درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 2 آذر 1398 - 07:06   

یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد

  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی تلویزیون

  روز جهانی تلویزیون


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو عنوان کرد: شفافیت و پاسخگویی دو رکن اصلی روابط عمومی هاست
  نشست دبیران انسجام بخشی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در مشهد
  تمدید مهلت ارائه اثر به نخستین جشنواره تخصصی «شهر و رسانه»
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3
  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد
  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
  آیا قطع اینترنت راه‌حل است؟
  روز جهانی تلویزیون
  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟
  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد: اساس کار روابط عمومی ها اطلاع رسانی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  رادیو روابط عمومی  

چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟ چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
یک برنامه روابط عمومی پایدار به ایجاد آگاهی کلی از محصول، خدمات یا برند شما کمک خواهد کرد و هر گونه تلاش مستقیم و بازاریابی و تبلیغات را تکمیل می کند. این دید همچنین سبب می شود که کسب و کار شما بیشتر و بیشتر از آنچه که ممکن است دیده شود.
سه شنبه، 28 آبان 1398 - 15:15

نقش روابط عمومی بانک ها و بیمه ها در شرایط بحرانی نقش روابط عمومی بانک ها و بیمه ها در شرایط بحرانی
بانک ها نیز مانند هر حرفه دیگری در شرایطی از فضای کاری ممکن است با بحرانهایی از جمله در ارتباط با جامعه مخاطبان خود روبرو شود. در این شرایط شیوه پاسخ مدیران به بحران، در اعتمادسازی یا تخریب اعتبار آن سازمان نقش بسزایی دارد.
یکشنبه، 19 آبان 1398 - 15:49

یک متخصص روابط عمومی چگونه می تواند شما را برای درک شور و اشتیاق خود راهنمایی کند یک متخصص روابط عمومی چگونه می تواند شما را برای درک شور و اشتیاق خود راهنمایی کند
ذهنتان را باز نگه دارید و خوش بین باشید که می توانید فرصت هایی را به وجود آورید که شما را هیجان زده می کند. این دیدگاه را در نظر بگیرید که در واقع، شما می توانید آنچه را که دوست دارید با زندگی خود انجام دهید؛ بدون توجه به سن، حرفه فعلی شما یا هرگونه موانع قابل درک دیگری، آنها فقط تصورات شما هستند و شما این توانایی را دارید که آنها را دوباره تغییر دهید.
شنبه، 18 آبان 1398 - 08:25

آیا می توانید از شش سیگما برای کمک به بازاریابی و روابط عمومی خود استفاده کنید؟ آیا می توانید از شش سیگما برای کمک به بازاریابی و روابط عمومی خود استفاده کنید؟
میزان و ارزش شش سیگما در رشته های مختلف تجاری گسترش یافته است. با این حال، استفاده از آن در بازاریابی و روابط عمومی بسیار کمتر توصیه شده است. آیا می توان از شش سیگما برای بهبود استراتژی بازاریابی و روابط عمومی استفاده کرد؟
چهارشنبه، 15 آبان 1398 - 08:11

 نبایدهای روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک نبایدهای روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
روابط عمومی یکی از حوزه های مهم کسب و کار محسوب می شود. براساس آمار موسسه PR News امروزه به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده شش کارشناس حرفه ای روابط عمومی وجود دارد. این امر به معنای دسترسی گسترده برندها به افراد حرفه ای در زمینه روابط عمومی است بنابراین باید سطح انتظار بالاتری از شرکت ها در رابطه با استفاده از تکنیک های مختلف این حوزه داشته باشیم.
دوشنبه، 13 آبان 1398 - 15:16

روز مؤلف روز مؤلف
با هدف تشویق مولفان کتاب، از سال 1928 در آمریکا، یکم نوامبر هر سال (روزی چون امروز) روز مؤلف تعیین شده و برگزار می شود که به تدریج سایر کشورها هم یک روز سال را به بزرگداشت مؤلفان و دادن جایزه به آنان اختصاص داده اند. از سال 1879 مؤلف، پژوهشگر و همچنین روزنامه نگارِ حرفه ای افرادی متعلق به همه جهان (همه انسان ها) شناخته شده اند، نه تنها به یک کشور ـ کشور زادگاه.
جمعه، 10 آبان 1398 - 08:03

 روز جهانی میراث سمعی و بصری روز جهانی میراث سمعی و بصری
اسناد سمعی بصری با از میان برداشتن موانع زبانی و فرهنگی مورد توجه و تمایل بسیاری از افراد تحصیل کرده و حتی بی سواد قرار گرفتند چرا که تنها با گوش و چشم انسان کار داشتند. از این رو می توان گفت که اسناد "آودیو ویژوال" با تبدیل شدن به مکملی برای اسناد نوشتاری سنتی، تغییری اساسی در جامعه انسانی ایجاد کردند.
یکشنبه، 5 آبان 1398 - 11:42

آرا گولر، عکاس خبری آرا گولر، عکاس خبری
آرا گولر به «چشم استانبول» و «عکاس استانبول» معروف بود. او خود را عکاس خبری و عکاسان خبری را «تاریخ‌نگارانی با دوربین عکاسی» می‌دانست. عکس‌های گولر تأثیر شگرفی بر شکل دادن حافظه‌ی عمومی و خاطرات جمعی استانبول داشته است.
جمعه، 3 آبان 1398 - 14:46

کتاب "روابط‏ عمومی و فنون جدید تبلیغات" به چاپ دوم رسید کتاب "روابط‏ عمومی و فنون جدید تبلیغات" به چاپ دوم رسید
ویرایش و چاپ دوم کتاب "روابط‏ عمومی و فنون جدید تبلیغات" تالیف محمد صفاری به چاپ دوم رسید. این کتاب دارای چهار فصل است و بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 16:57

 روابط ‏عمومی دولتی روابط ‏عمومی دولتی
در واقع، کتاب استدلال می‌کند که هر مدنیت و دولتی اگر قرار است شکل بگیرد و استمرار یابد، ملزم است که از همان ابتدا «روابط ‏عمومی» را معمول سازد. اگر بخواهیم روابط ‏عمومی مؤثر و کارآمد باشد، باید در محدوده محیطی خودش اجرا گردد.
یکشنبه، 21 مهر 1398 - 13:24

کامپیوترها جایگزین کارمندان بانک می شوند کامپیوترها جایگزین کارمندان بانک می شوند
کارشناسان Wells Fargo اخیرا گزارشی را در مورد استفاده روزافزون از کامپیوتر در بانک ها ارائه کرده اند. نتایج مطالعات آنها نشان می دهد که اتوماسیون و هوش مصنوعی طی 10 سال آینده فرصت های شغلی در بانک ها را به میزان 10 درصد کاهش خواهند داد.
یکشنبه، 21 مهر 1398 - 01:20

۶ روش برای ایجاد سر و صدا در روابط عمومی ۶ روش برای ایجاد سر و صدا در روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی همواره به دنبال راه های جدیدی برای خلق داستان هایی برای مشتریان خود هستند - از ایجاد یک پیام مناسب گرفته تا به کار گرفتن یک روزنامه نگار کاملاً متناسب. این کار همیشه آسان نیست به خصوص اگر مشتری دارید یا شغل شما به دنبال تولید (سر و صدا) برای یک برند یا محصول است، در اینجا چند روش برای ایجاد سر و صدا وجود دارد تا صدای شما شنیده شود.
شنبه، 20 مهر 1398 - 08:04

انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می کند: 50 فن ترغیب انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می کند: 50 فن ترغیب
کتاب "50 فن ترغیب" ترجمه حنانه باقریان بزودی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود. در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: اگر دنیا صحنه نمایش باشد، تغییرات کوچک در دیالوگ های شما می توانند موجب تغییرات چشمگیر شوند.
جمعه، 19 مهر 1398 - 17:26

4 توصیه کاربردی برای روابط عمومی ها 4 توصیه کاربردی برای روابط عمومی ها
اگر از شما سؤال شود که اهداف روابط عمومی شما چیست، در پاسخ چه جوابی می دهید؟ اگر پاسخ شما این است که شرکت یا سازمان شما در صفحه اول روزنامه های برتر یا در تیتر خبرگزاری های صبح است، این پاسخ آدرس تاکتیک است نه استراتژی. استراتژی کاری است که می خواهید انجام دهید و تاکتیک چگونگی انجام آن کار است.
جمعه، 12 مهر 1398 - 09:39

8 ویژگی یک مشتری خوب روابط عمومی 8 ویژگی یک مشتری خوب روابط عمومی
کدام عامل یک مشتری خوب می سازد؟ یا کدام عامل بهترین رابطه را میان یک مشتری و روابط عمومی ایجاد می کند؟ با مطرح کردن این پرسش، اولین گام برای تبدیل شدن به یک مشتری خوب را برداشته اید.
پنجشنبه، 11 مهر 1398 - 13:01

4 نکته برای برنامه ریزی کمپین های روابط عمومی 4 نکته برای برنامه ریزی کمپین های روابط عمومی
روابط عمومی در انبار مهمات ارتباطات هر سازمانی قدرتمندترین ابزار است. اگر این ابزار در انبار مهمات شما نیست، حالا زمان مناسبی است که از این ابزار نفوذ بهره بگیرید.
چهارشنبه، 10 مهر 1398 - 13:07

7 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی 7 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی
روابط عمومی بیشتر از تبلیغات مقرون به صرفه است. روابط عمومی نسبت به نتایجی که بدست می آورد و تاثیری که در اعتبار شرکت دارد، بازده موثر به مراتب بیشتری نسبت به تبلیغات دارد.
چهارشنبه، 3 مهر 1398 - 08:03

محتوا؛ سه روش تبدیل بازدیدکنندگان آنلاین به مشتری محتوا؛ سه روش تبدیل بازدیدکنندگان آنلاین به مشتری
سه روش ساده که از طریق آنها، محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید. بیایید تمامی راه‌هایی را بررسی کنیم که از طریق آنها محتوا به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان آنلاین را هدایت و به مشتری تبدیل نمایید.
سه شنبه، 2 مهر 1398 - 16:28

ارزش های بنیادی روابط عمومی ارزش های بنیادی روابط عمومی
یکی از مهمترین ساز و کارهای زیربنایی برای انجام هر فعالیتی تدوین ارزش های بنیادی برای کارگزاران یا شاغلان آن حرفه است.
پنجشنبه، 30 شهریور 1391 - 09:34

تحلیل محتوای سازمان بر پایه OKR (اهداف و نتایج کلیدی) تحلیل محتوای سازمان بر پایه OKR (اهداف و نتایج کلیدی)
تحلیل محتوا که بر پایه مقایسه عملکرد با اهداف است، می تواند جهت گیری یابد و با این تحلیل می توان به شفافیت سازمان کمک شایانی نمود. اصولاً شفافیت سازمان نیازمند مقایسه عملکرد با اهداف، چشم اندازهای آینده، انتظارات مشتریان و رابطه سازمان با جامعه است.
دوشنبه، 25 شهریور 1398 - 08:00

سه تاثیر و کارایی آینده نگری سه تاثیر و کارایی آینده نگری
گرچه هنوز پژوهش ها در مورد آینده نگری ادامه دارد، اما اگر چنین بینشی به بخشنده تر بودن، خرسندتر زیستن، و زندگی معنادارتر کمک می کند، لزومی ندارد که منتظر نتایج تحقیقات بیشتردر باره آینده نگری ماند. به عبارت دیگر باید از هم اینک آن را آغاز کرد.
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 - 12:43

بحران روابط عمومی؟ / ده ها تاکتیک برای محدود کردن پوشش منفی بحران روابط عمومی؟ / ده ها تاکتیک برای محدود کردن پوشش منفی
هر مشاور صادق در روابط عمومی به مشتریان می گوید که تا زمان حل مشکل، داشتن رسانه های خبری برای جلوگیری از پوشش منفی غیرممکن است. حتی در این صورت، بحران به بخشی از دی ان ای مشتری تبدیل می شود و می تواند به عنوان نمونه در طول بحران های روابط عمومی نیز احیا شود. اما بهترین توصیه چیست؟
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 - 08:28

ساماندهی و بهینه سازی ظرفیت تبلیغاتی فرودگاه های کشور ساماندهی و بهینه سازی ظرفیت تبلیغاتی فرودگاه های کشور
فعالیت های تبلیغاتی در عرصه و محدوده های جغرافیایی و نظارتی فرودگاه های کشور برای اجرای دقیق مقررات و بهره مندی از ظرفیت های موجود با هدف رونق تولید و اشتغال، ساماندهی می شود.
چهارشنبه، 13 شهریور 1398 - 14:44

آینده‌ نشر آینده‌ نشر
این پیش ‏بینی خیلی ساده است. شما بیش از پیش کتاب‎های الکترونیکی را مطالعه خواهید کرد و این به معنای رونق کسب‌وکار برای کیندل و اپ آن است. آمازون قدرت‌نمایی‌ خود در تمامی عرصه ‎های ممکن را در پشت صحنه ارائه می ‎دهد و در تعامل رودرروی خود با مشتریان، خیلی خوب و خوش‌رو برخورد می ‎کند. این امر اجتناب‌ناپذیر است.
جمعه، 12 مهر 1398 - 16:13

کتاب جدید پروفسور کمالی پور بزودی منتشر می شود کتاب جدید پروفسور کمالی پور بزودی منتشر می شود
کتاب جدید پروفسور یحیی کمالی پور با عنوان "چشم اندازهای جهانی در زمینه رسانه، سیاست، مهاجرت، تبلیغات و شبکه های اجتماعی" به زودی توسط انتشارات کمبریج منتشر می شود.
جمعه، 25 مرداد 1398 - 13:10

بررسی تحولات عرصه روابط عمومی در کسب و کار هتلداری بررسی تحولات عرصه روابط عمومی در کسب و کار هتلداری
امروزه شرایط به گونه ای عجیب تغییر کرده است. ظهور فناوری های دیجیتال تقریبا تمام عرصه های زندگی ما را دگرگون ساخته است. اکنون دیگر نیازی به زحمت فراوان برای تولید اطلاعات و انتقال آن به مخاطب های هدف نیست. بدون تردید تاثیر مستقیم توسعه تکنولوژی دیجیتال بر روی عرصه تبلیغات قابل مشاهده است. در این عرصه دیگر برندها نیازی به صرف هزینه های سرسام آور برای توسعه جایگاه خود ندارند.
یکشنبه، 20 مرداد 1398 - 17:10

رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس: روابط عمومی‌ نیز جز مشاغل سخت لحاظ شود رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس: روابط عمومی‌ نیز جز مشاغل سخت لحاظ شود
رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس گفت: بحث سختی کار از مطالبات روابط عمومی‌ها است .
جمعه، 18 مرداد 1398 - 18:55

14 راه برای مقابله با استرس های صنعت روابط عمومی 14 راه برای مقابله با استرس های صنعت روابط عمومی
مطابق با لیست CareerCast در امریکا در سال ۲۰۱۹ مدیران روابط عمومی در بین مشاغل سخت در رده ۱۰ قرار دارند. استرس هایی مانند مهلت و انتظارات مشتری می توانند احساس غرق شدن در زمان را داشته باشد و به خصوص نادیده گرفتن این موضوع در دنیای تجارت امروز می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال، راه هایی برای تعادل این موانع وجود دارد بدون اینکه احساس ناخوشایند بیش از حد داشته باشید.
سه شنبه، 15 مرداد 1398 - 08:04

جشنواره ورزشی فعالان رسانه و روابط عمومی های یزد آغاز شد جشنواره ورزشی فعالان رسانه و روابط عمومی های یزد آغاز شد
مدیر خانه مطبوعات یزد گفت: برای نخستین بار به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، جشنواره فرهنگی ورزشی با عنوان جام دوستی با حضور فعالان رسانه و مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان آغاز شد.
یکشنبه، 13 مرداد 1398 - 18:12

دهمین کنفرانس آسیا در زمینه رسانه، ارتباطات و فیلم (کنفرانس آسیا ۲۰۱۹) دهمین کنفرانس آسیا در زمینه رسانه، ارتباطات و فیلم (کنفرانس آسیا ۲۰۱۹)
ما در دوره ای زندگی می کنیم که با رشد منطقه ای، ناسیونالیسم و اقتدارگرایی همراه است. زمان عدم قطعیت و اضطراب بزرگ جهانی و همچنین نابرابری و بی عدالتی هایی که منعکس کننده وجود اختلاف سیاسی است، سیستم های بین المللی همکاری را تضعیف می کند.
شنبه، 12 مرداد 1398 - 15:10

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی تلویزیون


  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند


  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/2


  بهره‌گیری ناروا از روابط عمومی


  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد: اساس کار روابط عمومی ها اطلاع رسانی است


  آیا قطع اینترنت راه‌حل است؟


  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد


  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو عنوان کرد: شفافیت و پاسخگویی دو رکن اصلی روابط عمومی هاست


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود