درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1397 - 02:19   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ناخشنودی از پاسخ‌های زاکربرگ، مدیر فیسبوک در پارلمان اروپا

  ناخشنودی از پاسخ‌های زاکربرگ، مدیر فیسبوک در پارلمان اروپا


ادامه ادامه مطلب دو

اربابان صنایع دیجیتال در کاخ الیزه؛ امانوئل ماکرون با زاکربرگ گفتگویی جداگانه دارد

  اربابان صنایع دیجیتال در کاخ الیزه؛ امانوئل ماکرون با زاکربرگ گفتگویی جداگانه دارد


ادامه ادامه مطلب سه

مزایای فناوری اطلاعات برای کارآفرینان

  مزایای فناوری اطلاعات برای کارآفرینان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دو کارگاه آموزشی روابط عمومی برگزار می‌شود
  درگذشت پدر سینمای ایران
  تجلیل از مسئولان روابط عمومی های گرمسار
  به همت خانه مطبوعات؛ مدیران برتر روابط عمومی آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند
  مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی: رسالت رسانه‌ها و مدیران روابط‌عمومی جدا از یکدیگر نیست
   مراسم معارفه سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل
  قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران در راه است
  چهار درس روابط عمومی برای کسب و کار
  انتصاب رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران
  خانم متخصص فروش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

نقش قابل توجه روابط عمومی ها درتصمیم گیری های مدیریتی سازمان نقش قابل توجه روابط عمومی ها درتصمیم گیری های مدیریتی سازمان
نگاه فعلی به روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در کشور با اجرایی شدن برخی توجهات می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد.
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 07:52

شبکه هوشیاری ارتباطی روابط‌ عمومی‌ها شبکه هوشیاری ارتباطی روابط‌ عمومی‌ها
حضور هوشمندانه مدیران روابط عمومی در دنیای متکثر امروز و عصر حاضر بیش از پیش احساس می‌شود تا بتوان در لایه‌های مختلف و طبقات گوناگون اجتماع سطح و گستره نفوذ روابط عمومی را گسترش داد.
سه شنبه، 1 خرداد 1397 - 08:38

اهم فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن اهم فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن
امور روابط عمومی و بین الملل سازمان نظام مهندسی معدن ضمن انجام امور جاری خود با گسترده شدن فعالیت های ‌سازمان ، ‌از سال 1390 فعالیت خود را در قالب ساختار سازمانی مصوب انجام می دهد. این امور در سازمان مرکزی و 31 مرکز استانی مستقیما زیر نظر رئیس سازمان فعالیت می کند.
سه شنبه، 1 خرداد 1397 - 08:31

تحول در دنیای روابط عمومی با گسترش ابزارهای ارتباطی پرسرعت تحول در دنیای روابط عمومی با گسترش ابزارهای ارتباطی پرسرعت
هر گونه تحول و نوآوری در عرصه اطلاعات و ارتباطات می‌تواند روابط عمومی‌ها را با افق‌ها جدیدی از فعالیت‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی درون و برون سازمان روبرو کند. شرط لازم، در این راستا آن است که روابط عمومی‌ها به خوبی با تکنولوژی‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی آشنا شده و توان و ظرفیت خود را برای استفاده از این فن آوری‌ها افزایش دهند.
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 07:57

ما روابط عمومی ها!! ما روابط عمومی ها!!
به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان هر کاری می کنیم هرجایی که رئییس یا وزیر بگوید می رویم، انواع و اقسام پروتکل های تشریفاتی و آداب و رسوم پرچم و لوگوتایپ و جایگاه وتشکیلات و ساختار و سازمان و... را می شناسیم، اما اگر هواپیمای حامل یک مدیر یا کارمند مامور، اوج نگیرد یا خوب فرود نیاید، این ماییم که مقصریم، ما روابط عمومی ها!
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 00:53

شعار بانک ملت در سال 97: روابط عمومی پویا و بینا شعار بانک ملت در سال 97: روابط عمومی پویا و بینا
همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور حسن روستا، رییس هیات مدیره بانک ملت، از شعار اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک در سال ۹۷ رونمایی شد.
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 - 20:20

چرا به روابط عمومی تکیه کنیم؟ چرا به روابط عمومی تکیه کنیم؟
صنعت روابط عمومی در ایران در دهه اخیر جایگاه خاصی پیدا کرده و به یکی از موضوعات مهم کشور تبدیل شده است. همچنین کارگزاران روابط عمومی، آن را طریقه مناسب و مطمئنی برای جلب رضایت مخاطب و مشتری یافته اند.
شنبه، 26 خرداد 1397 - 14:42

روابط عمومی؛ نقطه تلاقی علم ، فرهنگ و هنر روابط عمومی؛ نقطه تلاقی علم ، فرهنگ و هنر
روابط عمومی ها را شاید بتوانیم نقطه تلاقی علم ، فرهنگ و هنر بدانیم. جایی که هم دانش لازم دارد هم اخلاق و هنرمندی می خواهد تا موفقیت یک سازمان را شکل دهد.
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 - 07:44

گذری بر روابط عمومی بله قربان گو و نظری به روابط عمومی منتقد گذری بر روابط عمومی بله قربان گو و نظری به روابط عمومی منتقد
یک روابط عمومی خوب باید هواشناس خوبی باشد. هدف جلب رضایت رئیس است و بس. رئیس هر نظری دارد همان است. سازمان محترم است و رئیس محترم‏ تر. همکاران روابط عمومی بنده را ببخشند. این طنز تلخ را بسیاری از ما با تمام وجود درک کرده ‏ایم. روی کاغذ در هر سازمان و اداره و نهادی شرح وظایفی عالی و مترقی برای روابط عمومی در نظر گرفته شده است ولی در عمل حرف حرف رئیس است. باید رئیس مرکز تصاویر باشد باید نام و نشان رئیس در بحث اطلاع ‏رسانی پر رنگ باشد.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 19:05

پیام تبریک مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی
روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سختکوشانه تلاش کنند.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 16:24

روابط عمومی نتیجه تحولات جوامع و نظام‌های ارتباطی سازمان‌ها روابط عمومی نتیجه تحولات جوامع و نظام‌های ارتباطی سازمان‌ها
17می، روز ملی جهانی ارتباطات است. این روز که مصادف با 27 اردیبهشت ماه است، در ایران نیز به عنوان«روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» ثبت شده است. این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را در این دنیای جدید فناورانه و الکترونیک مورد توجه قراردهیم.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 00:19

بیانیه موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی بیانیه موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی
موسسه کارگزار روابط عمومی، در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کسانی که قلب شان برای اعتلای این کشور می تپد و دست و بازوی شان در مسیر توسعه و پیشرفت آن در کار و تلاش مداوم و سازنده است،‌ تبریک گفت.
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 10:57

روابط عمومی به روایت روز روابط عمومی روابط عمومی به روایت روز روابط عمومی
روز 27 اردیبهشت به نام روز ارتباطات و روابط عمومی در واقع سنگ محکی است برای روابط عمومی ها که بدانند در هزاره سوم در چه جایگاه و موقعیتی قرار گرفتند.
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1391 - 07:49

بررسی اجمالی علل و عوامل توسعه نیافتگی مطلوب روابط عمومی های دولتی در ایران بررسی اجمالی علل و عوامل توسعه نیافتگی مطلوب روابط عمومی های دولتی در ایران
وجود نگرش منفی مدیران عالی دستگاه ها و سازمان های دولتی و نیز مدیران رانتی و فاقد صلاحیت روابط عمومی نسبت به جایگاه ارزشمند این حرفه؛ بی تردید ماهیت و نوع فعالیت های تبلیغی و تشریفاتی و گرفتاری کارکنان و مدیران در روزمره گی هایی که فرصت برنامه ریزی استراتژیک، تحقیق و تحول را سلب می کند در ایجاد چنین نگرشی بسیار تاثیر گذار است.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 - 16:45

استاد برتر روابط عمومی کشور تقدیر می شود استاد برتر روابط عمومی کشور تقدیر می شود
دکتر حسینعلی افخمی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان استاد برتر روابط عمومی کشور معرفی شده و از سوی وزیر علوم مورد تقدیر قرار می گیرد.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 - 11:25

بر اساس نتایج یک تحقیق: آموزش علمی در حرفه ای شدن کارشناسان روابط عمومی خوزستان نقش دارد بر اساس نتایج یک تحقیق: آموزش علمی در حرفه ای شدن کارشناسان روابط عمومی خوزستان نقش دارد
یکی از پرسش هایی که غالبا در حوزه آموزش روابط عمومی و روزنامه نگاری مطرح است، میزان تاثیرگذاری آموزش های دانشگاهی و مراکز علمی کاربردی در پرورش نیروی حرفه ای و ماهر برای ادارات روابط عمومی است.
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 - 12:20

واکاوی نقش صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات واکاوی نقش صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات
در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست، بلکه فلسفه مدیریت است، که اگر ناکارآمد شود، مدیریت نیز فرسوده و ناکارآمد می شود.
شنبه، 15 اردیبهشت 1397 - 15:46

روابط عمومی بازتاب هویت سازمان است روابط عمومی بازتاب هویت سازمان است
امروزه نقش روابط عمومی برای سازمان ها استراتژیک محسوب می شود و به عنوان یک ابزار مدیریتی مبنای حرکت علمی و حرفه ای سازمان ها قرار گرفته است.
شنبه، 8 اردیبهشت 1397 - 14:22

کوچه روابط عمومی در صنعت بیمه بن بست است کوچه روابط عمومی در صنعت بیمه بن بست است
هر چند در این مسیر در برخی نهادها و صنایع، روابط عمومی و اهمیت آن پذیرفته شده اما هنوز صنایعی در کشور هستند، اهمیت این هنر را درک نکرده اند. صنعت بیمه در ایران بالغ بر 80 سال قدمت دارد. در این صنعت شعار این است بیمه خریدنی نیست بلکه فروختنی است.
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 - 12:02

پیش از آن که دیر شود، صدای مخاطبان را باید شنید پیش از آن که دیر شود، صدای مخاطبان را باید شنید
صدای مردم و کارکنان یکی از ارزشمندترین منابعی است که در صورت بهره گیری صحیح از آنها، می تواند راهنمای تغییر قرار گیرد و پیش از ایجاد هر نوع ناآرامی و اغتشاش، به بهبود و اصلاح امور کمک کند.
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 - 00:17

سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران
تعداد مقاصد گردشگری جهانی به طور مداوم رو به رشد بوده و با افزایشی که در سرمایه‌گذاری در این صنعت صورت گرفته، تبدیل به پیش‌برنده اصلی توسعه اجتماعی و اقتصادی از طریق خلق شغل و تجارت‌های جدید، سودهای صادراتی و گسترش زیرساختها گردیده است.
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 - 23:26

ناتوانی صنعتِ هنرهشتم در تئاتر ناتوانی صنعتِ هنرهشتم در تئاتر
باید اعتراف کرد روابط عمومی در صنعت تئاتر تنها به عنوان یک مدیر تبلیغاتی شناخته می‌شود، در حالی که تبلیغات تنها یکی از بازوهای روابط عمومی برای انجام فعالیت‌های مورد هدف است و یک مدیر روابط عمومی برای انجام هدف خود یعنی حفظ و جذب مخاطب می‌تواند از فعالیت‌های دیگری نیز بهره بگیرد که رسانه‌های چاپی، مجازی و تصویری نیز شامل آن می‌شود.
دوشنبه، 27 فروردین 1397 - 01:31

بحران ارتباطات در جنجال دلار بحران ارتباطات در جنجال دلار
در کنار بررسی راهکار های اقتصادی برای خروج از بحران ارزی موجود تلاش برای ایجاد امنیت روانی و راه حلهای ارتباطی و رسانه ای نقش مهمی در بازگشت آرامش به بازار ارزی کشور خواهد داشت.
دوشنبه، 20 فروردین 1397 - 18:03

بازنشر/ روابط عمومی محمد آقا بازنشر/ روابط عمومی محمد آقا
بعضی از مسئوولین روابط عمومی را می شناسم که خبره ترین خبرنگاران را لب آب می برند و تشنه برمی گردانند و بعضی را می شناسم که از روابط عمومی فقط پوستر چسباندن و پرده نویسی را یاد گرفته اند.
یکشنبه، 5 فروردین 1397 - 08:26

خط مشی روابط عمومی خط مشی روابط عمومی
خط مشی روابط عمومی بنا بر اصل جاذبه است تا تبلیغ.
شنبه، 4 فروردین 1397 - 19:26

نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان
...و من در خویش، جوری هستم که حتی نمی توانم برایت زندگی ایی آرزو کنم که بی خزان و بی زمستان باشد. نمی توانم بگویم سالی پر از فقط شادی و موفقیت داشته باشی. نمی شود، بگویم برایت سالی پر از ثروت و سلامت می خواهم!
جمعه، 3 فروردین 1397 - 04:30

روابط عمومی توربو روابط عمومی توربو
داشتن یک روابط عمومی توربو همانا داشتن راهبرد و استراتژی است. روابط عمومی که راهبرد ندارد مدام به دور خود چرخیده، حیران و سرگردان بوده و دچار روزمرگی می گردد و ره به جایی نمی برد و در همان عالم روابط عمومی سنتی ناگزیر به ادامه حیات خود است.
یکشنبه، 27 اسفند 1396 - 15:35

جامه ای نو ، برازنده روابط عمومی در پرمخاطب ترین نهاد اجتماعی جامه ای نو ، برازنده روابط عمومی در پرمخاطب ترین نهاد اجتماعی
اهمیت روابط عمومی در آموزش و پرورش به عنوان پرمخاطب ترین نهاد اجتماعی کشور با 40میلیون مخاطب، مسئله ای مهم و اولویت دار است. تعامل سازنده و ایجاد پل ارتباطی بین اجزای مثلث حیاتی نظام آموزشی یعنی معلم،دانش آموز و خانواده با نهادهای سیاست گزار و تصمیم گیر، امریست که می توان موفقیت آموزش و پرورش را در گرو آن دانست.
شنبه، 12 اسفند 1396 - 13:05

 اهمیت نقش روابط عمومی ادارات در عید نوروز اهمیت نقش روابط عمومی ادارات در عید نوروز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اطلاع رسانی در دنیای امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این بین روابط عمومی دستگاهها می توانند نقش موثری در اطلاع رسانی داشته باشند.
سه شنبه، 10 فروردین 1395 - 00:31

شمس نیازمند روابط عمومی است شمس نیازمند روابط عمومی است
شاید اصلی ترین نقطه ضعف این تشکیلات سازمانی باشد؛ روابط عمومی است. مردم می پسندند و حق آنان است تا از هرآن چه در درون هر تشکیلات رسمی و قانونی اتفاق می افتد و یک پای ثابت آن تشکیلات، خود مردم هستند، مطلع شوند.
سه شنبه، 8 اسفند 1396 - 20:02

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سامسونگ باید ۵۳۳ میلیون دلار جریمه به اپل بپردازد


  اربابان صنایع دیجیتال در کاخ الیزه؛ امانوئل ماکرون با زاکربرگ گفتگویی جداگانه دارد


  پیش بینی های جالب درباره چگونگی پیشرفت فناوری ها در آینده نزدیک


  اعلام دلیل مسدود کردن تلگرام در روسیه


  مزایای فناوری اطلاعات برای کارآفرینان


  خانم متخصص فروش


  چهار درس روابط عمومی برای کسب و کار


  از «بله، قربان‌گو»یی روابط عمومی‌ها تا اقدام مبتکرانه جذب سلبریتی


  انتصاب رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران


  دو کارگاه آموزشی روابط عمومی برگزار می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی