درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 10:03   

زادروز نیویورک تایمز

  زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب یک

جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات

  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


ادامه ادامه مطلب دو

چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد

  چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?
  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین
  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن
  لیبرا، واحد پولی فیس‌بوک
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم
  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان
  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات
  چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد
  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی
  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  رادیو روابط عمومی  

تحلیل محتوای سازمان بر پایه OKR (اهداف و نتایج کلیدی) تحلیل محتوای سازمان بر پایه OKR (اهداف و نتایج کلیدی)
تحلیل محتوا که بر پایه مقایسه عملکرد با اهداف است، می تواند جهت گیری یابد و با این تحلیل می توان به شفافیت سازمان کمک شایانی نمود. اصولاً شفافیت سازمان نیازمند مقایسه عملکرد با اهداف، چشم اندازهای آینده، انتظارات مشتریان و رابطه سازمان با جامعه است.
دوشنبه، 25 شهریور 1398 - 08:00

سه تاثیر و کارایی آینده نگری سه تاثیر و کارایی آینده نگری
گرچه هنوز پژوهش ها در مورد آینده نگری ادامه دارد، اما اگر چنین بینشی به بخشنده تر بودن، خرسندتر زیستن، و زندگی معنادارتر کمک می کند، لزومی ندارد که منتظر نتایج تحقیقات بیشتردر باره آینده نگری ماند. به عبارت دیگر باید از هم اینک آن را آغاز کرد.
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 - 12:43

بحران روابط عمومی؟ / ده ها تاکتیک برای محدود کردن پوشش منفی بحران روابط عمومی؟ / ده ها تاکتیک برای محدود کردن پوشش منفی
هر مشاور صادق در روابط عمومی به مشتریان می گوید که تا زمان حل مشکل، داشتن رسانه های خبری برای جلوگیری از پوشش منفی غیرممکن است. حتی در این صورت، بحران به بخشی از دی ان ای مشتری تبدیل می شود و می تواند به عنوان نمونه در طول بحران های روابط عمومی نیز احیا شود. اما بهترین توصیه چیست؟
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 - 08:28

ساماندهی و بهینه سازی ظرفیت تبلیغاتی فرودگاه های کشور ساماندهی و بهینه سازی ظرفیت تبلیغاتی فرودگاه های کشور
فعالیت های تبلیغاتی در عرصه و محدوده های جغرافیایی و نظارتی فرودگاه های کشور برای اجرای دقیق مقررات و بهره مندی از ظرفیت های موجود با هدف رونق تولید و اشتغال، ساماندهی می شود.
چهارشنبه، 13 شهریور 1398 - 14:44

آینده‌ نشر آینده‌ نشر
این پیش ‏بینی خیلی ساده است. شما بیش از پیش کتاب‎های الکترونیکی را مطالعه خواهید کرد و این به معنای رونق کسب‌وکار برای کیندل و اپ آن است. آمازون قدرت‌نمایی‌ خود در تمامی عرصه ‎های ممکن را در پشت صحنه ارائه می ‎دهد و در تعامل رودرروی خود با مشتریان، خیلی خوب و خوش‌رو برخورد می ‎کند. این امر اجتناب‌ناپذیر است.
جمعه، 12 مهر 1398 - 16:13

کتاب جدید پروفسور کمالی پور بزودی منتشر می شود کتاب جدید پروفسور کمالی پور بزودی منتشر می شود
کتاب جدید پروفسور یحیی کمالی پور با عنوان "چشم اندازهای جهانی در زمینه رسانه، سیاست، مهاجرت، تبلیغات و شبکه های اجتماعی" به زودی توسط انتشارات کمبریج منتشر می شود.
جمعه، 25 مرداد 1398 - 13:10

بررسی تحولات عرصه روابط عمومی در کسب و کار هتلداری بررسی تحولات عرصه روابط عمومی در کسب و کار هتلداری
امروزه شرایط به گونه ای عجیب تغییر کرده است. ظهور فناوری های دیجیتال تقریبا تمام عرصه های زندگی ما را دگرگون ساخته است. اکنون دیگر نیازی به زحمت فراوان برای تولید اطلاعات و انتقال آن به مخاطب های هدف نیست. بدون تردید تاثیر مستقیم توسعه تکنولوژی دیجیتال بر روی عرصه تبلیغات قابل مشاهده است. در این عرصه دیگر برندها نیازی به صرف هزینه های سرسام آور برای توسعه جایگاه خود ندارند.
یکشنبه، 20 مرداد 1398 - 17:10

رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس: روابط عمومی‌ نیز جز مشاغل سخت لحاظ شود رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس: روابط عمومی‌ نیز جز مشاغل سخت لحاظ شود
رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس گفت: بحث سختی کار از مطالبات روابط عمومی‌ها است .
جمعه، 18 مرداد 1398 - 18:55

14 راه برای مقابله با استرس های صنعت روابط عمومی 14 راه برای مقابله با استرس های صنعت روابط عمومی
مطابق با لیست CareerCast در امریکا در سال ۲۰۱۹ مدیران روابط عمومی در بین مشاغل سخت در رده ۱۰ قرار دارند. استرس هایی مانند مهلت و انتظارات مشتری می توانند احساس غرق شدن در زمان را داشته باشد و به خصوص نادیده گرفتن این موضوع در دنیای تجارت امروز می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال، راه هایی برای تعادل این موانع وجود دارد بدون اینکه احساس ناخوشایند بیش از حد داشته باشید.
سه شنبه، 15 مرداد 1398 - 08:04

جشنواره ورزشی فعالان رسانه و روابط عمومی های یزد آغاز شد جشنواره ورزشی فعالان رسانه و روابط عمومی های یزد آغاز شد
مدیر خانه مطبوعات یزد گفت: برای نخستین بار به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، جشنواره فرهنگی ورزشی با عنوان جام دوستی با حضور فعالان رسانه و مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان آغاز شد.
یکشنبه، 13 مرداد 1398 - 18:12

دهمین کنفرانس آسیا در زمینه رسانه، ارتباطات و فیلم (کنفرانس آسیا ۲۰۱۹) دهمین کنفرانس آسیا در زمینه رسانه، ارتباطات و فیلم (کنفرانس آسیا ۲۰۱۹)
ما در دوره ای زندگی می کنیم که با رشد منطقه ای، ناسیونالیسم و اقتدارگرایی همراه است. زمان عدم قطعیت و اضطراب بزرگ جهانی و همچنین نابرابری و بی عدالتی هایی که منعکس کننده وجود اختلاف سیاسی است، سیستم های بین المللی همکاری را تضعیف می کند.
شنبه، 12 مرداد 1398 - 15:10

پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی
مدیریت بحران رسانه های اجتماعی چیزی نیست که جدا از هم باشد و باید بخشی از برنامه ارتباطات کلی بحران شما باشد. این بدان معنی است که شما درباره آنچه که باید انجام شود، فکر کرده و برنامه داشته باشید. طرح شما باید یک سند زندگی باشد و به صورت منظم بررسی شود.
یکشنبه، 30 تیر 1398 - 08:02

ضرورت تشکیل پلیس نشر ضرورت تشکیل پلیس نشر
با توجه به قاچاق وسیع کتاب و سایر محصولات مرتبط در روز روشن از سوی برخی فروشگاههای آنلاین و غیرآنلاین، مراکز توزیع و کتابفروشی ها بویژه برخی کتابفروشی های اطراف انقلاب و گردش بالای حجم ریالی قاچاق کتاب در این بخش، پیشنهاد می شود برای صیانت از حقوق معنوی و مادی نویسندگان و ناشران، پلیس نشر تشکیل شود.
دوشنبه، 3 تیر 1398 - 09:46

انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم
این همه بیانیه صادر کردیم؛ این همه مصاحبه کردیم؛ این همه داد زدیم که باباجان استقلال روابط عمومی خیلی مهمه و ادغام آن در دفتر وزارتی از هر منظر که بهش نگاه کنیم اشتباهه بویژه وقتی می خواهیم در این برهه حساس مردم را معتمد و امیدوار نگه داریم. این موضوع ساده را هم نمی توانیم درک کنیم...ای کاش وزارت اقتصاد اول مشکلات ریز و درشت اقتصادی مردم را حل می کرد بعد روابط عمومی وزارتخانه را از اساس با خاک یکسان می کرد.
دوشنبه، 27 خرداد 1398 - 18:40

مدیر روابط عمومی شورای نظارت بر صداو سیما از سوی افراد ناشناس مورد اسید پاشی قرار گرفت مدیر روابط عمومی شورای نظارت بر صداو سیما از سوی افراد ناشناس مورد اسید پاشی قرار گرفت
امید شریفی مدیر روابط عمومی شورای نظارت بر صداو سیما از سوی افراد ناشناس مورد اسید پاشی قرار گرفت.
سه شنبه، 14 خرداد 1398 - 14:41

«انتخاب»؛ شاه کلید ورود به دروازه های دانش یا بلاهت «انتخاب»؛ شاه کلید ورود به دروازه های دانش یا بلاهت
ما نیز در عصر اشباع رسانه ای قرارداریم، چنین فضایی نیازمند تجویز یک رژیم مصرف رسانه ای است. برای دستیابی به این رژیم مصرفی نیازمند آموزش رسانه ای به خصوص کودکان و نوجوانان هستیم.
پنجشنبه، 9 خرداد 1398 - 10:50

زمانی برای خیزش زمانی برای خیزش
بی گمان روابط عمومیها درهرسازمانی با توجه به وظایف، ماموریت ها و مسوولیت های مختلف نقشی تاثیر گذار درنفوذ به ذهنیت جامعه برای دست یابی به عینیت شکل یافته و ساختار یافته و از پیش تعیین شده دارد، این وظیفه روابط عمومی هاست که با بهره گیری از نکته نظرات و پیشنهادهای کارشناسان خبره، یک برنامه ریزی اصولی انجام دهد تا بر اساس آن زمینه های لازم برای جلب رضایت ذینفعان/ مخاطبان یا مشتریان فراهم گردد.
یکشنبه، 5 خرداد 1398 - 14:51

14سال با کتاب سال روابط عمومی ایران 14سال با کتاب سال روابط عمومی ایران
آنچه که روشن است این کتاب یک منبع مهم برای تاریخ نگاری روابط عمومی محسوب می شود. ثبت بحث ها و مفاهیم معرفتی، مهارت های مدیریتی، تحولات و رویدادهای روابط عمومی، تجارب و دیدگاه های محققان و صاحبنظران در ادوار گذشته به عنوان منبعی مهم برای پژوهش و مطالعات علمی و تاریخی در این حوزه، وجه دیگری است که در سراسر کتاب عینیت دارد.
سه شنبه، 5 آذر 1398 - 13:48

حضور هنرمندانه روابط عمومی به سالم سازی فضای رسانه ای کشور کمک شایانی می کند حضور هنرمندانه روابط عمومی به سالم سازی فضای رسانه ای کشور کمک شایانی می کند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با صدور پیامی، تصریح کرد: حضور هنرمندانه روابط عمومیها با احساس تعهد و مسئولیت بالا می تواند به سالم سازی فضای خبری و رسانه ای کشور کمک شایانی کرده و اعتماد عمومی به نهادهای رسمی کشور را حفظ و تقویت کند.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 22:04

کالبد شکافی روابط عمومی کالبد شکافی روابط عمومی
مدیران موفق و برنده روابط عمومی‌در اجتماع پیچیده و کثرت گرای ما کمک می‌کنند تا از طریق مشارکت در تفاهم متقابل بین گروه ها و موسسات به اتخاذ تصمیمات موثرتر برسند و کارکردهای بیشتری داشته باشند. روابط عمومی‌موجبات هماهنگی بین سیاست های فردی و عمومی‌ را فراهم می‌کند. روابط عمومی‌ به موسسات متنوع و گوناگون در جامعه و از جمله به موسسات تجاری، اتحادیه‌های بازرگانی، سازمان های دولتی، انجمن‌های داوطلبانه، بنیادها، بیمارستان ها، نهادهای آموزشی و مذهبی خدمت می‌کنند.
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 - 08:01

وزیر تعاون شغل خبرنگاری را «سخت و زیان‌آور» اعلام کرد وزیر تعاون شغل خبرنگاری را «سخت و زیان‌آور» اعلام کرد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که شغل خبرنگاری در دسته مشاغل سخت و زیان‌آور قرار دارد.
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 - 14:30

دو دست خسته دو دست خسته
دو دست خسته یکسره می ایستد، از ابتدا تا انتهای مراسم اجازه نشستن ندارد، دو دست خسته گاهی به جای سه پایه دوربین قرار می گیرد، راه می رود، به تصویر می کشد، تمام جوانب را در نظر می گیرد، به نفس نفس می افتد، فیلم که پخش می شود، دیگر نفس های دو دست خسته در ذهن هیچ کس خطور نمی کند.
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 16:10

گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی
سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران از سوی موسسه کارگزار روابط عمومی، چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه 1398 در سالن فیروزه هتل بزرگ ارم تهران با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های سازمان ها و نهادهای مختلف کشور برگزار شد.
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 - 08:07

هوش مصنوعی و روابط عمومی هوش مصنوعی و روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی به طور مداوم در حال شکار راه هایی برای تصمیم گیری های سریع تر و آگاهانه که سبب دستیابی به نتایج و اهداف شوند، هستند. تغییراتی که هوش مصنوعی به ارمغان می آورد با دادن عمیق ترین و جامع ترین نگاه به چگونگی حل مشکلات، به شاغلین در حوزه روابط عمومی قدرت تصمیم گیری می دهد.
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 - 08:02

سه گانه حیاتی فعالیت روابط عمومی ها چیست؟ سه گانه حیاتی فعالیت روابط عمومی ها چیست؟
با نگاه اجمالی به این سه مقوله اطلاع رسانی، افکار سنجی و تبلیغات(برند سازی) می توانیم به این نتیجه برسیم که سه گانه مذکور، مسیر موفقیت هر روابط عمومی را هموار خواهد نمود و اگر روابط عمومی بخواهد حرفه ای عمل نماید و از قافله پیشرفت و توسعه عقب نماند باید در ابتدای امر مقوله اطلاع رسانی را جدی بگیرد
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 - 02:33

سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند
سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران که یازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، اعلام شد.
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 - 13:37

روابط عمومی و تاکتیک‌ها در روابط انسانی روابط عمومی و تاکتیک‌ها در روابط انسانی
استراتژی روابط انسانی بیشتر بر روی پیام‏ها و توزیع پیغام‌هایی تاکید دارد که از طریق رسانه‌های الکترونیکی و چاپی منتشر می ‏شوند. تئوری تنظیم دستور کار به گونه‌ای است که در آن رسانه‌ها نمی توانند آنچه را که فکر می‌کنند به مردم توضیح دهند.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:13

همایش جهانی رسانه‌ها همایش جهانی رسانه‌ها
"همایش جهانی رسانه‌ها" با همکاری چند نهاد و بنیاد دیگر از 24 تا 28 مه در آلمان برگزار می‌شود. این همایش فرصتی استثنایی برای ارتباط‌گرفتن با بیش از دو هزار نماینده شاخص از حوزه روزنامه‌نگاری، رسانه‌های دیجیتال، سیاست، فرهنگ، کسب‌وکار، همکاری‌های توسعه‌ای، دانشگاه و جامعه مدنی است.
جمعه، 9 فروردین 1398 - 00:03

گام‌هایی برای بهبودی بعد از یک فاجعه طبیعی گام‌هایی برای بهبودی بعد از یک فاجعه طبیعی
استرسی که از یک فاجعه طبیعی ایجاد می‌شود، می‌تواند به فرسودگی جسمی و روانی و عاطفی منجر شود. اما خبر خوب اینکه بیشتر افراد نهایتا بهبود می‌یابند و زندگی خود را از نو می‌سازند.
پنجشنبه، 8 فروردین 1398 - 15:44

مناطق نفت خیز جنوب؛ پیشگام در حوزه مسئولیت های اجتماعی(CSR) و خدمات عام المنفعه مناطق نفت خیز جنوب؛ پیشگام در حوزه مسئولیت های اجتماعی(CSR) و خدمات عام المنفعه
شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به خود می بالد که در یکصد و دهمین سال فعالیت صنعت نفت ایران، بزرگترین میادین و پیچیده‌ترین امور مرتبط با تولید را با اتکای به توان داخلی و با راهبری و نظارت نیروهای ایرانی به انجام رسانده و همسو با امور مرتبط با تولید، در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز فعال است.
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 - 18:43

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد


  آیین معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد برگزار شد


  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز


  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد


  برگزاری جلسه دورنگاه مرکز ارتباطات شهرداری تهران در عمارت عین الدوله


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران