درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 01:06   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
  برنامه ریزی و هدایت برنامه های روابط عمومی
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گفتگو  

ماجرای کارگر ساده شدن مدیر روابط عمومی شهرداری انزلی ماجرای کارگر ساده شدن مدیر روابط عمومی شهرداری انزلی
مدیر روابط عمومی شهرداری انزلی، که از تعامل با خبرنگاران و همچنین انعکاس فعالیتهای این سازمان کارنامه خوبی در زمان مسئولیتش برجای گذاشته بود به یکباره استعفا داد و از همه مهمتر اینکه شهردار بندر انزلی نیز بدون فوت وقت و سریعا با این استعفا موافقت کرد.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 16:21

 هنرِ گفتگو هنرِ گفتگو
در اکثر گفت‌وگوهای ثبت شده، افراد با وجود نیت خیری که از خود بروز می‌دهند بدون آ‌نکه متوجه باشند در حین بحث و تبادل نظر، دغدغه اصلی شان، این است که توجه دیگران را به خود جلب کنند.
دوشنبه، 6 آذر 1396 - 13:24

اربعین حرکت تقریبی و تجلی چند وجهی ارتباطی اربعین حرکت تقریبی و تجلی چند وجهی ارتباطی
حرکت اربعین باید به یک حرکت شیعی- اسلامی- انسانی تبدیل شود و به تناسب آن، آرمان‌ها، تبلیغات، مفاهیم و معانی مشترک میان این سه حوزه‌ی مهم، تولید و تبلیغ شود.
شنبه، 20 آبان 1396 - 13:30

  دبیر علمی چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی: در سال جاری، ما شاهد یک «جریان وسیع گفتمانی» درباره روابط عمومی هستیم دبیر علمی چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی: در سال جاری، ما شاهد یک «جریان وسیع گفتمانی» درباره روابط عمومی هستیم
با برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی در سال جاری، ما شاهد یک «جریان وسیع گفتمانی» درباره روابط عمومی هستیم. این حرکت گفتمان سازی محصول کلیه زحماتی است که در این حوزه در سراسر کشور انجام می گیرد.
یکشنبه، 7 آبان 1396 - 09:17

فعال روابط عمومی استان گیلان: مدل سنتی مدیریت روابط عمومی در استانداری ها برچیده شود فعال روابط عمومی استان گیلان: مدل سنتی مدیریت روابط عمومی در استانداری ها برچیده شود
اگر مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان، اخبار استان را به اخبار استاندار ترجیح دهد، ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم گیلان را فراهم خواهد کرد.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 15:52

گفتگویی در باب گسترش فعالیت شهروند خبرنگاران: جامعه همیشه به رسانه های رسمی نیاز دارد گفتگویی در باب گسترش فعالیت شهروند خبرنگاران: جامعه همیشه به رسانه های رسمی نیاز دارد
با گسترش اینترنت و ظهور شبکه های اجتماعی فضا برای فعالیت رسانه های غیررسمی آماده شد و همین دست به دست شدن اخبار و مطالب در فضای مجازی باعث شد تا پدیده ای به نام «شهروندخبرنگار» زاده شود.
سه شنبه، 27 تیر 1396 - 16:34

دکتر امیدعلی مسعودی استاد دانشگاه:     روابط عمومی معرفی خوب برای حقوق شهروندی دکتر امیدعلی مسعودی استاد دانشگاه:     روابط عمومی معرفی خوب برای حقوق شهروندی
شهروندان جامعه ما حقوقی دارند نظیر حق آموزش که طبیعاً در آموزش و پرورش و دانشگاه ها این حق بایستی محفوظ باشد و شهروندان از آن استفاده کنند یا اگر بگوییم حق بر استاندارد که حق استفاده به شهروندان از خدمات و کالاهای استاندارد است اشاره کنیم.
شنبه، 24 تیر 1396 - 08:14

 پایش رسانه‌ها معنی‌دار کردن فرایند دو سویه در روابط عمومی پایش رسانه‌ها معنی‌دار کردن فرایند دو سویه در روابط عمومی
با توجه به این که اساساً روابط عمومی فرآیندی دو طرفه ارتباطی است، کار پایش ورصد و تحلیل رسانه‌ها به نوعی این دو طرفه بودن را معنی‌دار می‌سازد. در واقع به هیچ شکل دیگری پیام دو طرفه در ارتباطات جمعی معنادار نمی‌شود.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:42

روابط عمومی ها و رسانه ها باید شفاف و پاسخگو عمل کنند روابط عمومی ها و رسانه ها باید شفاف و پاسخگو عمل کنند
این ایراد کمابیش همیشه به روابط عمومی ها وارد بوده است، به طورکلی کانالیزه کردن اخبار و اطلاعات به اسم مدیریت اخبار و اطلاعات یکی از مواردی است که فراوان به چشم می خورد. این به دو دلیل اتفاق می افتد: برای توضیح دلیل اول باید بدانیم که این واحد وظیفه دارد افکار عمومی را رصد و ارزیابی و براساس آن اهداف ارتباطی یک سازمان را طراحی و اجرا کند.
یکشنبه، 18 تیر 1396 - 21:41

نشانه‌های بلوغ ژورنالیسم در جامعه خبری ایران نشانه‌های بلوغ ژورنالیسم در جامعه خبری ایران
یک مسئول ضبط و میکروفن خبرنگار را از او می‌گیرد و دور می‌اندازد، یک نماینده مجلس بر سینه خبرنگار مشت می‌زند، هنرپیشه‌هایی در نشست‌های خبری هرتوهینی که به ذهن و زبانشان می‌رسد در واکنش به پرسش‌های انتقادی خبرنگاران به آنها نثار می‌کنند، پیگیری‌های فراوان یک خبرنگار برای طرح پرسش از یک مسئول تا آخر به بن‌بست می‌خورد و...
یکشنبه، 18 تیر 1396 - 12:08

دکتر امیر مسعود مظاهری استاددانشگاه: آشنایی با تصویر سازمان در افکار عمومی دکتر امیر مسعود مظاهری استاددانشگاه: آشنایی با تصویر سازمان در افکار عمومی
در مورد رصد و پایش رسانه‌ها و اهمیت این موضوع نزد روابط عمومی‌ها باید گفت با توجه به این که در حوزه‌ ارتباطات روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها استفاده‌کنندگان از خدمات ارتباطی محسوب می‌شوند که طبیعتاً به دنبال آن هستند که از طریق فعالیت‌های ارتباطی سازمان خود را به جامعه معرفی کنند و بازخورد آن را در جامعه نیز داشته باشند.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:48

دکتر علیرضا امیرپور استاد دانشگاه: رسانه‌ها آیینه‌ تمام نمای افکار عمومی دکتر علیرضا امیرپور استاد دانشگاه: رسانه‌ها آیینه‌ تمام نمای افکار عمومی
روابط عمومی موفق است که بتواند با کاربران خود تعامل دو سویه ایجاد کند و بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان در اختیار آن‌ها قرار دهید و مقابل سرعت‌گیرهای حوزه‌های اجرایی که موانعی را ایجاد می‌کنند، مقابله کند و مطالبات و انتظارات کاربران را به مسئولین سازمان منعکس نماید.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:52

آگاهی از دیدگاه نخبگان جامعه با رصد وپایش رسانه ها آگاهی از دیدگاه نخبگان جامعه با رصد وپایش رسانه ها
چون رسانه‌ها نمایندگی افکار عمومی را در جامعه بر عهده دارند و خیلی از موضوعات و مباحثی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، دیدگاه عمومی مردم است. روابط عمومی می‌تواند با تحلیل آن و بازخوردی که دریافت می‌کند. در بعد کلان هم دیدگاه افکار عمومی را در نظر داشته باشد و در مورد آن اقدام مناسب را انجام دهد.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:54

شناسایی نیاز افکار عمومی از طریق رصد رسانه‌‌ها شناسایی نیاز افکار عمومی از طریق رصد رسانه‌‌ها
اگر روابط عمومی‌ها می‌خواهند موفق باشند باید بر موضوع رصد و پیمایش رسانه‌ها توجه خاص داشته باشند. متاسفانه در حاضر نگاه به این فضای رصد و پیمایش رسانه ها از سوی روابط عمومی نگاه قوی و جدی نیست که باید در این زمینه تغییر نگرش حاصل شود.
چهارشنبه، 14 تیر 1396 - 00:26

دکتر امیدعلی مسعودی استاددانشگاه: لزوم سنجش بازخورد مخاطبان بارصد وپایش رسانه ها دکتر امیدعلی مسعودی استاددانشگاه: لزوم سنجش بازخورد مخاطبان بارصد وپایش رسانه ها
روابط‌ عمومی‌ها وظایف متعددی دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اطلاع‌رسانی است، و برای این که روابط عمومی بداند تا چه حد اطلاعیه‌ها و پیام‌هایی که روابط عمومی منتشر کرده به دست مردم رسیده و اثرگذاری داشته باید از راه‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهد.
چهارشنبه، 14 تیر 1396 - 08:50

مزایای تأسیس سازمان نظام روابط عمومی مزایای تأسیس سازمان نظام روابط عمومی
مدرس دانشگاه سوره گفت: به یاری سازمان نظام روابط عمومی، هر فرد می تواند صاحب یک شناسنامه ارتباطی و حرفه ای در طول فعالیت تحصیلی و شغلی خود شود. همچنین افراد به مدد آن می توانند مجوز فعالیت حرفه ای یافته و از حمایتهای آموزشی و شغلی و… برخوردار شوند.
چهارشنبه، 10 خرداد 1396 - 21:06

دکتر جلالی: حمایت قانون از روابط عمومی کمک بزرگی به جایگاه آنهاست دکتر جلالی: حمایت قانون از روابط عمومی کمک بزرگی به جایگاه آنهاست
مهمترین مشخصه روابط عمومی ها ارتباطات روانی و انسانی است و اگر بتوانند در شرایط مختلف از جمله بحران نقش خود را با برقراری ارتباطات موثر ایفاء کنند اجرای دستاوردهای سازمانی را ارتقاء بخشیدند.
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 16:23

استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: عدم ارتباط دانشگاه و رسانه،مشکل رشته ارتباطات استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: عدم ارتباط دانشگاه و رسانه،مشکل رشته ارتباطات
در زمینه زیرساخت ها و تسهیلات ارتباطی و فنی با کشورهای صاحب نام فاصله زیادی داریم و این موضوع برمی گردد به نگرشی که به ارتباطات و رسانه ها در کشورمان وجود دارد که متاسفانه گمان می رود که رسانه و فعالیت آن آثار تخریبی در جامعه برجای می گذارد.
پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1396 - 21:54

دکتر حسینعلی افخمی: فضای انتخاباتی تاثیر زیادی بر رسانه ها دارد دکتر حسینعلی افخمی: فضای انتخاباتی تاثیر زیادی بر رسانه ها دارد
دکتر حسینعلی افخمی در رابطه با رسالت رسانه ها و مطبوعات در زمان انتخابات گفت: در انتخابات فضایی در کشور به وجود می آید تحت عنوان فضای انتخاباتی که در این زمان مطبوعات از حالت اطلاع رسانی خارج شده و به سمت تبلیغات می روند.
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 - 20:37

چرا مبارزه با اخبار جعلی خطرناک تر از خود این اخبار هستند؟ چرا مبارزه با اخبار جعلی خطرناک تر از خود این اخبار هستند؟
معضل اخبار جعلی همیشه بوده و خواهد بود. اما نباید به شرکت های بزرگ و قدرتمند این اجازه داده شود که این نوع اخبار را تصحیح یا حذف کنند زیرا این عمل خطرناک تر از خود اخبار جعلی می باشد.
دوشنبه، 21 فروردین 1396 - 23:44

خبرخوان معروف: صداوسیما جمهوری اسلامی ایران هویت ندارد خبرخوان معروف: صداوسیما جمهوری اسلامی ایران هویت ندارد
یک رسانه وقتی بی‌شناسنامه شد و برندش را از دست داد بی‌هویت می‌شود، صداوسیما جمهوری اسلامی ایران هویت ندارد.
شنبه، 7 اسفند 1395 - 10:38

دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برگزار می‌شود دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برگزار می‌شود
دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی،مردادماه 1396 توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود.
چهارشنبه، 27 بهمن 1395 - 17:18

به من لقب مادر روابط عمومی دادند به من لقب مادر روابط عمومی دادند
روابط عمومی برخلاف اسمش شغلی نیست که بتواند در پایه مدیریتی قرار بگیرد. چون اگر در پایه مدیریتی قرار بگیرد، شما فقط یک مدیر فرمانده هستید و نیروها با آن علاقه‏ ای که نیاز است در این فضا کار نمی‏ کنند و وقتی علاقه در کار نباشد گاه خطا می‏ کنند و این خطا نشان می ‏دهد علاقه شان به کار کم شده است.
دوشنبه، 11 بهمن 1395 - 07:56

 رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها تبیین‌ گر حقوق شهروندی باشند رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها تبیین‌ گر حقوق شهروندی باشند
رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، حقوق شهروندی را از موضوعات تاثیرگذار در جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: ضرورت آشنایی و آگاهی شهروندان با مفاد این منشور ایجاب می کند که رسانه ها و روابط عمومی ها تبیین گر این مهم باشند.
دوشنبه، 27 دی 1395 - 12:21

در گفتگو با امیر سرکندی، مدیر موسسه مطهرنت پارس مطرح شد: اشتراکات حوزه روابط عمومی و نرم افزارهای موبایل در گفتگو با امیر سرکندی، مدیر موسسه مطهرنت پارس مطرح شد: اشتراکات حوزه روابط عمومی و نرم افزارهای موبایل
واحد روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان و هر تغییری که بخواهد در سازمان شکل بگیرد از روابط عمومی شروع می شود. با توجه به سابقه 18 ساله در زمینه IT، آنچه که می تواند باعث ترویج استفاده از نرم افزارهای کاربردی دستگاه های هوشمند در سازمان ها شود، واحد روابط عمومی است.
یکشنبه، 26 دی 1395 - 03:39

مدیرعامل گروه صنعتی دنیای اشانتیون: توجه به نیاز مخاطب هنر اصلی روابط عمومی هاست مدیرعامل گروه صنعتی دنیای اشانتیون: توجه به نیاز مخاطب هنر اصلی روابط عمومی هاست
پرسش مهم در این جا این است که با محتواترین کاری که در گسترش ارتقای روابط عمومی انجام داده اید چه بوده و انتخاب شما به عنوان روابط عمومی چیست؟
دوشنبه، 20 دی 1395 - 13:49

روابط عمومی گذشته حال آینده: نگاهی آینده پژوهانه به جایگاه و نقش روابط عمومی در موفقیت سازمان ها روابط عمومی گذشته حال آینده: نگاهی آینده پژوهانه به جایگاه و نقش روابط عمومی در موفقیت سازمان ها
برپایه نقش و کارکردهای تازه، روابط عمومی ها باید به دانش و مهارت های تازه ای مجهز شوند: ابزارهایی برای شناسایی پیش دستانه محیط، ابزارهایی برای گفت و گو با مخاطبان و تحلیل نیازها و رفتارهای آن ها، شناسایی ابزارهای تاثیر گذاری و مهندسی افکار عمومی از جمله این مهارت ها و ابزارهاست.
چهارشنبه، 15 دی 1395 - 08:26

تحقیقات در روابط عمومی تعطیل است تحقیقات در روابط عمومی تعطیل است
رشته و گرایش روابط عمومی در بین استادان روابط عمومی مهجور است و کمتر کسی علاقه‌مند به فعالیت علمی در این زمینه است. از طرفی دیگر تولید محتوا مورد تقدیر و تشویق قرار نمی‌گیرد، حمایت مالی نمی‌شود و کسی سراغ تولیدکنندگان محتوا را نمی‌گیرد.
سه شنبه، 14 دی 1395 - 08:23

مدیریت دانش حلقه‌ مفقوده‌ فعالیت های ارتباطی روابط عمومی هاست مدیریت دانش حلقه‌ مفقوده‌ فعالیت های ارتباطی روابط عمومی هاست
مدیریت دانش ابتدا باید به طور اجمالی تعریف شود که عبارت است از این که در یک سازمان یا بنگاه علاوه بر دانش تئوریک کارکنان تجربیات و مهارت‌ها و نوآوری‌ها و ایده‌های خلاقانه و هر مقوله‌ای که می‌تواند در ارتقای دانش سازمانی کمک کند، مرتب ثبت کنیم و طبقه‌بندی شود و از آن‌ها به عنوان یک تجربه‌ خلاقانه برای پیشبرد اهداف آن سازمان استفاده کنیم.
دوشنبه، 13 دی 1395 - 08:19

محتوای پیام و سواد رسانه ای محتوای پیام و سواد رسانه ای
«سواد رسانه‌ای» نقشی بی‌بدیل در تقویت توأمان نگاه نقاد و مدیریت مصرف رسانه‌ای ایفا می‌کند. مخاطب فعالی که مسلط به سواد رسانه‌ای و مسلح به فنون خلق و دریافت رسانه‌ای است، روابط عمومی را به چشم «چشم سوم» خود و در ساختاری «نیمه‌مستقل» توقع می‌کند
یکشنبه، 12 دی 1395 - 03:14

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد