درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 فروردین 1399 - 01:33   

پاکستان حکم اعدام قاتل خبرنگار وال استریت ژورنال را لغو کرد

  پاکستان حکم اعدام قاتل خبرنگار وال استریت ژورنال را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس

  ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس


ادامه ادامه مطلب دو

توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست

  توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه
  استراتژی روابط عمومی برای آژانس های املاک و مستغلات/ 6 نکته
  4 روش ساده برای بهبود تصویر عمومی
  4 نکته برای ایجاد شهرت تجاری خوب
  کمک 500 هزار دلاری صندوق اوپک برای توسعه جهانی (OFID) به ایران برای خرید و توزیع تجهیزات بسیار ضروری بیمارستانی
  توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست
  ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس
  پاکستان حکم اعدام قاتل خبرنگار وال استریت ژورنال را لغو کرد
  مثبت‌اندیشی
  زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

پدر علم مذاکره ایران در سن 84 سالگی درگذشت پدر علم مذاکره ایران در سن 84 سالگی درگذشت
پروفسور «مسعود حیدری» عضو هیأت علمی سازمان مدیریت صنعتی و «پدر اصول، فنون و هنر مذاکره ایران» امروز در ۸۴ سالگی به دیار باقی شتافت.
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 - 11:17

موسسه کارگزار روابط عمومی و شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) سال جدید را شادباش می گوید موسسه کارگزار روابط عمومی و شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) سال جدید را شادباش می گوید
نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست اگر چه کوتاهترین شبش یلدا باشد
چهارشنبه، 28 اسفند 1392 - 13:26

پیام رییس انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیام رییس انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو
متاسفانه از زمانی که روابط عمومی خود را معرفی کرد این مهمترین نهاد اجتماعی که برای ایجاد ارتباط و تعامل ارگانها با ذینفعان، مردمداری، بردباری، صداقت، استدلال و انصاف و پاسخگویی است به دلایل مختلف هنوز در جامعه ما مظلوم است و نتوانسته جایگاه واقعی خود را بدست آورد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 19:24

«نظام بانکی، شهر بی دفاع » «نظام بانکی، شهر بی دفاع »
نظام بانکی به مثابه همه روزهای سخت و دشوار، آرام ننشست و دست روی دست نگذاشت، تا شاهد ماجرا و تماشاگر اتفاقات ریز و درشت تلخ این روزها باشد، بلکه کمر همت را برای گذر و گذار از این روز های سخت بست و تمهیداتی را در وهله اول برای آسایش و راحتی مردم و مشتریان و در وهله دوم برای صیانت از سلامت فرزندان شبکه بانکی که در محل شعب و در پشت باجه ها مشغول خدمات رسانی می باشند منظور نمود
جمعه، 16 اسفند 1398 - 22:06

ریسک کرونا و دورکاری کارکنان بانک ها ریسک کرونا و دورکاری کارکنان بانک ها
کارکنان بانک ها برغم پیشتازی در رعایت بهداشت و ایمنی، به سبب ارتباط با وجوه نقد، اوراق بهادار و اسناد بانکی و از سوی دیگر، ارتباط مستقیم با مشتریان، بیشتر از خیلی از اقشار، در معرض این ریسک بیولوژیک قرار دارند.
جمعه، 16 اسفند 1398 - 21:36

با دوری، دوستی را ثابت کنیم با دوری، دوستی را ثابت کنیم
تعهداتی که نظام بانکی در قبال مشتریان خود و عموم مردم و کسب و کارها دارد، در تمام شرایط سخت از قبیل آلودگی هوا، سرما و گرمای هوا و .... نظام بانکی و همکاران بانکی خط مقدم ارائه خدمت و ایثارگری در بحران ها و شرایط سخت هستند و آیا تاکنون توجهی شده که اگر هوا آلوده شد برای همکاران نظام بانکی هم آلوده است؟؟ این روزها کرونا هم آمد و علیرغم ریسک بالای فعالیت شعب بانکها، جانفشانی های همکاران عزیز نظام بانکی را شاهد هستیم تا مشکلات مالی مردم و صاحبان کسب و کار و مراوادت مالی و اقتصادی رسیدگی و مرتفع شود.
جمعه، 16 اسفند 1398 - 17:51

رونمایی از پایگاه خبری توسعه تعاون و پورتال جدید بانک توسعه تعاون رونمایی از پایگاه خبری توسعه تعاون و پورتال جدید بانک توسعه تعاون
سعید معادی مشاور مدیر‌عامل و مدیر امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون در مراسم رونمایی از پایگاه خبری توسعه تعاون و پورتال جدید بانک توسعه تعاون توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.
یکشنبه، 27 بهمن 1398 - 19:02

 خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس
تدوین استراتژی روابط عمومی، تهیه فرایندهای انجام تمامی کارهای روابط عمومی، مدیریت دقیق هزینه ها و از همه مهم تر باز گذاشتن دست روسای روابط‌عمومی شرکت های تابعه به ویژه برای بهره گیری از خلاقیت های آنان و رشد و ارتقاء این مجموعه از جمله نکات اساسی بود که با اعتقاد به آنها کار خود را شروع کرده بودم.
یکشنبه، 27 بهمن 1398 - 12:11

ایده منتخب/ الگوی کاربردی آسیب شناسی ارتباطات درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت فجر انرژی خلیج فارس) ایده منتخب/ الگوی کاربردی آسیب شناسی ارتباطات درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت فجر انرژی خلیج فارس)
ارتباطات سازمانی نامناسب یکی از موانع پیشرفت یک سازمان محسوب می شود. زیرا ارتباطات ابزاری مطلوب برای بالندگی سازمانها و نیروی پیشبرنده برای مدیران یک سازمام محسوب می شود. لذا شناخت آسیب های ارتباطی هر سازمان می تواند یاری کننده مدیران و تقویت کننده یکپارچکی سازمانی و بهبود شرایط محیطی برای پیشرفت سازمانی باشد.
سه شنبه، 20 اسفند 1398 - 19:33

ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی
یک طرح و پروژه در دستگاههای اجرایی اعم از عمرانی و خدماتی، برای اثرگذاری هرچه بهتر و فراهم آوردن مشروعیت و مقبولیت سازمانی در عرصه افکار عمومی و همچنین اطلاع و آگاهی هرچه بهتر مردم از خدمات دستگاههای اجرایی، با هر ابعادی که باشد نیازمند یک فرآیند اطلاع رسانی برای مخاطبان خود است.
سه شنبه، 20 اسفند 1398 - 16:24

روابط عمومی یعنی؛ نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی روابط عمومی یعنی؛ نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی
همه اینها مرا یاد آن تعریف واقعی و صادق روابط عمومی انداخت. روابط‌عمومی یعنی نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی و حقیقتا که حاج قاسم سلیمانی شهید مصداق همین تعریف روابط عمومی شد و ماندگار ماند.
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 10:13

 روابط عمومی؛ طبل بزرگ زیر پای چپ... روابط عمومی؛ طبل بزرگ زیر پای چپ...
آنان که خدمت زبر پرچم یا همان سربازی را گذراندند نیک به یاد دارند برای انجام رژه و هماهنگی گروه رژه رونده با گروه موزیک، می باید با صدای طبل بزرگ پای چپ خود را به زمین فرود آورند تا این هارمونی و هماهنگی جلوه بصری و شنیداری مناسبی پیدا کند. غرض از یادآوری این مطلب نگاهی گذرا به روابط‌عمومی است، جایی که باید در یک دستگاه اداری و سازمانی این هارمونی چنان باشد که هم صدایی طبل و پا بتواند گوش نواز و مناسب جلوه نماید.
سه شنبه، 10 دی 1398 - 10:19

اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری ضرورت هر سازمان است اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری ضرورت هر سازمان است
در دنیای رقابتی امروز سازمان‌ها برای رقابت‌پذیری و ایجاد مزیت رقابت‌پذیری موظف به رعایت و اجرای تمام و کمال مقوله اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری هستند.
پنجشنبه، 5 دی 1398 - 19:56

دکتر حسن خسروی پیشکسوت عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور بازنشسته شد دکتر حسن خسروی پیشکسوت عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور بازنشسته شد
حسن خسروی عمری را در راه رشد و اعتلای روابط عمومی کشور گذراند و با تربیت هزاران شاگرد و دانشجو، صدقه جاریه ارزشمندی از خود بجای گذاشت که حلاوت و شیرینی آن در دل و جان هر دلسوز و دوستدار روابط عمومی و ارتباطات، سالهای سال ماندگار خواهد ماند.
پنجشنبه، 19 دی 1398 - 09:45

نقش قدرتمند روابط عمومی در تبیین درست "برنامه ریزی و مدیریت" در کشور نقش قدرتمند روابط عمومی در تبیین درست "برنامه ریزی و مدیریت" در کشور
در یک سیستم بازخوردی موفق؛ کارفرما باید کانالهای دریافت نظریات و پیشنهادات و یا انتقادات مخاطب را باز گذاشته و در زمان سیاستگذاری به دسترسی آسان مخاطب به همراه چگونگی تشویق او به شرکت در نظرسنجی مثلا پس از استفاده از خدمات کارفرما و یا خرید کالای کارفرما بطور عملگرایانه ای بیندیشد.
سه شنبه، 20 اسفند 1398 - 16:15

درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه
جای تردید نیست که نفوذ بیمه در میان اقشار مختلف اجتماع ایران، دارای ضعف و نارسایی‌های بسیاری است. با این همه، می‌توان با تبیین برخی روش‌های روانشناسانه و راهکارهای تبلیغی، این خلاء فرهنگی را از میان برداشته و ضمن درونی ساختن مفهوم و اهمیت «بیمه» در افراد، آینده‌ی روشنی را برای صنعت بیمه متصور شد. یکی از این راه‌کارها، اجرای روش آیدا AIDA است.
دوشنبه، 18 آذر 1398 - 16:57

بهره‌گیری ناروا از روابط عمومی بهره‌گیری ناروا از روابط عمومی
بعضی از سازمانها که از لحاظ مدیریت بسیار ناتوان و بی‌کفایت می باشند به فعالیت‌های روابط عمومی روی می آورند به امید اینکه با برنامه‌های روابط عمومی نقص و نارسائی مدیریت خود را پوشیده نگاه دارند و شهرت و نیکنامی کاذب بدست آورند. این اشتباه محض است برنامه‌های روابط عمومی نمی‌توانند بی‌کفایتی و ناتوانی مدیران را جبران یا کتمان کنند.
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 08:02

خاطره های سبز و زرد روابط عمومی خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
در مشرب مدیران عالی سازمانها، روابط عمومی حق زبان درازی و اظهارنظرهای کارشناسی درباره سیاستها و خط مشی های سازمانها را ندارد، بلکه باید تنها اجرا کننده چشم و گوش بسته اوامر و فرمایشات باشد. مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها اگر در کار خود علامه دهر هم باشند در بیشتر سازمانها به عنوان شهروندان درجه 2 که حقی برای عرض اندام ندارند شناخته می شوند.
سه شنبه، 28 آبان 1398 - 11:50

ضرورت احیای روابط عمومی در وزارت آموزش‌ و پرورش ضرورت احیای روابط عمومی در وزارت آموزش‌ و پرورش
آموزش و پرورش به خاطر وجود افراد مختلف با ایده‌ها و تفکرات متفاوت مشکل‌تر از سایر دستگاه‌هاست چون پاسخگویی به نیازهای آنان و راضی نگه‌داشتن این قشر عظیم انسانی کاری بس دشوار و مشکل است بنابراین فراهم‌کردن زمینه مشارکت همه جانبه فرهنگیان در مدیریت آموزش‌و‌پرورش به منظور افزایش کارآیی نظام تعلیم وتربیت امری انکار ناپذیر است که جز به مدد اطلاع‌رسانی، همت و تلاش و پشتیبانی مسئولان و کارگزاران روابط عمومی این دستگاه عظیم امکان‌پذیر نخواهد بود.
چهارشنبه، 8 آبان 1398 - 14:50

مسوولان روابط عمومی یا روابط عمومی‌های مسوول‌؟! مسوولان روابط عمومی یا روابط عمومی‌های مسوول‌؟!
متاسفانه برخی از روابط عمومی‌ها که دستگاه‌ متبوع شان، به ویژه مدیر مربوطه آنها کارنامه روشن و درخشانی در عرصه خدمت رسانی به مردم ندارند، معمولا سعی دارند تا مردم، به ویژه رسانه‌ها را از سر خود باز کنند و به این ترتیب، خود را سپر بلای مدیر می‌کنند تا آماج گلایه‌‎ها و انتقادات و شکوایه‌ها باشند!
پنجشنبه، 11 مهر 1398 - 15:37

وضعیت استخدام نیرو در سازمان های خیلی مذهبی؛ او به درد شما نمی خورد!/ یک نفر برای مدیریت روابط عمومی می خواهیم وضعیت استخدام نیرو در سازمان های خیلی مذهبی؛ او به درد شما نمی خورد!/ یک نفر برای مدیریت روابط عمومی می خواهیم
البته می دانی که محیط سازمان ما خیلی مذهبی است و طبیعتا این سر و شکلی که تو تعریف می کنی با آن مجموعه خیلی سازگار نیست ولی حالا شاید بتوانیم قانعش کنیم که موهایش را کوتاه کند! چون بالاخره فضای عمومی بر وبچه های ما بیشتر جوّ رفقای هیئتی و حزب اللهی است و حال و هوایشان این طوری نیست.
چهارشنبه، 10 مهر 1398 - 13:04

آیا روش‌های غربی روابط عمومی برای استارت‌آپ‌های ایرانی مناسب است؟ آیا روش‌های غربی روابط عمومی برای استارت‌آپ‌های ایرانی مناسب است؟
در کشوری مثل ایران که از هر نقطه‌اش فرهنگ، زبان یا گویشی متفاوت از دیگری سربرآورده است، حرف زدن با زبان آن ناحیه و حتی انتخاب سخنگویی از همان قوم و فرهنگ به خصوص در برهه‌های حساس، کارسازتر است؛ مثل این که رئیس یک قبیله که از خون و نژاد همان مردم است، برای میانجی‌گری پا پیش بگذارد. این کار حتی سبب می‌شود که حس همذات‌پنداری و هم‌دردی با کسب‌وکار بحران‌زده در مردم آن ناحیه بیش‌تر شود.
سه شنبه، 9 مهر 1398 - 13:57

تقدیر از مدیر کل اسبق روابط عمومی شهرداری تهران تقدیر از مدیر کل اسبق روابط عمومی شهرداری تهران
در مراسمی که با حضور احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری و‌ جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی، شهری و رسانه‌ای برگزار شد از محمدعلی کریمی رییس سابق مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران تقدیر شد.
جمعه، 5 مهر 1398 - 15:04

برسیم/ نگاهی مسئولانه به برنامه‌های ارتباطی برسیم/ نگاهی مسئولانه به برنامه‌های ارتباطی
برنامه ارتباطی «برسیم» این پیام را با سه طرح مختلف و با بهره‌گیری از عناصر بصری بسترهای پیام‌رسان در تلفن همراه انتقال می‌دهد: (1) من نزدیک خونه‌ام، (2) تو راهم دارم میام و (3) چند دقیقه دیگه می‌رسیم. در هریک از این طرح‌ها، پیام موردنظر به‌نحوی مخدوش شده تا تداعی‌کننده ریسک بروز تصادف و نرسیدن باشد؛ هم نرسیدن پیام فرستاده‌شده از تلفن همراه به دست گیرنده و هم نرسیدن خود فرستندۀ پیام به مقصد.
شنبه، 16 شهریور 1398 - 08:15

شاخص ها و الزامات روابط عمومی ها در ایران شاخص ها و الزامات روابط عمومی ها در ایران
توجه به نیازها، ضرورت ها و فرصت های عرصه روابط عمومی در کنار توانمندی های موجود در این عرصه اعم از تجربیات، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص می تواند به عنوان یک مزیت بسیار مهم در عرصه توسعه روابط عمومی در ایران مطرح گردد که امید است با تغییر در نگرش به روابط عمومی ها و وظایف این نهاد مهم و تاثیر گذار درکنار به کاریری امکانات خوب موجود شاهد شکوفایی و توسعه بیش از پیش در عرصه روابط عمومی در کشور باشیم.
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 - 18:37

10 مهارتی که روابط عمومی را تبدیل به هنر می کند! 10 مهارتی که روابط عمومی را تبدیل به هنر می کند!
علیرغم اینکه روابط عمومی حوزه ای پر مشغله و سختی است، درعین حال می تواند با مدیریت و برنامه ریزی به کاری اثربخش و لذت بخش تبدیل شود.
دوشنبه، 1 خرداد 1391 - 10:11

پیوست اطلاع رسانی؛ پلی برای ارتباط و سدی در برابر تخریب پیوست اطلاع رسانی؛ پلی برای ارتباط و سدی در برابر تخریب
یکی از ایرادات و اشکالات مهمی که همواره در دولت های مختلف به نوعی مطرح بوده و متأسفانه در دولت یازدهم و دوازدهم نیز بروز و ظهور جدی داشته است، ضعف در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از خدمات گسترده ای است که در حوزه های گوناگون ارائه شده است.
یکشنبه، 10 شهریور 1398 - 13:52

روابط‌عمومی اوقاف حلقه گمشده مسابقات سراسری قرآن! روابط‌عمومی اوقاف حلقه گمشده مسابقات سراسری قرآن!
در حالیکه روابط عمومی سازمان اوقاف را می‌توان حلقه مفقوده این مسابقات تاکنون معرفی کرد، البته این موضوع مربوط به این رویداد قرآنی نمی‌شود و به‌طور کلی می‌توان گفت که اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان چند وقتی است که دچار رخوت و رکود شده است.
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 - 15:49

روابط عمومی ها و رسانه ها روایت عادلانه ای از تجربه و زندگی واقعی معلولان ارایه کنند روابط عمومی ها و رسانه ها روایت عادلانه ای از تجربه و زندگی واقعی معلولان ارایه کنند
روابط عمومی ها به کمک رسانه ها می توانند کلیشه های منفی در حوزه معلولیت را از بین ببرند و با آگاهی رسانی در خصوص حقوق افراد معلول و تغییر نگرش های منفی به ایجاد جامعه ای فراگیر برای همه کمک کنند.
چهارشنبه، 16 مرداد 1398 - 19:03

مدیر روابط عمومی بیمه کوثر: یکی از کلیدهای موفقیت در هر سازمانی، رضایت مشتری از نحوه خدمت‌رسانی و محصول‌های آن سازمان است مدیر روابط عمومی بیمه کوثر: یکی از کلیدهای موفقیت در هر سازمانی، رضایت مشتری از نحوه خدمت‌رسانی و محصول‌های آن سازمان است
نتیجه بررسی مدل‌های مختلف ارزیابی میزان رضایت مشتریان برون سازمانی و اخذ بازخورد از آنان؛ طراحی "مدل ارزیابی رضایت از مشتریان شرکت بیمه کوثر" (CSM) بوده است که هدف آن، درک میزان واقعی رضایت مشتریان این شرکت است.
دوشنبه، 14 مرداد 1398 - 21:59

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...


  شوخی آوریل در ایران، تنها یک بار و آن هم به شکل طرح ترور ناشر همان روزنامه!


  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!


  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا


  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


  اصول روابط عمومی - چگونگی تنظیم یک برنامه روابط عمومی


  با مشتریان در ارتباط باشید


  اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا


  مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: رادیو گفت و گو تنها همراه رسانه ملی در پیگیری امور حفاظت محیط زیست


  ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"