شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: يكصدوشانزدهمين شمارۀ مديريت ارتباطات منتشر شد
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 13:15     کد خبر: 41501

يكصدوشانزدهمين شمارۀ ماهنامۀ مديريت ارتباطات با توجه به اتفاقات اخير كشور (از آبان تا دي‌) منتشر شد. حوادث كشور، به‌خصوص در دي‌ماه، به‌گونه‌اي با شتاب و دُمينووار اتفاق افتاد كه نه اجازۀ تحليل به كسي مي‌داد و نه توقف. براي همين بود كه ما هم در ماهنامه سه بار پروندۀ‌ اصلي و به‌ تبع آن جلد را تغيير داديم. اما آن چيزي كه مي‌شود بر سر آن در اين غبارآلودگي فضا اجماع داشت، به محاق رفتن حقيقت است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| يكصدوشانزدهمين شمارۀ ماهنامۀ مديريت ارتباطات با توجه به اتفاقات اخير كشور (از آبان تا دي‌) منتشر شد. حوادث كشور، به‌خصوص در دي‌ماه، به‌گونه‌اي با شتاب و دُمينووار اتفاق افتاد كه نه اجازۀ تحليل به كسي مي‌داد و نه توقف. براي همين بود كه ما هم در ماهنامه سه بار پروندۀ‌ اصلي و به‌ تبع آن جلد را تغيير داديم. اما آن چيزي كه مي‌شود بر سر آن در اين غبارآلودگي فضا اجماع داشت، به محاق رفتن حقيقت است.

 

از زمان ترور شهيد سليماني تا اعلام دليل سقوط هواپيماي ايران-اوكراين، انواعِ باژگوني حقيقت را در رسانه‌ها شاهد بوديم؛ چه آن زمان كه ترور ناجوانمردانۀ شهيد سليماني (كه مصداق بارز تروريسم دولتي بود) در رسانه‌هاي جريان اصلي غرب به‌عنوان يك عمليات جسورانه معرفي شد و چه آن زمان كه مردم داغ‌ديده سه روز خلاف واقع شنيدند، همه به شكلي دهن‌كجي به بيان حقيقت بود و همان‌طور كه از جلد پيداست در اين شماره از به محاق رفتن حقيقت گفتيم و از نقش رسانه‌ها در اين اتفاق.

اما جز اين، مطالب ديگري هم در اين شماره مي‌خوانيد:
«ايستاده بر لبۀ بحران»: گزاش كامل اولين نشست تخصصي ماهنامۀ مديريت ارتباطات در دور جديد با عنوان «ناگهان بنزين» و با حضور حسن نمكدوست، محمد خدادي، مهدي رحمانيان و اميرعباس تقي‌پور.

«من؛ ادوارد ژوزف اسنودن»، مروري بر كتاب تازه‌منتشرشده و جذاب ژوزف اسنودن است؛ مردي كه سابقاً براي «آژانس امنيت ملي امريكا» كار مي‌كرد و اطلاعات طبقه‌بندي‌شدۀ اين سازمان را حدود شش سال پيش به دست رسانه‌ها داد و سروصداي بسياري به پا كرد.

در بخش تريبون و در ادامۀ گزارش‌هاي تحقيقي اين بخش سراغ موضوع مهمي در صنف روزنامه‌نگاران رفته‌ايم و در يك جامعۀ آماري نزديك به شصت نفر از رسانه‌هاي گوناگون به بررسي آزار و اذيت جنسي زنان در راه تهيۀ خبر پرداخته‌ايم. در اين ميان به آماري رسيده‌ايم كه البته خوشايند نيست، هرچند با ديگر نقاط جهان هم فاصله‌اي نداريم.

در بحث روابط‌عمومي اين شماره، سراغ جشنوارۀ فيلم فجر، بزرگ‌ترين آوردگاه هنري ايران، رفتيم و روابط‌عمومي چند سال اخير اين آوردگاه را بررسي كرديم.

در اين شماره آثاري از: حسن نمكدوست، محمد خدادي، مهدي رحمانيان، شهلا اعزازي، جمال رحمتي، محمدجعفر اميرمحلاتي، احمد موثقي، نيوشا طبيبي، مسعود نجفي، حسن بشير و... منتشر شده است.

صاحب‌امتياز: مؤسسۀ مطبوعاتي دايره‌رنگي ايده‌آل
مديرمسئول: امير عباس تقي‌پور
سردبير: علي وراميني
 رئيس شوراي سياست‌گذاري: سيد غلامرضا كاظمي‌دينان
طراح جلد: تورج صابري‌وند
مدير هنري: يوسف فروتن
ديگر همكاران ماهنامۀ مديريت ارتباطات: بهنام تقي‌پور، روشن مهدوي، محدثه گودرزنيا، سميرا كياني و الناز تقي‌پور.

علاقه‌مندان جهت خريد يا دريافت اشتراك ساليانه مي‌توانند با شمارۀ 88356436 -021 تماس بگيرند.

امكان خريد و مطالعۀ تمام شماره‌هاي ماهنامه از لينك https://www.magiran.com/volume/148127 وجود دارد.

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها