درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 21:19   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟

  چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فرق بین مدیر من و مدیر تو

  فرق بین مدیر من و مدیر تو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد
  فرق بین مدیر من و مدیر تو
  توسط شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت؛ دریافت گواهینامه های بین المللی رضایتمندی و رسیدگی به شکایت مشتریان
  مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مطرح کرد: استقبال وزارت ورزش از سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه در احداث دهکدۀ المپیک
  فرماندار شهرستان لنجان: استمرار تولید در فولاد مبارکه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا مایۀ افتخار است
  برای اولین بار در ایران صورت گرفت؛ اجرای موفقیت آمیز پروژۀ پوشش دهی صفحات مسی قالبهای ریخته گری مداوم
  نسل جدید تلفن‌های هوشمند سامسونگ
  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

 قصد متناقض؛ تکنیک علمی تازه‌ برای کنترل اضطراب پیش از اجرا یا سخنرانی قصد متناقض؛ تکنیک علمی تازه‌ برای کنترل اضطراب پیش از اجرا یا سخنرانی
یکی از راه‌کارها در کتاب «انسان در جستجوی معنا» اثر کلاسیک ویکتور فرانکل، روانشناس نامدار اتریشی آمده است. او آن را «قصد متناقض» نامیده است که به‌نوعی تغییر نیت یا قصد مربوط می‌شود و به استقبال شرایط در ظاهر ناخوشآیند می‌رود.
یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 12:03

پنج نشانه ای که نشان می دهد شما موفق هستید پنج نشانه ای که نشان می دهد شما موفق هستید
سالهاست که به تعریف قدیمی از موفقیت شغلی پی برده ایم. در تعریف قدیمی موفقیت، افرادی موفق افرادی بودند که مشاغل بزرگ داشتند و پول زیادی کسب می کردند. شما می توانستید بگویید افراد موفق به واسطه لباس ها، اتومبیل ها، خانه ها و چیزهای دیگرشان جدا از سایر افراد هستند.
شنبه، 11 مرداد 1399 - 13:01

 نحوه استفاده از فرآیند Stage Gate برای تولید محصولات جدید نحوه استفاده از فرآیند Stage Gate برای تولید محصولات جدید
روش Stage Gate که توسط دکتر رابرت جی کوپر ساخته شده است رویکردی است که می تواند برای اثربخشی بیشتر فرایند توسعه محصول مورد استفاده قرار گیرد. این یک روش مؤثر برای ایجاد محصولات جدید است که از ایده های جدید شروع می شود.
شنبه، 11 مرداد 1399 - 10:06

پنج نشانه از اضطراب کرونا و اینکه چطور بر آن غلبه کنیم پنج نشانه از اضطراب کرونا و اینکه چطور بر آن غلبه کنیم
قرنطینه، دوری از دوستان و عزیزان، از دست دادن کار و درآمد و ثبات اقتصادی، اندوه و غم در بالاترین سطح، به هم ریختن جشن‌های تولد و فارغ‌التحصیلی، بیماری و مرگ. زندگی با حضور دشمن نامرئی مرگباری که با نفس کشیدن وارد بدن‌مان می‌شود دشوارتر از همیشه شده است.
شنبه، 11 مرداد 1399 - 00:28

شش مرحله برای مدیریت موثر ریسک شش مرحله برای مدیریت موثر ریسک
به‌عنوان یک مدیر، یک فرهنگ پرورش دهید که ارزش فکر مثبت را در عین تشویق به بحث‌های باز در مورد مشکلات افزایش ‌دهد، و هم‌زمان توانایی خود را برای مدیریت ریسک افزایش دهید. در پایان به یاد داشته باشید، تغییرپذیری به معنی درگیرشدن با ریسک است، با رویکرد عملی مناسب، اگر ریسک را به‌عنوان بخشی از طبیعت تغییر شناسایی کنید، می‌توانید با پیش‌بینی و مدیریت آن، عامل تغییر موثر در سازمان خود باشید.
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 - 09:11

۵ ویژگی افرادی که ارتباطات زیادی دارند ۵ ویژگی افرادی که ارتباطات زیادی دارند
دیگر بر کسی مخفی نیست که نتورکینگ بیشترین تاثیر را در رشد کسب و کار و توسعه شغلی دارد. به ویژه در جهان امروز با ارتباطات بسیار، بهترین راه برای پیدا کردن یک فرصت شغلی یا کسب و کار، استفاده از توصیه نامه شخصی است. امروزه، بهره برداری از شبکه های خودتان، آینده قابل اطمینانی برای شما فراهم می آورد. راه رشد این شبکه برقراری ارتباط است، چگونه می توان این کار را انجام داد؟ بیایید به پنج ویژگی مشترک در افرادی با ارتباطات زیاد نگاه کنیم:
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 - 13:51

 نگاهی جهانی به چگونگی تغییر رفتار مصرف کننده هم‌زمان با شیوع کووید-۱۹ نگاهی جهانی به چگونگی تغییر رفتار مصرف کننده هم‌زمان با شیوع کووید-۱۹
درحالی‌که خوش‌بینی، نحوه کسب درآمد و انگیزه هزینه‌کردن آن به نحو چشمگیری در حال تغییر است، مصرف‌کنندگان سراسر جهان با برقراری پناه‌گاه‌های جهانی درحال اتخاذ رفتارهای جدیدی هستند.
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 - 08:05

 پاسخ به تأثیر ویروس کرونا بر زنجیره های تأمین پاسخ به تأثیر ویروس کرونا بر زنجیره های تأمین
ازآنجایی‌که زنجیره‌های تأمین در بسیاری از صنایع در سطح جهانی یکپارچه‌شده‌اند، تأثیرات ناشی از کووید-۱۹ در چین می‌تواند ازآنچه بسیاری از شرکت‌ها انتظار دارند، فراتر رود. برای اینکه متوجه تأثیرات احتمالی در صنعت خود شوید، دو عامل را در نظر بگیرید: ۱) میزان وابستگی منطقه یا محل شما به صادرات از مناطق تولیدی آسیب‌دیده در چین و ۲) موجودی قابل‌دسترس در زنجیره تأمین شما به‌منظور مقابله با اختلال‌های احتمالی. این نکته ها اهمیت دارد که شما باید نه‌تنها زنجیره تأمین داخلی خود بلکه زنجیره تأمینِ تأمین‌کنندگانتان را درجایی که چندان قابل‌رؤیت نیست، درک کنید.
سه شنبه، 7 مرداد 1399 - 08:14

 چطور اخبار روابط عمومی را جذاب کنیم چطور اخبار روابط عمومی را جذاب کنیم
یکی از شرایطی که قطعا بسیاری از مدیران روابط‌عمومی آن را تجربه کرده‌اند، زمانی است که مدیر عامل یا یکی از تیم‌های مجموعه می‌خواهند در مورد یک ایده یا کمپین جدید با شما صحبت کنند. فارغ از اینکه چنین ایده‌ای شما را هیجان‌زده، خوشحال یا حتی نگران کند، باید پوشش رسانه‌ای لازم را فراهم کرده و همانند تمام مدیران روابط عمومی حرفه‌ای و متخصصان Press Release وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
دوشنبه، 6 مرداد 1399 - 22:59

روابط عمومی ویدئویی روابط عمومی ویدئویی
امروزه بسیاری از روابط عمومی ها، اقبال بسیار زیادی نسبت به استفاده از این شبکه ها و انتشار ویدئوهای آنلاین برای بیان داستان های خودشان و اشتراک گذاری پیام های شان با مخاطبان مسئولیت پذیر دارند.
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 - 12:31

10 مورد از بهترین رویه‌های بازاریابی محتوا 10 مورد از بهترین رویه‌های بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتری‌های خود را با اطلاعات و آموزش‌هایی که آنها می‌خواهند، احاطه کنید.
پنجشنبه، 21 شهریور 1392 - 21:56

اینفوگرافیک/ فرآیند طراحی محتوای آموزشی اینفوگرافیک/ فرآیند طراحی محتوای آموزشی
اینفوگرافیک/ فرآیند طراحی محتوای آموزشی
سه شنبه، 25 شهریور 1393 - 08:36

برای استخدام یک آژانس روابط‌عمومی، چه سؤالاتی باید پرسیده شود برای استخدام یک آژانس روابط‌عمومی، چه سؤالاتی باید پرسیده شود
اکنون شما تصمیم گرفته اید که یک آژانس روابط‌عمومی را استخدام کنید. می خواهید فروش شما افزایش پیدا کند، تصویر خود را در بین صنایع گسترش و آگاهی خود را نسبت به حرفه خویش در بین مشتریان موجود و احتمالی افزایش دهید. ارتباط شما با آژانس روابط‌عمومی از همان ابتدا آغاز می شود- تبادل نظرهای اولیه، بخش های استراتژی و اهداف. مدیریت کارآمد در این ارتباط و درک فعالیت ها و ظرفیت های آژانس شما نتیجه یک آژانس مناسب و به معنی دیگر بازگشت بالای سرمایه است.
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 - 14:51

 سه مفهوم ضروری شخصی سازی در دوران بحران سه مفهوم ضروری شخصی سازی در دوران بحران
بحران کووید- ۱۹ این واقعیت را فاش کرد که وضعیت موجود برای بسیاری از برندها ناپایدار است و ابتکارات بازاریابی باید آیینه واقعیات جدید بازاریابی باشد. انتظارات مشتریان بیش از هر زمان دیگری در حال تحول است و برند های پیشرو در حال نشان دادن راه آینده اند. همانطور که بازار در هر جغرافیا و دسته ای از محصولات به حالات پیشین باز می گردد، برندهایی که به قلب مانترا در زمینه شخصی سازی به هنگام، ارتباط دیجیتال با مشتریان و ارتباطات احساسی، دست یافته اند، پیروز خواهند بود.
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 - 10:46

مطمئن شوید که رابطه با مشتریان تا بعد از کروناویروس دوام داشته باشد مطمئن شوید که رابطه با مشتریان تا بعد از کروناویروس دوام داشته باشد
با نگرش صحیح مشتری­ مداری و آگاهی از آنچه مردم در شرایط کنونی نیاز دارند، شرکت ­ها می­ توانند از دل این بحران روابط قدرتمندتری با مشتریان پدید آورند. در این زمان دشوار چارچوب HEART را به مصرف­ کنندگان ارائه دهید. این کار حسن نیت بلند مدت را در مشتریان قدیمی پرورش نموده و به آن ها اطمینان می ­دهد تا در آینده با شما بمانند.
سه شنبه، 31 تیر 1399 - 11:03

استراتژی برند خودتان را برای دوران کرونا ویروس تنظیم کنید استراتژی برند خودتان را برای دوران کرونا ویروس تنظیم کنید
اگر ارزش بنیادین سازمان شما ”ارتباط برقرار کردن“ است، ببینید که چگونه می‌توانید ارتباط بین افراد ایجاد کنید. شاید ایده یک ابتکار عمل محلی به ذهنتان برسد که خدماتی را به سازمان دهنده ها یا خیریه‌ها ارائه می‌دهد که با افراد مسن ارتباط برقرار کنند. یک نقطه تماس محلی یا شخصی می‌تواند به احساسات ایجاد شده در یک اجتماع و یکپارچگی آن کمک کند.
یکشنبه، 29 تیر 1399 - 14:21

روابط عمومی؛ ابتدا داستان سرایی خوب، سپس طرح استراتژی محتوایی روابط عمومی؛ ابتدا داستان سرایی خوب، سپس طرح استراتژی محتوایی
روایت محل شروع برای هر ارتباطگری است که می خواهد فضایی را برای انتشار پیامش در فضای اینترنتی (همچون فضای آفلاین) پیدا کند. بدون آن، برندها هیچ شانسی برای جلب توجه مصرف کنندگان ندارند.
جمعه، 1 فروردین 1393 - 15:16

هفت درس روابط عمومی که هر متخصص بازاریابی محتوا باید بداند هفت درس روابط عمومی که هر متخصص بازاریابی محتوا باید بداند
سال ها پیش وقتی سعی می کردم، روابط عمومی را برای مادربزرگم توضیح بدهم، بعد از کلی توضیح و تفصیل، مادربزرگم گفت: «خوب این که همان تبلیغات است!»
شنبه، 27 خرداد 1396 - 11:31

کووید-۱۹ و اهداف شرکت- ۴ روش پاسخ برای کسب‌وکارها کووید-۱۹ و اهداف شرکت- ۴ روش پاسخ برای کسب‌وکارها
شرکت‌های بزرگ رسانه‌ای در درک و تجربه مردم از این بحران، قدرت و تأثیر زیادی دارند. تلاش‌های رسانه‌ای شبانه‌روزی می‌تواند سودآوری را برانگیزد، اما همچنین می‌تواند رفتار ضد تولید غیرمنطقی را القا کند. یک شرکت رسانه‌ای هدف محور باید از موضوعات احساسی و اضطراب آور اجتناب کند و اطلاعات و راهنمایی‌های سنجیده، مبتنی بر علم را ارائه کند.
جمعه، 27 تیر 1399 - 12:55

 رفتارهایی که به رهبران در مواجه با بحران کمک می‌کنند رفتارهایی که به رهبران در مواجه با بحران کمک می‌کنند
وضعیت به‌طور روزآمد در حال تغییر است و شاید بتوان گفت در عرض هر ساعت با وضعیتی متفاوت روبرو هستیم. بهترین مدیران سریعاً اطلاعات در دسترس را تحلیل می‌کنند، مشخص می‌نمایند که چه مواردی از اهمیت بالایی برخوردار است و تصمیمات قاطع می‌گیرند. در طی یک بحران، مسئله‌های شناختی به اوج می‌رسد، اطلاعات ناقص است، منافع و اولویت‌ها با هم تضارب می‌یابند و احساسات و نگرانی‌ها به نهایت می‌رسد.
چهارشنبه، 25 تیر 1399 - 22:26

چگونه با مشتری خود در دنیای کووید ۱۹ ارتباط مجدد برقرار نمایید چگونه با مشتری خود در دنیای کووید ۱۹ ارتباط مجدد برقرار نمایید
ایجاد و پیاده‌سازی استراتژی تحول دیجیتالی برای توسعه تجربه آتی مشتریان ضروری است. هیچ‌کس نمی‌داند که این پاندمی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت بنابراین بهترین کار این است که کسب‌وکارهای خودمان را به صورت بالقوه برای بقا در این شرایط که در آن فاصله‌گذاری فیزیکی و قوانین دیجیتالی حاکم‌اند مهیاسازیم.
سه شنبه، 24 تیر 1399 - 23:32

خلاقیت؛ حلقه مفقود این روزهای حوزه رسانه بویژه روابط عمومی ها ... خلاقیت؛ حلقه مفقود این روزهای حوزه رسانه بویژه روابط عمومی ها ...
وجود خلاقیت در رسانه و خصوصا روابط عمومی ها به تنهایی می تواند زمینه ساز ایده پردازی به‌همراه چاشنی اصالت و ناب بودن تفکر و نیز کارآمدی این عرصه شده، هر چند توجه به این نکته ضرورت دارد که تلاش خلاق با نتایج خلاق متفاوت بوده، زیرا تلاش خلاق مشتمل بر ایده هایی است که ایجاده شده اما هنوز بصورت اجرایی در نیامده پس در می بابیم که می باید بدنبال تلاش خلاقانه برای دستیابی به نتایج خلاقانه در حوزه ارتباطات، رسانه و بصورت خاص روابط عمومی ها پویا باشیم.
سه شنبه، 24 تیر 1399 - 16:22

 هفت راه تنظیم محتوا هفت راه تنظیم محتوا
مطمئن شوید که محتوای تولیدی شما کیفیت خوبی دارد: اگر شما امیدوارید محتوای شما مورد انتشار و بازنشر قرار گیرد بایستی از سطح مطلوبی برخوردار باشید. اگر همه موارد قبلی را رعایت کنید اما محتوا و مطالب شما ارزش و کیفیت لازم را نداشته باشد، برای مخاطبان انتشار پذیر نخواهد بود. محتوای مطلوب باید حدود60 درصد از توان شما را به خود اختصاص دهد.
دوشنبه، 23 تیر 1399 - 10:56

خود مختاری ارتباطی خود مختاری ارتباطی
«مارا» بر اهمیتِ نقش مدیریتی روابط‌عمومی و ضرورت قرار داشتن کارگزاران روابط عمومی در حوزه مدیریت ارشد سازمان تأکید ویژه ای دارد. مدیر روابط عمومی باید به عنوان رهبر و مدیر به شمار آمده و به طور بی واسطه به مدیر ارشد اجرایی سازمان گزارش دهد.
یکشنبه، 22 تیر 1399 - 14:11

ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی
ثبت نام وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی با عناوین "مدیران باکلاس" (تشریفات ویترین مدیریت) و "مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در عصر کروناویروس" آغاز شد.
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 22:36

 اکوسیستم محتوای ارزشمند اکوسیستم محتوای ارزشمند
به عنوان یک مشتری، بیشتر تمایل دارم تا منبعی را به خاطر بسپارم که از طریق بهبود زندگی من بر من تاثیر گذاشته است، و در صورتی که خواستار راه حلی برای مشکلی مشابه باشم، دوباره به همین مرجع مراجعه خواهم کرد.
یکشنبه، 3 آبان 1394 - 13:55

تحولات ناشی از ارتباطات دوران کووید-19 تحولات ناشی از ارتباطات دوران کووید-19
در دورانی که شرکت‎ ها با پرورش فرهنگ مسئولیت‌پذیری، در حال پذیرش این تحولات سریع هستند، فرصتی برای پیش‌بینی ماه‎ ها و سال کاری پیش رو وجود دارد. می‌توان دوران کنونی را نه صرفاً از موضع مالی بلکه از نظر نوآوری و تحول‌های خلاقانه نیز مثبت قلمداد نمود.
شنبه، 21 تیر 1399 - 08:02

 چطور «مصالح عموم» را در ارتباطات کووید-19 خود منعکس کنید چطور «مصالح عموم» را در ارتباطات کووید-19 خود منعکس کنید
وقتی عموم جامعه ببینند که یک شرکت متمول، هدیه‎ قابل توجهی را برای نجات جان افراد یا کمک به فقرا اعطا کرده، این حرکت شرکت را معنادار قلمداد می‌کنند. وقتی این کمک مالی هیچ ارتباطی با منافع شرکت نداشته باشد، عموم جامعه برداشت مثبتی را نسبت به آن نخواهند داشت.
جمعه، 20 تیر 1399 - 13:09

درک چرخه عمر محتوا درک چرخه عمر محتوا
مدل های قدیمی "ایجاد"، "تایید" و "انتشار" دیگر کارایی ندارند. حالا زمان آن است تا مردم با چیزی که "چرخه جدید عمر محتوا"،  نامیده می شود منطبق شوند که می توان آن را در چهار مرحله خلاصه کرد:
یکشنبه، 6 اسفند 1391 - 15:59

ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد! ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
رمز موفقیت هر سازمان، شرکت و نهاد تولید کالا و محتوای خوب است و توفیق روابط عمومی نیز برقراری ارتباط بین مشتری و آن نهاد و یا سازمان است که این امر در گرو برقراری ارتباط است. ارتباط موثر هم در گرو ارائه محتوای مناسب است.
شنبه، 24 تیر 1391 - 17:27

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  ابراز تمایل ایرانسل و همراه اول برای بسته خبرنگاران


  خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی


  پیام دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار


  تیک تاک تهدید به اقدام حقوقی علیه آمریکا کرده است


  تشریح علل ناکارآمدی روابط عمومی‌ها در ایران و راهکارهای تغییر رویکرد ۳۶۰ درجه ای!


  رسانه غدیر، رسانه ای جهانی


  دیدار مدیرعامل نیروگاه نکا با کارکنان روابط عمومی


  اقتصاد زنده جوامع، حاصل رسانه پویا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی