درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 15 تیر 1399 - 05:09   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور مدیران روابط‌عمومی حرم کریمه اهل بیت(س) در دفتر تسنیم قم از قاب دوربین
  فعالیت خوب رسانه‌ها سبب پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز می‌شود
  امضای تفاهم نامۀ احداث شاخص ترین خط ریلی کشور با حضور مدیر عامل فولاد مبارکه
  مهندس عظیمیان: فولاد مبارکه به اقتدار اقتصاد ملی می اندیشد
  نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در بازدید از فولاد مبارکه: توسعه های فولاد مبارکه پویایی صنعت و اشتغالزایی برای جوانان به همراه دارد
  معاون بهره برداری فولاد مبارکه تشریح کرد؛ نقش و اهمیت احداث خط نورد گرم شمارۀ 2
  با حمایت فولاد مبارکه و در مجتمع فولاد سبا به دست آمد؛ ایران به جمع سازندگان رباتهای مکندۀ کاتالیست پیوست
  ثبت بهترین عملکرد بازده کیفی و بازده عمودی در فولاد مبارکه
  در خرداد ماه سال جاری صورت گرفت؛ تولید محصولات منطبق با سفارش در فولادسازی و ریخته گری فولاد مبارکه از 98.3 درصد گذشت
  تأکید رئیس ادارۀ اداره صنعت، معدن و تجارت لنجان بر حمایت از صنعت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  جهان روابط عمومی  

تمرکز بیشتر بر ارتباطات بصری تمرکز بیشتر بر ارتباطات بصری
یک فرد معمولی در هر ماه 32 فیلم تماشا می کند و هنگامی که کسی یک ویدئو را تماشا می کند، درک خود را 74 درصد افزایش می دهد. این ها بعضی از دلایل استفاده بیشتر از ویدیو و سایر ابزارهای بصری - مانند اینفوگرافی - در رویدادهای روابط عمومی و تبلیغاتی هستند.
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1397 - 09:16

نتایج یک تحقیق/ روابط‌عمومی دشوار‌تر می شود نتایج یک تحقیق/ روابط‌عمومی دشوار‌تر می شود
75 درصد متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات می‌گویند روابط با رسانه‌ها در حال دشوار‌تر شدن است.
یکشنبه، 8 تیر 1399 - 10:16

نتایج یک مطالعه پژوهشی/ کندو‌کاوی در این باره که چرا تعداد آمریکایان آفریقایی‌تبار در حرفه روابط‌عمومی اندک است نتایج یک مطالعه پژوهشی/ کندو‌کاوی در این باره که چرا تعداد آمریکایان آفریقایی‌تبار در حرفه روابط‌عمومی اندک است
چاک ولینگتون در این مطالعه پژوهشی، ضمن بررسی تجربیات مردان آفریقایی‌تبار در عرصه روابط‌عمومی و این که آیا این حرفه- به این دلیل که درک قوی‌تری از این گروه جمعیتی ندارد- در شرایط «زیان رقابتی» است یا خیر، کوشیده است دلیل اندک بودن تعداد مردان آفریقایی‌تبار شاغل در این صنعت را بیابد.
پنجشنبه، 5 تیر 1399 - 15:33

4 نکته برای برنامه ریزی روابط عمومی 4 نکته برای برنامه ریزی روابط عمومی
می دانیم که همه چیز در سال جدید و حتی سال های آینده متفاوت خواهد بود. در حال حاضر می دانیم که بودجه محدودتر خواهد شد و کسانی از ما که به دولت و مردم خدمات و راه حل ها را ارایه می کنند باید بر ارزش هایی که می توان ارایه دهیم و مشکلاتی که می توان حل کرد تمرکز بیشتری داشته باشند تا در این فضای جدید کووید19 و چشم انداز جدید مشتریان را برای حرکت به جلو کمک کنند.
شنبه، 23 دی 1391 - 14:27

 حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد
حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد. بیشتر روشها هنوز شامل تحقیقات نمی شوند و بیشتر تحقیقات انجام شده در عرصه روابط عمومی، تنها تأثیرات کوتاه مدت برنامه های ارتباطی بازاریابی را مورد ارزیابی قرار می دهند.
جمعه، 16 خرداد 1399 - 08:17

الهام بصری شما چگونه است؟ مصرف کنندگان به احتمال زیاد کالاهایی را که از لحاظ بصری قابل جستجو باشد بیشتر خریداری می کنند الهام بصری شما چگونه است؟ مصرف کنندگان به احتمال زیاد کالاهایی را که از لحاظ بصری قابل جستجو باشد بیشتر خریداری می کنند
سومین گزارش سالانه این شرکت با مطالعه اولویت های خرید مصرف کننده، نشان داد که 54 درصد از پاسخ دهندگان در ایالات متحده و 43 درصد در انگلستان از اینکه جستجوی بصری بخشی از سفر خرید آنهاست، هیجان زده هستند.
جمعه، 24 بهمن 1399 - 01:00

پی‌آر تک، گزارش آینده‎ فناوری در حوزه‌ ارتباطات، 2019 | مرکز روابط عمومی دانشگاه آننبرگ پی‌آر تک، گزارش آینده‎ فناوری در حوزه‌ ارتباطات، 2019 | مرکز روابط عمومی دانشگاه آننبرگ
دنیا در حال جایگزینی یا تکمیل سریع‌السیر فرم ‎های سنتی ارتباطات با گونه ‎های جدیدی است که مبتنی بر فناوری‎ های نوین هستند. اگرچه هیچ‌کس تردیدی در اهمیت نقش فناوری‎ های جدید در دنیای معاصر ندارد، اما پیش‌بینی سرعت دقیق رشد پیشرفت ‎های فناوری، کار بسیار دشواری خواهد بود.
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 - 10:02

 گزارش مارکت جهانی تبلیغات، روابط عمومی و خدمات مرتبط (سال 2020 تا 2030)- تاثیر کووید-19 و بهبود از آن گزارش مارکت جهانی تبلیغات، روابط عمومی و خدمات مرتبط (سال 2020 تا 2030)- تاثیر کووید-19 و بهبود از آن
انتظار می رود بازار جهانی تبلیغات، روابط عمومی و خدمات مرتبط با آن از 759.7 میلیارد دلار در سال 2019 به 754.4 میلیارد دلار در سال 2020 با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) -0.8٪ کاهش یابد.
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 - 16:27

مشاغل تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی در فهرست فرصت‌های شغلی کبک نیست مشاغل تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی در فهرست فرصت‌های شغلی کبک نیست
۲۴ فوریه امسال دولت کبک فهرستی از فرصت‌های شغلی کبک را منتشر کرد. به گزارش شارا به نقل از اداره مهاجرت کانادا، وزارت مهاجرت کبک فهرستی از مشاغل را بطور سالانه برای کارفرمایانی که دنبال کارگران خارجی هستند آماده می کند.
جمعه، 9 اسفند 1398 - 21:10

نظرسنجی/ کلیدهای وفاداری؛ ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان نظرسنجی/ کلیدهای وفاداری؛ ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان
ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان، کلیدهای به دست آوردن وفاداری، به خصوص در بین نسل هزاره هستند. به گزارش شارا، اخیرا مصرف کنندگان از برندهایی که حمایت می کنند خواسته اند که در مسائل اجتماعی و فرهنگی جبهه گیری کنند.
جمعه، 9 اسفند 1398 - 19:55

14 بازیکن برتر تولید محتوا در یوتیوب و اینستاگرام معرفی شدند 14 بازیکن برتر تولید محتوا در یوتیوب و اینستاگرام معرفی شدند
با ظهور تثیرگذاران یوتیوب و اینستاگرام، شرکت های برتر روابط‌عمومی، دپارتمان های دیجیتالی تشکیل داده اند و با تولیدکنندگان برتر مانند دیوید دوبریک و اما شمبرلین کار می کنند.
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 - 17:58

3 تغییر اثرگذار در روابط عمومی 2020 3 تغییر اثرگذار در روابط عمومی 2020
روابط‌عمومی در وضعیت دائمی تکامل قرار دارد و ابزارها و تکنولوژی هایی در اختیار دارد که موسسه شما اکنون می تواند از آنها استفاده کند. در این محیط به سرعت در حال تغییر، مهم است که بودجه روابط عمومی برای دستیابی به حداکثر تاثیر از تلاش ها تضمین شود.
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 - 14:37

گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/  مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
دولت کمتر از نهاد دیگر منصف به نظر می رسد. 57 درصد عموم می گویند که دولت در خدمت تعداد انگشت شماری از افراد است در حالیکه 30 درصد باور دارند دولت منافع همه را در نظر دارد.
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 10:01

علاوه بر ویروس کرونا، اطلاعات غلط و تنفر، کاربران رسانه های اجتماعی را مبتلا می کنند علاوه بر ویروس کرونا، اطلاعات غلط و تنفر، کاربران رسانه های اجتماعی را مبتلا می کنند
رسانه اجتماعی مکانی تاریک و خطرناک است. جایی که به پست هایی با عناوین جذاب که غیر قابل اعتمادند و روی آن ها کلیک می شود پاداش می دهد. جایی که صدای شور و فریاد بلندتر از عقل است و در آن نژادپرستی و زنوفوبیا عادی شده است. این جانور بی بند و باری است که بسیاری منابع زمانی و مالی می خواهد که بشود با آن کلنجار رفت.
دوشنبه، 14 بهمن 1398 - 15:27

لاتینکس: انجمنی ضروری برای صنعت روابط عمومی لاتینکس: انجمنی ضروری برای صنعت روابط عمومی
جمعیت شناسی ایالات متحده آمریکا مدام در حال نوسان است و در روابط‌عمومی رویکرد تئوری سیستم های باز تصدیق می کند سازمان ها برای خدمت رسانی به عموم مخاطبان خود باید به آن ها گوش دهند.
شنبه، 12 بهمن 1398 - 18:50

خود را برای برکزیت آماده کنید/ تاثیر آن بر روابط عمومی و ارتباطات خود را برای برکزیت آماده کنید/ تاثیر آن بر روابط عمومی و ارتباطات
برنامه ارتباطاتی خلق کنید که سهامداران اروپا را مطمئن کند- به خصوص مشتریان و تهیه کنندگان را مطمئن کنیدکه قصد ادامه ارتباط و تجارت با آن ها دارید. سهامداران نقاط دیگر دنیا هم به اطمینان بخشی نیاز دارند.
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 - 15:45

به یاد هارولد بورسون به یاد هارولد بورسون
هارولد اهمیت جنبه های اجتماعی حرفه خود را به من آموخت. بسیاری از داستان هایی که پس از درگذشت او بازگو می شود مربوط به چگونگی الهام گرفتن مردم از هارولد در یک ناهار، شام یا حتی یک جمع اجتماعی در خانه او می شود. فواید ارتباط متقابل خارج از محل کار یکی از دو مهمترین درسی بود که من از او گرفتم. مورد دیگر زمانی بود که او به من اهمیت ایجاد فرصت برای دیگران را آموخت، خصوصاً آنهایی که در مراحل ابتدایی کار خود را نشان می دهند.
یکشنبه، 29 دی 1398 - 08:04

هارولد بورسون از منظر تصویر هارولد بورسون از منظر تصویر
بورسون یکی از بومیان ممفیس، یک دانش آموز استثنایی بود، به حدی که در ۱۵ سالگی وارد Ole miss شد. وقتی ۱۹ ساله بود به عنوان مهندس جنگ در ارتش ایالات متحده خدمت کرد و در سال ۱۹۴۵، به عنوان خبرنگار در شبکه نیروهای نظامی آمریکایی کار می کرد و پس از جنگ جهانی دوم نیز به پوشش محاکمات نورنبرگ مأمور شد.
پنجشنبه، 26 دی 1398 - 13:30

تأثیرگذارترین چهره روابط عمومی قرن درگذشت تأثیرگذارترین چهره روابط عمومی قرن درگذشت
بورسون زمانی که توسط PRWeek به عنوان "تأثیرگذارترین چهره روابط عمومی قرن" برگزیده شد، بیش از 60 سال عضو PRSA بود. او Burson-Marsteller را در سال 1953 با بیل مارستلر آغاز کرد. تحت رهبری آنها، این آژانس به یک کمپانی جهانی با 2.500 کارمند در 50 دفتر تبدیل شد.
پنجشنبه، 26 دی 1398 - 13:20

برندهای برتر حوزه روابط عمومی در سال 2019 برندهای برتر حوزه روابط عمومی در سال 2019
سال 2019 در واپسین روزهای خود است. یکی از ترندهای داغ در این زمینه تلاش برای بررسی آخرین وضعیت حوزه های مختلف کسب و کار است. در این مقاله برخی از برترین شرکت های فعال در حوزه روابط عمومی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
شنبه، 7 دی 1398 - 12:22

گزارش جهانی Global Comms گزارش جهانی Global Comms
گزارش امسال Global Comms با همکاری PRWeek (پی آر ویک به عنوان یکی پیشروترین ناشران روابط عمومی در جهان در ماه مه 2014 تاسیس شد) برای سومین سال متوالی منتشر شد. بیش از 500 متخصص روابط عمومی و بازاریابی در هفت کشور را مورد بررسی قرار داد تا از تغییرات و پیشرفت های اخیر در این صنعت پرده بردارد.
جمعه، 8 آذر 1398 - 15:24

نظرسنجی جدید در باره توییت ها و نگرش های ترامپ نسبت به تجارت نظرسنجی جدید در باره توییت ها و نگرش های ترامپ نسبت به تجارت
به نظر می رسد که توییت های رئیس جمهور ترامپ به اندازه آنچه روزنامه نگاران و کاخ سفید تصور می کنند، خوانده نمی شوند. تنها ۱۵ درصد از مردم توییت های او را خیلی وقت ها به طور مستقیم یا بر طبق گزارش رسانه ها می خوانند. شصت و سه درصد گزارش می دهند که به ندرت یا هرگز به توییت های او توجه نمی کنند.
شنبه، 24 اسفند 1398 - 14:33

هفت گام برای ایجاد نوآوری هفت گام برای ایجاد نوآوری
بیشتر افراد تمایل دارند خلاق باشند، اما در شرکت‌های بزرگ چنین افرادی اغلب به دلیل وجود قوانین، آیین‌نامه‌ها و همچنین ترس از شکست، در رسیدن به این هدف ناکام ‌می‌مانند.
سه شنبه، 27 فروردین 1392 - 05:27

 پدر روابط عمومی دانش خود را با دانشجویان دانشگاه UM به اشتراک گذاشت پدر روابط عمومی دانش خود را با دانشجویان دانشگاه UM به اشتراک گذاشت
بورسون گفت: "روابط عمومی می تواند سه کار را انجام دهد که با عقاید سر و کار دارد." وی گفت: "شما می توانید عقیده ای را ایجاد کنید که اکنون وجود ندارد. همچنین می توانید از روابط عمومی برای تغییر عقیده استفاده کنید. سومین کاری که می تواند انجام دهد تقویت یک عقیده است.
یکشنبه، 22 دی 1398 - 03:02

نتایج یک تحقیق/ بازار جهانی روابط عمومی با ۵ درصد رشد روبرو شده است نتایج یک تحقیق/ بازار جهانی روابط عمومی با ۵ درصد رشد روبرو شده است
صنعت روابط عمومی در پاسخ به فناوری جدید، گسترش کانالهای جدید ارتباطی و استفاده بیشتر از تجزیه و تحلیل داده ها با باقی ماندن دیجیتال به عنوان اصلی ترین عامل رشد صنعت روابط عمومی، تغییراتی را تجربه کرده است. با این حال، شرکت های روابط عمومی با کمبود منابع برای تأمین نیازهای رو به رشد استعدادهای متنوع در رسانه ها، با یک بحران استعدادی روبروست.
پنجشنبه، 25 مهر 1398 - 01:15

موسسه رسمی روابط عمومی موسسه رسمی روابط عمومی
موسسه رسمی روابط عمومی (CIPR) که در سال ۱۹۴۸ تأسیس شده است، یک مؤسسه حرفه ای رسمی سلطنتی برای متخصصان روابط عمومی در انگلستان و خارج از آن است.
شنبه، 10 اسفند 1398 - 22:07

بیانیه کامل ایپرا: تعریف جدیدی از روابط عمومی بیانیه کامل ایپرا: تعریف جدیدی از روابط عمومی
در چند دهه گذشته ایپرا تشخیص داده است که ما در دنیایی پویا زندگی می کنیم. متخصصان و دانشگاهیان دهه هاست که روابط عمومی را تعریف می کنند. سمینارها به آن اختصاص داده شده است. ایپرا همانطور که امروز می بینیم تعریف ما را ارایه می دهد. همه از این بازخورد استقبال می کنند و اگر ایپرا بر اساس چنین بازخوردهایی تغییراتی را در این تعریف ایجاد کند، به این دلیل است که ما به برقراری ارتباط و ایجاد روابط معتقد هستیم.
شنبه، 20 مهر 1398 - 08:15

انجمن بین المللی روابط عمومی، تعریف جدیدی از روابط عمومی ارائه کرده است انجمن بین المللی روابط عمومی، تعریف جدیدی از روابط عمومی ارائه کرده است
پس از ماه ها بحث و بررسی، انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، تعریف جدیدی از روابط عمومی را ارائه کرده است.
پنجشنبه، 18 مهر 1398 - 16:42

در روابط عمومی چه میزان حقوق دریافت می کنید؟ در روابط عمومی چه میزان حقوق دریافت می کنید؟
در سال گذشته مقدار حقوق ها کاهش یافته است، اما روابط عمومی همچنان شغل پر درآمدی است. شغل روابط عمومی با حقوق بالا و فرصت های پیشرفت بسیار می تواند برای افراد بلند پرواز بسیار خوب باشد.
چهارشنبه، 17 مهر 1398 - 11:02

انجمن روابط عمومی خاورمیانه انجمن روابط عمومی خاورمیانه
MEPRA صدای حرفه روابط عمومی در خاورمیانه است. این یک انجمن متعهد به تنظیم استانداردهای تعالی در صنعت ارتباطات است. این انجمن، تشکلی است که افراد حرفه ای می توانند بینش صنعت، ارتباط شبکه با همسالان و مهارت های حرفه ای خود را کسب کنند.
شنبه، 10 اسفند 1398 - 22:09

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟


  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند


  پنجمین گردهمایی روابط عمومی های هیئت های بدنسازی و پرورش اندام استان ها در اصفهان برگزار شد


  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان: روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است


  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی


  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد


  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند


  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا