درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 28 دی 1396 - 10:05   

آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد

  آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد


ادامه ادامه مطلب یک

دستگیری افسر سابق سیا به جرم مشارکت در پرونده مرگ خبرنگاران چینی

  دستگیری افسر سابق سیا به جرم مشارکت در پرونده مرگ خبرنگاران چینی


ادامه ادامه مطلب دو

لزوم توجه دقیق به مرز باریک بین تدریس و شستشوی مغزی

  لزوم توجه دقیق به مرز باریک بین تدریس و شستشوی مغزی


ادامه ادامه مطلب سه

دکتر حسین زاده مطرح کرد: آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران

  دکتر حسین زاده مطرح کرد: آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ترامپ خبرنگار سی.ان.ان را از کاخ سفید بیرون کرد
  ویدیو/ مدیریت بهینه انتشار کتاب ...: چاپ در برابر تقاضا
  نگرانی «رابرت فیتسجرالد» از ادامه روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»
  واداشتن مردم به خرید بیشتر با تبلیغات تأثیرگذار بر فکر آنها
  لزوم توجه دقیق به مرز باریک بین تدریس و شستشوی مغزی
  دکتر حسین زاده مطرح کرد: آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران
  سمینار «آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی حرفه ای» برگزار می شود
  آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد
  دستگیری افسر سابق سیا به جرم مشارکت در پرونده مرگ خبرنگاران چینی
  مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

دست برداشتن از 13 مورد برای کسب موفقیت دست برداشتن از 13 مورد برای کسب موفقیت
گاهی برای موفق و نزدیک شدن به آنچه انسان می خواهد باشد، لازم نیست چیزهای بیشتری به دست بیاورد. بلکه ضرورت دارد، از برخی از چیزها دست بردارد.
یکشنبه، 24 دی 1396 - 22:55

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

هفت روش برای خلاقیت و نوآوری بیشتر هفت روش برای خلاقیت و نوآوری بیشتر
ابزار نوآوری و خلاقیتی حاضر که در دست دارید، یکی از راه‌های پیش رو است. هدف آن معرفی طیفی از ابزار و روش‌ها – در حدود 57 مورد – به کارگزاران است تا بدین ترتیب آنان را قادر سازد به تغییرات جدید بیاندیشند و سریع‌تر فکر کنند و تغییر یابند.
یکشنبه، 24 دی 1396 - 07:52

 ازدواج روابط‌عمومی و خلاقیت ازدواج روابط‌عمومی و خلاقیت
دنیای دیجیتال به ما امکان می‌دهد تا با خلاقیت نحوه دریافت پیام خود را تعدیل کنیم. این به مدیران کارگزاری بستگی دارد که این تغییر جهت را درک کرده و افراد خلاقی را به خدمت گیرد که نه تنها روابط‌عمومی را درک می‌کنند بلکه قادر به افزایش اثرگذاری روابط‌عمومی نیز هستند.
دوشنبه، 18 دی 1396 - 23:32

چگونه عذرخواهی کنیم؟ چگونه عذرخواهی کنیم؟
عذرخواهی کردن، ابراز پشیمانی از کار اشتباهی است که در حق کسی انجام داده ایم. پذیرش اشتباه، درخواست بخشش و عذرخواهی کردن یکی از آن کارهایی است تقریبا برای بعضی غیر ممکن است. اما شما با خواندن ادامه مطلب، از پس این موضوع بر خواهید آمد.
یکشنبه، 17 دی 1396 - 16:14

چگونه مشتری پیدا کنیم؟ چگونه مشتری پیدا کنیم؟
یک باور عمومی عنوان می کند، اغلب مردم به‌ طور طبیعی جذب کسانی می‌ شوند که بیشتر شبیه خودشان هستند؛ برای همین است که معمولاً دوستان سلیقه های شبیه به هم دارند.
دوشنبه، 11 دی 1396 - 12:23

افق آینده‌پژوهی راهبردی و سناریو افق آینده‌پژوهی راهبردی و سناریو
یکی از روشهای شناخت آینده‌های باورپذیر، بهره‌گیری از ابزار برنامه‌ریزی برپایه سناریوهاست. این روش می‌کوشد پیشرانها و نیروهای شکل دهنده آینده (نیروهایی که اهمیت و عدم قطعیت بیشتری دارند)، را شناسایی کند تا از راه این شناخت، فضاهایی باورپذیر ساخته شود.
یکشنبه، 10 دی 1396 - 08:47

فهرستی از 21 مزیت رقابتی برتر فهرستی از 21 مزیت رقابتی برتر
فقط به یاد داشته باشید که شما می توانید چندین مزیت رقابتی یا عامل تمایز را برای خود داشته باشید. حتی می توانید تعدادی از این مزیت های رقابتی را در کنار هم قرار داده و ترکیب آنها یک مزیت رقابتی بهتر و برتر را ایجاد کنید.
سه شنبه، 5 دی 1396 - 00:20

گامی ضروری در دنیای امروز: تصمیم‌گیری! گامی ضروری در دنیای امروز: تصمیم‌گیری!
در دنیای امروز و با توجه به سرعت فزاینده زندگی و ضرورت انجام سریع کارها تصمیم‌گیری از اهمیت بسیاری برخوردار است. اهمال در تصمیم‌گیری و به تأخیر انداختن وظایف ممکن است پیامدهای جبران‌ناپذیری داشته باشد.
دوشنبه، 4 دی 1396 - 00:28

تصمیم‌گیری تصمیم‌گیری
تصمیم‌گیری به فرایندهای ذهنی (شناختی) گفته می‌شود که به انتخاب یک اقدام در میان اقدامات جایگزین می‌انجامند. تصمیم‌گیری در دو نوع تجویزی و توصیفی تعریف می‌گردد.
دوشنبه، 4 دی 1396 - 00:25

نشانه های یک سازمان بیمار نشانه های یک سازمان بیمار
لطفا این مطلب را خیلی با دقت بخوانید و بگویید که سازمان شما کدامیک از نشانه های لیست ما را داراست؟ شماره 1 شماره 2 شماره 3 یا همه موارد ؟؟!!؟؟. آیا می توانید به لیست فوق موارد دیگری اضافه نمایید؟
یکشنبه، 3 دی 1396 - 12:39

سه نکته کاربردی در باره سناریوها سه نکته کاربردی در باره سناریوها
حقیقیت این است که واقعیت‌های زندگی معمولا در جایی بین بدترین و بهترین سناریو روی می‌دهند. اگر شما بدترین سناریوی ممکن را در مورد یک موضوع خاص شناسایی کنید و عواقب آن‌ را نیز در ذهن داشته باشید، آن‌وقت خود را برای هر اتفاقی آماده کرده‌اید.
شنبه، 2 دی 1396 - 21:50

منشور خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی منشور خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی
بروز و ظهور نوآوری مستلزم ساختار خلاق، محیط خلاق، مدیر روابط عمومی خلاق و شاغلان خلاق است که مشوق و ترغیب کننده کاوش و پوییدن اندیشه های جدید و روشهای نوین برای اداره امور و فعالیت ها نیز هست.
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 14:40

مدل های خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه مدل های خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه
بطور کلی یکی از اهداف فرایندهای خلاقیت و نوآوری فناورانه برقراری ارتباط کاربردی میان نیازهای باز و امکانات و توانمندیهای فناورانه است. یعنی چنانچه برای هریک از انواع فراورده ها (محصولات) یا انواع خدمات، نیاز بازار وجود داشته باشد، قابلیتهای فناورانه برای پاسخگویی به این نیاز تامین می شود.
جمعه، 19 آبان 1396 - 08:12

مراحل خلاقیت در روابط عمومی مراحل خلاقیت در روابط عمومی
نویسندگان و صاحب نطران این مراحل را بگونه های مختلف مطرح کرده اند. بر اساس گفته ها، فرایند خلاقیت به ترتیب دربر گیرنده مراحل روبرو شدن با ایده یا مشکل و شدت رابطه با محیط است که فرد خلاق را احاطه کرده است.
چهارشنبه، 17 آبان 1396 - 08:16

خلاقیت در کسب و کار خلاقیت در کسب و کار
تفکر خلاق به رویکرد کارکنان در حل مسائل اشاره دارد و خود مهارت، به شخصیت و نیز چگونگی تفکر و کارکرد شخصی بستگی دارد، در واقع مهارتهای تفکر خلاق، رویکرد انعطاف پذیر و خیالپردازانه کارکنان نسبت به مسائل است.
سه شنبه، 16 آبان 1396 - 08:14

هدایت خلاقیت هدایت خلاقیت
پژوهشهای انجام شده حاکی از آن است که می توان هر دو وجه را به بهترین شکل ممکن تامین کرد؛ یعنی سازمانهایی طراحی کرد که به امور کسب و کار توجه و از خلاقیت حمایت کنند.
دوشنبه، 15 آبان 1396 - 10:12

مدیریت خلاقیت در روابط عمومی مدیریت خلاقیت در روابط عمومی
برای تحقیق و پروش خلاقیت، تنها آموزش مطالب یا برنامه ریزی برای توسعه استعدادهای خلاق کافی نیست؛ بلکه باید به افراد کمک کرد افراد نقاطی را که انگیزه و مهارتها با یکدیگر منطبق هستند با محل تقاطع خلاقیت را تشخیص دهند. این محل ترکیب پر قدرتی است چرا که در این نقطه امکان خلاقیت فراهم می شود.
دوشنبه، 15 آبان 1396 - 07:45

روابط عمومی خلاق و نوآور روابط عمومی خلاق و نوآور
روابط عمومی خلاق و نوآور، سازمانی است با ویژگیهای خاص که فناوری خلاقیت و نوآوری در آن مستقر و جاری بوده و فرایندهای خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه در آن نهادینه شده است و از الگوی شبکه های نوآوری استفاده می کند.
یکشنبه، 14 آبان 1396 - 09:08

عوامل خلاقیت و نوآوری عوامل خلاقیت و نوآوری
مدیران می توانند بر هر سه جزء خلاقیت یعنی تحصص؛ تفکر خلاق و انگیزش، اثر بگذارند اما واقعیت این است که اثر گذاری بر دو جزء نخست دشوارتر است و نیازمند زمان بیشتری است.
یکشنبه، 14 آبان 1396 - 08:10

سه راه برای تقویت تفکر خلاقانه و پیشبرد موفقیت سازمانی سه راه برای تقویت تفکر خلاقانه و پیشبرد موفقیت سازمانی
انتظار می رفت که بجای ایده های اولیه، از اجرای کار پشتیبانی شود. این دوره در محل کار، درست قبل از بازاریابی کسب و کار در هاروارد بود که زنجیره سود خدماتی را تبلیغ می کرد، مفهومی که روابط علی بین رضایت کارکنان، وفاداری مشتری و سودآوری و رشد کسب و کار را به رسمیت می شناسد.
سه شنبه، 9 آبان 1396 - 12:35

10 قانون طلائی جوامع پویا 10 قانون طلائی جوامع پویا
علم خلاقیت شناسی، علم مطالعه فرآیندها و پدیده های خلاقیت، ‌حل خلاق مساله، ابداع، ‌اختراع و نوآوری در کلیه موضوعات با رویکردهای علمی مختلف می باشد.
سه شنبه، 16 آبان 1396 - 02:19

خلاقیت چه ارزشی در روابط عمومی دارد؟ خلاقیت چه ارزشی در روابط عمومی دارد؟
در هسته اصلی آن، خلاقیت فرآیند آگاهانه حل مساله است. این حال مساله از دوران غارنشینی در عصر پارینه سنگی تا بحثهای تکنولوژیکی امروز شرکت اپل وجود داشته است. با توجه به فضا، خلاقیت چیزی است که اکثر موجودات از آن بهره مند هستند. این شامل پرندگان و زنبورهای عسل نیز می شود.
دوشنبه، 8 آبان 1396 - 07:54

مسئولیت اجتماعی شرکت مسئولیت اجتماعی شرکت
سالها پیش مفهوم جدیدی ایجاد شد که مربوط به روابط عمومی می شود؛ مسئولیت اجتماعی شرکت. تعریف واحدی ندارد، اما یک تعریف می تواند این باشد که مسئولیت اجتماعی شرکت در این مورد است که چه طور شرکت ها فرآیندهای کسب و کار را مدیریت می کنند تا تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارند.
جمعه، 5 آبان 1396 - 21:58

پنج توصیه مهم برای راه اندازی یک کسب و کار پنج توصیه مهم برای راه اندازی یک کسب و کار
برای حل یک مسئله نیازمند نوآوری و خلاقیت است. زمانی که شما احساس می کنید که در برابر دیوار قرار دارید و تقریبا هیچ کاری از دست شما بر نمی آید نوآوری و خلاقیت می تواند به کمک شما بیاید و در رونق بخشیدن به کسب و کار شما مفید باشد.
دوشنبه، 1 آبان 1396 - 07:37

ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه
اولین پیش نویس هر سندی، هرگز بهترین پیش نویس نیست و این قاعده مطمئنا در مورد برنامه های روابط عمومی فروش هم صادق است. ممکن است شما در اولین پیش نویس برنامه خود به شکلی محتاطانه و مبهم یا کلی با قضیه برخورد کرده باشید. ولی حالا برگردید و روی این پیشنهادها دقیق شوید.
سه شنبه، 4 مهر 1396 - 08:25

ایجاد استراتژی روابط عمومی در هفت روز ایجاد استراتژی روابط عمومی در هفت روز
در پایان به یاد داشته باشید همه چیز در تبلیغات، پول نیست. باید برای شناساندن کسب و کار خود به رسانه‌ها و مردم وقت و انرژی بگذارید.
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 08:24

نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور
تربیت مدیر و جانشین پروری و آموزش مدیران تا به امروز روی خوشی به خود ندیده و از این جهت است که ما دائما شاهد مدیران تکراری و گردشی در مناصب مختلف بوده و هستیم.
شنبه، 1 مهر 1396 - 12:47

سواد رسانه ای مدیران سواد رسانه ای مدیران
سواد رسانه ای از اصلی ترین بسترهای مدیریتی است که متاسفانه برخی مدیران با تعصبی خاص و بی دلیل از آن دوری میکنند و همچنان بدون تحلیل های مستند و واقعی تمامی نقدها را بی پاسخ گذاشته و در مقابل افکار عمومی حرفی برای گفتن ندارند.
سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 11:05

فرازی که افراد هوشمند هرگز آنها را به کار نمی برند
همه ما گاهی حرف هایی زده ایم، که درک دیگران از آنها بسیار با آنچه که ما فکر می کردیم از گفته هایمان برداشت خواهند کرد، تفاوت داشته است.
یکشنبه، 19 شهریور 1396 - 10:47

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب شد


  ویدیو/ مدیریت بهینه انتشار کتاب ...: چاپ در برابر تقاضا


  سمینار «آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی حرفه ای» برگزار می شود


  واداشتن مردم به خرید بیشتر با تبلیغات تأثیرگذار بر فکر آنها


  ترامپ خبرنگار سی.ان.ان را از کاخ سفید بیرون کرد


  روابط عمومی‌ها، بال پرواز برای مدیران هستند شورای هماهنگی


  مسدود کردن آگهی


  آمریکا در صورت روبرو شدن با حمله سایبری از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد


  سردار سلامی: یکی از بزرگترین کار‌های روابط عمومی‌ها پایش و تقویت قوه درونی جامعه است


  سردار سپهر: نقش روابط عمومی در مقابله با هجمه رسانه ای تبلیغاتی دشمن خیلی مهم است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد