درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 15 تیر 1399 - 04:21   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور مدیران روابط‌عمومی حرم کریمه اهل بیت(س) در دفتر تسنیم قم از قاب دوربین
  فعالیت خوب رسانه‌ها سبب پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز می‌شود
  امضای تفاهم نامۀ احداث شاخص ترین خط ریلی کشور با حضور مدیر عامل فولاد مبارکه
  مهندس عظیمیان: فولاد مبارکه به اقتدار اقتصاد ملی می اندیشد
  نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در بازدید از فولاد مبارکه: توسعه های فولاد مبارکه پویایی صنعت و اشتغالزایی برای جوانان به همراه دارد
  معاون بهره برداری فولاد مبارکه تشریح کرد؛ نقش و اهمیت احداث خط نورد گرم شمارۀ 2
  با حمایت فولاد مبارکه و در مجتمع فولاد سبا به دست آمد؛ ایران به جمع سازندگان رباتهای مکندۀ کاتالیست پیوست
  ثبت بهترین عملکرد بازده کیفی و بازده عمودی در فولاد مبارکه
  در خرداد ماه سال جاری صورت گرفت؛ تولید محصولات منطبق با سفارش در فولادسازی و ریخته گری فولاد مبارکه از 98.3 درصد گذشت
  تأکید رئیس ادارۀ اداره صنعت، معدن و تجارت لنجان بر حمایت از صنعت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری
روابط‌عمومی چه در بخش دولتی و چه خصوصی باید زیرساخت‌های لازم برای آن فراهم شود. زیرساخت‌های مثل داشتن یک شبکه اطلاع‌رسانی قوی، حضور در اغلب شبکه‌های مجازی مربوط به کشورهای مختلف، نبود فیلترینگ در برخی از این شبکه‌ها و مهم‌تر از همه تشکیل کارگروه‌هایی از متخصصین در امر تولید محتوای فاخر و جذاب که همگی می‌تواند برای جذب توریست مؤثر باشد.
شنبه، 14 تیر 1399 - 09:28

 چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟ چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟
جمعیت هلال احمر با پیمانکاری طرف قرارداد داشته که این پیمانکار خدمات حوزه رسانه و امور نشریه هلال را برعهده داشته است و این پیمانکار با این دوستان همکاری می کرده است و آنها طرف قرارداد با هلال احمر نبوده اند.
چهارشنبه، 11 تیر 1399 - 23:14

فولاد مبارکه با تولید محتوای مناسب، ارتباط بسیار خوبی با مخاطبان برقرار کرده است فولاد مبارکه با تولید محتوای مناسب، ارتباط بسیار خوبی با مخاطبان برقرار کرده است
در این نشست مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه نیز با ارائۀ گزارشی از عملکرد اطلاع‌رسانی فولاد مبارکه بر اهمیت تدوین برنامه‌ای جامع برای دستگاه‌های زیرمجموعه و ایجاد سامانه‌ای مشترک در این حوزه تأکید و تصریح کرد: در این مسیر باید با در نظر گرفتن برنامه‌های آموزشی هدفمند و با جدیت هرچه بیشتر گام برداشت.
شنبه، 7 تیر 1399 - 13:48

نقش اصلی روابط عمومی، مدیریت راهبردی دغدغه های ارتباطی سازمان است نقش اصلی روابط عمومی، مدیریت راهبردی دغدغه های ارتباطی سازمان است
روابط عمومی ها در ایران فاقد استراتژی هستند. ضعف بزرگ روابط عمومی های ما این است که آنها به جای استراتژی مداری و برنامه محوری، وظیفه محور و ابزار گرا شده اند لذا تنها حسب دستورات و برنامه های ابلاغی و اغلب در جایگاه امور عمومی و گاهی اطلاع رسانی کلیشه ای و فاقد کار آیی در سازمانها و دستگاه ها و به صورت سنتی فعالیت می کنند.
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 - 12:06

راهکار شما برای تغییر نگرش مثبت مدیران و همکاران سازمان به روابط عمومی چیست؟ راهکار شما برای تغییر نگرش مثبت مدیران و همکاران سازمان به روابط عمومی چیست؟
راهکار شما برای تغییر نگرش مثبت مدیران و همکاران سازمان به روابط عمومی چیست؟ این پرسش توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی برای نظرخواهی از استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی و سایر علاقمندان مطرح شد. تاکنون تعدادی از شاغلان روابط‌عمومی به این پرسش پاسخ دادند که در وب‌سایت و کانال تلگرامی انجمن و همچنین شارا منتشر شد.
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 - 15:51

برسد به دست دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری برسد به دست دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری و سخنگوی دولت، به پشتوانه سال ها تجربه و دانش اندوزی در عرصه رسانه و کنشگری مدنی و مدیریتی، برای افزودن به سرمایه اجتماعی زخم خورده دولت‌یان باید به ساختار نظام اطلاع رسانی دولت و شبکه مویرگی آن در استان ها سروسامانی بدهد؛ البته اگر هنوز برای این کار، مجال و انگیزه ای باشد.
یکشنبه، 25 خرداد 1399 - 14:50

 اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده
۱۷ خردادماه اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده را از ساعت ۱۷ الی ۱۹ سر مزارش در قطعه نام آوران بهشت زهرا (سلام الله علیها) با نثار فاتحه ای به روح پاکش گرامی می داریم. در ضمن از تمامی عزیزانی که در این مدت یادش را گرامی داشته اند سپاسگزاریم.
جمعه، 16 خرداد 1399 - 11:19

پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط عمومی در پی درگذشت مرد خستگی ناپذیر و مهربان مناطق نفتخیز جنوب پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط عمومی در پی درگذشت مرد خستگی ناپذیر و مهربان مناطق نفتخیز جنوب
حاج رضا طاهری با قاطعیت و جدیت، روابط عمومی یکی از بزرگترین شرکت های نفتی را در دوره های پر تلاطم هدایت کرد. او با خرد، دوراندیشی، صداقت و تعهد در تعمیق و ارتقای اهمیت جایگاه روابط عمومی در صنعت نفت سهم بسزایی داشت.
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 22:22

بازنشر/ خوزستان خانه اول روابط عمومی ایران است بازنشر/ خوزستان خانه اول روابط عمومی ایران است
یکی از مهمترین چالش های زمانه کنونی نبودن اشخاص و افرادی است که تمام قامت بتوانند به عنوان الگوی روابط عمومی سرمشق دیگران قرار گرفته و نسل جوان و جدید روابط عمومی را در مسیر درست انجام این وظیفه خطیر قرار دهند. اما آیا می توان به همین شکل راه را ادامه داد؟ بدون شک پاسخ منفی است و این مسیر باید با تلاش و پشتکار متخصصان روابط عمومی هموار گردد تا بتوانیم صنعت روابط عمومی کشورمان را به استانداردهای روز دنیا در این حوزه نزدیک نماییم.
یکشنبه، 9 خرداد 1395 - 21:45

چهره نام‌آشنای روابط عمومی صنعت نفت به دیار باقی شتافت چهره نام‌آشنای روابط عمومی صنعت نفت به دیار باقی شتافت
رضا طاهری، چهره نام‌آشنا و خوشنام روابط‌عمومی صنعت نفت جنوب که سال‌ها در روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مشغول به فعالیت بود، امروز (یکشنبه، ۱۱ خردادماه) درگذشت.
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 19:18

 نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست
بانک سینا در راستای ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی با توجه به شرایط خاص ناشی از بحران ویروس کرونا برای یاری رسانی به شبکه بهداشت کشور اقدامات اساسی و مهمی را در چندین مرحله و در زمینه های مختلف انجام داده که نتایج مناسبی نیز به همراه داشته است.
شنبه، 10 خرداد 1399 - 18:13

 روابط عمومی پاسبان صداقت سازمانی و مدیران روابط عمومی پاسبان صداقت سازمانی و مدیران
مردم در هر جایی که از دنیا باشند تشنه صداقت و یک رنگی اند و بی شک سازمانها را به میزان صداقت شان ارزشگذاری می کنند. مدیران روابط عمومی نه تنها توجیه گر سیاست غلط مدیران و عملکرد سازمان خود نیستند بلکه آنها همان پاسبانان حقایق و صداقت کاری مدیران سازمانی خود هستند.
یکشنبه، 4 خرداد 1399 - 02:06

 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی هم گذشت 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی هم گذشت
عدم وحدت رویه نهادها، سازمان ها و متولیان حوزه روابط عمومی در کشور (از قبیل انجمن ها، موسسات، سمن ها و ...) در برگزاری مناسب و شایسته روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی.
یکشنبه، 4 خرداد 1399 - 01:50

اهمیت روابط عمومی، واضح و مبرهن است اهمیت روابط عمومی، واضح و مبرهن است
وجه تمایز کار در روابط عمومی با دیگر بخش‌های اداری این است که کار روابط عمومی،کار دل و عشق است. کار در روابط عمومی را نمی‌توان با کار کارمندی قیاس کرد چون در این صورت بازدهی ندارد. در این حوزه فرد باید بطور تمام وقت خود را درگیر کار کند و نمی‌تواند مانند کارمندان سایر حوزه ها پس از پایان ساعت اداری، کار را رها کرده و ادامه آن را به فردا یا روزهای آینده بسپارد.
شنبه، 3 خرداد 1399 - 09:51

هنر هشتم! هنر هشتم!
مدیران اگر می‌خواهند موفقیتشان در جامعه ملموس باشد باید به «روابط عمومی حرفه‌ای و خلاق» نگاهی ویژه داشته باشند. جز با این نگاه نمی‌توان در زمانه‌ای که هنر حرف اول را می‌زند با جامعه با زبانی جز این سخن گفت.
جمعه، 2 خرداد 1399 - 08:48

نقش روابط‌عمومی در سامانه تصمیم‌گیری سازمان نقش روابط‌عمومی در سامانه تصمیم‌گیری سازمان
مهم‌ترین وظیفه و نقش‌ اساسی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی، مدیریت ارتباطات راهبردی سازمان با ذینفعان است. بنابراین، نقش محوری روابط‌عمومی انجام بخشی از وظایف مدیریت سازمان یا شرکت، یعنی عالی‌ترین مهارت و حرفه دنیای پیچیده امروز است. تأکید بر این نکته ضرورت دارد که نقش‌های روابط‌عمومی تفکیک ناپذیرند و نمی‌توان حتی یکی از آن‌ها را از نظر دور کرد.
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 12:04

دوران کرونا، زمانی برای استفاده از فناوری های نوین روابط عمومی دوران کرونا، زمانی برای استفاده از فناوری های نوین روابط عمومی
کرونا با همه هزینه‌های تاسف‌بار جانی و مالی که بر ما تحمیل کرد، درس های بزرگی به ما آموخت و یکی از اساسی ترین وظایف روابط عمومی ها را گردآوری، تجزیه و تحلیل و مستندسازی و ثبت این وقایع و درس‌ها و تجربیات برای آیندگان و شکل دهی آنها در قالب های قابل دسترسی و ماندگار برگزید.
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 13:21

 تغییر راهبرد روابط عمومی ها همزمان با تغییر تغییر راهبرد روابط عمومی ها همزمان با تغییر
ماندن در عرصه فعالیت ها و برنامه های سنتی و مداومت بر تاثیر گذاری آن روشها بر مخاطبان نه چندان صبور امروزه، نه تنها باعث تاثیر گذاری بر مخاطبان بطور عام نخواهد شد بلکه در دراز مدت موجبات نارضایتی و حتی پس زده شدن فرستندگان پیامها و سازمانهای مرتبط رانیز فراهم می آورد.
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 13:04

 بازنگاهی به اصل و مبنای دستگاه‌های روابط‌عمومی در عصر جدید بازنگاهی به اصل و مبنای دستگاه‌های روابط‌عمومی در عصر جدید
دستگاه‌های روابط‌عمومی باید با در نظر داشتن حفظ شفافیت نیازها، خواسته‌ها و پرسش‌های عموم مخاطبان خود را دریافت کرده و با پاسخ‌دهی به‌موقع آنها درصدد اقناع‌سازی برآیند.
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 11:24

روابط عمومی و امیدآفرینی .... روابط عمومی و امیدآفرینی ....
آنچه که در این نوشته بیشتر مد نظر نگارنده بوده توسعه و بهبود مستمر تعامل با ذینفعان و رسانه ها به منظور همگرائی و هم افزائی و انعکاس فعالیتها و اقدامات اجرائی دستگاههای اداری و اجرائی کشور توسط روابط عمومی ها می باشد.
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 10:51

 بررسی چالش‌های پیش‌روی روابط‌عمومی‌ دانشگاه‌ها بررسی چالش‌های پیش‌روی روابط‌عمومی‌ دانشگاه‌ها
برخی مدیران ارشد می‌پندارند روابط‌عمومی‌ فقط باید تابع نظرات آنها باشد. این نگاه مانع کارآمدی روابط‌عمومی در سازمان‌های دولتی می‌شود، درحالی که روابط‌عمومی‌ها وظیفه دارند به مدیران سازمان خط‌مشی ارتباطی دهند. روابط‌عمومی‌ها تسهیل‌گر و خدمت‌دهنده به مدیریت هستند و نه مدیر؛ همانند نیروی انتظامی که باید امنیت را برای کل جامعه برقرار کند، محور اساسی کارکرد روابط‌عمومی‌ها کسب منافع برای کل سازمان است.
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 09:35

 روابط عمومی و نقش موثر آن در تقویت اعتماد عمومی روابط عمومی و نقش موثر آن در تقویت اعتماد عمومی
روابط عمومی سازمان ها در ایام کرونا و با استفاده از ابزار و وسایل ارتباطی و نیز خلق آثار مختلف تلاش نموده اند با بهره مندی از این تکنولوژی ارتباط خود را با مخاطبانشان حفظ کنند.
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 08:44

مرگ روابط عمومی مرگ روابط عمومی
روزمرگی سبب مرگ روابط عمومی می شود. روابط عمومی میانه یی با بزرگنمایی و آگراندیسمان کردن ندارد. روابط عمومی در قاب صداقت و درستی قرار می گیرد. روابط عمومی باید گریزان از غلو کردن های بیهوده باشد. آنچه نیست را هست و آنچه هست را نیست جلوه ندهد. روابط عمومی باید بکوشد راست سخن بگوید، خوب ببیند و خوب بشنود.
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 13:12

روابط عمومی ضرورتی انکار ناپذیر در تشکیل و استمرار نظام های سیاسی روابط عمومی ضرورتی انکار ناپذیر در تشکیل و استمرار نظام های سیاسی
هر چند شرایط درهم تنیده اجتماعی فشارهای زیادی را به روابط عمومی متحمل می سازد ولی صبر و حوصله و بردباری و تحمل نظرات منتقدین و مخالفین و تعامل و گفتگو با مخاطبین و تقسیم برخی از مسولیت ها درحوزه اجتماعی می تواند راه گشای بسیاری از از مصائب امروزی ما باشد.
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 12:59

 آیا مردم به روابط عمومی‌ها اعتماد دارند؟ آیا مردم به روابط عمومی‌ها اعتماد دارند؟
بی‌شک موضوع روابط عمومی نیز از این چارچوب و منطق به دور نیست، ضمن آنکه باید به این نکته متذکر شد که هرچه اهمیت، شأنیت، جایگاه و اعتبار یک موضوع بیشتر و اثر و گستره تأثیربخشی آن وسیع‌تر باشد، طبیعی است که ضرورت و لزوم شناخت آن بیشتر و بیشتر می‌شود. برای تأکید بر اهمیت این مطلب می‌توان به مقوله و موضوعی که متن و بطن روابط عمومی تا حدودی زیادی با آن سنخیت ماهیتی دارد سخن به میان آورد.
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 12:17

دلایل ناکارآمدی روابط عمومی در ایران دلایل ناکارآمدی روابط عمومی در ایران
اغلب مدیران سازمانها، روابط عمومی را وسیله ای برای ثبات جایگاه و ارتقاء و موفق جلوه دادن خود می خواهند و بدون توجه به تخصص و توانایی افراد، نیروهای مطیع و معتمد خود را در این جایگاه ها قرار می دهند و با این رفتار سبب می شوند روابط عمومی ها اقتدار و اختیار کافی را نداشته باشند.
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 13:48

کار روابط عمومی، کار دل است کار روابط عمومی، کار دل است
روابط‌عمومی کاری است که با چاشنی عشق به جلو می‌رود هر چه عشق و شوق بیشتر باشد کار روابط‌عمومی زیباتر و تاثیر‌گذار‌تر است. از طرفی روابط‌عمومی میدانی است که به حل مسائل همه می‌پردازد و عده‌ای نیز برای روابط‌عمومی مسئله ایجاد می‌کنند یا به قولی، عرصه‌ای است که سنگ همه را به سینه می‌زند و عده‌ای نیز به او سنگ می زنند!
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 13:44

برای روز روابط عمومی... برای روز روابط عمومی...
بدانیم و ایمان بیاوریم که؛ یک مدیر روابط عمومیِ خوب و با وجدان، باید فعال و خلاق باشد، فکرش آزاد و از پشت میز نشینیِ کارمند گونه بیزار باشد؛ باید آزادی عمل، فکر و بیان داشته و بتواند آزادانه، عملکرد دستگاه متبوعش را نقد کند. از ضعف‌ها و کمبود‌ها و نارضایتی‌هایی که مطلع می‌شود و شاید هرگز به گوش مدیران ارشد نرسد، بگوید.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 23:10

 روابط عمومی باید رافع موانع موجود باشد روابط عمومی باید رافع موانع موجود باشد
کار در روابط‌عمومی‌ها را برای خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک فرصت خدادادی ببینیم. آینده سازمان‌ها درگرو وجود روابط‌عمومی‌های قدرتمند است.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 20:23

روابط عمومی موقعیت‌شناس روابط عمومی موقعیت‌شناس
واقعیت این است که سازمان‌ها و شرکت‌های امروزی بدون وجود سامانه‌های مقتدر ارتباطی- اطلاعاتی قادر به برقراری جریان اطلاعات نیرومند، نمی‌توانند عناصر سازمانی خود را برای ایفای نقش‌های خود در راستای تحقق اهداف سرآمدی سازمانی بسیج کنند؛ و سرآمدی سازمانی حول محور جریان اطلاعاتی و ارتباطات سازمانی معنا پیدا می‌کند.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 20:11

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟


  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند


  پنجمین گردهمایی روابط عمومی های هیئت های بدنسازی و پرورش اندام استان ها در اصفهان برگزار شد


  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان: روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است


  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی


  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد


  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند


  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا