درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 19:35   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

آموزش به کمک سخنرانی آموزش به کمک سخنرانی
به آن دسته از فعالیت های کلاسی گفته می شود که برای گروه انجام می گیرد و عمدتا جنبه کلامی دارد. بنا به تعریف سخنرانی عبارت از ارائه دانش و اطلاعات توسط معلم به گروه یاد گیرندگان.
جمعه، 11 اسفند 1396 - 14:57

روش سخنرانی دینی روش سخنرانی دینی
سخنرانى دینى عبارت است از: «سخن گفتن یک نفر با جمع به نحو یک‌طرفه به منظور تأثیرگذارى مطلوب [دینى ] در اندیشه، احساس و رفتار مخاطب، به قصد و روش انشاء سخن.»
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 - 15:04

65  نکته برای سخنرانی و یک ارائه خوب 65 نکته برای سخنرانی و یک ارائه خوب
سخنرانی یک هنر است؛ اما این هنر می تواند آموخته شود. روی خودتان کار کنید و با صحبت کردن بهتر شوید. این یک فرایند طولانی است، اما در فرم بیشتر از محتوا تمرکز کنید: تماس چشم، صدای شما، حرکات و غیره.
پنجشنبه، 11 بهمن 1397 - 08:30

نگاهی به تلویزیون و پدیده یی به نام مجری نگاهی به تلویزیون و پدیده یی به نام مجری
تلویزیون از جمله رسانه های قدرتمندی است که حضور پرقدرت خود را به عنوان یکی از عوامل کنترل افکار تثبیت کرده و در کنار رسانه های دیگر از جمله روزنامه و سینما با شتاب هر چه بیشتر رو به رشد است.
جمعه، 20 بهمن 1396 - 08:48

روش خطابه و سخنوری روش خطابه و سخنوری
«بیان» و «خطابه»، یکی از شیوه های تبلیغ و رساندن پیام و تربیت دیگران و کار فرهنگی و آموزشی است. کسی که نتواند آموخته ها و اندوخته ها و اندیشه های خود را به صورت مطلوب، به دیگران منتقل کند، آن دانسته و اندوخته، بی ثمر می ماند.
پنجشنبه، 19 بهمن 1396 - 11:03

ویژگی های یک مجری خوب ویژگی های یک مجری خوب
یک مجری خوب باید از ظاهری آراسته، صدای وچهره خوب و مناسب برخوردار باشد و نوع پوشش او طوری باشد که بتوان به عنوان الگو از او کمک گرفت.
پنجشنبه، 19 بهمن 1396 - 08:46

هدایای نوروزی روابط عمومی هدایای نوروزی روابط عمومی
خرید هدایای نوروزی روابط عمومی که تا یک ماه پیش از عید آغاز می شود و توزیع آن تا اوایل اردیبهشت ماه ادامه پیدا می کند نیز باید با توجه به همین بینش انجام شود. برای رسیدن به این بینش غیر از شناخت سازمان، مخاطب، ارتباط و بودجه باید بتوانید اثرسنجی صحیحی از ارزش برای کارکنان و ذینفعان شرکت داشته باشید. یعنی به زبان عامیانه بدانید که هر کسی با چه چیزی خوشحال می شود؟
شنبه، 8 فروردین 1394 - 13:42

چگونه سخنرانی کنیم/ 200 نکته کاربردی چگونه سخنرانی کنیم/ 200 نکته کاربردی
سخنرانی فن و هنری است که از راه ارائه دلیل و برانگیختن عواطف، بر مخاطبان و شنوندگان خود تأثیر می گذارد و آنان را به سوی موضوع و هدفی خاص راهنمایی و برای آن زمینه سازی می ‏کند.
شنبه، 14 بهمن 1396 - 08:49

آماده کردن یک سخنرانی خوب آماده کردن یک سخنرانی خوب
دکتر مهرداد منصوری متخصص ارتوپدی معتقد است یک سخنرانی خوب نیازمند توجه به چند نکته است. ابتدا باید سخنرانی را آماده کرد. باید آن را قبل از اجرا تمرین کرد و سپس به نکاتی توجه کرد تا یک اجرای خوب داشت.
پنجشنبه، 12 بهمن 1396 - 08:12

پنج نکته برای ارایه یک سخنرانی ایده آل پنج نکته برای ارایه یک سخنرانی ایده آل
خواست معمولی انسان ها این نیست که فقط توانایی تصور آینده را داشته باشند. این در واقع یک نیاز است. سخنرانان بزرگ از آن امتیاز می گیرند، مانند مارتین لوتر کینگ جونیور. که این را در سخنرانی مشهور «من رویایی دارم» به خوبی استفاده کرده است.
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 - 18:41

چگونه یک پاورپوینت خوب برای سخنرانی تهیه کنیم؟ چگونه یک پاورپوینت خوب برای سخنرانی تهیه کنیم؟
سالها قبل برای کمک به یک سخنرانی خوب از پروژکتورهایی استفاده می شد که اسلایدهایی را به حضار نشان می داد. این اسلایدها حاوی تصاویر مرتبط با متن سخنرانی بودند.
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 - 00:11

سخنگو باید سخنور باشد سخنگو باید سخنور باشد
سخنرانی هم مثل سایر فنون و هنرها برای خود آداب و آیینی دارد که اگر به آنها توجه شود، هم برای سخنران و هم برای مستمعین، مفید و اثربخش خواهد بود.
دوشنبه، 9 بهمن 1396 - 22:33

پنج نشانه یک طرفدار روابط عمومی پنج نشانه یک طرفدار روابط عمومی
نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد شما عاشق و طرفدار روابط عمومی هستید. اینجا به پنج نشانه اشاره می شود و شما می توانید نشانه های دیگری را به فهرست زیر اضافه کنید:
یکشنبه، 17 دی 1396 - 14:04

18 اولویت روابط عمومی در سال 2018 18 اولویت روابط عمومی در سال 2018
اکنون که وارد سال 2018 می شویم، باید درس های سال گذشته را در نظر بگیریم. متخصصان روابط عمومی در سراسر جهان شاهد نوسان و چرخش غیرمنتظره ای خواهند بود که منجر به چالش های جدیدی خواهد شد، اما فرصت های جدیدی نیز ایجاد خواهد شد که برخی از آنها در اینجا اشاره می شود.
یکشنبه، 3 دی 1396 - 12:05

سه نکته کاربردی در باره سناریوها سه نکته کاربردی در باره سناریوها
حقیقیت این است که واقعیت‌های زندگی معمولا در جایی بین بدترین و بهترین سناریو روی می‌دهند. اگر شما بدترین سناریوی ممکن را در مورد یک موضوع خاص شناسایی کنید و عواقب آن‌ را نیز در ذهن داشته باشید، آن‌وقت خود را برای هر اتفاقی آماده کرده‌اید.
شنبه، 2 دی 1396 - 21:50

چطور جذاب به نظر بیاییم چطور جذاب به نظر بیاییم
افراد می‌توانند با دیدن چهره یک نفر، در عرض تنها یک دهم ثانیه در مورد دوست‌داشتنی بودن، قابل اعتماد بودن و شایستگی او قضاوت کنند.
شنبه، 2 دی 1396 - 02:15

11 پیشنهاد در خصوص نحوه خلاقیت تیم روابط عمومی 11 پیشنهاد در خصوص نحوه خلاقیت تیم روابط عمومی
همیشه ایده های بزرگ داشته باشید که بر کمپین شما اثر بگذارد. یک روایت خلاقانه برند که بر یافتن جایگاه برند ارائه و اثر می گذارد می تواند کمک خوبی باشد.
یکشنبه، 21 آبان 1396 - 08:22

هفت نکته برای برای تهیه و انتشار یک مطلب تاثیرگذار / فراخوانی برای عمل هفت نکته برای برای تهیه و انتشار یک مطلب تاثیرگذار / فراخوانی برای عمل
کسب و کار شما بستگی به توانایی شما برای نوشتن و تولید محتوای خوب دارد. نوشتن به معرفی دیدگاه سازمان و شرکت شما کمک می کند. از وب سایت و خبرنامه الکترونیکی گرفته تا پست های وبلاگ و بروز رسانی های رسانه های اجتماعی.
شنبه، 20 آبان 1396 - 08:00

نقش کلیدی روابط عمومی در مصاحبه های مطبوعاتی نقش کلیدی روابط عمومی در مصاحبه های مطبوعاتی
یکی از نقش های کلیدی روابط عمومی در هدایت مدیران سازمان و آماده سازی آنها برای مصاحبه های مطبوعاتی است. گروهی از خبرنگاران که برخی همسو و برخی غیر همسو با منافع سازمان هستند در نشست های مطبوعاتی شرکت می کنند. هر کدام از این افراد این پتانسیل را دارند که سازمان را با بحران های جدی روبرو کنند یا اعتماد مخاطبان را به سازمان افزایش دهند.
پنجشنبه، 11 آبان 1396 - 08:29

15 دلیل برای موفقیت یک سخنرانی 15 دلیل برای موفقیت یک سخنرانی
سخنرانی یک هنر است؛ اما این هنر می تواند آموخته شود. روی خودتان کار کنید و با صحبت کردن بهتر شوید. این یک فرایند طولانی است، اما در فرم بیشتر از محتوا تمرکز کنید: تماس چشم، صدای شما، حرکات و غیره.
شنبه، 29 مهر 1396 - 07:55

بررسی و ارزیابی برنامه های مدیریت بحران بررسی و ارزیابی برنامه های مدیریت بحران
آیا به آنچه مردم درباره شما در رسانه های سنتی و جدید می گویند گوش می دهید؟ آیا باید برای پیشگیری از تشدید مشکل به تغییر پیام خود دست بزنید؟ آیا پیش از بروز و تشدید بحران می توانید آن را تعیین نموده و بشناسید؟
یکشنبه، 23 مهر 1396 - 07:56

عوامل موثر بر ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها عوامل موثر بر ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها
چگونگی ارتباط روابط عمومی با رسانه ها بابع عوامل گوناگونی است که شناخت آنها می تواند هم از یک سو انتظارهای روابط عمومی ها از رسانه ها را عقلایی تر و منطقی تر سازد و از جانب دیگر کیفیت ارتباط را بهبود بخشد.
شنبه، 22 مهر 1396 - 07:43

بزرگترین چالش متخصصان روابط عمومی در آینده از منظر پروفسور گرونیگ بزرگترین چالش متخصصان روابط عمومی در آینده از منظر پروفسور گرونیگ
به نظر من بزرگ ترین چالش را کسانی ایجاد خواهند کرد که روابط عمومی را بازاریابی می دانند. اگر روابط عمومی در حد بازاریابی تنزل کند کاری غیر از پیشبرد اهداف بازاریابی انجام نخواهد داد.
چهارشنبه، 19 مهر 1396 - 11:38

با دانستن این نکات عکس‌های بهتری بگیرید با دانستن این نکات عکس‌های بهتری بگیرید
اندی وارهول زمانی می‌گفت، “خوبی عکس به این است که هیچ موقع تغییر نمی‌کند، حتی زمانی که اشخاص درون عکس تغییر می‌کنند.” پس ما عکس می‌گیریم چون با اینکار خاطره‌ای از آن‌ها در ما جاودانه خواهد شد.
پنجشنبه، 6 مهر 1396 - 13:08

اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی
داستان سرایی یکی از روش های جدید در ارتباط با مخاطبان در روابط عمومی است. تحقیقات نشان داده است که ذهن بشری مایل است که داده ها را به شکل روایی، کدگذاری ذخیره و بازیابی کند.
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 14:06

مراحل عملی تهیه گزارش مراحل عملی تهیه گزارش
موضوعاتی که برای تهیه گزارش و درج در روزنامه ها انتخاب و باید اولاً موضوع (( روز )) باشد یعنی تا گزارش تهیه می شود مطلب کهنه نشود ثانیاً فراگیری و پوشش هر چه وسیعتر داشته باشد.
شنبه، 25 شهریور 1396 - 09:14

جلسات یورش فکری جلسات یورش فکری
برای استفاده از این روش در پرورش تفکر خلاق باید برای مدتی هر گونه قضاوت و انتقاد را کنار گذاشت. زیرا در بعضی موارد، قضاوت و انتقاد مانع ارائه اندیشه نو و خلاق می شود.
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 - 01:16

گام نخست در تهیه گزارش اداری گام نخست در تهیه گزارش اداری
گزارش نویسی مانند پیمودن یک راه عادی بایداز جایی شروع ودر جایی دیگر پایان پذیرد. طبیعی است که هر گزارش روشنگر مطلبی باشد یا راه حل مشکلی را نشان دهد و این کار تنها با پژوهش و تحقیق عملی است. پس قدم اول در تهیه گزارش بعد از انتخاب موضوع دست زدن به تحقیق و جمع آوری اطلاعات می باشد.
سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 09:03

چهار روش برای جذب مخاطبین به سمت غرفه خودتان چهار روش برای جذب مخاطبین به سمت غرفه خودتان
به احتمال زیاد شما هم تاکنون در رویدادهای مختلف صنعتی یا مصرفی مختلفی که در حوزه و صنایع مختلف باهدف معرفی و فروش محصولات و خدمات برگزار می‌شود شرکت کرده‌اید.
سه شنبه، 7 شهریور 1396 - 08:51

روابط عمومی چگونه می تواند کمک کند روابط عمومی چگونه می تواند کمک کند
امروز، روابط عمومی شامل تجزیه و تحلیل و درک کاملی از همه عوامل تاثیر گذار بر نگرش مردم نسبت به یک سازمان، می باشد. در دنیای امروز، فروش ایده ها به طور فزاینده ای سخت تر و رقابتی تر شده است، به خصوص با وجود میلیون ها موضوعی که مصرانه می خواهند در آگاهی افراد نفوذ کنند.
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 15:44

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد