درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 - 13:34   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی

  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟

  آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همایش مدیران روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) در مشهد برگزار می شود
  مدیرکل ورزش و جوانان فارس: روابط عمومی صدای رسای خدمت رسانی به مردم باشد
  روابط عمومی ها مرکز و پردازش اطلاعات دستگاه های اجرایی باشند
  سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت تقویت روابط عمومی‌ها اقدام کنند
  مطالبات رسانه های فارس به وزارتخانه ارجاع داده می شود
  برگزاری آزمون خبرنویسی ویژه مسئولین روابط عمومی ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان پاکدشت
  آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟
  مدیر کل ورزش و جوانان فارس عنوان کرد: روابط عمومی صدای رسای خدمت رسانی به مردم باشد
  یک اتفاق خوب در راه است!
  عملکرد بانک ملی ایران از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال گذشته
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

یک معما در باره تصمیم گیری درست یک معما در باره تصمیم گیری درست
این معما یا بازی نشان می دهد ما بهتر است در هر شرایطی، بر اساس مقدار شانس و امکانات موجود، تصمیم بگیریم.
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 16:31

 اهمیت چشم دوختن به دیگران در حین گفتگو اهمیت چشم دوختن به دیگران در حین گفتگو
چشم دوختن با وقار و متمرکز به فرد دیگر، نیاز طرف مقابل برای کسب توجه و شنیده شدن را کاهش می دهد و برای همین همه احساس خوبی نسبت به فردی که با دقت بیشتری می نگرد پیدا می کنند.
یکشنبه، 14 مهر 1398 - 14:26

شش نکته در اجرای یک برنامه جهانی روابط عمومی شش نکته در اجرای یک برنامه جهانی روابط عمومی
برای کسانی که برای اولین بار از خدمات جهانی روابط عمومی استفاده می کنند، منحنی فراگیری قابل فهم و واضحی وجود دارد. برای دانستن چالش های اصلی مشترک برای روابط عمومی جهانی لازم است تا از یک برنامه هوشمند، موفق و کارآمد اطمینان حاصل کنید.
شنبه، 15 تیر 1398 - 08:07

۹ عبارتی که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند ۹ عبارتی که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند
دیگران حرف‌های ما را بسیار متفاوت‌تر از آنچه منظور ماست،‌ تفسیر می‌کنند. وقتی شما بدون ملاحظه چیزی می‌گویید، حرف‌های‌تان منجر به ایجاد احساسی بد در سایرین می‌شود.
جمعه، 14 تیر 1398 - 13:09

سه مورد که باید قبل از ایجاد روابط عمومی بدانید سه مورد که باید قبل از ایجاد روابط عمومی بدانید
در یک جهان ایده آل، شما می توانید حرفه ای ها را برای حمایت از استراتژی بازاریابی خود مستقر کنید، اما به دلیل محدودیت های مالی، همیشه این امکان وجود ندارد. در این شرایط، مهم است که صاحبان کسب و کار و کارآفرینان به اندازه کافی درباره روابط عمومی و بازاریابی بدانند تا آنها را برای ایجاد یک استراتژی آماده یا به طور موثر با حمایت به طور رایگان کار کنند.
چهارشنبه، 12 تیر 1398 - 08:03

تبلیغات در روابط عمومی (اینفوگراف) تبلیغات در روابط عمومی (اینفوگراف)
اینفوگرافیک‌ها، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند که هدف آن‌ها ارائه سریع و ساده اطلاعات پیچیده است. به بیان ساده‌تر، اینفوگرافیک‌ها به کمک عناصر بصری نظیر عکس، نمودار، نقشه، دیاگرام و … سعی می‌کنند تا مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات پیچیده را به‌گونه‌ای به تصویر درآوردند که پیام به شیوه‌ای سریع و قابل‌فهم به مخاطب منتقل شود.
سه شنبه، 23 مهر 1398 - 13:58

5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها 5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها
یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.
یکشنبه، 2 تیر 1398 - 08:11

تبلیغات در روابط عمومی (انیمیشن) تبلیغات در روابط عمومی (انیمیشن)
انیمیشن به عنوان یک هنر - صنعت نام تکنیکی است که در آن هر فریم فیلم به صورت انفرادی چه به صورت یک گرافیک کامپیوتری یا عکاسی از یک تصویر و یا ایجاد تغییرات مکرر کوچک در یک واحد مدل (قسمت کلای میشن و استاپ موشن را ببینید) تولید و سپس فیلم‌برداری نتیجه توسط یک دوربین مخصوص انجام می‌پذیرد.
پنجشنبه، 23 آبان 1398 - 13:59

روابط عمومی و انتشارات (کتاب) روابط عمومی و انتشارات (کتاب)
روابط عمومی ها بدون انتشارات قابل تصور نیستند. انتشارات کانون تولید متن و پیام هستند که مناسبات شرکت و موسسه را با مشتریان و ذینفعان در بیرون سازمان و روابط مدیران و کارکنان را در درون آن می سازند.
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 15:13

هنر شنیدن دیگران هنر شنیدن دیگران
هرچه شنونده فعال‌تری باشید، جروبحث‌ کمتری با دیگران خواهید داشت. چون هر دو طرف یک رابطه رضایت بیشتری از آنچه به میان آمده دارند و به احتمال زیاد تنش‌های اندکی به وجود خواهد آمد.
سه شنبه، 14 خرداد 1398 - 20:46

آداب معاشرت/ دعوت و ملاقات آداب معاشرت/ دعوت و ملاقات
بعضی اوقات لازم می شود که از دوستان و آشنایان دیدن کنیم، بدون این که دعوت شده باشیم یا این که قبلا وقت گرفته باشیم. این قبیل دیدنی ها باید مدتش کوتاه باشد و از نیم ساعت تجاوز نکند.
یکشنبه، 26 آبان 1398 - 12:38

آداب معاشرت/ پیشخدمت در خانه آداب معاشرت/ پیشخدمت در خانه
پیشخدمت درباره تمیزی دست، صورت و لباس خود نهایت مراقبت را دارد (لازم نیست که لباس او خیلی نو و باارزش باشد اما لازم است که تمیز و اتو شده باشد).
یکشنبه، 26 آبان 1398 - 12:45

وجه تمایز روابط عمومی وجه تمایز روابط عمومی
اعتقاد دارم "نقطه عطف"، هدف غایی همه فعالیت های روابط عمومی است. نتایج مطالعات هم نشان می دهد که خلاقیت، نوآوری و تمایزی که منجر به "نقطه عطف" می‌شود یک عنصر مهم در موفقیت و کامیابی روابط عمومی هاست. بنابراین سازمان‌هایی که به مردم خدمت ارایه می دهند باید روابط عمومی خلاقی داشته باشند و ایجاد روابط عمومی خلاق، به فضا و مدیر خلاق هم نیاز دارد.
پنجشنبه، 23 آبان 1398 - 13:48

مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری) مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
مستند سازی تهیه مجموعه ای از اسناد و مدارک است که سیر تکوین و تکامل یک فعالیت یا پروژه را از آغاز تا پایان را همراه با تحلیل و ارزشیابی نشان خواهد داد.
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 11:47

مستندسازی در روابط عمومی (تیزر) مستندسازی در روابط عمومی (تیزر)
مستند سازی تهیه مجموعه ای از اسناد و مدارک است که سیر تکوین و تکامل یک فعالیت یا پروژه را از آغاز تا پایان را همراه با تحلیل و ارزشیابی نشان خواهد داد.
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:46

آداب معاشرت/ دعوت آداب معاشرت/ دعوت
درباره دعوت های شفاهی که به توسط تلفن می شود گرچه بین دوستان صمیمی مرسوم و معمول است ولی در این جا در باب آن صحبت نمی داریم.
جمعه، 26 مهر 1398 - 12:49

هشت اشتباه رایج روابط عمومی و نحوه اجتناب از آن ها هشت اشتباه رایج روابط عمومی و نحوه اجتناب از آن ها
هنگامی که بحث از شهرت می شود، فکر می کنید ارتباط گران به پرچم های قرمز توجه می کنند اما همیشه اینطور نیست. در روابط عمومی باید گوش به زنگ باشیم، باید در دریافت و تجزیه و تحلیل بازخورد حرفه ای باشیم. شکایاتی که از طریق مشتریان تکرار می شوند یا شایعاتی که در حال ظهورند، زنگ خطر هستند. جایی که دود بلند شود، حتما چیزی در حال سوختن است.
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 - 08:05

تبلیغات در روابط عمومی (پوستر) تبلیغات در روابط عمومی (پوستر)
نوعی اعلان خبری است برای بیان رویدادها در موضوعات مختلف که معمولا برای نمایش بصورت عمودی طراحی می شود و باید ابعادش به گونه ای باشد که از فاصله ای نسبتا کوتاه دیده شود. هر چند ممکن است به اندازه کارت پستال کوچک، و یا بیلبوردی در بزرگراه، بزرگ باشد. به هرحال پوستر در هر اندازه و شکل وظیفه انتقال اطلاعات را در کوتاه ترین زمان دارد.
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 - 15:09

جشنواره خرید دبی جشنواره خرید دبی
جشنواره خرید دبی یک جشنواره خرید و سرگرمی سالانه است که ابتدا در 15 فوریه سال 1996 توسط دولت دبی به اجرا درآمد. درآغاز برای رونق بخشیدن و تبلیغ تجارت خرده فروشی در دبی طرح ریزی شد ولی به تدریج به یکی از فعالیت هایی تبدیل شده است که در تور سفرهای بین المللی مشتاقانه مورد انتظار است و از آن پس برای جذب توریست برگزار می شود.
جمعه، 20 اردیبهشت 1398 - 09:19

تحول در ارتباطات تحول در ارتباطات
بهترین راه برای پذیرفتن و کار کردن با تغییرات این است که به مردم کمک کنیم تا نقاط قوت آنچه در گذشته مورد استفاده بوده و در حال حاضر می توان از آن بهره برد را درک کنند. همه ما وقتی حس کنیم با چیزی آشنا هستیم راحت تر و بهتر می توانیم با آن کنار بیاییم.
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 - 10:53

5 درس روابط عمومی از سریال بازی تاج و تخت 5 درس روابط عمومی از سریال بازی تاج و تخت
عرصه روابط عمومی نیز درست مانند کار راهنمای جان اسنو است. به این ترتیب یک کارشناس روابط عمومی ماهر باید همیشه از آخرین تحولات بازار و ترندهای تازه باخبر باشد. در غیر این صورت راه موفقیت برای وی همراه با دست اندازهای بسیاری خواهد بود. نکته جالب در مورد حرفه روابط عمومی شباهت آن به قهرمانان مبارز داستان بازی تاج و تخت است.
پنجشنبه، 15 فروردین 1398 - 22:51

در سال جدید/ چگونه می‌توانیم با موفقیت به اهداف‌مان برسیم؟ در سال جدید/ چگونه می‌توانیم با موفقیت به اهداف‌مان برسیم؟
برای بسیاری از ما سال نو فرصتی است تا به زندگی‌مان بازبنگریم و در جهت تغییر و بهبود آن بکوشیم. پس مانند آنچه تاکنون معمول بوده است، اهدافی را در ذهن‌مان حک می‌کنیم که با گذشت زمانی کوتاه رنگ می‌بازند و از یاد می‌روند.
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 - 16:12

12 نکته کلیدی که یک "عکاس خبری" باید بداند 12 نکته کلیدی که یک "عکاس خبری" باید بداند
امروزه عکس هایی را که در پورتال اطلاع رسانی سازمان ها مشاهده می کند، بیشتر به عکس های یادگاری یا مستندسازی و یا به طور عامیانه به پاچه خواری از مسئولان شبیه است تا به عکس خبری!
دوشنبه، 20 اسفند 1397 - 16:47

نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌ نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌
ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند سریع‌ترین‌ و سرراست‌ترین‌ راه‌ برای‌ دریافت‌ پاسخ‌ یک‌ سؤال‌ یا موافقت‌ با نحوه‌ اجرای‌ اقدامی‌ باشد. یک‌ ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند توافق‌ و حسن‌ تفاهم‌ طرف‌ مقابل‌ را برانگیزد و یا باعث‌ ایجاد اندیشه‌ جدیدی‌ شود که‌ شاید بتواند طرحی‌ را با سهولت‌ بیشتری‌ پیش‌ ببرد.
دوشنبه، 6 اسفند 1397 - 08:04

5 بهترین روش برای مدیریت بحران 5 بهترین روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

سه مرحله مدیریت بحران سه مرحله مدیریت بحران
بحران ها همه گیر و خسته کننده هستند. شما باید در هر مرحله دارای یک برنامه بسیار روشن و هدفمند باشید. مدیریت بحران دارای سه مرحله است:
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:55

3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل 3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
آیا تاکنون از شما خواسته شده تا برای رهبر سازمان خود یک سخنرانی آماده کنید؟ در اینجا سه عنصر حیاتی از نوشتن یک سخنرانی آمده است:
سه شنبه، 30 بهمن 1397 - 08:04

هر عکس خود قصه یا بخشی از یک روایت است هر عکس خود قصه یا بخشی از یک روایت است
برخی عکاسان رسانه ای یا شاغل در روابط عمومی اعتقاد چندانی به مستند بودن عکسها ندارند چرا که سعی دارند تا بیشترین دخالت را در چیدمان عناصر داخل عکس داشته باشند به نوعی که به تحریف یک بخش از ماجرا می پردازند تا به اصطلاح خودشان عکس حرفه ای بگیرند
جمعه، 26 بهمن 1397 - 21:54

پنج عادت گفتاری در افراد دوست‌داشتنی پنج عادت گفتاری در افراد دوست‌داشتنی
چند تن از پژوهشگران دانشگاه هاروارد، در جریان یک پژوهش، دریافتند که برای افراد، گفتگو درباره‌ خودشان، به اندازه غذا خوردن لذت بخش است. مردم عاشق این هستند که درباره‌ خودشان سخن بگویند. این به این معنی است، که اینکه اجازه بدهید در جریان یک گفتگو، مخاطبان شما از خودشان حرف بزنند، به آنها کمک می‌کند تا از گفتگو لذت برده و از شما نیز خوش شان بیاید.
جمعه، 19 بهمن 1397 - 12:25

هفت نکته مهم که باید درباره روابط رسانه ای بدانیم هفت نکته مهم که باید درباره روابط رسانه ای بدانیم
بخش بزرگی از حرفه روابط عمومی شامل کار با رسانه ها می شود. بنابراین، یادگیری نحوه ایجاد و مدیریت ارتباط با خبرنگاران و رسانه ها برای راهبردهای ارتباطی شما بسیار مهم است.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 00:56

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط عمومی و فضای سوم


  روابط عمومی ها و فضای مجازی!


  بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها


  روابط عمومی ها برای کشف آینده نیازمند سناریونویسی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: روابط عمومی ها باید در چارچوب مسئولیت اجتماعی فعالیت کنند


  اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی


  تأثیر هوش مصنوعی در اتاق خبر و آنچه برای حرفه ای های روابط عمومی لازم است


  نشست بررسی نقش «رسانه در گردشگری» برگزار شد


  ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست


  خبرنامه الکترونیک روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران