شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: تقدير رئيس شوراي اطلاع رساني دولت از عملكرد مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت صمت
پنجشنبه، 23 آبان 1398 - 09:21     کد خبر: 40796

براساس جمع بندي دبيرخانه شوراي اطلاع رساني دولت، مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت صمت در شاخص هاي حضور در برنامه هاي صداوسيما و گفتگو با رسانه هاي جمعي به عنوان يكي از دستگاه هاي فعال شناخته شد و مورد تشكر و قدرداني علي ربيعي،سخنگو و رييس شوراي اطلاع رساني دولت قرار گرفت.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| براساس جمع بندي دبيرخانه شوراي اطلاع رساني دولت، مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت صمت در شاخص هاي حضور در برنامه هاي صداوسيما و گفتگو با رسانه هاي جمعي به عنوان يكي از دستگاه هاي فعال شناخته شد و مورد تشكر و قدرداني علي ربيعي،سخنگو و رييس شوراي اطلاع رساني دولت قرار گرفت.


به گزارش شارا، اين ارزيابي پيرو ابلاغ سياست ها، ملاحظات و برنامه هاي رسانه اي و تبليغي دولت بوده است و اين تقدير به صورت مكتوب از سوي علي ربيعي به رضا رحماني «وزير صنعت، معدن و تجارت» ارسال شد.


در بخشي از اين تقدير آمده است: اميد است اهتمام جدي در اجراي سياستها و برنامه هاي رسانه اي و تبليغي دولت و حضور گسترده مديران ارشد آن دستگاه در عرصه رسانه اي كشور منجر به انعكاس شايسته تلاش ها، اقدامات و خدمات صورت گرفته و همچنين اميدآفريني و اعتمادبخشي به مردم شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها