  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
  رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور
  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

 روابط‌عمومی زیبا ؛ روابط‌عمومی پاسخگو روابط‌عمومی زیبا ؛ روابط‌عمومی پاسخگو
کمیت و کیفیت فعالیتها و تلاش روابط‌عمومی هر سازمان در امر پاسخگویی (هم به نیازها و انتظارات مردم از آن دستگاه و هم به پرسشهای آنان) می تواند بیانگر میزان زیبایی و خوب بودن و موفقیت آن روابط عمومی و همچنین میزان زیبایی و خوب و موفق بودن مدیریت در آن سازمان محسوب شود.
جمعه، 16 آبان 1399 - 13:26

بازنشر/ او به درد شما نمی خورد! بازنشر/ او به درد شما نمی خورد!
می گوید: برای سازمان مان یک نفر برای مدیریت روابط عمومی می خواهیم، کسی سراغ نداری؟ می گویم: جوانی بسیار توانمند و لایق هست که خیلی هم خوش اخلاق و خنده روست و تحمل و صبر زیادی هم دارد و همه به صداقت و درستکاری می شناسندش و او را امین می دانند، اما نمی دانم برای فضای کاری شما مناسب باشد یا نه..
سه شنبه، 13 آبان 1399 - 12:04

روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها! روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!
این تخم لق را دولت‌های پنجم و ششم در دهان معدودی از رسانه‌ها شکستند تا اقتصاد را بر آنچه که هست ترجیح دهند و با دریافت رپرتاژ آگهی‌ها یکی از دو چشم خود را که واقعیت‌نگر بود به‌مرورزمان از دست بدهند و ستون‌های نقد و نظر منصفانه را کفن‌ودفن کنند که ازاین‌رو نحوه انتخاب مسئولان روابط‌عمومی هم به‌طور کل تغییر یافت تا به نحوی فارغ از شرح وظایف تنها از روی تقرب با مدیران انتخاب و منصوب شوند!
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 15:57

نقش روابط عمومی در شناخت و تکامل مدیریتی نقش روابط عمومی در شناخت و تکامل مدیریتی
روابط عمومی به دلیل ایجاد و حفظ ارتباط بین حمایت عمومی و توجه مضاعف مدیریت سازمانی برای مسئولیت اجتماعی و هدایت معیارهای شخصی رفتاری شایسته احترام است.
یکشنبه، 14 آبان 1391 - 06:39

ضعف روابط عمومی پاشنه آشیل استانداری خوزستان است ضعف روابط عمومی پاشنه آشیل استانداری خوزستان است
اگر قرار است مُستند سازی و تصویر سازی مناسبی از عملکرد و اقدامات استانداری خوزستان صورت گیرد خانه تکانی رویکردی در روابط عمومی و تیم رسانه ای استانداری خوزستان امری لازم و ضروری است.
چهارشنبه، 23 مهر 1399 - 23:22

وظایف، رسالت‌ها و حساسیت‌های روابط عمومی‌ها وظایف، رسالت‌ها و حساسیت‌های روابط عمومی‌ها
روابط عمومی کارآمد با تغذیه اطلاعاتی مدیران، قدرت تصمیم گیری‌های درون و برون سازمانی آنان را افزایش داده و به عنوان بازوی اصلی و اساسی مدیریت عمل می کند و برنامه‌ریزی برای رهبران فکری توسط روابط عمومی کارآمد با برنامه‌ریزی ویژه برای رهبران فکری می تواند افکارعمومی را هدایت کند.
یکشنبه، 20 مهر 1399 - 10:59

 نواقص نظام پیشنهادات و مشکل روابط عمومی‌ها نواقص نظام پیشنهادات و مشکل روابط عمومی‌ها
اگر روابط‌عمومی‌ها در کنار بخش کنترلی و نظارتی وظایف خود را به درستی انجام دهند و مدیران را به طور دقیق‌تری در جریان واقعیات و جزئیات امور قرار گیرند، نه‌تنها بخش عمده‌ای از نواقص و معایب اداری به خودی خود برطرف خواهد شد، بلکه از بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اداری نیز پیشگیری می‌شود.
جمعه، 11 مهر 1399 - 13:15

تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
در فرم سنتی روابط عمومی، انتقال اطلاعات به طور ناقص صورت می‌گیرد و هزینه‌های زیادی صرف اشتباهات می‌شود. به اعتقاد دکتر مارلو، این اشتباهات و افزایش هزینه‌ها سبب شده تا کارگزاران روابط عمومی به استفاده از خدمات فناوری اطلاعات به ویژه روابط عمومی الکترونیک گرایش بیشتری پیدا کنند.
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 05:22

«همه جانبه نگری» در الگوی مدیریت یکپارچه روابط عمومی جدید «همه جانبه نگری» در الگوی مدیریت یکپارچه روابط عمومی جدید
«همه جانبه نگری» در الگوی مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی جدید، نگاه چندوجهی به تمامی عناصر سازمان است. به نظر می رسد که رویکرد "دانش یکپارچه" مسیر را برای مدیریت روابط عمومی مبتنی بر بهره گیری از همه ظرفیت های درونی و بیرونی سازمان در لایه های مختلف با تأکید بر "همه جانبه نگری" هموار می کند.
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 17:00

پرسونال برندینگ"در ایران پرسونال برندینگ"در ایران
صرف وقت، بودجه و نیروی بخش روابط عمومی برای برند شخصی، تنها در سازمان‌های دولتی دیده نمی‌شود، بلکه در بسیاری از نهادهای بخش خصوصی، تشکل‌ها و انجمن‌ها نیز شاهد آن هستیم، به طوری که عملا روابط عمومی به ابزاری برای پرسونال برندینگ تبدیل شده است.
شنبه، 15 شهریور 1399 - 15:40

روابط عمومی‌های ناکارآمد و سازمان‌هایی که با مردم تعامل ندارند روابط عمومی‌های ناکارآمد و سازمان‌هایی که با مردم تعامل ندارند
اگر روابط‌عمومی‌ها در کنار بخش کنترلی و نظارتی وظایف خود را به درستی انجام دهند و مدیران را به طور دقیق‌تری در جریان واقعیات و جزئیات امور قرار گیرند، نه‌تنها بخش عمده‌ای از نواقص و معایب اداری به خودی خود برطرف خواهد شد، بلکه از بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اداری نیز پیشگیری می‌شود.
شنبه، 15 شهریور 1399 - 15:32

رویاها و روابط عمومی­‌ها رویاها و روابط عمومی­‌ها
اجازه بدهید وارد حوزه و حیطه وظایف و نقش روابط‌عمومی‌ها نشوم. اجازه دهید، تنها بگویم برای مناسب هم بودن، برای ایجاد روابط مناسب، شایسته و خردمندانه باید به تصحیح همه روابط پرداخت. نه فقط روابط‌عمومی و روابط‌عمومی‌ها.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 20:54

نقش مدیریتی و پیام‌رسانی حضرت زینب(س) از عاشورا تا اربعین نقش مدیریتی و پیام‌رسانی حضرت زینب(س) از عاشورا تا اربعین
رمز پیروزی حضرت زینب(س) در مدیریت برخاسته از ایمان وی نهفته است که در ایجاد تاریخ اسلام نقش فوق‌العاده‌ای را ایفا کرده و در بسیاری از صفحات تاریخ عاشورا حضور یافته و تا اربعین و حتی بعد آن هم هدف سالار شهیدان را با تمام و کمال اجرا کرده است.
یکشنبه، 23 مهر 1396 - 12:17

ما روابط‌عمومی‌ها قلب سازمانیم؛ نکند بشکنیم ما روابط‌عمومی‌ها قلب سازمانیم؛ نکند بشکنیم
ما متصدیان فعلی روابط‌عمومی، مقید باشیم که انگیزه بگیریم و انگیزه بدهیم، درس بخوانیم و مشوق مطالعه باشیم، دانش خود را به روز کنیم و دیگران را نیز به این کار ترغیب؛ اخمهای‌مان را باز کنیم و بخواهیم که کسی اخم نکند و... لبخند بزنیم، لبخند، داروی فراموش شده عصر کنون ...
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 - 22:19

روابط عمومی موفق با مدیر توانمند روابط عمومی موفق با مدیر توانمند
یک روابط عمومی قوی مدیری دارد که نیاز به دیده شدن را در صدر برنامه ها نمی گنجاند بلکه بیشتر دغدغۀ رسیدن به اهداف سازمان را دارد و ذهن همیشه بیدارش متوجه موفقیت برنامه هاست. زمانی که به اهداف سازمان برسد، پیروز است و نتیجۀ توانمندیش پس از موفقیت به طور طبیعی در معرض دید همگان قرار می گیرد.
دوشنبه، 20 مرداد 1399 - 10:04

معرفی یک الگوی موفق روابط‌عمومی/ مبارک و کرونا معرفی یک الگوی موفق روابط‌عمومی/ مبارک و کرونا
روابط‌عمومی تجربه خوبی به‌دست آورد و آن این بود که می توان از طریق نمایش‌های ملی و ساخت کلیپ‎‌های آموزشی در قالب طنز همراه با بحران‌ها پیش رفت و با آموزش موارد لازم به مردم تنش و اضطراب را در بین آنها به حداقل رساند و سرور و شادی را از راه‌های مختلف در بین آنها ایجاد نمود و سبب بالابردن روحیه‌شان شد. قالب طنز بهتر می تواند موارد آموزشی را در ذهن و جان مردم قرار دهد و آنها را تشویق به رعایت مواردی کند که با سلامتی خود و خانواده‌شان ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ دارد.
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 - 23:11

روابط عمومـی در پویه محتوا روابط عمومـی در پویه محتوا
اگر تولید محتوا، اقناع کننده و گفتگومدار نباشد نه تنها به فرایند ارتباط کمکی نمی کند بلکه می تواند نقطه پایان تماس سازمان و مخاطبان در امر ارتباطات نیز باشد. همان طور که گفته اند محتوای مبهم در امر ارتباطات، نتیجه مبهم نیز در پی خواهد داشت. محتوا و پیامی که هدفمند و پایدار و منسجم باشد این شانس را خواهد داشت تا تاثیر دلخواه را ایجاد کند.
سه شنبه، 21 دی 1395 - 08:31

روابط عمومی های‌تان را کارآمد کنید روابط عمومی های‌تان را کارآمد کنید
چندین سال است که شفاف و مصرانه در باره عملکرد مدیران و عوامل روابط‌عمومی در قوای سه گانه کشور، نهادها، ارگانها و موسسه های خصولتی و مناطق آزاد تجاری و ... در محافل رسمی و غیر رسمی، در همایش‌ها و مکرر در رسانه های می گویم و می نویسم.
شنبه، 21 تیر 1399 - 16:01

 مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها
بنیاد مدیریت کیفیت اروپا یا EFQM که بنیادی وابسته به اتحادیه اروپاست، در مدل الگوی تعالی خود برای سازمان‌ها، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها را به عنوان یکی از ارزش‌های هشت‌گانه خود معرفی کرده است. همچنین، یکی از معیارهای نه‌گانه خود را برای ارزیابی شرکت‌ها، به این امر اختصاص داده و هشت درصد از امتیاز کل ارزیابی یک سازمان را برای این معیار قائل است.
چهارشنبه، 11 تیر 1399 - 21:30

  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری
روابط‌عمومی چه در بخش دولتی و چه خصوصی باید زیرساخت‌های لازم برای آن فراهم شود. زیرساخت‌های مثل داشتن یک شبکه اطلاع‌رسانی قوی، حضور در اغلب شبکه‌های مجازی مربوط به کشورهای مختلف، نبود فیلترینگ در برخی از این شبکه‌ها و مهم‌تر از همه تشکیل کارگروه‌هایی از متخصصین در امر تولید محتوای فاخر و جذاب که همگی می‌تواند برای جذب توریست مؤثر باشد.
شنبه، 14 تیر 1399 - 09:28

 چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟ چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟
جمعیت هلال احمر با پیمانکاری طرف قرارداد داشته که این پیمانکار خدمات حوزه رسانه و امور نشریه هلال را برعهده داشته است و این پیمانکار با این دوستان همکاری می کرده است و آنها طرف قرارداد با هلال احمر نبوده اند.
چهارشنبه، 11 تیر 1399 - 23:14

فولاد مبارکه با تولید محتوای مناسب، ارتباط بسیار خوبی با مخاطبان برقرار کرده است فولاد مبارکه با تولید محتوای مناسب، ارتباط بسیار خوبی با مخاطبان برقرار کرده است
در این نشست مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه نیز با ارائۀ گزارشی از عملکرد اطلاع‌رسانی فولاد مبارکه بر اهمیت تدوین برنامه‌ای جامع برای دستگاه‌های زیرمجموعه و ایجاد سامانه‌ای مشترک در این حوزه تأکید و تصریح کرد: در این مسیر باید با در نظر گرفتن برنامه‌های آموزشی هدفمند و با جدیت هرچه بیشتر گام برداشت.
شنبه، 7 تیر 1399 - 13:48

نقش اصلی روابط عمومی، مدیریت راهبردی دغدغه های ارتباطی سازمان است نقش اصلی روابط عمومی، مدیریت راهبردی دغدغه های ارتباطی سازمان است
روابط عمومی ها در ایران فاقد استراتژی هستند. ضعف بزرگ روابط عمومی های ما این است که آنها به جای استراتژی مداری و برنامه محوری، وظیفه محور و ابزار گرا شده اند لذا تنها حسب دستورات و برنامه های ابلاغی و اغلب در جایگاه امور عمومی و گاهی اطلاع رسانی کلیشه ای و فاقد کار آیی در سازمانها و دستگاه ها و به صورت سنتی فعالیت می کنند.
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 - 12:06

راهکار شما برای تغییر نگرش مثبت مدیران و همکاران سازمان به روابط عمومی چیست؟ راهکار شما برای تغییر نگرش مثبت مدیران و همکاران سازمان به روابط عمومی چیست؟
راهکار شما برای تغییر نگرش مثبت مدیران و همکاران سازمان به روابط عمومی چیست؟ این پرسش توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی برای نظرخواهی از استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی و سایر علاقمندان مطرح شد. تاکنون تعدادی از شاغلان روابط‌عمومی به این پرسش پاسخ دادند که در وب‌سایت و کانال تلگرامی انجمن و همچنین شارا منتشر شد.
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 - 15:51

برسد به دست دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری برسد به دست دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری و سخنگوی دولت، به پشتوانه سال ها تجربه و دانش اندوزی در عرصه رسانه و کنشگری مدنی و مدیریتی، برای افزودن به سرمایه اجتماعی زخم خورده دولت‌یان باید به ساختار نظام اطلاع رسانی دولت و شبکه مویرگی آن در استان ها سروسامانی بدهد؛ البته اگر هنوز برای این کار، مجال و انگیزه ای باشد.
یکشنبه، 25 خرداد 1399 - 14:50

 اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده
۱۷ خردادماه اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده را از ساعت ۱۷ الی ۱۹ سر مزارش در قطعه نام آوران بهشت زهرا (سلام الله علیها) با نثار فاتحه ای به روح پاکش گرامی می داریم. در ضمن از تمامی عزیزانی که در این مدت یادش را گرامی داشته اند سپاسگزاریم.
جمعه، 16 خرداد 1399 - 11:19

پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط عمومی در پی درگذشت مرد خستگی ناپذیر و مهربان مناطق نفتخیز جنوب پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط عمومی در پی درگذشت مرد خستگی ناپذیر و مهربان مناطق نفتخیز جنوب
حاج رضا طاهری با قاطعیت و جدیت، روابط عمومی یکی از بزرگترین شرکت های نفتی را در دوره های پر تلاطم هدایت کرد. او با خرد، دوراندیشی، صداقت و تعهد در تعمیق و ارتقای اهمیت جایگاه روابط عمومی در صنعت نفت سهم بسزایی داشت.
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 22:22

بازنشر/ خوزستان خانه اول روابط عمومی ایران است بازنشر/ خوزستان خانه اول روابط عمومی ایران است
یکی از مهمترین چالش های زمانه کنونی نبودن اشخاص و افرادی است که تمام قامت بتوانند به عنوان الگوی روابط عمومی سرمشق دیگران قرار گرفته و نسل جوان و جدید روابط عمومی را در مسیر درست انجام این وظیفه خطیر قرار دهند. اما آیا می توان به همین شکل راه را ادامه داد؟ بدون شک پاسخ منفی است و این مسیر باید با تلاش و پشتکار متخصصان روابط عمومی هموار گردد تا بتوانیم صنعت روابط عمومی کشورمان را به استانداردهای روز دنیا در این حوزه نزدیک نماییم.
یکشنبه، 9 خرداد 1395 - 21:45

چهره نام‌آشنای روابط عمومی صنعت نفت به دیار باقی شتافت چهره نام‌آشنای روابط عمومی صنعت نفت به دیار باقی شتافت
رضا طاهری، چهره نام‌آشنا و خوشنام روابط‌عمومی صنعت نفت جنوب که سال‌ها در روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مشغول به فعالیت بود، امروز (یکشنبه، ۱۱ خردادماه) درگذشت.
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 19:18

 روابط عمومی پاسبان صداقت سازمانی و مدیران روابط عمومی پاسبان صداقت سازمانی و مدیران
مردم در هر جایی که از دنیا باشند تشنه صداقت و یک رنگی اند و بی شک سازمانها را به میزان صداقت شان ارزشگذاری می کنند. مدیران روابط عمومی نه تنها توجیه گر سیاست غلط مدیران و عملکرد سازمان خود نیستند بلکه آنها همان پاسبانان حقایق و صداقت کاری مدیران سازمانی خود هستند.
یکشنبه، 4 خرداد 1399 - 02:06

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


  هنر شنیدن دیگران


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی