درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 05:48   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
  چگونه بر ترس از پرواز غلبه کنید؟
  گزارش برگزاری نشست موزه و رسانه‌
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
  تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور
  مدیر روابط عمومی حفاری شمال برکنار می‌شود؟
  شکایت وزارت نفت از مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در دستور کار است
  نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

روابط عمومی، گوش های شنوا روابط عمومی، گوش های شنوا
اگر هر یک از دو طرف این بازار، زبان و گوش به عنوان فروشنده و خریدار، روابط عمومی و مردم به عنوان دهنده و ستاننده در عدم شکل گیری یک بازار منصفانه و منطقی قصور و یا تقصیر داشته باشند، به نظر هر دو گروه متضرر خواهند شد.
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 15:51

روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت
بخش زیادی از مدیران و مسئولان، حتی در بالاترین سطوح اداری کشور، بنا به‌دلایلی که ریشه در ساختار اداری ایران دارد، اعتقادی به اطلاع‌رسانی ندارند. مع‌الاسف در سیستم اداری کشور، چون پاسخ‌گو بودن یک وظیفه اصلی نبوده و نیست، بنابراین مدیران اداری، لزومی نمی‌بینند که خود را ملزم به پاسخ‌گویی کنند.
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 16:08

روابط عمومی بادیگاردی روابط عمومی بادیگاردی
زمانی که مدیر و رئیس در بین مردم و کارکنان حضور می یابند، به جای تسهیل فرآیند ارتباطی، نقش بادیگارد رئیس را ایفا کنند و با بیان مطالبی که؛ رئیس جلسه دارد، باید جایی حضور پیدا کند، وقت ندارد و.... افرادی که در پی برقراری ارتباط هستند تا مطالبی را بیان کنند، متفرق سازند. چنین رفتاری صرفا در حیطه وظایف بادیگاردها است و مسلما مدیران روابط عمومی ها نباید چنین نقشی را برای خود ایفا کنند چون آسیب زننده به اعتبار روابط عمومی است.
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 10:48

وزیر کار: روابط عمومی به افزایش اعتماد عمومی و بالا‌بردن سطح سرمایه‌های اجتماعی در کشور کمک می‌کند وزیر کار: روابط عمومی به افزایش اعتماد عمومی و بالا‌بردن سطح سرمایه‌های اجتماعی در کشور کمک می‌کند
محمد شریعتمداری طی یادداشتی، ضمن تبریک روز روابط عمومی به دست‌اندرکاران روابط عمومی، خبرنگاران و اصحاب رسانه، نوشت:‎ ‎تعامل بین درون دستگاه با بیرون دستگاه از مأموریت‌های اساسی روابط عمومی‌ها است که باید آن را با قوت انجام دهند و اگر احیانا در این زمینه ضعفی باشد دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 13:58

روابط عمومی و اخلاق مداری روابط عمومی و اخلاق مداری
کارکرد روابط عمومی یک عملکرد اخلاقی است و بین روابط عمومی و اخلاق یک رابطه نزدیک و تنگاتنگ وجود دارد و رعایت و پایبندی به اصول اخلاقی یکی از ویژگی های بارز روابط عمومی است.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 11:35

شناسایی فلسفه یک فناوری موجب افزایش کارکردها و کاربردهای آن خواهد شد شناسایی فلسفه یک فناوری موجب افزایش کارکردها و کاربردهای آن خواهد شد
فناوری‌های نوین با اشکال مختلف و توسعه روزافزون و سریع خود بخش‌های بسیار زیادی از روندهای جهانی در حوزه‌های مختلف را تحت تاثیر قرار داده‌اند.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 11:34

خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی
خلاقیت و نوآوری در رشد و ظهور مهارتهای مختلف مرتبط با وظایف روابط عمومی موثر است. این ویژگی از طریق ایجاد زمینههای انعطاف پذیری ذهنی و رفتاری در توسعه روابط اجتماعی نقش مهمی دارد و عامل موفقیتهای فردی و شخصی و اجتماعی است.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 16:17

آینده روابط عمومی ها با اثبات نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی رقم می خورد آینده روابط عمومی ها با اثبات نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی رقم می خورد
از دید استراتژیک، روابط عمومی به شکل فزاینده ای به عنوان بخشی از یک استراتژی برند سازی، معرفی عملکرد سازمان به ذینفعان و مشتریان از طریق رسانه ها عمل می کند. در واقع ارتباط تناتنگی بین روابط عمومی، رسانه و ذینفعان وجود دارد.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 15:00

مدیر عامل بانک صادرات ایران: نقش روابط‌ عمومی در رشد سازمان مدیر عامل بانک صادرات ایران: نقش روابط‌ عمومی در رشد سازمان
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روابط عمومی می‌تواند با ایجاد توازن و اطلاع‌رسانی به‌موقع در جریان اطلاعات از داخل سازمان به بیرون و بالعکس، در میان چهار بخش ذینفعان بانک از جمله مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر نهادهای مدنی جامعه، رشد و بالندگی سازمان را رقم بزند.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 14:54

اصلی در متن برای گریز از حاشیه اصلی در متن برای گریز از حاشیه
یکی از آسیب‌های جدی که روابط عمومی‌ها را تهدید می‌کند، تبدیل شدن این واحدها به بلندگوهای تبلیغاتی سازمان‌هاست، به عبارتی آنچه حیات یک روابط عمومی را به نقطه پایانی می‌رساند، نگاه صرف اداری و تبلیغاتی از سوی مدیران بالادستی به این واحدهای مهم سازمانی است.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 01:30

روز جهانی ارتباطات و محدودیت پیام‌سازان ملی روز جهانی ارتباطات و محدودیت پیام‌سازان ملی
بیست و هفتم اردیبهشت؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمام کنش‌گران این عرصه تبریک می‌گویم.این روز، فرصت مغتنمی است که به دو موضوع قابل توجه ایران امروز بپردازیم:
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 00:46

بی تعارف برخی مدیران "تو باغ" نیستند!! بی تعارف برخی مدیران "تو باغ" نیستند!!
پیشنهاد می شود ، مدیران روابط عمومی ها سراسر کشور به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تجربیات شان را به اشتراک گذاشته و از مسیر رسانه ها با هم ارتباط های گسترده ای پیدا کنند.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 17:11

پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 12:22

بیانیه تحلیلی موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی بیانیه تحلیلی موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی
موسسه کارگزار روابط عمومی با سابقه ای دیرینه در خدمت به جامعه روابط عمومی کشور که افتخار همکاری و مشارکت سازنده با نهادها، سازمان ها و مراکز مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تولیدی را داشته است، این روز بزرگ را به همه کسانی که قلب شان برای اعتلای این کشور می تپد و دست و بازوی شان در مسیر توسعه و پیشرفت آن در کار و تلاش مداوم و سازنده است،‌ صمیمانه تبریک می گوید.
جمعه، 25 اردیبهشت 1394 - 14:44

انجمن متخصصان روابط عمومی بر ضرورت افزایش اعتماد سازی در جامعه تاکید کرد انجمن متخصصان روابط عمومی بر ضرورت افزایش اعتماد سازی در جامعه تاکید کرد
انجمن متخصصان روابط عمومی با انتشار بیانیه ای به مناسب 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این روز به تمامی دست اندرکاران روابط عمومی در کشور بر لزوم افزایش اعتمادسازی در جامعه بین دولت و مردم در شرایط فعلی تاکید کرد.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 08:00

به بهانه روز ارتباطات و روابط عمومی/ دغدغه های یک کارشناس روابط عمومی به بهانه روز ارتباطات و روابط عمومی/ دغدغه های یک کارشناس روابط عمومی
مدیران بسیاری از سازمان‌ های دولتی با کارکردها، قدرت و اثربخشی روابط عمومی آشنا نیستند و این موضوع باعث شده "مأموریت‌های روابط عمومی" از اولویت‌های آنها نباشد، در حالی که در یک سازمان پویا و مردمی، روابط عمومی نقش محوری ایفا می‌کند و متاسفانه زمانی که چنین نقشی را از روابط عمومی نخواهیم، روز بروز دچار ضعف بیشتر و ناتوانی در اجرای وظایف خطیر می‌شود و اینگونه چرخه ضعف روابط عمومی شکل می‌گیرد.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 22:53

آقایان روابط عمومی تعطیل شد آقایان روابط عمومی تعطیل شد
در حال حاضر بعد از سیاست کوچک سازی دولت، روابط عمومیها با چالش جدید مواجه شدند خصوصا در مجموعه وزارت کشور و استانداری ها ، آن هم تنزل جایگاه اداری در ساختار سازمانی ست. این اتفاق باعث شد در خیلی استانداری ها از جمله استانداری گیلان مدیران کل روابط عمومی عطای این پست را به لقایش ببخشند.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 13:26

نقش روابط عمومی حرفه ای در ارتباط موفق بین سازمان و جامعه نقش روابط عمومی حرفه ای در ارتباط موفق بین سازمان و جامعه
روابط عمومی ها با عملکرد حرفه ای و استفاده از فن آوری های نوین می توانند کارآمدی خود را در تحقق اهداف و وظایف سازمانی به خوبی نشان دهند و در تحقق اهداف حرفه‌ای و ارتباط دوسویه و توام با موفقیت بین سازمان و جامعه گام بردارند.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:54

یک بام و دو هوای ما در برخورد با شبکه های اجتماعی یک بام و دو هوای ما در برخورد با شبکه های اجتماعی
سید محمد حسین استاد برخورد این روزهای مسئولین با فضای مجازی را یک بام و دو هوایی دانست که نشان از نگاه غیر تخصصی به حوزه رسانه و فضای مجازی دارد که گسترش آن نه تنها کمکی به حل مشکلات نخواهد کرد، بلکه موجب خدشه به اعتماد مردم خواهد شد.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:53

روابط عمومی؛ هزارتوی فرصت‌ها در جنگ روانی روابط عمومی؛ هزارتوی فرصت‌ها در جنگ روانی
جایگاه روابط عمومی مدت‌ها است که در سازمان‌ها و ادارات گم شده است و باید در این زمان که بیشتر از پیش نیازمند حضور موثر آن هستیم، در جهت تقویت و اثرگذاری بهتر این نهاد بزرگ و موثر گام برداریم؛ گام‌هایی که روح و ذهن مخاطبان را در مقابل پروپاگاندای دشمنان سیراب می‌گردانند تا نفوذ یاس در جامعه رقم نخورد.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:51

ارتباطات مغز سازمان ارتباطات مغز سازمان
آنچه مسلم است روابط عمومی ها می توانند با ترکیبی از تجربه، دانش و ارتباطات خود فضای آرامی را برای مجموعه خود به ارمغان آورده و همچنین در راستای برندسازی، افزایش بازاریابی و فروش، گستردگی ارتباطات و رفع موانع بیرونی برای پیشبرد اهداف عالی سازمان گام برداشته و نقش کلیدی و مهمی را ایفا کند.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:30

روابط عمومی صنعت بیمه؛ مطالبه گر و هوشیار روابط عمومی صنعت بیمه؛ مطالبه گر و هوشیار
وقت آن رسیده است که هر عضو روابط عمومی در صنعت بیمه چراغی شود در ذهن جامعه در جهت فرهنگ سازی و آگاه سازی نسبت به بیمه، تعاریف آن، حقوق بیمه گذار و فرآیند خسارت دهی و نیز لزوم وجود بیمه در سبد خانوار را برای چندمین بار و این بار در شکل هایی تاثیر گذارتر متذکر شود.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:05

روابط‌عمومی؛ متهم ردیف اول روابط‌عمومی؛ متهم ردیف اول
افکار عمومی کشور در‌حال‌حاضر به‌شدت نگران و ملتهب است. به نظر می‌رسد در چنین فضایی رویکرد روابط‌عمومی‌ها باید به سمت اعتمادسازی باشد و به‌جای هزینه کردن بودجه خود در تبلیغات محض، روی راهکارهای نوین ارتباطی مؤثر که بتواند اهداف و آسیب‌های ذکر شده را جبران کند تمرکز کنند.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 16:37

ایجاد آگاهی بیمه ای، بایسته ای برای این صنعت ایجاد آگاهی بیمه ای، بایسته ای برای این صنعت
واقعیت این است که اطلاع رسانی دقیق، مناسب و درست از هر طریقی و به هر صورتی، باعث انباشت دانش و متعاقب آن ایجاد آگاهی در جامعه می شود و مسلم است که اطلاع رسانی منطقی، و متاثراز حقیقت نه تنها موجد و موجب ایجاد دانش و زایش معرفت می شود بلکه با تکرار و تداوم این فرایندمی توان به ایجاد و تشکیل هنجارهای درست در جامعه امیدوار بود.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 13:49

تعاونی‌ها و روابط عمومی - ضرورت رفتار حرفه‌ای در عصر ارتباطات تعاونی‌ها و روابط عمومی - ضرورت رفتار حرفه‌ای در عصر ارتباطات
ترسیم چهره‌ای مطلوب از سازمان‌بخشی از وظایف ذاتی روابط عمومی به شمار می‌رود. هر تشکیلات تجاری در این عصر رقابت آزاد، به رشد، کامیابی و تسلط بر بازار میل دارد و شک نیست که امروز روابط عمومی بر فایده رفتار حرفه‌ای در مواجه با فرصت‌ها، محدودیت‌ها و تقاضاهای مطرح واقف است، منش و رفتاری که خود مستلزم تعمق در راهبردهای اتخاذی نسبت به ارتباطات درون و برون‌سازمانی است.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 13:28

چالش روابط عمومی و رسانه ها چالش روابط عمومی و رسانه ها
بسیاری از مدیران روابط عمومی همواره تلاش دارند که سازمان مطبوع و مقام ارشد آن و یا محصولات و خدمات خود را در هر فرصتی رسانه ای کنند. از انتشار آگهی بطور گسترده گرفته تا انجام مصاحبه ها و کنفرانس های خبری. این بدترین شیوه کارکرد روابط عمومی است. انتخاب رسانه، زمان و محتوا از ارکان اصلی شناخت علم ارتباطات است.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 12:34

روابط عمومی محرک جذب سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی! روابط عمومی محرک جذب سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی!
روابط عمومی بخش، معدن و صنایع معدنی در شرایط کنونی کشور می توانند جذب سرمایه نماید و برای کمک به اقتصاد و تولید ملی موثر باشند، این کار توسط روابط عمومی ها رنگ و بوی حقیقی خواهد یافت و با برنامه ریزی و اجرای سیاست های نظامند می توان یک کمک رسان و محرک برای جذب سرمایه و تولید ملی باشد.
سه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 - 14:01

روابط عمومی، تصویرگران واقعی سازمان ها روابط عمومی، تصویرگران واقعی سازمان ها
باور دارم روابط عمومی نه تنها چشم و گوش و زبان دستگا ه ها و مدیران بلکه تصویری تمام نما از شخصیت آنهاست. روابط عمومی تنها یک علم نیست، هنر است. هنر ارتباطی. روابط عمومی مجموعه ای است از خلاقیت ها.
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 - 10:01

 14یافته‌ مهم ایسپا در سال 1397 14یافته‌ مهم ایسپا در سال 1397
آن‌چه پیش‎رو می‌آید مهم‌ترین یافته‌های این مرکز در سالی که گذشت را مرور می‌نماید. امید است در پایان هرسال با انتشار مهم‌ترین یافته‌ها گام جدیدی در مسیر سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و آینده پژوهی برای مسئولان، صاحب‌نظران و خبرنگاران و عموم مردم برداشته شود.
شنبه، 17 فروردین 1398 - 12:07

درسی از بهار/ بیاییم سنگ تمام بگذاریم درسی از بهار/ بیاییم سنگ تمام بگذاریم
بیاییم به مثابه بهار برای دیگران سنگ تمام بگذاریم، سنگ را از مسیر و پیش روی افراد برداریم و در کار دیگران سنگ اندازی نکنیم و یار و یاور دیگران باشیم.
یکشنبه، 11 فروردین 1398 - 23:08

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند


  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  استاندار ایلام: روابط عمومی ها القاگر آرامش حقیقی به جامعه باشند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی