درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 1 آبان 1399 - 07:27   

کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل

  کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل


ادامه ادامه مطلب یک

پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد

  پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد


ادامه ادامه مطلب دو

نمایشگاه «آینده» دبی نماد آینده جهانی

  نمایشگاه «آینده» دبی نماد آینده جهانی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان
  توصیه‎‌های مدیرعامل بانک کشاورزی برای بهبود عملکرد روابط عمومی
  برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی ویژه مدیران روابط عمومی نواحی و رده های سپاه امام سجاد (ع)
  اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی فدراسیون‌ها بررسی شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد
  نسخه‌‌ای برای دوام و مقاومت بیشتر شرکت‌ها
  پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد
  وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران در پایان نود و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی
  فولاد مبارکه 3 بار از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته است/ آب به آسیاب دشمن نریزیم
  شتاب بیشتر روند فعالیت شرکت امید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

6 نکته برای بهبود استراتژی روابط عمومی آنلاین در زمان شیوع کرونا 6 نکته برای بهبود استراتژی روابط عمومی آنلاین در زمان شیوع کرونا
استراتژی روابط عمومی آنلاین هنگامی که مردم وقت خود را در خانه می گذرانند و در بازار نیستند بسیار مهم است. این موارد را اکنون و در آینده بخاطر بسپارید.
دوشنبه، 28 مهر 1399 - 10:30

درک چرخه عمر محتوا درک چرخه عمر محتوا
مدل های قدیمی "ایجاد"، "تایید" و "انتشار" دیگر کارایی ندارند. حالا زمان آن است تا مردم با چیزی که "چرخه جدید عمر محتوا"،  نامیده می شود منطبق شوند که می توان آن را در چهار مرحله خلاصه کرد:
یکشنبه، 6 اسفند 1391 - 15:59

 راز مذاکرات موفق در فروش راز مذاکرات موفق در فروش
در زمان مذاکره با مشتریان، مهم‌ترین نکاتی که مدیران هر کسب و کار برای افزایش میزان فروش محصول یا خدمات می بایست مطلع باشند، شناخت نشانه های خرید از سوی خریدار است که نتیجه آن نهایی شدن چرخه فروش است.
یکشنبه، 27 مهر 1399 - 14:41

اهمیت مشارکت در عملکرد تجاری اهمیت مشارکت در عملکرد تجاری
ارتباطات همچنین نقش مهمی در تعامل ذینفعان دارد. Mishra و Boynton پیشنهاد می کنند که استراتژی های ارتباطی صحیح می توانند شفافیت را بهبود بخشند و تعامل را افزایش دهند. به طور خاص، ارتباطات داخلی برای ایجاد تعامل کارکنان و افزایش عملکرد بسیار مهم است. ثابت شده است که توانایی رهبران در برقراری ارتباط مستقیماً با بهبود تعامل کارکنان ارتباط دارد.
جمعه، 25 مهر 1399 - 12:57

چگونه چرخه افکار منفی را متوقف کنیم؟ چگونه چرخه افکار منفی را متوقف کنیم؟
زندگی بسیار سخت شده. با این همه عدم اطمینان، ترس و اضطراب شدید، جای تعجب نیست که بسیاری از ما خود را در حال تجربه بدترین سناریوها و افکار و احساسات ترسناک می‌بینیم. به محض این که در این گودال منفی قرار گرفتیم، بیرون آمدن از آن بسیار دشوار است.
چهارشنبه، 23 مهر 1399 - 17:17

۱۰ نکته که «نباید انجام دهید» تا در زندگی امروز کامیاب شوید ۱۰ نکته که «نباید انجام دهید» تا در زندگی امروز کامیاب شوید
به‌نظر می‌رسد که شتاب تغییر در جهان امروز بیش از همیشه است و برای همین نیز توصیه‌ها برای کامیابی در زندگی، هر روز تغییر می‌کنند. این مطلب به شماری از تازه‌ترین توصیه‌های کارشناسان موفقیت اختصاص دارد؛ دربارۀ نکاتی که باید آنها را کنار گذاشت تا موفق‌تر بود.
دوشنبه، 21 مهر 1399 - 20:19

روز جهانی سلامت روان: چگونه از فرسودگی عاطفی پرهیز کنیم؟ روز جهانی سلامت روان: چگونه از فرسودگی عاطفی پرهیز کنیم؟
به گفته دکتر مودگیل "هر تغییر یا اتفاق عمده در زندگی" می‌تواند به فرسودگی عاطفی کمک کند. او برای نمونه به نگرانی‌های مالی و مشکلات رابطه‌ای اشاره می‌کند. و همچین تجربیات تنش‌زا، مانند اسباب‌کشی، امتحان و از دست دادن شغل.
یکشنبه، 20 مهر 1399 - 17:19

     مدیریت بحران/ نتایج مثبت و منفی      مدیریت بحران/ نتایج مثبت و منفی
مدیریت نادرست بحران می تواند برای شرکت ضربه ای بلند مدت را در پی داشته باشد. این امر بر رابطه با ذینفعان و مخاطبین تاثیر منفی می گذارد و متعاقباً بر کمینه درآمد شرکت هم تاثیرگذار خواهد بود.
شنبه، 19 مهر 1399 - 08:17

 مدیریت بحران/ نظارت بر رسانه‌های اجتماعی  مدیریت بحران/ نظارت بر رسانه‌های اجتماعی
تحقیقاتی را درباره ابزارهای نظارت بر رسانه اجتماعی انجام دهید که بیش از سایر ابزارها رایج هستند. شما از کدام ابزارها برای نظارت بر سکوهای رسانه‌های اجتماعی متفاوت استفاده می کنید؟
جمعه، 18 مهر 1399 - 08:14

      مدیریت بحران/ پاسخ به رسانه‌ها       مدیریت بحران/ پاسخ به رسانه‌ها
شرکت ها می توانند روی رسانه‌های اجتماعی به انتقادات پاسخ دهند و از طریق گفتگوی مستقیم با مشتریان خود، وضعیت و بحران پیش آمده را خنثی نمایند. آن ها می توانند با جامعه و ذینفعان گفتگو نموده تا اینکه فقط به شکلی ساده به ارسال پیام بپردازند.
پنجشنبه، 17 مهر 1399 - 08:12

مدیریت بحران/ استراتژی‌های روابط عمومی برای مدیریت بحران مدیریت بحران/ استراتژی‌های روابط عمومی برای مدیریت بحران
در صورت بروز بحران، باید به سرعت و با اعتماد به نفس به آن پاسخ دهید تا ضرر و ضربه احتمالی آن را محدود نماید. برنامه و طرح مدیریت بحران به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید، اما هر بحران متفاوت بوده و باید بهترین راه را برای پاسخ به آن ارزیابی نمایید.
چهارشنبه، 16 مهر 1399 - 08:09

با همدلی بی‌پرده ارتباط برقرار کنید با همدلی بی‌پرده ارتباط برقرار کنید
رسانه‌های اجتماعی منبع اصلی اخبار جعلی است که باعث بروز ترس و وحشت می‌شود. این مسئله نشان از وظیفه اساسی شرکت‌ها در فیلتر کردن اخبار و انتشار اطلاعات مهم و دقیق به کارکنانشان دارد
سه شنبه، 15 مهر 1399 - 11:56

مدیریت بحران/ اهمیت سخنگوی خوب مدیریت بحران/ اهمیت سخنگوی خوب
برنامه مدیریت بحران به تعیین و معرفی یک تیم مدیریت بحران و سخنگوی کلیدی می پردازد. انتخاب صحیح سخنگویی که از دانش و آموزش رسانه ای کافی برخوردار باشد بسیار مهم است. در زمان وقوع بحران، اگر شخصی که صاحب یک پست مهم است، سخن نادرست و نابجایی را به زبان بیاورد، گفته او بسیار بزرگ نمایی خواهد شد.
سه شنبه، 15 مهر 1399 - 11:54

مدیریت بحران: جدول استراتژی ها و تاکتیک های پاسخ به رسانه های مختلف مدیریت بحران: جدول استراتژی ها و تاکتیک های پاسخ به رسانه های مختلف
پس از تعیین پیام‌های کلیدی خود، باید آن ها را برای جامعه، مشتریان و ذینفعان خود مطرح نمایید. کانال های رسانه ای متفاوتی وجود دارند که از طریق آن ها می‌توانید پیام‌های خود را به جامعه ابلاغ نمایید. جدول زیر انواع رسانه‌ها و آنچه که ارتباطات باید برای آن ها آماده باشند را نشان می‌دهد.
دوشنبه، 14 مهر 1399 - 10:49

ده روش برای گسترش تجارت فرهنگی ده روش برای گسترش تجارت فرهنگی
اگر شما با پیژامه و دمپایی سرکار خود حاضر می شوید و مثل یک کارمند وظیفه شناس سرکارتان جان می کنید، احتمالاً تنها کسی نیستید که به این شیوه کارمی کند. شمار تجارت های خانگی در حال افزایش است. بخشی از این افزایش به واسطة پیشرفت های تکنولوژیکی به دست آمده و بخش دیگر حاصل رشد کند اقتصادی است.
یکشنبه، 7 آبان 1391 - 04:02

   آماده شدن برای بحران؛ نقش کارگزاران روابط‌عمومی    آماده شدن برای بحران؛ نقش کارگزاران روابط‌عمومی
بسیاری از کارگزاران روابط عمومی، به ارتباطات بحران از منظر فنی نگاه می کنند. او می گوید آنان باید این پرده را کنار بزنند و سایر عوامل تأثیرگذار را که می تواند به برنامه مقابله با بحران کمک کنند، در نظر بگیرند.
یکشنبه، 13 مهر 1399 - 17:19

جلسات مجازی جلسات مجازی
فناوری‌های جدید دیجیتالی این امکان را به ما می‌دهند تا در زمان شرکت در جلسات مجازی با هم‌تیمی‌هایمان به‌طور اتوماتیک به بقیه معرفی شویم و شرح مذاکرات و تصمیمات اتخاذ‌شده توسط روبات‌ها ثبت و ضبط شوند.
یکشنبه، 13 مهر 1399 - 11:26

10 تفاوت میان تبلیغات و روابط عمومی 10 تفاوت میان تبلیغات و روابط عمومی
اگر در پی کنکاشی حرفه ای و یا کوششی برای ارتقا و ترویج شرکت خود هستید، ممکن است پرسش هایی درباره "تبلیغات" و "روابط عمومی" داشته باشید.
دوشنبه، 22 آبان 1391 - 13:22

سه اصل برای نوآوری سه اصل برای نوآوری
تفکر مدیریتی به طور ذاتی زودگذر است و از بین می‌رود، اما برخی علاقمندی‌های دایمی وجود دارند که هیچ گاه از لیست اولویت‌های افراد خارج نمی‌شوند. نوآوری یکی از این موضوعات همیشگی است.
شنبه، 12 اسفند 1391 - 16:48

اثرات شایعه‌ بر سازمان‌ها در زمان بحران اثرات شایعه‌ بر سازمان‌ها در زمان بحران
پاسخگویی به شایعات می تواند تا حد زیادی به مشخص بودن یا نبودن علت بحران بستگی داشته باشد. وقتی اطلاعات مهمی به اشتراک گذاشته نشود، استراتژی‌های پاسخگویی در برابر بحران (به عنوان مثال، راهنمایی اطلاعات، تنظیم اطلاعات) در کاهش سطح سرزنش سازمانی موثرتر از استراتژی‌های مدیریت شهرت هستند (به عنوان مثال، انکار، کاهش).
جمعه، 11 مهر 1399 - 23:18

حرکات بدن ما فاش می‌کند کیستیم حرکات بدن ما فاش می‌کند کیستیم
لحن و لهجه‌ای که ندانسته وارد نحوه حرف زدن ما می‌شود می‌تواند چیزهای زیادی را درباره اینکه اهل کجا هستیم فاش کند،‌ اما همچنین اشاره‌های ظریف قابل مشاهده در صورت و نحوه حرکت بدن‌مان هم چیزهایی را در مورد ما لو می‌دهند.
سه شنبه، 8 مهر 1399 - 11:21

مذاکره موفق برای فروش مذاکره موفق برای فروش
اولین گام یک فروشنده، جهت داشتن مذاکره‌ای موفق با مشتریان خود، این است که بازار گرمی (به معنای سنتی آن) نکند یعنی به امید فروش کالا یا خدمات، سیلی از اطلاعات را به سوی مشتری احتمالی روانه نسازد.
شنبه، 7 مرداد 1391 - 07:12

اهمیت آموزش‌های آنلاین در دوران شیوع کرونا اهمیت آموزش‌های آنلاین در دوران شیوع کرونا
امروزه آموزش‌های آنلاین بیش از هر زمان دیگری رایج شده است چراکه یادگیری فارغ از محدودیت های مکانی و زمانی در این نوع یادگیری بسیار منعطف‌تر است. به خصوص در دورانی که دورکاری رواج پیدا کرده آموزش‌های آنلاین که با یک لب تاپ٬ تلفن همراه و اینترنت امکان پذیر است طرفداران زیادی پیدا کرده است.
دوشنبه، 7 مهر 1399 - 09:11

چگونه می توان یک مزیت رقابتی ایجاد کرد و رقابت را شکست داد چگونه می توان یک مزیت رقابتی ایجاد کرد و رقابت را شکست داد
یکی از چالش هایی که معمولاً شرکت ها با آن روبرو می شوند این است که اجرای استراتژی از نظر مالی اندازه گیری می شود و نه با در نظر گرفتن اهداف سازمان. شرکت های مدیریت پرژوه نمونه کارها(PPM) می توانند فراتر از شاخص های مالی باشند.
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 18:05

چهار نقش خاص یک تیم کاری چهار نقش خاص یک تیم کاری
اخیرا نیز محققان موسسه پژوهشی دیلویت ( Deloitte) روشی را به نام «شیمی تیم» توسعه داده‌اند که چهار نقش خاص را برای یک تیم کاری برمی شمرد که عبارتند از:
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 13:29

آسیب شناسی ارتباطات سازمانی آسیب شناسی ارتباطات سازمانی
آسیب شناسی ارتباطات سازمانی یکی از گونه های آسیب شناسی در منابع انسانی است که به مطالعه ظرفیتها و تواناییهای گیرنده و فرستنده، کانالهای اطلاع رسانی، فرایند و قوانین و فرصتهای ارتباطی در درون یک سازمان یا شکل گیری و مدیریت ارتباط با مشتریان و ذینفعان در بیرون از سازمان بصورت مستقل یا یکپارچه می پردازد.
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 12:04

اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای
اصولا در مذاکرات و در هنگام مبادله امتیازات، از امتیازات حداقل شروع می‌شود و در مسیر کار، امتیازات بیشتری اعطا می‌شود. هیچ‌وقت از ابتدا نبایستی حداکثر امتیازات را به طرف داد؛ این امر به این دلیل است که امتیازات داده شده برای طرف به خط کف ما برای مذاکرات تبدیل خواهد شد و مذاکره تازه از آنجایی آغاز خواهد شد که به ظاهر برای ما به انتها رسیده است.
پنجشنبه، 22 تیر 1391 - 06:26

۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار ۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار
واقعیت این است که روش‌هایی وجود دارد که به بهبود مشاغل کمک می‌کند. عده‌ای از این روش‌ها باخبر هستند و آن‌ها را به کار می‌گیرند و عده‌ای هم زیاد جدی‌شان نمی‌گیرند. دسته اول معمولا موفق‌تر از دسته دوم عمل می‌کنند.
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 11:56

9 درس برتر روابط عمومی 9 درس برتر روابط عمومی
به جای پرتاب گلوله برفی، گلوله توپ جنگی شلیک کنید. روابط عمومی یک توپ است که به دقت نشانه روی شده. اخبار خوب را مخفی نگه ندارید چرا که با این کار به خود آسیب می رسانید.
یکشنبه، 22 بهمن 1391 - 23:15

جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان
در این مقاله می‌خواهیم راهکاری نو برای گرفتن بازخورد از مشتری و میزان رضایت وی ارائه کنیم. روش‌های پیشین که به شکل نوشتاری انجام می‌شد، بسیار گران و پیچیده بودند.
شنبه، 10 تیر 1391 - 04:46

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  مسوولیت شرکتی در مقابل جامعه


  اشتباهات در فروش


  دیوار ها مکانی برای معرفی روابط عمومی


  مدیریت به وسیله انتظارات


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد


  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی


  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی