درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 22:37   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


ادامه ادامه مطلب دو

۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی

  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد

  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: روابط‌عمومی خلاق جایگاه یک دستگاه را ارتقا می‌دهد
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  اهمیت اخبار به راست و دروغ بودنش ربطی ندارد
  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی
  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
  رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور
  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی 5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.
یکشنبه، 2 تیر 1398 - 08:11

عزای ملی چیست؟ عزای ملی چیست؟
چنین مناسبتی به شهروندان فرصت می‌دهد تا از فرد درگذشته یاد کرده و زندگی و کار آن‌ها را در نظر گرفته و شاید به زندگی فانی خود نیز بیاندیشند. این که چه مدت عزای ملی به طول خواهد انجامید، کاملا بستگی به کشور دارد: می‌تواند یک روز یا چند هفته باشد.
شنبه، 21 فروردین 1400 - 13:58

هنر شنیدن دیگران هنر شنیدن دیگران
هرچه شنونده فعال‌تری باشید، جروبحث‌ کمتری با دیگران خواهید داشت. چون هر دو طرف یک رابطه رضایت بیشتری از آنچه به میان آمده دارند و به احتمال زیاد تنش‌های اندکی به وجود خواهد آمد.
سه شنبه، 14 خرداد 1398 - 20:46

7 اصل برای حفظ انسجام جلسات 7 اصل برای حفظ انسجام جلسات
هیچ چیز آزاردهنده‌تر از این نیست که یک جلسه طولانی‌تر و طولانی‌تر شود. به عنوان یک مدیر، این وظیفه شماست که کاری کنید افراد از موضوع بحث خارج نشوند و سخنرانی‌های طولانی ارائه نکنند. اما چگونه می‌توانید در عین حال که افراد را متمرکز نگه می‌دارید، رفتار آمرانه نداشته باشید و خلاقیت افراد را سرکوب نکنید.
سه شنبه، 15 بهمن 1392 - 08:09

مزیت‌های سخنرانی‌ها مزیت‌های سخنرانی‌ها
سخنرانی‌ها، وسایل ارتباطی مستقیم و اقناع کننده‌ای هستند که با مخاطبان فعال خود به صورت رودررو ارتباط برقرار می‌کنند.
دوشنبه، 24 آبان 1395 - 09:40

راهنمایی برای برنامه‌ریزی اهداف فردی و حرفه‌ای در سال جدید راهنمایی برای برنامه‌ریزی اهداف فردی و حرفه‌ای در سال جدید
نگارنده سعی دارد در این روزهای ابتدای سال با هدف گام‌نهادن موثرتر جهت شروعی مناسب در سال پیش‌رو مطالبی استراتژیک به مدیران ارائه کند تا سهمی کوچک در برنامه‌ریزی‌های این عزیزان ایفا کرده باشد:
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 10:56

داستان سرایی چیست؟ داستان سرایی چیست؟
داستان سرایی انتقال رویدادهاست از طریق کلام، تصویر و صدا که با بدیهه‌گویی و آرامش و تزیین همراه است. داستان‌ها و نقل قول‌ها در همه فرهنگ‌ها و سرزمین‌ها به عنوان وسیله‌ای برای سرگرمی، آموزش، حفظ فرهنگ و استقرار ارزش های اخلاقی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
دوشنبه، 16 فروردین 1400 - 16:39

 داستان‌گویی، هنر انتخاب یک تجربه داستان‌گویی، هنر انتخاب یک تجربه
بیان پیش‌زمینه، احساسات و کیفیت تجربه در مورد یک موضوع، از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در داستان‌گویی است. پیش‌تر به گاندی و رهبران موفقی چون او که از هنر داستان‌گویی استفاده می‌کردند، اشاره شد. آنچه که نام چنین افرادی را در تاریخ زنده نگه می‌دارد، حرکت در مسیر پیشرفت جامعه‌شان، از طریق بازگویی تجربیات شخصی است؛ تجربیاتی که در پوست و خون آنان جا گرفته است.
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 - 23:21

داستان سرایی در تبلیغات داستان سرایی در تبلیغات
یک داستان سرایی خوب همیشه به موفقیت کمپین های تبلیغاتی کمک شایان می کند.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 11:07

روابط عمومی؛ ابتدا داستان سرایی خوب، سپس طرح استراتژی محتوایی روابط عمومی؛ ابتدا داستان سرایی خوب، سپس طرح استراتژی محتوایی
روایت محل شروع برای هر ارتباطگری است که می خواهد فضایی را برای انتشار پیامش در فضای اینترنتی (همچون فضای آفلاین) پیدا کند. بدون آن، برندها هیچ شانسی برای جلب توجه مصرف کنندگان ندارند.
جمعه، 1 فروردین 1393 - 15:16

26 روش‌ افزایش اعتماد به نفس 26 روش‌ افزایش اعتماد به نفس
اعتماد به نفس، برخلاف تصور بیشتر افراد، یک ویژگی مادرزادی نیست و با انجام مواردی کوچک، ساده و عملی می‌توان اعتماد به نفس را افزایش داد.
شنبه، 14 فروردین 1400 - 20:45

دانش شگفت‌انگیز داستان‌گویی دانش شگفت‌انگیز داستان‌گویی
داستان‌سرایی، راهی مفید برای برقرای ارتباط موثر با مخاطبان داخل و خارج سازمان‌تان است. در ادامه دسته‌بندی پنجگانه برای انواع داستان‌ها ارائه شده است:
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 - 09:15

داستان سرایی و فرهنگ سازمانی
همان طور که هر انسانی اهداف، ارزش ها و ایده های خود را دارد و بر مبنای آن رفتار و برنامه ریزی می کند، سازمان ها و واحد های کسب وکار نیز براساس چشم انداز، ماموریت و ارزش های طراحی شده، تشکیل شده اند.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 11:27

اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی
داستان سرایی یکی از روش های جدید در ارتباط با مخاطبان در روابط عمومی است. تحقیقات نشان داده است که ذهن بشری مایل است که داده ها را به شکل روایی، کدگذاری ذخیره و بازیابی کند.
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 14:06

 داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی
داستان‌سرایی، انتقال رویدادها با واژه‌ها، صدا و/یا تصاویر است که اغلب به شکل بدیهه‌گویی یا با آب‌و‌تاب تعریف می‌شود. داستان‌ها یا روایات در هر فرهنگی به عنوان وسیله‌ی سرگرمی،‌ آموزش، حفظ فرهنگ و القای ارزش‌های اخلاقی به‌شمار می‌روند.
جمعه، 28 تیر 1398 - 14:01

داستان سرایی داستان سرایی
ما حتی نمی توانیم درک کنیم که چقدر حریص شده ایم و به خاطر پچ پچ و شایعات، به چه میزان خشونت و دروغ را مصرف می کنیم. غالباً در بسترهای ارتباطی، به جای داستانهای سازنده ای که به تقویت روابط اجتماعی و بافت فرهنگی کمک می کند، داستانهای مخرب و تحریک آمیزی پیدا می کنیم که موضوعات شکننده ای را که ما را به عنوان یک جامعه به هم وصل می کند، می شکند.
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 - 08:14

گام‌های اجرایی مدیریت بحران در سازمان گام‌های اجرایی مدیریت بحران در سازمان
هراندازه میزان ارتباطات بین ارگان‌های مقابله‌کننده با بحران بیشتر باشد مدیریت بحران از کارآیی بیشتری برخوردار خواهد بود. سرعت تصمیم‌گیری در مدیریت بحران از اهمیت بسیاری برخوردار است. در واقع بین سرعت تصمیم‌گیری و سرعت کنترل بحران ارتباط مستقیم وجود دارد به بیان دیگر هر اندازه سرعت تصمیم‌گیری از سوی مدیریت بحران بیشتر باشد، سرعت کنترل بحران نیز بیشتر خواهد بود.
یکشنبه، 17 آبان 1394 - 12:12

 برندها نیازمند هوش بحرانی برندها نیازمند هوش بحرانی
اگرچه ما در جهان زندگی می کنیم که میلیاردها مکالمه در هر روز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه در هر زمان از هر کانال ممکن است بحرانی بوجود آید، یک ابزار مدیریت بحران می تواند به موقع پاسخ دهد.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 15:59

از عکاسی تبلیغاتی تا عکاسی در روابط عمومی از عکاسی تبلیغاتی تا عکاسی در روابط عمومی
حوزه روابط عمومی و تبلیغات امروزه بیش از هر زمان دیگری به هم نزدیک شده اند، به نحوی که در بسیاری از سازمان ها بخش تبلیغات زیر مجموعه روابط عمومی و یا بالعکس قرار می گیرند.
یکشنبه، 23 فروردین 1394 - 14:40

توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی، استفاده از فناوری برای مدیریت بحران توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی، استفاده از فناوری برای مدیریت بحران
امروزه در عصر ارتباطات به کمک انواع تکنولوژی‌ها امکان ارسال و دریافت پیام‌ها که امری حیاتی برای هر مجموعه‌ای محسوب می‌شود، میسر شده است و این مسأله برکار تیم روابط عمومی در زمان مدیریت بحران تأثیر خواهد گذاشت.
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1395 - 10:26

پنج گام مناسب برای شروع فعالیت در روابط عمومی پنج گام مناسب برای شروع فعالیت در روابط عمومی
برای کسانی که تازه شروع به فعالیت در روابط‌عمومی می کنند توجه به توصیه های زیر خالی از فایده نخواهد بود:
پنجشنبه، 17 مرداد 1392 - 08:46

بررسی و ارزیابی برنامه های مدیریت بحران بررسی و ارزیابی برنامه های مدیریت بحران
آیا به آنچه مردم درباره شما در رسانه های سنتی و جدید می گویند گوش می دهید؟ آیا باید برای پیشگیری از تشدید مشکل به تغییر پیام خود دست بزنید؟ آیا پیش از بروز و تشدید بحران می توانید آن را تعیین نموده و بشناسید؟
یکشنبه، 23 مهر 1396 - 07:56

 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی
در دنیای واقعی بویژه رسانه های اجتماعی، مدیریت شهرت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و می تواند در یک لحظه از دست برود. اصول کلی ارتباطات بحران باید پیشگیرانه، شفاف و پاسخگو باشد. هنگامی که زمان عمل برسد: تصدیق حادثه، مسئولیت پذیری، و عذرخواهی می تواند در کاهش دامنه بحران کمک کننده باشد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 16:43

چهار نکته طلایی که در مصاحبه کاری به کارتان می‌آید چهار نکته طلایی که در مصاحبه کاری به کارتان می‌آید
دو کارشناس، دیل ویلیامز دبیر استخدام در شرکت یوک، و سینه‌آد بانتینگ، نایب رئیس بازاریابی مانستر در اروپا، در مصاحبه با نشریه گلمور از چهار چیزی صحبت کرده‌اند که برای گرفتن یک شغل هرگز نباید در مصاحبه شغلی ذکر شوند.
یکشنبه، 1 فروردین 1400 - 15:54

چالش‌های ترسناک «کلاب‌هاوس» برای روابط عمومی چالش‌های ترسناک «کلاب‌هاوس» برای روابط عمومی
روز گذشته یادداشتی با تیتر «فرصت استثنایی «کلاب‌هاوس» برای روابط‌عمومی» منتشر شد که در نگاهی کلی فقط به استفاده از ظرفیت‌های کلاب‌هاوس در روابط عمومی پرداختم. در این شماره و برای تکمیل آن مطلب قصد دارم به نکاتی اشاره کنم که دانستن آنها برای استفاده از کلاب‌هاوس ضروری است.
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 - 09:27

چگونه از شبکه‌های اجتماعی در روابط عمومی بهره مند شویم؟ چگونه از شبکه‌های اجتماعی در روابط عمومی بهره مند شویم؟
رسانه اجتماعی یکی از بزرگترین خروجی‌ها برای توزیع پیام و محتواهای شما به مخاطبین است که به آنها کمک می‌کند تا جرقه‌های فکری را برای شما و برندتان ایجاد نمایند. با مخاطبان هدف خود و محتوایی که توسط آنان ایجاد و منتشر می‌شود ارتباط برقرار کنید.
سه شنبه، 26 اسفند 1399 - 17:28

«انتقادپذیرترین» شرکت جهان «انتقادپذیرترین» شرکت جهان
یکی از داستان‌های واقعی و مشهور در مورد موفقیت شرکت تویوتا این است که پس از پایان اولین هفته فعالیت از تمام کارکنان تازه‌وارد به این شرکت خواسته می‌شود تا در سالن گردهمایی‌های شرکت حاضر شوند و در اولین جلسه «طرح انتقادات تویوتایی» شرکت کنند. بدین منظور از کارکنان تازه‌وارد به شرکت خواسته می‌شود در محلی از سالن اجتماعات شرکت که به‌وسیله‌ یک خط قرمز و به شکل دایره از محیط اطراف جدا شده قرار گیرند.
سه شنبه، 26 اسفند 1399 - 12:18

اهمیت مهارت ادراکی برای روابط عمومی اهمیت مهارت ادراکی برای روابط عمومی
روابط عمومی برای به دست یابی به مهارت ادراکی مورد نیاز خود که بی گمان بدون آن قادر به تحقق وظایف ذاتی و خطیر خود نخواهد بود، ضروری است از جایگاه و ساختاری مناسب و منابعی درخور و مقرراتی نافذ و جامع برخوردار بوده و در مجامع و شوراهای اصلی و اساسی تصمیم گیری سازمان، حضور داشته باشد تا هم وظایف خود را به بهترین نحو ممکن به انجام رساند و هم پاسخگویی صحیح و به موقعی را که منجر به حفظ بقا، حیثیت و اعتبار سازمان می شود، داشته باشد.
سه شنبه، 19 اسفند 1399 - 09:04

 دلایل اهمیت ارتباط بصری در کسب‌وکار دلایل اهمیت ارتباط بصری در کسب‌وکار
استراتژی بصری مناسب، تضمین می‌کند که هرگز محتوای بصری که برند یا پیام را به درستی نشان ندهد را پدید نمی‌آوریم و جایگاه تمام کمپین‌هایی که راه‌اندازی می‌شوند، به‌گونه‌ای استراتژیک تعیین می‌شود که دستیابی به اهداف خاص را میسر می‌سازند.
دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 09:56

ارتباطات پاک؛ راهبرد روابط عمومی 1400 ارتباطات پاک؛ راهبرد روابط عمومی 1400
دغدغه اصلی روابط عمومی در شرایط فعلی و در هر نوع سازمانی بایستی مدیریت و ترویج ارزشهای سلامتی جامعه پیرامون، خانواده کارکنان و کارکنان باشد تا همراهی تمامی سازمانها منجر به گذر جامعه از این شرایط سخت و آزاردهنده گردد.
دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 09:34

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


  هنر شنیدن دیگران


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ


  عزای ملی چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی