درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 9 خرداد 1399 - 17:16   

گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت

  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند

  آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340

  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب
  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت
  پرزیدنت ترامپ فرمان اجرایی برای «نظارت بر محتوای شبکه‌های اجتماعی» امضا کرد
  نخستین همایش تجلیل از روابط‌ عمومی‌های شهرستان نور
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار
  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل
  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین
  مدرس علوم ارتباطات: مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی در یزد پیگیر مطالبات مردم باشند
  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

داستان سرایی داستان سرایی
ما حتی نمی توانیم درک کنیم که چقدر حریص شده ایم و به خاطر پچ پچ و شایعات، به چه میزان خشونت و دروغ را مصرف می کنیم. غالباً در بسترهای ارتباطی، به جای داستانهای سازنده ای که به تقویت روابط اجتماعی و بافت فرهنگی کمک می کند، داستانهای مخرب و تحریک آمیزی پیدا می کنیم که موضوعات شکننده ای را که ما را به عنوان یک جامعه به هم وصل می کند، می شکند.
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 - 08:14

 تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ کمترین شوخ‌طبعی ممکن را داشته باشید تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ کمترین شوخ‌طبعی ممکن را داشته باشید
اضطراب به بالاترین سطح خود رسیده است. شرایط بحرانی مردم کاملاً مشخص است، آن‎ها نگران عزیزان شان هستند و با چشمانی باز به شرایط پیرامون خود می‌نگرند. حتی سنجیده‌ترین شوخی‎ ها هم می‌توانند نمک بر زخم مردم بپاشند.
سه شنبه، 30 دی 1399 - 14:53

 3 اصل اساسی برای دستیابی به موفقیت در تجارت 3 اصل اساسی برای دستیابی به موفقیت در تجارت
اگرچه نکات زیر موفقیت کسب و کار را تضمین نمی کند، اما عناصری هستند که هر فرد و شرکتی خوب برای داشتن شانس موفقیت به آن نیاز دارد. در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند در مسیر موفقیت به شما کمک کند:
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 10:56

 تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ توسعه‌ی روزمره، فکورانه‌تر است تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ توسعه‌ی روزمره، فکورانه‌تر است
دقت کرده ‎اید که تمامی ایمیل‎ ها با جملاتی نظیر اینکه «امیدوارم خوب باشید» یا «انشالله که سلامت باشید» آغاز می ‎شوند؟ متخصصان روابط‌عمومی و خبرنگاران، باید خود را با این زندگی کاری جدید تطبیق دهند و چالش ‎ها و حساسیت ‎های موجود در این شرایط را متوجه شوند.
سه شنبه، 30 دی 1399 - 14:58

 اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال
نقش روابط‌عمومی در برندسازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش را نمی‌توان نادیده گرفت. طبیعتا وقتی در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شده است روابط عمومی دیجیتال بهتر می تواند پاسخگو باشد.
شنبه، 3 خرداد 1399 - 18:14

 هدف: تغییر از چرا به چگونه هدف: تغییر از چرا به چگونه
دلیل اصلی شرکت شما برای بودن چیست و کجا می توانید تأثیرات مثبت و منحصر به فردی بر جامعه داشته باشید؟ واقعی شوید: هدف، ارتباط با قلب شرکت است. روابط شرکت خود را ارزیابی کنید، با ذینفعان در ارتباط باشید و چشم اندازهای جدید را ترغیب کنید.
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 - 23:12

تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ از موقعیت سوءاستفاده نکنید تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ از موقعیت سوءاستفاده نکنید
سوءاستفاده از افراد در یکی از آسیب‌پذیرترین دوره ‎های تاریخ معاصر، یک حرکت ننگین است و مخاطبان کنونی حاضرند که در برابر کوچک‌ترین نمونه‌ی سوءاستفاده نیز موضع بگیرند.
سه شنبه، 30 دی 1399 - 14:55

چگونه شرکت ها می توانند نوآوری کنند چگونه شرکت ها می توانند نوآوری کنند
شرکت ها برای افزایش سهم بازار و حاشیه سود خود به نوآوری نیاز دارند. نوآوری به شرکتها کمک می کند تا ارزش بالاتری را به مشتریان ارائه دهند. فرایند تبدیل یک ایده به یک محصول یا خدمات به شرکتها این امکان را می دهد تا در زمینه های تخصصی خود مرتبط و رقابتی باقی بمانند.
پنجشنبه، 1 آبان 1399 - 14:24

 3 راه کارآمد برای دستیابی به مخاطب هدف 3 راه کارآمد برای دستیابی به مخاطب هدف
یکی از بزرگترین چالش هایی که شما به عنوان متخصص با آن روبرو هستید این است که به مخاطبان هدف خود بطور مؤثر برسید. در حقیقت، هدف اصلی روابط‌عمومی و بازاریابی انتقال پیام مناسب به افراد مناسب است و برای انجام این کار صحیح، باید یاد بگیرید که چگونه به طور هدفمند به مخاطبان خود برسید.
جمعه، 2 خرداد 1399 - 12:40

4 بینش استراتژیک به سمت موفقیت روابط عمومی 4 بینش استراتژیک به سمت موفقیت روابط عمومی
روابط عمومی یک رکن مهم برای هر کسب وکار، چه بزرگ و چه کوچک است. نحوه درک عموم و مدیریت نام تجاری می تواند سبب قوام و شهرت یک کسب وکار شود و یا بر عکس، آن را از بین ببرد. با توجه به این نکات، شما آماده هستید تا تصویر برند خود را درخشش و مانند یک آینه جلا دهید.
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 14:24

تجربه‌ تحصیل در مدرسه‌ خانگى تجربه‌ تحصیل در مدرسه‌ خانگى
آموزش انسان مثل وطن او در حقیقت تجربه‌اى دائمى است. خاخام لُرد جاناتان سَکس در مقدمه‌ى کتاب دعاى کورِن (٢٠٠٩) مى‌نویسد، «موضوع دعا بیش از اینکه دستیابی به خواسته‌ها باشد، یادگیرى این مطلب است که چه چیزى باید بخواهیم». داشتن مدرسه‌ى خانگى به مدت چند هفته یا چند ماه براى آن دسته از کسانى که معمولاً آموزش فرزندانشان را به دیگران مى‌سپارند، اگر هیچ فایده‌اى هم نداشته باشد حداقل فرصتى است براى تشویق بچه‌ها که کارى بدیع، متفاوت و غیرمنتظره انجام دهند ــ در واقع یاد بگیریم که چه چیزى براى آنها و خودمان باید بخواهیم.
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 14:22

 تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ یک تغییر همیشگی در فرهنگ محیط کار تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ یک تغییر همیشگی در فرهنگ محیط کار
از دیدار هر روزه‎ ی همکاران به تعامل با آن‎ها از طریق اپ زوم رسیده ‎ایم. معمولاً می‌توانید خیلی ساده به دفتر یکی از همکاران بروید و درباره ‎ی استراتژی رسانه‌ای سازمان یا یک فرصت معامله ‎ی جدید صحبت کنید، اما هم ‎اکنون اکثر متخصصان روابط‌عمومی در حال برنامه‌ریزی برای تماس‌های ویدئویی یا گفتگوهای ناگهانی هستند.
سه شنبه، 30 دی 1399 - 15:00

تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ ایجاد اعتماد تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ ایجاد اعتماد
بحران کرونا مشتریان را نسبت به برندها بدبین کرده است. شاید بحران کنونی ارتباط چندانی با وضعیت فعالیت برندها نداشته باشد، اما به هر حال وظیفه تیم های روابط عمومی و بازاریابی بهبود سطح اعتماد مشتریان به برندهاست.
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 14:44

4 نکته برای آموزش تیم روابط عمومی 4 نکته برای آموزش تیم روابط عمومی
آموزش تیم روابط عمومی برای نمایندگی مثبت از کسب و کارها برای موفقیت درازمدت بسیار حیاتی است و به ساخت اعتبار کمک خواهد کرد. در صورت عدم درک مثبت از برند یا اگر کسی از شرکت آگاهی نداشته باشد، هیچ کسب و کاری موفق نخواهد شد. هنوز هم، هنگامی که تیم روابط عمومی شما می تواند شرکت را با نوری مثبت نقاشی کند و شهرت شما را بسازد، می تواند به شما امکان موفقیت و رقابت را در سطح بالاتری بدهد.
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 - 10:11

5 دلیل برای سرمایه گذاری در یک استراتژی روابط عمومی 5 دلیل برای سرمایه گذاری در یک استراتژی روابط عمومی
کمپین های روابط عمومی می توانند مشتری و کارمندان آینده نگر را به خود جلب کنند، اما تحقق این مهم به برنامه ریزی و آماده سازی نیاز دارد. با تکنیک های صحیح روابط عمومی، می توانید تبلیغات خود را افزایش داده و به دنبال جذب بهترین استعداد باشید.
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 - 08:23

چگونه یک استراتژی موثر روابط عمومی برای تجارت خود ایجاد کنید چگونه یک استراتژی موثر روابط عمومی برای تجارت خود ایجاد کنید
هنگامی که می دانید به چه چیزی می خواهید برسید - آن را کمی کنید. به یاد داشته باشید این اهداف هستند، بنابراین مطمئن شوید که از کجا شروع می کنید تا بتوانید موفقیت آینده خود را اندازه بگیرید. واقع بین باشید - اهداف قابل دستیابی را تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که همه افراد در سازمان می دانند که شما برای دستیابی به چه چیزی می خواهید برسید.
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 - 22:04

تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ فشار نیاورید تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ فشار نیاورید
در حال حاضر همه‎ ی مردم دنیا ترسیده ‎اند و فکر و ذکر تمامی آن‎ها، کسب اطلاعات درباره ‎ی آخرین آمارها و دستاوردهای صنعت بهداشت است. افراد کماکان جستجوهای اینترنتی را انجام می‌دهند، اما کانون توجه شان فرق کرده است.
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 - 14:06

4 راه برای ایجاد اولین تصویر برجسته 4 راه برای ایجاد اولین تصویر برجسته
ایجاد اولین تصویر عالی می تواند برند شما را به سمت موفقیت سوق دهد. اکنون کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید انجام دهید، بنابراین می توانید تصویری را که می خواهید به سایر نقاط جهان و صنعت خود نشان دهید، تضمین کنید.
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 - 08:04

 3 نکته برای اتصال طرفداران به مارک تجاری با محتوا 3 نکته برای اتصال طرفداران به مارک تجاری با محتوا
ارسال محتوای جذاب اولین قدم برای اتصال طرفداران شما با بازار و کسب وکار شماست. این که آیا شما یک شرکت مواد غذایی و نوشیدنی یا یک شرکت خرده فروشی هستید فرقی نمی کند با این تفاوت که محتوا باید مخاطبان شما را جذب کند. درهای تعامل را به روی مخاطبان خود باز کنید.
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 - 08:40

6 روش برای تعیین اهداف روابط عمومی قابل دستیابی در زمان عدم اطمینان 6 روش برای تعیین اهداف روابط عمومی قابل دستیابی در زمان عدم اطمینان
وقتی coronavirus در اوایل ماه مارس به سرعت در سراسر ایالات متحده پخش شد، تقویم های محتوا را مختل و کارزارهای تبلیغاتی را متوقف کرد - شرکت ها مجبور شدند بلافاصله استراتژی محوری جدیدی را اتخاذ کنند.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:45

 تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ حفظ ارتباط تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ حفظ ارتباط
مسئله فقط کمک به مدیران برای محافظت از گروه نیست، بلکه باید از خود مدیران هم محافظت کرد. برای رسیدن به این دو هدف، حفظ ارتباط با کارکنان ضروری است اما چطور؟
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 08:08

 تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/  توجه به سلامت مشتریان تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ توجه به سلامت مشتریان
دنیای کسب و کار فقط معطوف به کسب سود بیشتر نیست. ما باید نسبت به مشتریان مان در شرایط پیچیده کنونی توجه بیشتری داشته باشیم. این امر بخشی از انتظارات مشتریان در عصر کنونی محسوب می شود.
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 - 08:01

 تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ نمایش همدردی به مردم تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ نمایش همدردی به مردم
پیش ‎بینی ها حاکی از آن است که در جهان پساکرونا، برندهایی که کمک های مالی قابل توجهی را برای بهبود اوضاع داشته اند، محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد. این امر ممکن است که برای همیشه، شیوه تبلیغاتی را تغییر دهد. برای مثال به جای این امر که رقمی میلیونی برای نصب بیلبوردهای تبلیغاتی صرف شود، از آن برای انواع کمک ها و حمایت ها استفاده کنیم. (ایوان ویدجایا)
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 - 08:05

تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ خلاق شوید تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ خلاق شوید
حتی خارج از ساعات کاری هم ما اکترا با خانواده مان در خانه محصور هستیم. احتمالا بیشتر از آنچه خواهانش بوده ایم با افکارمان تنها هستیم. این لزوما چیز بدی نیست.
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 - 09:59

 تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ تحقیق تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ تحقیق
الان وقت آن است که کارمندان، به خصوص آنها که بیشتر از این قرنطینه کرونایی تاثیر پذیرفته اند را تشویق کنیم که بر تحقیق تمرکز کنند.
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 - 08:09

تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ چینش بهتر اتاق کار تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ چینش بهتر اتاق کار
رعایت سادگی در چینش اتاق اهمیت فراوانی دارد. ما نیاز به اتاقی موقت برای ساماندهی امور کسب و کار داریم. این امر به طور کلی با طراحی اتاق های خانه تفاوت دارد. دسترسی سریع به تمام بخش های فضای کاری باید در اولویت ما باشد. هر نوع چینش اضافی در این فضا فقط موجب سردرگمی ما در فرآیند دورکاری خواهد شد.
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 - 14:14

تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ تولید محتوا تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ تولید محتوا
در شرایط عادی، توسعه محتوای رهبری فکری می تواند به دلیل انجام کارهایی که واجب ترند مانند رخدادها، مصاحبه با رسانه ها و وثیقه های فروش کنار گذاشته شود. الان وقت آن است که متخصصان حوزه های مرتبط را مشارکت دهید و مجموعه ای از ایده های رهبری فکری جمع آوری کنید.
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 - 08:04

    چهار توصیه برای مدیریت روابط عمومی و بازاریابی محتوای ویدیویی در شبکه های اجتماعی چهار توصیه برای مدیریت روابط عمومی و بازاریابی محتوای ویدیویی در شبکه های اجتماعی
محتوای ویدیویی به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی کلی روابط عمومی سازمانها و شرکتها تبدیل شده اند. طبق گفته هوبس فوت، 81٪ مشاغل از ویدیو به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنند.
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 - 11:22

 لطفا آراسته سخن بگویید لطفا آراسته سخن بگویید
آراسته سخن گفتن یک هنر است. هنرمندانه حرف بزنیم. سخن آراسته و کلمات جواهر نشان و تزیین شده جادو می کنند. توجه به این امر؛ جامعه ما را شاداب تر؛ سالم تر و موفق تر می‌نماید و این حتی به نفع اقتصاد ملی است.
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 - 16:12

4 راه آمادگی با بحران رسانه اجتماعی 4 راه آمادگی با بحران رسانه اجتماعی
معمولا به ندرت پیش می آید که حمله ای در رسانه های اجتماعی به یک شخصیت یا سازمان صورت بگیرد و بعد از آن بازتابش را در رسانه های خبری مشاهده نکنید. همه سازمان ها به طور مداوم راه های خلاقانه ای برای نجات از مشکلات ناشی از شبکه های اجتماعی پیدا می کنند.
دوشنبه، 31 شهریور 1393 - 18:26

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توانید از محتوا برای تکمیل بازاریابی ایمیل استفاده کنید


  چگونه توییتر گزارشگری سیاسی را متحول ساخت


  کسب رتبه برتر روابط عمومی بنیاد شهید فیروزکوه در بین ادارات


  گزارش برگزاری مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در قزوین


  داستان سرایی


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد: با همکاری شهرآرا می‌توانیم گام‌های مثبتی در حوزه رسانه برداریم


  انتقاد زاکربرگ از توییتر به خاطر «راستی‌آزمایی» توییت‌های ترامپ


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار


  نقش سواد رسانه‌ای در خانواده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2