درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 تیر 1397 - 06:00   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد

  گزارش نهایی کمیته پارلمانی رسانه‌های عامه سوئد به وزیر فرهنگ سپرده شد


ادامه ادامه مطلب سه

تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد

  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند
  دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
  سند راهبردی بخش اطلاع رسانی و ارتباطات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تنظیم می شود
  برگزاری گردهمایی سراسری مدیران بانک ایران زمین
  مشارکت یک هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران در طرح اشتغال فراگیر
  انتخاب اعضای هیأت مدیره عکاسان مطبوعاتی ایران
  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گفتگو  

دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
پژوهش رسانه ای برای یک سازمان چون چراغی، راه صحیح و موثر در بهره گیری درست از رسانه ها را ممکن می سازد و برنامه ریزی و مدیریت رسانه ای روابط عمومی را با موفقیت بیشتر و مطمئن تری همراه می سازد.
دوشنبه، 12 آذر 1397 - 12:37

توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
برنامه‌ریزی و راهبری کلیه فعالیت‌های روابط عمومی و حضور در جلسات اداری و فرهنگی استان، جلسات داخلی و هیئت مدیره به منظور اطلاع رسانی و کنترل و نظارت بر حسن انجام صحیح فعالیت بخش‌های مختلف روابط عمومی از وظایف مهم رئیس روابط عمومی است.
سه شنبه، 15 آبان 1397 - 11:38

حسن نصیری قیداری مدس دانشگاه: پژوهش، فعالیت های روابط عمومی را هدفمند می کند حسن نصیری قیداری مدس دانشگاه: پژوهش، فعالیت های روابط عمومی را هدفمند می کند
هیچ معرفتی جز با تحقیق هدفمند نیست. در واقع اینکه نظر مخاطب یا مشتری چیست و نیاز آن سنجیده و بر اساس آن فعالیت استراتژی سازمان را تنظیم کنیم حتی در زمینه مدیریت نیز براساس تحقیق، اهداف طراحی و بودجه و هدف گذار ی و سازماندهی انجام می شود.
شنبه، 12 آبان 1397 - 12:40

دکتر امیر مسعود مظاهری مدرس دانشگاه: روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند دکتر امیر مسعود مظاهری مدرس دانشگاه: روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند
در حال حاضر روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند بلکه اگر هم پژوهشی انجام شود جنبه تزیینی دارد تا اینکه بخواهند آن را در تصمیم گیری ها و هدف گذاری مورد استفاده قرار می گیرد.
پنجشنبه، 12 مهر 1397 - 12:41

معاون دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه: روش های جدید پژوهش در روابط عمومی ها باید استفاده شود معاون دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه: روش های جدید پژوهش در روابط عمومی ها باید استفاده شود
نیازمند نظام نامه ای در امر تحقیق و روابط عمومی ها هستیم که بتواند بر اساس آن استانداردهای لازم و کافی را داشته باشد و تحقیقاتی کاربردی و توسعه ای تولید و اجرا شود تا هدفهای متعالی برای بازنگری در روابط عمومی ها ایجاد شود.
شنبه، 12 آبان 1397 - 12:49

دکتر مهدی منتظر قائم مدیر گروه ارتباطات دانشگاه تهران: پژوهش، ابزار اطلاع یابی روابط عمومی هاست دکتر مهدی منتظر قائم مدیر گروه ارتباطات دانشگاه تهران: پژوهش، ابزار اطلاع یابی روابط عمومی هاست
به اعتقاد من وضعیت پژوهش در روابط عمومی ها وابسته به چند مساله می باشد 1-شرح و وظایف و جایگاه روابط عمومی در کلیت سازمان است. 2-دانش موجود در بین مدیران و متخصصان روابط عمومی 3- دانش روش شناسی مرتبط با با انجام یا مدیریت واگذاری پروژه ها به محققان بیرون از سازمان محل بحث است که روابط عمومی ها برای اصلاح این سه دسته اشکال باید تلاش کنند.
پنجشنبه، 12 مهر 1397 - 12:52

دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات: پژوهش ،جان مایه ی روابط عمومی است دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات: پژوهش ،جان مایه ی روابط عمومی است
امروزه برای روابط عمومی ها نسخه های پژوهشی گذشته را نمی توان تجویز کرد. امروز روش"دلفی" که گفتگو با اصحاب تخصص است رواج دارد و هزاران سال تجربه و دانش را با خود حمل می کند و درعین مفید بودن راهکار ارائه می دهد.
پنجشنبه، 12 مهر 1397 - 12:34

  مهم‌ترین چالش‌های روابط عمومی در گفتگو با مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات مهم‌ترین چالش‌های روابط عمومی در گفتگو با مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
روابط عمومی از جایگاه ویژه‌ای در فعالیت‌های مختلف اقتصادی برخوردار است. هرچند که این جایگاه مورد توجه کافی قرار نگرفته و همین امر نشان از نارسایی جدی در نظام مدیریتی کشور است
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 14:01

ویدیو/ آسیب شناسی کنفرانس روابط عمومی ویدیو/ آسیب شناسی کنفرانس روابط عمومی
کارکردهای روابط عمومی نه تنها در مقابل افکار عمومی بلکه به عنوان یک خرده سیستم در منظر سیستم بزرگ تر نیز نامطلوب به نظر می رسد.
دوشنبه، 9 بهمن 1396 - 09:10

ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری
استراتژی روابط عمومی قوی برای حفظ روابط قوی به کار گرفته شده در نهایت کمک کرد که مقصد گردشگری در ذهن افراد باقی برای پوشش و بازدید بمانند.
شنبه، 30 دی 1396 - 07:41

استاد جامعه‌شناسی ارتباطات: برای آموزش سواد ابزاری می توان از خود ابزار استفاده کرد استاد جامعه‌شناسی ارتباطات: برای آموزش سواد ابزاری می توان از خود ابزار استفاده کرد
دکتر باقر ساروخانی استاد جامعه‌شناسی ارتباطات در رابطه با مقوله سواد ابزاری گفت: جامعه امروز ایران یک جامعه بدیع است، در سی یا چهل سال اخیر تحولات تکنولوژیکی را تجربه کرده‌ایم که در تاریخ بی‌نظیر است.
شنبه، 23 دی 1396 - 22:12

جای خالی گزارشگرهای ورزشی زن در تلویزیون ایران/ در گفتگو با مائده علاقه مند مجری و گزارشگر ورزشی جای خالی گزارشگرهای ورزشی زن در تلویزیون ایران/ در گفتگو با مائده علاقه مند مجری و گزارشگر ورزشی
مائده علاقه مند قبل از اینکه یک مجری و گزارشگر ورزشی باشد یک ورزشکار حرفه ایست، به همین دلیل هم وقتی سخن از ورزش و نقل رقابت ورزشی به میان می آید بی اراده حسی پر از شور و هیجان تمام فکر و ذکر این بانوی ورزشکار و ورزش دوست را در بر می گیرد.
جمعه، 22 دی 1396 - 19:56

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/5 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/5
من بالا آوردن ایده‌های قدیمی را به هیچ عنوان نمی‌پذیرم. اما از آنجا که این اتفاق گهگاه رخ می‌دهد، باید گفت که گاه اجرای دوباره ایده‌هایی که در گذشته کارکرد خوبی داشته‌اند، پاسخگو می‌باشد. اما به هر حال، من فکر می‌کنم آنچه مشتریان و کارگزاری‌ها را به هیجان می‌آورد، فرصت پرورش ایده‌های تازه و جدید است.
چهارشنبه، 20 دی 1396 - 07:44

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/4 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/4
ایده‌های خوب و خلاقیت می‌تواند از یک کارگزاری روابط‌عمومی نشأت گیرد و این اشکالی ندارد. بدین دلیل است که ما در جستجوی شرکای چابک، تیزهوش، انعطاف‌پذیر و کنجکاو هستیم که هدف آن‌ها به اشتراک‌گذاری این ارزش‌ها با ما باشد.
سه شنبه، 19 دی 1396 - 07:42

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/3 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/3
در هند تمرکز کارگزاری‌های روابط‌عمومی تاکنون روابط رسانه‌ای بوده است نه ضرورتا تولید دارایی که از کارزار حمایت کند، اما این روند به آرامی در حال تغییر است. به نظر من سرمایه‌گذاری مانع بزرگ‌تری است.
دوشنبه، 18 دی 1396 - 07:40

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/2 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/2
تفکر خلاق تنها به معنای ایده برای کارزار نیست – گرچه روشن است که کارزارها از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند – بلکه رویکرد کلی یک کارگزاری برای اداره کسب و کار و پروژه مشتری است. اغلب یک ایده خلاق ناب می‌تواند در کل مسیر تحول ایجاد کند.
یکشنبه، 17 دی 1396 - 07:37

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/1 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/1
ارتباطات از طریق رسانه‌های جدید به طور روزافزونی به عنوان وسیله‌ای قدرتمند برای ساختن اعتبار و اعتماد به کار می‌رود. کانال‌های روابط‌عمومی آن قدر تغییر کرده‌اند که شناخته نمی‌شوند – ما دیگر با رسانه‌های چاپی، رادیو و تلویزیون کار نمی‌کنیم.
شنبه، 16 دی 1396 - 07:34

رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: محدودیت‌‎ها در بازتاب اعتراضات، مردم را به رسانه‌های خارجی سوق می‌دهد رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: محدودیت‌‎ها در بازتاب اعتراضات، مردم را به رسانه‌های خارجی سوق می‌دهد
نقش رسانه‌ها عموماً در این شرایط مهم‌تر و پررنگ‌تر می‌شود که می‌توانند به‌صورت حساب‌شده و با تأمل، بازتابی از این رویدادها را منتشر کنند؛ زیرا چشم بستن بر روی اتفاقاتی که در حال روی دادن است باعث فاصله گرفتن رسانه و مخاطب از همدیگر می‌شود.
یکشنبه، 10 دی 1396 - 16:29

ماجرای کارگر ساده شدن مدیر روابط عمومی شهرداری انزلی ماجرای کارگر ساده شدن مدیر روابط عمومی شهرداری انزلی
مدیر روابط عمومی شهرداری انزلی، که از تعامل با خبرنگاران و همچنین انعکاس فعالیتهای این سازمان کارنامه خوبی در زمان مسئولیتش برجای گذاشته بود به یکباره استعفا داد و از همه مهمتر اینکه شهردار بندر انزلی نیز بدون فوت وقت و سریعا با این استعفا موافقت کرد.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 16:21

 هنرِ گفتگو هنرِ گفتگو
در اکثر گفت‌وگوهای ثبت شده، افراد با وجود نیت خیری که از خود بروز می‌دهند بدون آ‌نکه متوجه باشند در حین بحث و تبادل نظر، دغدغه اصلی شان، این است که توجه دیگران را به خود جلب کنند.
دوشنبه، 6 آذر 1396 - 13:24

اربعین حرکت تقریبی و تجلی چند وجهی ارتباطی اربعین حرکت تقریبی و تجلی چند وجهی ارتباطی
حرکت اربعین باید به یک حرکت شیعی- اسلامی- انسانی تبدیل شود و به تناسب آن، آرمان‌ها، تبلیغات، مفاهیم و معانی مشترک میان این سه حوزه‌ی مهم، تولید و تبلیغ شود.
شنبه، 20 آبان 1396 - 13:30

  دبیر علمی چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی: در سال جاری، ما شاهد یک «جریان وسیع گفتمانی» درباره روابط عمومی هستیم دبیر علمی چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی: در سال جاری، ما شاهد یک «جریان وسیع گفتمانی» درباره روابط عمومی هستیم
با برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی در سال جاری، ما شاهد یک «جریان وسیع گفتمانی» درباره روابط عمومی هستیم. این حرکت گفتمان سازی محصول کلیه زحماتی است که در این حوزه در سراسر کشور انجام می گیرد.
یکشنبه، 7 آبان 1396 - 09:17

فعال روابط عمومی استان گیلان: مدل سنتی مدیریت روابط عمومی در استانداری ها برچیده شود فعال روابط عمومی استان گیلان: مدل سنتی مدیریت روابط عمومی در استانداری ها برچیده شود
اگر مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان، اخبار استان را به اخبار استاندار ترجیح دهد، ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم گیلان را فراهم خواهد کرد.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 15:52

گفتگویی در باب گسترش فعالیت شهروند خبرنگاران: جامعه همیشه به رسانه های رسمی نیاز دارد گفتگویی در باب گسترش فعالیت شهروند خبرنگاران: جامعه همیشه به رسانه های رسمی نیاز دارد
با گسترش اینترنت و ظهور شبکه های اجتماعی فضا برای فعالیت رسانه های غیررسمی آماده شد و همین دست به دست شدن اخبار و مطالب در فضای مجازی باعث شد تا پدیده ای به نام «شهروندخبرنگار» زاده شود.
سه شنبه، 27 تیر 1396 - 16:34

دکتر امیدعلی مسعودی استاد دانشگاه:     روابط عمومی معرفی خوب برای حقوق شهروندی دکتر امیدعلی مسعودی استاد دانشگاه:     روابط عمومی معرفی خوب برای حقوق شهروندی
شهروندان جامعه ما حقوقی دارند نظیر حق آموزش که طبیعاً در آموزش و پرورش و دانشگاه ها این حق بایستی محفوظ باشد و شهروندان از آن استفاده کنند یا اگر بگوییم حق بر استاندارد که حق استفاده به شهروندان از خدمات و کالاهای استاندارد است اشاره کنیم.
شنبه، 24 تیر 1396 - 08:14

 پایش رسانه‌ها معنی‌دار کردن فرایند دو سویه در روابط عمومی پایش رسانه‌ها معنی‌دار کردن فرایند دو سویه در روابط عمومی
با توجه به این که اساساً روابط عمومی فرآیندی دو طرفه ارتباطی است، کار پایش ورصد و تحلیل رسانه‌ها به نوعی این دو طرفه بودن را معنی‌دار می‌سازد. در واقع به هیچ شکل دیگری پیام دو طرفه در ارتباطات جمعی معنادار نمی‌شود.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:42

روابط عمومی ها و رسانه ها باید شفاف و پاسخگو عمل کنند روابط عمومی ها و رسانه ها باید شفاف و پاسخگو عمل کنند
این ایراد کمابیش همیشه به روابط عمومی ها وارد بوده است، به طورکلی کانالیزه کردن اخبار و اطلاعات به اسم مدیریت اخبار و اطلاعات یکی از مواردی است که فراوان به چشم می خورد. این به دو دلیل اتفاق می افتد: برای توضیح دلیل اول باید بدانیم که این واحد وظیفه دارد افکار عمومی را رصد و ارزیابی و براساس آن اهداف ارتباطی یک سازمان را طراحی و اجرا کند.
یکشنبه، 18 تیر 1396 - 21:41

نشانه‌های بلوغ ژورنالیسم در جامعه خبری ایران نشانه‌های بلوغ ژورنالیسم در جامعه خبری ایران
یک مسئول ضبط و میکروفن خبرنگار را از او می‌گیرد و دور می‌اندازد، یک نماینده مجلس بر سینه خبرنگار مشت می‌زند، هنرپیشه‌هایی در نشست‌های خبری هرتوهینی که به ذهن و زبانشان می‌رسد در واکنش به پرسش‌های انتقادی خبرنگاران به آنها نثار می‌کنند، پیگیری‌های فراوان یک خبرنگار برای طرح پرسش از یک مسئول تا آخر به بن‌بست می‌خورد و...
یکشنبه، 18 تیر 1396 - 12:08

دکتر امیر مسعود مظاهری استاددانشگاه: آشنایی با تصویر سازمان در افکار عمومی دکتر امیر مسعود مظاهری استاددانشگاه: آشنایی با تصویر سازمان در افکار عمومی
در مورد رصد و پایش رسانه‌ها و اهمیت این موضوع نزد روابط عمومی‌ها باید گفت با توجه به این که در حوزه‌ ارتباطات روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها استفاده‌کنندگان از خدمات ارتباطی محسوب می‌شوند که طبیعتاً به دنبال آن هستند که از طریق فعالیت‌های ارتباطی سازمان خود را به جامعه معرفی کنند و بازخورد آن را در جامعه نیز داشته باشند.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:48

دکتر علیرضا امیرپور استاد دانشگاه: رسانه‌ها آیینه‌ تمام نمای افکار عمومی دکتر علیرضا امیرپور استاد دانشگاه: رسانه‌ها آیینه‌ تمام نمای افکار عمومی
روابط عمومی موفق است که بتواند با کاربران خود تعامل دو سویه ایجاد کند و بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان در اختیار آن‌ها قرار دهید و مقابل سرعت‌گیرهای حوزه‌های اجرایی که موانعی را ایجاد می‌کنند، مقابله کند و مطالبات و انتظارات کاربران را به مسئولین سازمان منعکس نماید.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:52

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تاسیس خبرگزاری پارس در ایران


  تلویزیون اینستاگرام به راه افتاد


  صاحبان این تلفن‌های همراه با واتساپ خداحافظی کنند


  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی


  توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


  نظرسنجیAP-NORC: آمریکایی ها نسبت به روابط خود با متحدانشان خوشبین نیستند


  وزیر ورزش بلاروس: مارادونا در نقش روابط عمومی دینامو برست نیست


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی ها تحقق می یابد


  آغاز «ژورنال نویسی» و ایجاد چنین ستون هایی در رسانه های چاپی ـ ژورنال نویسی در ایران


  10تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی