درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 تیر 1396 - 01:22   

پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر

  پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه

  تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ترامپ و دختربچه سوری در لیست بانفوذ ترین افراد
  ردبول: قهرمان بازاریابی ویدئویی جهان
  روزنامه نگاری علمی در مقابل روابط عمومی علمی
  داعش پس از کشتار انبوه مسلمانان، ترامپ را متهم کرد
  هری پاتر ۲۰ ساله می شود
  رئیس دانشکده ارتباطات علامه:اعتراض دانشجویان منطقی نیست
  نتایج یک مطالعه بین المللی؛ شبکه ارتباطات کوانتومی به واقعیت نزدیک تر می شود
  مصطفی عطری؛ مدیر روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های کارگری شد
  تقویم روز فناوری/ مایکروسافت متولد شد
  پارلمان بریتانیا هدف حمله سایبری قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان
با توجه به پیچیدگی های مدیریت تصویر آنلاین، برای کارگزاران روابط عمومی مهم است بدانند که استراتژی های آن ها به طور مستقیم، هر دو بحث قدرت و دوام یک علامت تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:22

پیشنهاداتی برای کارگزاران روابط عمومی در بحث مدیریت هویت آنلاین پیشنهاداتی برای کارگزاران روابط عمومی در بحث مدیریت هویت آنلاین
به عنوان کارگزاران روابط عمومی، دانستن مشکلات (مسائل) ارتباطی گاهی اوقات تنها می تواند توسط استراتژی های ارتباطی حل شود. شکل گیری و تکامل یک تصویر آنلاین، برای حفظ کنترل، نیازمند کارگزاران روابط عمومی می باشد.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:30

اقدام جالب مغازه دار خلاق برای مشتری های خجالتی
یک فروشگاه برای مشتری هایش که به نوعی خجالت می کشند و می خواهند در زمان خرید کسی مزاحمشان نشود، دست به اقدام جالبی زده است.
یکشنبه، 28 خرداد 1396 - 19:06

مشتری مداری، مفهومی بیگانه برای شرکت های هواپیمایی مشتری مداری، مفهومی بیگانه برای شرکت های هواپیمایی
کانادایی ها و آمریکایی ها حداقل در یک مورد اتفاق نظر دارند. اینکه شرکت های هواپیمایی عملکرد خوبی ندارند.
جمعه، 26 خرداد 1396 - 21:39

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

      مدیریت تصویر آنلاین در عصر دیجیتال       مدیریت تصویر آنلاین در عصر دیجیتال
برای همه متخصصان، چه متخصصان روابط عمومی و چه متخصصین قانون ضروریست از این مسئله آگاه باشند که دادگاه ها در برخی موارد هنوز هم پاسخی برای چگونگی رسیدگی به مسائل جدید در بحث علائم تجاری ندارند.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 08:28

«سواد ارتباطی»، شاه‌کلید موفقیت روابط عمومی «سواد ارتباطی»، شاه‌کلید موفقیت روابط عمومی
برای یک روابط عمومی موفق، نوازش‌های کلامی یکی از راه‌های ارتباط موثر است و یادگیری و استفاده بجا از آن، تاثیرات لازم را در جذب اطرافیان دارد و افراد دارای کاریزما از تکنیک‌های نوازش کلامی بسیار بهره می‌برند و از نظریه «اقتصاد نوازش» آگاهند و در موقعیت و شرایط مناسب به کار می‌برند.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 14:23

 محو شدن شغل ها در آینده و گور پدر کار محو شدن شغل ها در آینده و گور پدر کار
شغل ها مدام در حال ناپدید شدن هستند و اکثریت شغل آدم های معمولی، خرج زندگی را نمی دهد برای همین چرا به فکر سیستم جدیدی نباشیم که کار کردن به صورتی که می شناسیم لازم نباشد
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 - 21:47

موسسه مدیران
موسسه مدیران در سال 1903 تاسیس گردید و در سال 1906 یک منشور سلنطتی را دریافت نمود. ماموریت این موسسه حمایت، نمایندگی و تعیین استاندارد برای مدیران شرکت ها است.
شنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 23:49

مهارت‌های برقراری ارتباط با مشتری به شکل اثربخش مهارت‌های برقراری ارتباط با مشتری به شکل اثربخش
ارتباط با مشتری یکی از مهمترین بخش‌های هر کسب و کاری است. به همین دلیل وجود ضعف در بخش ارتباط با مشتری پیامدهای سنگینی برای صاحبان کسب و کار خواهد داشت.
شنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 23:21

بررسی میزان افزایش کارکنان تمام وقت شرکت ها در کسب و کارهای کوچک در 5 سال آینده بررسی میزان افزایش کارکنان تمام وقت شرکت ها در کسب و کارهای کوچک در 5 سال آینده
بر اساس این مطالعه، "60 درصد از شرکت ها برنامه هایی برای استخدام تعداد کارکنان آزاد بیش از کارکنان تمام وقت دارند. 45 درصد آن ها انتظار افزایش 30 درصدی یا بیشتر در استخدام کارکنان آزاد در شرکت خود دارند و نزدیک به یک سوم آن ها انتظار دارند به روند استخدام کارکنان آزاد خود تا سال 2020 شتاب بیشتری دهند. "
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 - 09:03

شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد
تحقیقی جدید از «اوراکل» راه‌های دادن انگیزه به کارکنان را تشریح می‌کند. براساس این تحقیق که «نگاهی عملی به راه‌های ارتقاء مشارکت کارکنان» نام دارد، 6 راه برای افزایش اشتیاق کارکنان برای مشارکت را بیان می‌کند.
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 23:11

10 رویکرد شغلی نوظهور در حوزه روابط عمومی 10 رویکرد شغلی نوظهور در حوزه روابط عمومی
لیست بلند بالایی از اسطوره ها در مورد مشاغل روابط عمومی وجود دارد، که یکی از آن ها این است که مشاغل روابط عمومی فریبنده (پر زرق و برق) هستند.
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 08:32

روش‌هایی برای افزایش بهره‌وری و توسعه کسب و کارهای کوچک روش‌هایی برای افزایش بهره‌وری و توسعه کسب و کارهای کوچک
حتی افراد باهوش نیز هنگام انجام چندین کار به صورت همزمان تمرکز کافی ندارند و همین امر باعث کاهش کیفیت انجام کار می‌شود.
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 - 10:56

هفت راه برای تقویت اعتماد به نفس هفت راه برای تقویت اعتماد به نفس
هیچ چیزی مانند یافتن یک شخص با تجربه و با استعداد که هدایت‌گر و پشتیبان کارهای خوب شما باشد، موجب احساس اعتماد به نفس نمی‌شود. یک مربی خوب، همانند آیینه عمل می‌کند و به شما بینش و نگاه لازم را برای خودباوری می‌دهد.
جمعه، 20 اسفند 1395 - 14:43

آیا چوپان، یک مدیر است؟ آیا مدیران قبل از انتصاب باید چوپانی کنند؟ آیا چوپان، یک مدیر است؟ آیا مدیران قبل از انتصاب باید چوپانی کنند؟
مدیران برای انتصاب به پست های مدیریتی، مثلا یک دوره یک ماهه تا سه ماهه را به امر چوپانی در دشت و صحرا حاضر شده و مجموعه وظایف 12 گانه ای را که طرح شد در کنار گله حیوانات به مورد اجرا، آزمون و کسب تجربه بگذرانند.
سه شنبه، 17 اسفند 1395 - 15:53

پیشرفت زنان، در گروی اعتماد به نفس و مهارت پیشرفت زنان، در گروی اعتماد به نفس و مهارت
در حال حاضر تنها ۱۶ درصد از مقام های مدیریتی در دست زنان است و طبق گزارش ام اس سی آی تا سال ۲۰۲۷ زنان ۳۰ درصد از سمت های کاری مهم جهانی را فتح خواهند کرد؛ پس چه چیز زنانی را که در عرصه دانشگاهی موفق هستند در حیطه حرفه و کارشان عقب نگه داشته است؟
یکشنبه، 8 اسفند 1395 - 18:03

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیستم فوریه 1932 «تاراپور J. Tarapore» در شهر بمبئی هند «آیین مدیریت و نامه نگاری دولتی ایران» در دوران ساسانیان را از روی یک نسخه اصل دوباره نویسی کرد و منتشر ساخت.
شنبه، 2 اسفند 1393 - 11:20

نقش رسانه های اجتماعی در کارآفرینی سازمانی روابط عمومی نقش رسانه های اجتماعی در کارآفرینی سازمانی روابط عمومی
در دنیای روابط عمومی، تفکر رو به جلو، برای اکثر زمینه های کاری امری بنیادی است، همانطور که هدف نهایی هر سازمان رضایت ذی نفعان (داخلی و خارجی سازمان) است که با استراتژی‌های نوآورانه‌ی روابط عمومی ایفای نقش می کنند.
یکشنبه، 1 اسفند 1395 - 08:17

مدیریت محل کار چندفرهنگی مدیریت محل کار چندفرهنگی
تازه واردان از طریق مهارت های مورد اشاره مسایل و نکات زیادی می آموزند. از جمله اینکه چرا در محل کارهای امروزی کانادا ایجاد و گسترش مهارت های مردمی اهمیت دارد؟ یا اینکه چگونه بازخورد مدیر خود را تجزیه و تحلیل کنند؟، و چطور به روشی موثر به این بازخوردها واکنش نشان دهند؟ و سرانجام اینکه چگونه با افرادی از فرهنگ های دیگر کار کنند و ارتباط برقرار نمایند، که تاثیر بیشتری داشته باشد؟
سه شنبه، 19 بهمن 1395 - 16:00

کتاب«همه می توانند مدیر ایده آلی باشند اگر ...» منتشر شد کتاب«همه می توانند مدیر ایده آلی باشند اگر ...» منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب« همه می توانند مدیر ایده آلی باشند اگر...» تالیف حمیدرضا و حامد سیفی با ویراستاری آرزو خاکی توسط انتشارات رامان سخن منتشر شد.
جمعه، 26 آذر 1395 - 13:15

تاثیر منفی گفت‌وگوی همکاران در اتاق‌های بزرگ کاری تاثیر منفی گفت‌وگوی همکاران در اتاق‌های بزرگ کاری
پژوهندگان ژاپنی سرانجام ثابت کردند که آنچه حدس زده می‌شد صحت دارد: گفت‌وگوهای دائمی همکاران با هم سمی برای تمرکز کارکنان در اتاق‌های بزرگ کاری است و این گفت‌وگوها از هر سروصدایی بدتر است.
شنبه، 13 آذر 1395 - 13:03

برنامه ریزی در روابط عمومی برنامه ریزی در روابط عمومی
روابط عمومی نیز با شیوه های مختلفی اعم از تبلیغ، ترغیب، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، زمینه حضور فعال سازمان را فراهم می آورد آنگاه می توان بر پایه اهداف مشخص، پی ریزی اولیه سازمان را انجام داد و برای گامهای بعدی برنامه ریزی کرد.
دوشنبه، 8 آذر 1395 - 09:48

جایگاه روابط عمومی در نظریه های عمومی نظام ها جایگاه روابط عمومی در نظریه های عمومی نظام ها
در زمینه کاربرد نظام ها در روابط عمومی باید گفت که حداقل از جهت نظری هیچ شکل دیگری ازارتباطات برنامه ریزی شده بیش از روابط عمومی، از طریق تفکر در نظریه ها تنظیم نشده است.
یکشنبه، 7 آذر 1395 - 09:13

جهان و رهبری جهان و رهبری
این مقاله با اصالت دادن به نقش مردم و تأثیرگذاری آنان بر روی قدرت و در واقع سهیم ساختن‌شان در مرحله یافتن انگیزه و نیز توجه به گفتگوی صریح و چهره به چهره، در واقع بخشی از اصول کار روابط عمومی را گوشزد می‌کند.
چهارشنبه، 5 آبان 1395 - 08:31

ماهیت و هدف برنامه‌ریزی ماهیت و هدف برنامه‌ریزی
هدف‌ها نه‌تنها نقطه پایانی برنامه‌ریزی که غایت سازماندهی، بکارگماری نیروی انسانی، رهبری ونظارت کردن نیز هستند. درهمان حال که برنامه اساسی یک شرکت هدف‌های آن را پدید می‌آورد، هربخش شرکت هم می‌تواند هدف هایی را برای خود داشته باشد.
یکشنبه، 2 آبان 1395 - 10:38

نردبان ترقی و مدیریت نردبان ترقی و مدیریت
آقای رییس سابق ( که تا نیم ساعت پیش رییس سازمان بود) با عجله به سمت پاجیروی سرمه ای رنگش می رود. او فقط نیم ساعت وقت دارد که به مراسم تودیعش در اداره جدید برسد.(آسمون و ریسمون)
شنبه، 1 آبان 1395 - 10:33

شش توصیه بنیادی برای پیشرفت در شغل شش توصیه بنیادی برای پیشرفت در شغل
آمادگی خوب لازمه پیشرفت شغلی موفقیت آمیز است. باید دقیقاً مشخص کنید که از نظر شغلی به کجا می خواهید برسید، چه توانایی ها و ویژگی هایی برای رسیدن به آن نیاز دارید و برای دستیابی به آن چه کاری باید انجام دهید.
پنجشنبه، 29 مهر 1395 - 19:08

ویژگی های یک رئیس خوب چیست؟ ویژگی های یک رئیس خوب چیست؟
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید یک رئیس خوب چه ویژگیهایی دارد؟ جواب به این سوال می تواند متفاوت باشد. البته ویژگی ها، نگرشها و توانایی هایی وجود دارند که در همه رؤسا مشترکند.
پنجشنبه، 29 مهر 1395 - 19:05

ارزش شراکت استراتژیک ارزش شراکت استراتژیک
در دوره‌های سخت اقتصادی، توسعه دادن شراکت استراتژیک گران تمام می‌شود ولی می‌توان با اعمال نفوذ آن را توسعه داد تا هم رهبری‌های قابلی ایجاد کند و هم نمایش ارزشمندی ارائه نماید.
سه شنبه، 27 مهر 1395 - 09:06

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر


  تقویم روز فناوری/ مایکروسافت متولد شد


  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  چالش های روابط عمومی و ضرورت تغییر دیدگاه مدیران


  روابط عمومی و مدیریت


  جنگ سایبری بین هکرهای یونانی و ترکیه


  انتشار کتاب "مقررات روابط عمومی" بزودی


  واکنش به آتش سوزی در لندن در رسانه های اجتماعی مؤید نفرت شدید از غرب


  نتایج یک مطالعه بین المللی؛ شبکه ارتباطات کوانتومی به واقعیت نزدیک تر می شود


  داعش پس از کشتار انبوه مسلمانان، ترامپ را متهم کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی