درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 04:25   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد

  مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398
  کاهش وزن و تقویت حافظه، جزو 5 فایده چای سبز برای بدن
  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی
  اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی «چهارمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز» بانک آینده
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های کرمانشاه برگزار شد
  «بیان واقعیت ها»، استراتژی رسانه ای وزارت صمت است
  30درصد از بودجه بیمه دانا در پاییز امسال محقق شد
  خدمات بانک پارسیان به نابینایان
  نغمه دانش آشتیانی مدیر امور روابط عمومی و اطلاع رسانی هنروتجربه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین
متداول‌ترین‌ نوع‌ ارزیابی‌ که‌ یک‌ کارگزار روابط عمومی‌ باید انجام‌ دهد تدوین‌ گزارش‌ غیر رسمی‌ درباره‌ پیشرفت‌ کار است‌ که‌ معمولاً به‌ صورت ماهانه‌، دو ماه‌ یک بار یا فصلی‌، و به‌ شکل‌ جامع تری‌ در پایان‌ هر سال‌ فراهم‌ می‌آید.
دوشنبه، 24 دی 1397 - 08:00

یادداشت‌ ‌درون‌ سازمانی‌ یادداشت‌ ‌درون‌ سازمانی‌
این‌ یادداشت‌ها به‌ اجرای‌ یک‌ رشته‌ وظایف‌ کمک‌ می‌کنند، می‌توانند رئوس‌ مباحث‌ را پیش‌ از طرح‌ آنها روشن‌ کنند، یا اینکه‌ بعداً به‌ جمع‌بندی‌ نتایج‌ بپردازند. یادداشت‌های‌ درون‌ سازمانی‌ در مواردی‌ ممکن‌ است‌ حتی‌ جایگزین‌ کل‌ مذاکره‌ شوند.
شنبه، 22 دی 1397 - 08:02

آنچه باید بدانیم!/ بازدیدها و گردش‌های علمی آنچه باید بدانیم!/ بازدیدها و گردش‌های علمی
بازدید از کارخانه‌ها، آسمان نماها، موزه‌ها، نمایشگاه ها، باغ وحش، پارک‌های علمی و نظایر آنها از جمله مواردی است که باعث عمومی شدن علوم و فنون نزد اقشار گوناگون جامعه می‌شود.
جمعه، 21 دی 1397 - 08:51

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌ آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌
هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.
سه شنبه، 18 دی 1397 - 08:00

چهار اصل در تایپ خبرنامه چهار اصل در تایپ خبرنامه
خبرنامه‌ها یکی از ابزار برقراری ارتباط هستند. برای موفقیت هر چه بیشتر در زمینه انتشار آنها کافی است روابط نزدیک و ویژه‌ای را با متن و خواننده به‌صورت هم‌زمان ایجاد کنید. رعایت چهار اصل مطرح شده در این مقاله شما را در پیمودن این راه یاری خواهد کرد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 09:36

هفت قانون مهم برای افزایش کیفیت جلسات اداری هفت قانون مهم برای افزایش کیفیت جلسات اداری
احتمالاً این مسائل برای تان آشناست؛ گروهی که آنها را برای شرکت در جلسه به اتاق فرا خوانده اید تمرکز حواس ندارند و به یکجا خیره شده اند و یا به تلفن همراه خود نگاه می کنند. هنگامی که سوالی می پرسید، جز یک یا دو نفر که کاملاً بحث را در دست خود گرفته اند، کسی پاسخ نمی دهد.
پنجشنبه، 1 آذر 1397 - 15:07

بزرگترین ترین کارت پستال جهان بزرگترین ترین کارت پستال جهان
۱۰۰ هزار کارت پستال از نقاط مختلف جهان بر فراز کوههای سوئیس برای ثبت رکورد کتاب گینس به عنوان بزرگترین ترین کارت پستال جهان کنار هم قرار گرفتند. این کارتها حامل پیامهایی در اعتراض به تغییرات اقلیمی هستند.
سه شنبه، 29 آبان 1397 - 14:56

فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی
از راه های‌ نزدیکی‌ بین کارکنان‌ و مدیریت‌ و ایجاد همدلی‌، ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ ملاقات‌ عمومی‌کارکنان‌ با مسئولان‌ مؤسسه‌ است‌.
سه شنبه، 29 آبان 1397 - 09:34

هرگز به کسی تهمت نزنید هرگز به کسی تهمت نزنید
برای رسیدن به موفقیت، یکی از کارهایی که هرگز مجاز به انجام آن نیستید، تهمت زدن به دیگران است. تحت هیچ شرایطی اجازه ندارید به طرف مقابل خود افترا بزنید و با زدن برچسب های نامناسب بر او، خود را موجه جلوه دهید.
سه شنبه، 15 آبان 1397 - 09:42

چراغ راه/ برنامه ریزی در روابط عمومی چراغ راه/ برنامه ریزی در روابط عمومی
نیاز به شناخت و درک متقابل به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف، امروزه در سازمانها و ادارات به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده است. این ارتباط که از آن به عنوان روابط عمومی یاد می شود یکی از مهمترین و با ارزش‎ترین عوامل موثر در سرنوشت هر موسسه و گروه محسوب می گردد.
پنجشنبه، 9 اسفند 1397 - 19:47

برنامه‌ریزی‌ یک‌ رویداد روابط‌عمومی‌ برنامه‌ریزی‌ یک‌ رویداد روابط‌عمومی‌
گام‌ مهم‌ در برنامه‌ریزی‌ یک‌ رویداد روابط عمومی‌ اتخاذ روشی‌ برای‌ حفظ‌ و هماهنگ‌ کردن‌ همه‌ اقداماتی‌ است‌ که‌ در یک‌ کنفرانس‌ خبری‌ باید انجام‌ گیرد.
دوشنبه، 7 آبان 1397 - 08:06

نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی
این یک پروژه سطح بالا و در عین حال با مقیاسی کوچک بود. وظیفه مشتری افزایش آگاهی از کلوپ داینرز در میان موسساتی بود که اخیراً کارت قابل شارژ داینرز را گرفته بودند و آنهایی که هنوز این کارت را نداشتند.
سه شنبه، 24 مهر 1397 - 08:04

31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی 31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی. نکات مهم بدین قرار است: (هیل، 1379، ص 128 ـ 122)
چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 15:54

18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق 18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 55 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق. بخشی از آنها که با بحث حاضر مرتبط است، به این قرار است: (هیل، 1376، ص 246 - 244)
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 15:57

10 خطای بزرگ در روابط‌عمومی 10 خطای بزرگ در روابط‌عمومی
کار روابط‌عمومی به صورت فی‌البداهه انجام نمی‌شود. اگر برنامه عملی نداشته باشید،‌ از کجا خواهید دانست که قدم بعدی چیست. باید تصمیم بگیرید که به کجا، کی و چگونه حرکت خواهید کرد. همچنین باید انعطاف‌پذیر باشید و در صورت به هم خوردن همه برنامه‌ها، برنامه کمکی داشته باشید.
سه شنبه، 18 دی 1397 - 23:22

صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2 صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2
یکی از اقدامات جدی در حوزه روابط عمومی، تغییر نگرش ها نسبت به این حوزه است و این کار تنها با بازگشت روابط عمومی به جایگاه اصلی خود میسر می شود. آشنا نبودن مدیران با اهمیت و ضرورت وجود مجموعه ای تحت عنوان روابط عمومی و به دنبال آن ضعف در اطلاع رسانی موجب شده که جایگاه روابط عمومی در سازمان ملموس نباشد.
دوشنبه، 19 شهریور 1397 - 08:00

صفر تا صد روابط عمومی در ایران صفر تا صد روابط عمومی در ایران
روابط عمومی نهادی است که به جوامع نوین تعلق دارد و در روند پیدایش و رشد سازمان های نوین برای تسهیل ارتباط میان سازمان با محیط درونی و بیرونی، مخاطبان، گروه های تأثیرگذار و تأثیرپذیر از سازمان، افکار عمومی، رسانه ها و سازمان های دیگر ایجاد شده است.
یکشنبه، 18 شهریور 1397 - 09:06

نوشتن نطق یا سخنرانی نوشتن نطق یا سخنرانی
پس از نگارش، متن سخنرانی را بلند بخوانید تا انسجام و فصاحت آن حفظ شود. سخنرانی یک مقاله نیست. اگر بد فهمیده شود نمی توان آن را قرائت کرد. سوال و جواب های عمومی را بنویسید.
سه شنبه، 13 شهریور 1397 - 07:58

دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی
دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاداسلامی تهران مرکزی اولین دانشکده اختصاصی ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامی است که در روز پنجم آبان 1393در واحد دانشگاهی تهران مرکزی افتتاح شد.
پنجشنبه، 1 شهریور 1397 - 01:46

 دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی
در حال حاضز این دانشکده با ۲۱ عضو هیئت علمی تمام وقت به امر آموزش بیش از نزدیک به یک هزار دانشجو در ۳ گروه آموزشی و هفت رشته تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی اهتمام دارد.
پنجشنبه، 1 شهریور 1397 - 01:42

مزایای کارت های هدیه/ نقل یک واقعیت مزایای کارت های هدیه/ نقل یک واقعیت
ما اشتباه کردیم و باید جبران کنیم – کارکرد مثبت رسانه ها که قادرند از ظرفیتهای قضاوت افکار عمومی به نفع عموم استفاده کنند!
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 - 12:06

چطور بر ترس قرار گرفتن در برابر دوربین پخش زنده غلبه کنیم؟ چطور بر ترس قرار گرفتن در برابر دوربین پخش زنده غلبه کنیم؟
شاید شنیده باشید که برگزار کردن جلسات و برنامه های پخش زنده می تواند تاثیر بسزایی بر کسب و کار شما داشته باشد، اما در عین حال با یک فاکتور ترس ناشی از قرار گرفتن در برابر دوربین پخش زنده در شبکه های اجتماعی هم دست و پنجه نرم کنید. به نظرتان آشنا است؟
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 - 22:25

کیفیت آموزش در رشته مدیریت روابط عمومی کیفیت آموزش در رشته مدیریت روابط عمومی
در دهه‌های اخیر، به دلیل گرایش زیاد به داشتن تخصص و پاسخگویی بیشتر در روابط عمومی، متخصصان و صاحب‌نظران پیشنهاد کرده‌اند که روابط عمومی به عنوان وظیفه مدیریت تعیین شود. البته متخصصان روابط عمومی برای انجام وظایف مدیریتی باید از مهارت‌های تخصصی لازم برخوردار باشند تا بتوانند مسئولیت تصمیم‌گیری‌ها را در سازمان به عهده بگیرند.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 22:15

منابع رایگان روابط عمومی منابع رایگان روابط عمومی
اکنون که ایده بهتری در خصوص چگونگی دستیابی به شهرت برای کسب و کار خود دارید، به ابزار زیرکه می توانید از انها استفاده کرده و به صورت رایگان ارایه می گردند، نگاهی بیاندازید. این منابع به منظور سهولت نسبی امور برای شما جهت موفقیت تان در تبلیغ برای کسب و کار خود در نظر گرفته شده اند.
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 - 10:26

قوانین مربوط به علائم تجاری قوانین مربوط به علائم تجاری
نام سازمانها، نام محصولات، شعارها، و روند تولیدی سازمانها عموماً دارای علامت تجاری است. این بدان معناست که همه این مشخصات رسماً ثبت شده و منحصر به مالک و یا کارفرما و یا کارخانه‌دار مربوطه می‌باشد.
پنجشنبه، 14 تیر 1397 - 09:14

دعوای بین روابط عمومی و واحد حقوقی دعوای بین روابط عمومی و واحد حقوقی
کارکنان بخش روابط عمومی باید کارکنان بخش حقوقی سازمان را از آخرین مسایل رسانه‌ای سازمان که نیاز به پاسخ سازمانی دارد مطلع سازند.
چهارشنبه، 13 تیر 1397 - 09:09

فرهنگ شالوده توسعه فرهنگ شالوده توسعه
پس از شکست تلخ تیم ملی فوتبال ژاپن در برابر بلژیک در ثانیه های پایانی بازی، هواداران ژاپنی با چشمانی اشکبار نسبت به پاکسازی و نظافت جایگاه خود در استادیوم اقدام کردند که سوژه رسانه ها شد و تحسین آن ها را برانگیخت.
چهارشنبه، 13 تیر 1397 - 01:23

سه فیلم مرتبط با روابط عمومی سه فیلم مرتبط با روابط عمومی
چه کسی از دیدن فیلم پسری که بزرگترین شبکه اجتماعی با 900 میلیون کاربر (فیس بوک) را ساخته است هیجان زده نمی شود؟ این داستان بیانگر داستانی عالی است که هم رسانه دیجیتالی و هم روابط عمومی سنتی را در بر می گیرد.
دوشنبه، 11 تیر 1397 - 10:27

راهنمایی‌هایی دربارة اصول اخلاقی راهنمایی‌هایی دربارة اصول اخلاقی
سازمانهای تخصصی بسیاری مانند انجمن بین‌المللی روابط عمومی، انجمن بین‌المللی روابط تجاری و انجمن روابط عمومی آمریکا استانداردهایی را برای اصول اخلاقی در روابط عمومی تعیین کرده‌اند.
یکشنبه، 10 تیر 1397 - 09:48

 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی
در دنیای واقعی بویژه رسانه های اجتماعی، مدیریت شهرت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و می تواند در یک لحظه از دست برود. اصول کلی ارتباطات بحران باید پیشگیرانه، شفاف و پاسخگو باشد. هنگامی که زمان عمل برسد: تصدیق حادثه، مسئولیت پذیری، و عذرخواهی می تواند در کاهش دامنه بحران کمک کننده باشد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 16:43

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «اندی رونی» مفسر تلویزیونی معاصر که 91 سال و چند ماه عمر کرد و 69 سال ژورنالیست بود


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  روابط عمومی باید دارای ارزش خبری باشد


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  روزنامه‌نگاری «آلترناتیو»


  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران در همایش روابط عمومی و پایداری ملی: شفاف سازی از سوی روابط عمومی ها می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  پلیس سودان حداقل ۱۸ خبرنگار را بازداشت کرد.


  کارگاه آموزشی خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز