درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 06:19   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
  چگونه بر ترس از پرواز غلبه کنید؟
  گزارش برگزاری نشست موزه و رسانه‌
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
  تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور
  مدیر روابط عمومی حفاری شمال برکنار می‌شود؟
  شکایت وزارت نفت از مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در دستور کار است
  نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  رادیو روابط عمومی  

14سال با کتاب سال روابط عمومی ایران 14سال با کتاب سال روابط عمومی ایران
آنچه که روشن است این کتاب یک منبع مهم برای تاریخ نگاری روابط عمومی محسوب می شود. ثبت بحث ها و مفاهیم معرفتی، مهارت های مدیریتی، تحولات و رویدادهای روابط عمومی، تجارب و دیدگاه های محققان و صاحبنظران در ادوار گذشته به عنوان منبعی مهم برای پژوهش و مطالعات علمی و تاریخی در این حوزه، وجه دیگری است که در سراسر کتاب عینیت دارد.
سه شنبه، 5 آذر 1398 - 13:48

حضور هنرمندانه روابط عمومی به سالم سازی فضای رسانه ای کشور کمک شایانی می کند حضور هنرمندانه روابط عمومی به سالم سازی فضای رسانه ای کشور کمک شایانی می کند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با صدور پیامی، تصریح کرد: حضور هنرمندانه روابط عمومیها با احساس تعهد و مسئولیت بالا می تواند به سالم سازی فضای خبری و رسانه ای کشور کمک شایانی کرده و اعتماد عمومی به نهادهای رسمی کشور را حفظ و تقویت کند.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 22:04

کالبد شکافی روابط عمومی کالبد شکافی روابط عمومی
مدیران موفق و برنده روابط عمومی‌در اجتماع پیچیده و کثرت گرای ما کمک می‌کنند تا از طریق مشارکت در تفاهم متقابل بین گروه ها و موسسات به اتخاذ تصمیمات موثرتر برسند و کارکردهای بیشتری داشته باشند. روابط عمومی‌موجبات هماهنگی بین سیاست های فردی و عمومی‌ را فراهم می‌کند. روابط عمومی‌ به موسسات متنوع و گوناگون در جامعه و از جمله به موسسات تجاری، اتحادیه‌های بازرگانی، سازمان های دولتی، انجمن‌های داوطلبانه، بنیادها، بیمارستان ها، نهادهای آموزشی و مذهبی خدمت می‌کنند.
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 - 08:01

وزیر تعاون شغل خبرنگاری را «سخت و زیان‌آور» اعلام کرد وزیر تعاون شغل خبرنگاری را «سخت و زیان‌آور» اعلام کرد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که شغل خبرنگاری در دسته مشاغل سخت و زیان‌آور قرار دارد.
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 - 14:30

دو دست خسته دو دست خسته
دو دست خسته یکسره می ایستد، از ابتدا تا انتهای مراسم اجازه نشستن ندارد، دو دست خسته گاهی به جای سه پایه دوربین قرار می گیرد، راه می رود، به تصویر می کشد، تمام جوانب را در نظر می گیرد، به نفس نفس می افتد، فیلم که پخش می شود، دیگر نفس های دو دست خسته در ذهن هیچ کس خطور نمی کند.
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 16:10

گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی
سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران از سوی موسسه کارگزار روابط عمومی، چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه 1398 در سالن فیروزه هتل بزرگ ارم تهران با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های سازمان ها و نهادهای مختلف کشور برگزار شد.
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 - 08:07

هوش مصنوعی و روابط عمومی هوش مصنوعی و روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی به طور مداوم در حال شکار راه هایی برای تصمیم گیری های سریع تر و آگاهانه که سبب دستیابی به نتایج و اهداف شوند، هستند. تغییراتی که هوش مصنوعی به ارمغان می آورد با دادن عمیق ترین و جامع ترین نگاه به چگونگی حل مشکلات، به شاغلین در حوزه روابط عمومی قدرت تصمیم گیری می دهد.
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 - 08:02

سه گانه حیاتی فعالیت روابط عمومی ها چیست؟ سه گانه حیاتی فعالیت روابط عمومی ها چیست؟
با نگاه اجمالی به این سه مقوله اطلاع رسانی، افکار سنجی و تبلیغات(برند سازی) می توانیم به این نتیجه برسیم که سه گانه مذکور، مسیر موفقیت هر روابط عمومی را هموار خواهد نمود و اگر روابط عمومی بخواهد حرفه ای عمل نماید و از قافله پیشرفت و توسعه عقب نماند باید در ابتدای امر مقوله اطلاع رسانی را جدی بگیرد
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 - 02:33

سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند
سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران که یازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، اعلام شد.
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 - 13:37

روابط عمومی و تاکتیک‌ها در روابط انسانی روابط عمومی و تاکتیک‌ها در روابط انسانی
استراتژی روابط انسانی بیشتر بر روی پیام‏ها و توزیع پیغام‌هایی تاکید دارد که از طریق رسانه‌های الکترونیکی و چاپی منتشر می ‏شوند. تئوری تنظیم دستور کار به گونه‌ای است که در آن رسانه‌ها نمی توانند آنچه را که فکر می‌کنند به مردم توضیح دهند.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:13

همایش جهانی رسانه‌ها همایش جهانی رسانه‌ها
"همایش جهانی رسانه‌ها" با همکاری چند نهاد و بنیاد دیگر از 24 تا 28 مه در آلمان برگزار می‌شود. این همایش فرصتی استثنایی برای ارتباط‌گرفتن با بیش از دو هزار نماینده شاخص از حوزه روزنامه‌نگاری، رسانه‌های دیجیتال، سیاست، فرهنگ، کسب‌وکار، همکاری‌های توسعه‌ای، دانشگاه و جامعه مدنی است.
جمعه، 9 فروردین 1398 - 00:03

گام‌هایی برای بهبودی بعد از یک فاجعه طبیعی گام‌هایی برای بهبودی بعد از یک فاجعه طبیعی
استرسی که از یک فاجعه طبیعی ایجاد می‌شود، می‌تواند به فرسودگی جسمی و روانی و عاطفی منجر شود. اما خبر خوب اینکه بیشتر افراد نهایتا بهبود می‌یابند و زندگی خود را از نو می‌سازند.
پنجشنبه، 8 فروردین 1398 - 15:44

مناطق نفت خیز جنوب؛ پیشگام در حوزه مسئولیت های اجتماعی(CSR) و خدمات عام المنفعه مناطق نفت خیز جنوب؛ پیشگام در حوزه مسئولیت های اجتماعی(CSR) و خدمات عام المنفعه
شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به خود می بالد که در یکصد و دهمین سال فعالیت صنعت نفت ایران، بزرگترین میادین و پیچیده‌ترین امور مرتبط با تولید را با اتکای به توان داخلی و با راهبری و نظارت نیروهای ایرانی به انجام رسانده و همسو با امور مرتبط با تولید، در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز فعال است.
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 - 18:43

رونمایی از تازه ترین محصولات بانک ملی ایران/ حسین زاده: «ملی شو» نماد تحول گرایی است رونمایی از تازه ترین محصولات بانک ملی ایران/ حسین زاده: «ملی شو» نماد تحول گرایی است
با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان ثبت احوال، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران و جمعی از اصحاب رسانه، تازه ترین محصولات بانک ملی ایران در رویداد «ملی شو 2» رونمایی شد.
یکشنبه، 5 اسفند 1397 - 19:03

ارزیابی موفقیت فعالیت های روابط عمومی ارزیابی موفقیت فعالیت های روابط عمومی
ما متخصصان روابط عمومی دائماً در مورد (ROI) بازده سرمایه گذاری در نوآوری های مان مورد پرسش واقع می شویم. آنچه در زیر می آید مطلبی است که من در پاسخ به این پرسش مهم نوشته ام. به این مساله می توان از سه جنبه متفاوت با ارزیابی فعالیت های روابط عمومی نگاه کرد.
پنجشنبه، 25 بهمن 1397 - 08:29

 شمیم کوثر بررسی کرد: تاثیر نرخ سود بانکی در سیستم های پولی شمیم کوثر بررسی کرد: تاثیر نرخ سود بانکی در سیستم های پولی
بیست و هشتمین شماره ماهنامه شمیم کوثر در آستانه نهمین سالگرد موسسه اعتباری کوثر منتشر شد.
دوشنبه، 15 بهمن 1397 - 22:21

هلسینکی، بنای یادبود و "ستاره تبلیغات" تلویزیونی هلسینکی، بنای یادبود و "ستاره تبلیغات" تلویزیونی
ایستگاه قطار هلسینکی نه تنها نماد این شهر است، بلکه به‌کرات نیز در #تبلیغات_تلویزیونی به نمایش گذاشته می‌شود.
شنبه، 6 بهمن 1397 - 22:10

آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم
بسیاری از سازمان ها و شرکت های روابط عمومی در اقصی نقاط دنیا از قوانین اخلاقی و استانداردهای حرفه ای پیروی می کنند اما با توجه به برخی ناراستی ها و خودخواهی ها به نظر می رسد تعهد برای اجرای دقیق شیوه های اخلاقی باید مجددا مورد تأیید قرار گیرد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 14:52

4 راهکار برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی  4 راهکار برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی
پیش از اینکه بخواهید از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید، بسیار مهم است که طرحی را ایجاد کنید؛ اما هرگز ارزیابی مجدد کارهایی را که امروز انجام می دهید، به تاخیر نیاندازید. از اینکه بگویید: حضور در این رسانه اجتماعی برای کسب و کار من بی معناست، احساس پشیمانی نکنید. این بهتر از این است که وقت خود را برای رویکردی بگذارید که جواب نمی دهد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 15:14

 کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک
کتاب رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط استراتژیک، به قلم نویسنده و مشاور کارن فربرگ کتابی مملو إز تکنیک های خلاق و تاکتیک های ارتباطی است.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 09:04

آنچه باید بدانیم! آنچه باید بدانیم!
وظیفه روابط عمومی خلق و تقویت اعتماد، درک و همدلی، خلق و حفظ ارتباطات و روابط، تاثیر کذاری بر رای مردم، درک و توافق دو جانبه، حل تعارضات و خلق اجماع است.
پنجشنبه، 20 دی 1397 - 08:49

کارگاه آموزشی عکاسی ویژه رابطین روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی بابل کارگاه آموزشی عکاسی ویژه رابطین روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی بابل
دومین دوره کارگاه آموزشی عکاسی کارشناسان و رابطین روابط عمومیها در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ۳ و ۵ دی ماه در سالن شورا معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد.
چهارشنبه، 5 دی 1397 - 21:06

گزارش جهانی ارتباطات 2018: چالش‌ها و روندها گزارش جهانی ارتباطات 2018: چالش‌ها و روندها
این مطالعه به‌طور خاص روندهای حوزه روابط عمومی و چالش‌های گزارش‌شده در این بخش را ارائه داده است که توسط 410 کارشناس ارشد متخصص در هفت‌کشور ارزیابی شده اند.
یکشنبه، 25 آذر 1397 - 08:12

دلیلی ندارد دیگران بدانند شما چقدر سخت کار می کنید دلیلی ندارد دیگران بدانند شما چقدر سخت کار می کنید
همکاری دارم که ظاهراً همیشه در حال بازیگوشی است، شما هرگز او را نمی بینید که پشت یک میز بنشیند و جواب تلفن ها را بدهد یا کارهای دفتری را انجام دهد. او مرتبا در حال تفریح، مسافرت، قایق سواری و ورزش های دیگر است. شما همیشه او را در حال بازی می بینید. اما نکته جالب این است که کارهای اداری خود رانیز به موقع و با دقت انجام می دهد.
شنبه، 17 آذر 1397 - 08:21

چند نکته برای انتشار نشریه درون سازمانی چند نکته برای انتشار نشریه درون سازمانی
اطلاع‌ رسانی‌ در مورد عملکرد سازمان‌، معرفی‌ سازمان‌ به‌ کارکنان‌، پاسخ‌ به‌ پرسش‌ های‌ کارکنان‌ ،معرفی‌ کارکنان‌ نمونه‌ و خلاق‌ ، تقویت‌ انسجام‌ و ارتباطات‌ درون‌ سازمانی‌، ارتقای‌ آگاهی‌های‌ کارکنان‌ وحتی‌ آموزش‌ کارکنان‌، از طریق‌ نشریه‌ داخلی‌ ممکن‌ است‌. بنابراین‌، راه‌اندازی‌ نشریه‌ داخلی‌ به‌ صورت‌روزانه‌، هفتگی‌، دو هفته‌ نامه‌ یا دست‌کم‌ به‌ صورت‌ ماهنامه‌ برای‌ روابط عمومی‌، یک‌ ضرورت‌ محسوب‌می‌ شود.
سه شنبه، 13 آذر 1397 - 02:09

آنچه باید بدانیم؟ آنچه باید بدانیم؟
آنهایی که به دنبال شغلی پر تنش و متنوع اند، اغلب پا به حوزه روابط عمومی می گذارند.
جمعه، 2 آذر 1397 - 09:42

عکاسی از بازی‌های ویدئویی عکاسی از بازی‌های ویدئویی
طی چند سال اخیر، تهیه عکس از مراحل مختلف و صحنه‌های کلیدی بازی‌های ویدئویی، به یکی از سرگرمی‌های اصلی گیم‌بازان تبدیل شده است.
پنجشنبه، 1 آذر 1397 - 14:50

کمیته ارائه پیشنهاد استاندارهای اعطای مجوز متخصصان روابط عمومی تشکیل شد کمیته ارائه پیشنهاد استاندارهای اعطای مجوز متخصصان روابط عمومی تشکیل شد
انجمن متخصصان روابط عمومی اقدام به تشکیل کمیته ارائه پیشنهاد استاندارهای اعطای مجوز و اعتبارنامه متخصصان به شاغلان روابط عمومی کرد.
یکشنبه، 20 آبان 1397 - 22:34

 12 نکته کلیدی از کنفرانس جهانی روابط عمومی 12 نکته کلیدی از کنفرانس جهانی روابط عمومی
اتحاد جهانی برای روابط عمومی و مدیریت ارتباطات(GA) از 22 تا 24 آوریل در اسلو، پایتخت نروژ، میزبان کنفرانس جهانی روابط عمومی 2018 بود. این جلسه بیش از 40 سخنران و مشارکت نمایندگانی از 44 کشور را دربر داشت.
شنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 15:17

آموزش‌ مهارت‌های‌ ارتباطات‌ پایه‌: ارتباطات داخلی آموزش‌ مهارت‌های‌ ارتباطات‌ پایه‌: ارتباطات داخلی
ارتباطات‌ داخلی‌ که‌ گاهی‌ اوقات‌ با عنوان‌ روابط‌ داخلی‌(Internal Relations) یا روابط‌ کارکنان‌ (Employee Relations) از آن‌ نام‌ می‌برند در سال‌های‌ اخیر به‌ صورت‌ یک‌ تخصص‌ رسمی‌ روابط‌ عمومی‌ درآمده‌ است‌.
چهارشنبه، 9 آبان 1397 - 08:04

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند


  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  استاندار ایلام: روابط عمومی ها القاگر آرامش حقیقی به جامعه باشند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی