درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 6 اسفند 1395 - 08:19   

روزنامه نگار امریکایی اعلام کرد اسناد بدنام کننده سی ان ان را در اختیار دارد

  روزنامه نگار امریکایی اعلام کرد اسناد بدنام کننده سی ان ان را در اختیار دارد


ادامه ادامه مطلب یک

سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش

  سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ناکارآمد ضعف غیر قابل انکار ادارات

  روابط عمومی ناکارآمد ضعف غیر قابل انکار ادارات


ادامه ادامه مطلب سه

تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد شورای هماهنگی بانکهای دولتی

  تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد شورای هماهنگی بانکهای دولتی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش‌بینی‌های شوکه کننده درباره 10 اقتصاد برتر جهان در سال 2050
  سلفی «سه بعدی» در آیفون‌ ۸
  انتشار کتاب، انتشار پول
  سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش
  تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد شورای هماهنگی بانکهای دولتی
  روزنامه نگار امریکایی اعلام کرد اسناد بدنام کننده سی ان ان را در اختیار دارد
  فرماندار شمیرانات: حوزه اطلاع‌رسانی عملکرد شهرستان باید تقویت شود
  سرپرست فرمانداری قدس: اطلاع‌رسانی درست روابط‌عمومی‌ها حضور حداکثری مردم در انتخابات را رقم می‌زند
  معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز تاکید کرد: جایگاه ویژه روابط عمومی ها در انعکاس خدمات دستگاه های اجرایی
  30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیستم فوریه 1932 «تاراپور J. Tarapore» در شهر بمبئی هند «آیین مدیریت و نامه نگاری دولتی ایران» در دوران ساسانیان را از روی یک نسخه اصل دوباره نویسی کرد و منتشر ساخت.
شنبه، 2 اسفند 1393 - 11:20

نقش رسانه های اجتماعی در کارآفرینی سازمانی روابط عمومی نقش رسانه های اجتماعی در کارآفرینی سازمانی روابط عمومی
در دنیای روابط عمومی، تفکر رو به جلو، برای اکثر زمینه های کاری امری بنیادی است، همانطور که هدف نهایی هر سازمان رضایت ذی نفعان (داخلی و خارجی سازمان) است که با استراتژی‌های نوآورانه‌ی روابط عمومی ایفای نقش می کنند.
یکشنبه، 1 اسفند 1395 - 08:17

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

مدیریت محل کار چندفرهنگی مدیریت محل کار چندفرهنگی
تازه واردان از طریق مهارت های مورد اشاره مسایل و نکات زیادی می آموزند. از جمله اینکه چرا در محل کارهای امروزی کانادا ایجاد و گسترش مهارت های مردمی اهمیت دارد؟ یا اینکه چگونه بازخورد مدیر خود را تجزیه و تحلیل کنند؟، و چطور به روشی موثر به این بازخوردها واکنش نشان دهند؟ و سرانجام اینکه چگونه با افرادی از فرهنگ های دیگر کار کنند و ارتباط برقرار نمایند، که تاثیر بیشتری داشته باشد؟
سه شنبه، 19 بهمن 1395 - 16:00

کتاب«همه می توانند مدیر ایده آلی باشند اگر ...» منتشر شد کتاب«همه می توانند مدیر ایده آلی باشند اگر ...» منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب« همه می توانند مدیر ایده آلی باشند اگر...» تالیف حمیدرضا و حامد سیفی با ویراستاری آرزو خاکی توسط انتشارات رامان سخن منتشر شد.
جمعه، 26 آذر 1395 - 13:15

تاثیر منفی گفت‌وگوی همکاران در اتاق‌های بزرگ کاری تاثیر منفی گفت‌وگوی همکاران در اتاق‌های بزرگ کاری
پژوهندگان ژاپنی سرانجام ثابت کردند که آنچه حدس زده می‌شد صحت دارد: گفت‌وگوهای دائمی همکاران با هم سمی برای تمرکز کارکنان در اتاق‌های بزرگ کاری است و این گفت‌وگوها از هر سروصدایی بدتر است.
شنبه، 13 آذر 1395 - 13:03

برنامه ریزی در روابط عمومی برنامه ریزی در روابط عمومی
روابط عمومی نیز با شیوه های مختلفی اعم از تبلیغ، ترغیب، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، زمینه حضور فعال سازمان را فراهم می آورد آنگاه می توان بر پایه اهداف مشخص، پی ریزی اولیه سازمان را انجام داد و برای گامهای بعدی برنامه ریزی کرد.
دوشنبه، 8 آذر 1395 - 09:48

جایگاه روابط عمومی در نظریه های عمومی نظام ها جایگاه روابط عمومی در نظریه های عمومی نظام ها
در زمینه کاربرد نظام ها در روابط عمومی باید گفت که حداقل از جهت نظری هیچ شکل دیگری ازارتباطات برنامه ریزی شده بیش از روابط عمومی، از طریق تفکر در نظریه ها تنظیم نشده است.
یکشنبه، 7 آذر 1395 - 09:13

جهان و رهبری جهان و رهبری
این مقاله با اصالت دادن به نقش مردم و تأثیرگذاری آنان بر روی قدرت و در واقع سهیم ساختن‌شان در مرحله یافتن انگیزه و نیز توجه به گفتگوی صریح و چهره به چهره، در واقع بخشی از اصول کار روابط عمومی را گوشزد می‌کند.
چهارشنبه، 5 آبان 1395 - 08:31

ماهیت و هدف برنامه‌ریزی ماهیت و هدف برنامه‌ریزی
هدف‌ها نه‌تنها نقطه پایانی برنامه‌ریزی که غایت سازماندهی، بکارگماری نیروی انسانی، رهبری ونظارت کردن نیز هستند. درهمان حال که برنامه اساسی یک شرکت هدف‌های آن را پدید می‌آورد، هربخش شرکت هم می‌تواند هدف هایی را برای خود داشته باشد.
یکشنبه، 2 آبان 1395 - 10:38

نردبان ترقی و مدیریت نردبان ترقی و مدیریت
آقای رییس سابق ( که تا نیم ساعت پیش رییس سازمان بود) با عجله به سمت پاجیروی سرمه ای رنگش می رود. او فقط نیم ساعت وقت دارد که به مراسم تودیعش در اداره جدید برسد.(آسمون و ریسمون)
شنبه، 1 آبان 1395 - 10:33

شش توصیه بنیادی برای پیشرفت در شغل شش توصیه بنیادی برای پیشرفت در شغل
آمادگی خوب لازمه پیشرفت شغلی موفقیت آمیز است. باید دقیقاً مشخص کنید که از نظر شغلی به کجا می خواهید برسید، چه توانایی ها و ویژگی هایی برای رسیدن به آن نیاز دارید و برای دستیابی به آن چه کاری باید انجام دهید.
پنجشنبه، 29 مهر 1395 - 19:08

ویژگی های یک رئیس خوب چیست؟ ویژگی های یک رئیس خوب چیست؟
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید یک رئیس خوب چه ویژگیهایی دارد؟ جواب به این سوال می تواند متفاوت باشد. البته ویژگی ها، نگرشها و توانایی هایی وجود دارند که در همه رؤسا مشترکند.
پنجشنبه، 29 مهر 1395 - 19:05

ارزش شراکت استراتژیک ارزش شراکت استراتژیک
در دوره‌های سخت اقتصادی، توسعه دادن شراکت استراتژیک گران تمام می‌شود ولی می‌توان با اعمال نفوذ آن را توسعه داد تا هم رهبری‌های قابلی ایجاد کند و هم نمایش ارزشمندی ارائه نماید.
سه شنبه، 27 مهر 1395 - 09:06

۴ گام طلایی برای جذب مشتری ۴ گام طلایی برای جذب مشتری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فروش شریان اصلی هر شرکت است: فارغ از اینکه محصول یا خدمات شما چقدر فوق العاده باشد، اگر مشتریان یا کارفرمایان اقدام به خرید آن نکنند، دیگر فاتحه شرکت خوانده است. این می تواند دلیل تدوین اعلامیه جذاب فرو برای رشد کسب و کار باشد.
شنبه، 23 مرداد 1395 - 15:41

کارمندان؛ قوی ترین منبع ارتباطات کارمندان؛ قوی ترین منبع ارتباطات
کلمه "با یکدیگر" سر نخ اجتماعی قدرتمندی برای مغز است. گویی به سان پاداشی برای ارتباط و متعلق بودن خدمت می کند و این حس امنیت را القا می کند که فرد دارد با کسانی کار می کند که به آنها برای رسیدن به هدفی مشترک اعتماد و اعتقاد دارد.
شنبه، 23 مرداد 1395 - 08:39

شگردهای استیو جابز برای جلسات کاری شگردهای استیو جابز برای جلسات کاری
کسب و کارهای امریکائی به دلیل اشتباهاتی که در جلسات کاری شان مرتکب می شوند، سالیانه چیزی نزدیک به ۳۷ میلیارد دلار ضرر می کنند. اما استیو جابز خوب مراقب بود تا اپل جزو این کمپانی ها نباشد.
پنجشنبه، 21 مرداد 1395 - 23:39

۵۰ قانونی که شما را به یک مدیر حرفه‌ای تبدیل می کند ۵۰ قانونی که شما را به یک مدیر حرفه‌ای تبدیل می کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر ماهر شدن چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد، ولی از راه انضباط، سخت‌کوشی و تعهد به پیشرفت تجربی می‌توان به آن دست یافت.
پنجشنبه، 21 مرداد 1395 - 23:37

خصوصیات یک مدیر خوب خصوصیات یک مدیر خوب
«مدیریت» با فرد زاییده نمی شود یعنی که مدیریت و ریاست کردن ذاتی نیست و استعداد مدیریت با فرد به دنیا نمی آید. یک فرد باید مایه این کار را داشته باشد و تجربه و دانش هم کسب کند تا شایستگی مدیریت داشته باشد.
دوشنبه، 18 مرداد 1395 - 10:05

چرا از افراد موفق متنفریم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خودتان را تصور کنید که وسط یک استادیوم شلوغ ایستاده‌اید. بین صد هزار هواداری که فریاد می‌کشند که حداقل نصف آن فریادها شما را تشویق نمی‌کند، می‌خواهید مسابقه بدهید. بعضی از آن ۵۰ درصد حتی از شما متنفر هستند. نه اینکه فقط متنفر باشند، به شما می‌گویند که چرا و چقدر از شما متنفرند. حتی ممکن است حرف‌های نفرت‌انگیزی هم درمورد خانواده‌تان بزنند.
یکشنبه، 10 مرداد 1395 - 10:39

تقویم روز مدیریت/ مدیریت خوب از دیدگاه خواجه نظام الملک طوسی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ترجمه کتاب سیاستنامه (سیّر الملوک) تألیف خواجه نظام الملک (ابوعلی حسن طوسی) در ژوئیه 1891 میلادی به زبان فرانسه در پاریس انتشار یافت.
چهارشنبه، 8 مرداد 1393 - 10:17

برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زمانی که یک فعالیت اقتصادی را در قالب یک شرکت طراحی می کنیم لاجرم از سطحی وسیع تر از یک فعالیت اقتصادی سخن می گوییم که نیازمند در نظر گرفتن شاخص های بسیار متنوعی است و معمولا با یک فعالیت اقتصادی بازرگانی یا تولیدی فردی بسیار متفاوت است.
سه شنبه، 5 مرداد 1395 - 15:31

چگونه شادی را به محیط کار بیاوریم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرهنگ سازمانی ترکیبی از تعاملات کارکنان، ارزش‌ها و مهارت‌های مدیریت زمان، قوانین اداری، سطح تعارض و شدت آن و توانایی برای حفظ کنترل در محیط کار است. فرهنگ در هر محیط کاری کلیدی است برای بهره‌وری کارکنان و همکاری با یکدیگر در صلح و آرامش.
دوشنبه، 31 خرداد 1395 - 17:11

پنج اشتباه رایج فروشندگان در مذاکرات پنج اشتباه رایج فروشندگان در مذاکرات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیشتر فروشندگان برای فروش محصول خود و در مرحله‌ی مذاکره پیرامون قیمت با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شوند. این مشکلات به دلیل وجود برخی اشتباهات در زمان مذاکره با مشتریان‌شان است. در این نوشتار با ۵ اشتباه رایج فروشندگان آشنا می‌شویم.
شنبه، 29 خرداد 1395 - 13:26

۳ خصیصه که هر کارآفرین برای موفقیت لازم دارد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هنگامی که برای مدتی در بازی کارآفرینی شرکت کردید، توانایی‌تان در تشخیص چیزهایی که جواب می‌دهد و چیزهایی که جواب نمی‌دهد بالا می‌رود.
شنبه، 29 خرداد 1395 - 00:40

تمرکز و خلاقیت به روش «استیو جابز»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استیو جابز، یکی از تاثیرگذارترین افراد در حوزه‌ی فناوری بود. او همان کسی است که مک، آیفون، آیپاد و آیپد را به جهانیان معرفی کرد.
شنبه، 29 خرداد 1395 - 00:38

زبان بدن: کلید نامحسوس مذاکرات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ما در زندگی روزمره‌ی خود مدام در حال مذاکره هستیم. طرف مذاکره می‌تواند رییس، همکار، کارکنان یا مشتریان ما باشند. حتی این مذاکرات در فضای خانه هم وجود دارد و بارها پیش آمده است که با خانواده‌ی خود بر سر آنچه می‌خواهیم وارد گفتگو می‌شویم. برقراری یک مذاکره‌ی موفق، مهارتی است که با تمرین تکنیک‌های مختلف می‌توان به آن دست پیدا کرد.
شنبه، 29 خرداد 1395 - 00:34

۵ روش برای خواندن ذهن آدم‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خواندن ذهن آدم ها (ذهن خوانی) یک شگرد و حقه نیست بلکه مهارتی است که اکثر آدم‌های موفق در آن استاد هستند.
شنبه، 29 خرداد 1395 - 00:31

این ۷ فوت و فن روان شناختی شانس موفقیت‌تان را بالا می‌برد
یقینا به کار بردن فنون بیش‌تری که می‌تواند شانس موفقیت را بیش‌تر کند ضرری ندارد. در این نوشتار ۷ فن روان شناختی هوشمندانه و موثر آمده‌است که با استفاده از مفاهیم ضمنی، زبان بدن، و هنجارهای اجتماعی، احتمال رسیدن به اهداف‌تان را افزایش می‌دهد.
شنبه، 29 خرداد 1395 - 00:17

پنج حالت تاثیرگذار دست ها هنگام صحبت با دیگران پنج حالت تاثیرگذار دست ها هنگام صحبت با دیگران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بسیاری از ما در حین صحبت‌ کردن از دست های خود به صورت ناخود‌آگاه برای رساندن منظور استفاده می‌کنیم ،بعضی دیگر نیز به تکنیک‌های زبان بدن آشنا هستند و در حین گفتگو از دست های خود برای تفهیم بیشتر کلام استفاده می‌کنند.
جمعه، 28 خرداد 1395 - 18:23

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  مشکلات و موانع موجود در روابط عمومی ها


  گزارش برگزاری سمینار ملی روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور


  30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها


  گزارش ویژه مجله Popular Mechanics/ ظهور ابر روباتها


  معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز تاکید کرد: جایگاه ویژه روابط عمومی ها در انعکاس خدمات دستگاه های اجرایی


  روابط عمومی ها در ارتقاء و اعتباردستگاه هانقش اساسی دارند


  عفو بین‌الملل: جهان در سال ۲۰۱۶ تیره‌تر و ناامن‌تر شد


  کریم عبدالجبار به جمع ستون نویسان هالیوود ریپورتر پیوست


  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان گلستان و بسیج حقوقدانان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی