درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 1 آبان 1399 - 07:17   

کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل

  کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل


ادامه ادامه مطلب یک

پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد

  پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد


ادامه ادامه مطلب دو

نمایشگاه «آینده» دبی نماد آینده جهانی

  نمایشگاه «آینده» دبی نماد آینده جهانی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان
  توصیه‎‌های مدیرعامل بانک کشاورزی برای بهبود عملکرد روابط عمومی
  برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی ویژه مدیران روابط عمومی نواحی و رده های سپاه امام سجاد (ع)
  اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی فدراسیون‌ها بررسی شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد
  نسخه‌‌ای برای دوام و مقاومت بیشتر شرکت‌ها
  پارلمان اروپا خواستار وضع مقررات دقیق و سختگیرانه برای غول‌های اینترنتی شد
  وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران در پایان نود و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی
  فولاد مبارکه 3 بار از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته است/ آب به آسیاب دشمن نریزیم
  شتاب بیشتر روند فعالیت شرکت امید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  رادیو روابط عمومی  

 راهبرد روابط عمومی در ارتباطات راهبرد روابط عمومی در ارتباطات
انتظار می رود مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری تهران بتواند نقش مدیریت روابط انسانی و اطلاع رسانی در چنین گستره وسیعی با خیل بسیار متنوع ذی نفعان را ایفا کند و همزمان مناسبات خارجی و بین المللی شهرداری را نیز سامان بخشد. به نظر می رسد باتوجه به اهمیت خاصی که مدیریت اطلاعات و ارتباطات سازمان گسترده شهرداری و در کنار آن شورای شهر دارد لازم است تعریف دوباره و روزآمدتری از تقسیم کار و وظایف و سازمان روابط عمومی و بین الملل حوزه مدیریت شهری به عمل آید
جمعه، 30 خرداد 1399 - 13:07

"فضای سوم" در روابط عمومی "فضای سوم" در روابط عمومی
فعالیت در فضای سوم، اقتضائاتی دارد از جمله ایجاد فضای چهره به چهره، فعالیت در فضای واقعی و مجازی و تولید اطلاعات همزمان و تلاش برای افزایش قدرت ارتباطات چند سویه سازمان با جامعه و ضرورت پاسخگویی سازمان بدون فوت وقت و ضرورت تنوع تولیدات کمی و کیفی در فضای واقعی و مجازی.
دوشنبه، 26 خرداد 1399 - 11:17

نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار متعادل نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار متعادل
شرکتها می توانند حداکثر مزایای پروژه را به حداقل رسانده و خطرات کلی پروژه را با متعادل کردن پرتفوی پروژه به حداقل برسانند. مدیران برای دستیابی به این اهداف مجبور هستند که نمونه کارها را تحلیل و توازن کنند.
یکشنبه، 25 خرداد 1399 - 18:09

عکس پس‌زمینه‌ای که تلفن‌های آندروید بی‌شماری را از کار انداخت عکس پس‌زمینه‌ای که تلفن‌های آندروید بی‌شماری را از کار انداخت
تصویری که یک عکاس آمریکایی به نام «گوراف آگراوال» اهل سان‌دیگو ثبت کرده به شکل عجیبی بخش زیادی از تلفن‌های همراهی که از سیستم عامل آندروید استفاده می‌کنند، را از کار انداخت.
جمعه، 23 خرداد 1399 - 00:59

 ارتباطات بر مدار تحول گرایی اجتماعی ... ارتباطات بر مدار تحول گرایی اجتماعی ...
بی شک در این برهه از زمان رسانه ها می توانند بعنوان یک ابزار فراگیر و تعیین کننده ضمن پژوهش و بررسی هایی از باب این تحول گرایی اجتماعی در حوزه ارتباطات، همچون همیشه با ورودی سازماندهی شده بر چگونگی و چرایی این تحول، نقشی تعیین کننده بر ساختار سازی آن در کشور ایفا نموده، چرا که نفوذپذیری رسانه ها بر لایه های مختلف جامعه به شیوه های گوناگون می تواند مدیریت این تحول بنیادین پنهان را در دست گیرد.
دوشنبه، 19 خرداد 1399 - 19:54

مدیران و مشاوران روابط عمومی: چه کنید اگر از رئیستان متنفرید مدیران و مشاوران روابط عمومی: چه کنید اگر از رئیستان متنفرید
بن ویلمات، سرپرست روابط‌عمومی CIPD، می‌گوید: در بیشتر موارد کارکنان بر سر بی‌عدالتی یا کار زیاد از رئیسشان شاکی می‌شوند. او می‌گوید: "بیشتر اوقات چیزهای کوچک و پیش‌پا‌‌افتاده‌ای هم چاشنی ماجرا می‌شود و همه‌چیز از هم می‌پاشد".
دوشنبه، 19 خرداد 1399 - 11:29

کسب رتبه چهارم روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ارزیابی عملکرد 98 کسب رتبه چهارم روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ارزیابی عملکرد 98
روابط‌عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ارزیابی عملکرد زیرپروتالهای استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حائز رتبه چهارم گردید.
دوشنبه، 12 خرداد 1399 - 00:08

روابط‌عمومی؛ حرکت در مدار هوشمندی و سلامت روابط‌عمومی؛ حرکت در مدار هوشمندی و سلامت
روابط‌عمومی هوشمند، روابط‌عمومی‌ای است که با برنامه‌ریزی دقیق، همه‌جانبه و موشکافانه در پی اجرای وظایف متعدد خود است. روابط‌عمومی هوشمند با اجرای وظایفش، به مخاطبش احترام می‌گذارد و برای خود احترام می‌خرد. کیفیت زندگی مخاطبش را ارتقا می‌دهد و از دقایقی که برای ایفای مسئولیت حرفه‌ای خود صرف می‌کند لذت می‌برد. روابط‌عمومی هوشمند، سواد و آگاهی مخاطب خود را افزایش می‌دهد و هر لحظه در پی افزایش سواد و آگاهی خود است و بالاخره، روابط‌عمومی هوشمند مبلغ و مروج سلامت است.
شنبه، 3 خرداد 1399 - 09:31

 نابرابری نه تنها بیماری‌های عالم‌گیر را تشدید می‌کند بلکه ممکن است عامل آنها نیز باشد نابرابری نه تنها بیماری‌های عالم‌گیر را تشدید می‌کند بلکه ممکن است عامل آنها نیز باشد
به طور قطع نمی‌توان گفت که آیا تمهیدات منع آمدوشد برای مواجهه با تهدیدی که کووید-۱۹ نسبت به زندگی انسان ایجاد کرده، موجه است یا نه اما کسانی که این تمهیدات را برقرار کردند، می‌دانستند که این کار هزینه‌های بیشتری در بر دارد. پ
جمعه، 2 خرداد 1399 - 19:03

مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای: مهندس راه، راه روابط عمومی را برای همیشه هموار کرد مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای: مهندس راه، راه روابط عمومی را برای همیشه هموار کرد
منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر رروابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ضمن تبریک فرا رسیدن27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی به تمامی فرهیختگان و فعالان در این عرصه، از یک راهبرد کاربردی و عملیاتی در حوزه روابط عمومی سازمان متبوع و قابل تسری در حوزه روابط سایر سازمانها خبر داد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:37

 10 روش تاکتیکی برای ارزیابی یک اینفلوئنسر 10 روش تاکتیکی برای ارزیابی یک اینفلوئنسر
بازاریابی ارجاعی که گاهی از آن با عنوان بازاریابی دهان به دهان نیز یاد می‌شود به شکل ساده شده، همان خرید یک مشتری به خاطر نظر یا پیشنهاد دیگران است.
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 - 00:19

 تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ برنامه ریزی سناریو تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ برنامه ریزی سناریو
نقش استراتژیک روابط‌عمومی این است که روابط وابسته به هم را در نظر بگیرد، سناریو های مختلف را کاوش کند و نتایج احتمالی را ترسیم کند. شاغلان باید برای ارزیابی شرایط با ذینفعان در شرکت هایشان کار کنند.
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 - 08:13

مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی: رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های اجرائی نقش مهمی در اقناع افکار عمومی برای مدیریت کرونا برعهده داشته اند مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی: رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های اجرائی نقش مهمی در اقناع افکار عمومی برای مدیریت کرونا برعهده داشته اند
مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هم افزایی بخش های مختلف اطلاع رسانی استان نقش مهمی در تبیین عملکرد دولت دارد گفت: شورای اطلاع رسانی بستر مناسبی برای هم افزایی سیاست گذاری های مدیریت افکار عمومی جهت پوشش اقدامات دولت است.
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 - 10:59

 چطور از درون اتاق خود به دور دنیا سفر کنیم چطور از درون اتاق خود به دور دنیا سفر کنیم
اکنون صرفاً در حبس به سر نمی‌بریم؛ در عین حال از این مزیت بهره می‌بریم که می‌توانیم به اطراف و اکناف قاره‌های درونیِ ناشناخته، گاهی دلهره‌آور اما در اصل شگفت‌انگیز سفر کنیم.
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 - 22:55

یادداشت‌های یک هلدینگی/ اعزام خانم های شاغل در روابط‌عمومی در نمایشگاه های خارج از کشور یادداشت‌های یک هلدینگی/ اعزام خانم های شاغل در روابط‌عمومی در نمایشگاه های خارج از کشور
یکی از مشکلات ما در آن زمان اعزام روسای روابط عمومی شرکت های تابعه و از آن مهم تر خانم های شاغل در روابط‌عمومی به ماموریت خارج از کشور برای حضور در نمایشگاه بود. حضور در نمایشگاه های خارج از کشور همیشه و برای کارکنان در تمام سطوح از جذابیت خاصی برخوردار بوده است. این موضوع را طی تمام سال های خدمتم دیده و تجربه کرده ام.
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 - 13:56

 تاریخچه پیچیده دورکاری و تاثیر آن بر زندگی ما پس از کرونا تاریخچه پیچیده دورکاری و تاثیر آن بر زندگی ما پس از کرونا
دستیابی به امنیت شغلی، کنترل کار و زمان کاری و غیر کاری، امروز همان اندازه که برای دورکاران پیشگام اواخر قرن بیستم پرچالش بود، دشوار است. اگر کار کردن از خانه آینده کاری ما پس از دوران کروناست، نباید گذشته پیچیده آن را فراموش کنیم.
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 - 14:20

تأثیر COVID-19 بر روابط‌عمومی، حال و آینده/  آماده کمک به مردم باشید چون به کمک شما نیاز دارند /3 تأثیر COVID-19 بر روابط‌عمومی، حال و آینده/ آماده کمک به مردم باشید چون به کمک شما نیاز دارند /3
مشخص است که نمی توانیم کارمان را به شکل سابق ادامه دهیم اما معنی اش این نیست که باید مغازه هایمان را ببندیم. مخاطبان شما از شما می خواهند آماده کمک به آن ها باشید چون به کمک شما نیاز دارند اما بازاریابی و استراتژی های روابط‌عمومی باید به بحرانی که همه درگیر آن هستند حساس باشند.
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 - 00:36

هنر روابط عمومی در جهت تجهیز بازار سرمایه در بانک و بیمه هنر روابط عمومی در جهت تجهیز بازار سرمایه در بانک و بیمه
در بازار سرمایه و جهان، بانک ها و بیمه ها، یکی از عوامل موثر بر روند تجهیز منابع در بانکداری نوین، روابط عمومی است زیرا اکثر خدمات بانکی از سوی نیروی انسانی انجام می گردد که خود مستلزم ایجاد رابطه باجامعه مشتریان است.
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 - 21:51

فروش نیم میلیون از حساب‌های کاربران «زوم» فروش نیم میلیون از حساب‌های کاربران «زوم»
بیش از ۵۰۰ هزار گذرواژه و اطلاعات حساب به سرقت رفته کاربران برنامک همایش ویدیویی زوم، در «وب تاریک» پیدا شده است.
جمعه، 29 فروردین 1399 - 12:52

 بحران شخصی می شود بحران شخصی می شود
من به تأثیر طولانی مدت تغییرات در رفتار مصرف کننده که ناشی از قرنطینه و رکود اقتصادی است، فکر می کنم. این بحران جنبه های زیادی در زمینه زندگی و جامعه را تغییر داده است. تغییر دائمی در حیطه هایی از جمله آموزش، خرده فروشی، گردشگری و سفر اجتناب ناپذیر است.
سه شنبه، 26 فروردین 1399 - 16:00

 رسانه‌های اجتماعی آنلاین، اصلی‌ترین مرجع دانش و اطلاعات سرمایه‌گذاران رسانه‌های اجتماعی آنلاین، اصلی‌ترین مرجع دانش و اطلاعات سرمایه‌گذاران
همزمان با پیشرفت در عرصه تکنولوژی، پلت‌فرم‌ها و بسترهای متعددی در تلاش هستند که خود را بعنوان منبع اصلی دانش و اطلاعات معرفی کنند. از یک طرف انجمن‌های گپ و گفت آنلاینی وجود دارد که سرمایه‌گذاران در آن به بحث و گفتگو در خصوص عقایدشان در مورد بازارهای مالی می‌پردازند.
سه شنبه، 26 فروردین 1399 - 12:40

 4 نکته اساسی برای رسیدگی به شکایات مشتری 4 نکته اساسی برای رسیدگی به شکایات مشتری
نحوه برخورد شما با شکایات مشتری اهمیت دارد و می تواند تجربه را کاملاً تغییر دهد. موضوع را به سرعت حل کنید و با مشتری همکاری کنید تا به توافق رضایت بخش برسید. رفع مشکلات می تواند به شما در حفظ مشتری و تقویت شهرت به عنوان یک تجارت کمک کند.
شنبه، 25 بهمن 1399 - 10:15

اهمیت مدیریت روابط عمومی برای کسب و کارها اهمیت مدیریت روابط عمومی برای کسب و کارها
بدون تردید راهکارهای بسیار بیشتری برای فعالیت در حوزه روابط عمومی وجود دارد. اغلب کارشناس های حوزه روابط عمومی از گزینه های خلاقانه و منحصر به فرد برای مدیریت حوزه روابط عمومی استفاده می کنند. این امر بیانگر ضرورت توجه به توانایی ایده‎پردازی خلاقانه مان به عنوان کارشناس روابط عمومی است.
دوشنبه، 25 فروردین 1399 - 18:11

ارتقاء پست روابط عمومی های هلدینگ خلیج فارس ارتقاء پست روابط عمومی های هلدینگ خلیج فارس
پایین بودن رتبه روابط‌عمومیهای مجموعه وزارت نفت از جمله پتروشیمی و پالایش و پخش فراورده های نفتی که تجربه کار در این دو مجموعه را داشتم از مهم ترین مشکلات تاریخی این مجموعه ها می باشد.
یکشنبه، 24 فروردین 1399 - 15:51

کلمات و عبارات جدید در سال 2020 کلمات و عبارات جدید در سال 2020
در سال2020، 4 کلمه و عبارت جدید در مباحث و مکالمات روزمره ما وارد شده است:
جمعه، 15 فروردین 1399 - 14:06

6 مرحله برای مدیریت بحران روابط عمومی 6 مرحله برای مدیریت بحران روابط عمومی
نفسی بگیر. شما سخنگوی این شرکت هستید و در خط مقدم قرار دارید. شما می توانید با داشتن طرحی که تعیین می کند چه کسی ابتدا در هنگام بروز مشکلات با چه کسی تماس برقرار کند، بحران را حل کنید. تحقیق کنید که چگونه شرکت های دیگر با بحران ها برخورد کرده اند تا دریابید که چه عواملی مؤثر است و چه چیزی نه.
جمعه، 15 فروردین 1399 - 09:12

4 نکته برای ایجاد شهرت تجاری خوب 4 نکته برای ایجاد شهرت تجاری خوب
ارتباطات، کاری است که همه مشاغل باید بتوانند به راحتی انجام دهند. این یک مؤلفه مهم در موفقیت و داشتن شهرت خوب است. همیشه افراد را از آنچه در تجارت شما اتفاق می افتد آگاه کنید.
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 22:08

فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند
فناوری در حال تغییر همه جنبه های مدیریت کسب و کار است و بخش روابط‌عمومی نیز مصون نیست. عوامل بسیاری در تغییر چهره روابط عمومی در عصر دیجیتال نقش دارند و فناوریهای نوظهور همچنان باعث ایجاد اختلال می شوند.
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 01:59

 یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید
در زمان های پرتلاطم، نحوه واکنش یک سازمان یک عامل اصلی در چگونگی توانایی آنها برای حفظ ارتباط با مردم به شیوه ای متفکرانه است. ارتباط برقرار کنید، اما همدلی را فراموش نکنید.
یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 20:11

چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟ چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟
ما در فرهنگ دستاورد و موفقیت زندگی می کنیم. کسانی هم هستند که می توانند، بگونه ای روزمره ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن برسانند. وقتی انسان راه مناسب به چنین حداکثر رساندنی را درک کند، آموختن و یپاده کردن عملی آن هم ساده می شود. کمااینکه می توان با برداشتن چند گام ساده زیر، هر روز را به بهترین روز تبدیل کرد.
دوشنبه، 11 فروردین 1399 - 02:41

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  مسوولیت شرکتی در مقابل جامعه


  اشتباهات در فروش


  دیوار ها مکانی برای معرفی روابط عمومی


  مدیریت به وسیله انتظارات


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد


  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی


  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی