درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 26 شهریور 1400 - 11:54   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آسیب‌های روحی اینستاگرام
  سازمان ملل، هوش مصنوعی و حقوق بشر
  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»
  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند
  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند
  فرایند حل مسئله
  محیط‌کار قرن ۲۱
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند
مدیریت بحران با شناسایی آن حوادثی که ممکن است رخ دهد که احتمالاً باعث می شود یک شرکت درهای خود را ببندد و یا تأثیر طولانی مدت و منفی بر قیمت سهام، درآمد و غیره داشته باشد، سروکار دارد.
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 08:05

برنامه ریزی 2021: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان برنامه ریزی 2021: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان
در حرفه ارتباطات من می توانم به تفاوت های بی شماری بین امروز و قرن اخیر اشاره کنم. اتاق های خبری کوچکتر، موضوعات گسترده تری را پوشش می دهند.
یکشنبه، 17 آذر 1398 - 16:42

سطوح تجزیه و تحلیل در تحقیقات روابط عمومی سطوح تجزیه و تحلیل در تحقیقات روابط عمومی
روابط عمومی با ساختن رابطه ای خوب و بلندمدت با مخاطبین مهم سازمان، سبب افزایش ارزش می شود؛ و از تحقیقات می توان برای نظارت و ارزیابی کیفیت این روابط استراتژیک استفاده کرد.
شنبه، 7 دی 1398 - 08:09

مدیر پخته - مدیر پخمه مدیر پخته - مدیر پخمه
مدیران پخته؛ مدیرانی هستند که: براساس سلسله مراتب سازمانی و شایستگی‌های فردی و تخصصی ارتقاء یافته اند. سرد و گرم روزگار را چشیده اند. حرف حساب سرشان می‌شود. پرت و پلا نمی‌گویند. دنبال حل مسئله هستند. خیرخواه بوده و محترمانه برخورد می‌کنند.
یکشنبه، 21 شهریور 1400 - 12:28

رویکردهای فرایند برنامه‌ریزی در روابط عمومی رویکردهای فرایند برنامه‌ریزی در روابط عمومی
فرایند برنامه‌ریزی، نظم ‌و ترتیب دارد و به برنامه‌ریز روابط‌عمومی اجازه می ‎دهد تا رویکرد خود را پیرامون جنبه‌های کلیدی و معین، سازماندهی کند.
جمعه، 6 دی 1398 - 21:59

مراحل مدیریت برنامه در روابط عمومی مراحل مدیریت برنامه در روابط عمومی
مدیریت برنامه، فرایند مدیریت گروهی یک پروژه به منظور دستیابی به یک هدف یا منافع تجاری مشخص است. هدایت یک برنامه به مجموعه ای از مراحل نیاز دارد. هر مرحله اجازه می دهد تا برنامه از یک فاز به مرحله دیگر حرکت کند تا به اهداف و مزایای مورد نظر برسد.
جمعه، 6 دی 1398 - 22:31

چگونه یک برنامه را دوباره شروع کنیم؟ چگونه یک برنامه را دوباره شروع کنیم؟
بعضی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که یک برنامه کشته شود. دلایل این اتفاق می تواند متفاوت باشد. در حقیقت، یک برنامه می تواند برای زمان بندی بد، مدیریت ضعیف یا شروع بد شکست بخورد.
چهارشنبه، 11 دی 1398 - 08:00

اثرات جملات قصار در روابط اثرات جملات قصار در روابط
برای اثرپذیری جملات مثبت از جهت ارتباطات، باید طبق همان جملات راهی را در نظر بگیریم و آرام آرام خود را در آن راه قرار داده و در آن حرکت کنیم و البته باید سعی مان بر این باشد که به همان میزان که نکات مثبت خود را می بینیم به نکات مثبت اطرافیان نیز نگاه کنیم و به رفتارهای توام با خرد و دانش آنان که اتفاقا مثبت نیز می تواند باشد احترام گذاشته و با بیان آن به فرد مخاطب، او را نیز بیشتر در این مسیر مثبت قرار دهیم.
جمعه، 11 بهمن 1398 - 17:23

سبک های مختلف رهبری سبک های مختلف رهبری
به عنوان یک مدیر پروژه، بسته به بستری که در آن هستید می توانید هرکدام از انواع رهبری را که در بالا ذکر شد، انتخاب کنید. به طور کلی، صرف نظر از اینکه کدام سبک را از لیست بالا انتخاب کنید، از صداقت و همدلی استفاده کنید.
دوشنبه، 16 دی 1398 - 20:00

بررسی 5 بخش مهم تدوین برنامه روابط عمومی بررسی 5 بخش مهم تدوین برنامه روابط عمومی
بدون شک حوزه روابط عمومی پیچیدگی های زیادی دارد. این امر اغلب موجب سردرگمی مدیران و کارمندان در این بخش می شود. هدف اصلی من در این مقاله بررسی برخی از مهم ترین فرآیندهای ایجاد برنامه ای منسجم در حوزه روابط عمومی بود. توصیه های مورد بحث در این مقاله گام مناسبی برای شروع فرآیند حرفه ای در زمینه روابط عمومی خواهد بود.
جمعه، 13 دی 1398 - 14:28

هفت رفتاری که آدم های با اعتماد به نفس انجام نمی دهند هفت رفتاری که آدم های با اعتماد به نفس انجام نمی دهند
یکی از ساده ترین شیوه های اندازه گیری اعتماد به نفس وقتی است که یک فرد وارد جمع می شود. آدم هایی که اعتماد به نفس دارند اصلاً نگران عکس العمل و قضاوت دیگران نیستند. چون خودشان را واقع بینانه می شناسند.
سه شنبه، 17 دی 1398 - 10:39

آینده پژوهی و سناریو نویسی آینده پژوهی و سناریو نویسی
در مطالعات آینده، آینده به دو حوزه کلی تقسیم می شود: آینده حدوثی و آینده احداثی. آینده حدوثی، آینده ای است که نتیجه طبیعی وضعیت اکنون، در اثر تغییرات طبیعی است. تغییرات طبیعی، یعنی آن تغییراتی که بدون فاعلیت و دخالت عامل انسانی رخ می دهند. تبیین این آینده را "پیش نگری" یا "آینده نگری" می خوانند.
یکشنبه، 5 اسفند 1397 - 16:24

سناریو نویسی در تهیه تیزر تبلیغاتی سناریو نویسی در تهیه تیزر تبلیغاتی
در دنیای امروز که تبلیغات حرف اول را می زند می توانید با داشتن تیزر تبلیغاتی نام تجاری، برند، محصولات و شرکت خود را به عموم مردم و افرادی که تنها در زمینه محصولات شما فعالیت دارند و به عنوان مشتریان واقعی شناخته می شوند معرفی کنید.
جمعه، 5 بهمن 1397 - 23:11

10 ویژگی قدرتمند افراد موفق 10 ویژگی قدرتمند افراد موفق
در افراد موفق خصیصه ای وجود دارد که آن ها را از بقیه افراد متمایز می کند: آن ها آموخته اند که از توانایی ها و ویژگی های طبیعی خود برای دست یافتن به رؤیاهای خود استفاده کنند.
پنجشنبه، 15 آذر 1397 - 16:12

تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی
تقویم اجرایی، نقشه راه و برنامه عملیاتی یک ساله روابط عمومی است که کلیه برنامه‌ها و اقدامات گروه‌های مختلف از ابتدا تا انتهای سال در آن مشخص شده و اجرای آن از سوی تمامی همکاران روابط عمومی الزامی است.
یکشنبه، 21 بهمن 1397 - 21:34

 سه راهکار برای ماندگاری تحولات در سازمان سه راهکار برای ماندگاری تحولات در سازمان
کسب‌وکار میدان جنگ نیست. اما تحولات یکی از سخت‌ترین چیزهایی است که رهبران کسب‌وکار با آن مواجه می‌شوند. شانس موفقیت در اجرای تحول کم است و حتی اگر هم پیروز شویم، ممکن است موقتی باشد. برای حفظ تحول و اجتناب از فروپاشی سازمان، رهبران باید ثبات را اولویت قرار دهند، این ثبات را وارد فرآیندها کنند و خودشان الگوی روش‌های جدید کار باشند.
دوشنبه، 4 مرداد 1400 - 13:47

مدیریت مسایل مدیریت مسایل
وظیفه مدیر مسایل، ثبت و سر و کار داشتن با سؤالات مربوط به افکارعمومی، روندهای اجتماعی، فناوری جدید و غیره است، که می توانند تاثیری بر سازمان مورد نظر داشته باشند.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 22:23

چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟ چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟
نادیده گرفتن تکنیک های تفکر خلاق و اهمیت آن، شایع ترین مانع تفکر خلاق است. برخی از افراد در برابر جلسات تفکر خلاق، که ممکن است تعصب داشته باشند تحت تأثیر تجربیات بد قرار می گیرند.
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 - 08:01

فرایند روابط عمومی فرایند روابط عمومی
روابط عمومی تنظیم کننده مدیریت ارتباط بین سازمان و کارکنان خواهد بود و به نوعی وظیفه خطیر اطلاع رسانی و سخنگویی و اعلام مواضع آن سازمان را در سطح جامعه و افکار عمومی برعهده خواهد داشت. اگر مدیران می خواهند هنر مردم داری را تحقق بخشند، لازمه آن به کارگیری مدیران روابط عمومی کاردان، متخصص، با اخلاق و هنرمند در برقراری ارتباط با مخاطبان است.
دوشنبه، 6 اسفند 1397 - 21:09

چگونه یک استراتژی موفق روابط عمومی بسازیم؟ چگونه یک استراتژی موفق روابط عمومی بسازیم؟
استراتژی یک کلمه است که توسط متخصصان روابط عمومی و بازاریابی زیاد استفاده می شود، و معنای آن معمولا در کسب و کار ما خلاصه می شود. این به معنی طرح یا نقشه راه برای چگونگی دستیابی به اهداف روابط عمومی یا ارتباطات است.
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 - 10:33

هفت فکر مسموم هفت فکر مسموم
ما از دوران کودکی تا بزرگسالی بسیاری از عادت ها و باورهای رفتاری را از جامعه کسب می کنیم، اعتقاداتی که شاید به درد روزگار ما نخورد. اینها هشت تفکر و تشخیص مسموم هستند که دست و پای ما را در زندگی می بندد:
شنبه، 15 اردیبهشت 1397 - 02:52

سازمان هوشیار سازمان هوشیار
سازمان هوشیار عبارت از سازمانی است که شفّافیت را هدایت می‌کند که سود ببرد و فرهنگ جدیدی از سعۀ صدر را پدید می‌آورد که به نحوی صحیح بین آنچه که از لحاظ تجاری محرمانه است و مشارکت کلّیه شهروندان تمایز قائل شود.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:44

رهبری شهروند محوری رهبری شهروند محوری
برای نسل بعدی رهبران، فناوری دوست است نه دشمن. آنها باید تصدیق کنند که زمان مدیریت پیام، بالاخره سپری شده است. آنطور که ادوارد اسنودن شهادت می‌دهد، حقیقت برملا شده و پنجره‌های فریب و توجیه محکم بسته شده است.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:52

رهبری جهانی، حرفۀ امور عمومی رهبری جهانی، حرفۀ امور عمومی
ما، بر این باوریم که برتری و ممتاز بودن امور عموومی بر ایجاد و مدیریت روابط درازمدّت افراد ذی‌نفع متمرکز است که پایۀ آن اعتماد است.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:46

تاثیر فناوری در تغییر نقش ارتباطات شرکتی تاثیر فناوری در تغییر نقش ارتباطات شرکتی
فناوری پیشرفت کرده و نقش مدیران ارتباطات و نمایندگان روابط عمومی را در شرکت های بزرگ و کارخانه های صنعتی تغییر داده است. افرادی که در این موقعیت قرار دارند باید هنگام پاسخ دادن به سوالات سریع و دقیق باشند.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:59

چرا یک روابط عمومی باید استراتژی داشته باشد؟ چرا یک روابط عمومی باید استراتژی داشته باشد؟
روابط عمومی همیشه برای انطباق با فضای کسب و کار و مخاطبان آن که همیشه در حال تغییر است، باید چابک باشد. به همین منظور در سازمان های موفق استراتژی‌های روابط عمومی به طور مداوم در حال پیشرفت هستند که سال ۲۰۲۱ نقطه عطفی در فلسفه چرایی و راهکارهای بهبود روابط عمومی های سازمانی است.
دوشنبه، 21 تیر 1400 - 18:44

یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت
امروزه شرکتها دائماً تحت فشار برای نوآوری و رشد قرار می گیرند. برای رسیدن به این اهداف، آنها باید راهی موثر برای اجرای استراتژی های خود پیدا کنند. با این وجود، در بسیاری از سازمان ها شکاف بین تدوین استراتژی و اجرای موفق آن وجود دارد. مدیریت نمونه کارهای پروژه (PPM) به کم کردن این فاصله کمک می کند.
سه شنبه، 8 بهمن 1398 - 10:17

شرایط کاری متخصصان روابط عمومی شرایط کاری متخصصان روابط عمومی
برخی از متخصصان روابط عمومی در هفته بین 35 تا 40 ساعت، که ساعت کاری استانداردی است، به کار می‌پردازند، امّا اضافه کاری بدون حقوق نیز امری متداول است. گاهی اوقات لازم است این افراد 24 ساعته در محل کار حضور داشته یا در دسترس باشند، خصوصاً در مواقعی که یک وضعیّت اضطراری پیش آمده یا بحرانی رخ داده است.
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 - 01:51

مهارت «نه» گفتن در محیط کار! مهارت «نه» گفتن در محیط کار!
بسیاری از ما به سختی می توانیم در محل کار«نه» بگوییم، و بعضی از ما حتی تصور نمی کنیم که اجازه نه گفتن را داریم یا خیر؟ خصوصا که جدیدا شروع به کار کرده باشیم.
جمعه، 31 فروردین 1397 - 00:05

جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها
مدیریت برنامه ها آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. در حقیقت، جنبه هایی وجود دارد که مدیران برنامه باید برای مدیریت موفقیت برنامه ها مد نظر قرار دهند. بیایید برخی از مهمترین جنبه هایی را که می تواند از مدیران برنامه در این تجارت سخت پشتیبانی کند، تجزیه و تحلیل کنیم.
جمعه، 4 بهمن 1398 - 15:20

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  هفت روش برجسته برای عبور از بحران


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان


  طراحی مجلات یا گرافیک مطبوعاتی


  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند


  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


  محیط‌کار قرن ۲۱


  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی