درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 مهر 1399 - 20:43   

پیام های ارتباطی غیر کلامی

  پیام های ارتباطی غیر کلامی


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

«آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»

  «آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»


ادامه ادامه مطلب سه

جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور

  جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد/ رسانه و روابط‌عمومی؛ در برابر هم یا برابر هم
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: در برخی دستگاه های اجرایی نگاه تخصصی به روابط عمومی وجود ندارد
  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران
  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند
  تبلت های اهدایی بانک رفاه کارگران به دانش آموزان سیستانی رسید
  حمایت از ورزش در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران است
  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد
  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست
  رسانه کماکان بستر شناخت جامعه
  روزی که «شرق» منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

حرکات بدن ما فاش می‌کند کیستیم حرکات بدن ما فاش می‌کند کیستیم
لحن و لهجه‌ای که ندانسته وارد نحوه حرف زدن ما می‌شود می‌تواند چیزهای زیادی را درباره اینکه اهل کجا هستیم فاش کند،‌ اما همچنین اشاره‌های ظریف قابل مشاهده در صورت و نحوه حرکت بدن‌مان هم چیزهایی را در مورد ما لو می‌دهند.
سه شنبه، 8 مهر 1399 - 11:21

مذاکره موفق برای فروش مذاکره موفق برای فروش
اولین گام یک فروشنده، جهت داشتن مذاکره‌ای موفق با مشتریان خود، این است که بازار گرمی (به معنای سنتی آن) نکند یعنی به امید فروش کالا یا خدمات، سیلی از اطلاعات را به سوی مشتری احتمالی روانه نسازد.
شنبه، 7 مرداد 1391 - 07:12

اهمیت آموزش‌های آنلاین در دوران شیوع کرونا اهمیت آموزش‌های آنلاین در دوران شیوع کرونا
امروزه آموزش‌های آنلاین بیش از هر زمان دیگری رایج شده است چراکه یادگیری فارغ از محدودیت های مکانی و زمانی در این نوع یادگیری بسیار منعطف‌تر است. به خصوص در دورانی که دورکاری رواج پیدا کرده آموزش‌های آنلاین که با یک لب تاپ٬ تلفن همراه و اینترنت امکان پذیر است طرفداران زیادی پیدا کرده است.
دوشنبه، 7 مهر 1399 - 09:11

چگونه می توان یک مزیت رقابتی ایجاد کرد و رقابت را شکست داد چگونه می توان یک مزیت رقابتی ایجاد کرد و رقابت را شکست داد
یکی از چالش هایی که معمولاً شرکت ها با آن روبرو می شوند این است که اجرای استراتژی از نظر مالی اندازه گیری می شود و نه با در نظر گرفتن اهداف سازمان. شرکت های مدیریت پرژوه نمونه کارها(PPM) می توانند فراتر از شاخص های مالی باشند.
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 18:05

چهار نقش خاص یک تیم کاری چهار نقش خاص یک تیم کاری
اخیرا نیز محققان موسسه پژوهشی دیلویت ( Deloitte) روشی را به نام «شیمی تیم» توسعه داده‌اند که چهار نقش خاص را برای یک تیم کاری برمی شمرد که عبارتند از:
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 13:29

آسیب شناسی ارتباطات سازمانی آسیب شناسی ارتباطات سازمانی
آسیب شناسی ارتباطات سازمانی یکی از گونه های آسیب شناسی در منابع انسانی است که به مطالعه ظرفیتها و تواناییهای گیرنده و فرستنده، کانالهای اطلاع رسانی، فرایند و قوانین و فرصتهای ارتباطی در درون یک سازمان یا شکل گیری و مدیریت ارتباط با مشتریان و ذینفعان در بیرون از سازمان بصورت مستقل یا یکپارچه می پردازد.
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 12:04

اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای
اصولا در مذاکرات و در هنگام مبادله امتیازات، از امتیازات حداقل شروع می‌شود و در مسیر کار، امتیازات بیشتری اعطا می‌شود. هیچ‌وقت از ابتدا نبایستی حداکثر امتیازات را به طرف داد؛ این امر به این دلیل است که امتیازات داده شده برای طرف به خط کف ما برای مذاکرات تبدیل خواهد شد و مذاکره تازه از آنجایی آغاز خواهد شد که به ظاهر برای ما به انتها رسیده است.
پنجشنبه، 22 تیر 1391 - 06:26

۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار ۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار
واقعیت این است که روش‌هایی وجود دارد که به بهبود مشاغل کمک می‌کند. عده‌ای از این روش‌ها باخبر هستند و آن‌ها را به کار می‌گیرند و عده‌ای هم زیاد جدی‌شان نمی‌گیرند. دسته اول معمولا موفق‌تر از دسته دوم عمل می‌کنند.
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 11:56

9 درس برتر روابط عمومی 9 درس برتر روابط عمومی
به جای پرتاب گلوله برفی، گلوله توپ جنگی شلیک کنید. روابط عمومی یک توپ است که به دقت نشانه روی شده. اخبار خوب را مخفی نگه ندارید چرا که با این کار به خود آسیب می رسانید.
یکشنبه، 22 بهمن 1391 - 23:15

جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان
در این مقاله می‌خواهیم راهکاری نو برای گرفتن بازخورد از مشتری و میزان رضایت وی ارائه کنیم. روش‌های پیشین که به شکل نوشتاری انجام می‌شد، بسیار گران و پیچیده بودند.
شنبه، 10 تیر 1391 - 04:46

هفت اولویت کلیدی واکنش به کووید-19 هفت اولویت کلیدی واکنش به کووید-19
درس‌های بحران کووید-۱۹ می‌تواند به منحنی یادگیری سرعت دهد و به نحو پایدار تاب‌آوری شرکت را بهبود ببخشد – از طریق برقراری کار هوشمند، ایجاد فرهنگ اعتماد، افزایش مهارت و جستجو برای راه‌های جدید.
دوشنبه، 31 شهریور 1399 - 15:02

5 گرایش نوظهور و جریان‎‌ساز رسانه‌های اجتماعی در سال 2020 5 گرایش نوظهور و جریان‎‌ساز رسانه‌های اجتماعی در سال 2020
پیش از سال 2020، اکثر کسب‎‌وکارها از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی بهره می‎‌گرفتند تا محصولات و خدمات‌شان را نشان دهند و آن‎ها را بفروشند. اما دوران بحران، زمان مناسبی برای خودتبلیغی نیست.
شنبه، 29 شهریور 1399 - 08:00

اندازه‌گیری روابط‌عمومی در دنیای مدرن اندازه‌گیری روابط‌عمومی در دنیای مدرن
اندازه‌گیری روابط‌عمومی بر سر یک دو راهی است. کارگزاران روابط‌عمومی سال‌ها از معادل ارزش تبلیغات استفاده کرده‌اند تا به مدیران نشان دهند که برنامه‌های روابط‌عمومی تا چه اندازه اثربخش یا روابط رسانه‌ای آن‌ها تا چه اندازه استوار و اثربخش بوده است.
شنبه، 11 مهر 1394 - 08:34

شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان
برای اطمینان از اینکه چنین اتفاقی برای شما رخ ندهد شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان را در نظر داشته باشید و با ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان در زمان‌های سخت و دست اندازهای جاده آنها را همچون اوقات خوشی در کنار خود داشته باشید.
چهارشنبه، 24 خرداد 1391 - 15:04

نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند
استفاده از تکینک‌های روابط عمومی دیجیتال جهت بهبود تصویر برند بسیار رایج است٬ در اصل روابط عمومی دیحیتال همان روابط عمومی سنتی است اما از کانال های گسترده تری برای رساندن پیام به مخاطب بهره‌مند می شود.
شنبه، 29 شهریور 1399 - 04:36

شیوه نامه مقاله نویسی شیوه نامه مقاله نویسی
مقاله نویسی به شیوه جدید و به صورتی که امروز در زبان و ادبیات فارسی معمول است. سابقه چندانی ندارد و قدمت آن در کشور ما از نیمه دوم قرن سیزدهم هجری قمری فراتر نمی رود.
دوشنبه، 5 تیر 1391 - 16:02

انگیزه کارکنان را چگونه در روزگار کرونا تقویت کنیم؟ انگیزه کارکنان را چگونه در روزگار کرونا تقویت کنیم؟
سازمانهایی که به شاخصهای انگیزشی کارکنان توجه نمی کنند بتدریج دچار بی انگیزگی کارکنان شده و کاهش بهره وری و عملکرد آنها اثر منفی بازگشت ناپذیری بر درآمدزایی و سود سازمان، ایجاد می کند که در طولانی مدت چشمگیر خواهد بود.
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 - 09:46

سواد رسانه ای و خلاقیت سواد رسانه ای و خلاقیت
سواد رسانه ای جلوه هایی فعال تر و شایسته تر و انعطاف پذیرتر از یادگیری را مهیا می سازد و به طور موثری همگان را برای چالش های جامعه ی اطلاعاتی مدرن مجهز می سازد و سبب رشد و توسعه ی چارچوب های نو می شود که به جامعه ای خلاقه و هوشیار می انجامد.
سه شنبه، 25 شهریور 1399 - 12:36

چگونه مهارت مدیریت زمان را هنگام دورکاری بهبود دهیم؟ چگونه مهارت مدیریت زمان را هنگام دورکاری بهبود دهیم؟
بسیاری از ما تا زمان شیوع ویروس کرونا دورکاری را تجربه نکرده بودیم و این احتمال وجود دارد که هنگام کار در خانه تمرکز کافی نداشته باشیم. ما باید بتوانیم علاوه بر انجام کارهای خود، زمانی را برای خانواده، دوستان و کارهای دیگر اختصاص دهیم و به همین علت مدیریت زمان اهمیت بالایی دارد.
سه شنبه، 25 شهریور 1399 - 09:26

مدیریت بحران به سبک کافئین مدیریت بحران به سبک کافئین
استراتژی جدید شرکت کافئین با موفقیت چشمگیری در بخش سودآوری شرکت همراه شد، به‌طوری‌که حاشیه سود شرکت در نخستین فصل پس از اجرای استراتژی جدید به بیش از ۱۸ درصد رسید که به مراتب بالاتر از میانگین و معیار مرسوم در صنعت قهوه به‌شمار می‌آید. با این همه، نشانه‌هایی دال بر کاهش کیفیت محصولات و خدمات تولید شده توسط این شرکت گزارش می‌شد که نگرانی‌هایی را برای مدیران شرکت به وجود آورده بود.
سه شنبه، 25 شهریور 1399 - 09:14

9 ایده برای ایجاد انگیزه در کارمندان 9 ایده برای ایجاد انگیزه در کارمندان
عدم حفظ حریم شخصی کارکنان، سر و صدا، کیفیت پایین هوا و جنبه‌های دیگر بر رضایت و سلامت روان کارمندان تاثیر می‌گذارد. آیا این دلایل کافی نیست که هم کارفرمایان و هم کارمندان به دفاتر خود توجه کنند و به فکر ایده‌هایی برای ایجاد محیطی مثبت باشند تا کار کردن در آن محیط راحت‌تر باشد؟با الهام از دفاتر شرکت دراپ‌باکس (Dropbox)، ممکن است بخواهید مجددا محیط کاری خود را به منظور خود طراحی کنید. ایده‌های زیر به شما برای موفقیت در این زمینه کمک می‌کند.
دوشنبه، 24 شهریور 1399 - 16:58

«شبیه‌سازی بحران» برای مدیران «شبیه‌سازی بحران» برای مدیران
پیتر اسکابلیک، مدیر و بنیان‌گذار شرکت مشاوره استراتژیک ایونت هوریزون (Event Horizon)، می‌گوید رهبران و سازمان‌ها باید توانایی آینده‌نگری استراتژیک را در خود تقویت کنند و این یعنی برنامه‌ریزی جامع، دقیق، مستمر و مبتنی بر سناریو. او اخیرا میهمان الیسون بیرد، از دبیران ارشد مجله کسب‌وکار هاروارد بوده و در این رابطه گفت‌وگو کرده‌اند. چکیده‌ای از این مصاحبه را با هم می‌خوانیم:
دوشنبه، 24 شهریور 1399 - 11:24

 وقتی نوآوری می‌تواند موجب سقوط شرکت‌ها شود وقتی نوآوری می‌تواند موجب سقوط شرکت‌ها شود
کشتی نوآوری‌های ساختارشکن را به ساحل آرامش و کامیابی هدایت کنند که صبور باشند و این فضا را به سازمان تحت مدیریت خود بدهند تا مراحل آزمودن، شکست خوردن، آموختن، آزمودن دوباره و کشف کردن را به درستی طی کنند تا سرانجام بتوانند به بهترین درک ممکن از وضعیت مشتریان و بازارهای کنونی و آینده دست یابند و تجاری‌سازی نوآوری‌های تکان‌دهنده را عملی سازند.
دوشنبه، 24 شهریور 1399 - 00:12

از دنیای گل آرایی چه می‌دانید؟ از دنیای گل آرایی چه می‌دانید؟
از گذشته تا به امروز گل‌های مختلف برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته‌اند؛ از زیبایی محیط اطرافمان گرفته تا رساندن پیام، ابراز احساسات و افزایش کیفیت ارتباط با دیگران. به دلیلِ کاربردی بودن گل در موارد مختلف، از آن در اکثر مراسمات و مکان های مختلف استفاده می‌شود. استفاده از گل‌ها در تمامی مراسمات به یک صورت نیست و ما باید در مراسمات و مکان‌های مختلف از گل‌هایی با معانی مختلف استفاده کنیم که متناسب با مراسم و مخاطبانمان باشد.
دوشنبه، 24 شهریور 1399 - 00:01

6 روش برای برجسته بودن 6 روش برای برجسته بودن
در این مقاله بررسی خواهیم کرد که چگونه می‌توان نوعی تاثیرگذاری پایدار ایجاد کرد.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1391 - 04:48

برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک در واحدهای روابط‌عمومی برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک در واحدهای روابط‌عمومی
اصولا برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک در هر واحد روابط‌عمومی یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران آن مجموعه است و روابط‌عمومی‌های موفق همواره ارزش خاصی را برای برنامه‌ریزی استراتژیک قائل هستند.
شنبه، 22 شهریور 1399 - 23:31

شش عادت آدمهای ناراحت و ناگوار شش عادت آدمهای ناراحت و ناگوار
گاهی و فقط گاهی سرتان را بالا بگیرید و متوجه محیط پیرامون تان شوید. کافی است خیلی ساده متوجه چیزهایی که دارید باشید و نگذارید چیزهایی که ندارید اذیت تان کند. ناراحت و نگران بودن خیلی سریع باطری وجودتان را خالی می کند. این التهاب و تبدار بودن های غیرقابل کنترل را اگر درک کنید قدم اول برای بهبود وضعیت تان را برداشته اید.
شنبه، 22 شهریور 1399 - 18:21

راهنمای متخصصان روابط عمومی برای نظرسنجی موفق راهنمای متخصصان روابط عمومی برای نظرسنجی موفق
نظرسنجی متفکرانه و خوب مهندسی شده، وسیله بسیار عالی برای ایجاد فرصت های رسانه ای و جمع آوری اطلاعات برای حمایت از پیام های کلیدی سازمان ها خواهد بود.
سه شنبه، 3 بهمن 1391 - 21:53

مدیریت پروژه نمونه کارها مدیریت پروژه نمونه کارها
مدیریت پروژه نمونه کارها در اصل در مشاغل بزرگ و مبتنی بر پروژه مورد استفاده قرار می گیرد. در عین حال، مدیریت پروژه نمونه کارها را می توان به عنوان یک کارکرد یکپارچه کسب و کار در نظر گرفت.
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 - 00:11

 مصاحبه تلفنی: مزایا، بایدها و نبایدها مصاحبه تلفنی: مزایا، بایدها و نبایدها
مصاحبه‌ای خوب است که یک گفت‌وگوی واقعی و خالص باشد و اگر این‌طوری به آن نگاه کنی، برقراری ارتباط انسانی با طرف مقابل برایت آسان‌تر می‌شود. به لحنت دقت کن. تو و مسوول مصاحبه، قادر به برقراری تماس چشمی و مشاهده زبان بدن یکدیگر نیستید پس اینجا، لحن اهمیت پیدا می‌کند. سعی کن گرم و سرحال به‌نظر برسی و در گفت‌وگو شرکت کنی. اگر لحنت یکنواخت است، می‌توانی لبخند بزنی. او لبخند تو را نمی‌بیند اما لبخند زدن کمک می‌کند لحنت از یکنواختی دربیاید. فرض کن مصاحبه واقعی است.
سه شنبه، 18 شهریور 1399 - 13:15

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی