درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 14:33   

انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود

  انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟

  چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟


ادامه ادامه مطلب دو

فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها

  فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها


ادامه ادامه مطلب سه

«کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد

  «کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد
  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر
  دیدار مدیرعامل بانک رفاه کارگران با وزیر صنعت، معدن و تجارت
  تأکید معاون اول رییس جمهور در نشست شورای‌ عالی اجرای سیاست های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی: بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد کشور باشد
  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود
  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد
  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی
  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
عرصه روابط‌عمومی در طول دهه‌های متمادی تغییر کرده است و این حوزه در طول یک سال اخیر به دلیل شرایط ناشی از کرونا و تلاش کسب‌وکارها برای حفظ روابط با مشتریان به سرعت تغییر کرده است. با این حساب برندها نیاز به استفاده از ترندهای مناسب روابط‌عمومی برای ماندگاری در این حوزه از کسب‌وکار دارند.
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 11:23

روابط عمومی در سازمان چه می‌کند؟ روابط عمومی در سازمان چه می‌کند؟
طی بیش از ۷۰ سالی که اولین ساختار روابط عمومی در آبادان توسط شرکت نفت ایران و انگلیس ایجاد شد تاکنون این پدیده در ایران فراز و نشیب‌های زیادی را از سر گذرانده و در برخی سازمان‌ها به موفقیت‌هایی دست یافته است و در برخی سازمان‌ها هنوز مبتنی بر «نظام ارباب و رعیتی» عمل می‌کند اما امیدواری به پایدار شدن صحیح این نهاد مدنی درون سازمان‌ها که می‌تواند تضمین کننده «نشاط و سرزندگی» باشد و مانند «سطل آب یخ» برای ساختارهای خواب آلوده اداری عمل کند بیش از گذشته وجود دارد.
یکشنبه، 3 اسفند 1399 - 15:58

ساختارسازی در روابط عمومی ابرپالایشگاه ستاره خلیج‌فارس ساختارسازی در روابط عمومی ابرپالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
کار کردن در حوزه‌ی روابط عمومی آنگاه‌که به صنعت، آن‌هم صنعت حیاتی و حساس نفت گره می‌خورد، دشواری‌های کار را بیشتر می‌کند و چالش‌های فراوانی را در پیش‌ رو قرار می‌دهد و نیاز است که با ظرافت، صبر و دقت بیشتری امور پیگیری شود.
یکشنبه، 19 بهمن 1399 - 13:18

روابط‌عمومی‌ها، ارگان هدایت‌ کننده هستند روابط‌عمومی‌ها، ارگان هدایت‌ کننده هستند
روابط‌عمومی‌ها اقدامات خوبی به منظور تقویت روحیه‌ی همبستگی و افزایش تاب‌آوری در جامعه، تقویت آرامش فکری و روحی جامعه، آموزش و مسئولیت اجتماعی انجام داده اند.
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 - 17:13

نقش بی بدیل روابط عمومی ها در مقابله با ویروس کرونا نقش بی بدیل روابط عمومی ها در مقابله با ویروس کرونا
امروزه بیشتر متخصصان حوزه علوم ارتباطات، روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی مطمئن میان مردم و نهادهای حاکمیتی در کشورها می دانند و در عصر حاصر که ویروس کرونا زندگی عادی مردم را تحت الشعاع خود قرار داده است حوزه های مختلف روابط عمومی در هر سازمانی به عنوان یک واسطه بی نظیر و اثرگذار در جهت اطلاع رسانی به مردم شناخته شده که به راحتی می توانند پیام های بهداشتی معتبر، اطلاعات مهم از مراکز درمانی و سایر اقداماتی که با جان و زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد را به مردم منعکس و انتقال نمایند.
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 - 16:40

نگاهی به نظارت "سالاری " بر 3070 نگاهی به نظارت "سالاری " بر 3070
دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به عنوان مدعی‌العموم آستین بالا زده‌ و در ارائه خدمات غیرحضوری، مدیران کل ستادی و استانهای این سازمان را احضار می کند و خواستار توضیح درباره عملکردشان در حوزه اجرایی شدن طرح 3070 می‌شود.
سه شنبه، 30 دی 1399 - 14:22

نقش و اثر روابط‌عمومی بر رشد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نقش و اثر روابط‌عمومی بر رشد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
روابط‌عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، از سال 1342 یعنی زمان آغاز به کار این شرکت، تلاش کرده وظایف خود را به درستی انجام دهد. با آغاز حفاری های معدن، لزوم ایجاد روابط‌عمومی مورد توجه قرار گرفت اما در آغاز، کارها بیشتر رفع مشکلات واحدهای اکتشافی، فنی و اطلاع رسانی بود.
چهارشنبه، 24 دی 1399 - 18:59

پاسخگویی عمومی و روابط عمومی پاسخگو پاسخگویی عمومی و روابط عمومی پاسخگو
روابط عمومی پاسخگو با برداشتن حصارها و دیوارها و مرزبندی ها، و برقراری ارتباطات دوسویه، اولا سعی می کند با خوش اخلاقی، شنونده خوبی باشد و ثانیا تلاش می کند تا خود به عنوان مدعی العموم، پیگیر رفع مشکلات و نارسایی ها باشد.
سه شنبه، 16 دی 1399 - 18:13

راهبرد ویژه هلدینگ خلیج فارس در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی راهبرد ویژه هلدینگ خلیج فارس در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی
هلدینگ خلیج فارس در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود ۵ پروژه خدمات محور با اعتبار حدود ۳۰۰ میلیارد ریال را برای سال ۹۹ در دستور کار قرار داده که این طرح‌ها، شامل توانمندسازی دانش آموزان مستعد و با بضاعت علمی در بندر ماهشهر، تأسیس و راه‌اندازی کانون‌های تعالی خانواده، حمایت از طرح‌های کارآفرینی و اشتغال محور به‌منظور توانمندسازی صنایع کوچک، ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های دچار بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج و خدمات ورزشی برای نوجوانان و جوانان در مناطق محروم ماهشهر است.
یکشنبه، 14 دی 1399 - 12:43

انسان‌هایی که دائما درگیری ذهنی دارند؟!؟! انسان‌هایی که دائما درگیری ذهنی دارند؟!؟!
ذهن و فکر شما باید رو به جلو و ساختن آینده ای شاد و درخشان و موفق باشد نه اینکه پر شده باشد از خاطرات منفی و اخبار آزار دهنده. تا می توانید اخبار بد و سخت و ناراحت کننده و منفی گوش ندهید و نخوانید. چون اول به روح و جسم خود آسیب می زنید.
چهارشنبه، 10 دی 1399 - 19:45

روابط عمومی و شناخت جامعه پیرامونی روابط عمومی و شناخت جامعه پیرامونی
در جمع‌بندی این دوره از آثار ارسالی مدیران روابط عمومی کارخانه ها، موسسه ها و شرکت ها و...! در امر تولید محتوای مدیا که شامل فیلم های کوتاه مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشن گرافیک و...! به یک نکته حائز اهمیت می رسیم که متاسفانه در این دوره هم با انبوهی از آثار ضعیف، تکراری و حتی نازل مواجه شدیم.
دوشنبه، 8 دی 1399 - 10:46

عمده فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ شرکت فولاد اکسین عمده فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ شرکت فولاد اکسین
در این سال‌های منتهی به سال 1400 با رشد سرسام‌آو‌ر دو پدیده متضاد و عجیب دست‌ساز مدیریت بشر روبرو هستیم و شاید می‌توان گفت دو پانتومی غافلگیرکننده: شبکه‌های اجتماعی و در بستر اینترنت و دوم بیماری همه‌گیر کرونا.
یکشنبه، 7 دی 1399 - 14:49

رقصی چنین میانه میدان، در پست بندرعباس رقصی چنین میانه میدان، در پست بندرعباس
رقص و طرب این مدیر روابط عمومی که وظیفه بسیار خطیر ایجاد و توسعه ارتباطات و به سخنی دیگر اداره وجه ارتباطی پست را در استان برعهده داشته است، از سوی افراد مختلف، واکنش های گوناگونی داشته است. نخستین برداشت از سوی شرکت ملی پست، مبنی بر این بوده است که ایشان، رفتاری خلاف عرف اداری داشته و به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع شده است.
جمعه، 5 دی 1399 - 12:59

اگر تغییر نکنید؛ تعویض می شوید! اگر تغییر نکنید؛ تعویض می شوید!
با تلاش های مدیران روابط عمومی متخصص و اساتید در سطح مراکز مطالعاتی و دانشگاهی، مقوله روابط عمومی مدرن و همچنین نهادینه کردن اهمیت تنویر افکارعمومی در فرآیند مشتری مداری با بهره گیری از ابزارهای در اختیار روابط عمومی پایه گذاری شد و با تغییرات به وجود آمده در ساختار و اثربخشی رسانه ها که در پی قدرت گرفتن شبکه های اجتماعی به وجود آمده بود، گام های موثری در جهت معرفی و فروش تولیدات، محصولات و خدمات از طریق کانال های ارتباطی و کسب موفقیت سازمان ها در اطلاع رسانی برنامه های اجرایی برداشته شد.
یکشنبه، 30 آذر 1399 - 16:20

بررسی پدیده ای نوظهور میان روابط عمومی های ادارات: مدیران حقیقی، عملکردهای مجازی بررسی پدیده ای نوظهور میان روابط عمومی های ادارات: مدیران حقیقی، عملکردهای مجازی
با تبدیل مخاطبان فیزیکی به مراجعات آنلاین و تولید محتوا بطور یکجانبه و عملکرد ضعیف برخی سازمان ها مخاطبان را از پی جویی اخبار، بی انگیزه نموده و حجم انتشار اخبار زرد را مضاعف کرده است.
جمعه، 28 آذر 1399 - 01:03

آیا ارتباطات مردمی با روابط عمومی تفاوت دارد؟!؟!؟ آیا ارتباطات مردمی با روابط عمومی تفاوت دارد؟!؟!؟
هدف اصلی از نگارش این سطور چالش برانگیز، توجه دادن مدیران سازمان ها و جامعه دانشگاهی کشور به این نکته است که حتی الامکان در استفاده از واژگان مزبور و خصوصا وقتی که می‌خواهند چارت و ساختار سازمانی طراحی و تعریف نمایند تمام جوانب امر را در نظر گرفته و شایسته گزینی و شایسته سالاری را فراموش نکنند. چنانچه در آینده فرصتی پیش آید، واژگان فوق را با یک مطالعه تطبیقی، بیشتر مورد موشکافی قرار می‌دهیم.
دوشنبه، 17 آذر 1399 - 17:05

اصلاح فرهنگ بیمه ای، وظیفه روابط عمومی ها اصلاح فرهنگ بیمه ای، وظیفه روابط عمومی ها
وظیفه روابط‌عمومی‌ها در صنعت بیمه با وجود همه کاستی‌ها و ضعف‌ها و نوع معیشت مردم چیست؟ اگر از من بپرسید که راهکار و چاره چیست شاید اولین چیزی که به ذهن خطور کند و پاسخی برای آن بیایم اصلاح فرهنگ بیمه‌ای است. اصلاح فرهنگ بیمه‌ای آن هم به شکل بنیادی و پایه‌ای می‌تواند دریچه‌ای باشد برای باز شدن مسیر پر پیچ و خم بیمه.
پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 22:07

روابط عمومی «چشم‌انداز» سازمان را درست می‌کند روابط عمومی «چشم‌انداز» سازمان را درست می‌کند
گاهی ما در روابط عمومی در کار خبری مبالغه می‌کنیم اما مبالغه را متناسب با موضوع می‌کنیم در حدی که به نمایش بهتری در بیاید نه اینکه واقعیت از بین رفته باشد. بحث فیلترهای ذهنی هم بسیار مهم است؛ همه ما عموماً با هر موضوعی که مواجه می‌شویم یک شابلون در ذهن داریم که اگر از آن عبور کند حسی به آن پیدا می‌کنیم و اگر عبور نکند اصلاً قبولش نداریم بنابراین ما باید مطالب را بدون فیلتر بشنویم و در بدو ورود هیچ‌چیزی را فیلتر نکنیم.
یکشنبه، 9 آذر 1399 - 00:35

آش شله قلم کاری به نام روابط عمومی شهرداری مشهد آش شله قلم کاری به نام روابط عمومی شهرداری مشهد
روابط‌عمومی در سازمان های متعدد تعاریف گوناگونی دارد و به صورت کلی همه تعاریف در مجموع یک خروجی را هدف قرار می دهند اما تعریف روابط عمومی در شهرداری مشهد از رنگ و بوی متفاوتی برخوردار است که می توان آن را «آش شله قلم کار» نامید.
سه شنبه، 4 آذر 1399 - 08:11

سایه عمیق کرونایی و لزوم تغییرات در شیوه مدیریت روابط‌عمومی ها سایه عمیق کرونایی و لزوم تغییرات در شیوه مدیریت روابط‌عمومی ها
از جمله وظایف مهم و اساسی روابط عمومی‌ها بویژه در شرایط ویروس کرونا که قابلیت انتشار گسترده نیز دارند، اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و صحیح است که این وظیفه را می‌توان در کنار انجام کارهای پژوهشی، تولید و تحلیل محتوای موثر، افکارسنجی، مردم‌داری و مردم مداری، تبلیغات و برقراری پل‌های ارتباطی موثر با جامعه هدف، جزء مهمترین و اصلی‌ترین وظایف روابط‌عمومی برشمرد.
پنجشنبه، 22 آبان 1399 - 20:29

مدیر روابط عمومی نداجا درگذشت مدیر روابط عمومی نداجا درگذشت
رضا اقسامی مدیر روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، صبح امروز به دلیل ابتلا به کرونا، دار فانی را وداع گفت.
جمعه، 16 آبان 1399 - 14:30

 روابط‌عمومی زیبا ؛ روابط‌عمومی پاسخگو روابط‌عمومی زیبا ؛ روابط‌عمومی پاسخگو
کمیت و کیفیت فعالیتها و تلاش روابط‌عمومی هر سازمان در امر پاسخگویی (هم به نیازها و انتظارات مردم از آن دستگاه و هم به پرسشهای آنان) می تواند بیانگر میزان زیبایی و خوب بودن و موفقیت آن روابط عمومی و همچنین میزان زیبایی و خوب و موفق بودن مدیریت در آن سازمان محسوب شود.
جمعه، 16 آبان 1399 - 13:26

بازنشر/ او به درد شما نمی خورد! بازنشر/ او به درد شما نمی خورد!
می گوید: برای سازمان مان یک نفر برای مدیریت روابط عمومی می خواهیم، کسی سراغ نداری؟ می گویم: جوانی بسیار توانمند و لایق هست که خیلی هم خوش اخلاق و خنده روست و تحمل و صبر زیادی هم دارد و همه به صداقت و درستکاری می شناسندش و او را امین می دانند، اما نمی دانم برای فضای کاری شما مناسب باشد یا نه..
سه شنبه، 13 آبان 1399 - 12:04

موفقیت بین المللی علمی حسن خسروی مشاور عالی خبرگزاری اقتصادی ایران موفقیت بین المللی علمی حسن خسروی مشاور عالی خبرگزاری اقتصادی ایران
یکی از راه های مهم ارتقای سرمایه اجتماعی آن است که دیوان محاسبات کشورها از یک ساختار اداری و پرسنلی قوی آموزش دیده و دانا در حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات برخوردار بوده و از تکنولوژی و فضای مجازی و خصوصا رسانه های مکتوب و غیر مکتوب برای ارتباط و تعامل مستمر و موثر با مردم برخوردار باشند.
جمعه، 9 آبان 1399 - 23:21

روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها! روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!
این تخم لق را دولت‌های پنجم و ششم در دهان معدودی از رسانه‌ها شکستند تا اقتصاد را بر آنچه که هست ترجیح دهند و با دریافت رپرتاژ آگهی‌ها یکی از دو چشم خود را که واقعیت‌نگر بود به‌مرورزمان از دست بدهند و ستون‌های نقد و نظر منصفانه را کفن‌ودفن کنند که ازاین‌رو نحوه انتخاب مسئولان روابط‌عمومی هم به‌طور کل تغییر یافت تا به نحوی فارغ از شرح وظایف تنها از روی تقرب با مدیران انتخاب و منصوب شوند!
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 15:57

نقش روابط عمومی در شناخت و تکامل مدیریتی نقش روابط عمومی در شناخت و تکامل مدیریتی
روابط عمومی به دلیل ایجاد و حفظ ارتباط بین حمایت عمومی و توجه مضاعف مدیریت سازمانی برای مسئولیت اجتماعی و هدایت معیارهای شخصی رفتاری شایسته احترام است.
یکشنبه، 14 آبان 1391 - 06:39

ضعف روابط عمومی پاشنه آشیل استانداری خوزستان است ضعف روابط عمومی پاشنه آشیل استانداری خوزستان است
اگر قرار است مُستند سازی و تصویر سازی مناسبی از عملکرد و اقدامات استانداری خوزستان صورت گیرد خانه تکانی رویکردی در روابط عمومی و تیم رسانه ای استانداری خوزستان امری لازم و ضروری است.
چهارشنبه، 23 مهر 1399 - 23:22

وظایف، رسالت‌ها و حساسیت‌های روابط عمومی‌ها وظایف، رسالت‌ها و حساسیت‌های روابط عمومی‌ها
روابط عمومی کارآمد با تغذیه اطلاعاتی مدیران، قدرت تصمیم گیری‌های درون و برون سازمانی آنان را افزایش داده و به عنوان بازوی اصلی و اساسی مدیریت عمل می کند و برنامه‌ریزی برای رهبران فکری توسط روابط عمومی کارآمد با برنامه‌ریزی ویژه برای رهبران فکری می تواند افکارعمومی را هدایت کند.
یکشنبه، 20 مهر 1399 - 10:59

 نواقص نظام پیشنهادات و مشکل روابط عمومی‌ها نواقص نظام پیشنهادات و مشکل روابط عمومی‌ها
اگر روابط‌عمومی‌ها در کنار بخش کنترلی و نظارتی وظایف خود را به درستی انجام دهند و مدیران را به طور دقیق‌تری در جریان واقعیات و جزئیات امور قرار گیرند، نه‌تنها بخش عمده‌ای از نواقص و معایب اداری به خودی خود برطرف خواهد شد، بلکه از بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اداری نیز پیشگیری می‌شود.
جمعه، 11 مهر 1399 - 13:15

تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
در فرم سنتی روابط عمومی، انتقال اطلاعات به طور ناقص صورت می‌گیرد و هزینه‌های زیادی صرف اشتباهات می‌شود. به اعتقاد دکتر مارلو، این اشتباهات و افزایش هزینه‌ها سبب شده تا کارگزاران روابط عمومی به استفاده از خدمات فناوری اطلاعات به ویژه روابط عمومی الکترونیک گرایش بیشتری پیدا کنند.
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 05:22

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جلسه کمیته روابط عمومی زنجیره فولاد برگزار شد


  اپلیکیشن خبری «تهران رسانه» در راه است


  تغییر مدیریت یا مدیریت تغییر در سازمان ها


  چرا رساندن اطلاعات دقیق به مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود؟


  نشست ویدئو کنفرانس کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد


  بررسی نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا


  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد


  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد


  فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها


  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد