درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 21:23   

فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود

  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد

  مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موفقیت روابط‌عمومی ها در گرو حمایت مدیران مجموعه است
  کارگاه آموزشی روابط عمومی زندان‌های کشور در یزد آغاز شد
  تغییر آدرس اداره روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران
  استاندار قم: هنر پاسخگویی به افکار عمومی از ویژگی های روابط عمومی هاست
  دیدار اعضای بسیج رسانه شهرستان ری با مسئول روابط عمومی شهرداری باقرشهر
  تجهیز و ارتقاء سطح علمی مدیران روابط عمومی ادارات پاکدشت
  معاون امور مطبوعاتی: اقناع افکار عمومی، کلید مقابله فرهنگی با قاچاق
  مقام اول روابط عمومی شهرداری قیامدشت در ارزیابی صورت گرفته در کل ادارات،بخشداری ها و دهیاری های شهرستان ری
  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود
  مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

 کیفیت عکس تنها برای کمپین هایی با بودجه زیاد نیست کیفیت عکس تنها برای کمپین هایی با بودجه زیاد نیست
من موفق شدم طی یک سال از یک عکاس خانگی که به صورت تفریحی عکس می گرفتم به یک عکاس حرفه ای برای یک سازمان غیر دولتی تبدیل شوم. با پیروی از استراتژی های ذکر شده در بالا می توانید مهارت های عکاسی خود را نیز توسعه دهید تا به موفقیت سازمان شما کمک کند!
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 08:03

سواد آمارى سواد آمارى
دستورالعمل انجمن آمار آمریکا براى ارزیابى و تدریس آمار در سال ۲۰۱۶ قویاً توصیه کرده‌ است که شیوه‌ى آموزش آمار تغییر کند و مبتنى بر حل مسئله و مثال‌هاى واقعى و ملموس باشد و بر رسانه‌هاى جمعى تأکید کند.
دوشنبه، 29 مهر 1398 - 00:22

 7 اصل علم ترغیب 7 اصل علم ترغیب
با تعامل است که از انتقال صحیح نظرات مان مطمئن می شویم و نیز نظرات (نیازهای) مخاطب مان را درک می کنیم. اولین اصل در تعامل این است که تعامل یک فرآیند دوسویه است و سپس باید توجه داشت که تعامل موثر با درک و رعایت حقوق طرفین یک تعامل شروع می شود.
جمعه، 19 مهر 1398 - 17:18

5 اشتباه رایج در نگارش گزارش های خبری روابط عمومی 5 اشتباه رایج در نگارش گزارش های خبری روابط عمومی
در یک مصاحبه شغلی شما تنها چند ثانیه فرصت دارید تا اثر اولیه خود را ایجاد کنید و موفقیت شما مستلزم این است که عالی باشید. شما فرصت کمی در بیانیه مطبوعاتی دارید و در این فرصت کوتاه باید قلاب تان یک مشتری، گزارشگر یا سردبیر را به سرعت گیر بیاندازد در غیر این صورت بیانیه شما در سطل آشغان انداخته خواهد شد، پاک خواهد شد و نادیده گرفته می شود. به همین راحتی!
سه شنبه، 9 مهر 1398 - 13:00

اصول اثربخش در روابط عمومی اصول اثربخش در روابط عمومی
داستان های فراموش نشدنی ارسال کنید: داستان خود را «جذاب» ارائه کنید، این بدین معناست که چیزی تولید کنید که مردم از خواندن آن لذت ببرند. برای این کار بایستی شخصیت های برجسته ای را به داستان خود بیافزایید.
یکشنبه، 7 مهر 1398 - 08:06

چگونه برنامه های ارتباطی خود را بهبود بخشیم؟ چگونه برنامه های ارتباطی خود را بهبود بخشیم؟
در درجه اول مهمترین کلید، گردآوری اطلاعات توسط رهبر برنامه است، چه آن فرد قدرت رسمی داشته باشد یا خیر. اگر شما هماهنگی و مدیریت فعالیت های برنامه را در اختیار دارید، شما به خلاصه کردن، فیلتر و گزارش پیشرفت به تمام ذینفعان برنامه، از قبیل تیم برنامه نیاز دارید.
پنجشنبه، 21 آذر 1392 - 07:47

اهمیت بی بدیل خدمات مشتری در روابط عمومی اهمیت بی بدیل خدمات مشتری در روابط عمومی
در طول زمان تصدی من به عنوان یک کارآموز رسانه اجتماعی این فرصت را پیدا کردم که به سمت استراتژی های رسانه اجتماعی حرکت کنم؛ به این سمت که چگونه می توانیم با یک استراتژی رسانه اجتماعی به ارزش افزوده سازمان کمک کنیم. ما سرمان را تراشیدیم و با ایده های خوبی روبرو شدیم که نهایتا به ما کمک کرد که بر یکی از مهمترین چالش های رسانه اجتماعی که خدمات مشتریان است فائق آییم.
سه شنبه، 2 مهر 1398 - 15:38

۸ مرحله برای ایجاد یک تقویم محتوایی مؤثر ۸ مرحله برای ایجاد یک تقویم محتوایی مؤثر
هر استراتژی بازاریابی خوب با یک تقویم محتوایی برنامه ریزی شده شروع می شود. در اینجا هشت مرحله برای ساخت یک تقویم کارآمد آورده شده است:
دوشنبه، 1 مهر 1398 - 18:16

13 تاکتیک اثربخش روابط عمومی 13 تاکتیک اثربخش روابط عمومی
کار ارتباط، طی فعالیت روزمره با دیدار و صحبت های روبرو انجام می گیرد و جریان طبیعی آن موجب پیشرفت و ترقی موسسه است. ارتباط خوب باعث آن می شود که کار به نحو رضایت بخشی انجام گیرد.
یکشنبه، 20 مرداد 1392 - 12:17

5 نکته برای اداره روابط عمومی با بودجه های محدود 5 نکته برای اداره روابط عمومی با بودجه های محدود
برای راه اندازی یک فعالیت، روابط عمومی یکی از ارزشمندترین و مقرون به صرفه ترین روش های یک بازاریابی تلفیقی در مقایسه با دیگر کانال ها، از جمله تبلیغات است. در این نوشتار به پنج نکته کلیدی پرداخته می شود که برنامه روابط عمومی شما را در زمان ارائه کالا و محصول جدید یا راه اندازی یک شرکت یا کسب و کار جدید کمک می کند.
سه شنبه، 7 بهمن 1393 - 19:07

 5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی 5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
اگر شما در یک دفتر روابط عمومی کار می کنید، پس باید بدانید که به طور مداوم و همزمان با این که در حال انجام کار بر روی چیز دیگری هستید، بر اساس نیاز سایر ارباب رجوع ها به کارهای دیگری نیز باید فکر نموده و آن ها را انجام دهید، به عبارت دیگر به طور روزانه و بر اساس نیاز ارباب رجوع به یک میلیون مسیر مختلف کشیده خواهید شد.
چهارشنبه، 21 مرداد 1394 - 23:55

راه های درست و نادرست برای نزدیک شدن به طنز در محیط کار راه های درست و نادرست برای نزدیک شدن به طنز در محیط کار
محققان خاطرنشان کردند که طنز نوعی ارتباطات پر فشار است، زیرا یک مکانیسم فوری و مبهمی از بازخورد را فراهم می کند: مردم می خندند یا نمی خندند.
شنبه، 18 آبان 1398 - 01:04

چه عاملی باعث می شود مردم هر آنچه می خوانند را باور کنند؟ چه عاملی باعث می شود مردم هر آنچه می خوانند را باور کنند؟
بر اساس یافته های گیلبرت، نتیجه این است که قبل از اینکه به مرحله رد کردن پیام برسیم مرحله درک پیام متوقف می شود. این باعث می شود افرادی که در چنین شرایطی قرار دارند، استدلال ضعیف دیگران یا دروغ های آنان را باور کنند.
یکشنبه، 17 شهریور 1398 - 13:01

الگویی برای طراحی و تولید آثار اینفوگرافیک در روابط عمومی ها الگویی برای طراحی و تولید آثار اینفوگرافیک در روابط عمومی ها
یک اثر اینفوگرافیکی باید از یک ساختار گرافیکی و یک روایت مناسب برخوردار باشد و در آن تعادل و توازن، سفیدخوانی، هارمونی، کنتراست و... رعایت شود. یادمان باشد که اینفوگرافیک، صرفاً کنار هم قرار دادن چند عکس و متن داخل یک باکس یا کادر با تنوع رنگی نیست.
جمعه، 15 شهریور 1398 - 12:56

قطار محتوای ویدیویی قطار محتوای ویدیویی
هرچه تعداد فیلم ها در سایت و کانال های اجتماعی شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای دسترسی مشتری به سایت خود خواهید داشت. این امر این امکان را ایجاد می کند تا کلمات کلیدی بیشتری به فیلم، توضیحات، متن و برچسب ها اضافه کنید. سئو اطلاعات شما را ارایه می دهد، بنابراین محتوای ویدئویی راهی عالی برای پیشرفت در بخش آگاهی و تعامل با نام تجاری است.
سه شنبه، 12 شهریور 1398 - 14:41

قطع نکنید! ترغیب از طریق تلفن در روابط عمومی هنوز نمرده است قطع نکنید! ترغیب از طریق تلفن در روابط عمومی هنوز نمرده است
مکالمه یک هنر گمشده است. بومرنگ های کودک قبل از رایانه و تلفن های همراه وارد محل کار شدند، بخشی از نسلی که ارزش ارتباط چهره به چهره و شبکه های حضوری را یاد گرفته اند. آنها از رسانه های اجتماعی به واقع اجتماعی یاد و یک شکلک را برای بیان احساسات واقعی جایگزین می کنند.
چهارشنبه، 6 شهریور 1398 - 10:26

یک معما در باره تصمیم گیری درست یک معما در باره تصمیم گیری درست
این معما یا بازی نشان می دهد ما بهتر است در هر شرایطی، بر اساس مقدار شانس و امکانات موجود، تصمیم بگیریم.
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 16:31

 اهمیت چشم دوختن به دیگران در حین گفتگو اهمیت چشم دوختن به دیگران در حین گفتگو
چشم دوختن با وقار و متمرکز به فرد دیگر، نیاز طرف مقابل برای کسب توجه و شنیده شدن را کاهش می دهد و برای همین همه احساس خوبی نسبت به فردی که با دقت بیشتری می نگرد پیدا می کنند.
یکشنبه، 14 مهر 1398 - 14:26

شش نکته در اجرای یک برنامه جهانی روابط عمومی شش نکته در اجرای یک برنامه جهانی روابط عمومی
برای کسانی که برای اولین بار از خدمات جهانی روابط عمومی استفاده می کنند، منحنی فراگیری قابل فهم و واضحی وجود دارد. برای دانستن چالش های اصلی مشترک برای روابط عمومی جهانی لازم است تا از یک برنامه هوشمند، موفق و کارآمد اطمینان حاصل کنید.
شنبه، 15 تیر 1398 - 08:07

۹ عبارتی که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند ۹ عبارتی که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند
دیگران حرف‌های ما را بسیار متفاوت‌تر از آنچه منظور ماست،‌ تفسیر می‌کنند. وقتی شما بدون ملاحظه چیزی می‌گویید، حرف‌های‌تان منجر به ایجاد احساسی بد در سایرین می‌شود.
جمعه، 14 تیر 1398 - 13:09

سه مورد که باید قبل از ایجاد روابط عمومی بدانید سه مورد که باید قبل از ایجاد روابط عمومی بدانید
در یک جهان ایده آل، شما می توانید حرفه ای ها را برای حمایت از استراتژی بازاریابی خود مستقر کنید، اما به دلیل محدودیت های مالی، همیشه این امکان وجود ندارد. در این شرایط، مهم است که صاحبان کسب و کار و کارآفرینان به اندازه کافی درباره روابط عمومی و بازاریابی بدانند تا آنها را برای ایجاد یک استراتژی آماده یا به طور موثر با حمایت به طور رایگان کار کنند.
چهارشنبه، 12 تیر 1398 - 08:03

تبلیغات در روابط عمومی (اینفوگراف) تبلیغات در روابط عمومی (اینفوگراف)
اینفوگرافیک‌ها، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند که هدف آن‌ها ارائه سریع و ساده اطلاعات پیچیده است. به بیان ساده‌تر، اینفوگرافیک‌ها به کمک عناصر بصری نظیر عکس، نمودار، نقشه، دیاگرام و … سعی می‌کنند تا مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات پیچیده را به‌گونه‌ای به تصویر درآوردند که پیام به شیوه‌ای سریع و قابل‌فهم به مخاطب منتقل شود.
سه شنبه، 23 مهر 1398 - 13:58

5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها 5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها
یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.
یکشنبه، 2 تیر 1398 - 08:11

تبلیغات در روابط عمومی (انیمیشن) تبلیغات در روابط عمومی (انیمیشن)
انیمیشن به عنوان یک هنر - صنعت نام تکنیکی است که در آن هر فریم فیلم به صورت انفرادی چه به صورت یک گرافیک کامپیوتری یا عکاسی از یک تصویر و یا ایجاد تغییرات مکرر کوچک در یک واحد مدل (قسمت کلای میشن و استاپ موشن را ببینید) تولید و سپس فیلم‌برداری نتیجه توسط یک دوربین مخصوص انجام می‌پذیرد.
پنجشنبه، 23 آبان 1398 - 13:59

روابط عمومی و انتشارات (کتاب) روابط عمومی و انتشارات (کتاب)
روابط عمومی ها بدون انتشارات قابل تصور نیستند. انتشارات کانون تولید متن و پیام هستند که مناسبات شرکت و موسسه را با مشتریان و ذینفعان در بیرون سازمان و روابط مدیران و کارکنان را در درون آن می سازند.
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 15:13

هنر شنیدن دیگران هنر شنیدن دیگران
هرچه شنونده فعال‌تری باشید، جروبحث‌ کمتری با دیگران خواهید داشت. چون هر دو طرف یک رابطه رضایت بیشتری از آنچه به میان آمده دارند و به احتمال زیاد تنش‌های اندکی به وجود خواهد آمد.
سه شنبه، 14 خرداد 1398 - 20:46

آداب معاشرت/ دعوت و ملاقات آداب معاشرت/ دعوت و ملاقات
بعضی اوقات لازم می شود که از دوستان و آشنایان دیدن کنیم، بدون این که دعوت شده باشیم یا این که قبلا وقت گرفته باشیم. این قبیل دیدنی ها باید مدتش کوتاه باشد و از نیم ساعت تجاوز نکند.
یکشنبه، 26 آبان 1398 - 12:38

آداب معاشرت/ پیشخدمت در خانه آداب معاشرت/ پیشخدمت در خانه
پیشخدمت درباره تمیزی دست، صورت و لباس خود نهایت مراقبت را دارد (لازم نیست که لباس او خیلی نو و باارزش باشد اما لازم است که تمیز و اتو شده باشد).
یکشنبه، 26 آبان 1398 - 12:45

وجه تمایز روابط عمومی وجه تمایز روابط عمومی
اعتقاد دارم "نقطه عطف"، هدف غایی همه فعالیت های روابط عمومی است. نتایج مطالعات هم نشان می دهد که خلاقیت، نوآوری و تمایزی که منجر به "نقطه عطف" می‌شود یک عنصر مهم در موفقیت و کامیابی روابط عمومی هاست. بنابراین سازمان‌هایی که به مردم خدمت ارایه می دهند باید روابط عمومی خلاقی داشته باشند و ایجاد روابط عمومی خلاق، به فضا و مدیر خلاق هم نیاز دارد.
پنجشنبه، 23 آبان 1398 - 13:48

مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری) مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
مستند سازی تهیه مجموعه ای از اسناد و مدارک است که سیر تکوین و تکامل یک فعالیت یا پروژه را از آغاز تا پایان را همراه با تحلیل و ارزشیابی نشان خواهد داد.
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 11:47

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت


  به عصر "دیپ فیک‌" ها خوش آمدید


  کیفیت عکس تنها برای کمپین هایی با بودجه زیاد نیست


  مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند


  رکوردشکنی زدر روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت


  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی


  دوره آموزشی روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در ساری


  حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها


  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی


  نشست روابط عمومی‌های وزارت تعاون و سازمان تابعه با حضور وزیر برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود