درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 26 شهریور 1400 - 12:16   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  رونق جهانی صنعت بازی‌های الکترونیکی
  آسیب‌های روحی اینستاگرام
  سازمان ملل، هوش مصنوعی و حقوق بشر
  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»
  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند
  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند
  فرایند حل مسئله
  محیط‌کار قرن ۲۱
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آخرین رویدادهای روابط عمومی  

آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
روابط عمومی هنر و علم اجتماعی تجزیه و تحلیل روند ها، مشورت دادن به رهبران سازمان و اجرای برنامه های عملی طراحی شده سازمان در راستای منافع عمومی است.
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 07:16

فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 - 14:33

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
این جشنواره قصد دارد دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات را با اصول، گونه‌های جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کرده و ضمن ارائه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آنها فراهم سازد.
یکشنبه، 3 مرداد 1400 - 10:59

هفت روش برجسته برای عبور از بحران هفت روش برجسته برای عبور از بحران
هرگز نگویید :«جای شرح و تفسیر ندارد» یا این که «وکلای‌مان ما را نصیحت می‌کنند». سعی کنید این گونه بگویید: «الان خیلی زود است تا یک جواب قطعی به شما بدهم» یا «ما در حال مشاوره با کارشناسانی که در جریان این قضیه‌اند هستیم و انتظار داریم هر چه زودتر پاسخ مناسبی ارایه دهند».
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 - 16:48

مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند
مدیریت بحران با شناسایی آن حوادثی که ممکن است رخ دهد که احتمالاً باعث می شود یک شرکت درهای خود را ببندد و یا تأثیر طولانی مدت و منفی بر قیمت سهام، درآمد و غیره داشته باشد، سروکار دارد.
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 08:05

روابط عمومی (Public Relations) چیست؟ روابط عمومی (Public Relations) چیست؟
نامش را بیاورید تا لرزه بر اندام تبلیغات بیفتد (!)، روابط عمومی ( Public Relations ) یا همان PR، مفهومی که خیلی‌ها عقیده دارند با آمدنش، باید با تبلیغات خداحافظی کرد. حتی کتابی معروف در این زمینه نوشته شده‌است به نام «سقوط تبلیغات و ظهور روابط‌عمومی».
چهارشنبه، 4 دی 1398 - 14:07

انتصاب سرپرست روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز انتصاب سرپرست روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز
طی ابلاغی از سوی خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین،داوود سلیمانی بعنوان سرپرست روابط عمومی این مجموعه منصوب شد.
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 - 09:40

نشست رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کار با نمایندگان رسانه‌ها نشست رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کار با نمایندگان رسانه‌ها
رئیس جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی از تعامل گرم، مثبت و سازنده با رسانه ها خبر داد.
سه شنبه، 23 شهریور 1400 - 18:50

ضرغامی مدیر روابط‌عمومی وزارت میراث را تغییر داد ضرغامی مدیر روابط‌عمومی وزارت میراث را تغییر داد
عزت‌الله ضرغامی در سومین هفته استقرار در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مدیر روابط‌عمومی این وزارتخانه را تغییر داد.
سه شنبه، 23 شهریور 1400 - 18:36

 ارتباطات زمان بحران، از تئوری تا عمل ارتباطات زمان بحران، از تئوری تا عمل
بیش از دو دهه است که در کنار مفهوم «مدیریت بحران»، مفهوم دیگری به نام «ارتباطات زمان بحران» یاCrisis Communications مطرح می‌شود که از آن نه فقط در زمان بحران‌های داخلی و خارجی که حتی برای پیش‌بینی آن نیز استفاده می‌شود. ارتباطات زمان بحران، به مجموعه فرآیندهایی گفته می‌شود که به‌طور معمول زیر نظر واحد ارتباطات یا روابط‌عمومی یک سازمان تعریف می‌شود.
سه شنبه، 23 شهریور 1400 - 14:56

3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است 3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
همانطور که می توانید از این مطالب اسنباط کنید، داده ها یکی از مهمترین مواردی است که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند و به آن اعتماد دارند. وابستگی ما به داده ها برای تصمیم گیری درست احتمالاً در آینده رشد خواهد کرد.
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 08:01

برنامه ریزی 2021: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان برنامه ریزی 2021: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان
در حرفه ارتباطات من می توانم به تفاوت های بی شماری بین امروز و قرن اخیر اشاره کنم. اتاق های خبری کوچکتر، موضوعات گسترده تری را پوشش می دهند.
یکشنبه، 17 آذر 1398 - 16:42

سطوح تجزیه و تحلیل در تحقیقات روابط عمومی سطوح تجزیه و تحلیل در تحقیقات روابط عمومی
روابط عمومی با ساختن رابطه ای خوب و بلندمدت با مخاطبین مهم سازمان، سبب افزایش ارزش می شود؛ و از تحقیقات می توان برای نظارت و ارزیابی کیفیت این روابط استراتژیک استفاده کرد.
شنبه، 7 دی 1398 - 08:09

انتصاب سکاندار مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی ناجا انتصاب سکاندار مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی ناجا
سرهنگ " صمد عباسی " به عنوان سرپرست مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا منصوب شد.
دوشنبه، 22 شهریور 1400 - 22:24

خلاقیت و نوآوری، ظرفیتی برای ظهور روابط‌عمومی‌های جدید و اثرگذار: بازتعریف روابط‌عمومی‌ها با رویکرد تقویت کیفیت زندگی) خلاقیت و نوآوری، ظرفیتی برای ظهور روابط‌عمومی‌های جدید و اثرگذار: بازتعریف روابط‌عمومی‌ها با رویکرد تقویت کیفیت زندگی)
دکتر سیدسعیدرضا عاملی در چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران (۱۹ آذر ۹۶) اظهارکرد: ظهور فناوری‌های جدید این شرایط را ایجاد کرده است تا از روابط‌عمومی حضوری عبور کرده و با استفاده از ارتباط شبکه‌ای به روابط‌عمومی دو فضایی انتقال پیدا کنیم.
دوشنبه، 22 شهریور 1400 - 13:08

 آئین معارفه و تکریم معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد آئین معارفه و تکریم معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد
رئیس دفتر رئیس جمهوری در این مراسم با قدردانی از تلاش های "علیرضا معزی" در دوران تصدی مسئولیت معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری برای "عباس هنرمند" در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.
دوشنبه، 22 شهریور 1400 - 10:25

تقدیر رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو از مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تقدیر رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو از مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو از مدیرکل روابط‌عمومی استانداری تهران به جهت تشکیل کارگروه اطلاع رسانی مدیریت مصرف آب و برق تقدیر و قدردانی کرد.
دوشنبه، 22 شهریور 1400 - 01:21

به بهانه آخرین روز مسؤولیت به بهانه آخرین روز مسؤولیت
در ۱۳۹۸ و در پایان فعالیتم، دبیرخانه‌ شورای اطلاع‌رسانی دولت نه یک سازوکار بروکراتیک منزوی و که به روابط عمومی‌ای پویا برای تبیین فعالیت‌های دولت تبدیل شد؛ روابط عمومی‌ای که نه از کنش رسانه‌ای پرهیز داشت و نه در دفاع از دستاوردهای دولت دارای لکنت بود.
دوشنبه، 22 شهریور 1400 - 00:24

انتصاب رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری انتصاب رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری
سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی را به سمت " رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری" منصوب کرد.
یکشنبه، 21 شهریور 1400 - 21:38

انتصاب مدیر روابط عمومی شهرداری گرمدره انتصاب مدیر روابط عمومی شهرداری گرمدره
طی حکمی از سوی سرپرست شهرداری گرمدره علی روایی مدیر روابط‌عمومی شهرداری گرمدره شد.
یکشنبه، 21 شهریور 1400 - 14:17

انتصاب مدیر کل جدید روابط عمومی وزارت نفت انتصاب مدیر کل جدید روابط عمومی وزارت نفت
جواد اوجی وزیر نفت در حکمی علی فروزنده را به‌عنوان مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت ایران منصوب کرد.
یکشنبه، 21 شهریور 1400 - 13:46

نحوه بازیابی بازاریابی کلیدی و محتوای روابط عمومی برای دستیابی برتر نحوه بازیابی بازاریابی کلیدی و محتوای روابط عمومی برای دستیابی برتر
با استفاده از چند تاکتیک کلیدی برای هدف گذاری یا استفاده مجدد از مطالبی که قبلاً منتشر کرده اید، شما را قادر خواهد ساخت بودجه بازاریابی و روابط عمومی خود را نیز مدیریت کنید.
سه شنبه، 3 دی 1398 - 13:45

مسئولیت جامعه جهانی حرفه‌ای روابط‌عمومی در پاندمی جهانی کرونا مسئولیت جامعه جهانی حرفه‌ای روابط‌عمومی در پاندمی جهانی کرونا
هدف نهایی و غایی روابط‌عمومی عبارت است از حفاظت از مردم در برابر کووید-19 با رعایت اصل اعتماد و این اعتماد مفهومی است که فقط زمانی می‌تواند به‌وجود آید که بر پایه اعتبار و صحت شکل گرفته باشد و اعتبار و صحت هم بر ستون شفافیت استوار شده است.
یکشنبه، 21 شهریور 1400 - 11:21

منشور استکهلم؛ سندی بین المللی در روابط عمومی منشور استکهلم؛ سندی بین المللی در روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی- از سال 1986 که منشور رم توسط سازمان بین المللی مشاوران متخصص ارتباطات تصویب شد، تا سال 2003 که این منشور به روز رسانی شد، هیچ تغییری در منشور اولیه به وجود نیامد. منشوری که در ذیل مشاهده می کنید، روزآمد اکتبر 2003 این منشور است که توسط تمام اعضای سازمان به رسمیت شناخته شده و مورد توجه قرار می گیرد.
سه شنبه، 24 شهریور 1394 - 00:56

6 نکته برای موفقیت در روابط عمومی 6 نکته برای موفقیت در روابط عمومی
در هر کسب و کاری، اعتماد ضروری است. امروزه با اینکه اعتماد بیشتری به دست آورده ایم، اما به دست آوردن آن به طور فزاینده سخت تر شده است. از بسیاری جهات، جهان روابط عمومی به مراتب چالش برانگیزتر از گذشته شده است.
شنبه، 16 آذر 1398 - 08:14

رویکردهای فرایند برنامه‌ریزی در روابط عمومی رویکردهای فرایند برنامه‌ریزی در روابط عمومی
فرایند برنامه‌ریزی، نظم ‌و ترتیب دارد و به برنامه‌ریز روابط‌عمومی اجازه می ‎دهد تا رویکرد خود را پیرامون جنبه‌های کلیدی و معین، سازماندهی کند.
جمعه، 6 دی 1398 - 21:59

معرفی کتاب: شش گفتار روابط عمومی نوین معرفی کتاب: شش گفتار روابط عمومی نوین
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «شش گفتار روابط عمومی نوین» اثر دکتر حسن بشیر عضو هیئت علمی دانشکده معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) است توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی عرضه شده است.
پنجشنبه، 1 خرداد 1393 - 19:06

انتصاب مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی انتصاب مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی
به پیشنهاد رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، معاون سرمایه انسانی در حکمی، «امیر خالقی» را به عنوان مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس منصوب کرد.
شنبه، 20 شهریور 1400 - 21:51

 ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
مهمترین چالش پیش روی برندها و تیم های روابط عمومی جلب اعتماد مشتریان است. کسب اعتماد مخاطب هدف کار دشواری است. بحث کاهش اعتماد در حوزه اجتماعی نیز مطرح است، بنابراین یکی از دغدغه های اصلی جامعه شناس ها بررسی الگوهای مختلف بی اعتمادی اجتماعی است.
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 05:44

چگونه یک برنامه را دوباره شروع کنیم؟ چگونه یک برنامه را دوباره شروع کنیم؟
بعضی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که یک برنامه کشته شود. دلایل این اتفاق می تواند متفاوت باشد. در حقیقت، یک برنامه می تواند برای زمان بندی بد، مدیریت ضعیف یا شروع بد شکست بخورد.
چهارشنبه، 11 دی 1398 - 08:00

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی


  هفت روش برجسته برای عبور از بحران


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان


  طراحی مجلات یا گرافیک مطبوعاتی


  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند


  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


  محیط‌کار قرن ۲۱


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی