درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 10:11   

زادروز نیویورک تایمز

  زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب یک

جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات

  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


ادامه ادامه مطلب دو

چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد

  چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?
  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین
  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن
  لیبرا، واحد پولی فیس‌بوک
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم
  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان
  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات
  چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد
  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی
  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مدیریت روابط عمومی  

 مشخصات آدم‌های خیلی حساس مشخصات آدم‌های خیلی حساس
شاید یک آدم خیلی حساس همه این واکنش ها را نداشته باشد ولی به طرز آشکاری نشان می دهند که از امنیت عاطفی برخوردار نیستند و تعادل روحی شان به سرعت به هم می خورد. افراد حساس بهتر است به این واقعیت میدان دهند که هر اتفاق یا رفتار یا محیطی که در آن قرار می گیرند جنبه های مثبت هم طبیعتا دارند.
دوشنبه، 18 شهریور 1398 - 14:12

هشت مرحله تحول روحی انسان هشت مرحله تحول روحی انسان
بزرگترین سئوالی که هر فرد از دید اریکسون، در این مرحله روبرو می شود این است که آیا زندگی معناداری داشته ام؟ آیا وقتی به عقب برمی گردم احساس سرزنش، گناه و شرم از کارهایی که صورت گرفت خواهم داشت؟
دوشنبه، 18 شهریور 1398 - 14:05

بدبینی یک نوع خردمندی است بدبینی یک نوع خردمندی است
مقدار قدرتی که برای ایجاد زندگی بهتر داریم و بهتر نشدن زندگی، یک تناقض جدید نیست. ما انسانها به دلایل زیاد از جمله داشتن ضعف های انسانی نظیر حرص، ترس، حسادت و غرور، تاکنون نتوانستیم یک سیستم خوب برای جامعه ایجاد کنیم...
دوشنبه، 18 شهریور 1398 - 13:47

انگیزه، نوشداروی ترالی احیای منابع انسانی انگیزه، نوشداروی ترالی احیای منابع انسانی
انگیزه هر چه که باشد قطعاً در یک چیز با ارزش نهفته است؛ در هر فرد می توان با روشی خاص ایجاد انگیزه کرد و گاهی این روش ها هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند. تئوریسین های رفتار سازمانی به این نتیجه رسیده اند که پول به تنهایی عامل ایجاد انگیزه نیست بلکه اگر کارکنان احساس کنند که صاحب نقش هستند و در پیشبرد اهداف سازمانی موثر اند سازمان شما موفق خواهد شد و انگیزه کارکنان حفظ می شود. بنابراین حس کارمند نسبت به شغلش بسیار مهم و عامل ایجاد انگیزه است.
یکشنبه، 10 شهریور 1398 - 07:35

استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان
با این تفسیر فضای فیزیکی که شما و همکارانتان در آن مشغول به کارید تاثیر زیادی بر فرهنگ سازمان، انگیزه و بهره وری کارکنان دارد. اگر سازمان برای ایجاد یک فرهنگ پویا و سرشار از خلاقیت تلاش می کند، ساختمان و محل کار شما نیز باید منعکس کننده ی آن باشد.
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 - 15:00

تشویق خلاقیت تشویق خلاقیت
خلاقیت یک موتور درون سوز یکنواخت نیست فرآیندی است که پدال های گاز و کلاچش در خدمت شماست و می توانید آن را تقویت کرده و سرعت ببخشید.
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 14:38

ندای درون کارکنان تان را گوش دهید ندای درون کارکنان تان را گوش دهید
سطح توقعات کارمندان در گذشته این قدر بالا نبود، یعنی کارمندان خواستار انعطاف پذیری بالا، شفافیت کاری، فرهنگ سازمانی گرم و دوستانه نبودند و اصراری نداشتند که حس کنند نقش مهمی در پیشرفت سازمان ایفا می‌کنند. امروزه اگر کارفرما نتواند به خوبی شنونده ندای درون منابع انسانی باشد دیری نخواهد پایید که خلاقیت و انگیزه یکایک این منابع ارزشمند فروکش کرده و سازمان در سراشیبی تندی قرار خواهد گرفت؛ پس پیش از آنکه دیر شود ضروری است همه ما و به ویژه مدیران مهارت های شنیداری خود را بهبود ببخشند.
پنجشنبه، 24 مرداد 1398 - 23:58

خال های سرطانی حکومت و دمکراسی خال های سرطانی حکومت و دمکراسی
نشست اندیشمندان و استادان علم حکومت «برای بحث درباره عوامل اداری که حکومت و دمکراسی را تضعیف می کند» ۱۲ ماه مه 1964 با صدور قطعنامه ای پایان یافت که «کاتلین نویل» بعداً شرح مذاکرات، متن و تفسیر این قطعنامه را به صورت کتابی قطور در آورده است.
جمعه، 21 اردیبهشت 1397 - 13:59

برنامه ریزی سناریو برنامه ریزی سناریو
کار برنامه ریزی سناریو با این سوال آغاز می شود که موفقیت در آینده چگونه به نظر می رسد، موفقیت چه خواهد بود و روابط عمومی رونق بخش در 2020 چه چیزهایی را شامل می شود؟ چه فاکتورها یا متغیرهایی در موفقیت تاثیر دارند؟
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 08:05

جایگاه نیروی انسانی در روابط عمومی جایگاه نیروی انسانی در روابط عمومی
کارگزاری که مشخصه‌های مطرح شده فوق را داشته باشد، جزء نیروی انسانی توسعه یافته تلقی می‌شود و در یک روابط عمومی دو که با رسانه‌های اجتماعی پیوند خورده می‌تواند موثر باشد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:19

4 ویژگی رهبران موفق عصر جدید 4 ویژگی رهبران موفق عصر جدید
رهبران در زمان امتیازدهی سالانه کارشان از تاثیرات ‏اجتماعی به عنوان مهم¬ترین عامل نام برده¬اند. از دید آنان ‏این عامل حتی پیش از عملکرد مالی و یا رضایت کارمندان و ‏مشتریان قرار دارد.
پنجشنبه، 15 فروردین 1398 - 01:53

توسعه انسانی و سازمان خلاق توسعه انسانی و سازمان خلاق
یک سازمان خلاق که خلاقیت و نوآوری را به عنوان یکی از اهداف مهم خود ترسیم می ‏کند، در حقیقت در حوزه توسعه انسانی گام بر می ‏دارد. در این زمینه باید گفت که سازمان خلاق، سازمانی است که بتواند ایده ‏های جدید را خلق کند و توانایی به کارگیری مناسب آنها را داشته باشد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:06

لنگر انداختن لنگر انداختن
لنگر انداختن نوعی سوگیری شناختی است که طی آن ذهن در فرایند تصمیم‌گیری به نخستین اطلاعاتی که به دست می‌آورد تکیه می‌کند. ذهن روی اطلاعات اولیه یا قسمتی از آن گیر می‌افتد و زحمت جستجوی بیشتر را به خود نمی‌دهد.
پنجشنبه، 8 فروردین 1398 - 14:02

اثر شترمرغ اثر شترمرغ
اثر شتر مرغ (Ostrich Effect) نوعی سوگیری شناختی است که ذهن مایل است از برخی مسائل دائماً چشم‌پوشی کند و اصطلاحا خودش را قایم کند. در این گونه مواقع فرد ترجیح می‌دهد سرش را مثل کبک زیر برف پنهان کند.
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 - 09:45

اعتماد به نفس کاذب اعتماد به نفس کاذب
اعتماد به نفس کاذب (Overconfidence effect) نوعی سوگیری شناختی است که اطمینان فرد به داوری‌هایش فراتر از دقت عینی آن داوری‌ها است.
سه شنبه، 6 فروردین 1398 - 13:42

 نوآوری‌گرایی نوآوری‌گرایی
نوآوری‌گرایی (Pro-innovation bias) نوعی سوگیری شناختی است که فرد برای فواید یک محصول جدید بیش از اندازه ارزش قائل می‌شود در حالی که به محدویت‌های همان محصول اهمیتی نمی‌دهد. از این منظر فرد می‌پندارد کل جامعه باید نوآوری را بدون هیچ تغییری بپذیرد.
دوشنبه، 5 فروردین 1398 - 09:31

منفی‌نگری منفی‌نگری
نفی‌نگری (Negativity bias or effect) نوعی سوگیری شناختی است که ذهن وزن بیشتری برای اخبار و اطلاعات منفی قائل می‌شود حتی اگر نسبت اطلاعات منفی و مثبت یکسان باشد.
یکشنبه، 4 فروردین 1398 - 13:09

 به زودی، شاید یک ربات مسئولیت مصاحبه‌های شغلی را بر عهده بگیرد به زودی، شاید یک ربات مسئولیت مصاحبه‌های شغلی را بر عهده بگیرد
شاید در آینده، مردم ناگزیر شوند در مصاحبه‌های شغلی، یک ربات را تحت تأثیر قرار دهند.
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 02:34

فرایند روابط عمومی فرایند روابط عمومی
روابط عمومی تنظیم کننده مدیریت ارتباط بین سازمان و کارکنان خواهد بود و به نوعی وظیفه خطیر اطلاع رسانی و سخنگویی و اعلام مواضع آن سازمان را در سطح جامعه و افکار عمومی برعهده خواهد داشت. اگر مدیران می خواهند هنر مردم داری را تحقق بخشند، لازمه آن به کارگیری مدیران روابط عمومی کاردان، متخصص، با اخلاق و هنرمند در برقراری ارتباط با مخاطبان است.
دوشنبه، 6 اسفند 1397 - 21:09

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیستم فوریه 1932 «تاراپور J. Tarapore» در شهر بمبئی هند «آیین مدیریت و نامه نگاری دولتی ایران» در دوران ساسانیان را از روی یک نسخه اصل دوباره نویسی کرد و منتشر ساخت.
شنبه، 2 اسفند 1393 - 11:20

چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟ چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟
نادیده گرفتن تکنیک های تفکر خلاق و اهمیت آن، شایع ترین مانع تفکر خلاق است. برخی از افراد در برابر جلسات تفکر خلاق، که ممکن است تعصب داشته باشند تحت تأثیر تجربیات بد قرار می گیرند.
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 - 08:01

مدیریت مسایل مدیریت مسایل
مدیریت مسایل نوعی ترکیب از نظارت بر روند و تحلیل بازیگر است. وظیفه مدیر مسایل، ثبت و سر و کار داشتن با سؤالات مربوط به افکارعمومی، روندهای اجتماعی، فناوری جدید و غیره است، که می توانند تاثیری بر سازمان مورد نظر داشته باشند.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 22:23

میکرو مدیریت میکرو مدیریت
مدیریت ذره‌نگر، نوعی ضعف مدیریتی است که مبین کنترل بیش از اندازه و غیر ضروری کارکنان و توجه وسواسی مدیر به جزییات کاری است و مدیران ذره نگر به دلیل غرق شدن در مسایل جزیی و پیش پا افتاده، توانایی تحلیل کل سیستم و توجه به بهره‌وری کلی را ندارند.
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 - 08:15

مدیریت مدیریت
مدیریت عبارت است از فراگرد به‌کارگیری کارا و اثربخش منابع مادی و انسانی تحت نظام ارزشی پذیرفته شده آن جامعه با عنایت به اصولی چون برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل و نظارت بر اساس هدف‌های از پیش تعیین شده است.
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 - 02:12

تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی
تقویم اجرایی، نقشه راه و برنامه عملیاتی یک ساله روابط عمومی است که کلیه برنامه‌ها و اقدامات گروه‌های مختلف از ابتدا تا انتهای سال در آن مشخص شده و اجرای آن از سوی تمامی همکاران روابط عمومی الزامی است.
یکشنبه، 21 بهمن 1397 - 21:34

نشانه های شکست یک کسب و کار کوچک نشانه های شکست یک کسب و کار کوچک
نشانه های شکست اغلب پیش از وارد شدن یک کسب و کار کوچک به دوره بحران خودش را نشان می دهد و فرصتی را در اختیار مدیر مالک و تیم وی قرار می دهد تا راهکاری برای بهبود وضعیت پیش از شکست کامل – و مجبور شدن به تعطیل کردن آن – بیاندیشند.
شنبه، 20 بهمن 1397 - 13:20

چگونه یک استراتژی موفق روابط عمومی بسازیم؟ چگونه یک استراتژی موفق روابط عمومی بسازیم؟
استراتژی یک کلمه است که توسط متخصصان روابط عمومی و بازاریابی زیاد استفاده می شود، و معنای آن معمولا در کسب و کار ما خلاصه می شود. این به معنی طرح یا نقشه راه برای چگونگی دستیابی به اهداف روابط عمومی یا ارتباطات است.
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 - 10:33

اول برنامه ریزی بعد اقدام اول برنامه ریزی بعد اقدام
یادگرفتن برنامه ریزی ضروری است. اگر نتوانیم برنامه ریزی کنیم قادر نخواهیم بود از وقت و امکانات خود به خوبی استفاده کنیم. بدون برنامه ریزی دوباره کارهای زیادی پیش می آید و ممکن است به علت عدم تدارک وسایل لازم، انرژی زیادی صرف شود. برای مثال آیا تهیه کبریت کار سختی است؟ مسلما نه.
دوشنبه، 15 بهمن 1397 - 08:11

به جای کلمه "من" از کلمه "ما" استفاده کنید به جای کلمه "من" از کلمه "ما" استفاده کنید
فردی عمل کردن در یک کار گروهی، فرساینده و بی نتیجه است. یک مدیریت قوی توان توزیع قدرت و واگذاری امور به دیگران را دارد.
پنجشنبه، 11 بهمن 1397 - 08:26

منتقدان استفاده از برنامه ریزی مبتنی بر سناریو توسط شرکت شل منتقدان استفاده از برنامه ریزی مبتنی بر سناریو توسط شرکت شل
یکی از کارمندان داخلی شل در این رابطه گفته است، «تیم سناریو بسیار درخشان و سطح کاری آنها به لحاظ فکری بسیار بالا بود. با این حال، نه سناریوهای گروهی سطح بالا و نه سناریوهای کشوری که توسط شرکتهای فعال ایجاد شده بودند در تصمیمات کلیدی شرکت، تفاوت آن چنانی ایجاد نکردند.»
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 22:26

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد


  آیین معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد برگزار شد


  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد


  برگزاری جلسه دورنگاه مرکز ارتباطات شهرداری تهران در عمارت عین الدوله


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران