درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1397 - 16:31   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟

  چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری

  اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری 'اختلال رفتاری' است؟


ادامه ادامه مطلب سه

کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی

  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم انداز جشنواره انتشارات روابط عمومی در گفت و گو با رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی
  دانشگاه میسوری پس از اعتراضات نژادی، 1.3 میلیون دلار را صرف روابط عمومی خود کرد
  اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری 'اختلال رفتاری' است؟
  بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد در باره بازگشت جایگاه اداره کلی روابط عمومی استانداری یزد
  مدیرامور هماهنگی حوزه‌مدیریت پست‌بانک‌ایران: استفاده از رسانه‌های‌نوین از ضرورت های‌ کار روابط‌عمومی است
  فرماندار شاهرود: برخی دستگاه‌های دولتی خبرنگاران را فقط در ۱۷مرداد می‌شناسند
  برخی دستگاه‌های دولتی خبرنگاران را فقط در ۱۷مرداد می‌شناسند
  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد
  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند
  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

97: سال نوآوری و رشد و شکوفایی 97: سال نوآوری و رشد و شکوفایی
ایده‌های بزرگ غالبا در پی تجربیات جدید به سراغ افراد می‌آیند. پس ترتیبی دهید تا در فواصل زمانی کوتاه، کلاس‌هایی با حضور اساتید و صاحب‌نظران حوزه خلاقیت و نوآوری آن هم در محیط خارج از شرکت یا سازمان، مثلا در طبیعت و فضای باز برگزار شود.
چهارشنبه، 11 فروردین 1395 - 12:03

چگونه در تعطیلات سال نو مرخصی عادلانه در نظر بگیریم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- من یک تیم 22 نفره را مدیریت می‌کنم که مسوولیت خدمات پشتیبانی به مشتری از طریق تلفن و ایمیل را بر عهده دارد. شرکت ما در طول تعطیلات سال نو بسته است و انتظار نمی‌رود کسی در تعطیلات کار کند. اما با توجه به بالا بودن حجم مشتریان از کارمندان می‌خواهیم حداقل نصف افراد در نیمه دوم تعطیلات در دفتر حضور داشته باشند.
سه شنبه، 11 اسفند 1394 - 09:53

«مدیریت» در روابط عمومی «مدیریت» در روابط عمومی
روابط عمومی خود به نوعی در زمره سازمان های بالغ است و همانگونه که از یک آدم بالغ توقع تفکر و تصمیم گیری داریم از یک واحد روابط عمومی نیز، برنامه ریزی در حد ایده آل انتظار می رود.
یکشنبه، 6 اسفند 1396 - 08:01

خصوصیات مدیر روابط عمومی خصوصیات مدیر روابط عمومی
مدیر روابط عمومی باید تمامی مسایل درون سازمانی و مرتبط با سازمان را زیر ذره بین خود داشته باشد و با نکته سنجی آن ها را رصد کند تا بتواند واکنش های به موقعی را از خود بروز دهد.
شنبه، 5 اسفند 1396 - 07:57

 هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
آدم هایی که هوش عاطفی دارند به گفته دکتر Travis Bradberry به وزن و تاثیر گفته های خود توجه می کنند. آنها می فهمند بیان کردن احساس شان حتی اگر واقعا از دل برخاسته باشد می تواند تاثیر منفی هم بر شخصیت خودشان بگذارد هم تصویر نامطلوبی برای دیگران ایجاد کنند:
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 15:15

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیستم فوریه 1932 «تاراپور J. Tarapore» در شهر بمبئی هند «آیین مدیریت و نامه نگاری دولتی ایران» در دوران ساسانیان را از روی یک نسخه اصل دوباره نویسی کرد و منتشر ساخت.
شنبه، 2 اسفند 1393 - 11:20

توصیه‌هایی برای بهبود محیط فیزیکی کار توصیه‌هایی برای بهبود محیط فیزیکی کار
در اتاق‌های سازمان را همیشه باز بگذارید و به همه افراد اجازه دهید به آسانی به اتاق همدیگر سر بزنند. سیاست درهای باز اگر به درستی و به‌صورت هدفمند اجرا شود می‌تواند محل کار را به مکانی شاد شبیه به خانه برای کارکنان تبدیل کند.
سه شنبه، 1 اسفند 1396 - 18:44

لزوم داشتن بودجه بندی برای کسب موفقیت مالی لزوم داشتن بودجه بندی برای کسب موفقیت مالی
بودجه بندی به این معنی و مفهوم است، که انسان راهی جهت خرج کردن در محدوده درآمد خود را در اختیار دارد. همچنین راهی مطمئن و منطقی برای تعیین میزان پول مورد نیاز جهت خرید چیزهایی است، که انسان واقعا می خواهد.
جمعه، 27 بهمن 1396 - 14:48

گام های تدوین یک پیشنهاد منحصر به فرد فروش گام های تدوین یک پیشنهاد منحصر به فرد فروش
پیشنهاد منحصر به فرد فروش شما می تواند ابزاری موثر و اثربخش باشد که به شما کمک می‌کند تا اهداف بازاریابی خود را متمرکز سازید و بررسی و تأیید کنید که هر نوع سرمایه گذاری موفق شما در حوزه بازاریابی موجب متمایز شدن از رقبا و بازار رقابت می شود.
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 12:27

آینده محیط‌های کاری در ادارات و شرکت‌ها آینده محیط‌های کاری در ادارات و شرکت‌ها
در سراسر دنیا به‌ویژه در کنسرن‌های اینترنت به مرور انقلابی در حال رخ دادن است. کارفرماها محیط کار را باب میل و آسایش کارکنان‌شان آماده می‌کنند.
سه شنبه، 17 بهمن 1396 - 11:43

اندر حکایت مشتری مداری در نظام بازار کشور اندر حکایت مشتری مداری در نظام بازار کشور
با چه منطقی می خواهیم مصرف کننده را به استفاده از کالای تولید داخلی تشویق کنیم. چگونه اعتمادش را جلب کنیم و چگونه تکریمش کنیم؟
شنبه، 14 بهمن 1396 - 23:27

برگزاری دوره آموزشی مدیریت خشم برگزاری دوره آموزشی مدیریت خشم
از سلسه دوره های آموزشی کارکنان مدیریت شمال شرق بانک مسکن تهران با عنوان مدیریت خشم از تاریخ 8 تا 10بهمن ماه توسط دکتر قربانعلی تنگ شیر عضو هیت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار گردید.
شنبه، 14 بهمن 1396 - 15:42

انتظار فزاینده برای افشاگری اقتصادی انتظار فزاینده برای افشاگری اقتصادی
بعضی سازمانها و شرکت ها در ایجاد اطلاعات قابل دسترسی برای سرمایه گذاران پیش قدم هستند. باقی با بی میلی با قوانین جدید موافقت می کنند به طوری که وکلایشان بیان می کنند که بیش از حد پیشرو بودن دربردارنده ریسک زیادی است.
شنبه، 7 بهمن 1396 - 23:52

تفکر خلاق . . . تعریف، مهارت ها و مثال هایی برای آن تفکر خلاق . . . تعریف، مهارت ها و مثال هایی برای آن
حل مسئله خلاقانه یک کار کاملا نوآورانه است. فردی که بصورتی کاملا خلاقانه اقدام به حل مسئله می کند، بجای شناسایی و اجرای مناسب ترین راه حل ها، راهکارهای جدیدی خلق می کند.
شنبه، 7 بهمن 1396 - 01:20

ویدیو/ تعریف روابط عمومی در یک دقیقه ویدیو/ تعریف روابط عمومی در یک دقیقه
به منظور نشان دادن مشتری در بهترین صورت ممکن، روابط عمومی از طیف گسترده ای از حوزه ها تشکیل شده است. همه ارتباطات با مخاطبان هدف و رسانه می تواند توسط یک متخصص روابط عمومی انجام شود و در عین حال این رشته در سال های اخیر به شدت تخصصی شده است.
دوشنبه، 2 بهمن 1396 - 10:35

تاثیرات مدیریت ارتباط گسترده و یکپارچه تاثیرات مدیریت ارتباط گسترده و یکپارچه
مدیریت ارتباطات می تواند به روش های زیر در مدیریت استراتژیک سازمان جای گیرد: - از ابتدا درطرح کلی شرکت، یک طرح ارتباطاتی راهبردی در کنار دیگر طرح های کاربردی گنجانده شود.
سه شنبه، 24 بهمن 1396 - 14:54

دست برداشتن از 13 مورد برای کسب موفقیت دست برداشتن از 13 مورد برای کسب موفقیت
گاهی برای موفق و نزدیک شدن به آنچه انسان می خواهد باشد، لازم نیست چیزهای بیشتری به دست بیاورد. بلکه ضرورت دارد، از برخی از چیزها دست بردارد.
یکشنبه، 24 دی 1396 - 22:55

هفت روش برای خلاقیت و نوآوری بیشتر هفت روش برای خلاقیت و نوآوری بیشتر
ابزار نوآوری و خلاقیتی حاضر که در دست دارید، یکی از راه‌های پیش رو است. هدف آن معرفی طیفی از ابزار و روش‌ها – در حدود 57 مورد – به کارگزاران است تا بدین ترتیب آنان را قادر سازد به تغییرات جدید بیاندیشند و سریع‌تر فکر کنند و تغییر یابند.
یکشنبه، 24 دی 1396 - 07:52

 ازدواج روابط‌عمومی و خلاقیت ازدواج روابط‌عمومی و خلاقیت
دنیای دیجیتال به ما امکان می‌دهد تا با خلاقیت نحوه دریافت پیام خود را تعدیل کنیم. این به مدیران کارگزاری بستگی دارد که این تغییر جهت را درک کرده و افراد خلاقی را به خدمت گیرد که نه تنها روابط‌عمومی را درک می‌کنند بلکه قادر به افزایش اثرگذاری روابط‌عمومی نیز هستند.
دوشنبه، 18 دی 1396 - 23:32

چگونه عذرخواهی کنیم؟ چگونه عذرخواهی کنیم؟
عذرخواهی کردن، ابراز پشیمانی از کار اشتباهی است که در حق کسی انجام داده ایم. پذیرش اشتباه، درخواست بخشش و عذرخواهی کردن یکی از آن کارهایی است تقریبا برای بعضی غیر ممکن است. اما شما با خواندن ادامه مطلب، از پس این موضوع بر خواهید آمد.
یکشنبه، 17 دی 1396 - 16:14

چگونه مشتری پیدا کنیم؟ چگونه مشتری پیدا کنیم؟
یک باور عمومی عنوان می کند، اغلب مردم به‌ طور طبیعی جذب کسانی می‌ شوند که بیشتر شبیه خودشان هستند؛ برای همین است که معمولاً دوستان سلیقه های شبیه به هم دارند.
دوشنبه، 11 دی 1396 - 12:23

افق آینده‌پژوهی راهبردی و سناریو افق آینده‌پژوهی راهبردی و سناریو
یکی از روشهای شناخت آینده‌های باورپذیر، بهره‌گیری از ابزار برنامه‌ریزی برپایه سناریوهاست. این روش می‌کوشد پیشرانها و نیروهای شکل دهنده آینده (نیروهایی که اهمیت و عدم قطعیت بیشتری دارند)، را شناسایی کند تا از راه این شناخت، فضاهایی باورپذیر ساخته شود.
یکشنبه، 10 دی 1396 - 08:47

فهرستی از 21 مزیت رقابتی برتر فهرستی از 21 مزیت رقابتی برتر
فقط به یاد داشته باشید که شما می توانید چندین مزیت رقابتی یا عامل تمایز را برای خود داشته باشید. حتی می توانید تعدادی از این مزیت های رقابتی را در کنار هم قرار داده و ترکیب آنها یک مزیت رقابتی بهتر و برتر را ایجاد کنید.
سه شنبه، 5 دی 1396 - 00:20

گامی ضروری در دنیای امروز: تصمیم‌گیری! گامی ضروری در دنیای امروز: تصمیم‌گیری!
در دنیای امروز و با توجه به سرعت فزاینده زندگی و ضرورت انجام سریع کارها تصمیم‌گیری از اهمیت بسیاری برخوردار است. اهمال در تصمیم‌گیری و به تأخیر انداختن وظایف ممکن است پیامدهای جبران‌ناپذیری داشته باشد.
دوشنبه، 4 دی 1396 - 00:28

تصمیم‌گیری تصمیم‌گیری
تصمیم‌گیری به فرایندهای ذهنی (شناختی) گفته می‌شود که به انتخاب یک اقدام در میان اقدامات جایگزین می‌انجامند. تصمیم‌گیری در دو نوع تجویزی و توصیفی تعریف می‌گردد.
دوشنبه، 4 دی 1396 - 00:25

نشانه های یک سازمان بیمار نشانه های یک سازمان بیمار
لطفا این مطلب را خیلی با دقت بخوانید و بگویید که سازمان شما کدامیک از نشانه های لیست ما را داراست؟ شماره 1 شماره 2 شماره 3 یا همه موارد ؟؟!!؟؟. آیا می توانید به لیست فوق موارد دیگری اضافه نمایید؟
یکشنبه، 3 دی 1396 - 12:39

سه نکته کاربردی در باره سناریوها سه نکته کاربردی در باره سناریوها
حقیقیت این است که واقعیت‌های زندگی معمولا در جایی بین بدترین و بهترین سناریو روی می‌دهند. اگر شما بدترین سناریوی ممکن را در مورد یک موضوع خاص شناسایی کنید و عواقب آن‌ را نیز در ذهن داشته باشید، آن‌وقت خود را برای هر اتفاقی آماده کرده‌اید.
شنبه، 2 دی 1396 - 21:50

منشور خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی منشور خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی
بروز و ظهور نوآوری مستلزم ساختار خلاق، محیط خلاق، مدیر روابط عمومی خلاق و شاغلان خلاق است که مشوق و ترغیب کننده کاوش و پوییدن اندیشه های جدید و روشهای نوین برای اداره امور و فعالیت ها نیز هست.
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 14:40

مدل های خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه مدل های خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه
بطور کلی یکی از اهداف فرایندهای خلاقیت و نوآوری فناورانه برقراری ارتباط کاربردی میان نیازهای باز و امکانات و توانمندیهای فناورانه است. یعنی چنانچه برای هریک از انواع فراورده ها (محصولات) یا انواع خدمات، نیاز بازار وجود داشته باشد، قابلیتهای فناورانه برای پاسخگویی به این نیاز تامین می شود.
جمعه، 19 آبان 1396 - 08:12

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی


  چشم انداز جشنواره انتشارات روابط عمومی در گفت و گو با رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی


  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد


  بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد در باره بازگشت جایگاه اداره کلی روابط عمومی استانداری یزد


  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد


  اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری 'اختلال رفتاری' است؟


  مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر منصوب شد


  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند


  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی