شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: تجربيات كرونايي روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي استان تهران مستند مي‌شود
شنبه، 17 خرداد 1399 - 15:43     کد خبر: 43337

رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني ستاد مقابله با كرونا در كلانشهر تهران، با تاكيد بر ضرورت مستند نگاري تجارب روابط‌عمومي نهادها و دستگاه‌هاي اجرايي استان تهران در مبارزه با كرونا، از اقدام اين ستاد براي گردآوري تجارب علمي و عملي روابط عمومي‌ها و انتشار آن در قالب يك كتاب خبر داد.

 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني ستاد مقابله با كرونا در كلانشهر تهران، با تاكيد بر ضرورت مستند نگاري تجارب روابط‌عمومي نهادها و دستگاه‌هاي اجرايي استان تهران در مبارزه با كرونا، از اقدام اين ستاد براي گردآوري تجارب علمي و عملي روابط عمومي‌ها و انتشار آن در قالب يك كتاب خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از ايسنا، مژگان جزي زاده كريمي با بيان اينكه بحران‌ها فرصت‌هاي نوپديدي را براي دستگاه‌هاي اجرايي پديد مي‌آورند، اظهار كرد: اما متاسفانه بسياري از اوقات مستند نگاري در حين اجراي عمليات مديريت بحران فراموش مي‌شود و عدم مستند نگاري باعث مي‌شود درس‌هاي ارزشمندي كه در گذر از بحران‌ها به دست آمده ثبت نشده و امكان دسترسي به آنان در شرايط و موقعيت‌هاي مشابه براي آيندگان فراهم نباشد.
 
 وي ادامه داد: به همين خاطر ستاد مقابله با كروناي استان تهران تصميم به گردآوري اين تجارب گرفت تا اين درس آموخته‌ها در اختيار ساير همكاران در روابط عمومي‌ها قرار گيرد و امكان بهينه‌تر كردن نكات مثبت اين تجارب فراهم شده و از چالش‌ها و نكات منفي آن‌ها نيز درس گرفته شود تا در صورت خيزش دوباره بيماري در ماه‌هاي آينده با بهره وري، اطمينان و آرامش بيشتري اطلاع رساني به مردم صورت گيرد.
 
 كريمي درباره اين فراخوان اظهار كرد: متقاضيان لازم است تجارب خود را به پيوست يك حلقه DVD از طريق مكاتبه رسمي سازمان خطاب به مركز روابط عمومي و اطلاع رساني ستاد مقابله با كرونا در كلانشهر تهران به نشاني تهران، بزرگراه شهيد چمران، ولنجك، بلوار دانشجو، خيابان اعرابي، دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، ساختمان شماره يك، طبقه ۶، واحد روابط عمومي و همچنين آدرس ايميل pcu@sbmu.ac.irحداكثر تا ۳۱ خردادماه ارسال نمايند.
 
 وي درباره شرايط ارسال اين تجارب توضيح داد: ارسال تجارب مدنظر حتما در فايل ورد و حداكثر در ۳۰۰۰ كلمه به انضمام عكس مرتبط با تجربه مورد نظر در يك حلقه DVDو همچنين معرفي يك نفر كارشناس به عنوان رابط به منظور هماهنگي و پيگيري هاي بعدي، ضروري است.
 
 رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني ستاد مقابله با كرونا در كلانشهر تهران افزود: در ارسال اين تجارب از ارائه گزارش عملكرد و پيشينه اقدامات پرهيز شود و صرفا به بيان صريح تجربيات جديد و Best practiceها پرداخته شود، همچنين ضروري است كه تجربيات صرفا در حوزه روابط عمومي، ارتباطات و اطلاع رساني باشد.
 
 وي در پايان يادآور شد: همچنين در صورت نياز به راهنمايي بيشتر نيز تماس با شماره ۲۲۴۳۹۹۰۴ امكان پذير است.
 
 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها