درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 مهر 1397 - 01:29   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش

  فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد

  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اصلاح ساختار بانکی؛ در بیست و ششمین شماره ماهنامه شمیم کوثر بررسی شد
  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد
  برای رفع کمبودها و مشکلات کارشناسان روابط عمومی، اقداماتی در دست انجام است
  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد
  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور
  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد
  فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش
  قائم مقام وزیر علوم خبر داد: نقش روابط عمومی دانشگاهها در فضای تحریم
  نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان برگزار شد
  شهردار هشتگرد: نقش روابط عمومی در جلب نظر شهروندان بی تاثیر نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی
در این مطلب از 13 تن از موسسین عضو در انجمن کارآفرینان جوان پرسیدیم که احساس می‌کنند کدام ویژگی یا خصوصیت موفقیت یک استخدام در حوزه فروش را تضمین می کند؟ سرسختی؟ بشاش بودن و خوش مشرب بودن؟ . . . تنبلی؟ بهتر است به پاسخ ها توجه کنیم، چرا که برخی از آنها مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد:
پنجشنبه، 7 تیر 1397 - 12:38

 در رابطه با انواع مختلف کمیسیون یا حق العمل بیاموزیم در رابطه با انواع مختلف کمیسیون یا حق العمل بیاموزیم
مردم وقتی در جستجوی شغلی در حوزه فروش و بازاریابی بر می آیند، همیشه فرض را بر این می گذارند که یک موضوع کمیسیون مطرح است، همیشه مسئله همیشه به این شکل نیست.
جمعه، 1 تیر 1397 - 16:01

اضطراب هیچوقت از بین نمی‌رود اضطراب هیچوقت از بین نمی‌رود
اضطراب به ما کمک می کند از یک انسانی که هیچ تخصصی در اداره زندگی نداریم تبدیل به افرادی شویم که با مهارت های لازم، زندگی غیرقابل پیش بینی را در حد ممکن اداره کنیم.
یکشنبه، 20 خرداد 1397 - 00:07

مدیریت اعتراض ها
در زمان مدیریت اعتراض ها، همواره به یاد داشته باشید که مشتری بالقوه سعی دارد به شما بگوید که علاقمند به پیشنهاد مورد نظر شماست اما هنوز اطلاعت کافی ندارد که بطور قطعی تصمیم بگیرد که قصد خرید دارد یا خیر؟
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 21:20

Brainstorming چیست؟ Brainstorming چیست؟
بخش قابل توجهی از موفقیت شرکت های خصوصی، که این روزها قدرت شان از اغلب دولت های جهان بیشتر است مدیون استفاده از Brainstorming می باشند.
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 00:26

خودِ واقعی، خودِ مصنوعی خودِ واقعی، خودِ مصنوعی
روانشناسی یکی از با ارزشترین اختراعات جامعه بشری است. قدرت اصلی اش در ایجاد تعادل روحی و انگیزه بخشی و افزودن امید به زندگی است. روانشناسی می تواند به زندگی و کار انسانها، انرژی و آگاهی تزریق کند.
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 00:23

پیاده سازی نظام جامع بهره وری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران پیاده سازی نظام جامع بهره وری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
چالشهای انسانی اقتصاد ایران نظیر پایین بوده بازده سرمایه گذاری , کم بودن میزان سرمایه گذاری خارجی , پایین بودن رتبه ایران در حوزه شاخص رقابت پذیری از جمله دغدغه های اقتصادی است که ارتقاء بهره وری می تواند کمک کننده به رفع بسیاری از مشکلات مطرح شده باشد. بهره وری, بکار گیری روشها و فناوری ها و سیستم های مدیریتی خاص در جهت تولید کالا و خدمات است.
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 13:13

مدیریت به سبک روابط عمومی مدیریت به سبک روابط عمومی
روابط عمومی نقش پلی دارد که میان سازمان و مخاطبان کشیده شده و این پل محل انتقال اطلاعات، تجربیات، داده ها، تفسیرها و تحلیل ها از مدیریت یک سازمان یا نهاد است.
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 14:39

مدیر یا ایده؛ کدام عامل در موفقیت اهمیت بیشتری دارد؟
برای موفقیت نهایی هر کسب‌وکار نو پایی، داشتن ایده بسیار مهم است. اگر ابتکار یا نوآوری وجود نداشته باشد یا اینکه ایده ارتباط مناسبی با مخاطبان برقرار نکند، مطمئنا راه‌اندازی کسب‌وکار با شکست روبه‌رو می‌شود.
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 - 12:24

 اشتباهات رایج مانع درک کردن درست حرکات بدنی دیگران اشتباهات رایج مانع درک کردن درست حرکات بدنی دیگران
گرچه وجود سرنخ در حرکات بدنی دیگران قابل انکار نیست، اما باید آنها را درست درک کرد. در چنین صورتی است که می توان، در محل کار و یا سایر اماکن از مزایای حرکات غیرگفتاری بهره برد.
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 - 00:55

نقش و وظایف روابط عمومی در بعد ایجاد تفاهم و همدلی نقش و وظایف روابط عمومی در بعد ایجاد تفاهم و همدلی
ایجاد ارتباط تنگاتنگ درون سازمانی و برون سازمانی در فراهم کردن زمینه ایجاد فضای همدلی و برقراری ارتباط دو سویه وشفاف بسیار تأثیرگذار بوده و به بهبود روابط اعتمادساز و اطمینان آفرین بین سازمان و گروه های اجتماعی کمک شایانی می کند.
شنبه، 22 اردیبهشت 1397 - 07:22

خال های سرطانی حکومت و دمکراسی خال های سرطانی حکومت و دمکراسی
نشست اندیشمندان و استادان علم حکومت «برای بحث درباره عوامل اداری که حکومت و دمکراسی را تضعیف می کند» ۱۲ ماه مه 1964 با صدور قطعنامه ای پایان یافت که «کاتلین نویل» بعداً شرح مذاکرات، متن و تفسیر این قطعنامه را به صورت کتابی قطور در آورده است.
جمعه، 21 اردیبهشت 1397 - 13:59

 آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟  آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟
تا می رویم به شغل خودمان، یا داشتن بدن سالم یا ماشین قسطی یا آپارتمان خوبی که اجاره کردیم بنازیم می بینیم که افراد گوشه و کنار دنیا دارند با بوق و کرنا از درون شبکه های اجتماعی داد می زنند که فاصله شان با ما از زمین تا آسمان است.
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 - 11:29

رویکرد کوتوله پروری در سیستم مدیریتی ایران رویکرد کوتوله پروری در سیستم مدیریتی ایران
رویکرد کوتوله پروری مانند بیماری مزمنی در بدنه مدیریتی کشور رسوخ و نهادینه شده است. یکی از دلایل اصلی ناکارامدی دولت ها و نارضایتی مردم وجود این رویکرد خطرناک مدیریتی در آنهاست. حذف این رویکرد نیاز به عزمی جدی دارد و نجات مدیریت کشور از دست مدیران کوتوله، نجات کشور خواهد بود.
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1397 - 12:05

هفت فکر مسموم هفت فکر مسموم
ما از دوران کودکی تا بزرگسالی بسیاری از عادت ها و باورهای رفتاری را از جامعه کسب می کنیم، اعتقاداتی که شاید به درد روزگار ما نخورد. اینها هشت تفکر و تشخیص مسموم هستند که دست و پای ما را در زندگی می بندد:
شنبه، 15 اردیبهشت 1397 - 02:52

مسئولیت اجتماعی مسئولیت اجتماعی
سازمان هایی که در ایجاد یک برنامه طولانی مدت CSR موفقیت آمیز، موفق بودند، سازمان هایی بودند که برنامه های خود را به دقت انتخاب کردند و بر دستاوردهای اصلی تمرکز داشتند.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:29

شرایط کاری متخصصان روابط عمومی شرایط کاری متخصصان روابط عمومی
برخی از متخصصان روابط عمومی در هفته بین 35 تا 40 ساعت، که ساعت کاری استانداردی است، به کار می‌پردازند، امّا اضافه کاری بدون حقوق نیز امری متداول است. گاهی اوقات لازم است این افراد 24 ساعته در محل کار حضور داشته یا در دسترس باشند، خصوصاً در مواقعی که یک وضعیّت اضطراری پیش آمده یا بحرانی رخ داده است.
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 - 01:51

چگونه می توان قابلیت های یک شرکت روابط عمومی را سنجید چگونه می توان قابلیت های یک شرکت روابط عمومی را سنجید
پارامترهای متعددی وجود دارد و باید بر اساس هدفی که داریم، از میان فهرست موجود انتخاب کنیم. به طور کلی، می توان قابلیت ها را در قالب سه پارامتر طبقه بندی کرد (گرچه به آنچه در اینجا ذکر می شود محدود نیستند):
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:30

جمعیت شهروندان را دوست داشته باشید جمعیت شهروندان را دوست داشته باشید
دوست داشتن جمعیت مردمان به معنای درگیر کردن دنیای وسیع‎تری از افراد ذی‌نفع در ایجاد آگاهی، تصمیم‌گیری و جوابگویی است.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:56

دو محور اصلی اداره شرکت ها دو محور اصلی اداره شرکت ها
ماده 49 موافقتنامه اعلام شده توسط SEBI تصریح می کند که تمام شرکتهای فهرست شده در هندبایستی مدل خوبی برای اداره شرکت داشته باشند.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:20

هشت اشتباه بزرگ مدیران جوان هشت اشتباه بزرگ مدیران جوان
یکی از فرصت های جدید برای جوانان سخت کوش و بلندپرواز در همه جای جهان، راه اندازی شرکت های بازرگانی است. تاسیس یک شرکت این روزها شاید سرمایه زیاد نخواهند و داشتن ایده خوب، کمک اعضای خانواده یا حمایت یک دوست، برای شروع کافی است.
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 - 01:17

رهبری جهانی، حرفۀ امور عمومی رهبری جهانی، حرفۀ امور عمومی
ما، بر این باوریم که برتری و ممتاز بودن امور عموومی بر ایجاد و مدیریت روابط درازمدّت افراد ذی‌نفع متمرکز است که پایۀ آن اعتماد است.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:46

رهبری شهروندمحوری رهبری شهروندمحوری
برای نسل بعدی رهبران، فناوری دوست است نه دشمن. آنها باید تصدیق کنند که زمان مدیریت پیام، بالاخره سپری شده است. آنطور که ادوارد اسنودن شهادت می‌دهد، حقیقت برملا شده و پنجره‌های فریب و توجیه محکم بسته شده است.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:52

اداره شرکت و ارتباطات شرکتی اداره شرکت و ارتباطات شرکتی
ارتباطات شرکتی تنها شامل ارتباطات داخلی و خارجی نمی شود بلکه در اداره شرکت و مسئولیت اجتماعی شرکت نیز نقش مهمی ایفا می کند. از طریق این دو مسئولیت دوگانه، یک شرکت با مردم و افراد ذینفع ارتباط برقرار می کند.
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 - 23:38

تاثیر فناوری در تغییر نقش ارتباطات شرکتی تاثیر فناوری در تغییر نقش ارتباطات شرکتی
فناوری پیشرفت کرده و نقش مدیران ارتباطات و نمایندگان روابط عمومی را در شرکت های بزرگ و کارخانه های صنعتی تغییر داده است. افرادی که در این موقعیت قرار دارند باید هنگام پاسخ دادن به سوالات سریع و دقیق باشند.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:59

سازمان هوشیار سازمان هوشیار
سازمان هوشیار عبارت از سازمانی است که شفّافیت را هدایت می‌کند که سود ببرد و فرهنگ جدیدی از سعۀ صدر را پدید می‌آورد که به نحوی صحیح بین آنچه که از لحاظ تجاری محرمانه است و مشارکت کلّیه شهروندان تمایز قائل شود.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:44

10 اصل پایه ای روابط عمومی 10 اصل پایه ای روابط عمومی
کارگزار روابط عمومی باید از علوم اجتماعی-جامعه شناسی، روان شناسی اجتماعی، افکار عمومی، مطالعات ارتباطات و معناشناسی بهره گیرند.
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 - 23:36

مهارت «نه» گفتن در محیط کار! مهارت «نه» گفتن در محیط کار!
بسیاری از ما به سختی می توانیم در محل کار«نه» بگوییم، و بعضی از ما حتی تصور نمی کنیم که اجازه نه گفتن را داریم یا خیر؟ خصوصا که جدیدا شروع به کار کرده باشیم.
جمعه، 31 فروردین 1397 - 00:05

 خصوصیات یک انسان واقعی و اصیل خصوصیات یک انسان واقعی و اصیل
یک خصوصیت ناب هست که بعضی ها را با همه برگ های برنده زندگی یا بدون داشتن هیچکدام شان، همچنان خاص و دلپذیر می سازد و آن اصیل و واقعی بودن شخصیت شان است.
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 - 19:05

یک معجزه هندی- داستان ناشناخته یک معجزه هندی- داستان ناشناخته
اداره شرکت بر شفافیت تمرکز دارد. شفافیت خارجی بدو ن شفافیت داخلی امکان پذیر نیست. با پروسه ای از آموزش، ارتباطات درون شرکتی و دیدگاه های مشترک، ما کارمندان خود را به تأمین انتظارات مشتری حساس کردیم. به عقیده ما، اداره شرکت ترکیبی از تأمین نیاز مشتری به گونه ای شفاف و اخلاقی و کل تعهدات سازمانی است.
چهارشنبه، 15 فروردین 1397 - 15:08

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان برگزار شد


  شهردار هشتگرد: نقش روابط عمومی در جلب نظر شهروندان بی تاثیر نیست


  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


  افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد


  فرایند خلاقیت درمدیریت


  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور


  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد