درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 - 01:06   

ارائه آنتی ویروس رایگان برای کاربران جهان توسط "شرکت کاسپرسکی"

  ارائه آنتی ویروس رایگان برای کاربران جهان توسط "شرکت کاسپرسکی"


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش بی‌سابقه خشونت علیه خبرنگاران در افغانستان

  افزایش بی‌سابقه خشونت علیه خبرنگاران در افغانستان


ادامه ادامه مطلب دو

سیلی از سوگواره‌های زمخت در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خبر بازنشسته شدن برنامه «پینت»

  سیلی از سوگواره‌های زمخت در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خبر بازنشسته شدن برنامه «پینت»


ادامه ادامه مطلب سه

راه‌هایی برای جلب اعتماد مشتریان به وبسایت

  راه‌هایی برای جلب اعتماد مشتریان به وبسایت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت اطلاع رسانی شفاف مدیران از عملکرد دولت
  عباسیان: روابط عمومی مسئول معرفی دستاوردها و اثربخشی مجموعه است
  کار روابط عمومی عکس گرفتن در جلسات نیست
  اپلیکیشن‌های کاربردی برای روابط عمومی
  علی کاشانی حیدری سرپرست روابط عمومی شهر فرودگاهی امام (ره) شد
  اخبار مربوط به سوانح باید از طریق روابط عمومی اعلام شود
  اطلاع رسانی شفاف از عملکرد دولت ضرورت دارد
  مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم استعفا داد
  تقدیر از میرزا بابا مطهری نژاد پیشکسوت عرصه ارتباطات
  شماره 43 فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

آموزش مهارت «نشریه» آموزش مهارت «نشریه»
در بین رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری، ماندگاری نوشتار در ذهن مخاطب بیش از دو مورد دیگر است و هم چنین رسانه های دیداری بیشترین تاثیرگذاری را دارند و از آن جا که نشریه یک رسانه نوشتاری و دیداری است، از دو ویژگی (ماندگاری و تاثیرگذاری) که در بالا ذکر شد، برخوردار است و به همین دلیل است که جزء موفق ترین رسانه ها محسوب می شود.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:12

نشریه داخلی یا خبرنامه چیست؟ نشریه داخلی یا خبرنامه چیست؟
نشریات داخلی، می‌تواند نقش موثری را در ایجاد ارتباط متقابل و متعادل بین بخش‌های مختلف یک سازمان ایفا نمایند و فرصت‌ مناسبی را برای تشریح و تبیین اهداف سازمانی و جلب مشارکت پرسنل، برای اداره سازمان فراهم آوردند.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:47

چهار درس از روابط عمومی در سال 1396 چهار درس از روابط عمومی در سال 1396
روی یک استراتژی روابط عمومی خوب که بتواند اعتبار شرکت تان را تقویت کند، کار کنید. با سرمایه گذاری زمان و پول و تلاش بیشتر، پیام و دیدگاه خود را توسعه دهید.
سه شنبه، 20 تیر 1396 - 07:58

نشریه داخلی و ضرورت ها نشریه داخلی و ضرورت ها
هدف اصلی از انتشار نشریه داخلی باید ارزیابی شود. روابط عمومی موظف است اهداف کوتاه مدت و بلند مدت انتشار نشریه را پیش از انتشار، تدوین و تبیین کند تا در خلال انتشار دچار گمراهی یا خطا نشود و در حین راه بخشی از مخاطبان خود را از دست ندهد.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:56

9 نکته درباره خبرنامه 9 نکته درباره خبرنامه
خبرنامه یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای انتقال گاه به گاه اطلاعات در مورد شرکت و تولیدات و خدمات آن است. خبرنامه معمولاً حاوی اطلاعات علمی و کاربردی و نیز مطالب سرگرم کننده است. بنابراین عمر مفید بیشتری نسبت به گونه های دیگر فعالیت های تبلیغاتی دارد.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 01:03

نامه نامه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روش رایج و بسیار متداول،‌ نامه است، هم توسط اداره‌ی پست و هم توسط شرکت های خصوصی مانند فدرال اکسپرس[1] ، دی اچ ال[2].
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:34

نگرانی در مورد سازمان های دولتی در آموزش روابط عمومی نگرانی در مورد سازمان های دولتی در آموزش روابط عمومی
این هزینه ها معمولا به آژانس ها و کلینیک های روابط عمومی و ارتباطات پرداخت می شود که آموزش در زمینه مدیریت اعتبار، مدیریت بحران و حضور رسانه ها را ارائه می دهد. نگرانی اینجاست که این ارقام بیشتر در راستای مدیریت پیام صرف می شود.
دوشنبه، 12 تیر 1396 - 16:49

راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی
راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 09:31

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

 یک شخصیت کاریزماتیک چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک شخصیت کاریزماتیک چه ویژگی‌هایی دارد؟
کاریزما تواناییِ مسحور کردن و تحت تأثیر قرار دادن دیگران است، حاصلِ ارتباطات عالی و مهارت‌های میان‌فردی که می‌توان آنها را آموخت و بهبود بخشید، بنابراین، شکوفایی آن امکان‌پذیر است و می‌توان بسیاری از عوامل کلیدی در شکل‌گیری یک شخصیت کاریزماتیک را شناسایی کرد.
جمعه، 15 اردیبهشت 1396 - 15:09

تفاوت سهام بی‌نام و با نام در شرکت‌های سهامی
از نظر شکل سهام، سهام را در شرکت‌های سهامی به سهام بانام و سهام بی‌نام تقسیم‌بندی می‌کنند. افراد می‌توانند هر یک از این دو نوع سهام را داشته باشند و تکلیف قانونی جز در موارد خاصی برای سهامداران نیست و آنها مجبور نیستند نوع خاصی از سهام را به الزام داشته باشند.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 09:50

شاخص های ارزیابی موفقیت روابط عمومی شاخص های ارزیابی موفقیت روابط عمومی
جداسازی روابط عمومی از تبلیغات و تلاش های فروش، کاری بسیار دشوار است. تعامل مشتری یک شاخص به مراتب بهتر از موفقیت روابط عمومی محسوب می شود.
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 - 08:02

نقش سخنگو: راکفلر در برابر ترامپ نقش سخنگو: راکفلر در برابر ترامپ
برای بیش از چهار دهه، من به عنوان "سخنگوی" روابط عمومی دیوید راکفلر، که در ماه مارس در سن 101 سالگی درگذشت، خدمت کردم.
شنبه، 2 اردیبهشت 1396 - 10:20

چالش مدیران روابط عمومی در سازمان های کوچک چالش مدیران روابط عمومی در سازمان های کوچک
یکی از مسائل مهم در حوزه روابط عمومی مهارت هایی است که یک کارگزار روابط عمومی باید داشته باشد تا بتواند در واحد روابط عمومی کار کند.
شنبه، 26 فروردین 1396 - 08:18

سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشریه چاپی که در آمریکای شمالی انتشار یافت 25 نوامبر سال 1690 طبق دستور عمومی (بخشنامه) فرماندار انگلیسی مهاجر نشین ماساچوست برای همیشه تعطیل شد.
دوشنبه، 4 آذر 1392 - 22:27

راهنمای رویدادهای روابط عمومی آمریکا در سال 2017 راهنمای رویدادهای روابط عمومی آمریکا در سال 2017
راهنمای رویدادهای روابط عمومی آمریکا در سال 2017
سه شنبه، 19 بهمن 1395 - 10:01

رشد صنعت گردشگری در سال 2016 و نقش استراتژی روابط عمومی قوی رشد صنعت گردشگری در سال 2016 و نقش استراتژی روابط عمومی قوی
در سال 2016، روابط عمومی ها تلاش کردند تا بیش از 400 میلیون برنامه رسانه ای تأثیر گذار برای مقصد را تولید کنند. در نوامبر سال 2016، وزارت گردشگری میزبان نشست روابط عمومی ها برای شرکای صنعتی خودش بود تا استراتژی هایی را برای به حداکثر رساندن ارائه محصولات شان در رسانه های هدف در جهت تلاش برای جذب بازدیدکنندۀ بیشتر پیشنهاد کند.
دوشنبه، 18 بهمن 1395 - 13:39

دوره آموزشی "انگلیسی برای مذاکرات بازرگانی" دوره آموزشی "انگلیسی برای مذاکرات بازرگانی"
انجمن متخصصان روابط عمومی و کانون زبان ایران ایران برگزار می کند: دوره آموزشی انگلیسی برای مذاکرات بازرگانی"
یکشنبه، 14 شهریور 1395 - 15:34

چطور یک سخنرانی فی‌البداهه عالی داشته باشیم؟ چطور یک سخنرانی فی‌البداهه عالی داشته باشیم؟
سخنرانی کردن در جمع برای اغلب افراد کار دشواری است. اگر می خواهید انسان موفقی باشید باید بر تکنیک های فن بیان و مهارت های ارتباطی تسلط پیدا نموده و یا حداقل هنگام سخنوری در یک جمع احساس راحتی کنید.
چهارشنبه، 29 دی 1395 - 03:16

چگونه می توانیم بدرخشیم ؟ چگونه می توانیم بدرخشیم ؟
زمانی که خود را از رقبای دیگر متمایز می کنید، آن گاه مشتری نیز با شما همانند طلایی درخشان و کمیاب رفتار می کند ونه هوایی بی رنگ و بو که همه جا به فراوانی یافت می شود. برای آن که مانند طلا بدرخشید، چاره ای ندارید جز آن که متمایز فکرکنید تا بدرخشید.
سه شنبه، 30 آذر 1395 - 12:24

 اخبار انحصاری اخبار انحصاری
از آنجایی که اخبار به سرعت و به صورت آن‌لاین مخابره می‌شوند،‌ پوشش خبری مستقیم امروزه به امری رایج تبدیل شده است. زمانی که فیس‌بوک خبری را درباره طراحی نو اعلام می‌کند،‌ تنها پس از چند لحظه همان خبر را در چندین سایت دیگر مشاهده می‌کنید.
چهارشنبه، 17 آذر 1395 - 09:14

بسته رسانه ای چیست و چرا به یکی از آن نیاز داریم؟ بسته رسانه ای چیست و چرا به یکی از آن نیاز داریم؟
یک بسته رسانه ای سندی است که حاوی اطلاعات مهم درباره کسب و کار، محصول یا رویداد است. آنها اساسا برای رویدادها و ارائه محصول یا خدمت استفاده می شوند و در اختیار خبرنگاران قرار می گیرند تا بتوانند با توجه به آن داستان خودشان را تنظیم کنند.
سه شنبه، 25 آبان 1395 - 08:16

پاورپوینت/ نقش خلاقیت در روابط عمومی
علم خلاقیت شناسی، بنا به تعریف نگارنده علم مطالعه فرآیندها و پدیده های خلاقیت،‌حل خلاق مساله، ابداع ،‌اختراع و نوآوری در کلیه موضوعات با رویگردهای علمی مختلف می باشد. این علم دارای محتوای بین رشته ای و چند رشته ای بوده و با همه شاخه های علوم وفناوری در ارتباط می باشد.
شنبه، 29 آبان 1395 - 09:01

هفت روش برجسته برای عبور از بحران هفت روش برجسته برای عبور از بحران
نادیده انگاشتن افکار عمومی در شرایطی که به شهرت دلخواه خود دست یافته‌اید، برای‌تان زیانبار خواهد بود. این یک واقعیت است که همگی ما مرتکب اشتباه می‌شویم، اما نحوه برخورد با خطاها، در به رخ کشاندن توانایی‌های شما و شرکت‌تان بسیار تاثیرگذارتر از شیوه برخورد با موفقیت‌هایی است که کسب می‌کنید.
دوشنبه، 26 مهر 1395 - 09:54

آیین سخنرانی و سخنوری آیین سخنرانی و سخنوری
آیا تاکنون در موقعیتی قرار گرفته‌اید که مجبور شوید برای جمع کوچک و یا بزرگی از دوستان و یا سایر مردم جامعه صحبت کنید؟ در آن لحظه چه احساسی به شما دست داده است؟
دوشنبه، 26 مهر 1395 - 08:44

چگونه مقاله خود را بهتر ارائه نماییم؟ چگونه مقاله خود را بهتر ارائه نماییم؟
در کلیه سمینارها و کنفرانس‌ها، مقالات پس از طی مراحل ارزیابی کیفی توسط کمیته علمی آن مجموعه و کسب امتیاز مناسب، جهت ارائه معرفی می‌گردند.
یکشنبه، 25 مهر 1395 - 08:31

 آیندۀ آموزش روابط عمومی آیندۀ آموزش روابط عمومی
آموزش روابط عمومی همراه با تحقیق و عمل پیشرفت خواهد کرد. به این طریق، معلّم – محقّق روابط عمومی پیشگامانی هستند که جوّ مناسب برای آیندۀ این رشته را فراهم می آورند و، اگر مدرّسین روابط عمومی محرّک دانش برای همکاران آیندۀ ما باشند، در این صورت به عنوان گنجینه‌ای برای دانش مزبور عمل می‌کنند.
دوشنبه، 29 شهریور 1395 - 09:16

 چگونه غرفه کم هزینه برپا کنیم؟  چگونه غرفه کم هزینه برپا کنیم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همیشه نگاه کردن به وضعیت اقتصادی یکی از اصول شرکت‌های تجاری بوده است. هیچ شرکتی را نمی‌توانید پیدا کنید که بدون توجه به وضعیت دخل و خرج بتواند به موفقیت برسد.
شنبه، 6 شهریور 1395 - 09:36

 چرا نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌کنیم؟  چرا نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌کنیم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهم‌ترین اهداف برگزاری یک نمایشگاه به دو دسته تقسیم می‌شود که دسته نخست آن را اهداف سازمانی یا شرکتی تشکیل می‌دهند.
جمعه، 5 شهریور 1395 - 09:31

 چند نکته مفید از یک نمایشگاه بین‌المللی  چند نکته مفید از یک نمایشگاه بین‌المللی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نمایشگاه‌ها از نظر مکانی به محلی، شهری، کشوری و بین‌المللی دسته‌بندی می‌شوند و این روزها یک نمایشگاه بین‌المللی از هر نظر می‌تواند به‌عنوان یک شاخص در اقتصاد و فرهنگ یک کشور باشد.
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 - 09:35

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ کانال تلویزیونی جنوب (تله سورTeleSUR) و گسترش جنگ امواج در قاره آمریکا


  مزیت های انتشارات چاپی و آنلاین در روابط عمومی ها


  امکانات نسخه جدید تلگرام


  شماره 43 فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد


  پنج نکته برای برگزاری یک رویداد موفق


  ایجاد و توسعه روابط عمومی یکپارچه با هدف حفظ اعتماد عمومی


  راه‌هایی برای جلب اعتماد مشتریان به وبسایت


  چگونه کارشکنی ها و بهانه ها می تواند سبب از دست رفتن قدرت کاخ سفید شود


  مخالفت غول های اینترنتی جهان با فسخ بی طرفی اینترنت


  افزایش بی‌سابقه خشونت علیه خبرنگاران در افغانستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: بیانیه هیئت داوران دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی