درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 12:36   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط عمومی و تبلیغات
  آدم های سمی، روابط سمی
  آشنایی با راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور
  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

منشور خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی منشور خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی
بروز و ظهور نوآوری مستلزم ساختار خلاق، محیط خلاق، مدیر روابط عمومی خلاق و شاغلان خلاق است که مشوق و ترغیب کننده کاوش و پوییدن اندیشه های جدید و روشهای نوین برای اداره امور و فعالیت ها نیز هست.
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 14:40

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

مدل های خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه مدل های خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه
بطور کلی یکی از اهداف فرایندهای خلاقیت و نوآوری فناورانه برقراری ارتباط کاربردی میان نیازهای باز و امکانات و توانمندیهای فناورانه است. یعنی چنانچه برای هریک از انواع فراورده ها (محصولات) یا انواع خدمات، نیاز بازار وجود داشته باشد، قابلیتهای فناورانه برای پاسخگویی به این نیاز تامین می شود.
جمعه، 19 آبان 1396 - 08:12

مراحل خلاقیت در روابط عمومی مراحل خلاقیت در روابط عمومی
نویسندگان و صاحب نطران این مراحل را بگونه های مختلف مطرح کرده اند. بر اساس گفته ها، فرایند خلاقیت به ترتیب دربر گیرنده مراحل روبرو شدن با ایده یا مشکل و شدت رابطه با محیط است که فرد خلاق را احاطه کرده است.
چهارشنبه، 17 آبان 1396 - 08:16

خلاقیت در کسب و کار خلاقیت در کسب و کار
تفکر خلاق به رویکرد کارکنان در حل مسائل اشاره دارد و خود مهارت، به شخصیت و نیز چگونگی تفکر و کارکرد شخصی بستگی دارد، در واقع مهارتهای تفکر خلاق، رویکرد انعطاف پذیر و خیالپردازانه کارکنان نسبت به مسائل است.
سه شنبه، 16 آبان 1396 - 08:14

هدایت خلاقیت هدایت خلاقیت
پژوهشهای انجام شده حاکی از آن است که می توان هر دو وجه را به بهترین شکل ممکن تامین کرد؛ یعنی سازمانهایی طراحی کرد که به امور کسب و کار توجه و از خلاقیت حمایت کنند.
دوشنبه، 15 آبان 1396 - 10:12

مدیریت خلاقیت در روابط عمومی مدیریت خلاقیت در روابط عمومی
برای تحقیق و پروش خلاقیت، تنها آموزش مطالب یا برنامه ریزی برای توسعه استعدادهای خلاق کافی نیست؛ بلکه باید به افراد کمک کرد افراد نقاطی را که انگیزه و مهارتها با یکدیگر منطبق هستند با محل تقاطع خلاقیت را تشخیص دهند. این محل ترکیب پر قدرتی است چرا که در این نقطه امکان خلاقیت فراهم می شود.
دوشنبه، 15 آبان 1396 - 07:45

روابط عمومی خلاق و نوآور روابط عمومی خلاق و نوآور
روابط عمومی خلاق و نوآور، سازمانی است با ویژگیهای خاص که فناوری خلاقیت و نوآوری در آن مستقر و جاری بوده و فرایندهای خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه در آن نهادینه شده است و از الگوی شبکه های نوآوری استفاده می کند.
یکشنبه، 14 آبان 1396 - 09:08

عوامل خلاقیت و نوآوری عوامل خلاقیت و نوآوری
مدیران می توانند بر هر سه جزء خلاقیت یعنی تحصص؛ تفکر خلاق و انگیزش، اثر بگذارند اما واقعیت این است که اثر گذاری بر دو جزء نخست دشوارتر است و نیازمند زمان بیشتری است.
یکشنبه، 14 آبان 1396 - 08:10

سه راه برای تقویت تفکر خلاقانه و پیشبرد موفقیت سازمانی سه راه برای تقویت تفکر خلاقانه و پیشبرد موفقیت سازمانی
انتظار می رفت که بجای ایده های اولیه، از اجرای کار پشتیبانی شود. این دوره در محل کار، درست قبل از بازاریابی کسب و کار در هاروارد بود که زنجیره سود خدماتی را تبلیغ می کرد، مفهومی که روابط علی بین رضایت کارکنان، وفاداری مشتری و سودآوری و رشد کسب و کار را به رسمیت می شناسد.
سه شنبه، 9 آبان 1396 - 12:35

10 قانون طلائی جوامع پویا 10 قانون طلائی جوامع پویا
علم خلاقیت شناسی، علم مطالعه فرآیندها و پدیده های خلاقیت، ‌حل خلاق مساله، ابداع، ‌اختراع و نوآوری در کلیه موضوعات با رویکردهای علمی مختلف می باشد.
سه شنبه، 16 آبان 1396 - 02:19

خلاقیت چه ارزشی در روابط عمومی دارد؟ خلاقیت چه ارزشی در روابط عمومی دارد؟
در هسته اصلی آن، خلاقیت فرآیند آگاهانه حل مساله است. این حال مساله از دوران غارنشینی در عصر پارینه سنگی تا بحثهای تکنولوژیکی امروز شرکت اپل وجود داشته است. با توجه به فضا، خلاقیت چیزی است که اکثر موجودات از آن بهره مند هستند. این شامل پرندگان و زنبورهای عسل نیز می شود.
دوشنبه، 8 آبان 1396 - 07:54

مسئولیت اجتماعی شرکت مسئولیت اجتماعی شرکت
سالها پیش مفهوم جدیدی ایجاد شد که مربوط به روابط عمومی می شود؛ مسئولیت اجتماعی شرکت. تعریف واحدی ندارد، اما یک تعریف می تواند این باشد که مسئولیت اجتماعی شرکت در این مورد است که چه طور شرکت ها فرآیندهای کسب و کار را مدیریت می کنند تا تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارند.
جمعه، 5 آبان 1396 - 21:58

پنج توصیه مهم برای راه اندازی یک کسب و کار پنج توصیه مهم برای راه اندازی یک کسب و کار
برای حل یک مسئله نیازمند نوآوری و خلاقیت است. زمانی که شما احساس می کنید که در برابر دیوار قرار دارید و تقریبا هیچ کاری از دست شما بر نمی آید نوآوری و خلاقیت می تواند به کمک شما بیاید و در رونق بخشیدن به کسب و کار شما مفید باشد.
دوشنبه، 1 آبان 1396 - 07:37

ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه ده گام به سوی روابط عمومی فروش خلاقانه
اولین پیش نویس هر سندی، هرگز بهترین پیش نویس نیست و این قاعده مطمئنا در مورد برنامه های روابط عمومی فروش هم صادق است. ممکن است شما در اولین پیش نویس برنامه خود به شکلی محتاطانه و مبهم یا کلی با قضیه برخورد کرده باشید. ولی حالا برگردید و روی این پیشنهادها دقیق شوید.
سه شنبه، 4 مهر 1396 - 08:25

ایجاد استراتژی روابط عمومی در هفت روز ایجاد استراتژی روابط عمومی در هفت روز
در پایان به یاد داشته باشید همه چیز در تبلیغات، پول نیست. باید برای شناساندن کسب و کار خود به رسانه‌ها و مردم وقت و انرژی بگذارید.
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 08:24

نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور
تربیت مدیر و جانشین پروری و آموزش مدیران تا به امروز روی خوشی به خود ندیده و از این جهت است که ما دائما شاهد مدیران تکراری و گردشی در مناصب مختلف بوده و هستیم.
شنبه، 1 مهر 1396 - 12:47

سواد رسانه ای مدیران سواد رسانه ای مدیران
سواد رسانه ای از اصلی ترین بسترهای مدیریتی است که متاسفانه برخی مدیران با تعصبی خاص و بی دلیل از آن دوری میکنند و همچنان بدون تحلیل های مستند و واقعی تمامی نقدها را بی پاسخ گذاشته و در مقابل افکار عمومی حرفی برای گفتن ندارند.
سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 11:05

فرازی که افراد هوشمند هرگز آنها را به کار نمی برند
همه ما گاهی حرف هایی زده ایم، که درک دیگران از آنها بسیار با آنچه که ما فکر می کردیم از گفته هایمان برداشت خواهند کرد، تفاوت داشته است.
یکشنبه، 19 شهریور 1396 - 10:47

چهار راه برای افزایش سهم صدا چهار راه برای افزایش سهم صدا
مفهوم “گوش دادن به گفت‌وگوها” هسته‌ی اصلی اکثر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی است. درصدی از همه‌ی گفتگوها و محتوای آنلاین در مورد شرکت شما در مقایسه با رقبای‌تان، سهم صدا نامیده می‌شود. در این‌جا چهار کلید برای افزایش سهم صدای شما وجود دارد.
سه شنبه، 14 شهریور 1396 - 08:21

چهار نکته برای شبکه‌سازی قدرتمند چهار نکته برای شبکه‌سازی قدرتمند
شبکه‌سازی یک مهارت حیاتی است، بنابراین ما باید برای بهبود آن تلاش کنیم. خوشبختانه شبکه‌سازی مهارتی است که با کمی تلاش می‌توان آن را توسعه داد. اگر شما یک فرد درونگرا هستید، نگران نباشید فقط از راهنمایی‌های زیر برای داشتن تعاملات خوب استفاده کنید.
یکشنبه، 12 شهریور 1396 - 08:14

ترویج کسب‌وکار از طریق رویداد ترویج کسب‌وکار از طریق رویداد
از طریق برگزاری رویدادی که به‌خوبی به‌صورت بومی تبلیغ و ترویج‌شده است، انرژی مضاعفی به کسب‌وکار خود بدهید. به عبارتی استفاده از رویداد برای ترویج کسب‌وکار بهترین کاری است که می‌توانید برای کسب‌وکار خودتان بکنید و از این طریق آن را زنده کنید.
جمعه، 10 شهریور 1396 - 08:05

رهبر رسانه‌ها در کسب‌وکار خود شوید رهبر رسانه‌ها در کسب‌وکار خود شوید
روابط عمومی به‌ عنوان یکی کانال ارتباطی مقرون ‌به ‌صرفه اغلب برای رسیدن به این هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد که البته خود دارای تکنیک‌ها اصول خاصی هست.
چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 08:57

نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است
وقتی پای موفقیت به میان می آید، همه فکر می کنند بی تردید اشخاص باهوش در این زمینه پیشگامند. اما نتایج آخرین پژوهش کرول دوئک روانشناس دانشگاه استنفورد که تمام دوران زندگی شغلی خود را به کند و کاو در مورد دیدگاه و عملکرد مردم گذرانده، نشان می دهد دیدگاه و روش، و نه هوش انسان، سنجه بهتری برای موفقیت است.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 13:39

خدمات مشتری یا تجربه مشتری؟ خدمات مشتری یا تجربه مشتری؟
همه ما قبلاً به‌نوعی چنین تجربه‌ای را داشته‌ایم – وارد یک فروشگاه می‌شوید، مثلاً به اتاق پرو می‌روید یا بخش صندوق و … و با یک متصدی روبرو می‌شوید درواقع اصلاً در آنجا حضور ندارد و جای دیگری است.
یکشنبه، 29 مرداد 1396 - 09:01

اعتماد مشتری اعتماد مشتری
آیا مشتریان به‌راحتی چیزی را فراموش می‌کنند؟ عموماً زمانی که خلف وعده یا تجاوزی در حق‌وحقوق آن‌ها صورت می‌گیرد، به‌سختی جبران شده و از ذهن آن‌ها زدوده می‌شود.
شنبه، 28 مرداد 1396 - 09:59

وفاداری مشتری وفاداری مشتری
اغلب مدیران کسب‌وکارها به‌خوبی می‌دانند که 80% از سود آن‌ها از 20% مشتریان آن‌ها حاصل می‌شود، یعنی به عبارتی ارزش اصل پارتو را در فرایند بازاریابی و فروش خودشان به‌خوبی می‌دانند.
جمعه، 27 مرداد 1396 - 09:56

پنج استراتژی حفظ مشتری برای رشد کسب‌وکار پنج استراتژی حفظ مشتری برای رشد کسب‌وکار
به دست آوردن مشتریان و حفظ آن‌ها. یک بخش اساسی از بیانیه شما باید حفظ مشتریان‌تان باشد. اگر استراتژی‌هایی برای حفظ مشتری نداشته باشید باید به ازای هر مشتری که از دست ‌می‌دهید مشتری جدیدی به دست آورید و در این‌صورت بسیاری از تلاش‌های شما هدر رفته و کسب‌وکار شما رشد نخواهد کرد.
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 09:51

روابط در روابط عمومی روابط در روابط عمومی
اگر هدف روابط انسانی را کسب رضایت مندی افراد و بطور اخص‌ برقراری رابطه در روابط عمومی بدانیم، بطور قطع و یقین بیشتر به این موضوع حساس پی می بریم که، نحوه روابط در روابط عمومی به عنوان یک شاخص زیربنایی باید همیشه و در همه حال مورد ملاحظه قرار گیرد.
سه شنبه، 24 مرداد 1396 - 11:45

رهبری موثر رهبری موثر
برای اینکه رهبری موثر برای کسب و کار خود باشید قبل از هر کاری لازم است که این تفکر که رهبری ذاتی است را از ذهنمان پاک کنیم. همه مابالقوه می توانیم رهبری کنیم.
سه شنبه، 24 مرداد 1396 - 10:46

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد