درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 19:50   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!

  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


ادامه ادامه مطلب دو

از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی

  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

واتساپ ارسال مجدد پیام‌ها را محدود می‌کند

  واتساپ ارسال مجدد پیام‌ها را محدود می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ده گام موفقیت روابط عمومی
  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی: روابط عمومی را نهاد ایجاد و نهادینه‌سازی گفتمان توسعه می‌دانم
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران
  واتساپ ارسال مجدد پیام‌ها را محدود می‌کند
  اکوادور می‌خواهد آسانژ را از سفارت بیرون کند
  با تسهیلات خرید دین بانک ملّی ایران، دین خود را بپردازید!
  سیاست وزارت ارشاد واگذاری امور به صنوف مطبوعاتی است
  جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها
  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی
  قانون 15دقیقه چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

روابط عمومی در تحریم روابط عمومی در تحریم
روابط عمومی های صنعت هواپیمایی کشور، زمانی می توانند اطلاع رسانی شفاف و به دور از هرگونه توجیه پذیری داشته، مشکلات پروازی را به عهده گرفته و دائم جهت رفع آن بکوشند، که بازوی اجرایی سالم و صحیح (ناوگان حمل و نقل توسعه یافته و جدید) در حال عملیات پروازی بوده باشد و این در شرایطی است که، کماکان، متقاضیان مسافرت هوایی، شاهد نابسامانی در شبکه تأمین بلیت، تأخیر پروازهای طولانی، ارائه خدمات نه چندان مطلوب در سفرهای هوایی و نگرانی از سوانح هوایی و تأمین ایمنی پرواز، هستند.
شنبه، 30 تیر 1397 - 11:17

مدیریت و دکتر نطقی مدیریت و دکتر نطقی
روابط عمومی بر شالوده فلسفه مدیریت نو است؛ این امر نشان می دهد که مسئولیت مدیران وسعت زیادی یافته است. روابط عمومی مدیران را در پذیرش این مسئولیت یاری می کند.
سه شنبه، 8 مرداد 1392 - 17:30

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی
جایگاه تاثیرگذار دکتر نطقی در بنای اولیه ساختمان روابط عمومی در کشور ما کاملا روشن است
سه شنبه، 27 تیر 1391 - 11:30

آموزش اساس مدیریت بحران آموزش اساس مدیریت بحران
روابط عمومی ها به عنوان بازوی ارتباطی سازمانها نقش بسیار مهمی در مدیریت بحران دارند که جلوه های خود را هم قبل و هنگام و پس از بحران بخوبی نشان می دهد، در واقع در سه مرحله می توان این موضوع را مور د بررسی قرار داد.
چهارشنبه، 20 تیر 1397 - 13:39

 وظیفه روابط عمومی، توجیه گری و بوقچی ناشنوا بودن برای سازمان نیست! وظیفه روابط عمومی، توجیه گری و بوقچی ناشنوا بودن برای سازمان نیست!
روابط عمومی صدا و سیما در هنگام بروز چنین وضعیتی چه وظیفه ای دارد؟ آیا یک «مسئول»ِ «روابط عمومی»ِ «مردم مدار»، وظیفه دارد تا رفتار نادرست سازمان متبوع خود را در تحریک افکار عمومی و پخش اعترافگیری با انواع سفسطه توجیه کند و یا برای صدا و سیما شریک جرم بتراشد؟
چهارشنبه، 20 تیر 1397 - 11:25

روابط عمومی ها بدانند شفاف سازی ، گزارش عملکرد نویسی نیست روابط عمومی ها بدانند شفاف سازی ، گزارش عملکرد نویسی نیست
روابط عمومی ها برای شفاف سازی، دست از گزارش عملکرد نویسی های فرمایشی بردارند. انتشار گزارش عملکرد برای بافت " موقعیت عادی " مناسب است. روابط عمومی حرفه ای برای مدیریت راهبردی ارتباطات سازمانی به منظور "باز امید آفرینی" و برگشت آرامش منجر به اعتماد در افکار عمومی؛ باید برنامه ارتباطات و استراتژی "بافت موقعیت ارتباطی هشدار "را طراحی و اجرا کنند.
یکشنبه، 17 تیر 1397 - 09:58

مدیر کل روابط عمومی تامین اجتماعی: رسانه ملی در جهت صداقت گام بردارد مدیر کل روابط عمومی تامین اجتماعی: رسانه ملی در جهت صداقت گام بردارد
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با انتقاد از برخی حاشیه سازیها توضیحاتی را در رابطه با پخش مطلبی در یک بخش خبری،توضیحاتی ارائه داد.
پنجشنبه، 14 تیر 1397 - 17:01

 انتشارات مطلوب در روابط عمومی انتشارات مطلوب در روابط عمومی
کارگزار روابط عمومی علاوه بر متن باید بتواند به خوبی محتوای گرافیکی، صوتی و تصویری تولید کند. هر کدام از این موارد حداقل هایی را می طلبند و با رعایت حداقل ها می توان از اثربخشی فعالیت های روابط عمومی کسب اطمینان کرد.
دوشنبه، 19 خرداد 1393 - 20:24

 روابط عمومی استانداری یزد به اداره کل ارتقا یافت روابط عمومی استانداری یزد به اداره کل ارتقا یافت
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد از ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی این نهاد به اداره کل خبر داد.
پنجشنبه، 24 خرداد 1397 - 23:05

برای ناصر روابط عمومی ایران برای ناصر روابط عمومی ایران
آنها که روابط عمومی را لبخند معنا می کنند، بدون هیچ تردیدی حق دارند ناصر رزاق منش را جلوه ای از یک کارگزار همیشه متبسم عرصه روابط عمومی قلمداد کنند.
سه شنبه، 22 خرداد 1397 - 16:11

علی (ع)، مدیریت و روابط عمومی علی (ع)، مدیریت و روابط عمومی
امام‌ علی‌ (ع) می‌فرماید: ای‌ مردم‌، همانا سزاوارترین‌ فرد به‌‌ امر خلافت‌ و مدیریت‌، کسی‌است‌ که‌ در اجرای‌ امور تواناترین‌ و در فهم‌ مسائل‌ داناترین‌ به‌ فرمان ‌خداوند باشد. چون یکی‌ از آفات‌ جدی‌ مدیریت‌ برکناری‌ و واپس‌ نهادن‌ انسان‌های‌ آگاه‌ و با فضیلت‌ است.
یکشنبه، 19 شهریور 1396 - 07:34

سند راهبردی روابط عمومی آذربایجان غربی رونمایی شد سند راهبردی روابط عمومی آذربایجان غربی رونمایی شد
تدوین این سند با صرف 30 جلسه کارشناسی از ابتدای سال 96 توسط تیم کمیته تدوین شروع شد و امسال همزمان با روز روابط عمومی شاهد رونمایی از این سند برای اولین بار در سطح کشور هستیم که بصورت کتاب منتشر گردید البته قبلا سند راهبردی روابط عمومی های استان یزد تدوین شده ولی بصورت کتاب منتشر نشده بود.
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 14:03

نقش قابل توجه روابط عمومی ها درتصمیم گیری های مدیریتی سازمان نقش قابل توجه روابط عمومی ها درتصمیم گیری های مدیریتی سازمان
نگاه فعلی به روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در کشور با اجرایی شدن برخی توجهات می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد.
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 07:52

شبکه هوشیاری ارتباطی روابط‌ عمومی‌ها شبکه هوشیاری ارتباطی روابط‌ عمومی‌ها
حضور هوشمندانه مدیران روابط عمومی در دنیای متکثر امروز و عصر حاضر بیش از پیش احساس می‌شود تا بتوان در لایه‌های مختلف و طبقات گوناگون اجتماع سطح و گستره نفوذ روابط عمومی را گسترش داد.
سه شنبه، 1 خرداد 1397 - 08:38

اهم فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن اهم فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن
امور روابط عمومی و بین الملل سازمان نظام مهندسی معدن ضمن انجام امور جاری خود با گسترده شدن فعالیت های ‌سازمان ، ‌از سال 1390 فعالیت خود را در قالب ساختار سازمانی مصوب انجام می دهد. این امور در سازمان مرکزی و 31 مرکز استانی مستقیما زیر نظر رئیس سازمان فعالیت می کند.
سه شنبه، 1 خرداد 1397 - 08:31

تحول در دنیای روابط عمومی با گسترش ابزارهای ارتباطی پرسرعت تحول در دنیای روابط عمومی با گسترش ابزارهای ارتباطی پرسرعت
هر گونه تحول و نوآوری در عرصه اطلاعات و ارتباطات می‌تواند روابط عمومی‌ها را با افق‌ها جدیدی از فعالیت‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی درون و برون سازمان روبرو کند. شرط لازم، در این راستا آن است که روابط عمومی‌ها به خوبی با تکنولوژی‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی آشنا شده و توان و ظرفیت خود را برای استفاده از این فن آوری‌ها افزایش دهند.
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 07:57

ما روابط عمومی ها!! ما روابط عمومی ها!!
به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان هر کاری می کنیم هرجایی که رئییس یا وزیر بگوید می رویم، انواع و اقسام پروتکل های تشریفاتی و آداب و رسوم پرچم و لوگوتایپ و جایگاه وتشکیلات و ساختار و سازمان و... را می شناسیم، اما اگر هواپیمای حامل یک مدیر یا کارمند مامور، اوج نگیرد یا خوب فرود نیاید، این ماییم که مقصریم، ما روابط عمومی ها!
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 00:53

شعار بانک ملت در سال 97: روابط عمومی پویا و بینا شعار بانک ملت در سال 97: روابط عمومی پویا و بینا
همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور حسن روستا، رییس هیات مدیره بانک ملت، از شعار اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک در سال ۹۷ رونمایی شد.
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 - 20:20

چرا به روابط عمومی تکیه کنیم؟ چرا به روابط عمومی تکیه کنیم؟
صنعت روابط عمومی در ایران در دهه اخیر جایگاه خاصی پیدا کرده و به یکی از موضوعات مهم کشور تبدیل شده است. همچنین کارگزاران روابط عمومی، آن را طریقه مناسب و مطمئنی برای جلب رضایت مخاطب و مشتری یافته اند.
شنبه، 26 خرداد 1397 - 14:42

روابط عمومی؛ نقطه تلاقی علم ، فرهنگ و هنر روابط عمومی؛ نقطه تلاقی علم ، فرهنگ و هنر
روابط عمومی ها را شاید بتوانیم نقطه تلاقی علم ، فرهنگ و هنر بدانیم. جایی که هم دانش لازم دارد هم اخلاق و هنرمندی می خواهد تا موفقیت یک سازمان را شکل دهد.
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 - 07:44

گذری بر روابط عمومی بله قربان گو و نظری به روابط عمومی منتقد گذری بر روابط عمومی بله قربان گو و نظری به روابط عمومی منتقد
یک روابط عمومی خوب باید هواشناس خوبی باشد. هدف جلب رضایت رئیس است و بس. رئیس هر نظری دارد همان است. سازمان محترم است و رئیس محترم‏ تر. همکاران روابط عمومی بنده را ببخشند. این طنز تلخ را بسیاری از ما با تمام وجود درک کرده ‏ایم. روی کاغذ در هر سازمان و اداره و نهادی شرح وظایفی عالی و مترقی برای روابط عمومی در نظر گرفته شده است ولی در عمل حرف حرف رئیس است. باید رئیس مرکز تصاویر باشد باید نام و نشان رئیس در بحث اطلاع ‏رسانی پر رنگ باشد.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 19:05

پیام تبریک مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی
روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سختکوشانه تلاش کنند.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 16:24

روابط عمومی نتیجه تحولات جوامع و نظام‌های ارتباطی سازمان‌ها روابط عمومی نتیجه تحولات جوامع و نظام‌های ارتباطی سازمان‌ها
17می، روز ملی جهانی ارتباطات است. این روز که مصادف با 27 اردیبهشت ماه است، در ایران نیز به عنوان«روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» ثبت شده است. این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را در این دنیای جدید فناورانه و الکترونیک مورد توجه قراردهیم.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 00:19

بیانیه موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی بیانیه موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی
موسسه کارگزار روابط عمومی، در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کسانی که قلب شان برای اعتلای این کشور می تپد و دست و بازوی شان در مسیر توسعه و پیشرفت آن در کار و تلاش مداوم و سازنده است،‌ تبریک گفت.
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 10:57

روابط عمومی به روایت روز روابط عمومی روابط عمومی به روایت روز روابط عمومی
روز 27 اردیبهشت به نام روز ارتباطات و روابط عمومی در واقع سنگ محکی است برای روابط عمومی ها که بدانند در هزاره سوم در چه جایگاه و موقعیتی قرار گرفتند.
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1391 - 07:49

بررسی اجمالی علل و عوامل توسعه نیافتگی مطلوب روابط عمومی های دولتی در ایران بررسی اجمالی علل و عوامل توسعه نیافتگی مطلوب روابط عمومی های دولتی در ایران
وجود نگرش منفی مدیران عالی دستگاه ها و سازمان های دولتی و نیز مدیران رانتی و فاقد صلاحیت روابط عمومی نسبت به جایگاه ارزشمند این حرفه؛ بی تردید ماهیت و نوع فعالیت های تبلیغی و تشریفاتی و گرفتاری کارکنان و مدیران در روزمره گی هایی که فرصت برنامه ریزی استراتژیک، تحقیق و تحول را سلب می کند در ایجاد چنین نگرشی بسیار تاثیر گذار است.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 - 16:45

استاد برتر روابط عمومی کشور تقدیر می شود استاد برتر روابط عمومی کشور تقدیر می شود
دکتر حسینعلی افخمی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان استاد برتر روابط عمومی کشور معرفی شده و از سوی وزیر علوم مورد تقدیر قرار می گیرد.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 - 11:25

بر اساس نتایج یک تحقیق: آموزش علمی در حرفه ای شدن کارشناسان روابط عمومی خوزستان نقش دارد بر اساس نتایج یک تحقیق: آموزش علمی در حرفه ای شدن کارشناسان روابط عمومی خوزستان نقش دارد
یکی از پرسش هایی که غالبا در حوزه آموزش روابط عمومی و روزنامه نگاری مطرح است، میزان تاثیرگذاری آموزش های دانشگاهی و مراکز علمی کاربردی در پرورش نیروی حرفه ای و ماهر برای ادارات روابط عمومی است.
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 - 12:20

واکاوی نقش صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات واکاوی نقش صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات
در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست، بلکه فلسفه مدیریت است، که اگر ناکارآمد شود، مدیریت نیز فرسوده و ناکارآمد می شود.
شنبه، 15 اردیبهشت 1397 - 15:46

روابط عمومی بازتاب هویت سازمان است روابط عمومی بازتاب هویت سازمان است
امروزه نقش روابط عمومی برای سازمان ها استراتژیک محسوب می شود و به عنوان یک ابزار مدیریتی مبنای حرکت علمی و حرفه ای سازمان ها قرار گرفته است.
شنبه، 8 اردیبهشت 1397 - 14:22

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط


  مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد منصوب شد


  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است


  جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها


  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی


  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست


  ده گام موفقیت روابط عمومی


  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


  برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های سراسر کشور بیمه ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود