درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 26 مرداد 1398 - 22:03   

قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


ادامه ادامه مطلب یک

هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر

  هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار

  روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند
  پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت پنجاه و نهمین سالروز تأسیس بانک
  بانک رفاه کارگران در حمایت از صنایع کوچک پیشگام بوده است
  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت
  آئین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان ملارد
  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق
  بابایی: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش مدیران است
  کمک 313 هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی
  95 درصد حساب های مشتریان حقیقی بانک ملی ایران، کد شهاب دارند
  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

راهنمایی‌هایی دربارة اصول اخلاقی راهنمایی‌هایی دربارة اصول اخلاقی
سازمانهای تخصصی بسیاری مانند انجمن بین‌المللی روابط عمومی، انجمن بین‌المللی روابط تجاری و انجمن روابط عمومی آمریکا استانداردهایی را برای اصول اخلاقی در روابط عمومی تعیین کرده‌اند.
یکشنبه، 10 تیر 1397 - 09:48

 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی
در دنیای واقعی بویژه رسانه های اجتماعی، مدیریت شهرت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و می تواند در یک لحظه از دست برود. اصول کلی ارتباطات بحران باید پیشگیرانه، شفاف و پاسخگو باشد. هنگامی که زمان عمل برسد: تصدیق حادثه، مسئولیت پذیری، و عذرخواهی می تواند در کاهش دامنه بحران کمک کننده باشد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 16:43

 برندها نیازمند هوش بحرانی برندها نیازمند هوش بحرانی
اگرچه ما در جهان زندگی می کنیم که میلیاردها مکالمه در هر روز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه در هر زمان از هر کانال ممکن است بحرانی بوجود آید، یک ابزار مدیریت بحران می تواند به موقع پاسخ دهد.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 15:59

  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی 10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
شما نمی توانید یک بحران روابط عمومی را از بین ببرید، اما راههایی برای جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع وجود دارد. شما ابتدا باید هر بحران احتمالی را که احتمالا به شهرت شرکت آسیب می رساند پیش بینی کنید.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 15:49

قدرت ملاقات حضوری قدرت ملاقات حضوری
دیدار رو در رو و چهره به چهره با افراد یک حس صمیمیت و واقعی بودن بیشتر به فضای جلسه می دهد. اگر تمام کار و تلاشی که انجام می دهید، تنها ارسال ایمیل به مشتری باشد، آنها هم ممکن در پاسخ با شما از یک ربات از پیش تنظیم شده خیلی هوشمند استفاده کنند.
پنجشنبه، 24 خرداد 1397 - 23:07

چهار عصر برندینگ چهار عصر برندینگ
تاریخچه برندینگ شاید خیلی بلند نباشد، اما مطمئنا تاریخچه ای غنی و البته در حال تکامل است.
پنجشنبه، 17 خرداد 1397 - 00:43

چه مواردی در ارائه پاورپوینت باید گنجانده شود؟ چه مواردی در ارائه پاورپوینت باید گنجانده شود؟
اگر بخواهید در حوزه فروش فعالیت کنید، خصوصا فروش محصولات تخصصی به صنایع یا سازمان‌های بزرگ، مطمئنا نیاز به استفاده از ابزار پاورپوینت برای ارائه توضیحات و معرفی محصولات و خدمات مورد نظر خود داشته و دارید.
پنجشنبه، 17 خرداد 1397 - 00:41

چهار گام تا طراحی حرفه ای کتاب چهار گام تا طراحی حرفه ای کتاب
امروزه طراحان صفحه آرایی دامنه گسترده ای از دانش را پرورده اند که به آنها کمک می کند بهترین نمونه ها را متناسب با تقاضای مشتریان آماده کنند. بنابراین کسب دانش در این خصوص به کارگزاران غیر طراح کمک می کند که نظارت خود را مطابق بر اصول صفحه آرایی انجام دهند و کسانی که مایلند خودشان طراحی را انجام دهند نیز می توانند با بهره گیری از این اصول صفحه آرایی خود را بهینه کنند.
یکشنبه، 6 خرداد 1397 - 08:28

چهار درس روابط عمومی برای کسب و کار چهار درس روابط عمومی برای کسب و کار
نیک سابان- نیک سابان در آلاباما یکی از چیزهای معدودی به شمار می رود که کاملا شناخته شده است. او یک مربی قهرمانی، یک همکار مسلط و یک عاشق کیک خامه ای بلغور دار است و در کنار این ویژگی ها ویژگی های بسیار دیگری دارد که باعث اطاله کلام می شود.
شنبه، 5 خرداد 1397 - 08:34

 شش گام  برای پاسخ به اعتراض ها شش گام برای پاسخ به اعتراض ها
قبل از اینکه مراجعه کننده شما حرفش را تمام کنم، شروع به پاسخ دادن به وی نکنید و به وی فرصت کافی برای ارائه توضیح دقیق در مورد نگاه خودش را بدهید.
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 - 16:19

 10 ویژگی روابط عمومی موفق 10 ویژگی روابط عمومی موفق
10 ویژگی روابط عمومی موفق
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1397 - 10:21

تصویر فردی تصویر فردی
هر کدام از ما باید تصویری منحصر به خودمان داشته باشیم بنابراین جزئیات این تصویر دیگران را به یاد ما می اندازد. ما درباره زیبایی ظاهری نمی گوییم. شاید کمی عجیب باشد اما این یگانگی ممکن است در زشت بودن یا آسیب پذیر بودن فرد خلاصه شود.
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 - 17:18

هفت فکر مسموم هفت فکر مسموم
ما از دوران کودکی تا بزرگسالی بسیاری از عادت ها و باورهای رفتاری را از جامعه کسب می کنیم، اعتقاداتی که شاید به درد روزگار ما نخورد. اینها هشت تفکر و تشخیص مسموم هستند که دست و پای ما را در زندگی می بندد:
شنبه، 15 اردیبهشت 1397 - 02:52

شش ویژگی حیاتی برای تهیه یک بروشور شش ویژگی حیاتی برای تهیه یک بروشور
حتی در این دنیای دیجیتالی که ما امروزه در آن زندگی می کنیم، بروشور می تواند یکی از بهترین دوستان شرکت و کسب و کار شما باشد.
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1397 - 22:45

هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی
مدیریت منطقی کارکنان، یعنی تلاش برای بهبود قدم به قدم کارکنان با بازخورد منظم و مدیریت احساسی، یعنی از دست دادن کنترل و دادن بازخوردهای آنی،شکننده و تنش زا به کارکنان و عدم کمک به پیشرفت ایشان.
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 - 08:17

هفت عامل مهم موفقیت در کار روابط عمومی هفت عامل مهم موفقیت در کار روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در صورتی که می خواهید در روابط عمومی موفق باشید، هفت مهارت زیر را در خودتان تقویت کنید:
شنبه، 10 آذر 1397 - 14:09

اصول روابط عمومی: اطلاعات تماس اصول روابط عمومی: اطلاعات تماس
هر کالای روابط عمومی که از شرکت شما می آید، باید اطلاعات تماس شامل نام مخاطب، شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس پستی را دارا باشد. به مردم فرصت دهید تا اطلاعاتی را که منتشر کرده اید را دنبال کنند و رسانه ها فرصتی برای ارائه اطلاعات بیشتر در صورت جالب یافتن ماجرا داشته باشند.
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 19:00

اصول روابط عمومی: راست کرداری و درست گفتاری اصول روابط عمومی: راست کرداری و درست گفتاری
باید بپذیریم که سختی، همراه همیشگی این مسیر هیجان انگیز و پرخطر است. اگر کسی نمی خواهد خطر کند اساسا نباید پای در حوزه روابط عمومی بگذارد و اگر خطر کرد باید ریسک های آن را هم بپذیرد و با درایت و هوشمندی، حاصل و میوه شیرین ارتباط با مردم را بچشد.
دوشنبه، 27 فروردین 1397 - 09:54

اصول روابط عمومی: مهارت های روابط عمومی اصول روابط عمومی: مهارت های روابط عمومی
درک نحوه ارتباط افراد و برقراری ارتباط با یکدیگر می تواند توانایی شما را در انجام روابط عمومی بهبود بخشد. تقویت مهارت های روابط عمومی شما ممکن است به شما در موفقیت روابط بین فردی کمک کند.
شنبه، 25 فروردین 1397 - 23:08

اصول روابط عمومی: عذرخواهی اصول روابط عمومی: عذرخواهی
اکثر کارشناسان روابط عمومی معتقدند که قوانین عذرخواهی نسبتا ساده هستند. متاسف باش. آن را به سرعت انجام دهید. مسئولیت کامل را بپذیرید و مشکل را برطرف کنید.
جمعه، 24 اسفند 1397 - 00:17

اصول روابط عمومی: شفافیت سازی اصول روابط عمومی: شفافیت سازی
هرگز با اطلاعاتی که منتشر می کنید افکار عمومی را فریب ندهید. دروغ کشف خواهد شد و فساد حاصل از فریب می تواند بدتر از موضوعی باشد که شما در تلاش برای پوشش آن هستید. واقعیت ها را به طریقی ارائه دهید که در آن شرکت شما را تا حد امکان مثبت نشان دهد.
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 18:50

مسئولیت های کلیدی مشاوران روابط عمومی مسئولیت های کلیدی مشاوران روابط عمومی
یک مشاور روابط عمومی با روابط عمومی های مختلف به منظور ایجاد و اجرای استراتژی های ارتباطی همکاری می کند. این استراتژی ها بر مبنای هسته اصلی کسب و کار و خدماتی که آنها ارائه می کنند شکل می گیرند.
یکشنبه، 19 اسفند 1397 - 16:03

ابعاد یک روابط عمومی یادگیرنده ابعاد یک روابط عمومی یادگیرنده
تمرکز من در این مطلب پیشنهاد روش هایی است که بر اساس آنها بتوانیم شرایط و محیط یک روابط عمومی یادگیرنده را در سازمان خود پرورش دهید. این ایده ها برای آغاز به شما کمک می کنند اما تحول واقعی نیازمند زمان، تعهد و منابع لازم برای تغییر و تحول است.
جمعه، 24 فروردین 1397 - 03:27

کاربردهای QR در تبلیغات کاربردهای QR در تبلیغات
کدهای QR را بر روی تبلیغات نشریات، بیلبوردها، لباس، کارت ویزیت و حتی محصولات برخی فروشگاه‌ها دیده‌اید. به نظر می‌رسد این نوع از کدهای جدید در بین بازاریابان طرفداران بسیاری داشته باشد هر چند که به ندرت کسی را می‌بینیم این کدها را اسکن نماید. در ادامه شما را با کدهای QR آشنا می‌کنیم.
شنبه، 11 فروردین 1397 - 09:36

قانون طلایی روابط عمومی: دروغ نگویید قانون طلایی روابط عمومی: دروغ نگویید
ما دروغ نمی گوییم و به نادرست راهنمایی نمی کنیم. ما عادلانه بازی می کنیم. اساسا ما کاری نمی کنیم که از گزارش شدن آن توسط رسانه ها ابایی داشته باشیم.
شنبه، 19 اسفند 1396 - 08:15

استراتژی کلان روابط عمومی استراتژی کلان روابط عمومی
ون‌رولر برای گونه‌شناسی استراتژی های ارتباطات و مفاهیم مورد نظر خود در این مورد، از اصلاح تیپ ایده‌آل استفاده می‌کند. و چهار گونه الگوی ژنریک را معرفی می کند که هرکدام از آنها به استراتژی های ارتباطی گونه گونی تقسیم می شوند.
جمعه، 11 اسفند 1396 - 12:25

نحوه ارائه و آماده سازی اسلایدها نحوه ارائه و آماده سازی اسلایدها
دادنِ اطلاعات به مخاطبان باشد و همچنین قانع کردنِ آنها درموردِ چیزی، یا تربیت، جذب کردن و برانگیختنِ مخاطبان در موردِ چیزی باشد.
جمعه، 11 اسفند 1396 - 00:14

پاورپوینت چیست؟/ ایده‌پرداز اصلی پاورپوینت و کاربرد آن در روابط عمومی پاورپوینت چیست؟/ ایده‌پرداز اصلی پاورپوینت و کاربرد آن در روابط عمومی
پاورپوینت PowerPoint نرم افزاری ساده و کارآمد برای ساخت برنامه های چندرسانه ای کوچک (مانند کاتالوگ های الکترونیکی و برنامه های اطلاع رسانی ساده) است.
پنجشنبه، 10 اسفند 1396 - 23:18

راز ارائه یک سخنرانی عالی در تد راز ارائه یک سخنرانی عالی در تد
فرمول خاصی برای یک سخنرانی عالی وجود ندارد٬ اما همه بهترین‌ها در یک نکته پنهان مشترک هستند. متصدی تد "کریس اندرسون" این راز را بر ملا می‌کند به همراه چهار روش که بتوانید از آن استفاده کنید.
پنجشنبه، 10 اسفند 1396 - 21:34

 اصول مهم یک اجرای مناسب سخنرانی  اصول مهم یک اجرای مناسب سخنرانی
در جلوی حضار شما مانند یک هنرپیشه هستید. باید خوب به نظر برسید. لباس مرتب و مناسب بپوشید. ظاهر شما و حرکات شما تاثیر زیادی در جلب توجه حضار دارد.
جمعه، 11 اسفند 1396 - 14:20

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  اطمینان؛ آنچه همه به آن نیاز داریم


  ندای درون کارکنان تان را گوش دهید


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر


  روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار


  هیات مدیره جدید انجمن سواد رسانه ای ایران انتخاب شدند


  شیوه نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات


  رقابت برای جلب مخاطبان، وارد ابعاد و رسانه‎ های جدیدی شده است


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی