درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 دی 1396 - 12:25   

در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند

  در یک سال 18 خبرنگار توسط داعش در افغانستان کشته شدند


ادامه ادامه مطلب یک

سانچی و...

  سانچی و...


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد

  گوگل به تبعیض بر علیه مردان محافظه کار سفیدپوست متهم شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد
  انتصاب رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران: روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
  سانچی و...
  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)
  تبادل 36 هزار پیام سوئیفتی توسط بانک ملی ایران در نه ماه امسال
  تصمیم گیری دسته جمعی
  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گردهمایی های روابط عمومی  

گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه
نخستین نشست شورای هماهنگی روسا و نمایندگان حوزه‌های اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مرکز، استان‌ها و واحدهای تابعه به همت مرکز اطلاع‌رسانی، ‌روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور روز یکشنبه ۲۴ دی ماه در محل این سازمان برگزار شد.
دوشنبه، 25 دی 1396 - 22:03

تصمیم گیری دسته جمعی تصمیم گیری دسته جمعی
تصمیم گیری دسته جمعی در روابط عمومی به طور مثال، به این معنی است که با یکدیگر در فرآیند تصمیم گیری گروهی کار می کنند. بافت های مشترک برای تصمیم گیری دسته جمعی در روابط عمومی شامل روابط کارمندان و ابزارهای همکاری، از بررسی ها و نشست های عمومی گرفته تا مذاکرات، وساطت ها و کنفرانس های علمی، متفاوت هستند.
دوشنبه، 25 دی 1396 - 10:04

 برگزاری نشست اطلاع‌رسانی صنعت، معدن‌ و‌تجارت کرمان به ‌میزبانی روابط‌ عمومی مجتمع گل‌گهر/ روابط عمومی باید آینه تلاش کارگران باشد برگزاری نشست اطلاع‌رسانی صنعت، معدن‌ و‌تجارت کرمان به ‌میزبانی روابط‌ عمومی مجتمع گل‌گهر/ روابط عمومی باید آینه تلاش کارگران باشد
نشست اطلاع‌رسانی صنعت، معدن‌ و‌تجارت استان کرمان به‌ میزبانی واحد روابط‌عمومی و اموربین‌الملل مجتمع گل‌گهر برگزار شد.
شنبه، 23 دی 1396 - 17:28

فراخوان ارایه موضوعات و محورهای کنفرانس پانزدهم روابط عمومی در سال 1397 فراخوان ارایه موضوعات و محورهای کنفرانس پانزدهم روابط عمومی در سال 1397
تولید علم در حوزه روابط عمومی به کندی انجام می شود و همین امر، ارایه موضوعات جدید و ایجاد تمایز نسبت به کنفرانس های قبلی که تلاش همیشگی دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی است را با مشکل مواجه می سازد.
جمعه، 22 دی 1396 - 20:06

نشست مدیران روابط عمومی های منطقه 3 صنعت نفت در عسلویه برگزار شد نشست مدیران روابط عمومی های منطقه 3 صنعت نفت در عسلویه برگزار شد
اجلاس مدیران روابط عمومی های منطقه 3 صنعت نفت به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.
پنجشنبه، 14 دی 1396 - 20:46

برگزاری پنجمین جشنواره روابط عمومی های برتر مخابرات ایران برگزاری پنجمین جشنواره روابط عمومی های برتر مخابرات ایران
پنجمین جشنواره روابط عمومی های مخابرات مناطق سراسر کشور با هدف بررسی کارکردهای روابط عمومی ستنی و روابط عمومی مدرن به منظور افزایش حرفه ای گرایی در مجموعه روابط عمومی و معرفی روابط عمومی های برتر، روز پنج شنبه هفتم دی ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.
سه شنبه، 5 دی 1396 - 22:31

جشنواره روابط عمومی های برتر خراسان شمالی برگزار می شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی از برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر این استان خبر داد و گفت: برترین های جشنواره مزبور اردیبهشت ۹۷ معرفی و تجلیل خواهند شد.
دوشنبه، 4 دی 1396 - 22:24

نشست جهانی روابط عمومی مالتا نشست جهانی روابط عمومی مالتا
نشست جهانی روابط عمومی مالتا، یکی از بزرگترین رویدادهای جهانی روابط عمومی و رسانه های اجتماعی، 12 تا 13 آوریل 2018 در هتل بینکیننتنال برگزار می شود.
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 09:08

کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
یکی از مهمترین مسائل موثر در تصمیم گیری مدیران دسترسی سریع و آسان به خبرهای مرتبط با سازمان و یا یک رویداد مربوط به آن است، در حال حاضر به علت کثرت بنگاههای خبری و تنوع اخبار منتشره و همچنین وجود تفسیر و تحلیل های متفاوت در اخبار، اهمیت دریافت و بررسی همزمان اخبار منتشره شده از منابع مختلف را دو چندان می کند.
شنبه، 25 آذر 1396 - 08:55

 گزارش برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران  گزارش برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران
چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران ۱۹ آذر ۹۶ با موضوع "خلاقیت، نوآوری و تمایز" در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
سه شنبه، 21 آذر 1396 - 01:28

 رییس دانشگاه صدا و سیما: مدیریت تصویر یک ملت دیگر منحصر در رسانه‌های ملی نیست رییس دانشگاه صدا و سیما: مدیریت تصویر یک ملت دیگر منحصر در رسانه‌های ملی نیست
غالبا تصور می‌شود مسئولیت «مدیریت تصویر» یک ملت با «رسانه‌های ملی» است اما در عصر شبکه‌های اجتماعی که هر کاربر «مدیریت تصویر» خود در فضای مجازی را برعهده دارد، «مدیریت تصویر» یک ملت هم دیگر منحصر در «رسانه‌های ملی» نیست.
سه شنبه، 21 آذر 1396 - 00:54

بنیانگذار آکادمی طراحی ایران: تفکر طراحی در روابط عمومی یک رویکرد خلاقانه راه حل محور و عملگراست بنیانگذار آکادمی طراحی ایران: تفکر طراحی در روابط عمومی یک رویکرد خلاقانه راه حل محور و عملگراست
تفکر پازلی یا همان تفکر طراحی بر سه پایه اساسی استوار است. موفقیت این روش در سالهای اخیر به عنوان یک روش نوین حل مسئله خلاق، مرهون ترکیب منحصر بفرد این سه پایه مهم است: خلاقیت، انسان مداری، عملگرایی.
سه شنبه، 21 آذر 1396 - 00:38

استاد ارتباطات دانشگاه ناتینگهام ترنت انگلستان: کارشناسی ارتباطات در قلب سیاست های روابط عمومی سازی شده قرار دارد استاد ارتباطات دانشگاه ناتینگهام ترنت انگلستان: کارشناسی ارتباطات در قلب سیاست های روابط عمومی سازی شده قرار دارد
کارشناسی ارتباطات در قلب سیاست های روابط عمومی سازی شده قرار دارد. توانایی برای کارشناسی ارتباطی یک خبر یعنی: توانایی برای دست کاری نه تنها آنچه مقامات رسمی بیان می کنند بلکه همچنین دست کاری آنچه رسانه ها به آن می پردازند.
سه شنبه، 21 آذر 1396 - 00:26

فعالان روابط عمومی برای اثرگذاری بیشتر بر مخاطبان از ارتباطات تصویری بهره بگیرند فعالان روابط عمومی برای اثرگذاری بیشتر بر مخاطبان از ارتباطات تصویری بهره بگیرند
ارتباطات تصویری به فعالان عرصه روابط عمومی کمک می کند که مانند یک نقاش برجسته، مفاهیم مورد نظر را به تصویر بکشند و با بهره مندی از قدرت تصویر و نماد، به اثرگذاریهای بهتری بر ذهن مخاطبان دست یابند.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 23:37

پذیرش و انتشار مقاله محقق بهارستانی در پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی پذیرش و انتشار مقاله محقق بهارستانی در پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی
مقاله محمد جواد محسن زاده با عنوان «نقش فناوری های نوین ارتباطی در خلاقیت روابط عمومی ها» در چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران پذیرش و در نشریه کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 23:21

دکتر مهدی نادری منش: جهان دانش محور نیازمند روابط عمومی خلاق، نوآور و متمایز است دکتر مهدی نادری منش: جهان دانش محور نیازمند روابط عمومی خلاق، نوآور و متمایز است
روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران بازیگر صحنه بیرحمانه شطرنج جهانی می باشد و در این نبرد کیش و مات های جهانی و منطقه ای، "روابط عمومی خلاق، نواور و متمایز" چشم، فکر، گوش، خط شکن و راهنمای ملت بزرگ ایران می باشد.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 22:11

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما: روابط عمومی هوشمند نیازمند مدیر خلاق است معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما: روابط عمومی هوشمند نیازمند مدیر خلاق است
دارابی با بیان اینکه در روابط عمومی خلاق باید با استفاده از رویکرد و مهارت و نگرش ارتباطی موثر ارتباطات سازمان خود را به تصویر کشیده و در راه رسیدن به آن هوشمندانه برنامه‌ریزی کرد گفت: در حقیقت باید از کلیشه‌گرایی اجتناب کرد.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 17:05

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران: روابط عمومی ها باید وجه تمایز کارشان را پیدا کنند دبیرکل کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران: روابط عمومی ها باید وجه تمایز کارشان را پیدا کنند
روابط عمومی بیش از هر زمان و عرصه دیگری نیازمند و تشنه خلاقیت و نوآوری است. به همین دلیل شاغلان روابط عمومی باید زمان زیادی را به خلاقیت اختصاص دهند.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 13:02

دبیر کمیته علمی کنفرانس: پیام چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی حل خلاقانه مسائل و لزوم تمایز روابط عمومی‌ها از دیگران است دبیر کمیته علمی کنفرانس: پیام چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی حل خلاقانه مسائل و لزوم تمایز روابط عمومی‌ها از دیگران است
پیام چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی حل خلاقانه مسائل و لزوم تمایز روابط عمومی‌ها از دیگران است. ضمن اینکه می‌توان در حل مسئله و طرح سؤال هم تجدیدنظر کرد. همچنین سطح تجزیه و تحلیل خود را بالا برده و تفکر خود را در این راستا تغییر داد.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 12:51

سومین مدال روابط عمومی اعطاء شد سومین مدال روابط عمومی اعطاء شد
در پانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی ایران، مدال روابط عمومی به رضا طاهری رییس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اعطاء شد.
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 10:00

مقالات برتر چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران معرفی شد مقالات برتر چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران معرفی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هیات داوران چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، مقالات برتر این کنفرانس را معرفی کرد.
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 09:52

تجلیل از ده روابط عمومی فعال با اعطاء کاپ خلاقیت تجلیل از ده روابط عمومی فعال با اعطاء کاپ خلاقیت
در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با اعطاء کاپ خلاقیت از ده روابط عمومی فعال تجلیل بعمل آمد.
پنجشنبه، 16 آذر 1396 - 02:33

 متن کامل سخنرانی مهدی باقریان در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی متن کامل سخنرانی مهدی باقریان در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی
متن کامل سخنرانی مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و رییس موسسه کارگزار روابط عمومی در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 09:16

چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران آغاز شد چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران آغاز شد
چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران دقایقی پیش با سخنرانی مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما آغاز به کار کرد.
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 09:00

سخنرانان علمی چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران اعلام شد سخنرانان علمی چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران اعلام شد
چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR1396) با محوریت "خلاقیت، نوآوری و تمایز"، 19 آذرماه سالجاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
پنجشنبه، 16 آذر 1396 - 07:56

برنامه های چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران اعلام شد برنامه های چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران اعلام شد
چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران 19 آذر سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با ارائه برنامه‌های متعدد و متنوع و برنامه‌ریزی توسط دست‌اندرکاران این کنفرانس برگزار خواهد شد.
سه شنبه، 14 آذر 1396 - 12:55

برگزاری کنفرانس روابط عمومی ایران با موضوع خلاقیت، نوآوری و تمایز برگزاری کنفرانس روابط عمومی ایران با موضوع خلاقیت، نوآوری و تمایز
چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران روز سه شنبه اعلام کرد که این کنفرانس توسط مؤسسه کارگزار روابط عمومی (ICPR)، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی (KPRI) و انجمن بین المللی روابط عمومی سازمان یافته 19 آذر در تهران برگزار خواهد شد.
سه شنبه، 7 آذر 1396 - 22:12

دستاوردهای کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران دستاوردهای کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به عنوان یک محصول علمی و فرهنگی، بقاء‌ خود را بر نوآوری و تغییر بنا نموده است. بدین منظور ساختار، محتوا و نوع اجرای کنفرانس با هدف افزایش اثربخشی و کارایی نسبت به محیط انعطاف نشان می دهد.
دوشنبه، 6 آذر 1396 - 22:23

چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران با موضوع خلاقیت چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران با موضوع خلاقیت
به گزارش ایسنا، چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع خلاقیت، نوآوری و تمایز، یکشنبه (۱۹ آذر) در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار خواهد شد.
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 22:10

کارگاه های آموزشی روابط عمومی کارگاه های آموزشی روابط عمومی
یازدهم آذرماه سال جاری دو کارگاه آموزشی "چگونگی توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی" توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می شود:
یکشنبه، 23 مهر 1396 - 01:26

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت مبتکر فتوژورنالیسم (پدر عکس خبری)


  بحران جهانی خبر


  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟


  گزارش برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی های سازمان برنامه و بودجه


  انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند


  نقدی بر نحوه‌ اطلاع‌رسانی درباره نفتکش ایرانی


  دست برداشتن از 13 مورد برای کسب موفقیت


  حساب توییتری سردبیر اشپیگل به سود اردوغان هک شد


  سرپرست روابط عمومی استانداری لرستان منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد