درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 19:36   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

 هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
آدم هایی که هوش عاطفی دارند به گفته دکتر Travis Bradberry به وزن و تاثیر گفته های خود توجه می کنند. آنها می فهمند بیان کردن احساس شان حتی اگر واقعا از دل برخاسته باشد می تواند تاثیر منفی هم بر شخصیت خودشان بگذارد هم تصویر نامطلوبی برای دیگران ایجاد کنند:
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 15:15

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیستم فوریه 1932 «تاراپور J. Tarapore» در شهر بمبئی هند «آیین مدیریت و نامه نگاری دولتی ایران» در دوران ساسانیان را از روی یک نسخه اصل دوباره نویسی کرد و منتشر ساخت.
شنبه، 2 اسفند 1393 - 11:20

توصیه‌هایی برای بهبود محیط فیزیکی کار توصیه‌هایی برای بهبود محیط فیزیکی کار
در اتاق‌های سازمان را همیشه باز بگذارید و به همه افراد اجازه دهید به آسانی به اتاق همدیگر سر بزنند. سیاست درهای باز اگر به درستی و به‌صورت هدفمند اجرا شود می‌تواند محل کار را به مکانی شاد شبیه به خانه برای کارکنان تبدیل کند.
سه شنبه، 1 اسفند 1396 - 18:44

لزوم داشتن بودجه بندی برای کسب موفقیت مالی لزوم داشتن بودجه بندی برای کسب موفقیت مالی
بودجه بندی به این معنی و مفهوم است، که انسان راهی جهت خرج کردن در محدوده درآمد خود را در اختیار دارد. همچنین راهی مطمئن و منطقی برای تعیین میزان پول مورد نیاز جهت خرید چیزهایی است، که انسان واقعا می خواهد.
جمعه، 27 بهمن 1396 - 14:48

گام های تدوین یک پیشنهاد منحصر به فرد فروش گام های تدوین یک پیشنهاد منحصر به فرد فروش
پیشنهاد منحصر به فرد فروش شما می تواند ابزاری موثر و اثربخش باشد که به شما کمک می‌کند تا اهداف بازاریابی خود را متمرکز سازید و بررسی و تأیید کنید که هر نوع سرمایه گذاری موفق شما در حوزه بازاریابی موجب متمایز شدن از رقبا و بازار رقابت می شود.
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 12:27

آینده محیط‌های کاری در ادارات و شرکت‌ها آینده محیط‌های کاری در ادارات و شرکت‌ها
در سراسر دنیا به‌ویژه در کنسرن‌های اینترنت به مرور انقلابی در حال رخ دادن است. کارفرماها محیط کار را باب میل و آسایش کارکنان‌شان آماده می‌کنند.
سه شنبه، 17 بهمن 1396 - 11:43

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

اندر حکایت مشتری مداری در نظام بازار کشور اندر حکایت مشتری مداری در نظام بازار کشور
با چه منطقی می خواهیم مصرف کننده را به استفاده از کالای تولید داخلی تشویق کنیم. چگونه اعتمادش را جلب کنیم و چگونه تکریمش کنیم؟
شنبه، 14 بهمن 1396 - 23:27

برگزاری دوره آموزشی مدیریت خشم برگزاری دوره آموزشی مدیریت خشم
از سلسه دوره های آموزشی کارکنان مدیریت شمال شرق بانک مسکن تهران با عنوان مدیریت خشم از تاریخ 8 تا 10بهمن ماه توسط دکتر قربانعلی تنگ شیر عضو هیت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار گردید.
شنبه، 14 بهمن 1396 - 15:42

انتظار فزاینده برای افشاگری اقتصادی انتظار فزاینده برای افشاگری اقتصادی
بعضی سازمانها و شرکت ها در ایجاد اطلاعات قابل دسترسی برای سرمایه گذاران پیش قدم هستند. باقی با بی میلی با قوانین جدید موافقت می کنند به طوری که وکلایشان بیان می کنند که بیش از حد پیشرو بودن دربردارنده ریسک زیادی است.
شنبه، 7 بهمن 1396 - 23:52

تفکر خلاق . . . تعریف، مهارت ها و مثال هایی برای آن تفکر خلاق . . . تعریف، مهارت ها و مثال هایی برای آن
حل مسئله خلاقانه یک کار کاملا نوآورانه است. فردی که بصورتی کاملا خلاقانه اقدام به حل مسئله می کند، بجای شناسایی و اجرای مناسب ترین راه حل ها، راهکارهای جدیدی خلق می کند.
شنبه، 7 بهمن 1396 - 01:20

ویدیو/ تعریف روابط عمومی در یک دقیقه ویدیو/ تعریف روابط عمومی در یک دقیقه
به منظور نشان دادن مشتری در بهترین صورت ممکن، روابط عمومی از طیف گسترده ای از حوزه ها تشکیل شده است. همه ارتباطات با مخاطبان هدف و رسانه می تواند توسط یک متخصص روابط عمومی انجام شود و در عین حال این رشته در سال های اخیر به شدت تخصصی شده است.
دوشنبه، 2 بهمن 1396 - 10:35

تاثیرات مدیریت ارتباط گسترده و یکپارچه تاثیرات مدیریت ارتباط گسترده و یکپارچه
مدیریت ارتباطات می تواند به روش های زیر در مدیریت استراتژیک سازمان جای گیرد: - از ابتدا درطرح کلی شرکت، یک طرح ارتباطاتی راهبردی در کنار دیگر طرح های کاربردی گنجانده شود.
سه شنبه، 24 بهمن 1396 - 14:54

دست برداشتن از 13 مورد برای کسب موفقیت دست برداشتن از 13 مورد برای کسب موفقیت
گاهی برای موفق و نزدیک شدن به آنچه انسان می خواهد باشد، لازم نیست چیزهای بیشتری به دست بیاورد. بلکه ضرورت دارد، از برخی از چیزها دست بردارد.
یکشنبه، 24 دی 1396 - 22:55

هفت روش برای خلاقیت و نوآوری بیشتر هفت روش برای خلاقیت و نوآوری بیشتر
ابزار نوآوری و خلاقیتی حاضر که در دست دارید، یکی از راه‌های پیش رو است. هدف آن معرفی طیفی از ابزار و روش‌ها – در حدود 57 مورد – به کارگزاران است تا بدین ترتیب آنان را قادر سازد به تغییرات جدید بیاندیشند و سریع‌تر فکر کنند و تغییر یابند.
یکشنبه، 24 دی 1396 - 07:52

 ازدواج روابط‌عمومی و خلاقیت ازدواج روابط‌عمومی و خلاقیت
دنیای دیجیتال به ما امکان می‌دهد تا با خلاقیت نحوه دریافت پیام خود را تعدیل کنیم. این به مدیران کارگزاری بستگی دارد که این تغییر جهت را درک کرده و افراد خلاقی را به خدمت گیرد که نه تنها روابط‌عمومی را درک می‌کنند بلکه قادر به افزایش اثرگذاری روابط‌عمومی نیز هستند.
دوشنبه، 18 دی 1396 - 23:32

چگونه عذرخواهی کنیم؟ چگونه عذرخواهی کنیم؟
عذرخواهی کردن، ابراز پشیمانی از کار اشتباهی است که در حق کسی انجام داده ایم. پذیرش اشتباه، درخواست بخشش و عذرخواهی کردن یکی از آن کارهایی است تقریبا برای بعضی غیر ممکن است. اما شما با خواندن ادامه مطلب، از پس این موضوع بر خواهید آمد.
یکشنبه، 17 دی 1396 - 16:14

چگونه مشتری پیدا کنیم؟ چگونه مشتری پیدا کنیم؟
یک باور عمومی عنوان می کند، اغلب مردم به‌ طور طبیعی جذب کسانی می‌ شوند که بیشتر شبیه خودشان هستند؛ برای همین است که معمولاً دوستان سلیقه های شبیه به هم دارند.
دوشنبه، 11 دی 1396 - 12:23

افق آینده‌پژوهی راهبردی و سناریو افق آینده‌پژوهی راهبردی و سناریو
یکی از روشهای شناخت آینده‌های باورپذیر، بهره‌گیری از ابزار برنامه‌ریزی برپایه سناریوهاست. این روش می‌کوشد پیشرانها و نیروهای شکل دهنده آینده (نیروهایی که اهمیت و عدم قطعیت بیشتری دارند)، را شناسایی کند تا از راه این شناخت، فضاهایی باورپذیر ساخته شود.
یکشنبه، 10 دی 1396 - 08:47

فهرستی از 21 مزیت رقابتی برتر فهرستی از 21 مزیت رقابتی برتر
فقط به یاد داشته باشید که شما می توانید چندین مزیت رقابتی یا عامل تمایز را برای خود داشته باشید. حتی می توانید تعدادی از این مزیت های رقابتی را در کنار هم قرار داده و ترکیب آنها یک مزیت رقابتی بهتر و برتر را ایجاد کنید.
سه شنبه، 5 دی 1396 - 00:20

گامی ضروری در دنیای امروز: تصمیم‌گیری! گامی ضروری در دنیای امروز: تصمیم‌گیری!
در دنیای امروز و با توجه به سرعت فزاینده زندگی و ضرورت انجام سریع کارها تصمیم‌گیری از اهمیت بسیاری برخوردار است. اهمال در تصمیم‌گیری و به تأخیر انداختن وظایف ممکن است پیامدهای جبران‌ناپذیری داشته باشد.
دوشنبه، 4 دی 1396 - 00:28

تصمیم‌گیری تصمیم‌گیری
تصمیم‌گیری به فرایندهای ذهنی (شناختی) گفته می‌شود که به انتخاب یک اقدام در میان اقدامات جایگزین می‌انجامند. تصمیم‌گیری در دو نوع تجویزی و توصیفی تعریف می‌گردد.
دوشنبه، 4 دی 1396 - 00:25

نشانه های یک سازمان بیمار نشانه های یک سازمان بیمار
لطفا این مطلب را خیلی با دقت بخوانید و بگویید که سازمان شما کدامیک از نشانه های لیست ما را داراست؟ شماره 1 شماره 2 شماره 3 یا همه موارد ؟؟!!؟؟. آیا می توانید به لیست فوق موارد دیگری اضافه نمایید؟
یکشنبه، 3 دی 1396 - 12:39

سه نکته کاربردی در باره سناریوها سه نکته کاربردی در باره سناریوها
حقیقیت این است که واقعیت‌های زندگی معمولا در جایی بین بدترین و بهترین سناریو روی می‌دهند. اگر شما بدترین سناریوی ممکن را در مورد یک موضوع خاص شناسایی کنید و عواقب آن‌ را نیز در ذهن داشته باشید، آن‌وقت خود را برای هر اتفاقی آماده کرده‌اید.
شنبه، 2 دی 1396 - 21:50

منشور خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی منشور خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی
بروز و ظهور نوآوری مستلزم ساختار خلاق، محیط خلاق، مدیر روابط عمومی خلاق و شاغلان خلاق است که مشوق و ترغیب کننده کاوش و پوییدن اندیشه های جدید و روشهای نوین برای اداره امور و فعالیت ها نیز هست.
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 14:40

مدل های خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه مدل های خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه
بطور کلی یکی از اهداف فرایندهای خلاقیت و نوآوری فناورانه برقراری ارتباط کاربردی میان نیازهای باز و امکانات و توانمندیهای فناورانه است. یعنی چنانچه برای هریک از انواع فراورده ها (محصولات) یا انواع خدمات، نیاز بازار وجود داشته باشد، قابلیتهای فناورانه برای پاسخگویی به این نیاز تامین می شود.
جمعه، 19 آبان 1396 - 08:12

مراحل خلاقیت در روابط عمومی مراحل خلاقیت در روابط عمومی
نویسندگان و صاحب نطران این مراحل را بگونه های مختلف مطرح کرده اند. بر اساس گفته ها، فرایند خلاقیت به ترتیب دربر گیرنده مراحل روبرو شدن با ایده یا مشکل و شدت رابطه با محیط است که فرد خلاق را احاطه کرده است.
چهارشنبه، 17 آبان 1396 - 08:16

خلاقیت در کسب و کار خلاقیت در کسب و کار
تفکر خلاق به رویکرد کارکنان در حل مسائل اشاره دارد و خود مهارت، به شخصیت و نیز چگونگی تفکر و کارکرد شخصی بستگی دارد، در واقع مهارتهای تفکر خلاق، رویکرد انعطاف پذیر و خیالپردازانه کارکنان نسبت به مسائل است.
سه شنبه، 16 آبان 1396 - 08:14

هدایت خلاقیت هدایت خلاقیت
پژوهشهای انجام شده حاکی از آن است که می توان هر دو وجه را به بهترین شکل ممکن تامین کرد؛ یعنی سازمانهایی طراحی کرد که به امور کسب و کار توجه و از خلاقیت حمایت کنند.
دوشنبه، 15 آبان 1396 - 10:12

مدیریت خلاقیت در روابط عمومی مدیریت خلاقیت در روابط عمومی
برای تحقیق و پروش خلاقیت، تنها آموزش مطالب یا برنامه ریزی برای توسعه استعدادهای خلاق کافی نیست؛ بلکه باید به افراد کمک کرد افراد نقاطی را که انگیزه و مهارتها با یکدیگر منطبق هستند با محل تقاطع خلاقیت را تشخیص دهند. این محل ترکیب پر قدرتی است چرا که در این نقطه امکان خلاقیت فراهم می شود.
دوشنبه، 15 آبان 1396 - 07:45

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد