درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 آبان 1398 - 11:25   

فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود

  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد

  مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقدیر رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت
  مدیر کل برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات مرکز امور شوراهای حل اختلاف: هر مدیریتی سزاوار روابط عمومی است که دارد
  معاون روابط عمومی وزارت علوم تاکید کرد: ضرورت تدوین سند جامع اطلاع‌رسانی در بحران
  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مستلزم اطلاع‌رسانی دقیق است
  ادغام روابط عمومی، بازاریابی تاثیرگذار و قانون
  موفقیت روابط‌عمومی ها در گرو حمایت مدیران مجموعه است
  کارگاه آموزشی روابط عمومی زندان‌های کشور در یزد آغاز شد
  تغییر آدرس اداره روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران
  استاندار قم: هنر پاسخگویی به افکار عمومی از ویژگی های روابط عمومی هاست
  دیدار اعضای بسیج رسانه شهرستان ری با مسئول روابط عمومی شهرداری باقرشهر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

ادغام روابط عمومی، بازاریابی تاثیرگذار و قانون ادغام روابط عمومی، بازاریابی تاثیرگذار و قانون
این تحقیق دارای یک قاب نسبتاً کوچک است و فقط اطلاعات اولیه در مورد تأثیر FTC بر مصرف کنندگان و متخصصان روابط عمومی را ارایه می دهد. برای اطمینان از پیشرفت مداوم صنعت روابط عمومی، به تحقیقات بیشتری نیاز داریم.
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 08:04

مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند
مدیریت بحران با شناسایی آن حوادثی که ممکن است رخ دهد که احتمالاً باعث می شود یک شرکت درهای خود را ببندد و یا تأثیر طولانی مدت و منفی بر قیمت سهام، درآمد و غیره داشته باشد، سروکار دارد.
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 08:05

 پنج تکنیک برای افزایش هوش عاطفی پنج تکنیک برای افزایش هوش عاطفی
موسس مرکز مطالعات Emotional Intelligence دانشگاه ییل امریکا مارک براکت، روانشناسی است که روش افزایش هوش عاطفی R.U.L.E.R. را تدوین کرده است. این تکنیک در حال حاضر در بیش از ۲ هزار مدرسهِ امریکا، چین، استرالیا، انگلیس، مکزیک و اسپانیا تدریس می شود.
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 16:20

۹ گام موفقیت برای برقراری روابط با مشتری ۹ گام موفقیت برای برقراری روابط با مشتری
مادرم واقعاً درست می گفت، هنگامی که به همه ما یاد داد که یادداشت های تشکرآمیز بنویسیم. تشکر کردن روشی برای قدردانی از تمام اتفاقات کوچک و بزرگی است که تیم شما را در ارایه خدمات به مشتری کمک کرده است. تشکر کردن، طی کردن مسیری طولانی به سمت پیوستن و رشد یک رابطه است.
پنجشنبه، 16 آبان 1398 - 08:19

شایسته‌سالاری؛ سخه‌ ناروزآمد بازسازی نظم اقتصادیِ دموکراتیک شایسته‌سالاری؛ سخه‌ ناروزآمد بازسازی نظم اقتصادیِ دموکراتیک
شایسته‌سالاری رقابتی را ایجاد کرده که، حتی در صورت پایبندی همه به قواعد، تنها ثروتمندان می‌توانند در آن پیروز شوند. شایسته‌سالاری کل نسل‌ها را به دام ترس‌های تحقیرآمیز و جاه‌طلبی‌های کاذب می‌اندازد: همواره گرسنه می‌مانند بی‌آن‌که بدانند چه چیزی اشتهایشان را برطرف می‌کند.
جمعه، 10 آبان 1398 - 13:01

شایسته‌سالاری شایسته‌سالاری
افراد در سیستم شایسته سالار، بر اساس معیارهای متغیری از شایستگی مورد داوری قرار می‌گیرند. این معیارها می‌توانند زمینه‌های گسترده‌ای، از هوش گرفته تا پایبندی به اخلاق، از استعداد عمومی تا دانش در زمینهٔ خاص را در بر بگیرند. یکی از انتقادات وارد شده به این رویکرد، اشاره به این حقیقت دارد که «شایستگی» یک مفهوم عمیقاً سابجکتیو و مبهم می‌باشد که بالقوه مبهم و در معرض سوءاستفاده است.
جمعه، 10 آبان 1398 - 12:57

شبکه های اجتماعی در روابط عمومی شبکه های اجتماعی در روابط عمومی
شبکه‌های اجتماعی می‌تواند هدف‌های روابط عمومی را دنبال کنند. شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص ابزارهای جانبی آن مثل ابزارهای مانیتورینگ و Social listening به متخصصان روابط عمومی کمک می‌کنند تا مدیریت بهتری نسبت به فرایند حسن شهرت و برندینگ کسب‌وکار خود داشته باشند.
یکشنبه، 14 مهر 1398 - 13:43

۵ روند رهبری تفکر که باید بدانید ۵ روند رهبری تفکر که باید بدانید
تحقیقات نشان می دهد که اعتماد به مشاغل و رهبران مشاغل در همه زمانها کم است. به عنوان مثال ، تنها ۳۷ درصد از پاسخ دهندگان در یک مطالعه، مدیر عاملان را بی نهایت یا بسیار معتبر معرفی کرده اند و ۶۳ درصد از آنها، اعتبار کمی برای مدیران قائل هستند.
شنبه، 6 مهر 1398 - 08:05

 5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی 5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
اگر شما در یک دفتر روابط عمومی کار می کنید، پس باید بدانید که به طور مداوم و همزمان با این که در حال انجام کار بر روی چیز دیگری هستید، بر اساس نیاز سایر ارباب رجوع ها به کارهای دیگری نیز باید فکر نموده و آن ها را انجام دهید، به عبارت دیگر به طور روزانه و بر اساس نیاز ارباب رجوع به یک میلیون مسیر مختلف کشیده خواهید شد.
چهارشنبه، 21 مرداد 1394 - 23:55

5 نکته در مورد بهبود راندمان 5 نکته در مورد بهبود راندمان
نوشتن ارقام را فراموش نکنید. مقدار عملکرد، مقدار سود، تعداد کارکنان، سنوات کاری، اثبات گفته های شما در مورد موفقیت شرکت تان از طریق این ارقام صورت می گیرد.
سه شنبه، 23 تیر 1394 - 01:12

5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی 5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شاید تاکنون در مورد گزارش‌های شفاف‌سازی شرکت گوگل که در آنها از اثرات قوانین و سیاست‌های آزاد بر روی کاربرانش می‌گوید، زیاد شنیده باشید.
یکشنبه، 10 اسفند 1393 - 10:22

 مشخصات آدم‌های خیلی حساس مشخصات آدم‌های خیلی حساس
شاید یک آدم خیلی حساس همه این واکنش ها را نداشته باشد ولی به طرز آشکاری نشان می دهند که از امنیت عاطفی برخوردار نیستند و تعادل روحی شان به سرعت به هم می خورد. افراد حساس بهتر است به این واقعیت میدان دهند که هر اتفاق یا رفتار یا محیطی که در آن قرار می گیرند جنبه های مثبت هم طبیعتا دارند.
دوشنبه، 18 شهریور 1398 - 14:12

هشت مرحله تحول روحی انسان هشت مرحله تحول روحی انسان
بزرگترین سئوالی که هر فرد از دید اریکسون، در این مرحله روبرو می شود این است که آیا زندگی معناداری داشته ام؟ آیا وقتی به عقب برمی گردم احساس سرزنش، گناه و شرم از کارهایی که صورت گرفت خواهم داشت؟
دوشنبه، 18 شهریور 1398 - 14:05

بدبینی یک نوع خردمندی است بدبینی یک نوع خردمندی است
مقدار قدرتی که برای ایجاد زندگی بهتر داریم و بهتر نشدن زندگی، یک تناقض جدید نیست. ما انسانها به دلایل زیاد از جمله داشتن ضعف های انسانی نظیر حرص، ترس، حسادت و غرور، تاکنون نتوانستیم یک سیستم خوب برای جامعه ایجاد کنیم...
دوشنبه، 18 شهریور 1398 - 13:47

انگیزه، نوشداروی ترالی احیای منابع انسانی انگیزه، نوشداروی ترالی احیای منابع انسانی
انگیزه هر چه که باشد قطعاً در یک چیز با ارزش نهفته است؛ در هر فرد می توان با روشی خاص ایجاد انگیزه کرد و گاهی این روش ها هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند. تئوریسین های رفتار سازمانی به این نتیجه رسیده اند که پول به تنهایی عامل ایجاد انگیزه نیست بلکه اگر کارکنان احساس کنند که صاحب نقش هستند و در پیشبرد اهداف سازمانی موثر اند سازمان شما موفق خواهد شد و انگیزه کارکنان حفظ می شود. بنابراین حس کارمند نسبت به شغلش بسیار مهم و عامل ایجاد انگیزه است.
یکشنبه، 10 شهریور 1398 - 07:35

استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان
با این تفسیر فضای فیزیکی که شما و همکارانتان در آن مشغول به کارید تاثیر زیادی بر فرهنگ سازمان، انگیزه و بهره وری کارکنان دارد. اگر سازمان برای ایجاد یک فرهنگ پویا و سرشار از خلاقیت تلاش می کند، ساختمان و محل کار شما نیز باید منعکس کننده ی آن باشد.
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 - 15:00

تشویق خلاقیت تشویق خلاقیت
خلاقیت یک موتور درون سوز یکنواخت نیست فرآیندی است که پدال های گاز و کلاچش در خدمت شماست و می توانید آن را تقویت کرده و سرعت ببخشید.
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 14:38

ندای درون کارکنان تان را گوش دهید ندای درون کارکنان تان را گوش دهید
سطح توقعات کارمندان در گذشته این قدر بالا نبود، یعنی کارمندان خواستار انعطاف پذیری بالا، شفافیت کاری، فرهنگ سازمانی گرم و دوستانه نبودند و اصراری نداشتند که حس کنند نقش مهمی در پیشرفت سازمان ایفا می‌کنند. امروزه اگر کارفرما نتواند به خوبی شنونده ندای درون منابع انسانی باشد دیری نخواهد پایید که خلاقیت و انگیزه یکایک این منابع ارزشمند فروکش کرده و سازمان در سراشیبی تندی قرار خواهد گرفت؛ پس پیش از آنکه دیر شود ضروری است همه ما و به ویژه مدیران مهارت های شنیداری خود را بهبود ببخشند.
پنجشنبه، 24 مرداد 1398 - 23:58

خال های سرطانی حکومت و دمکراسی خال های سرطانی حکومت و دمکراسی
نشست اندیشمندان و استادان علم حکومت «برای بحث درباره عوامل اداری که حکومت و دمکراسی را تضعیف می کند» ۱۲ ماه مه 1964 با صدور قطعنامه ای پایان یافت که «کاتلین نویل» بعداً شرح مذاکرات، متن و تفسیر این قطعنامه را به صورت کتابی قطور در آورده است.
جمعه، 21 اردیبهشت 1397 - 13:59

برنامه ریزی سناریو برنامه ریزی سناریو
کار برنامه ریزی سناریو با این سوال آغاز می شود که موفقیت در آینده چگونه به نظر می رسد، موفقیت چه خواهد بود و روابط عمومی رونق بخش در 2020 چه چیزهایی را شامل می شود؟ چه فاکتورها یا متغیرهایی در موفقیت تاثیر دارند؟
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 08:05

جایگاه نیروی انسانی در روابط عمومی جایگاه نیروی انسانی در روابط عمومی
کارگزاری که مشخصه‌های مطرح شده فوق را داشته باشد، جزء نیروی انسانی توسعه یافته تلقی می‌شود و در یک روابط عمومی دو که با رسانه‌های اجتماعی پیوند خورده می‌تواند موثر باشد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:19

4 ویژگی رهبران موفق عصر جدید 4 ویژگی رهبران موفق عصر جدید
رهبران در زمان امتیازدهی سالانه کارشان از تاثیرات ‏اجتماعی به عنوان مهم¬ترین عامل نام برده¬اند. از دید آنان ‏این عامل حتی پیش از عملکرد مالی و یا رضایت کارمندان و ‏مشتریان قرار دارد.
پنجشنبه، 15 فروردین 1398 - 01:53

توسعه انسانی و سازمان خلاق توسعه انسانی و سازمان خلاق
یک سازمان خلاق که خلاقیت و نوآوری را به عنوان یکی از اهداف مهم خود ترسیم می ‏کند، در حقیقت در حوزه توسعه انسانی گام بر می ‏دارد. در این زمینه باید گفت که سازمان خلاق، سازمانی است که بتواند ایده ‏های جدید را خلق کند و توانایی به کارگیری مناسب آنها را داشته باشد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:06

لنگر انداختن لنگر انداختن
لنگر انداختن نوعی سوگیری شناختی است که طی آن ذهن در فرایند تصمیم‌گیری به نخستین اطلاعاتی که به دست می‌آورد تکیه می‌کند. ذهن روی اطلاعات اولیه یا قسمتی از آن گیر می‌افتد و زحمت جستجوی بیشتر را به خود نمی‌دهد.
پنجشنبه، 8 فروردین 1398 - 14:02

اثر شترمرغ اثر شترمرغ
اثر شتر مرغ (Ostrich Effect) نوعی سوگیری شناختی است که ذهن مایل است از برخی مسائل دائماً چشم‌پوشی کند و اصطلاحا خودش را قایم کند. در این گونه مواقع فرد ترجیح می‌دهد سرش را مثل کبک زیر برف پنهان کند.
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 - 09:45

اعتماد به نفس کاذب اعتماد به نفس کاذب
اعتماد به نفس کاذب (Overconfidence effect) نوعی سوگیری شناختی است که اطمینان فرد به داوری‌هایش فراتر از دقت عینی آن داوری‌ها است.
سه شنبه، 6 فروردین 1398 - 13:42

 نوآوری‌گرایی نوآوری‌گرایی
نوآوری‌گرایی (Pro-innovation bias) نوعی سوگیری شناختی است که فرد برای فواید یک محصول جدید بیش از اندازه ارزش قائل می‌شود در حالی که به محدویت‌های همان محصول اهمیتی نمی‌دهد. از این منظر فرد می‌پندارد کل جامعه باید نوآوری را بدون هیچ تغییری بپذیرد.
دوشنبه، 5 فروردین 1398 - 09:31

منفی‌نگری منفی‌نگری
نفی‌نگری (Negativity bias or effect) نوعی سوگیری شناختی است که ذهن وزن بیشتری برای اخبار و اطلاعات منفی قائل می‌شود حتی اگر نسبت اطلاعات منفی و مثبت یکسان باشد.
یکشنبه، 4 فروردین 1398 - 13:09

 به زودی، شاید یک ربات مسئولیت مصاحبه‌های شغلی را بر عهده بگیرد به زودی، شاید یک ربات مسئولیت مصاحبه‌های شغلی را بر عهده بگیرد
شاید در آینده، مردم ناگزیر شوند در مصاحبه‌های شغلی، یک ربات را تحت تأثیر قرار دهند.
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 02:34

فرایند روابط عمومی فرایند روابط عمومی
روابط عمومی تنظیم کننده مدیریت ارتباط بین سازمان و کارکنان خواهد بود و به نوعی وظیفه خطیر اطلاع رسانی و سخنگویی و اعلام مواضع آن سازمان را در سطح جامعه و افکار عمومی برعهده خواهد داشت. اگر مدیران می خواهند هنر مردم داری را تحقق بخشند، لازمه آن به کارگیری مدیران روابط عمومی کاردان، متخصص، با اخلاق و هنرمند در برقراری ارتباط با مخاطبان است.
دوشنبه، 6 اسفند 1397 - 21:09

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کیفیت عکس تنها برای کمپین هایی با بودجه زیاد نیست


  به عصر "دیپ فیک‌" ها خوش آمدید


  نشست روابط عمومی‌های وزارت تعاون و سازمان تابعه با حضور وزیر برگزار شد


  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود


  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی


  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی


  2 توصیه عالی به متخصصان روابط عمومی


  ساوجبلاغ؛ پیشگام در تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان


  انتقاد از ادوبی برای فتوشاپ


  اس ۱۱ و اینترنت فایو جی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود