درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 - 09:19   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت

  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)
  دومین نشست هم‌اندیشی مدیران گروه روابط‌عمومی‌های شرکت مس برگزار شد
  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی
  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است
  نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها و سنجش افکار عمومی برگزار می‌شود
  ابوالحسن صفرپور مدیر روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران شد
  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان
  اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی
  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت
  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گفتگو  

در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است
محتوا امروز از چند نظر با گذشته متفاوت است. اول بحث سرعت است که خبر نمی تواند منتظر طی مسیر بروکراسی تحریریه بماند. خبر یک جریان همزمان است که فرصت تحلیل نمی یابد و باید ضمن تولید، تحلیل و در صورت نیاز تعدیل و همزمان منتشر شود.
سه شنبه، 7 بهمن 1399 - 23:04

 مدیر روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر: کلید موفقیت ما در ایجاد روابط عمومی پویا و خلاق بود مدیر روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر: کلید موفقیت ما در ایجاد روابط عمومی پویا و خلاق بود
به نظر من جشنواره‌ها یکی از عرصه‌های سالم رقابت هستند که این فرصت را فراهم می‌کنند تا بتوانیم جایگاه خود را شناسایی کنیم و ضعف و قوت‌های خود را بهتر بشناسیم. خیلی وقت‌ها ما به‌عنوان روابط عمومی آنقدر غرق در فعالیت‌های روزمره هستیم که فرصت نمی‌کنیم خود را به درستی و کامل محک بزنیم. از طرفی موانع طبیعی ذهنی همه ما باعث می‌شود تا اگر هم فرصت خودارزیابی داشته باشیم، در اکثر موارد موفق به نقد عادلانه خودمان نباشیم.
شنبه، 20 دی 1399 - 13:28

ما می‌خواهیم بدانیم در آینده چه خواهد شد؟ ما می‌خواهیم بدانیم در آینده چه خواهد شد؟
به عقیده من ما نباید منتظر شفاف‌سازی از طرف دیگران بمانیم بلکه لازم است خودمان حقایق را افشا کنیم و به دیگران نشان دهیم و در این زمینه بایستی کاملا با دیگران روراست باشیم و این باید یکی از اهداف اصلی ما باشد و ما باید خودمان تا آنجا که ممکن است در مورد خودمان شفاف و صادق باشیم و به عقیده من بلاکچین در این زمینه می‌تواند به‌همه ما کمک کند و به‌همین دلیل هم من معتقدم که بلاکچین یک ارزش انسانی و انسان‌محور است.
پنجشنبه، 18 دی 1399 - 08:06

داشتن سواد رسانه‌ای لازمه موفقیت روابط عمومی است داشتن سواد رسانه‌ای لازمه موفقیت روابط عمومی است
یکی از مشکلات سازمان‌ها، اطلاع ناکافی و نادرست مدیران ارشد از جایگاه و اهمیت روابط‌عمومی است، مشکل دیگر انتخاب افرادی که از نظر پست سازمانی جایگاهی ندارند به سمت روابط‌عمومی است که در نهایت آسیب جدی به کل مجموعه و سازمان وارد خواهد کرد.
شنبه، 13 دی 1399 - 14:49

کارخانه ابلهان دیجیتال: فناوری دیجیتال مانع رشد مغزی کودکان می‌شود کارخانه ابلهان دیجیتال: فناوری دیجیتال مانع رشد مغزی کودکان می‌شود
به نظر من کارزاری که به شکلی منصفانه در رابطه با تاثیر استفاده از ابزارهای دیجیتال بر رشد، اطلاع‌رسانی کند و دستورالعمل‌های واضحی داشته باشد، یک شروع خوب به حساب می‌آید. از جمله این که استفاده از صفحه‌های نمایش برای کودکان زیر ۶ ممنوع شود و سنین بالاتر هم اجازه نداشته باشند بیشتر از ۳۰ تا ۶۰ دقیقه در روز از آن‌ها استفاده کنند.
چهارشنبه، 19 آذر 1399 - 15:00

نقش راهبردی روابط عمومی بانکها در اطلاع رسانی و تعاملات سازنده درون و برون سازمانی بررسی شد نقش راهبردی روابط عمومی بانکها در اطلاع رسانی و تعاملات سازنده درون و برون سازمانی بررسی شد
شناخت نیازهای مشتریان و تامین نظرات و خواسته های آنان منبع ارزشمندی از ذخایر علم و اگاهی کاربران بانکی و بمنظور ایجاد اعتمادافزایی سازمانی نیز محسوب می شوند؛ به موازات آن رفتارسنجی و کنش و واکنش مشتریان در هنگام دریافت خدمات بانکی نیز منابع ارزشمندی در بهبود عملکرد و آنالیز شیوه های نوین در ارایه خدمات بانکی قلمداد می شود.
دوشنبه، 17 آذر 1399 - 12:13

گفت‌وگوی گزت با شوشانا زوبف: فناوری برتر شما را می‌پاید گفت‌وگوی گزت با شوشانا زوبف: فناوری برتر شما را می‌پاید
بسیاری از ما دیگر پذیرفته‌ایم که سرمایه‌داری نظارتی جزئی طبیعی از روند پیشرفت انقلاب دیجیتال است اما شوشانا زوبف هشدار می‌دهد که سرمایه‌داری نظارتی علاوه بر بی‌عدالتی و نابرابری فراوانی که همراه دارد، حتی استقلال اراده فردی را هم از ما می‌گیرد.
پنجشنبه، 22 آبان 1399 - 10:52

در گفت‌وگو با رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی مطرح شد: مفاهیم نوین در انتشارات؛ نشر اجتماعی و نشر موبایلی در گفت‌وگو با رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی مطرح شد: مفاهیم نوین در انتشارات؛ نشر اجتماعی و نشر موبایلی
در عصر شبکه‌های اجتماعی که بشر به سمت تعاملات آنلاین از طریق رسانه‌های نوین تمایل پیدا کرده است، برخی از صنایع نیز ناگزیر مجبور شدند خود را با آن تطابق بدهند، از جمله حوزه انتشارات. «رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی» معتقد است دیگر محتوای امروزی فقط متن نیست. آن‌چه در این دوران اهمیت پیدا کرده است محتوای مولتی مدیاست.
یکشنبه، 10 اسفند 1399 - 08:09

در گفتگو با مدیر ارشد منابع انسانی توییتر / بررسی واکنش شرکت توییتر به بحران کرونا در گفتگو با مدیر ارشد منابع انسانی توییتر / بررسی واکنش شرکت توییتر به بحران کرونا
ما در پاسخ به بحران کووید-۱۹، طرحی اجرا کردیم به نام «Tweep Exchange»، که افرادی که حجم کارهای‌شان زیاد است بتوانند بخشی از کار خود را به آنهایی که سرشان خلوت است واگذار کنند. مدیران، برنامه‌های آموزشی فوری برای کارمندها را در دستور کار قرار دادند و فرآیندی را به اجرا در آوردیم تا هر کسی می‌خواهد برای مدتی در زمینه‌ای غیر از حوزه تخصص خود فعالیت کند، آموزش‌های لازم را ببیند تا بتواند به سایر همکارها در حوزه‌های دیگر که سرشان شلوغ است کمک کند.
دوشنبه، 7 مهر 1399 - 01:55

خبرنگار زن افغان چگونه با وجود تهدیدها و مخالفت خانواده به کار ادامه می‌دهد؟ خبرنگار زن افغان چگونه با وجود تهدیدها و مخالفت خانواده به کار ادامه می‌دهد؟
ابراهیم‌خیل که اکنون بیرون از افغانستان و هنوز هم در رشته‌ی دل‌خواهش کار می‌کند می‌گوید، در تمام مدت کار در افغانستان، از یک سو به عنوان یک خبرنگار متعهد و شیفته‌ی حرفه‌اش و از سویی به عنوان مادری نگران، همواره حسی آمیخته از علاقه و ترس را تجربه کرده است.
چهارشنبه، 2 مهر 1399 - 11:44

صنعت نمایشگاهی نیازمند نگرش اکوسیستمی‌ صنعت نمایشگاهی نیازمند نگرش اکوسیستمی‌
صنعت نمایشگاهی باید به گونه‌ای مدیریت شود که ضمن حضور موثر، معنادار و موجه از نظر بخش‌های حاکمیتی و ذی‌نفعان، حل دغدغه‌های حاکم بر همه ارکان فعال خصوصا سایت‌داران، مجریان، غرفه‌سازان، مشارکت‌کنندگان و مردم را مدنظر داشته باشد و برنامه‌ها نیز در مسیر استراتژی‌های تعریف‌شده این صنعت به انجام برسد.
دوشنبه، 24 شهریور 1399 - 00:16

صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی قرار دارد صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی قرار دارد
خلاقیت و تاکتیک همان چیزی است که همواره موجب موفقیت روابط‌عمومی می شود. به همین دلیل، صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی و تجربه کار با ابزار ها و تکنیک های جدید برای تولید نتایج بهتر و توسعه یافته بوده است.
شنبه، 12 اسفند 1391 - 17:24

در گفت و گو با مجید رضائیان: آینده روزنامه نگاری را خوب نمی‌بینم در گفت و گو با مجید رضائیان: آینده روزنامه نگاری را خوب نمی‌بینم
مطبوعات و دولت مدرن پدیده‌هایی وارداتی محسوب می‌شوند که دست کم عمر دولت مدرن در ایران به ۱۰۰سال نمی‌رسد. شاید به همین دلیل است که این دو پدیده هنوز نتوانسته‌اند آن‌طور که باید و شاید با بافت تاریخی و اجتماعی ما پیوند بخورند. فراز و فرود دولت‌ها و رابطه ملت با آن را از همین زاویه می‌توان فهم کرد.
یکشنبه، 16 شهریور 1399 - 14:02

کیانوش جهانپور: دلم برای روابط‌عمومی بودن و هم‌زمان سخنگو نبودن تنگ شده بود کیانوش جهانپور: دلم برای روابط‌عمومی بودن و هم‌زمان سخنگو نبودن تنگ شده بود
سخنگوی پیشین وزارت بهداشت می‌گوید: نه تنها دلم برای سخنگویی تنگ نشده است که حس می‌کنم، دلم برای روابط‌عمومی بودن و هم‌زمان سخنگو نبودن تنگ شده بود. هرچه جلوتر می‌رود حس می‌کنم که مدیر روابط عمومی بودن و هم‌زمان سخنگو نبودن چقدر بهتر است.
دوشنبه، 6 مرداد 1399 - 14:30

چگونه بازاریابی محتوا و روابط عمومی می توانند همراه هم برای شما کار کنند چگونه بازاریابی محتوا و روابط عمومی می توانند همراه هم برای شما کار کنند
با توجه به مطالعه ای که اخیرا توسط Nielsen and inPowered صورت گرفته است، روابط عمومی در تاثیرگذاری بر یک خرید در مرحله نهایی و بررسی خرید، 80 درصد موثرتر از بازاریابی محتوا می باشد.
یکشنبه، 25 بهمن 1394 - 09:17

مدیر سیاست‌ها و استراتژی‌های مربوط به ارتباطات و اطلاعات در یونسکو: اخبار جعلی، جان‌های بسیاری را در دوره همه‌گیری کرونا در خطر قرار داده است مدیر سیاست‌ها و استراتژی‌های مربوط به ارتباطات و اطلاعات در یونسکو: اخبار جعلی، جان‌های بسیاری را در دوره همه‌گیری کرونا در خطر قرار داده است
یونسکو، پیش از شیوع ویروس کرونا نیز با اشاره به ایجاد آلودگی ناشی از برخی تلاش‌ها برای انتشار اطلاعات نادرست که تهدیدی برای روزنامه‌نگاریِ حقیقت‌محور و زندگی مردم بویژه در دوران همه‌گیری به شمار می‌آمدند، هشدارهایی را در این باره منتشر می‌کرد که چگونه تحولات سیاسی، فناوری، اقتصادی، و اجتماعی، بر نحوه تبادل اطلاعات میان ما تأثیر می‌گذارند.
سه شنبه، 24 تیر 1399 - 08:01

در گفتگو با گارلند استنسل، رئیس انجمن روابط عمومی آمریکا/ شفافیت در پیام‌‎رسانی و ارائه‎ حقایق بیشترین اهمیت را دارند در گفتگو با گارلند استنسل، رئیس انجمن روابط عمومی آمریکا/ شفافیت در پیام‌‎رسانی و ارائه‎ حقایق بیشترین اهمیت را دارند
اصل حاکم بر تمامی استراتژی‎ های ارتباطی، صحت را برتر از سرعت می‎ داند. در دنیای امروز که اتکای زیادی به رسانه‎ های اجتماعی دارد، اعتبار شخصی و سازمانی همواره در معرض خطر است. یک اشتباه می‌تواند عواقب بلندمدت و ماندگاری را داشته باشد. صرف‌نظر از موقعیت، راستی‌آزمایی می‌تواند یکی از مهمترین ابزارهای ما در مسیر آمادگی‎‏ مان برای ارائه‎ هر پیام باشد.
دوشنبه، 23 تیر 1399 - 08:07

ایجاد اعتماد عمومی در راستای ترویج مصرف بهینه آب در اصفهان ایجاد اعتماد عمومی در راستای ترویج مصرف بهینه آب در اصفهان
با شفاف سازی بستر های اعتماد عمومی را جلب کردیم شفاف سازی و اعتماد سازی به هنگام، تاثیر به سزایی درامر ترویج مصرف صحیح آب داشت، این در حالیست که با تولید برنامه هایی خلاقانه و با ایده های جدید توانستیم به نوعی ارزش آب را به مردم القاء کنیم تا مردم در مصرف آن دقت کافی را به خرج دهند.
یکشنبه، 25 خرداد 1399 - 18:36

در گفتگو با مسعودی مطرح شد: ظرفیت روابط عمومی‌ها در اصلاح اقتصادی کشور جدی گرفته نشده است در گفتگو با مسعودی مطرح شد: ظرفیت روابط عمومی‌ها در اصلاح اقتصادی کشور جدی گرفته نشده است
روابط عمومی‌ها همانند رسانه‌ها با افکار عمومی در تعامل هستند و در همه‌ی وضعیت‌ها اعم از بحران تحریم یا بحران کرونا می‌توانند در روند مسائل اقتصادی کشور با اطلاع رسانی درست به بالا دستی‌های خود بسیار موثر باشند.
سه شنبه، 6 خرداد 1399 - 10:05

در نشست روابط عمومی های قروه، مسئولان روابط عمومی‌ها از نداشتن اختیار عمل و موازی کار در انجام وظیفه انتقاد داشتند در نشست روابط عمومی های قروه، مسئولان روابط عمومی‌ها از نداشتن اختیار عمل و موازی کار در انجام وظیفه انتقاد داشتند
روابط عمومی را پیشانی سازمان می‌شناسند. اما تا زمانی که مدیران ادارات در قروه نمی‌توانند و نمی‌خواهند باور کنند که این پیشانی باید در اولویت قرار گیرد و نگاهشان را به این حرفه تغییر ندهند این پیشانی پر از چین و چروک‌های ناکارآمدی خواهد شد.
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 12:41

در گفتگو با مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان:  اگر مدیری، روابط عمومی را بفهمد و باور کند، فرد لایق و شایسته ای را بر مسند روابط عمومی‌اش می نشاند در گفتگو با مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان: اگر مدیری، روابط عمومی را بفهمد و باور کند، فرد لایق و شایسته ای را بر مسند روابط عمومی‌اش می نشاند
مسئول روابط عمومی هرچقدر هم قوی و توانمند باشد اما اگر باور و اعتقاد به روابط عمومی در مدیران ارشد سازمان وجود نداشته باشد، روابط عمومی جایگاهی برایشان ندارد و بالعکس همین هم هست اگر مدیری بر اصل روابط عمومی معتقد باشد و مسئول روابط عمومی لایقی را انتخاب نکند و هزینه لازم برای امور روابط عمومی را در نظر نگیرد، باز هم روابط عمومی جایگاهی نخواهد داشت.
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 11:59

در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه
صنعت بیمه را می توان صنعتی برای تضمین فعالیت های اقتصادی و زندگی دانست. درنتیجه با چنین رویکردی نقش بیمه ها در تحقق جهش تولید، نقشی پررنگ خواهد بود و شاید بیش از گذشته مورد توجه مردم قرار می گیرد. اما حال این سوال مطرح است که درشرایط کنونی روابط‌عمومیهای این صنعت به عنوان پل ارتباطی میان مردم و بیمه چطور می توانند به تحقق این شعار کمک کنند.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 08:13

 در گفتگو با عباس مسیبی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران/ تنویر افکارعمومی با روابط عمومی شفاف در گفتگو با عباس مسیبی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران/ تنویر افکارعمومی با روابط عمومی شفاف
روابط عمومی علاوه بر تسهیل‌گری و تصمیم‌سازی، بر فرآیند تصمیم‌گیری نیز تأثیر می‌گذارد و بعضاً با ورود به جریان تصمیم‌گیری، تصمیمات را با انتظارات افکار عمومی هماهنگ می‌سازد و به این ترتیب به دموکراتیزه شدن نظام تصمیم‌گیری درسازمان کمک می‌‌‌کند. تلاش روابط عمومی با انجام این اقدامات، پیوستن به ائتلاف حاکم بر سازمان و عضویت در گروه تصمیم‌گیری سازمان است.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 10:39

  در گفتگو با مدیر کل روابط عمومی استانداری قم: متولی پاسخ‌گوئی روابط‌عمومی‌ها هستیم در گفتگو با مدیر کل روابط عمومی استانداری قم: متولی پاسخ‌گوئی روابط‌عمومی‌ها هستیم
دو شورا در استانداری قم مرتبط با کرونا، فعالیت‌ها و اقداماتی را در حوزه اطلاع رسانی برعهده داشت که شامل شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌هاست.
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 - 11:12

یگانه راه ممکن مقابله با بحران کرونا: اقتصاد دولتی دموکراتیک یگانه راه ممکن مقابله با بحران کرونا: اقتصاد دولتی دموکراتیک
بزرگ‌ترین مخالفت‌ها با برنامه‌ریزی دولتی به این ادعا برمی‌گردد که آن در مدیریت اطلاعات ناکارامد است. این به‌طور خاص استدلال بزرگ‌ترین متفکر نئولیبرالیسم، فردریش هایک، است که برایش بازار مکانیسم اجتماعی‌ای است که اجازه می‌دهد هم اطلاعات پراکنده آشکار و هم پردازش شود.
شنبه، 30 فروردین 1399 - 22:34

 ارتباطات سلامتی در گفتگو با مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا ارتباطات سلامتی در گفتگو با مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا
جولیا فیتزجرالد، مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا در گفتگو با ما، برخی از تاکتیک ها و استراتژی های ارتباطی را که برای جذب و راهنمایی مخاطبان مهم در طی بحران کرونا بکار بسته است، به اشتراک گذاشت.
شنبه، 23 فروردین 1399 - 08:20

 گپ و گفت با علی بهزاد/ زندگی یعنی درودی به رفتگر عزیز محله گپ و گفت با علی بهزاد/ زندگی یعنی درودی به رفتگر عزیز محله
گپ و گفتی صمیمی در فضایی خودمانی با «علی بهزاد» پیشکسوت روابط عمومی و رسانه داشتیم تا از تجربیات ۴۰ ساله خود برایمان تعریف کند. علی بهزاد دیروز در پی ابتلا به بیماری کرونا در گذشت.
جمعه، 22 فروردین 1399 - 04:17

 فناوری نظارت در عصر کرونا فناوری نظارت در عصر کرونا
مردم دیگر نمی‌دانند چه چیزی را باید باور کنند. در فضایی که مدام اخبار نادرست منتشر می‌شود اخبار درست و قابل اعتماد به سختی می‌توانند جایی برای خود بازکنند. این بدان معنی است که افراد از طریق اعمال خود می‌توانند سلامتی خود یا دیگران را به خطر اندازند. یا اعتماد به کارشناسان کاهش می‌یابد.
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 - 16:30

هادی خانیکی استاد ارتباطات: ویروس بی اعتمادی از ویروس کرونا خطرناک‌تر است هادی خانیکی استاد ارتباطات: ویروس بی اعتمادی از ویروس کرونا خطرناک‌تر است
مساله بی‌اعتمای و ناامیدی یا به عبارتی دیگر «بی افقی» از عواملی است، که توان جامعه و فرد را تضعیف می‌کند و همین عاملی برای ناتوانی در مواجهه با مسائل پیش‌رو می‌شود، در مساله مواجهه‌ جامعه با کرونا هم همین تهدید، یعنی تهدید پایین بودن سرمایه اجتماعی را به خصوص در مراحل اولیه بیشتر می‌توان دید، به طوری که یک شکاف عمیق در مواجهه با اطلاعات و اخبار ارائه شده به چشم می‌خورد، یعنی باور به خبرها و اطلاعات رسمی کم است.
شنبه، 2 فروردین 1399 - 14:26

رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز: راهبرد مسئولان در اطلاع‌رسانی بحران انفعالی است رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز: راهبرد مسئولان در اطلاع‌رسانی بحران انفعالی است
در صورتی که همه بحران‌ها حتی زلزله هم قابل پیش‌بینی هستند و فقط اینکه دقیقا چه زمانی و با چه ریشتری اتفاق می‌افتد قابل پیش‌بینی نیست. بنابراین می‌توانند بخش اعظم عملیات در زمان وقوع بحران را پیش‌بینی و سیاست‌ها و امکانات لازم برای مواجهه با شرایط بحران را آماده کنند.
یکشنبه، 1 دی 1398 - 15:24

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان


  انتصاب پیمان میراب آستانه به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد


  ضریب نفوذ تلفن‌همراه در کشور به ۱۵۰ درصد رسید


  در هفته روابط‌عمومی 1400 انجام خواهد شد: تقدیر از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مقابله با کرونا


  اصول و اجرای گوش دادن عمیق


  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد


  معرفی‌نامه/ راجر لاندری، فعال روابط‌عمومی


  معرفی‌نامه/ میرخلیل الرحمان روزنامه‌نگار پاکستانی


  افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی


  انتصاب مسئول روابط عمومی و مشاور مدیر شبکه آموزش


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد