شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: مديركل زندان‌هاي استان اردبيل: روابط عمومي باعث ايجاد تحولات مثبت و سازنده مي‌شود
دوشنبه، 31 تیر 1398 - 16:41     کد خبر: 39478

مديركل زندان‌هاي استان اردبيل گفت: روابط عمومي، هنر و علم اجتماعي است كه درون و برون دستگاه را به هم پيوند مي دهد.

 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مديركل زندان‌هاي استان اردبيل گفت: روابط عمومي، هنر و علم اجتماعي است كه درون و برون دستگاه را به هم پيوند مي دهد.
 
 به گزارش شارا، مراد فتحي مديركل زندان‌هاي استان اردبيل اظهار داشت: روابط عمومي اگر درست در خدمت اهداف سازمان به‌كار گرفته شود باعث ايجاد تحولات مثبت و سازنده مي‌شود.
 
 مراد فتحي به نقش روابط عمومي‌ها در ارتقا جايگاه ادارات و سازمان‌ها اشاره كرد و افزود: روابط عمومي‌هاي موفق مي‌توانند در ارتقاي جايگاه ادارات و سازمان ها موثر عمل نمايند و نقش به‌سزايي داشته باشند.
 
 مديركل زندان‌هاي استان اردبيل خاطرنشان شد: رويكرد روابط عمومي‌ها شناسايي نقاط قوت و ضعف مديران است و بالا بردن اعتبار سازماني و مقبوليت در افكار عمومي وظيفه‌اي است كه با روش‌هاي هنرمندانه و با معرفي دستاوردهاي ادارات به مردم و مخاطبين برعهده دارند.
 
 مراد فتحي خاطرنشان شد: عرصه فعاليت در روابط عمومي بسيار خطير، مهم و نيازمند داشتن اطلاعات، تخصص و تجربه لازم است تا اين رسالت مهم و اساسي به خوبي نمايان شود.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها