درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 11:41   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است

  افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چارچوبی برای مدیریت بازاریابی پایدار
  پیش به سوی بازاریابی پایداری
  پلیس ترکیه در مورد مرگ مشکوک خبرنگار روسی-آمریکایی تحقیق می‌کند
  فروش سهام عدالت تا سقف 60 درصد در بانک رفاه کارگران امکان پذیر است
  مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد
  عملکرد روابط عمومی و تلاش کارکنان فنی انتقال خون هرمزگان ستودنی است
  معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات: روابط عمومی پنجره ورودی به سازمان است
  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: بال «ارتباطات» از بال «عملکرد» بزرگ‌تر است
  وزیر امور اقتصادی و دارایی: نقش صنعت بیمه در اقتصاد کشور همچنان گمنام مانده است
  وزیر امور اقتصادی و دارایی از فعالان بازار سرمایه خواست که تحت تاثیر هیجانات آنی، دارایی خود در این بازار را با قیمت های پایین به فروش نگذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

آقای غلامعباس افشار عزادار شد آقای غلامعباس افشار عزادار شد
موسسه کارگزار روابط عمومی، مصیبت درگذشت فرزند بزرگوار جناب آقای غلامعباس افشار را تسلیت عرض نموده، برای ایشان و خانواده محترم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.
سه شنبه، 1 مهر 1399 - 23:51

پرسونال برندینگ"در ایران پرسونال برندینگ"در ایران
صرف وقت، بودجه و نیروی بخش روابط عمومی برای برند شخصی، تنها در سازمان‌های دولتی دیده نمی‌شود، بلکه در بسیاری از نهادهای بخش خصوصی، تشکل‌ها و انجمن‌ها نیز شاهد آن هستیم، به طوری که عملا روابط عمومی به ابزاری برای پرسونال برندینگ تبدیل شده است.
شنبه، 15 شهریور 1399 - 15:40

روابط عمومی‌های ناکارآمد و سازمان‌هایی که با مردم تعامل ندارند روابط عمومی‌های ناکارآمد و سازمان‌هایی که با مردم تعامل ندارند
اگر روابط‌عمومی‌ها در کنار بخش کنترلی و نظارتی وظایف خود را به درستی انجام دهند و مدیران را به طور دقیق‌تری در جریان واقعیات و جزئیات امور قرار گیرند، نه‌تنها بخش عمده‌ای از نواقص و معایب اداری به خودی خود برطرف خواهد شد، بلکه از بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اداری نیز پیشگیری می‌شود.
شنبه، 15 شهریور 1399 - 15:32

رویاها و روابط عمومی­‌ها رویاها و روابط عمومی­‌ها
اجازه بدهید وارد حوزه و حیطه وظایف و نقش روابط‌عمومی‌ها نشوم. اجازه دهید، تنها بگویم برای مناسب هم بودن، برای ایجاد روابط مناسب، شایسته و خردمندانه باید به تصحیح همه روابط پرداخت. نه فقط روابط‌عمومی و روابط‌عمومی‌ها.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 20:54

نقش مدیریتی و پیام‌رسانی حضرت زینب(س) از عاشورا تا اربعین نقش مدیریتی و پیام‌رسانی حضرت زینب(س) از عاشورا تا اربعین
رمز پیروزی حضرت زینب(س) در مدیریت برخاسته از ایمان وی نهفته است که در ایجاد تاریخ اسلام نقش فوق‌العاده‌ای را ایفا کرده و در بسیاری از صفحات تاریخ عاشورا حضور یافته و تا اربعین و حتی بعد آن هم هدف سالار شهیدان را با تمام و کمال اجرا کرده است.
یکشنبه، 23 مهر 1396 - 12:17

ما روابط‌عمومی‌ها قلب سازمانیم؛ نکند بشکنیم ما روابط‌عمومی‌ها قلب سازمانیم؛ نکند بشکنیم
ما متصدیان فعلی روابط‌عمومی، مقید باشیم که انگیزه بگیریم و انگیزه بدهیم، درس بخوانیم و مشوق مطالعه باشیم، دانش خود را به روز کنیم و دیگران را نیز به این کار ترغیب؛ اخمهای‌مان را باز کنیم و بخواهیم که کسی اخم نکند و... لبخند بزنیم، لبخند، داروی فراموش شده عصر کنون ...
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 - 22:19

روابط عمومی موفق با مدیر توانمند روابط عمومی موفق با مدیر توانمند
یک روابط عمومی قوی مدیری دارد که نیاز به دیده شدن را در صدر برنامه ها نمی گنجاند بلکه بیشتر دغدغۀ رسیدن به اهداف سازمان را دارد و ذهن همیشه بیدارش متوجه موفقیت برنامه هاست. زمانی که به اهداف سازمان برسد، پیروز است و نتیجۀ توانمندیش پس از موفقیت به طور طبیعی در معرض دید همگان قرار می گیرد.
دوشنبه، 20 مرداد 1399 - 10:04

معرفی یک الگوی موفق روابط‌عمومی/ مبارک و کرونا معرفی یک الگوی موفق روابط‌عمومی/ مبارک و کرونا
روابط‌عمومی تجربه خوبی به‌دست آورد و آن این بود که می توان از طریق نمایش‌های ملی و ساخت کلیپ‎‌های آموزشی در قالب طنز همراه با بحران‌ها پیش رفت و با آموزش موارد لازم به مردم تنش و اضطراب را در بین آنها به حداقل رساند و سرور و شادی را از راه‌های مختلف در بین آنها ایجاد نمود و سبب بالابردن روحیه‌شان شد. قالب طنز بهتر می تواند موارد آموزشی را در ذهن و جان مردم قرار دهد و آنها را تشویق به رعایت مواردی کند که با سلامتی خود و خانواده‌شان ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ دارد.
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 - 23:11

روابط عمومـی در پویه محتوا روابط عمومـی در پویه محتوا
اگر تولید محتوا، اقناع کننده و گفتگومدار نباشد نه تنها به فرایند ارتباط کمکی نمی کند بلکه می تواند نقطه پایان تماس سازمان و مخاطبان در امر ارتباطات نیز باشد. همان طور که گفته اند محتوای مبهم در امر ارتباطات، نتیجه مبهم نیز در پی خواهد داشت. محتوا و پیامی که هدفمند و پایدار و منسجم باشد این شانس را خواهد داشت تا تاثیر دلخواه را ایجاد کند.
سه شنبه، 21 دی 1395 - 08:31

روابط عمومی های‌تان را کارآمد کنید روابط عمومی های‌تان را کارآمد کنید
چندین سال است که شفاف و مصرانه در باره عملکرد مدیران و عوامل روابط‌عمومی در قوای سه گانه کشور، نهادها، ارگانها و موسسه های خصولتی و مناطق آزاد تجاری و ... در محافل رسمی و غیر رسمی، در همایش‌ها و مکرر در رسانه های می گویم و می نویسم.
شنبه، 21 تیر 1399 - 16:01

 مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها
بنیاد مدیریت کیفیت اروپا یا EFQM که بنیادی وابسته به اتحادیه اروپاست، در مدل الگوی تعالی خود برای سازمان‌ها، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها را به عنوان یکی از ارزش‌های هشت‌گانه خود معرفی کرده است. همچنین، یکی از معیارهای نه‌گانه خود را برای ارزیابی شرکت‌ها، به این امر اختصاص داده و هشت درصد از امتیاز کل ارزیابی یک سازمان را برای این معیار قائل است.
چهارشنبه، 11 تیر 1399 - 21:30

  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری
روابط‌عمومی چه در بخش دولتی و چه خصوصی باید زیرساخت‌های لازم برای آن فراهم شود. زیرساخت‌های مثل داشتن یک شبکه اطلاع‌رسانی قوی، حضور در اغلب شبکه‌های مجازی مربوط به کشورهای مختلف، نبود فیلترینگ در برخی از این شبکه‌ها و مهم‌تر از همه تشکیل کارگروه‌هایی از متخصصین در امر تولید محتوای فاخر و جذاب که همگی می‌تواند برای جذب توریست مؤثر باشد.
شنبه، 14 تیر 1399 - 09:28

 چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟ چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟
جمعیت هلال احمر با پیمانکاری طرف قرارداد داشته که این پیمانکار خدمات حوزه رسانه و امور نشریه هلال را برعهده داشته است و این پیمانکار با این دوستان همکاری می کرده است و آنها طرف قرارداد با هلال احمر نبوده اند.
چهارشنبه، 11 تیر 1399 - 23:14

فولاد مبارکه با تولید محتوای مناسب، ارتباط بسیار خوبی با مخاطبان برقرار کرده است فولاد مبارکه با تولید محتوای مناسب، ارتباط بسیار خوبی با مخاطبان برقرار کرده است
در این نشست مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه نیز با ارائۀ گزارشی از عملکرد اطلاع‌رسانی فولاد مبارکه بر اهمیت تدوین برنامه‌ای جامع برای دستگاه‌های زیرمجموعه و ایجاد سامانه‌ای مشترک در این حوزه تأکید و تصریح کرد: در این مسیر باید با در نظر گرفتن برنامه‌های آموزشی هدفمند و با جدیت هرچه بیشتر گام برداشت.
شنبه، 7 تیر 1399 - 13:48

نقش اصلی روابط عمومی، مدیریت راهبردی دغدغه های ارتباطی سازمان است نقش اصلی روابط عمومی، مدیریت راهبردی دغدغه های ارتباطی سازمان است
روابط عمومی ها در ایران فاقد استراتژی هستند. ضعف بزرگ روابط عمومی های ما این است که آنها به جای استراتژی مداری و برنامه محوری، وظیفه محور و ابزار گرا شده اند لذا تنها حسب دستورات و برنامه های ابلاغی و اغلب در جایگاه امور عمومی و گاهی اطلاع رسانی کلیشه ای و فاقد کار آیی در سازمانها و دستگاه ها و به صورت سنتی فعالیت می کنند.
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 - 12:06

راهکار شما برای تغییر نگرش مثبت مدیران و همکاران سازمان به روابط عمومی چیست؟ راهکار شما برای تغییر نگرش مثبت مدیران و همکاران سازمان به روابط عمومی چیست؟
راهکار شما برای تغییر نگرش مثبت مدیران و همکاران سازمان به روابط عمومی چیست؟ این پرسش توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی برای نظرخواهی از استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی و سایر علاقمندان مطرح شد. تاکنون تعدادی از شاغلان روابط‌عمومی به این پرسش پاسخ دادند که در وب‌سایت و کانال تلگرامی انجمن و همچنین شارا منتشر شد.
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 - 15:51

برسد به دست دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری برسد به دست دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری و سخنگوی دولت، به پشتوانه سال ها تجربه و دانش اندوزی در عرصه رسانه و کنشگری مدنی و مدیریتی، برای افزودن به سرمایه اجتماعی زخم خورده دولت‌یان باید به ساختار نظام اطلاع رسانی دولت و شبکه مویرگی آن در استان ها سروسامانی بدهد؛ البته اگر هنوز برای این کار، مجال و انگیزه ای باشد.
یکشنبه، 25 خرداد 1399 - 14:50

 اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده
۱۷ خردادماه اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده را از ساعت ۱۷ الی ۱۹ سر مزارش در قطعه نام آوران بهشت زهرا (سلام الله علیها) با نثار فاتحه ای به روح پاکش گرامی می داریم. در ضمن از تمامی عزیزانی که در این مدت یادش را گرامی داشته اند سپاسگزاریم.
جمعه، 16 خرداد 1399 - 11:19

پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط عمومی در پی درگذشت مرد خستگی ناپذیر و مهربان مناطق نفتخیز جنوب پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط عمومی در پی درگذشت مرد خستگی ناپذیر و مهربان مناطق نفتخیز جنوب
حاج رضا طاهری با قاطعیت و جدیت، روابط عمومی یکی از بزرگترین شرکت های نفتی را در دوره های پر تلاطم هدایت کرد. او با خرد، دوراندیشی، صداقت و تعهد در تعمیق و ارتقای اهمیت جایگاه روابط عمومی در صنعت نفت سهم بسزایی داشت.
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 22:22

بازنشر/ خوزستان خانه اول روابط عمومی ایران است بازنشر/ خوزستان خانه اول روابط عمومی ایران است
یکی از مهمترین چالش های زمانه کنونی نبودن اشخاص و افرادی است که تمام قامت بتوانند به عنوان الگوی روابط عمومی سرمشق دیگران قرار گرفته و نسل جوان و جدید روابط عمومی را در مسیر درست انجام این وظیفه خطیر قرار دهند. اما آیا می توان به همین شکل راه را ادامه داد؟ بدون شک پاسخ منفی است و این مسیر باید با تلاش و پشتکار متخصصان روابط عمومی هموار گردد تا بتوانیم صنعت روابط عمومی کشورمان را به استانداردهای روز دنیا در این حوزه نزدیک نماییم.
یکشنبه، 9 خرداد 1395 - 21:45

چهره نام‌آشنای روابط عمومی صنعت نفت به دیار باقی شتافت چهره نام‌آشنای روابط عمومی صنعت نفت به دیار باقی شتافت
رضا طاهری، چهره نام‌آشنا و خوشنام روابط‌عمومی صنعت نفت جنوب که سال‌ها در روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مشغول به فعالیت بود، امروز (یکشنبه، ۱۱ خردادماه) درگذشت.
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 19:18

 نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست
بانک سینا در راستای ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی با توجه به شرایط خاص ناشی از بحران ویروس کرونا برای یاری رسانی به شبکه بهداشت کشور اقدامات اساسی و مهمی را در چندین مرحله و در زمینه های مختلف انجام داده که نتایج مناسبی نیز به همراه داشته است.
شنبه، 10 خرداد 1399 - 18:13

 روابط عمومی پاسبان صداقت سازمانی و مدیران روابط عمومی پاسبان صداقت سازمانی و مدیران
مردم در هر جایی که از دنیا باشند تشنه صداقت و یک رنگی اند و بی شک سازمانها را به میزان صداقت شان ارزشگذاری می کنند. مدیران روابط عمومی نه تنها توجیه گر سیاست غلط مدیران و عملکرد سازمان خود نیستند بلکه آنها همان پاسبانان حقایق و صداقت کاری مدیران سازمانی خود هستند.
یکشنبه، 4 خرداد 1399 - 02:06

 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی هم گذشت 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی هم گذشت
عدم وحدت رویه نهادها، سازمان ها و متولیان حوزه روابط عمومی در کشور (از قبیل انجمن ها، موسسات، سمن ها و ...) در برگزاری مناسب و شایسته روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی.
یکشنبه، 4 خرداد 1399 - 01:50

اهمیت روابط عمومی، واضح و مبرهن است اهمیت روابط عمومی، واضح و مبرهن است
وجه تمایز کار در روابط عمومی با دیگر بخش‌های اداری این است که کار روابط عمومی،کار دل و عشق است. کار در روابط عمومی را نمی‌توان با کار کارمندی قیاس کرد چون در این صورت بازدهی ندارد. در این حوزه فرد باید بطور تمام وقت خود را درگیر کار کند و نمی‌تواند مانند کارمندان سایر حوزه ها پس از پایان ساعت اداری، کار را رها کرده و ادامه آن را به فردا یا روزهای آینده بسپارد.
شنبه، 3 خرداد 1399 - 09:51

هنر هشتم! هنر هشتم!
مدیران اگر می‌خواهند موفقیتشان در جامعه ملموس باشد باید به «روابط عمومی حرفه‌ای و خلاق» نگاهی ویژه داشته باشند. جز با این نگاه نمی‌توان در زمانه‌ای که هنر حرف اول را می‌زند با جامعه با زبانی جز این سخن گفت.
جمعه، 2 خرداد 1399 - 08:48

نقش روابط‌عمومی در سامانه تصمیم‌گیری سازمان نقش روابط‌عمومی در سامانه تصمیم‌گیری سازمان
مهم‌ترین وظیفه و نقش‌ اساسی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی، مدیریت ارتباطات راهبردی سازمان با ذینفعان است. بنابراین، نقش محوری روابط‌عمومی انجام بخشی از وظایف مدیریت سازمان یا شرکت، یعنی عالی‌ترین مهارت و حرفه دنیای پیچیده امروز است. تأکید بر این نکته ضرورت دارد که نقش‌های روابط‌عمومی تفکیک ناپذیرند و نمی‌توان حتی یکی از آن‌ها را از نظر دور کرد.
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 12:04

دوران کرونا، زمانی برای استفاده از فناوری های نوین روابط عمومی دوران کرونا، زمانی برای استفاده از فناوری های نوین روابط عمومی
کرونا با همه هزینه‌های تاسف‌بار جانی و مالی که بر ما تحمیل کرد، درس های بزرگی به ما آموخت و یکی از اساسی ترین وظایف روابط عمومی ها را گردآوری، تجزیه و تحلیل و مستندسازی و ثبت این وقایع و درس‌ها و تجربیات برای آیندگان و شکل دهی آنها در قالب های قابل دسترسی و ماندگار برگزید.
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 13:21

 تغییر راهبرد روابط عمومی ها همزمان با تغییر تغییر راهبرد روابط عمومی ها همزمان با تغییر
ماندن در عرصه فعالیت ها و برنامه های سنتی و مداومت بر تاثیر گذاری آن روشها بر مخاطبان نه چندان صبور امروزه، نه تنها باعث تاثیر گذاری بر مخاطبان بطور عام نخواهد شد بلکه در دراز مدت موجبات نارضایتی و حتی پس زده شدن فرستندگان پیامها و سازمانهای مرتبط رانیز فراهم می آورد.
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 13:04

 بازنگاهی به اصل و مبنای دستگاه‌های روابط‌عمومی در عصر جدید بازنگاهی به اصل و مبنای دستگاه‌های روابط‌عمومی در عصر جدید
دستگاه‌های روابط‌عمومی باید با در نظر داشتن حفظ شفافیت نیازها، خواسته‌ها و پرسش‌های عموم مخاطبان خود را دریافت کرده و با پاسخ‌دهی به‌موقع آنها درصدد اقناع‌سازی برآیند.
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 11:24

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  9 درس برتر روابط عمومی


  انتصاب مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان


  گزارش دومین جلسه از سری وبینارهای روابط‌عمومی حرفه‌ای


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات


  آقای غلامعباس افشار عزادار شد


  پایگاه داده مایکروسافت، پس از دو سال از زیر آب بیرون کشیده شد


  ورود روزنامه همشهری به بورس با فوریت!


  انتصاب سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی


  نشریات دانشگاه گیلان برتر شدند


  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی