درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 4 بهمن 1399 - 05:01   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان
  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد
  تهدید گوگل به توقف فعالیت موتور جستجوی خود در استرالیا
  فرماندار شهرستان لنجان: حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت باعث بوجود آمدن بدخواهان داخلی و خارجی است
  اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی
  با دیدگاه جهانی نام‌گذاری کنید
  معاون استاندار البرز: ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است
  فولاد مبارکه بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان
  عزم پولادین «فولاد مبارکه» در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی
  مدیر رسانه‌های جهانی آمریکا به درخواست بایدن برکنار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان 5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان
تیم‌های نوآوری باید در پیدا کردن قهرمان‌های ارشد خود هم نوآور باشند. یک ایده که اشباخ توصیه می‌کند، این است که «روزهای خاص» را به جلسات فصلی منظم تبدیل کنید. این رویدادها به طبیعی شدن فعالیت‌های کارآفرینی درون سازمانی کمک می‌کنند و به توافق‌های گسترده در مورد پروژه‌ها می‌انجامند.
شنبه، 4 بهمن 1399 - 02:47

امنیت روانی در محیط کار؛ چیستی و چرایی امنیت روانی در محیط کار؛ چیستی و چرایی
امنیت روانی در محیط کار به شرایطی اطلاق می‌شود که در آن کارکنان بدون ترس از قضاوت شدن، آزادانه عقاید خود را ابراز می‌کنند. زمانی که به هر دلیل ابراز عقیده، اشتباه کردن، سوال کردن یا حتی کمک خواستن و ارائه یک ایده با تهدید مواجه شود در آن محیط امنیت روانی وجود ندارد. تهدید به انواع مختلف می‌تواند بروز کند.
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 - 11:46

مهمترین ویژگی‌های عکس خوب مهمترین ویژگی‌های عکس خوب
فرض کنید که یک مجله برداشته و یا در یک وبسایت مشغول تماشای عکس ها هستید. این کار تنها چند ثانیه طول می کشد، اما عکسهایی که توجه شما را به خود جلب می کنند به زمان بیشتری نیاز خواهند داشت. برخی از مسائل اولیه و اصلی که اغلب عکاسان حرفه ای بر این نظر هستند در تشخیص یک عکس خوب و یک عکس کم اهمیت تر باید به آنها توجه کرد:
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 - 08:14

 چطور باید با افرادی که به تئوری توطئه معتقدند ارتباط برقرار کنیم؟ چطور باید با افرادی که به تئوری توطئه معتقدند ارتباط برقرار کنیم؟
در شرایط حال حاضر دنیا، اضطراب و تشویش ذهنی باعث بروز انواع واکنش‌های ذهنی در افراد شده و تئوری توطئه را مطرح می‌کنند. اما چطور باید با آن‌ها ارتباط برقرار کرد؟
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 - 02:54

آیا فناوری ما را افسرده می‌کند؟ آیا فناوری ما را افسرده می‌کند؟
«متیو لاپیر»، استادیار ارتباطات دانشگاه آریزونا که تحقیقات مختلفی در مورد تاثیر رسانه‌ها روی سلامتی کاربران داشته نیز معتقد است با وجودی که برخی کاربران به صورت تقریبا تمام وقت با گوشی،‌ تبلت و لپ‌تاپ کار می‌‌کنند؛ ‌اما مدت زمان استفاده از چنین دستگاه‌هایی ارتباطی با میزان افسردگی آنها ندارد.
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 01:14

حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید
کودکی که فن بیان نیاموخته باشد هر چند کارها و وظایف و ماموریت های خود را هم درست انجام داده باشد ولی نمی تواند حق مطلب را ادا کرده و توان نفوذ و تاثیر گذاری در افراد را نخواهد داشت. فرزندان خود را به کلاس های فن بیان و سخنوری بفرستید تا نزد اساتید حوزه روابط عمومی و ارتباطات چگونه حرف زدن و تعاملات و مناسبات انسانی و ارتباطی را فرابگیرند.
سه شنبه، 30 دی 1399 - 10:40

آثار برگزیده پوستر پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی آثار برگزیده پوستر پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
در آثار ارسالی متأسفانه برخی از روابط عمومی ها بازه زمانی تولید پوستر و یا برخی از نکات مهم در طراحی پوستر که به طور خلاصه در بالا به آنها اشاره شده است (خیلی شلوغ مانند آگهی نشریات ـ سایز نامناسب ـ رنگ نامناسب ـ فرم نامناسب) را رعایت نکرده بودند.
شنبه، 27 دی 1399 - 10:04

سه دلیل عمده برای استفاده از اطلاعیه مطبوعاتی سه دلیل عمده برای استفاده از اطلاعیه مطبوعاتی
اطلاعیه های مطبوعاتی چگونه منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شوند؟ سه دلیل عمده وجود دارد که اطلاعیه های مطبوعاتی را برای فرایند جذب مخاطب هدفمند ایده آل نموده است.
سه شنبه، 19 اسفند 1399 - 18:54

مصاحبه‌های فردی مصاحبه‌های فردی
راه بهتر برای انجام یک مصاحبه‌ اساسی آن است که برنامه‌ مصاحبه‌ خود را آماده کنید. اگر هدف خود را از کار بدانید، بهتر می‌توانید خودتان و یا افراد متخصص دیگر را برای شرکت در این مصاحبه آماده کنید.
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 - 20:35

توصیه های رسانه ای برای انتشار اخبار واکسن کرونا توصیه های رسانه ای برای انتشار اخبار واکسن کرونا
اطلاع رسانی درباره فواید بالقوه واکسن کرونا برای آگاه‌سازی افرادی که از قبل قصد واکسیناسیون را دارند بسیار حیاتی است. با وجود اطلاعات غلط منتشر شده در دوران همه گیری، خوانندگان را از اهمیت واکسن ها آگاه کنید.
پنجشنبه، 25 دی 1399 - 11:45

شرکتی پر از جشن‌های کاری شرکتی پر از جشن‌های کاری
پاکسوس (Paxos) یکی از شرکت‌های فعال در حوزه بلاک‌چین و ارائه خدمات مالی دیجیتالی است که برخلاف بسیاری دیگر از شرکت‌های فعال در این حوزه که شرکت‌هایی خشک و جدی هستند به شدت به برگزاری جشن‌های پرنشاط در محیط کار و به بهانه‌های مختلف شهرت دارد.
چهارشنبه، 24 دی 1399 - 14:02

تاثیر شبکه‌سازی در پیدا کردن شغل مناسب تاثیر شبکه‌سازی در پیدا کردن شغل مناسب
مهارت‌ و دانش کافی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم شغل موردنظر خودمان را پیدا کنیم؛ اما افرادی هم که با آنها در ارتباط هستیم می‌توانند نقش موثری در پیدا کردن شغل مناسب ایفا کنند. این افراد همان گره‌های شبکه هستند که گستردگی آنها نقش بسیاری پررنگی در استخدام خواهد داشت.
چهارشنبه، 24 دی 1399 - 13:59

نکاتی پیرامون اهمیت مدیریت ارتباطات نکاتی پیرامون اهمیت مدیریت ارتباطات
این که اعتقاد داشته باشیم هوش هیجانی تنها به معنی خوب بودن است مانع از مفید بودن و کارآمدی این چارچوب می‌شود و باعث می‌شود مدیران نتوانند گفت‌وگوی قدرتمند و سازنده داشته باشند که توانایی آنها را برای اثرگذاری و هدایت در همه جنبه‌های رهبری‌ سازمانی‌شان بنا می‌نهد.
چهارشنبه، 24 دی 1399 - 13:24

ده نکته برای واضح و مختصر نوشتن ده نکته برای واضح و مختصر نوشتن
هرگز کلمات اصطلاحی مانند "باز مفهوم سازی"، کم حجم نمودن، به طور نگرشی "با قضاوت" را استفاده نکنید. آنها نماد بهانه هستند.
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 - 20:33

بیانیه مدیریت بیانیه مدیریت
سعی کنید پاسخ‌هاتان حول محور پیام اصلی شما باشد. هر بار که سخن می‌گویید سعی کنید همه ماجرا را از سر تا ته شرح دهید تا مبادا از موضوع اصلی مورد بحث دور شوید. چنان ارتباطی با رسانه‌ها برقرار کنید و چنان اطلاعاتی در اختیارشان قرار دهید تا آن‌ها نتوانند سراغ کسی بروند که اطلاعات کمتری نسبت به شما دارند.
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 10:26

9 نکته درباره خبرنامه 9 نکته درباره خبرنامه
خبرنامه یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای انتقال گاه به گاه اطلاعات در مورد شرکت و تولیدات و خدمات آن است. خبرنامه معمولاً حاوی اطلاعات علمی و کاربردی و نیز مطالب سرگرم کننده است. بنابراین عمر مفید بیشتری نسبت به گونه های دیگر فعالیت های تبلیغاتی دارد.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 01:03

5 مرحله برای ثبت درخواست جایزه صنعت روابط عمومی 5 مرحله برای ثبت درخواست جایزه صنعت روابط عمومی
در اینجا پنج مرحله درخواست جایزه صنعت روابط عمومی آورده شده است که توسط "همیلتون" بیان شده است:
جمعه، 19 دی 1399 - 08:25

چگونه اعتماد‌به‌نفس پیدا کنیم? چگونه اعتماد‌به‌نفس پیدا کنیم?
"همه ما صدای ترس‌نهادی در درون‌مان داریم که مدام ور‌ور می‌کند و می‌گوید ما خوب نیستیم، اما فقط یک طرف همه چیز را می‌بیند و من متوجه شده‌ام که بیشتر اوقات هم دروغ می‌گوید". جو به ما توصیه می‌کند یاد بگیریم حواس‌مان به این ایراد‌گیر درونی و آنچه می‌گوید باشد.
پنجشنبه، 18 دی 1399 - 23:45

 استراتژی تولید محتوا برای کسب‌وکارها استراتژی تولید محتوا برای کسب‌وکارها
بیان موضوعات پیچیده به شیوه‌ای ساده، و داستان‌سرایی در مورد آنها کار آسانی نیست، اما نباید مطالب و ایده‌های متعدد را به‌صورت یکجا ارائه کرد، در حقیقت، از این لحاظ که توجه خوانندگان کمتر می‌شود، این نکته ضروری است که روایت خود را به‌صورت ساده بیان کنیم و هر دفعه به توضیح تنها یک مطلب و ایده اکتفا کنیم.
پنجشنبه، 18 دی 1399 - 13:08

پنج استراتژی اثبات شده برای تصمیم‌گیری بهتر در لحظات پرتنش پنج استراتژی اثبات شده برای تصمیم‌گیری بهتر در لحظات پرتنش
بیماری همه‌گیری کرونا، عدم اطمینان در مشاغل و امور مالی و ناآرامی های اجتماعی رو به افزایش ارتباط ما را با دوستان و خانواده و احساس امنیت، ایمنی و سلامتی ما را مختل کرده است. این بحران ها چالشی برای افراد شاغل در حوزه ارتباطات و رهبران محسوب می شود: چگونه می توانیم تصمیماتی بگیریم که ممکن است به کسب و کارمان یا آسیب بزند و یا موجب ارتقای آن شود؟
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 10:01

چگونه شادتر دورکاری کنیم؟ چگونه شادتر دورکاری کنیم؟
میلیون‌ها نفر برای اولین بار دورکاری را تجربه می‌کنند. بعضی ماه‌هاست پشت میز آشپزخانه می‌نشینند یا با لپ‌تاپ‌های خود روی مبل کار می‌کنند. میزان افسردگی رو به افزایش است. در نظر‌سنجی انجمن سلطنتی معماران بریتانیا تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان گفتند که دورکاری تنش‌های بیشتری برای آنها ایجاد کرده است.
سه شنبه، 16 دی 1399 - 12:21

پنج سوالی که همین حالا باید از متن مصاحبه حذف کنیم پنج سوالی که همین حالا باید از متن مصاحبه حذف کنیم
وقتی سوالات مصاحبه را می‌نوشتم، دیدم سوالاتی که آن دوران از کارجوها می‌پرسیدیم، بسیار کلیشه‌ای هستند، مثل این سوال: «بزرگ‌ترین نقطه ضعف شما چیست؟» می‌خواستم از شما بپرسم آیا سوالاتی از این قبیل، منسوخ شده‌اند؟ آیا سوالات بهتری هست که بتوانم جایگزین کنم؟
سه شنبه، 16 دی 1399 - 11:43

چگونه بفهمیم کسی به ما دروغ می‌گوید؟ چگونه بفهمیم کسی به ما دروغ می‌گوید؟
متخصصان زبان بدن معتقد هستند که می‌توان از روش‌هایی متوجه شد که فردی در حال دروغ گفتن است. «اسکات رز» تحلیلگر رفتار و «بلانکا کاب» کارشناس زبان بدن می‌گویند با ترفندهایی می‌توان افراد دروغگو را به راحتی شناسایی کرد.
یکشنبه، 14 دی 1399 - 02:03

کووید-۱۹؛ پنج راه برای حفظ روحیه مثبت در طول زمستان کووید-۱۹؛ پنج راه برای حفظ روحیه مثبت در طول زمستان
شیوع بیماری کووید-۱۹ معاشرت ما با دیگران را محدود کرده و زمستان می‌تواند اوضاع را سخت‌تر هم بکند. مشکل بزرگی که میلیون‌ها نفر از مردم دنیا با آن روبرو هستند و می‌تواند پیامدهای جدی برای سلامت روان برخی از آن‌ها به دنبال داشته باشد. بنابراین تلاش برای به حداکثر رساندن ارتباطات اجتماعی در چارچوب محدودیت‌های موجود، اقدامی مفید خواهد بود.
یکشنبه، 14 دی 1399 - 01:16

11 کلید ارتباط موثر 11 کلید ارتباط موثر
اینها همه باعث می‌شود دیگران تصویر خوبی از ما نداشته باشند. اصولا انسان هوشمند همیشه سعی می‌کند یک قدم از طرف مقابل جلوتر بوده و ذهن او را بخواند و رفتارهای وی را پیش‌بینی کند. برای ساختن تصویری مناسب از خود در نظر دیگران بایستی قدرت تشخیص و تجزیه وتحلیل خوبی داشته باشیم. در غیر این صورت ما هم آدمی می‌شویم بی هویت و بدون شناسنامه و فاقد اعتبار که دیگران برای‌مان حسابی باز نمی‌کنند.
شنبه، 13 دی 1399 - 12:42

چرا گوش دادن و توجه به نظرات و بازخوردهای مشتریان، بازوی قدرتمند مدیران رسانه است؟ چرا گوش دادن و توجه به نظرات و بازخوردهای مشتریان، بازوی قدرتمند مدیران رسانه است؟
نگاهی دقیق تر به مقوله رقابت اطلاعات ارزشمندی همچون استرتژی های کارامد (یا ناکارامد) را برای ما روشن می سازد. چه کسی و چطور پست ها و کامنت ها را پاسخ می دهد؟ آیا برای این کار آموزش دیده است؟ با بعضی ابزارها می توان به جستجوی پست ها و و پاسخ ها پرداخت.
پنجشنبه، 11 دی 1399 - 10:20

آثار برگزیده کاریکاتور پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی آثار برگزیده کاریکاتور پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید و صاحب‌نظران حوزه ارتباطات و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی از سوی انجمن متخصصان روابط‌عمومی سوم دی‌ماه 1399در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
پنجشنبه، 11 دی 1399 - 08:17

آثار برگزیده اینفوگرافیک پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی/ بخش دوم آثار برگزیده اینفوگرافیک پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی/ بخش دوم
نقدهایی به آثار از بعد خلاقانه و منحصر به فرد وارد است در بیشتر آنها از قالب های آماده گرافیکی استفاده شده است یا بعضاً اثری کپی بوده اند. آثار دارای مشکلاتی به لحاظ فونت، رنگ، ساختار گرافیکی، بهره گیری از عناصر بصری و نوشتاری مازاد هستند.
سه شنبه، 9 دی 1399 - 08:10

21 راهکار در برخورد با بحران‌های طبیعی 21 راهکار در برخورد با بحران‌های طبیعی
«افشین وزیریان» تسهیلگر اجتماعی، مطلبی را در کانال تلگرامی خود تحت عنوان «پیشنهاداتی برای کنشگران و فعالین اجتماعی در خصوص کمک به مناطق سیل‌زده»، به اشتراک گذاشته است.
سه شنبه، 9 دی 1399 - 14:36

آثار برگزیده اینفوگرافیک پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی/ بخش اول آثار برگزیده اینفوگرافیک پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی/ بخش اول
نقدهایی به آثار از بعد خلاقانه و منحصر به فرد وارد است در بیشتر آنها از قالب های آماده گرافیکی استفاده شده است یا بعضاً اثری کپی بوده اند. آثار دارای مشکلاتی به لحاظ فونت، رنگ، ساختار گرافیکی، بهره گیری از عناصر بصری و نوشتاری مازاد هستند.
سه شنبه، 9 دی 1399 - 08:14

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیر رسانه‌های جهانی آمریکا به درخواست بایدن برکنار شد


  مهمترین ویژگی‌های عکس خوب


  با دیدگاه جهانی نام‌گذاری کنید


  اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی


  روابط عمومی بهزیستی ایلام رتبه سوم ارزیابی دستگاه های اجرایی در مهرماه را کسب کرد


  امنیت روانی در محیط کار؛ چیستی و چرایی


  معاون استاندار البرز: ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است


  استفاده از شیوه‌های نوین برای جذب مخاطب وزارت ورزش


  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد


  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد