درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 01:26   

روز جهانی اموجی

  روز جهانی اموجی


ادامه ادامه مطلب یک

دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد

  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد


ادامه ادامه مطلب دو

جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته

  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان منصوب شد
  عصرانه به وقت گردشگری با موضوع رسانه و گردشگری
  انگیزه، خلوص نیت، دقت و هنرمندی لازمه کار در روابط عمومی است
  چگونه روزنامه‌نگاری تحقیقی می‌تواند جلوی فساد، جرایم سازمان‌یافته و پنهان‌کاری سیستماتیک را بگیرد؟
  چند چیز که هرگز نباید در رستوران سفارش بدهید
  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد
  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته
  پایش خبرنگاران استان قزوین و دعوت در نشست‌های خبری با رویکرد جدید
  فیس بوک صفحه رادیو اینترنتی ژاپنی صداوسیما را مسدود کرد
  روز جهانی اموجی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  رادیو روابط عمومی  

ضرورت تشکیل پلیس نشر ضرورت تشکیل پلیس نشر
با توجه به قاچاق وسیع کتاب و سایر محصولات مرتبط در روز روشن از سوی برخی فروشگاههای آنلاین و غیرآنلاین، مراکز توزیع و کتابفروشی ها بویژه برخی کتابفروشی های اطراف انقلاب و گردش بالای حجم ریالی قاچاق کتاب در این بخش، پیشنهاد می شود برای صیانت از حقوق معنوی و مادی نویسندگان و ناشران، پلیس نشر تشکیل شود.
دوشنبه، 3 تیر 1398 - 09:46

انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم
این همه بیانیه صادر کردیم؛ این همه مصاحبه کردیم؛ این همه داد زدیم که باباجان استقلال روابط عمومی خیلی مهمه و ادغام آن در دفتر وزارتی از هر منظر که بهش نگاه کنیم اشتباهه بویژه وقتی می خواهیم در این برهه حساس مردم را معتمد و امیدوار نگه داریم. این موضوع ساده را هم نمی توانیم درک کنیم...ای کاش وزارت اقتصاد اول مشکلات ریز و درشت اقتصادی مردم را حل می کرد بعد روابط عمومی وزارتخانه را از اساس با خاک یکسان می کرد.
دوشنبه، 27 خرداد 1398 - 18:40

مدیر روابط عمومی شورای نظارت بر صداو سیما از سوی افراد ناشناس مورد اسید پاشی قرار گرفت مدیر روابط عمومی شورای نظارت بر صداو سیما از سوی افراد ناشناس مورد اسید پاشی قرار گرفت
امید شریفی مدیر روابط عمومی شورای نظارت بر صداو سیما از سوی افراد ناشناس مورد اسید پاشی قرار گرفت.
سه شنبه، 14 خرداد 1398 - 14:41

«انتخاب»؛ شاه کلید ورود به دروازه های دانش یا بلاهت «انتخاب»؛ شاه کلید ورود به دروازه های دانش یا بلاهت
ما نیز در عصر اشباع رسانه ای قرارداریم، چنین فضایی نیازمند تجویز یک رژیم مصرف رسانه ای است. برای دستیابی به این رژیم مصرفی نیازمند آموزش رسانه ای به خصوص کودکان و نوجوانان هستیم.
پنجشنبه، 9 خرداد 1398 - 10:50

زمانی برای خیزش زمانی برای خیزش
بی گمان روابط عمومیها درهرسازمانی با توجه به وظایف، ماموریت ها و مسوولیت های مختلف نقشی تاثیر گذار درنفوذ به ذهنیت جامعه برای دست یابی به عینیت شکل یافته و ساختار یافته و از پیش تعیین شده دارد، این وظیفه روابط عمومی هاست که با بهره گیری از نکته نظرات و پیشنهادهای کارشناسان خبره، یک برنامه ریزی اصولی انجام دهد تا بر اساس آن زمینه های لازم برای جلب رضایت ذینفعان/ مخاطبان یا مشتریان فراهم گردد.
یکشنبه، 5 خرداد 1398 - 14:51

14سال با کتاب سال روابط عمومی ایران 14سال با کتاب سال روابط عمومی ایران
آنچه که روشن است این کتاب یک منبع مهم برای تاریخ نگاری روابط عمومی محسوب می شود. ثبت بحث ها و مفاهیم معرفتی، مهارت های مدیریتی، تحولات و رویدادهای روابط عمومی، تجارب و دیدگاه های محققان و صاحبنظران در ادوار گذشته به عنوان منبعی مهم برای پژوهش و مطالعات علمی و تاریخی در این حوزه، وجه دیگری است که در سراسر کتاب عینیت دارد.
سه شنبه، 5 آذر 1398 - 13:48

حضور هنرمندانه روابط عمومی به سالم سازی فضای رسانه ای کشور کمک شایانی می کند حضور هنرمندانه روابط عمومی به سالم سازی فضای رسانه ای کشور کمک شایانی می کند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با صدور پیامی، تصریح کرد: حضور هنرمندانه روابط عمومیها با احساس تعهد و مسئولیت بالا می تواند به سالم سازی فضای خبری و رسانه ای کشور کمک شایانی کرده و اعتماد عمومی به نهادهای رسمی کشور را حفظ و تقویت کند.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 22:04

کالبد شکافی روابط عمومی کالبد شکافی روابط عمومی
مدیران موفق و برنده روابط عمومی‌در اجتماع پیچیده و کثرت گرای ما کمک می‌کنند تا از طریق مشارکت در تفاهم متقابل بین گروه ها و موسسات به اتخاذ تصمیمات موثرتر برسند و کارکردهای بیشتری داشته باشند. روابط عمومی‌موجبات هماهنگی بین سیاست های فردی و عمومی‌ را فراهم می‌کند. روابط عمومی‌ به موسسات متنوع و گوناگون در جامعه و از جمله به موسسات تجاری، اتحادیه‌های بازرگانی، سازمان های دولتی، انجمن‌های داوطلبانه، بنیادها، بیمارستان ها، نهادهای آموزشی و مذهبی خدمت می‌کنند.
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 - 08:01

وزیر تعاون شغل خبرنگاری را «سخت و زیان‌آور» اعلام کرد وزیر تعاون شغل خبرنگاری را «سخت و زیان‌آور» اعلام کرد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که شغل خبرنگاری در دسته مشاغل سخت و زیان‌آور قرار دارد.
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 - 14:30

دو دست خسته دو دست خسته
دو دست خسته یکسره می ایستد، از ابتدا تا انتهای مراسم اجازه نشستن ندارد، دو دست خسته گاهی به جای سه پایه دوربین قرار می گیرد، راه می رود، به تصویر می کشد، تمام جوانب را در نظر می گیرد، به نفس نفس می افتد، فیلم که پخش می شود، دیگر نفس های دو دست خسته در ذهن هیچ کس خطور نمی کند.
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 16:10

گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی
سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران از سوی موسسه کارگزار روابط عمومی، چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه 1398 در سالن فیروزه هتل بزرگ ارم تهران با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های سازمان ها و نهادهای مختلف کشور برگزار شد.
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 - 08:07

هوش مصنوعی و روابط عمومی هوش مصنوعی و روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی به طور مداوم در حال شکار راه هایی برای تصمیم گیری های سریع تر و آگاهانه که سبب دستیابی به نتایج و اهداف شوند، هستند. تغییراتی که هوش مصنوعی به ارمغان می آورد با دادن عمیق ترین و جامع ترین نگاه به چگونگی حل مشکلات، به شاغلین در حوزه روابط عمومی قدرت تصمیم گیری می دهد.
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 - 08:02

سه گانه حیاتی فعالیت روابط عمومی ها چیست؟ سه گانه حیاتی فعالیت روابط عمومی ها چیست؟
با نگاه اجمالی به این سه مقوله اطلاع رسانی، افکار سنجی و تبلیغات(برند سازی) می توانیم به این نتیجه برسیم که سه گانه مذکور، مسیر موفقیت هر روابط عمومی را هموار خواهد نمود و اگر روابط عمومی بخواهد حرفه ای عمل نماید و از قافله پیشرفت و توسعه عقب نماند باید در ابتدای امر مقوله اطلاع رسانی را جدی بگیرد
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 - 02:33

سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند
سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران که یازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، اعلام شد.
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 - 13:37

روابط عمومی و تاکتیک‌ها در روابط انسانی روابط عمومی و تاکتیک‌ها در روابط انسانی
استراتژی روابط انسانی بیشتر بر روی پیام‏ها و توزیع پیغام‌هایی تاکید دارد که از طریق رسانه‌های الکترونیکی و چاپی منتشر می ‏شوند. تئوری تنظیم دستور کار به گونه‌ای است که در آن رسانه‌ها نمی توانند آنچه را که فکر می‌کنند به مردم توضیح دهند.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:13

همایش جهانی رسانه‌ها همایش جهانی رسانه‌ها
"همایش جهانی رسانه‌ها" با همکاری چند نهاد و بنیاد دیگر از 24 تا 28 مه در آلمان برگزار می‌شود. این همایش فرصتی استثنایی برای ارتباط‌گرفتن با بیش از دو هزار نماینده شاخص از حوزه روزنامه‌نگاری، رسانه‌های دیجیتال، سیاست، فرهنگ، کسب‌وکار، همکاری‌های توسعه‌ای، دانشگاه و جامعه مدنی است.
جمعه، 9 فروردین 1398 - 00:03

گام‌هایی برای بهبودی بعد از یک فاجعه طبیعی گام‌هایی برای بهبودی بعد از یک فاجعه طبیعی
استرسی که از یک فاجعه طبیعی ایجاد می‌شود، می‌تواند به فرسودگی جسمی و روانی و عاطفی منجر شود. اما خبر خوب اینکه بیشتر افراد نهایتا بهبود می‌یابند و زندگی خود را از نو می‌سازند.
پنجشنبه، 8 فروردین 1398 - 15:44

مناطق نفت خیز جنوب؛ پیشگام در حوزه مسئولیت های اجتماعی(CSR) و خدمات عام المنفعه مناطق نفت خیز جنوب؛ پیشگام در حوزه مسئولیت های اجتماعی(CSR) و خدمات عام المنفعه
شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به خود می بالد که در یکصد و دهمین سال فعالیت صنعت نفت ایران، بزرگترین میادین و پیچیده‌ترین امور مرتبط با تولید را با اتکای به توان داخلی و با راهبری و نظارت نیروهای ایرانی به انجام رسانده و همسو با امور مرتبط با تولید، در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز فعال است.
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 - 18:43

رونمایی از تازه ترین محصولات بانک ملی ایران/ حسین زاده: «ملی شو» نماد تحول گرایی است رونمایی از تازه ترین محصولات بانک ملی ایران/ حسین زاده: «ملی شو» نماد تحول گرایی است
با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان ثبت احوال، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران و جمعی از اصحاب رسانه، تازه ترین محصولات بانک ملی ایران در رویداد «ملی شو 2» رونمایی شد.
یکشنبه، 5 اسفند 1397 - 19:03

ارزیابی موفقیت فعالیت های روابط عمومی ارزیابی موفقیت فعالیت های روابط عمومی
ما متخصصان روابط عمومی دائماً در مورد (ROI) بازده سرمایه گذاری در نوآوری های مان مورد پرسش واقع می شویم. آنچه در زیر می آید مطلبی است که من در پاسخ به این پرسش مهم نوشته ام. به این مساله می توان از سه جنبه متفاوت با ارزیابی فعالیت های روابط عمومی نگاه کرد.
پنجشنبه، 25 بهمن 1397 - 08:29

 شمیم کوثر بررسی کرد: تاثیر نرخ سود بانکی در سیستم های پولی شمیم کوثر بررسی کرد: تاثیر نرخ سود بانکی در سیستم های پولی
بیست و هشتمین شماره ماهنامه شمیم کوثر در آستانه نهمین سالگرد موسسه اعتباری کوثر منتشر شد.
دوشنبه، 15 بهمن 1397 - 22:21

هلسینکی، بنای یادبود و "ستاره تبلیغات" تلویزیونی هلسینکی، بنای یادبود و "ستاره تبلیغات" تلویزیونی
ایستگاه قطار هلسینکی نه تنها نماد این شهر است، بلکه به‌کرات نیز در #تبلیغات_تلویزیونی به نمایش گذاشته می‌شود.
شنبه، 6 بهمن 1397 - 22:10

آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم
بسیاری از سازمان ها و شرکت های روابط عمومی در اقصی نقاط دنیا از قوانین اخلاقی و استانداردهای حرفه ای پیروی می کنند اما با توجه به برخی ناراستی ها و خودخواهی ها به نظر می رسد تعهد برای اجرای دقیق شیوه های اخلاقی باید مجددا مورد تأیید قرار گیرد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 14:52

4 راهکار برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی  4 راهکار برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی
پیش از اینکه بخواهید از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید، بسیار مهم است که طرحی را ایجاد کنید؛ اما هرگز ارزیابی مجدد کارهایی را که امروز انجام می دهید، به تاخیر نیاندازید. از اینکه بگویید: حضور در این رسانه اجتماعی برای کسب و کار من بی معناست، احساس پشیمانی نکنید. این بهتر از این است که وقت خود را برای رویکردی بگذارید که جواب نمی دهد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 15:14

 کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک
کتاب رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط استراتژیک، به قلم نویسنده و مشاور کارن فربرگ کتابی مملو إز تکنیک های خلاق و تاکتیک های ارتباطی است.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 09:04

آنچه باید بدانیم! آنچه باید بدانیم!
وظیفه روابط عمومی خلق و تقویت اعتماد، درک و همدلی، خلق و حفظ ارتباطات و روابط، تاثیر کذاری بر رای مردم، درک و توافق دو جانبه، حل تعارضات و خلق اجماع است.
پنجشنبه، 20 دی 1397 - 08:49

کارگاه آموزشی عکاسی ویژه رابطین روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی بابل کارگاه آموزشی عکاسی ویژه رابطین روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی بابل
دومین دوره کارگاه آموزشی عکاسی کارشناسان و رابطین روابط عمومیها در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ۳ و ۵ دی ماه در سالن شورا معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد.
چهارشنبه، 5 دی 1397 - 21:06

گزارش جهانی ارتباطات 2018: چالش‌ها و روندها گزارش جهانی ارتباطات 2018: چالش‌ها و روندها
این مطالعه به‌طور خاص روندهای حوزه روابط عمومی و چالش‌های گزارش‌شده در این بخش را ارائه داده است که توسط 410 کارشناس ارشد متخصص در هفت‌کشور ارزیابی شده اند.
یکشنبه، 25 آذر 1397 - 08:12

دلیلی ندارد دیگران بدانند شما چقدر سخت کار می کنید دلیلی ندارد دیگران بدانند شما چقدر سخت کار می کنید
همکاری دارم که ظاهراً همیشه در حال بازیگوشی است، شما هرگز او را نمی بینید که پشت یک میز بنشیند و جواب تلفن ها را بدهد یا کارهای دفتری را انجام دهد. او مرتبا در حال تفریح، مسافرت، قایق سواری و ورزش های دیگر است. شما همیشه او را در حال بازی می بینید. اما نکته جالب این است که کارهای اداری خود رانیز به موقع و با دقت انجام می دهد.
شنبه، 17 آذر 1397 - 08:21

چند نکته برای انتشار نشریه درون سازمانی چند نکته برای انتشار نشریه درون سازمانی
اطلاع‌ رسانی‌ در مورد عملکرد سازمان‌، معرفی‌ سازمان‌ به‌ کارکنان‌، پاسخ‌ به‌ پرسش‌ های‌ کارکنان‌ ،معرفی‌ کارکنان‌ نمونه‌ و خلاق‌ ، تقویت‌ انسجام‌ و ارتباطات‌ درون‌ سازمانی‌، ارتقای‌ آگاهی‌های‌ کارکنان‌ وحتی‌ آموزش‌ کارکنان‌، از طریق‌ نشریه‌ داخلی‌ ممکن‌ است‌. بنابراین‌، راه‌اندازی‌ نشریه‌ داخلی‌ به‌ صورت‌روزانه‌، هفتگی‌، دو هفته‌ نامه‌ یا دست‌کم‌ به‌ صورت‌ ماهنامه‌ برای‌ روابط عمومی‌، یک‌ ضرورت‌ محسوب‌می‌ شود.
سه شنبه، 13 آذر 1397 - 02:09

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  شش واقعیت درباره روابط عمومی که هر بازاریاب باید بداند


  تهیه «فهرست سیاه» روزنامه‌نگاران در ترکیه


  انجمن متخصصان روابط عمومی سه کارگاه آموزشی کاربردی برگزار می کند


  مدیر جدید روابط عمومی همراه اول منصوب شد


  فرماندار فیروزکوه: شورای هماهنگی روابط عمومی در نشر اخبار امید بخش نقش ایفا کند


  مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود


  کتاب روابط عمومی در عصر هوشمند منتشر شد


  6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی شما در سال ۲۰۱۹


  هیئت رئیسه کمیته حقوقی، اطلاع رسانی و بانوان خانه احزاب تعیین شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران