درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 6 بهمن 1395 - 05:50   

بانک ملی ایران در صدر ۵۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت

  بانک ملی ایران در صدر ۵۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت


ادامه ادامه مطلب یک

«برترین» گوشی‌های سال ۲۰۱۶

  «برترین» گوشی‌های سال ۲۰۱۶


ادامه ادامه مطلب دو

واکسن اخبار دروغ

  واکسن اخبار دروغ


ادامه ادامه مطلب سه

ادوارد اسنودن: حقیقت آشکار خواهد شد!

  ادوارد اسنودن: حقیقت آشکار خواهد شد!


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مراسم تودیع و معارفه رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد
  حمله سایبری به وزارت کار عربستان
  «برترین» گوشی‌های سال ۲۰۱۶
  نشست مشترک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شاهرود
  برگزاری شورای روابط عمومی های صنعت آب و برق مازندران
  افت سطح اعتماد به مدیران ارشد اجرائی به پایین ترین میزان خود در تمام ادوار
  چگونه فیس بوک نیاز به پرداخت به روابط عمومی را کاهش داده است
  ژورنالیسم تلویزیونی
  واکسن اخبار دروغ
  دیدگاهی درباره واکنش‌ها به رفتار مردم در حادثه پلاسکو
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

درس‌های حادثه پلاسکو درس‌های حادثه پلاسکو
در این زمان حساس نه‌تنها مردم باید اخبار را فقط از منابع معتبر پیگیری کنند که مسئولان نیز باید از اظهارنظرهای اینچنینی خودداری کنند تا عملیات امدادگران در کمال آرامش ادامه پیدا کند و به نتیجه برسد.
یکشنبه، 3 بهمن 1395 - 00:59

وظایف و مسئولیت‌های یک گزارشگر وظایف و مسئولیت‌های یک گزارشگر
در جریان تهیه یک گزارش خبری‌، گزارشگر نقش اصلی را بر عهده دارد این گزارشگر است که می‌تواند حاصل تلاش و کوشش گروه همراه یا دست اندر کاران رسانه محل فعالیتش را با بهترین و جذابترین شکل و محتوا به مخاطب ارائه کند.
شنبه، 2 بهمن 1395 - 23:48

راهنمای روابط عمومی ها در برگزاری دهه فجر راهنمای روابط عمومی ها در برگزاری دهه فجر
یکی از وظایف روابط عمومی ها، آگاهی دادن به مردم بویژه نسل جوان جامعه در باره دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان چالش های پیش روی نظام است که با مشارکت گسترده مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می توان در راستای تقویت همبستگی و وحدت ملی گام های موثری برداشت.
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 - 16:42

اگر پلاسکو روابط عمومی داشت؟!؟! اگر پلاسکو روابط عمومی داشت؟!؟!
آیا شایسته نبود که ساختمان پلاسکو با بیش از 500 مغازه و کارگاه یک واحد روابط عمومی داشته باشد؟ اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت؛ خبر رسانی بهتر و دقیق تر بود و نیروهای امدادی بهتر مطلع می شدند که داستان چیست؟
جمعه، 1 بهمن 1395 - 17:06

پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط عمومی در پی شهادت آتش نشانان پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط عمومی در پی شهادت آتش نشانان
شهادت حمعی از آتش نشانان شجاع، فداکار و دلیر که برای نجات جان و مال و مردم در محل حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو حاضر شده بودند موجب تالم و تاثر شد. بدون شک داستان فداکاری و جانفشانی این خدمتگزاران صادق به خلق خدا تا ابد در تاریخ قهرمانانان ایران زمین باقی خواهد ماند و در برهه های مختلف تاریخ این کشور ایثار ستودنی شان در اذهان باز آفرینی خواهد شد.
جمعه، 1 بهمن 1395 - 16:15

ادپرتال همراه و یاور مدیران روابط عمومی و بازاریابی ادپرتال همراه و یاور مدیران روابط عمومی و بازاریابی
امروزه روابط عمومی ها در شرایط متفاوتی از نظر بودجه قرار دارند و مدیران  ارشد به دنبال رسیدن به اهداف روابط عمومی با هزینه کردن بهینه بودجه هستند. هر روز رسانه های جدیدی برای استفاده روابط عمومی ها به عرصه می آیند و بسیاری از رسانه های قدیمی اما موثر به سبب روزمرگی مغفول می مانند.
یکشنبه، 26 دی 1395 - 10:27

روابط عمـومی آینـده پـژوه و تفکـر محـور روابط عمـومی آینـده پـژوه و تفکـر محـور
روابط عمومی پژوهشگاه با رویکرد معرفی مناسب پژوهشگاه در سطح ملی و بین المللی در ارتباطات خود به عوامل تاثیرگزاری همانند تفکر محوری، مشارکت متقابل و آینده پژوهی تاکید دارد. در این راستا "ارتباطات مخاطب محور و مغزافزاری با الگوی یکپارچه" به عنوان راهبرد روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت تعیین شده است.
دوشنبه، 27 دی 1395 - 09:25

 مسئولان روابط عمومی‌ها: آمادگی وزارتخانه‌ها برای شفافیت اطلاعات؛ تقریبا هیچ مسئولان روابط عمومی‌ها: آمادگی وزارتخانه‌ها برای شفافیت اطلاعات؛ تقریبا هیچ
قانونی که آیین‌نامه اجرایی آن در آبان‌ماه سال‌93 به تصویب هیأت وزیران دولت یازدهم رسید ولی همچنان اجرای بندهای آن برزمین مانده‌اند. در پیگیری‌ها از مسئولان روابط عمومی‌ها و فناوری اطلاعات 10وزارتخانه کشور مشخص شد هنوز واحد مشخصی در عمده این سازمان‌ها برای پیگیری و اجرای قانون تشکیل نشده و مسئولی هم برای آن تعیین نشده است.
دوشنبه، 27 دی 1395 - 00:44

خصوصی سازی و کارکردهای نوین روابط عمومی خصوصی سازی و کارکردهای نوین روابط عمومی
آنچه روابط عمومی هر سازمانی باید مورد توجه داشته باشد این است که بدون درک شرایط موجود و درنظر داشتن چشم اندازی که در پی رسیدن به آن می باشند هرگز قادر نخواهد بود حمایت مؤثر افکار عمومی و رسانه ها به عنوان نمایندگان جامعه را برای سازمان خود به وجود بیاورند.
پنجشنبه، 23 دی 1395 - 08:19

تولیدمحتوا در روابط عمومی تولیدمحتوا در روابط عمومی
تولید محتوا در روابط عمومی جدای از تولید محتوا در تبلیغات و بازاریابی نیست. براین پایه، روابط عمومی ها به عنوان رابط اصلی و کانال ارتباطی بنگاه و سازمان در کنار دو بازوی نیرومند اطلاعات سازمان باید به اتفاق به تولید محتوا به پردازند چرا که بزرگان گفته اند که «آری به اتفاق جهان می توان گرفت.
چهارشنبه، 22 دی 1395 - 08:10

روابط عمومـی در پویه محتوا روابط عمومـی در پویه محتوا
برای آن که محتوای ما با نیازهای مصرف کنندگان آن محتوا مطابقت داشته باشد باید بدانیم نیازها و خواسته های آنها چیست، چه چیزی آنها را برمی انگیزد، به چه اطلاعاتی نیاز دارند، مسأله و مشکل آنها چیست و چه نگرانی هایی دارند که به طور بالقوّه آنها را از تعامل با سازمان باز می دارد؟
سه شنبه، 21 دی 1395 - 08:31

هاشمی رفسنجانی مردی از جنس روابط عمومی هاشمی رفسنجانی مردی از جنس روابط عمومی
معتقدم روابط عمومی‌ها امروز باید با ارتقای دانش و مهارت‌های خود، پایگاه اصلی خود را به عنوان مشاوران ارشد مدیران سازمان‌ها به دست آورند. این مهم تحقق نمی‌یابد مگر با عزم و اراده همه فعالان این عرصه برای جهت دهی مناسب به فعالیت‌های روابط عمومی
دوشنبه، 20 دی 1395 - 11:52

اهمیـت نقـش روابط عمومـی در توسـعه نهادهـای اقتصـادی اهمیـت نقـش روابط عمومـی در توسـعه نهادهـای اقتصـادی
روابط عمومی پوینده و تحلیل گر خواست ها، نیازها و گرایش های سازمان و مخاطبان سازمان است و هدف و چگونگی همه برنامه ها را ترسیم می کند، علم و هنری آمیخته که درون و برون یک سازمان را به هم پیوند می دهد و شریان حیاتی و دایمی یک مجموعه است.
دوشنبه، 20 دی 1395 - 08:26

تولیـد محتـوای غنـی، بومـی و انگیـزشی نیاز امروز روابـط عمومی هاسـت تولیـد محتـوای غنـی، بومـی و انگیـزشی نیاز امروز روابـط عمومی هاسـت
آنچه امروزه بر اکثر فعالیت ها وخدمات ارتباطی و اطلاع رسانی روابط عمومی ها چه در حوزه نشر مکتوب و الکترونیک سایه انداخته است سطح کمی و کیفی محتوا و پیام های تولیدی روابط عمومی هاست.
پنجشنبه، 16 دی 1395 - 12:50

لزوم حرکت روابط عمومی ها در مسیر مدیریت دانش لزوم حرکت روابط عمومی ها در مسیر مدیریت دانش
امروزه بهره گیری از مدیریت دانش یکی از ضرورت های توسعه و پیشرفت بویژه در حوزه علوم انسانی قابل تعریف و تبیین می باشد که در این رهگذر واحدهای روابط عمومی با استفاده از این دانش نوین می توانند در جهت ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های شان گام های موثری بردارند.
یکشنبه، 19 دی 1395 - 11:07

پیام رییس مجلس شورای اسلامی به سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران پیام رییس مجلس شورای اسلامی به سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
تحقق امور دیوانی، اجرایی و اداری از دریچه حوزه روابط عمومی و ارتباطی تسهیل می گردد، چرا که اصل و مبنای تشکیل و حضور روابط عمومی در هر سازمان و نهاد، روان سازی و کاهش گردش کار و سهولت در انجام امور است.
یکشنبه، 19 دی 1395 - 09:00

نقش مسئولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی نقش مسئولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی
مسئولیت اجتماعی مجموعه وظایف و تعهداتی است که سازمان بایستی در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کند، انجام دهد؛ فعالیت هایی که پیش برنده سود و منفعت اجتماعی بوده و فراتر از منافع سازمان و آن چیزی است که قانون بایسته می دارد.
شنبه، 18 دی 1395 - 09:52

پهنای باند آماده است؛ تولید محتوا عزم جزم روابط عمومی ها را می طلبد پهنای باند آماده است؛ تولید محتوا عزم جزم روابط عمومی ها را می طلبد
بدون تردید یکی از مقوله های حایز اهمیت در فضای مجازی مقوله تولید محتواست. جالب است بدایند که تنها هشت درصد از محتوای کل فضای مجازی به زبان فارسی است. همچنین باید به این مسئله توجه داشت که چند درصد از این هشت درصد محتوا، محتوای مناسب و با کیفیت است؟
شنبه، 18 دی 1395 - 08:48

درخواست یک کارشناس روابط عمومی از رییس جمهور برای تقویت روابط عمومی ها درخواست یک کارشناس روابط عمومی از رییس جمهور برای تقویت روابط عمومی ها
بررسی ها نشان داده اداراتی که مدیران آن با علم روابط عمومی آشنایی داشته و انتخاب خوبی هم برای مدیریت بخش روابط عمومی انجام داده اند دارای مقبولیت بسیاری هم در بین مردم می باشند و برعکس دستگاهها و سازمان های که مدیران آن نسبتی با روابط عمومی ندارند در زمینه ارتباط جمعی و انعکاس عملکرد و فعالیت های آن دستگاه نیز نباید انتظاری داشت.
پنجشنبه، 16 دی 1395 - 01:26

هم افزایی و همگرایی روابط عمومی ها در سال 2017 هم افزایی و همگرایی روابط عمومی ها در سال 2017
جامعه بدون روابط عمومی جامعه ای افسرده است. این روابط عمومی است که با ظهور و بروز و حضور همه جانبه خود به مردم و جامعه جان می دهد. حال اگر اینگونه نیست برمی گردد به عدم کارایی روابط عمومی ها و عدم توجه به جایگاه، و نقش حساس آنان در جامعه و سازمان.
چهارشنبه، 15 دی 1395 - 15:52

به دنبال تان می گردند، اگر محتوا داشته باشید به دنبال تان می گردند، اگر محتوا داشته باشید
محتوا همواره در بطن روابط عمومی قرار داشته است. با توجه به پیشرفت بازاریابی محتوایی و اهمیت آن، بحث درباره‌ی نقش این نوع بازاریابی در استراتژی روابط‌عمومی ضروری به نظر می‌رسد.
چهارشنبه، 15 دی 1395 - 18:06

مدیریت محتوا در روابط عمومی مدیریت محتوا در روابط عمومی
شناخت جوهری از مفهوم روابط عمومی، مخاطب شناسی و احاطه کامل بر دایره ادراک مجموعه مرتبط از مقتضیات ضروری برای مدیریت محتوا در روابط عمومی است، لذا مشخص می شود که حرکت در این مسیر مستلزم دانش و مهارت در رشته های پیرامونی و به ویژه بهره مندی از شم قوی مدیریت است.
سه شنبه، 14 دی 1395 - 12:47

تولید محتوای اثربخش، نیاز امروزروابط عمومی ها تولید محتوای اثربخش، نیاز امروزروابط عمومی ها
متاسفانه اکثر روابط عمومی ها امروزه آن چنان درگیر کارهای روزمره و جاری خود شده اند که گاهی اصلا فرصت فکر کردن به محتوای پیام های سازمانی و پردازش درست آن را پیدا نمی کنند و در چنین شرایطی است که پرداختن به بحث محتوا در روابط عمومی به درستی در دستور کار سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی قرار گرفته است.
دوشنبه، 13 دی 1395 - 15:54

«نقش روابط عمومی‌ها در اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی» «نقش روابط عمومی‌ها در اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی»
حقوق شهروندی مجموعه حقوق و ارزش‌های حقوق بشری است برای اتباع یک کشور که در رابطه با موسسات عمومی از آن حقوق برخوردارند. و در معنای وسیع شامل پاسداشت امنیت، حقوق و آزادی‌های فردی و کرامت انسانی شهروندان توسط نهادهای دولتی می‌شود .
یکشنبه، 12 دی 1395 - 12:32

تحلیلی بر نقش روابط عمومی در سازمان ها تحلیلی بر نقش روابط عمومی در سازمان ها
یکی از مبانی توسعه سازمانی، روابط عمومی است به دلیل آن که روابط عمومی، پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان است. پس نادیده گرفتن روابط عمومی، یعنی نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت ندادن به پاسخگویی، یعنی عدم اعتقاد به کار گروهی و مشارکتی که با نگرش سازمان یافته مغایرت دارد.
شنبه، 11 دی 1395 - 11:33

 نقش روابط عمومی در جوامع دانش محور نقش روابط عمومی در جوامع دانش محور
روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباطی سازمان ها در جوامع دانش محور نقش بسیار مهمی دارند. هر چه این حلقه ارتباطی وسیع تر و محکم تر باشد، به همان اندازه سازمان در پیشبرد اهداف و فعالیت های خود موفق تر خواهد بود.
یکشنبه، 5 دی 1395 - 09:20

جایگاه و نقش رسانه ها در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 جایگاه و نقش رسانه ها در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395
اعتماد به رسانه نتیجه ای قابل قبول به دست داد هر چند برنامه و ساز و کار خاصی برای جایگاه رسانه ها در نظر گرفته نشد و این استفاده از رسانه به تناسب نیاز و ضرورت ها پیش آمده بود. این تجربه را می توان برای کارهای بزرگ دیگری همچون انتخابات هم به خدمت گرفت.
سه شنبه، 16 آذر 1395 - 12:25

یک پیشنهاد برای تقویت ارتباطات و اطلاع رسانی،تبلیغات و امور رسانه ای دولت یک پیشنهاد برای تقویت ارتباطات و اطلاع رسانی،تبلیغات و امور رسانه ای دولت
اول باید با اهل فن، بصورت شورایی مذاکره و در قالب یک کمیسیون تخصصی یک اساسنامه و منشور و شرح وظایف و مقررات برای مسولین تهیه و تدوین تا جهت صدور قانونی مثل مصوبه و یا آیین نامه ای بصورت مقررات جدید وضع و آن را عملیاتی نمود.
چهارشنبه، 26 آبان 1395 - 11:47

چهار صفت برازنده کارگزاران روابط عمومی چهار صفت برازنده کارگزاران روابط عمومی
تولید جزء اساسی ترین کار روابط عمومی است. بنابراین اگر نتوانیم تولید کنیم، نمی توانیم گفته تازه ای داشته باشیم. هر سازمانی به همان نسبت قدر و شأن دارد که تولید محتوای کمی و کیفی بالاتری داشته باشد.
یکشنبه، 8 تیر 1393 - 12:37

بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی؛ روابط عمومی ها از لحاظ حقوقی چه جایگاهی دارند؟ بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی؛ روابط عمومی ها از لحاظ حقوقی چه جایگاهی دارند؟
به راستی با وجود نقش مهم این نهاد موثر در سازمان ها، روابط عمومی ها از لحاظ حقوقی چه جایگاهی دارند؟ آیا تشکیل سازمانی تحت عنوان سازمان نظام صنفی روابط عمومی و ارتباطات در کشور به ارتقای جایگاه این نهاد و شکل گیری نگاه حرفه ای گرایانه به روابط عمومی ها کمک می کند؟
یکشنبه، 2 آبان 1395 - 14:31

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «برترین» گوشی‌های سال ۲۰۱۶


  فرانسه غیر قابل اطمینان ترین کشور در جهان است: نظرسنجی بزرگ ترین موسسه روابط عمومی در جهان


  کمالوند: علیفر مدیر روابط عمومی پرسپولیس است


  افت سطح اعتماد به مدیران ارشد اجرائی به پایین ترین میزان خود در تمام ادوار


  یش‌بینی کارشناسان بازاریابی از تحولات شبکه‌های اجتماعی در سال جدید


  ژورنالیسم تلویزیونی


  کتک کاری خبرنگاران عربی در آستانه


  شرکت سامسونگ می‌گوید مشکل گوشی‌های «نوت ۷» از باتری آن است


  ادوارد اسنودن: حقیقت آشکار خواهد شد!


  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط عمومی هشتمین شغل پر استرس در آمریکا