درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 مرداد 1397 - 17:09   

ترامپ شبکه‌های اجتماعی را به "اعمال سانسور" متهم کرد

  ترامپ شبکه‌های اجتماعی را به "اعمال سانسور" متهم کرد


ادامه ادامه مطلب یک

حراج نشان افتخار روابط عمومی برتر هلال‌احمر البرز به نفع مردم جنوب‌ شرقی کشور

  حراج نشان افتخار روابط عمومی برتر هلال‌احمر البرز به نفع مردم جنوب‌ شرقی کشور


ادامه ادامه مطلب دو

حقوقدانان مصری: قانون جدید اینترنت بهانه‌ای برای سانسور است

  حقوقدانان مصری: قانون جدید اینترنت بهانه‌ای برای سانسور است


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی بانک ملت: محور اصلی رسانه، خبرنگار است

  مدیر روابط عمومی بانک ملت: محور اصلی رسانه، خبرنگار است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حراج نشان افتخار روابط عمومی برتر هلال‌احمر البرز به نفع مردم جنوب‌ شرقی کشور
  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود: روابط عمومی ها پل ارتباطی مسئولین ومردم هستند
  نشستی برای هم افزایی بیشتر رسانه ملی با مدیران روابط عمومی ها و اصحاب رسانه
  اولویت‌های حمایتی رسانه‌ها برای سال 97 اعلام شد
  ثبت نام دوره های آموزشی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها آغاز شد
  محدودیت پذیرش چک های غیر صیادی از چهارم شهریور در شعب بانک ملّی ایران
  سه روز دیگر، پایان مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز بانک ملی ایران
  داستان‌گویی را فراموش نکنید
  شبکه‌های مجازی یا رسانه‌های سنتی؟
  ادوارد برنیز؛ استاد نامرئی دستکاری افکار عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

هشت اشتباه بزرگ مدیران جوان هشت اشتباه بزرگ مدیران جوان
یکی از فرصت های جدید برای جوانان سخت کوش و بلندپرواز در همه جای جهان، راه اندازی شرکت های بازرگانی است. تاسیس یک شرکت این روزها شاید سرمایه زیاد نخواهند و داشتن ایده خوب، کمک اعضای خانواده یا حمایت یک دوست، برای شروع کافی است.
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 - 01:17

رهبری جهانی، حرفۀ امور عمومی رهبری جهانی، حرفۀ امور عمومی
ما، بر این باوریم که برتری و ممتاز بودن امور عموومی بر ایجاد و مدیریت روابط درازمدّت افراد ذی‌نفع متمرکز است که پایۀ آن اعتماد است.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:46

رهبری شهروندمحوری رهبری شهروندمحوری
برای نسل بعدی رهبران، فناوری دوست است نه دشمن. آنها باید تصدیق کنند که زمان مدیریت پیام، بالاخره سپری شده است. آنطور که ادوارد اسنودن شهادت می‌دهد، حقیقت برملا شده و پنجره‌های فریب و توجیه محکم بسته شده است.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:52

اداره شرکت و ارتباطات شرکتی اداره شرکت و ارتباطات شرکتی
ارتباطات شرکتی تنها شامل ارتباطات داخلی و خارجی نمی شود بلکه در اداره شرکت و مسئولیت اجتماعی شرکت نیز نقش مهمی ایفا می کند. از طریق این دو مسئولیت دوگانه، یک شرکت با مردم و افراد ذینفع ارتباط برقرار می کند.
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 - 23:38

تاثیر فناوری در تغییر نقش ارتباطات شرکتی تاثیر فناوری در تغییر نقش ارتباطات شرکتی
فناوری پیشرفت کرده و نقش مدیران ارتباطات و نمایندگان روابط عمومی را در شرکت های بزرگ و کارخانه های صنعتی تغییر داده است. افرادی که در این موقعیت قرار دارند باید هنگام پاسخ دادن به سوالات سریع و دقیق باشند.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:59

سازمان هوشیار سازمان هوشیار
سازمان هوشیار عبارت از سازمانی است که شفّافیت را هدایت می‌کند که سود ببرد و فرهنگ جدیدی از سعۀ صدر را پدید می‌آورد که به نحوی صحیح بین آنچه که از لحاظ تجاری محرمانه است و مشارکت کلّیه شهروندان تمایز قائل شود.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:44

10 اصل پایه ای روابط عمومی 10 اصل پایه ای روابط عمومی
کارگزار روابط عمومی باید از علوم اجتماعی-جامعه شناسی، روان شناسی اجتماعی، افکار عمومی، مطالعات ارتباطات و معناشناسی بهره گیرند.
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 - 23:36

مهارت «نه» گفتن در محیط کار! مهارت «نه» گفتن در محیط کار!
بسیاری از ما به سختی می توانیم در محل کار«نه» بگوییم، و بعضی از ما حتی تصور نمی کنیم که اجازه نه گفتن را داریم یا خیر؟ خصوصا که جدیدا شروع به کار کرده باشیم.
جمعه، 31 فروردین 1397 - 00:05

 خصوصیات یک انسان واقعی و اصیل خصوصیات یک انسان واقعی و اصیل
یک خصوصیت ناب هست که بعضی ها را با همه برگ های برنده زندگی یا بدون داشتن هیچکدام شان، همچنان خاص و دلپذیر می سازد و آن اصیل و واقعی بودن شخصیت شان است.
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 - 19:05

یک معجزه هندی- داستان ناشناخته یک معجزه هندی- داستان ناشناخته
اداره شرکت بر شفافیت تمرکز دارد. شفافیت خارجی بدو ن شفافیت داخلی امکان پذیر نیست. با پروسه ای از آموزش، ارتباطات درون شرکتی و دیدگاه های مشترک، ما کارمندان خود را به تأمین انتظارات مشتری حساس کردیم. به عقیده ما، اداره شرکت ترکیبی از تأمین نیاز مشتری به گونه ای شفاف و اخلاقی و کل تعهدات سازمانی است.
چهارشنبه، 15 فروردین 1397 - 15:08

یک آهن ربای استعداد چیست؟ یک آهن ربای استعداد چیست؟
مدیران می‌توانند استعدادها را جذب و حفظ کنند و یک سازمان به عنوان یک کل، یک واحد کسب و کار، فعالیت، تیم یا فرد می‌تواند یک آهن‌ربای استعداد باشد چون مدیران بیشترین قدرت و نفوذ را در عرصه تعهد و حفظ دارا هستند، ما تمرکز خود را روی آنها می‌گذاریم.
چهارشنبه، 15 فروردین 1397 - 10:41

اصول به دست آوردن اعتبار اصول به دست آوردن اعتبار
بهترین راه برای به دست آوردن اعتبار این است که به مخاطبان خود و مسایل آنها توجه نمایید، نه مسایلی که مد نظر خودتان و یا کسانی است که از طرف آنها سخن می گویید.
سه شنبه، 14 فروردین 1397 - 08:16

97: سال نوآوری و رشد و شکوفایی 97: سال نوآوری و رشد و شکوفایی
ایده‌های بزرگ غالبا در پی تجربیات جدید به سراغ افراد می‌آیند. پس ترتیبی دهید تا در فواصل زمانی کوتاه، کلاس‌هایی با حضور اساتید و صاحب‌نظران حوزه خلاقیت و نوآوری آن هم در محیط خارج از شرکت یا سازمان، مثلا در طبیعت و فضای باز برگزار شود.
چهارشنبه، 11 فروردین 1395 - 12:03

چگونه در تعطیلات سال نو مرخصی عادلانه در نظر بگیریم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- من یک تیم 22 نفره را مدیریت می‌کنم که مسوولیت خدمات پشتیبانی به مشتری از طریق تلفن و ایمیل را بر عهده دارد. شرکت ما در طول تعطیلات سال نو بسته است و انتظار نمی‌رود کسی در تعطیلات کار کند. اما با توجه به بالا بودن حجم مشتریان از کارمندان می‌خواهیم حداقل نصف افراد در نیمه دوم تعطیلات در دفتر حضور داشته باشند.
سه شنبه، 11 اسفند 1394 - 09:53

«مدیریت» در روابط عمومی «مدیریت» در روابط عمومی
روابط عمومی خود به نوعی در زمره سازمان های بالغ است و همانگونه که از یک آدم بالغ توقع تفکر و تصمیم گیری داریم از یک واحد روابط عمومی نیز، برنامه ریزی در حد ایده آل انتظار می رود.
یکشنبه، 6 اسفند 1396 - 08:01

خصوصیات مدیر روابط عمومی خصوصیات مدیر روابط عمومی
مدیر روابط عمومی باید تمامی مسایل درون سازمانی و مرتبط با سازمان را زیر ذره بین خود داشته باشد و با نکته سنجی آن ها را رصد کند تا بتواند واکنش های به موقعی را از خود بروز دهد.
شنبه، 5 اسفند 1396 - 07:57

 هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
آدم هایی که هوش عاطفی دارند به گفته دکتر Travis Bradberry به وزن و تاثیر گفته های خود توجه می کنند. آنها می فهمند بیان کردن احساس شان حتی اگر واقعا از دل برخاسته باشد می تواند تاثیر منفی هم بر شخصیت خودشان بگذارد هم تصویر نامطلوبی برای دیگران ایجاد کنند:
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 15:15

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیستم فوریه 1932 «تاراپور J. Tarapore» در شهر بمبئی هند «آیین مدیریت و نامه نگاری دولتی ایران» در دوران ساسانیان را از روی یک نسخه اصل دوباره نویسی کرد و منتشر ساخت.
شنبه، 2 اسفند 1393 - 11:20

توصیه‌هایی برای بهبود محیط فیزیکی کار توصیه‌هایی برای بهبود محیط فیزیکی کار
در اتاق‌های سازمان را همیشه باز بگذارید و به همه افراد اجازه دهید به آسانی به اتاق همدیگر سر بزنند. سیاست درهای باز اگر به درستی و به‌صورت هدفمند اجرا شود می‌تواند محل کار را به مکانی شاد شبیه به خانه برای کارکنان تبدیل کند.
سه شنبه، 1 اسفند 1396 - 18:44

لزوم داشتن بودجه بندی برای کسب موفقیت مالی لزوم داشتن بودجه بندی برای کسب موفقیت مالی
بودجه بندی به این معنی و مفهوم است، که انسان راهی جهت خرج کردن در محدوده درآمد خود را در اختیار دارد. همچنین راهی مطمئن و منطقی برای تعیین میزان پول مورد نیاز جهت خرید چیزهایی است، که انسان واقعا می خواهد.
جمعه، 27 بهمن 1396 - 14:48

گام های تدوین یک پیشنهاد منحصر به فرد فروش گام های تدوین یک پیشنهاد منحصر به فرد فروش
پیشنهاد منحصر به فرد فروش شما می تواند ابزاری موثر و اثربخش باشد که به شما کمک می‌کند تا اهداف بازاریابی خود را متمرکز سازید و بررسی و تأیید کنید که هر نوع سرمایه گذاری موفق شما در حوزه بازاریابی موجب متمایز شدن از رقبا و بازار رقابت می شود.
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 12:27

آینده محیط‌های کاری در ادارات و شرکت‌ها آینده محیط‌های کاری در ادارات و شرکت‌ها
در سراسر دنیا به‌ویژه در کنسرن‌های اینترنت به مرور انقلابی در حال رخ دادن است. کارفرماها محیط کار را باب میل و آسایش کارکنان‌شان آماده می‌کنند.
سه شنبه، 17 بهمن 1396 - 11:43

اندر حکایت مشتری مداری در نظام بازار کشور اندر حکایت مشتری مداری در نظام بازار کشور
با چه منطقی می خواهیم مصرف کننده را به استفاده از کالای تولید داخلی تشویق کنیم. چگونه اعتمادش را جلب کنیم و چگونه تکریمش کنیم؟
شنبه، 14 بهمن 1396 - 23:27

برگزاری دوره آموزشی مدیریت خشم برگزاری دوره آموزشی مدیریت خشم
از سلسه دوره های آموزشی کارکنان مدیریت شمال شرق بانک مسکن تهران با عنوان مدیریت خشم از تاریخ 8 تا 10بهمن ماه توسط دکتر قربانعلی تنگ شیر عضو هیت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار گردید.
شنبه، 14 بهمن 1396 - 15:42

انتظار فزاینده برای افشاگری اقتصادی انتظار فزاینده برای افشاگری اقتصادی
بعضی سازمانها و شرکت ها در ایجاد اطلاعات قابل دسترسی برای سرمایه گذاران پیش قدم هستند. باقی با بی میلی با قوانین جدید موافقت می کنند به طوری که وکلایشان بیان می کنند که بیش از حد پیشرو بودن دربردارنده ریسک زیادی است.
شنبه، 7 بهمن 1396 - 23:52

تفکر خلاق . . . تعریف، مهارت ها و مثال هایی برای آن تفکر خلاق . . . تعریف، مهارت ها و مثال هایی برای آن
حل مسئله خلاقانه یک کار کاملا نوآورانه است. فردی که بصورتی کاملا خلاقانه اقدام به حل مسئله می کند، بجای شناسایی و اجرای مناسب ترین راه حل ها، راهکارهای جدیدی خلق می کند.
شنبه، 7 بهمن 1396 - 01:20

ویدیو/ تعریف روابط عمومی در یک دقیقه ویدیو/ تعریف روابط عمومی در یک دقیقه
به منظور نشان دادن مشتری در بهترین صورت ممکن، روابط عمومی از طیف گسترده ای از حوزه ها تشکیل شده است. همه ارتباطات با مخاطبان هدف و رسانه می تواند توسط یک متخصص روابط عمومی انجام شود و در عین حال این رشته در سال های اخیر به شدت تخصصی شده است.
دوشنبه، 2 بهمن 1396 - 10:35

تاثیرات مدیریت ارتباط گسترده و یکپارچه تاثیرات مدیریت ارتباط گسترده و یکپارچه
مدیریت ارتباطات می تواند به روش های زیر در مدیریت استراتژیک سازمان جای گیرد: - از ابتدا درطرح کلی شرکت، یک طرح ارتباطاتی راهبردی در کنار دیگر طرح های کاربردی گنجانده شود.
سه شنبه، 24 بهمن 1396 - 14:54

دست برداشتن از 13 مورد برای کسب موفقیت دست برداشتن از 13 مورد برای کسب موفقیت
گاهی برای موفق و نزدیک شدن به آنچه انسان می خواهد باشد، لازم نیست چیزهای بیشتری به دست بیاورد. بلکه ضرورت دارد، از برخی از چیزها دست بردارد.
یکشنبه، 24 دی 1396 - 22:55

هفت روش برای خلاقیت و نوآوری بیشتر هفت روش برای خلاقیت و نوآوری بیشتر
ابزار نوآوری و خلاقیتی حاضر که در دست دارید، یکی از راه‌های پیش رو است. هدف آن معرفی طیفی از ابزار و روش‌ها – در حدود 57 مورد – به کارگزاران است تا بدین ترتیب آنان را قادر سازد به تغییرات جدید بیاندیشند و سریع‌تر فکر کنند و تغییر یابند.
یکشنبه، 24 دی 1396 - 07:52

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز؛ استاد نامرئی دستکاری افکار عمومی


  روش های تبلیغ دهان به دهان


  حسین بروجردی مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی شد


  "۱۶۲" سامانه‌ای که روابط عمومی صداوسیما به آن می‌بالد!!!؟؟؟


  حقوقدانان مصری: قانون جدید اینترنت بهانه‌ای برای سانسور است


  ترامپ شبکه‌های اجتماعی را به "اعمال سانسور" متهم کرد


  استاندار فارس: تشریفات در روابط عمومی‌ها کنار گذاشته شود


  انتخاب اعضای هیئت رئیسه‌ شورای روابط‌عمومی‌های فارس


  چرا فرصت های موجود در فضای مجازی را نبینیم؟


  در گفتگو با دکتر افخمی/ روابط عمومی‌ها هم می‌توانند عامل تولید خبرهای جعلی باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران