درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 10:04   

زادروز نیویورک تایمز

  زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب یک

جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات

  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


ادامه ادامه مطلب دو

چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد

  چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?
  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین
  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن
  لیبرا، واحد پولی فیس‌بوک
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم
  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان
  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات
  چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد
  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی
  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

راه های درست و نادرست برای نزدیک شدن به طنز در محیط کار راه های درست و نادرست برای نزدیک شدن به طنز در محیط کار
محققان خاطرنشان کردند که طنز نوعی ارتباطات پر فشار است، زیرا یک مکانیسم فوری و مبهمی از بازخورد را فراهم می کند: مردم می خندند یا نمی خندند.
شنبه، 18 آبان 1398 - 01:04

چه عاملی باعث می شود مردم هر آنچه می خوانند را باور کنند؟ چه عاملی باعث می شود مردم هر آنچه می خوانند را باور کنند؟
بر اساس یافته های گیلبرت، نتیجه این است که قبل از اینکه به مرحله رد کردن پیام برسیم مرحله درک پیام متوقف می شود. این باعث می شود افرادی که در چنین شرایطی قرار دارند، استدلال ضعیف دیگران یا دروغ های آنان را باور کنند.
یکشنبه، 17 شهریور 1398 - 13:01

الگویی برای طراحی و تولید آثار اینفوگرافیک در روابط عمومی ها الگویی برای طراحی و تولید آثار اینفوگرافیک در روابط عمومی ها
یک اثر اینفوگرافیکی باید از یک ساختار گرافیکی و یک روایت مناسب برخوردار باشد و در آن تعادل و توازن، سفیدخوانی، هارمونی، کنتراست و... رعایت شود. یادمان باشد که اینفوگرافیک، صرفاً کنار هم قرار دادن چند عکس و متن داخل یک باکس یا کادر با تنوع رنگی نیست.
جمعه، 15 شهریور 1398 - 12:56

قطار محتوای ویدیویی قطار محتوای ویدیویی
هرچه تعداد فیلم ها در سایت و کانال های اجتماعی شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای دسترسی مشتری به سایت خود خواهید داشت. این امر این امکان را ایجاد می کند تا کلمات کلیدی بیشتری به فیلم، توضیحات، متن و برچسب ها اضافه کنید. سئو اطلاعات شما را ارایه می دهد، بنابراین محتوای ویدئویی راهی عالی برای پیشرفت در بخش آگاهی و تعامل با نام تجاری است.
سه شنبه، 12 شهریور 1398 - 14:41

قطع نکنید! ترغیب از طریق تلفن در روابط عمومی هنوز نمرده است قطع نکنید! ترغیب از طریق تلفن در روابط عمومی هنوز نمرده است
مکالمه یک هنر گمشده است. بومرنگ های کودک قبل از رایانه و تلفن های همراه وارد محل کار شدند، بخشی از نسلی که ارزش ارتباط چهره به چهره و شبکه های حضوری را یاد گرفته اند. آنها از رسانه های اجتماعی به واقع اجتماعی یاد و یک شکلک را برای بیان احساسات واقعی جایگزین می کنند.
چهارشنبه، 6 شهریور 1398 - 10:26

یک معما در باره تصمیم گیری درست یک معما در باره تصمیم گیری درست
این معما یا بازی نشان می دهد ما بهتر است در هر شرایطی، بر اساس مقدار شانس و امکانات موجود، تصمیم بگیریم.
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 16:31

 اهمیت چشم دوختن به دیگران در حین گفتگو اهمیت چشم دوختن به دیگران در حین گفتگو
چشم دوختن با وقار و متمرکز به فرد دیگر، نیاز طرف مقابل برای کسب توجه و شنیده شدن را کاهش می دهد و برای همین همه احساس خوبی نسبت به فردی که با دقت بیشتری می نگرد پیدا می کنند.
یکشنبه، 14 مهر 1398 - 14:26

شش نکته در اجرای یک برنامه جهانی روابط عمومی شش نکته در اجرای یک برنامه جهانی روابط عمومی
برای کسانی که برای اولین بار از خدمات جهانی روابط عمومی استفاده می کنند، منحنی فراگیری قابل فهم و واضحی وجود دارد. برای دانستن چالش های اصلی مشترک برای روابط عمومی جهانی لازم است تا از یک برنامه هوشمند، موفق و کارآمد اطمینان حاصل کنید.
شنبه، 15 تیر 1398 - 08:07

۹ عبارتی که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند ۹ عبارتی که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند
دیگران حرف‌های ما را بسیار متفاوت‌تر از آنچه منظور ماست،‌ تفسیر می‌کنند. وقتی شما بدون ملاحظه چیزی می‌گویید، حرف‌های‌تان منجر به ایجاد احساسی بد در سایرین می‌شود.
جمعه، 14 تیر 1398 - 13:09

سه مورد که باید قبل از ایجاد روابط عمومی بدانید سه مورد که باید قبل از ایجاد روابط عمومی بدانید
در یک جهان ایده آل، شما می توانید حرفه ای ها را برای حمایت از استراتژی بازاریابی خود مستقر کنید، اما به دلیل محدودیت های مالی، همیشه این امکان وجود ندارد. در این شرایط، مهم است که صاحبان کسب و کار و کارآفرینان به اندازه کافی درباره روابط عمومی و بازاریابی بدانند تا آنها را برای ایجاد یک استراتژی آماده یا به طور موثر با حمایت به طور رایگان کار کنند.
چهارشنبه، 12 تیر 1398 - 08:03

تبلیغات در روابط عمومی (اینفوگراف) تبلیغات در روابط عمومی (اینفوگراف)
اینفوگرافیک‌ها، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند که هدف آن‌ها ارائه سریع و ساده اطلاعات پیچیده است. به بیان ساده‌تر، اینفوگرافیک‌ها به کمک عناصر بصری نظیر عکس، نمودار، نقشه، دیاگرام و … سعی می‌کنند تا مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات پیچیده را به‌گونه‌ای به تصویر درآوردند که پیام به شیوه‌ای سریع و قابل‌فهم به مخاطب منتقل شود.
سه شنبه، 23 مهر 1398 - 13:58

5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها 5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها
یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.
یکشنبه، 2 تیر 1398 - 08:11

تبلیغات در روابط عمومی (انیمیشن) تبلیغات در روابط عمومی (انیمیشن)
انیمیشن به عنوان یک هنر - صنعت نام تکنیکی است که در آن هر فریم فیلم به صورت انفرادی چه به صورت یک گرافیک کامپیوتری یا عکاسی از یک تصویر و یا ایجاد تغییرات مکرر کوچک در یک واحد مدل (قسمت کلای میشن و استاپ موشن را ببینید) تولید و سپس فیلم‌برداری نتیجه توسط یک دوربین مخصوص انجام می‌پذیرد.
پنجشنبه، 23 آبان 1398 - 13:59

روابط عمومی و انتشارات (کتاب) روابط عمومی و انتشارات (کتاب)
روابط عمومی ها بدون انتشارات قابل تصور نیستند. انتشارات کانون تولید متن و پیام هستند که مناسبات شرکت و موسسه را با مشتریان و ذینفعان در بیرون سازمان و روابط مدیران و کارکنان را در درون آن می سازند.
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 15:13

هنر شنیدن دیگران هنر شنیدن دیگران
هرچه شنونده فعال‌تری باشید، جروبحث‌ کمتری با دیگران خواهید داشت. چون هر دو طرف یک رابطه رضایت بیشتری از آنچه به میان آمده دارند و به احتمال زیاد تنش‌های اندکی به وجود خواهد آمد.
سه شنبه، 14 خرداد 1398 - 20:46

آداب معاشرت/ دعوت و ملاقات آداب معاشرت/ دعوت و ملاقات
بعضی اوقات لازم می شود که از دوستان و آشنایان دیدن کنیم، بدون این که دعوت شده باشیم یا این که قبلا وقت گرفته باشیم. این قبیل دیدنی ها باید مدتش کوتاه باشد و از نیم ساعت تجاوز نکند.
یکشنبه، 26 آبان 1398 - 12:38

آداب معاشرت/ پیشخدمت در خانه آداب معاشرت/ پیشخدمت در خانه
پیشخدمت درباره تمیزی دست، صورت و لباس خود نهایت مراقبت را دارد (لازم نیست که لباس او خیلی نو و باارزش باشد اما لازم است که تمیز و اتو شده باشد).
یکشنبه، 26 آبان 1398 - 12:45

وجه تمایز روابط عمومی وجه تمایز روابط عمومی
اعتقاد دارم "نقطه عطف"، هدف غایی همه فعالیت های روابط عمومی است. نتایج مطالعات هم نشان می دهد که خلاقیت، نوآوری و تمایزی که منجر به "نقطه عطف" می‌شود یک عنصر مهم در موفقیت و کامیابی روابط عمومی هاست. بنابراین سازمان‌هایی که به مردم خدمت ارایه می دهند باید روابط عمومی خلاقی داشته باشند و ایجاد روابط عمومی خلاق، به فضا و مدیر خلاق هم نیاز دارد.
پنجشنبه، 23 آبان 1398 - 13:48

مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری) مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
مستند سازی تهیه مجموعه ای از اسناد و مدارک است که سیر تکوین و تکامل یک فعالیت یا پروژه را از آغاز تا پایان را همراه با تحلیل و ارزشیابی نشان خواهد داد.
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 11:47

مستندسازی در روابط عمومی (تیزر) مستندسازی در روابط عمومی (تیزر)
مستند سازی تهیه مجموعه ای از اسناد و مدارک است که سیر تکوین و تکامل یک فعالیت یا پروژه را از آغاز تا پایان را همراه با تحلیل و ارزشیابی نشان خواهد داد.
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:46

آداب معاشرت/ دعوت آداب معاشرت/ دعوت
درباره دعوت های شفاهی که به توسط تلفن می شود گرچه بین دوستان صمیمی مرسوم و معمول است ولی در این جا در باب آن صحبت نمی داریم.
جمعه، 26 مهر 1398 - 12:49

هشت اشتباه رایج روابط عمومی و نحوه اجتناب از آن ها هشت اشتباه رایج روابط عمومی و نحوه اجتناب از آن ها
هنگامی که بحث از شهرت می شود، فکر می کنید ارتباط گران به پرچم های قرمز توجه می کنند اما همیشه اینطور نیست. در روابط عمومی باید گوش به زنگ باشیم، باید در دریافت و تجزیه و تحلیل بازخورد حرفه ای باشیم. شکایاتی که از طریق مشتریان تکرار می شوند یا شایعاتی که در حال ظهورند، زنگ خطر هستند. جایی که دود بلند شود، حتما چیزی در حال سوختن است.
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 - 08:05

تبلیغات در روابط عمومی (پوستر) تبلیغات در روابط عمومی (پوستر)
نوعی اعلان خبری است برای بیان رویدادها در موضوعات مختلف که معمولا برای نمایش بصورت عمودی طراحی می شود و باید ابعادش به گونه ای باشد که از فاصله ای نسبتا کوتاه دیده شود. هر چند ممکن است به اندازه کارت پستال کوچک، و یا بیلبوردی در بزرگراه، بزرگ باشد. به هرحال پوستر در هر اندازه و شکل وظیفه انتقال اطلاعات را در کوتاه ترین زمان دارد.
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 - 15:09

جشنواره خرید دبی جشنواره خرید دبی
جشنواره خرید دبی یک جشنواره خرید و سرگرمی سالانه است که ابتدا در 15 فوریه سال 1996 توسط دولت دبی به اجرا درآمد. درآغاز برای رونق بخشیدن و تبلیغ تجارت خرده فروشی در دبی طرح ریزی شد ولی به تدریج به یکی از فعالیت هایی تبدیل شده است که در تور سفرهای بین المللی مشتاقانه مورد انتظار است و از آن پس برای جذب توریست برگزار می شود.
جمعه، 20 اردیبهشت 1398 - 09:19

تحول در ارتباطات تحول در ارتباطات
بهترین راه برای پذیرفتن و کار کردن با تغییرات این است که به مردم کمک کنیم تا نقاط قوت آنچه در گذشته مورد استفاده بوده و در حال حاضر می توان از آن بهره برد را درک کنند. همه ما وقتی حس کنیم با چیزی آشنا هستیم راحت تر و بهتر می توانیم با آن کنار بیاییم.
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 - 10:53

5 درس روابط عمومی از سریال بازی تاج و تخت 5 درس روابط عمومی از سریال بازی تاج و تخت
عرصه روابط عمومی نیز درست مانند کار راهنمای جان اسنو است. به این ترتیب یک کارشناس روابط عمومی ماهر باید همیشه از آخرین تحولات بازار و ترندهای تازه باخبر باشد. در غیر این صورت راه موفقیت برای وی همراه با دست اندازهای بسیاری خواهد بود. نکته جالب در مورد حرفه روابط عمومی شباهت آن به قهرمانان مبارز داستان بازی تاج و تخت است.
پنجشنبه، 15 فروردین 1398 - 22:51

در سال جدید/ چگونه می‌توانیم با موفقیت به اهداف‌مان برسیم؟ در سال جدید/ چگونه می‌توانیم با موفقیت به اهداف‌مان برسیم؟
برای بسیاری از ما سال نو فرصتی است تا به زندگی‌مان بازبنگریم و در جهت تغییر و بهبود آن بکوشیم. پس مانند آنچه تاکنون معمول بوده است، اهدافی را در ذهن‌مان حک می‌کنیم که با گذشت زمانی کوتاه رنگ می‌بازند و از یاد می‌روند.
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 - 16:12

12 نکته کلیدی که یک "عکاس خبری" باید بداند 12 نکته کلیدی که یک "عکاس خبری" باید بداند
امروزه عکس هایی را که در پورتال اطلاع رسانی سازمان ها مشاهده می کند، بیشتر به عکس های یادگاری یا مستندسازی و یا به طور عامیانه به پاچه خواری از مسئولان شبیه است تا به عکس خبری!
دوشنبه، 20 اسفند 1397 - 16:47

نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌ نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌
ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند سریع‌ترین‌ و سرراست‌ترین‌ راه‌ برای‌ دریافت‌ پاسخ‌ یک‌ سؤال‌ یا موافقت‌ با نحوه‌ اجرای‌ اقدامی‌ باشد. یک‌ ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند توافق‌ و حسن‌ تفاهم‌ طرف‌ مقابل‌ را برانگیزد و یا باعث‌ ایجاد اندیشه‌ جدیدی‌ شود که‌ شاید بتواند طرحی‌ را با سهولت‌ بیشتری‌ پیش‌ ببرد.
دوشنبه، 6 اسفند 1397 - 08:04

5 بهترین روش برای مدیریت بحران 5 بهترین روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد


  آیین معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد برگزار شد


  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز


  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد


  برگزاری جلسه دورنگاه مرکز ارتباطات شهرداری تهران در عمارت عین الدوله


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران