درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 26 شهریور 1400 - 12:44   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  رونق جهانی صنعت بازی‌های الکترونیکی
  آسیب‌های روحی اینستاگرام
  سازمان ملل، هوش مصنوعی و حقوق بشر
  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»
  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند
  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند
  فرایند حل مسئله
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

خلاقیت و نوآوری، ظرفیتی برای ظهور روابط‌عمومی‌های جدید و اثرگذار: بازتعریف روابط‌عمومی‌ها با رویکرد تقویت کیفیت زندگی) خلاقیت و نوآوری، ظرفیتی برای ظهور روابط‌عمومی‌های جدید و اثرگذار: بازتعریف روابط‌عمومی‌ها با رویکرد تقویت کیفیت زندگی)
دکتر سیدسعیدرضا عاملی در چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران (۱۹ آذر ۹۶) اظهارکرد: ظهور فناوری‌های جدید این شرایط را ایجاد کرده است تا از روابط‌عمومی حضوری عبور کرده و با استفاده از ارتباط شبکه‌ای به روابط‌عمومی دو فضایی انتقال پیدا کنیم.
دوشنبه، 22 شهریور 1400 - 13:08

 اصول جلسات غیرحضوری اصول جلسات غیرحضوری
امروزه با توجه به شرایط کرونا، دیگر شاهد برگزاری جلسات حضوری نیستیم. با این حال این مسئله را ابدا نباید یک نکته منفی به حساب آورد. براساس آمارها این دسته از جلسات دارای تاثیرات به مراتب بهتری هستند.
دوشنبه، 22 شهریور 1400 - 11:24

مسئولیت جامعه جهانی حرفه‌ای روابط‌عمومی در پاندمی جهانی کرونا مسئولیت جامعه جهانی حرفه‌ای روابط‌عمومی در پاندمی جهانی کرونا
هدف نهایی و غایی روابط‌عمومی عبارت است از حفاظت از مردم در برابر کووید-19 با رعایت اصل اعتماد و این اعتماد مفهومی است که فقط زمانی می‌تواند به‌وجود آید که بر پایه اعتبار و صحت شکل گرفته باشد و اعتبار و صحت هم بر ستون شفافیت استوار شده است.
یکشنبه، 21 شهریور 1400 - 11:21

6 نکته برای موفقیت در روابط عمومی 6 نکته برای موفقیت در روابط عمومی
در هر کسب و کاری، اعتماد ضروری است. امروزه با اینکه اعتماد بیشتری به دست آورده ایم، اما به دست آوردن آن به طور فزاینده سخت تر شده است. از بسیاری جهات، جهان روابط عمومی به مراتب چالش برانگیزتر از گذشته شده است.
شنبه، 16 آذر 1398 - 08:14

رسانه‌های اجتماعی و نقش‌شان در مدیریت بحران رسانه‌های اجتماعی و نقش‌شان در مدیریت بحران
بیایید از تعریف رسانه اجتماعی شروع کنیم و اینکه چرا رسانه های اجتماعی در زمینه مدیریت بحران موثر هستند.
جمعه، 19 شهریور 1400 - 15:35

 5 نکته کاربردی در رابطه با موفقیت در روابط عمومی 5 نکته کاربردی در رابطه با موفقیت در روابط عمومی
یک برنامه ارتباطات بحران خوب باید مرتبا بازبینی و تصحیح شود. یک برنامه ارتباطات بحران خوب باید مرتبا آزمایش و تکرار شود. اگر برنامه ارتباطات بحران شما در سال گذشته بازبینی و تصحیح نشده یا به بوته آزمایش گذارده نشده است، وقتش رسیده این کار را انجام دهید.
شنبه، 9 اسفند 1399 - 16:24

برای سازماندهی گفتار خود از یک نقشه ذهن استفاده کنید برای سازماندهی گفتار خود از یک نقشه ذهن استفاده کنید
تکنیک های مختلفی وجود دارد که می توانید برای سازماندهی سخنرانی خود از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از یک نقشه ذهن استفاده کنید.
پنجشنبه، 19 دی 1398 - 08:09

اصول اثربخش در روابط عمومی اصول اثربخش در روابط عمومی
داستان های فراموش نشدنی ارسال کنید: داستان خود را «جذاب» ارائه کنید، این بدین معناست که چیزی تولید کنید که مردم از خواندن آن لذت ببرند. برای این کار بایستی شخصیت های برجسته ای را به داستان خود بیافزایید.
یکشنبه، 7 مهر 1398 - 08:06

چگونه یک سخنرانی را بطور موثر سازمان دهیم چگونه یک سخنرانی را بطور موثر سازمان دهیم
وقتی کلمات موجود در گفتار خود را به روشی درست سازماندهی کنید، این کلمات به شما امکان می دهند توجه مخاطبان را جلب کنید. در عین حال، ادای ترتیب کلمات نیز مهم است. در حقیقت، رعایت ترتیب صحیح کلمات به مخاطب این امکان را می دهد که اهمیت هر بخش گفتار شما را درک کند.
شنبه، 21 دی 1398 - 08:02

5 مرحله ساده برای سازماندهی موثر گفتار 5 مرحله ساده برای سازماندهی موثر گفتار
هنگامی که می خواهید سخنرانی ارائه کنید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید، سازماندهی سخنرانی است. هنگامی که ایده اصلی خود را انتخاب کردید، فقط باید این مراحل ساده را دنبال کنید تا یک گفتار تأثیرگذار را ایجاد کنید:
جمعه، 20 دی 1398 - 11:56

نحوه انتخاب موضوع مناسب برای گفتار شما نحوه انتخاب موضوع مناسب برای گفتار شما
قبل از نوشتن یک سخنرانی، باید موضوع مناسب را انتخاب کنید. پیدا کردن بهترین موضوع برای مخاطبان شما دشوار است. علاوه بر این، همچنین می تواند زمان بیشتری را از آنچه انتظار می رود، ببرد.
شنبه، 21 دی 1398 - 11:32

چگونه با استرس ناشی از وقوع فاجعه یا شنیدن خبرهای ناگوار روبرو شویم چگونه با استرس ناشی از وقوع فاجعه یا شنیدن خبرهای ناگوار روبرو شویم
کارشناسان می گویند هر چند لازم است خبرها را دنبال کنید و از شرایط آگاه باشید ولی تعادل در دنبال کردن رسانه ها می تواند در کاهش استرس مؤثر باشد. آنها توصیه می کنند کودکان را کمتر در معرض خبرهای ناگوار قرار دهید.
پنجشنبه، 19 دی 1398 - 10:21

چگونه یک برداشت اول خوب ایجاد کنیم چگونه یک برداشت اول خوب ایجاد کنیم
اگر نگران ظاهر شوید، مخاطبان شما نیز نگران خواهند شد. بسیار محتمل است که اگر اخم کنید، مخاطبان شما همان پیام ها را برای شما ارسال می کنند. در عین حال، اگر به آنها نگاه نکنید، آنها احساس طرد خواهند کرد. به یاد داشته باشید که به این جنبه های مهم توجه کنید که می تواند موفقیت گفتاری شما را تعیین کند.
دوشنبه، 16 دی 1398 - 00:09

5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب 5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
اختلالی که کرونا در فضای کار ایجاد کرده، ظاهرا فرهنگ را به‌عنوان یک نیروی سازمانی متحدکننده تضعیف کرده است و به خاطر اینکه فرهنگ از درون سازمان پدیدار می‌شود، جبران این خسارت از طریق وارد کردن «بهترین فعالیت‌ها» از یک سازمان به سازمان دیگر، دشوار است.
دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 09:26

3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل 3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
آیا تاکنون از شما خواسته شده تا برای رهبر سازمان خود یک سخنرانی آماده کنید؟ در اینجا سه عنصر حیاتی از نوشتن یک سخنرانی آمده است:
سه شنبه، 30 بهمن 1397 - 08:04

اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
در این گزارش بر اساس مصوب ۲۰۱۱ میلادی (انجمن بین المللی جهانی روابط‌عمومی) اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را تشریح می کنیم.
یکشنبه، 10 مرداد 1400 - 11:18

چه گزارشی خوب و موثر است؟ چه گزارشی خوب و موثر است؟
نباید تصور کرد که هرکس خوب بنویسد، لزوماً باید هم خوب سخن بگوید. البته ممکن است بین این دو ویژگی رابطه وجود داشته باشد و مخصوصاً اگر منظور از خوب نوشتن همان نوشتن مطالب خوب و ارزشمند باشد، قاعدتاً باید چنین کسی بتواند خوب هم سخن بگوید، لااقل سخنان خوب بگوید با این حال نمی‌توان انتظار داشت که یک صاحب قلم لزوماً در پشت میز خطابه هم صاحب سخن باشد، کما این که عکس این را نیز نباید انتظار داشت.
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 19:26

پیش به سوی عصر جدید دورکاری پیش به سوی عصر جدید دورکاری
تا پیش از همه‌گیری کووید-19، تنها بخش کوچکی از نیروی کار به طور مداوم در خانه کار می‎ کردند به طوری‏که در میان کشورهای اروپایی، میزان دورکاری کارکنان در دوران پیش از کووید-19، از 30 درصد در کشورهایی مانند دانمارک، هلند و سوئد تا 10 درصد یا کمتر در کشورهایی مانند جمهوری چک، پونان، ایتالیا و لهستان قرار داشت.
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 14:10

توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19 توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19
این مقاله به بررسی برخی از ملاحظات و کاربردهای هوش مصنوعی و راه‌های توسعه و مدیریت استفاده از هوش مصنوعی در عرصه‌های مختلف اختصاص دارد از جمله برنامه‌ریزی، پیش‌بینی مسایل غیرمترقبه و پیامدهای احتمالی آن، اهمیت دیتا و تنوع در شکل‌دهی به اعضای تیم‌های متشکل از هوش مصنوعی.
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 12:37

تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین
متداول‌ترین‌ نوع‌ ارزیابی‌ که‌ یک‌ کارگزار روابط عمومی‌ باید انجام‌ دهد تدوین‌ گزارش‌ غیر رسمی‌ درباره‌ پیشرفت‌ کار است‌ که‌ معمولاً به‌ صورت ماهانه‌، دو ماه‌ یک بار یا فصلی‌، و به‌ شکل‌ جامع تری‌ در پایان‌ هر سال‌ فراهم‌ می‌آید.
دوشنبه، 24 دی 1397 - 08:00

اصول سخنرانی عالی اصول سخنرانی عالی
مقرراتی برای پاسخ دادن به سوالات داشته باشید. بگذارید مخاطب‌تان بداند که چه زمانی‌ می‌تواند سوال بپرسد که ناگهان حرف شما را قطع نکند. هر بار، کارتان را به موقع تمام کنید. آخرین تأثیرگذاری‌ها نیز به اندازه‌ی اولین‌ها مهم هستند.
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 - 10:28

مهمترین راه‌کارهای کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی مهمترین راه‌کارهای کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی
اگر شما در تلاش برای همکاری با رسانه ها محتوای بصری جذابی به آنها ندهید، شاید در نهایت گزارش های مربوط به برندتان در خبرگزاری ها با کیفیت تصویری بسیار پایینی منتشر شود. این امر ضربه بزرگی به جایگاه برند شما در بازار وارد می کند. بنابراین همیشه نسبت به تهیه عکس و ویدئو در رابطه با برندتان توجه نشان دهید. این امر نه تنها در تعامل با رسانه ها، بلکه در رابطه با مشتریان عادی نیز کاربرد دارد.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 12:19

نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌ها در دوران همه‌گیری کووید-19 نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌ها در دوران همه‌گیری کووید-19
در این مقاله ما مرتبط‌ترین اطلاعات و یافته‌ها در ارتباط با میزان نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌های اجتماعی در دوران همه‌گیری کووید-19 و همچنین نقاط مثبت و منفی استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی و تحت تاثیر قرار دادن مردم را خلاصه و ارائه کرده‌ایم.
سه شنبه، 5 مرداد 1400 - 23:01

4 نکته طلایی برای تبلیغ نویسی همکاری در فروش 4 نکته طلایی برای تبلیغ نویسی همکاری در فروش
نکات و روش های زیادی برای نوشتن یک متن تبلیغی تاثیرگذار وجود دارند. چهار نکته مهم زیر را به یاد داشته باشید: نوشتن تیترهای جذاب، توجه ویژه به کلمات کلیدی، درک نیاز مشتریان و انتخاب صحیح کلمات.
سه شنبه، 5 مرداد 1400 - 20:51

5 روش برای مدیریت بحران 5 روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

9 نکته ای که روابط رسانه ای شما را دگرگون می کند 9 نکته ای که روابط رسانه ای شما را دگرگون می کند
هدف روابط رسانه ای این است که حداکثر پوشش مثبت در رسانه های جمعی بدست آید. به همین دلیل روابط مداوم بین یک سازمان و رسانه های خبری حیاتی است. این نیاز حتی با گسترش رسانه های اجتماعی به شدت اساس می شود و نمی توان اهمیت انتشار یک مطلب در یک رسانه پر مخاطب آنلاین را دست کم گرفت.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 09:21

راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما
در هر حوزه ای که به عنوان یککسب و کار جدید فعالیت بکنید، با دشواری هایی برای کسب اعتبار و بدست آوردن سهم از بازار خودتان دسته و پنجه نرم می کنید. ممکن است دارای مهارت، دانش، تعهد و حتی مهارت های ارتباطی لازم در دنیای امروز را هم داشته باشید؛ اما حقیقت این است که مشتریان اغلب به یک تازه وارد با درجه ای از شک و سوء ظن برخورد می‌کنند.
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 01:12

سه مرحله مدیریت بحران سه مرحله مدیریت بحران
بحران ها همه گیر و خسته کننده هستند. شما باید در هر مرحله دارای یک برنامه بسیار روشن و هدفمند باشید. مدیریت بحران دارای سه مرحله است:
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:55

نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌ نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌
ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند سریع‌ترین‌ و سرراست‌ترین‌ راه‌ برای‌ دریافت‌ پاسخ‌ یک‌ سؤال‌ یا موافقت‌ با نحوه‌ اجرای‌ اقدامی‌ باشد. یک‌ ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند توافق‌ و حسن‌ تفاهم‌ طرف‌ مقابل‌ را برانگیزد و یا باعث‌ ایجاد اندیشه‌ جدیدی‌ شود که‌ شاید بتواند طرحی‌ را با سهولت‌ بیشتری‌ پیش‌ ببرد.
دوشنبه، 6 اسفند 1397 - 08:04

ابعاد یک روابط عمومی یادگیرنده ابعاد یک روابط عمومی یادگیرنده
تمرکز من در این مطلب پیشنهاد روش هایی است که بر اساس آنها بتوانیم شرایط و محیط یک روابط عمومی یادگیرنده را در سازمان خود پرورش دهید. این ایده ها برای آغاز به شما کمک می کنند اما تحول واقعی نیازمند زمان، تعهد و منابع لازم برای تغییر و تحول است.
جمعه، 24 فروردین 1397 - 03:27

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  هفت روش برجسته برای عبور از بحران


  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


  طراحی مجلات یا گرافیک مطبوعاتی


  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند


  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی