درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 26 شهریور 1400 - 22:56   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موفقیت محققان در انتقال اینترنت پرسرعت با استفاده از پرتوهای نور
  کتاب: مقررات روابط عمومی
  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی
  انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!
  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  رونق جهانی صنعت بازی‌های الکترونیکی
  آسیب‌های روحی اینستاگرام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  رادیو روابط عمومی  

محیط‌کار قرن ۲۱ محیط‌کار قرن ۲۱
عرصه کار به واسطه پاندمی کرونا دستخوش تغییرات متعددی بوده است. سازمان‌ها که ابتدا در برابر این شرایط بحرانی، دست به دامن پاسخ‌های کوتاه‌مدت می‌شدند، حالا کمابیش تصمیمات میان‌مدت و بلندمدت نیز می‌گیرند و سعی دارند میان این دو کفه ترازو، تعادل برقرار کنند. همزمان، کارکنان نیز درباره انتظارات خود از شغلشان تجدید نظر می‌کنند. این یک نقطه عطف هم برای سازمان‌ها و هم برای کارکنان است.
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 - 12:10

 عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از برگزیده شدن "پیشکسوت عکاسی و نقاشی روابط‌عمومی" در مسابقه عکاسی دانشگاه خبر داد.
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 - 10:56

چگونه روابط‌عمومی می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟ چگونه روابط‌عمومی می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
یک برنامه روابط عمومی پایدار به ایجاد آگاهی کلی از محصول، خدمات یا برند شما کمک خواهد کرد و هر گونه تلاش مستقیم و بازاریابی و تبلیغات را تکمیل می کند. این دید همچنین سبب می شود که کسب و کار شما بیشتر و بیشتر از آنچه که ممکن است دیده شود.
سه شنبه، 28 آبان 1398 - 15:15

محتوا؛ سه روش تبدیل بازدیدکنندگان آنلاین به مشتری محتوا؛ سه روش تبدیل بازدیدکنندگان آنلاین به مشتری
سه روش ساده که از طریق آنها، محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید. بیایید تمامی راه‌هایی را بررسی کنیم که از طریق آنها محتوا به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان آنلاین را هدایت و به مشتری تبدیل نمایید.
سه شنبه، 2 مهر 1398 - 16:28

انجمن متخصصان روابط عمومی درگذشت کاظم مزینانی را تسلیت گفت انجمن متخصصان روابط عمومی درگذشت کاظم مزینانی را تسلیت گفت
انجمن متخصصان روابط عمومی با انتشار پیامی درگذشت کاظم مزینانی یکی از فعالان عرصه حوزه روابط عمومی و رسانه را تسلیت گفت.
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 - 18:35

درگذشت یکی از چهره‌های نام آشنای حوزه روابط عمومی درگذشت یکی از چهره‌های نام آشنای حوزه روابط عمومی
«کاظم مزینانی» از فعالان حوزه روابط‌عمومی و سردبیر سابق پایگاه اطلاع رسانی دولت بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 - 11:14

 یک اقدام ماندگار از سوی انجمن روابط‌عمومی ایران یک اقدام ماندگار از سوی انجمن روابط‌عمومی ایران
یک اقدام ماندگار از سوی انجمن روابط‌عمومی ایران. با عنایت به پیگیری‌های انجام شده اعضای هیات مدیره و برگزاری جلسه تعاملی با ریاست محترم پژوهشکده اسناد مجموعه کتابخانه ملی ایران جناب آقای دکتر غلام رضا عزیزی و همکاران تلاشگر و زحمت کش کتابخانه ملی ایران این توفیق حاصل شد که یکی از اولین کتاب‌های منتشر شده در زمینه روابط‌عمومی در ایران را که توسط جناب آقای مهندس علی اکبر دیباج در دهه چهل نگارش شده را تهیه و به عنوان یک اقدام خوب و ماندگار و مستند سازی حرفه ای در مجموعه فعالیت‌های انجمن روابط‌عمومی ایران در معرض استفاده علاقه مندان و دانش پژوهان قرار دهیم.
یکشنبه، 14 شهریور 1400 - 21:38

آیا لایک کردن مانع گفتگو نمی‌شود؟!؟! آیا لایک کردن مانع گفتگو نمی‌شود؟!؟!
خوب! ملاحظه می‌کنید که آداب گفتگو و تعامل در فضای مجازی چقدر مهم و تاثیرگذار بوده و چقدر می‌تواند منجر به توسعه مناسبات انسانی و تحکیم و گسترش ارتباطات و روابط‌عمومی ما گردد. متاسفانه بسیاری از مردم؛ از گوشی‌های گران قیمت استفاده می‌کنند اما کمترین ادب و احترام و نوعدوستی و تشکر و قدردانی از دیگران را آموزش ندیده و بلد نیستند.
یکشنبه، 14 شهریور 1400 - 12:22

پیشنهاد ارتقای «مرکز روابط عمومی» در سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها به «مرکز روابط عمومی و گفت‌و‌گوی اجتماعی» پیشنهاد ارتقای «مرکز روابط عمومی» در سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها به «مرکز روابط عمومی و گفت‌و‌گوی اجتماعی»
وزارت تعاون با هدف ایجاد سازوکاری برای گفت‌و‌گوی صمیمانه، عالمانه و اجتماعی میان دولت و مردم با بهره‌گیری از ظرفیت روابط عمومی ها، پیشنهاد نموده است تا «مرکز روابط‌عمومی» در سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها به «مرکز روابط عمومی و گفت‌و‌گوی اجتماعی» ارتقا داده شود و یا یک «دستیار ویژه گفت‌و‌گوی اجتماعی» برای تحقق این امر منصوب گردد.
شنبه، 13 شهریور 1400 - 18:07

اولویت‌های متخصصان ارتباطات در آمریکای لاتین در حال تغییر است اولویت‌های متخصصان ارتباطات در آمریکای لاتین در حال تغییر است
وقتی صحبت از مدیریت چالش های اخلاقی می شود، 89 درصد از پاسخ دهندگان ارزش های شخصی خود را بالاتر از دستورالعمل های اخلاقی سازمان یا انجمن های حرفه ای خود قرار می دهند.
جمعه، 12 شهریور 1400 - 00:49

کارگاه «رویکردهای نوین در روابط‌عمومی‌» برگزار شد کارگاه «رویکردهای نوین در روابط‌عمومی‌» برگزار شد
کارگاه آموزشی «رویکردهای نوین در روابط‌عمومی‌» با شرکت ۴۵ نفر از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ ادارات و شعب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از سراسر کشور در هفته اول شهریور ۱۴۰۰ با تدریس استاد علی فروزفر برگزار شد.
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 - 00:48

۵ نکته حرفه‌ای برای اجرای یک کمپین PR ۵ نکته حرفه‌ای برای اجرای یک کمپین PR
برای اجرای یک کمپین موفق معیارها و نکات بسیاری وجود دارد، اما در ادامه ۵ نکته که برای اجرای یک کمپین موفق ضروری هستند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
سه شنبه، 9 شهریور 1400 - 10:16

دورکاری و تاثیر آن بر زندگی ما پس از کرونا دورکاری و تاثیر آن بر زندگی ما پس از کرونا
در اوایل دهه ۱۹۷۰، آینده‌شناسان شروع به تجسم رابطه بین خانه و محل کار کردند. به نظر می‌رسید موج جدیدی از نوآوری‌های تکنولوژیکی، جهان‌های خصوصی و عمومی را که انقلاب صنعتی از هم جدایشان کرده بود، در هم می‌پیچد.
یکشنبه، 7 شهریور 1400 - 22:50

زبان بدن و ارتباط غیر کلامی زبان بدن و ارتباط غیر کلامی
«زبان بدن» و ارتباط غیر کلامی یک نیاز عمومی مغفول برای همه اقشار جامعه است و نقش غیرقابل انکاری در بهبود روابط میان اجزای جامعه ایفا می‌کند.
یکشنبه، 7 شهریور 1400 - 22:40

4 راهکار برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی  4 راهکار برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی
پیش از اینکه بخواهید از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید، بسیار مهم است که طرحی را ایجاد کنید؛ اما هرگز ارزیابی مجدد کارهایی را که امروز انجام می دهید، به تاخیر نیاندازید. از اینکه بگویید: حضور در این رسانه اجتماعی برای کسب و کار من بی معناست، احساس پشیمانی نکنید. این بهتر از این است که وقت خود را برای رویکردی بگذارید که جواب نمی دهد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 15:14

28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی 28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی
28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 11:07

سواد رسانه‌ای و تحصیلات عالی سواد رسانه‌ای و تحصیلات عالی
چالشی که نظام‌های آموزش عالی و دانشگاه‌ها با آن روبرو هستند عبارت است از حفظ کیفیت آموزش در دوران همه‌گیری و ادغام مفاهیم جدید برآمده از آموزش از راه دور و یادگیری در انزوا در سیستم‌های سنتی و قدیمی آموزش عالی و شکل دادن به پلتفرم‌های جدید آموزشی.
دوشنبه، 4 مرداد 1400 - 15:04

متخصصان امروزین روابط‌عمومی متخصصان امروزین روابط‌عمومی
در دنیای پیشرفته امروز، کوته فکری و ساده لوحی است اگر نقش کارگزاران روابط‌عمومی در حد کارگزاران مطبوعاتی بدانیم که شغل شان تبلیغ موکلان خود در روزنامه ها و مجلات است. این نوع نگرش، خود را نسبت به مسایل پیچیده و متنوع شرکت ها عملاً نا آشنا معرفی می کند.
سه شنبه، 29 تیر 1400 - 04:15

مرگ خبرگیری حرفه ای مرگ خبرگیری حرفه ای
مسئله بزرگ رسانه ها از یاد بردن روش درست خبرگیری و متکی شدن بیش از گذشته به آژانس های خبری (خبرگزاری‌ها) و اطلاعیه‌های دفاتر مقامات دولتی است.
یکشنبه، 27 تیر 1400 - 10:01

انجمن متخصصان روابط‌عمومی یاد و خاطره بنیانگذار روابط‌عمومی ایران را گرامی داشت انجمن متخصصان روابط‌عمومی یاد و خاطره بنیانگذار روابط‌عمومی ایران را گرامی داشت
25 تیرماه سالروز درگذشت دکتر حمید نطقی پدر روابط‌عمومی ایران است. به همین مناسبت، در بیست و سومین سال درگذشت این اندیشمند بزرگ روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی با صدور پیامی یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.
جمعه، 25 تیر 1400 - 14:41

اصول اخلاقی روابط عمومی اصول اخلاقی روابط عمومی
یک روابط عمومی کارآمد برای حفاظت سلامت روانی حرفه‌ای خود ناگزیر از رعایت اصول اخلاقی و تدوین آیین‌نامه‌های رفتاری در روابط عمومی است.
جمعه، 3 فروردین 1397 - 08:32

تجربه روابط‌عمومی در آسیا تجربه روابط‌عمومی در آسیا
تأسیس این بازار جدید، دائماً به افزایش سطح فعالیت‌های روابط‌عمومی در این قاره نیاز دارد، اما قاره آسیا با وجود میراث غنی و ظرفیت گسترده خود، در زمینه آموزش روابط‌عمومی بی‌تحرک باقی مانده است. تردیدی نیست که انجام تحلیل‌های تجربی در زمینه حرفه روابط‌عمومی در آسیا و استفاده از این یافته‌ها در آموزش روابط‌عمومی مدت زیادی به تأخیر افتاده است.
پنجشنبه، 24 تیر 1400 - 14:04

10 قانون وارن بافت برای روابط عمومی 10 قانون وارن بافت برای روابط عمومی
شاید از خود بپرسید،" اگر وارن بافت برای پیشرفت خود از این جزئیات استفاده کرده، چطور می‌توانم توصیه‌های او را در دنیای روابط‌عمومی اجرا کنم؟" در این قسمت به این سوال پاسخ می دهیم.
پنجشنبه، 24 تیر 1400 - 08:32

روابط‌عمومی در زمینه سلامت، علم و ریسک روابط‌عمومی در زمینه سلامت، علم و ریسک
نقش روابط‌عمومی به عنوان واسطه و رابط بین دانشمندان و متخصصان پزشکی از یک سو و مخاطبین غیرمتخصصی همچون ژورنالیست‌ها و عموم مردم از بسیاری جهات با ارتباطات عمومی علم جور در می‌آید و همپوشانی دارد اما در عین حال می‌بینیم که کارشناسان و فعالان حوزه روابط‌عمومی در سازمان‌های سلامت‌محور و علمی در رده‌های پایین سلسله مراتب سازمانی در سازمان‌های علمی، پزشکی و سلامت قرار می‌گیرند.
سه شنبه، 22 تیر 1400 - 12:14

کتاب سال روابط‌عمومی ایران بزودی منتشر می شود کتاب سال روابط‌عمومی ایران بزودی منتشر می شود
این کتاب حاوی آخرین مقالات علمی، ترجمه ای، پژوهش، گفتگو با صاحب نظران،گزارش های تحلیلی، یادداشت ها، معرفی کتب و تازه های نشر در حوزه روابط عمومی و همچنین با نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط عمومی در ایران و جهان مربوط به دوره زمانی سال ۹۹ است.
دوشنبه، 21 تیر 1400 - 12:42

پدیده سواد مصنوعی "الگوی جدید نادانی" و مصائب آن پدیده سواد مصنوعی "الگوی جدید نادانی" و مصائب آن
هر وقت هر کسی از هر چیزی سخن می‌گوید ما وانمود می‌کنیم که دربارۀ آن می‌دانیم، مثلاً زمانی که همکارانمان دربارۀ فیلم، کتاب، قیمت ارز، حمله نظامی آمریکا صحبت می‌کنند ما با بالا و پایین بردن سرمان، به همه می‌فهمانیم که من هم دربارۀ آن می‌دانم.
یکشنبه، 20 تیر 1400 - 09:49

پیاده نظام شایعه پردازان نباشیم پیاده نظام شایعه پردازان نباشیم
شایعه زمانی شکل می گیرد که مردم تشنه به دست آوردن اطلاعات هستند و مراجع رسمی یا به کندی و یا با ارائه اطلاعات متناقض و غیر واقعی نمی توانند افکار عمومی را سیراب نمایند، لذا افکار به سمت وسویی دیگر منحرف می شود.
سه شنبه، 13 اسفند 1398 - 02:07

نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل
در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل، بر جایگاه مهم و تاثیرگذار روابط‌عمومی‌ها در انعکاس اخبار و تبیین اهداف و اقدامات انجام شده تاکید گردید.
سه شنبه، 15 تیر 1400 - 19:12

 آگهی دعوت به همکاری در اداره روابط‌عمومی بانک پاسارگاد آگهی دعوت به همکاری در اداره روابط‌عمومی بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد به منظور تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود در اداره روابط‌عمومی، از میان علاقه مندان دارای سابقه در زمینه نگارش خبر، نقد ادبی و اخبار دعوت به همکاری می نماید.
سه شنبه، 15 تیر 1400 - 10:33

بیان صورت نوعی ارتباط غیر کلامی است بیان صورت نوعی ارتباط غیر کلامی است
حرکت چشم، ابرو و دهان نقش مهمی در نشان دادن غم، ترس، خوشبختی، عصبانیت، سرخوردگی، عصبی بودن، هیجان، کسالت، علاقه، تعجب، فرسودگی، پرخاشگری، اعتماد به نفس و عدم اطمینان دارد.
شنبه، 26 بهمن 1398 - 07:43

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور


  پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!


  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی