شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: كارگاه آموزشي روابط عمومي زندان‌هاي كشور در يزد آغاز شد
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 14:51     کد خبر: 40791

دومين كارگاه آموزشي مسئولان روابط عمومي زندان‌هاي خراسان شمالي، جنوبي و رضوي، گلستان، كرمانشاه، ايلام، يزد و سيستان و بلوچستان روز چهارشنبه در سالن زندان مركزي يزد آغاز شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| دومين كارگاه آموزشي مسئولان روابط عمومي زندان‌هاي خراسان شمالي، جنوبي و رضوي، گلستان، كرمانشاه، ايلام، يزد و سيستان و بلوچستان روز چهارشنبه در سالن زندان مركزي يزد آغاز شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي اداره‌كل زندان‌هاي يزد، مديركل زندان‌هاي استان يزد گفت: سطوح پست سازماني روابط عمومي در سازمان زندانها نيازمند بازنگري، اصلاح و ارتقاء است و از اهميت زيادي برخوردار است.

رضا ذوالفعلي نژاد در اين مراسم افزود: به رغماينكه تمام عملكرد ساليانه، اخبار،مصاحبه ها و غيره از كانال روابط عمومي منتشر مي‌شود عدم اهميت به ارتقاي شغلي در چارت روابط عمومي باعث كاهش انگيزه در همكاران اين بخش مي‌شود.

وي در ادامه با تاكيد بر استفاده از افراد باهوش،هنرمند و متعهد در بخش روابط‌عمومي ، ارائه عملكرد يك مجموعه از سوي چنين فردي را به صورت حرفه اي، جامع و كامل برشمرد.

اين مسئول در ادامه با ارائه گزارشي از عملكرد زندان‌هاي يزد خواستار تكميل چرخه اصلاحي و تربيتي زندان در بعد از آزادي زنداني شد.

 ذوالفعلي نژاد افزود: سياست كلي سازمان زندان‌ها در سال‌هاي اخير بر اولويت برنامه هاي فرهنگي در راستاي اصلاح و تربيت مددجويان بنا گذاشته شده است .

وي با اشاره به فعاليت‌هاي عمده زندان هاي يزد در اشتغال و حرفه آموزي، بكار گيري ۲۲۰ نفر از زندانيان راي باز در كارگاه هاي خارج از زندان را موجب درآمد ۷۰۰ ميليون توماني براي زندانيان و خانواده هايشان اعلام نمود و خواستار انعكاس اين گونه مسائل از سوي روابط عمومي ها در جهت تغيير نگرش عمومي جامعه نسبت به مددجويان شد.

اين كارگاه ۲ روز ادامه دارد.

هم اكنون در استان يزد سه زندان شامل زندان مركزي و شماره ۲ در شهر يزد و يك زندان در اردكان وجود دارد.

همچنين ۲ بازداشتگاه در شهرستان‌هاي خاتم و ابركوه داير است و در مجموع حدود چهار هزار نفر در استان زنداني هستند كه جرم اغلب افراد كه غير بومي هستند، در ارتباط با مواد مخد است.

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها