درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 22:19   

قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس

  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد
  10 استاد برتر دانشگاه جامع گیلان تجلیل شدند
  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی و رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی
  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  روابط عمومی، گوش های شنوا
  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام
  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس
  نماینده مردم اراک: برخی از کارخانجات و هیئات مدیره‌ها اثرگذاری و جایگاه روابط عمومی را نمی‌دانند
  پیشکسوتان روابط عمومی ورزش وجوانان اردبیل تجلیل شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

مستندسازی در روابط عمومی (تیزر) مستندسازی در روابط عمومی (تیزر)
مستند سازی تهیه مجموعه ای از اسناد و مدارک است که سیر تکوین و تکامل یک فعالیت یا پروژه را از آغاز تا پایان را همراه با تحلیل و ارزشیابی نشان خواهد داد.
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:46

آداب معاشرت/ دعوت آداب معاشرت/ دعوت
درباره دعوت های شفاهی که به توسط تلفن می شود گرچه بین دوستان صمیمی مرسوم و معمول است ولی در این جا در باب آن صحبت نمی داریم.
جمعه، 26 مهر 1398 - 12:49

هشت اشتباه رایج روابط عمومی و نحوه اجتناب از آن ها هشت اشتباه رایج روابط عمومی و نحوه اجتناب از آن ها
هنگامی که بحث از شهرت می شود، فکر می کنید ارتباط گران به پرچم های قرمز توجه می کنند اما همیشه اینطور نیست. در روابط عمومی باید گوش به زنگ باشیم، باید در دریافت و تجزیه و تحلیل بازخورد حرفه ای باشیم. شکایاتی که از طریق مشتریان تکرار می شوند یا شایعاتی که در حال ظهورند، زنگ خطر هستند. جایی که دود بلند شود، حتما چیزی در حال سوختن است.
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 - 08:05

تبلیغات در روابط عمومی (پوستر) تبلیغات در روابط عمومی (پوستر)
نوعی اعلان خبری است برای بیان رویدادها در موضوعات مختلف که معمولا برای نمایش بصورت عمودی طراحی می شود و باید ابعادش به گونه ای باشد که از فاصله ای نسبتا کوتاه دیده شود. هر چند ممکن است به اندازه کارت پستال کوچک، و یا بیلبوردی در بزرگراه، بزرگ باشد. به هرحال پوستر در هر اندازه و شکل وظیفه انتقال اطلاعات را در کوتاه ترین زمان دارد.
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 - 15:09

جشنواره خرید دبی جشنواره خرید دبی
جشنواره خرید دبی یک جشنواره خرید و سرگرمی سالانه است که ابتدا در 15 فوریه سال 1996 توسط دولت دبی به اجرا درآمد. درآغاز برای رونق بخشیدن و تبلیغ تجارت خرده فروشی در دبی طرح ریزی شد ولی به تدریج به یکی از فعالیت هایی تبدیل شده است که در تور سفرهای بین المللی مشتاقانه مورد انتظار است و از آن پس برای جذب توریست برگزار می شود.
جمعه، 20 اردیبهشت 1398 - 09:19

تحول در ارتباطات تحول در ارتباطات
بهترین راه برای پذیرفتن و کار کردن با تغییرات این است که به مردم کمک کنیم تا نقاط قوت آنچه در گذشته مورد استفاده بوده و در حال حاضر می توان از آن بهره برد را درک کنند. همه ما وقتی حس کنیم با چیزی آشنا هستیم راحت تر و بهتر می توانیم با آن کنار بیاییم.
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 - 10:53

5 درس روابط عمومی از سریال بازی تاج و تخت 5 درس روابط عمومی از سریال بازی تاج و تخت
عرصه روابط عمومی نیز درست مانند کار راهنمای جان اسنو است. به این ترتیب یک کارشناس روابط عمومی ماهر باید همیشه از آخرین تحولات بازار و ترندهای تازه باخبر باشد. در غیر این صورت راه موفقیت برای وی همراه با دست اندازهای بسیاری خواهد بود. نکته جالب در مورد حرفه روابط عمومی شباهت آن به قهرمانان مبارز داستان بازی تاج و تخت است.
پنجشنبه، 15 فروردین 1398 - 22:51

در سال جدید/ چگونه می‌توانیم با موفقیت به اهداف‌مان برسیم؟ در سال جدید/ چگونه می‌توانیم با موفقیت به اهداف‌مان برسیم؟
برای بسیاری از ما سال نو فرصتی است تا به زندگی‌مان بازبنگریم و در جهت تغییر و بهبود آن بکوشیم. پس مانند آنچه تاکنون معمول بوده است، اهدافی را در ذهن‌مان حک می‌کنیم که با گذشت زمانی کوتاه رنگ می‌بازند و از یاد می‌روند.
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 - 16:12

12 نکته کلیدی که یک "عکاس خبری" باید بداند 12 نکته کلیدی که یک "عکاس خبری" باید بداند
امروزه عکس هایی را که در پورتال اطلاع رسانی سازمان ها مشاهده می کند، بیشتر به عکس های یادگاری یا مستندسازی و یا به طور عامیانه به پاچه خواری از مسئولان شبیه است تا به عکس خبری!
دوشنبه، 20 اسفند 1397 - 16:47

نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌ نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌
ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند سریع‌ترین‌ و سرراست‌ترین‌ راه‌ برای‌ دریافت‌ پاسخ‌ یک‌ سؤال‌ یا موافقت‌ با نحوه‌ اجرای‌ اقدامی‌ باشد. یک‌ ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند توافق‌ و حسن‌ تفاهم‌ طرف‌ مقابل‌ را برانگیزد و یا باعث‌ ایجاد اندیشه‌ جدیدی‌ شود که‌ شاید بتواند طرحی‌ را با سهولت‌ بیشتری‌ پیش‌ ببرد.
دوشنبه، 6 اسفند 1397 - 08:04

5 بهترین روش برای مدیریت بحران 5 بهترین روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

سه مرحله مدیریت بحران سه مرحله مدیریت بحران
بحران ها همه گیر و خسته کننده هستند. شما باید در هر مرحله دارای یک برنامه بسیار روشن و هدفمند باشید. مدیریت بحران دارای سه مرحله است:
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:55

3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل 3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
آیا تاکنون از شما خواسته شده تا برای رهبر سازمان خود یک سخنرانی آماده کنید؟ در اینجا سه عنصر حیاتی از نوشتن یک سخنرانی آمده است:
سه شنبه، 30 بهمن 1397 - 08:04

هر عکس خود قصه یا بخشی از یک روایت است هر عکس خود قصه یا بخشی از یک روایت است
برخی عکاسان رسانه ای یا شاغل در روابط عمومی اعتقاد چندانی به مستند بودن عکسها ندارند چرا که سعی دارند تا بیشترین دخالت را در چیدمان عناصر داخل عکس داشته باشند به نوعی که به تحریف یک بخش از ماجرا می پردازند تا به اصطلاح خودشان عکس حرفه ای بگیرند
جمعه، 26 بهمن 1397 - 21:54

پنج عادت گفتاری در افراد دوست‌داشتنی پنج عادت گفتاری در افراد دوست‌داشتنی
چند تن از پژوهشگران دانشگاه هاروارد، در جریان یک پژوهش، دریافتند که برای افراد، گفتگو درباره‌ خودشان، به اندازه غذا خوردن لذت بخش است. مردم عاشق این هستند که درباره‌ خودشان سخن بگویند. این به این معنی است، که اینکه اجازه بدهید در جریان یک گفتگو، مخاطبان شما از خودشان حرف بزنند، به آنها کمک می‌کند تا از گفتگو لذت برده و از شما نیز خوش شان بیاید.
جمعه، 19 بهمن 1397 - 12:25

هفت نکته مهم که باید درباره روابط رسانه ای بدانیم هفت نکته مهم که باید درباره روابط رسانه ای بدانیم
بخش بزرگی از حرفه روابط عمومی شامل کار با رسانه ها می شود. بنابراین، یادگیری نحوه ایجاد و مدیریت ارتباط با خبرنگاران و رسانه ها برای راهبردهای ارتباطی شما بسیار مهم است.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 00:56

ده نکته ای که روابط رسانه ای شما را دگرگون می کند ده نکته ای که روابط رسانه ای شما را دگرگون می کند
هدف روابط رسانه ای این است که حداکثر پوشش مثبت در رسانه های جمعی بدست آید. به همین دلیل روابط مداوم بین یک سازمان و رسانه های خبری حیاتی است. این نیاز حتی با گسترش رسانه های اجتماعی به شدت اساس می شود و نمی توان اهمیت انتشار یک مطلب در یک رسانه پر مخاطب آنلاین را دست کم گرفت.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 09:21

کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی
طرح‌ و نحوه‌ کار جلسات‌ ممکن‌ است‌ با توجه‌ به‌ اندازه‌، تعداد شرکت‌کنندگان‌، بانیان‌ جلسه‌، و موضوعاتی‌ که‌ قرار است‌ در آن‌ جلسه‌ مورد بررسی‌ قرار گیرد، تفاوت‌ کند، اما گروه‌هایی‌ که‌ می‌خواهند به‌ طور مؤثرتری‌ کار کنند، باید از قواعد اصولی‌ معینی‌ که‌ در این‌ زمینه‌ وجود دارد پیروی‌ نمایند.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 08:00

تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین
متداول‌ترین‌ نوع‌ ارزیابی‌ که‌ یک‌ کارگزار روابط عمومی‌ باید انجام‌ دهد تدوین‌ گزارش‌ غیر رسمی‌ درباره‌ پیشرفت‌ کار است‌ که‌ معمولاً به‌ صورت ماهانه‌، دو ماه‌ یک بار یا فصلی‌، و به‌ شکل‌ جامع تری‌ در پایان‌ هر سال‌ فراهم‌ می‌آید.
دوشنبه، 24 دی 1397 - 08:00

یادداشت‌ ‌درون‌ سازمانی‌ یادداشت‌ ‌درون‌ سازمانی‌
این‌ یادداشت‌ها به‌ اجرای‌ یک‌ رشته‌ وظایف‌ کمک‌ می‌کنند، می‌توانند رئوس‌ مباحث‌ را پیش‌ از طرح‌ آنها روشن‌ کنند، یا اینکه‌ بعداً به‌ جمع‌بندی‌ نتایج‌ بپردازند. یادداشت‌های‌ درون‌ سازمانی‌ در مواردی‌ ممکن‌ است‌ حتی‌ جایگزین‌ کل‌ مذاکره‌ شوند.
شنبه، 22 دی 1397 - 08:02

آنچه باید بدانیم!/ بازدیدها و گردش‌های علمی آنچه باید بدانیم!/ بازدیدها و گردش‌های علمی
بازدید از کارخانه‌ها، آسمان نماها، موزه‌ها، نمایشگاه ها، باغ وحش، پارک‌های علمی و نظایر آنها از جمله مواردی است که باعث عمومی شدن علوم و فنون نزد اقشار گوناگون جامعه می‌شود.
جمعه، 21 دی 1397 - 08:51

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌ آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌
هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.
سه شنبه، 18 دی 1397 - 08:00

چهار اصل در تایپ خبرنامه چهار اصل در تایپ خبرنامه
خبرنامه‌ها یکی از ابزار برقراری ارتباط هستند. برای موفقیت هر چه بیشتر در زمینه انتشار آنها کافی است روابط نزدیک و ویژه‌ای را با متن و خواننده به‌صورت هم‌زمان ایجاد کنید. رعایت چهار اصل مطرح شده در این مقاله شما را در پیمودن این راه یاری خواهد کرد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 09:36

هفت قانون مهم برای افزایش کیفیت جلسات اداری هفت قانون مهم برای افزایش کیفیت جلسات اداری
احتمالاً این مسائل برای تان آشناست؛ گروهی که آنها را برای شرکت در جلسه به اتاق فرا خوانده اید تمرکز حواس ندارند و به یکجا خیره شده اند و یا به تلفن همراه خود نگاه می کنند. هنگامی که سوالی می پرسید، جز یک یا دو نفر که کاملاً بحث را در دست خود گرفته اند، کسی پاسخ نمی دهد.
پنجشنبه، 1 آذر 1397 - 15:07

بزرگترین ترین کارت پستال جهان بزرگترین ترین کارت پستال جهان
۱۰۰ هزار کارت پستال از نقاط مختلف جهان بر فراز کوههای سوئیس برای ثبت رکورد کتاب گینس به عنوان بزرگترین ترین کارت پستال جهان کنار هم قرار گرفتند. این کارتها حامل پیامهایی در اعتراض به تغییرات اقلیمی هستند.
سه شنبه، 29 آبان 1397 - 14:56

فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی
از راه های‌ نزدیکی‌ بین کارکنان‌ و مدیریت‌ و ایجاد همدلی‌، ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ ملاقات‌ عمومی‌کارکنان‌ با مسئولان‌ مؤسسه‌ است‌.
سه شنبه، 29 آبان 1397 - 09:34

هرگز به کسی تهمت نزنید هرگز به کسی تهمت نزنید
برای رسیدن به موفقیت، یکی از کارهایی که هرگز مجاز به انجام آن نیستید، تهمت زدن به دیگران است. تحت هیچ شرایطی اجازه ندارید به طرف مقابل خود افترا بزنید و با زدن برچسب های نامناسب بر او، خود را موجه جلوه دهید.
سه شنبه، 15 آبان 1397 - 09:42

چراغ راه/ برنامه ریزی در روابط عمومی چراغ راه/ برنامه ریزی در روابط عمومی
نیاز به شناخت و درک متقابل به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف، امروزه در سازمانها و ادارات به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده است. این ارتباط که از آن به عنوان روابط عمومی یاد می شود یکی از مهمترین و با ارزش‎ترین عوامل موثر در سرنوشت هر موسسه و گروه محسوب می گردد.
پنجشنبه، 9 اسفند 1397 - 19:47

برنامه‌ریزی‌ یک‌ رویداد روابط‌عمومی‌ برنامه‌ریزی‌ یک‌ رویداد روابط‌عمومی‌
گام‌ مهم‌ در برنامه‌ریزی‌ یک‌ رویداد روابط عمومی‌ اتخاذ روشی‌ برای‌ حفظ‌ و هماهنگ‌ کردن‌ همه‌ اقداماتی‌ است‌ که‌ در یک‌ کنفرانس‌ خبری‌ باید انجام‌ گیرد.
دوشنبه، 7 آبان 1397 - 08:06

نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی
این یک پروژه سطح بالا و در عین حال با مقیاسی کوچک بود. وظیفه مشتری افزایش آگاهی از کلوپ داینرز در میان موسساتی بود که اخیراً کارت قابل شارژ داینرز را گرفته بودند و آنهایی که هنوز این کارت را نداشتند.
سه شنبه، 24 مهر 1397 - 08:04

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  14سال با کتاب سال روابط عمومی ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی