درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 آبان 1400 - 00:19   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

چگونه یک استراتژی موفق روابط عمومی بسازیم؟ چگونه یک استراتژی موفق روابط عمومی بسازیم؟
استراتژی یک کلمه است که توسط متخصصان روابط عمومی و بازاریابی زیاد استفاده می شود، و معنای آن معمولا در کسب و کار ما خلاصه می شود. این به معنی طرح یا نقشه راه برای چگونگی دستیابی به اهداف روابط عمومی یا ارتباطات است.
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 - 10:33

هفت فکر مسموم هفت فکر مسموم
ما از دوران کودکی تا بزرگسالی بسیاری از عادت ها و باورهای رفتاری را از جامعه کسب می کنیم، اعتقاداتی که شاید به درد روزگار ما نخورد. اینها هشت تفکر و تشخیص مسموم هستند که دست و پای ما را در زندگی می بندد:
شنبه، 15 اردیبهشت 1397 - 02:52

سازمان هوشیار سازمان هوشیار
سازمان هوشیار عبارت از سازمانی است که شفّافیت را هدایت می‌کند که سود ببرد و فرهنگ جدیدی از سعۀ صدر را پدید می‌آورد که به نحوی صحیح بین آنچه که از لحاظ تجاری محرمانه است و مشارکت کلّیه شهروندان تمایز قائل شود.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:44

رهبری شهروند محوری رهبری شهروند محوری
برای نسل بعدی رهبران، فناوری دوست است نه دشمن. آنها باید تصدیق کنند که زمان مدیریت پیام، بالاخره سپری شده است. آنطور که ادوارد اسنودن شهادت می‌دهد، حقیقت برملا شده و پنجره‌های فریب و توجیه محکم بسته شده است.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:52

رهبری جهانی، حرفۀ امور عمومی رهبری جهانی، حرفۀ امور عمومی
ما، بر این باوریم که برتری و ممتاز بودن امور عموومی بر ایجاد و مدیریت روابط درازمدّت افراد ذی‌نفع متمرکز است که پایۀ آن اعتماد است.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:46

تاثیر فناوری در تغییر نقش ارتباطات شرکتی تاثیر فناوری در تغییر نقش ارتباطات شرکتی
فناوری پیشرفت کرده و نقش مدیران ارتباطات و نمایندگان روابط عمومی را در شرکت های بزرگ و کارخانه های صنعتی تغییر داده است. افرادی که در این موقعیت قرار دارند باید هنگام پاسخ دادن به سوالات سریع و دقیق باشند.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:59

چرا یک روابط عمومی باید استراتژی داشته باشد؟ چرا یک روابط عمومی باید استراتژی داشته باشد؟
روابط عمومی همیشه برای انطباق با فضای کسب و کار و مخاطبان آن که همیشه در حال تغییر است، باید چابک باشد. به همین منظور در سازمان های موفق استراتژی‌های روابط عمومی به طور مداوم در حال پیشرفت هستند که سال ۲۰۲۱ نقطه عطفی در فلسفه چرایی و راهکارهای بهبود روابط عمومی های سازمانی است.
دوشنبه، 21 تیر 1400 - 18:44

یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت
امروزه شرکتها دائماً تحت فشار برای نوآوری و رشد قرار می گیرند. برای رسیدن به این اهداف، آنها باید راهی موثر برای اجرای استراتژی های خود پیدا کنند. با این وجود، در بسیاری از سازمان ها شکاف بین تدوین استراتژی و اجرای موفق آن وجود دارد. مدیریت نمونه کارهای پروژه (PPM) به کم کردن این فاصله کمک می کند.
سه شنبه، 8 بهمن 1398 - 10:17

شرایط کاری متخصصان روابط عمومی شرایط کاری متخصصان روابط عمومی
برخی از متخصصان روابط عمومی در هفته بین 35 تا 40 ساعت، که ساعت کاری استانداردی است، به کار می‌پردازند، امّا اضافه کاری بدون حقوق نیز امری متداول است. گاهی اوقات لازم است این افراد 24 ساعته در محل کار حضور داشته یا در دسترس باشند، خصوصاً در مواقعی که یک وضعیّت اضطراری پیش آمده یا بحرانی رخ داده است.
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 - 01:51

مهارت «نه» گفتن در محیط کار! مهارت «نه» گفتن در محیط کار!
بسیاری از ما به سختی می توانیم در محل کار«نه» بگوییم، و بعضی از ما حتی تصور نمی کنیم که اجازه نه گفتن را داریم یا خیر؟ خصوصا که جدیدا شروع به کار کرده باشیم.
جمعه، 31 فروردین 1397 - 00:05

جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها
مدیریت برنامه ها آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. در حقیقت، جنبه هایی وجود دارد که مدیران برنامه باید برای مدیریت موفقیت برنامه ها مد نظر قرار دهند. بیایید برخی از مهمترین جنبه هایی را که می تواند از مدیران برنامه در این تجارت سخت پشتیبانی کند، تجزیه و تحلیل کنیم.
جمعه، 4 بهمن 1398 - 15:20

مدیران برنامه نیازهای برنامه را جمع می کنند مدیران برنامه نیازهای برنامه را جمع می کنند
پس از شروع شکل گیری الزامات برنامه، مدیران برنامه باید آنها را با ذینفعان اصلی به اشتراک گذاشته و مورد بررسی قرار دهند. جمع آوری و فهرست نیازهایی که در محدوده برنامه قرار دارند مهم است.
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 - 09:13

اهمیت گزارش وضعیت اهمیت گزارش وضعیت
استفاده از گزارش های وضعیت برای نظارت بر پیشرفت پروژه یک روش معمول است. گزارش وضعیت بخشی از مبانی مدیریت پروژه است. در واقع، آنها بخشی از مستندات پروژه هستند.
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 - 07:21

عواملی که می توانند بر ابتکار پروژه تأثیر بگذارند عواملی که می توانند بر ابتکار پروژه تأثیر بگذارند
بسیاری از عواملی هستند که می توانند در یک پروژه تأثیر بگذارند. بنابراین، مدیران پروژه و به طور کلی شرکت ها باید این عوامل را بشناسند تا سریع عمل کنند و موفقیت پروژه را تضمین کنند.
دوشنبه، 14 بهمن 1398 - 07:13

جلسات ایستاده جلسات ایستاده
به خاطر داشته باشید: جلسات ایستاده به تیم کمک می کند تا از وضعیت فعلی کار آگاه باشد. سپس در صورت نیاز به بحث و گفتگو، می توان جلسه طولانی تری با افراد علاقه مند ترتیب داد.
جمعه، 18 بهمن 1398 - 08:05

ارتباطات در مدیریت برنامه ارتباطات در مدیریت برنامه
ارتباطات، عمل انتقال اطلاعات از شخص به شخص دیگر است. ما در هر کاری که انجام می دهیم ارتباط برقرار می کنیم. در حقیقت، ما نمی توانیم از برقراری ارتباط با دیگران جلوگیری کنیم. ارتباطات، ابزاری اساسی در مدیریت برنامه هاست. در واقع، برای برقراری ارتباط موثر، مدیران برنامه باید فرایند ارتباط را به خوبی بشناسند.
سه شنبه، 10 دی 1398 - 08:01

11 روش برای ایجاد اعتماد به نفس و جذابیت های ظاهری 11 روش برای ایجاد اعتماد به نفس و جذابیت های ظاهری
دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که افراد با جذابیت های ظاهری، باور دارند که به طبقه ی اجتماعی بالاتری تعلق دارند، و این احساس به جذابیت واقعی و موقعیت اجتماعی فعلی آنها مرتبط نیست.
جمعه، 20 دی 1398 - 17:49

ده مهارت کلیدی لازم در سال 2021 ده مهارت کلیدی لازم در سال 2021
یکی از جنبه‌های مورد نیاز جهت کسب موفقیت در تمامی حوزه‌های کاری به خصوص حوزه علم‌داده، توجه به مهارت‌های نرم یا Soft Skills است. در زیر 10 مهارت کلیدی مورد نیاز تا سال 2021 معرفی گردیده است.
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 - 14:37

مدیریت پروژه نمونه کارها و پیوند استراتژی سازمان مدیریت پروژه نمونه کارها و پیوند استراتژی سازمان
تغییر استراتژیک تنها در شرایطی حاصل می شود که مدیریت ارشد عمیقاً در مدیریت پروژه دخیل باشد. برای رسیدن به این هدف، اولین قدم پشتیبانی از متخصصان و مدیران استراتژیک در یادگیری زبان مدیریت پروژه است.
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 - 11:04

نحوه شناسایی پروژه ها برای اجرای استراتژی نحوه شناسایی پروژه ها برای اجرای استراتژی
مدیریت استراتژیک به شرکتها کمک می کند تا فرایندها و محصولات خود را نوآوری کنند. استراتژی به سازمانها این امکان را می دهد تا بهترین پیکربندی سیستم ها، فرایندها، محصولات و منابع را برای دستیابی به اهداف خود تعیین کنند.
دوشنبه، 19 اسفند 1398 - 11:00

6 افسانه در مورد کیفیت داده ها 6 افسانه در مورد کیفیت داده ها
از نظر تاریخی، اصطلاح یکپارچگی داده به اعتبار داده و کیفیت داده ها به معنای کامل بودن، صحت و به موقع بودن داده هاست. با این حال، برای درک اعتبار اطلاعات، مشاغل باید از کامل بودن، صحت و به موقع بودن آن آگاه باشند.
یکشنبه، 18 اسفند 1398 - 04:15

برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟ برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟
متاسفانه نظرسنجی در سال 2018 از کودکان درباره شغلی که برای آینده خود انتخاب کرده اند تفاوتی با نظرسنجی سال 2000 نکرده و همچنان دکتر، معلم، وکیل و تاجر در صدر این لیست قرار دارند. این موضوع می تواند نگران کننده باشد، زیرا بازار کار در دو دهه اخیر تغییرات اساسی کرده اما ذهنیت فرزندان ما همچنان همان ذهنیت دو دهه قبل است.
جمعه، 2 اسفند 1398 - 11:01

6 مرحله برای تدوین یک برنامه روابط عمومی مدرن 6 مرحله برای تدوین یک برنامه روابط عمومی مدرن
بسیاری از مدیران روابط‌عمومی اشتباه می کنند که فقط روی اهداف کوتاه مدت متمرکز می شوند. یک راه حل بسیار بهتر این است که اهداف بلند مدت خود را تعیین کنید و به صورت استراتژیک عمل کنید تا اثر برنامه خود را به حداکثر برسانید.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 08:01

مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران
بی تردید عصر حاضر، بنا به دلایل متعدد، متنوع و پیچیده در کانون وقوع انواع بحران ها واقع شده است. امروزه،  جوامع معاصر با بحران های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، طبیعی، تکنولوژیکی و... در ابعاد ملی و بین المللی مواجه اند.
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 08:15

 مدیریت بحران مدیریت بحران
برقراری ارتباط در هر بحرانی، حس اعتماد بین کسانی که پیامی تولید می‌کنند و کسانی که این پیام را دریافت می‌کنند بالا می‌برد.
سه شنبه، 14 آبان 1392 - 04:30

نقش حیاتی ارتباطات در حل بحران های جهانی نقش حیاتی ارتباطات در حل بحران های جهانی
دولت ها نمی‌توانند کار را به تنهایی انجام دهند. مؤسسات و نظام‌های سنتی نمی‌توانند به آسانی با این میزان پیچیدگی فعلی و سرعت تغییرات مقابله نمایند؛ بنابراین، این معضلات مستلزم مشارکت کل جامعۀ افراد ذی‌نفع است. به این علت او بر این باور است که نقش ارتباطات بسیار حیاتی و حساس است.
چهارشنبه، 23 فروردین 1391 - 15:16

استراتژی رشد و مدیریت تضادها استراتژی رشد و مدیریت تضادها
در هر گروهی، از یک خانواده گرفته تا یک سازمان، تضاد و کشمکش اجتناب ناپذیر است. تحقیقات رندال پیترسون در مورد «تضاد»، اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد که در این مصاحبه بخش‌هایی از آن را مرور می‌کنیم:
شنبه، 19 فروردین 1391 - 20:45

نوآوران ماهر چه رویکردهایی دارند؟ نوآوران ماهر چه رویکردهایی دارند؟
نوآوران ماهر، نمی‌توانند وجود ابهام در هدف را تحمل کنند. آنها ممکن است برای رسیدن به هدف نهایی خود، با چندین روش کار کرده و کنار آیند. با این وجود، آنها قاطعانه بر نتایجی که به خوبی تعریف شده باشد، تمرکز می‌کنند.
پنجشنبه، 30 آذر 1391 - 17:47

 مزایای یک سازمان شنوا مزایای یک سازمان شنوا
صدای مشتریان نقشی بسیار حیاتی در بازاریابی و ارتباطات دارد. صدای مشتریان، یکی از منابع اصلی کسب اطلاعات و بازخورد نسبت به محصولات و خدمات شرکت است. این صدا از روش‌های مختلفی می‌تواند به گوش شرکت برسد.
یکشنبه، 8 تیر 1399 - 01:05

خدمات مشتری ستون اصلی استراتژی روابط عمومی خدمات مشتری ستون اصلی استراتژی روابط عمومی
ارزیابی روابط عمومی مساله پیچیده ای است که اغلب افرادی که در روابط عمومی ها کار می کنند با توجه به حجم قابل توجهی از محتوا در نشریات روز تخصصی دنیا که درباره این موضوع می نویسند، هنوز به درستی نمی دانند که چگونه می توانند پی ببرند که چه تاثیری بر نگاه مخاطبان داشته اند و فراتر از آن اینکه آیا خود روابط عمومی توانسته است خودش را به مخاطبانش اثبات کند یا اینکه بیشتر مخاطبان فکر می کنند که روابط عمومی در صدد فریب آنهاست.
دوشنبه، 1 تیر 1394 - 09:17

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی