درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 08:05   

اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا

  اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا


ادامه ادامه مطلب یک

استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

  استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

«فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»

  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پروتکل ها و رویه های عملیاتی در هنگامه کروناویروس
  تهیه بسته های حمایتی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای رسانه های برخط و مکتوب
  فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند
  ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا
  آیا حریم خصوصی یکی از بزرگترین قربانیان کرونا خواهد بود؟
  مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: رادیو گفت و گو تنها همراه رسانه ملی در پیگیری امور حفاظت محیط زیست
  کوشش در جبهه صنعت و پیشبرد پروژه های شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن با رعایت نکات بهداشتی ادامه دارد
  تاکید رئیس جمهور بر تسریع در واگذاری شرکت ها و دارایی های دولت و همچنین فروش اموال مازاد بانک ها
  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا
  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  رادیو روابط عمومی  

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد؛ حرکت روابط عمومی‌های شرکت ملی گاز در جهت خدمت رسانی به مردم رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد؛ حرکت روابط عمومی‌های شرکت ملی گاز در جهت خدمت رسانی به مردم
رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: از روابط عمومی‌های صنعت انتظار میرود با تلفیق دانش و مهارت در جهت تعالی سازمانی شرکت ملی گاز و خدمت رسانی به مردم گام بردارند.
چهارشنبه، 11 دی 1398 - 19:18

مدیریت راهبردی و برنامه ریزی جامع روابط عمومی ها بدون بهره برداری از ایده های نو و تجربیات به دست آمده امکان پذیر نیست مدیریت راهبردی و برنامه ریزی جامع روابط عمومی ها بدون بهره برداری از ایده های نو و تجربیات به دست آمده امکان پذیر نیست
ایجاد رشد و تحول در هر زمینه علمی و اجرایی نیازمند نوعی از "تعامل"، "تبادل" و "تداوم" اطلاعات علمی و تجربی است. بدون این سه عامل اساسی نمی توان به یک سطح قابل قبولی از رشد و تحول علمی و اجرائی رسید.
یکشنبه، 1 دی 1398 - 08:01

بررسی "مدیریت یکپارچه روابط عمومی جدید و همه جانبه نگری" در کنفرانس روابط عمومی بررسی "مدیریت یکپارچه روابط عمومی جدید و همه جانبه نگری" در کنفرانس روابط عمومی
مدیریت یکپارچه روابط عمومی در معنای پارادایمی خود ناظر بر الگوواره دو فضایی است که ریشه در 1) روابط عمومی چهره به چهره و فیزیکی و 2) روابط عمومی هوشمند، مجازی و رقومی دارد که یک نوع عملکرد فرامحلی، جهانی و ادامه دار و در عین حال منعطف برای متمایل به بی نهایت تغییر را ظرفیت سازی می کند.
شنبه، 30 آذر 1398 - 08:08

ده شخصیت برتر تاثیرگذار جهان از دریچه نگاه لینکدین در سال ۲۰۱۹ ده شخصیت برتر تاثیرگذار جهان از دریچه نگاه لینکدین در سال ۲۰۱۹
این افراد تاثیرگذار شامل اجتماعی جهانی متشکل از رهبران، متفکران و مبتکرانی هستند که ارتباطات تجاری را پیش می رانند. در انتخاب این افراد الهام‌ بخش، لینکدین از الگوریتم خاصی استفاده کرده است که براساس پایگاه داده‌های علمی خود طراحی کرده است.
جمعه، 29 آذر 1398 - 10:56

تشکیلات بازرگانی مؤثر و سودمند انجمن روتاری
اعضای انجمن روتاری بر روی آن دسته از مشکلات اجتماعی شروع به کار کرده اند که شامل، بحرانی ترین رویدادهای امروز مانند خشونت و پرخاشگری، بیماری هایی مانند ایدز، گرسنگی و نگرانی هایی در مورد مراقبت های ویژه از سلامت و محیط زیست می باشند.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 12:48

روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی
این یادداشت به مناسبت اهدای هشتمین جایزه بین‌المللی روابط عمومی ایران به پروفسور باقر ساروخانی تهیه و بازنشر می‌شود. پروفسور ساروخانی در دو دهه اخیر در حوزه ارتباطات و روابط عمومی با ارایه سخنرانی و تالیف کتاب، از خود آثار و تاثیرات بسیار گرانبهایی برجا گذاشته و به همین سبب دوستدارانش ایشان را "پدر جامعه شناسی علم ارتباطات" لقب داده اند.
یکشنبه، 15 دی 1398 - 10:15

 صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود
سود سه ماهه اخیر بانک مونترال”BMO” به ۱.۱۹ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده‌ است ولی با اجرای اصلاحات صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود.
جمعه، 15 آذر 1398 - 12:10

تبدیل مشتری به طرفدار تبدیل مشتری به طرفدار
طرفداران دوست دارند اشتیاق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آنها به مهمترین وکیل مدافع نام تجاری تبدیل می شوند، زیرا آنها نمی توانند تعطیل شوند. دیوید مهرمن اسکات، نویسنده فنون دموکراتیک، با تأکید بر "انسان" می گوید: "مردم برای برقراری ارتباط واقعی، گرسنه هستند."
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 13:56

۴ اولویت جدید روابط عمومی برای سال ۲۰۲۰ ۴ اولویت جدید روابط عمومی برای سال ۲۰۲۰
با نزدیک شدن به سال۲۰۲۰، صاحبنظران روابط عمومی اندیشیده اند که چگونه روابط عمومی در سال آینده تغییر خواهد کرد. کسانی که در روابط عمومی از فناوری های نوظهور و انتظارات و درک در حال تغییر مصرف کننده استفاده می کنند، شانس زنده ماندن و پیشرفت خود را در سال ۲۰۲۰ افزایش می دهند.
چهارشنبه، 13 آذر 1398 - 08:01

ارتباط بهینه سازی موتور جستجو با استراتژی روابط عمومی ارتباط بهینه سازی موتور جستجو با استراتژی روابط عمومی
متخصصین روابط عمومی سالها روی روندهای جدید روابط عمومی کار می کردند تا راهبرد ارتباطات خود را به جلو سوق دهند. امروز ما می خواهیم روی یک روند (بهینه سازی موتور جستجو) که اغلب مورد غفلت قرار گرفته و کاملاً با روابط عمومی دیجیتال مناسب است، تمرکز کنیم.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 13:21

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد: سلامی: فعالین فرهنگی درآمد بسیار پایینی دارند مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد: سلامی: فعالین فرهنگی درآمد بسیار پایینی دارند
مدیر انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شرط شمولیت مالیاتی این است که شفافیت مالی باشد. اظهارنامه‌ها باید در موعد مقرر ارائه شود و می‌توان تبصره‌هایی را بر مبنای دریافت‌های میلیاردی هنرمندان اتخاذ کرد.
دوشنبه، 11 آذر 1398 - 15:12

از ربات نترسید: چرا ربات برای روابط عمومی خوب است از ربات نترسید: چرا ربات برای روابط عمومی خوب است
در محیطی که رسانه ها، اطلاعات و سرگرمی ها، دقیق و بسیار سفارشی شده است، قدرت و آیین یک داستان عالی می تواند ما را به صورت فردی درگیر کند و حتی ممکن است ما را به هم پیوند دهد. مواردی وجود دارد که داستان پردازی با محور روابط عمومی انجام می شود که هرگز مکانیزه یا خودکار انجام نمی شوند.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 13:32

4 عنصر و اصل اساسی روابط عمومی 4 عنصر و اصل اساسی روابط عمومی
فعالیت روابط عمومی بر این عقیده استوار شده که تنها جامعه آگاه و مطلع است که می تواند جامعه بصیر و بیدار و عاقل و خردمند باشد. یکی از این اصول اساسی این است که « مردم در اصل و ماهیت خود موجودات عقلائی هستند – خواهان حقیقت می‌باشند و به حقیقت تن در می دهند و سرانجام حقیقت را بدست می‌آورند و طبق آن عمل می‌کنند.»
جمعه، 1 فروردین 1399 - 16:11

چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟ چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
یک برنامه روابط عمومی پایدار به ایجاد آگاهی کلی از محصول، خدمات یا برند شما کمک خواهد کرد و هر گونه تلاش مستقیم و بازاریابی و تبلیغات را تکمیل می کند. این دید همچنین سبب می شود که کسب و کار شما بیشتر و بیشتر از آنچه که ممکن است دیده شود.
سه شنبه، 28 آبان 1398 - 15:15

نقش روابط عمومی بانک ها و بیمه ها در شرایط بحرانی نقش روابط عمومی بانک ها و بیمه ها در شرایط بحرانی
بانک ها نیز مانند هر حرفه دیگری در شرایطی از فضای کاری ممکن است با بحرانهایی از جمله در ارتباط با جامعه مخاطبان خود روبرو شود. در این شرایط شیوه پاسخ مدیران به بحران، در اعتمادسازی یا تخریب اعتبار آن سازمان نقش بسزایی دارد.
یکشنبه، 19 آبان 1398 - 15:49

یک متخصص روابط عمومی چگونه می تواند شما را برای درک شور و اشتیاق خود راهنمایی کند یک متخصص روابط عمومی چگونه می تواند شما را برای درک شور و اشتیاق خود راهنمایی کند
ذهنتان را باز نگه دارید و خوش بین باشید که می توانید فرصت هایی را به وجود آورید که شما را هیجان زده می کند. این دیدگاه را در نظر بگیرید که در واقع، شما می توانید آنچه را که دوست دارید با زندگی خود انجام دهید؛ بدون توجه به سن، حرفه فعلی شما یا هرگونه موانع قابل درک دیگری، آنها فقط تصورات شما هستند و شما این توانایی را دارید که آنها را دوباره تغییر دهید.
شنبه، 18 آبان 1398 - 08:25

آیا می توانید از شش سیگما برای کمک به بازاریابی و روابط عمومی خود استفاده کنید؟ آیا می توانید از شش سیگما برای کمک به بازاریابی و روابط عمومی خود استفاده کنید؟
میزان و ارزش شش سیگما در رشته های مختلف تجاری گسترش یافته است. با این حال، استفاده از آن در بازاریابی و روابط عمومی بسیار کمتر توصیه شده است. آیا می توان از شش سیگما برای بهبود استراتژی بازاریابی و روابط عمومی استفاده کرد؟
چهارشنبه، 15 آبان 1398 - 08:11

 نبایدهای روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک نبایدهای روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
روابط عمومی یکی از حوزه های مهم کسب و کار محسوب می شود. براساس آمار موسسه PR News امروزه به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده شش کارشناس حرفه ای روابط عمومی وجود دارد. این امر به معنای دسترسی گسترده برندها به افراد حرفه ای در زمینه روابط عمومی است بنابراین باید سطح انتظار بالاتری از شرکت ها در رابطه با استفاده از تکنیک های مختلف این حوزه داشته باشیم.
دوشنبه، 13 آبان 1398 - 15:16

روز مؤلف روز مؤلف
با هدف تشویق مولفان کتاب، از سال 1928 در آمریکا، یکم نوامبر هر سال (روزی چون امروز) روز مؤلف تعیین شده و برگزار می شود که به تدریج سایر کشورها هم یک روز سال را به بزرگداشت مؤلفان و دادن جایزه به آنان اختصاص داده اند. از سال 1879 مؤلف، پژوهشگر و همچنین روزنامه نگارِ حرفه ای افرادی متعلق به همه جهان (همه انسان ها) شناخته شده اند، نه تنها به یک کشور ـ کشور زادگاه.
جمعه، 10 آبان 1398 - 08:03

 روز جهانی میراث سمعی و بصری روز جهانی میراث سمعی و بصری
اسناد سمعی بصری با از میان برداشتن موانع زبانی و فرهنگی مورد توجه و تمایل بسیاری از افراد تحصیل کرده و حتی بی سواد قرار گرفتند چرا که تنها با گوش و چشم انسان کار داشتند. از این رو می توان گفت که اسناد "آودیو ویژوال" با تبدیل شدن به مکملی برای اسناد نوشتاری سنتی، تغییری اساسی در جامعه انسانی ایجاد کردند.
یکشنبه، 5 آبان 1398 - 11:42

آرا گولر، عکاس خبری آرا گولر، عکاس خبری
آرا گولر به «چشم استانبول» و «عکاس استانبول» معروف بود. او خود را عکاس خبری و عکاسان خبری را «تاریخ‌نگارانی با دوربین عکاسی» می‌دانست. عکس‌های گولر تأثیر شگرفی بر شکل دادن حافظه‌ی عمومی و خاطرات جمعی استانبول داشته است.
جمعه، 3 آبان 1398 - 14:46

کتاب "روابط‏ عمومی و فنون جدید تبلیغات" به چاپ دوم رسید کتاب "روابط‏ عمومی و فنون جدید تبلیغات" به چاپ دوم رسید
ویرایش و چاپ دوم کتاب "روابط‏ عمومی و فنون جدید تبلیغات" تالیف محمد صفاری به چاپ دوم رسید. این کتاب دارای چهار فصل است و بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 16:57

 روابط ‏عمومی دولتی روابط ‏عمومی دولتی
در واقع، کتاب استدلال می‌کند که هر مدنیت و دولتی اگر قرار است شکل بگیرد و استمرار یابد، ملزم است که از همان ابتدا «روابط ‏عمومی» را معمول سازد. اگر بخواهیم روابط ‏عمومی مؤثر و کارآمد باشد، باید در محدوده محیطی خودش اجرا گردد.
یکشنبه، 21 مهر 1398 - 13:24

کامپیوترها جایگزین کارمندان بانک می شوند کامپیوترها جایگزین کارمندان بانک می شوند
کارشناسان Wells Fargo اخیرا گزارشی را در مورد استفاده روزافزون از کامپیوتر در بانک ها ارائه کرده اند. نتایج مطالعات آنها نشان می دهد که اتوماسیون و هوش مصنوعی طی 10 سال آینده فرصت های شغلی در بانک ها را به میزان 10 درصد کاهش خواهند داد.
یکشنبه، 21 مهر 1398 - 01:20

۶ روش برای ایجاد سر و صدا در روابط عمومی ۶ روش برای ایجاد سر و صدا در روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی همواره به دنبال راه های جدیدی برای خلق داستان هایی برای مشتریان خود هستند - از ایجاد یک پیام مناسب گرفته تا به کار گرفتن یک روزنامه نگار کاملاً متناسب. این کار همیشه آسان نیست به خصوص اگر مشتری دارید یا شغل شما به دنبال تولید (سر و صدا) برای یک برند یا محصول است، در اینجا چند روش برای ایجاد سر و صدا وجود دارد تا صدای شما شنیده شود.
شنبه، 20 مهر 1398 - 08:04

4 توصیه کاربردی برای روابط عمومی ها 4 توصیه کاربردی برای روابط عمومی ها
اگر از شما سؤال شود که اهداف روابط عمومی شما چیست، در پاسخ چه جوابی می دهید؟ اگر پاسخ شما این است که شرکت یا سازمان شما در صفحه اول روزنامه های برتر یا در تیتر خبرگزاری های صبح است، این پاسخ آدرس تاکتیک است نه استراتژی. استراتژی کاری است که می خواهید انجام دهید و تاکتیک چگونگی انجام آن کار است.
جمعه، 12 مهر 1398 - 09:39

8 ویژگی یک مشتری خوب روابط عمومی 8 ویژگی یک مشتری خوب روابط عمومی
کدام عامل یک مشتری خوب می سازد؟ یا کدام عامل بهترین رابطه را میان یک مشتری و روابط عمومی ایجاد می کند؟ با مطرح کردن این پرسش، اولین گام برای تبدیل شدن به یک مشتری خوب را برداشته اید.
پنجشنبه، 11 مهر 1398 - 13:01

4 نکته برای برنامه ریزی کمپین های روابط عمومی 4 نکته برای برنامه ریزی کمپین های روابط عمومی
روابط عمومی در انبار مهمات ارتباطات هر سازمانی قدرتمندترین ابزار است. اگر این ابزار در انبار مهمات شما نیست، حالا زمان مناسبی است که از این ابزار نفوذ بهره بگیرید.
چهارشنبه، 10 مهر 1398 - 13:07

7 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی 7 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی
روابط عمومی بیشتر از تبلیغات مقرون به صرفه است. روابط عمومی نسبت به نتایجی که بدست می آورد و تاثیری که در اعتبار شرکت دارد، بازده موثر به مراتب بیشتری نسبت به تبلیغات دارد.
چهارشنبه، 3 مهر 1398 - 08:03

محتوا؛ سه روش تبدیل بازدیدکنندگان آنلاین به مشتری محتوا؛ سه روش تبدیل بازدیدکنندگان آنلاین به مشتری
سه روش ساده که از طریق آنها، محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید. بیایید تمامی راه‌هایی را بررسی کنیم که از طریق آنها محتوا به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان آنلاین را هدایت و به مشتری تبدیل نمایید.
سه شنبه، 2 مهر 1398 - 16:28

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شوخی آوریل در ایران، تنها یک بار و آن هم به شکل طرح ترور ناشر همان روزنامه!


  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!


  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا


  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


  استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار


  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا


  اصول روابط عمومی - چگونگی تنظیم یک برنامه روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"