شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: حضور فعالانه كاركنان بانك رفاه استان هاي گلستان و مازندران در ياري رساندن به هموطنان سيل زده مناطق شمالي كشور
دوشنبه، 5 فروردین 1398 - 13:32     کد خبر: 37647

مسئولان و كاركنان خدوم و خداجوي بانك رفاه كارگران در استان هاي گلستان و مازندران در ساعات آغازين جاري شدن سيلاب در مناطق اين استان، به ياري هموطنان نيازمند شتافتند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مسئولان و كاركنان خدوم و خداجوي بانك رفاه كارگران در استان هاي گلستان و مازندران در ساعات آغازين جاري شدن سيلاب در مناطق اين استان، به ياري هموطنان نيازمند شتافتند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك رفاه، در پي جاري شدن سيلاب در مناطق شمالي كشور و به ويژه استان هاي گلستان و مازندران، مسئولان و كاركنان نوع دوست و متعهد اين بانك با حضور در مناطق آسيب ديده، با اهداي كمك هاي غير نقدي و ملزومات ابتدايي زندگي، در نجات آسيب ديدگان و نيازمندان گرفتار در سيلاب، حضور فعال و اثربخش داشتند.


بر اساس اين گزارش، مكرمي مدير شعب بانك رفاه استان گلستان به همراه ساير مسئولان و كاركنان اين استان در همان ساعات ابتدايي با حضور فعال و اثربخش خود در ياري رساني به هموطنان نيازمند، التيامي بر آلام اين عزيزان بودند. در اين اقدام خداپسندانه، مسئولان استاني بانك رفاه با حضور در شهرستان هاي آق قلا، بندرتركمن و گميشان نقش پررنگي در كمك رساني ايفا كردند.


همچنين محققي مدير شعب بانك رفاه استان مازندران با همراهي ساير كاركنان اين بانك با حضور در جمع آسيب ديدگان و كمك به آنها، بسته هاي حاوي اقلام خوراكي و بهداشتي را به ايشان اهدا كردند. در اين اقدام 200 بسته اقلام خوراكي و بهداشتي در بين سيل زدگان شهرستان هاي سيمرغ (كياكلا)، فرح آباد و مياندرود توزيع شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها