شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: توييتر بيت كوين را فعال كرد
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 11:56     کد خبر: 47802

توييتر به مردم اجازه مي‌دهد تا با بيت كوين از محتواي مورد علاقه خود استفاده كنند و صندوقي را براي پرداخت برخي از كاربران قابليت چت صوتي Spaces راه اندازي مي‌كند.

 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-||توئيتراز چند ماه قبل مشغول آزمايش ويژگي پرداخت با بيت كوين بوده است.
 
 به گزارش «شارا» به نقل از خبركانادا و به نقل از «سي تي وي نيوز»، توييتر به مردم اجازه مي‌دهد تا با بيت كوين از محتواي مورد علاقه خود استفاده كنند و صندوقي را براي پرداخت برخي از كاربران قابليت چت صوتي Spaces راه اندازي مي‌كند.
 
 اين شركت مستقر در سانفرانسيسكو افزود كه روش هاي جديدي را براي كمك به كاربران براي داشتن تجربه ايمن‌تر در توييتر آزمايش مي‌كند، مانند هشدار هنگام ورود افراد به مكالمات «جنجالي» يا اجازه دادن به آنها براي ترك موضوعات توييت.
 
 اعلاميه‌هاي اين محصول بخشي از تلاش هاي توييتر براي رقابت با پلتفرم‌هاي رقيب مانند فيس بوك و يوتيوب و آلفابت براي كاربران با دنبال‌كننده زياد است.
 
 پرداخت با بيت‌كوين براي دستگاه‌هاي مبتني بر آي‌او‌اس براي كاربران توييتر در سراسر جهان راه‌اندازي شده و قرار است به‌زودي به دستگاه‌هاي اندرويدي هم اضافه شود.
 
 اين شركت اعلام كرده است كه قصد دارد با اضافه‌كردن امكان اتصال كيف پول‌هاي ارز ديجيتال به حساب‌هاي كاربري، از سيستم تأييد مالكيت NFT ها يا توكن‌هاي غيرمثلي هم پشتيباني كند.
 
 تأييد مالكيت توكن‌هاي غيرمثلي به‌صورت يك نشان در پروفايل كاربر نمايش داده مي‌شود و نشان مي‌دهد كه آن شخص مالك اين توكن غيرمثلي است.
 
 در تلاش براي رشد فضاها، توييتر يك صندوق براي ارائه پشتيباني مالي، فني و بازاريابي به كاربراني كه به طور مكرر از قابليت صوتي Spaces استفاده مي‌كنند، راه اندازي مي‌كند.
 
 توييتر افزود كه در حال بررسي اين موضوع است كه چگونه مي توان به كاربران اجازه داد كلمات خاص يا سخنان توهين آميزي را كه نمي‌خواهند در پاسخ به توييت هاي خود ببينند، فيلتر كنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها