درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 11:56   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس

  راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
  پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز جوان
  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس
  شعار"جهش تولید" از فولاد مبارکه سرچشمه خواهد گرفت
  قدردانی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از شبکه بانکی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  رادیو روابط عمومی  

کلمات و عبارات جدید در سال 2020 کلمات و عبارات جدید در سال 2020
در سال2020، 4 کلمه و عبارت جدید در مباحث و مکالمات روزمره ما وارد شده است:
جمعه، 15 فروردین 1399 - 14:06

6 مرحله برای مدیریت بحران روابط عمومی 6 مرحله برای مدیریت بحران روابط عمومی
نفسی بگیر. شما سخنگوی این شرکت هستید و در خط مقدم قرار دارید. شما می توانید با داشتن طرحی که تعیین می کند چه کسی ابتدا در هنگام بروز مشکلات با چه کسی تماس برقرار کند، بحران را حل کنید. تحقیق کنید که چگونه شرکت های دیگر با بحران ها برخورد کرده اند تا دریابید که چه عواملی مؤثر است و چه چیزی نه.
جمعه، 15 فروردین 1399 - 09:12

4 نکته برای ایجاد شهرت تجاری خوب 4 نکته برای ایجاد شهرت تجاری خوب
ارتباطات، کاری است که همه مشاغل باید بتوانند به راحتی انجام دهند. این یک مؤلفه مهم در موفقیت و داشتن شهرت خوب است. همیشه افراد را از آنچه در تجارت شما اتفاق می افتد آگاه کنید.
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 22:08

فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند
فناوری در حال تغییر همه جنبه های مدیریت کسب و کار است و بخش روابط‌عمومی نیز مصون نیست. عوامل بسیاری در تغییر چهره روابط عمومی در عصر دیجیتال نقش دارند و فناوریهای نوظهور همچنان باعث ایجاد اختلال می شوند.
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 01:59

 یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید
در زمان های پرتلاطم، نحوه واکنش یک سازمان یک عامل اصلی در چگونگی توانایی آنها برای حفظ ارتباط با مردم به شیوه ای متفکرانه است. ارتباط برقرار کنید، اما همدلی را فراموش نکنید.
یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 20:11

چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟ چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟
ما در فرهنگ دستاورد و موفقیت زندگی می کنیم. کسانی هم هستند که می توانند، بگونه ای روزمره ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن برسانند. وقتی انسان راه مناسب به چنین حداکثر رساندنی را درک کند، آموختن و یپاده کردن عملی آن هم ساده می شود. کمااینکه می توان با برداشتن چند گام ساده زیر، هر روز را به بهترین روز تبدیل کرد.
دوشنبه، 11 فروردین 1399 - 02:41

رسانه‌های اجتماعی چگونه هویت ما را شکل می‌دهند؟ رسانه‌های اجتماعی چگونه هویت ما را شکل می‌دهند؟
اینترنت حریم خصوصی این دوره را نقض می‌کند. اینترنت باعث می‌شود ما خطاهای ماندگار را بیشتر مرتکب شویم. اینترنت باعث می‌شود تمام این خطاها، در پرونده‌ی دایمی ما ثبت شوند. دانشگاه‌ها و کارفرمایان اکنون برای بررسی شخصیت یک متقاضی، حساب‌های او در رسانه‌های اجتماعی را بررسی می‌کنند.
شنبه، 9 فروردین 1399 - 05:23

۵ راهبرد موفق برای مهار‌ ویروس کرونا ۵ راهبرد موفق برای مهار‌ ویروس کرونا
تشخیص زودهنگام، اساسی‌ترین عامل در جلوگیری از گسترش همه‌گیری جهانی کرونا است. کره جنوبی روزانه حدود ۱۰،۰۰۰ نفر را آزمایش می‌کرد یعنی در این کشور تعدادی که در مدت دو روز آزمایش شدند، بیشتر از تعدادی است که در یک ماه در ایالات متحده آزمایش شدند.
شنبه، 9 فروردین 1399 - 01:52

 یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ تأثیرگذارهای محلی و مرتبط یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ تأثیرگذارهای محلی و مرتبط
اینفلوئنسرها، پدیده ای نسبتاً جدید هستند و مانند بسیاری از موارد، مردم همگی به آن دامن می زنند و کمی نسبت به آنها تردید می کنند. این مطمئناً در شرایطی رخ می دهد که از تأثیر گذارهای بزرگ، آن دسته از افراد مشهور که ​​محصولات بی شماری را تبلیغ می کنند و می توانند مبالغ هنگفتی را تهیه کنند، باشد.
یکشنبه، 24 فروردین 1399 - 15:16

برقراری ارتباط در عصر بحران کروناویروس برقراری ارتباط در عصر بحران کروناویروس
در شرایط سریع و نامشخص، بسیاری از رهبران با سؤالاتی روبرو هستند که حتی ممکن است پاسخی برای آنها نداشته باشند. من به عنوان کسی که ارتباطات بحرانی را مطالعه می کند، به طور منظم به دانشجویان و مشتریانم می گویم که شما باید در تمام طول بحران، با حوزه های اصلی خود ارتباط برقرار کنید.
سه شنبه، 5 فروردین 1399 - 09:18

چه اتفاقی می افتد برای شرکت هایی که از  مدیریت نمونه کارها استفاده می کنند؟ چه اتفاقی می افتد برای شرکت هایی که از مدیریت نمونه کارها استفاده می کنند؟
مدیریت نمونه کارها (PPM) به شرکت ها کمک می کند تا با تمرکز بر مهمترین و استراتژیک ترین پروژهها و برنامهها، به شکوفایی خود بپردازند. بگذارید تحلیل کنیم که چه اتفاقی می افتد برای شرکت هایی که از PPM استفاده می کنند.
دوشنبه، 4 فروردین 1399 - 09:16

هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان با محوریت ویروس کرونا تشکیل شد هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان با محوریت ویروس کرونا تشکیل شد
عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و رییس شورا اطلاع رسانی استان گفت: فعالیت های شورای اطلاع رسانی در آگاهی بخشی و آرام سازی افکارجامعه موثر است.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 14:24

تأملی بر کارکرد تکنیک های ارتباطی در توسعه مفهوم حیاتی آب و انرژی به مثابه نظام ارتباطی تأملی بر کارکرد تکنیک های ارتباطی در توسعه مفهوم حیاتی آب و انرژی به مثابه نظام ارتباطی
(1396-1392) در ایران نبودم و تجربه زیسته‌ای از نسبت دولت و جامعه ایران نداشتم، اما از همان اولین روزهای تصدی سمت وزیر نیرو با این ایده آشنا شدم که دولت تدبیر و امید برای ارتباط‌‌گیری با مردم، بیان مشکلات و خدمات، دستاوردها و ناکامی‌ها و تعامل مولد سرمایه اجتماعی، زبان گویای مؤثری ندارد. خیلی زود دریافتم که این کاستی نتیجه کم بودن ابزارهای ارتباطی یا نبودن یک بخش ویژه تولید و انتشار خبر یا سامان دادن ارتباطات با مردم و ارسال خبر به آنها نیست.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 01:36

3 راه برای الهام بخشیدن به نویسندگان 3 راه برای الهام بخشیدن به نویسندگان
از اتاقک خود خارج شوید و به تماشای چیزی در شرکت خود بروید. اگر نیاز به نوشتن در مورد مراسم پیشگامانه دارید، به این مراسم بروید. پیدا کردن آن جزئیات جالب وقتی که شما در آنجا حضور دارید بسیار ساده تر خواهد بود تا اگر سعی می کنید آنها را از دیگران بشنوید.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 11:07

9 راه عالی برای نشان دادن تقدیر از کارمندان 9 راه عالی برای نشان دادن تقدیر از کارمندان
اولین جمعه ماه مارس روز ملی قدردانی از کارمندان است. روزی است که شرکت ها از کارمندان خود بخاطر زحمت و تلاش شان در طول سال تشکر می کنند. روز قدردانی از کارمندان برای اولین بار در سال 1995 توسط باب نلسون وارد تقویم ها شد. این روز با هدف تقویت پیوند بین کارفرما و کارمند نامگذاری شده است.
سه شنبه، 20 اسفند 1398 - 08:12

راز موفقیت مدیران بازاریابی راز موفقیت مدیران بازاریابی
بهره گیری موثر و مناسب از محرک های هیجانی ترس، عشق، تخفیفات و حراجی ها، درآمدزایی بی دردسر و تحقق بخشیدن به رویاها و چگونگی استفاده یک یا حداکثر پنج محرک هیجانی را در ارتباطات بازاریابی تان را بدانیم.
دوشنبه، 19 اسفند 1398 - 16:06

پیاده نظام شایعه پردازان نباشیم. پیاده نظام شایعه پردازان نباشیم.
شایعه زمانی شکل می گیرد که مردم تشنه به دست آوردن اطلاعات هستند و مراجع رسمی یا به کندی و یا با ارائه اطلاعات متناقض و غیر واقعی نمی توانند افکار عمومی را سیراب نمایند، لذا افکار به سمت وسویی دیگر منحرف می شود.
سه شنبه، 13 اسفند 1398 - 02:07

پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی
فرهنگ لغت تجاری، مسئولیت اجتماعی (CSR) را به عنوان احساس مسئولیت یک شرکت نسبت به جامعه و محیطی (محیط زیست و اجتماعی) که در آن فعالیت می کند تعریف می کند.
یکشنبه، 4 اسفند 1398 - 22:43

3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند 3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
فناوری راه های بسیاری را برای دسترسی به عموم با روابط‌عمومی خلاقانه و نوآورانه باز کرده است و نکته مهم این است که شما تمام داده های لازم را برای ردیابی موفقیت آنها در اختیار دارید. کلید بهبود کمپین های روابط عمومی در تمام داده هایی که به صورت روزانه جمع می کنید پنهان است. فقط باید بتوانید آنها را بیابید و به اهداف عملی تبدیل کنید.
شنبه، 3 اسفند 1398 - 11:19

 4 نکته تاکتیکی برای بهبود عملکرد تیم روابط عمومی 4 نکته تاکتیکی برای بهبود عملکرد تیم روابط عمومی
عناوین شغلی زیادی در روابط‌عمومی وجود دارد که تفسیر همه آن ها برای اکثر مردم گیج کننده است. برخی از مشاغل بسیار شبیه به دیگران است. در حالت ایده آل، به جای استخدام ده ها نفر از متخصصانی که از وظیفه آنها اطلاع ندارید و یا بسیار نزدیک به هم هستند، فقط چند حرفه ای روابط عمومی را استخدام کنید.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 13:12

غلبه بر کمبود رهبران زن در روابط عمومی در سال 2020 غلبه بر کمبود رهبران زن در روابط عمومی در سال 2020
دو سوم از متخصصان روابط‌عمومی در کره زمین زنان هستند. با این حال، همکاران مرد آنها کسانی هستند که در صندلی های راحت نشسته اند و در پشت درهای بسته در مورد امور شرکت ها تصمیم می گیرند.
شنبه، 26 بهمن 1398 - 08:15

بیان صورت نوعی ارتباط غیر کلامی است بیان صورت نوعی ارتباط غیر کلامی است
حرکت چشم، ابرو و دهان نقش مهمی در نشان دادن غم، ترس، خوشبختی، عصبانیت، سرخوردگی، عصبی بودن، هیجان، کسالت، علاقه، تعجب، فرسودگی، پرخاشگری، اعتماد به نفس و عدم اطمینان دارد.
شنبه، 26 بهمن 1398 - 07:43

حجم صدا حجم صدا
بلند صحبت کردن برای مدت طولانی مخاطبان شما را آزار می دهد. صحبت کردن بیش از حد آرام برای مدت طولانی، شنوندگان را نیز آزار می دهد، زیرا آنها برای درک سخنان شما تلاش می کنند.
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 - 09:02

تعریف دامنه برنامه تعریف دامنه برنامه
پس از طراحی نقشه راه برنامه، مدیران برنامه می توانند شروع به تعریف دامنه برنامه کنند. مدیران برنامه برای تعیین تکلیف به تیم پروژه، باید مشخصات دقیق مربوط به هر یک از تحویل ها را تعریف کنند.
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 - 08:59

یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ گزارش پیشرفت در اولویت های استراتژیک سازمان باشد/3 یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ گزارش پیشرفت در اولویت های استراتژیک سازمان باشد/3
از حوادث روزمره چرخه خبر و یا کسی که با ایدهای هوشمندانه وارد دفتر شما می شود، پریشان نشوید. مجموعه ای از معیارها یا گزارش پیشرفت ایجاد کنید که در اولویت های استراتژیک سازمان شما هستند. سپس مسیری را نشان دهید که نشان می دهد تیم شما چگونه در این اولویت ها نقش دارید.
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 - 15:17

نئولیبرالیسم و ویروس کرونا نئولیبرالیسم و ویروس کرونا
اینک با ویروس جدیدی روبرو هستقیم که همان نقاط آسیب پذیری را به کار می‌گیرد که انسانها با گردن نهادن به برنامه نئولیبرال برخود تحمیل کرده‌اند.
سه شنبه، 22 بهمن 1398 - 14:11

یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ آنچه را که نیاز دارید از رییس خود درخواست کنید تا مطمئن شوید به اهداف خود خواهید رسید/2 یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ آنچه را که نیاز دارید از رییس خود درخواست کنید تا مطمئن شوید به اهداف خود خواهید رسید/2
وقتی ۳۰ ثانیه در آسانسور با رئیس خود قرار گرفتید، به او بگویید که برای رسیدن به هدف به چه چیزی نیاز دارید. از داده های اندازه گیری خود برای کشف آنچه کار نمی کند یا موفق نمی شود و سایر تلاش ها استفاده کنید.
سه شنبه، 22 بهمن 1398 - 11:13

5 نکته روابط عمومی از برنامه ارتباطات بحرانی ملکه الیزابت 5 نکته روابط عمومی از برنامه ارتباطات بحرانی ملکه الیزابت
ملکه عذرخواهی نمی کند، شما هم نباید این کار را بکنید! در به کار بردن کلمات اعتذار آمیز هنگام طرح برنامه ارتباطی بحران دقت کنید. نمی گویم هیچوقت از آن ها استفاده نکنید اما مراقب باشید که حرف زده را نمی شود پس گرفت.
دوشنبه، 21 بهمن 1398 - 08:10

نحوه ارزیابی پروژه ها نحوه ارزیابی پروژه ها
اگر متوجه شدید که برخی پروژه ها عملکرد خوبی ندارند، می توانید آنها را به طور عمیق بررسی کنید تا تصمیم بگیرید که در آینده چه کار کنید. علاوه بر این، برای ارزیابی پروژه های موجود می توانید معیارهای مورد استفاده در ابتدای هر پروژه را نیز در نظر بگیرید.
جمعه، 18 بهمن 1398 - 07:13

تاثیر جهانی شدن بر روابط عمومی تاثیر جهانی شدن بر روابط عمومی
کارآموزان روابط عمومی باید برای اجرای روابط عمومی ای که از لحاظ فرهنگی و محلی قابل قبول باشد بر موانع زبانی و تفاوت های اجتماعی غلبه کنند. تفاوت در نحوه زندگی، رسوم، ارزش ها و فرهنگ ها تنها چالش نیست. جنبه های منحصر به فرد محلی، سیاسی، اقتصادی و ساختا های صنعتی نیز مهم اند.
یکشنبه، 13 بهمن 1398 - 07:52

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  پدیده کرونا


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"