درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 28 مرداد 1396 - 06:15   

اعتیاد به تلفن هوشمند، معضل اجتماعی دیگر

  اعتیاد به تلفن هوشمند، معضل اجتماعی دیگر


ادامه ادامه مطلب یک

کشف روشی آسان برای هک آیفون

  کشف روشی آسان برای هک آیفون


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

انتقاد مدیر اجرایی اپل از واکنش ترامپ به رویدادهای شارلوتزویل

  انتقاد مدیر اجرایی اپل از واکنش ترامپ به رویدادهای شارلوتزویل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ
  کشف روشی آسان برای هک آیفون
  اعتیاد به تلفن هوشمند، معضل اجتماعی دیگر
  بازسازی جایگاه برند از طریق برنامه روابط عمومی
  ترکیه خبرنگار ترک‌تبار آلمانی را گروگان گرفته است
  وفاداری مشتری
  چه زمانی باید یک کمپین روابط عمومی راه اندازی کنیم؟
  ایده‌هایی جذاب برای تولید محتوای ویدیویی
  انتقاد مدیر اجرایی اپل از واکنش ترامپ به رویدادهای شارلوتزویل
  «باراک اوباما» رئیس جمهوری پیشین آمریکا رکورد «توئیتر» را شکست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

وفاداری مشتری وفاداری مشتری
اغلب مدیران کسب‌وکارها به‌خوبی می‌دانند که 80% از سود آن‌ها از 20% مشتریان آن‌ها حاصل می‌شود، یعنی به عبارتی ارزش اصل پارتو را در فرایند بازاریابی و فروش خودشان به‌خوبی می‌دانند.
جمعه، 27 مرداد 1396 - 09:56

پنج استراتژی حفظ مشتری برای رشد کسب‌وکار پنج استراتژی حفظ مشتری برای رشد کسب‌وکار
به دست آوردن مشتریان و حفظ آن‌ها. یک بخش اساسی از بیانیه شما باید حفظ مشتریان‌تان باشد. اگر استراتژی‌هایی برای حفظ مشتری نداشته باشید باید به ازای هر مشتری که از دست ‌می‌دهید مشتری جدیدی به دست آورید و در این‌صورت بسیاری از تلاش‌های شما هدر رفته و کسب‌وکار شما رشد نخواهد کرد.
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 09:51

روابط در روابط عمومی روابط در روابط عمومی
اگر هدف روابط انسانی را کسب رضایت مندی افراد و بطور اخص‌ برقراری رابطه در روابط عمومی بدانیم، بطور قطع و یقین بیشتر به این موضوع حساس پی می بریم که، نحوه روابط در روابط عمومی به عنوان یک شاخص زیربنایی باید همیشه و در همه حال مورد ملاحظه قرار گیرد.
سه شنبه، 24 مرداد 1396 - 11:45

رهبری موثر رهبری موثر
برای اینکه رهبری موثر برای کسب و کار خود باشید قبل از هر کاری لازم است که این تفکر که رهبری ذاتی است را از ذهنمان پاک کنیم. همه مابالقوه می توانیم رهبری کنیم.
سه شنبه، 24 مرداد 1396 - 10:46

چگونه با یک شکایت از طرف مشتری برخورد کنم؟ چگونه با یک شکایت از طرف مشتری برخورد کنم؟
مطالعات مختلف نشان داده که اکثر غریب به اتفاق مشتریان ناراضی هرگز این موضوع را به شما بازتاب نمی دهند، بلکه در سکوت کامل کسب و کار شما را ترک گفته و سپس از این نقطه به بعد با هر کس که روبرو می شوند در مورد تجربه بد معامله با شما صحبت کرده و آنها را از معامله با شما باز می دارند.
سه شنبه، 24 مرداد 1396 - 09:43

هشت ایده راحت برای ایجاد اشتیاق در مشتری هشت ایده راحت برای ایجاد اشتیاق در مشتری
هرچند تجربه مشتری برای افراد گوناگون، شکل متفاوتی دارد، ولی در حالت کلی به معنای مجموعه تعامل هایی است که یک مشتری با یک برند یا شرکت می تواند داشته باشد. مطمئنا این موضوع بحث جداگانه ای از خدمات مشتری است چراکه در آن فقط نوع خاصی از خدمات به مشتریان در نظر گرفته می شود.
دوشنبه، 23 مرداد 1396 - 09:40

۱۵ عبارتی که رهبران موفق هر روز تکرار می‌کنند ۱۵ عبارتی که رهبران موفق هر روز تکرار می‌کنند
رهبری موفق یک کسب و کار و بازاریابی قوی برای آن نیازمند طرز تفکر ویژه ای است که فقط در برخی رهبران دیده می‌شود. آن ها به خوبی می دانند که چگونه باید با کارمندان خود رفتار کنند و نه صرفا به عنوان یک زیردست بلکه بعنوان یک همراه به آن ها نگاه کنند.
یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 10:31

پنج راه برای جذب مشتریان جدید به صورت مداوم پنج راه برای جذب مشتریان جدید به صورت مداوم
اگر می‌خواهید شرکت‌تان رشد کند نیازمند جذب مشتریان جدید هستید. کارهای ساده‌ای وجود دارند که به صورت مداوم می‌توانید در کسب‌وکارتان انجام دهید.
یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 09:37

معنای راستین نوآوری را گم کرده ایم معنای راستین نوآوری را گم کرده ایم
رسیدن به تعریفی از نوآوری تنها نیمی از کار است، نیمی دیگر بازنمایی و توضیح چگونگی آفریدن چیزی نو و چگونگی کاربرد یگانه و بی همتای آن می باشد که همگی در چارچوب آرمان های بلند مدت و کوتاه مدت و سازنده و عامل های بیرونی کارا و اثرگذار بر بازرگانی شما می باشد.
شنبه، 21 مرداد 1396 - 10:28

مذاکره اثر بخش مذاکره اثر بخش
مذاکره اثر بخش می تواند شما را به اهدافی برساند که انتظار ان را می کشید به تمام مذاکرات اهمیت دهید و به یاد داشته باشید هر گفتگوی می تواند یک مذاکره باشد.
شنبه، 21 مرداد 1396 - 09:36

خلاقیت در روابط عمومی خلاقیت در روابط عمومی
ایجاد خلاقیت در روابط عمومی علاوه بر فرهنگ سازی، بستگی به سه فاکتور اساسی نیروی انسانی، محیط سازمانی و مدیریت دارد. در روابط عمومی باید کسانی مشغول بکار شوند که علاوه بر داشتن تحصیلات در این رشته، از ویژگی ها و خصوصیات یک فرد خلاق نیز برخوردار باشند.
سه شنبه، 10 مرداد 1396 - 08:54

تقویم روز مدیریت/ مدیریت خوب از دیدگاه خواجه نظام الملک طوسی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ترجمه کتاب سیاستنامه (سیّر الملوک) تألیف خواجه نظام الملک (ابوعلی حسن طوسی) در ژوئیه 1891 میلادی به زبان فرانسه در پاریس انتشار یافت.
چهارشنبه، 8 مرداد 1393 - 10:17

نقش روابط عمومی در موفقیت کسب و کار نقش روابط عمومی در موفقیت کسب و کار
روابط عمومی یکی از بخش های کلیدی در شرکت هایی است که کسب و کار تجاری دارند. بیشتر روابط عمومی را به عنوان مبلغ می شناسند درحالی که روابط عمومی فراتر از همه این حرف هاست. بزرگی و کوچکی یک شرکت یا کسب و کار ربطی به وجود یا عدم روابط عمومی ندارد. برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار، روابط عمومی نقش مهمی ایفا می کند.
جمعه، 30 تیر 1396 - 21:39

مقام نخست کانادا در بین کشورهای جهان، از نظر اعتبار و خوشنامی مقام نخست کانادا در بین کشورهای جهان، از نظر اعتبار و خوشنامی
به نقل از Huffington Post و بر اساس نتیجه به دست آمده از آخرین نظرسنجی The Reputation Institute در مورد خوشنام ترین و بااعتبارترین کشورهای جهان، کانادا موفق شد به سلطه سوئد در صدر جدول پایان داده و با یک رتبه ارتقاء، مقام نخست را کسب کند.
جمعه، 16 تیر 1396 - 15:02

مهارت‌های ارتباطی ضروری برای موفقیت در فروشندگی مهارت‌های ارتباطی ضروری برای موفقیت در فروشندگی
برقراری ارتباطات خوب برای موفقیت در فروش بسیار مهم هستند. این موضوع کاملا واضح است، چرا که فروش علم قانع کردن است و اگر شما از مهارت‌های ارتباطی مناسب برخوردار نباشید، به هیچ وجه قادر به قانع کردن دیگران نخواهید بود.
چهارشنبه، 14 تیر 1396 - 23:17

چهار سبب اصلی شکست روابط انسانی از دیدگاه علمی چهار سبب اصلی شکست روابط انسانی از دیدگاه علمی
نتایج پژوهش دکتر جان گاتمن و همکارانش در دانشگاه واشنگتن در مورد علل شکست خوردن زندگی زناشویی زوج ها آشکارا نشان می دهد، که چنین شکست هایی چهار دلیل عمده دارند.
دوشنبه، 12 تیر 1396 - 23:57

افزایش اطلاعات تجاری افزایش اطلاعات تجاری
VNR ها، بخش وسیعی از برنامه های تلویزیونی و رادیویی را به خود اختصاص داده‌اند. در واقع آنها «مقالات خبری» هستند که در بخش های خبری به عنوان خبر توزیع می‌شوند و «تبلیغات» قابل خرید شناخته نمی‌شوند.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:52

نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان
با توجه به پیچیدگی های مدیریت تصویر آنلاین، برای کارگزاران روابط عمومی مهم است بدانند که استراتژی های آن ها به طور مستقیم، هر دو بحث قدرت و دوام یک علامت تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:22

پیشنهاداتی برای کارگزاران روابط عمومی در بحث مدیریت هویت آنلاین پیشنهاداتی برای کارگزاران روابط عمومی در بحث مدیریت هویت آنلاین
به عنوان کارگزاران روابط عمومی، دانستن مشکلات (مسائل) ارتباطی گاهی اوقات تنها می تواند توسط استراتژی های ارتباطی حل شود. شکل گیری و تکامل یک تصویر آنلاین، برای حفظ کنترل، نیازمند کارگزاران روابط عمومی می باشد.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:30

اقدام جالب مغازه دار خلاق برای مشتری های خجالتی
یک فروشگاه برای مشتری هایش که به نوعی خجالت می کشند و می خواهند در زمان خرید کسی مزاحمشان نشود، دست به اقدام جالبی زده است.
یکشنبه، 28 خرداد 1396 - 19:06

مشتری مداری، مفهومی بیگانه برای شرکت های هواپیمایی مشتری مداری، مفهومی بیگانه برای شرکت های هواپیمایی
کانادایی ها و آمریکایی ها حداقل در یک مورد اتفاق نظر دارند. اینکه شرکت های هواپیمایی عملکرد خوبی ندارند.
جمعه، 26 خرداد 1396 - 21:39

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

      مدیریت تصویر آنلاین در عصر دیجیتال       مدیریت تصویر آنلاین در عصر دیجیتال
برای همه متخصصان، چه متخصصان روابط عمومی و چه متخصصین قانون ضروریست از این مسئله آگاه باشند که دادگاه ها در برخی موارد هنوز هم پاسخی برای چگونگی رسیدگی به مسائل جدید در بحث علائم تجاری ندارند.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 08:28

«سواد ارتباطی»، شاه‌کلید موفقیت روابط عمومی «سواد ارتباطی»، شاه‌کلید موفقیت روابط عمومی
برای یک روابط عمومی موفق، نوازش‌های کلامی یکی از راه‌های ارتباط موثر است و یادگیری و استفاده بجا از آن، تاثیرات لازم را در جذب اطرافیان دارد و افراد دارای کاریزما از تکنیک‌های نوازش کلامی بسیار بهره می‌برند و از نظریه «اقتصاد نوازش» آگاهند و در موقعیت و شرایط مناسب به کار می‌برند.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 14:23

 محو شدن شغل ها در آینده و گور پدر کار محو شدن شغل ها در آینده و گور پدر کار
شغل ها مدام در حال ناپدید شدن هستند و اکثریت شغل آدم های معمولی، خرج زندگی را نمی دهد برای همین چرا به فکر سیستم جدیدی نباشیم که کار کردن به صورتی که می شناسیم لازم نباشد
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 - 21:47

موسسه مدیران
موسسه مدیران در سال 1903 تاسیس گردید و در سال 1906 یک منشور سلنطتی را دریافت نمود. ماموریت این موسسه حمایت، نمایندگی و تعیین استاندارد برای مدیران شرکت ها است.
شنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 23:49

مهارت‌های برقراری ارتباط با مشتری به شکل اثربخش مهارت‌های برقراری ارتباط با مشتری به شکل اثربخش
ارتباط با مشتری یکی از مهمترین بخش‌های هر کسب و کاری است. به همین دلیل وجود ضعف در بخش ارتباط با مشتری پیامدهای سنگینی برای صاحبان کسب و کار خواهد داشت.
شنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 23:21

بررسی میزان افزایش کارکنان تمام وقت شرکت ها در کسب و کارهای کوچک در 5 سال آینده بررسی میزان افزایش کارکنان تمام وقت شرکت ها در کسب و کارهای کوچک در 5 سال آینده
بر اساس این مطالعه، "60 درصد از شرکت ها برنامه هایی برای استخدام تعداد کارکنان آزاد بیش از کارکنان تمام وقت دارند. 45 درصد آن ها انتظار افزایش 30 درصدی یا بیشتر در استخدام کارکنان آزاد در شرکت خود دارند و نزدیک به یک سوم آن ها انتظار دارند به روند استخدام کارکنان آزاد خود تا سال 2020 شتاب بیشتری دهند. "
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 - 09:03

شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد
تحقیقی جدید از «اوراکل» راه‌های دادن انگیزه به کارکنان را تشریح می‌کند. براساس این تحقیق که «نگاهی عملی به راه‌های ارتقاء مشارکت کارکنان» نام دارد، 6 راه برای افزایش اشتیاق کارکنان برای مشارکت را بیان می‌کند.
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 23:11

10 رویکرد شغلی نوظهور در حوزه روابط عمومی 10 رویکرد شغلی نوظهور در حوزه روابط عمومی
لیست بلند بالایی از اسطوره ها در مورد مشاغل روابط عمومی وجود دارد، که یکی از آن ها این است که مشاغل روابط عمومی فریبنده (پر زرق و برق) هستند.
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 08:32

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ برنامه ای رادیویی که تاکنون نظیر آن به وجود نیامده است


  راه اندازی پویش "کالای استاندارد ایرانی میخرم" به ابتکار روابط عمومی سازمان استاندارد


  چه زمانی باید یک کمپین روابط عمومی راه اندازی کنیم؟


  کمپین روابط عمومی و یک چک‌لیست حیاتی برای فعالیت‌های آن


  ایده‌هایی جذاب برای تولید محتوای ویدیویی


  وفاداری مشتری


  ابزارها و شرایط ایجاد ارتباط و تبلیغات موثر


  حفظ و نگهداشت مشتری


  ترکیه خبرنگار ترک‌تبار آلمانی را گروگان گرفته است


  از تشکر «جهانگیری» تا تقدیرنامه «فتاح» در اخبار هفته گذشته بانک ملی ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی کارگاه تحلیل گفتمان روابط عمومی اعلام شد