درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 21:23   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد

  حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد


ادامه ادامه مطلب دو

تقدیر گوگل از مخترع صفحه گرامافون

  تقدیر گوگل از مخترع صفحه گرامافون


ادامه ادامه مطلب سه

نقش توییتر در انتشار اخبار دروغ

  نقش توییتر در انتشار اخبار دروغ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی تنها واحدی که در سازمانها به فراموشی سپرده شده اند
  حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد
  استاندار اردبیل: کارآمدی روابط عمومی ها عملکرد دولت را بهتر نشان می دهد
  نایب رئیس اتاق بازرگانی شیراز: فعالیت روابط عمومی با کار تبلیغاتی متفاوت است
  خلاقیت روابط عمومی موجب اثربخشی بیشتر اقدامات می‎شود
  مدیریت به سبک روابط عمومی
  تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران برای ایجاد شفافیت در معاملات دولتی
  انتقاد امام جمعه تبریز از روابط عمومی‌های متملق
  در همایش مدیران روابط عمومی مازندران عنوان شد: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم
  11 مهارت اساسی یک ارتباط موفق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گفتگو  

ویدیو/ آسیب شناسی کنفرانس روابط عمومی ویدیو/ آسیب شناسی کنفرانس روابط عمومی
کارکردهای روابط عمومی نه تنها در مقابل افکار عمومی بلکه به عنوان یک خرده سیستم در منظر سیستم بزرگ تر نیز نامطلوب به نظر می رسد.
دوشنبه، 9 بهمن 1396 - 09:10

ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری
استراتژی روابط عمومی قوی برای حفظ روابط قوی به کار گرفته شده در نهایت کمک کرد که مقصد گردشگری در ذهن افراد باقی برای پوشش و بازدید بمانند.
شنبه، 30 دی 1396 - 07:41

استاد جامعه‌شناسی ارتباطات: برای آموزش سواد ابزاری می توان از خود ابزار استفاده کرد استاد جامعه‌شناسی ارتباطات: برای آموزش سواد ابزاری می توان از خود ابزار استفاده کرد
دکتر باقر ساروخانی استاد جامعه‌شناسی ارتباطات در رابطه با مقوله سواد ابزاری گفت: جامعه امروز ایران یک جامعه بدیع است، در سی یا چهل سال اخیر تحولات تکنولوژیکی را تجربه کرده‌ایم که در تاریخ بی‌نظیر است.
شنبه، 23 دی 1396 - 22:12

جای خالی گزارشگرهای ورزشی زن در تلویزیون ایران/ در گفتگو با مائده علاقه مند مجری و گزارشگر ورزشی جای خالی گزارشگرهای ورزشی زن در تلویزیون ایران/ در گفتگو با مائده علاقه مند مجری و گزارشگر ورزشی
مائده علاقه مند قبل از اینکه یک مجری و گزارشگر ورزشی باشد یک ورزشکار حرفه ایست، به همین دلیل هم وقتی سخن از ورزش و نقل رقابت ورزشی به میان می آید بی اراده حسی پر از شور و هیجان تمام فکر و ذکر این بانوی ورزشکار و ورزش دوست را در بر می گیرد.
جمعه، 22 دی 1396 - 19:56

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/5 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/5
من بالا آوردن ایده‌های قدیمی را به هیچ عنوان نمی‌پذیرم. اما از آنجا که این اتفاق گهگاه رخ می‌دهد، باید گفت که گاه اجرای دوباره ایده‌هایی که در گذشته کارکرد خوبی داشته‌اند، پاسخگو می‌باشد. اما به هر حال، من فکر می‌کنم آنچه مشتریان و کارگزاری‌ها را به هیجان می‌آورد، فرصت پرورش ایده‌های تازه و جدید است.
چهارشنبه، 20 دی 1396 - 07:44

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/4 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/4
ایده‌های خوب و خلاقیت می‌تواند از یک کارگزاری روابط‌عمومی نشأت گیرد و این اشکالی ندارد. بدین دلیل است که ما در جستجوی شرکای چابک، تیزهوش، انعطاف‌پذیر و کنجکاو هستیم که هدف آن‌ها به اشتراک‌گذاری این ارزش‌ها با ما باشد.
سه شنبه، 19 دی 1396 - 07:42

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/3 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/3
در هند تمرکز کارگزاری‌های روابط‌عمومی تاکنون روابط رسانه‌ای بوده است نه ضرورتا تولید دارایی که از کارزار حمایت کند، اما این روند به آرامی در حال تغییر است. به نظر من سرمایه‌گذاری مانع بزرگ‌تری است.
دوشنبه، 18 دی 1396 - 07:40

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/2 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/2
تفکر خلاق تنها به معنای ایده برای کارزار نیست – گرچه روشن است که کارزارها از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند – بلکه رویکرد کلی یک کارگزاری برای اداره کسب و کار و پروژه مشتری است. اغلب یک ایده خلاق ناب می‌تواند در کل مسیر تحول ایجاد کند.
یکشنبه، 17 دی 1396 - 07:37

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/1 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/1
ارتباطات از طریق رسانه‌های جدید به طور روزافزونی به عنوان وسیله‌ای قدرتمند برای ساختن اعتبار و اعتماد به کار می‌رود. کانال‌های روابط‌عمومی آن قدر تغییر کرده‌اند که شناخته نمی‌شوند – ما دیگر با رسانه‌های چاپی، رادیو و تلویزیون کار نمی‌کنیم.
شنبه، 16 دی 1396 - 07:34

رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: محدودیت‌‎ها در بازتاب اعتراضات، مردم را به رسانه‌های خارجی سوق می‌دهد رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: محدودیت‌‎ها در بازتاب اعتراضات، مردم را به رسانه‌های خارجی سوق می‌دهد
نقش رسانه‌ها عموماً در این شرایط مهم‌تر و پررنگ‌تر می‌شود که می‌توانند به‌صورت حساب‌شده و با تأمل، بازتابی از این رویدادها را منتشر کنند؛ زیرا چشم بستن بر روی اتفاقاتی که در حال روی دادن است باعث فاصله گرفتن رسانه و مخاطب از همدیگر می‌شود.
یکشنبه، 10 دی 1396 - 16:29

ماجرای کارگر ساده شدن مدیر روابط عمومی شهرداری انزلی ماجرای کارگر ساده شدن مدیر روابط عمومی شهرداری انزلی
مدیر روابط عمومی شهرداری انزلی، که از تعامل با خبرنگاران و همچنین انعکاس فعالیتهای این سازمان کارنامه خوبی در زمان مسئولیتش برجای گذاشته بود به یکباره استعفا داد و از همه مهمتر اینکه شهردار بندر انزلی نیز بدون فوت وقت و سریعا با این استعفا موافقت کرد.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 16:21

 هنرِ گفتگو هنرِ گفتگو
در اکثر گفت‌وگوهای ثبت شده، افراد با وجود نیت خیری که از خود بروز می‌دهند بدون آ‌نکه متوجه باشند در حین بحث و تبادل نظر، دغدغه اصلی شان، این است که توجه دیگران را به خود جلب کنند.
دوشنبه، 6 آذر 1396 - 13:24

اربعین حرکت تقریبی و تجلی چند وجهی ارتباطی اربعین حرکت تقریبی و تجلی چند وجهی ارتباطی
حرکت اربعین باید به یک حرکت شیعی- اسلامی- انسانی تبدیل شود و به تناسب آن، آرمان‌ها، تبلیغات، مفاهیم و معانی مشترک میان این سه حوزه‌ی مهم، تولید و تبلیغ شود.
شنبه، 20 آبان 1396 - 13:30

  دبیر علمی چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی: در سال جاری، ما شاهد یک «جریان وسیع گفتمانی» درباره روابط عمومی هستیم دبیر علمی چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی: در سال جاری، ما شاهد یک «جریان وسیع گفتمانی» درباره روابط عمومی هستیم
با برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی در سال جاری، ما شاهد یک «جریان وسیع گفتمانی» درباره روابط عمومی هستیم. این حرکت گفتمان سازی محصول کلیه زحماتی است که در این حوزه در سراسر کشور انجام می گیرد.
یکشنبه، 7 آبان 1396 - 09:17

فعال روابط عمومی استان گیلان: مدل سنتی مدیریت روابط عمومی در استانداری ها برچیده شود فعال روابط عمومی استان گیلان: مدل سنتی مدیریت روابط عمومی در استانداری ها برچیده شود
اگر مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان، اخبار استان را به اخبار استاندار ترجیح دهد، ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم گیلان را فراهم خواهد کرد.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 15:52

گفتگویی در باب گسترش فعالیت شهروند خبرنگاران: جامعه همیشه به رسانه های رسمی نیاز دارد گفتگویی در باب گسترش فعالیت شهروند خبرنگاران: جامعه همیشه به رسانه های رسمی نیاز دارد
با گسترش اینترنت و ظهور شبکه های اجتماعی فضا برای فعالیت رسانه های غیررسمی آماده شد و همین دست به دست شدن اخبار و مطالب در فضای مجازی باعث شد تا پدیده ای به نام «شهروندخبرنگار» زاده شود.
سه شنبه، 27 تیر 1396 - 16:34

دکتر امیدعلی مسعودی استاد دانشگاه:     روابط عمومی معرفی خوب برای حقوق شهروندی دکتر امیدعلی مسعودی استاد دانشگاه:     روابط عمومی معرفی خوب برای حقوق شهروندی
شهروندان جامعه ما حقوقی دارند نظیر حق آموزش که طبیعاً در آموزش و پرورش و دانشگاه ها این حق بایستی محفوظ باشد و شهروندان از آن استفاده کنند یا اگر بگوییم حق بر استاندارد که حق استفاده به شهروندان از خدمات و کالاهای استاندارد است اشاره کنیم.
شنبه، 24 تیر 1396 - 08:14

 پایش رسانه‌ها معنی‌دار کردن فرایند دو سویه در روابط عمومی پایش رسانه‌ها معنی‌دار کردن فرایند دو سویه در روابط عمومی
با توجه به این که اساساً روابط عمومی فرآیندی دو طرفه ارتباطی است، کار پایش ورصد و تحلیل رسانه‌ها به نوعی این دو طرفه بودن را معنی‌دار می‌سازد. در واقع به هیچ شکل دیگری پیام دو طرفه در ارتباطات جمعی معنادار نمی‌شود.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:42

روابط عمومی ها و رسانه ها باید شفاف و پاسخگو عمل کنند روابط عمومی ها و رسانه ها باید شفاف و پاسخگو عمل کنند
این ایراد کمابیش همیشه به روابط عمومی ها وارد بوده است، به طورکلی کانالیزه کردن اخبار و اطلاعات به اسم مدیریت اخبار و اطلاعات یکی از مواردی است که فراوان به چشم می خورد. این به دو دلیل اتفاق می افتد: برای توضیح دلیل اول باید بدانیم که این واحد وظیفه دارد افکار عمومی را رصد و ارزیابی و براساس آن اهداف ارتباطی یک سازمان را طراحی و اجرا کند.
یکشنبه، 18 تیر 1396 - 21:41

نشانه‌های بلوغ ژورنالیسم در جامعه خبری ایران نشانه‌های بلوغ ژورنالیسم در جامعه خبری ایران
یک مسئول ضبط و میکروفن خبرنگار را از او می‌گیرد و دور می‌اندازد، یک نماینده مجلس بر سینه خبرنگار مشت می‌زند، هنرپیشه‌هایی در نشست‌های خبری هرتوهینی که به ذهن و زبانشان می‌رسد در واکنش به پرسش‌های انتقادی خبرنگاران به آنها نثار می‌کنند، پیگیری‌های فراوان یک خبرنگار برای طرح پرسش از یک مسئول تا آخر به بن‌بست می‌خورد و...
یکشنبه، 18 تیر 1396 - 12:08

دکتر امیر مسعود مظاهری استاددانشگاه: آشنایی با تصویر سازمان در افکار عمومی دکتر امیر مسعود مظاهری استاددانشگاه: آشنایی با تصویر سازمان در افکار عمومی
در مورد رصد و پایش رسانه‌ها و اهمیت این موضوع نزد روابط عمومی‌ها باید گفت با توجه به این که در حوزه‌ ارتباطات روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها استفاده‌کنندگان از خدمات ارتباطی محسوب می‌شوند که طبیعتاً به دنبال آن هستند که از طریق فعالیت‌های ارتباطی سازمان خود را به جامعه معرفی کنند و بازخورد آن را در جامعه نیز داشته باشند.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:48

دکتر علیرضا امیرپور استاد دانشگاه: رسانه‌ها آیینه‌ تمام نمای افکار عمومی دکتر علیرضا امیرپور استاد دانشگاه: رسانه‌ها آیینه‌ تمام نمای افکار عمومی
روابط عمومی موفق است که بتواند با کاربران خود تعامل دو سویه ایجاد کند و بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان در اختیار آن‌ها قرار دهید و مقابل سرعت‌گیرهای حوزه‌های اجرایی که موانعی را ایجاد می‌کنند، مقابله کند و مطالبات و انتظارات کاربران را به مسئولین سازمان منعکس نماید.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:52

آگاهی از دیدگاه نخبگان جامعه با رصد وپایش رسانه ها آگاهی از دیدگاه نخبگان جامعه با رصد وپایش رسانه ها
چون رسانه‌ها نمایندگی افکار عمومی را در جامعه بر عهده دارند و خیلی از موضوعات و مباحثی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، دیدگاه عمومی مردم است. روابط عمومی می‌تواند با تحلیل آن و بازخوردی که دریافت می‌کند. در بعد کلان هم دیدگاه افکار عمومی را در نظر داشته باشد و در مورد آن اقدام مناسب را انجام دهد.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:54

شناسایی نیاز افکار عمومی از طریق رصد رسانه‌‌ها شناسایی نیاز افکار عمومی از طریق رصد رسانه‌‌ها
اگر روابط عمومی‌ها می‌خواهند موفق باشند باید بر موضوع رصد و پیمایش رسانه‌ها توجه خاص داشته باشند. متاسفانه در حاضر نگاه به این فضای رصد و پیمایش رسانه ها از سوی روابط عمومی نگاه قوی و جدی نیست که باید در این زمینه تغییر نگرش حاصل شود.
چهارشنبه، 14 تیر 1396 - 00:26

دکتر امیدعلی مسعودی استاددانشگاه: لزوم سنجش بازخورد مخاطبان بارصد وپایش رسانه ها دکتر امیدعلی مسعودی استاددانشگاه: لزوم سنجش بازخورد مخاطبان بارصد وپایش رسانه ها
روابط‌ عمومی‌ها وظایف متعددی دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اطلاع‌رسانی است، و برای این که روابط عمومی بداند تا چه حد اطلاعیه‌ها و پیام‌هایی که روابط عمومی منتشر کرده به دست مردم رسیده و اثرگذاری داشته باید از راه‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهد.
چهارشنبه، 14 تیر 1396 - 08:50

مزایای تأسیس سازمان نظام روابط عمومی مزایای تأسیس سازمان نظام روابط عمومی
مدرس دانشگاه سوره گفت: به یاری سازمان نظام روابط عمومی، هر فرد می تواند صاحب یک شناسنامه ارتباطی و حرفه ای در طول فعالیت تحصیلی و شغلی خود شود. همچنین افراد به مدد آن می توانند مجوز فعالیت حرفه ای یافته و از حمایتهای آموزشی و شغلی و… برخوردار شوند.
چهارشنبه، 10 خرداد 1396 - 21:06

دکتر جلالی: حمایت قانون از روابط عمومی کمک بزرگی به جایگاه آنهاست دکتر جلالی: حمایت قانون از روابط عمومی کمک بزرگی به جایگاه آنهاست
مهمترین مشخصه روابط عمومی ها ارتباطات روانی و انسانی است و اگر بتوانند در شرایط مختلف از جمله بحران نقش خود را با برقراری ارتباطات موثر ایفاء کنند اجرای دستاوردهای سازمانی را ارتقاء بخشیدند.
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 16:23

استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: عدم ارتباط دانشگاه و رسانه،مشکل رشته ارتباطات استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: عدم ارتباط دانشگاه و رسانه،مشکل رشته ارتباطات
در زمینه زیرساخت ها و تسهیلات ارتباطی و فنی با کشورهای صاحب نام فاصله زیادی داریم و این موضوع برمی گردد به نگرشی که به ارتباطات و رسانه ها در کشورمان وجود دارد که متاسفانه گمان می رود که رسانه و فعالیت آن آثار تخریبی در جامعه برجای می گذارد.
پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1396 - 21:54

دکتر حسینعلی افخمی: فضای انتخاباتی تاثیر زیادی بر رسانه ها دارد دکتر حسینعلی افخمی: فضای انتخاباتی تاثیر زیادی بر رسانه ها دارد
دکتر حسینعلی افخمی در رابطه با رسالت رسانه ها و مطبوعات در زمان انتخابات گفت: در انتخابات فضایی در کشور به وجود می آید تحت عنوان فضای انتخاباتی که در این زمان مطبوعات از حالت اطلاع رسانی خارج شده و به سمت تبلیغات می روند.
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 - 20:37

چرا مبارزه با اخبار جعلی خطرناک تر از خود این اخبار هستند؟ چرا مبارزه با اخبار جعلی خطرناک تر از خود این اخبار هستند؟
معضل اخبار جعلی همیشه بوده و خواهد بود. اما نباید به شرکت های بزرگ و قدرتمند این اجازه داده شود که این نوع اخبار را تصحیح یا حذف کنند زیرا این عمل خطرناک تر از خود اخبار جعلی می باشد.
دوشنبه، 21 فروردین 1396 - 23:44

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1397)


  زمانی که بزرگترین شبکه سراسری خبر و توزیع در یک کشور آسیایی، در ایران تکمیل شد


  گذری و نظری بر سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران


  "رهگذر" سرپرست جدید روابط عمومی شرکت توسعه شد


  نقش روابط عمومی در تنظیم و بهبود ارتباطات سازمانی


  شرکت گوگل چطور با استفاده از اطلاعاتی که از خودتان کسب کرده، آینده را به شما می فروشد


  نشست مدیرعامل با اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی


  آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟


  هنگام خواب با موبایل و فضای مجازی نباشید


  تحول در دنیای روابط عمومی با گسترش ابزارهای ارتباطی پرسرعت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی