درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 10 اسفند 1399 - 21:08   

نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان

  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


ادامه ادامه مطلب یک

نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ

  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


ادامه ادامه مطلب دو

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)

  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


ادامه ادامه مطلب سه

ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد

  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش برگزاری سومین رویداد گراف‌دی
  بانک رفاه کارگران وجه التزام اقساط غیر جاری تسهیلات کادر درمان را می بخشد
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت
  عادی انگاری شرایط بحران
  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد
  مجتمع فولاد مبارکه در هفته‌ای که گذاشت
  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت
  سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد
  جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  رادیو روابط عمومی  

عادی انگاری شرایط بحران عادی انگاری شرایط بحران
حقیقت این است که برای مقابله با بیماری باید سبک زندگی مردم تغییر کند. یعنی ارتباطات مدیریت شود و محدودیت‌ها بیش از پیش جدی گرفته شود. بخشی از این موضوع را می‌توان با گفت‌و‌گوی عاقلانه به نتیجه رساند اما قسمت اعظم آن با اعمال محدودیت‌های بیشتر امکان پذیر است.
یکشنبه، 10 اسفند 1399 - 09:42

مثبت گرایی سمی مثبت گرایی سمی
مثبت‌اندیشی سمی "در سال‌های اخیر" افزایش یافته است، به ویژه در دوران همه‌گیری. او می‌گوید: "در زمانه‌ای نامعمول و عجیب زندگی می‌کنیم، افراد بسیاری از این شرایط در رنجند. تشویش، عدم قطعیت، استیصال، ترس... این‌ها احساسات مشترک این روزهاست. اما در مثبت‌اندیشی سمی زیاده‌روی کرده‌ایم و این خطرناک است.
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 20:08

اصول اخلاقی آتن اصول اخلاقی آتن
تمام اعضای سازمان‏‌های بین‌‏المللی روابط‌عمومی در روز عضویت با پایبندی خود به یک الگوی بین‌‏المللی از اصول اخلاقی که بخشی از آن مبتنی بر منشور سازمان ملل است، موافقت می‌‏کنند.
سه شنبه، 5 اسفند 1399 - 00:56

تصویب و ابلاغ «منشور اخلاقی و ارزش‏ های حرفه‏ ای روابط‏ عمومی» تصویب و ابلاغ «منشور اخلاقی و ارزش‏ های حرفه‏ ای روابط‏ عمومی»
در تدوین منشوری که مورد تصویب و ابلاغ مجمع عمومی انجمن قرار گرفته، تلاش گردید، ابعاد چهارگانه ارزش های اخلاقی، ارزش های حرفه ای، دانش حرفه ای و رهنمودهای حرفه ای مورد نیاز روابط عمومی منطبق با شرایط کنونی کشور و با قابلیت استفاده در تمامی نهادها و سازمان های دولتی، عمومی و خصوصی جمع بندی و ارائه شوند.»
یکشنبه، 3 اسفند 1399 - 14:55

نشست مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه نشست مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه
گروه فولادمبارکه از شرکتهایی تشکیل شده که همه در انجام فعالیت های سیستمی و فرآیندی خود سرآمده بوده و هستند و آنچه که در شرایط فعلی بیش‌از پیش می بایست مورد توجه روابط عمومی های گروه قرارگیرد، همکاری و همگرایی بهتر و بیشتر با شرکت فولادمبارکه در راستای انعکاس دستاوردهای گروه به ذی نفعان می‌باشد.
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 - 13:59

جای خالی ارتباطات در برنامه‌های توسعه‌ای/ ضرورت اختصاص فصل ارتباطات در برنامه هفتم توسعه جای خالی ارتباطات در برنامه‌های توسعه‌ای/ ضرورت اختصاص فصل ارتباطات در برنامه هفتم توسعه
رییس روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت: ضرورت توجه به ارتباطات و رسانه در برنامه هفتم توسعه و اختصاص یک فصل مجزا به این مقوله بیش از پیش احساس می شود.
سه شنبه، 28 بهمن 1399 - 13:09

انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی جامعةالمصطفی انتصاب مدیرکل جدید روابط عمومی جامعةالمصطفی
با حکم معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی،علی الله‌اکبری به مدیرکلی روابط‌عمومی و امور بین‌الملل جامعةالمصطفی منصوب شد.
سه شنبه، 28 بهمن 1399 - 12:18

کلیات آیین نامه جذب پژوهشگر و عضو هیئت علمی انجمن متخصصان روابط عمومی تصویب شد کلیات آیین نامه جذب پژوهشگر و عضو هیئت علمی انجمن متخصصان روابط عمومی تصویب شد
هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران کلیات آیین نامه جذب پژوهشگر و عضو هیئت علمی انجمن متخصصان روابط عمومی را تصویب کرد.
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 20:12

کووید - 19 ؛ تهدید؟! و یا فرصت؟! برای عرصه ارتباطات و رسانه کووید - 19 ؛ تهدید؟! و یا فرصت؟! برای عرصه ارتباطات و رسانه
کووید-19 با همه آسیب‌ها و گرفتاری‌هایش؛ فصلی نوین از عرصه کسب‌وکار بویژه در عرصه ارتباطات و رسانه را برای ما آغاز نمود که حقیقتا این نه!! تهدید بلکه فرصتی شد برای‌مان در عرصه ارتباطات و رسانه.
شنبه، 25 بهمن 1399 - 13:05

داستان شرکت آمازون؛ از کتاب‌فروشی تا اکتشافات فضایی داستان شرکت آمازون؛ از کتاب‌فروشی تا اکتشافات فضایی
اصل شماره یک «وسواس در مشتری‌مداری» است. این تعهدی به جلب رضایت مشتری به هر قیمت ممکن است. اصل شماره ۱۰ «صرفه‌جویی» است. این تعهدی به «تولید بیشتر با امکانات کمتر» است.
شنبه، 18 بهمن 1399 - 16:09

شورای روابط عمومی نهادهای حوزوی استان گیلان تشکیل شد شورای روابط عمومی نهادهای حوزوی استان گیلان تشکیل شد
شورای روابط‌عمومی نهادهای حوزوی استان گیلان به منظور افزایش تعامل و همکاری در انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های مراکز حوزوی استان تشکیل شد.
سه شنبه، 14 بهمن 1399 - 14:07

اهداف سازمانی در ۵ گام اهداف سازمانی در ۵ گام
گاهی اهداف بیش از اندازه کلی و مبهم هستند. شرکتی مانند فیلیپس نشان داد که می‌توان از اهداف جزئی‌تر و مشخص‌تری هم استفاده کرد که قابلیت سنجش دارند. اعلام نتایج پیشرفت کارها به ذی‌نفعان باعث می‌شود امکان نظارت و انگیزش کارکنان افزایش یابد. در این صورت، تمام افراد دخیل در پیشبرد اهداف، درک بهتری از شرایط داشته و برانگیخته‌تر خواهند شد.
سه شنبه، 14 بهمن 1399 - 13:43

توهم دانایی زیر انباشت داده‌ها توهم دانایی زیر انباشت داده‌ها
حتما تاکنون در میان اطرافیان و آشنایان خود با کسانی که در مورد موضوعات متنوع پیرامون با ظاهر کارشناسی و حتی پیش‌بینی‌های قطعی از آینده اظهارنظر می‌کنند، برخورد داشته‌اید. این در حالی است که فرد مورد نظر از دیدگاه شما به لحاظ سطح دانش و تحصیلات مرتبط، صلاحیت صحبت درباره آن موضوع را ندارد اما چه چیز باعث می‌شود که افراد از اعتماد به نفس لازم جهت اظهارنظر در زمینه‌هایی که تخصص و دانش لازم را در آن ندارند، برخوردار شوند و چرا تعداد این افراد روز به روز در حال افزایش است؟
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 11:22

مرجع فیلترینگ «سیگنال» در هاله ای از ابهام مرجع فیلترینگ «سیگنال» در هاله ای از ابهام
حذف این اپ از مارکت‌های ایرانی گمانه زنی‌های بسیاری مبنی بر احتمال فیلتر شدن آن را به‌دنبال داشت. برخی، حذف این پیام رسان از مارکت‌های داخلی را تلاشی برای کم کردن شیب مهاجرت کاربران ایرانی به این پیام رسان عنوان کردند و برخی هم آن را زمینه ساز فیلتر کامل آن می‌دانستند؛ موضوعی که به نظر می‌رسد حالا به واقعیت پیوسته است.
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 - 16:41

آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟ آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟
شرکت‌ها براساس چه قواعدی محتوای تولید شده توسط کاربران را بررسی می‌کنند؟ در این راه از چه ابزارهایی استفاده می‌کنند؟ و در نهایت به محتوایی که از نظرشان نامطلوب است چه واکنش‌هایی نشان می‌دهند؟ آیا این قواعد و ابزارها و واکنش‌ها براساس استاندارد‌های بین‌المللی حمایت از آزادی بیان هستند؟
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 - 11:42

اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی
کتاب یکی از ابزارهای اصلی روابط‌عمومی است که اهمیت فراوانی برای اطلاع‌رسانی، مستندسازی و معرفی عملکرد آن دارد و می‌توان به شکل‌ها و قالب‌های مختلف گزارش‌های عملکرد، گزارش‌های علمی، راهنماها و تک‌نگاری‌ها و... استفاده کرد.
سه شنبه، 7 بهمن 1399 - 14:04

آینده تبلیغات و برندسازی آینده تبلیغات و برندسازی
تمام بحران‌ها، فرصت‌هایی در خود دارند و این یکی نیز از این قاعده مستثنا نیست. همه‌گیری کرونا، شرکت‌ها را ترغیب کرده است تا در روابط خود با مشتریان بازنگری کرده و به‌جای تمرکز صرف بر سودآوری، به افزایش وفاداری مشتریان و ارزش‌آفرینی برای ذی‌نفعان هم بیندیشند. در هر صورت، بدون مشتریان کسب‌وکاری نخواهید داشت و فقط یک سرگرمی برایتان باقی می‌ماند.
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 00:55

سهل‌انگاری روابط عمومی‌ها تهدیدی برای حذف منابع سهل‌انگاری روابط عمومی‌ها تهدیدی برای حذف منابع
منابع دیداری و شنیداری آنالوگ و دیجیتال قابل توجهی نیز شامل عکس، فیلم، صوت در بایگانی راکد و جاری روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان نگهداری می‌شود که هر کدام دارای ارزش تاریخی و راوی اتفاقات گوناگون استان هستند و قطعا باید در آرشیو ملی ایران ثبت و نگهداری شوند.
جمعه، 26 دی 1399 - 12:49

نقش روابط عمومی و تکنیک‌های ارتباطی در مدیریت شهری نقش روابط عمومی و تکنیک‌های ارتباطی در مدیریت شهری
روابط عمومی در شهرداری ها، بایستی به عنوان وکیل مدافع از یک سو، سعی در اطلاع رسانی و تبلیغ عملکرد مدیران و کارکنان مجموعه نموده و از سویی دیگر، به عنوان مدعی العموم در مجموعه شهرداری، نیازها و نظرات و پیشنهادات شهروندان را به مدیران انتقال و پیگیر خواسته های آنان باشند.
پنجشنبه، 25 دی 1399 - 16:59

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: از دغدغه و توجه قوه قانون‌گذاری کشور به صنعت فولاد استقبال می‌کنیم مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: از دغدغه و توجه قوه قانون‌گذاری کشور به صنعت فولاد استقبال می‌کنیم
مدیرعامل فولاد مبارکه در واکنش به این مصوبه مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که موضوع صنعت فولاد تا این حد مورد توجه نمایندگان محترم مجلس قرار گرفته مایه خوشحالی بوده و حتما از آن استقبال می‌کنیم.
پنجشنبه، 25 دی 1399 - 16:57

در گفتگو با اساتید و صاحبنظران روابط‌عمومی: روابط‌عمومی نظام بانکی نیازمند رویکردی تخصصی است در گفتگو با اساتید و صاحبنظران روابط‌عمومی: روابط‌عمومی نظام بانکی نیازمند رویکردی تخصصی است
چگونگی عملکرد روابط‌عمومی در نظام بانکی در حوزه‎های درون و برون‌سازمان دارای حساسیت‌ها و نکات مهمی است که شاید یکی ازمهم‌ترین شاخص‌های آن ایجاد تصویرسازی و برندینگ و از همه مهمتر اعتمادسازی نزد مخاطبان است. در همین رابطه گفتگویی را با تعدادی از مدیران و پیشکسوتان روابط‌عمومی داشتیم، آنچه درپی می آید حاصل این گفتگوهاست.
چهارشنبه، 24 دی 1399 - 15:06

نشست خبری مدیرعامل فولاد مبارکه با اصحاب رسانه نشست خبری مدیرعامل فولاد مبارکه با اصحاب رسانه
در آستانه 23 دیماه سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه روز یکشنبه 21دیماه نشست خبری مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه با حضور بیش از پنجاه نفر از اصحاب رسانه برگزار شد.
سه شنبه، 23 دی 1399 - 01:22

توئیتر، فیس‌بوک و اینستاگرام حساب دونالد ترامپ را مسدود کردند توئیتر، فیس‌بوک و اینستاگرام حساب دونالد ترامپ را مسدود کردند
پس از حمله طرفداران دونالد ترامپ به صحن کاپیتول – یا محل ساختمان‌های دولت فدرال ایالات متحده آمریکا در واشنگتن دی سی، و پس از اینکه دونالد ترامپ چند پیام حمایتی برای حامیانش فرستاد، شرکت‌های توئیتر و فیس بوک حساب کاربری رئیس جمهوری آمریکا را موقتاً مسدود کردند.
پنجشنبه، 18 دی 1399 - 12:02

برنامه روابط عمومی در سال 2021 برنامه روابط عمومی در سال 2021
آیا منتظر سال 2021 هستید، مشغول برنامه‌ریزی برای برند خود هستید، هم برنامه ریزی می کنید و هم از این برنامه حمایت و محافظت می کنید؟ این دقیقا همان چیزی است که ما از هفته ها قبل در راستای ارتقای ارتباطات M&C و جذب مشتریان برای آن تلاش می کنیم.
سه شنبه، 16 دی 1399 - 08:15

 پردرآمدترین مدیران فناوری در سال 2020 پردرآمدترین مدیران فناوری در سال 2020
از ابتدای دسامبر 2020 مرکز «وال استریت» به صورت 24ساعته در هفت روز هفته بررسی‌های دقیق خود را انجام داد تا مجموع حقوق و درآمدهای یک سال گذشته هر یک از مدیران شرکت‌های بزرگ فناوری را مشخص کند که نتیجه این بررسی‌ها به قرار زیر منتشر شده است.
سه شنبه، 16 دی 1399 - 03:27

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی: دولت در روابط عمومی ضعیف است سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی: دولت در روابط عمومی ضعیف است
آنچه من ضعف دولت می‌دانم، روابط‌عمومی‌اش است. دولت نتوانست با اقشار مختلف جامعه ارتباط عمیقی برقرار کند و با چنین ارتباطی عملکردش را به مردم توضیح دهد، از موانع و محدودیت‌ها سخن بگوید و در نهایت در برابر اتهامات از خود دفاع کند.
دوشنبه، 15 دی 1399 - 03:06

فیلم/ سخنرانی کامل مهدی باقریان دبیرکل جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فیلم/ سخنرانی کامل مهدی باقریان دبیرکل جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
مهدی باقریان دبیرکل جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در جمع مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های حاضر در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی پیرامون موضوعاتی نظیر غلبه وجه آموزشی جشنواره، تقویت بینه علمی و حرفه‌ای روابط‌عمومی‌ها، شیوع بیماری همه‌گیر کووید-19 و تاثیرات آن بر عملکرد روابط‌عمومی‌ها و همچنین پیرامون "سایه‌روشن‌های جشنواره پانزدهم" مطالبی عنوان کردند و سپس به تشریح ملاک‌ها و شیوه‌های ارزیابی و ارایه توصیه‌هایی برای بهبود و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های انتشاراتی روابط‌عمومی‌ها پرداخت.
شنبه، 13 دی 1399 - 18:00

پنج مرحله‌ برای عبور از مرحله رهبری سازمانی خوب به رهبری سازمانی فوق العاده پنج مرحله‌ برای عبور از مرحله رهبری سازمانی خوب به رهبری سازمانی فوق العاده
از دیدگاه جیمز کالینز – محقق برجسته حوزه پایداری و رشد شرکت‌ها- رهبران سازمانی می‌توانند پنج مرحله را تجربه کنند؛ در هر مرحله رهبر سازمانی به جز خصوصیت بارز آن مرحله، خصوصیات مرحله قبلی را نیز داراست.
چهارشنبه، 10 دی 1399 - 12:00

فیلم/سخنرانی کامل معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فیلم/سخنرانی کامل معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
محمد خدادی معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و رشاد اسلامی نیز در جمع مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی حاضر در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که سوم دی ماه 1399در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها در دوران بحران دانش و مهارت، نقش اساسی در تولید محتوا دارند گفت: روابط‌عمومی‌ها، نمایندگان افکارعمومی و همکار رسانه‌ها هستند و نباید شبکه‌های پیام‌رسان اجتماعی را رقیب خود قلمداد کنند.
سه شنبه، 9 دی 1399 - 22:14

 هوش مصنوعی 150 میلیارد دلار برای کشور درآمد دارد هوش مصنوعی 150 میلیارد دلار برای کشور درآمد دارد
با آمدن نسل پنجم ارتباطی (5G) و راه‌اندازی پایلوت‌های آن در کشور، یکی از موضوعاتی که بارها به آن تأکید شده، هوش مصنوعی و هوشمندسازی است؛ اتفاقی که تحقق آن اقتصاد کشور را متحول کرده و حداقل 150 میلیارد دلار درآمدزایی برای کشور دربردارد. با «مهدی محمدی» دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره هوش مصنوعی و اقدام‌هایی که این ستاد انجام داده است گفت‌و‌گویی کرده‌ایم که می‌خوانید.
دوشنبه، 8 دی 1399 - 02:39

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت بحران کرونا با مشارکت نهادهای مدنی


  سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد


  روابط عمومی، پاشنه آشیل فروشگاه های زنجیره ای


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


  جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد


  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


  چهار اصل بازاریابی قیف کامل


  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد