درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 01:48   

اروپا در پی دریافت مالیات بیش‌تر از غول‌های اینترنت‌بنیان

  اروپا در پی دریافت مالیات بیش‌تر از غول‌های اینترنت‌بنیان


ادامه ادامه مطلب یک

بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود

  بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد

  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران

  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل
  مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس: رهبری و ایمان دو عامل استقرار و ثبات جمهوری اسلامی ایران
  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران
  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد
  ویدیو/ روابط عمومی چیست؟
  بانک ملی ایران آماده تخصیص منابع مالی خارجی به سرمایه گذاران*
  «بهترین» دوربین‌های سال به انتخاب «تیپا»
  نتایج یک نظرسنجی در مورد میزان رضایت از خودروهای داخل ایران
  بازدید رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از موزه بانک ملی ایران
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور
تربیت مدیر و جانشین پروری و آموزش مدیران تا به امروز روی خوشی به خود ندیده و از این جهت است که ما دائما شاهد مدیران تکراری و گردشی در مناصب مختلف بوده و هستیم.
شنبه، 1 مهر 1396 - 12:47

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

سواد رسانه ای مدیران سواد رسانه ای مدیران
سواد رسانه ای از اصلی ترین بسترهای مدیریتی است که متاسفانه برخی مدیران با تعصبی خاص و بی دلیل از آن دوری میکنند و همچنان بدون تحلیل های مستند و واقعی تمامی نقدها را بی پاسخ گذاشته و در مقابل افکار عمومی حرفی برای گفتن ندارند.
سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 11:05

فرازی که افراد هوشمند هرگز آنها را به کار نمی برند
همه ما گاهی حرف هایی زده ایم، که درک دیگران از آنها بسیار با آنچه که ما فکر می کردیم از گفته هایمان برداشت خواهند کرد، تفاوت داشته است.
یکشنبه، 19 شهریور 1396 - 10:47

چهار راه برای افزایش سهم صدا چهار راه برای افزایش سهم صدا
مفهوم “گوش دادن به گفت‌وگوها” هسته‌ی اصلی اکثر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی است. درصدی از همه‌ی گفتگوها و محتوای آنلاین در مورد شرکت شما در مقایسه با رقبای‌تان، سهم صدا نامیده می‌شود. در این‌جا چهار کلید برای افزایش سهم صدای شما وجود دارد.
سه شنبه، 14 شهریور 1396 - 08:21

چهار نکته برای شبکه‌سازی قدرتمند چهار نکته برای شبکه‌سازی قدرتمند
شبکه‌سازی یک مهارت حیاتی است، بنابراین ما باید برای بهبود آن تلاش کنیم. خوشبختانه شبکه‌سازی مهارتی است که با کمی تلاش می‌توان آن را توسعه داد. اگر شما یک فرد درونگرا هستید، نگران نباشید فقط از راهنمایی‌های زیر برای داشتن تعاملات خوب استفاده کنید.
یکشنبه، 12 شهریور 1396 - 08:14

ترویج کسب‌وکار از طریق رویداد ترویج کسب‌وکار از طریق رویداد
از طریق برگزاری رویدادی که به‌خوبی به‌صورت بومی تبلیغ و ترویج‌شده است، انرژی مضاعفی به کسب‌وکار خود بدهید. به عبارتی استفاده از رویداد برای ترویج کسب‌وکار بهترین کاری است که می‌توانید برای کسب‌وکار خودتان بکنید و از این طریق آن را زنده کنید.
جمعه، 10 شهریور 1396 - 08:05

رهبر رسانه‌ها در کسب‌وکار خود شوید رهبر رسانه‌ها در کسب‌وکار خود شوید
روابط عمومی به‌ عنوان یکی کانال ارتباطی مقرون ‌به ‌صرفه اغلب برای رسیدن به این هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد که البته خود دارای تکنیک‌ها اصول خاصی هست.
چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 08:57

نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است
وقتی پای موفقیت به میان می آید، همه فکر می کنند بی تردید اشخاص باهوش در این زمینه پیشگامند. اما نتایج آخرین پژوهش کرول دوئک روانشناس دانشگاه استنفورد که تمام دوران زندگی شغلی خود را به کند و کاو در مورد دیدگاه و عملکرد مردم گذرانده، نشان می دهد دیدگاه و روش، و نه هوش انسان، سنجه بهتری برای موفقیت است.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 13:39

خدمات مشتری یا تجربه مشتری؟ خدمات مشتری یا تجربه مشتری؟
همه ما قبلاً به‌نوعی چنین تجربه‌ای را داشته‌ایم – وارد یک فروشگاه می‌شوید، مثلاً به اتاق پرو می‌روید یا بخش صندوق و … و با یک متصدی روبرو می‌شوید درواقع اصلاً در آنجا حضور ندارد و جای دیگری است.
یکشنبه، 29 مرداد 1396 - 09:01

اعتماد مشتری اعتماد مشتری
آیا مشتریان به‌راحتی چیزی را فراموش می‌کنند؟ عموماً زمانی که خلف وعده یا تجاوزی در حق‌وحقوق آن‌ها صورت می‌گیرد، به‌سختی جبران شده و از ذهن آن‌ها زدوده می‌شود.
شنبه، 28 مرداد 1396 - 09:59

وفاداری مشتری وفاداری مشتری
اغلب مدیران کسب‌وکارها به‌خوبی می‌دانند که 80% از سود آن‌ها از 20% مشتریان آن‌ها حاصل می‌شود، یعنی به عبارتی ارزش اصل پارتو را در فرایند بازاریابی و فروش خودشان به‌خوبی می‌دانند.
جمعه، 27 مرداد 1396 - 09:56

پنج استراتژی حفظ مشتری برای رشد کسب‌وکار پنج استراتژی حفظ مشتری برای رشد کسب‌وکار
به دست آوردن مشتریان و حفظ آن‌ها. یک بخش اساسی از بیانیه شما باید حفظ مشتریان‌تان باشد. اگر استراتژی‌هایی برای حفظ مشتری نداشته باشید باید به ازای هر مشتری که از دست ‌می‌دهید مشتری جدیدی به دست آورید و در این‌صورت بسیاری از تلاش‌های شما هدر رفته و کسب‌وکار شما رشد نخواهد کرد.
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 09:51

روابط در روابط عمومی روابط در روابط عمومی
اگر هدف روابط انسانی را کسب رضایت مندی افراد و بطور اخص‌ برقراری رابطه در روابط عمومی بدانیم، بطور قطع و یقین بیشتر به این موضوع حساس پی می بریم که، نحوه روابط در روابط عمومی به عنوان یک شاخص زیربنایی باید همیشه و در همه حال مورد ملاحظه قرار گیرد.
سه شنبه، 24 مرداد 1396 - 11:45

رهبری موثر رهبری موثر
برای اینکه رهبری موثر برای کسب و کار خود باشید قبل از هر کاری لازم است که این تفکر که رهبری ذاتی است را از ذهنمان پاک کنیم. همه مابالقوه می توانیم رهبری کنیم.
سه شنبه، 24 مرداد 1396 - 10:46

چگونه با یک شکایت از طرف مشتری برخورد کنم؟ چگونه با یک شکایت از طرف مشتری برخورد کنم؟
مطالعات مختلف نشان داده که اکثر غریب به اتفاق مشتریان ناراضی هرگز این موضوع را به شما بازتاب نمی دهند، بلکه در سکوت کامل کسب و کار شما را ترک گفته و سپس از این نقطه به بعد با هر کس که روبرو می شوند در مورد تجربه بد معامله با شما صحبت کرده و آنها را از معامله با شما باز می دارند.
سه شنبه، 24 مرداد 1396 - 09:43

هشت ایده راحت برای ایجاد اشتیاق در مشتری هشت ایده راحت برای ایجاد اشتیاق در مشتری
هرچند تجربه مشتری برای افراد گوناگون، شکل متفاوتی دارد، ولی در حالت کلی به معنای مجموعه تعامل هایی است که یک مشتری با یک برند یا شرکت می تواند داشته باشد. مطمئنا این موضوع بحث جداگانه ای از خدمات مشتری است چراکه در آن فقط نوع خاصی از خدمات به مشتریان در نظر گرفته می شود.
دوشنبه، 23 مرداد 1396 - 09:40

۱۵ عبارتی که رهبران موفق هر روز تکرار می‌کنند ۱۵ عبارتی که رهبران موفق هر روز تکرار می‌کنند
رهبری موفق یک کسب و کار و بازاریابی قوی برای آن نیازمند طرز تفکر ویژه ای است که فقط در برخی رهبران دیده می‌شود. آن ها به خوبی می دانند که چگونه باید با کارمندان خود رفتار کنند و نه صرفا به عنوان یک زیردست بلکه بعنوان یک همراه به آن ها نگاه کنند.
یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 10:31

پنج راه برای جذب مشتریان جدید به صورت مداوم پنج راه برای جذب مشتریان جدید به صورت مداوم
اگر می‌خواهید شرکت‌تان رشد کند نیازمند جذب مشتریان جدید هستید. کارهای ساده‌ای وجود دارند که به صورت مداوم می‌توانید در کسب‌وکارتان انجام دهید.
یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 09:37

معنای راستین نوآوری را گم کرده ایم معنای راستین نوآوری را گم کرده ایم
رسیدن به تعریفی از نوآوری تنها نیمی از کار است، نیمی دیگر بازنمایی و توضیح چگونگی آفریدن چیزی نو و چگونگی کاربرد یگانه و بی همتای آن می باشد که همگی در چارچوب آرمان های بلند مدت و کوتاه مدت و سازنده و عامل های بیرونی کارا و اثرگذار بر بازرگانی شما می باشد.
شنبه، 21 مرداد 1396 - 10:28

مذاکره اثر بخش مذاکره اثر بخش
مذاکره اثر بخش می تواند شما را به اهدافی برساند که انتظار ان را می کشید به تمام مذاکرات اهمیت دهید و به یاد داشته باشید هر گفتگوی می تواند یک مذاکره باشد.
شنبه، 21 مرداد 1396 - 09:36

خلاقیت در روابط عمومی خلاقیت در روابط عمومی
ایجاد خلاقیت در روابط عمومی علاوه بر فرهنگ سازی، بستگی به سه فاکتور اساسی نیروی انسانی، محیط سازمانی و مدیریت دارد. در روابط عمومی باید کسانی مشغول بکار شوند که علاوه بر داشتن تحصیلات در این رشته، از ویژگی ها و خصوصیات یک فرد خلاق نیز برخوردار باشند.
سه شنبه، 10 مرداد 1396 - 08:54

تقویم روز مدیریت/ مدیریت خوب از دیدگاه خواجه نظام الملک طوسی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ترجمه کتاب سیاستنامه (سیّر الملوک) تألیف خواجه نظام الملک (ابوعلی حسن طوسی) در ژوئیه 1891 میلادی به زبان فرانسه در پاریس انتشار یافت.
چهارشنبه، 8 مرداد 1393 - 10:17

نقش روابط عمومی در موفقیت کسب و کار نقش روابط عمومی در موفقیت کسب و کار
روابط عمومی یکی از بخش های کلیدی در شرکت هایی است که کسب و کار تجاری دارند. بیشتر روابط عمومی را به عنوان مبلغ می شناسند درحالی که روابط عمومی فراتر از همه این حرف هاست. بزرگی و کوچکی یک شرکت یا کسب و کار ربطی به وجود یا عدم روابط عمومی ندارد. برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار، روابط عمومی نقش مهمی ایفا می کند.
جمعه، 30 تیر 1396 - 21:39

مقام نخست کانادا در بین کشورهای جهان، از نظر اعتبار و خوشنامی مقام نخست کانادا در بین کشورهای جهان، از نظر اعتبار و خوشنامی
به نقل از Huffington Post و بر اساس نتیجه به دست آمده از آخرین نظرسنجی The Reputation Institute در مورد خوشنام ترین و بااعتبارترین کشورهای جهان، کانادا موفق شد به سلطه سوئد در صدر جدول پایان داده و با یک رتبه ارتقاء، مقام نخست را کسب کند.
جمعه، 16 تیر 1396 - 15:02

مهارت‌های ارتباطی ضروری برای موفقیت در فروشندگی مهارت‌های ارتباطی ضروری برای موفقیت در فروشندگی
برقراری ارتباطات خوب برای موفقیت در فروش بسیار مهم هستند. این موضوع کاملا واضح است، چرا که فروش علم قانع کردن است و اگر شما از مهارت‌های ارتباطی مناسب برخوردار نباشید، به هیچ وجه قادر به قانع کردن دیگران نخواهید بود.
چهارشنبه، 14 تیر 1396 - 23:17

چهار سبب اصلی شکست روابط انسانی از دیدگاه علمی چهار سبب اصلی شکست روابط انسانی از دیدگاه علمی
نتایج پژوهش دکتر جان گاتمن و همکارانش در دانشگاه واشنگتن در مورد علل شکست خوردن زندگی زناشویی زوج ها آشکارا نشان می دهد، که چنین شکست هایی چهار دلیل عمده دارند.
دوشنبه، 12 تیر 1396 - 23:57

افزایش اطلاعات تجاری افزایش اطلاعات تجاری
VNR ها، بخش وسیعی از برنامه های تلویزیونی و رادیویی را به خود اختصاص داده‌اند. در واقع آنها «مقالات خبری» هستند که در بخش های خبری به عنوان خبر توزیع می‌شوند و «تبلیغات» قابل خرید شناخته نمی‌شوند.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:52

نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان
با توجه به پیچیدگی های مدیریت تصویر آنلاین، برای کارگزاران روابط عمومی مهم است بدانند که استراتژی های آن ها به طور مستقیم، هر دو بحث قدرت و دوام یک علامت تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:22

پیشنهاداتی برای کارگزاران روابط عمومی در بحث مدیریت هویت آنلاین پیشنهاداتی برای کارگزاران روابط عمومی در بحث مدیریت هویت آنلاین
به عنوان کارگزاران روابط عمومی، دانستن مشکلات (مسائل) ارتباطی گاهی اوقات تنها می تواند توسط استراتژی های ارتباطی حل شود. شکل گیری و تکامل یک تصویر آنلاین، برای حفظ کنترل، نیازمند کارگزاران روابط عمومی می باشد.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:30

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حماسه عاشورا الگوی همیشه تاریخ


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور


  برندها و مذاهب / ابر برند عاشورا و صیانت از آن


  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد


  ایران پلاست و نقش روابط عمومی در صنایع پتروشیمی


  آیا متخصصان روابط عمومی، منابع قابل اطمینان محتوا هستند؟


  انتصاب مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران


  روابط عمومی حرفه ای کمک رسان توسعه اقتصادی!!!!!!


  مدیر جدید روابط عمومی موسسه اعتباری ملل معرفی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد