درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 - 15:08   

آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!

  آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست

  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


ادامه ادامه مطلب دو

استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است

  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


ادامه ادامه مطلب سه

فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف

  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تلگرام چگونه ضعف دولت روسیه را آشکار کرد؟
  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان: روابط عمومی ادارات رویداد « همدان ۲۰۱۸» را فرصت بدانند
  جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان صبح روز یکشنبه 26 فروردین ماه، به میزبانی بانک ملی برگزار شد
  برگزاری مراسم بزرگداشت روز جانباز در بانک ملی ایران
  برگزاری مراسم معارفه سرپرست اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران
  عیادت مدیرعامل بانک ملی ایران از همکاران جانباز
  رشد بازار جهانی روابط عمومی تا سال 2020
  هفت عامل مهم موفقیت در کار روابط عمومی
  اصول روابط عمومی: اطلاعات تماس
  روز جهانی کتاب و کپی رایت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

ناتوانی صنعتِ هنرهشتم در تئاتر ناتوانی صنعتِ هنرهشتم در تئاتر
باید اعتراف کرد روابط عمومی در صنعت تئاتر تنها به عنوان یک مدیر تبلیغاتی شناخته می‌شود، در حالی که تبلیغات تنها یکی از بازوهای روابط عمومی برای انجام فعالیت‌های مورد هدف است و یک مدیر روابط عمومی برای انجام هدف خود یعنی حفظ و جذب مخاطب می‌تواند از فعالیت‌های دیگری نیز بهره بگیرد که رسانه‌های چاپی، مجازی و تصویری نیز شامل آن می‌شود.
دوشنبه، 27 فروردین 1397 - 01:31

بحران ارتباطات در جنجال دلار بحران ارتباطات در جنجال دلار
در کنار بررسی راهکار های اقتصادی برای خروج از بحران ارزی موجود تلاش برای ایجاد امنیت روانی و راه حلهای ارتباطی و رسانه ای نقش مهمی در بازگشت آرامش به بازار ارزی کشور خواهد داشت.
دوشنبه، 20 فروردین 1397 - 18:03

بازنشر/ روابط عمومی محمد آقا بازنشر/ روابط عمومی محمد آقا
بعضی از مسئوولین روابط عمومی را می شناسم که خبره ترین خبرنگاران را لب آب می برند و تشنه برمی گردانند و بعضی را می شناسم که از روابط عمومی فقط پوستر چسباندن و پرده نویسی را یاد گرفته اند.
یکشنبه، 5 فروردین 1397 - 08:26

خط مشی روابط عمومی خط مشی روابط عمومی
خط مشی روابط عمومی بنا بر اصل جاذبه است تا تبلیغ.
شنبه، 4 فروردین 1397 - 19:26

نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان
...و من در خویش، جوری هستم که حتی نمی توانم برایت زندگی ایی آرزو کنم که بی خزان و بی زمستان باشد. نمی توانم بگویم سالی پر از فقط شادی و موفقیت داشته باشی. نمی شود، بگویم برایت سالی پر از ثروت و سلامت می خواهم!
جمعه، 3 فروردین 1397 - 04:30

روابط عمومی توربو روابط عمومی توربو
داشتن یک روابط عمومی توربو همانا داشتن راهبرد و استراتژی است. روابط عمومی که راهبرد ندارد مدام به دور خود چرخیده، حیران و سرگردان بوده و دچار روزمرگی می گردد و ره به جایی نمی برد و در همان عالم روابط عمومی سنتی ناگزیر به ادامه حیات خود است.
یکشنبه، 27 اسفند 1396 - 15:35

جامه ای نو ، برازنده روابط عمومی در پرمخاطب ترین نهاد اجتماعی جامه ای نو ، برازنده روابط عمومی در پرمخاطب ترین نهاد اجتماعی
اهمیت روابط عمومی در آموزش و پرورش به عنوان پرمخاطب ترین نهاد اجتماعی کشور با 40میلیون مخاطب، مسئله ای مهم و اولویت دار است. تعامل سازنده و ایجاد پل ارتباطی بین اجزای مثلث حیاتی نظام آموزشی یعنی معلم،دانش آموز و خانواده با نهادهای سیاست گزار و تصمیم گیر، امریست که می توان موفقیت آموزش و پرورش را در گرو آن دانست.
شنبه، 12 اسفند 1396 - 13:05

 اهمیت نقش روابط عمومی ادارات در عید نوروز اهمیت نقش روابط عمومی ادارات در عید نوروز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اطلاع رسانی در دنیای امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این بین روابط عمومی دستگاهها می توانند نقش موثری در اطلاع رسانی داشته باشند.
سه شنبه، 10 فروردین 1395 - 00:31

شمس نیازمند روابط عمومی است شمس نیازمند روابط عمومی است
شاید اصلی ترین نقطه ضعف این تشکیلات سازمانی باشد؛ روابط عمومی است. مردم می پسندند و حق آنان است تا از هرآن چه در درون هر تشکیلات رسمی و قانونی اتفاق می افتد و یک پای ثابت آن تشکیلات، خود مردم هستند، مطلع شوند.
سه شنبه، 8 اسفند 1396 - 20:02

بررسی نقش روابط عمومی در توسعه اعتماد عمومی بررسی نقش روابط عمومی در توسعه اعتماد عمومی
اعتماد مخاطب سرمایه ارزشمندی برای روابط عمومی و سازمان مربوطه به شمار می رود و یک روابط عمومی باید ویژگی های لازم برای ایجاد بستری مناسب جهت ارتقای این سرمایه را دارا باشد.
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 13:14

نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی سلامت کشور نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی سلامت کشور
اهمیت اصلاح فرهنگ سلامت تا حدی است که روابط عمومی بیمه سلامت باید آنرا محور جریان سازی خبری در بین رسانه های ارتباط جمعی قرار دهند اما همین جریان خبری نیز باید در یک چارچوب علمی با رعایت اصول ' شکل گیری رفتار' در افکار عمومی منجر شود .
جمعه، 27 بهمن 1396 - 15:07

 روزهای خوش و ناخوش فرهنگ و ارتباطات یزد روزهای خوش و ناخوش فرهنگ و ارتباطات یزد
حال و روز روابط عمومی استان این روزها خوب نیست، گویا هنوز برخی از مدیران ارشد بیش از آن که به رویکرد مردم مدارانه روابط عمومی بیاندیشند، طالب رویکرد مدیرمدارانه در روابط عمومی هستند.
سه شنبه، 3 بهمن 1396 - 20:19

حضرت زینب کبری(س)، پیام آور رسانه عاشورا حضرت زینب کبری(س)، پیام آور رسانه عاشورا
این سخن حضرت(س) و دیگر سخنان و رفتارهای ایشان در طول مسیر اسارت، نشان از دقت نظر آن بانو و وجود یکسری اهداف و تاکتیک های تهاجمی در مسیر پیام ‏رسانی عاشورا دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‏ کنیم:
سه شنبه، 13 مهر 1395 - 13:59

 روابط‌عمومی قرار نیست دروغ بگوید روابط‌عمومی قرار نیست دروغ بگوید
برخی از روابط‌عمومی‌ها در سرزمین ما، تنها به آگاهی‌سازی جامعه فکر نمی‌کنند. شرایط مدیران بالادستی به‌گونه‌ای است که روابط‌عمومی آگاه‌کننده، تبدیل به روابط‌عمومی تبلیغاتی می‌شود.
شنبه، 30 دی 1396 - 18:00

نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی
از نخستین روزی که نفتکش سانچی در آب‌های شرق چین دچار حادثه شد٬ انتقادهایی از فقدان اطلاع‌رسانی به‌موقع رسانه‌های رسمی در این زمینه مطرح شد که بخشی از این انتقادها به عملکرد و پیگیری رسانه‌ها و بخش دیگر به نحوه فعالیت حرفه‌ای روابط عمومی‌ها و مسئولان اطلاع‌رسانی مجموعه‌های مربوط وارد دانسته می‌شود.
دوشنبه، 25 دی 1396 - 09:46

امید به جهش و تحول امید به جهش و تحول
در سال‎‎های گذشته تصویر ناخوشایندی در ذهن مردم از رکود، تورم، رشد منفی اقتصادی، نرخ بیکاری، افزایش شکاف طبقاتی و جرائم اقتصادی شکل گرفته است که نشان می ‎‎دهد اگر روند توسعه نامطلوب باشد نه تنها روندهای اجتماعی و اقتصادی را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه منجر به زایل شدن امید و مخدوش شدن روحیه و تصویر امیدوارانه مردم از آینده و بروز اغتشاشات و بحران های اجتماعی خواهد گردید.
شنبه، 23 دی 1396 - 11:44

اهمیت روابط عمومی در پیشبرد اهداف صنعت، معدن و تجارت اهمیت روابط عمومی در پیشبرد اهداف صنعت، معدن و تجارت
شرایط فعلی و ادامه حضور مدیران و مسئولان بی‌انگیزه و روابط عمومی‌های ضعیف و غیرمتخصص، چاره درد مردم نیست؛ پس پیش از آنکه دیر شود باید کاری کرد. تغییر باید به‌سرعت انجام شود.
جمعه، 22 دی 1396 - 21:31

سرسختانه مقابل تغییر نام روابط عمومی ایستادم سرسختانه مقابل تغییر نام روابط عمومی ایستادم
در یک دهه اخیر، تحول محتوایی شهرداری‌ها و ورود مدیریت شهری به مباحث فرهنگی و اجتماعی، موجب شد بسیاری از روابط‌عمومی کلان‌شهرها، در فکر تغییر نام روابط‌عمومی به «معاونت ارتباطات» بیفتند؛ سرسختانه در مقابل این تغییر ایستادم و تاکید کردم که این تغییر، چیزی جز ترقی ظاهری و اسمی نیست.
دوشنبه، 18 دی 1396 - 02:05

آیا برگزاری گردهمایی های روابط عمومی در ایران ضرورت دارد؟ آیا برگزاری گردهمایی های روابط عمومی در ایران ضرورت دارد؟
امروز وضعیت روابط عمومی ها قابل قیاس با آن زمان نیست. امروز روابط عمومی ها از جایگاه ویژه ای برخوردارند و دارای شان و منزلت خاصی هستند و اگر در برخی موارد از جایگاه ویژه ای برخوردار نیستند بایستی این موضوع را از کارکنان روابط عمومی آن سازمان پرسید که برای ارتقاء جایگاه سازمانی خود چه تلاشی صورت داده اند؟
دوشنبه، 4 دی 1396 - 22:13

جایگاه جدید روابط عمومی ها در شرکت های بیمه جایگاه جدید روابط عمومی ها در شرکت های بیمه
استفاده از نیروهای غیر حرفه ای معمولا باعث روز ضررهای جبران ناپذری می شود. چرا که تغییر یک برداشت و احساس منفی که در اثر یک ارتباط اشتباه در یک مخاطب ایجاد می شود چندین بار مشکل تر از ایجاد یک اثر مطلوب در یک مخاطب بدون پیش گزینه است.
چهارشنبه، 22 آذر 1396 - 14:08

واقعیت این است... واقعیت این است...
با دمیدن سرنا از سر گشاد آن فقط ثابت می کنیم که نه درست کار می کنیم و نه کار درست و نتیجه قهری این عادت نامالوف، صرف انرژی بسیار زیاد و بازدهی بسیار کم یا بهتر بگویم"هیچ "خواهد بود.
چهارشنبه، 22 آذر 1396 - 14:05

مختصات اصلی جامعه روابط‏ عمومی مختصات اصلی جامعه روابط‏ عمومی
باید به این واقعیت توجه داشت که ایده‌های خلاقانه موجب ایجاد دگرگونی‌ و انقلاب‌ در صنعت روابط‎ عمومی می‎ شود و این دگرگونیها را می‌توان به روشهای مختلف ایجاد و گسترش داد.
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 10:23

خلاقیت و نوآوری در بانکداری ایرانی؛ موانع و فرصت‌ها خلاقیت و نوآوری در بانکداری ایرانی؛ موانع و فرصت‌ها
نوآوریها و خلاقیت بیشماری که در کشورهای دیگر هر روز اخبار و گزارشهای آنها را در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه پرداخت و بانکداری الکترونیک می‌شنویم، بخوبی نشان‌می‌دهد این مسیر، حد و مرز مشخصی ندارد و می‌توان سالها در آن حرکت کرد و خدمات متنوع و جدیدی ارائه داد.
شنبه، 18 آذر 1396 - 07:54

نقش "خلاقیت، نواوری و تمایز" روابط عمومی ایران در چشم انداز: "2045 Avatar" نقش "خلاقیت، نواوری و تمایز" روابط عمومی ایران در چشم انداز: "2045 Avatar"
این جهان نیازمند "روابط عمومی PR خلاق، نواور و متمایز" می باشد تا بتواند آینده این جهان دانش محور را با در نظر گرفتن تحولات بزرگ علمی همچون BCI, AI, Sophia, Russia 2045, Humanoid, Nanorobotics و مگاپروژه ها ترسیم و مدیریت کند.
شنبه، 25 آذر 1396 - 01:45

روابط عمومی؛ علم و عمل روابط عمومی؛ علم و عمل
مطابق یافته ها و تحقیقات صورت گرفته، روابط عمومی یکی از مشاغل پر استرس و سخت دنیاست. اما چرا؟ واقع امر آن است که روابط عمومی خط کش ندارد. مثلا شما به عنوان مدیر روابط عمومی، فردا صبح که می خواهید به سر کار بروید معلوم نیست با چه وقایع و رویدادهایی باید مواجه شده و دست و پنجه نرم کنید.
چهارشنبه، 15 آذر 1396 - 18:19

صنعت روابط‌عمومی و مسئولیت مدیریت تصویر ایران صنعت روابط‌عمومی و مسئولیت مدیریت تصویر ایران
از آنجا که در این زمینه تصویرسازان «رقیب» و «بدیل» نیز مشغول کارند، طبعا اگر ملتی خود دست به کار برسازی (Construction) و بازسازی (Reconstruction) «تصویر» خود نشود، تصاویر «دیگران» سیطره خواهد یافت و ذهنیت‌ها در داخل و خارج را درباره این ملت شکل خواهند داد.
سه شنبه، 14 آذر 1396 - 07:38

شبکه های اجتماعی ابزاری برای همگرائی ملی در بحران شبکه های اجتماعی ابزاری برای همگرائی ملی در بحران
در هنگام بحران باید به سرعت عمل کرد باید در همه اوقات برای رسانه‌ها مفید واقع شد و به هیچ وجه نباید برای آنها نقش بازی کرد در عوض باید اخبار را به همه رسانه‌ها داد تا انحصاری عمل نشود.
دوشنبه، 13 آذر 1396 - 20:06

فوق العاده سختی محیط کار/ نامه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به شورای اطلاع رسانی دولت فوق العاده سختی محیط کار/ نامه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به شورای اطلاع رسانی دولت
شاهرخ رمضان نژاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی طی نامه ای به شورای اطلاع رسانی دولت، خواستار برقراری فوق العاده سختی محیط کار که حق مسلم کارکنان شاغل در روابط عمومی های دستگاه های اجرایی است، شده است.
یکشنبه، 12 آذر 1396 - 13:44

 فرهنگ عذرخواهی و عذرپذیری فرهنگ عذرخواهی و عذرپذیری
انسان هماره در معرض خطا و اشتباه است. به ویژه انسان هایی که به دلیل دارا بودن موقعیت ها و مسئولیت های اجتماعی و اداری و ... در معرض تعامل و ارتباطات بیشتری نسبت به دیگران قرار دارند.
سه شنبه، 7 آذر 1396 - 14:04

تعالی سازمانی،همبستگی درونی و میراثی برای فردا تعالی سازمانی،همبستگی درونی و میراثی برای فردا
بانک ملی ایران،از این منظر سرمایه های گرانقدری دارد که می توانند دستمایه علوم روانشناسانه و جامعه شناسانه قرار گیرند و تحت یافته های این علوم، پرداخته شوند و تعالی یابند و سنگ بنای مستحکم و رفیع تعالی فرهنگ سازمانی را بنهند.
دوشنبه، 29 آبان 1396 - 13:24

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ خط بین اخبار و تبلیغات تار است


  همایش روز روابط عمومی


  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


  بحث نقض حریم خصوصی و ردیابی افراد غیر عضو در شبکه فیسبوک


  اصول روابط عمومی: اطلاعات تماس


  علی ربیعی: مطبوعات سخنگوی فقرا باشند


  هفت عامل مهم موفقیت در کار روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی