درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 تیر 1399 - 20:32   

احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک

  احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

تکنولوژی‌های مقابله با کرونا در غیاب واکسن و داروی بیماری

  تکنولوژی‌های مقابله با کرونا در غیاب واکسن و داروی بیماری


ادامه ادامه مطلب سه

گزارش/ ماجرای هک بی‌سابقه حساب‌های افراد مشهور در توییتر

  گزارش/ ماجرای هک بی‌سابقه حساب‌های افراد مشهور در توییتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد
  رسانه ها، بازوان توانمند روابط عمومی در کنترل بحران همه گیری کرونا
  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  گزارش/ ماجرای هک بی‌سابقه حساب‌های افراد مشهور در توییتر
  تکنولوژی‌های مقابله با کرونا در غیاب واکسن و داروی بیماری
  مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام/ جایگاه روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی ایلام تقویت می‌شود
  آشنایی با روابط عمومی
  رفتارهایی که به رهبران در مواجه با بحران کمک می‌کنند
  هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا
  فرماندار ویژه لارستان: تنها با رسانه های مجوز دار همکاری نمایید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

 رفتارهایی که به رهبران در مواجه با بحران کمک می‌کنند رفتارهایی که به رهبران در مواجه با بحران کمک می‌کنند
وضعیت به‌طور روزآمد در حال تغییر است و شاید بتوان گفت در عرض هر ساعت با وضعیتی متفاوت روبرو هستیم. بهترین مدیران سریعاً اطلاعات در دسترس را تحلیل می‌کنند، مشخص می‌نمایند که چه مواردی از اهمیت بالایی برخوردار است و تصمیمات قاطع می‌گیرند. در طی یک بحران، مسئله‌های شناختی به اوج می‌رسد، اطلاعات ناقص است، منافع و اولویت‌ها با هم تضارب می‌یابند و احساسات و نگرانی‌ها به نهایت می‌رسد.
چهارشنبه، 25 تیر 1399 - 22:26

چگونه با مشتری خود در دنیای کووید ۱۹ ارتباط مجدد برقرار نمایید چگونه با مشتری خود در دنیای کووید ۱۹ ارتباط مجدد برقرار نمایید
ایجاد و پیاده‌سازی استراتژی تحول دیجیتالی برای توسعه تجربه آتی مشتریان ضروری است. هیچ‌کس نمی‌داند که این پاندمی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت بنابراین بهترین کار این است که کسب‌وکارهای خودمان را به صورت بالقوه برای بقا در این شرایط که در آن فاصله‌گذاری فیزیکی و قوانین دیجیتالی حاکم‌اند مهیاسازیم.
سه شنبه، 24 تیر 1399 - 23:32

خلاقیت؛ حلقه مفقود این روزهای حوزه رسانه بویژه روابط عمومی ها ... خلاقیت؛ حلقه مفقود این روزهای حوزه رسانه بویژه روابط عمومی ها ...
وجود خلاقیت در رسانه و خصوصا روابط عمومی ها به تنهایی می تواند زمینه ساز ایده پردازی به‌همراه چاشنی اصالت و ناب بودن تفکر و نیز کارآمدی این عرصه شده، هر چند توجه به این نکته ضرورت دارد که تلاش خلاق با نتایج خلاق متفاوت بوده، زیرا تلاش خلاق مشتمل بر ایده هایی است که ایجاده شده اما هنوز بصورت اجرایی در نیامده پس در می بابیم که می باید بدنبال تلاش خلاقانه برای دستیابی به نتایج خلاقانه در حوزه ارتباطات، رسانه و بصورت خاص روابط عمومی ها پویا باشیم.
سه شنبه، 24 تیر 1399 - 16:22

 هفت راه تنظیم محتوا هفت راه تنظیم محتوا
مطمئن شوید که محتوای تولیدی شما کیفیت خوبی دارد: اگر شما امیدوارید محتوای شما مورد انتشار و بازنشر قرار گیرد بایستی از سطح مطلوبی برخوردار باشید. اگر همه موارد قبلی را رعایت کنید اما محتوا و مطالب شما ارزش و کیفیت لازم را نداشته باشد، برای مخاطبان انتشار پذیر نخواهد بود. محتوای مطلوب باید حدود60 درصد از توان شما را به خود اختصاص دهد.
دوشنبه، 23 تیر 1399 - 10:56

خود مختاری ارتباطی خود مختاری ارتباطی
«مارا» بر اهمیتِ نقش مدیریتی روابط‌عمومی و ضرورت قرار داشتن کارگزاران روابط عمومی در حوزه مدیریت ارشد سازمان تأکید ویژه ای دارد. مدیر روابط عمومی باید به عنوان رهبر و مدیر به شمار آمده و به طور بی واسطه به مدیر ارشد اجرایی سازمان گزارش دهد.
یکشنبه، 22 تیر 1399 - 14:11

ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی
ثبت نام وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی با عناوین "مدیران باکلاس" (تشریفات ویترین مدیریت) و "مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در عصر کروناویروس" آغاز شد.
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 22:36

 اکوسیستم محتوای ارزشمند اکوسیستم محتوای ارزشمند
به عنوان یک مشتری، بیشتر تمایل دارم تا منبعی را به خاطر بسپارم که از طریق بهبود زندگی من بر من تاثیر گذاشته است، و در صورتی که خواستار راه حلی برای مشکلی مشابه باشم، دوباره به همین مرجع مراجعه خواهم کرد.
یکشنبه، 3 آبان 1394 - 13:55

تحولات ناشی از ارتباطات دوران کووید-19 تحولات ناشی از ارتباطات دوران کووید-19
در دورانی که شرکت‎ ها با پرورش فرهنگ مسئولیت‌پذیری، در حال پذیرش این تحولات سریع هستند، فرصتی برای پیش‌بینی ماه‎ ها و سال کاری پیش رو وجود دارد. می‌توان دوران کنونی را نه صرفاً از موضع مالی بلکه از نظر نوآوری و تحول‌های خلاقانه نیز مثبت قلمداد نمود.
شنبه، 21 تیر 1399 - 08:02

 چطور «مصالح عموم» را در ارتباطات کووید-19 خود منعکس کنید چطور «مصالح عموم» را در ارتباطات کووید-19 خود منعکس کنید
وقتی عموم جامعه ببینند که یک شرکت متمول، هدیه‎ قابل توجهی را برای نجات جان افراد یا کمک به فقرا اعطا کرده، این حرکت شرکت را معنادار قلمداد می‌کنند. وقتی این کمک مالی هیچ ارتباطی با منافع شرکت نداشته باشد، عموم جامعه برداشت مثبتی را نسبت به آن نخواهند داشت.
جمعه، 20 تیر 1399 - 13:09

درک چرخه عمر محتوا درک چرخه عمر محتوا
مدل های قدیمی "ایجاد"، "تایید" و "انتشار" دیگر کارایی ندارند. حالا زمان آن است تا مردم با چیزی که "چرخه جدید عمر محتوا"،  نامیده می شود منطبق شوند که می توان آن را در چهار مرحله خلاصه کرد:
یکشنبه، 6 اسفند 1391 - 15:59

ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد! ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
رمز موفقیت هر سازمان، شرکت و نهاد تولید کالا و محتوای خوب است و توفیق روابط عمومی نیز برقراری ارتباط بین مشتری و آن نهاد و یا سازمان است که این امر در گرو برقراری ارتباط است. ارتباط موثر هم در گرو ارائه محتوای مناسب است.
شنبه، 24 تیر 1391 - 17:27

معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق
بنیان‌گذار و مدیر یک شرکت بزرگ و موفق، در کتابی، «اصول» سختگیرانه اما ثمربخشی را برای موفقیت و کام‌‌یابی در کار و زندگی پیشنهاد می‌کند. این اصول چیست و به کار بستن آن‌ها چه ثمراتی دارد؟
سه شنبه، 17 تیر 1399 - 22:49

 روابط عمومی ناآگاه؛ ابهام در قدرت رسانه ایی رادیو روابط عمومی ناآگاه؛ ابهام در قدرت رسانه ایی رادیو
روابط عمومی صرفا یک شغل نیست بلکه تلفیقی از علم، هنر و تجربه است که مدیران آن بعنوان راهبر در برنامه ریزی و اجرای استراتژی ارتباطی در سقوط و صعود جایگاه هر سازمان موثرند.
یکشنبه، 15 تیر 1399 - 12:56

 7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند 7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند
هر چه برای تدوین برنامه وقت بیشتری صرف کنید، در انجام آن زمان کمتری صرف خواهید کرد. مهارت‌های مدیریت زمان را بیاموزید. زمان از دست رفته را هرگز نمی‌توانید باز پس گیرید. استفاده مؤثر از زمان به معنای افسوس نخوردن برای زمان هدر رفته است. این توصیه‌ها قاعدتاً باید به شما کمک کنند تا به تعویق انداختن کارها را کنار گذارید. البته اگر استفاده از آنها را به فردا موکول نکنید!
جمعه، 13 تیر 1399 - 23:23

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران
کمک به رسانه ها برای ملاقات باطرف های درگیر درموضوع، مانند خانواده های قربانیان وشاهدان که این همکاری و گشودگی می تواند درجریان خبری  تاثیر مثبت بگذارد.
پنجشنبه، 16 شهریور 1391 - 15:00

هشت مهارت ضروری برای ارتباطات مردمی هشت مهارت ضروری برای ارتباطات مردمی
آدم ها نه‌ تنها دارای شکل‌ها و سایزهای مختلفی هستند، بلکه انواع و اقسام شخصیت‌ها را هم دارند. تفاوت‌های آدم ها با همدیگر درست به اندازه شباهت‌های آنها به هم است. برای اینکه بتوانید به بهترین نحو با آدمها ارتباط برقرار کنید، باید با سبک و سیاق خاص هرکدام، زبان خاص شان، حالات و اشارات و سرعت و تن صدای خودشان با آنها ارتباط برقرار کنید.
یکشنبه، 15 بهمن 1391 - 07:19

 چگونه می توان پروژه نمونه کارها را با استراتژی تجارت تراز کرد چگونه می توان پروژه نمونه کارها را با استراتژی تجارت تراز کرد
تعریف استراتژی یک برنامه عملی بلند مدت است که برای رسیدن به یک هدف خاص یا مجموعه ای از اهداف مورد استفاده قرار می گیرد. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از منابع، شرکتها باید استراتژی و تخصیص منابع جدید محصول را دستور کار خود قرار دهند.
یکشنبه، 8 تیر 1399 - 20:16

 سه نوع آموزش سه نوع آموزش
در تشکل‌ها برخلاف شرکت‌ها، مهارت بازاریابی اهمیت چندانی ندارد. تخصص لابی‌گری اهمیت ویژه‌ای می‌یابد. اینکه چطور می‌توان به اتکای پژوهش، روابط‌عمومی و رسانه، ابزارهای گفت‌وگوی حاکمیتی، نامه‌نگاری، نشست‌ها و مراجعات حضوری و ظرفیت‌های غیررسمی، از منافع اعضای تشکل حمایت کرد، همگی مهارت‌های منحصربه‌فردی هستند که با آموزش دیدن، ارتقا می‌یابند.
شنبه، 7 تیر 1399 - 09:46

 8 راه کمک روابط عمومی به فروش 8 راه کمک روابط عمومی به فروش
آیا می دانستید که روابط‌عمومی می تواند یکی از قدرتمندترین ابزارها برای افزایش فروش باشد؟ اگر می خواهید تیم روابط عمومی تان به بالارفتن میزان فروش تان کمک کند، به 8 توصیه زیر عمل کنید.
شنبه، 7 تیر 1399 - 08:04

 ۶ جمله‌ای که هیچگاه از افراد موفق نمی‌شنوید ۶ جمله‌ای که هیچگاه از افراد موفق نمی‌شنوید
عبارات شما اعمال شما را شکل می دهند و اعمال شما گذشته و حال و آینده شما را می سازند. درنتیجه باید مراقب این دست عبارات بود.
سه شنبه، 3 تیر 1399 - 16:15

سواد سلامت سواد سلامت
به میزان توانایی افراد در به دست آوردن، تحلیل کردن، و فهمیدن اطلاعات و خدمات اولیه بهداشتی که به آن نیاز دارند تا بتوانند در مورد مسائل مربوط به سلامتی خود مشارکت داشته و تصمیم‌های درستی را اتخاذ کنند سواد سلامت می‌گویند.
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 - 08:13

متقاعدسازی رسانه‌‎ها برای پوشش خبری در عصر ویروس کرونا متقاعدسازی رسانه‌‎ها برای پوشش خبری در عصر ویروس کرونا
ما متخصصان روابط‌عمومی در حین عبور خود از این آب‎‌های ناشناخته، پرسش‌های فراوانی را در ذهن خود داریم. یکی از پرسش‌هایی که شاهد طرح مکرر آن هستم، چنین است: آیا می‌توانم از خبرنگاران بخواهم که فلان داستان خبری غیرمرتبط با ویروس کرونا را منتشر کنند؟ یا شاید با این کار خود، به آن‎ها فشار می‌آورم یا حتی امکان گم شدن داستان خبری‌ام در طغیان اخبار کرونایی وجود دارد؟
سه شنبه، 27 خرداد 1399 - 15:44

85 درصد حرفه ای ها از ابزارها و تکنیکهای مؤثر استفاده نمی کنند 85 درصد حرفه ای ها از ابزارها و تکنیکهای مؤثر استفاده نمی کنند
اگر همیشه زمانی برای تقویت بخش یا شرکت با ابزارهای مناسب وجود داشته است، اکنون است. گزارش جهانی جدید شرکت ها نشان می دهد که مناطق مختلف چگونه "روابط‌عمومی" را تعریف می کنند و چگونه ادارات ارتباطی دیگر نمی توانند سکوت کنند.
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 - 15:58

سوالات انتقادی در زمینه برنامه ریزی استراتژی روابط عمومی سوالات انتقادی در زمینه برنامه ریزی استراتژی روابط عمومی
برنامه ریزی یک استراتژی روابط عمومی فعال برای کسب و کار شما می تواند سهم بسیار بزرگی داشته باشد. این یک راز نیست که به فرصت های آینده برای ترویج یک پیام مثبت نگاه کنید و مطمئن شوید که همه چیز در جایگاهی قرار گرفته اند که می توانید از آن منتفع شوید.
شنبه، 19 مهر 1393 - 11:31

4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار 4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار
من هنوز از انجام روابط عمومی لذت می برم و من هنوز به انجام آن ادامه می دهم اما درک نکردم که پروژه ای مثل گلامتریپرینور چقدر می تواند پر شور باشد، و می تواند مجموعه ای کاملا متفاوت از تجارب یادگیری را برای ما به همراه داشته باشد.
یکشنبه، 19 مرداد 1393 - 14:30

تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی
اسطوره های زیادی برای سال ها وجود داشتند که می گفتند: عملکرد روابط عمومی واقعا اندازه گیری نمی شود و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که بتوان به بررسی عملکرد و بودجه به گونه ای که در سایر بخش های سازمان به آن رسیدگی می شود، پرداخت. این روزها شما می توانید ارزش کار روابط عمومی تان را با تنظیم و آرشیو مقاصد قابل ارزیابی برای فعالیت ها اثبات کنید.
سه شنبه، 21 آبان 1392 - 11:25

هوش مصنوعی و نگارش: چطور خود را با آینده سازگار کنیم هوش مصنوعی و نگارش: چطور خود را با آینده سازگار کنیم
تکنولوژی به خصوص در زمینه نگارش محتوا مدام حوزه هوش مصنوعی را گسترش داده است. این تکنولوژی فوق العاده به شما ابزارهایی استراتژیک می دهد که بتوانید محتوای بهتری بنویسید. باید ببینیم آینده برای هوش مصنوعی چه به ارمغان خواهد آورد.
دوشنبه، 13 بهمن 1399 - 19:28

 چهار هدف مدیریت نمونه کارها چهار هدف مدیریت نمونه کارها
شرکت ها اگر می خواهند در حوزه های خود مرتبط و رقابتی باقی بمانند باید نوآوری کنند. بنابراین، برای موفقیت، شرکت ها باید ترکیب مناسب پروژهها را مشخص کنند. مدیریت پروژه نمونه کارها به شرکتها کمک می کند تا کلیه خدمات و محصولات را برای دستیابی به چشم انداز نوآوری خود مدیریت کنند.
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 08:08

تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ گوش شنوا بودن تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ گوش شنوا بودن
با کارکنانی که تمایل به صحبت با شما دارند، به گوش شنوا تبدیل شوید. لزومی ندارد همه مسائل را یکباره حل کنید. در عوض فقط گوش دهید و از اینکه خودتان هم دردِ دل را بگویید، نترسید.
سه شنبه، 30 دی 1399 - 14:51

 نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار
سازمانها می توانند از مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) استفاده کنند تا بتوانند یک نمونه کار از پروژه های با ارزش را ایجاد کنند. علاوه بر روشهایی که تاکنون دیدیم، روشهای بسیاری دیگری نیز وجود دارد که به شرکتها کمک می کند تا بهترین پروژه ها را برای دستیابی به اهداف خود انتخاب کنند، مانند دوره بازپرداخت، نرخ بازده داخلی و بسیاری دیگر.
چهارشنبه، 9 مهر 1399 - 01:17

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا


  بازاریابی محتوا و رازهای آن


  چگونه با مشتری خود در دنیای کووید ۱۹ ارتباط مجدد برقرار نمایید


  دیدار معاونین فرهنگی هنری و روابط عمومی سپاه استان با مدیر کل صدا و سیما مرکز سمنان


  نشست «ژورنالیسم ورزشی در ایران» برگزار می‌شود


  مدیرعامل برق منطقه ای یزد: روابط عمومی ها نقش پررنگی در بیان فعالیت­‌های صنعت برق استان دارند


  احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک


  هوش مصنوعی، جایگزین انسان خطاکار


  ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی شروع شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد